Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimss uzvar NBA aizsardzības komandu balsojumā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Džeimss uzvar NBA aizsardzības komandu balsojumā
Lebrons Džeimss aizsardzībā pret Roju Hibertu
Foto: AP/Scanpix

Maiami "Heat" uzbrucējs Lebrons Džeimss regulārās sezonas vērtīgākā spēlētāja titulam pievienojis arī atzinību kā Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) labākais aizsardzības spēlētājs simboliskajās izlasēs, saņemot vislielāko balsu skaitu treneru vērtējumā.

Džeimss bija "Heat" labākais spēlētājs ne tikai gūtajos punktos (vidēji 27.1), bet arī pārtvertajās piespēlēs (1.9), atlēkušajās bumbās aizsardzībā (6.4), kā arī dalīja 1. vietu atlēkušajās bumbās – 7.9.

Džeimss visu 30 NBA komandu treneru balsojumā saņēma visvairāk balsu – 53, par sešām pārspējot "Thunder" uzbrucēju Serdžu Ibaku, kurš ir līgas labākais metienu bloķētājs (3.65). Tālāk sekoja Dvaits Hovards, kurš bija līderis atlēkušajās bumbās – 14.5, un labākais piespēļu pārtvērējs Kriss Pols (2.53). Pirmo komandu noslēdza "Grizzlies" labākais aizsargs Tonijs Alens.

Balsošanas laikā komandu treneriem vajadzēja nosaukt pirmo un otro aizsardzības komandu, tajā piecus spēlētājus izvēloties pēc pozīcijām – divus uzbrucējus, tikpat aizsargus un vienu centru. Par savas komandas spēlētājiem balsto nedrīkstēja.

Regulārās sezonas labākais aizsardzības spēlētājs Taisons Čendlers no "Knicks" iebalsots tikai otrajā izlasē. NBA vēsturē šis ir tikai trešais gadījums, kad sezonas labākais aizsardzības spēlētājs netiek pirmajā izlasē. 1985./1986. gada sezonā tāds pats liktenis piemeklēja Alvinu Robertsonu, bet 1994./1995. gadā "sasniegumu" atkārtoja Dikembe Mutombo.

NBA aizsardzības izlases

1. izlase

PozīcijaSpēlētājsKlubsPunkti
UzbrucējsLebrons DžeimssHeat53
UzbrucējsSerdžs IbakaThunder47
CentrsDvaits HovardsMagic41
AizsargsKriss PolsClippers35
AizsargsTonijs AlensGrizzlies33

2. izlase

PozīcijaSpēlētājsKlubsPunkti
UzbrucējsKevins GārnetsCeltics26
UzbrucējsLuols DengsBulls20
CentrsTaisons ČendlersKnicks36
AizsargsRažāns RondoCeltics29
AizsargsKobī BraientsLakers17

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 54 komentāri

 +11 [+] [-]

, 2012-05-23 22:42, pirms 13 gadiem
nu ko heiteri,haļava vai ne? nav pelnīti vai ne?
jums vienkārši negribas atzīt ka Lebrons pašlaik līgā ir labākais spēlētājs.
Slēpts komentārs: Tranquillo

  +5 [+] [-]

, 2012-05-23 22:49, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Tu par KD runā?
KD ir gana japieliek aizsardzibai un komandas speles veidosanai.Punktu masina vins ir mega perfekts bet citos aspektos ir kur pielikt.
Slēpts komentārs: chill88

     [+] [-]

, 2012-05-23 22:52, pirms 13 gadiem
Kā tas var būt, ka Čandlers tika atzīts par labāko aizsardzības spēlētāju kopumā, bet šeit ir tikai otrajā pieciniekā?

  -2 [+] [-]

, 2012-05-23 22:57, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Tu par KD runā?
zini jā,problēmas ar lasīšanu,piesakies latviešu valodas kursiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-05-23 23:00, pirms 13 gadiem
chill88 rakstīja: labākajā gadījumā trešais.
nu nu kas tad būtu pirmais? KD? nesmīdini!!!
viss ko viņš māk ir gūt punktus tu protams vari heitot
Lebronu,bet nu tas ir tik bērnišķīgi,tev tā nešķiet?

  -3 [+] [-]

, 2012-05-23 23:01, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: lai jau tiek! gredzenu tāpat nedabūs!
WUAHAHA,kur jāsmejas?

  -1 [+] [-]

, 2012-05-23 23:03, pirms 13 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nu ko heiteri,haļava vai ne? nav pelnīti vai ne?
jums vienkārši negribas atzīt ka Lebrons pašlaik līgā ir labākais spēlētājs.
Peec KOBES UN DURANTA vins ir labaakais, tam es tev piekriitu...
Apsveicu princesi!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-05-23 23:05, pirms 13 gadiem
indzax rakstīja: Kā tas var būt, ka Čandlers tika atzīts par labāko aizsardzības spēlētāju kopumā, bet šeit ir tikai otrajā pieciniekā?
Tapeec, ka shie divi piecinieki tika sastaadiiti peec NBA komandu galveno treneru ieskata, savukaart Chandleru par sezonas labako aizsardziibas speeleetaaju balsojumaa izveeleejaas fani..taa luuk..

  +4 [+] [-]

, 2012-05-23 23:08, pirms 13 gadiem
MVP 4 sure

  -3 [+] [-]

, 2012-05-23 23:08, pirms 13 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nu nu kas tad būtu pirmais? KD? nesmīdini!!!
viss ko viņš māk ir gūt punktus tu protams vari heitot
Lebronu,bet nu tas ir tik bērnišķīgi,tev tā nešķiet?
Ja LeBrons šogad nedabūs gredzenu (80% tā arī būs), tad nākamgad un turpmākos gados izredzes būs gaužam mazas, jo OKC paliek arvien labāki un labāki + mega drafts + noteikti šogad būs vēl kāda simpātiska komanda pateicoties FA. LeBronam ir brieduma gadi, bet, kas notiks, kad sāksies regress? Atzīsti, ka viņam 1v1 uzbrukuma arsenāls ir viduvējs , tas ir, viņam nav stabila go to move. Ne viņam ir fadeaway, ne arī stabils pull up jumper. Viņam ir MJ augums, bet ne viņa skill set

 +11 [+] [-]

, 2012-05-23 23:09, pirms 13 gadiem
Manuprāt Ibaka bija vairāk pelnījis, bet ja jau bija treneru balsojums, tad ko mēs parastie mirstīgie varam teikt...

  -2 [+] [-]

, 2012-05-23 23:11, pirms 13 gadiem
King of no Rings

     [+] [-]

, 2012-05-23 23:11, pirms 13 gadiem
kasparskd rakstīja: Peec KOBES UN DURANTA vins ir labaakais, tam es tev piekriitu...
Apsveicu princesi!!!
ahh......

  +6 [+] [-]

, 2012-05-23 23:14, pirms 13 gadiem
Prieks par Gārnetu un Kobi , vecie buki vēl aizvien kapājas aizsardzībā , pie tam abiem komanda vēl uzbrukumā arī jāvelk...!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-23 23:15, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Ja LeBrons šogad nedabūs gredzenu (80% tā arī būs), tad nākamgad un turpmākos gados izredzes būs gaužam mazas, jo OKC paliek arvien labāki un labāki + mega drafts + noteikti šogad būs vēl kāda simpātiska komanda pateicoties FA. LeBronam ir brieduma gadi, bet, kas notiks, kad sāksies regress? Atzīsti, ka viņam 1v1 uzbrukuma arsenāls ir viduvējs , tas ir, viņam nav stabila go to move. Ne viņam ir fadeaway, ne arī stabils pull up jumper. Viņam ir MJ augums, bet ne viņa skill set
Protams ka Lebronu nevar salīdzinat ar pašu Džordanu.
Bet nu smieklīgi ir apgalvot ka KD ir labāks par LBJ.
Labi viņam varbūt nav tāds metiens kā KD,bet viņš ir komandas spēlētājs un viņš uz laukuma dara visu.

     [+] [-]

, 2012-05-23 23:17, pirms 13 gadiem
kasparskd rakstīja: King of no Rings
neapnīk?? reāli ka mazs bērns

     [+] [-]

, 2012-05-23 23:17, pirms 13 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: ahh......
Un kipa taa nav? Vina speele ir tik vienveidiiga, pietam puisis loti daudz nostaiga, taisa mulkigas kluudas, kr4 vins ir loti labs speeletaajs, bet lidz Kobes liimenim Karalim Bezgredzenim ir vel kur augt un augt..... Kobe ir pielidzinams Jordanam, vismaz jordan un milzum daudz ekspertu ,fanu, treneru,apskatnieku viedokli par to liecina...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-23 23:25, pirms 13 gadiem
irbiite86 rakstīja: Lebrons uz doto briidi ir labaakais speeleetaajs nba! Domaaju tie kas kko saprot no nba piekritiis man! Tie kas te piesauc kobi.. kobe ir pagaatne.. kd ?? Neko vairaak kaa pljuutiit pa grozu vinjsh nemaak!
Nemaak? Kaa ar clutch play, reb, asistiem, stealiem, dunkiem, aizsardziibu? Tas, ka komandas biedri nespeej realizeet briivus metienus, taa jau ir cita runa... Kad Bynumam un Gasolam iet, Kobem arii parasti ir tie 8ast... Un nezkapeec jordans, pats lebrons un citi bijushie un esoshie nba speeletaaji saka, ka kobe ir labaakais speeletaajs? Ierij maugli

  +4 [+] [-]

, 2012-05-23 23:25, pirms 13 gadiem
patiesiibu sakot es apbriinoju, cik paaris pieljautas siikas kljuudu, izteicienu un kaut kaada attieksmes deelj, karjeras laikaa, var shitaa gadiem dabuut tik aarpraatiigi seklu un aizspriedumainu kritiku un heitoshanu. laikam uz ronaldo arii vareetu attiecinaat

  +2 [+] [-]

, 2012-05-23 23:28, pirms 13 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nu ko heiteri,haļava vai ne? nav pelnīti vai ne?
jums vienkārši negribas atzīt ka Lebrons pašlaik līgā ir labākais spēlētājs.
ne jau kāds apgalvo, ka viņš ir slikts spēlētājs, jebkurš sevi cienošs basketbola vērtotājs atzīs, ka LBJ ir labākais pasaulē. Problēma ir tajā, ka ar savām darbībām viņš ir izsaucis uguni uz sevi un sapulcinājis prāvu antifanu grupu. Dankanu tak, piemēram, neviens neaiztiek, kaut gan viņš ir viens no labākajiem PF/C pasaulē.

  +5 [+] [-]

, 2012-05-23 23:28, pirms 13 gadiem
kasparskd rakstīja: Un kipa taa nav? Vina speele ir tik vienveidiiga, pietam puisis loti daudz nostaiga, taisa mulkigas kluudas, kr4 vins ir loti labs speeletaajs, bet lidz Kobes liimenim Karalim Bezgredzenim ir vel kur augt un augt..... Kobe ir pielidzinams Jordanam, vismaz jordan un milzum daudz ekspertu ,fanu, treneru,apskatnieku viedokli par to liecina...
nu cik var? es tev piekrītu par Kobi,Kobe ir izcils spēlētājs un to es nevaru nekādīgi noliegt. Kāpēc tu Durantu nesauc par "Bezgredzeni"?? Lebrons ir jau gana pielicis savai spēlei lai varētu vinēt gredzenu,viņa vienīga problēma ir ka viņš nevar savākties psiholoģiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-23 23:32, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Ja LeBrons šogad nedabūs gredzenu (80% tā arī būs), tad nākamgad un turpmākos gados izredzes būs gaužam mazas, jo OKC paliek arvien labāki un labāki + mega drafts + noteikti šogad būs vēl kāda simpātiska komanda pateicoties FA. LeBronam ir brieduma gadi, bet, kas notiks, kad sāksies regress? Atzīsti, ka viņam 1v1 uzbrukuma arsenāls ir viduvējs , tas ir, viņam nav stabila go to move. Ne viņam ir fadeaway, ne arī stabils pull up jumper. Viņam ir MJ augums, bet ne viņa skill set
Nu nevajag pārspīlēt par viduvējo arsenālu, šogad ir manāmi pielicis klāt savai nenormālajai spēka spēlei - gan atlēcienā pustālos met ar ļoti labu procentu un regularitāti gan trīnīšus, lai arī sezonas sākumā cik tur tās spēles nebija izmetis nevienu. Un patreiz dara to, kas tieši pietrūka iepriekšējā gada fināla - ar savu fizuhu un atlētismu dragā cauri aizsardzībai izprovocējot daudz soda metienu. Protams, nav viņš Džordans, bet viņam arī tādam nav jābūt, jo viņš ir cita ampluā spēlētājs.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-23 23:34, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: ne jau kāds apgalvo, ka viņš ir slikts spēlētājs, jebkurš sevi cienošs basketbola vērtotājs atzīs, ka LBJ ir labākais pasaulē. Problēma ir tajā, ka ar savām darbībām viņš ir izsaucis uguni uz sevi un sapulcinājis prāvu antifanu grupu. Dankanu tak, piemēram, neviens neaiztiek, kaut gan viņš ir viens no labākajiem PF/C pasaulē.
nu tad pasaki, kas ir tas shausmiigais, trakais vai neetiskais ko vinjsh ir izdariijis, lai visi vinju taa ienistu! argumentus ludzu?

     [+] [-]

, 2012-05-23 23:34, pirms 13 gadiem
Tā turpināt

  +1 [+] [-]

, 2012-05-23 23:38, pirms 13 gadiem
BlackMamba8 rakstīja: nu cik var? es tev piekrītu par Kobi,Kobe ir izcils spēlētājs un to es nevaru nekādīgi noliegt. Kāpēc tu Durantu nesauc par "Bezgredzeni"?? Lebrons ir jau gana pielicis savai spēlei lai varētu vinēt gredzenu,viņa vienīga problēma ir ka viņš nevar savākties psiholoģiski.
Labi miers, katram savi uzkati par labako speeletaaju pasaule, man ir kobe, tev lebrons, citam kd.. Durants veel ir loti jauns, bet LBJ jau jaunaaks nepaliks, vins paliek vecs, un godiigi sakot, ko lebrons dariis naakotnee pec 4-5gadiem, es nevaru vinu iedomaties kaa zvaigzni ar taadu speeles stilu. Labi peace!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-23 23:39, pirms 13 gadiem
kaaja rakstīja: nu tad pasaki, kas ir tas shausmiigais, trakais vai neetiskais ko vinjsh ir izdariijis, lai visi vinju taa ienistu! argumentus ludzu?
nesaproti?cilvēki vēl nevar pārdzivot ka viņš aizgaja
no Cavs un devas uz Miami. Un tagad cilvēki meklē iemeslu lai viņu noliktu jo viņiem sirsniņas sāp tpc tgd viņš tiek dažādi nolikts

     [+] [-]

, 2012-05-24 00:02, pirms 13 gadiem
Man vis smieklīgāk atkal liekas, ka defa gada spēlētājs Čandlers tikai 2 komandā.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-24 00:15, pirms 13 gadiem
boldes rakstīja: patiesiibu sakot es apbriinoju, cik paaris pieljautas siikas kljuudu, izteicienu un kaut kaada attieksmes deelj, karjeras laikaa, var shitaa gadiem dabuut tik aarpraatiigi seklu un aizspriedumainu kritiku un heitoshanu. laikam uz ronaldo arii vareetu attiecinaat
Piemēram par Dankanu vaiNovikci neviens masveidā neheito, jo viņī dara savu darbu un nestaigā ar pirkstiem gaisā. Visa šitā kritika un heitošana nerodas vien tikai no prastas skaudības. Viss slēpjas intelektā, gan fanu, gan spēlētāju. Viens māk paklusēt, cits nē.

     [+] [-]

, 2012-05-24 00:36, pirms 13 gadiem
Čandlers iegūst dpoy. Second team.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-24 00:39, pirms 13 gadiem
Kam patiik kam nepatiik.Es piemeeram apbriinoju vina talantu un vins neapsaubaami tagad ir labaakais pasaules speeleetaajs.Man piemeeram vienalga uz tiem kas tur mulkiigi heito.Driizaak jau nedaudz smiekli naak,bet taa tuuvu 0 emocijaam not my buisiness.The Decision!!!?Ak vai laikam nekad neaizmirsiis...neviens nav perfekts un dziivee kluudaas,bet jaatiecas kluut labaakiem un cilveeki no kluudaam maacaas un censas kluut labaaki.Arii Lebrons protams nav perfekts,bet domaajat vins necensas kluut labaaks arii kaa persona!!Kas necensas vai nekad nav aizdomaajies par saviem truukumiem ko izdariijis nepareizi ko varbuut vareeja izdariit savaadaak un ja buutu iespeeja dariitu savaadaak nu tad....Varbuut baudam vina lielisko speeli vina nevis norejam ringless ringless ha ha ha!!!Ne viss dziivee naak viegli un katram liidz nospraustajam meerkim ir savaadaaks cels un es domaaju,ka par Lebrona celu uz basketbola virsotneem peec gadiem 10-15 varees sarakstiit graamatu.Lets enjoy the game
1 2 54 komentāri