Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Zvaigžņu spēlē uzvar Rietumi, Braients apsteidz Džordanu, Durants MVP

Jānis Pārums

Zvaigžņu spēlē uzvar Rietumi, Braients apsteidz Džordanu, Durants MVP
Kevins Durants
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) Zvaigžņu spēle aizvadītajā naktī Orlando noslēdzās par labu Rietumu komandai – 152:149 – bet par vērtīgāko tika atzīts Kevins Durants. Savukārt Kobe Braients kopējā rezultativitātē apsteidza Maiklu Džordanu.

Spēles pirmo pusi krietni pārliecinošāk aizvadīja Rietumu komanda, kas spēli iesāka ar izrāvienu 7:0, bet pirmo puslaiku noslēdza ar 19 punktu pārsvaru – 81:62. Trešās ceturtdaļas sākumā rietumnieku pārsvars pieauga līdz +21, taču pēcāk tas sāka dilt. Galu galā Zvaigžņu spēles izskaņa izvērtās saspringta, jo pusotru minūti līdz mača beigām komandas šķīra vien punktus (148:147). Rietumu komandas spēlētāji gan prata nosargāt uzvaru un triumfēt spēlē ar 152:149.

Rietumu sastāvā Kevins Durants guva 36 punktus, izcīnīja sešas atlēkušās bumbas un atdeva septiņas rezultatīvas piespēles, tiekot atzīts par Zvaigžņu spēles vērtīgāko spēlētāju (MVP). Austrumos 36 punkti, septiņas bumbas zem groziem un pa trim piespēlēm un pārtvertām bumbām Lebronam Džeimsam.

Kobe Braients šajā mačā guva 27 punktus, ar ko bija pilnīgi pietiekami, lai visu laiku rezultatīvāko Zvaigžņu spēles dalībnieku sarakstā apsteigtu leģendāro Maiklu Džordanu. Džordans savulaik Zvaigžņu spēlēs bija guvis 262 punktus, bet Braientam tagad ir par deviņiem vairāk – 271. Savukārt ar "triple - double" izcēlās austrumnieks Dveins Veids, kuram 24 punkti, 10 atlēkušās bumbas un 10 rezultatīvas piespēles. Līdz šim "triple - double" Zvaigžņu spēlē bija izdevies vēl tikai diviem spēlētājiem – Maiklam Džordanam 1997.gadā (14+11AB+11RP) un Lebronam Džeimsam 2011.gadā (29+12AB+10RP).

Interesanti, ka Rietumu komandai pietrūka tikai trīs punktu, lai atkārtotu un četru, lai labotu sev piederošo rekordu visvairāk gūtajos punktos – 2003.gadā Rietumu komanda iemeta 155 punktus. Savukārt tikai divi punkti pietrūka, lai labotu 1987.gada spēles rekordu – toreiz abas komandas kopā guva 303 punktus (šoreiz – 301).

Lai gan Rietumi Zvaigžņu spēlē uzvarējuši pēdējos divos gados pēc kārtas un trijās no pēdējām četrām reizēm, kopējā bilance joprojām ir par labu Austrumiem – 36 pret 25. Nākamgad Zvaigžņu spēle notiks Hjūstonā.

Izmantotie resursi:
nba.com

Slēpts komentārs: 3Martinsh3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +50 [+] [-]

, 2012-02-27 08:06, pirms 12 gadiem
3Martinsh3 rakstīja: Kobe ir labāks nekā Džordans
Diezgan muļķīgi no tavas puses salīdzināt divu paaudžu dažādus basketbolistus!!
Slēpts komentārs: KrokodiIs

 +14 [+] [-]

, 2012-02-27 08:40, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Diezgan muļķīgi no tavas puses salīdzināt divu paaudžu dažādus basketbolistus!!
Labi, ka vispar zin, kas ir Dzordans . tik izskatas, ir redzejis vinu spelejis tikai kopa ar trusi Rodzeru vai dokumentalas filmas , parak jauns izskatas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +60 [+] [-]

, 2012-02-27 08:48, pirms 12 gadiem
Tagad vajadzētu visu dienu salīdzināt Džordanu ar Braientu un vēl pilnai laimei iepīt Džeimsu un var pamosties arī kāds Duranta fans. Jee

 +14 [+] [-]

, 2012-02-27 08:48, pirms 12 gadiem
3Martinsh3 rakstīja: Kobe ir labāks nekā Džordans
Pilnigas mulkibas abi labi un katrs sava laika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 09:03, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Tagad vajadzētu visu dienu salīdzināt Džordanu ar Braientu un vēl pilnai laimei iepīt Džeimsu un var pamosties arī kāds Duranta fans. Jee
Tur nav ko salīdzināt MJ>Kobe>Durants>Wade>James>Nowitzkis

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 09:21, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tur nav ko salīdzināt MJ>Kobe>Durants>Wade>James>Nowitzkis
Come on! šitādu ķēdi uzjaukt, bet nu labi, katram savi elki, savas desmitgades karaļi...

Vispār Veids tā tīri normāli triplu savācis

 +29 [+] [-]

, 2012-02-27 09:33, pirms 12 gadiem
Un vispār, tas ir fenomeniāli, kad pēc spēles, kurā ir viena vienīga skriešana, ne smakas no aizsardzības (bloki vispār netika likti) un uzbrukumi tiek veidoti LA Clipers/ Miami stilā (tie danki tāda ikdiena vien bija ) tiek saukti līgas labākie spēlētāji

Vispār neciešu labāko sauklšanu, te puse, iespējams, pat vairāk, nav redzējuši, ne Berdu, ne MJ, ne Džonsonu, kur nu vēl Drekslerus, Vilkinsu, utt.
Es personīgi, sekojis līdz ikdienā viņiem enesmu, bet visādus video materiālus esmu cilājis desmitiem un simtiem reižu, varu tikai pateikt, ka šodien neveins neko jaunu nav izdarījis un nedara. Tādas piespeļes, kā dod Rubio vai Nešs, deva arī desmit, divdesmit gadus atpakaļ, pat vairāk, tas pats Maģiskais, un arī pirms viņa. Tāpat kā divdesmit gadus atpakaļ dankoja, retāk, bet ne mazāk iespaidīgi, labi, pāri spēļu laikā neviems nevienam nelidinājās, bet tas pats Vilkins, Kemps, Vebers nedankoja sliktāk par LBJ. Es pat teiktu, ka Kepms bija visa šitās mūsdienu agresīvās dankošanas aizsācējs (bet esmu diezgan jauns savos gados, ganjau pirms viņa arī bija izcili agresīvie dankeri)
Tātad - ir labi fanot, ir labi, ka ir kaut kādas intereses, bet par Dievību nevienu iecelt nevajag. Drīzāk painteresēties, no kā un kā tie šodienas elki ir to visu mācījušies un aizguvuši...

  +5 [+] [-]

, 2012-02-27 09:49, pirms 12 gadiem
Par kādu aizsardzību Tu runā? Tas ir šovs, čaliem atslodze

  +7 [+] [-]

, 2012-02-27 10:10, pirms 12 gadiem
Galvenais, ka Veids uzsita normālu Laksas sodu Kobem un rezultātā salauza šim degunu Zvaigžņu spēle ķipa brīvā atmosfērā

  -2 [+] [-]

, 2012-02-27 10:10, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un vispār, tas ir fenomeniāli, kad pēc spēles, kurā ir viena vienīga skriešana, ne smakas no aizsardzības (bloki vispār netika likti) un uzbrukumi tiek veidoti LA Clipers/ Miami stilā (tie danki tāda ikdiena vien bija ) tiek saukti līgas labākie spēlētāji
a ko Tu gribēji, lai kapā arī aizsardzībā vai lai nedod balvas? un tas, ka 4-tais vai 5-tais nenāk bloku likt vispār fiziski nav iespējams : )

 +23 [+] [-]

, 2012-02-27 10:22, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un vispār, tas ir fenomeniāli, kad pēc spēles, kurā ir viena vienīga skriešana, ne smakas no aizsardzības (bloki vispār netika likti) un uzbrukumi tiek veidoti LA Clipers/ Miami stilā (tie danki tāda ikdiena vien bija ) tiek saukti līgas labākie spēlētāji

Vispār neciešu labāko sauklšanu, te puse, iespējams, pat vairāk, nav redzējuši, ne Berdu, ne MJ, ne Džonsonu, kur nu vēl Drekslerus, Vilkinsu, utt.
Es personīgi, sekojis līdz ikdienā viņiem enesmu, bet visādus video materiālus esmu cilājis desmitiem un simtiem reižu, varu tikai pateikt, ka šodien neveins neko jaunu nav izdarījis un nedara. Tādas piespeļes, kā dod Rubio vai Nešs, deva arī desmit, divdesmit gadus atpakaļ, pat vairāk, tas pats Maģiskais, un arī pirms viņa. Tāpat kā divdesmit gadus atpakaļ dankoja, retāk, bet ne mazāk iespaidīgi, labi, pāri spēļu laikā neviems nevienam nelidinājās, bet tas pats Vilkins, Kemps, Vebers nedankoja sliktāk par LBJ. Es pat teiktu, ka Kepms bija visa šitās mūsdienu agresīvās dankošanas aizsācējs (bet esmu diezgan jauns savos gados, ganjau pirms viņa arī bija izcili agresīvie dankeri)
Tātad - ir labi fanot, ir labi, ka ir kaut kādas intereses, bet par Dievību nevienu iecelt nevajag. Drīzāk painteresēties, no kā un kā tie šodienas elki ir to visu mācījušies un aizguvuši...
pilnībā piekrītu, ka katrā desmitgadē ir bijuši savi varoņi un ir diezgan muļķīgi apgalvot, ka Novickis ir labāks vai sliktāks par Bērdu, Kobe un Lebrons par Džordanu, Hovards par Jūingu utt. laikam esmu pieskaitāms vecajai paaudzei, jo man bija tā laime sekot līdzi tam, kā savulaik tiešraidēs spēlēja Džordans, Bārklijs, Stoktons, Melouns, Hakims, Drekslers. kā līgā ienāca tādi spēlētāji kā Šaks, Aiversons, Dankans, Kārters, Bilapss, Makgreidijs un kā viņi šobrīd palēnām jau beidz savas karjeras. jā, neesmu tik vecs, lai būtu redzējis, kā savulaik tiešajā mauc Larijs, Maģiksais utt. bet nu tomēr... vienkārši mūsdienu jaunatne domā, ka nekas labāks par Lebronu, Kobi un Hovardu līdz šim nav spēlējis. ka pirms gadiem 15(nemaz nerunājot par to, kas bija pirms gadiem 20-25) neviens nedankoja, nedeva efektīgas piespēles un spēlēs nebija emociju... oi, veči, kā jūs kļūdaties!
p.s. un vecie danku konkursi man ar likās krietni labāki!

  +8 [+] [-]

, 2012-02-27 10:25, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: a ko Tu gribēji, lai kapā arī aizsardzībā vai lai nedod balvas? un tas, ka 4-tais vai 5-tais nenāk bloku likt vispār fiziski nav iespējams : )
Nu a kas? 70-tajos un pat 80-tajos kapāja Zvaigžņu spēle arī aizsardzībā, labākie veči pierādīja to, ka ir labākie gan uzbrukumā gan aizsardzība un šovs kaut kā no tā nepazuda.
Slēpts komentārs: Tranquillo

     [+] [-]

, 2012-02-27 10:43, pirms 12 gadiem
spriežot pēc highlightiem, salīdzinoši sakarīga spēle bijusi

  +6 [+] [-]

, 2012-02-27 10:47, pirms 12 gadiem
LeBrons beigās negribēja spēlēt pret Kobi 1v1 , būtu interesanti redzēt, kā tas Clutch epizodēs notiktu Visu laiku atdeva uzreiz bumbu komandas biedriem

  +4 [+] [-]

, 2012-02-27 11:09, pirms 12 gadiem
Skaitļi un statistika!Nostādītu ziedu laikos Džordanu pret ziedu laikos Braientu,Džordans Braientu brutāli pazemotu!

  -1 [+] [-]

, 2012-02-27 11:27, pirms 12 gadiem
Šo domajams Lebrons parspes viegli, viņam jau ir 207 man liekas

  +7 [+] [-]

, 2012-02-27 11:37, pirms 12 gadiem
shitaa rakstīja: a ko Tu gribēji, lai kapā arī aizsardzībā vai lai nedod balvas? un tas, ka 4-tais vai 5-tais nenāk bloku likt vispār fiziski nav iespējams : )
A, kas liedz spēlēt aizsarzdībā. Es godīgi saku, Miami Heat speles, man liekas tik pat piesātinātas ar šovu, kā ši zvaigžņu spēle. Bet miami ielaiž mazāk par simts punktiem, liek blokus (gan bloķējot meteinus, gan spēlētājus), cīnās, palīdz segšanā, zog bumbas utt.
Kam vajag katrā uzbrukumā ātru metienu, izspēli uz danku utt. To jau cilveķi sen kā ir atēdušies. LA Clipers spēles paskatoties vai Minesotu, var arī piespeļes labas redzēt. Viss tas ir redzams ikdienā, šeit varēja skaisti uzraut basi, piekrampējot, pagrūstost (protams, bez traumām vajadzētu iztikt) Tas, ka ir 10 zvaigznmes vienā komandā, nenozīmē, ka nevar drusku aizsarzdībā uzspeļēt... Svētki ir, kad spēlē kopā ikdienas pretinieki, nevsi, kad spēlē bez jebkāda cīņasspara.

  +7 [+] [-]

, 2012-02-27 11:43, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: pilnībā piekrītu, ka katrā desmitgadē ir bijuši savi varoņi un ir diezgan muļķīgi apgalvot, ka Novickis ir labāks vai sliktāks par Bērdu, Kobe un Lebrons par Džordanu, Hovards par Jūingu utt. laikam esmu pieskaitāms vecajai paaudzei, jo man bija tā laime sekot līdzi tam, kā savulaik tiešraidēs spēlēja Džordans, Bārklijs, Stoktons, Melouns, Hakims, Drekslers. kā līgā ienāca tādi spēlētāji kā Šaks, Aiversons, Dankans, Kārters, Bilapss, Makgreidijs un kā viņi šobrīd palēnām jau beidz savas karjeras. jā, neesmu tik vecs, lai būtu redzējis, kā savulaik tiešajā mauc Larijs, Maģiksais utt. bet nu tomēr... vienkārši mūsdienu jaunatne domā, ka nekas labāks par Lebronu, Kobi un Hovardu līdz šim nav spēlējis. ka pirms gadiem 15(nemaz nerunājot par to, kas bija pirms gadiem 20-25) neviens nedankoja, nedeva efektīgas piespēles un spēlēs nebija emociju... oi, veči, kā jūs kļūdaties!
p.s. un vecie danku konkursi man ar likās krietni labāki!
Pats interesantākais ir tas, kad nonākot līdz atziņai, ka dankoja un tieši tāpat dankoja arī 15-20 gadus atpakaļ, tos vecos vīrus padara par vēl lielākiem večiem un izcilniekiem. Jo viņiem nebija tāda medicīna, tādas treniņu programmas un nebija arī tāda ikdiena, kur tā bija norma, un tas bija nepieciešams jebkura spēlētāja repertuārā.

Tieši tas pats, kas ESPN raidījums, kur Šaks ar Peniju atskatījās uz savām dienām Orlando laikos. Nu tiešām, es jau biju aizmirsis, kā tas izskatījās, bet raidījuma iespaidā noskatījos vēl pāris filmiņas, tad jau atmiņa atgriežas, cik tomēr šie veči bija dominējoši. Un tiešām atliek secināt, ka Hovarda dominace neatrodas ne tuvu Šaka pārākumam.
Un Penijs, tas tik bija vecis, fiziski mazliet atpaliek, bet tā - ne pa kapeiku sliktāks par LBJ.

 +25 [+] [-]

, 2012-02-27 11:43, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: pilnībā piekrītu, ka katrā desmitgadē ir bijuši savi varoņi un ir diezgan muļķīgi apgalvot, ka Novickis ir labāks vai sliktāks par Bērdu, Kobe un Lebrons par Džordanu, Hovards par Jūingu utt. laikam esmu pieskaitāms vecajai paaudzei, jo man bija tā laime sekot līdzi tam, kā savulaik tiešraidēs spēlēja Džordans, Bārklijs, Stoktons, Melouns, Hakims, Drekslers. kā līgā ienāca tādi spēlētāji kā Šaks, Aiversons, Dankans, Kārters, Bilapss, Makgreidijs un kā viņi šobrīd palēnām jau beidz savas karjeras. jā, neesmu tik vecs, lai būtu redzējis, kā savulaik tiešajā mauc Larijs, Maģiksais utt. bet nu tomēr... vienkārši mūsdienu jaunatne domā, ka nekas labāks par Lebronu, Kobi un Hovardu līdz šim nav spēlējis. ka pirms gadiem 15(nemaz nerunājot par to, kas bija pirms gadiem 20-25) neviens nedankoja, nedeva efektīgas piespēles un spēlēs nebija emociju... oi, veči, kā jūs kļūdaties!
p.s. un vecie danku konkursi man ar likās krietni labāki!
tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions

  +4 [+] [-]

, 2012-02-27 11:48, pirms 12 gadiem
deghost rakstīja: tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions
Atceros, ka kaut kāds Vācu kanāls rādīja divas spēles nedēļā, vakaros, ieprieksējās nakts spēles, bet tad, kad Dirks sāka plosīties līgā, tad DSF rādīja Novicki un ik pa laiciņam arī citas spēles.

     [+] [-]

, 2012-02-27 11:56, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Atceros, ka kaut kāds Vācu kanāls rādīja divas spēles nedēļā, vakaros, ieprieksējās nakts spēles, bet tad, kad Dirks sāka plosīties līgā, tad DSF rādīja Novicki un ik pa laiciņam arī citas spēles.
nja, pareizi, tas arī.. bet man šitais nebija pieejams

     [+] [-]

, 2012-02-27 12:01, pirms 12 gadiem
deghost rakstīja: tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions
jā, tas bija tajos laikos, kad vecais Rudzītis pilnīgu herņu nesa - bija Skotijs Pipins un Deniss Rudmens un bija brāļi Rons un Dereks Hārperi un kas tik nebija par pārlēm!
ja nemaldos, tad spēle kopā ar apskatu gāja kkādas 2 stundas sākumā - pēc tam apgrieza līdz kkādai pusotrai... un tad jau vēl visus pleiofus rādīja un atminos, ka Jāņu vakarā skatījos finālu - Knicks/Spurs...eh, tie bij laiki!

  +1 [+] [-]

, 2012-02-27 12:04, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: jā, tas bija tajos laikos, kad vecais Rudzītis pilnīgu herņu nesa - bija Skotijs Pipins un Deniss Rudmens un bija brāļi Rons un Dereks Hārperi un kas tik nebija par pārlēm!
ja nemaldos, tad spēle kopā ar apskatu gāja kkādas 2 stundas sākumā - pēc tam apgrieza līdz kkādai pusotrai... un tad jau vēl visus pleiofus rādīja un atminos, ka Jāņu vakarā skatījos finālu - Knicks/Spurs...eh, tie bij laiki!
Iedomājies, cik tagad līgā tie brāļi Viliamsi saradušies... Vienā koamndā tak kādi četri bija,

  +1 [+] [-]

, 2012-02-27 12:09, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Pats interesantākais ir tas, kad nonākot līdz atziņai, ka dankoja un tieši tāpat dankoja arī 15-20 gadus atpakaļ, tos vecos vīrus padara par vēl lielākiem večiem un izcilniekiem. Jo viņiem nebija tāda medicīna, tādas treniņu programmas un nebija arī tāda ikdiena, kur tā bija norma, un tas bija nepieciešams jebkura spēlētāja repertuārā.

Tieši tas pats, kas ESPN raidījums, kur Šaks ar Peniju atskatījās uz savām dienām Orlando laikos. Nu tiešām, es jau biju aizmirsis, kā tas izskatījās, bet raidījuma iespaidā noskatījos vēl pāris filmiņas, tad jau atmiņa atgriežas, cik tomēr šie veči bija dominējoši. Un tiešām atliek secināt, ka Hovarda dominace neatrodas ne tuvu Šaka pārākumam.
Un Penijs, tas tik bija vecis, fiziski mazliet atpaliek, bet tā - ne pa kapeiku sliktāks par LBJ.
tieši tā - tajā laikā visi dankeri bija tīrradņi - nebija mākslīgi uzkačāti roboti kā tagad! it īpaši iespaidīgi izskatījās mazie džekiņi, kuri lika pāri centriem - Kevins Džonsons, Roberts Peks... Webs no spēles neko diži nelika, toties danku konkursā gan Dominiku paķēra uz izbrīnu.
jā, Penijs ar Šaku - tas tik bija duets. tāpat kā Peitons ar Kempu neizskatījās ne par kapeiku sliktāk kā Pols un Grifins. arī abi klasiķi - Melouns un Stoktons - ne tik efektīgi, cik efektīvi.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 12:11, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un Penijs, tas tik bija vecis, fiziski mazliet atpaliek, bet tā - ne pa kapeiku sliktāks par LBJ.
Nu Peniju ar LBJ gan nevajadzētu salīdzināt. Kopā ar Šaku bija līgas zvaigzne, kā šaks bija prom tā par diezgan viduvēju spēlētāju palika. Lebrons tomēr Cavalieros varēja pa 50 punktiem viens pats samest.

     [+] [-]

, 2012-02-27 12:14, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Iedomājies, cik tagad līgā tie brāļi Viliamsi saradušies... Vienā koamndā tak kādi četri bija,
jā, Nets laikam šobrīd katrs trešais ir Viljamss.
bet Rudzītis... tas bija džeks! nez, ko šis dara tagad - atceros, ka viņu no sporta skolas arī beigās izmeta, jo šamais nāca uz treniņiem un spēlēm pālī, bet dažureiz vispār neatnāca. tādi vot mūsu laikos bija treneri!

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 12:16, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un vispār, tas ir fenomeniāli, kad pēc spēles, kurā ir viena vienīga skriešana, ne smakas no aizsardzības (bloki vispār netika likti) un uzbrukumi tiek veidoti LA Clipers/ Miami stilā (tie danki tāda ikdiena vien bija ) tiek saukti līgas labākie spēlētāji

Vispār neciešu labāko sauklšanu, te puse, iespējams, pat vairāk, nav redzējuši, ne Berdu, ne MJ, ne Džonsonu, kur nu vēl Drekslerus, Vilkinsu, utt.
Es personīgi, sekojis līdz ikdienā viņiem enesmu, bet visādus video materiālus esmu cilājis desmitiem un simtiem reižu, varu tikai pateikt, ka šodien neveins neko jaunu nav izdarījis un nedara. Tādas piespeļes, kā dod Rubio vai Nešs, deva arī desmit, divdesmit gadus atpakaļ, pat vairāk, tas pats Maģiskais, un arī pirms viņa. Tāpat kā divdesmit gadus atpakaļ dankoja, retāk, bet ne mazāk iespaidīgi, labi, pāri spēļu laikā neviems nevienam nelidinājās, bet tas pats Vilkins, Kemps, Vebers nedankoja sliktāk par LBJ. Es pat teiktu, ka Kepms bija visa šitās mūsdienu agresīvās dankošanas aizsācējs (bet esmu diezgan jauns savos gados, ganjau pirms viņa arī bija izcili agresīvie dankeri)
Tātad - ir labi fanot, ir labi, ka ir kaut kādas intereses, bet par Dievību nevienu iecelt nevajag. Drīzāk painteresēties, no kā un kā tie šodienas elki ir to visu mācījušies un aizguvuši...
Būtu interesanti paskatīties tā saukto simulāciju,ko mūsdienu basketbola zvaigznes varētu likt pretī 1992 gada Dream Team ceļa rullim!+ ja paskatās kādas basketbola personības vēl palika ārpus strīpas! Eh nostaļģija...

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 12:16, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Es pat teiktu, ka Kepms bija visa šitās mūsdienu agresīvās dankošanas aizsācējs (bet esmu diezgan jauns savos gados, ganjau pirms viņa arī bija izcili agresīvie dankeri)
Iesaku apskatīties tādu montru kā Daryl Dawkins, kurš ap 1980. gadu bija agresīvākais/atlētiskākais dankeris un grozu lauzējs.
NBA TV: Daryl Dawkins Top 10 Plays
- YouTube

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 12:18, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu Peniju ar LBJ gan nevajadzētu salīdzināt. Kopā ar Šaku bija līgas zvaigzne, kā šaks bija prom tā par diezgan viduvēju spēlētāju palika. Lebrons tomēr Cavalieros varēja pa 50 punktiem viens pats samest.
sāksim ar to, ka Penijs bija izteikts saspēles vadītājs. vienkārši pēc auguma parametriem bija ļoti garš. un arī pēc spēles stila galīgi nebija kā Lebrons, jo kamēr viņš visus ņem ar savu milzīgo fizisko pārspēku, tikmēr Penijs savu darbiņu darīja ar lielisku dribla tehniku, efektīvām un efektīgām māņu kustībām un fantastisku spēles izpratni...
ja tā paskatās ne pārāk tālā vēsturē, tad drīzāk Grantu Hilu karjeras pirmssākumos var pielīdzināt Lebronam!

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 12:28, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: sāksim ar to, ka Penijs bija izteikts saspēles vadītājs. vienkārši pēc auguma parametriem bija ļoti garš. un arī pēc spēles stila galīgi nebija kā Lebrons, jo kamēr viņš visus ņem ar savu milzīgo fizisko pārspēku, tikmēr Penijs savu darbiņu darīja ar lielisku dribla tehniku, efektīvām un efektīgām māņu kustībām un fantastisku spēles izpratni...
ja tā paskatās ne pārāk tālā vēsturē, tad drīzāk Grantu Hilu karjeras pirmssākumos var pielīdzināt Lebronam!
Nu bet par to tak es neko neteicu. Man pašam šis spēlētājs ļoti patika un skolas gados pat viņa plakāts istabā uz sienas bija, bet nu līdz tāda mēroga zvaigznei kā LBJ viņš viennozīmigi nevelk.
Hills, jā un vienu brīdi pat likās, ka NBA viņu taisīs par jauno līgas seju pēc Džordana aiziešanas, bet nu traumas ieviesa korekcijas šajos plānos.

 +14 [+] [-]

, 2012-02-27 12:55, pirms 12 gadiem
deghost rakstīja: tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions
Starp citu Madars ar kaut kā ir 'nostumts' malā tā izskatās... Visādiem Buļiem & co tiek dota priekšroka laikam. Bet žēl - noteikti bija zinošākais no basketbola komentētājiem. Tāds Buļs nemaz nestāv blakus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-27 12:58, pirms 12 gadiem
braients noteikti ģērbtuvēs apraudājās ka viņam netika MVP behehehehe

     [+] [-]

, 2012-02-27 13:01, pirms 12 gadiem
hmm rakstīja: Starp citu Madars ar kaut kā ir 'nostumts' malā tā izskatās... Visādiem Buļiem & co tiek dota priekšroka laikam. Bet žēl - noteikti bija zinošākais no basketbola komentētājiem. Tāds Buļs nemaz nestāv blakus
Madaram jau tā basketa komentēšana bija tikai tāds hobijs vien - pēc izglītības un pamata nodarbošanās viņš ir ornetologs. gan jau tagad pilnībā pievērsies savai pamata profesijai un nestreso.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-02-27 13:39, pirms 12 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Lebrons ir labāks par Kobi, viennozīmīgi, varbūt trīnīšus Kobe met labāk, bet kā uzbrucējs(SF) LJ ir monstrs, lai gan Kobe ir SG.
Redzeesim kaads monstrs tas LJ buus 33 gadu vecumaa kad vairs nevarees tik aatri paskriet un tik augstu uzlekt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-02-27 14:05, pirms 12 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nevajag salīdzināt spēlētājus, jo katram savi favorīti. Es salīdzinu laiku, pret kādiem pretiniekiem tika spēlējis attiecīgais basketbolists. Līdzīgi kā boksā. Protams, līmeni kopējo nevar izmērīt, bet gan to, kāds mūsdienās ir basketbols gan var pateikt. Un droši varu teikt - gan Kobe, gan Džeimss nebūtu tādi naži tajos laikos, kad spēlēja Džordans u.c. Bet mūsdienu basketbolā tāds Džordans būtu vēl lielāks spīdeklis.
es tieši domāju pretēji. Šā brīža zvaigznes atlētiskumā ir daudz pārākas kā tajos laikos, jo medicīna utt tikai attīstās. Jordans būtu zvaigzne visos laikos, jo ne jau viņa kājas un rokas tika dēvētas par "billion dollar legs and arms" . Kobi prime time būtu jeb kuram būtu praktiski neiespējami apturēt, jo viņa meistarībai nāca klāt gan iespaidīgais lēciens, gan ātrums. Tagad viņš visus ņem ar savu kājas darbību, jo nevienam aktīvam NBA spēlētājam tik augstā līmeni viņas nav. Par LeBrona atlēta spējām tas pats stāsts. Man nepatīk, ka visi saka, ka , piemēram, Kobi un LeBronu nevar salīdzināt ar Vestu utt, jo tajos laikos visi driblēja ar vienu roku un meta kaut kādus hook shoot no mid range

  +7 [+] [-]

, 2012-02-27 14:19, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: Madaram jau tā basketa komentēšana bija tikai tāds hobijs vien - pēc izglītības un pamata nodarbošanās viņš ir ornetologs. gan jau tagad pilnībā pievērsies savai pamata profesijai un nestreso.
Nu jā, tas zināms - dzeņu pētnieks mums viņš ir Kaut gan visādas zaļās bioloģijas nozares jau arī principā var būt (un ir) tikai kā hobijs, jo baigo piķi tur nenopelnīsi... Līdz ar to pieļauju, ka interese par basketbolu un spēļu komentēšana viņam bija izdevīga arī finansiālā plāksnē. Attiecīgi ir žēl, ka šāds sakarīgs komentētājs ir kaut kā 'aizmirsts'. Protams, ka nav viņam varbūt tik moderns tas komentēšanas stils [kā Buļam], lai varbūt akurāt' patiktu visādiem tīņiem [kam vajag komentētājus monstruālus mežoņus], taču man patika. Bija arī emocijas tur kur vajag, smalks humoriņš šad un tad, interesanti fakti nepārspīlētā devās utt...
Vot - nostaļģija uznāca pēc 90to gadu vidu/beigām

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 14:40, pirms 12 gadiem
Tranquillo rakstīja: es tieši domāju pretēji. Šā brīža zvaigznes atlētiskumā ir daudz pārākas kā tajos laikos, jo medicīna utt tikai attīstās. Jordans būtu zvaigzne visos laikos, jo ne jau viņa kājas un rokas tika dēvētas par "billion dollar legs and arms" . Kobi prime time būtu jeb kuram būtu praktiski neiespējami apturēt, jo viņa meistarībai nāca klāt gan iespaidīgais lēciens, gan ātrums. Tagad viņš visus ņem ar savu kājas darbību, jo nevienam aktīvam NBA spēlētājam tik augstā līmeni viņas nav. Par LeBrona atlēta spējām tas pats stāsts. Man nepatīk, ka visi saka, ka , piemēram, Kobi un LeBronu nevar salīdzināt ar Vestu utt, jo tajos laikos visi driblēja ar vienu roku un meta kaut kādus hook shoot no mid range
bet ja mēs uz šo lietu paskatāmies no otras puses - kādi monstri ar mūsdienu medicīnu būtu MJ, Larijs, Maģiskais. kā ar mūsdienu treniņu metodēm būtu uzkačājies Roberts Perišs, Karls Melouns vai Deivids Robinsons. cik augstu mūsdienās lēktu Vilkinss, Ērvings, Beilors, iepriekš minētais Dawkins un daudzi citi tā laika "lidotājii". man domāt, ka, ja Lebrons būtu spēlējis 80tajos, tad viņš laukumā nevarētu dominēt tā, ķā viņš to dara tagad, jo apkārt nebūtu 100 treneri, fizioterapeiti, psihologi utt.

 +12 [+] [-]

, 2012-02-27 14:48, pirms 12 gadiem
hmm rakstīja: Nu jā, tas zināms - dzeņu pētnieks mums viņš ir Kaut gan visādas zaļās bioloģijas nozares jau arī principā var būt (un ir) tikai kā hobijs, jo baigo piķi tur nenopelnīsi... Līdz ar to pieļauju, ka interese par basketbolu un spēļu komentēšana viņam bija izdevīga arī finansiālā plāksnē. Attiecīgi ir žēl, ka šāds sakarīgs komentētājs ir kaut kā 'aizmirsts'. Protams, ka nav viņam varbūt tik moderns tas komentēšanas stils [kā Buļam], lai varbūt akurāt' patiktu visādiem tīņiem [kam vajag komentētājus monstruālus mežoņus], taču man patika. Bija arī emocijas tur kur vajag, smalks humoriņš šad un tad, interesanti fakti nepārspīlētā devās utt...
Vot - nostaļģija uznāca pēc 90to gadu vidu/beigām
jā, pilnīgi piekrītu! pietrūkst Bergmaņa inteliģentā basketbola komentēšanas stila. negribu teikt, ka Buļa un Šēnhofa stils būtu slikts vai labs, bet... tas tiešām būtu super, ja kkādus mačus dotu novadīt arī Bergmanim - da kaut vai pamīšus kopā ar to pašu Buļu, kaut vai uzaicinot viņu studijā kā ekspertu. bet laikam jau jaunatnei to nesaprast, ka mums, vecajiem, visa veida baskets(Latvijas izlase, NBA, LBL) pa tv pirmām kārtām asociējas ar Madaru pie komentātora pults...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-02-27 15:03, pirms 12 gadiem
Protams tad bija arī kas ieliek, bet tagad basketbols ir vēl atlētiskāks. Un es uzskatu vairāk individuāls (nba)

  -1 [+] [-]

, 2012-02-27 15:14, pirms 12 gadiem
japasaka ka tagad citas kvalitates zales-segumi-atceros ka stastija ka PSRS laikos uz betona seguma/pa virsu varbut kaut kas uzklats/ visiem bija sacakaretas locitavas-un pec tam vel drankiga medicina no sodienas sktu punkta-jaatceras kadas kvalitates apavi bija,u.t.t

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 15:19, pirms 12 gadiem
Nu jāatzīst ir tas, ka mūsdienās stereoīdi ir daudz pieprasītāki, mēs redzam, ka tādi lietotāji kā Devids Robinsons 90s ir pilna NBA tagad. Ir diez gan negodīgi čīteri ar godīgu spēlētāju salīdzināt. Es personīgi domāju, ka jeb kurš lieliskais spēlētājs varētu spēlēt jeb kurā ērā. Manuprāt, Čemberleins būtu labākais centrs mūsdienās, tas ir no tā ko esmu redzēji, t.i. viss pieejamais par viņu. Viņš manās acīs ir visatlētiskākais, apdāvinātākais spēlētājs NBA vēsturē, Lebrons ir nākamais. Kā arī ir redzams, ka daudzi spēlētāji(mūsdienu) apmeklē Hakīma pakalpojumos pēc sezonas. Hakīms ir labākais centrs individuāli, atkal, manuprāt. Es domāju, ka Lebrons nespētu izdzīvot 80s ēro, ja tagad viņu tur iebāztu, tam ir jāpielāgojas, jāatzīst kā ir, ka NBA sāka "mīkstināt" dēļ Džordana, jo viņš tika regulāri dauzīts, nebija īsti tādi zvaigžnu principi NBA, ka tos nevar aiztikt. Tagad NBA ir tāds, ka tie sodi par kuriem tagad dod spēļu diskvalifikācijas 80s, būtu parasta personīgā piezīme.

Protams basketbols ir attīstījies, tomēr spēlētāji vairs neizmanto primārās lietas, kas ir liels mīnuss. Labs pustālais vienmēr būs labāks par labu trīnīti, mūsdienās visi trenējās uz trīni. Kā jau iepriekš rakstīju, ka Čemberleins ir viens no labākajiem centriem un dominētu NBA mūsdienās, taču aizsargi tajos periodos nebija īpaši labi, viņiem bija primatīvs dribls. Jāatceras, ka tas ir mīts, ka Čemberleins spēlēja pret 20 cm mazākiem centriem, tas ir liels mīts. Varbūt viņš bija 50kg smagāks, bet Šaks ar bija 50kg smagāks par citiem centriem. Vēl kas, dēļ Vilta mainīja ĻOTI daudz noteikumus, turpretī Džordanam tos pielāgoja. Nu es negribu teikt, ka Čemberleins ir labāks par Džordanu, jo Džordans tomēr ir visu laiku pilnveidotākais spēlētājs.

     [+] [-]

, 2012-02-27 15:19, pirms 12 gadiem
wifebeater rakstīja: braients noteikti ģērbtuvēs apraudājās ka viņam netika MVP behehehehe
braients apraudajas tu smejies! vaidzeja lebronu pedejas 5 min paverot vins vispar sasvidis galvaa bija saka individuali speleet un par katru cenu vinam vaidzeja uzvaret pasas beigas viena momenta braients teisa sim lai nomierinas taa tikai all stars un pec speles bigaam lebrons apvainojas uz visu pasauli par to ka vins zaudeja un nav mvp

     [+] [-]

, 2012-02-27 15:22, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Tagad vajadzētu visu dienu salīdzināt Džordanu ar Braientu un vēl pilnai laimei iepīt Džeimsu un var pamosties arī kāds Duranta fans. Jee
un palikt pie tā, ka MJ bija- ir - būs basketbola leģenda un tur vienkārši nav jēgais vair argumentēt, kurš ir labāks vai nē! vienīgais arguments ar ko pietiek ir viņa tituli!

     [+] [-]

, 2012-02-27 15:55, pirms 12 gadiem
pistol rakstīja: Nu jāatzīst ir tas, ka mūsdienās stereoīdi ir daudz pieprasītāki, mēs redzam, ka tādi lietotāji kā Devids Robinsons 90s ir pilna NBA tagad. Ir diez gan negodīgi čīteri ar godīgu spēlētāju salīdzināt. Es personīgi domāju, ka jeb kurš lieliskais spēlētājs varētu spēlēt jeb kurā ērā. Manuprāt, Čemberleins būtu labākais centrs mūsdienās, tas ir no tā ko esmu redzēji, t.i. viss pieejamais par viņu. Viņš manās acīs ir visatlētiskākais, apdāvinātākais spēlētājs NBA vēsturē, Lebrons ir nākamais. Kā arī ir redzams, ka daudzi spēlētāji(mūsdienu) apmeklē Hakīma pakalpojumos pēc sezonas. Hakīms ir labākais centrs individuāli, atkal, manuprāt. Es domāju, ka Lebrons nespētu izdzīvot 80s ēro, ja tagad viņu tur iebāztu, tam ir jāpielāgojas, jāatzīst kā ir, ka NBA sāka "mīkstināt" dēļ Džordana, jo viņš tika regulāri dauzīts, nebija īsti tādi zvaigžnu principi NBA, ka tos nevar aiztikt. Tagad NBA ir tāds, ka tie sodi par kuriem tagad dod spēļu diskvalifikācijas 80s, būtu parasta personīgā piezīme.

Protams basketbols ir attīstījies, tomēr spēlētāji vairs neizmanto primārās lietas, kas ir liels mīnuss. Labs pustālais vienmēr būs labāks par labu trīnīti, mūsdienās visi trenējās uz trīni. Kā jau iepriekš rakstīju, ka Čemberleins ir viens no labākajiem centriem un dominētu NBA mūsdienās, taču aizsargi tajos periodos nebija īpaši labi, viņiem bija primatīvs dribls. Jāatceras, ka tas ir mīts, ka Čemberleins spēlēja pret 20 cm mazākiem centriem, tas ir liels mīts. Varbūt viņš bija 50kg smagāks, bet Šaks ar bija 50kg smagāks par citiem centriem. Vēl kas, dēļ Vilta mainīja ĻOTI daudz noteikumus, turpretī Džordanam tos pielāgoja. Nu es negribu teikt, ka Čemberleins ir labāks par Džordanu, jo Džordans tomēr ir visu laiku pilnveidotākais spēlētājs.
kādu noteikumus Džordanam pielāgoja? Kas tu jobnu** esi?Viņš varēja 3 sodus mest 2 sodu vietā? ko pielāgoja....? paskaidro
Lūdzu faktus, savādāk tā ir tukša dir šana, ko tu raksti!
Patiesībā kādreiz mazajiem spēlētājem bija daudz grūtāk spēlēt, jo bija atļauts hand-checkings un nebija 3 sekunžu zonas...aizejot garām tev jau priekšā stāvēja 2 garie, ne kā tagad, kad soda laukums ir tukšs, jo neviens tur nestāv dēļ 3 sekunžu ierobežojuma! Pareizi uzrakstīji to, ka šī laika diskvalifikācijas un tehniskās piezīmes kādreiz būtu parasti sodi!

  +2 [+] [-]

, 2012-02-27 16:09, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: kādu noteikumus Džordanam pielāgoja? Kas tu jobnu** esi?Viņš varēja 3 sodus mest 2 sodu vietā? ko pielāgoja....? paskaidro
Lūdzu faktus, savādāk tā ir tukša dir šana, ko tu raksti!
Patiesībā kādreiz mazajiem spēlētājem bija daudz grūtāk spēlēt, jo bija atļauts hand-checkings un nebija 3 sekunžu zonas...aizejot garām tev jau priekšā stāvēja 2 garie, ne kā tagad, kad soda laukums ir tukšs, jo neviens tur nestāv dēļ 3 sekunžu ierobežojuma! Pareizi uzrakstīji to, ka šī laika diskvalifikācijas un tehniskās piezīmes kādreiz būtu parasti sodi!
Jā, bet uz to vajag pastīties savādāk.
NBA ir bizness un neviens negrib, ka viņu zvaigzne sēž ar savainojumu. Bet viss basketbols ir mainījies un nemaz tik viegli izmest pustālo nav.

     [+] [-]

, 2012-02-27 16:25, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: kādu noteikumus Džordanam pielāgoja? Kas tu jobnu** esi?Viņš varēja 3 sodus mest 2 sodu vietā? ko pielāgoja....? paskaidro
Lūdzu faktus, savādāk tā ir tukša dir šana, ko tu raksti!
Patiesībā kādreiz mazajiem spēlētājem bija daudz grūtāk spēlēt, jo bija atļauts hand-checkings un nebija 3 sekunžu zonas...aizejot garām tev jau priekšā stāvēja 2 garie, ne kā tagad, kad soda laukums ir tukšs, jo neviens tur nestāv dēļ 3 sekunžu ierobežojuma! Pareizi uzrakstīji to, ka šī laika diskvalifikācijas un tehniskās piezīmes kādreiz būtu parasti sodi!
Tu gribi ar mani sacensties zināšanās? Es nevienu nekad neapvainoju un netaisos Tevi ar apvainot. Sāksim ar to, ka 3 sekunžu zonai un hand-chekingam bija liels mīnuss, tā sauktā illegal defense, ko Tu iespējams nezini, jo esi kas? Jobn** ? Ok, es nebraukšu Tev virsū, nav mana daba, es Tevi labāk piekautu. Ok, es jokoju...
Mums ir skaidri zināms kāpēc NEATĻĀVA zonu agrāk, dēļ Maikla. Es neko nesaku par to, ka Maikls Džordans bija slikts spēlētājs vai izlutināts, viņš nebija ne tuvu tik traki sodīts kā Čemberleins, pareizāk sakot viņš vispār nebija sodīts, viņš spēlēja vienkāršākā ērā kā 70s, kur Tev bija jāuzmanās, ka ar elkoni Tev izrāda seju un tur ir vienalga cik liela zvaigzne Tu esi. Agrāk NBA bija tā, ka vienmēr, ka kāds meta pustālo spēlētāji sita pa elkoni nevis lika seju priekšā, bet nu atkal, Sigals labāk zina. Visjaukākais ko Tu varētu izdarīti ir ar uzbraucieniem nemētāties aiz monitora, kamēr cits izsaka savu viedokli, vai pat uzskaita faktus.
Vēl kas. Izlasām manu pirmo postu. Jo, manuprāt, Tu tur centies man piesīt to, ka es esmu salīdzinājis Džordanu un mūsdienu ēru, kā rezultātā mūsdienu spēlētāji ir cietēji. Jāatzīst, ka Čemberleina ērā, dēļ paša Čemberleina noteikumi mainījās ļoti krasi un laikā gaitā tie ir nonākuši līdz basketbolam kāds tas tika spēlēts agrāk, tas attiecas uz centriem.
Top Five Reasons Why You Can't Blame Wilt...

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 16:35, pirms 12 gadiem
deghost rakstīja: tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions
Tieshi ta ari bija! Sestdienas ja nemaldos bija apskats,bet svetdienas spele! Mes pashi katrs sev sadevam to laiku speltaju vardus,piemeram Raitis bija Rodmens,Artis Pipens,Olegs Millers,Modris Dzordans u.t.t.!

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 16:36, pirms 12 gadiem
Tranquillo rakstīja: LeBrons beigās negribēja spēlēt pret Kobi 1v1 , būtu interesanti redzēt, kā tas Clutch epizodēs notiktu Visu laiku atdeva uzreiz bumbu komandas biedriem
Varbūt Lebronam uzgāja 2x double team un izspēlēt uz brīvo metienu gribēja?

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 16:44, pirms 12 gadiem
Vispar jau pec puslaika bija 88-69 nevis 81-62.
Tapat ari Lebrona stati ar Duranta statiem ir sajaukti vietam..

  -1 [+] [-]

, 2012-02-27 16:52, pirms 12 gadiem
Nozēlojami komenti. 95% te no basketbola vēstures zin tikai Džordanu un salīdzina ar Lebroniem, Novitskiem utt.. Protams tādi spēētāji kā Stoktons, Melouns, Pippens, Shaq's, Robertsons, Wests, R.Millers utt.. neko nav sasnieguši un Lebronam varētu kedas tīrīt (tas tā, pēc komentiem spriežot)

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 16:59, pirms 12 gadiem
X6 Yo rakstīja: Nozēlojami komenti. 95% te no basketbola vēstures zin tikai Džordanu un salīdzina ar Lebroniem, Novitskiem utt. Pēc šo ekspertu teiktā tādi spēlētāji kā Stoktons, Melouns, Pippens, Shaq's, Robertsons, Wests, R.Millers var saprast ka ir galīgi nūbi basītī..
Un tu esi konstatējis pliku faktu. Apgaismo citus, veido komentāru kultūru... Izsaki kādu piemēru. Kā redzi, šeit ir cilvēki, kas arī pirms 20 gadiem ir basīti skatījušies, vajag tikai viņiem padot diskusijas iemeslu...

  +2 [+] [-]

, 2012-02-27 17:02, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un tu esi konstatējis pliku faktu. Apgaismo citus, veido komentāru kultūru... Izsaki kādu piemēru. Kā redzi, šeit ir cilvēki, kas arī pirms 20 gadiem ir basīti skatījušies, vajag tikai viņiem padot diskusijas iemeslu...
ai, nu beidz! vieglāk taču ir uzrakstīt, ka visi ir mazizglītoti puišeļi un no basketbola leģendām zina tikai MJ... nu, labākajā gadījumā vēl Maģisko un Melounu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-27 17:53, pirms 12 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nu gan lej Ko Tu zini par NBA pirmsākumiem? Tik cik var atrast ar GOOGLES palīdzību! Bet vai tāpēc tevi jāsauc par mazizglītotu - nedomāju gan. Man vienalga, ja kāds nezin vairāk par #23 #24 un #6
tas jau bija ar ironiju teikts!
protams, ka par to laiku, kas bija pirms 90to sākuma, zinu tikai pēc aprakstiem, intervijām, filmām, spēļu un momentu ierakstiem... par to, kas bija sākot ar kkādu 94-95 gadu, zinu visai daudz, jo, tas bija laiks, kad sāku tā intensīvi sekot līdzi notikumiem NBA laukumos un ārpus tiem.

  -2 [+] [-]

, 2012-02-27 19:00, pirms 12 gadiem
... ';

     [+] [-]

, 2012-02-27 20:58, pirms 12 gadiem
deghost rakstīja: tās tiešraides kuras es atceros, kurās MJ bija redzams bija svētdienās pa dienas vidu LTV kanālā ap 95 gadu, bija pusotru nedēļu veca spēle, stundā iekļāvās un pus stundas Actions komentēja Madars ar Andri, pusi no Andra teiktā Madaram nācās koriģēt... bet tie bij laiki... 30-gadnieki atcerās... pēc tam visi puikas pulcējās vai nu zālē vai pie pagalma groza un gāja vaļā savs actions
vo vo, es arī šos raidījumus atceros, bija interesanti, kādreiz LTV2 rādīja NBA, jā bij labi laiki!

     [+] [-]

, 2012-02-27 21:05, pirms 12 gadiem
X6 Yo rakstīja: Nozēlojami komenti. 95% te no basketbola vēstures zin tikai Džordanu un salīdzina ar Lebroniem, Novitskiem utt.. Protams tādi spēētāji kā Stoktons, Melouns, Pippens, Shaq's, Robertsons, Wests, R.Millers utt.. neko nav sasnieguši un Lebronam varētu kedas tīrīt (tas tā, pēc komentiem spriežot)
man tajā laikā patika Džordana komandas biedrs Tonijs Kukočs, labs snaiperis bija un tas ka baltais! Vispār patika Bulls trijotne - MJ, Pipens un Kukočs! Labs basis bija!

  +2 [+] [-]

, 2012-02-27 22:33, pirms 12 gadiem
Tranquillo rakstīja: LeBrons beigās negribēja spēlēt pret Kobi 1v1 , būtu interesanti redzēt, kā tas Clutch epizodēs notiktu Visu laiku atdeva uzreiz bumbu komandas biedriem
nu jaa! Notiekti savstarpējās spēlēs, proti, lebrons pret kobi arī nespēlē 1v1 jo ja spēlētu lebrons pret kobi , tad es negribētu iejusties Lebrona vietā!

     [+] [-]

, 2012-02-27 23:33, pirms 12 gadiem
kristaps9220 rakstīja: nu jaa! Notiekti savstarpējās spēlēs, proti, lebrons pret kobi arī nespēlē 1v1 jo ja spēlētu lebrons pret kobi , tad es negribētu iejusties Lebrona vietā!
Kristap, ar meitenes profila bildi, Lebrons jau 3. gadu pēc kārtas ierāda Kobijam vietu, nezinu, kur Tu biji tajā laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-28 22:30, pirms 12 gadiem
Autors ir sajaucis Džeimsa un Duranta spēļu statistiku. Džeimsam ir 36+6+7, bet Durantam 36+7+3+3pārtvertās, nevis otrādi.