Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Goldensteitas "Warriors" pēc 40 gadu pauzes kļūst par NBA čempioni

Goldensteitas "Warriors" pēc 40 gadu pauzes kļūst par NBA čempioni
Goldensteitas "Warriors" triumfs
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas 2014./15. gada sezonā čempiones titulu ieguvusi Goldensteitas „Warriors”, kura finālsērijas sestajā spēlē ar 105:97 viesos pārspēja Klīvlendas „Cavaliers”. Ar "triple-double" izšķirošajā mačā izcēlās Dreimonds Grīns, bet ar 25 punktiem rezultatīvākie uzvarētāju komandā bija Andrē Igudala un Stefens Karijs.

„Warriors” spēli uzsāka ar lielisku aizsardzību, piespiežot „Cavaliers” pirmajā ceturtdaļā kļūdīties deviņas reizes, ieskaitot trīsreiz pārtērētu uzbrukuma laiku. Tas ļāva izvirzīties vadībā ar +13, taču otrajā ceturtdaļā „Warriors” līderi Klejs Tompsons un Andrē Igudala sapelnīja piezīmes un tika nosēdināti rezervē. „Cavaliers” pirmajā puslaikā izdarīja piecreiz vairāk soda metienu nekā pretinieki (21:4), kas palīdzēja atgūties un pēc pirmajām 24 minūtēm atrasties tikai divu punktu iedzinējos (43:45).

Trešajā ceturtdaļā „Cavs” uz brītiņu arī pārņēma vadību, taču sekoja asa „Warriors” atbilde, atkal piespiežot pretiniekus vairākkārt kļūdīties. Goldensteitas ātros uzbrukumus neizdevās apturēt, turklāt ļoti veiksmīga izrādījās rezerves centra Festusa Ezili iesaistīšanās spēlē, gūstot septiņus punktus pēc kārtas, kas palīdzēja panākt arī 15 punktu pārsvaru.

„Cavs” nepadevās bez cīņas, taču viņu izrāvienu apslāpēja pēc kārtas trāpītie Karija, Igudalas un Tompsona tālmetieni ceturtās ceturtdaļas vidū, atjaunojot vairāk nekā desmit punktu pārsvaru, un patiešām nopietna intriga par spēles uzvarētāju vairs neradās līdz pašai mača izskaņai. Ērls Smits pēdējās divās minūtēs iemeta trīs tālmetienus un pievilka līdz -4, taču Karija un Igudalas soda metieni tai atspēlēties neļāva. Spēles gala rezultāts 105:97, un "Warriors" uzvara sērijā ar 4:2.

Ar „triple-double” šodienas spēlē izcēlās Dreimonds Grīns (16+11+10), kā arī ar trim pārtvertām bumbām. Pa 25 punktiem sameta Andrē Igudala un Stefens Karijs, bet pa svarīgiem desmit punktiem sameta rezervisti Šons Livingstons un Festus Ezili. „Warriors” izdarīja 28 rezultatīvas piespēles, un visi tās spēlētāji čempionu titulu ieguvuši pirmo reizi savā karjerā.

„Warriors” kļuvusi par NBA čempioni pirmo reizi kopš 1975. gada un ceturto reizi kluba vēsturē. Stīvs Kers savukārt ierakstījis savu vārdu NBA vēsturē kā pirmais galvenais treneris, kurš savā debijas sezonā aizvedis komandu līdz čempionu titulam. „Warriors” pārliecinoši bija labākā arī regulārajā sezonā, kurā par līgas MVP tika atzīts tās saspēles vadītājs Stefens Karijs, savukārt par finālsērijas MVP tika nosaukts Andrē Igudala.

„Cavaliers” savukārt pēc četru sezonu ilgas tiekšanās uz „play-off” otro reizi savā vēsturē bija aizkļuvusi līdz finālam un otro reizi zaudējusi. Tās līderis Džeimss nu piedalījies sešās finālsērijās, no kurām zaudējis četrās. Šo finālu viņš noslēdza ar 32 punktiem, 18 atlēkušajām bumbām un deviņām piespēlēm, bet finālsērijā vidēji izcēlās ar 36,6 punktiem, 12.4 atlēkušajām un 8.8 rezultatīvām piespēlēm.

"Cavaliers" - "Warriors" 97:105 (15:28, 28:17, 18:28, 36:32)

Cavaliers: Džeimss 32 (18 atl.b., 9rez.p.), Smits 19, Mozgovs 17, Tompsons 15, Šamperts 8, Džounss 5, Delavedova 1, Heriss, Millers
Warriors: Igudala 25, Karijs 25 (8rez.p.), Grīns 16 (11atl.b., 10rez.p.), Ezeili 10, Livingstons 10, Bārnss 9, Tompsons 5, Barbosa 5, Lī

NBA finālsērija - 4:2 ”Warriors” labā

VietaKomandasDatumsLaiks/Rez.
OklendaWarriors-Cavaliers05.06108:100 P
OklendaWarriors-Cavaliers08.0693:95 P
KlīvlendaCavaliers-Warriors10.0696:91
KlīvlendaCavaliers-Warriors12.0682:103
OklendaWarriors-Cavaliers15.06104:91
KlīvlendaCavaliers-Warriors17.0697:105

NBA pēdējo desmit sezonu čempioni

GadsČempionefinālistesērijā
2015WarriorsCavaliers4:2
2014SpursHeat4:1
2013HeatSpurs4:3
2012HeatThunder4:1
2011MavericksHeat4:2
2010LakersCeltics4:3
2009LakersMagic4:1
2008CelticsLakers4:2
2007SpursCavaliers4:0
2006HeatMavericks4:2

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader in Sports


, 2015-06-17 07:01, pirms 10 gadiem
Izcila sezona, nav vārdam vietas. Viena no izcilākajām NBA vēsturē, turklāt ar treneri - rokiju! Respect!
, 2015-06-17 07:03, pirms 10 gadiem
Apsveicu Goldensteitu ar pelnītu uzvaru!
, 2015-06-17 07:03, pirms 10 gadiem
Izcila tieši komanda
, 2015-06-17 07:03, pirms 10 gadiem
LeBrons plēsās kā varēja, sakat ko gribat fenomenāls spēlētājs. Cavaliers izturību, veselību lai nākamais gads būtu čempiona gads. Apsveicu Warriors fanus.
, 2015-06-17 07:03, pirms 10 gadiem
Lai vairs nebūtu nekādi salidzinājumi LBJ ar MJ
Slēpts komentārs: fans81
, 2015-06-17 07:05, pirms 10 gadiem
Viens nebija maucējs... Butu kaut viens no traumetajiem butu cits rezultāts... Bet nu wariors ar cariyu malači...
, 2015-06-17 07:05, pirms 10 gadiem
Komanda > viens spēlētājs. Malači warriors.
, 2015-06-17 07:06, pirms 10 gadiem
Cilvēcīgi žēl Lebrons, jo puisis rāvās un cīnījās līdz pēdējam, bet tāds nu ir sports. Fināls priekš šīs komandas un 2 uzvaras tajā vien jau ir vērtējams ar + zīmi. Lai Cavs veicas nākamajā sezonā, bet tagad galvenais ir tikt galā ar traumām.
Apsveicu GSW ar uzvaru, lai gan tomēr biju par CAVS. Jāsaka, ka pelnīta uzvara.
, 2015-06-17 07:06, pirms 10 gadiem
Lielākais prieks par Iggy. Aizgāja no nuggets, jo redzēja ka ar šiem čaliem būs aršana. Apsveicu GSW ar lielisku sezonas noslēgumu. James apkārt vieni nabagi. Deliju jau te daudzi cēla debesīs, bet viss nostājās savas vietas. Jebkuras PO komandas backup pg varēja spēlēt.viņa vietā.
, 2015-06-17 07:07, pirms 10 gadiem
Cerēju uz Game 7, tad būtu skatījies.
, 2015-06-17 07:09, pirms 10 gadiem
Igijs MVP
, 2015-06-17 07:09, pirms 10 gadiem
Pelnīta GSW uzvara. Īsta čempionu komanda - nokomplektēta no a līdz z. Labi aizsardzības spēlētāji, labi punktu metēji. Džeimsam vienam ar diviem garajiem kā palīgiem, diemžēl, nebija iespēju uzvarēt.
, 2015-06-17 07:10, pirms 10 gadiem
BĀĀC !!! Igudala!!!
, 2015-06-17 07:10, pirms 10 gadiem
Iggy, Iggy! 125% pelnīti, jo dot zaudētāju komandas spēlētājam tomēr nebūtu pieklājīgi, lai cik monstruāls tas būtu!
, 2015-06-17 07:11, pirms 10 gadiem
nu neko! Karijam vēl būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 07:13, pirms 10 gadiem
Karijs iskatījās ka sāks raudāt
, 2015-06-17 07:13, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Skaisti. Mana prognoze sērijai sākoties par sešām spēlēm piepildījās. Warriors titulu paņēma Klīvlendā, kas ir vēl patīkamāk. Karijs bija to pelnījis ar savu spēli - lielisks noslēgums lieliskai sezonai. Prieks arī par Igudalu, Tompsonu un pārējiem. Tūlīt te saskries atkal visi Lebrona fani un sāksies pasaku stāsti par visuma labāko basketbolistu. Bet tam vairs nebūs nekādas nozīmes. Uzvara ir MŪSĒJĀ. Un LJ atkal stāv pie ratiem, tāpat kā pagājšgad. Viņam vienkārši jāzin viņa vieta. Skaisti. Igudala ir MVP, nevis jūsu Lebrons, ha-ha .... Vienkārši sejā ... kas bija par ūjināšanu ... ha-ha .... Lebrona fani - lieciet man tagad mīnusus cik gribat - es šorīt priecājos no visas sirds.
Kads sakars par Lebronu tava pedeja teikuma? pilniigs iblis tu esi,...
, 2015-06-17 07:14, pirms 10 gadiem
Nu pelnīti jau, pelnīti... ! Talants tomēr ņēma virsroku. Taču cepuri nost Cavaliers, protams, par šo cīņu. Pazaudēt divus līderus un tā nocīnīties... Super!
, 2015-06-17 07:16, pirms 10 gadiem
Bez pārsteigumiem, GSW bija jākļūst par Čempioniem, Igijam par finālu MVP
, 2015-06-17 07:16, pirms 10 gadiem
Fantastiska komanda un izcils sniegums - pelnīti!

Prieks par Iggiju.
, 2015-06-17 07:16, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Skaisti. Mana prognoze sērijai sākoties par sešām spēlēm piepildījās. Warriors titulu paņēma Klīvlendā, kas ir vēl patīkamāk. Karijs bija to pelnījis ar savu spēli - lielisks noslēgums lieliskai sezonai. Prieks arī par Igudalu, Tompsonu un pārējiem. Tūlīt te saskries atkal visi Lebrona fani un sāksies pasaku stāsti par visuma labāko basketbolistu. Bet tam vairs nebūs nekādas nozīmes. Uzvara ir MŪSĒJĀ. Un LJ atkal stāv pie ratiem, tāpat kā pagājšgad. Viņam vienkārši jāzin viņa vieta. Skaisti. Igudala ir MVP, nevis jūsu Lebrons, ha-ha .... Vienkārši sejā ... kas bija par ūjināšanu ... ha-ha .... Lebrona fani - lieciet man tagad mīnusus cik gribat - es šorīt priecājos no visas sirds.
Un gribi teikt, ka Lebrons nav labākais basketbolists šobrīd? Uzvara vai zaudējums, bet šā vai tā viņš ir labākais. Skatījos, ka Tu pie katra raksta speciāli provocē Lebrona fanus. Mani par tādu vari neuzskatīt, jo esmu Hārdena atbalstītājs, bet teikšu tā, ka neesi labāks par dažiem Lebrona faniem.
, 2015-06-17 07:16, pirms 10 gadiem
larondons rakstīja: Nu pelnīti jau, pelnīti... ! Talants tomēr ņēma virsroku. Taču cepuri nost Cavaliers, protams, par šo cīņu. Pazaudēt divus līderus un tā nocīnīties... Super!
3 no 5 starting5 spēlētājiem
, 2015-06-17 07:17, pirms 10 gadiem
Pasaki, kur tad ir lebrona vieta? Lai arī pārējie zinātu???

[quwote edvins_straume_107735]
Skaisti. Mana prognoze sērijai sākoties par sešām spēlēm piepildījās. Warriors titulu paņēma Klīvlendā, kas ir vēl patīkamāk. Karijs bija to pelnījis ar savu spēli - lielisks noslēgums lieliskai sezonai. Prieks arī par Igudalu, Tompsonu un pārējiem. Tūlīt te saskries atkal visi Lebrona fani un sāksies kārtējie un apnicīgie pasaku stāsti par visuma labāko basketbolistu. Bet tam vairs nebūs nekādas nozīmes. Uzvara ir MŪSĒJĀ. Un LJ atkal stāv pie ratiem, tāpat kā pagājšgad. Viņam vienkārši jāzin viņa vieta. Skaisti. Igudala ir MVP, nevis jūsu Lebrons, ha-ha .... Vienkārši sejā ... kas bija par ūjināšanu ... ha-ha .... Lebrona fani - lieciet man tagad mīnusus cik gribat - es šorīt priecājos no visas sirds.
[/quote]
, 2015-06-17 07:17, pirms 10 gadiem
Un pelnīts MVP Iggijam
, 2015-06-17 07:17, pirms 10 gadiem
T jau butu parak skaisti ja Klivlenda bez abiem super stariem Lova un Ervinga butu pacelusi titulu!! Vareeja, bet nu nepaveicaas ,paldies par ciinu Cavaliers!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 07:18, pirms 10 gadiem
Romis555 rakstīja: Pasaki, kur tad ir lebrona vieta? Lai arī pārējie zinātu???
Vai tad Tu vēl nezināji, ka tā ir rietumu konferencē, kur viņš būtu pilnīga viduvējība?
, 2015-06-17 07:19, pirms 10 gadiem
Paldies, tev, Andri, ka biji daļa no šī titula!!! Atkal Latvijas vārds izskan pa visu pasauli ļoti pozitīvos toņos.
, 2015-06-17 07:19, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Skaisti. Mana prognoze sērijai sākoties par sešām spēlēm piepildījās. Warriors titulu paņēma Klīvlendā, kas ir vēl patīkamāk. Karijs bija to pelnījis ar savu spēli - lielisks noslēgums lieliskai sezonai. Prieks arī par Igudalu, Tompsonu un pārējiem. Tūlīt te saskries atkal visi Lebrona fani un sāksies kārtējie un apnicīgie pasaku stāsti par visuma labāko basketbolistu. Bet tam vairs nebūs nekādas nozīmes. Uzvara ir MŪSĒJĀ. Un LJ atkal stāv pie ratiem, tāpat kā pagājšgad. Viņam vienkārši jāzin viņa vieta. Skaisti. Igudala ir MVP, nevis jūsu Lebrons, ha-ha .... Vienkārši sejā ... kas bija par ūjināšanu ... ha-ha .... Lebrona fani - lieciet man tagad mīnusus cik gribat - es šorīt priecājos no visas sirds.
Lebrons ir fenomenāls spēlētājs, taču basketbols tomēr ir komandas sporta veids. Lai uzvarētu finālus, līderim blakus ir jābūt tādiem večiem kā Igudala!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 07:21, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: [/quote]

Būt finālā bet zaudēt. ha-ha ...
Kaut kā agrāk Tevi te nemanīju "kvēlais" Warriors atbalstītāj. Pēkšņi tik daudz Kareivju fanu saradušies.
, 2015-06-17 07:22, pirms 10 gadiem
Ha, congrats Warriors!!! Iggy Mvp.... par bildi-nevareeju neielikt ';
, 2015-06-17 07:22, pirms 10 gadiem
GSW malaci,bet nu pedejas divas minutes vnk drausmas
Met sodinus garam,JR met zilos 3pt ieksa
, 2015-06-17 07:23, pirms 10 gadiem
Nekā pārsteidzoša- izcila sezona, izcili playofi.
, 2015-06-17 07:23, pirms 10 gadiem
Ar Heat jau arī 1. gadā nepaņēma.
, 2015-06-17 07:23, pirms 10 gadiem
Par MVP nepiekrītu, manuprāt, tomēr Karijs.
, 2015-06-17 07:23, pirms 10 gadiem
Kā tev iet, Bērziņ? Jā Varezao jau tiešām bija neaizstājamais elements Cavs komandā... Es saprastu vēl varbūt ja viņš šajā sezonā būtu bijis fenomenāls un kā Kyrie izkritis īsi pirms fināla, bet viņš nespēlēja var teikt visu sezonu... Un Love bija ārā pēc pirmajām 4 spēlēm. Tev neliekās, ka ja viņi būtu tie x faktori, tad Cavs jau vajadzēja apstāties pret CHI ne tā?
, 2015-06-17 07:24, pirms 10 gadiem
Lebronam vienkārši nedrīkstēja dot Mvp, ja viņš nevar iedabūt to bumbu grozā!
, 2015-06-17 07:25, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Kā tev iet, Bērziņ? Jā Varezao jau tiešām bija neaizstājamais elements Cavs komandā... Es saprastu vēl varbūt ja viņš šajā sezonā būtu bijis fenomenāls un kā Kyrie izkritis īsi pirms fināla, bet viņš nespēlēja var teikt visu sezonu... Un Love bija ārā pēc pirmajām 4 spēlēm. Tev neliekās, ka ja viņi būtu tie x faktori, tad Cavs jau vajadzēja apstāties pret CHI ne tā?
Atkal sāksies šī bezjēdzīgā un tukšā muldēšana?
, 2015-06-17 07:26, pirms 10 gadiem
visvairāk prieks par livingstonu, pēc tadas traumas 07 gadā atgriezies kā viens no labākajiem back up saspelniekiem - turklāt back up's labakajam pg NBA Stefam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 07:28, pirms 10 gadiem
Interesanti,ja Biedriņš nebūtu nolaidis savu karjeru pa burbuli,kas zin,iespējams,ka šodien būtu tur
, 2015-06-17 07:28, pirms 10 gadiem
Harden fanam... Tas, ka mans viedoklis nesaskan ar tavējo uzreiz nenozīmē tukšu muldēšanu. Jo es lieku pretī faktus, bet Lebrona fani un tu tikai viss ko varat pateikt ir čīkstēt par traumām un domāt kā būtu ja būtu...
, 2015-06-17 07:28, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Kā tev iet, Bērziņ? Jā Varezao jau tiešām bija neaizstājamais elements Cavs komandā... Es saprastu vēl varbūt ja viņš šajā sezonā būtu bijis fenomenāls un kā Kyrie izkritis īsi pirms fināla, bet viņš nespēlēja var teikt visu sezonu... Un Love bija ārā pēc pirmajām 4 spēlēm. Tev neliekās, ka ja viņi būtu tie x faktori, tad Cavs jau vajadzēja apstāties pret CHI ne tā?
Kāda starpība, kurā brīdī notraumējās? Nav jau futbols, kurā var sapirkt visu, ko grib un turēt 10kk spēlētājus uz soliņa. Reāli viņi finālā spēlēja ar -30kk$, un tas tomēr ir pārāk daudz, īpaši jau fiziskajā ziņā, jo bija jāsadala 80-90min uz pārējiem 6 spēlētājiem (LBJ jebkurā gadījumā zem 42min jau nespēlētu), kas ir 12-15min katram spēlē papildu. Tev maz ir nojausma, ko tas prasa no spēlētāja?
, 2015-06-17 07:29, pirms 10 gadiem
Lai kā arī nesajūsminājos par Game 3, tomēr jāatzīst, ka ar tik īsu sastāvu turpināt nebija iespējams. Pat nepamēģināt Marion un gandrīz nespēlēt Milleru sērijas garumā lai nu paliek cavs ziņā, bet tā arī bija viena no kļūdām, manuprāt.
, 2015-06-17 07:30, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Harden fanam... Tas, ka mans viedoklis nesaskan ar tavējo uzreiz nenozīmē tukšu muldēšanu. Jo es lieku pretī faktus, bet Lebrona fani un tu tikai viss ko varat pateikt ir čīkstēt par traumām un domāt kā būtu ja būtu...
Taču neviens no jums nav basketbola eksports (mani ieskaitot). Parasti lauķi ar pļūtizenēm kājās un viltus air jordan no Polijas.
, 2015-06-17 07:30, pirms 10 gadiem
Tik tuvu,bet tomēr tik tālu. ';
, 2015-06-17 07:31, pirms 10 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Par MVP nepiekrītu, manuprāt, tomēr Karijs.
Karijs viennozīmīgi lielāku uzmanību no Cavs pievērsa sev un nospēlēja pareizi atdodot bumbu kādam citam, bet tam šobrīd nav nozīmes, jo Warriors ir čempioni!
, 2015-06-17 07:33, pirms 10 gadiem
bkventins rakstīja: Karijs viennozīmīgi lielāku uzmanību no Cavs pievērsa sev un nospēlēja pareizi atdodot bumbu kādam citam, bet tam šobrīd nav nozīmes, jo Warriors ir čempioni!
Pēc sejas izteiksmes tomēr likās, ka viņam pašam tas bija svarīgi
, 2015-06-17 07:33, pirms 10 gadiem
Juris ira klāt rakstīja: Interesanti,ja Biedriņš nebūtu nolaidis savu karjeru pa burbuli,kas zin,iespējams,ka šodien būtu tur
Viņš jau bija tur. Sēdēja pie TV un domās bija kopā ar čaļiem.
, 2015-06-17 07:34, pirms 10 gadiem
Berziņ? Kā ar Perkins, Miller, Marion? Tas ka Cavs spēlēja 6-7 vīru sastāvā ir Blata vai LBJ vaina un nevajag teikt ka viņi nevarētu nospēlēt savas 5-10 min katrs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 07:35, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Tu nesaprati ? Man taču ir pilnīgi vienalga - ir vai nav. Viņš nav UZVARĒTĀJS. Varbūt nākamgad viss būs savādāk, ko var zināt. Bet tagad ir jāpriecājas.

P.S. - Lebrona faneļi laikam tagad raud un dropē no lielajām bēdām. ha-ha .....
Vai vispār kāds sakarīgi domājošs cilvēks gaidīja, ka Cavs šogad paņems titulu? Es sezonas sākumā nojautu, ka tas nenotiks, bet, kad izkrita Lovs, Irvings satraumējās un beigās izkrita, tad jau viss bija skaidrs. Ja Lebrons nebūtu uzvarētājs, tad viņš nebūtu spēlējis 6 finālos un 5! pēc kārtas kā arī izcīnījis 2 titulus. Ja viss būs normāli, tad nākamajā sezonā Cavs tiks pie titula, ko arī novēlu viņiem, lai gan esmu Hjūstonas atbalstītājs.
, 2015-06-17 07:39, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Berziņ? Kā ar Perkins, Miller, Marion? Tas ka Cavs spēlēja 6-7 vīru sastāvā ir Blata vai LBJ vaina un nevajag teikt ka viņi nevarētu nospēlēt savas 5-10 min katrs...
Būtu cits pretinieks, būtu arī Tevis nosauktie laukumā. Taču, iznākot laukumā pret GSW, šie visi netiktu pat līdz centram, kad Warriors jau skrietu atpakaļ pēc gūtā groza. Pat, ja tiktu līdz aizsardzības zonai, viņi šajā kustīgajā GSW uzbrukumā drīzāk viens ar otru pierēm saskrietos, nevis kaut kam tiktu līdzi.
Tu paskaties tās 10min, ko laukumā sērijā pavadīja Millers. Pavēro tieši viņa darbības, nevis koncentrējies tikai bumbai.
Es jau nemaz neapgalvoju, ka ar 3 traumētajiem Cavs uzvarētu, vienīgi pieminēšanas vērts ir fakts, ka sērija bija gana close arī bez šiem traumētajiem.
, 2015-06-17 07:41, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Man arī liekas ka Kers finālā apspēlēja Blatu kā treneris. To man liekas parādīja sērijas trešā spēle, kad viņs Bogutu nosēdināja malā un izvilka MVP - Igudalas kārti. Trešā spēle bija lūzuma punkts visā sērijā. Klīst jau baumas, ka Blatu varētu arī atlaist.
Jā, trešajā spēlē Kers perfekti ielika Blatam. Burtiski izģērba, tiekot pie -20.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 07:43, pirms 10 gadiem
Par veterānu nelaišanu laukumā es joprojām brīnos, jo gan Smits, gan Šamperts šajā sērījā bija 0 vērtībā. Abi kā aptaurēti teļi nabaga Grīnu centās piebeigt, tas ir vienīgais ar ko šie man palika atmiņā. Katrā ziņā uzlaižot laukumā Šonu, Maiku vai Pērku nekas drausmīgāks nebūtu, bet vismaz Šons un Maiks spētu trāpīt bumbu grozā.
, 2015-06-17 07:43, pirms 10 gadiem
Harden fanam. 2-4 finālos neko labu nesaka par spēlētāju īpaši, ja esi labākais spēlētājs pasaulē. Jo tāpēc ASV ir tikai čempions un VISS. Tas ka Tu esi finālā tur nevienu nerausta, svarīgi ir cik gredzenu Tev ir, tas ir viss kas visus interesē vērojot LBJ. Ne MVP, ne kas cits, tikai un vienīgi tituli, bet teikt ka esi bijis 6 reizes finālā, nu un? 4 reizes zaudēji. A viss pārējais jau ir zaudētāju filozofija, kas LV ir izteikti, jo galvenais jau ir piedalīties, bet esmu drošs ka pašam LBJ īpaši nerausta ka viņš bijis 6 finālos, viss kas viņu interesē ir tikai gredzeni. Pārējais ir LBJ faniem par mierinājumu
, 2015-06-17 07:43, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Būtu cits pretinieks, būtu arī Tevis nosauktie laukumā. Taču, iznākot laukumā pret GSW, šie visi netiktu pat līdz centram, kad Warriors jau skrietu atpakaļ pēc gūtā groza. Pat, ja tiktu līdz aizsardzības zonai, viņi šajā kustīgajā GSW uzbrukumā drīzāk viens ar otru pierēm saskrietos, nevis kaut kam tiktu līdzi.
Tu paskaties tās 10min, ko laukumā sērijā pavadīja Millers. Pavēro tieši viņa darbības, nevis koncentrējies tikai bumbai.
Es jau nemaz neapgalvoju, ka ar 3 traumētajiem Cavs uzvarētu, vienīgi pieminēšanas vērts ir fakts, ka sērija bija gana close arī bez šiem traumētajiem.
Tuvu bija dēļ LBJ, kas nav nekāds atklājums bet eesot Lavam un Kyrie ierindā Lebronns nebūtu tā izcēlies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 07:51, pirms 10 gadiem
No 11 žurnālistiem, kas noteica finālsērījas MVP, 7 balsis par Igudalu, bet 4 par Lebronu.
, 2015-06-17 07:52, pirms 10 gadiem
Andris....eh...nebuutu dzeeris,nebuutu mani samaitaajusi lielaa nauda,tad es shodien buutu zvaigzne nr.1 bet Mozgovs izgjerbtu Andri jeb kuraa gadiijumaa...bet uz solinja seezhot arii var kljuut par chempi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 07:55, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Harden fanam. 2-4 finālos neko labu nesaka par spēlētāju īpaši, ja esi labākais spēlētājs pasaulē. Jo tāpēc ASV ir tikai čempions un VISS. Tas ka Tu esi finālā tur nevienu nerausta, svarīgi ir cik gredzenu Tev ir, tas ir viss kas visus interesē vērojot LBJ. Ne MVP, ne kas cits, tikai un vienīgi tituli, bet teikt ka esi bijis 6 reizes finālā, nu un? 4 reizes zaudēji. A viss pārējais jau ir zaudētāju filozofija, kas LV ir izteikti, jo galvenais jau ir piedalīties, bet esmu drošs ka pašam LBJ īpaši nerausta ka viņš bijis 6 finālos, viss kas viņu interesē ir tikai gredzeni. Pārējais ir LBJ faniem par mierinājumu
Tāda ir dzīve, lai cik Tu labs būtu vai nebūtu, bet, ja nav palīgu un pretī ir tāda komanda kā šīs sezonas GSW, kura ir nokomplektētā no A-Z, uzskatu ka, tad ir jābūt pilnīgam jefiņam, lai Lebronam tagad kaut ko pārmestu.
Slēpts komentārs: sanchopans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 08:03, pirms 10 gadiem
Nu Biedriņš var kost knaģos, ka nolažoja savu karjeru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 08:09, pirms 10 gadiem
Sedeju ar kolegi skatijos speli,un smejos.
Kas diez notiktu,ja Lebrons izdomatu pamest Cavs.Es atvichaju zinot USa tad kads vinu vnk nosautu
p.s
tas protams ir joks
, 2015-06-17 08:12, pirms 10 gadiem
Neapskaužamā situācijā nonāca Džeims. Ja visu sezonu runāja par Klīvlendas lielo trijnieku, tad beigās finālā Džeimsam palīgu bija šķiet vēl mazāk nekā tajā finālā pret Spurs.
, 2015-06-17 08:14, pirms 10 gadiem
Lebron James ! The first player who gets this new award MAW - THE MOST ALMOST WINNER lebrons un labakais ha ha haaaaaaaaaaaa ! Eja nuubi fanotaji iepirst vienaa caurumaa ar savu LJ king ups queen !!
, 2015-06-17 08:20, pirms 10 gadiem
Bet nu busim reali,vienigais kas nogremdeja cavs bija traumas,butu visi pamatsastava speletaji,te vairs nebutu varianti
, 2015-06-17 08:24, pirms 10 gadiem
Tim dog rakstīja: Lebron James ! The first player who gets this new award MAW - THE MOST ALMOST WINNER lebrons un labakais ha ha haaaaaaaaaaaa ! Eja nuubi fanotaji iepirst vienaa caurumaa ar savu LJ king ups queen !!
Katrā ziņā James ir viens no labākajiem.
, 2015-06-17 08:27, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Vai tad Tu vēl nezināji, ka tā ir rietumu konferencē, kur viņš būtu pilnīga viduvējība?
Tu nopietni?
, 2015-06-17 08:27, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Es kā liels NBA un basketbola speciālists saku, ka uzvar komanda, nevis viens varonis. Tā virspusēji man Džeimss ar Cavaliers atgādināja, Džeraldu Robinsonu un VEF. Ir viens līderis, kas met pa 30 punktiem, var iemest 40, bet pārējie ir tā atstāti malā un aizmirsuši kā izskatās bumba, un kad to saņem, tad neko prātīgu vairs nevar izdarīt. Viens, liels varonis reti kad ir atnesis lielus panākumus basketbolā. Spēli jāļauj sajust visiem!
Bet bija kādi citi alternatīvi? Kas vēl varētu samest? Neesmu pārsteigts par GSW uzvaru, jo cavs ar tik īsu rotāciju būtu grūti uzvarēt. Lai, cik labs LBJ, tomēr komandu vienam ir grūti pārspēt. Ja nebūtu tik daudz traumēto cavs rindās gan jau, ka spēle izvērstos savādākā virzienā, bet ko tur filozofēt, kā būtu. Apsveicu GSW fanus.
, 2015-06-17 08:28, pirms 10 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: No 11 žurnālistiem, kas noteica finālsērījas MVP, 7 balsis par Igudalu, bet 4 par Lebronu.
no kurienes info ?
, 2015-06-17 08:29, pirms 10 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: No 11 žurnālistiem, kas noteica finālsērījas MVP, 7 balsis par Igudalu, bet 4 par Lebronu.
tiešām
Andre Iguodala wins NBA Finals MVP - SBNation.com
, 2015-06-17 08:32, pirms 10 gadiem
smacīgais007 rakstīja: Bet nu busim reali,vienigais kas nogremdeja cavs bija traumas,butu visi pamatsastava speletaji,te vairs nebutu varianti
Acīmredzot GSW labāks treneris, ka varēja novadīt komandu līdz sezonas beigām bez traumām
, 2015-06-17 08:33, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Neapskaužamā situācijā nonāca Džeims. Ja visu sezonu runāja par Klīvlendas lielo trijnieku, tad beigās finālā Džeimsam palīgu bija šķiet vēl mazāk nekā tajā finālā pret Spurs.
A heatos arī nebija palīgi vai ne? Vai mana vaina,ka merionu nelaida ne minūti laukumā? Lebronam atkal rw stati un komanda zaudē. Igijs,stefs,grīns ierādīja vietu cavs. Interesanti,ka fināla mvp ir spēlētājam,kas sezonā ne reizi negāja startā. Irbite tagad pazudis un raud. Lebronam 2 no 6 finaliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 08:38, pirms 10 gadiem
Apsveicu Warriors! Ņemot vērā visus robus, prieks, ka Cavs vienu brīdi spēja sagādāt intrigu.
, 2015-06-17 08:39, pirms 10 gadiem
"Stīvs Kers savukārt ierakstījis savu vārdu NBA vēsturē kā pirmais galvenais treneris, kurš savā debijas sezonā aizvedis komandu līdz čempionu titulam"

Autor, vajadzētu izlabot. Ne tuvu nav pirmais.
, 2015-06-17 08:42, pirms 10 gadiem
2-6
, 2015-06-17 08:42, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Es kā liels NBA un basketbola speciālists saku, ka uzvar komanda, nevis viens varonis. Tā virspusēji man Džeimss ar Cavaliers atgādināja, Džeraldu Robinsonu un VEF. Ir viens līderis, kas met pa 30 punktiem, var iemest 40, bet pārējie ir tā atstāti malā un aizmirsuši kā izskatās bumba, un kad to saņem, tad neko prātīgu vairs nevar izdarīt. Viens, liels varonis reti kad ir atnesis lielus panākumus basketbolā. Spēli jāļauj sajust visiem!
Nu gan salīdzināji ar kkādu Latvijas miskastes komandu
, 2015-06-17 08:42, pirms 10 gadiem
LeBrons vienā maisā metams ar Westbrooku, vāc triple double, bet paliks zaudētājs. Princese ir zaudētājs!!! Nožēlojams staigulis. Un nekad, lai nedzirdētu nekādus salīdzinājumus ar leģendām kā MJ, Maģisko,Bērdu, Kobi utt.
Princese ir lūzeris!
, 2015-06-17 08:43, pirms 10 gadiem
Lieliska NBA sezona. Viena no labākajām, kāda bijusi. GSW visu sezonu un PO pierādīja, ka ir cienīga būt čempioni.
, 2015-06-17 08:43, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Nedaudz tomēr dīvaini, ka par Kariju neviena. Bet man ir prieks par Igiju.
Tāpēc, ka tu maz rubī, tāpēc tev ir dīvaini! Lasot tavus komentārus, tev tiešām bērna prāts un domāšana!
, 2015-06-17 08:45, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: LeBrons vienā maisā metams ar Westbrooku, vāc triple double, bet paliks zaudētājs. Princese ir zaudētājs!!! Nožēlojams staigulis. Un nekad, lai nedzirdētu nekādus salīdzinājumus ar leģendām kā MJ, Maģisko,Bērdu, Kobi utt.
Princese ir lūzeris!
Cik tev? Vai 14?
, 2015-06-17 08:45, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: LeBrons vienā maisā metams ar Westbrooku, vāc triple double, bet paliks zaudētājs. Princese ir zaudētājs!!! Nožēlojams staigulis. Un nekad, lai nedzirdētu nekādus salīdzinājumus ar leģendām kā MJ, Maģisko,Bērdu, Kobi utt.
Princese ir lūzeris!
nav lūzeris. Bet lai kļūtu par MJ, ir jābūt arī komandai dinastijai, nevis uz pāris gadiem savāktām vecām zvaigznēm.
, 2015-06-17 08:53, pirms 10 gadiem
Spēli neanalizēšu - nav vērts. Tikai žēl, ka Smits tik vēlu pamodās...

Kā Cavs (Lebrona) atbalstītājs apsveicu visus GSW atbalstītājus ar titulu. Tikai muļķis varētu pateikt, ka šī komanda to šogad nebija pelnījusi (pēc pirmajām trim spēlēm gan nebija, bet kopumā ņemot viss o.k.). Finālā nenoliedzami uzvarēja labākā KOMANDA.
Patiesībā nav nekāda rūgtuma, jo viss likumsakarīgi, lai arī līdz pēdējam brīdim ticēju (labi atzīšos pie -15 šīs spēles 4/4 praktiski vairs neticēju), ka Lebrons un Co var paņemt sēriju.
Prieks, ka MVP nedabūja Karijs. Nenoliedzu šī spēlētāja talantu, meistarību un ieguldīto darbu , bet nepatīk man viņš un splash brothers vispār. Ja neiedeva Lebronam, tad man milzīgs prieks, ka iedeva Igijam. Lai arī visi saka, ka tituls ir galvenais, tomēr Karija sejas izteksme liecināja, ka viņš tomēr ir vīlies, ka nedabūja MVP, bet to var ļoti labi saprast, jo viņš tomēr ir šis komandas seja, līderis un labākais spēlētājs.
Igijam iedotais MVP kārtējo reizi apliecina, ka GSW spēks tomēr slēpās komandā, kurā ir apvienoti izcili talanti.
Nav laika meklēt, bet vai ir vēl gadījumi NBA vēsturē, kad sezonas MVP iegūst viens, bet finālu MVP iegūst cits tās pašas komandas spēlētājs?

Vēlreiz apsveicu GSW atbalstītājus. Varat svinēt - šis Jums bija izcils gads.

Cavs faniem - man patika Blata teiktais preses konferencē - ne visiem stāstiem ir laimīgas beigas, bet tas nebūt nenozīmē, ka tas ir slikts stāsts. Šis bija labs gads un komandas nokļūšana finālā par spīti visām nebūšanām un skepsei tomēr liek pozitīvi skatīties nākotnē, jo potenciāls ir liels.
, 2015-06-17 08:54, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Harden fanam. 2-4 finālos neko labu nesaka par spēlētāju īpaši, ja esi labākais spēlētājs pasaulē. Jo tāpēc ASV ir tikai čempions un VISS. Tas ka Tu esi finālā tur nevienu nerausta, svarīgi ir cik gredzenu Tev ir, tas ir viss kas visus interesē vērojot LBJ. Ne MVP, ne kas cits, tikai un vienīgi tituli, bet teikt ka esi bijis 6 reizes finālā, nu un? 4 reizes zaudēji. A viss pārējais jau ir zaudētāju filozofija, kas LV ir izteikti, jo galvenais jau ir piedalīties, bet esmu drošs ka pašam LBJ īpaši nerausta ka viņš bijis 6 finālos, viss kas viņu interesē ir tikai gredzeni. Pārējais ir LBJ faniem par mierinājumu
Nu nezinu gan. Ir ne mazums spēlētāju, kuri ir bez gredzeniem, bet uz viņiem tāpat skatās kā uz neapstrīdamām leģedām. Jo gredzens ir un paliek komandas panākumus, bet tavu meistarību nosaka tieši tas, ko tu pats paveic laukumā. Neatceros, kad pēdējo reizi komandai totulu faktiski ir izcīnījis viens spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 09:02, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: LeBrons vienā maisā metams ar Westbrooku, vāc triple double, bet paliks zaudētājs. Princese ir zaudētājs!!! Nožēlojams staigulis. Un nekad, lai nedzirdētu nekādus salīdzinājumus ar leģendām kā MJ, Maģisko,Bērdu, Kobi utt.
Princese ir lūzeris!
Tu nu gan tāds pozitīvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 09:03, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Es kā liels NBA un basketbola speciālists saku, ka uzvar komanda, nevis viens varonis. Tā virspusēji man Džeimss ar Cavaliers atgādināja, Džeraldu Robinsonu un VEF. Ir viens līderis, kas met pa 30 punktiem, var iemest 40, bet pārējie ir tā atstāti malā un aizmirsuši kā izskatās bumba, un kad to saņem, tad neko prātīgu vairs nevar izdarīt. Viens, liels varonis reti kad ir atnesis lielus panākumus basketbolā. Spēli jāļauj sajust visiem!
Džeims dalās ar bumbu, bet tā nav viņa vaina, ka pārējie tādi nabagi un labākais, ko šie var izdarīt, ir aizpiļīt garām.
, 2015-06-17 09:03, pirms 10 gadiem
Nu redz, atbrīvojās no latvieša un lietas aizgāja. Pēc dažiem gadiem jau tituls
, 2015-06-17 09:11, pirms 10 gadiem
lacis67 rakstīja: Nu redz, atbrīvojās no latvieša un lietas aizgāja. Pēc dažiem gadiem jau tituls
Biedriņš tiešam nebija emocijas spēlēt basketbolu, tāpēc saņēma pa nopelniem! Jā viņš būtu gribējis spēlēt, tad būtu spēlējis un centies nevis pēdējās sezonas nodomājis: "Pēdējas NBA sezonas..."
, 2015-06-17 09:11, pirms 10 gadiem
give credit where credit is due! Tomēr lai cik sāpīgu būtu tomēr ir jāatdzīst, ka worriors bija labākā komandā šajā finālā. Lai cik labs arī būtu LBJ komandu sporta veidos viens nav vilcējs, ja pārējie apkārt ir nabagi, tad pat es teiktu 2 uvaras ko izcīnija Cavs bija labs sasniegums. Cepuri nost arī GSW treneru priekšā, jo taktiskās izmaiņas ko veica pēc trešās spēles (Boguta nosēdināšana malā un Iggy ielikšana sākuma sastāvā) bija izšķirošais, kas pagrieza sēriju par labu GSW. Nav jēga tagad spēlēt spēli - "kā būtu, ja būtu", bet tajā pašā laikā neviens man nespēs pārliecināt, ka LBJ nebija labākais spēlētājs šajā sērijā.
Atliek vien tagad gaidīt nākamo sezonu, cerams, ka cavs veselība nākamajā sezonā būs labāka. GO CAVS!!!
, 2015-06-17 09:13, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: Spēli neanalizēšu - nav vērts. Tikai žēl, ka Smits tik vēlu pamodās...

Kā Cavs (Lebrona) atbalstītājs apsveicu visus GSW atbalstītājus ar titulu. Tikai muļķis varētu pateikt, ka šī komanda to šogad nebija pelnījusi (pēc pirmajām trim spēlēm gan nebija, bet kopumā ņemot viss o.k.). Finālā nenoliedzami uzvarēja labākā KOMANDA.
Patiesībā nav nekāda rūgtuma, jo viss likumsakarīgi, lai arī līdz pēdējam brīdim ticēju (labi atzīšos pie -15 šīs spēles 4/4 praktiski vairs neticēju), ka Lebrons un Co var paņemt sēriju.
Prieks, ka MVP nedabūja Karijs. Nenoliedzu šī spēlētāja talantu, meistarību un ieguldīto darbu , bet nepatīk man viņš un splash brothers vispār. Ja neiedeva Lebronam, tad man milzīgs prieks, ka iedeva Igijam. Lai arī visi saka, ka tituls ir galvenais, tomēr Karija sejas izteksme liecināja, ka viņš tomēr ir vīlies, ka nedabūja MVP, bet to var ļoti labi saprast, jo viņš tomēr ir šis komandas seja, līderis un labākais spēlētājs.
Igijam iedotais MVP kārtējo reizi apliecina, ka GSW spēks tomēr slēpās komandā, kurā ir apvienoti izcili talanti.
Nav laika meklēt, bet vai ir vēl gadījumi NBA vēsturē, kad sezonas MVP iegūst viens, bet finālu MVP iegūst cits tās pašas komandas spēlētājs?

Vēlreiz apsveicu GSW atbalstītājus. Varat svinēt - šis Jums bija izcils gads.

Cavs faniem - man patika Blata teiktais preses konferencē - ne visiem stāstiem ir laimīgas beigas, bet tas nebūt nenozīmē, ka tas ir slikts stāsts. Šis bija labs gads un komandas nokļūšana finālā par spīti visām nebūšanām un skepsei tomēr liek pozitīvi skatīties nākotnē, jo potenciāls ir liels.
Piekrītu 100%!
, 2015-06-17 09:14, pirms 10 gadiem
Heheh. Vajadzēja kkur tālāk likt savu prognozi. Kā jau iepriekš minēju- GSW paķers kausiņu. Kaut arī bija brīdis kad sērijā bija 1-2 tpt bija skaidrs, ka viņa beigsies 4-2. Super, vnk izcili sākās diena, mana vārda diena.
Vienīgi žēl LeBrona un Cavs, bet pēdējās intervijas, kad čalis sāka degunu celt, tad tā arī šamējam vajag. Basketbols ir komandas spēle.
, 2015-06-17 09:17, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: LeBrons vienā maisā metams ar Westbrooku, vāc triple double, bet paliks zaudētājs. Princese ir zaudētājs!!! Nožēlojams staigulis. Un nekad, lai nedzirdētu nekādus salīdzinājumus ar leģendām kā MJ, Maģisko,Bērdu, Kobi utt.
Princese ir lūzeris!
Un, ko tu padarīsi, kad dzirdēsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 09:22, pirms 10 gadiem
Daži te minēja, ka Cavs zaudēja iztrūkstošo spēlētāju dēļ - jau reg. sez. Viņi bez Irving spēlēja labāk, un Love tikai citiem komandas biedriem atņemtu iespējas
, 2015-06-17 09:25, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: LeBrons vienā maisā metams ar Westbrooku, vāc triple double, bet paliks zaudētājs. Princese ir zaudētājs!!! Nožēlojams staigulis. Un nekad, lai nedzirdētu nekādus salīdzinājumus ar leģendām kā MJ, Maģisko,Bērdu, Kobi utt.
Princese ir lūzeris!
Kā viņš var būt zaudētājs, ja spēlē 5 finālos pēc kārtas. Tikai tāpēc, ka neuzvar finālā uzreiz esi zaudētājs uz mūžu? Tad, kas ir tie, kas finālam pat tuvumā nav bijuši? Tad Karijs visu laiku ir bijis zaudētājs, bet nu pēkšņi kļuvis par uzvarētāju? Padomājot paši rietumos finālu komandas mainās (4 dažādas 5 gados), bet austrumos spēlē tā kurā ir Lebrons 5 gadus no vietas. Vai tas ne par ko neliecina? P.S. variet nemaz nesākt par austrumu vājumu, jo Cavs pierādīja ka par spīti visām nelaimēm tā spēj parādīt pretestību arī šā gada nenoliedzami labākajai komandai.
, 2015-06-17 09:25, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Daži te minēja, ka Cavs zaudēja iztrūkstošo spēlētāju dēļ - jau reg. sez. Viņi bez Irving spēlēja labāk, un Love tikai citiem komandas biedriem atņemtu iespējas
vismaz tie spēlētāji ļauj variēt ar sastāvu, tagad viņiem nebija ko likt pretīm GSW. Šie uz pēdējiem mačiem noņēma Bogutu, ielika Grīnu C pozīcijā, bet Klīvlendai visu laiku ar to pašu shēmu jāmočī, jo nav ne Verežao, Lovs, ne Kairijs.
, 2015-06-17 09:40, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāpēc tu Latviju nosauc par miskaste. Nokaunies spēka mitriķi
Un lasīt arī nemāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 09:48, pirms 10 gadiem
Smieklīgi jūs esat, kas noliek LBJ. Viņš ir planētas labākais basketbolists. Un to es saku pēc tam, kad Cavs ir zaudējuši finālā un es visu sezonu esmu bijis par Warriors.
Līderiem vēsturiski vienmēr ir bijusi komanda, ar kuru uzvarēt spēles. Un šeit es nerunāju par līdera dotībām radīt ap sevi komandu - Shumpert, Smith, Miller, Jones, noteikti, nav augstas raudzes komandas spēlētāji un uzvarētāji (es nerunāju par tituliem, kas Milleram un Jones, protams, ir, bet par to, ko viņi var pienest komandai). Paliek Dellavedova, Mozgovs, Tompsons, ar kuriem ir par īsu.
Džeimss iznesa Cavs vienatā līdz finālam, sešām spēlēm. Uz papīra Cavs jau sen vajadzēja būt mājās.
Un salīdzinājums starp RWB un LBJ ir tik vienkārši ambīls. Paskatieties, kur tika OKC un cik tālu aizgāja Cavs. Ja kāds uzskata, ka Cavs zaudēja finālu Džeimsa dēļ, tad iesaku mazāk spaisu lietot.
, 2015-06-17 09:52, pirms 10 gadiem
Apsveicu GSW,žēl LeBrona,bet tas nekas,gan jau nākamgad
, 2015-06-17 09:54, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Zinu ka tagad esi nikns. Ar savu komentāru tikai gribēju pateikt, ka Igudalas izvēlēšanās pirmajā brīdī bija nedaudz negaidīta, bet kad padomā - ļoti loģiska. Es neesmu pārfanojies Karija fans - tā kā jūs - LJ onānisti - laikam sitat dūrē, kad šis spēlē.
Tu tiesām esi pieaudzis (man liekas, ka kaut kad iepriekš to apgalvoji)? Ja jā, tad tev nav vairāk par 9 klašu vai profenes izglītību. Sūds ar izglītību - inteliģences līmenis 15 gadīga, ne vairāk. Te pat nav runas par argumentāciju, bet par izteiksmes veidu kā tādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 10:00, pirms 10 gadiem
Peec daudzu logjikas laabakajam basketbolistam tagad buutu jaabuut Iggijam - finaalu MVP, kaa savulaik Piirss.

Kursh tagad liigaa ir labaaks par Lebronu!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 10:08, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Daži te minēja, ka Cavs zaudēja iztrūkstošo spēlētāju dēļ - jau reg. sez. Viņi bez Irving spēlēja labāk, un Love tikai citiem komandas biedriem atņemtu iespējas
Nu bet neskaties rezultātus, skaties to, ka spēlētāji nogurst, ka sastāvam ir variācijas... Lovu uzbrukumā, kurš var aizvietot? Lovs ir statistikas mašīna, double-double, tas nozīmē, ka būs bumbas un būs labs metiens no tālas distances, tai skaitā trulis... Paskaties uz spēli, kad Irvings un LBJ (ātrie spēlētāji) Lovam savācot bumbu jau ir pie centra līnijas un Lovam ir ĻOTI laba tālā piespēle. četri uzbrukumi tādi pa spēli, tas jau ir pietiekami.
Irvings dod eksplozivitāti uzbrukumā, nav tik statisks, jā ir tas pats strītbols, bet savādāks.
Varam tikai minēt, kā mainītos GSW spēle, ja traumēts būtu tas pats Tomsons vai Grīns...
Bet pats galvenais, ja tev komandā ir 10 spēlētāji, 5 pamata un 5 rezerves, tad izkrītot 2 pamta satsāvā, kas spēlē 35+ min. paliek tev tikai 3 rezervisti, un tie divi, kas visu laiku ir nākuši uz maiņu vairs nav spējīgi ilgā laika posmā spēlēt 35+ min.
Labi, Cavs arī zaudēja takstiski mazliet, bet lai vai kā, otrais puslaiks pārsvarā viņiem ir gājis ar kritumu... kas visvienkāršāk skaidrojams ir ar nogurumu...
Un arī LBJ ir noguris...
Tas, ka sportists var skriet pa laukumu 45 min. tas ir viens... jautājums ir cik tās 45 min. ir produktīvas..
Un skaidrs ir tas, ka arī LBJ nevar abos galos spēlējot laukumā būt vairāk kā 40 min. Bet ja spēles intensitāte ir augsta, tad produktivitāte jau zūd ātrāk līdz ar to, normāli ir būt laukumā 30 min, tas tad ir ar atdevi...
Tai pat laikā GSW ir divi normāli piecinieki.
Un tad, kad tu esi noskrējis 100 spēles sezonā, tam ir ļooooti liela nozīme.
, 2015-06-17 10:19, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Un to ko es teicu par Keru un Blatu - es teicu par ceturto spēli - sajaucu nummerāciju. Ka Kers apspēlēja Blatu, kad Bogutu nosēdināja malā un izlaida tagadējo MVP - Igudalu. Interesanti - Cavaliers atlaidīs tagad Blatu vai nē? Blats tomēr savā debijas sezonā Cavaliers aizveda līdz finālam, bet Kers - savā debijas sezonā - uzvarēja. Labi atceros, kā te agrāk par Warriors komandu runāja - tie māk tikai skriet no viena laukuma galam līdz otram un mest tālos, vairāk neko, komanda bez aizsardzības, utt.
Bet Cavs jau pierādīja to statistikas brīnumu par GSW aizsardzību...
Pirmajās trīs spēlēs, kur GSW spēlēja ar garajiem, kurus Cavs izģērba (garie) spēle bija lēnāka, plus vēl LBJ statiskā spēle bremzēja uzbrukumus un GSW bija jāspēlē gudri, ar peispēlēm un bumbas rotāciju, bet tikai pozicionālā uzbrukumā. Un tā bija ļoti liela starpība, līdz ar to mainījās ar GSW aizsardzība.
GSW ir ļoti laba uzbrukuma komanda, kas uzbrūk ātri, ātras saspēles, izspēles (kas patiesībā nav pat tuvu tam, kas ir SAS, jo viņiem saspēle ir gan ātrā, gan pozicionālā izspēlē), kas vairo viņu punktus, līdz ar to spēlētāji spēj atgriezties aizsardzībā, pretinieks steoidzas un arī vairāk sasteidz uzbrukumus un kļūdās... Statistiski, tas padara GSW par līgas labāko komandu gan uzbrukumā, gan aizsradzībā... Bet šīs kompoinentes ir efektīvas tikai tad, ja tas viss notiek tempā un kustībā... Tik;līdz nav temps, zūd arī GSW efektivitāte aizsardzībā, tas pats Grīns vairs nav tik lielisks aizsradzības spēlētājs, tā vairs nav viņa komforta zona, cīnīties statiski viens pret vienu...
Memfisa to lieliski parādīja un Cavs finālā arī... Bet par laimi GSW ir pietiekami garš soliņš, lai kāpinātu tempu un vēl vairāk uzspiestu plūstošu spēli, kad viņi ir nepārspējami....
Līdz ar to - ko es gribēju pateikt... GSW jau arī māk tikai skriet lēni spēlēt viņi nemāk... Paskatoties efektivitāti pēc punktu gūšanas, pēc pulksteņa, cik sekundes viņi izmanto no uzbrukuma utt.
grozi kā gribi, tā ir run&gun komanda, tikai gudrāka, efektīvāka kā tad, kad Nelsons viņus trieca pa laukumu... Liels darbs no Džeksona ieguldīts, ko Kers pacēla vēl augstākā līmenī.
, 2015-06-17 10:20, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Mana izglītība un (ne)inteleģence nav tava sūda darīšana, okay? Patiesība nepatīk? Protams ka viena daļa SC NBA komentētāju ir pārfanojušies LJ dir..sā līdēji. Un tu nekad man nepierādīsi pretējo. Pateicu tiešā tekstā. Vienmēr saku, ko domāju.
Tā tiešām nav mana darīšana, bet kas gan cits, ja ne mēs paši veidojam šo SC komentēšanas kultūru Tavs izteiksmes vaids ir nevis pateikšana tiešā tekstā, bet gan pamatīgs argumentācijas trūkums, jo gudri cilvēki kad nav ko teikt neko arī nesaka nevis sāk mētāties ar lamuvārdiem. Nevajag taču nolaisties līdz atejas līmenim. Ne visi Lebrona atbalstītāji ir pārfanojušies d-līdēji. Es redzu ne tikai Lebrona plusus, bet arī mīnusus. Man ļoti daudz, kas Lebrona izdarībās nepatīk un iepriekš jau esmu teicis, ka daudzus NBA spēlētājus kā personības vērtēju augstāk kā Lebronu (Dirks, Dankans), bet tas neliedz man novērtēt viņu kā spēlētāju. Un mans viedoklis ir - nu nav labāka šobrīd par viņu pasaulē. Man ļoti nepatīk Karijs, Pīrs un vēl daudzi citi, bet tāpēc es nenoliedzu viņu talantu un meistarību. Tu bieži piesauc MJ, bet tai pat laikā saki, ka tev nepatīk ļecīgais gailis" Lebrons. Vecīt, painteresējies par MJ personību un padomā vēlreiz par to "lecīgo gaili".
, 2015-06-17 10:27, pirms 10 gadiem
PELNĪTI!!!!!!!!
, 2015-06-17 10:27, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Es tomēr nedaudz nesaprotu - Warriors uzvar, bet tauta turpinat malt savu maļamo par Lebronu. Bet to jau varēja gaidīt.
Apskaties lūdzu savu pirmo komentāru pie šī raksta, kurš ko sāk.
, 2015-06-17 10:34, pirms 10 gadiem
Biedriņš vareja kadu sezonu vel aizkaveeties- butu veel ticis pie cempionu titula
, 2015-06-17 10:43, pirms 10 gadiem
Heh neliela atziņa,Spurs:Clippers,tā bija viena fenomenāla sērija,žēl,ka tāds pats nebija fināls.
, 2015-06-17 11:02, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu bet neskaties rezultātus, skaties to, ka spēlētāji nogurst, ka sastāvam ir variācijas... Lovu uzbrukumā, kurš var aizvietot? Lovs ir statistikas mašīna, double-double, tas nozīmē, ka būs bumbas un būs labs metiens no tālas distances, tai skaitā trulis... Paskaties uz spēli, kad Irvings un LBJ (ātrie spēlētāji) Lovam savācot bumbu jau ir pie centra līnijas un Lovam ir ĻOTI laba tālā piespēle. četri uzbrukumi tādi pa spēli, tas jau ir pietiekami.
Irvings dod eksplozivitāti uzbrukumā, nav tik statisks, jā ir tas pats strītbols, bet savādāks.
Varam tikai minēt, kā mainītos GSW spēle, ja traumēts būtu tas pats Tomsons vai Grīns...
Bet pats galvenais, ja tev komandā ir 10 spēlētāji, 5 pamata un 5 rezerves, tad izkrītot 2 pamta satsāvā, kas spēlē 35+ min. paliek tev tikai 3 rezervisti, un tie divi, kas visu laiku ir nākuši uz maiņu vairs nav spējīgi ilgā laika posmā spēlēt 35+ min.
Labi, Cavs arī zaudēja takstiski mazliet, bet lai vai kā, otrais puslaiks pārsvarā viņiem ir gājis ar kritumu... kas visvienkāršāk skaidrojams ir ar nogurumu...
Un arī LBJ ir noguris...
Tas, ka sportists var skriet pa laukumu 45 min. tas ir viens... jautājums ir cik tās 45 min. ir produktīvas..
Un skaidrs ir tas, ka arī LBJ nevar abos galos spēlējot laukumā būt vairāk kā 40 min. Bet ja spēles intensitāte ir augsta, tad produktivitāte jau zūd ātrāk līdz ar to, normāli ir būt laukumā 30 min, tas tad ir ar atdevi...
Tai pat laikā GSW ir divi normāli piecinieki.
Un tad, kad tu esi noskrējis 100 spēles sezonā, tam ir ļooooti liela nozīme.
Prieks lasīt tavus komentārus. Vismaz kāds spēj adekvāti izteikt savu viedokli ar argumentiem.
, 2015-06-17 11:13, pirms 10 gadiem
Juris ira klāt rakstīja: Heh neliela atziņa,Spurs:Clippers,tā bija viena fenomenāla sērija,žēl,ka tāds pats nebija fināls.
Rockets atspēlēšanās arī nebija peļama.
, 2015-06-17 11:17, pirms 10 gadiem
Par sēriju runājot īsi - Basketbolā vienmēr uzvarēs komanda, tāpēc jau tas ir komandas sporta veids. Klīvlendai vienkārši pietrūka pulveris, gluži kā LeBrons preses konferencē teica. par tiem izteikuiem, ka viņš ir labākais pasaulē. viņam ir tiesības to teikt vēl patreiz. Warriors pelnīti uzvarēja un viņiem vajadzēja uzvarēt pie tā kas darījās pretējā nometnē. Fantastiska sezona ar pašsaprotamu nobeigumu

Runājot par Cavs, nākotnei šie PO būs devuši ļoti lielu plusu. TT un Mozgovs ir atvērušies pilnībā NBA vidē. Dellijs ir pielicis sniegumā. būs labs back PG ar šādu spēli. tas būs tikai pluss Klīvlendai turpmāk. LBJ varēja šādi spēlēt visu laiku MIA laikā arī, bet viņam nespieda situācija to darīt, šoreiz spieda, bet tas nekas. tagad zinās arī ka viņš var spēlēt visaugstākajā līmenī arī šādi. Kyrie ir progresējis kā spēlētājs. Love ir labs spēlētājs, pat teicams tikai viņš ir jāizmanto vairāk un viņam jāatrod vietas laukumā kur viņš var būt efektīvs. Ņujorkas puišiem ir jāpaliek, Imans ir īsts kapātājs, tik jāuzlabo dribls un tad viņš būs labs uzbrukumā arī. JR ir jākļūst nobriedušākam

P.S. nav jau nekas traks noticis, Klīvlendai vajadzēja zaudēt un Goldensteitai vajadzēja uzvarēt. Gaidam nākamo sezonu un cerams, ka LeBrons īstenos savu sapni.
, 2015-06-17 11:18, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: vismaz tie spēlētāji ļauj variēt ar sastāvu, tagad viņiem nebija ko likt pretīm GSW. Šie uz pēdējiem mačiem noņēma Bogutu, ielika Grīnu C pozīcijā, bet Klīvlendai visu laiku ar to pašu shēmu jāmočī, jo nav ne Verežao, Lovs, ne Kairijs.
meriona marinēšana bija kļūda.
, 2015-06-17 11:25, pirms 10 gadiem
Nu itkā cavs nebija maiņa, bet uz soliņa sēdēja 3 čempioni. Millers,Merions, Perkins Un Heivuds, kas agrāk bija DD mašīna Wizards. Nu uz 3 min laukumā varēja viņus izlaist.
, 2015-06-17 11:29, pirms 10 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: "Stīvs Kers savukārt ierakstījis savu vārdu NBA vēsturē kā pirmais galvenais treneris, kurš savā debijas sezonā aizvedis komandu līdz čempionu titulam"

Autor, vajadzētu izlabot. Ne tuvu nav pirmais.
Jā piekrītu normāla laža autoram... Pie tam kas tad uzvarēja pirmajā NBA sezonā, treneris kas no nākotnes atgriezās!?

Man liekas Kers ir 7 treneris, kas debijas sezonā izcīna titulu.
, 2015-06-17 11:34, pirms 10 gadiem
Curry, Iguadala, example guys! Biedriņš būtu palicis spēlēt, būtu tagad čempiona gredzens, pasteidzās ar aiziešanu no komandas.
, 2015-06-17 11:43, pirms 10 gadiem
mūsu Biedrs labprāt būtu sēdējis vēl uz beņķa, bet bija par apgrūtinājumu komandai, tā šo atlaida ar ierakstu darba grāmatiņā. Un izrādījās, pareizi darīja!
vf rakstīja: Curry, Iguadala, example guys! Biedriņš būtu palicis spēlēt, būtu tagad čempiona gredzens, pasteidzās ar aiziešanu no komandas.
, 2015-06-17 11:43, pirms 10 gadiem
Vis lielāko prieku man sagādā, tas ka Lebronam nekad es atkārtoju Nekad nebūs vairāk gredzenu par D.Wade, Wads ir labāks par lebronu, Unjūs vel mēģinat ieskaidrot ka viņš ir labāks par MJ un Kobi , Smiekli nāk, Igijs pat ir labāks ar savu nesautīgo spēli par lebronu.
, 2015-06-17 11:49, pirms 10 gadiem
D,Wade bija jābūt īstenībā pieciem gredzeniem tajos pēdējos finālos kur miami zaudēja lebrons reāli noraka, un šajā sērijā arī tas pierādijās ka Lebrons ar savu individuālo spēli tikai norok, Ja nebūtu lebrons bijis sērija būtu daudz intresantāka, Un tad būtu vismaz 7 spēles.
, 2015-06-17 11:51, pirms 10 gadiem
frizbijs rakstīja: D,Wade bija jābūt īstenībā pieciem gredzeniem tajos pēdējos finālos kur miami zaudēja lebrons reāli noraka, un šajā sērijā arī tas pierādijās ka Lebrons ar savu individuālo spēli tikai norok, Ja nebūtu lebrons bijis sērija būtu daudz intresantāka, Un tad būtu vismaz 7 spēles.
Ja nebūtu Lebrons, tad Cavs būtu tur kur pag. sezon- cīnītos par 1. Draft pick
, 2015-06-17 11:53, pirms 10 gadiem
Ja strādātu un draudzētos ar galvu, tad tur tagad arī Biedriņš varēja būt!
, 2015-06-17 11:57, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: Ja nebūtu Lebrons, tad Cavs būtu tur kur pag. sezon- cīnītos par 1. Draft pick
Ja nebūtu lebrona un būtu viss pārējais sastāvs Clevlenda tāpat cīnītos par finālu un titulu.
, 2015-06-17 12:23, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: meriona marinēšana bija kļūda.
Eu, es tev piekrītu... kaut kas nebijis
Bet jā, Merions ir vecs, bet viņš ir samērā atlētisks, un tie brīži, kad viņu izmantoja, to apstiprināja... 10 punktus viņš varēja gūt, danki ir, metiens ar viņam ir, noslogotu GSW prātus aizsarzdībā, īpaši pie mazā sastāva
, 2015-06-17 13:04, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: Kā viņš var būt zaudētājs, ja spēlē 5 finālos pēc kārtas. Tikai tāpēc, ka neuzvar finālā uzreiz esi zaudētājs uz mūžu? Tad, kas ir tie, kas finālam pat tuvumā nav bijuši? Tad Karijs visu laiku ir bijis zaudētājs, bet nu pēkšņi kļuvis par uzvarētāju? Padomājot paši rietumos finālu komandas mainās (4 dažādas 5 gados), bet austrumos spēlē tā kurā ir Lebrons 5 gadus no vietas. Vai tas ne par ko neliecina? P.S. variet nemaz nesākt par austrumu vājumu, jo Cavs pierādīja ka par spīti visām nelaimēm tā spēj parādīt pretestību arī šā gada nenoliedzami labākajai komandai.
tagad tā. Lebronam pret rietumu komandām ir bijušas sešas PO sērijas (fināli, obviously). no tām ir 4 zāģi. pēdējo austrumu sēriju zaudēja vēl hujzin kad ar Klīvlendu pirmajā stintā.
tagad zinot Lebrona Cavs un Heat bilansi plejos pret rietumiem tu vēl gribi teikt, ka Lebrons tur būtu 5. finālā pēc kārtas ja viņa komanda būtu no rietumiem ?? Gan jau pie gredzena(-iem) būtu ticis, bet noteikti ne 5. gadus pēc kārtas finālā.
paskaties rietumu bilanses pret austrumu komandām. austrumi sūkā. paskaties all-nba un all-defense tīmus. visi spēlētāji izņemot Lebronu no rietumiem..
kā lai jums vēl iestāsta, ka ja ne austrumu ūber talanta trūkuma, Lebrona paļubom nebūtu 5. fināls pēc kārtas.

Es protams nenoliedzu, viņš tāpat būtu superstārs pat ja rietumos, bet ceļš līdz tam finālam būtu daaaudz grūtāks.
, 2015-06-17 13:37, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: tagad tā. Lebronam pret rietumu komandām ir bijušas sešas PO sērijas (fināli, obviously). no tām ir 4 zāģi. pēdējo austrumu sēriju zaudēja vēl hujzin kad ar Klīvlendu pirmajā stintā.
tagad zinot Lebrona Cavs un Heat bilansi plejos pret rietumiem tu vēl gribi teikt, ka Lebrons tur būtu 5. finālā pēc kārtas ja viņa komanda būtu no rietumiem ?? Gan jau pie gredzena(-iem) būtu ticis, bet noteikti ne 5. gadus pēc kārtas finālā.
paskaties rietumu bilanses pret austrumu komandām. austrumi sūkā. paskaties all-nba un all-defense tīmus. visi spēlētāji izņemot Lebronu no rietumiem..
kā lai jums vēl iestāsta, ka ja ne austrumu ūber talanta trūkuma, Lebrona paļubom nebūtu 5. fināls pēc kārtas.

Es protams nenoliedzu, viņš tāpat būtu superstārs pat ja rietumos, bet ceļš līdz tam finālam būtu daaaudz grūtāks.
Bet overall Austrumi vēl aizvien ieliek rietumiem
, 2015-06-17 14:29, pirms 10 gadiem
Igijs pelniiti MVP!!! irbiite vel var vismaz uz gadu ieliist alas dzilaakajaa stuurii un gaidit kamer princesiite james tiks finaalaa. choke princese james
, 2015-06-17 14:29, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet overall Austrumi vēl aizvien ieliek rietumiem
Say what??? :/
, 2015-06-17 14:44, pirms 10 gadiem
Biedriņš forever... par ātru noslēdza karjeru
, 2015-06-17 15:25, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: tagad tā. Lebronam pret rietumu komandām ir bijušas sešas PO sērijas (fināli, obviously). no tām ir 4 zāģi. pēdējo austrumu sēriju zaudēja vēl hujzin kad ar Klīvlendu pirmajā stintā.
tagad zinot Lebrona Cavs un Heat bilansi plejos pret rietumiem tu vēl gribi teikt, ka Lebrons tur būtu 5. finālā pēc kārtas ja viņa komanda būtu no rietumiem ?? Gan jau pie gredzena(-iem) būtu ticis, bet noteikti ne 5. gadus pēc kārtas finālā.
paskaties rietumu bilanses pret austrumu komandām. austrumi sūkā. paskaties all-nba un all-defense tīmus. visi spēlētāji izņemot Lebronu no rietumiem..
kā lai jums vēl iestāsta, ka ja ne austrumu ūber talanta trūkuma, Lebrona paļubom nebūtu 5. fināls pēc kārtas.

Es protams nenoliedzu, viņš tāpat būtu superstārs pat ja rietumos, bet ceļš līdz tam finālam būtu daaaudz grūtāks.
tas ir no sērijas kā būtu, ja būtu. Ja Lebrons būtu rietumos, tad jautājums, kurā komandā un ar kādu sastāvu? Iespējams, ka rietumos viņam būtu krietni labāks sastāvs, jo rietumu komandām kaut kā (arī pēc tavām domām, acīmredzot) izdodas savākt labākus sastāvus. Katrā ziņā rietumos viņam nebūtu jāspēlē ar šo Cavs sastāvu. Piemēram, ja Lebrons būtu Lakers, kas tev liek domāt, ka viņš neiespētu 3-5 finālus pēc kārtas. Ar Kobi taču Lakers to iespēja un pat 2 reizes. Ja tie paši Lakers tiktu pie Lebrona, nešaubos, ka viņi viņam aplasītu apkārt visu nepieciešamo, lai pacīnītos par titulu, bet mēs nekad neuzzināsim kā izvērstos Lebrona ceļš pretī gredzeniem, ja viņš būtu bijis rietumos.
, 2015-06-17 15:32, pirms 10 gadiem
Viens ir skaidrs, fināļs bija mēsls, bet paldies Lebronam par kaut nelielu, bet intrigu tajā!
, 2015-06-17 16:14, pirms 10 gadiem
Tad kad jus sapratisiet, ka basketbols ir komandas spele, tad jums bus skaidrs, kapec MVP ir tieshi Iguodala.
Cempionu komandas ir taas kuraas ir zvaigznes un taadi nesavtigie kaplji kaa Igijs! Sixeru un nuggets laikos Igijam blakus pietruka pirma lieluma zvaigznes, tad jau tas butu finala cienigas komandas.
Paskatieties kur GSW bija pirms Igija piesaistes (sastavaa ar Biedru u.c.)
Ja Lebronam butu tadi paligi ka Igijs un Grins tad kauss butu CLE, jo komandai vajag netikai staaru uzbrukumaa, ka Lebrons, bet ari nesavtigos all around kapljus.
Skatos irbiite jau otro speli pec kartas izklidis pa kruumiem.
, 2015-06-17 17:04, pirms 10 gadiem
Mr.Hot rakstīja: Say what??? :/
37-31 Austrumiem ir vairāk tituli
, 2015-06-17 17:19, pirms 10 gadiem
Lieliska sezona, lieliska izskaņa, pelnīta uzvara! Par Warriors!
, 2015-06-17 17:46, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: 37-31 Austrumiem ir vairāk tituli
Paskaties no 2000 gada, 11-5 Rietumi grauj Austrumus. 60 gadus ņem ārā. Tas jau paliek smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-06-17 21:37, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Kāpēc tu Latviju nosauc par miskaste. Nokaunies spēka mitriķi
laikam Porziņģis
https://www.youtube.com/watch?v=9zn...
, 2015-06-19 11:26, pirms 10 gadiem
WOW, malaci!