Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Latvija paliek bez kapteiņa: Dairim Bertānam turnīrs beidzies

Latvija paliek bez kapteiņa: Dairim Bertānam turnīrs beidzies
Dairis Bertāns. Foto: FIBA

Šodien Latvijas Basketbola savienība paziņojusi, ka valstsvienības kapteinim Dairim Bertānam uzvarā pret Franciju gūtā savainojuma dēļ Pasaules kauss ir noslēdzies. Tiek prognozēts, ka atlabšana aizņems piecas nedēļas.

Dairim Bertānam turnīrs beidzās trīs minūtes līdz otrās ceturtdaļas beigām duelī pret Franciju. Ārsti lēma, ka viņa atgriešanās laukumā būtu pārāk riskanta, un turpinājumā veiktajās pārbaudēs apstiprinājušās bažas par nopietnu savainojumu, kas liegs turpināt Pasaules kausu.

Komandas kapteinis uzvarā pret Franciju laukumā pavadīja sešas minūtes, kuru laikā guva astoņus punktus.

Debijas uzvarā pret Libānu vecākais no brāļiem Bertāniem ar 20 punktiem bija rezultatīvākais Latvijas izlasē. Viņš realizēja sešus no septiņiem tālmetieniem, plus atdeva četras rezultatīvas piespēles.

Noderīgas saites:

PK 2023 JAUNUMI
PK 2023 KALENDĀRS UN REZULTĀTI
PK 2023 TURNĪRA TABULAS
PK 2023 PROGNOŽU SPĒLE
SKATIES SPĒLES KLĀTIENĒ “OLYBET” SPORTA BĀROS


, 2023-08-28 14:55, pirms 2 gadiem
Kāpēc nevar pieteikt jaunus spēlētājus kā piemēram hokeja PČ? šādi jau finālā var arī ar tik 5 spēlētājiem laist.

Veselību Dairim - ļoti pietrūks.
, 2023-08-28 15:00, pirms 2 gadiem
Būs grūti. Pieaugs slodze Žagaram un Zorikam. Varbūt Strautiņš kā otrais?
Centru izvēle nepārliecina - Čavars nevelk un nedabū minūtes, Pasečņikam, cik saprotu, trauma? Jo tās mazās minūtes spēlēja labi gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Cerams, ka čaļi vēl paspēs pārsteigt mūs visus ar uzvarām!
, 2023-08-28 15:07, pirms 2 gadiem
Marcello92 rakstīja: Būs grūti. Pieaugs slodze Žagaram un Zorikam. Varbūt Strautiņš kā otrais?
Centru izvēle nepārliecina - Čavars nevelk un nedabū minūtes, Pasečņikam, cik saprotu, trauma? Jo tās mazās minūtes spēlēja labi gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Cerams, ka čaļi vēl paspēs pārsteigt mūs visus ar uzvarām!
Taisniba, liekas, ka Mejeris būtu bijis drošāka izvēle.
Slēpts komentārs: dcws
, 2023-08-28 15:09, pirms 2 gadiem
Lomažs
Strēlnieks/Dairis
Nosacīti Timma
Porziņģis

Ar Šmitu tas faktiski ir starta 5.
Apbrīnojamas latviešu iekšas un kaujas gars.
Un, dārgie sporta draugi, tas iet pāri sporta veidu robežām, nav runa par hokeju vai basketbolu.

Mēs varam lepoties ar sevi un mūsu saliedētību tad, kad to visvairāk vajag.

Gaidām Parīzi un mūsu vadošo spēlētāju pēdējo lielo uznācienu labākajā sastāvā.
, 2023-08-28 15:11, pirms 2 gadiem
Dairi turies! Lai nu kā redzot tavu sniegumu pirmajās divās spēlēs, Rīgas līdzjutējiem ir paveicies ka tāda kalibra spēlētājs nākamsezon spēlēs Latvijā!
, 2023-08-28 15:11, pirms 2 gadiem
FunSet rakstīja: Kāpēc nevar pieteikt jaunus spēlētājus kā piemēram hokeja PČ? šādi jau finālā var arī ar tik 5 spēlētājiem laist.

Veselību Dairim - ļoti pietrūks.
Vot vot, uzvarēs kam paveiksies nesavainoties. Varēja mierīgi 15 spēlētāju kvotu iedot, jo šodienas spēka un ātruma spēlē ir tikai dabiski, ka traumēsies un izkritīs kāds.
, 2023-08-28 15:13, pirms 2 gadiem
DainisU rakstīja: Vot vot, uzvarēs kam paveiksies nesavainoties. Varēja mierīgi 15 spēlētāju kvotu iedot, jo šodienas spēka un ātruma spēlē ir tikai dabiski, ka traumēsies un izkritīs kāds.
Kopumā tas nav vajadzīgs un šādi arī vienādo iespējas tam izlasēm, kam maza izvēle sastāvam
, 2023-08-28 15:13, pirms 2 gadiem
Žēl, šis ir smags zaudējums. Paredzams, ka Kuruca loma pieaugs, cerams spēs līmeni noturēt
, 2023-08-28 15:17, pirms 2 gadiem
Jā par to FIBA stipri jādomā. Brazīlijai arī līderis Neto izkritis, bet pieteikt vietā ta citu nevar. Principā izkrīt vēl viens vai divi turnīra laikā un pretinieks, kuram paveicies ar veselību jau gūst acīmredzamu priekšrocību! Normāli būtu, ka var pieteikt vismaz vienu rezervē
, 2023-08-28 15:18, pirms 2 gadiem
Marcello92 rakstīja: Būs grūti. Pieaugs slodze Žagaram un Zorikam. Varbūt Strautiņš kā otrais?
Centru izvēle nepārliecina - Čavars nevelk un nedabū minūtes, Pasečņikam, cik saprotu, trauma? Jo tās mazās minūtes spēlēja labi gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Cerams, ka čaļi vēl paspēs pārsteigt mūs visus ar uzvarām!
Drīzāk Rodionu vajadzētu pamēģināt pa divi un Strautiņu vairāk pa 3 laist
Slēpts komentārs: Upitis1
Slēpts komentārs: Džunārs
, 2023-08-28 15:25, pirms 2 gadiem
Bertāns uzbrukumā noteikti pietrūks, labi bija iesācis mest iekšā arī Francijas spēlē. Jācer, ka Žagaram tā nebija viena lieliska spēle, bet varēsim runāt par lielisku turnīru, jo no viņa vajadzēs vēl gan caurgājienus, gan tālmetienus. Ticu, ka komandā atradīsies spēlētāji, kuri var uzņemties un realizēt Daira metienus.

P.S. Tie kuri saka, ka nepārliecina centri - kurā spēlē līdz šim mums būtu veidojies lielāks pārsvars, ja viņi būtu spēlējuši vairāk? Viss ir kārtībā, mums uz vietas 12 (tagad jau 11) labākie spēlētāji, kuri ir gatavi kapāt līdz pēdējam un atbilst treneru zīmejumam.
, 2023-08-28 15:28, pirms 2 gadiem
dcws rakstīja: Nē nu te jau skaidrs,ka uzvaru Latvijai vairs šai turnīra nespīd...
Nu to tā apgalvot nevar. Vakar visu otro puslaiku bez Daira spēlējām, tik un tā izdevās Franciju nokost..
, 2023-08-28 15:29, pirms 2 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Drīzāk Rodionu vajadzētu pamēģināt pa divi un Strautiņu vairāk pa 3 laist
Rodionam dribls ir pārāk slikts aizsarga pozīcijai, mums paliek 4 aizsargi - tie arī spēlēs savās pozīcijās.
, 2023-08-28 15:30, pirms 2 gadiem
Dairim ātrāku atlabšanu un izlasei veiksmi turpmākajos mačos. Kā izrādās, arī bez mūsu kapteiņa, komanda spēja izkapāt uzvaru pār Franciju, par ko arī optimālā sastāvā ar visu Porziņģi laukumā būtu bijis smagi jāpacīnās. Bianki ir īsts lapsa, kurš izlēma spēlēt vairāk ar mazo sastāvu, pietaupot Pasečņiku. Nu ko, pret Kanādu nebūs vieglāk, bet ja Latvijai aizies trejači, tad visādi brīnumi iespējami.
Slēpts komentārs: snoweris26
, 2023-08-28 15:33, pirms 2 gadiem
Upitis1 rakstīja: Stipru veselību mūsu Lāčplēsim!!!
A ko sakat, vinš visas spēles laidīs ar 7ņiem džekiem? Ko tad tērēja naudu 12niekam, varēja lidot ar 7 un būtu vēl lielāka sensācija?! Spēles gaitā varēja labi redzēt, ka mūsējie sagura, bet Blankijs neko nemainīja, citi pat kājas nevilka, A. kurucs tiešām pelnīja būt tik ilgi laukumā? Ko Bankijs neizmanto Čavaru, Strautiņu, Andžeju? vai tas ies cauri pret Kanādu? Jautājumi daudz, bet atbilžu maz
Tikai Dieva dēļ nepieminat te Timmu vēl.
Visam savs laiks un ja spēlei beidzoties mums ir kaut +1, var kaut 5 spēlēt visu spēli un trenerim vienozīmīgi būs bijusi taisnība izvēloties tādu risinājumu. Kopumā jau pārbaudes spēlēs varēja redzēt, ka vislabāk mums iet ar īso sastāvu, bez izteikta centra. Vienīgi ko varētu pārmest Banki, ka zinot jau šādu risinājumu paņēma Čavaru un atstaja mājās Mareku. Bet arī tam lēmumam ir loģika, nezini pret ko tālāk būs jāspēlē un iespējams būs nepieciešami arī klasiski centri, bet Anžejs ir pusklibs šobrīd, jāņem vien Čavars bija.
, 2023-08-28 15:38, pirms 2 gadiem
@Robis Par Mareku piekrītu, bet pārbaudes spēlēs tas pats Strautiņš noderīgs bija ļoti, vakardien uz 6min izlaida, sūdus netaisija, viss bija. bet tai pat laikā AKurucs netiek līdzi, bet viņu tur, tas tā neloģiski liekās, bet ja iecērt vienu aliņu, tad pat neuzdrošinos pēc vakardienas ko teikt. Bet gribētos Strautiņu un Andžeju redzēt vairāk.
, 2023-08-28 15:38, pirms 2 gadiem
bertāns pozitīvi pārsteidza
žēl, ka tā
, 2023-08-28 15:39, pirms 2 gadiem
Ļoti žēl ! Tagad būs vēl lielāka slodze uz īsajiem kas palikuši , nedod dievs vēl ar kādu kaut kas notiek !
Fiba varēja ieviest , ka pēc grupu turnīra var pieteik 1 spēlētāju , ja kāds ir traumēts .
, 2023-08-28 15:43, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kopumā tas nav vajadzīgs un šādi arī vienādo iespējas tam izlasēm, kam maza izvēle sastāvam
Neko tas nevienādo! Gribi teikt, ka, ja, piemēram, Latvijai būtu 1 papildus spēlētājs ko pieteikt un Libānai arī 1, tas uzreiz mainītu spēku samērus?
Uzskatu, ka ideāli būtu, ja katrai komandai būtu iespēja nominēt turnīram 15 spēlētājus, bet reāli spēlē ar 12. Ja viens no 12 izkrīt, tad aizvietot ar vienu no atlikušajiem 3, bez iespējām nomainīto atgriezt rotācijā. Nu, kā futbolā - kas nomainīts, tas nomainīts - viss.
, 2023-08-28 15:46, pirms 2 gadiem
FIBA var iet dir**

Vajadzēja atļaut pieteikt 12+2
, 2023-08-28 15:47, pirms 2 gadiem
Upitis1 rakstīja: @Robis Par Mareku piekrītu, bet pārbaudes spēlēs tas pats Strautiņš noderīgs bija ļoti, vakardien uz 6min izlaida, sūdus netaisija, viss bija. bet tai pat laikā AKurucs netiek līdzi, bet viņu tur, tas tā neloģiski liekās, bet ja iecērt vienu aliņu, tad pat neuzdrošinos pēc vakardienas ko teikt. Bet gribētos Strautiņu un Andžeju redzēt vairāk.
A.Kurucs, starp citu, uztaisīja galveno spēles pavērsienu, palienot zem ādas DeColo un panākot viņa izraidīšanu. Jā, uzbrukumā viņš nespīd un, gan jau nespīdes - tur mums ir citi džeki, taču, ar savu nekaunību un cīņassparu ir ļoti vērtīgs kadrs.
, 2023-08-28 15:47, pirms 2 gadiem
Turies, Dairi! Puikas ir gatavi arī par tevi kapāties laukumā.
, 2023-08-28 15:48, pirms 2 gadiem
Būsim reāli, zaudējot Kanādai turnīrs beidzas.
Nu neuzvaresim ar šo sastāvu Spāņus.
Max Brazīliju.

Izies uz 1/4
Kanāda, Spānija.
3/4 LV/BRA
, 2023-08-28 15:49, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: bertāns pozitīvi pārsteidza
žēl, ka tā
Ar ko tevi pārsteidza? Dairis tāds bijis vienmēr! Lielisks komandas kapteinis, īsts Latvijas patriots, gatavs ierasties uz izlasi, kad vien tas nepieciešams.
, 2023-08-28 15:49, pirms 2 gadiem
Łoti žél, izkrît vél viens lîderis. Kã Čavars nevelk bija redzams jau pãrbaudes spélés. Meijeris bútu noderîgãks UN arî Timma ar savu pieredzi. Vél no centriem deréja atceréties Mãrtiñu Meieri, bet viñš pat netika aicinãts uz treniñiem
, 2023-08-28 15:52, pirms 2 gadiem
wolmar rakstīja: Ar ko tevi pārsteidza? Dairis tāds bijis vienmēr! Lielisks komandas kapteinis, īsts Latvijas patriots, gatavs ierasties uz izlasi, kad vien tas nepieciešams.
Japiekrīt. Īsts paraugs ir Dairis
, 2023-08-28 15:59, pirms 2 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Łoti žél, izkrît vél viens lîderis. Kã Čavars nevelk bija redzams jau pãrbaudes spélés. Meijeris bútu noderîgãks UN arî Timma ar savu pieredzi. Vél no centriem deréja atceréties Mãrtiñu Meieri, bet viñš pat netika aicinãts uz treniñiem
Timma galīgi garām, viņš nav gatavs tam basketbolam
, 2023-08-28 16:00, pirms 2 gadiem
Emilio rakstīja: Neko tas nevienādo! Gribi teikt, ka, ja, piemēram, Latvijai būtu 1 papildus spēlētājs ko pieteikt un Libānai arī 1, tas uzreiz mainītu spēku samērus?
Uzskatu, ka ideāli būtu, ja katrai komandai būtu iespēja nominēt turnīram 15 spēlētājus, bet reāli spēlē ar 12. Ja viens no 12 izkrīt, tad aizvietot ar vienu no atlikušajiem 3, bez iespējām nomainīto atgriezt rotācijā. Nu, kā futbolā - kas nomainīts, tas nomainīts - viss.
Tas dotu priekšrocības lielajām valstīm, ne mums. Pats padomā, mēs pieteiktu 3 no Spānijas otrās līgas, Est-Lat un teiksim Igaunijas, kamēr tāda Francija no savas augstākās līgas, vai Kanāda no NBA utt. 3 papildus spēlētāji pozitīvu dot tām izlasēm, kam dziļas rezerves
, 2023-08-28 16:00, pirms 2 gadiem
Par šo rakstīju vēl pirms sagatavošanas cikla sākuma.
Diemžēl tās piepildījies- tikko kārtīga slodze (nometne) un stress (pasaules čempionāts), tā Dairis ārā...
, 2023-08-28 16:04, pirms 2 gadiem
Vajadzēja Biedriņu pieteikt par centru - gan jau vēl uzkapāt varētu
, 2023-08-28 16:05, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas dotu priekšrocības lielajām valstīm, ne mums. Pats padomā, mēs pieteiktu 3 no Spānijas otrās līgas, Est-Lat un teiksim Igaunijas, kamēr tāda Francija no savas augstākās līgas, vai Kanāda no NBA utt. 3 papildus spēlētāji pozitīvu dot tām izlasēm, kam dziļas rezerves
Vienīgie, kuri varētu pieteikt papildus 3 džekus no NBA ir... ASV.
Nu nav tā, ka arī visām lielajām izlasēm visi 15 būtu vienā līmenī, tā teikt - liec kuru gribi, visi vienādi. PAskaties - tiem pašiem frančiem - nogāja DeColo, vietā Fransisko - kā diena pret nakti. Te vairāk jautājums par pozīcijām. Piemēram, izkrīt 2 aizsargi - viss tūtē - nevar taču par aizsargu kādu garo iespēlēt.
, 2023-08-28 16:11, pirms 2 gadiem
Emilio rakstīja: Vienīgie, kuri varētu pieteikt papildus 3 džekus no NBA ir... ASV.
Nu nav tā, ka arī visām lielajām izlasēm visi 15 būtu vienā līmenī, tā teikt - liec kuru gribi, visi vienādi. PAskaties - tiem pašiem frančiem - nogāja DeColo, vietā Fransisko - kā diena pret nakti. Te vairāk jautājums par pozīcijām. Piemēram, izkrīt 2 aizsargi - viss tūtē - nevar taču par aizsargu kādu garo iespēlēt.
Frančiem cita problēma, tur tā pati izlase tika nepareizi uzbūvēta + čalis no NBa netika. Vienkārši mana doma ir par to, ka mazās izlases nespētu pieteikt tāda pat līmeņa 3 spēlētājus kā lielās, tas savukārt tām izlasēm arī netieši priekšrocību dotu
, 2023-08-28 16:27, pirms 2 gadiem
Marcello92 rakstīja: Būs grūti. Pieaugs slodze Žagaram un Zorikam. Varbūt Strautiņš kā otrais?
Centru izvēle nepārliecina - Čavars nevelk un nedabū minūtes, Pasečņikam, cik saprotu, trauma? Jo tās mazās minūtes spēlēja labi gan aizsardzībā, gan uzbrukumā. Cerams, ka čaļi vēl paspēs pārsteigt mūs visus ar uzvarām!
Likt aisarga vietā uzbrucējus Rodionu vai Strautiņu? Kā var ar tik stulbu ideju nākt prātā. Domājam ar galvu taču pirms rakstam komentārus! Mums ir 4 aizsargi: Žagars, A.Kurucs, Šķēle un Zoriks - tie tad arī rotēs. Punkts.
, 2023-08-28 16:30, pirms 2 gadiem
wolmar rakstīja: Ar ko tevi pārsteidza? Dairis tāds bijis vienmēr! Lielisks komandas kapteinis, īsts Latvijas patriots, gatavs ierasties uz izlasi, kad vien tas nepieciešams.
Un tas nekas , ka mēs dēl Daira ego netikām uz EC??????
, 2023-08-28 16:32, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Frančiem cita problēma, tur tā pati izlase tika nepareizi uzbūvēta + čalis no NBa netika. Vienkārši mana doma ir par to, ka mazās izlases nespētu pieteikt tāda pat līmeņa 3 spēlētājus kā lielās, tas savukārt tām izlasēm arī netieši priekšrocību dotu
Saprotu Tavu domu, taču uzskatu, ka mazās izlases, šāda te, viena vai divu spēlētāju izkrišana novājina vairāk nekā lielās izlases.
Tā mana doma ir tāda, ka, ja izkrīt, piemēram, stabils rotācijas spēlētājs mazai un lielai valstij un nevar pieteikt viņa vietā citu spēlētāju, tad tā meistarības plaisa starp abām komandām kļūst lielāka, nekā gadījumā, ja abām komandām tomēr būtu iespēja pieteikt to papildus spēlētāju, izkritušā vietā.
, 2023-08-28 16:37, pirms 2 gadiem
Jācer ka Kanāda nedaudz būs atslābusi, Francijai pārbrauca ar +30 un arī Libānai ar +50
, 2023-08-28 16:39, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Lomažs
Strēlnieks/Dairis
Nosacīti Timma
Porziņģis

Ar Šmitu tas faktiski ir starta 5.
Apbrīnojamas latviešu iekšas un kaujas gars.
Un, dārgie sporta draugi, tas iet pāri sporta veidu robežām, nav runa par hokeju vai basketbolu.

Mēs varam lepoties ar sevi un mūsu saliedētību tad, kad to visvairāk vajag.

Gaidām Parīzi un mūsu vadošo spēlētāju pēdējo lielo uznācienu labākajā sastāvā.
Kalkulātoru virspavēlnieks Dročimols ir atgriezies
, 2023-08-28 16:40, pirms 2 gadiem
Emilio rakstīja: Saprotu Tavu domu, taču uzskatu, ka mazās izlases, šāda te, viena vai divu spēlētāju izkrišana novājina vairāk nekā lielās izlases.
Tā mana doma ir tāda, ka, ja izkrīt, piemēram, stabils rotācijas spēlētājs mazai un lielai valstij un nevar pieteikt viņa vietā citu spēlētāju, tad tā meistarības plaisa starp abām komandām kļūst lielāka, nekā gadījumā, ja abām komandām tomēr būtu iespēja pieteikt to papildus spēlētāju, izkritušā vietā.
Bet tad ir jautājums, vai spēlētājs, kurš nav bijis rotācijā to varētu labot
, 2023-08-28 16:56, pirms 2 gadiem
Newcastle United rakstīja: Būsim reāli, zaudējot Kanādai turnīrs beidzas.
Nu neuzvaresim ar šo sastāvu Spāņus.
Max Brazīliju.

Izies uz 1/4
Kanāda, Spānija.
3/4 LV/BRA
Lielisks piemērs lūzera attieksmei un domu gājienam. Dīvānā sēžot un rullējot gurķi, nekas vairāk arī nav iespējams.

Toties Latvijas basketbolisti, kā redzams, domā un dara savādāk. Lai viņiem izdodas!
, 2023-08-28 16:57, pirms 2 gadiem
Žēl, Dairis, ir labas enerģijas un izcilas attieksmes spēlētājs. Līdzīgi, kā Blūms, kurš vienmēr itin visā bija priekšzīme un paraugs jaunajiem. Noteikti arī neejot laukumā spēs iedvesmot un dot padomu pārējiem džekiem.
, 2023-08-28 17:00, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: Lielisks piemērs lūzera attieksmei un domu gājienam. Dīvānā sēžot un rullējot gurķi, nekas vairāk arī nav iespējams.

Toties Latvijas basketbolisti, kā redzams, domā un dara savādāk. Lai viņiem izdodas!
Pat ja notiks kā viņš raksta, mēs būsim uzvarētāji.

Tas lietotājs ir tipiska vidējā latvieša tips, kuram viss ir slikti un jāčīkst visu laiku
, 2023-08-28 17:01, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Žēl, Dairis, ir labas enerģijas un izcilas attieksmes spēlētājs. Līdzīgi, kā Blūms, kurš vienmēr itin visā bija priekšzīme un paraugs jaunajiem. Noteikti arī neejot laukumā spēs iedvesmot un dot padomu pārējiem džekiem.
Viennozīmīgi, viņš, cik pēc intervijām var saprast, arī uzmana pārējos spēlētājus, lai nepalaižas
, 2023-08-28 17:02, pirms 2 gadiem
Dairi veseļojies!
Paldies par ieguldījumu, pašatdevi un labo sportisko formu - kādā biji šajā PK.
, 2023-08-28 17:05, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pat ja notiks kā viņš raksta, mēs būsim uzvarētāji.

Tas lietotājs ir tipiska vidējā latvieša tips, kuram viss ir slikti un jāčīkst visu laiku
Es esmu reālists, prieks par uzvaru pār Franciju, bet 9 no 10 spēlēm viņi mūs uzvarētu
, 2023-08-28 17:07, pirms 2 gadiem
Lexxx rakstīja: Lielisks piemērs lūzera attieksmei un domu gājienam. Dīvānā sēžot un rullējot gurķi, nekas vairāk arī nav iespējams.

Toties Latvijas basketbolisti, kā redzams, domā un dara savādāk. Lai viņiem izdodas!
Nu nav ne spāņi, ne brazīļi nepaceļami... 2 uzvaras ar šo ATTIEKSMI un ATDEVI, ir noteikti iespējamas!
, 2023-08-28 17:08, pirms 2 gadiem
Newcastle United rakstīja: Es esmu reālists, prieks par uzvaru pār Franciju, bet 9 no 10 spēlēm viņi mūs uzvarētu
Nope, 6,7 varbūt. Ar lielo V. Ar KP, Lomažu, Strēlnieku - 50/50.
, 2023-08-28 17:09, pirms 2 gadiem
Newcastle United rakstīja: Es esmu reālists, prieks par uzvaru pār Franciju, bet 9 no 10 spēlēm viņi mūs uzvarētu
Un? Redzi, tu domā par to, bet es domāju par to vienīgo spēli, kuru uzvarējām. Es protams apzinos, ka tas nebija Francijas labākais sniegums utt. bet kāds mums ar to sakars? Mūsu čaļi nāca un uzvarēja, tas arī bija jāprot
, 2023-08-28 17:10, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un? Redzi, tu domā par to, bet es domāju par to vienīgo spēli, kuru uzvarējām. Es protams apzinos, ka tas nebija Francijas labākais sniegums utt. bet kāds mums ar to sakars? Mūsu čaļi nāca un uzvarēja, tas arī bija jāprot
Tad jau Grieķija vispār varēja uz 2004. gada EURO nebraukt
, 2023-08-28 17:12, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tad jau Grieķija vispār varēja uz 2004. gada EURO nebraukt
Vai ne
, 2023-08-28 17:15, pirms 2 gadiem
KP japiesaka. Bet par nākamo grupu. Labāk Bra un ESP , nekā piemēram USa ar grieķiem
, 2023-08-28 17:16, pirms 2 gadiem
Daira Bertāna dēļ Latvija netika uz iepriekšējo EČ un dēļ tā arī tagad ir ielozētas tik bīstamas komandas, jo katra spēle lielos turnīros ( PČ, OS, EČ), dod reitinga punktus un vietu FIBA rangā, kas savukārt izšķir grupas turnīru izlozē. Visas spēles visos turnīros ir saistītas. Dairis vienmēr bijis nestabils spēlētājs, kurš var iemest 3-5 trīspunktniekus, bet arī izdarīt pārgalvīgus metienus, kas izšķir spēles rezultātu.
, 2023-08-28 17:18, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: Daira Bertāna dēļ Latvija netika uz iepriekšējo EČ un dēļ tā arī tagad ir ielozētas tik bīstamas komandas, jo katra spēle lielos turnīros ( PČ, OS, EČ), dod reitinga punktus un vietu FIBA rangā, kas savukārt izšķir grupas turnīru izlozē. Visas spēles visos turnīros ir saistītas. Dairis vienmēr bijis nestabils spēlētājs, kurš var iemest 3-5 trīspunktniekus, bet arī izdarīt pārgalvīgus metienus, kas izšķir spēles rezultātu.
Štelmahera dēļ netikām, nevis Daira
, 2023-08-28 17:22, pirms 2 gadiem
Ne jau Štelmahers meta pa grozu vai zaudēja bumbu. Tas bija Bertāns.
, 2023-08-28 17:24, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Lomažs
Strēlnieks/Dairis
Nosacīti Timma
Porziņģis

Ar Šmitu tas faktiski ir starta 5.
Apbrīnojamas latviešu iekšas un kaujas gars.
Un, dārgie sporta draugi, tas iet pāri sporta veidu robežām, nav runa par hokeju vai basketbolu.

Mēs varam lepoties ar sevi un mūsu saliedētību tad, kad to visvairāk vajag.

Gaidām Parīzi un mūsu vadošo spēlētāju pēdējo lielo uznācienu labākajā sastāvā.
kāds vēl Timma
, 2023-08-28 17:24, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: Ne jau Štelmahers meta pa grozu vai zaudēja bumbu. Tas bija Bertāns.
Štelmahers trenēja un viņa neelastīgums, dīvainā rotācija + dažu spēlētāju atklāta nevēlēšanās pie viņa spēlēt, noveda līdz tam
, 2023-08-28 17:26, pirms 2 gadiem
Interesanti, kurš tad iecēla Štelmaheru par galveno treneri, ja viņš ir tik slikts? Par spēli laukumā atbild spēlētāji, treneris zīmē shēmas un motivē.
, 2023-08-28 17:27, pirms 2 gadiem
Timmas nepaņemšana atspēlēsies Latvijai turpmākajās 3 spēlēs.
, 2023-08-28 17:29, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: Interesanti, kurš tad iecēla Štelmaheru par galveno treneri, ja viņš ir tik slikts? Par spēli laukumā atbild spēlētāji, treneris zīmē shēmas un motivē.
Kurš, kurš atbild? Treneris tikai shēmas zīmē? Un viss? Nezināju
, 2023-08-28 17:32, pirms 2 gadiem
Spaniard rakstīja: Ne jau Štelmahers meta pa grozu vai zaudēja bumbu. Tas bija Bertāns.
Ko tu tur muldi. Tāds vīrs kā Dairis jau nu vismazāk būtu pelnījis kko šādu
, 2023-08-28 17:33, pirms 2 gadiem
Jautājums - vai Timmu var pieteikt tagad vai ar 11 jācīnās? Moška KP grib kādu minūti izkustēties, papuļīt treniņrežīmā trīņus? 😄
, 2023-08-28 17:36, pirms 2 gadiem
Nu slikti. Bet nu nav tik slikti, ka jáceļ panika. Lai iet startā Žagars un Zoriks. Lai gan otrs mēdz būt nestabils. Mazais Kurucs un Šķēle viņiem backups. Lai gan arī tur , Škēle ir diezgan nepārliecinošs. Pārtur bumbu, neuzņemas iniciatīvu un kļūdas taisa. Ganjau Banki izdomās kā samenedžēt minūtes. Sliktāka aina ir garais gals, konkrēti, centru situācija. Viens tur līmeni, bet ir savainots, otrs , savukārt netur līmeni.
, 2023-08-28 17:42, pirms 2 gadiem
Da nu...
Mēs sasniedzām virsotni, kuru ar biedriņš un alkobrāļem valteriem nesasniegt....
, 2023-08-28 17:46, pirms 2 gadiem
Newcastle United rakstīja: FIBA var iet dir**

Vajadzēja atļaut pieteikt 12+2
Ir taču jau 10+2
, 2023-08-28 17:49, pirms 2 gadiem
Bertāna dēļ Latvija zaudēja vietu EČ.
, 2023-08-28 18:04, pirms 2 gadiem
Un atkal Banki izdarīja pareizu izvēli paņemot Artūru Kurucu
, 2023-08-28 18:51, pirms 2 gadiem
erred rakstīja: Da nu...
Mēs sasniedzām virsotni, kuru ar biedriņš un alkobrāļem valteriem nesasniegt....
vai ,tad abi valtereni bija alko-viens ,ja nemaldos bija narkosa...
, 2023-08-28 21:10, pirms 2 gadiem
Reāli rotacijā paliek 9 cilvēki.
Čavars - tūrists
Pasečņiks - traumēts
, 2023-08-28 22:01, pirms 2 gadiem
Gan jau Cavars sevi vel paradis,ja bet Pasecnika traumas sekas ir acimredzamas...
, 2023-08-29 09:37, pirms 2 gadiem
rneilands rakstīja: Gan jau Cavars sevi vel paradis,ja bet Pasecnika traumas sekas ir acimredzamas...
Čavars noteikti parādīs, kur viņā radies potenciāls doties iekarot Japānas trešo līgu
, 2023-08-29 11:12, pirms 2 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Un atkal Banki izdarīja pareizu izvēli paņemot Artūru Kurucu
Bet kļūdījās ar Čavaru.
, 2023-08-29 11:15, pirms 2 gadiem
ej dillēs rakstīja: Reāli rotacijā paliek 9 cilvēki.
Čavars - tūrists
Pasečņiks - traumēts
Kapēc paņēma traumētu Pasečņiku uz čempi ?
, 2023-08-29 11:27, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Lomažs
Strēlnieks/Dairis
Nosacīti Timma
Porziņģis

Ar Šmitu tas faktiski ir starta 5.
Apbrīnojamas latviešu iekšas un kaujas gars.
Un, dārgie sporta draugi, tas iet pāri sporta veidu robežām, nav runa par hokeju vai basketbolu.

Mēs varam lepoties ar sevi un mūsu saliedētību tad, kad to visvairāk vajag.

Gaidām Parīzi un mūsu vadošo spēlētāju pēdējo lielo uznācienu labākajā sastāvā.
Timma S5 būtu bijis pirms 3-4 gadiem.