Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 13 punkti, "Mavericks" bez Dončiča uzvar "Thunder"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim 13 punkti, "Mavericks" bez Dončiča uzvar "Thunder"
Kristaps Porziņģis un Dariuss Beizlijs Foto: USA Sports Today/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) 13. uzvaru šosezon izcīnījusi Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks", kas noslēdza trīs spēļu izbraukuma sēriju ar panākumu pret Oklahomsitijas "Thunder". Lukas Dončiča prombūtnē Porziņģis guva 13 punktus un izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas.

Kristaps Porziņģis 30 minūtēs guva 13 punktus (1p. 1/1, 2p. 6/14, 3p. 0/3), izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas, atdeva trīs rezultatīvas piespēles, bloķēja vienu metienu, pieļāva vienu kļūdu, nopelnīja trīs piezīmes un iekāja +/- koeficientu +13.

Luka Dončičs spēli izlaida potītes diskomforta dēļ. Kā ziņo komandas pārstāvji, slovēnis varētu izlaist vairākas spēles, kas nozīmē, ka naktī uz otrdienu, kad "Mavericks" tiksies ar Šārlotes "Hornets", Dončičs noteikti nespēlēs.

• Pirmajā ceturtdaļā "Mavericks" komandas gūtie punkti sadalījās ļoti līdzīgi. Dalasa ceturtdaļas laikā prata iekrāt pat astoņu punktu pārsvaru, bet šis nogrieznis noslēdzās ar 28:27 par labu "Mavericks".

• Puslaika turpinājumā "Mavericks" veica lielāku izrāvienu, noslēdzot puslaiku ar +10 (56:46). Nevienam "Mavericks" spēlētājam nebija izdevies gūt vismaz 10 punktus pirmajās 24 minūtes.

• Porziņģim puslaikā septiņi punkti, bet vismaz divus punktus bija guvuši visi spēlētāji, kuru bija izgājuši laukumā. Rezultatīvākais ar deviņiem bija Mouzess Brauns.

• Trešajā ceturksnī "Mavericks" komandā galveno lomu uzņēmās Džeilens Bransons, kurš "Thunder" grozā iemeta 10 punktus. "Thunder" gan spēja šo ceturtdaļu ar minimālu pārsvaru uzvarēt (25:24).

• Noslēdzošajās 12 minūtēs Porziņģis nospēlēja četras minūtes un guva četrus punktus. Pamata piecinieka spēlētāji laukumā bija īsu laika posmu, bet tas neliedza "Mavericks" palielināt pārsvaru un uzvarēt spēli ar 103:84.

• Bez Dončiča sastāvā "Mavericks" šosezon bija zaudējusi visās četrās iepriekšējās spēlēs, bet šoreiz izdevās izcīnīt uzvaru. "Mavericks" ar bilanci 13-13 šobrīd ieņem astoto vietu Rietumos. Nākamo spēli Dalasa aizvadīs naktī uz otrdienu, savā laukumā tiekoties ar "Hornets".

• Rezultatīvākais spēlētājs "Mavericks" rindās bija Bransons, kuram 18 punkti un deviņas atlēkušās bumbas. 16+7 Maksi Kleberam, bet Mouzess Brauns 20 minūtēs guva 15 punktus, izcīnīja sešas atlēkušās bumbas un bloķēja divus metienus.

• "Thnder" rindās Šejs Gildžess-Aleksandrs atzīmējās ar 18 punktiem un piecām piespēlēm, bet otrs rezultatīvākais bija Džeremijs Robinsons-Ērls, kuram 11 punkti.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-13 11:12, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Arī fakts, daļēji es spriežu pēc cilvēku rakstītā un statistikas, ko paskatos. Pie tam, NBA pēdējās sezonās ir radusies tendence, ka bez normāliem trijiem dūžiem, neko augstu tikt nevar.
Kā saka labāk vienreiz redzēt nekā simts reizes dzirdēt

     [+] [-]

, 2021-12-13 11:15, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Kā saka labāk vienreiz redzēt nekā simts reizes dzirdēt
NBA regulāŗā sezona ar 82 spēlēm nav diez ko interesanta, vismaz man. Man vairāk cita stila basketbols patīk.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-13 11:22, pirms 3 gadiem
D-Mob rakstīja: Un tu uzskati, ka uzrakstot komentāru, ka komanda speciāli darīja tā, lai sačakarētu KP %, ir normāli ?
Vispār jau tā bieži tā dara, lai nesačakarētu savu statistiku, un nevis komandas biedra. NBA komentētāji šo cūcību bieži piesauc pelmeņa kontekstā.

     [+] [-]

, 2021-12-13 11:23, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: NBA regulāŗā sezona ar 82 spēlēm nav diez ko interesanta, vismaz man. Man vairāk cita stila basketbols patīk.
To nesen Tev jautāju bet laikam neizlasīji. Ko tieši tajā eirolīgā vai vefā esi saskatījis?
Man jau liekas ka tur nba pabiras spēlē. Pats fonā ieslēdzu žalgiri ar Strēlnieku bet nu interesantāk liekas detroita pret orlando
Nedaudz atgādina tos kas skatās khl nevis nhl. Bet nu khl ir vēl bēdīgāks tādā ziņā

     [+] [-]

, 2021-12-13 11:28, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: To nesen Tev jautāju bet laikam neizlasīji. Ko tieši tajā eirolīgā vai vefā esi saskatījis?
Man jau liekas ka tur nba pabiras spēlē. Pats fonā ieslēdzu žalgiri ar Strēlnieku bet nu interesantāk liekas detroita pret orlando
Nedaudz atgādina tos kas skatās khl nevis nhl. Bet nu khl ir vēl bēdīgāks tādā ziņā
Noteikumu atšķirības, piemēŗam, Eiropā ir posta spēle atļauta, kamēr NBA tā ir limitēta. Nākamais ir defs, Eiropā tas ir atļauts stingrāks, kamēr NBA priekšrocības ir uzbrucējam. Tālāk jau pati komandas veidošana, piemēram, trenera diktatūra nevis kāda stāra komandas vadīšana. Vēl tā mūzikas laišana pa spēles laiku utt. Tur ļoti daudz faktoru, kas to ietekmē. Tevis piesauktais Žalgiris, biju piektdien uz spēli, tā cilvēku attieksme un atmosfēra arēnā ir kaut kas neticams.

     [+] [-]

, 2021-12-13 11:40, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Noteikumu atšķirības, piemēŗam, Eiropā ir posta spēle atļauta, kamēr NBA tā ir limitēta. Nākamais ir defs, Eiropā tas ir atļauts stingrāks, kamēr NBA priekšrocības ir uzbrucējam. Tālāk jau pati komandas veidošana, piemēram, trenera diktatūra nevis kāda stāra komandas vadīšana. Vēl tā mūzikas laišana pa spēles laiku utt. Tur ļoti daudz faktoru, kas to ietekmē. Tevis piesauktais Žalgiris, biju piektdien uz spēli, tā cilvēku attieksme un atmosfēra arēnā ir kaut kas neticams.
Nu ok katram savs laikam. Ir lietas kur piekrītu
Pirms mēneša Silvers runāja par Eiropas divīzijas izveidošanu nba ar 6ām komandām(Spānijā, Vācijā, Anglijā, Itālijā, Francijā un vēl vienu piemirsu)
Ko par šo saki? Tāpat Eirolīga?

  +2 [+] [-]

, 2021-12-13 11:51, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Nu ok katram savs laikam. Ir lietas kur piekrītu
Pirms mēneša Silvers runāja par Eiropas divīzijas izveidošanu nba ar 6ām komandām(Spānijā, Vācijā, Anglijā, Itālijā, Francijā un vēl vienu piemirsu)
Ko par šo saki? Tāpat Eirolīga?
Es to īsti neatbalstu, jo tas nozīmēt, ka tās komandas vienkārši būtu kaut kāds veidojums ārpus Eiropas basketbola.

Mums Eiropā tā visa sistēma ir grandiozi atšķirīga. Mums ir Nacionālie čempionāti, komercturnīri un vairumā valstu ir kausi. Tagad paņemt 6 komandas uz izraut ārā no tā visa, nešķiet nekas labs. Pie tam, ir jautājums, vai fanu būtu daudz tādām komandām, jo visticamāk izpaliktu principiālie dueļi komandām un tās nevarētu cīnīties par valsts čempiontitulu

  +1 [+] [-]

, 2021-12-13 12:05, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es to īsti neatbalstu, jo tas nozīmēt, ka tās komandas vienkārši būtu kaut kāds veidojums ārpus Eiropas basketbola.

Mums Eiropā tā visa sistēma ir grandiozi atšķirīga. Mums ir Nacionālie čempionāti, komercturnīri un vairumā valstu ir kausi. Tagad paņemt 6 komandas uz izraut ārā no tā visa, nešķiet nekas labs. Pie tam, ir jautājums, vai fanu būtu daudz tādām komandām, jo visticamāk izpaliktu principiālie dueļi komandām un tās nevarētu cīnīties par valsts čempiontitulu
Un kādā veidā tas tev liegtu sekot nacionālajiem čempionātiem un visiem tiem Eiropas kausiem?
Kaut kādi muļķīgi tev tie argumenti.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-13 12:12, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es to īsti neatbalstu, jo tas nozīmēt, ka tās komandas vienkārši būtu kaut kāds veidojums ārpus Eiropas basketbola.

Mums Eiropā tā visa sistēma ir grandiozi atšķirīga. Mums ir Nacionālie čempionāti, komercturnīri un vairumā valstu ir kausi. Tagad paņemt 6 komandas uz izraut ārā no tā visa, nešķiet nekas labs. Pie tam, ir jautājums, vai fanu būtu daudz tādām komandām, jo visticamāk izpaliktu principiālie dueļi komandām un tās nevarētu cīnīties par valsts čempiontitulu
Tās būs no jauna veidotas komandas kas netraucēs nacionālajiem čempionātiem
Ja jau Spānija, Francija, Itālija un pārējie piesaistīs savus nba spēlētājus tad domāju interese būs milzīga

     [+] [-]

, 2021-12-13 13:01, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Tās būs no jauna veidotas komandas kas netraucēs nacionālajiem čempionātiem
Ja jau Spānija, Francija, Itālija un pārējie piesaistīs savus nba spēlētājus tad domāju interese būs milzīga
Otra problēma, budžets. Visām tām komandām vajadzēs 30 - 40 miljonu budžetu. Kā domā, kā tas ietekmētu pārējās komandas un nacionālo čempionātu?

     [+] [-]

, 2021-12-13 13:14, pirms 3 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: Cikos būs komentārs no žurnaļugas konta?
A negribas neko rakstīt. Pretīga spēle, pretīga uzvara, pat īsti skatīties negribējās. Vienīgie divi, kas kapāja, bija puika Brauns un sīkulis Bransons (šis gan ar pārspīlējumiem). Kristaps tika pārāk daudz marinēts bez bumbas, savukārt tad, kad dabūja, bieži lika garām. Kājas nedaudz pinās, un atkal otrajā puslaikā Porziņģis - gandrīz nekāds.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-13 13:18, pirms 3 gadiem
Galīgi švaks bez Dončika, 13pts tas nav nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-13 13:24, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kādā veidā tas tev liegtu sekot nacionālajiem čempionātiem un visiem tiem Eiropas kausiem?
Kaut kādi muļķīgi tev tie argumenti.
namej, ej tālāk dzer, ja nejēdz neko par Eiropas basketa virtuvi un kādas sekas tas nestu.

     [+] [-]

, 2021-12-13 13:59, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Otra problēma, budžets. Visām tām komandām vajadzēs 30 - 40 miljonu budžetu. Kā domā, kā tas ietekmētu pārējās komandas un nacionālo čempionātu?
Lai pieteiktu nba komandu ir jaiemaksā pusotrs mijards dollāru. Varbūt ne šajā gadījumā, bet tāpat investoru netrūktu. Tiem nav jabūt no Eiropas, domāju tā nebūs problēma. Tas pats Lebrons ir teicis ka vēlas nba komandu bet kā aktīvam spēlētājam nevar piederēt daļas no nba kluba
Domāju ka labi ietekmētu. Labākos vietējos savāc pie sevis, paņem savu treneri un jaunos vietējos draftē.

     [+] [-]

, 2021-12-13 14:24, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: namej, ej tālāk dzer, ja nejēdz neko par Eiropas basketa virtuvi un kādas sekas tas nestu.
Izskatās, ka tu neko nejēdz, jo turpini rakstīt visādas debīlības.
Varētu padomāt, ka tā nauda, kura varētu tikt iepludināta iespējamām NBA projekta Eiropā komandās, noteikti tiktu iepludināta Eiropas nacionālo čempionātu komandās. Tikai pilnīgs idiots var ko tādu izdomāt.

     [+] [-]

, 2021-12-13 14:50, pirms 3 gadiem
Drīzāk izveidos savu otro komandu, jaunajiem un tālākajiem rezervistiem, ar ko spēlēt nacionālajā čempī. Jo ne jau brauks uz Asv spēlēt pret g līgas komandām

  +1 [+] [-]

, 2021-12-13 14:59, pirms 3 gadiem
Pieņemsim,ka Eiropā ir jaunas 6 NBA komandas. Vai tad tur brīžiem nesanāks lielāka laika joslu starpība,kā RD aizbraukt uz Vladivostoku? Vai amerikāņu TV būs vispār interese rādīt spēles no Eiropas?
Un kurš sekos šīm spēlēm Eiropā, ja jau pat Real Rebel labāk skatās tikai Eiropas basketbolu?

     [+] [-]

, 2021-12-13 16:24, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tie metieni mazāk ir tāpēc, ka ir LD, kad nav metienu, viņš skrien ar galvu sienā un pats nereti met, par ko daudzi namejveidīgie viņu lamā. Ja viņš atmet bumbu, tad bļauj, ka citus pamet zem tanka. Bet lielākā problēma tur ir sastāvā mazā jauda. Tur trūkst normālas zvaigznes, kas ļautu dažādot spēli. Nopresē LD, viņš sāk nepareizus lēmumus pieņemt, KP atkal vairāk ir noslēdzējs, kas nozīmē relatīvi vieglāku darbu defā, jo mazāk bumbu dod tālāk. Iztrūkst viena ļti laba spēlētāja, kurš spētu gan sev iespēju uztaisīt, gan bumbu laistu tālāk
Tieši tā,komandā ir cilvēks,kas veido spēli. Tas ir Luka. Bet nav neviena,kas veidotu saspēli.Ir trīs spēlētāji,kas gatavi mest pēdējo sekunžu metienus-LD,KP un THJ Tiesa gan, THJ ir vispār pofig,kad mest,ja tikai ir iespēja.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-13 16:29, pirms 3 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Pieņemsim,ka Eiropā ir jaunas 6 NBA komandas. Vai tad tur brīžiem nesanāks lielāka laika joslu starpība,kā RD aizbraukt uz Vladivostoku? Vai amerikāņu TV būs vispār interese rādīt spēles no Eiropas?
Un kurš sekos šīm spēlēm Eiropā, ja jau pat Real Rebel labāk skatās tikai Eiropas basketbolu?
Tieši tā. Viena spēle Eiropā vai Ķīnā,tas ir ok,bet citādi tonevar pavilkt.

     [+] [-]

, 2021-12-13 16:37, pirms 3 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Pieņemsim,ka Eiropā ir jaunas 6 NBA komandas. Vai tad tur brīžiem nesanāks lielāka laika joslu starpība,kā RD aizbraukt uz Vladivostoku? Vai amerikāņu TV būs vispār interese rādīt spēles no Eiropas?
Un kurš sekos šīm spēlēm Eiropā, ja jau pat Real Rebel labāk skatās tikai Eiropas basketbolu?
Problēma jau tā, ka izskatās NBA pārrēķināšanās ir viņus pašus iegāzusi. Respektīvi, viņi grib Eirolīgas daļu sev savākt, bet tas nenotiks un ES nespēs ģenerēt tādu ienākumu apjomu, lai apmierinātu līgu utt.

     [+] [-]

, 2021-12-13 16:39, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās, ka tu neko nejēdz, jo turpini rakstīt visādas debīlības.
Varētu padomāt, ka tā nauda, kura varētu tikt iepludināta iespējamām NBA projekta Eiropā komandās, noteikti tiktu iepludināta Eiropas nacionālo čempionātu komandās. Tikai pilnīgs idiots var ko tādu izdomāt.
tāds muļķis esi.

Nevis iepludināta, bet izņemta. Neviens no malas naudu iekšā neliktu, bet tieši otrādi. To ir tik elementāri saprast, bet redz, to nespēji.

Bez tam, ir jautājums, ka NBA skatītos uz tiešu domēs utt. atbalstu, ko komandas mēdz piesaistīt.

     [+] [-]

, 2021-12-13 17:18, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tāds muļķis esi.

Nevis iepludināta, bet izņemta. Neviens no malas naudu iekšā neliktu, bet tieši otrādi. To ir tik elementāri saprast, bet redz, to nespēji.

Bez tam, ir jautājums, ka NBA skatītos uz tiešu domēs utt. atbalstu, ko komandas mēdz piesaistīt.
Tikai tāds muļķis kā tu, domā, ka globālās ekonomikas apstākļos ir iespējams mākslīgi noturēt sponsorus tur, kur tie nemaz nevēlas būt.
Un neba tev baigi jāuztraucas kas un ko skatīsies. Kurš piedāvās labāku produktu, tad to arī skatīsies.

     [+] [-]

, 2021-12-13 17:21, pirms 3 gadiem
večukiņš rakstīja: Tieši tā,komandā ir cilvēks,kas veido spēli. Tas ir Luka. Bet nav neviena,kas veidotu saspēli.Ir trīs spēlētāji,kas gatavi mest pēdējo sekunžu metienus-LD,KP un THJ Tiesa gan, THJ ir vispār pofig,kad mest,ja tikai ir iespēja.
Var redzēt, ka spēli neredzēji, jo savādāk zinātu, ka Burks tieši veidoja to ko sauc par saspēli. Par to, ka Brunsons ļoti vāji veido saspēli, nevienam nav noslēpums.

     [+] [-]

, 2021-12-13 17:22, pirms 3 gadiem
On this day in 1983... the highest scoring game in NBA history was played as Isiah Thomas (47 PTS, 17 AST) and the Detroit Pistons defeated Kiki VanDeWeghe (51 PTS, 9 REB, 8 AST), Alex English (47 PTS, 12 REB, 7 AST) and the nuggets 186-184 in triple overtime
Labs rezultāts nba spēlei. Ar vēl vienu overtaimu varēja līdz 200 aizvilkt

  +1 [+] [-]

, 2021-12-13 19:37, pirms 3 gadiem
Nu jau pat neitrāli komentētāji sāk atzīt, ka Dallasa izskatās labāk bez Dončiča...Lukas dienas tuvojas noslēgumam, uz Indiānu pret Brogdonu.

     [+] [-]

, 2021-12-13 19:45, pirms 3 gadiem
Tiešām nevar pa veselu dienu izlabot rezultātu?!

     [+] [-]

, 2021-12-14 12:36, pirms 3 gadiem
nu, 'va vellos, te analīze nostājās.