Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

ESPN: Kids kļūst par "Bucks" galveno treneri

ESPN: Kids kļūst par "Bucks" galveno treneri
Džeisons Kids
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komandas Milvoki "Bucks" un Bruklinas "Nets" vienojušās par darījumu, kas ļāvis nu jau bijušajam "Nets" galvenajam trenerim Džeisonam Kidam kļūt par "Bucks" vadoni.

Jau iepriekš vēstījām, ka Kids vēlējās iegūt arī ģenerālmenedžera pilnvaras "Nets" komandā, taču Bruklinas vadība noraidīja Kida prasību. Pēc tam Kids raidīja vairākus asus vārdus "Nets" īpašnieka Mihaila Prohorova virzienā, un kluba vadība izlēma neturpināt sadarbību ar Kidu.

Tā kā viens no "Bucks" īpašniekiem ir Kida draugs, Milvoki kluba vadība izrādīja interesi par Kidu. Dažas dienas pirms NBA drafta Milvoki vadība prasīja Bruklinai atļauju veikt sarunas ar Kidu, ko "Nets" atļāva darīt.

Pagājušās nedēļas piektdienā "Bucks" īpašnieki tikās ar Kidu, kuru ieinteresēja ideja vadīt komandu, kura ir pārbūves stadijā un kura NBA draftā ar 2. izvēli draftēja Džabari Pārkeru. "Bucks" un "Nets" atlika vien vienoties par darījumu, kas šodien arī notika.

"Bucks", lai iegūtu Kidu, Bruklinai ir devusi divas otrās kārtas drafta izvēles. Šīs iegūtās drafta izvēles "Nets" varēs izmantot 2015. un 2019. gadā. Savukārt "Bucks" ir informējusi līdzšinējo galveno treneri Leriju Drjū, ka viņš ir ticis atlaists.

Līgas vēsturē ir bijuši tikai vēl trīs gadījumi, kad treneris pēc savas pirmās trenera sezonas ir mainījis komandu. Pēdējie tādi gadījumi notika 1980. gada vasarā, kad komandas mainīja divi rūkiji treneri.

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

     [+] [-]

, 2014-06-30 20:18, pirms 10 gadiem
Bucks iegrābušies... Nu bizness neiet ar draudzību kopā...
A līdzšinējais treneris nevar tagad sūdzēt vadību tiesā?

  +1 [+] [-]

, 2014-06-30 20:37, pirms 10 gadiem
doch, sudigak pa pagajusho sezonu nebuuus!

     [+] [-]

, 2014-06-30 20:59, pirms 10 gadiem
Interesanti, ka trenera veertība ir divas drafta izvēles. Ko domājat par Rondo un 20mil sezonā? Manuprat krietni pa daudz.

  -3 [+] [-]

, 2014-06-30 21:24, pirms 10 gadiem
Bucks bija potenciāls, un vairs nav.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-30 22:02, pirms 10 gadiem
K-Mart6 rakstīja: Interesanti, ka trenera veertība ir divas drafta izvēles. Ko domājat par Rondo un 20mil sezonā? Manuprat krietni pa daudz.
20 varetu but par daudz,bet tomer pagajusaja sezona vareja redzet progresu Rondo metienu precizitate,un metietu izvele.Saka mest pats brivus metienus vairak.Reali vina pasreizejie griesti varetu but ap 15.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 03:01, pirms 10 gadiem
K-Mart6 rakstīja: Interesanti, ka trenera veertība ir divas drafta izvēles. Ko domājat par Rondo un 20mil sezonā? Manuprat krietni pa daudz.
nu, ja Irvings un Bledso grib (un visticamāk dabūs) max, tad neredzu kāpēc lai Rondo nedabūtu tādu pašu summu.. Rondo sevi jau gana apliecinājis, kamēr Irvings pat playoffos nav bijis un par Bledso varējumu daudzi spriež tikai no aizvadītās sezonas, kuru viņš pusi pavadīja savainojies.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 03:06, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Tagad viņš varēs veidot savu sapņu komandu kopā ar sliņķi Slanderu vai kā tur un Iliasovu, lai izdodas sasniegt pirmspēdējo vietu.

Bucks ir komanda, ko īsti nevar saprast, jo ir piedrazota ar visādiem kadriem, komanda balansējas uz atjaunošanas procesu, bet tur ir Meyo, un citi ar overrated līgumiem un no tiem grūti atkratīties.

Netiem tomēr prāts nāca, nāca un atnāca, taču ar Kidu jau nebija aršana, ar tādu sastāvu , tādām iespējām, knapi pret Toronto nospēlēja, turklāt, kļūdas vienas un tās pašas - līdz ko 3 ceturtdaļa, tad komanda slīkst, un beigās arī noslīkst zaudējumā.

Tagad gribētos vai nu Karlu vai Hollinsu, un jāsāk skatīties arī uz sastāvu, jo Blatče visticamāk prom, Livingstons prom, tad nez kas būs ar Lendriju.

DW12 - ja abas potītes būs kārtībā, tad spēle sakārtosies, lai gan pēc sezonas jau uzreiz bija runas, ka šo mainīs prom.

Bruklinai jāgatavo kādas maiņas, jāskatās uz free a.

Starp citu, Magic waivēja J. Nelsonu, labs saspēlnieks, ko varētu NYK paņemt.
dravdziņ mīļais, par kādu piķi lai Nets skatās FA virzienā ?? Pat ja Gārnets beidz karjeru un Pīrss dodas prom, viņi tāpat ir pāri algu robežai pateicoties Džonsona, Derona un Lopeza līgumiem. Galīgi nepiekrītu, ka Kida padzīšana ir pareiza.. Ko tad var gribēt no pirmā gada trenera ?? pat ne Popovičš vai Džeksons savas komandas pirmajā sezonā pie titula neaizveda (un nestasti neiekus, ka sastavi shvaki bij - Popam Admiralis un co; Filam - MJ, Pipens), tapec īsti nesaprotu par ko Prohorovs uz Kidu cepas. Paņems atkal jaunu treneri (jau 4. trīs sezonu laikā!!!) un atkal aprausies. Kamēr Milvokiem nav kur steigties un pēc sezonām 2-3 būs stabila austrumu PO komanda.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 12:53, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: dravdziņ mīļais, par kādu piķi lai Nets skatās FA virzienā ?? Pat ja Gārnets beidz karjeru un Pīrss dodas prom, viņi tāpat ir pāri algu robežai pateicoties Džonsona, Derona un Lopeza līgumiem. Galīgi nepiekrītu, ka Kida padzīšana ir pareiza.. Ko tad var gribēt no pirmā gada trenera ?? pat ne Popovičš vai Džeksons savas komandas pirmajā sezonā pie titula neaizveda (un nestasti neiekus, ka sastavi shvaki bij - Popam Admiralis un co; Filam - MJ, Pipens), tapec īsti nesaprotu par ko Prohorovs uz Kidu cepas. Paņems atkal jaunu treneri (jau 4. trīs sezonu laikā!!!) un atkal aprausies. Kamēr Milvokiem nav kur steigties un pēc sezonām 2-3 būs stabila austrumu PO komanda.
Draudziņ pastāsti man lūdzu par kādiem PO Tu runā, ja komanda pādējo 2 gadu laikā sevi ir pierādījusi muļķu statusā. Mayo līgums, Sandersa līgums, Nīla līgums, Zazas līgums, Batlera maiņa un tā tālāk cik vien var turpināt!
Nosauc kaut vienu iemeslu, kura dēļ pēkšņi Buki varētu mainīties un augt kaut vai tālāk par 35 uzvarām.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 13:19, pirms 10 gadiem
grinpuke123 rakstīja: Draudziņ pastāsti man lūdzu par kādiem PO Tu runā, ja komanda pādējo 2 gadu laikā sevi ir pierādījusi muļķu statusā. Mayo līgums, Sandersa līgums, Nīla līgums, Zazas līgums, Batlera maiņa un tā tālāk cik vien var turpināt!
Nosauc kaut vienu iemeslu, kura dēļ pēkšņi Buki varētu mainīties un augt kaut vai tālāk par 35 uzvarām.
viņiem ir divas nākotnes potenciālās superzvaigznes - Giannis un Džabari - tas jau ir gana spēcīgs arguments!

     [+] [-]

, 2014-07-01 16:17, pirms 10 gadiem
grinpuke123 rakstīja: Draudziņ pastāsti man lūdzu par kādiem PO Tu runā, ja komanda pādējo 2 gadu laikā sevi ir pierādījusi muļķu statusā. Mayo līgums, Sandersa līgums, Nīla līgums, Zazas līgums, Batlera maiņa un tā tālāk cik vien var turpināt!
Nosauc kaut vienu iemeslu, kura dēļ pēkšņi Buki varētu mainīties un augt kaut vai tālāk par 35 uzvarām.
es gan kautkā atminos, ka pagājšsezon Buki vēl bija playoffā..

Iemesli, lai Buki drīzumā tiktu PO nav tālu jāmeklē - Giannis un Jabari. Vēl pievieno Knight un Henson un re - ir diezgan labs pamats uz kā būvēt nākotni. Starp citu, Mayo līgums ir tikai uz vēl 2 sezonām un nav tik anormāls (8M gadā), viņš tur varētu kādu laiku arī pēc līguma beigām uzkavēties un būt tīri solīds SG. Arī Kids kā treneris nākamajās sezonās tikai progresēs.

Vairāk redzu 'par' argumentus, nekā 'pret' tam, ka Bukus gaida laba nākotne.

     [+] [-]

, 2014-07-01 22:30, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: nu, ja Irvings un Bledso grib (un visticamāk dabūs) max, tad neredzu kāpēc lai Rondo nedabūtu tādu pašu summu.. Rondo sevi jau gana apliecinājis, kamēr Irvings pat playoffos nav bijis un par Bledso varējumu daudzi spriež tikai no aizvadītās sezonas, kuru viņš pusi pavadīja savainojies.
Kā Rondo ir sevi pierādījis? Spēlēja PG lomu komandā ar 3 topošajiem hall of feimeriem? Zini ar uguni jāmeklē tāds PG ar tik sliktu metienu. Pustālais nav un par 3pt-nieku labāk nemaz nerunāsim.

     [+] [-]

, 2014-07-02 10:59, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: es gan kautkā atminos, ka pagājšsezon Buki vēl bija playoffā..

Iemesli, lai Buki drīzumā tiktu PO nav tālu jāmeklē - Giannis un Jabari. Vēl pievieno Knight un Henson un re - ir diezgan labs pamats uz kā būvēt nākotni. Starp citu, Mayo līgums ir tikai uz vēl 2 sezonām un nav tik anormāls (8M gadā), viņš tur varētu kādu laiku arī pēc līguma beigām uzkavēties un būt tīri solīds SG. Arī Kids kā treneris nākamajās sezonās tikai progresēs.

Vairāk redzu 'par' argumentus, nekā 'pret' tam, ka Bukus gaida laba nākotne.
Gianis un Jabari? Pirmgadnieks un Otrgadnieks. Jā, tie gan ir fantastiski iemesli. Hensons? MŪŽĪGAIS POTENCIĀLAIS TALANTS! Mayo - 8 miljoni par 11.27 PER. Lieliski.
Kids tikai progresēs. Nesmīdini manas sandales. Pirmajā pusgadā pierādīja, ka nav tas, par ko sevi iedomājas. Sezonas beigās - šis starpgadījums pierāda, ka nav pietiekami zinošs, lai būtu pat skauts.
Te pat runa vairs neiet par tik daudz spēlētājiem, kā menedžmentu, kurš ar saviem lēmumiem pierādījis, ka nav spējīgi vadīt komandu augstā līmenī.

     [+] [-]

, 2014-07-03 00:50, pirms 10 gadiem
grinpuke123 rakstīja: Gianis un Jabari? Pirmgadnieks un Otrgadnieks. Jā, tie gan ir fantastiski iemesli. Hensons? MŪŽĪGAIS POTENCIĀLAIS TALANTS!
Vispār lasīt māki ?? Es teicu - PĒC PĀRIS GADIEM. Protams, ka pirmajā gadā Jabari Bukus līdz playoffam visticamāk neaizvilks. Bet tur abiem (Parker un Greek freak) ir milzīgs potenciāls un tas ir gana labs iemesls cerībām uz nākotni.

Un kas tas par s... par Hensonu ?? čalis ir tikai 2 sezonas līgā nospēlejis, turklāt pēdējā 11+7 vidēji un tas nākot no beņķa. Šim arī ir kur augt.

     [+] [-]

, 2014-07-03 00:54, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā Rondo ir sevi pierādījis? Spēlēja PG lomu komandā ar 3 topošajiem hall of feimeriem? Zini ar uguni jāmeklē tāds PG ar tik sliktu metienu. Pustālais nav un par 3pt-nieku labāk nemaz nerunāsim.
Tu jau kā heiteris kurš 100 reizes ir teicis, ka Celtics spēles neskatās un neskatīsies noteikti būsi palaidis garām - bet pustālo viņš pēdējās sezonās ir uzlabojis. Nu protams nekāds dižais metējs nav un nebūs, bet viņam to arī neliek neviens darīt. Un kas tas par bullshitu par HOF ? Vaitad tas maina viņa individuālo sniegumu (entos trple-dbl playos, utt) ?

Tikpat labi - vai spēlēšana ar Dankanu, Manu un Pārkeru atņem Leonardam fināla MVP ?