Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" septītajā spēlē pieveic Hjūstonu un finālā atkal tiksies ar "Cavaliers"

Rolands Eliņš

"Warriors" septītajā spēlē pieveic Hjūstonu un finālā atkal tiksies ar "Cavaliers"
Foto: USA Today Sports/Scanpix

NBA Rietumu konferences finālsērijas septītajā spēlē Hjūstonā čempione Goldensteitas „Warriors” ar 101:92 apspēlēja neveiksmīgi no tālās distances uzbrūkošo „Rockets”, uzvarot sērijā ar 4-3 un ceturto gadu pēc kārtas iekļūstot finālā, kur jau atkal „Warriors” pretim stāsies Lebrons Džeimss un Klīvlendas „Cavaliers”.

NBA čempionvienība Goldensteitas „Warriors” pēdējo divu sezonu laikā nebija pieredzējusi tik sīvu pretestību izslēgšanas spēlēs kā šoreiz pret „Rockets”, jo Hjūstona bija pratusi piespiest „Warriors” pie pašas bezdibeņa malas, izvirzoties sērijā vadībā ar 3-2. Taču „Rockets” gan iepriekšējā spēlē, gan arī šonakt nācās iztikt bez traumu guvušā Krisa Pola, un bez viņa vadību nosargāt neizdevās.

„Warriors” sastāvā šonakt nebija Andrē Igudalas, taču sastāva rezerves tomēr izrādījās plašākas. Hjūstonai viss sākumsastāvs nospēlēja vairāk nekā 37 minūtes, bet kā rezervists nopietnu pienesumu spēlei sniedza tikai Džeralds Grīns. Spēlējot praktiski ar tikai vienu maiņu, „Rockets” neveicās ar tālmetieniem, kas šosezon bija viens no komandas labākajiem ieročiem. Spēles gaitā „Rockets” aizmeta garām veselus 27 tālmetienus pēc kārtas (līgas „play-off” antirekords), kopumā spēlē trāpot tikai septiņus no 44. „Rockets” līderu Džeimsa Hārdena un Erika Gordona kopējā precizitāte no tālmetienu līnijas bija 4/25...

Par savu precizitāti tikmēr nevarēja sūdzēties Stefens Karijs un Kevins Durents, kuri divatā iemeta 12 tālmetienus (attiecīgi septiņus un piecus). Karijs, kurš viens pats trāpīja tikpat daudz trejaču, cik visa „Rockets” komanda kopā, izcēlās ar 27 punktiem un gandrīz arī tika pie „triple-double” (27+9+10). Durentam tikmēr 34 punkti un piecas piespēles.

Mača gaitā „Rockets” spēja izvirzīties pat 15 punktu vadībā, taču pēc puslaika pārtraukuma „Warriors” atkal laukumā iznāca ar pavisam citu ātrumu un, izmantojot pretinieku neveiksmes, trešajā ceturtdaļā uzvarēja ar 33:15, pārņemot vadību. Šī vadība gan ne uz brīdi netika nostiprināta vairāk nekā 12 punktu attālumā, un „Rockets” līdz pašām beigām saglabāja reālistiskas cerības ar vienu izrāvienu visu atspēlēt, taču tas tomēr nenotika. „Warriors” aizsardzība palika līmenī un nosargāja uzvaru ar 101:92, lai gan pēdējā minūtē „Rockets” sastāvā Hārdenam un Trevoram Arizam katram bija iespēja ar tālmetienu pievilkt līdz četru punktu deficītam.

„Warriors” kopumā trāpīja 16 tālmetienus no 39, un Durentam un Karijam aktīvi piebalsoja Klejs Tompsons, gūstot 19 punktus. Hjūstonai ar 32 punktiem labākais bija Hārdens, Gordons pievienoja 23 punktus, bet pieredzējušajam Arizam šī bija viena no neveiksmīgākajām spēlēm karjerā – viņš 42 nospēlētajās minūtēs aizmeta garām visus savus 12 metienus, paliekot bez punktiem.

Līdz ar to bez pārmaiņām gan Rietumu, gan Austrumu frontē – par konferenču uzvarētājām ceturto gadu pēc kārtas kļuvušas „Warriors” un „Cavaliers” komandas, kurām abām šosezon gan bija daudz sīvāka pretestība no savām tuvākajām konkurentēm. Taču finālā atkal sacentīsies Zelta Štata un Klīvlendas komandas. Finālsērija sāksies pēc trim dienām Ouklendā.

”Rockets”-”Warriors” 92:101

(24:19, 30:24, 15:33, 23:25)
Rockets: Hārdens 32, Gordons 23, Kapela 20, Takers 14, Grīns 3, Ariza (0/12 met.) Andersons, Džonsons
Warriors: Durents 34, Karijs 27 (10 rez.p., 9 atl.b.), Tompsons 19, Grīns 10 (13 atl.b.), Lūnijs 4, Livingstons 4, Jangs 3, Bells, Kuks, Mako.

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

     [+] [-]

, 2018-05-29 12:09, pirms 6 gadiem
Un salīdzināt Igoudala ar Cp3 ir pilnīgs absurds.

2015: Kyrie nenomirst, tad Cavs paceļ to finālu. Pilnīgi visos 4 playoff rounds pretiniekiem nebija starting PG
2016: NBA finālu lielākais choke
2017: Zaza. Lai arī jāsaka, ka ar visu to GSW spurus saliktu 6 spēlēs, bet kas zin
2018: Cp3 trauma un nereāls Rockets choke ievelk finālā.

     [+] [-]

, 2018-05-29 12:10, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Skips ir loh...
Ziņu, minu viņu kā piemēru. Tikpat debīli cilvēki tepat Sporta Centrā netrūkst

  +2 [+] [-]

, 2018-05-29 12:22, pirms 6 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Pats esmu par Lebronu, bet jāsaka, ka finālam bija jābūt Hou:Bos.

Žēl Lebrona, kuram pret tādu superteam būs jācīnās bez normālas palīdzības. Visādi retardēti eksperti (Skip Bayless veidígie) klaigās, kà KD esot Labāks par Lebronu, jo spēj uzvarēt ar vēl 3 all stariem savā komandā
Zini arī sāk apnikt šitā dziesma ka visu laiku LJ ir ne tie komandas biedri. Ne senajos Cavaliers laikos, ne Bošs un Veids, Allens iekš Heat ne tagad. Bet lielākās algas līgā Cavaliers - tās tad bomžiem maksā? Un kas tad izvēlas LJ komandas biedrus? Ja ne pats Lebrons, treneris, ģenerālmenedžeris? Kas tad ir vainīgs? Un ko tad dievs LJ nepadara tos labākus? Jūs kā vecas skaņuplates visu laiku maļat uz riņķi vienu un to pašu.

     [+] [-]

, 2018-05-29 12:25, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Zini arī sāk apnikt šitā dziesma ka visu laiku LJ ir ne tie komandas biedri. Ne senajos Cavaliers laikos, ne Bošs un Veids, Allens iekš Heat ne tagad. Bet lielākās algas līgā Cavaliers - tās tad bomžiem maksā? Un kas tad izvēlas LJ komandas biedrus? Ja ne pats Lebrons, treneris, ģenerālmenedžeris? Kas tad ir vainīgs? Un ko tad dievs LJ nepadara tos labākus? Jūs kā vecas skaņuplates visu laiku maļat uz riņķi vienu un to pašu.
Protams, ka Lebrons nav labākais GM, bet nu noliec Lebronu KD vietā un tur ir 16:0 Play-off run

     [+] [-]

, 2018-05-29 12:28, pirms 6 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Protams, ka Lebrons nav labākais GM, bet nu noliec Lebronu KD vietā un tur ir 16:0 Play-off run
Tu vispirms gaidi kad tā notiks un tad runā a tā to 16-0 no zila gaisa pagrābi. To zini sauc par demagoģiju.

     [+] [-]

, 2018-05-29 12:29, pirms 6 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Un salīdzināt Igoudala ar Cp3 ir pilnīgs absurds.

2015: Kyrie nenomirst, tad Cavs paceļ to finālu. Pilnīgi visos 4 playoff rounds pretiniekiem nebija starting PG
2016: NBA finālu lielākais choke
2017: Zaza. Lai arī jāsaka, ka ar visu to GSW spurus saliktu 6 spēlēs, bet kas zin
2018: Cp3 trauma un nereāls Rockets choke ievelk finālā.
Es tev pilnīgi piekrītu, vienīgi GSW bandwagoni to neredz. Reālajai bildei vajadzēja būt, ka CLE pirmie divi tituli un tad jēgu pārmī...ais pusijs aizskrien pie GSW un ar Zazas palīdzību tiek līdz finālam, kur jāatzīst pelnīti uzvarēja.
Vienīgi pie HOU choka otrajā puslaikā viņi nav vainīgi - tur bārda parādīja savas "kvalitātes". Protams, ar CP3 variantu būtu stipri vairāk - mazāk iespēju, ka 2 allstar sāks likt garām visu pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2018-05-29 12:30, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu vispirms gaidi kad tā notiks un tad runā a tā to 16-0 no zila gaisa pagrābi. To zini sauc par demagoģiju.
Piekrītu, es vienkārši pārāk gruzos par to kā Houstonai nenospīdēja.
Cp3 trauma + 4 tiesnešu no calls, kuri katrs maksāja 3 punktus. Ar visu to bullshitu Houstonai tā spēle bija jāuzvar

     [+] [-]

, 2018-05-29 12:32, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu vispirms gaidi kad tā notiks un tad runā a tā to 16-0 no zila gaisa pagrābi. To zini sauc par demagoģiju.
Ceru, ka Lebrons aizies pie raķetēm - tad redzēsim kā pusijam, spērējam un co ies. Vēl neslikti būtu, ja Kawhi atnāktu uz CLE vai abi apvienotos LAL. Nevaru sagaidīt to brīdi, kad tam gailim spērējam ierādīs viņa vietu... šogad gan jau varēs lekties kā maskačkas urļiks.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-29 12:35, pirms 6 gadiem
Zoverags rakstīja: kads vispar var but kaifs no tik maksligas superstaru komandas, kaa gsw uzvaras? gribetos, lai lbj viniem ierada vietu, seviski glevajam durantam, bet nu ceriba nav liela. no gsw sastava var sakomplekteet 3 nba komandas.
Esmu par Lebronu vienmēr, bet teikt, ka GSW ir mākslīga ir nepamatoti, lai gan... definē "mākslīga"...visas līgas omandas lielākā vai mazākā mērā ir mākslīgas jo visi spēlētāji nevienā komandā nav pašu draftēti un skoloti. GSW tādā ziņa tomēr ir mazākā mērā, jo viņu kodols ir pašu izaudzēts. Duranta pievienošanās (joprojām uzskatu, ka galīgi nav salīdzināma situācija ar Lebrona pievienošanos Miami, jo Miami tika uztaisīta par čempionu komandu, savukārt GSW jau bija čempionu komanda un Durants to padarīja vēl labāku). Nepatīk man atsevišķi GSW komanda. Pārāk daudz sakāpsi galvā tur visam kodolam (Lebrons gan arī nav nekāds piezemētais čalis) un pārāk viegli, manuprāt, viņiem viss sanācis, jo nevienam no tā sastāva līdz tam nebija baigo aplauzienu plovos (ar to domāju visas nebūšanas, cīņas ar sevi u.t.t., kam cauri bija jāiziet tam pašam MJ vai Lebronam, lai dabūtu tos titulus).
Lai vai kā nepatiktu GSW neheitoju to komandu, jo kā komanda tā neapšaubāmi šobrīd ir labākā līgā un ja spēle aiziet apturēt viņus nav iespējams. Uzskatu, ka pret Hjūstonu Cavs bija lielākas cerības vinnēt finālu (dodu pat 60/40 Cavs labā), bet pret GSW attiecība nav lielāka par 10/90. Lai kāds necilvēks ir Lebrons nu nevar viņš viens paņemt sēriju, lai to izdarītu pārējiem ir jāspēlē par daudz, daudz labāk kā tas darīts līdz šim, jo izņemot Lebronu pārējais sastāvs pat potenciāli nestāv klāt GSW sastāvam, nerunājot nemaz par parādīto sniegumu līdz šim.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-29 12:43, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Zini arī sāk apnikt šitā dziesma ka visu laiku LJ ir ne tie komandas biedri. Ne senajos Cavaliers laikos, ne Bošs un Veids, Allens iekš Heat ne tagad. Bet lielākās algas līgā Cavaliers - tās tad bomžiem maksā? Un kas tad izvēlas LJ komandas biedrus? Ja ne pats Lebrons, treneris, ģenerālmenedžeris? Kas tad ir vainīgs? Un ko tad dievs LJ nepadara tos labākus? Jūs kā vecas skaņuplates visu laiku maļat uz riņķi vienu un to pašu.
Spēlētāji Lebronam apkārt potenciāli ir bijuši pat ļoti labi, katrā ziņā nekad nesauktu par bomžiem vai kaut kā tā, tomēr viņu sniegums nesasniedz potenciālu ko varētu un brīžiem ir pat ļoti bomzīgs. Un tā jau nu gan nevar būt Lebrona vaina, ka komandas biedri regulāri nespēj trāpīt brīvos metienus, ko tas pats Lebrons viņiem ir sameklējis un izkārtojis. Sastāvu gan jau Lebrons pat kaut kādā mērā ietekmēja, bet vēl vairāk, manuprāt, viņš ir ietekmējis trenera izvēli un te gan akmens viņa dārziņā, jo Lū nav treneris, bet parodija. Iedomājos kādu rezultātu Lebrona komandas varētu sasniegt ar labu treneri un tādu kam Lebrons tiešām ļauj vadīt komandu. Arī Miami laikos rezultāts nāca tikai tad, kad beidzot ļāva Spoelstram vadīt komandu un uzticējās viņa veidotajam zīmējumam.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-29 12:53, pirms 6 gadiem
Nejēga patin bildi atpakaļ!
2014.gada GSW pirmajā kārta dabūja pa biksēm no LAC!
Taka GSW ēra sākās ar aplauzienu!
Tad tika atlaists Džeksons un paņemts Kers, kurš GSW pabeidza veidot par labāko komandu NBA, kura jau 4 gadu pēc kārtas ir fināla un visdrīzāk pacels 3 titulu 4 gados!
Pirms noliec kādu, veic analīzi, lai nav jākļūdās!

     [+] [-]

, 2018-05-29 12:55, pirms 6 gadiem
nesavtigais_igijs_107852736769092 rakstīja: 4 allstar + 2 MVP BET tapat uzrodas visaadi valjeras ala chubaki kas spiedz un kliedz par shiem un protams nesavtigo igiju kura ieguldijums komandas uzvaras ir apala nolle

IESAKU
Pēc kosmonautu un raķešu zaudējumiem huljibans oficiāli var izklīst #PaKrūmiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-29 13:01, pirms 6 gadiem
AnimalZ rakstīja: Es tev pilnīgi piekrītu, vienīgi GSW bandwagoni to neredz. Reālajai bildei vajadzēja būt, ka CLE pirmie divi tituli un tad jēgu pārmī...ais pusijs aizskrien pie GSW un ar Zazas palīdzību tiek līdz finālam, kur jāatzīst pelnīti uzvarēja.
Vienīgi pie HOU choka otrajā puslaikā viņi nav vainīgi - tur bārda parādīja savas "kvalitātes". Protams, ar CP3 variantu būtu stipri vairāk - mazāk iespēju, ka 2 allstar sāks likt garām visu pēc kārtas.
Pie pilniem sastāviem 2-1 Gsw . Tad jau var teikt,ka agrāk Rouza traumas palīdzēja Lebim, tagad Irvinga un Haywarda. Kāpēc Dirks nečīkstēja ar 39 temperatūru un Batlera traumu? Kāpēc Kobe nečīkstēja ,kad Bainumam trauma? Kāda jēga tagad taisnoties 2016 gadā Stefs,igijs spēlēja zem traumām , grīnu noņēma no sērijas, smits satraumēja bogutu. Protams cp3 traumu redzi, bet Igija trauma nav nozīmīga. Kā jau teicu ar pilniem sastāviem 2-1 un visi apskatnieki jau norakstīja Rockets, lūzums tika panākts dēļ Igija traumas un pretēji cp3 trauma.

  -3 [+] [-]

, 2018-05-29 13:01, pirms 6 gadiem
GSW nav mākslīga komanda, ka daudzi uzskata, jo noturēt savus audzinātos spēlētājus Curry, Klay Thompson un Grīnu jāmāk, jo daudzam komandam daudzus vairāki draftēti spēlētāji nomainīti un neko nevar darīt, ja drafta netrāpa uz pareizajiem spēlētājiem. KD pievienojās, jo viņš saprata ar Ball hog Westbrook nevar spēlēt, jo puisis reāli kača statistiku un var spēlēt brīvs kā putns tagad. Tāpēc nod*rst GSW ir gļēva rīcība, labāk komandas būtu trenējuši spēlētājus, pickus izvēlējušies pareizi, aģentos savākuši klāt spēlētājus un cīnīties. GSW dominanci ir jāapbrīno tāpat kā LeBrona dominanci par visiem! Par 7 spēļu finālu šogad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-29 13:12, pirms 6 gadiem
Ehh, sajūta ka gsw paveicās. Kā būtu bijis , ja Pols būtu bijis, un raķetēm uzkristu vairāk trojkas. Žēl, ka pēc tik labas sezonas viss beidzas tik sāpīgi. Ja raķetēm offseason pievienosies vēl kāds allstar, tad fināls ir minimums.

     [+] [-]

, 2018-05-29 13:24, pirms 6 gadiem
Daudzi te saka,ka Lebronam partneri sogad sogad ir ok.Da blin,meslu salasijums uz atru roku.Miami laikos bija big 3+Alens,Irvinga laikos big3.Sogad Lebronam jadara viss.Jagust punkti,japadara labaki komandas biedri+vel jacensas spelet aizsardziba.
Kura pozicija vinam ir labs paligs??Lovu neskaitot(labs metejs,bet tipisks baltais mikstais garais)
Visi ir nestabili lomu speletaji.Hils norieta,Tompsons pec liela liguma ne pa suda tiesu nav progresejis.Nevar musdienas centrs but tikai one way speletajs.Uzbrukuma arsenals vinam ir niecigaks ja D.Jordanam.
Greens nestabils.Klarksons maz tiek izmantots.L.juniors vispar bomzis.
Korvers labs.Iznemot pedejo speli.
Tie ir labi partneri???Irvingam iedodot bumbu Lebrons vareja but +/- dross,ka vis beigsies lietderigi.Seit pie katras mazakas veiksmigas epizodes vins priecajas.Jo ar sadu sastavu bija jabut ari veiksmes lomai lielai.
Houstonai pat mana skatijuma labaks sastavs uz papira.Pat Filadelfijai.Bostonai ari labaks.Tikai jaunaks gados.Bet ir izcils treneris.
Un Lebrons 33 gados spelejot 48 min!!! ievilka so speletaju kopumu(ne komandu) finala.
Cepuri nost vina prieksa.Esmu Maikla fans,bet sads badketbolists kaa James nepiedzimst biezi.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-29 13:26, pirms 6 gadiem
Ko var cepties, kā būtu, ja būtu! Kā būtu, ja ceturtajā spēle Durants( vai jebkurš cits) būtu ielicis truli spēles pēdējā uzbrukumā? Vai 5. spēlē Cooks būtu ielicis truli spēles beigās, kad bija pilnīgi brīvs vai greens pedējā uzbrukumā nebūtu pakāsis bumbu?
Uzvareja stiprākā komanda un pelnīti tika tālāk!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-29 13:29, pirms 6 gadiem
NBA Experts rakstīja: Ko var cepties, kā būtu, ja būtu! Kā būtu, ja ceturtajā spēle Durants( vai jebkurš cits) būtu ielicis truli spēles pēdējā uzbrukumā? Vai 5. spēlē Cooks būtu ielicis truli spēles beigās, kad bija pilnīgi brīvs vai greens pedējā uzbrukumā nebūtu pakāsis bumbu?
Uzvareja stiprākā komanda un pelnīti tika tālāk!
Es domāju mums latviešiem, īpaši, nav ko pārdzīvot par to, kas uzvar vai kas zaudē. Neesam tomēr USA un varam izrādīt stiprākiem pretiniekiem cieņu! Respect Rocketiem par cīņassparu, kur nepadevās pēc 1 spēlēs!

     [+] [-]

, 2018-05-29 13:52, pirms 6 gadiem
"NBA ir iestudēts zem illuminati dēļ reitingiem" koooo, vai tad šitās divlitrīgās alus pudeles Latvijā neaizliedza?
Kādi reitingi? Paskataties jau tagad, ceturto reizi pēc kārtas GSW - CAVS un pat šeit cilvēki raksta "o vismaz varēs neskatīties finālu", ja būtu iestudēts, tad vispār būtu Houston - Celtics, lai izrādītu interesi skatītājiem

     [+] [-]

, 2018-05-29 13:53, pirms 6 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Vairāk gan Rockets nolēja, kā Warriors raksturu parādīja.
Ko tu stipram padarīsi Es jau pirms PO zināju kāds fināls būs

     [+] [-]

, 2018-05-29 14:01, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Es vispār neitrāls fans, bet tagad fanoju par Knicks jo tur spēlē KP, arī maza simpātija pret Spurs parādījās Bertāna dēļ. Bet tā kopš KP drafta esmu par Knicks.
Iepriekšējos gadus biju par Kobi, bet ja viņš nebija finālā tad vienalga bija pkas uzvar.
Es ar biju par Kobi... Un no dažu loģikas viedokļa, man tagad arī būtu visu laiku par viņiem jāfano, ja tajā komandā nav nekā saistoša? Ne viņi par turzu cīnās, ne arī tur ir kāds forš spēlētājs, kurš interesētu...

     [+] [-]

, 2018-05-29 14:04, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Nejēga patin bildi atpakaļ!
2014.gada GSW pirmajā kārta dabūja pa biksēm no LAC!
Taka GSW ēra sākās ar aplauzienu!
Tad tika atlaists Džeksons un paņemts Kers, kurš GSW pabeidza veidot par labāko komandu NBA, kura jau 4 gadu pēc kārtas ir fināla un visdrīzāk pacels 3 titulu 4 gados!
Pirms noliec kādu, veic analīzi, lai nav jākļūdās!
Un tieši kur GSW šim sastāvam ir bijušas baigās grūtības...viss ir nācis ļoti viegli. Tas, ka vienreiz ir dabūjuši plovos pa biksēm? (o.k divreiz) Cik spēļu GSW kodols (šoreiz ar to domāju Kariju, Tomsonu un Grīnu) bija aizvadījis plovos pirms pirmā kausa? Kopā 57 (katram 19), zini cik Lebronam vienam? 92. MJ-53.

     [+] [-]

, 2018-05-29 14:13, pirms 6 gadiem
raveetaajs rakstīja: Ehh, sajūta ka gsw paveicās. Kā būtu bijis , ja Pols būtu bijis, un raķetēm uzkristu vairāk trojkas. Žēl, ka pēc tik labas sezonas viss beidzas tik sāpīgi. Ja raķetēm offseason pievienosies vēl kāds allstar, tad fināls ir minimums.
Zini to teicienu par tanti un riteņiem? Nav jēga par to fantazēt. a varbūt tajā gadījumā Hārdens notraumētos pirmajā minūtē? a varbūt fani satrakotos un spēli pārceltu? Neko nevar paredzēt kā būtu. Bet notika tā kā notika un gan jau arī likumsakarīgi. HOU var sev pārmest, ka visu sezonu netaupījās un neatpūtināja līderus. Tāpat arī PO tikai 7 spēlētāju rotāciju visu laiku spēlēja. Loģiski, ka kaut kādā brīdī var trauma izlīst. Visi pārmet Tibodo, ka viņš čakarē un pārspēlē spēlētājus, bet kad to pašu dara HOU, tad vienalga? GSW regulāri iesaistīja visādus rezervistus, lai pietaupītu labākos un arī viņi rekā pilnībā no traumām neizvairījās, bet tomēr beigās savācās labāk. Bet nu pašā spēlē GSW vnk uz pieredzi paņēma un HOU vnk pārdega. Bārdam vēl jāpamācās kā vinnēt čempiontitulus, tur hero truļi un step back nestrādā.

     [+] [-]

, 2018-05-29 14:16, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Edvīns, tu vispār neko nesaproti. Māki tikai heitot Lebronu. Mīslis.
To ar ir jaamaak! LePrincess atkal zaagjis finaalaa =) pat shaubos vai kaadu speeli panjems

     [+] [-]

, 2018-05-29 14:35, pirms 6 gadiem
janis_klevs_1550459285050905 rakstīja: Ko tu stipram padarīsi Es jau pirms PO zināju kāds fināls būs
Muļķības, ja būtu 4-0 vai 4-1, jā tiešām nav jautājumu. Bet te nu īstais teātris, abas sērijas gandrīz kā kopijas, amerikāņu šovs!

     [+] [-]

, 2018-05-29 14:50, pirms 6 gadiem
Vnk ārprāts kā var visi apstākļi sakrist par sliktu Rockets. Gada iespējams svarīgākajā spēlē truļu komanda uzstāda antirekordu. wtf!
Saprotu, ka var neaiziet spēle vienam, diviem, bet visai komandai?cmon
Vienlaicīgi otrā galā 3 līderiem visiem 3pt% ap 45.
Pat ja Rocketi mestu ar joprojām nožēlojamiem 25%, ar to būtu pieticis ja ne uzvarai, tad vismaz spraigai galotnei točna. Te pat īsti nevar teikt, ka tas bija gsw aizsardzības nopelns, jo kā minimums 5 trīņi no tiem 27 bija pilnīgi brīvi, kur tuvākā dzīvā dvēsele bija vismaz 2m attālumā.
Labi jau pacīnījās uzbrukumā ar saviem daudzajiem reboundiem, bet jēga izrādās maza, ja tāpat nevar iemest.
Beidzot pirmo spēli šajā sērijā tika izmantota Hārdena-Kapelas sadarbība, kas tik ļoti labi tika atstrādāta regulārajā sezonā. Ja reiz tik ļoti nekrīt trīņi, kapēc neatkārtot ja nemaldos 2ās spēles graujošo taktiku, aktīvi kustinot bumbu apkārt, meklējot labākās iespējas, bet nē- 3.ceturtdaļā izdara tikai 1 assistu. Nopietni?

     [+] [-]

, 2018-05-29 14:55, pirms 6 gadiem
CP3....lai neteiktu vairāk!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-29 14:55, pirms 6 gadiem
Cerams, ka nākamais gads beidzot kaut ko mainīs finālos. Bostona izveseļos un nobriedīs, tā ka vajadzētu sākt rasties austrumu superspēkam. Redzēs kas būs ar Duranta līgumu šovasar, bet nu visdrīzāk jau, ka nākamsezon tomēr vēl paliks. Tā ka diez vai kaut kas briesmīgi mainīsies gsw nometnē. Bet nu šis gads tomēr parāda, ka līgā ir tomēr arī kaut kas cits bez gsw un Lebrona un pacīnīties var arī citas komandas. Žēl, ka pietrūka

     [+] [-]

, 2018-05-29 15:02, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Es labi saprotu ka tāds ir Dantoni spēles stils un komanda ir pieradusi tā spēlēt. Bet ja treneris ir pie pilna prāta tad ir jābūt B un C rezerves variantam ja skaidri redzi ka pamatshēma vairs neiet cauri un ir sūdi vagā.
D'Antoni bija iedomājies, ka ir uzvarējis jau pēc 3:2. Nu nav jēgas no tiem 50 trīspunktniekiem, ja nekrīt. Iespējams, ja no tiem 44 vismaz 20 būtu caurgājieni, varbūt kāds ar sodu, arī GSW dažus ātros neaizskrietu.. un tur tā p-tu starpība arī dzēstos.

     [+] [-]

, 2018-05-29 15:02, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Cerams, ka nākamais gads beidzot kaut ko mainīs finālos. Bostona izveseļos un nobriedīs, tā ka vajadzētu sākt rasties austrumu superspēkam. Redzēs kas būs ar Duranta līgumu šovasar, bet nu visdrīzāk jau, ka nākamsezon tomēr vēl paliks. Tā ka diez vai kaut kas briesmīgi mainīsies gsw nometnē. Bet nu šis gads tomēr parāda, ka līgā ir tomēr arī kaut kas cits bez gsw un Lebrona un pacīnīties var arī citas komandas. Žēl, ka pietrūka
Āmen!

     [+] [-]

, 2018-05-29 16:27, pirms 6 gadiem
народ, недавно нашел уникальный способ как быстро накачать пресс (и другие мышцы) без физических усилий, диет и прочей лабуды. После двух недель использования миостимулятора убрал пивное пузу и начали проступать кубики, подкачал бицепс и ноги, а жена убрала в талии пару сантиметров и сделала красивый живот. Дa и прикoл что нe надo ничeгo дeлать прocтo надeл и включил, этo рeальнo cамый лeнивый и быcтрый cпocоб похудеть и подкaчатьcя, да и стоит копейки. Вот здесь я о нем и вычитал--- Блог Домашнего качка

     [+] [-]

, 2018-05-29 17:04, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Zini arī sāk apnikt šitā dziesma ka visu laiku LJ ir ne tie komandas biedri. Ne senajos Cavaliers laikos, ne Bošs un Veids, Allens iekš Heat ne tagad. Bet lielākās algas līgā Cavaliers - tās tad bomžiem maksā? Un kas tad izvēlas LJ komandas biedrus? Ja ne pats Lebrons, treneris, ģenerālmenedžeris? Kas tad ir vainīgs? Un ko tad dievs LJ nepadara tos labākus? Jūs kā vecas skaņuplates visu laiku maļat uz riņķi vienu un to pašu.
Un tu kā veca skaņu plate visu laiku noliec Lebronu. Un vēl mēģini taisnoties, ka ķip nē.

     [+] [-]

, 2018-05-29 17:23, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Vnk ārprāts kā var visi apstākļi sakrist par sliktu Rockets. Gada iespējams svarīgākajā spēlē truļu komanda uzstāda antirekordu. wtf!
Saprotu, ka var neaiziet spēle vienam, diviem, bet visai komandai?cmon
Vienlaicīgi otrā galā 3 līderiem visiem 3pt% ap 45.
Pat ja Rocketi mestu ar joprojām nožēlojamiem 25%, ar to būtu pieticis ja ne uzvarai, tad vismaz spraigai galotnei točna. Te pat īsti nevar teikt, ka tas bija gsw aizsardzības nopelns, jo kā minimums 5 trīņi no tiem 27 bija pilnīgi brīvi, kur tuvākā dzīvā dvēsele bija vismaz 2m attālumā.
Labi jau pacīnījās uzbrukumā ar saviem daudzajiem reboundiem, bet jēga izrādās maza, ja tāpat nevar iemest.
Beidzot pirmo spēli šajā sērijā tika izmantota Hārdena-Kapelas sadarbība, kas tik ļoti labi tika atstrādāta regulārajā sezonā. Ja reiz tik ļoti nekrīt trīņi, kapēc neatkārtot ja nemaldos 2ās spēles graujošo taktiku, aktīvi kustinot bumbu apkārt, meklējot labākās iespējas, bet nē- 3.ceturtdaļā izdara tikai 1 assistu. Nopietni?
Nu viens asists uz papīra tāpēc, ka tomēr visu pēc normālām piespēlēm lidināja garām. Uz 13 pt no kuriem vēl daļa soda metieni 1 asists jau normāli gandrīz.