Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis ar ļoti augstu precizitāti gūst 27 punktus, "Mavericks" sakauj "Pacers"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģis ar ļoti augstu precizitāti gūst 27 punktus, "Mavericks" sakauj "Pacers"
Kristaps Porziņģis. Foto: AFP/Scanpix

Kristapa Porziņģa pārstāvētā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) komanda Dalasas "Mavericks" izbraukumā ar rezultātu 124:112 uzvarēja lietuvieša Domanta Saboņa pārstāvēto Indianas "Pacers", pārtraucot trīs zaudējumu sēriju. Porziņģis maču noslēdza ar double-double, metienus no spēles realizējot ar 80% precizitāti. Sabonis tika pie 25 punktiem un 10 atlēkušajām bumbām.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 32:24 minūtes. Šajā laikā latvietis guva 27 punktus (1p. 2/2, 2p. 11/12, 3p. 1/3), savāca 13 atlēkušās bumbas, atdeva četras piespēles, bloķēja vienu metienu un nopelnīja divas personīgās piezīmes.

Spēles rezultātu atklāja Luka Dončičs, kurš guva divus punktus, realizējot pustālo metienu. Kristaps Porziņģis gūto punktu kontu atklāja pēc nospēlētām nepilnām divām minūtēm, raidot "Pacers" grozā pustālo metienu. Nedaudz vēlāk latvietim padevās danks pēc Dončiča rezultatīvās piespēles. Dalasa sāka teicami, pirmajā ceturtdaļā esot vadībā ar 21:13. Porziņģis šajā laikā bija izcēlies ar desmit punktiem un ļoti augstu precizitāti metienos no spēles (2p. 5/5, 3p. 0/1). Lietuvietis Domants Sabonis ceturtdaļas sākumā aizmeta garām 13. tālmetienu pēc kārtas šajā sezonā, bet ceturtdaļas noslēgumā spēja vienu realizēt. Tāpat pirmajā mača nogrieznī laukumā pēc gandrīz gada pārtraukuma atgriezās Džeremijs Lembs, kurš izārstējis krustenisko saišu savainojumu.

Otrās ceturtdaļas sākumā Porziņģis izcēlās ar diviem punktiem un iespēju izpildīt soda metienu, noslēdzot uzbrukumu ar trīs punktiem. Dalasai bija izdevies iekrāt pat 15 punktu pārsvaru, bet "Pacers" spēja atspēlēties līdz minimumam. Otrajā ceturtdaļā Indiana sāka ar izrāvienu 14:8, kas ļāva atrasties vien trīs punktu atstatumā no "Mavericks". Lai arī Dalasai izdevās atgūt lielāku pārsvaru, tomēr, dodoties puslaika pārtraukumā, rezultāts uz tablo bija vairs tikai plus divi Dalasai. Porziņģis puslaiku noslēdza ar 13 punktiem un astoņām atlēkušajām bumbām, bet Sabonis bija atzīmējies ar 14 punktiem un divām atlēkušajām bumbām.

Indiana spēja otrā puslaika sākumā izvirzīties vadībā, bet tad fantastisku nogriezni aizvadīja Porziņģis, kurš guva deviņus savas komandas punktus pēc kārtas un atguva Dalasai vadību mačā. Porziņģis trešajā ceturtdaļā nokārtoja sev double-double. Latvietis tika nomainīts, bet "Pacers" spēja vēlreiz atspēlēties un pēc Malkoma Brodona realizētā trejača izvirzīties vadībā. Ceturtdaļas noslēgumā laukumā atkal atgriezās lieliski spēlējošais latvietis, kurš otro reizi mačā tika pie diviem punktiem un soda metiena. Noslēdzošo ceturtdaļu labāk iesāka "Mavericks", veicot izrāvienu 11:3, bet Dončičs nokārtoja savu 30. triple-double karjerā. Dalasa turpināja iesākto, audzējot pārsvaru uz tablo. Ceturtās ceturtdaļas beigās "Pacers" atspēlēties neizdevās, un "Mavericks" spēli noslēdza ar panākumu (124:112).

Dončičs maču noslēdza ar 13 punktiem, 12 atlēkušajām bumbām un 12 rezultatīvām piespēlēm, bet otrs rezultatīvākais "Mavericks" rindās bija Trejs Bērks, kuram 22 punkti. "Pacers" rindās kārtējo double-double iekrāja Sabonis, kuram šonakt 25 punkti, 10 atlēkušās bumbas un četras piespēles, bet Brogdons spēli noslēdza ar 25 punktiem un piecām rezultatīvām piespēlēm.

Nākamo spēli "Mavericks" aizvadīs naktī uz svētdienu, tiekoties ar Sanantonio "Spurs".

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 04:24, pirms 4 gadiem
Laba spēle no Mavs, un īpaši KP puses. KP viennozīmīgi šovakar labākais bija laukumā. Mierīgi un bez steigas.
Brīžiem šķita smieklīgi, kā Mavs otrā plāna spēlētāji centās uzlabot savu individuālo statistiku.

     [+] [-]

, 2021-01-21 04:26, pirms 4 gadiem
Vispār jau KP nospēlēja 32 minūtes nevis 29.
Slēpts komentārs: Dzimmiy

     [+] [-]

, 2021-01-21 04:29, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Kristaps šonakt bija zirgā, lai kā centās pončiks spēles beigās sev punktus palasīt, visi metieni šim lidoja garām! Pēc spēles teiks ka kāja sāpēja!
Nu Pončiks arī reāli uztaisīja šo rezultātu, triple double tomēr runā pats par sevi. Bet nu jā, beigās īsti nebija apmierināts ar tikai 13 punktiem.

     [+] [-]

, 2021-01-21 04:30, pirms 4 gadiem
Luka arī šajā spēlē ar ''gariem zobiem'' vilka gumiju,nepatika attieksme,kaut mazo triple-double kaut kā sakasīja! KP panākuma atslēga viennozīmīgi! Shaqtin' A Fool gada balva WCS par visvairāk neiedankotajām bumbām visās sezonas spēlēs! p.s. nebiju domājis,ka Sabonis tik labi metot troikas,būs tik švaks sodiņos!

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 04:30, pirms 4 gadiem
Luka garbage time tā centās punktus dabūt ar visdebīlākajiem metieniem šodien Viņam vajag atpūsties. Tas būtu tikai normāli pie šādām slodzēm. Reāli izskatās izpumpējies.

  +6 [+] [-]

, 2021-01-21 04:30, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Kristaps šonakt bija zirgā, lai kā centās pončiks spēles beigās sev punktus palasīt, visi metieni šim lidoja garām! Pēc spēles teiks ka kāja sāpēja!
Nu kas jums ir, viņi ir komandas biedri un labas piespēlītes pončiks Kristapam deva.

 +12 [+] [-]

, 2021-01-21 04:31, pirms 4 gadiem
KP šovakar spēlēja centra pozīcijā, kas nesa rezultātu - vismaz prieks, ka treneris nelika viņu atkal pie perimetra līnijas, lai šauj tos tālmetienus.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 04:32, pirms 4 gadiem
Krasava blee

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 04:33, pirms 4 gadiem
Luka izskatās noguris - trenera vietā iedotu viņam vienu spēli atpūsties, lai sakārto galvu. ceru, ka Mavericks dabūs Lonzo Ball sastāvā no Pelicans un tad jau Luka varētu vienkārši būt shooter tipa spēlētājs, bet saspēli iesāktu Lonzo Ball kā labs playmaker - tad mavericks varētu izskatīties lieliski.

  +5 [+] [-]

, 2021-01-21 04:33, pirms 4 gadiem
Kristaps panākumu atslēga šī vakara spēlē 11 no 12 divpunktu metienos!

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 04:35, pirms 4 gadiem
ZZ iesmirdi tik te

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 04:35, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu kas jums ir, viņi ir komandas biedri un labas piespēlītes pončiks Kristapam deva.
Nevarēja neievērot,ka vienā brīdī LD atdod filigrānas piespēles,bet jau nākamajā,kā flegma nostājas kaut kur tālāk,un vēro uzbrukumu no malas...jāatpūšas puikam!

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 04:35, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: KP šovakar spēlēja centra pozīcijā, kas nesa rezultātu - vismaz prieks, ka treneris nelika viņu atkal pie perimetra līnijas, lai šauj tos tālmetienus.
šķiet, ka vispār KP visas spēles bijušas labas, kad gāja par C. Un iepriekš pret Pacers tak arī par centru gāja, ja pareizi atceros. Toreiz, kad 38 punkti, tad točna. Būtu labi tā turpināt, kā PF dažbrīd mētājas pa laukumu kā pazudis.

 +11 [+] [-]

, 2021-01-21 04:36, pirms 4 gadiem
Lieliska spēle KP. Fantastiska precizitāte, atlēcošās bumbas uzbrukumā un lieliskas piespēles. Ir beidzot sajutis spēli. Turpmāk pretiniekiem būs tikai grūtāk.
Labi, ka pončikam šodien nekrita. Vismaz vairāk nodarbojās ar piespēļu dalīšanu.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 04:37, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu kas jums ir, viņi ir komandas biedri un labas piespēlītes pončiks Kristapam deva.
Kuram tad citam dot? Kristaps viņam droši rezultatīvās piespēles sakrāja! Ko tas Jonsons tur sadomājies truļļus metot vispār nav skaidrs!

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 04:37, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: šķiet, ka vispār KP visas spēles bijušas labas, kad gāja par C. Un iepriekš pret Pacers tak arī par centru gāja, ja pareizi atceros. Toreiz, kad 38 punkti, tad točna. Būtu labi tā turpināt, kā PF dažbrīd mētājas pa laukumu kā pazudis.
neaizmirsti ka Turners nespeleja. Sabonis bija ka centrs. Pret citu komandu centriem pie groza ietu grutak

  +4 [+] [-]

, 2021-01-21 04:38, pirms 4 gadiem
Bet kas par spēli šobrīd Klīvlendā

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 04:39, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: Bet kas par spēli šobrīd Klīvlendā
2 overtime tulit. kaa man tas Irvings besii

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 04:41, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: šķiet, ka vispār KP visas spēles bijušas labas, kad gāja par C. Un iepriekš pret Pacers tak arī par centru gāja, ja pareizi atceros. Toreiz, kad 38 punkti, tad točna. Būtu labi tā turpināt, kā PF dažbrīd mētājas pa laukumu kā pazudis.
nevar saprast to trenera domu gājienu - kad Luka gūst 30+ punktus, tad viņš KP noliek kaut kur pie ārējās līnijas ganīties pilnīgi bezjēdzīgi, bet kad uzbrukums iet caur KP, tad Luka paliek pasīvs it kā viņa uzdevums būtu tikai bumbu dabūt pāri centra līnijai un tad jau tie pārējie kaut kā to bumbu iebakstīs grozā.
Tiešām ceru, ka Mavs dabūs Lonzo Ball no pelicans - viņš varētu iesākt uzbrukumu, jo piespēles ir viņa stiprā puse kā jau playmaker PG - KP varētu atrasties centra pozīcijā, bet Luka pie perimetra, lai var lidināt tālmetienus, kas tomēr ir viņa galvenais trumpis. Manuprāt ar šādu taktiku Mavs būtu ļoti bīstami uzbrukumā.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 04:42, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: Bet kas par spēli šobrīd Klīvlendā
Otrais pagarinājums - es ceru, ka Cavs paņems šo spēli

  +6 [+] [-]

, 2021-01-21 04:44, pirms 4 gadiem
Nets superkomandā izrādās ir ''sūce'' - tas ir švakais rezervistu soliņš, kas pagaidām no 127 komandas punktiem ir spējis iemest tikai 10 punktus. - visu atdeva dēļ James Harden un tagad uz soliņa sēž G-līgas cienīgi čali izņemot joe Harris!

     [+] [-]

, 2021-01-21 04:44, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Otrais pagarinājums - es ceru, ka Cavs paņems šo spēli
Es ar. Gribās lai Nets zaudē. Bet malači Cavs 8 vīru sastāvā tā cīnīties.

     [+] [-]

, 2021-01-21 04:44, pirms 4 gadiem
Autor, KP ir 13 atlēkušās, nevis 12. Un Lukam 13+12+12. Stati sarakstīti 2 min pirms spēles beigām?

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 04:44, pirms 4 gadiem
No raksta

"Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 29 minūtes" (vispār jau 32)

Porziņģis šajā laikā bija izcēlies ar astoņiem punktiem un ļoti augstu precizitāti metienos no spēles (2p. 5/5, 3p. 0/1). (5x2=8)

Labi, ka tik maz. Savādāk tie kuri, izlasa tikai rakstu, gara acīm var iztēloties pavisam ko citu kā bija laukumā :"D

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 04:47, pirms 4 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: neaizmirsti ka Turners nespeleja. Sabonis bija ka centrs. Pret citu komandu centriem pie groza ietu grutak
bet katru reizi, kad KP iet par centru, stati ir ļoti labi.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 04:48, pirms 4 gadiem
ha haaa... Cavs ir priekšā 142:131 un atlicis ko spēlēt 01:19

  +6 [+] [-]

, 2021-01-21 04:49, pirms 4 gadiem
Cik saprotu tad Mavs nākamā spēle ir pret Spurs - es ceru ,ka KP atkal spēlēs centra pozīcijā, jo Spurs īsti nav ko likt pretī KP šajā pozīcijā kā izņemot veco Aldridge, kas jau Knicks laikos pret KP izskatījās samērā bezspēcīgs!

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 04:50, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: Bet kas par spēli šobrīd Klīvlendā
Sextons taisa brīnumus!

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 04:51, pirms 4 gadiem
Sextons spridzina. 20 punkti pēc kārtas. Kautkas neredzēts.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 04:53, pirms 4 gadiem
Pūra ziņģe, Seksa tonis

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 04:55, pirms 4 gadiem
Par WCS. Kā lai cilvēks iedanko, ja viena čība negatava (viena mella, otra zaļa).

     [+] [-]

, 2021-01-21 04:56, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Pūra ziņģe, Seksa tonis
Bet ja nopietni, tad purva ziņģe, to viņa uzvārds nozīmē

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 05:06, pirms 4 gadiem
Neraža,pirmā spēle,ko nogulēju,un uzreiz labs rezultāts. Tomēr jāpiekrīt Dinamietim-nespēlēja Tērners,pret kuru KP vienmēr iet smagi.

  +4 [+] [-]

, 2021-01-21 05:30, pirms 4 gadiem
Zzz on suicide watch xD

  -3 [+] [-]

, 2021-01-21 05:43, pirms 4 gadiem
Nemākuļu SpirtaCentra autoriem par prieku - https://www.youtube.com/watch?v=2Az...

  +7 [+] [-]

, 2021-01-21 07:18, pirms 4 gadiem
Nekas nav saldāks ja latvietis ieliek leitim kloķi basketā...😎👍

     [+] [-]

, 2021-01-21 07:24, pirms 4 gadiem
Tas pamulkis zzz droshi vien sit galvu pret sienu, jo statistikaa KP visur labaaks par D.Saboni Vienigais Sabonim baarda garaaka

     [+] [-]

, 2021-01-21 07:47, pirms 4 gadiem
joker174 rakstīja: Sextons spridzina. 20 punkti pēc kārtas. Kautkas neredzēts.
Ir, ir redzēts, reti, bet ir. Pirmais piemērs no galvas Lebis gadus padsmit atpakaļ pret Pistons zelta komandu POos iemeta 28pts pēc kārtas.

  +4 [+] [-]

, 2021-01-21 08:15, pirms 4 gadiem
Visi gaiļi, kuri teica, ka Sabonis Kp6 izdupsēs, ejiet tīrīt sniegu!

  -4 [+] [-]

, 2021-01-21 08:34, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: Nu Pončiks arī reāli uztaisīja šo rezultātu, triple double tomēr runā pats par sevi. Bet nu jā, beigās īsti nebija apmierināts ar tikai 13 punktiem.
vienigais ko ponchiks uztisija tas bij klucis bikses rebus savaca izraujot citiem no rokam un piespeles atdeva tikai tad kad pasham vairs nebija bumbu kur likt

  -2 [+] [-]

, 2021-01-21 08:37, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Luka izskatās noguris - trenera vietā iedotu viņam vienu spēli atpūsties, lai sakārto galvu. ceru, ka Mavericks dabūs Lonzo Ball sastāvā no Pelicans un tad jau Luka varētu vienkārši būt shooter tipa spēlētājs, bet saspēli iesāktu Lonzo Ball kā labs playmaker - tad mavericks varētu izskatīties lieliski.
aizmirsti par tadu lietu ponchiks no bumbas n ekad neskjirsies nevares tak tripljus lasit nahaljavu vairak

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 08:38, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: šķiet, ka vispār KP visas spēles bijušas labas, kad gāja par C. Un iepriekš pret Pacers tak arī par centru gāja, ja pareizi atceros. Toreiz, kad 38 punkti, tad točna. Būtu labi tā turpināt, kā PF dažbrīd mētājas pa laukumu kā pazudis.
kp beidzot speleja savu speli ka vecajos labajos knicks laikos cinijas zem groza un paretam uzmeta kadu truli

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 08:41, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Nets superkomandā izrādās ir ''sūce'' - tas ir švakais rezervistu soliņš, kas pagaidām no 127 komandas punktiem ir spējis iemest tikai 10 punktus. - visu atdeva dēļ James Harden un tagad uz soliņa sēž G-līgas cienīgi čali izņemot joe Harris!
tas nekas hardens un kd 2 atsver visu parejo komandu

  +2 [+] [-]

, 2021-01-21 08:41, pirms 4 gadiem
Kā KP tiek 5.ajā,tā prieks skatīties.Ceru,ka Kārlails&Co to saprot.
Slēpts komentārs: DansLočmelis

     [+] [-]

, 2021-01-21 08:43, pirms 4 gadiem
Beidzot sapratis, ka mazāk troikas jāpuļī.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 08:44, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Ar ļoti augstu precizitāti sakasa knapi 27 punktus.
a ko izdarit ja pareja komanda nedod kp bumbu cik pats var savakt tik ari samet zhel ka nepalika knicks tagad varetu regulari katru speli 30+ ladet
Slēpts komentārs: DansLočmelis

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 08:45, pirms 4 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Beidzot sapratis, ka mazāk troikas jāpuļī.
beidzot ponchiks un karlails sapratushi ka jadod piespeles kp

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 08:46, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Luka iedeva paspīdēt savtīgajam pret Saboni. Luka izdarīja visu lai savtīgas izskatītos labāks par Saboni, bet realitāt Sabonis ir labāks.
reali sabonis var iet pasukat tev vai tu vinjam pilnigi pie kajas tas pec jusu izveles

     [+] [-]

, 2021-01-21 08:47, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laba spēle no Mavs, un īpaši KP puses. KP viennozīmīgi šovakar labākais bija laukumā. Mierīgi un bez steigas.
Brīžiem šķita smieklīgi, kā Mavs otrā plāna spēlētāji centās uzlabot savu individuālo statistiku.
Jap, bet te tūliņ būs komenti, ka KP ir nulle salidzinot ar Luku

  -2 [+] [-]

, 2021-01-21 08:47, pirms 4 gadiem
abs-1982 rakstīja: a ko izdarit ja pareja komanda nedod kp bumbu cik pats var savakt tik ari samet zhel ka nepalika knicks tagad varetu regulari katru speli 30+ ladet
Nākamajā spēlē viņš ielādēs 12+0
Slēpts komentārs: DansLočmelis

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 08:49, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Luka izskatās noguris - trenera vietā iedotu viņam vienu spēli atpūsties, lai sakārto galvu. ceru, ka Mavericks dabūs Lonzo Ball sastāvā no Pelicans un tad jau Luka varētu vienkārši būt shooter tipa spēlētājs, bet saspēli iesāktu Lonzo Ball kā labs playmaker - tad mavericks varētu izskatīties lieliski.
.. un tad Luka vairs nepretendēs uz MVP. Diez vai viņš būs apmierināts

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 08:54, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: .. un tad Luka vairs nepretendēs uz MVP. Diez vai viņš būs apmierināts
Nākamajā spēlē es Lukam prognozēju 45+15+15

     [+] [-]

, 2021-01-21 08:54, pirms 4 gadiem
Kas to būtu domājis,ka KP sākot pa C komandai būs labāks speisings un pati spēle

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 09:02, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Nākamajā spēlē es Lukam prognozēju 45+15+15
Ej un apspried to ar zzzz. Jūs kā Siāmas dvīņi mēslu bedrē

     [+] [-]

, 2021-01-21 09:03, pirms 4 gadiem
Nu tik tālu ir skaidrs, ka LD nav favorīts uz MVP, reāli pat nav īsti starp favorītiem. Un arī progresa attiecībā pret pagājušo sezonu nav, varbūt pat neliels regress. Protams, ir pagrūti progresēt no jau ļoti augsta līmeņa.

     [+] [-]

, 2021-01-21 09:26, pirms 4 gadiem
kino rakstīja: Nu tik tālu ir skaidrs, ka LD nav favorīts uz MVP, reāli pat nav īsti starp favorītiem. Un arī progresa attiecībā pret pagājušo sezonu nav, varbūt pat neliels regress. Protams, ir pagrūti progresēt no jau ļoti augsta līmeņa.
Lukas 2.gada progress bija tīri uz KP iesaistīšanās rēķina. Šogad viņš pagaidām neko izcilu nerāda un redzams, ka absolūti nav fiziskajā formā. Tas ir tas, par ko minēju jau 1.gadā - viņš ieradās NBA kā jau nobriedis spēlētājs, kamēr melnīši no NCAA tikai sāka mācīties spēlēt īstu basketbolu. Un visi šie Bukeri-Mitchel- Murreji un vesela rinda jaunuļu aiz viņiem progresē acīmredzot, kamēr Luka vismaz pagaidām ir apstājies. Izskatās, ka Dončičs un Mavs ir dilemmas priekšā - Lukam turpināt "zvaigžņot" ar tripple-duobliem, vai pievērsties vairāk piespēlēm - ko viņs izcili prot - un komandai uzvarēt.

  +7 [+] [-]

, 2021-01-21 09:56, pirms 4 gadiem
Nezinu, ko te daži noliek Dončiču! Ja vidēji spēlē ir gandrīz 10 piespēles, tad tas ir izcils rādītājs pat tīram saspēles vadītājam, šodien pat vairāk kā puse no Lukas piespēlēm bija izcili perfektas , no tām 4 gaisā pie stīpas ar viegliem punktiem. Luka nevar katru spēli spēlēt uz 100% un KP - tiešām labāk jūtas šādā "brīvā" centra pozīcijā! un lieliski izmantoja savas iespējas! Aizsardzībā gan Sabonis 3 X apspēlēja 1:1

     [+] [-]

, 2021-01-21 10:09, pirms 4 gadiem
Lukam back to back spēles pret 4+1 aizsardzību.Tāpēc jau viņam tik smagi gāja uzbrukumā.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 10:18, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Luka spīd 9 no 10 spēlēm, makarons spīd 1 no 10 spēlēm. Tur nav ko abus pat salīdzināt.
tieshi ta nau ko salidzinat 1 letinsh kam es sekoju liidzi un otrs kautkads sloveju pabira kam te paris aptauretie seko lidzi

  +3 [+] [-]

, 2021-01-21 10:21, pirms 4 gadiem
sandza rakstīja: Nezinu, ko te daži noliek Dončiču! Ja vidēji spēlē ir gandrīz 10 piespēles, tad tas ir izcils rādītājs pat tīram saspēles vadītājam, šodien pat vairāk kā puse no Lukas piespēlēm bija izcili perfektas , no tām 4 gaisā pie stīpas ar viegliem punktiem. Luka nevar katru spēli spēlēt uz 100% un KP - tiešām labāk jūtas šādā "brīvā" centra pozīcijā! un lieliski izmantoja savas iespējas! Aizsardzībā gan Sabonis 3 X apspēlēja 1:1
Vispār jau Kjubans&Co KP paņēma ar domu, ka tiks veidots labs tandems ar Dončicu. Kā +/- tas notika šīs nakts spēlē. Šobrīd tas viss vairāk ir gribēšanas formā, un nevis realitātē.
Un tajā, ka šī sadarbība laukumā nenotiek gluži kā gribētos, diez vai var vainot Porziņģi.

  -3 [+] [-]

, 2021-01-21 10:22, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Lukam back to back spēles pret 4+1 aizsardzību.Tāpēc jau viņam tik smagi gāja uzbrukumā.
ja jau tik smagi ponchikam iet lai tak brauc paspele vieteja slovenju liga varbut tur neviens vinju vairak neapcels savadak pus speli to vien dara ka raud pie tiesnehiem kamer pareja komanda cinas

  +4 [+] [-]

, 2021-01-21 10:28, pirms 4 gadiem
sandza rakstīja: Nezinu, ko te daži noliek Dončiču! Ja vidēji spēlē ir gandrīz 10 piespēles, tad tas ir izcils rādītājs pat tīram saspēles vadītājam, šodien pat vairāk kā puse no Lukas piespēlēm bija izcili perfektas , no tām 4 gaisā pie stīpas ar viegliem punktiem. Luka nevar katru spēli spēlēt uz 100% un KP - tiešām labāk jūtas šādā "brīvā" centra pozīcijā! un lieliski izmantoja savas iespējas! Aizsardzībā gan Sabonis 3 X apspēlēja 1:1
Es arī brīnos par tādu klaju nīšanu. Tik superīgas piespēles KP atdeva, komanda uzvar, ko vēl vajag?

Man vislielākais prieks par KP 4 piespēlēm, tas viņu padara par daudz bīstamāku spēlētāju, ja viņš var iesaistīt arī citus. Cerams varēs dabūt savas vidējās piespēles ap kādām 3 sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 10:30, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Lukam back to back spēles pret 4+1 aizsardzību.Tāpēc jau viņam tik smagi gāja uzbrukumā.
Te viens bija saskaitījis WCS dankus pirms šīs spēles - "Willie Cauley-Stein is now 17-of-25 on dunk attempts and 9-of-14 on alley-oops this season"

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 10:32, pirms 4 gadiem
Komentāros trollis uz troļļa

  +4 [+] [-]

, 2021-01-21 10:34, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: nevar saprast to trenera domu gājienu - kad Luka gūst 30+ punktus, tad viņš KP noliek kaut kur pie ārējās līnijas ganīties pilnīgi bezjēdzīgi, bet kad uzbrukums iet caur KP, tad Luka paliek pasīvs it kā viņa uzdevums būtu tikai bumbu dabūt pāri centra līnijai un tad jau tie pārējie kaut kā to bumbu iebakstīs grozā.
Tiešām ceru, ka Mavs dabūs Lonzo Ball no pelicans - viņš varētu iesākt uzbrukumu, jo piespēles ir viņa stiprā puse kā jau playmaker PG - KP varētu atrasties centra pozīcijā, bet Luka pie perimetra, lai var lidināt tālmetienus, kas tomēr ir viņa galvenais trumpis. Manuprāt ar šādu taktiku Mavs būtu ļoti bīstami uzbrukumā.
Domāju, ka ganīšanās pie ārējās līnijas bija saistīta ar vēlmi neriskēt, kamēr nav iegājis ritmā. Zem groza ir daudz lielāks risks gūt traumu. Protams, tur KP ir efektīvāks šobrīd un, ja nebūs problēmu ar traumām, tad droši vien biežāk spēlēs tuvāk pie groza. Nedomāju, ka treneri neredz KP stiprās puses. Vienkārši rīkojās piesardzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 10:35, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es arī brīnos par tādu klaju nīšanu. Tik superīgas piespēles KP atdeva, komanda uzvar, ko vēl vajag?

Man vislielākais prieks par KP 4 piespēlēm, tas viņu padara par daudz bīstamāku spēlētāju, ja viņš var iesaistīt arī citus. Cerams varēs dabūt savas vidējās piespēles ap kādām 3 sezonā.
Diemžēl, bet tik laba sadarbība, kā nulle aizvadītajā spēlē, starp Dončicu un KP ir salīdzinoši liels retums.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 10:36, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Te viens bija saskaitījis WCS dankus pirms šīs spēles - "Willie Cauley-Stein is now 17-of-25 on dunk attempts and 9-of-14 on alley-oops this season"
Es vakar šito redzēju pirms spēles,un biju pārsteigts par to mazo skaitu..Skatoties liekas,ka viņš katrā spēlē aizliek garām vismaz divus

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 10:36, pirms 4 gadiem
rīts rakstīja: Domāju, ka ganīšanās pie ārējās līnijas bija saistīta ar vēlmi neriskēt, kamēr nav iegājis ritmā. Zem groza ir daudz lielāks risks gūt traumu. Protams, tur KP ir efektīvāks šobrīd un, ja nebūs problēmu ar traumām, tad droši vien biežāk spēlēs tuvāk pie groza. Nedomāju, ka treneri neredz KP stiprās puses. Vienkārši rīkojās piesardzīgi.
Neteiktu gan, ka tā tas ir, jo arī pagājušajā sezonā KP bija jāganās ap trīs punktu līnijas.

     [+] [-]

, 2021-01-21 10:39, pirms 4 gadiem
rīts rakstīja: Domāju, ka ganīšanās pie ārējās līnijas bija saistīta ar vēlmi neriskēt, kamēr nav iegājis ritmā. Zem groza ir daudz lielāks risks gūt traumu. Protams, tur KP ir efektīvāks šobrīd un, ja nebūs problēmu ar traumām, tad droši vien biežāk spēlēs tuvāk pie groza. Nedomāju, ka treneri neredz KP stiprās puses. Vienkārši rīkojās piesardzīgi.
Ganīšanās pie ārējās līnijas bija trenera uzdevums, lai atbrīvotu zonu Dončičam. Kad Dončičam pēdējās 2 spēles negāja, tad modeli mainīja - un te rezultāts. P.S. Cik labi Mavs sokas, kad Luka domā vairāk par piespēlēm, nevis personīgajiem statiem. Tikai diez vai tas uz ilgu laiku...

     [+] [-]

, 2021-01-21 10:47, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Lukas 2.gada progress bija tīri uz KP iesaistīšanās rēķina. Šogad viņš pagaidām neko izcilu nerāda un redzams, ka absolūti nav fiziskajā formā. Tas ir tas, par ko minēju jau 1.gadā - viņš ieradās NBA kā jau nobriedis spēlētājs, kamēr melnīši no NCAA tikai sāka mācīties spēlēt īstu basketbolu. Un visi šie Bukeri-Mitchel- Murreji un vesela rinda jaunuļu aiz viņiem progresē acīmredzot, kamēr Luka vismaz pagaidām ir apstājies. Izskatās, ka Dončičs un Mavs ir dilemmas priekšā - Lukam turpināt "zvaigžņot" ar tripple-duobliem, vai pievērsties vairāk piespēlēm - ko viņs izcili prot - un komandai uzvarēt.
Ok, progresē, bet vai ar visu progresu ir tuvumā, garām Dončičam, kurš neprogresē? Vai apzināti nenosauci Jangu?

     [+] [-]

, 2021-01-21 10:49, pirms 4 gadiem
sandza rakstīja: Aizsardzībā gan Sabonis 3 X apspēlēja 1:1
Nebūs tev taisnība,jo ja paskatās abu spēles highlightus kopsummā Sabonis KP apspēlēja 5 X,bet Kristaps viņu 9X,tātad 1:2

     [+] [-]

, 2021-01-21 11:27, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neteiktu gan, ka tā tas ir, jo arī pagājušajā sezonā KP bija jāganās ap trīs punktu līnijas.
Nu cik reizes šito cels augšā? Ja blakus KP nolika k-kādu Powellu, tad logīski, ka bija uzdevums viņam ganīties pie 3pts līnijas, lai paints nebūtu aizbāzts. Manuprāt, Dončič ir vislabākais tieši caurgājienus, un ja zem groza ir 4 garie, tad nekas labs tur nesanāks. Cita runa ir par to, vai KP spēle jāupurē, lai ļautu k-kādiem Powelliem labāk uz laukuma darboties... Pagājušogad tā problēma bija tāpēc, ka nebija normāli wingi komandā, tāpēc bija jālaiž 2 garie.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 11:31, pirms 4 gadiem
Fireblade rakstīja: Ok, progresē, bet vai ar visu progresu ir tuvumā, garām Dončičam, kurš neprogresē? Vai apzināti nenosauci Jangu?
Vorkutam visi tulīt noprogresēs garām Dončičam. Tad, kad tā notiks tad arī runāsim. Atradis lielāko mīnusu - atbraucis jau kā gatavs spēlētājs un var dot pienesumu uzreiz.

     [+] [-]

, 2021-01-21 11:40, pirms 4 gadiem
Lieliska spēlē no Kristapa!

     [+] [-]

, 2021-01-21 11:43, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Vorkutam visi tulīt noprogresēs garām Dončičam. Tad, kad tā notiks tad arī runāsim. Atradis lielāko mīnusu - atbraucis jau kā gatavs spēlētājs un var dot pienesumu uzreiz.
Tas nav Dončiča mīnus, tas ir NCAA basketa mīnus, ka viņu labākie spēlētāji - ar dažiem izņēmumiem - nav gatavi lielajam basketbolam. Un ar tiem Dončiča "efektīgajiem caurgājieniem" ir kā ir, Toronto un daļēji arī Indiāna parādīja, kā ar tiem tikt galā

     [+] [-]

, 2021-01-21 11:47, pirms 4 gadiem
Malacis!

     [+] [-]

, 2021-01-21 11:55, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tas nav Dončiča mīnus, tas ir NCAA basketa mīnus, ka viņu labākie spēlētāji - ar dažiem izņēmumiem - nav gatavi lielajam basketbolam. Un ar tiem Dončiča "efektīgajiem caurgājieniem" ir kā ir, Toronto un daļēji arī Indiāna parādīja, kā ar tiem tikt galā
Tā nav tikai NCAA problēma.Tas jau nāk no vidusskolu laikiem.Varbūt ir gatavi,bet lielākā daļa labāko prostektu visu mūžu ir spēlējuši tikai vienā veidā..Tev ir bumba un dari ko gribi..Koledžā gada laikā neko jaunu neiemācīsi,jo vnk tam nav laika.Beigās jau treneri tikai spiež uz konkrēto spēlētāju spēku konkrētās lietās..
Iemāca tikai tiem kuri principā mācās full time 4 gadus.

Vot šī gada draftā nāk tāds puika ar uzvārdu Suggs.Tas varētu būt noteikti viens no labākajiem most complete prospektiem pēdējo 10 gadu laikā,un vēl pietam saspēlnieka pozīcijā.

     [+] [-]

, 2021-01-21 12:03, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tā nav tikai NCAA problēma.Tas jau nāk no vidusskolu laikiem.Varbūt ir gatavi,bet lielākā daļa labāko prostektu visu mūžu ir spēlējuši tikai vienā veidā..Tev ir bumba un dari ko gribi..Koledžā gada laikā neko jaunu neiemācīsi,jo vnk tam nav laika.Beigās jau treneri tikai spiež uz konkrēto spēlētāju spēku konkrētās lietās..
Iemāca tikai tiem kuri principā mācās full time 4 gadus.

Vot šī gada draftā nāk tāds puika ar uzvārdu Suggs.Tas varētu būt noteikti viens no labākajiem most complete prospektiem pēdējo 10 gadu laikā,un vēl pietam saspēlnieka pozīcijā.
Neatceros kurš, bet bija viens NBA treneris, kurš sacīja, ka savus bērnus mācīties spēlēt basketbolu sūtīs uz Eiropu. Un Bolla puikām jau arī ārzemju pieredze laikam nākusi par labu.

     [+] [-]

, 2021-01-21 12:04, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu cik reizes šito cels augšā? Ja blakus KP nolika k-kādu Powellu, tad logīski, ka bija uzdevums viņam ganīties pie 3pts līnijas, lai paints nebūtu aizbāzts. Manuprāt, Dončič ir vislabākais tieši caurgājienus, un ja zem groza ir 4 garie, tad nekas labs tur nesanāks. Cita runa ir par to, vai KP spēle jāupurē, lai ļautu k-kādiem Powelliem labāk uz laukuma darboties... Pagājušogad tā problēma bija tāpēc, ka nebija normāli wingi komandā, tāpēc bija jālaiž 2 garie.
Daudz ir iznācis lasīt un dzirdēt, ka KP ir tik universāls, pretēji saviem auguma parametriem, ka Karlails pat pusi no viņa iespējām nespēj izmantot.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 12:28, pirms 4 gadiem
Nu redz ka? Ja neganas tikai pie 3p linijas un nepet to trulos triinus, tad pavisam cita lieta groza apaksa?

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 12:44, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: nevar saprast to trenera domu gājienu - kad Luka gūst 30+ punktus, tad viņš KP noliek kaut kur pie ārējās līnijas ganīties pilnīgi bezjēdzīgi, bet kad uzbrukums iet caur KP, tad Luka paliek pasīvs it kā viņa uzdevums būtu tikai bumbu dabūt pāri centra līnijai un tad jau tie pārējie kaut kā to bumbu iebakstīs grozā.
Tiešām ceru, ka Mavs dabūs Lonzo Ball no pelicans - viņš varētu iesākt uzbrukumu, jo piespēles ir viņa stiprā puse kā jau playmaker PG - KP varētu atrasties centra pozīcijā, bet Luka pie perimetra, lai var lidināt tālmetienus, kas tomēr ir viņa galvenais trumpis. Manuprāt ar šādu taktiku Mavs būtu ļoti bīstami uzbrukumā.
Manuprāt Tev jābeidz rakstīt muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 12:56, pirms 4 gadiem
Šādus status, tas ir tas, ko KP vajadzētu diezgan regulāri vākt. Tas būtu viņa algas cienīgi. Galvenais lai kājas tur, tad jau aizies.

     [+] [-]

, 2021-01-21 13:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Daudz ir iznācis lasīt un dzirdēt, ka KP ir tik universāls, pretēji saviem auguma parametriem, ka Karlails pat pusi no viņa iespējām nespēj izmantot.
Nu nav viņš pirmā vijole Maverikos, tāpēc arī netiek izmantots par 100%, bet gan tiek adaptēts, lai komanda spēlētu labāk. Bet, manuprāt, tajā pašā burbulī un arī tagad ejot pa 5. izskatās lieliski. Viņam ir lieliska iespēja raustīt pretiniekus, jo var gan rollot uz basketu un iedankot vai arī iemest 3pts. Manuprāt, iepriekš (pirms pagājušās sezonas burbuļa) tieši tas, ka nerolloja uz grozu bija lielākā limitācija viņam (kas radās dēļ nepiemērota sastāva/partnera blakus vīņam).

Kā arī jāņem vērā tomēr, ka KP ir bijis traumatisks un izlaidis spēles, tā kā grūti uzbūvēt komandas spēli/stilu ar tādu "universāli", kuru pēc tam neviens nespēj aizstāt/imitēt un komandai atkal jāmaina savs plāns, jo viņš nav pieejams sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 13:47, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Neatceros kurš, bet bija viens NBA treneris, kurš sacīja, ka savus bērnus mācīties spēlēt basketbolu sūtīs uz Eiropu. Un Bolla puikām jau arī ārzemju pieredze laikam nākusi par labu.
Teorijā tas izklausās lieliski, bet cik Eiropas audzinātu spēlētāju dominē NBA? Tie paši Dončičs un Jannis, kas ņem bumbu rokā un rada spēli spēlējot 1vs1. Jokičs? Bet viņu atkal nenovērtē līdz galam, nav viņš vēl superstārs. NBA ir zvaigžņu kults un tur visiem patīk/gribās spēle'tājus, kas 1v1 izrausta un iedanko. Tādi eiropas/kombinicionālā basketa spēlētāji spēlē palīglomas.

     [+] [-]

, 2021-01-21 13:51, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu nav viņš pirmā vijole Maverikos, tāpēc arī netiek izmantots par 100%, bet gan tiek adaptēts, lai komanda spēlētu labāk. Bet, manuprāt, tajā pašā burbulī un arī tagad ejot pa 5. izskatās lieliski. Viņam ir lieliska iespēja raustīt pretiniekus, jo var gan rollot uz basketu un iedankot vai arī iemest 3pts. Manuprāt, iepriekš (pirms pagājušās sezonas burbuļa) tieši tas, ka nerolloja uz grozu bija lielākā limitācija viņam (kas radās dēļ nepiemērota sastāva/partnera blakus vīņam).

Kā arī jāņem vērā tomēr, ka KP ir bijis traumatisks un izlaidis spēles, tā kā grūti uzbūvēt komandas spēli/stilu ar tādu "universāli", kuru pēc tam neviens nespēj aizstāt/imitēt un komandai atkal jāmaina savs plāns, jo viņš nav pieejams sastāvā.
Jā, piekrītu tam ko uzrakstīji.

     [+] [-]

, 2021-01-21 13:52, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Teorijā tas izklausās lieliski, bet cik Eiropas audzinātu spēlētāju dominē NBA? Tie paši Dončičs un Jannis, kas ņem bumbu rokā un rada spēli spēlējot 1vs1. Jokičs? Bet viņu atkal nenovērtē līdz galam, nav viņš vēl superstārs. NBA ir zvaigžņu kults un tur visiem patīk/gribās spēle'tājus, kas 1v1 izrausta un iedanko. Tādi eiropas/kombinicionālā basketa spēlētāji spēlē palīglomas.
Navaro Barselonā darīja ko daudzi līderi NBA, bet NBA ar to nepietika!
Nu nevar tādi Bogdanoviči pavilkt 50-60 spēles uzbrukumā!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-21 14:33, pirms 4 gadiem
Ambrē rakstīja: Luka izskatās noguris - trenera vietā iedotu viņam vienu spēli atpūsties, lai sakārto galvu. ceru, ka Mavericks dabūs Lonzo Ball sastāvā no Pelicans un tad jau Luka varētu vienkārši būt shooter tipa spēlētājs, bet saspēli iesāktu Lonzo Ball kā labs playmaker - tad mavericks varētu izskatīties lieliski.
Luka ir ļoti bīstams tieši kā ballhandler, jo viņam ir labs basketball IQ.

Cita lieta ir, ka būtu labi, ja viņam nebūtu obligāti visu laiku ar bumbu jāspēlē, lai nebūtu tik liela slodze un varētu arī pamainīt taktiku, lai pretinieki nevar tik viegli apturēt Mavs. No tā viedokļa tas gan būtu liels ieguvums.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-21 15:42, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Teorijā tas izklausās lieliski, bet cik Eiropas audzinātu spēlētāju dominē NBA? Tie paši Dončičs un Jannis, kas ņem bumbu rokā un rada spēli spēlējot 1vs1. Jokičs? Bet viņu atkal nenovērtē līdz galam, nav viņš vēl superstārs. NBA ir zvaigžņu kults un tur visiem patīk/gribās spēle'tājus, kas 1v1 izrausta un iedanko. Tādi eiropas/kombinicionālā basketa spēlētāji spēlē palīglomas.
Daļēji tā, bet nevajag aizmirst, ka melnīši objektīvi ir fiziski stiprāki un izturīgāki, kamēr baltie ņem ar basketa IQ. Un ja melnīši ir spējīgi mācīties, tad arī straujš progress, kamēr fiziskie dotumi ir tādi, kādi ir un tos kardināli uzlabot nav iespējams. Un tad atliek tikai augums- Novickis, Gazoli, mūsu KP, Sabonis tēvs un dēls

     [+] [-]

, 2021-01-21 16:27, pirms 4 gadiem
Man patika, kad laukumā bija Burks, Brunsons un Dončičs. Trīs saspēlnieki!
Indiana vienkārīs bolījās, kā bumba staigāja apkārt.

     [+] [-]

, 2021-01-21 16:29, pirms 4 gadiem
Un, patiesībā, ideāl bija tie uzbrukumi, kad Luka vienkārši stāvēja un skatījās, jo gribi negribi vienam pie Lukas bija jādežūrē