Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 17+13, Dalasa pārbaudes mačā sagrauj "Thunder"

Rolands Eliņš

Porziņģim 17+13, Dalasa pārbaudes mačā sagrauj "Thunder"
Danilo Gallināri un Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas pirmssezonas spēlē Dalasas „Mavericks” ar 107:70 pārspēja Oklahomsitijas „Thunder”, un Kristaps Porziņģis izcēlās ar savu pirmo „double-double” kopš atgriešanās pēc traumas.

Kristaps Porziņģis šonakt nospēlēja 26 minūtes, kurās tika pie 17 punktiem ar 21 metienu no spēles (2p. 4/13, 3p. 3/9). Viņam arī 13 atlēkušās bumbas, trīs no tām uzbrukumā, kā arī viens bloķēts metiens. Porziņģis pieļāva trīs kļūdas un trīsreiz pārkāpa noteikumus, bet viņa +/- rādītājs bija plus divdesmit.

Porziņģim šī bija otra rezultatīvākā pārbaudes spēle, bet labākā atlēkušo bumbu ziņā. Porziņģis „double-double” bija gandrīz savācis jau pirmajā puslaikā, kad viņam bija 10+9, bet otrajā puslaikā viņš izcēlās ar „alley-oop” danku pēc Lukas Dončiča piespēles. Porziņģis nokļuva labā pozīcijā arī citā epizodē, taču iespaidīgu bloku pret viņu veica Nerlenss Noels, kurš mirkli iepriekš pats bija ticis pie danka pret Porziņģi.

Dalasai šī bija pirmā uzvara pirmssezonas pārbaudes spēlē, kamēr „Thunder” cieta pirmo zaudējumu trīs mačos. „Thunder” aizvadīja spēli bez Krisa Pola un Stīvena Adamsa, kamēr „Mavericks” sūtīja laukumā savus labākos pieejamos spēkus. Pārsvaru Dalasai izdevās iegūt jau pirmajā ceturtdaļā, pēc pirmā puslaika rezultāts bija jau 57:38, un starpība pēc tam turpināja pieaugt. „Thunder” rezervisti pēdējā ceturtdaļā guva tikai 13 punktus, un Dalasa beigās uzvarēja ar graujošo rezultātu 107:70.

Dalasas sastāvā Luka Dončičs nebija tālu no „triple-double” – viņam 19 punkti, izdarot tikai desmit metienus no spēles, kā arī desmit atlēkušās bumbas un septiņas rezultatīvas piespēles, tiesa, arī sešas kļūdas. 14 punktus pievienoja Maksimiliāns Klebers, bet Timam Hārdevejam ar gandrīz nevainojamu precizitāti 13 punkti. Dalasa izmantoja Adamsa nespēlēšanu un dominēja zem groziem, kopumā savācot 66 atlēkušās bumbas, kamēr „Thunder” tikai 39. Oklahomas komandā 16 punktus Danilo Gallināri, kamēr teju visiem pārējiem „Thunder” spēlētājiem metienu precizitāti bija vāja, un komanda kopumā trāpīja tikai piecus no 34 metieniem.

„Mavericks” šī bija priekšpēdējā pārbaudes spēle, un pirmssezonas pārbaudes ciklā atlicis vairs tikai mačs pret „Clipers”, kas notiks pēc trim dienām.

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  -3 [+] [-]

, 2019-10-15 06:06, pirms 6 gadiem
Ka tik puļīt.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-15 06:36, pirms 6 gadiem
girtsmelns rakstīja: Ka tik puļīt.
Ej uz vissirtirsā.lv tur tevi jau gaida. Jeb tu domāji ka treneris jauniņajiem dos pa 30 metieniem spēlē bet KP varēs skatīties un mācīties ar 140 milijonu līgumu...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 06:40, pirms 6 gadiem
Nu teikšu tā! Viss jau forši, jāatgūst spēles /metiena garša, bet nu, sezonas laikā nevarēs puļīt ar šādu procentu!!!
Piemēram Hardavejs ieliek tik pat pts ar 3x mazāk metieniem. Ok, mošk uzkrita. Bet fakts kā tāds-par metiena procentu😉 un neizmest nevienu sodu, garajam, ar 2.20🤷‍♂️

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 06:55, pirms 6 gadiem
Impērija rakstīja: Nu teikšu tā! Viss jau forši, jāatgūst spēles /metiena garša, bet nu, sezonas laikā nevarēs puļīt ar šādu procentu!!!
Piemēram Hardavejs ieliek tik pat pts ar 3x mazāk metieniem. Ok, mošk uzkrita. Bet fakts kā tāds-par metiena procentu😉 un neizmest nevienu sodu, garajam, ar 2.20🤷‍♂️
kads vispar sodiem sakars? Ta nu vins ies tev lidis posta cinities kontakta parbaudes speles.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-15 06:58, pirms 6 gadiem
Paskaties cik Doncics sodus izmeta😀

  +3 [+] [-]

, 2019-10-15 06:59, pirms 6 gadiem
Impērija rakstīja: Paskaties cik Doncics sodus izmeta😀
300 iq salidzinat ar dzeku, kurs drible 90% laika.
Slēpts komentārs: MachimoI

  +4 [+] [-]

, 2019-10-15 07:14, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: 0,8 punkti vienā uzbrukumā, kad Porziņģis izpilda metienu. Vai zināt cik punktus Dalasa gūtu, ja šāda produktivitāte būtu katram Mavs spēlētājam?

Vidēji 69,52 punkti spēlē.

Vienalga, vai maksimālais vai minimālais līgums, tas ir katastrofāls rādītājs. Ja šādi turpināsies regulārajā sezonā, Kristapa spēles laiks tiks ierobežots.
Kad sapņo, aizver acis. Nekas tur netiks ierobežots dēļ metieniem, ja tiks, tad tikai dēļ traumām. Neglaimo sev!

  -4 [+] [-]

, 2019-10-15 07:16, pirms 6 gadiem
Budamank- Tu esi mudaks, sorry, basi nerubi, bet nekas, katram savs sports!!
Machimol- varu tikai piekrist, šī jau nav 1 spēle, kad KP ar šādu procentu met! Visās, kuras tgd spēlējis - ja nemaldos 3.

 +15 [+] [-]

, 2019-10-15 07:30, pirms 6 gadiem
Džeki, viņš nebija spēlējis NBA basi 610 dienas? Ļaujat ieiet atpakaļ spēlē. Es ar mestu daudz, lai uz sezonu būtu gatavāks. Kautkā tā rūsa jādabuj nost. Ja viņš tāpēc nemestu, ka baigi nekrīt, tad tas būtu vēl traģiskāk, jūs vispār saprotat ko runājat.
Slēpts komentārs: MachimoI

     [+] [-]

, 2019-10-15 07:35, pirms 6 gadiem
Mēs to visu saprotam, protams,labāk mest tagad garām ne sezonā . Viens te aizsvilas par ko citu!! Nesaprot parastas lietas.

     [+] [-]

, 2019-10-15 07:35, pirms 6 gadiem
Impērija rakstīja: Budamank- Tu esi mudaks, sorry, basi nerubi, bet nekas, katram savs sports!!
Machimol- varu tikai piekrist, šī jau nav 1 spēle, kad KP ar šādu procentu met! Visās, kuras tgd spēlējis - ja nemaldos 3.
Tikai tā ir vismaz tikpat izklaides līga kā sporta kā arī KP ir liela investīcija, diez vai šie norakstīs šamējo tik ātri.

  -3 [+] [-]

, 2019-10-15 07:38, pirms 6 gadiem
One Man Show! rakstīja: Džeki, viņš nebija spēlējis NBA basi 610 dienas? Ļaujat ieiet atpakaļ spēlē. Es ar mestu daudz, lai uz sezonu būtu gatavāks. Kautkā tā rūsa jādabuj nost. Ja viņš tāpēc nemestu, ka baigi nekrīt, tad tas būtu vēl traģiskāk, jūs vispār saprotat ko runājat.
Daļēji piekrītu, taču arī metienu izvēle rada asociācijas ar Melo. Ātrs pustālais pēc pagrieziena, puscentra trīspunktnieki. Neracionāla metienu selekcija.

     [+] [-]

, 2019-10-15 07:39, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Ilgtermiņā tieši ar šādu sniegumu labāk būtu, ja uz laukuma viņš neatrastos.

Bet pagaidīsim vēl kādu mēnesi, lai spriestu. No dažām pārbaudes spēlēm ir krietni par agru izdarīt šādus secinājumus, taču mini trauksmes zvans GM un trenerim tas noteikti ir.
Ja tu nemetīsi tad točna tevi tur norakstīs, KP ir statuss kā visiem spēlētājiem tur un viņam par patreizējo statusu pienākas aptuvens metienu skaits spēlē, ko viņš arī izpilda

  -1 [+] [-]

, 2019-10-15 07:55, pirms 6 gadiem
18-22 metieni spēlē arī būs viņa status, ja uzkrīt, protams, ļaus mest vairāk. Bet tas tiks piekodināts katru spēli atsevišķi - ne viņš to izlemj. Kp ir tikai izpildītājs.

  +3 [+] [-]

, 2019-10-15 07:58, pirms 6 gadiem
Kas jums ar to metienu skaitu nepatīk?Ir taču acīm redzams,ka komanda viņu baros ar bumbām līdz brīdim kamēr viņš atradīs kaut cik normālu ritmu un feelingu uz spēli

Ja jau tik ļoti nepatīk,tad skatāties kā šādi visu sezonu spēlē tas pats Mitčels

     [+] [-]

, 2019-10-15 08:13, pirms 6 gadiem
Mavericks bija milzīgs pārsvars, tāpēc var piedot KP dažus sasteigtus metienus... bet ceru, ka viņš truļus nemetīs tik bieži spēlēs un vairāk būs gājieni uz grozu...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 08:14, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: 0,8 punkti vienā uzbrukumā, kad Porziņģis izpilda metienu. Vai zināt cik punktus Dalasa gūtu, ja šāda produktivitāte būtu katram Mavs spēlētājam?

Vidēji 69,52 punkti spēlē.

Vienalga, vai maksimālais vai minimālais līgums, tas ir katastrofāls rādītājs. Ja šādi turpināsies regulārajā sezonā, Kristapa spēles laiks tiks ierobežots.
Jāņem vērā, ka spēli DAL uzvarēja ar +40, KP neiespringa otrā spēles pusē. Un vēl jau ir arī citi labi rādītāji, piemēram, 13 atlēkušās, kas bija, ja nemaldos, labākais rādītājs komandā.

     [+] [-]

, 2019-10-15 08:16, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Ilgtermiņā tieši ar šādu sniegumu labāk būtu, ja uz laukuma viņš neatrastos.

Bet pagaidīsim vēl kādu mēnesi, lai spriestu. No dažām pārbaudes spēlēm ir krietni par agru izdarīt šādus secinājumus, taču mini trauksmes zvans GM un trenerim tas noteikti ir.
Nu tad nākamo no laukuma jāvāc nost Dončiču.

  +9 [+] [-]

, 2019-10-15 08:17, pirms 6 gadiem
Atceros ka Timmam Khimki spēlē 0/7 3pts uzmeta,nu galīgam švaki nospēlēja,visi tā nomelnoja Jāni,ka džeks ir nejēga utt,vakar vai Janka guva kkādus 27pts,tiepaši kas nomelnoja komentāros zem tā raksta,ka čalim ir vieta NBA.Kā var nolikt spēlētāju kam neuskrita,kad uskritīs nu ta rakstīs ka nu ir atgriezies vecais KP 😊

  -2 [+] [-]

, 2019-10-15 08:29, pirms 6 gadiem
Slikti, ka nav nevienas piespēles - kā saņem bumbu tā neskatoties brīvs vai nē - met

     [+] [-]

, 2019-10-15 08:31, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: 0,8 punkti vienā uzbrukumā, kad Porziņģis izpilda metienu. Vai zināt cik punktus Dalasa gūtu, ja šāda produktivitāte būtu katram Mavs spēlētājam?

Vidēji 69,52 punkti spēlē.
Aprēķinu var palūgt?
Man sanāk, ka
17 : 21 = 0.8095.... reiz 90 (mavs izdarītie metieni no spēles) ir 72,86

Un tas ir, neskaitot sodus. Sodos tika iemesti vēl 18, kas kopā būtu 90 punkti.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 08:42, pirms 6 gadiem
Gribu redzēt KP pret Tako Fall. Tas bus jautri
Pārbaudes spēles ir pilnīgs walk-in-the-park. Kad NYK plosījās pārbaudes spēlēs gadus atpakaļ, visi domāja, nu tik būs sezona.

Lai tik met te, regulārajā sezonā būs cits rokraksts.

  +7 [+] [-]

, 2019-10-15 08:52, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Daļēji piekrītu, taču arī metienu izvēle rada asociācijas ar Melo. Ātrs pustālais pēc pagrieziena, puscentra trīspunktnieki. Neracionāla metienu selekcija.
Neizmanto tik sarežģītus vārdus, pārpūlēsi galviņu. KP visos 3 mačos ir izmetis ārkārtīgi brīvus metienus. Pat komentātāji un apskatnieki to uzsvet, ka līdz brīvam metienam viņš tiek, un Dončič viņu arī atrod... sāks krist tie metieni un visi būs pa krūmiem. Padomāsim... 3/9 ir 30%. Būtu burtiski iemetis gan iepriekšējā, gan šijā metienā par 1 vairāk... 4/9 = 44.4%, kas būtu 3pt contest dalībnieku procents. Sēžat biksēs un ļaujat džekam nosist rūsiņu tagad, lai sezonā var metienus bērt kā krusu

     [+] [-]

, 2019-10-15 08:56, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kas jums ar to metienu skaitu nepatīk?Ir taču acīm redzams,ka komanda viņu baros ar bumbām līdz brīdim kamēr viņš atradīs kaut cik normālu ritmu un feelingu uz spēli

Ja jau tik ļoti nepatīk,tad skatāties kā šādi visu sezonu spēlē tas pats Mitčels
Nu nevajag salīdzināt mazo ar garo. Garajam precizitātei kā minimums ir jābūt virs 50%.

     [+] [-]

, 2019-10-15 08:57, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nu tad nākamo no laukuma jāvāc nost Dončiču.
Lasīt proti?

Dalasas sastāvā Luka Dončičs nebija tālu no „triple-double” – viņam 19 punkti, izdarot tikai desmit metienus no spēles

     [+] [-]

, 2019-10-15 08:59, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nu tad nākamo no laukuma jāvāc nost Dončiču.
Ampli, paskaties, kāda Lukam precizitāte! Atkal šitie ērmi parādās, Dončiča nīdēji, pat tagad, kad KP ir viņa komandas biedrs un labā roka, pat tad atrod iespēju ieknābāt!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 09:05, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ampli, paskaties, kāda Lukam precizitāte! Atkal šitie ērmi parādās, Dončiča nīdēji, pat tagad, kad KP ir viņa komandas biedrs un labā roka, pat tad atrod iespēju ieknābāt!
Jā, es paskatījos kāda lukam bija sezonas precizitāte un kļūdu skaits. Paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-15 09:07, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Lasīt proti?

Dalasas sastāvā Luka Dončičs nebija tālu no „triple-double” – viņam 19 punkti, izdarot tikai desmit metienus no spēles
tie viņa deviņi iemestie sodi jau gan tajos desmit metienos neieskaitās.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 09:10, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jā, es paskatījos kāda lukam bija sezonas precizitāte un kļūdu skaits. Paldies.
Un tā pat bija spožākais spēlētājs klubā... Un tas viss sūda 19-20 gados! iespaidīgi, vai ne?

  -3 [+] [-]

, 2019-10-15 09:16, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Un tā pat bija spožākais spēlētājs klubā... Un tas viss sūda 19-20 gados! iespaidīgi, vai ne?
Iespaidīgi ir tas, ka no dara Zions savos nesen palikušajos 19 ar 0 pieredzi prof basketbolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-10-15 09:19, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Iespaidīgi ir tas, ka no dara Zions savos nesen palikušajos 19 ar 0 pieredzi prof basketbolā.
tad sanāk, ka VISI citi nekam neder?

  +4 [+] [-]

, 2019-10-15 09:24, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jā, es paskatījos kāda lukam bija sezonas precizitāte un kļūdu skaits. Paldies.
Pag, nu tiešām TIK bērnišķīgi būsim? Tā Slovēnijas spēle tāda bērnības trauma, ka turpināsi akli heitot pat tad, kad viņš ir mūsējais un Ziņģim uz paplātes pienesīs ne vienu vien punktu? Nu cik tev gadu, joptvai. Tas taču ir absurdi meklēt kaut kādas utis tik acīmredzamam talantam.

     [+] [-]

, 2019-10-15 09:32, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: tad sanāk, ka VISI citi nekam neder?
Kāds tā teica?

     [+] [-]

, 2019-10-15 09:33, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Pag, nu tiešām TIK bērnišķīgi būsim? Tā Slovēnijas spēle tāda bērnības trauma, ka turpināsi akli heitot pat tad, kad viņš ir mūsējais un Ziņģim uz paplātes pienesīs ne vienu vien punktu? Nu cik tev gadu, joptvai. Tas taču ir absurdi meklēt kaut kādas utis tik acīmredzamam talantam.
Bet kāpēc nemeklēt? Es saprotu tavu domu, bet kāpēc nemeklēt?

     [+] [-]

, 2019-10-15 09:35, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nevajag salīdzināt mazo ar garo. Garajam precizitātei kā minimums ir jābūt virs 50%.
Nav jau arī īsti jēga salīdzināt KP ar parasto garo.
Rekur līderi garie kuri met samērā daudz no distances.
Durantam 0.52
KAT 0.518(low posts čalis tomēr)
Grieķis 0.578 bez metiena principā,un tomēr nemet daudz
Jokič 0.511 Arī principā soda laukuma spēlētājs.
Principā KP tika spēlētāji Kuzma,Grifins un Gordons met ap 0.45

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 09:42, pirms 6 gadiem
Šī ir tikai PĀRBAUDES spēle, un Kristapam trešā pēc gada pārtraukuma. Kādas vēl te padziļinātas analīzes?Vienkārši Kristaps ir atpakaļ.

     [+] [-]

, 2019-10-15 09:44, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Bet kāpēc nemeklēt? Es saprotu tavu domu, bet kāpēc nemeklēt?
Tāpēc, ka tas norāda, cik zemisks, stulbs sūdiņš tu esi. Nepietiek ar to?

     [+] [-]

, 2019-10-15 09:45, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Kāds tā teica?
Tev prasīja, vai tas ir iespaidīgi, ka Luka 20 gados spožākais savā klubā.

Tu atbildēji, ka Zaions ir iespaidīgs. Ko tā atbilde vispār nozīmē, kāds tam sakars ar uzdoto jautājumu? Nu tas ir pats par sevi saprotams, ka Zaions no citas galaktikas, viņš ir visiespaidīgākais, bet ko tu ar to gribēji teikt tā atbildot Dončiča sakarā?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 09:51, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Bet kāpēc nemeklēt? Es saprotu tavu domu, bet kāpēc nemeklēt?
Tāpēc, ka NBA komandas līderis 20 gados, Eirolīgas mvp 19 gados, grūti tad saprast, cik vispār pasaulē tad atliek spēlētāju, kuriem pēc tādiem standartiem nemeklēt tās utis.

     [+] [-]

, 2019-10-15 09:51, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Tev prasīja, vai tas ir iespaidīgi, ka Luka 20 gados spožākais savā klubā.

Tu atbildēji, ka Zaions ir iespaidīgs. Ko tā atbilde vispār nozīmē, kāds tam sakars ar uzdoto jautājumu? Nu tas ir pats par sevi saprotams, ka Zaions no citas galaktikas, viņš ir visiespaidīgākais, bet ko tu ar to gribēji teikt tā atbildot Dončiča sakarā?
Dončičs nav pirmais 20 gadnieks, kurš ir statistiks līderis viduējā NBA klubā.

     [+] [-]

, 2019-10-15 09:52, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Tāpēc, ka NBA komandas līderis 20 gados, Eirolīgas mvp 19 gados, grūti tad saprast, cik vispār pasaulē tad atliek spēlētāju, kuriem pēc tādiem standartiem nemeklēt tās utis.
Tu neuztver domu. Visiem ir tās utis un neviens nav ārpus kritikas, kā te daži cenšas pasniegt.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-15 09:54, pirms 6 gadiem
Ritīgi labais šitie vienas sezonas un vienas spēles fani Bet galvenais izdarīt spēcīgus secinājumus un apgalvojumus
Tas, ka Vestbrūks mauc 4 no 22 katru trešo spēli un jau nez cik sezonas pēc kārtas, kaut kā nav viņu no laukuma nost dabūjis, kapēc, lai KP tā būtu? KP arī ir superzvaigzne, viņš piesaista skatītājus, interesi... viņš varētu mest arī 5 punktus spēlē.
Kur nu vēl kaut kādus secinājumus izdarīt pēc 2ām pārbaudes spēlēm, kad cilvēks pusotru gadu nav laukumā bijis.
Truļus viņš visu karjeru met virs 30%, mazliet labāk kā šodien, par to vispār var nerunāt... Būs spēles 2-7 un būs spēles 5-7 vidējais būs labs.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-15 09:55, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Dončičs nav pirmais 20 gadnieks, kurš ir statistiks līderis viduējā NBA klubā.
Un tātad tas nav iespaidīgi?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-15 09:59, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tu neuztver domu. Visiem ir tās utis un neviens nav ārpus kritikas, kā te daži cenšas pasniegt.
Tad sanāk, ka tu tikpat kritiski un vēl kritiskāk domā par praktiski jebkuru spēlētāju pasaulē?

     [+] [-]

, 2019-10-15 10:02, pirms 6 gadiem
bettt: rakstīja: Slikti, ka nav nevienas piespēles - kā saņem bumbu tā neskatoties brīvs vai nē - met
Spēli neredzēji vai vienkārši heito? Statistikā piespēļu nav, bet bumbu viņš laiž tālāk pat vairāk kā Ņujorkā.

Metīs viņš daudz, ļoti daudz. Cerams, vidēji virs 43% sezonas sākumā un vēlāk uzlabos procentu.

Te visi tik klaigā par metienu skaitu un %. Kā tad lai viņš ieiet atpakaļ spēlē pēc tādas dīkstāves? Ja gribat heitot, sāciet vēl klaigāt, kā Noels ar bloku pazemoja mūsu tautieti. To, ka ar katru nākamo minūti pretinieki arvien vairāk mīza līst zem Mavs groza, to jau Jūs nepamanijāt.

     [+] [-]

, 2019-10-15 10:03, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Tad sanāk, ka tu tikpat kritiski un vēl kritiskāk domā par praktiski jebkuru spēlētāju pasaulē?
yes. Tikai jo vairāk slavas dziesmas ir par kādu, jo vairāk es tās utis došu pretī, bet tās slavas dziesmas ir pamaz par citiem vai arī viņas uzreiz nāk kopā ar taisnīgu devu kritikas.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-15 10:10, pirms 6 gadiem
eziitis rakstīja: Spēli neredzēji vai vienkārši heito? Statistikā piespēļu nav, bet bumbu viņš laiž tālāk pat vairāk kā Ņujorkā.

Metīs viņš daudz, ļoti daudz. Cerams, vidēji virs 43% sezonas sākumā un vēlāk uzlabos procentu.

Te visi tik klaigā par metienu skaitu un %. Kā tad lai viņš ieiet atpakaļ spēlē pēc tādas dīkstāves? Ja gribat heitot, sāciet vēl klaigāt, kā Noels ar bloku pazemoja mūsu tautieti. To, ka ar katru nākamo minūti pretinieki arvien vairāk mīza līst zem Mavs groza, to jau Jūs nepamanijāt.
Ar metienu skaitu tak viss ir OK...
Komandas līderim 20 metieni pa spēli ir kā minimums. Arī NY viņš meta sākot no 20 metieniem pa spēli...
Tie, kas te klaigā kaut ko, tie ne KP iepriekšējās spēles ir skatījušies, ne vispār pienācīgi NBA pievērsušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-10-15 10:18, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: yes. Tikai jo vairāk slavas dziesmas ir par kādu, jo vairāk es tās utis došu pretī, bet tās slavas dziesmas ir pamaz par citiem vai arī viņas uzreiz nāk kopā ar taisnīgu devu kritikas.
ka ir labāks, par to vairāk slavas dziesmu, kas ne tik labs, par to mazāk, nav gadījumā tā?

  +4 [+] [-]

, 2019-10-15 10:20, pirms 6 gadiem
Manhunt rakstīja: Viņš nav komandas līderis.
Ei nu!
Kas tad viņš ir, rotācijas spēlētājs? rezervists?
Bieži uz plakātiem liek spēlētājus, kas nav zvaigznes, komandas vadošie spēlētāji, līderi?
Bieži iegūstost četrus spēlētājus, preses konferencē 98% no jautājumiem uzdod, ne komandas zvaigznēm, līderiem?
Nepiesienies vārdiem, komandā var būt vairākas zvaigznes, līderi... es ceru, ka tu taču neteiksi, ka Deivis LAL nav zvaizgnes un komandas līderis, tikai tapēc, ka komandā ir arī LBJ, vai otrādi.

     [+] [-]

, 2019-10-15 10:27, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: ka ir labāks, par to vairāk slavas dziesmu, kas ne tik labs, par to mazāk, nav gadījumā tā?
Viss ir relatīvi. Jā, viņš bija statistiski mavs līderis (komanda gan atzina, ka mērķtiecīgi spēle ir dzīta caur viņu, nevis organiski), bet kas ir Dončīčs līgas mērogā? Pagaidām vēl ne tuvu spice.

     [+] [-]

, 2019-10-15 10:39, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Viss ir relatīvi. Jā, viņš bija statistiski mavs līderis (komanda gan atzina, ka mērķtiecīgi spēle ir dzīta caur viņu, nevis organiski), bet kas ir Dončīčs līgas mērogā? Pagaidām vēl ne tuvu spice.
Viņš ir viens no talantīgākajiem spēlētājiem, kurš ienācis līgā pēdējos 10-20 gados...

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 10:45, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Viss ir relatīvi. Jā, viņš bija statistiski mavs līderis (komanda gan atzina, ka mērķtiecīgi spēle ir dzīta caur viņu, nevis organiski), bet kas ir Dončīčs līgas mērogā? Pagaidām vēl ne tuvu spice.
Nu normāli, normāli. Nepietiek, ka viņš ir gada rūkijs un atsevišķās super spožās spēlēs viņš arī līgas lielākās zvaigznes izskoloja. Tagad tu vēl prasīsi, lai 19gadīgais puika visas sezonas griezumā ir statistiski pašā spicē. Ja ne, tad branga kritikas deva.

Respektīvi, sanāk, ka pēc tādiem standartiem tu vēl smagāk vari kritizēt 99,9% no visiem jebkad spēlējušajiem basketbolistiem vēsturē. Sanāk, ka kritika kļūst pilnīgi bezjēdzīga, jo tu prasi no spēlētāja to, kas vispār reāli cilvēkam nav izdarāms, prasi to, ko neviens nekad nav izdarījis. Respektīvi, es tevi tagad kritizēšu par to, ka tu nemāki lidot.

Un tad vēl - cik tajā atlikušajā 0,1 procentā būs balto? Viņš ir baltais, joptvaimaķ, nevis kkāds melnais muskulis šaks lebrons zaions.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 10:48, pirms 6 gadiem
Pie tam uz aci ne tas sportiskākais baltais. un arī ne 2,20 kā daži labi. Nu tad vēl jo vairāk, ar tādiem priekšnoteikumiem darīt to, ko viņš dara, tas ir absolūts fenomens.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-15 10:49, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Aprēķinu var palūgt?
Man sanāk, ka
17 : 21 = 0.8095.... reiz 90 (mavs izdarītie metieni no spēles) ir 72,86

Un tas ir, neskaitot sodus. Sodos tika iemesti vēl 18, kas kopā būtu 90 punkti.
Tas ir balstoties uz iepriekšējās sezonas Mavs FGA. Podriņķis nevienu soda metienu neveica.

  +5 [+] [-]

, 2019-10-15 10:51, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir balstoties uz iepriekšējās sezonas Mavs FGA. Podriņķis nevienu soda metienu neveica.
kas ir "podriņķis"?

Vai tu saproti, ka tādejādi uzreiz kļūst skaidrs, ko tu te domā panākt?

     [+] [-]

, 2019-10-15 10:52, pirms 6 gadiem
Spēli skatījos. KP palēnām atgriežas, jau mēģina lauzties zem groza, allē-op ar Dončiču bija smuks, vēl trulis pēc Dončiča "aklās "piespēles bija foršs. Vēl ir muļķīgas kļūdas, vairākas reizes groza tuvumā vienkārši nenoturēja un zaudēja bumbu, bet viss nāks spēles prakses atgūšanu. Oklai nebija 2 galvenie spēlētāji, būtu citādāk. Dallasā patīkami pārsteidza Klebers, un vispār komanda izskatās zolīdi. Lai veicas

     [+] [-]

, 2019-10-15 10:52, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Pie tam uz aci ne tas sportiskākais baltais. un arī ne 2,20 kā daži labi. Nu tad vēl jo vairāk, ar tādiem priekšnoteikumiem darīt to, ko viņš dara, tas ir absolūts fenomens.
Ir, ir. Pēc skata viņš vispār pēc atlēta neizskatās. Apbrīnojami. Bet iekšā turbo dzinējs, turklāt izturīgs.

  +4 [+] [-]

, 2019-10-15 10:55, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir balstoties uz iepriekšējās sezonas Mavs FGA. Podriņķis nevienu soda metienu neveica.
Tev klasē runā, ka tu esi baigi asprātīgs??
Starp citu, Porziņģim ir riktīgs suitu uzvārds - "pora zinge" suitu mēlē ir "purva dziesma"

     [+] [-]

, 2019-10-15 10:59, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ir, ir. Pēc skata viņš vispār pēc atlēta neizskatās. Apbrīnojami. Bet iekšā turbo dzinējs, turklāt izturīgs.
Vinš izskatījās manāmi paguris uz sezonas beigām un tas vēl pirms PO bija klāt, kad vīrus no puikām nošķir.

     [+] [-]

, 2019-10-15 11:01, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Vinš izskatījās manāmi paguris uz sezonas beigām un tas vēl pirms PO bija klāt, kad vīrus no puikām nošķir.
Vēlreiz atgādinu viņu vecumu... Lielāko daļu sezonas viņš aizvadīja, būdams 19 GADUS VECS! 19! Aļo, garaž, lūdzu, man NBA spēlētāju, kurš 19 gados aizvadīja lielāko daļu sezonas tādā līmenī? Lebrons?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-15 11:03, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Tev klasē runā, ka tu esi baigi asprātīgs??
Starp citu, Porziņģim ir riktīgs suitu uzvārds - "pora zinge" suitu mēlē ir "purva dziesma"
"Purva dziesma"... patīk. Kaut kas pagānisks. Monstrs no Kurzemes purva.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-15 11:03, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Vinš izskatījās manāmi paguris uz sezonas beigām un tas vēl pirms PO bija klāt, kad vīrus no puikām nošķir.
bet lidot arī viņš nemāk. ko vēl izdomāsi?

  +5 [+] [-]

, 2019-10-15 11:07, pirms 6 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas ir balstoties uz iepriekšējās sezonas Mavs FGA. Podriņķis nevienu soda metienu neveica.
o, podriņķis, skaidrs. Kārtējais Francijas orangutana sakūdītais "kareivis"? Tu uzmanies, basketbols grib iznīcināt hokeju, jā, jā.
daudz jau mums pasaules līmeņa sporta zvaigžņu, katrā ziņā vajag dalīt.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 11:44, pirms 6 gadiem
Pēc vakardienas spēles sākšu sekot Kleberam. Neesmu cieši sekojis Dallasai, un tikai no viņu lapas uzzināju, ka čalis ir no Vācijas un tikai 2.sezonu Dallasā. Izskatījās ļoti labi, ar labu spēles izpratni, sanāks kārtīgs kompanjons ar Eiropas skolu KP un Dončičam

     [+] [-]

, 2019-10-15 12:51, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: yes. Tikai jo vairāk slavas dziesmas ir par kādu, jo vairāk es tās utis došu pretī, bet tās slavas dziesmas ir pamaz par citiem vai arī viņas uzreiz nāk kopā ar taisnīgu devu kritikas.
Kāpēc tu nekritizē to pašu KP? Par viņu arī pamatā dzied slavas dziesmas.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-15 13:39, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Pēc vakardienas spēles sākšu sekot Kleberam. Neesmu cieši sekojis Dallasai, un tikai no viņu lapas uzzināju, ka čalis ir no Vācijas un tikai 2.sezonu Dallasā. Izskatījās ļoti labi, ar labu spēles izpratni, sanāks kārtīgs kompanjons ar Eiropas skolu KP un Dončičam
Piedevām vēl viņš ir no tās pašas pilsētas kur Dirks

     [+] [-]

, 2019-10-15 14:07, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāpēc tu nekritizē to pašu KP? Par viņu arī pamatā dzied slavas dziesmas.
Mīnusi neapšaubāmi. Metienu izvēle un atlēcošās bumbas visupirms.

     [+] [-]

, 2019-10-15 15:34, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Iespaidīgi ir tas, ka no dara Zions savos nesen palikušajos 19 ar 0 pieredzi prof basketbolā.
Aiziet. Kino - Dončiča heiteris studijā.

Kur biji palicis? Tikai tagad pamodies no ziemas miega? Tūlīt jau atkal ziema būs un vari iet gulēt tālāk.

     [+] [-]

, 2019-10-15 16:07, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Piedevām vēl viņš ir no tās pašas pilsētas kur Dirks
Saprotu, ka tas viņam bija kā papildu bonuss, parakstot līgumu, bet pagājušo nakti spēlēja tiešām iespaidīgi. No mana skatījuma bija 3.-ais komandā pēc Dončiča un KP. Tikai pārbaudes spēles, bet ļoti cerīgi...

     [+] [-]

, 2019-10-15 18:07, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Aiziet. Kino - Dončiča heiteris studijā.

Kur biji palicis? Tikai tagad pamodies no ziemas miega? Tūlīt jau atkal ziema būs un vari iet gulēt tālāk.
a ko man heitot vasaras laikā? Padebīls komtārs.

     [+] [-]

, 2019-10-15 22:52, pirms 6 gadiem