Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braients: "Nākamgad jāatgriežas, lai uzvarētu"

Andrejs Siliņš

Braients: "Nākamgad jāatgriežas, lai uzvarētu"
Kobe Braients
Foto: AP

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) kluba Losandželosas "Lakers" aizsargs Kobe Braients pēc zaudējuma finālsērijā pret Bostonas "Celtics" ir noskaņots nākamgad atgriezties finālā un gūt panākumus.

"Mums bija vairāki savainotie, bet mēs tik un tā nospēlējām labu sezonu," teica treneris. "Pārveidojām savu komandu, atgriezāmies vēl spēcīgāki. Aizvadījām lielisku izslēgšanas spēļu sēriju līdz "Celtics" bija spējīgi pārtraukt mūsu cerības."

"Uz šo sezonu mēs varam atskatīties tikai pozitīvi," turpināja Džeksons. "Bijām pārsteigti un esam laimīgi, ka tikām finālā. Ikreiz, kad tev gadās šādas iespējas [uzspēlēt finālā], tu nekad nevēlies to laist vējā, bet mēs to izdarījām."

"Mūsu sastāvs ir labs," sacīja aizsargs Kobe Braients, kurš pirms sezonas izteicās, ka komandai noteikti nepieciešams papildinājums. "Tas, kas mums ir jādara, ir jāturpina strādāt. Tā ir atslēga uz panākumiem. Ir spēlētāji, kuri, reiz tikuši finālā, nekad vairs tajā neatgriežas. Svarīgi mums to ir saprast, smagi strādāt un nākamgad atgriezties, lai uzvarētu."

Izmantotie resursi:
Associated Press

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2008-06-19 11:21, pirms 16 gadiem
I believe!!!
Slēpts komentārs: buuvnieks

  +6 [+] [-]

, 2008-06-19 11:22, pirms 16 gadiem
Būs grūt, bet "Lakers" tas varētu būt pa spēkam, ja vien Kobe negribēs tikt aizmainīts, kaut gan pēc šīs sezonas stipri šaubos, ka kaut kas tāds varētu notikt. Komandai ir jāsaglabā tās kodols un varbūt papildināt sastāvu ar kādu jaunu spēlētāju. Katrā ziņā nākamā sezona bus ļoti intresanta.

 +20 [+] [-]

, 2008-06-19 11:25, pirms 16 gadiem
Bainums būs atpakaļ,Vujačič pieliks pie trojku precizitātes,Farmars vēl uzlabos savu lokanību pateicoties jogas nodarbībām. Starta piecinieks komentārus vispār neprasa un,protams, kuģa kapteinis Džekosns jau nu vislabāk zina kas un kā jādara.
Veiksmi!

  +2 [+] [-]

, 2008-06-19 11:26, pirms 16 gadiem
tā teikt: Go get'em tiger!

  +4 [+] [-]

, 2008-06-19 11:26, pirms 16 gadiem
Līdz 1. februārim pastāvēja jautājums-vai šosezon LA vispār tiks PO,bet noveicās komandai ar to Gasola iegūšanu! Uzreiz aizgāja spēle!
Domāju,ka neviena vien komanda cer,ka nākamgad tiks PO finālā! Ta kā Kobem savi vārdi būs jaapstiprina ar pavisam nopietniem darbiem!

  -3 [+] [-]

, 2008-06-19 11:36, pirms 16 gadiem
Un es tam ticu ar Bainumu sastāvā Leikers būs spēcīgāki. Ivar jautājums kopš kura laika tu seko līdzi NBA. Leikers bija spēcīgi pirms Gazola ierašanās un spēlēja iespaidīgi jau no sezonas sākuma, pirms komandā ieradās Gazols Braents teica, ka ar šo komandu mēs šossezon varam sasniegt lielas lietas, bet tad nāca Bainuma savainojums.....

  +9 [+] [-]

, 2008-06-19 11:41, pirms 16 gadiem
JANNCIS rakstīja: Un es tam ticu ar Bainumu sastāvā Leikers būs spēcīgāki. Ivar jautājums kopš kura laika tu seko līdzi NBA. Leikers bija spēcīgi pirms Gazola ierašanās un spēlēja iespaidīgi jau no sezonas sākuma, pirms komandā ieradās Gazols Braents teica, ka ar šo komandu mēs šossezon varam sasniegt lielas lietas, bet tad nāca Bainuma savainojums.....


NBa sekoju kopš 1992 gada!
Taisnība,ka kopš Džordans vairs nespēlē un Bulls ir pastarīšu lomā es tā mazliet mazāk pievēršu tam uzmanību!
Ja godīgi,tad tas ko uzrakstiju nav mans izdomājums,bet tā teica
M. Bergmanis vienā no pēdējiem NBA apskatiem!
Varu viņam tikai piekrist,jo sezonas sākumā LA nebija tik spēcīgi,lai domātu par PO finālu!

  +6 [+] [-]

, 2008-06-19 11:41, pirms 16 gadiem
Cerams tiešām saņemsies, LAL ir lieliska komanda, jauna un spēcīga! es par LAL!

  +7 [+] [-]

, 2008-06-19 11:45, pirms 16 gadiem
mans treneris stāstīja, ka Kobem ir tik milzīgs talants, ka viņam nav jānāk pirms treniņa, kā to dara pārējie un nav jāpaliek pēc treniņa kā pārējiem, tāpēc vajadzētu strādāt tikai pārējiem, bet Koubijam tikai pie saspēles.
Katrā gadījumā ceru redzēt labāku sniegumu no Vujačiča un no Fārmāra, pārējie jau daudz maz sevi ir pierādījuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-06-19 11:52, pirms 16 gadiem
jātur šis pie vārda

  +3 [+] [-]

, 2008-06-19 12:00, pirms 16 gadiem
3Martinsh3 rakstīja: mans treneris stāstīja, ka Kobem ir tik milzīgs talants, ka viņam nav jānāk pirms treniņa, kā to dara pārējie un nav jāpaliek pēc treniņa kā pārējiem, tāpēc vajadzētu strādāt tikai pārējiem, bet Koubijam tikai pie saspēles.
Katrā gadījumā ceru redzēt labāku sniegumu no Vujačiča un no Fārmāra, pārējie jau daudz maz sevi ir pierādījuši


kaarteejais veertiigais domu grauds

  +7 [+] [-]

, 2008-06-19 12:05, pirms 16 gadiem
3Martinsh3 rakstīja: mans treneris stāstīja, ka Kobem ir tik milzīgs talants, ka viņam nav jānāk pirms treniņa, kā to dara pārējie un nav jāpaliek pēc treniņa kā pārējiem, tāpēc vajadzētu strādāt tikai pārējiem, bet Koubijam tikai pie saspēles.
Katrā gadījumā ceru redzēt labāku sniegumu no Vujačiča un no Fārmāra, pārējie jau daudz maz sevi ir pierādījuši

Nu a man smiekli nāk par Tavu treneri
Pirms pēdējās fināla spēles LA, Rejs Alens uz Bostonu nebrauca kopā ar komandu, jo viņam bija saslimis bērns un tāpēc viņš brauca ātrāk. Komentātori sestās spēles laikā stāstija, ka Rejs zālē ieradies 3 stundas pirms spēles, kad tur vēl trenējušās karsējmeitenes. Rejs esot sildījies, metis pa grozu un spēlē iemeta 7 no 9 trīnīšiem! Tagad lai Tavs treneris pasaka, ka Kobem ir lielāks talants par Alenu tieši trīspunktu metienu realizācijā! Bullshit, neviens talants nevar pilnībā realizēties bez trenēšanās un komandas līderim ir jābūt piemēram šajā ziņā!

  +3 [+] [-]

, 2008-06-19 12:13, pirms 16 gadiem
3Martinsh3 rakstīja: mans treneris stāstīja, ka Kobem ir tik milzīgs talants, ka viņam nav jānāk pirms treniņa, kā to dara pārējie un nav jāpaliek pēc treniņa kā pārējiem, tāpēc vajadzētu strādāt tikai pārējiem, bet Koubijam tikai pie saspēles.
Katrā gadījumā ceru redzēt labāku sniegumu no Vujačiča un no Fārmāra, pārējie jau daudz maz sevi ir pierādījuši

Varis Krūmiņš ?

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 12:15, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu a man smiekli nāk par Tavu treneri
Pirms pēdējās fināla spēles LA, Rejs Alens uz Bostonu nebrauca kopā ar komandu, jo viņam bija saslimis bērns un tāpēc viņš brauca ātrāk. Komentātori sestās spēles laikā stāstija, ka Rejs zālē ieradies 3 stundas pirms spēles, kad tur vēl trenējušās karsējmeitenes. Rejs esot sildījies, metis pa grozu un spēlē iemeta 7 no 9 trīnīšiem! Tagad lai Tavs treneris pasaka, ka Kobem ir lielāks talants par Alenu tieši trīspunktu metienu realizācijā! Bullshit, neviens talants nevar pilnībā realizēties bez trenēšanās un komandas līderim ir jābūt piemēram šajā ziņā!


es saprotu, ka tu mīli Allenu, man viņš kā spēlētājs ļoti patīk un viņš tiešām ir labs, bet Kobem IR lielāks talants, varbūt viņš nav tik labs 3 punktu metējs, bet viņš ir nākošais daudzpusīgākais un neapturamākais spēlētājs aiz Džordana, tā ka piedod, bet Allens lai arī cik labs tomēr netur līdzi Kobem...

  +1 [+] [-]

, 2008-06-19 12:15, pirms 16 gadiem
3Martinsh3 rakstīja: neesi biš ļevs pārlasi manis sacīto. Es teicu, ka Kobem ir talants, es neteicu, ka pats lielākais un ka viņš tur ir nenormālākais ērglis, prieks par tavu Bostonieti un to tu vari pastāstīt kādam, kam tas intresē. Mans treneris ir labākais starp jauniešu treneriem un tākā pievaldi muti

Man vēl bērns nav tik liels lai sāktu trenēties, bet ja tāds treneris bērniem stāsta, ka kāds redz var mazāk trenēties, kāds vairāk, tad man būtu daudz ko tādam gudriniekam pastāstīt Nu kad paaugsies lielāks varbūt sapratīsi

  +4 [+] [-]

, 2008-06-19 12:20, pirms 16 gadiem
KB rakstīja: Varis Krūmiņš ?

vents

  +4 [+] [-]

, 2008-06-19 12:21, pirms 16 gadiem
KaKts rakstīja: es saprotu, ka tu mīli Allenu, man viņš kā spēlētājs ļoti patīk un viņš tiešām ir labs, bet Kobem IR lielāks talants, varbūt viņš nav tik labs 3 punktu metējs, bet viņš ir nākošais daudzpusīgākais un neapturamākais spēlētājs aiz Džordana, tā ka piedod, bet Allens lai arī cik labs tomēr netur līdzi Kobem...

Es mīlu Allenu Nepaliec smieklīgs! Es te dažam no bērnu basketbola skolas cenšos ieskaidrot, ka nevajag paļauties tikai uz talantu! Man elks basketbolā ir Maikls, kuram talanta bija vairāk kā Kobem, bet viņš pirmais nāca uz treniņiem un pēdējais gāja prom, bija līderis treniņos, ģērbtuvē un spēles laikā!!! Man nav ne jausmas, ko treniņos dara Kobe un arī nemaz neinteresē!

  -2 [+] [-]

, 2008-06-19 12:31, pirms 16 gadiem
Mūsu sastāvs ir labs," sacīja aizsargs Kobe Braients, kurš pirms sezonas izteicās, ka komandai noteikti nepieciešams papildinājums.

bet no sezonas saakuma jau gasols ir naacis klaat un tagat arii ir labs !

  +2 [+] [-]

, 2008-06-19 12:32, pirms 16 gadiem
talants, ne talants, bet Alens, Gārnets, Pīrss & co šobrīd ir čempioni, kamēr Kobe, Gasols, Odoms sevi mierina ar domu - nākamgad. Nezinu vai tas tik vienkārši viņiem tā sanāks. Kobe jaunāks neplaiek un izskatās, ka prātīgāks arī nē.

  +3 [+] [-]

, 2008-06-19 13:02, pirms 16 gadiem
Te par to trenera teiktu var reāli ierēkt...
Labi varbūt viņam nevajag palikt ilgāk pēc treniņa kā jaunajiem čaļiem, bet uz treniņu viņam ir jānāk, pie precizitātes IR jāstrādā (it sevišķi pēc šitādas precizitātes kā finālā, tā teikt, kā pieliek viņam aizsargu tā iemest nevar no hard feelings Plus vēl viņam ir jābūt līderim arī treniņos, ne tikai jatēlo tāds laukumā. UN pats svarīgākais savu līmeni noturēt un arī uzlabot var tikai intensīvi trenējoties... Taka treniņi viņam ir pat ļoti svarīgi...

Bet par rakstu... Uz priekšu Braient, personīgi es no Lakers nākamgad sagaidu ne švakāku sniegumu un ne mazāk interesantu finālu nu ja ne finālu tad vismaz play-off noteikti.

  +3 [+] [-]

, 2008-06-19 13:06, pirms 16 gadiem
KaKts rakstīja: es saprotu, ka tu mīli Allenu, man viņš kā spēlētājs ļoti patīk un viņš tiešām ir labs, bet Kobem IR lielāks talants, varbūt viņš nav tik labs 3 punktu metējs, bet viņš ir nākošais daudzpusīgākais un neapturamākais spēlētājs aiz Džordana, tā ka piedod, bet Allens lai arī cik labs tomēr netur līdzi Kobem...



Teiksim tā Rejs Alens ir labākais snaiperis līgā vismaz uz šo brīdi. Snaiperis domāju tieši metienu, tā izpildījumu utt... Kobe ir labāks caurgājiens, asums utt... Talants Kobem ir lielāks tur piekrītu. Bet Alens pierādīja savu stabilititāti, tad kad vajadzēj....

  +3 [+] [-]

, 2008-06-19 13:20, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Te par to trenera teiktu var reāli ierēkt...
Labi varbūt viņam nevajag palikt ilgāk pēc treniņa kā jaunajiem čaļiem, bet uz treniņu viņam ir jānāk, pie precizitātes IR jāstrādā (it sevišķi pēc šitādas precizitātes kā finālā, tā teikt, kā pieliek viņam aizsargu tā iemest nevar no hard feelings Plus vēl viņam ir jābūt līderim arī treniņos, ne tikai jatēlo tāds laukumā. UN pats svarīgākais savu līmeni noturēt un arī uzlabot var tikai intensīvi trenējoties... Taka treniņi viņam ir pat ļoti svarīgi...

Bet par rakstu... Uz priekšu Braient, personīgi es no Lakers nākamgad sagaidu ne švakāku sniegumu un ne mazāk interesantu finālu nu ja ne finālu tad vismaz play-off noteikti.

Nu tieši tā! Tas ko es gribēju pateikt ar piemēru par Allenu, ka pat tādā līmenī zvaigznes nāk stundas ātrāk trenējas, nevis uzskata sevi par superzvaigznēm kam redz vairs nevajag trenēties! Tieši tas ir jāsaprot mūsu jaunajiem basketbolistiem, kuri jau jaunatnes līmenī uzskata sevi par zvaigznēm Kaut kāds jau iemesls tam ir, kādēļ mums jaunatnes līmenī ir tik daudz talantīgi spēlētāji, kuri tā arī sevi nav spējuši pierādīt pieaugušo līmenī, kaut gan savās vecuma grupās ir bijuši daudz labāki par citu valstu spēlētājiem. Kaut vai tas pats piemērs ar Kristapu valteru, kurš jauniešu čempionātos par Toniju Pārkeru esot bijis daudz labāks! Iespējams nav labākais piemērs, bet tādi gadījumi ir daudz! Trenerim jaunatnes līmenī būtu tieši jāmāca trenēties cītīgāk un skaidrot ka tikai ar darbu var kaut ko panākt, nevis stāstīt pasakas par to, ka Kobe redz varot mazāk trenēties! Būtu labāk painteresējies un pastāstījis, cik daudz darba treniņos ziedojot brīvo laiku Kobe ir ieguldījis lai sasniegtu virsotni!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-19 13:39, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu tieši tā! Tas ko es gribēju pateikt ar piemēru par Allenu, ka pat tādā līmenī zvaigznes nāk stundas ātrāk trenējas, nevis uzskata sevi par superzvaigznēm kam redz vairs nevajag trenēties! Tieši tas ir jāsaprot mūsu jaunajiem basketbolistiem, kuri jau jaunatnes līmenī uzskata sevi par zvaigznēm Kaut kāds jau iemesls tam ir, kādēļ mums jaunatnes līmenī ir tik daudz talantīgi spēlētāji, kuri tā arī sevi nav spējuši pierādīt pieaugušo līmenī, kaut gan savās vecuma grupās ir bijuši daudz labāki par citu valstu spēlētājiem. Kaut vai tas pats piemērs ar Kristapu valteru, kurš jauniešu čempionātos par Toniju Pārkeru esot bijis daudz labāks! Iespējams nav labākais piemērs, bet tādi gadījumi ir daudz! Trenerim jaunatnes līmenī būtu tieši jāmāca trenēties cītīgāk un skaidrot ka tikai ar darbu var kaut ko panākt, nevis stāstīt pasakas par to, ka Kobe redz varot mazāk trenēties! Būtu labāk painteresējies un pastāstījis, cik daudz darba treniņos ziedojot brīvo laiku Kobe ir ieguldījis lai sasniegtu virsotni!!!



Pilnībā piekrītu...
Visa pamatā ir cītīgs un intensīvs darbs, nežēlojot sevi un ziedojot lielāko tiesi no brīvā laika basketbolam...
Katgan tas attiecas uz visiem sporta veidiem, kad nonāk līdz profesionālam līmenim, ne tikai basketbolu

     [+] [-]

, 2008-06-19 14:01, pirms 16 gadiem
cik jauki var visu izpušķot un pēc tam par to rakstīt.

  -4 [+] [-]

, 2008-06-19 15:12, pirms 16 gadiem
smart23 rakstīja: I believe!!!

Tieshi taaa....! LAL Suck.............!

  +5 [+] [-]

, 2008-06-19 15:26, pirms 16 gadiem
Pupiņpilsētai šogad vnk paveicās.

Nakamgad vinji nebus austrumu pirma komanda un finalaa netiks

Lakers atgriezisies un uzvares

  +3 [+] [-]

, 2008-06-19 15:43, pirms 16 gadiem
lai jau Braientam tiek uzwara

  +2 [+] [-]

, 2008-06-19 16:27, pirms 16 gadiem
Tieši tā

  -2 [+] [-]

, 2008-06-19 17:05, pirms 16 gadiem
un sākas mērīšanās ar svešiem krāniņiem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-19 17:13, pirms 16 gadiem
Bostonai ir nedabīgi laba aizsardzība Džeksons noteikti zina ka ja būtu Maikls tad vinnētu bet tākā Maikla nav ir jāspēlē aizsardzībā tāpat kā Bostonai Rejam Alenam pretī jāliek Vujačič + Radmanovič Pīrsam Braients Gārnetam Gasols un Odoms šoreiz Leikeriem pa vāju aizsardzība bija bet pašiem liekas ka Bostonai pa stipru

Ja Bostonas trio palix (un visticamāk palix) tad finālā viņi būs 100% Lakers būs jācīnās un tad ar Bainamu jāņem tituls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja