Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Dalasai bez Porziņģa un Dončiča zaudējums, "Wizards" bez Bertāna izcīna uzvaru

Dalasai bez Porziņģa un Dončiča zaudējums, "Wizards" bez Bertāna izcīna uzvaru
Bobans Marjanovičs un Zaions Viljamsons. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nespēlējot nedz Kristapam Porziņģim, nedz Lukam Dončičam, Nacionālās basketbola asociācijas klubs Dalasas “Mavericks” izbraukumā piekāpās Ņūorleānas “Pelicans” - 103:112. Uzvarētāju rindās ar 38 punktiem spīdēja Zaions Viljamsons.

Dalasas “Mavericks” aizvadīja otro spēli divu dienu laikā, tāpēc Kristaps Porziņģis tika atpūtināts. Savukārt Luka Dončičs laukumā nevarēja doties slimības dēļ. Ņūorleānas “Pelicans” uzvaru nokārtoja galotnē, noslēdzošajās četrās minūtēs veicot 18:8 izrāvienu. Zaions Viljamsons tā laikā izcēlās ar desmit punktiem, bet maču viņš pabeidza ar 38 punktiem ķešā. Bijušais drafta pirmais numurs jau 23. spēlē pēc kārtas iemeta vismaz 20 punktus.

Dalasas rindās rezultatīvākais bija Tims Hārdevejs, taču viņš 21 no saviem 30 punktiem iemeta pirmajā puslaikā. Dončiča vietā starta pieciniekā gājušais Džeilens Bransons pievienoja 24 punktus.

Vašingtonas “Wizards”, joprojām spēlējot bez savainotā Dāvja Bertāna, savā laukumā ar 106:92 pieveica Austrumu konferences vājāko komandu Detroitas “Pistons”. Iespaidīgu spēli aizvadīja Rasels Vestbruks, kurš līdzās 19 punktiem sakrāja 19 atlēkušās bumbas un desmit rezultatīvas piespēles, un viņam tas bija sezonas 15. triple-double.

Bredlijs Bīls laukumā pavadīja 21 minūti, kuras laikā iemeta 17 punktus. Viņš laukumu pameta trešajā ceturtdaļā gūžas sasituma dēļ, tomēr nav izslēgts, ka NBA rezultatīvākais spēlētājs laukumā varētu atgriezties jau nākamajā mačā. Kad viņš pameta laukumu, “Wizards” teju izsēja 30 punktu pārsvaru, tomēr Vestbruka sniegums palīdzēja noturēt kuģi virs ūdens.

Rodionam Kurucam turpinot gaidīt savu debiju, Milvoki “Bucks” mājās ar 96:102 piekāpās Ņujorkas “Knicks”. Laukuma saimniekiem bija jāiztiek bez Jaņņa Adetokunbo un vēl trim starta piecinieka spēlētājiem. Situāciju izmantoja Tanasis Adetokunbo, kurš izcēlās ar 23 punktiem un desmit bumbām zem groziem. Savukārt “Knicks” uzvara prasīja lielu cenu - traumu guva starta centrs Mičels Robinsons, kurš pirmajā ceturtdaļā piedzīvoja kājas lūzumu.

NBA regulārā sezona, 28. marts

SpēleRezultātsLabākie
Wizards - Pistons106:92Vestbruks 19 - Elingtons 15
Bucks - Knicks96:102T. Adetokunbo 23 - Bērks 21
Timberwolves - Rockets107:129Taunss 27 - Porters 25
Spurs - Bulls120:104Peltls 20 - Vučevičs 21
Pelicans - Mavericks112:103Viljamsons 38 - Hārdevejs 30
Thunder - Celtics94:111Meiledons 22 - Teitums 27
Jazz - Grizzlies126:110Mičels 35 - Andersons 16
Clippers - 76ers122:112Lenards 28 - Heriss 29
Kings - Cavaliers100:98Fokss 36 - Sekstons 26

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.76ers32-1469.6%1.Jazz34-1175.6%
2.Nets31-1567.4%2.Suns30-1468.2%
3.Bucks29-1664.4%3.Clippers31-1666.0%
4.Hornets23-2152.3%4.Lakers29-1763.0%
5.Knicks24-2252.2%5.Nuggets27-1860.0%
6.Hawks23-2251.1%6.Trail Blazers27-1860.0%
7.Celtics23-2350.0%7.Spurs23-2053.5%
8.Heat22-2447.8%8.Mavericks23-2152.3%
9.Pacers21-2347.7%9.Grizzlies21-2248.8%
10.Bulls19-2543.2%10.Warriors22-2447.8%
11.Raptors18-2740.0%11.Kings21-2545.7%
12.Cavaliers17-2937.0%12.Pelicans20-2544.4%
13.Wizards16-2836.4%13.Thunder19-2642.2%
14.Magic15-3033.3%14.Rockets13-3228.9%
15.Pistons12-3326.7%15.Timberwolves11-3523.9%

, 2021-03-28 09:23, pirms 4 gadiem
Eh... Atkal kārtējā nolietā spēles galotne!
Šīs spēles plusi- uz visu komandu tikai 7 kļūdas, Bobana dublis 13+11.
Lielākais mīnuss Ričardsons- 1 no 11 metieniem, 3 kļūdas. Un Tima -18 (vissliktākais komadā).
, 2021-03-28 09:34, pirms 4 gadiem
Izskatās,ka nav uz ko nogrūst zāģi!
, 2021-03-28 09:36, pirms 4 gadiem
Šīs komandas spēlēšana bez nominālā saspēlnieka ir vnk vājprāts.Puse vispār nesaprot,kas notiek laukumā.
Pirms spēles zinot,ka nebūs abu likās,ka būs traģiski.Nebija tik traģiski no Pels apstādināšas cik pašu nevarēšanas.
Mavs starpsezona vajag saspēlnieku kurš var vadīt to ja Lukas nav.Tikt vaļā no bezjēdzīgā Powell kurš vispār neko nemāk bez bumbas ķeršanas pie stīpas.
Josh Green tik labi nospēlēja iepriekšējo spēli,bet šonakt atkal netiek laukumā redzot kā spēlē Jrich ir vnk stulbums.Kārlails apliecina to,ka viņām rukiji nepatīk.
, 2021-03-28 09:45, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Šīs komandas spēlēšana bez nominālā saspēlnieka ir vnk vājprāts.Puse vispār nesaprot,kas notiek laukumā.
Pirms spēles zinot,ka nebūs abu likās,ka būs traģiski.Nebija tik traģiski no Pels apstādināšas cik pašu nevarēšanas.
Mavs starpsezona vajag saspēlnieku kurš var vadīt to ja Lukas nav.Tikt vaļā no bezjēdzīgā Powell kurš vispār neko nemāk bez bumbas ķeršanas pie stīpas.
Josh Green tik labi nospēlēja iepriekšējo spēli,bet šonakt atkal netiek laukumā redzot kā spēlē Jrich ir vnk stulbums.Kārlails apliecina to,ka viņām rukiji nepatīk.
Kārlailam nepatīk rūkiji= Dallasai nav nākotnes ?? No Rich ar Powel steidzami jātiek vaļā, un kāda velna pēc no Maxi taisa 3-punktu šūteri?
Slēpts komentārs: Ubags
, 2021-03-28 09:53, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Izskatās,ka nav uz ko nogrūst zāģi!
Arī iepriekšējo zaudējumu, gluži kā šo, ir jāattiecina uz visu komandu un treneru personālu (kas arī ir komandas sastāvdaļa). Tik ilgi ir spēlēts Lukas basketbols, ka komanda vairs nespēj pārorientēties uz gudra un elastīga basketbola spēlēšanu. Prognozējamas sekas, ja visu sezonu vienam spēlētājam ļauj darīt visu ko vēlas uz laukuma, pārturot bumbu.
Kur tad palika visas runas par vieglo kalendāru? Pēc idejas NOP ir uzvarami arī bez abiem līderiem.
, 2021-03-28 09:53, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Kārlailam nepatīk rūkiji= Dallasai nav nākotnes ?? No Rich ar Powel steidzami jātiek vaļā, un kāda velna pēc no Maxi taisa 3-punktu šūteri?
Viņš ir viens no tiek kurš bez saspēlnieka ''fīdošanas'' īsti vairs neko nesajēdz
Stāvi un žarī
, 2021-03-28 10:11, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Arī iepriekšējo zaudējumu, gluži kā šo, ir jāattiecina uz visu komandu un treneru personālu (kas arī ir komandas sastāvdaļa). Tik ilgi ir spēlēts Lukas basketbols, ka komanda vairs nespēj pārorientēties uz gudra un elastīga basketbola spēlēšanu. Prognozējamas sekas, ja visu sezonu vienam spēlētājam ļauj darīt visu ko vēlas uz laukuma, pārturot bumbu.
Kur tad palika visas runas par vieglo kalendāru? Pēc idejas NOP ir uzvarami arī bez abiem līderiem.
atkal Luka vainigs ari kad sez uz solina
, 2021-03-28 10:13, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Kārlailam nepatīk rūkiji= Dallasai nav nākotnes ?? No Rich ar Powel steidzami jātiek vaļā, un kāda velna pēc no Maxi taisa 3-punktu šūteri?
varbut tapec, ka Maxi ir 6. vieta visa liga pec 3pt%
vinam 3pt% ir augstaks pat par 2pt%
ka var kko tik stulbu pajautat....
, 2021-03-28 10:17, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: atkal Luka vainigs ari kad sez uz solina
Luka nav vainīgs pie tā, ka viņam ļauj darīt visu ko vēlas uz laukuma. Tikpat negatīvi komanda būtu ietekmēta, ja šādas privilēģijas būtu dotas jebkuram citam spēlētājam komandā. Nevienas pārmērības dzīvē nav pozitīvas.
Slēpts komentārs: Ubags
, 2021-03-28 10:26, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Šīs komandas spēlēšana bez nominālā saspēlnieka ir vnk vājprāts.Puse vispār nesaprot,kas notiek laukumā.
Pirms spēles zinot,ka nebūs abu likās,ka būs traģiski.Nebija tik traģiski no Pels apstādināšas cik pašu nevarēšanas.
Mavs starpsezona vajag saspēlnieku kurš var vadīt to ja Lukas nav.Tikt vaļā no bezjēdzīgā Powell kurš vispār neko nemāk bez bumbas ķeršanas pie stīpas.
Josh Green tik labi nospēlēja iepriekšējo spēli,bet šonakt atkal netiek laukumā redzot kā spēlē Jrich ir vnk stulbums.Kārlails apliecina to,ka viņām rukiji nepatīk.
Visi jau to cik gadus zina, kad Kārlaila sistēmā der tikai veterāni, viņš nemāk strādāt ar jaunajiem, kuriem ir pat lielāka griba spēlēt, nekā dažam labam veterānam. Bet nu trenera maiņu no MAVs var negaidīt, Kjubabs un Nelsons viņu tik viegli neatlaidīs, Kārlailam pašam jāatkāpjas, vai tas notiks visdrīzāk, kad ne.
Slēpts komentārs: bumbocka
, 2021-03-28 10:37, pirms 4 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Visi jau to cik gadus zina, kad Kārlaila sistēmā der tikai veterāni, viņš nemāk strādāt ar jaunajiem, kuriem ir pat lielāka griba spēlēt, nekā dažam labam veterānam. Bet nu trenera maiņu no MAVs var negaidīt, Kjubabs un Nelsons viņu tik viegli neatlaidīs, Kārlailam pašam jāatkāpjas, vai tas notiks visdrīzāk, kad ne.
Šogad Kārlailam nav pieejami augstas klases veterāni. Viņš ir iekritis citā galējībā, atdodot komandas vadīšanas grožus jaunam spēlētājam, kurš perspektīvā grib dabūt maksimālo līgumu. Tāda sajūta, ka 61 gada vecumā viņam ir iestājusies demense un visa trenera meistarība ir pazudusi. Kida un Novicka laikos viņš spēja kontrolēt komandu, bet tagad ir kaut kur pazudis dziļi uz soliņa.
, 2021-03-28 10:52, pirms 4 gadiem
Ubags rakstīja: Man liekas, ka te dažiem Luka naktī murgos rādās - visur vienmēr vainīgs, pat tagad, kad nespēlē - protams, ka vainīgs, ka komanda zaudēja. Vainīgs arī, ka Podriņķis šodien nespēlēja un vainīgs, ka enkurs iepriekšējā spēlē izgāzās, ka veca sēta.

Bet, ja nopietni, tad šīs divas pēdējās spēles lieliski parāda, kurš ir komandas vilcējs un motors un bez kura šī komanda ir viena no vājākajām (ja ne vājākā) visā līgā. Bez Lukas šī komanda ir bariņš nabagu, kuri paši uzbrukumā izkārtot neko nejēdz ne sev, ne citiem - pilnīgs haoss.
tāpat kā tev KP murgos rādās. otrā frontē ir tik pat daudz jefiņu kā tu.
, 2021-03-28 10:53, pirms 4 gadiem
Te nu bija vieglais kalendārs priekš Mavs. Zaudē kā nemetās, un pie tam muļķīgi zaudē.
, 2021-03-28 11:00, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Šīs komandas spēlēšana bez nominālā saspēlnieka ir vnk vājprāts.Puse vispār nesaprot,kas notiek laukumā.
Pirms spēles zinot,ka nebūs abu likās,ka būs traģiski.Nebija tik traģiski no Pels apstādināšas cik pašu nevarēšanas.
Mavs starpsezona vajag saspēlnieku kurš var vadīt to ja Lukas nav.Tikt vaļā no bezjēdzīgā Powell kurš vispār neko nemāk bez bumbas ķeršanas pie stīpas.
Josh Green tik labi nospēlēja iepriekšējo spēli,bet šonakt atkal netiek laukumā redzot kā spēlē Jrich ir vnk stulbums.Kārlails apliecina to,ka viņām rukiji nepatīk.
Pilnīgi piekrītu par saspēlnieku. Indianas Makkonelu piemēram, kurš UFA būs.
, 2021-03-28 11:03, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: tāpat kā tev KP murgos rādās. otrā frontē ir tik pat daudz jefiņu kā tu.
Man vairāk murgos rādās Kārlails. Atlanta pēc līdzīgām trenera pašdarbībām un lēmumiem (ļāva Jangam darīt to pašu ko dara Luka) viņu atlaida un tagad komanda spēlē labu basketbolu. MAVS vadība vienkārši vienaldzigi uz visu noskatās.
, 2021-03-28 11:17, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Man vairāk murgos rādās Kārlails. Atlanta pēc līdzīgām trenera pašdarbībām un lēmumiem (ļāva Jangam darīt to pašu ko dara Luka) viņu atlaida un tagad komanda spēlē labu basketbolu. MAVS vadība vienkārši vienaldzigi uz visu noskatās.
Un kas tiesi ir mainijies Janga spele Tapat ka speleja spele.
, 2021-03-28 11:18, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Un kas tiesi ir mainijies Janga spele Tapat ka speleja spele.
Ir vairāk vērsts uz komandu un improvizācija ir ierobežota.
Slēpts komentārs: bumbocka
, 2021-03-28 11:26, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Ir vairāk vērsts uz komandu un improvizācija ir ierobežota.
neticu, ka tu kaut vienu ATL speli esi redzejis !!
, 2021-03-28 11:28, pirms 4 gadiem
bumbocka rakstīja: Kas Jums nepatīk Lukā, improvizēt māk, caurgājieni ka kaifs skatīties., iemest var.
Sāc analītiski skatīties basketbolu un tad sapratīsi. Galvenais ir tikai un vienīgi KOMANDA!
, 2021-03-28 11:30, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: neticu, ka tu kaut vienu ATL speli esi redzejis !!
Pēdējās trīs esmu redzējis un vēl vismaz kādas padsmit. Treneris nekautrējas noņemt no laukuma Jangu, kad jūt, ka viņš ir aizrāvies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-03-28 11:53, pirms 4 gadiem
Ja Atlantai izdosies paturēt Kolinsu, tad ar jauno treneri viņi būs reāls spēks. Neredzēt pozitīvas izmaiņas Janga spēlē - to vajag mācēt... Atlanta nav Janga komanda (kā Dallasa ir Lukas komanda), Atlanta ir komanda, kurā spēlē ļoti labs saspēles vadītājs Jangs
, 2021-03-28 11:56, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Pēdējās trīs esmu redzējis un vēl vismaz kādas padsmit. Treneris nekautrējas noņemt no laukuma Jangu, kad jūt, ka viņš ir aizrāvies.
Jangam pedejas 3 sples videji 37 minutes kas vel vairak pierada, ka neko redzejis tu neesi, jo neviens normals cilveks neskatas tris Atlantas speles pec kartas 4os nakti, it seviski ja viena no tam ir pret SAC kings
, 2021-03-28 12:02, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Jangam pedejas 3 sples videji 37 minutes kas vel vairak pierada, ka neko redzejis tu neesi, jo neviens normals cilveks neskatas tris Atlantas speles pec kartas 4os nakti, it seviski ja viena no tam ir pret SAC kings
Man ir NBA league pass sezonas abonaments. Varu arī neskatīties spēles plkst.4.00 naktī. Pie tam Atlanta ir interesanta komanda un Jangs pēdējās spēles lielas ziepes uz laukuma nav taisījis.
, 2021-03-28 12:06, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Man ir NBA league pass sezonas abonaments. Varu arī neskatīties spēles plkst.4.00 naktī. Pie tam Atlanta ir interesanta komanda un Jangs pēdējās spēles lielas ziepes uz laukuma nav taisījis.
wow, man ari ir LP, kruti ne? nekad neesmu skatijies atkartojumus random spelem. un tam, ka veertiigo dienas laiku tu izmanto skatoties ATL vs SAC es ticu vel mazak, tam, ka tu naktis luri tadu meslu
, 2021-03-28 12:08, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: wow, man ari ir LP, kruti ne? nekad neesmu skatijies atkartojumus random spelem. un tam, ka veertiigo dienas laiku tu izmanto skatoties ATL vs SAC es ticu vel mazak, tam, ka tu naktis luri tadu meslu
Tad skaties spēles, lai sāktu spriest pēc redzētā.
, 2021-03-28 12:09, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Tad skaties spēles, lai sāktu spriest pēc redzētā.
Labāk nepljurksti daudz, tev vēl Rockets pret Timberwolves jānoskatās pa dienu
, 2021-03-28 12:16, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Labāk nepljurksti daudz, tev vēl Rockets pret Timberwolves jānoskatās pa dienu
Es ievēroju visus valdības noteiktos ierobežojumus un neesmu saticis radus jau 4 mēnešus. Brīvā laika līdz ar to netrūkst.
, 2021-03-28 12:19, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: varbut tapec, ka Maxi ir 6. vieta visa liga pec 3pt%
vinam 3pt% ir augstaks pat par 2pt%
ka var kko tik stulbu pajautat....
Te vispār nav jēgas strīdēties ar idiotiem, te visi uzskata, ka KP ir labākais spēlētājs līgā un Doncič ir pilnīgs individuālists un sūds, kas NBA nevar neko parādīt
, 2021-03-28 12:24, pirms 4 gadiem
profesorsk rakstīja: Te vispār nav jēgas strīdēties ar idiotiem, te visi uzskata, ka KP ir labākais spēlētājs līgā un Doncič ir pilnīgs individuālists un sūds, kas NBA nevar neko parādīt
Tu un tev līdzīgie sezonas sākumā vienā balsī taurēja, ka Dončičs nu obligāti būs MVP. Šobrīd tajā kandidātu sarakstā viņš ir ap 10. vietu. Kas būs uz sezonas beigām?? 15.vieta? Un Kristapa fani, atšķirībā no tevis, nevienu brīdi nav apgalvojuši, ka viņš ir labākais spēlētājs līgā
, 2021-03-28 12:26, pirms 4 gadiem
PS - Birojs noķēra 1.9 koefu uz Pels. Dāvana, zinot ka Doncič nespēlēs un KP uz lielas jautājuma zīmes. Pirms spēles jau bija kkas ap 1.5. Sveiciens Namejam
, 2021-03-28 12:27, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu un tev līdzīgie sezonas sākumā vienā balsī taurēja, ka Dončičs nu obligāti būs MVP. Šobrīd tajā kandidātu sarakstā viņš ir ap 10. vietu. Kas būs uz sezonas beigām?? 15.vieta? Un Kristapa fani, atšķirībā no tevis, nevienu brīdi nav apgalvojuši, ka viņš ir labākais spēlētājs līgā
Galvenais mīnusu neaizmirsi ielikt. Es un man līdzīgie ir praktiski visi NBA eksperti otrpus okeānam un pilnīgi visi toto kantori? Neslikta kompānija.
, 2021-03-28 12:33, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu un tev līdzīgie sezonas sākumā vienā balsī taurēja, ka Dončičs nu obligāti būs MVP. Šobrīd tajā kandidātu sarakstā viņš ir ap 10. vietu. Kas būs uz sezonas beigām?? 15.vieta? Un Kristapa fani, atšķirībā no tevis, nevienu brīdi nav apgalvojuši, ka viņš ir labākais spēlētājs līgā
teikt, ka vins ir ap 10. vietu ir tas pats, kas teikt, ka vins ir ap 3o vietu, jo vins mvp race ir 7. vieta sobrid. klasiska heitera perspektiva. Turklat ja, lielaka dala apskatnieku un kantoru lika tiesi uz Doncicu. turklat bukijos sobrid vins ir 6. vieta
, 2021-03-28 13:00, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: teikt, ka vins ir ap 10. vietu ir tas pats, kas teikt, ka vins ir ap 3o vietu, jo vins mvp race ir 7. vieta sobrid. klasiska heitera perspektiva. Turklat ja, lielaka dala apskatnieku un kantoru lika tiesi uz Doncicu. turklat bukijos sobrid vins ir 6. vieta
Tie mvp race ir ļoti nosacīti katru gadu. Ja sezonas beigu daļā spēlētājs tiek ap top 5, tad pastāv iespējas arī tikt pie balvas, ja komanda ir augšgalā vai viņš ir paspējis komandu pēdējā brīdī ievilkt PO. Luka var ar labu statistiku un veiksmīgu komandas tikšanu PO pretendēt arī uz MVP balvu.
Vienīgais mīnuss, ka komanda neko no tāda scenārija neiegūs, jo KOMANDAS spēle jau neuzlabosies.
, 2021-03-28 13:12, pirms 4 gadiem
Nu re nav KP un tims met 30 punktus..kāds nepateiks ar cik metieniem?
, 2021-03-28 14:17, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tu un tev līdzīgie sezonas sākumā vienā balsī taurēja, ka Dončičs nu obligāti būs MVP. Šobrīd tajā kandidātu sarakstā viņš ir ap 10. vietu. Kas būs uz sezonas beigām?? 15.vieta? Un Kristapa fani, atšķirībā no tevis, nevienu brīdi nav apgalvojuši, ka viņš ir labākais spēlētājs līgā
Nu nu... pamato, kāpēc, lai Dončičs kristos MVP race? 15. vieta? Tas tāpat ir labāk kā Jangam.

Un izstāsti lielais ATL fans, kas par desām ar Kolinsu? Ko tu redzi, kāpēc ATL negrib viņam dot max? Jo, ja viņi nedos, tad kāds iedos acis nepamirkšķinot.
, 2021-03-28 14:18, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Nu re nav KP un tims met 30 punktus..kāds nepateiks ar cik metieniem?
Man viņs fantasy - ar 11/19.
, 2021-03-28 14:23, pirms 4 gadiem
profesorsk rakstīja: Galvenais mīnusu neaizmirsi ielikt. Es un man līdzīgie ir praktiski visi NBA eksperti otrpus okeānam un pilnīgi visi toto kantori? Neslikta kompānija.
Man nospļauties uz tiem + vai -, sen vairs neesmu pamatskolnieks. Saprotu, ka tev savu domu nav, viss pakārtots tam, ko sola toto kantori? Nu "īsts basketbola fans"
, 2021-03-28 14:33, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Nu nu... pamato, kāpēc, lai Dončičs kristos MVP race? 15. vieta? Tas tāpat ir labāk kā Jangam.

Un izstāsti lielais ATL fans, kas par desām ar Kolinsu? Ko tu redzi, kāpēc ATL negrib viņam dot max? Jo, ja viņi nedos, tad kāds iedos acis nepamirkšķinot.
prasit vorkutam kko pamatot, ir ka prasit cukai lidot
, 2021-03-28 14:44, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Tie mvp race ir ļoti nosacīti katru gadu. Ja sezonas beigu daļā spēlētājs tiek ap top 5, tad pastāv iespējas arī tikt pie balvas, ja komanda ir augšgalā vai viņš ir paspējis komandu pēdējā brīdī ievilkt PO. Luka var ar labu statistiku un veiksmīgu komandas tikšanu PO pretendēt arī uz MVP balvu.
Vienīgais mīnuss, ka komanda neko no tāda scenārija neiegūs, jo KOMANDAS spēle jau neuzlabosies.
aizmirsti. Pirms sezonas prognozeja, kaMavs sitīsies par pirmajām vietām un Luka ir favorīts uz MVP. Tagad redzam, ka Mavs spēlē drausmīgi, neviens viņam nedos MVP par tikšanu PO.
, 2021-03-28 15:22, pirms 4 gadiem
wizinjsh rakstīja: Nu nu... pamato, kāpēc, lai Dončičs kristos MVP race? 15. vieta? Tas tāpat ir labāk kā Jangam.

Un izstāsti lielais ATL fans, kas par desām ar Kolinsu? Ko tu redzi, kāpēc ATL negrib viņam dot max? Jo, ja viņi nedos, tad kāds iedos acis nepamirkšķinot.
baumas par iespējamo Collins maiņu prom no Atlantas klīst sen. Cerams, ka ar jaunā trenera atnākšanu būs pielikts punkts. Par Jangu kā MVP neesmu teicis ne vārda, bet viņa salīdzināšana ar Luku ir neizbēgama - cik tad ir bijušas tādas drafta Nr.5 un 3 apmaiņas faktiski drafta laikā? Kaut gan kā tīrs saspēles vadītājs viņš nenoliedzami labāks par Dončiču
Slēpts komentārs: Ubags
, 2021-03-28 15:31, pirms 4 gadiem
Tims 30 gūst ar 11/19..KP ar 12/28..būtiska starpība..te arī ir atbilde kas ir kas..tā pa lielam ..un kādas ir perspektīvas..
, 2021-03-28 15:34, pirms 4 gadiem
Un ja kas tad luka ar tāds uzpūsts varonis..un nebūs viņam tituls..nebūs..nav pelnījis un nav fakts ka nopelnīs nākotnē ..jo tālāk, jo grūtāk viņam ies..
, 2021-03-28 15:42, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: baumas par iespējamo Collins maiņu prom no Atlantas klīst sen. Cerams, ka ar jaunā trenera atnākšanu būs pielikts punkts. Par Jangu kā MVP neesmu teicis ne vārda, bet viņa salīdzināšana ar Luku ir neizbēgama - cik tad ir bijušas tādas drafta Nr.5 un 3 apmaiņas faktiski drafta laikā? Kaut gan kā tīrs saspēles vadītājs viņš nenoliedzami labāks par Dončiču
vispar zini, kas ir trade deadline? vai tu runa konteksta par nakoso sezonu, kas vinam ir QO.
, 2021-03-28 15:56, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: vispar zini, kas ir trade deadline? vai tu runa konteksta par nakoso sezonu, kas vinam ir QO.
Vispār jau zinu. Bet atceros arī KP sāgu iekš Knicks. NBA var notikt da jebkas
, 2021-03-28 16:06, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Un ja kas tad luka ar tāds uzpūsts varonis..un nebūs viņam tituls..nebūs..nav pelnījis un nav fakts ka nopelnīs nākotnē ..jo tālāk, jo grūtāk viņam ies..
No MAVS titulu nesagaidīsim, ja būs duets - Kārlails un Luka. Ja mainās treneris un komanda sāk spēlēt uz rezultātu ar citu pieredzējušu spēlētāju pg pozīcijā, Luku sg pozīcija un KP ar veselām kājām un muguru groza tuvumā, tad var sākt domāt par pozitīvu virzienu komandai. Pie simpātiskas komandas spēles MAVS arī varēs dabūt labus brīvos aģentus un treidos iegūt labus spēlētājus. Neticu, ka šobrīd kādam kvalitatīvam brīvajam aģentam būtu simpātiska MAVS komanda, jo bardaks laukumā ir pamatīgs gan ar Luku, gan bez viņa.
, 2021-03-28 16:22, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: No MAVS titulu nesagaidīsim, ja būs duets - Kārlails un Luka. Ja mainās treneris un komanda sāk spēlēt uz rezultātu ar citu pieredzējušu spēlētāju pg pozīcijā, Luku sg pozīcija un KP ar veselām kājām un muguru groza tuvumā, tad var sākt domāt par pozitīvu virzienu komandai. Pie simpātiskas komandas spēles MAVS arī varēs dabūt labus brīvos aģentus un treidos iegūt labus spēlētājus. Neticu, ka šobrīd kādam kvalitatīvam brīvajam aģentam būtu simpātiska MAVS komanda, jo bardaks laukumā ir pamatīgs gan ar Luku, gan bez viņa.
Kad grib paskatīt, kas ir viena spēlētāja komanda, ar kuru treneris netiek galā, un kāds liktenis to sagaida - skat.Rockets. dallasa ar Dončiču un treneri Karlailu šodien ir Rockets 2.0
, 2021-03-28 16:30, pirms 4 gadiem
Un tiem, kas te domā, ka MAVS ir ļoti laba komanda, ieteiktu paskatīties team stats sezonas ietvaros. Parādīsies bēdīga aina.

https://www.nba.com/stats/teams/tra...
, 2021-03-28 16:35, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Un tiem, kas te domā, ka MAVS ir ļoti laba komanda, ieteiktu paskatīties team stats sezonas ietvaros. Parādīsies bēdīga aina.

https://www.nba.com/stats/teams/traditional/?sort=AST&dir=-1&Season=2020-21&SeasonType=Regular%20Season
Teorētiski - ja KP būtu nokļuvis Atlantā, tad 90 % fanu , izņemot tos retos, kuri seko visai NBA un pārzin to, fanotu par Jangu un tādu Dončiču nemaz nezinātu. Tāpat kā šodien ļoti maz zin par Mitchell - Booker un daudziem citiem, kuri spēlē daudz labākās komandās, nekā Dallasa
, 2021-03-28 16:44, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Un tiem, kas te domā, ka MAVS ir ļoti laba komanda, ieteiktu paskatīties team stats sezonas ietvaros. Parādīsies bēdīga aina.

https://www.nba.com/stats/teams/traditional/?sort=AST&dir=-1&Season=2020-21&SeasonType=Regular%20Season
kas tiesi tur ir bedigs?
, 2021-03-28 16:56, pirms 4 gadiem
Luka ir basketbola tīrradnis un viņš nav ar kādu jāsalīdzina.
, 2021-03-28 16:58, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: kas tiesi tur ir bedigs?
27.vieta līgā rezultatīvajās piespēlēs, 21.vieta reboundos un metienu realizācijā no spēles 13.vieta (3 punktu metienos 19.vieta). Pluss 19.vieta vidēji gūtajos punktos spēlē. Nu neteiktu, ka veidojas pat kaut cik droša PO komanda.
, 2021-03-28 17:05, pirms 4 gadiem
bumbocka rakstīja: Luka ir basketbola tīrradnis un viņš nav ar kādu jāsalīdzina.
Tīrradnis-tātad neapstrādāts un lietošanai negatavs. Nelieto vārdus, kurus neizproti.
, 2021-03-28 17:10, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: 27.vieta līgā rezultatīvajās piespēlēs, 21.vieta reboundos un metienu realizācijā no spēles 13.vieta (3 punktu metienos 19.vieta). Pluss 19.vieta vidēji gūtajos punktos spēlē. Nu neteiktu, ka veidojas pat kaut cik droša PO komanda.
kvalitate > kvantitate. absolutie cipari neko nenozime, paskaties assist/turnover ratio, lai saprastu, ka tur DAL viss ir kartiba. Pec tavas logikas tad jau POR vispar ir sudigaka komanda liga.

un par reboundiem, piekritu, nav stipra puse DAL, bet atkartosos, skatities uz vnk reboundu skaitu neizsaka NEKO.

seit svarigs ir "rebound rate", jeb cik no visiem reboundiem spele vini izcina, un DAL tas procents ir 49,1% tatad negativs, pretinieki izcina vairak reboundus.

pagajusaja sezona DAL bija 50.9% no spele pieejamajiem reboundiem.
, 2021-03-28 17:13, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: 27.vieta līgā rezultatīvajās piespēlēs, 21.vieta reboundos un metienu realizācijā no spēles 13.vieta (3 punktu metienos 19.vieta). Pluss 19.vieta vidēji gūtajos punktos spēlē. Nu neteiktu, ka veidojas pat kaut cik droša PO komanda.
ari gutie punkti spele neko nenozime, jo svarigi ir cik gust videji uz 100 pozcijiam. dazadam komanda atskiras speles atrums "pace" tapec absolutie cipari ir tuksa skana. uz 100 pozicijam DAL ir 11. vieta pec punktiem, kas ir loti solidi.

Precizitates procenti ir vienigi, kur var nenemt vera citus faktorus tik loti
, 2021-03-28 17:18, pirms 4 gadiem
statistika ir jauka lieta, bet to nekad nedriskt izraut no konteksta.
, 2021-03-28 17:18, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: tie ir absoluto ciparu videjie raditaji, paskaties assist/turnover ratio. kvantitate nav kvalitate. tad jau portlanda vispar ir suds ka komanda, jo ir pedeja videji assistos, bet guess what otra pielautajas kludas.

pec absolutajiem cipariem tad jau var teikt, ka HOU ir baigie snaiperi, jo met 13.2 trinus videji ieksa, kas ir 11. raditajs, bet svarigi jau ir tas, ka vini ir pedeja vieta pec %. again - kvalitate > kvantitate.

Dalasa ja kas ari pielauj loti maz kludas
Par kļūdām piekrītu, bet sliktais aspekts ir tas, ka MAVS tas ir vienīgais rādītājs, kurā viņi ir pirmajā demitniekā. Dallasa vairumā nozīmīgu rādītāju tomēr ir izteikti viduvēja komanda.
Trail blazers arī izmet daudz metienu (ceturtie līgā) ar tikai 2,4% mazāku realizācijas ptocentu kā MAVS. Viņi met daudz un labi cīnās aizsardzībā, kas ir šīs komandas izteikta iezīme.
, 2021-03-28 17:20, pirms 4 gadiem
Pie tam MAVS aizsardzība ir vāja.
, 2021-03-28 17:22, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Pie tam MAVS aizsardzība ir vāja.
aizsardziba, rebi, un 3pt%
, 2021-03-28 18:50, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Kad grib paskatīt, kas ir viena spēlētāja komanda, ar kuru treneris netiek galā, un kāds liktenis to sagaida - skat.Rockets. dallasa ar Dončiču un treneri Karlailu šodien ir Rockets 2.0
Kura gada HOU ir viena spēlētāja komanda?