Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Par Biedriņu interese arī Krievijā

Andrejs Siliņš

Par Biedriņu interese arī Krievijā
Andris Biedriņš
Foto: AP

Par Latvijas basketbola izlases centra spēlētāja Andra Biedriņa pakalpojumiem interesi izrādot vairāki Eiropas klubi, īpaši Krievijā, vēsta mercurynews.com.

Šobrīd Biedriņš atrodas ASV, kur cenšas vienoties par jauna līguma nosacījumiem ar Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) klubu Goldensteitas "Warriors". Šajā komandā latvietis pavadījis visas četras sezonas savā līdzšinējā NBA karjerā.

Kā vēsta mercurynews.com, "Warriors" latvietim labākajā gadījumā varētu piedāvāt 48 miljonus dolāru nākamajos sešos gados. Būšot brīnums, ja Goldensteita spēs Biedriņam piedāvāt vismaz desmit miljonus sezonā, kā tas ir Korijam Magetem, kurš nesen parakstīja līgumu ar klubu.

Lielu interesi par Biedriņu izrādījuši vairāki Krievijas basketbola klubi, kas esot gatavi piedāvāt Biedriņam līgumu uz trīs līdz piecām sezonām, līguma summai sastādot vairāk kā desmit miljonus dolāru sezonā.

Izmantotie resursi:
mercurynews.com

1 2 3 4 5 6 7 8 257 komentāri
Slēpts komentārs: EMINEM

+117 [+] [-]

, 2008-07-25 08:30, pirms 16 gadiem
vajadzeetu jau veel pakapaaties pa NBA

 +57 [+] [-]

, 2008-07-25 08:32, pirms 16 gadiem
pff skopums, tad lai treido mageti + alu pret pf kurš ir bik lētāks- alam un magetem kopā ir kkādi 10+7 miljoni
un ppārējo dod Andrim ,
vēl jau ir variants, ka Biedrs ņem viena gada līgumu un nākamajā ir neierobežots brīvias aģents!

bet nu 6 gadu kontrakts par 48 miljoniem ir traki maz, ja paskatās ko dabūja Boguts, Kamans utt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2008-07-25 08:32, pirms 16 gadiem
nu lai jau intresējas

 +34 [+] [-]

, 2008-07-25 08:33, pirms 16 gadiem
piekriitu, ka vajadzeetu, bet ja GSW nirgaajaas par andzhu, tad lai iet kakaat... 48, uz 5-6 gadiem ir stipri par maz... mulins ir kaarteejo reizi apliecinaajis to, ka ir neiedomaajami dumjsh. cik tagad GSW ir SF?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-25 08:37, pirms 16 gadiem
Hmm...it kā arī 8milj sezonā nav slikti, reāli aptuveni tik vērts viņš arī varētu būt, vienīgi nezinu vai uz 6 sezonām vajadzētu parakstīt...

 +11 [+] [-]

, 2008-07-25 08:40, pirms 16 gadiem
Nu reāli vidēji 8 miljoni sezonā ir spļāviens sejā, jo pat tāds centrs kā Diops tagad saņems tur pat vai 6, bet Miličičs ap 6.5 sezonā. AB tak ir DD pamatcentra spēlētājs. Negribas lai viņš spēlē Eiropā, bet vajadzētu viņiem parādīt, ka tā nu nevarēs. Domāju, ka Warriors vajadzēja aizmainīt Harigtonu un atbrīvot dažus papildus miljonus.

 +20 [+] [-]

, 2008-07-25 08:41, pirms 16 gadiem
Piekrītu, nezinu vai vajadzētu uz 6 gadeim parakstīt..

  +2 [+] [-]

, 2008-07-25 08:44, pirms 16 gadiem
biedrs dabuus liigumu. Ka es jums saku. Buus taads pats kaa elisam.

  +6 [+] [-]

, 2008-07-25 08:45, pirms 16 gadiem
lieta jau ir taada, ka man ir aizdomas, ka tas Als nevienam nav vajadziigs...

  +9 [+] [-]

, 2008-07-25 08:47, pirms 16 gadiem
Šaubos vai AB paliks GSW......iespējams Mulins ko dikti gudru mēģina mums visiem nodemonstrēt, vai ar riktīgs žmods!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-25 08:47, pirms 16 gadiem
tad nu gan problēma - 8 miljoni vai padsmit miljoni gadā
liela atšķirība tur nav, abas tāpat ir LIELAS naudas, jāizvēlas spēlēt tur, kur vislabāk patīk. salīdzinājumi ar to, ko pelna citi NBA, ir muļķīgi.
nav taču jāskrien tur, kur labāk maksā kā tādai maukai

  +8 [+] [-]

, 2008-07-25 08:48, pirms 16 gadiem
jā kastani, skopums. nafig klubam nauda. mulins dara tieši to, kas viņam jādara - ekonomē kluba līdzekļus un mēģina dabūt spēlētājus par iespējami izdevīgāku naudas apjomu.

Tu taču veikalā nepirksi maizi dārgāk tāpēc, ka kādā tālā zemē tai ir liela piekrišana? tieši tagad AB īstā vērtība parādīsies un mulins pareizi darīja, ka nogaidīja. klubi, kuri meklēja spēlētājus jau to ir izdarījuši vai ir tuvu tam un pienācis īstais brīdis kaulēties...

 +49 [+] [-]

, 2008-07-25 08:50, pirms 16 gadiem
rodzhers rakstīja: tad nu gan problēma - 8 miljoni vai padsmit miljoni gadā
liela atšķirība tur nav, abas tāpat ir LIELAS naudas, jāizvēlas spēlēt tur, kur vislabāk patīk. salīdzinājumi ar to, ko pelna citi NBA, ir muļķīgi.
nav taču jāskrien tur, kur labāk maksā kā tādai maukai


Da labi... Kāpēc spēlēt pa 8 ja var arī spēlēt pa 15 un nauda nekad nespiež kabatu....

  +7 [+] [-]

, 2008-07-25 08:50, pirms 16 gadiem
oki, rodzher.....vienā piekrītu, par patikšanu, bet zināmā mērā nauda ko maksā klubs ir sava veida rādītājs, kā viņi tevi vērtē un vai vispār vēlas sadarbību nāktnē.....paskatīsies, ko AB ar šamajiem labu sarunās.

  +9 [+] [-]

, 2008-07-25 08:51, pirms 16 gadiem
KKeda rakstīja: jā kastani, skopums. nafig klubam nauda. mulins dara tieši to, kas viņam jādara - ekonomē kluba līdzekļus un mēģina dabūt spēlētājus par iespējami izdevīgāku naudas apjomu.

Tu taču veikalā nepirksi maizi dārgāk tāpēc, ka kādā tālā zemē tai ir liela piekrišana? tieši tagad AB īstā vērtība parādīsies un mulins pareizi darīja, ka nogaidīja. klubi, kuri meklēja spēlētājus jau to ir izdarījuši vai ir tuvu tam un pienācis īstais brīdis kaulēties...


Nevērtē Mulinu tik augstu. Savā īsajā karjerā viņš ir tik daudz greizus līgumus noslēdzis, un šķiet ka tagad sekos vēl viens. Pat Foilam bija virs 9 sezonā. Es AB vietā būtu ļoti vīlies klubā.

  +4 [+] [-]

, 2008-07-25 08:53, pirms 16 gadiem
vieniiigais,kas shajaa situaacijaa vareetu AB "izglaabt" ir, ja kaads cits klubs vinjam piedaavaatu piemeeram tos pashus 8 sezonaa, tad gan CM ieriitu...

  +9 [+] [-]

, 2008-07-25 08:54, pirms 16 gadiem
rodzhers rakstīja: tad nu gan problēma - 8 miljoni vai padsmit miljoni gadā
liela atšķirība tur nav, abas tāpat ir LIELAS naudas, jāizvēlas spēlēt tur, kur vislabāk patīk. salīdzinājumi ar to, ko pelna citi NBA, ir muļķīgi.
nav taču jāskrien tur, kur labāk maksā kā tādai maukai


Un pats tu taa viegli un labpraatigi atteiktos no 12 vai 18 miljoniem sesos gados, lai tikai vareetu speeleet kur patiik???

  +5 [+] [-]

, 2008-07-25 08:55, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nevērtē Mulinu tik augstu. Savā īsajā karjerā viņš ir tik daudz greizus līgumus noslēdzis, un šķiet ka tagad sekos vēl viens. Pat Foilam bija virs 9 sezonā. Es AB vietā būtu ļoti vīlies klubā.

Domāju tieši tāpat, tad varbūt sanaķ ja Foilam ir 9 milj. ligums, vinsh spēlē labāk pa AB...?!?! Šaubos!

 +15 [+] [-]

, 2008-07-25 08:55, pirms 16 gadiem
biedriņš nebūtu tas, kas pamestu nba.. viņš ir radīts turienei

  +4 [+] [-]

, 2008-07-25 08:59, pirms 16 gadiem
Ir vēl palicis kāds klubs kurš varētu pārtrumpot?

  +8 [+] [-]

, 2008-07-25 08:59, pirms 16 gadiem
Atliek cerēt ka kāds cits NBA klubs piedāvās AB labu līgumu un tad Warrioriem nebūs kur likties un būs jāpiedāvā vismaz identisks līgums...

  -3 [+] [-]

, 2008-07-25 09:05, pirms 16 gadiem
Warriors nogaidīja, kad pārējām komandām vairs nebūs ko piedāvāt (salary cap), tādēļ arī tāda summa + Biedriņš ar attieksmi parāda, ka ir uzticīgs GSW...

Vienīgi jāpiemin, ka Krievijas klubi ir gatavi piedāvāt 10 un vairāk miljonus sezonā, termiņš no 3-5 gadiem. No raksta var nepareizi saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zigiss

  +3 [+] [-]

, 2008-07-25 09:09, pirms 16 gadiem
biedram nav ierobezota briivaa agenta statuss?

  +3 [+] [-]

, 2008-07-25 09:09, pirms 16 gadiem
interese ir laba lieta, vai esi sportists vai mūziķis..bet ceru notiks tas,kam jānotiek - BIEDRIŅAM JĀSPĒLĒ N B A arī turpmāk!
Slēpts komentārs: mangalis

  +3 [+] [-]

, 2008-07-25 09:11, pirms 16 gadiem
Nu Biedriņam 8 miljoni sezonā spēlējot NBA ir vienkārši ņirgāšanās. Reāli pēc nodokļiem tur kādi 5.5M paliks uz rokas, bet Krievijā piedāvātos 10M viņš tiešām arī visus saņems. Tik nezinu vai vajadzētu piekrist līgumam uz 5 gadiem.

 +16 [+] [-]

, 2008-07-25 09:11, pirms 16 gadiem
zigiss rakstīja: 48->6 nav nopietni, bet arī Eiropa nedraud, AB izķers citi NBA klubi. Bet neticu ka GSW būs tik stulbi, jo tad momentā kāds pārsolīs. ja ne 12 mlj sezonā, tad 10 mlj jābūt, nav ko arī pārdoties zem tirgus vērtības, īpaši ja visādi lamzaki saņem vairāk. 8 mlj dolāri ir 5 mlj eiro, atņemot nodokļus un ņemot vērā dolāra kritumu sanāk aldziņa, ko Eiropā jau mierīgi varētu pārsolīt. Vienīgi AB vairs nav tik jauns, izdevīgi uz Eiropu braukt tiem, kam pirmais līgums un ierobežota alga.


Jā, AB jau mums veterāns

  +3 [+] [-]

, 2008-07-25 09:12, pirms 16 gadiem
Kārējo reizi pārliecinājos par autoru slikti sagatavotājiem rakstiem, ļoti daudz kļūdu, nevar pat no gatava raksta paņemt un pārtulkot!

 +16 [+] [-]

, 2008-07-25 09:12, pirms 16 gadiem
Ir tas, ko es teicu pirms laika, Mullins notērē visu naudu un nosit Biedram cenu! Es ieteiktu Biedram uzlikt mīksto GSW un noslēktu līgumu ar kādu klubu, kurš sola 9 ļimonus un reāli cīnās par titulu, jo GSW tas nespīd. Nekad nav paticis šis klubs! Biedrs, sūti viņus nah...

  -3 [+] [-]

, 2008-07-25 09:12, pirms 16 gadiem
Mefiss rakstīja: Nu Biedriņam 8 miljoni sezonā spēlējot NBA ir vienkārši ņirgāšanās. Reāli pēc nodokļiem tur kādi 5.5M paliks uz rokas, bet Krievijā piedāvātos 10M viņš tiešām arī visus saņems. Tik nezinu vai vajadzētu piekrist līgumam uz 5 gadiem.


Visus viņš nesaņemtu. Pietiks gvelzt.
1 2 3 4 5 6 7 8 257 komentāri