Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeksons kritizē Porziņģi un meklē iespējas ar viņa maiņu iegūt drafta TOP4 izvēli

Rolands Eliņš

Džeksons kritizē Porziņģi un meklē iespējas ar viņa maiņu iegūt drafta TOP4 izvēli
Kristaps Porziņģis
Foto: USA Today Sports/Scanpix

NBA kluba Ņujorkas “Knicks” prezidents Fils Džeksons apstiprināja, ka saņēmis citu klubu zvanus ar Kristapa Porziņģa maiņas piedāvājumiem, kā arī Džeksons pirmoreiz publiski kritizēja Porziņģa neierašanos uz pēcsezonas komandas sapulci. Savukārt “Vertical” ziņo, ka “Knicks” piedāvājumus ne tikai uzklausījusi, bet arī veikusi.

“Mēs saņemam zvanus par Kristapu,” apstiprināja Fils Džeksons intervijā “MSG Networks”. Jāpiemin, ka šis medijs ir pietuvināts “Knicks” un Džeksons, visticamāk, varēja nesatraukties par neērtu jautājumu uzdošanu. “Lai cik augstu mēs nevērtētu Kristapu un ko viņš ir paveicis mūsu komandas labā, brīdī, kad spēlētājs neierodas uz pēcsezonas sapulci, visi sāk spekulēt, cik ilgi viņš paliks komandā un vai viņš vēlas aiziet no kluba.”

“Līdz ar to mēs saņemam zvanus un mēs klausāmies, kas tiek piedāvāts, taču šobrīd vēl neesam ieinteresēti,” turpināja Džeksons. “Bet, lai cik ļoti mums Porziņģis patiktu, mums jādara tas, kas nāks par labu komandai.

Džeksonam tika vaicāts, kādēļ gan viņš vēlētos aizmainīt spēlētāju, kuru NBA sabiedrībā uzskata par “Knicks” nākones pamatu (jāpiemin, ka iepriekš darījumus tieši ar šādu domu veica arī Džeksons pats). “Jūs zināt, ko mums nesīs nākotne,” sacīja Džeksons. “Vai šī “nākotne” mums nesīs divus pamatsastāva spēlētāju un drafta izvēli vai kaut ko vēl lielāku? (Vai šī būtu netieši nosauktā cena par Porziņģi? Aut.p.) Tā ir lieta, kas mums jāizvērtē. Mēs zinām, kas ir Kristaps. Viņš ir vienradzis, īpašs spēlētājs.”

Baumas par Porziņģa aizmainīšanu radās principā tikai tāpēc, ka Latvijas basketbolists neieradās uz komandas tikšanos pēc pārdzīvojumu un zaudējumu pilnas sezonas, kurā “Knicks” turpināja izcelties ar savu haotismu (piemēram, cenšoties aizmainīt kluba zvaigzni Karmelo Entoniju, kuru bez Entonija paša piekrišanas nemaz nevar aizmainīt). Un Džeksons arī neslēpa savu personisko nepatiku pret Porziņģa rīcību.

“Nedomāju, ka manā ilgajā trenera karjerā bijis spēlētājs, kurš neatnākt uz pēcsezonas tikšanos ar komandu,” sacīja Džeksons. “Tas ar mani nav noticis. Zinu, ka šādas situācijas gadās citās komandās. Viņa brālis un viņa aģents centās mazināt šīs tikšanās nozīmi, taču tā ir cilvēkam iespēja izteikties. Man bija patiešām labas attiecības ar Kristapu pēdējos divos gados, tāpēc šāda rīcība mani patiešām pārsteidza.”

Jāpiemin, ka 2004. gadā uz Džeksona trenētās “Lakers” pēcsezonas tikšanos neieradās Šakils O`Nīls. Viņš tobrīd bija spožākā NBA zvaigzne un vasarā tika aizmainīts uz “Heat”, tiesa, tolaik viņa nesaskaņas ar “Lakers” bija plaši apspriestas arī iepriekš.

Tikmēr savu oriģinalitāti sociālo tīklu izmantošanā atkal apliecinājis “76ers” jaunais talants Džoels Embīds, kurš veicis šādu “Twitter” ierakstu, acīmredzot Porziņģa virzienā: “Mums Filadelfijā ir vienalga par pēcsezonas sapulcēm. Esi laipni aicināts pievienoties!”

Džeksons palaboja mediju iepriekš vēstīto, ka viņam kopš sezonas beigām nav bijusi nekāda komunikācija ar Porziņģi, norādot, ka abi sazinājušies, taču ne ar telefona zvanu, lai gan Fils apgalvoja, ka centies piezvanīt. Džeksons arī kārtējo reizi uzsvēra, ka Karmelo Entonijam labāk būtu spēlēt citā komandā un ka pēc drafta atkal tiks izskatītas viņa maiņas iespējas, tāpat Džeksons nenoraidīja iespēju pagarināt līgumu ar Deriku Rouzu.

Jau iepriekš tika ziņots, ka “Knicks” uzklausa piedāvājumus par Porziņģi un nosauc savu cenu. Kā ESPN izteicās viens NBA kluba vadītājs, paliekot anonīms, viņš šo cenu uzskatījis par tik augstu, ka “Knicks” vēlme aizmainīt Porziņģi neizskatās nopietna. Tika piesaukta Bostonas “Celtics” interese, bet šonakt “Vertical” prestižais apskatnieks Eidriens Vodžnarovskis vēstīja, ka “Knicks” pati veikusi vairākus zvanus, vēršoties pie komandām par Porziņģa aizmainīšanu.

Kā raksta “Vertical”, Ņujorka Porziņģa darījumā vēlas iegūt kādu no šī gada drafta pirmajām četrām izvēlēm, lai varētu izvēlēties Džošu Džeksonu, Kanzasas universitātes uzbrucēju. Attiecīgi “Knicks” būtu nepieciešams maiņu veikt jau šovakar. “Knicks” iesaistījusies pārrunās ar “Suns”, par ko tiek ziņotas konkrētākās nianses. “Suns” darījumā varētu piedāvāt pirms gada pirmajā desmitniekā draftētos garos spēlētājus Markīzu Krisu un Draganu Benderu. “Vertical” gan norāda, ka sarunas ir ar ļoti maziem panākumiem un ka “Suns” kategoriski atsakās iekļaut savu jauno saspēles vadītāju Devinu Bukeru jebkāda veida darījumā ar “Knicks”.

ESPN ziņo arī par “Knicks” sarunām ar “Thunder” par Porziņģa maiņu, bet reizē tiek norādīts, ka “Thunder” ir par maz, ko piedāvāt Ņujorkai. Tāpat “Knicks” vērsusies pie visām komandām, kurām ir drafta pirmā piecinieka izvēle – jau pieminētā Fīniksa, kā arī Filadelfija, “Lakers”, “Celtics” un “Kings”.

Jāatgādina, ka “Knicks” jau pieder drafta astotā izvēle. Līdz šim tika plānots ar to izvēlēties saspēles vadītāju, piepildot Džeksona vēlmi iegūt jaunu zvaigzni šajā Ņujorkai nestabilajā pozīcijā, bet Porziņģa aizmainīšanas gadījumā tiks apsvērta iespēja ar astoto numuru draftēt somu talantu Lauri Markanenu. Arī viņš ir augumā ražens spēlētājs ar labu metienu, bet jāuzsver, ka šāda tipa Eiropas spēlētāji reti kad iekļaujas NBA spēlē tik veiksmīgi kā Porziņģis savās pirmajās divās sezonās.



Izmantotie resursi:
Phil Jackson confirms New York Knicks fielding...
https://twitter.com/TheVertical/sta...

  +5 [+] [-]

, 2017-06-22 11:49, pirms 8 gadiem
cirvis

     [+] [-]

, 2017-06-22 11:49, pirms 8 gadiem
Uz 76ers!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 11:51, pirms 8 gadiem
Beidzot pats svarīgākais raksts ir publicēts.
Ja godīgi bračkas tomēr ir luni pieļāvuši, lai arī cik sūdīga situācija, KP vajadzēja ierasties uz to pēdējo tikšanos, lai tur viņš arī visu pasaka. Bet sanāk tagad KP ir vainīgais un kkāds, bet ir tomēr, pamats viņu aiztreidot. Man ir slikta nojausma, ka viņu tomēr aizmainīs, bet es ceru tikai ne uz SAC, Magic vai T-wolves, vislabākais būtu Bostona. Bet nu cerēsim, ka tomēr viņš paliks NYK

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 11:52, pirms 8 gadiem
Nu 4. picks ir Fēniksas Suns. Vēl sliktāks variants par Knicks

 +13 [+] [-]

, 2017-06-22 11:52, pirms 8 gadiem
izskatās vairāk pēc varas izrādišanas nekā pēc reāla treida.

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 11:52, pirms 8 gadiem
Bostonai lielā šanse. Cerams ka nenopūdelēs..

Kristapam arī būtu pozitīvas pārmaiņas..

Lai Knicks vārās savos mēslos. Šie grib savākt Džošu Džeksonu kurš jau apmeklē dusmu-terapiju, jo bija draudējis kādai sievietei iemaukt.

Pareiz, jāmaina kultūra.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 11:53, pirms 8 gadiem
Baigi žēl

 +13 [+] [-]

, 2017-06-22 11:53, pirms 8 gadiem
man drīzāk izskatās, ka bračkas speciāli ieteca KP neiet uz exit mītingu, lai citas komandas to redzētu un sāktos runas par aiziešanu, tad nu komandas sāk zvanīt un interesēties par KP, un Fiļs redz, ka KP tomēr ir vērtīgākā manta, kas viņam ir... nekur viņu neaizmainīs.

  +7 [+] [-]

, 2017-06-22 11:54, pirms 8 gadiem
zaqwe3 rakstīja: man drīzāk izskatās, ka bračkas speciāli ieteca KP neiet uz exit mītingu, lai citas komandas to redzētu un sāktos runas par aiziešanu, tad nu komandas sāk zvanīt un interesēties par KP, un Fiļs redz, ka KP tomēr ir vērtīgākā manta, kas viņam ir... nekur viņu neaizmainīs.
Tu laikam nepazīsti Filu Džeksonu, viņam ir milzīgs EGO.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 11:55, pirms 8 gadiem
bostona nebutu slikti

 +14 [+] [-]

, 2017-06-22 11:55, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Tu laikam nepazīsti Filu Džeksonu, viņam ir milzīgs EGO.
Un tu viņu pazīsti??
Slēpts komentārs: BayernM

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 11:55, pirms 8 gadiem
Okc 76ers suns komandas ar skatu nakotne

  +8 [+] [-]

, 2017-06-22 11:56, pirms 8 gadiem
Cik saprotu, tad Porziņģis tieši šo arī gribēja ar to neierašanos uz sapulci? Nu ko var iznākt labi, bet var sanākt tikt uz 76ers, ko pats tik ļoti negribēja. Lakers vai Bostona gan būtu labi varianti, lai arī cik tas Olynyk nebūtu kaitinošs

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 11:57, pirms 8 gadiem
Proti - neierashanos uz komandas peec sezonas sapulci...

bet nu varu arii tagad veel to uzrakstiit :
PAVISAM NOTEIKTI Wannabe Brackas ieteica Kristapam nekur neiet...

 +10 [+] [-]

, 2017-06-22 11:58, pirms 8 gadiem
Šim vīram ir tik liels EGO, ka viņš nespēj sagremot šādu rīcību. Tikai Filam nevajag aizmirst, ka pie visa šī vainīgs ir tikai un vienīgi viņš pats. Pats sāka čakarēt komandu, un tā to turpina darīt vēl šodien.

Variants ar PHI nemaz nebūtu tik slikts, jo ir jauna, ļoti perspektīva komanda. Protams, cita lieta ir pāriet no Ņujorkas uz Filadelfijas tirgu..

Dolans un Fils- "Kā sačakarēt vienu no NBA lielākajām franšīzēm pāris sezonu laikā."
Slēpts komentārs: BayernM

  +8 [+] [-]

, 2017-06-22 12:00, pirms 8 gadiem
yeah rakstīja: Variants ar PHI nemaz nebūtu tik slikts, jo ir jauna, ļoti perspektīva komanda. Protams, cita lieta ir pāriet no Ņujorkas uz Filadelfijas tirgu..
Filadelfija ir starp lielajiem NBA tirgiem un spēles ir labi apmeklētas. WTF, par ko tu runā?

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 12:00, pirms 8 gadiem
Man pietika ar 15min kazino, redzot kaa KP (jaa te pat LATVIJAA! )
metaa pa galdu 50eur cipus kaa kaut kaadu siiceni!
Tur taa nauda arii aiziet...

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:00, pirms 8 gadiem
Byfuglien#33 rakstīja: cirvis
Kurš?

  +5 [+] [-]

, 2017-06-22 12:02, pirms 8 gadiem
Es tikai priecātos, ja KP tiktu aizmainīts, ja fils vēl paliek pie stūres ņujorkā.. uz leikeriem kopā ar lopezu un PG aiznākamsezon

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 12:03, pirms 8 gadiem
Arī 76eri būtu tiešām labs variants

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 12:03, pirms 8 gadiem
yeah rakstīja: Dolans un Fils- "Kā sačakarēt vienu no NBA lielākajām franšīzēm pāris sezonu laikā."
Knicks jau pa lielam šāda ir bijusi visu laiku, arī bez Fila un Dolana

 +16 [+] [-]

, 2017-06-22 12:05, pirms 8 gadiem
Pats interesantākais šajā visā ir tieši Fila reakcija...
Paņemt kkādu sapulci par visa pamatu... tiešām?
Fils, kuram komandā ir bijis Rodmens... Kurš neatnāk uz treniņiem, kurš neapmeklē visādus komandas pasākumus, bet vienmēr ir uz strīpas spēles dienā un kapā kā mežonis... Pēkšņi viņš kko muld par sapulci un to, ka nekad neviens nav kavējis tādas sapulces viņa karjerā..;. Jaaa, kāaa tad..
Šitā situācija ir uzpūsta principā no nekā.. Manuprāt arī norims kā sākusies, NY nekur KP neaizmainīs un NY neko neiegūs... kā jau visus pēdējos gadus

  +3 [+] [-]

, 2017-06-22 12:05, pirms 8 gadiem
Kopš kura laika Bukers ir saspēles vadītājs? Tīrs metējs un tā arī spēlē mazā uzbrucēja pozīcijā!

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 12:06, pirms 8 gadiem
Rodas tāda sajūta, ka Fils grib panākt, ka viņu atlaiž, lai var doties ar pilnām kabatām pensijā.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-22 12:08, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Stipri saubos vai Kristaps veelas iet uz kaadu citu komandu!
Domaaju ka Brackaam par maz naudas Krsitaps dod, un pasam Kristapam arii nepietiek!

tadelj censhaas skruveet cenu!
Vot Porziņģis un viņa bračkas ir pēdējie pamuļķi, bet kautkāds pajolis no sc.com, kurš pat nesaprot, kas ir NBA līgums un maiņas darījums, uzskata sevi par ekspertu.

Sēdies 2!

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 12:08, pirms 8 gadiem
Puiciska izrādīšanās ar neierašanos uz sapulci un loģiskas sekas.Jebkuram cilvēkam uz vecumdienām var būt dīvaini lēmumi u.t.t.,bet Fils jebkurā ziņā ir NBA leģenda.Ja ir ko teikt tad atnāc uz sapulci un pasaki.Tagad sanāk klaja necieņas izrādīšana pret klubu,kurš devis tev iespēju gozēties slavas saulītē.

  +9 [+] [-]

, 2017-06-22 12:09, pirms 8 gadiem
No vienas puses žēl, jo NY ir lielākais tirgus, kas ir ļoti pacēlis KP brendu, kā arī titula iegūšana NY būtu lielisks legacy, pat labāk par Dirku Dalasā.

No otras puses, šobrīd izskatās, ka tikai Celtics var sabīdīt kopā pienācīgu piedāvājumu - un gan treneru štābs, gan front office Ķeltiem ir gaismas gadus priekšā NY. Ja KP tiešām vēlas uzvarēt pāri visam, nebūtu sliktākais variants, arī LV faniem beidzot būsu iespēja vērot KP playoff cīņās, varbūt pat Finālā, ja Cavs pajuks (kā arī regulārās sezonas laikā joprojām būtu agrie mači naktīs jo Celtics arī ir austrumu konferencē). Teorētiski arī Filadelfija varētu ko sabīdīt, bet pat pēc Noela treida viņiem vēl aizvien centru pārprodukcija.

Citas nopietni ieinteresētās puses arī nav no tiem sliktākajiem variantiem - Spurs - varētu kapāt kopā ar Bertānu Popa un Dankana uzraudzībā (bet viņiem nav ko īsti dot pretī, ja vien neizdosies notirgot Oldridžu par top4 picku), Suns - varētu kapāt kopā ar Bookeru, kurš jauns talantīgs, un tur arī citi jauni labi spēlētāji, potenciāls dinastijai, vai Lakers - kas bērnībā bija KP6 mīļākā komanda, un ir jau gandrīz pabeigusi rebuild - pievienojot KP un Paul George šovasar jau nākamsezon varētu tikt playoffs.

Mēs no malas varam gudri spriest, bet svarīgi arī, ko vēlas pats KP. Ja pastāvīgie skandāli, haoss un starmešu gaismas NY viņām traucē koncentrēties spēlei, tad apstākļu maiņa var būt attaisnota. Ne velti uz Wizards atdotais Dženings bija ļoti kiritisks par locker room atmosfēru NY - slava un nauda nav viss, svarīgi arī, lai ar smaidu sejā vari doties uz treniņiem un spēlēm...

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 12:10, pirms 8 gadiem
300kilo rakstīja: Filadelfija ir starp lielajiem NBA tirgiem un spēles ir labi apmeklētas. WTF, par ko tu runā?
Filadelfija un starp lielajiem tirgiem? Kurā vietā? Filadelfijas franšīzes vērtība ir viena no zemākajām līgā, turpretī Ņujorka ir pirmajā vietā. Salīdzināt Ņujorku un Filadelfiju ir aplami. Ja Kristaps nebūtu Ņujorkā, tad ap viņu nebūtu sacelta tāda ažiotāža. Ņujorkā viņš ir kā zem mikroskopa, turpretī Filadelfijā nekas tāds ne tuvu nebūtu.

  +5 [+] [-]

, 2017-06-22 12:12, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Stipri saubos vai Kristaps veelas iet uz kaadu citu komandu!
Domaaju ka Brackaam par maz naudas Krsitaps dod, un pasam Kristapam arii nepietiek!

tadelj censhaas skruveet cenu!
tu bišķ jauc ar futbolu. Nevar viņš sev uzskrūvēt cenu šādā veidā.

Bet kopumā būtu baigi interesanti redzēt viņu Bostonā - Thomas, Bradley, Brown, KP, Horfords.

Arī Filadelfija nav tik slikta - TOP jauno talantu bariņš, manuprāt ar visu Embīdu priekšgalā tur varētu baigā ķīmija komandā izveidoties.

Pārējie varianti nav ticami, jo Suns Bookeru točna nedos, bet Lakeriem KP nav interesants. Protams var pievienoties arī kāda 3. puse, bet to redzēsim tuvākajās stundās.

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 12:13, pirms 8 gadiem
Fils tikpat labi var blefot, nedaudz pārmācīt KP , varbūt paskatīties ko piedāvās, bet patiesībā nopietni par aizmainīšanu nedomā.
Ja tomēr KP patiešām ir pieejams tad Eindžam ir jārīkojas tik daudz picku dod, piemest kādu Rozier klāt un cerēt, ka Knicks uzķeras. Porziņģis ķeltos būtu fantastiski

  +7 [+] [-]

, 2017-06-22 12:13, pirms 8 gadiem
Stulbais sportacentrs!!! Novāciet savas debīlās un neadekvātās reklāmas kas neļauj lasīt rakstu! Un ar ieteukiem par adblock ejiet trīs mājas tālāk! Netraucē man reklāmas ja viņas saliktas atbilstoši un varu izvēlēties skatīties vai nē, bet ja mobilā saitē neadekvātas reklāmas saliek kas izlec pa visu ekrānu un izmaina mobilo lapu, vai nav iespējas reklāmu aizvērt, uzskatu ka tas nav normāli!

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:14, pirms 8 gadiem
Lai arī, kur dotos KP, man ir šaubas, vai viņš saņems nozīmīgu lomu un varēs progresēt kā līderis. Lai arī ko jūs teiktu par statiem, tomēr NBA to vērtē ļoti augstu. Es KP vietā pieciestu to NYK vadību un lādētu savus 30 p spēlē un darītu visu, lai komanda uzvar.

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:17, pirms 8 gadiem
Ņujorkai vajadzēja papētīt Latvijas nacionālās īpatnības - kurzemnieku spīts ir atsevišķa stāsta vērts. Vai tas nāks par labu Kristapa turpmākajai karjerai, to parādīs 2035 gads, kad KP noslēgs savu spožo karjeru NBA. Prozit!

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 12:22, pirms 8 gadiem
Sliktākais ir tas, ka neredzu (pagaidām) ka NY censtos ko darīt lietas labā, lai sastāvu uzlabotu tieši ap Porziņģi, kā to vēl nesen visur reklamēja. Ņujorka Kristapam ir devusi savu- popularitāti, kādu reti kura cita franšīze varētu viņam dot. Ja nekas nemainās, Jacksons paliek un turpina savas ambīcijas, tad uzskatu, ka aizmainīšana uz leikeriem vai Filadefiju būtu pieņemams variants. Sakramento būtu katastrofa.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 12:28, pirms 8 gadiem
Cobham - šī sezona kopā ar Rouzu un Carmelo vaitad nepierādīja, ka KP 30+ punktus pa spēli savākt ir grūti? Nesaku, ka individuāli viņi būtu slikti, bet kā jau sezona mums parādīja- komandas ķīmijas nav vispār!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 12:38, pirms 8 gadiem
shadoww rakstīja: Cobham - šī sezona kopā ar Rouzu un Carmelo vaitad nepierādīja, ka KP 30+ punktus pa spēli savākt ir grūti? Nesaku, ka individuāli viņi būtu slikti, bet kā jau sezona mums parādīja- komandas ķīmijas nav vispār!
Es tev pilnībā piekrītu par komandas ķīmiju, bet es saprotu, ka Melo jau jebkurā gadījumā aizmainīs, tad jau KP būs brīvākas rokas. Vnk padomā, ja KP būs Bostonā, nu labi, viņš savus moška 10-14 p varēs iemest, un labi viņi uzvarēs, bet vai pa lielam tas dos grūdienu viņam kā līderim, viņš būs viens no. Protams, ir prioritātes, es viņa vietā audzētu muskuļus kā An.Davis un mestu 30p spēlē un vilku komandu no bedres ārā, nevis pievienotos superkomandām un būtu viens no ntajiem līderiem.

  +6 [+] [-]

, 2017-06-22 12:39, pirms 8 gadiem
Intervijas izlaišana bija apzināta KP ziņa pārējai līgai - ''nāciet, glābiet mani!''. Ja viņš, to izlaižot, centās nodot ziņu tikai Knicks nometnei, gudrāk būtu bijis aiziet uz to un pateikt viņiem visu, ko domā. Bet šādi ziņa sasniedz visu līgu un Fils to tikko atzina - viņš saņem zvanus tieši šī iemesla dēļ. KP mērķis sasniegts!

Ņemot vērā to, cik haotiski ir NYK, grūti pārmest KP viņa soli. Bet dīvaini ir tas, ka KP turpina apgalvot, ka mīl Ņujorku un ļoti grib tur palikt, lai gan visādi citādi viņa rīcība kliedz pretējo. Es tik ceru, ka KP nometnes šķietamais vai reālais viltīgums/neuzticamība nesabojās viņa izredzes uz labiem darījumiem nākotnē.

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:40, pirms 8 gadiem
shadoww rakstīja: Sliktākais ir tas, ka neredzu (pagaidām) ka NY censtos ko darīt lietas labā, lai sastāvu uzlabotu tieši ap Porziņģi, kā to vēl nesen visur reklamēja. Ņujorka Kristapam ir devusi savu- popularitāti, kādu reti kura cita franšīze varētu viņam dot. Ja nekas nemainās, Jacksons paliek un turpina savas ambīcijas, tad uzskatu, ka aizmainīšana uz leikeriem vai Filadefiju būtu pieņemams variants. Sakramento būtu katastrofa.
tak paseko līdzi bišķ notikumiem, lai kaut ko pirst. Kādi Leikeri? Viņa jau Raselu aizmainīja un iet pēc Lonzo! +nākamsezon par 90% pievienosies Paul George (mošk arī šosezon, bet maz ticams) un tad 50/50 Lebrons (domās starp LAL, kur būs Lonzo, Ingram, Randle, George vai LAC, kur varētu savākties draugu bariņš - Wade, Paul).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-06-22 12:44, pirms 8 gadiem
un nesaprotu kāpēc visi tagad brauc virsū KP par Exit meeting izlaišanu. Komanda ir katastrofa - Karameli visu laiku čakarē, Rouzu grib pagarināt, Noa līgums ir fenomens visai NBA sabiedrībai, spēlē trījstūri, kurš naher nevienam nav vajadzīgs utt.

Viņš tikai parādīja, ka nav mierā ar to. Viss. Ja Fils grib tagad samainīt KP vienkārši mācības pēc - tas būs stulbākais lēmums ever pašam Filam un KP no tā tikai uzvarēs, atšķirībā no NYK.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 12:48, pirms 8 gadiem
Asta- saprotu ka leikeri ir izslēgts variants. Vienkārši domāju, ka tas vēl nebūtu tas sliktākais variants, salīdzinājumā ar citiem rakstā minētajiem klubiem.

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:50, pirms 8 gadiem
Lakers, Celtics vai 76ers būtu tik ideāli varianti.

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:54, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Beidzot pats svarīgākais raksts ir publicēts.
Ja godīgi bračkas tomēr ir luni pieļāvuši, lai arī cik sūdīga situācija, KP vajadzēja ierasties uz to pēdējo tikšanos, lai tur viņš arī visu pasaka. Bet sanāk tagad KP ir vainīgais un kkāds, bet ir tomēr, pamats viņu aiztreidot. Man ir slikta nojausma, ka viņu tomēr aizmainīs, bet es ceru tikai ne uz SAC, Magic vai T-wolves, vislabākais būtu Bostona. Bet nu cerēsim, ka tomēr viņš paliks NYK
ar šo gājienu viņš (Fils Džeksons) uzsit Porziņģim cenu un viss

     [+] [-]

, 2017-06-22 12:56, pirms 8 gadiem
Sapnis būtu Leikers, bet tad visticamāk butu jādod 2. piks, LAL to nedarīs. Ja ne Leikers, tad Ķelti būtu laba vieta prieks Kristapa un ļoti labs treneris.

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 12:58, pirms 8 gadiem
Kristaps ir malacis un viņam no NY ir jātiek prom. No NY viņš dabūja maximumu - iespēju uzreiz sevi nolikt starp prožektoriem un pieteikt kā līgas zvaigzni. Ko viņš vēl var iegūt no NY? Nemitīgus PR pasākumus, kas reāli pat neļauj Tev atpūsties, iespēju neiespējami pastaigāties pa pilsētu, jo fanu pūļi Tevi apēd, iespēju spēlēt pie trenera, kuru vada vecuma marazmu sasniedzis homosapiens, iespēju spēlēt ar komandas biedriem, kuri nonākuši NY jo nekur citur viņus dēļ viņu pārmaksātajām algām vairs neņem, iespēju spēlēt trijstūri, kad neviens komandā to negrib un nedara, jo viņiem visiem ir superlielie ego, bet vadība, kurai ego ir vēl lielāks tik un tā prasīs spēlēt trijstūri. Ko vēl Kristaps iegūst - jau pirms sezonas apziņu, ka komanda līdz play-off netiks.

Ja viņš jau ir 90% līgas zvaigzne, tad kāda motivācija ir spēlēt sistēmā, kura ir zaudētāji, bet apzināties, ka viņam ir jābūt pie uzvarētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:02, pirms 8 gadiem
Šajā gadījumā Ostapenko un Porzinģim ir viena laba kopīga īpašība: Abi grib būt labākie un nopietnā konkurencē! Knicks nevar piedāvāt konkurētspējīgu komandu, tad lai maina prom! Porzinģim ir liela auditorija, bet vēl lielāka tā kļūtu, ja tiktu playoff komandā un tur būtu līderis!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:03, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: un nesaprotu kāpēc visi tagad brauc virsū KP par Exit meeting izlaišanu. Komanda ir katastrofa - Karameli visu laiku čakarē, Rouzu grib pagarināt, Noa līgums ir fenomens visai NBA sabiedrībai, spēlē trījstūri, kurš naher nevienam nav vajadzīgs utt.

Viņš tikai parādīja, ka nav mierā ar to. Viss. Ja Fils grib tagad samainīt KP vienkārši mācības pēc - tas būs stulbākais lēmums ever pašam Filam un KP no tā tikai uzvarēs, atšķirībā no NYK.
Visi brauc virsū? Es cita rakstu komentārus lasu vai vnk esmu akls? Es drīzāk teiktu, ka visi saprot, ka KP rīcība dotajos apstākļos ir pilnīgi saprotama un pat atbalstāma. Cita runa ir par to, vai tas ir gudri. Galu galā to, vai KP laižas prom, diktē Fils. Un kāda ir jēga sabojāt attiecības, ja maiņa tāpat nenotiks? Citreiz labāk ir paklusēt vai vsm lietas izrunāt zem 4 acīm, nevis savu netīro veļu izrādīt visai līgai, sevišķi, ja iespēja, ka kkas mainīsies, ir maza. Tagad izskatās, ka KP paliks NY, bet komandas mikroklimats būs vēl sliktāks. Bija jēga no tā?

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:08, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Visi brauc virsū? Es cita rakstu komentārus lasu vai vnk esmu akls? Es drīzāk teiktu, ka visi saprot, ka KP rīcība dotajos apstākļos ir pilnīgi saprotama un pat atbalstāma. Cita runa ir par to, vai tas ir gudri. Galu galā to, vai KP laižas prom, diktē Fils. Un kāda ir jēga sabojāt attiecības, ja maiņa tāpat nenotiks? Citreiz labāk ir paklusēt vai vsm lietas izrunāt zem 4 acīm, nevis savu netīro veļu izrādīt visai līgai, sevišķi, ja iespēja, ka kkas mainīsies, ir maza. Tagad izskatās, ka KP paliks NY, bet komandas mikroklimats būs vēl sliktāks. Bija jēga no tā?
KP no savas puses izdara, lai kļūtu labāks! Interesanti vai komandas vadība visu izdarīs, lai komanda būtu labāka?
Kreklu pārdošana, all star trofejas ir labi sportistam, bet gribas tomēr ko vairāk!

  +6 [+] [-]

, 2017-06-22 13:10, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Es tev pilnībā piekrītu par komandas ķīmiju, bet es saprotu, ka Melo jau jebkurā gadījumā aizmainīs, tad jau KP būs brīvākas rokas. Vnk padomā, ja KP būs Bostonā, nu labi, viņš savus moška 10-14 p varēs iemest, un labi viņi uzvarēs, bet vai pa lielam tas dos grūdienu viņam kā līderim, viņš būs viens no. Protams, ir prioritātes, es viņa vietā audzētu muskuļus kā An.Davis un mestu 30p spēlē un vilku komandu no bedres ārā, nevis pievienotos superkomandām un būtu viens no ntajiem līderiem.
Porziņģis Bostonā mestu 10 punktus
Tu paskaties viņiem sastāvu, ir mazais nazītis Tomass un otrais rezutatīvākais ir Bredlijs, kurš ir vairāk uz aizsardzību tendēts. Porziņģis mierīgi mestu tuvu 20 punktiem spēlē, pie tam Bostona bija 2. vietā līgā piespēlēs, tikai no warriors atpalika.
Pat ja viņi dabū vēl kādu scoreri kā Hayward no jazz, tāpat Porziņģis punktus savāktu vairāk punktus knickos.
Ņujorkā tāpat priekšā bija divi ball hogi Karmelo un Rouzs un KP tāpat rezultatīvs bija.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-22 13:12, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Visi brauc virsū? Es cita rakstu komentārus lasu vai vnk esmu akls? Es drīzāk teiktu, ka visi saprot, ka KP rīcība dotajos apstākļos ir pilnīgi saprotama un pat atbalstāma. Cita runa ir par to, vai tas ir gudri. Galu galā to, vai KP laižas prom, diktē Fils. Un kāda ir jēga sabojāt attiecības, ja maiņa tāpat nenotiks? Citreiz labāk ir paklusēt vai vsm lietas izrunāt zem 4 acīm, nevis savu netīro veļu izrādīt visai līgai, sevišķi, ja iespēja, ka kkas mainīsies, ir maza. Tagad izskatās, ka KP paliks NY, bet komandas mikroklimats būs vēl sliktāks. Bija jēga no tā?
Protams ka bija jēga. Kad tavs franchise player parāda, ka nav apmierināts ar iekšienē notiekošo ir cerība, ka vadība aizdomāsies un kaut ko pamainīs (šajā gadījumā - Filu). Pieņemu arī to, ka pirms tam jau bija vairākas tikšanās un par visu tika runāts.

Klimats sabojāsies? Dēļ kā? Dēļ tā, ka KP arī ir pret Filu? Kā tas ietekmēs attiecības starp spēlētājiem? Mikroklimatu bojā pats Fils! Visi spēlētāji taču ir pret trījstūri un jau vairākas sezonas intervijās žēlojas par to.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:12, pirms 8 gadiem
mani 2c: KP pareizi darīja jo pārējie klusēja un Fila izteikumi brīžiem bija nekorekti un stulbi, līdz ar to protests vietā.
tāpat būtu pareizi ja KP ietu uz sanāksmi un norītu krupi, jo par jaunu.

citiem vārdiem nepareizu lēmumu te nebija, čalim rūp nākotne un viņš tā izvēlējās rīkoties, kas no tā sanāks redzēsim.

attiecībā uz maiņām NEVIENS nevar neko prognozēt jo nav personīgi runājis ar NBA klubu menedžeriem un visa info kas klejo ir baumu līmenī...manuprāt neaizmainīs jo KP ienes naudu un knicks īpašnieks nevēlas to zaudēt, izņēmums ja kāds izdomā iedot kaut ko tiešām labu pretī, dzīve rādīs.

     [+] [-]

, 2017-06-22 13:16, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: KP no savas puses izdara, lai kļūtu labāks! Interesanti vai komandas vadība visu izdarīs, lai komanda būtu labāka?
Cerams. Tik vai vecu āzi ar 11 gredzeniem, kuru pilnībā atbalsta īpašnieks, vari piespiest sākt kko darīt citādi? Man ir tāda aizdoma, ka nekas nemainīsies, tāpēc beigās KP solis tikai situāciju vēl saasinās. Tāpēc es saku, ka, ja šie būtu visu izrunājuši kā vīri privātā sapulcē, nebūtu visas šīs jezgas. Toties tagad KP ir galvenajos virsrakstos, NYK reputācija sasniedz jaunas lejas un kļūst vēl nevēlamāks mērķis brīvajiem aģentiem un citiem spēlētājiem, virmo baumas, ka KP nometne izplata viltus ziņas u.c.

     [+] [-]

, 2017-06-22 13:20, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Protams ka bija jēga. Kad tavs franchise player parāda, ka nav apmierināts ar iekšienē notiekošo ir cerība, ka vadība aizdomāsies un kaut ko pamainīs (šajā gadījumā - Filu). Pieņemu arī to, ka pirms tam jau bija vairākas tikšanās un par visu tika runāts.

Klimats sabojāsies? Dēļ kā? Dēļ tā, ka KP arī ir pret Filu? Kā tas ietekmēs attiecības starp spēlētājiem? Mikroklimatu bojā pats Fils! Visi spēlētāji taču ir pret trījstūri un jau vairākas sezonas intervijās žēlojas par to.
Par Filu kurn visi jau dažus gadus. Kkas mainījās vai tieši pretēji - kļuva vēl sliktāk? Var jau naivi cerēt, ka pēkšņi KP protests pagriezīs lietas par 180 grādiem, ka vecais Fils kādu dienu pamodīsies kā cits cilvēks, bet tu zini, kā mierinājums ir cerība.

Protams, ka spriedze komandas iekšienē tikai vēl pieaugs. Nepadomā, ka es apšaubu, ka visa sliktā sakne ir Fils. Es tik iebilstu par to, ka bezjēdzīgi ugunij tiek pielieta eļļa!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:23, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Cerams. Tik vai vecu āzi ar 11 gredzeniem, kuru pilnībā atbalsta īpašnieks, vari piespiest sākt kko darīt citādi? Man ir tāda aizdoma, ka nekas nemainīsies, tāpēc beigās KP solis tikai situāciju vēl saasinās. Tāpēc es saku, ka, ja šie būtu visu izrunājuši kā vīri privātā sapulcē, nebūtu visas šīs jezgas. Toties tagad KP ir galvenajos virsrakstos, NYK reputācija sasniedz jaunas lejas un kļūst vēl nevēlamāks mērķis brīvajiem aģentiem un citiem spēlētājiem, virmo baumas, ka KP nometne izplata viltus ziņas u.c.
Daudz jau ticis minēts! Viņš labākais pasaules treneris vēsturē, bet kā GM vēl nav sevi pierādījis!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:31, pirms 8 gadiem
Džeksona vietā par ziņģa nekaunību, G-līga līdz līguma beigām. ziņģis ir absolūts nulle pret Džeksonu.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:31, pirms 8 gadiem
Priekškam KP šis skandāls bij vajadzīgs, jo Knicks komanda un Fils deva iespēju draftējot! Antonam ir jātinās prom no Knics, jo viņa laiks ir beidzies, tikai gaisu jauc.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-22 13:34, pirms 8 gadiem
Kā var nesaprast, ka Porziņģis, grib lai Filu nafig aizsūta un komandu sāk normāli būvēt?

Kāda aizmainīšana? neviena komanda Porziņģi nemainīs pret kko labu, jo paši brāļi pateica, ka nospēlēs kontraktu līdz beigām un tad paši izvēlēsies, kurp doties tās ir 2 sezonas....

Drīzāk ziņa auna pierem Dolanam, ka lai sūta Filu pāris mājas tālāk ar visu savu 3stūri.

Un Porziņģis neko nezaudēs pārejot uz nevienu no komandām, viņš paliks kā labais puisis anyway, un Fils varēs turpināt nerunāt ar medijiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:43, pirms 8 gadiem
blondais18 rakstīja: Kā var nesaprast, ka Porziņģis, grib lai Filu nafig aizsūta un komandu sāk normāli būvēt?

Kāda aizmainīšana? neviena komanda Porziņģi nemainīs pret kko labu, jo paši brāļi pateica, ka nospēlēs kontraktu līdz beigām un tad paši izvēlēsies, kurp doties tās ir 2 sezonas....

Drīzāk ziņa auna pierem Dolanam, ka lai sūta Filu pāris mājas tālāk ar visu savu 3stūri.

Un Porziņģis neko nezaudēs pārejot uz nevienu no komandām, viņš paliks kā labais puisis anyway, un Fils varēs turpināt nerunāt ar medijiem.
Tā ir ziņa visai līgai, Filu un Dolanu ieskaitot. Pārējai līgai - ''davai, dodiet piedāvājumus, varbūt varu tikt prom'', NYK - ''labojiet situāciju''. Problēma tik tā, ka gan jau tāpat nekas nenotiks.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:50, pirms 8 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 13:51, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Pats interesantākais šajā visā ir tieši Fila reakcija...
Paņemt kkādu sapulci par visa pamatu... tiešām?
Fils, kuram komandā ir bijis Rodmens... Kurš neatnāk uz treniņiem, kurš neapmeklē visādus komandas pasākumus, bet vienmēr ir uz strīpas spēles dienā un kapā kā mežonis... Pēkšņi viņš kko muld par sapulci un to, ka nekad neviens nav kavējis tādas sapulces viņa karjerā..;. Jaaa, kāaa tad..
Šitā situācija ir uzpūsta principā no nekā.. Manuprāt arī norims kā sākusies, NY nekur KP neaizmainīs un NY neko neiegūs... kā jau visus pēdējos gadus
Tur tev taisnība ! Pa šiem diviem gadiem, kas itkā skaitījās pārbūves procesa sākums Ņujorka nav iemainījusi un uzlabojusi.. neko ! Par lielu naudu pievienoja dažus pieredzējušus free agent (Rose, Noah, Lee) Ja tas vel būtu smieklīgi un labojams, tad paskatoties uz Noah līgumu un kvalitāti laukumā vairs smiekli nenāk. Var tikai stādīties priekšā ko par Filu teiktu ja Porziņģa karjera nebūtu tik veiksmīgi iesākusies. Filam ir jasaka Kristapam paldies par to, ka viņš ir izglābis Fila kā GM pakaļu ! Par treneru izvēli Ņujorkā labāk neizteikties. Par to mistisko trīsstūra uzbrukumu ar kuru Hornačekam nekad nav bijis nekāda sakara arī. Fišers vispār bija treneris vai vienkārši Filam čoms bez darba no Lakers laikiem?? Nevajadzēja bļaut visu sezonu par play-off lai nebūtu tāda vilšanās beigās. Sean Marks Bruklinu ātrāk pacels un aizvedīs līdz play-off nekā 10 kārtējais čempions ar savām basketbola operācijām !

  -2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:53, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Par Filu kurn visi jau dažus gadus. Kkas mainījās vai tieši pretēji - kļuva vēl sliktāk? Var jau naivi cerēt, ka pēkšņi KP protests pagriezīs lietas par 180 grādiem, ka vecais Fils kādu dienu pamodīsies kā cits cilvēks, bet tu zini, kā mierinājums ir cerība.

Protams, ka spriedze komandas iekšienē tikai vēl pieaugs. Nepadomā, ka es apšaubu, ka visa sliktā sakne ir Fils. Es tik iebilstu par to, ka bezjēdzīgi ugunij tiek pielieta eļļa!
Vai nu tu šogad esi beidzis 10. klasi vai arī tevi kāds ar galvu pret sienu sita.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:54, pirms 8 gadiem
KP ar Igiju kopā uz 76ers, pēc kārtējā titula!
Pacels jaunā PO līmenī pelavniekus, Iguodala iemetīs MVP robā un varēs turpināt Lebja skološanu!
GO KP, GO Iguodala!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 13:58, pirms 8 gadiem
Džeksons ir vecs vīrs ar novecojušu skatījumu uz lietām (spēles shēmām, komandas ķīmiju, darījumiem). Viņš sezonas laikā izgāzās ar Rozes un Karameles nespēju aizmainīt. Viņš to vienkārši neprot darīt!
Tāpēc es neticu, ka viņš spētu uztaisīt NY izdevīgu darījumu ar KP aizmainīšanu. Nu neticu!
Parunāja, pačakarēja komandas klimatu un kartējo reizi mēģināja parādīt, kurš te ir Boss...

     [+] [-]

, 2017-06-22 13:59, pirms 8 gadiem
Dancis interesants. Vai Jānis Porziņģis maz zina, ka Karmelo izmanto Kristapu, lai atbrīvotu lielo Ābolu no sirma džentlmeņa, bet pasaule (lasi - Ņujorka) visu vainu uzvels pašam Jankam? Un taisni vārda dienas priekšvakarā

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 14:01, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: KP ar Igiju kopā uz 76ers, pēc kārtējā titula!
Pacels jaunā PO līmenī pelavniekus, Iguodala iemetīs MVP robā un varēs turpināt Lebja skološanu!
GO KP, GO Iguodala!
Knicks labāk varētu noslēgt līgumu ar Igudalu, paņemt mazo spēlētāju draftā, atstāt Entoniju, Lī + KP, Gomezu un būtu cerība pat uz playoff!

     [+] [-]

, 2017-06-22 14:03, pirms 8 gadiem
shadoww rakstīja: Sliktākais ir tas, ka neredzu (pagaidām) ka NY censtos ko darīt lietas labā, lai sastāvu uzlabotu tieši ap Porziņģi, kā to vēl nesen visur reklamēja. Ņujorka Kristapam ir devusi savu- popularitāti, kādu reti kura cita franšīze varētu viņam dot. Ja nekas nemainās, Jacksons paliek un turpina savas ambīcijas, tad uzskatu, ka aizmainīšana uz leikeriem vai Filadefiju būtu pieņemams variants. Sakramento būtu katastrofa.
Kapēc Sakramento būtu katastrofa??

     [+] [-]

, 2017-06-22 14:04, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Dancis interesants. Vai Jānis Porziņģis maz zina, ka Karmelo izmanto Kristapu, lai atbrīvotu lielo Ābolu no sirma džentlmeņa, bet pasaule (lasi - Ņujorka) visu vainu uzvels pašam Jankam? Un taisni vārda dienas priekšvakarā
Karamele patiešām izmanto Kristapu!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 14:08, pirms 8 gadiem
Vispār tie Noā, Mozgova līgumi "rauj jumtu"! Laikā, kad līga pāriet uz garajiem spēlētājiem ar metienu, tad tiek iedoti 70m līgumi- diviem garajiem bez metiena!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 14:11, pirms 8 gadiem
9one rakstīja: Kapēc Sakramento būtu katastrofa??
Jo to organizāciju vada tikpat nekompetenti diletanti, kā NYK.

     [+] [-]

, 2017-06-22 14:18, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Jo to organizāciju vada tikpat nekompetenti diletanti, kā NYK.
Nu Vlade ir ok. Nenobijās un aizmainīja Bugiju. Tagad ir divi top 10 piki un Badijs. Skals, Pappa un Malachi aug. WCS pēc Bugija aizmainīšanas atvērās. Ļoti iespējams Bogdanovičs no Fenerbahce pievienosies. Viveks gan lien kur nevajag bet ko tu īpašniekam padarīsi !

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 14:24, pirms 8 gadiem
9one rakstīja: Nu Vlade ir ok. Nenobijās un aizmainīja Bugiju. Tagad ir divi top 10 piki un Badijs. Skals, Pappa un Malachi aug. WCS pēc Bugija aizmainīšanas atvērās. Ļoti iespējams Bogdanovičs no Fenerbahce pievienosies. Viveks gan lien kur nevajag bet ko tu īpašniekam padarīsi !
Šī brīža situācija liekas labāka, jā, bet Kings ir perspektīvi jau ilgu laiku un mēs labi zinām, pie kā tas ir novedis, tāpēc grūti viņiem noticēt. Nepamet sajūta, ka viņi kārtējo reizi sačakarēs savas iespējas.

     [+] [-]

, 2017-06-22 14:24, pirms 8 gadiem
Lilards ar sauc ciemos

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 14:24, pirms 8 gadiem
un atkal mazo tautu liktenis tiek lemts kuluāros

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 14:25, pirms 8 gadiem
Maucība šonakt laikam no 00:00 jau bus jāskatās NBA TV un jācer uz KP treidu,jo tik toksiskā vidē viņam nav jāatrodas

  -2 [+] [-]

, 2017-06-22 14:27, pirms 8 gadiem
Kristaps pareizi izdarīja, tagad mēdiji par viņu runās, cena tiks sista uz augšu.

     [+] [-]

, 2017-06-22 14:46, pirms 8 gadiem
Bostona būtu visiem labāk
Mājas spēles normālā laikā.
Aizlidot uz spēli lētāk. (biļetes uz spēli, dzīvošana u.t.t. arī pašam KP)
KP tiek play off (Adidas atloka kāpostu uzreiz).

Ja ir jāizvēlas...
Citādi protams NY ir meka, ažiotāža daudz lielāka...
Nez kā tur dzīvot patstāvīgi, bet uz 1 nedēļu bija forši.

     [+] [-]

, 2017-06-22 14:54, pirms 8 gadiem
Pipec, palasot sportacentra komentārus, nemaz neapzinājos, cik mums daudz analītiķi, kas zina vairāk par pašu KP, kas viņam nākotnē nāks par labu!

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 14:59, pirms 8 gadiem
Džeksons: “Bet, lai cik ļoti mums Porziņģis patiktu, mums jādara tas, kas nāks par labu komandai.” Džeksons savā vecuma marasmā jau labu laiku nezin un nesaprot kas komandai ir labāk!!!

  +6 [+] [-]

, 2017-06-22 15:05, pirms 8 gadiem
Palasot komentārus, rodas šaubas par dažu komentētāju prāta līmeni.
Pirmkārt, Kristaps ar savu neierašanos uz to pēcsezonas sapulci neko netika pārkāpis- nav tādas sapulces paredzētas līgumā, pretējā gadījumā jau sen visās avīzēs būtu raksti par Kristapa sodīšanu;
Otrkārt, it kā neizprotamā Longstafa (var teikt Kristapa personīgā trenera) atbrīvošana cieši sasaucas ar 1.punktā minēto (pašam netiekam klāt, ķeramies pie citiem);
Treškārt, domāju, ka Džeksons pats arī saprot, ka līdz ar Kristapa aizmainīšanu viņa paša dienas pašreizējā amatā arī ir skaitītas. Tas drīzāk ir atkal kāds reklāmas triks sava stāvokļa saglabāšanai.
Par pārējo varēs spriest vēlāk, jo pagaidām ar šādu spēlētāju sastāvu NY izslēgšanas spēles, diemžēl, arī šogad nespīd.

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:09, pirms 8 gadiem
Uvio77 rakstīja: Aizlidot uz spēli lētāk. (biļetes uz spēli, dzīvošana u.t.t. arī pašam KP)
BOS jau arī ir ziema, būs vien jāmaksā par apkuri. Pārceltos uz LAC, būtu lētāki komunālie

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 15:11, pirms 8 gadiem
shadoww rakstīja: Sliktākais ir tas, ka neredzu (pagaidām) ka NY censtos ko darīt lietas labā, lai sastāvu uzlabotu tieši ap Porziņģi, kā to vēl nesen visur reklamēja. Ņujorka Kristapam ir devusi savu- popularitāti, kādu reti kura cita franšīze varētu viņam dot. Ja nekas nemainās, Jacksons paliek un turpina savas ambīcijas, tad uzskatu, ka aizmainīšana uz leikeriem vai Filadefiju būtu pieņemams variants. Sakramento būtu katastrofa.
Kādēļ Sakramento slikts variants? Hīlds, WCS, 5. un 10. piks, komanda pārbūves procesā. Nākotne var izrādīties ļoti gaiša..

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:12, pirms 8 gadiem
ako1 rakstīja: Džeksons: “Bet, lai cik ļoti mums Porziņģis patiktu, mums jādara tas, kas nāks par labu komandai.” Džeksons savā vecuma marasmā jau labu laiku nezin un nesaprot kas komandai ir labāk!!!
Kādēļ nesaprot ? Varbūt tieši otrādi. Viņš grib TOP 4 piku un Starting 5 spēlētāju pret KP. Ja tāds treids notiek tad viņš šogad nodraftē 2!! spēlētājus TOP 8 un tad tieši sākas tā pārbūve. Protams drafts ir loterija un nav garantija ka nākotnē tie spēlētāji būs zvaigznes ap kuriem tad arī uzbūvēs to komandu. Jā, viņam šobrīd ir KP ap kuru tad būvēties, bet vai ar to ir pietiekami ?

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 15:12, pirms 8 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Pirmkārt, Kristaps ar savu neierašanos uz to pēcsezonas sapulci neko netika pārkāpis- nav tādas sapulces paredzētas līgumā, pretējā gadījumā jau sen visās avīzēs būtu raksti par Kristapa sodīšanu;
Bet kāpt uz varžacs cilvēkam, kurš var izlemt tavu likteni komandā un kuram nepatīk, ka kāpj uz varžacīm, arī nav prāta darbs. Tas ir miljonu bizness, kur emocijām nav vietas.

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:15, pirms 8 gadiem
pleesonja rakstīja: BOS jau arī ir ziema, būs vien jāmaksā par apkuri. Pārceltos uz LAC, būtu lētāki komunālie
Ar visu apkuri Bostonā dzīvojamā platība bus daudz lētāka ka NY vasarā

LAL spēles galigi nekādā laikā....

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:16, pirms 8 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Palasot komentārus, rodas šaubas par dažu komentētāju prāta līmeni.
Pirmkārt, Kristaps ar savu neierašanos uz to pēcsezonas sapulci neko netika pārkāpis- nav tādas sapulces paredzētas līgumā, pretējā gadījumā jau sen visās avīzēs būtu raksti par Kristapa sodīšanu;
Otrkārt, it kā neizprotamā Longstafa (var teikt Kristapa personīgā trenera) atbrīvošana cieši sasaucas ar 1.punktā minēto (pašam netiekam klāt, ķeramies pie citiem);
Treškārt, domāju, ka Džeksons pats arī saprot, ka līdz ar Kristapa aizmainīšanu viņa paša dienas pašreizējā amatā arī ir skaitītas. Tas drīzāk ir atkal kāds reklāmas triks sava stāvokļa saglabāšanai.
Par pārējo varēs spriest vēlāk, jo pagaidām ar šādu spēlētāju sastāvu NY izslēgšanas spēles, diemžēl, arī šogad nespīd.
Kurš saka, ka viņš ir kko pārkāpis? Lūdzu precīzus citātus.

Izklausās pēc pretrunas - Fils zin, ka KP aizmainīšana nozīmētu Fila beigas, bet par spīti tam, viņš atklāti atzīst, ka apsver piedāvājumus par KP, un, ja ticam reportieriem, pat pats sniedz piedāvājumus citiem. Kā tas iet kopā? Viņš taisa apzinātu pašnāvību?

Pirms apšaubi citu prāta darbību vispirms kārtīgi apdomā, ko esi uzrakstījis.

  +5 [+] [-]

, 2017-06-22 15:19, pirms 8 gadiem
NBA leģendas neizprot 'Knicks' un Porziņģa... - shaq laikam pateica pāris vārdos visu, ko Filam vajadzētu savā galvā ieborēt.

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:19, pirms 8 gadiem
DoOrDie rakstīja: Kādēļ nesaprot ? Varbūt tieši otrādi. Viņš grib TOP 4 piku un Starting 5 spēlētāju pret KP. Ja tāds treids notiek tad viņš šogad nodraftē 2!! spēlētājus TOP 8 un tad tieši sākas tā pārbūve. Protams drafts ir loterija un nav garantija ka nākotnē tie spēlētāji būs zvaigznes ap kuriem tad arī uzbūvēs to komandu. Jā, viņam šobrīd ir KP ap kuru tad būvēties, bet vai ar to ir pietiekami ?
Nuu es to Lauri (somu paskatījos)izvilkumus tikai bet, ganās pa āru visu laiku. Aizsardzībā neko baisu nesaskatīju. UN VIŅŠ IR SOMS!!!!

Ja bostona paņem vēl Gordon Hayward tad tur bilde intresanta veidojas...

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:19, pirms 8 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Kādēļ Sakramento slikts variants? Hīlds, WCS, 5. un 10. piks, komanda pārbūves procesā. Nākotne var izrādīties ļoti gaiša..
Kā jau teicu, Kings nāktone vnm ir spoža, bet nekad tāda nekļūst, jo to vada diletanti. Var jau būt, ka beidzot kkas sāks iet uz labo pusi, bet, ja mācāmies no pagātnes, tad uz Kings jāskatās ļoti skeptiski.

  +4 [+] [-]

, 2017-06-22 15:21, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kurš saka, ka viņš ir kko pārkāpis? Lūdzu precīzus citātus.

Izklausās pēc pretrunas - Fils zin, ka KP aizmainīšana nozīmētu Fila beigas, bet par spīti tam, viņš atklāti atzīst, ka apsver piedāvājumus par KP, un, ja ticam reportieriem, pat pats sniedz piedāvājumus citiem. Kā tas iet kopā? Viņš taisa apzinātu pašnāvību?

Pirms apšaubi citu prāta darbību vispirms kārtīgi apdomā, ko esi uzrakstījis.
NY medijos to izskaidro ar 2 variantiem
1. Nojūdzies
2. Grib lai atlaiž, tad viņam pienākas 24 citroni kompensācija

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:21, pirms 8 gadiem
Nu tak, uz Nets vai 76sers, go zinger! #$$$$$

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:24, pirms 8 gadiem
Heilijs rakstīja: Džeksons ir vecs vīrs ar novecojušu skatījumu uz lietām (spēles shēmām, komandas ķīmiju, darījumiem). Viņš sezonas laikā izgāzās ar Rozes un Karameles nespēju aizmainīt. Viņš to vienkārši neprot darīt!
Tāpēc es neticu, ka viņš spētu uztaisīt NY izdevīgu darījumu ar KP aizmainīšanu. Nu neticu!
Parunāja, pačakarēja komandas klimatu un kartējo reizi mēģināja parādīt, kurš te ir Boss...
Kuram normāli domājošam GM vajag Karmelo ar tāda apjoma līgumu??
Viņš nezin, kas ir komandas spēle, uzbrukumā pie viņa apstājas bumba, un nekad viņš neko ievērības cienīgu nav izcīnijis. Plus visam tam, viņam ir veto uz treidiem. Ja tas būtu tik vienkārši izdarāms, to Fils jau būtu izdarījis sen.
Tāpat Rozam līgums bija uz 1 gadu un komandām nav droši iemainīt spēlētāju, kurš var kļūt par FA

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 15:29, pirms 8 gadiem
Vajadzēja uz to sūda sapulci aiziet un miers! NY ir bagatakais klubs. Prognozes bija izcelt 100M uz rokas +reklāmu līgumi karjeras laikā. Un tagad?????

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:33, pirms 8 gadiem
CRF450R rakstīja: Vajadzēja uz to sūda sapulci aiziet un miers! NY ir bagatakais klubs. Prognozes bija izcelt 100M uz rokas +reklāmu līgumi karjeras laikā. Un tagad?????
It kā bagātākais, pēc algu sarakstiem tik 12tajā vietā līgā...

  +2 [+] [-]

, 2017-06-22 15:43, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka Džeksons uz vecumu palicis pavisam nepacietīgs, ietiepīgs un glups. Ja vien viņam nav kaut kāds cits plāns un visa šī muldēšana ir tikai maska. Bet nu neizskatās, sezonas laikā piedzīvotais ar trijstūra uzbrukumu un dažiem citiem izgājieniem liek domāt, ka kādreiz slavenajam vecim laiks doties pensijā.

     [+] [-]

, 2017-06-22 15:43, pirms 8 gadiem
CRF450R rakstīja: Vajadzēja uz to sūda sapulci aiziet un miers! NY ir bagatakais klubs. Prognozes bija izcelt 100M uz rokas +reklāmu līgumi karjeras laikā. Un tagad?????
lol, nav neviena tāda kluba, kam būtu problēma izmaksāt max līgumus. Un kāda velna pēc tu skaiti cita cilvēka naudu?

  +3 [+] [-]

, 2017-06-22 15:57, pirms 8 gadiem
viss šis ir nepamatoti liels uzpūsts burbulis! nekad, nesaki nekad, bet neredzu, ka KP tiks kaut kur aizmainīts! pārāk liels potenciāls, lai tā vienkārši šķirtos no šī spēlētāja un Fils to labi saprot. Notiek tādā kā ego krāniņu mērīšana un spēku spēle. Ķipa KP gribēja parādīt, ka viņš ir nākotnēs boss un ar viņu jārēķinās, bet Fils no vecās paaudzes, kas neļaus spēlētājiem kāpt sev uz galvas un mēģina tagad ierādīt vietu ar šo žestu, ka daudz lēkāsi aizmainīsim prom!

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 16:02, pirms 8 gadiem
Ir grūti nba atrast sliktāku organizāciju par knicks, būšu tikkai priecīgs ,ja viņu aizmainīs. Sapnis vispār būtu,ja viņu aizmainītu uz cavs pret Love, bet tā jau laikam nenotiks...

     [+] [-]

, 2017-06-22 16:04, pirms 8 gadiem
Nu vecais krakis laiz vala!!!! TAAADS CIRVIS!

     [+] [-]

, 2017-06-22 16:44, pirms 8 gadiem
Tantes tramvaja pieturā runā,ka Spurs esot pieslēdzies.

“Spurs” vēlas aizmainīt vienu no...

     [+] [-]

, 2017-06-22 16:49, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: B*e nespeeju atrast rakstu kur man bija ''-3'' par to ka teicu ka KP un vinja nemaakuliigie brackas to nozeelos!
Lūdzu, lūdzu, atrodi tomēr to rakstu. Visiem trim mīnusa licējiem tas būs gadsimta aplauziens.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 17:15, pirms 8 gadiem
CRF450R rakstīja: Vajadzēja uz to sūda sapulci aiziet un miers! NY ir bagatakais klubs. Prognozes bija izcelt 100M uz rokas +reklāmu līgumi karjeras laikā. Un tagad?????
Tagad viss ir kārtībā! KP jāpaliek visu rukiju līgumu NY vai jāmainās prom ja grib max līgumu dabūt. Cīnīties par gredzenu spēlējot Bostonā ir slikts variants ?
Kp6 tiek normālā komandā, bet NY dabūj pretī šī gada 3piku + pāris future 1 raunda pikus + kādu jauno no bostonas. abām komandām diezgan ok treids ja grib NY spridzināt sastāvu un pārbūvēties..Faktiski aizmainot prom KP NY var noformēt pamatsastāvu ar potenciāli perspektīviem spēlētājiem kas nākotnē varētu būt zvaigznes. Patiesībā šī ideja nav nemaz tik slima no NY skatu punkta ja tiešām bostona izdara labu piedāvājumu.

  +3 [+] [-]

, 2017-06-22 17:46, pirms 8 gadiem
Es ļoti ceru, ka viss beigsies ar Zen Māstera atlaišanu. Vecais Fils pilnīgi apzināti laiž visu organizāciju pa burbuli. Lai arī cik labs treneris viņš bija, bet kā kluba prezidents viņš ir apaļa 0. Vienīgais vērā ņemamais solis bija KP draftēšana, bet arī to viņš tagad mēģina sačakarēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 18:02, pirms 8 gadiem
CRF450R rakstīja: Vajadzēja uz to sūda sapulci aiziet un miers! NY ir bagatakais klubs. Prognozes bija izcelt 100M uz rokas +reklāmu līgumi karjeras laikā. Un tagad?????
100M vai 80M- kāda starpība? tāpat nespēs notērēt un arī bračkām pietiks.

     [+] [-]

, 2017-06-22 18:05, pirms 8 gadiem
EXIT intervija .. Tas vien ir ko verts Ja exit, ta exit .. nemu koferus un pelnu miljonus citur Fils un NY nav veiksmes stasts ';

     [+] [-]

, 2017-06-22 18:07, pirms 8 gadiem
asta rakstīja: Vai nu tu šogad esi beidzis 10. klasi vai arī tevi kāds ar galvu pret sienu sita.
😀😀😀😀

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 18:37, pirms 8 gadiem
kaijs rakstīja: Tantes tramvaja pieturā runā,ka Spurs esot pieslēdzies.

http://www.sportazinas.com/spurs-velas-aizmainit-vienu-no-saviem-lideriem-lai-iegutu-porzingi/
Tas būtu interesanti, Spurs būtu nereāli labs variants.
p.s labs sporta saits, izskatās, ka beidzot kāds ieradies, lai izkonkurētu sc skribelētājus.

     [+] [-]

, 2017-06-22 18:51, pirms 8 gadiem
https://twitter.com/TheMontyShow/st...

te varetu Sportacentrs pastrādāt un noskaidrot, vai šis čalis saka kā ir vai tikai fantazē?

     [+] [-]

, 2017-06-22 18:58, pirms 8 gadiem
re ku vēl viens no tā paša

https://twitter.com/TheMontyShow/st...

Bledsoe, Chriss un 4.numurs draftā pret KP

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 19:08, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Beidzot pats svarīgākais raksts ir publicēts.
Ja godīgi bračkas tomēr ir luni pieļāvuši, lai arī cik sūdīga situācija, KP vajadzēja ierasties uz to pēdējo tikšanos, lai tur viņš arī visu pasaka. Bet sanāk tagad KP ir vainīgais un kkāds, bet ir tomēr, pamats viņu aiztreidot. Man ir slikta nojausma, ka viņu tomēr aizmainīs, bet es ceru tikai ne uz SAC, Magic vai T-wolves, vislabākais būtu Bostona. Bet nu cerēsim, ka tomēr viņš paliks NYK
Un labi vien ir, ja aizmainīs, ātrāk kratīties prom no tās bedres Knicks. Vēl sliktāku organizāciju grūti iedomāties.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 19:15, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Pats interesantākais šajā visā ir tieši Fila reakcija...
Paņemt kkādu sapulci par visa pamatu... tiešām?
Fils, kuram komandā ir bijis Rodmens... Kurš neatnāk uz treniņiem, kurš neapmeklē visādus komandas pasākumus, bet vienmēr ir uz strīpas spēles dienā un kapā kā mežonis... Pēkšņi viņš kko muld par sapulci un to, ka nekad neviens nav kavējis tādas sapulces viņa karjerā..;. Jaaa, kāaa tad..
Šitā situācija ir uzpūsta principā no nekā.. Manuprāt arī norims kā sākusies, NY nekur KP neaizmainīs un NY neko neiegūs... kā jau visus pēdējos gadus
Tak Šakils Onīls arī neieradās uz sapulci, pēc kā tika aizmainīts uz Heat Tā ka visādi var būt, jo interesantāk

     [+] [-]

, 2017-06-22 19:25, pirms 8 gadiem
KP jādara viss iespējamais lai Fils izšķirtos par maiņu. Kā būtu ja KP piezvanītu Filam un pateiktu viņam visu ko par viņu domā? Protams, krievu žargonā lai sulīgāk. Par katru cenu jātiek prom no šīs bēdu ielejas kurā viņš pašlaik atrodās!

     [+] [-]

, 2017-06-22 19:39, pirms 8 gadiem
Neesmu gan pētijis, bet ja aizmauktu lidz galam uz rietumiem - piem lakers... Tad tak spēles sāktos kādos 5:00 nevus 3 vai 4... Tas būtu ērtāk 😀

     [+] [-]

, 2017-06-22 20:02, pirms 8 gadiem
Džeksons var iet gulēt. KP neierašanās uz kaut kādu sapulci nav iemesls Džeksona aktivitātēm. Tur slēpjas kaut kas vairāk. KP jebkurā komandā būs KP6. Džeksons mēģina turēties pie salmiņa.

     [+] [-]

, 2017-06-22 20:08, pirms 8 gadiem
Off-topic - kads kanals bez nba tv raada drafta ceremoniju? Interneta stream protams bus lidz kaklam, bet kads best4sport vai sc tv

     [+] [-]

, 2017-06-22 20:51, pirms 8 gadiem
TripleX rakstīja: Off-topic - kads kanals bez nba tv raada drafta ceremoniju? Interneta stream protams bus lidz kaklam, bet kads best4sport vai sc tv
es skatīšos The Vertical strīmu Yahoo - pagājšgad bij labāks nekā ESPN šovs.

     [+] [-]

, 2017-06-22 21:09, pirms 8 gadiem
Porzijs kritizē Džeksonu un meklē jaunu komandas prezidentu. Tuvā 1-20 gadu nākotne.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-22 22:17, pirms 8 gadiem
ja bus treids,tad izskatas,ka tikai ar Bostonu.Runā,ka esot 3pick+spēlētājs+vēl viens picks tik nezinot par kādu pick iet runa.
Runājot par to spēlētāju-Bredlijs,Krovders varētu būt kandidāti.Zinot,ka Bredlijs nākošgad FA,un dabus ap 20 mil

  +1 [+] [-]

, 2017-06-22 23:07, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: ja bus treids,tad izskatas,ka tikai ar Bostonu.Runā,ka esot 3pick+spēlētājs+vēl viens picks tik nezinot par kādu pick iet runa.
Runājot par to spēlētāju-Bredlijs,Krovders varētu būt kandidāti.Zinot,ka Bredlijs nākošgad FA,un dabus ap 20 mil
ir arī pietiekami daudz ekspertu, kas šo ESPN baumu sauc par pilnīgām muļķībām. tāpat ir tweeti par to, ka KP uz Fīniksu esot tuvu un brālim jau esot pateikts, ka reāli ka notiks.