Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģi neiekļauj Zvaigžņu spēlē, aiz borta paliek arī Karmelo un Veids

Rolands Eliņš

Porziņģi neiekļauj Zvaigžņu spēlē, aiz borta paliek arī Karmelo un Veids
Karmelo Entonijs un Kristaps Porziņģis
Foto: AP/Scanpix

NBA paziņotajos Zvaigžņu spēles rezervistu sastāvos, kurus noteica 30 NBA klubu treneru balsojums, netika iekļauts neviens Ņujorkas "Knicks" pārstāvis - ne latviešu talants Kristaps Porziņģis, ne deviņkārtējais šīs spēles dalībnieks Karmelo Entonijs. Tāpat pirmo reizi pēdējo 13 gadu laikā Zvaigžņu spēles sastāvā nav Dveina Veida.

Šosezon vidēji spēlē 18.8 punktus guvušais Kristaps Porziņģis ir devītajā vietā Austrumu konferences rezultatīvāko uzbrucēju sarakstā, par gandrīz pieciem punktiem pārspējot savā debijas sezonas iespēto. Sezonas pirmajā ceturtdaļā Porziņģa un "Knicks" panākumi ļāva viņu pieskaitīt Zvaigžņu spēles pretendentiem, taču uzsākto tempu neizdevās noturēt ne viņam (trauma un ne pārāk sekmīga atgriešanās), ne komandai (11. vieta konferencē).

Zvaigžņu spēles pamatsastāva balsojumā Porziņģis palika sestais, taču šai vietai nebija nekāda sakara ar NBA treneru balsojumu. Tajā vietu Austrumu izlasē ieguva minimālais pieļaujamais uzbrucēju skaits, proti, trīs - Kevins Lavs, Pols Džordžs un nedaudz pārsteidzoši Pols Milseps, lai gan pēdējās nedēļās arvien drošāk tika paredzēta debitanta Džoela Embīda vieta Zvaigžņu spēlē.

Kopā ar Porziņģi aiz svītras palika arī "Knicks" zvaigzne Karmelo Entonijs, kurš nepiedalīsies Zvaigžņu spēlē pirmoreiz kopš 2009. gada. Tāpat jau iepriekš bija praktiski skaidrs, ka Zvaigžņu spēles līmenī sezonu neaizvada Dveins Veids, taču viņa neiebalsošana tik un tā pieliek punktu ilgai ērai - Veids bija iekļauts visos Zvaigžņu spēles sastāvos kopš 2005. gada.

Austrumu konferences sastāvā pirmoreiz karjerā iekļauts Kemba Vokers no "Hornets" komandas, kamēr "Cavaliers" ar Kevina Lava izraudzīšanos sagaidījusi savu trešo pārstāvi Zvaigžņu spēlē. Acīmredzams, kā Zvaigžņu spēles balsojumā novērtēts komandas sniegums, jo visi izraudzītie Austrumu rezervisti pārstāv "play-off" zonā esošas komandas.

Savukārt Rietumu sastāvā iebalsoti divi debitanti - Gordons Heivords no spēcīgi sezonu aizvadošās Jūtas "Jazz" un Deandrē Džordans no piektajā vietā līgā esošās "Clippers". Džordanam par labu noteikti nospēlēja fakts, ka viņa komandas līderis Kriss Pols traumas dēļ uz dažiem mēnešiem izsists no ierindas, bet Bleiks Grifins šosezon spēlējis salīdzinoši maz.

Kā vienīgais no ārpus "play-off" zonas esošas komandas Rietumos izraudzīts Sakramento centrs Demarkuss Kazinss, kamēr Memfisas 27-20 bilance novērtēta ar Marka Gazola iebalsošanu. Rasela Vestbruka vieta iebalsoto rezervistu vidū, protams, bija pašsaprotama.

Taču līdz ar Kleja Tompsona un Dreimonga Grīna iebalsošanu Zvaigžņu spēlē būs veseli četri turnīra līderes "Warriors" pārstāvji, kuri aizņem trešo daļu no Rietumu izlases. Par šo faktu pārāk priecīgi varētu nebūt Sanantonio "Spurs" līdzjutēji - Dāvja Bertāna pārstāvētā komanda pagaidām guvusi tikai par trim uzvarām mazāk nekā "Warriors" un ir pārliecinoši otra labākā komanda līgā, taču Zvaigžņu spēlē to pārstāvēs tikai Kavai Lenards. Ticamākais kandidāts no "Spurs" bija Lamarkuss Oldridžs, kurš Zvaigžņu spēlē bija iebalsots piecas reizes pēc kārtas.

Zvaigžņu spēles sastāvos pārstāvētas visas komandas, kuras šobrīd atrodas savas konferences labāko astotniekā ar vienīgo izņēmumu Denveras "Nuggets" izskatā. Rietumos astotā vieta no pirmā septītnieka gan atpaliek ļoti tālu, taču devītās vietas īpašnieces "Trail Blazers" līderis Deimiens Lilards ir līgas rezultatīvākais spēlētājs, kurš nav Zvaigžņu spēles sastāvā (26.2 punkti vidēji spēlē). Kurš ir otrs rezultatīvākais? Viņa komandas biedrs Sīdžejs Makolums ar 23.5 punktiem, kamēr Karmelo ir trešais rezultatīvākais (22.7 punkti) uz Zvaigžņu spēli netikušais.

Zvaigžņu spēle norisināsies 19. februārī Ņūorleānā. Jāpiemin, ka sastāvos iespējamas izmaiņas traumu dēļ. Šādā gadījumā traumētā spēlētāja aizvietotāju noteiks NBA komisārs Adams Silvers.

Jāatgādina arī, ka Porziņģis Zvaigžņu spēles nedēļas nogalē piedalīsies tik un tā, jo viņš otro gadu pēc kārtas izraudzīts dalībai Pasaules izlasē Uzlecošo talantu spēlē.

Zvaigžņu spēles sastāvi

Austrumu konferenceRietumu konference
Kairijs Ērvings (Cavaliers)Stefens Karijs (Warriors)
Demārs Derouzans (Raptors)Džeimss Hārdens (Rockets)
Lebrons Džeimss (Cavaliers)Kevins Durents (Warriors)
Jannis Adetokunbo (Bucks)Kavai Lenards (Spurs)
Džimijs Batlers (Bulls)Entonijs Deiviss (Pelicans)
Džons Vols (Wizards)Rasels Vestbruks (Thunder)
Kevins Lavs (Cavaliers)Demarkuss Kazinss (Kings)
Aizeja Tomass (Celtics)Gordons Heivords (Jazz)
Pols Džordžs (Pacers)Marks Gazols (Grizzlies)
Kails Laurijs (Raptors)Klejs Tompsons (Warriors)
Kemba Vokers (Hornets)Dreimonds Grīns (Warriors)
Pols Milseps (Hawks)Deandrē Džordans (Clippers)

Pasvītroti Zvaigžņu spēles debitanti

 +17 [+] [-]

, 2017-01-27 02:23, pirms 8 gadiem
Loģiski

 +27 [+] [-]

, 2017-01-27 02:32, pirms 8 gadiem
Nekas pārsteidzošs tas nav, KP laiks vēl pienāks.

  +6 [+] [-]

, 2017-01-27 02:35, pirms 8 gadiem
Tompsona un milsepa vietā varēja ko citu nemt.
Warriors 4all star čali,nu ja nebus gredzenu....

 +14 [+] [-]

, 2017-01-27 02:45, pirms 8 gadiem
Ja nebūtu ķibeles ar veselību un piespiedu atpūtu, kā arī visas Knicks mazspējīgais sniegums pēdējā laikā, droši vien būtu savādāk. Bet nu nav ko stresot, viņam viss priekšā, Kristapa laiks nekur nepazudīs.

  -3 [+] [-]

, 2017-01-27 02:49, pirms 8 gadiem
Vēl jāaug līdz zvaigznei. Nevar komanda uz viņu paļauties, ka izvilks spēli. Ar 2,21 dažas atlēkušās tikai. Tuvāk par 3p līniju pretinieku grozam īpaši neiet

     [+] [-]

, 2017-01-27 03:24, pirms 8 gadiem
Ateja ne ALL stars ja godīgi.. Clw mīkstie pret Goldensteinas mīkstajiem un pa vidu pabālējušas zvaigznes.. jaunie vienigais vēl bet tik un tā ar tiem nepietiek..

     [+] [-]

, 2017-01-27 03:50, pirms 8 gadiem
Pareizi vien ir... tur vēl jaaug līdz zvaigznei un zvaigžņu spēle... Karmelo laiks jau pagājis

     [+] [-]

, 2017-01-27 03:55, pirms 8 gadiem
Nu jau varioram 4 ibio...Tomsons, grīns un lavs jau nu lieki....sastāvs kaukāds netāds man liekas. Nez varbūt kļūdos...

  +4 [+] [-]

, 2017-01-27 05:59, pirms 8 gadiem
Ne Tomsonam , ne Grīnam tur jābūt nebija. Iedeva blatu

 +17 [+] [-]

, 2017-01-27 06:07, pirms 8 gadiem
Viss loģiski. KAT arī neiekļāva. Par agru. Un tas, ka Melo nav arī ir loģiski. Neviens no Knicks nav pelnījis

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 06:09, pirms 8 gadiem
Ā jā ASV sporta mediji spēcīgi baumo, ka drīz Melo būs Clippers Un ne pret Grifinu, CP3 vai Džordanu.

 +13 [+] [-]

, 2017-01-27 06:49, pirms 8 gadiem
Nu būsim objektīvi KP ir tuvu zvaigžņu spēlei, bet īsti vēl nav sasniedzis to līmeni. Labāk, lai ir mērķis, kur tiekties, un mazāk iemeslu, lai sakāptu galvā. Ja traumas ies secen Kristapa laiks noteikti pienāks.

  +8 [+] [-]

, 2017-01-27 07:20, pirms 8 gadiem
Ja arī Towns nav, tad loģiski, ka nav arī Porziņģis.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-27 07:29, pirms 8 gadiem
Sviestaina tā jaunā sistēma. All stars ir jābūt skatītāju balsojumam un, lai arī iekļautie ir labāki par Veidu vai Entoniju (šai brīdī), tad bez abiem all-stars būs zaudētājs. pēc šīs loģikas pagājušajā gadā nevajadzēja Kobi laist..

  +4 [+] [-]

, 2017-01-27 07:33, pirms 8 gadiem
Labais, austrumi bez centriem laidīs. Hasanu jau mierīgi varēja ielikt sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-27 07:44, pirms 8 gadiem
sapnis rakstīja: Sviestaina tā jaunā sistēma. All stars ir jābūt skatītāju balsojumam un, lai arī iekļautie ir labāki par Veidu vai Entoniju (šai brīdī), tad bez abiem all-stars būs zaudētājs. pēc šīs loģikas pagājušajā gadā nevajadzēja Kobi laist..
Kobi iebalsoja skatītāji. Bet šogad ne skatītāji, ne, kā redzi, treneri neuzskatīja, ka Entonijam vai Veidam tur jābūt. Ja fani gribētu, lai viņi abi ir, tad būtu iebalsojuši sākumsastāvā. Bet treneri loģiski izvēlēsies labāk spēlējošos spēlētājus.

Uzskatu, ka ne Lavam, ne Milsepam īsti tur nebija jābūt. Ok, Lavs vēl tā, bet kāpēc Milsepam es nesaprotu... Un arī vajadzēja procentuāli vairāk garos... Kā tad tgd sanāk - ir 6 mazie spēlētāji, tad taisīs trīs maiņas? Kkā pa daudz šķiet. Tā kā Lauriju varēja mainīt pret kādu garo.

Bet kopumā nav ko tur diži satraukties - KP agri vai vēlu tur būs, ja turpinās uzņemto augšupeju.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-27 07:46, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: dzordans der tikai komplekta ar CP3, kas nenotiks! Cp vini neatdotu un Dzordans nav vajadzigs!
Nē nē, tur ir runa par maiņu pret Riversu + varbūt Rediku, Crawford, kādiem drāfta pikiem nākotnē. Fakts ir tāds, ka viss notiek. Fils ir izlēmis no Melo atbrīvoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-27 08:08, pirms 8 gadiem
Walker Milsap Green un Thompson vietā es liktu citus vīrus. Pārējie iztur vismaz kaut kādu kritiku. Kemba vairs nerăda to ko pagaišgad. Milsap vospār nesaprotu ko tur dara. Green - kapēc??? Jo ir rupeklis??? Thompson - tas irbtas pats kā iebalsot Kyle korver un skatīties kā čalis puļī troikas. Tikai šoreiz bez nopietnas aizsardzības.

Rondo labi uzbraucis čikāgas vadībai un Wade un Buttler. 😆😆😆

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 08:10, pirms 8 gadiem
Tur jau tā lieta, ka Veidu fani iebalsoja.. Un pēc šīs trakās līguma nenoslēgšnas ar MIA, veiksmīgo atgirešanos mājās-man viņu tur gribētos redzēt. Melo, protams, ir komplecētāks gadījums.

It kā ar uzreiz liktos,ka Lavam nav jābūt, bet nu vēlreiz padomājot- pārliecinošas līderes, viens no tirm lielajiem vaļiem, kam šogad ir ļoti laba statistika.

Ivijis rakstīja: Kobi iebalsoja skatītāji. Bet šogad ne skatītāji, ne, kā redzi, treneri neuzskatīja, ka Entonijam vai Veidam tur jābūt. Ja fani gribētu, lai viņi abi ir, tad būtu iebalsojuši sākumsastāvā. Bet treneri loģiski izvēlēsies labāk spēlējošos spēlētājus.

Uzskatu, ka ne Lavam, ne Milsepam īsti tur nebija jābūt. Ok, Lavs vēl tā, bet kāpēc Milsepam es nesaprotu... Un arī vajadzēja procentuāli vairāk garos... Kā tad tgd sanāk - ir 6 mazie spēlētāji, tad taisīs trīs maiņas? Kkā pa daudz šķiet. Tā kā Lauriju varēja mainīt pret kādu garo.

Bet kopumā nav ko tur diži satraukties - KP agri vai vēlu tur būs, ja turpinās uzņemto augšupeju.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 08:10, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: patiesībā Knicks sevi ir mazliet norakuši draftā ņemot Porziņģi. Tagad turpina ar pieri skriet sienā. Šķiet viņi vadās pēc kaut kā cita, ne sportiskajām ambīcijām.
Nē, tas nozīmē, ka viņi būvēs komandu ap Kristapu. Melo klātbūtne tam traucēja. Puikam būs liela atbildība.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-27 08:11, pirms 8 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-27 08:16, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ne velti bija negācijas pirms drafta, arī pēc drafta no vadošajiem Knicks spēlētājiem. viņi labi saprata, ka šādi viņi attālinās no nopietnām uzvarām. Ja ņem garo, tad tādu kurš ir gatavs vilkt abos galos. Nevis pusgatavu čali, kurš spēlē ilgas minūtes. Un kurš patīk vadībai, jo labi runā ar presi , un ir baltais zēns.
ņujorku neviens parasti pamest negrib.
Porziņģis būtu iederējies citās komandās labāk.
Jā, man labāk patiktu, ja viņš būtu Spurs sistēmā. Pieņemu ne man vienam. Bet tas vairs nav aktuāli.

     [+] [-]

, 2017-01-27 08:28, pirms 8 gadiem
Kas to zin, iespējams jau tuvāko dienu laikā Melo būs Clippers rīcībā

  +2 [+] [-]

, 2017-01-27 08:35, pirms 8 gadiem
Diez gan nesakarīgs raksts. Tīri no raksta grūti saprast, kurš ir sastāva un kurš nav.

Lilardam tiešām aprāviens paliels......

Gazols.... nu i naf viņu tur.

Un kas te rakstīja, ka Kembu nevajag. Vajag. Labs viņš ir tieši šosezon.

     [+] [-]

, 2017-01-27 08:41, pirms 8 gadiem
loģiski, patlaban sniegumā kritums. arī starp otrgadniekiem Jokičs stabili garām, nedaudz arī Būkers un Tērners .. jāsaņemās!

     [+] [-]

, 2017-01-27 08:47, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: http://www.espn.com/nba/story/_/id/18561036/report%C2%A0knicks-clippers-discussing-trade-for%C2%A0carmelo-anthony
Tur jau nekas nav uzrakstīts. Kāda nez ir doma? Jo benķis smagi cietīs.

     [+] [-]

, 2017-01-27 09:10, pirms 8 gadiem
Varbūt tas pat ir labāk priekš Kristapa - lai atpūšas un sadziedē traumu 100% viņam viss vēl tikai priekšā - galvenais, lai tagad ir veselība.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 09:14, pirms 8 gadiem
tā tam bija būt
NYK pašreiz nekādi
KP vieta vēl jānopelnī, ar labu vietu pārdoto krekliņu Top, vietu All-star nepiešķir

no Eiropas tik Gazols ?
starp 24 ir vēl kāds baltais ?

     [+] [-]

, 2017-01-27 09:16, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tur jau nekas nav uzrakstīts. Kāda nez ir doma? Jo benķis smagi cietīs.
Tikai tas, ka ir sarunas. Tātad Karmelo ir izlikts "pārdošanā" un LAC varētu būt ņēmāji. Tas jau ir gana daudz. Vai paņems un ko dos, tas jau cits stāsts. Cietīs ne tikai beņķis, bet arī aizsardzība.

     [+] [-]

, 2017-01-27 09:23, pirms 8 gadiem
Nu vo...
Šis gads grauj mani...
Veids pat nav vairs All-star spēlē...
Lūk, ko nozīmē spēlēt kopā ar tādu āzi kā Rondo...
To vien dara, kā čīkst un spītējas par visu, baksta uz citiem ar pirkstiem un grauj jebkādu vēlmi citos kko darīt...

     [+] [-]

, 2017-01-27 09:25, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tikai tas, ka ir sarunas. Tātad Karmelo ir izlikts "pārdošanā" un LAC varētu būt ņēmāji. Tas jau ir gana daudz. Vai paņems un ko dos, tas jau cits stāsts. Cietīs ne tikai beņķis, bet arī aizsardzība.
CP3 viņu izaudzinās Tam tak patīkot bļaustītes. Kas teica, ka verbālākais džeks laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 09:28, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu vo...
Šis gads grauj mani...
Veids pat nav vairs All-star spēlē...
Lūk, ko nozīmē spēlēt kopā ar tādu āzi kā Rondo...
To vien dara, kā čīkst un spītējas par visu, baksta uz citiem ar pirkstiem un grauj jebkādu vēlmi citos kko darīt...
8. vietas blicei jau pietiek ar vienu all staru.

Un, protams, Rondo vainīgs Nu kur ko tādu var izrakt?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-27 09:28, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Jā, man labāk patiktu, ja viņš būtu Spurs sistēmā. Pieņemu ne man vienam. Bet tas vairs nav aktuāli.
Haha! Spuros viņš netiktu sākumsastāvā nolažotos kā pēdējās spēlēs vispār nosēdinātu malā vai aizsūtītu uz D līgu !

     [+] [-]

, 2017-01-27 09:32, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: 8. vietas blicei jau pietiek ar vienu all staru.

Un, protams, Rondo vainīgs Nu kur ko tādu var izrakt?
Visur, kur viņš dodas ir problēmas.
Un šobrīd Buls problēmas jau ir iznestas publiskajā telpā, kur Rondo visās bēdās vaino Batleru un Viedu, bet šie atkal visus pārējos, tai skaitā treneri, kuram tur maz saprašanas, kā ko organizēt un kā veidot sastāvu spēlei... Visi "jaunie" tur vienkārši pazuduši...

     [+] [-]

, 2017-01-27 09:35, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: CP3 viņu izaudzinās Tam tak patīkot bļaustītes. Kas teica, ka verbālākais džeks laukumā.
Ja LAC tādu gājienu uztaisa, viņi pasaka, ka par neko vairs necīnīsies...
Tā ir padošanās un komandas izformēšana... Atdot trīs nozīmīgus spēlētājus pret vienu, kurš aizstāt tieši šos psēlētājus nevar nu nekādi... Viņš nenāks no soliņa, viņš nestāvēs uz truļa un negaidīs bumbu, arī atlētisms viņa vairs necik nav palicis...
Jā ir metiens, ir spējas pašam izveidot sev metienu, piespēli atdot, bet ne jau tas LAC ir pietrūcis līdz šim.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 09:38, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Haha! Spuros viņš netiktu sākumsastāvā nolažotos kā pēdējās spēlēs vispār nosēdinātu malā vai aizsūtītu uz D līgu !
Pietaupi klaviatūru. Tava attieksme pret KP tāpat sen ir zināma.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-27 09:46, pirms 8 gadiem
Raitcha. Veids ir vājš palicis. Nejau dēļ rondo. Miami viņš noteica ko un kā visiem darīt a te pēkšņi atnāk čalis kas viņam nepakļaujas jo viņam ir savs redzējums un viedoklis. Un tapēc rondo ir vainīgs? Tas ka veids nošāva greizi izvēloties čikāgu to zin visi. Bet medijos blamēt savus komandas biedrus divatā ar batleru tas tev laikam liekas cienīgs līdera gājiens. A tev neliekas ka komanda ir pavērsusies pret veidu un batleru? Jo pro tā nedara. Lai mainītu pasauli ir jāmaina sevi. Nevis jāvaino citi. Valentine pāgājušajā gadā bija labs. Šogad viņam cik ir vidēji spēles laiks? Jo redz veids atnāca un sāka diktēt ko un kā katrs drīkstēs darīt. Un visi zina ka rondo nepakļaujas ja viņš kaut kam nepiekrīt. Bet tā vietā lai nīdētu vadībai par to ka rondo tāds un šitāds, viņam vajadzētu atrast veidu kā visiem kopā pastāvēt. Tas ir līdera cienīgs gājiens. Nevis tas ko viņi ar batleru dara.

Un vispār. Šis gads ir pretīgākais kāds nba ir bijis. Japiekrīt vien būs bārklijam.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-27 09:52, pirms 8 gadiem
Un neuztver to personīgi. Bet man liekas ka līderis, zvaigzne un veterāns ir tas kuram komandas džeki ir jāsapurina. Nevis jāčīkst riņķī. Un publiski veļu sāka mazgāt tieši veids ar batleru. Rondo vnk neizturēja un uzrakstīja ko domā. Tas ka citiem nepatīk. Tas nozīmē ka tā ir taisnība kas kož. Jo redz nerimstas visa tā veļas mazgāšana. Un kapēc? Tapēc ka tur ir kas vairāk...

  +2 [+] [-]

, 2017-01-27 09:54, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Raitcha. Veids ir vājš palicis. Nejau dēļ rondo. Miami viņš noteica ko un kā visiem darīt a te pēkšņi atnāk čalis kas viņam nepakļaujas jo viņam ir savs redzējums un viedoklis. Un tapēc rondo ir vainīgs? Tas ka veids nošāva greizi izvēloties čikāgu to zin visi. Bet medijos blamēt savus komandas biedrus divatā ar batleru tas tev laikam liekas cienīgs līdera gājiens. A tev neliekas ka komanda ir pavērsusies pret veidu un batleru? Jo pro tā nedara. Lai mainītu pasauli ir jāmaina sevi. Nevis jāvaino citi. Valentine pāgājušajā gadā bija labs. Šogad viņam cik ir vidēji spēles laiks? Jo redz veids atnāca un sāka diktēt ko un kā katrs drīkstēs darīt. Un visi zina ka rondo nepakļaujas ja viņš kaut kam nepiekrīt. Bet tā vietā lai nīdētu vadībai par to ka rondo tāds un šitāds, viņam vajadzētu atrast veidu kā visiem kopā pastāvēt. Tas ir līdera cienīgs gājiens. Nevis tas ko viņi ar batleru dara.

Un vispār. Šis gads ir pretīgākais kāds nba ir bijis. Japiekrīt vien būs bārklijam.
Veids nav nekāds viegli audzināmais, tas skaidrs... bet pie savas veselības dara visu, lai spēlētu labu basketu. Veids atbalsta Batleru, komandas līderi, kurš bija tur viņam atnākot un vēlaizvien tur ir... Un neapšaubāmi ir komandas galvenais spēlētājs. Veids viņu atbalsta, abi viņi ir spiesti kapāt nenormālās minūtes, lai gan Vieda vajadzētu spēlēt uz pusi mazāk... Tu gribi teikt, ka viņš to pats diktē? Pats rok nost savas kājas?
Komanda sāka brukt kad tavs Rondo sāka spītīgi un demonstratīvi zīmētie spar lēmumiem no terneru puses, kurus Vieds atbalstīja... Treneris savu pozīciju zaudēja, sākās panika un mētāšanās pa satsāva spēlētājiem, mistiski lēmumi sp''eļu gaitā... Zaudēja gan ģērbtuvi gan laukumu... Ticu, ka dŗiz arī zaudēs amatu...
Bet par Rondo... Kas viņš tāds ir, lai diktētu kaut ko? Viņam atdeva Bostonu, čalis to komandu nogrmedēja, ka pat lielie vīri labāk izdomāja notīties no turienes, pat Pīrss....
Kam viņš ir vajadzīgs? Rondo ir statistiķis bez metiena ar raksturu kā princesei, visur kur viņš dodas ir problēmas, tikai nabadziņš nekad nepiekā nav vainīgs... Tiešām? Nez vai...

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 09:56, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Un neuztver to personīgi. Bet man liekas ka līderis, zvaigzne un veterāns ir tas kuram komandas džeki ir jāsapurina. Nevis jāčīkst riņķī. Un publiski veļu sāka mazgāt tieši veids ar batleru. Rondo vnk neizturēja un uzrakstīja ko domā. Tas ka citiem nepatīk. Tas nozīmē ka tā ir taisnība kas kož. Jo redz nerimstas visa tā veļas mazgāšana. Un kapēc? Tapēc ka tur ir kas vairāk...
Vaitad viņi nepurina? Pāris nedēļas atpakaļ laukumā, laukuma malā, terniņu ierakstos... Un, ja Vieds nav rādījis tiem jaunuļiem pašatdeves piemēru un ciņassparu savā vecumā un veselības kondīcijā, tad es nez...
Protams, Rondo nav vienīgais, kurš ir vainīgs, šādu iznākumu paredzēja jau lielākā daļa, trīs pārāk spilgti raksturi vienuviet... Atlaidīs treneri uztaisši kādu maiņu un viss aizies... Bet visi trīs ērglēni tai komandā nevar palikt...

     [+] [-]

, 2017-01-27 10:08, pirms 8 gadiem
Es neteicu ka viņš nav vainīgs. Tas ko es domāju ir tas ka Veidam ar Batleru bija nevis jāvazā mēdijos tie pieliktie pamperi bet gan jārisina savādāk. Un vienmēr varam vainot trenneri. Un pīrsu liekas aizmainīja ar gārnetu nevis viņi aizgāja. Pavērst visu pret kādu nav māksla. Un tas ir tas ko šobrīd tu un es daram. Es uzskatu Rondo ir labs spēlētājs. Un to saka gārnets to saka riverss un šaks. Bet redz tas ka cilvēkam ir savādāks redzējums ir slikti. Protams liksi man pretī kārlailu (kur ia nemaldos tad pat Čendlers teica ka kārlails tur visu sačakarēja.) Ray alen kam besī rondo. Tu to droši vari darīt. Bet tam nebūs jēga un tas neko nemainīs. Ne?
Tapēc varbūt lai tupi nesistos pret sienu vainojot veidu rondo trenneri un menedžmentu. Varbūt atrodam kopsaucēju??
Jo es neticu ka rondo ir vienīgais vainīgais šajā situācijā. Un tu uzskati ka tikai un vienīgi rondo ir tas kurš visu gremdē.
Un laikam arī esam labi notrāpījuši jo man Veids nekad nav paticis un tev droši vien ir tāpat ar Rondo.

Anyway. Es domāju ka tur ir kas vairāk nekā mēs zinam. Have a nice day man. ✌
Slēpts komentārs: hockeypro

     [+] [-]

, 2017-01-27 10:12, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: tā tam bija būt
NYK pašreiz nekādi
KP vieta vēl jānopelnī, ar labu vietu pārdoto krekliņu Top, vietu All-star nepiešķir

no Eiropas tik Gazols ?
starp 24 ir vēl kāds baltais ?
Heivords ir, ja runājam par baltajiem

     [+] [-]

, 2017-01-27 10:17, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: ne velti bija negācijas pirms drafta, arī pēc drafta no vadošajiem Knicks spēlētājiem. viņi labi saprata, ka šādi viņi attālinās no nopietnām uzvarām. Ja ņem garo, tad tādu kurš ir gatavs vilkt abos galos. Nevis pusgatavu čali, kurš spēlē ilgas minūtes. Un kurš patīk vadībai, jo labi runā ar presi , un ir baltais zēns.
ņujorku neviens parasti pamest negrib.
Porziņģis būtu iederējies citās komandās labāk.
Apskati statistiku, tā nemelo. KP ir TOP3 no tā drafta. Un uz viņu knicks pelna milijonus.
No NBA tu maz saprotu un vēl no soču ledustrases nojaukšanas esi vēl atsitis galvu.
Krieviem gan nav tādas zvaigznes, tāpēc tev skauž!

  -1 [+] [-]

, 2017-01-27 10:18, pirms 8 gadiem
Porziņģis daudz labāk spēlē nekā Lebrons.

     [+] [-]

, 2017-01-27 10:18, pirms 8 gadiem
TheMaster rakstīja: Heivords ir, ja runājam par baltajiem
Lovs arī baltais! Tomsons un Karijs ir pa vidu laikam!

     [+] [-]

, 2017-01-27 10:22, pirms 8 gadiem
Milsapa spēlēšana gan ir diskutabla, varētu kādus 5 spēlētājus nosaukt, kas bija pelnījuši tik pat daudz tur spēlēt viņa vietā.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 10:22, pirms 8 gadiem
hockeypro rakstīja: Es nesaprotu, kapēc viņu neiekļāva, ja Porzinģis ir viens no labākajiem NBA spēlētājiem un labi kapā??
Tev točna nav viss mājās.

Ceru, ka tas bija kā joks domāts

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 10:22, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Milsapa spēlēšana gan ir diskutabla, varētu kādus 5 spēlētājus nosaukt, kas bija pelnījuši tik pat daudz tur spēlēt viņa vietā.
Nu nu.... pasauc.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-27 10:23, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tev točna nav viss mājās.


Ceru, ka tas bija kā joks domāts
Kāds joks? Nu tad izskaidro hokeja speciālistam kapēc porziņģis netika?

     [+] [-]

, 2017-01-27 10:31, pirms 8 gadiem
hockeypro rakstīja: Kāds joks? Nu tad izskaidro hokeja speciālistam kapēc porziņģis netika?
Jo komanda sūkā, viņš pats sūkā pēdējā laikā.

Pastāsti, kura vietā bija jābūt viņam?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-27 10:35, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Jo komanda sūkā, viņš pats sūkā pēdējā laikā.

Pastāsti, kura vietā bija jābūt viņam?
Vienalga, viņš ir rezultatīvs.

     [+] [-]

, 2017-01-27 10:39, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: tā tam bija būt
NYK pašreiz nekādi
KP vieta vēl jānopelnī, ar labu vietu pārdoto krekliņu Top, vietu All-star nepiešķir

no Eiropas tik Gazols ?
starp 24 ir vēl kāds baltais ?
Lovs un Heivards ir baltie, Grieķu frīks vēl ir Eiropietis!

     [+] [-]

, 2017-01-27 10:42, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nu.... pasauc.
Embits, Melo,J.Parkers,Lopez,KP. Nu labi, tas ir pēc statistikas, laikam Milsaps ir nopelnījis vietu, jo komanda ir TOP4. Tad jau sanāk tomēr, ka ir pelnījis.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-27 10:52, pirms 8 gadiem
hockeypro rakstīja: Porziņģis daudz labāk spēlē nekā Lebrons.
Neizdevies joks!

     [+] [-]

, 2017-01-27 11:11, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Walker Milsap Green un Thompson vietā es liktu citus vīrus. Pārējie iztur vismaz kaut kādu kritiku. Kemba vairs nerăda to ko pagaišgad. Milsap vospār nesaprotu ko tur dara. Green - kapēc??? Jo ir rupeklis??? Thompson - tas irbtas pats kā iebalsot Kyle korver un skatīties kā čalis puļī troikas. Tikai šoreiz bez nopietnas aizsardzības.

Rondo labi uzbraucis čikāgas vadībai un Wade un Buttler. 😆😆😆
Sauc konkrēti ko likt viņu vietā!!! Pateikt, ka kādam tur nav jābūt ir viegli, ko ielikt vietā pasaki?!
Līgas labākā komanda, kuras panākumos liela loma ir gan Greenam, gan Tompsonam, kā viņi var nebūt zvaigžņu spēlē?! Jā, var būt kāds met vairāk punktus, bet tas panākumus nekādus neness! Tad jau jāskatās kritēriji, pēc kuriem iebalso - laba statistika, skaisti izskatās, smuks metiens vai spēlētāji, kuru pienesums komaindai rada panākumus. Diskutabs jautājums un vienmēr būs rīvēšanās, ka kādam tur nav vieta un kāds nav aņemts.

     [+] [-]

, 2017-01-27 11:26, pirms 8 gadiem
KP vēl tā, bet kāda mārrutka pēc Lillards nav ASG?

     [+] [-]

, 2017-01-27 11:41, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: http://www.espn.com/nba/story/_/id/18561036/report%C2%A0knicks-clippers-discussing-trade-for%C2%A0carmelo-anthony
knicks pat negrib pretī ne Grifinu, ne Džordanu, ne Polu. Džeksons ļoti izmisīgi vēlas tikt vaļā no Entonija.
Vēl esot sarunas ar Celtics un cavaliers. Atliek novēlēt izdošanos tikai.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 11:46, pirms 8 gadiem
Tas jau bij gaidāms.
Ja KP un Knicks spēlētu tāpat kā pirms Ziemassvētkiem ,tad viss būtu iespējams. A tā kā ir tagad... sorry

     [+] [-]

, 2017-01-27 11:51, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Milsapa spēlēšana gan ir diskutabla, varētu kādus 5 spēlētājus nosaukt, kas bija pelnījuši tik pat daudz tur spēlēt viņa vietā.
manuprāt, loģiska viņa atrašanās AS rezervēs. Atlanta ir top5 komanda austrumos un kā mēs visi zinām, tad uzvaras ir noteicošais faktors. Būtu stulbi ielikt ASG, piemēram, to pašu Vaitsaidu no lejasgala komandas tai pašā laikā augšgala komanda atstājot bez neviena AS spēlētāja.

     [+] [-]

, 2017-01-27 11:55, pirms 8 gadiem
Par Chikaagas Rondo,Veida un Batlera situaaciju ..tur pat lielaakaputra nekaa njujorkaa!Te video kur CHi meediji apspriezh izveidojushos sit..
https://www.youtube.com/watch?v=hcV...

Sitas reeciigs pa Melo situaaciju...
https://www.youtube.com/watch?v=MzR...

  +1 [+] [-]

, 2017-01-27 11:55, pirms 8 gadiem
Kur nesavtīgais Igijs? Kā tad šis tur netika?

     [+] [-]

, 2017-01-27 12:01, pirms 8 gadiem
KobeB24. Piekrītu un nepiekrītu. Tātad vestbruks nav pelnījis sākt karija vietā jo viņa komanda tik daudz nav uzvarējusi? Westbrook sezona ir vnk fenomenāla. Bet Curry ir neliels kritiens jo klāt ir Durant. Un viņi pierīvēsies un būs kārtībā. Bet vidēji spēlē triple-double. Tas jau tæda ikdienas lieta. Un liekas ka sezona ir gandrīz pusē. Bet redz tas nav svarīgs faktors jo warriors uzvar vairāk? Jā es zinu ka līdzjūtēju balsojums ir tas kas viņu iegāza. Bet es runāju par to ka cilvēki to uztver kā ikdienu un pašsaprotamu lietu. Un Westbrook nav superstāri komandā. Anyway. Tava loğika nedaudz iekrīt. Jo manuprāt tur bija jābūt bezierunu starting5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-27 12:06, pirms 8 gadiem
Šobrīd Jokič >>> Porziņģis

  -1 [+] [-]

, 2017-01-27 12:08, pirms 8 gadiem
doubleM86 rakstīja: Kur nesavtīgais Igijs? Kā tad šis tur netika?
Zini teicienu? Visgardāk smejas tas, kurš smejas pēdējais?

     [+] [-]

, 2017-01-27 12:08, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: KobeB24. Piekrītu un nepiekrītu. Tātad vestbruks nav pelnījis sākt karija vietā jo viņa komanda tik daudz nav uzvarējusi? Westbrook sezona ir vnk fenomenāla. Bet Curry ir neliels kritiens jo klāt ir Durant. Un viņi pierīvēsies un būs kārtībā. Bet vidēji spēlē triple-double. Tas jau tæda ikdienas lieta. Un liekas ka sezona ir gandrīz pusē. Bet redz tas nav svarīgs faktors jo warriors uzvar vairāk? Jā es zinu ka līdzjūtēju balsojums ir tas kas viņu iegāza. Bet es runāju par to ka cilvēki to uztver kā ikdienu un pašsaprotamu lietu. Un Westbrook nav superstāri komandā. Anyway. Tava loğika nedaudz iekrīt. Jo manuprāt tur bija jābūt bezierunu starting5.
Skaidrs, ka bija jābūt starting five. Abas komandas uzvarošas, bet stati labāki Westbrukam. Jā, viņam varbūt vieglāk tos sasniegt, jo komandas biedri nav Durants, Tompsons un Grīns. Bet tas nenozīmē, ka viegli ir sasniegt triple double vidējos sezonas rādītājos. Tad jau ik pa kādām 5-10 sezonām uzrastos kāds triple double vācējs no "švakas" komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-27 12:10, pirms 8 gadiem
HMB-NOSKUMIS!!! rakstīja: Njaa pohuj man tie Fakinga staari un nestaari
Sodien esmu noskumis un bedigs

Nekas, jaatiek paari, jadarbojas Birojaa ar jaunu sparu un buus jau ok
Atkal siiko uzcirti?

     [+] [-]

, 2017-01-27 12:11, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: Šobrīd Jokič >>> Porziņģis
Jokich ir krietni pielicis, kaut vai defa viņš klibo, bet to aizsedz Farīds, bet uzbrukumā spēle iet caur viņu, viņš ir kā P.Gazols Lakers laikos, kad spridzināja ar līdzīgu statistiku. KP pirms jaunāgada bija krietni priekšā, ko dod komanda un kas notiek, kad spēlē kopā ar strītbolistiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-27 12:47, pirms 8 gadiem
nu tas ir psc paņemt Donkey Grīnu, Lilarda vietā

  -3 [+] [-]

, 2017-01-27 12:54, pirms 8 gadiem
Uzspēlēs Eiropas čempī, kaut ko vēl iemācīsies un nākošā sezonā būs zvaigžņu komandā. NBA jau aizsardzībā nespēlē, skrien un met, ja nu kādu bloku uzliek, bet tā nav tas interesantākais baskets. Ja tā jūsmo par dankiem, tad jau Dārgais būtu viens no pirmiem večiem dankošanā, kaut nav nekāds supergarais!

     [+] [-]

, 2017-01-27 13:11, pirms 8 gadiem
Tak loģiski, Knicks ir pilnīga ateja! Un kā var nebūt Lillards? Un diezgan sūri laiki NBA ir pienākuši, ja Deandre un Grīns ir ASG

  -2 [+] [-]

, 2017-01-27 13:26, pirms 8 gadiem
Edmundds rakstīja: Nekas pārsteidzošs tas nav, KP laiks vēl pienāks.
diezvai

     [+] [-]

, 2017-01-27 13:35, pirms 8 gadiem
All Stars spele,vajag tadu kaplus kas skaisti spele,liek no augsas smuki,izdoma ko neordinaru,Carmelo tur ir cista lieks,troikas zirit var vins iet uz trinieku konkursu!

     [+] [-]

, 2017-01-27 13:46, pirms 8 gadiem
Paldies,ka neiekļāva. Gribat puiku novest uz invalīda statusam. Viņam visa dzīve vēl priekšā

     [+] [-]

, 2017-01-27 13:49, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Uzspēlēs Eiropas čempī, kaut ko vēl iemācīsies un nākošā sezonā būs zvaigžņu komandā. NBA jau aizsardzībā nespēlē, skrien un met, ja nu kādu bloku uzliek, bet tā nav tas interesantākais baskets. Ja tā jūsmo par dankiem, tad jau Dārgais būtu viens no pirmiem večiem dankošanā, kaut nav nekāds supergarais!
Ha ha... nespēlē aizsardzībā... ko tu lieto?

     [+] [-]

, 2017-01-27 13:50, pirms 8 gadiem
KP varēja prikola pēc paņemt uz 3pt konkursu. Gan jau nebūtu tik traki kaut gan statistiski, protams, ir daudzi labāki.

     [+] [-]

, 2017-01-27 14:10, pirms 8 gadiem
Kāpēc Knicks nevar noturēt pārsvaru 4.ceturdaļā, jo tiesneši vnk to neļauj izdarīt, tiesneši apzināti norok Knicks spēles. Dereks Rouzs ejot uz grozu pēdējās minūtēs vienmēr dabū kontaktu, sitienu 100% sodu kas vnk tiek ignorēts un nenosvilpts, turklāt pretējā laukuma pusē pat pie mazākā pieskāriena tiek fiksēts sods.
Apskatnieki aprēķinājuši ka tiesnešu smago kļūdu dēļ Knicks ir atņemtas 10 uzvaras kas esošo bilanci 20-27 padarītu par 30-17 un stabilu 2.vietu austrumos ar vienādu uzvaru skaitu kā Cavs.

     [+] [-]

, 2017-01-27 14:12, pirms 8 gadiem
arnis30 rakstīja: Paldies,ka neiekļāva. Gribat puiku novest uz invalīda statusam. Viņam visa dzīve vēl priekšā
Viņam tāpat būs jāspēlē tajā AllStar vīkendā Rising stars otrgadnieku sastāvā. Kāda starpība. Slodze tāda pati. Tā ka nevajag umņičiķ.

  -3 [+] [-]

, 2017-01-27 14:46, pirms 8 gadiem
kp trash

     [+] [-]

, 2017-01-27 16:02, pirms 8 gadiem
DainixDT rakstīja: Kāpēc Knicks nevar noturēt pārsvaru 4.ceturdaļā, jo tiesneši vnk to neļauj izdarīt, tiesneši apzināti norok Knicks spēles. Dereks Rouzs ejot uz grozu pēdējās minūtēs vienmēr dabū kontaktu, sitienu 100% sodu kas vnk tiek ignorēts un nenosvilpts, turklāt pretējā laukuma pusē pat pie mazākā pieskāriena tiek fiksēts sods.
Apskatnieki aprēķinājuši ka tiesnešu smago kļūdu dēļ Knicks ir atņemtas 10 uzvaras kas esošo bilanci 20-27 padarītu par 30-17 un stabilu 2.vietu austrumos ar vienādu uzvaru skaitu kā Cavs.
Nevajag taisīt spēles, kas jāvelk pēdējās sekundēs.

Kāda tur otrā vieta vēl konferencē? Otrā vieta visus normāli sit, nevis pēdējās sekundēs kaut ko mocās.

     [+] [-]

, 2017-01-27 16:38, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nevajag taisīt spēles, kas jāvelk pēdējās sekundēs.

Kāda tur otrā vieta vēl konferencē? Otrā vieta visus normāli sit, nevis pēdējās sekundēs kaut ko mocās.
Tu saki nevajag taisīt spēles kas jāvelk pēdējās sekundēs!? Tur tā lieta ka tiesneši tās taisa ne jau paši Knicks. Tiesneši visu nokārto tā ka Knicks zaudē spēles galotnē...

     [+] [-]

, 2017-01-27 17:12, pirms 8 gadiem
NBA AM: Who Could Make A Play For Carmelo...

Šeku interesants raksts par Karmelo treidu (man kā neekspertam, vismaz)

     [+] [-]

, 2017-01-27 17:17, pirms 8 gadiem
DainixDT rakstīja: Tu saki nevajag taisīt spēles kas jāvelk pēdējās sekundēs!? Tur tā lieta ka tiesneši tās taisa ne jau paši Knicks. Tiesneši visu nokārto tā ka Knicks zaudē spēles galotnē...
Kur tev avots?

Un labas komandas tieši spēles beigās parāda, cik viņas labas.

     [+] [-]

, 2017-01-27 17:23, pirms 8 gadiem
fall in love rakstīja: NBA AM: Who Could Make A Play For Carmelo...

Šeku interesants raksts par Karmelo treidu (man kā neekspertam, vismaz)
Par LAC rakstīts, ka tādā darījumā, kā tur minēts, NYK neiegūtu nekādu nākotnes vērtību. Man domāt, ka Rivers ir laba nākotnes vērtība. Džekam tikai 24 gadi un pēdējās spēlēs bez CP3 stati nav slikti

1/24 @Phi 2 3 1 0 20
1/23 @Atl 4 6 0 0 27
1/21 @Den 2 5 0 0 16
1/19 Min 1 2 0 1 20
1/16 OKC 2 6 1 0 16

     [+] [-]

, 2017-01-27 22:26, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Veids nav nekāds viegli audzināmais, tas skaidrs... bet pie savas veselības dara visu, lai spēlētu labu basketu. Veids atbalsta Batleru, komandas līderi, kurš bija tur viņam atnākot un vēlaizvien tur ir... Un neapšaubāmi ir komandas galvenais spēlētājs. Veids viņu atbalsta, abi viņi ir spiesti kapāt nenormālās minūtes, lai gan Vieda vajadzētu spēlēt uz pusi mazāk... Tu gribi teikt, ka viņš to pats diktē? Pats rok nost savas kājas?
Komanda sāka brukt kad tavs Rondo sāka spītīgi un demonstratīvi zīmētie spar lēmumiem no terneru puses, kurus Vieds atbalstīja... Treneris savu pozīciju zaudēja, sākās panika un mētāšanās pa satsāva spēlētājiem, mistiski lēmumi sp''eļu gaitā... Zaudēja gan ģērbtuvi gan laukumu... Ticu, ka dŗiz arī zaudēs amatu...
Bet par Rondo... Kas viņš tāds ir, lai diktētu kaut ko? Viņam atdeva Bostonu, čalis to komandu nogrmedēja, ka pat lielie vīri labāk izdomāja notīties no turienes, pat Pīrss....
Kam viņš ir vajadzīgs? Rondo ir statistiķis bez metiena ar raksturu kā princesei, visur kur viņš dodas ir problēmas, tikai nabadziņš nekad nepiekā nav vainīgs... Tiešām? Nez vai...
Komanda jau bija sabrukusi pirms sezonas. To VISI NBA apskatnieki teica, ka max 8. sīds būs. Vārdi skaļi, bet sen pāri praimam (Veids un Rondo)

     [+] [-]

, 2017-01-27 22:31, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: nu tas ir psc paņemt Donkey Grīnu, Lilarda vietā
Kurā vietā ir Lilarda komanda un kurā vietā ir Grīna komanda? Un nesāc ar bullshitu, ka Grīnam ir vēl 3 all-stāri. Bez Grīna tās komandas aizsardzība būtu katastrofāla. Ir pārsteigums, man vismaz, ka bez normāla garā spēlētāja Warriors joprojām ir līgas līdere pēc vismazāk ielaistajiem punktiem - liels nopelns Grīnam.

     [+] [-]

, 2017-01-27 22:39, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Par LAC rakstīts, ka tādā darījumā, kā tur minēts, NYK neiegūtu nekādu nākotnes vērtību. Man domāt, ka Rivers ir laba nākotnes vērtība. Džekam tikai 24 gadi un pēdējās spēlēs bez CP3 stati nav slikti

1/24 @Phi 2 3 1 0 20
1/23 @Atl 4 6 0 0 27
1/21 @Den 2 5 0 0 16
1/19 Min 1 2 0 1 20
1/16 OKC 2 6 1 0 16
Es lasīju par Melo uz LAC. Kā viņi to domā izdarīt NEATDODOT ne Grifinu, ne CP3, ne Džordanu, es nesaprotu. Entonijs šajā karjeras brīdī ir smagi overrated. Bet nu es īsti nezinu, kas LAC vēl bez tiem 3 džkiem ir tāds, ko NYK varētu gribēt.
Šajā brīdī es pat nezinu, kāda ir Karmelo vērtība. Ir vispār 1. raunda draftpicka vērts ? Paliek vecs, lēns un tā viņa aizsardzība Nu tur viņš nekad nav spēlējis un arī nespēlēs.
Filam pēc iespējas ātrāk būtu jāatrod komanda, kas var un grib paņemt to Melo līgumu un jāņem pretim vienalga ko viņi dod, jāsāk pārbūve ar KP un caur draftu jāmeklē pārējā komanda.

     [+] [-]

, 2017-01-27 22:41, pirms 8 gadiem
DainixDT rakstīja: Kāpēc Knicks nevar noturēt pārsvaru 4.ceturdaļā, jo tiesneši vnk to neļauj izdarīt, tiesneši apzināti norok Knicks spēles. Dereks Rouzs ejot uz grozu pēdējās minūtēs vienmēr dabū kontaktu, sitienu 100% sodu kas vnk tiek ignorēts un nenosvilpts, turklāt pretējā laukuma pusē pat pie mazākā pieskāriena tiek fiksēts sods.
Apskatnieki aprēķinājuši ka tiesnešu smago kļūdu dēļ Knicks ir atņemtas 10 uzvaras kas esošo bilanci 20-27 padarītu par 30-17 un stabilu 2.vietu austrumos ar vienādu uzvaru skaitu kā Cavs.
Ko tu pļurksti? Paskaties to zaudēto spēļu galotnes. Vienmēr tas pats. ISO Rouzam vai Karmelo un pārējie stāv un bola.
Vislabāk man patika Sixeru galotne un Melo defs uz game-winneru. Tāpēc arī NYK sūkā un no viņa ātrāk ir jātiek vaļā.