Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimss: "Jūtos pārliecināts, jo esmu labākais spēlētājs pasaulē"

Džeimss: "Jūtos pārliecināts, jo esmu labākais spēlētājs pasaulē"
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

NBA komandas Klīvlendas "Cavaliers" līderis Lebrons Džeimss saglabā pārliecību, neskatoties uz to, ka finālsērijā pret Goldensteitas "Warriors" komanda ir nonākusi iedzinējos ar 2-3.

Pagājušajā naktī Džeimss guva 40 punktus, izcīnīja 14 atlēkušās bumbas un izdarīja 11 rezultatīvas piespēles, taču izcilais sniegums neglāba "Cavaliers" no zaudējuma (91:104) NBA finālsērijas piektajā spēlē Oklendā. Džeimss norādīja, ka viņš joprojām saglabā pārliecību par "Cavaliers" izredzēm.

"Jūtos pārliecināts, jo esmu labākais spēlētājs pasaulē," izteicās Džeimss, kurš aizvadītajā naktī otro reizi finālsērijā sasniedza triple-double, pats gūstot vai palīdzot gūt 70 no 91 punkta. "Tas ir tik vienkārši."

Šī ir otrā reize finālsērijas laikā, kad Džeimss izcēlies ar visai iedomīgu frāzi. Pirms tam pēc pirmās spēles, kurā viņš guva 44 punktus, Lebrons noraidīja apgalvojumu, ka "Warriors" spēles plāns bija ļaut viņam krāt punktus, kamēr aizsardzība bija koncentrēta uz pārējo neitralizēšanu. "Man neļauj gūt 40 punktus. Es pats gūstu 40 punktus."

Džeimsam šī ir jau piektā sezona pēc kārtas, kurā viņš spēlē NBA finālā. Iepriekšējās četrās sezonās viņš finālsērijā spēlēja ar Maiami "Heat" komandu, 2012. un 2013. gadā palīdzot izcīnīt čempionu titulu. Šīgada finālsērijā Džeimss vidēji mačā gūst 36,6 punktus, izcīna 12,4 atlēkušās bumbas un izdara 8,8 rezultatīvas piespēles. Viņš ir tikai otrais spēlētājs NBA vēsturē, kurš finālsērijā izcēlies ar 40 punktu triple-double. Iepriekš 1969. gadā to paveica Džerijs Vests.

Džeimss ir devis mājienu par slēpto motivāciju, kas dzen viņu uz priekšu NBA finālā. Ar savu iespaidīgo sniegumu viņš vēlas parādīt, ka balsojumā par regulārā čempionāta vērtīgākā spēlētāja godu, kurā viņš piekāpās Stefenam Karijam un Džeimsam Hārdenam, viņš nav ticis pienācīgi novērtēts par savu ieguldījumu. Interesanti, ka vienīgo reizi par NBA finālsērijas vērtīgāko spēlētāju zaudētāju komandas pārstāvis tika nosaukts jau minētajā 1969. gadā (Vests).

"Lebrons ir bijis iespaidīgs. Šādu apzīmējumu pat var uztvert kā nenovērtēšanu par viņa sniegumu šajā sērijā. Ņemot vērā visus apstākļus, mums tas ir nepieciešams un viņš to sniedz. Katru dienu kaut ko tādu nevar ieraudzīt. Par to viņa priekšā jānoņem cepure," uzskata "Cavaliers" galvenais treneris Deivids Blats.

"Mēs dodamies mājās uz sesto spēli un mēs varam to uzvarēt," pārliecināts ir Džeimss. "Mēs nosargāsim sēriju savās mājās un atgriezīsimies "Warriors" laukumā. Vispirms domāsim par otrdienas spēli. Bet, ja mēs uzvarēsim mājās, kas ir mūsu spēkos, tad panāksim izšķirošo, septīto maču."

NBA finālsērijas sestā spēle risināsies naktī uz trešdienu Klīvlendā, bet, ja būs nepieciešama arī septītā spēle, tā notiks naktī uz sestdienu Oklendā.

Izmantotie resursi:
ESPN

Slēpts komentārs: KevinDurant#35
Slēpts komentārs: susurkins

 +13 [+] [-]

, 2015-06-15 10:36, pirms 10 gadiem
Bet, ja mēs uzvarēsim mājās, kas ir mūsu spēkos, tad panāksim izšķirošo, septīto maču."

labs atzinums

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 10:37, pirms 10 gadiem
Mierina sevi. Jo zun ka bus kasiens...

 +14 [+] [-]

, 2015-06-15 10:41, pirms 10 gadiem
susurkins rakstīja: Visi heiteri ierij! LeBrons ir zvērs! Daudz labāks par mazo un trauslo Kariju!
Kurš šodien uzvarēja?

  +9 [+] [-]

, 2015-06-15 10:45, pirms 10 gadiem
susurkins rakstīja: Visi heiteri ierij! LeBrons ir zvērs! Daudz labāks par mazo un trauslo Kariju!
WOT TU BLA PASAKI MAN,kA VAR SALIDZINAT DAZADU POZICIJU SPELETAJUS?

  -2 [+] [-]

, 2015-06-15 10:53, pirms 10 gadiem
Nēesmu LeBrona heiteris ,drīzāk esmu viņa fans, taču ar tādu pārliecību ''...Esmu labākais spēlētājs pasaulē '' diezvai vai būs tas tituls. Jo dzīvē tā ir ,kad es pārpārliecināts par sevi ,tad nekas labs neizdosies.
Slēpts komentārs: lebron623

  +7 [+] [-]

, 2015-06-15 10:56, pirms 10 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Par Cavs un Džeimsu un lai heiteri aizrijās, jo viņi heito sportistus, bet paši dzīve nav neko sasnieguši, bet James ir gājis cauri visam grūtībam!
Par kādām grūtībām tu runā? LeBrons ar mokām pabeidza skolu, nemaz nerunājot par universitāti.

  +6 [+] [-]

, 2015-06-15 11:03, pirms 10 gadiem
76 rakstīja: Par kādām grūtībām tu runā? LeBrons ar mokām pabeidza skolu, nemaz nerunājot par universitāti.
varbūt nabadzību... pastāvīgas dzīvesvietas trūkumu...
Kāpēc Tu pie grūtībām piemini skolu? kas kuram tuvāks

  -2 [+] [-]

, 2015-06-15 11:06, pirms 10 gadiem
Tieši tāpēc man viņš nepatīk! Nu un, esi labākais, tāpēc tas baigi jāuzsver?? Labāk būtu pateicīgs mātei dabai par fiziskajiem dotumiem un talantu, neatceros kad kāds cits ko tādu būtu teicis (no labākajiem), jā, intervijās bieži vien prasa kurš ir labākais viņi caur joku smaidot pasaka es! Laikam nevar sagremot ka finālos spēlē bet gredzenus nedabon! Un galu galā...labākie ir tie kas uzvar, pērn futbolà Real pacēla ČL, CR saņēma Ballon D'or, šogad tas būs Messi!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 11:08, pirms 10 gadiem
Labi nevajag te ja par grūtībām, lielākajai daļai ir bijušas grūtības, Batlers vispār ārpus konkurences

  +3 [+] [-]

, 2015-06-15 11:17, pirms 10 gadiem
lebron623 rakstīja: Nēesmu LeBrona heiteris ,drīzāk esmu viņa fans, taču ar tādu pārliecību ''...Esmu labākais spēlētājs pasaulē '' diezvai vai būs tas tituls. Jo dzīvē tā ir ,kad es pārpārliecināts par sevi ,tad nekas labs neizdosies.
Tieši tiem, kas ir pārliecināti par sevi viss arī sanāk. Protams, šos vārdus labāk ir dzirdēt no citiem nekā pašam teikt.

     [+] [-]

, 2015-06-15 11:18, pirms 10 gadiem
Lebrons varbut ari ir labakais speletajs pasaule, bet tomer parak savtigs un patmiligs. Lidz ar to viena plaukta ar Jordan, Magic Johnson un parejiem nestaves. Pat lielo superzvaigznu laika titulus nema komandas, nevis individuali pilitaji....
Ta vieta lai visu laiku gudri muldetu un mestu ar sudigu precizitati Lebrons varetu energiju likt lieta izveidojot gudru sastavu komandai - ja tas notiktu, ar tadu viru ka Lebrons sastava vini nemtu vairakus titulus pec kartas.
Bet vinam vairak interese one man show -viss jau sakas ar The Decision...

Ta ka tehniski varbut ari ir labakais pasaule, bet NBA vestures gramatas vins neatstas tik daudz paliekosu epizozu (ja nu vienigi mainis domasanu).

     [+] [-]

, 2015-06-15 11:29, pirms 10 gadiem
superintendants rakstīja: Lebrons varbut ari ir labakais speletajs pasaule, bet tomer parak savtigs un patmiligs. Lidz ar to viena plaukta ar Jordan, Magic Johnson un parejiem nestaves. Pat lielo superzvaigznu laika titulus nema komandas, nevis individuali pilitaji....
Ta vieta lai visu laiku gudri muldetu un mestu ar sudigu precizitati Lebrons varetu energiju likt lieta izveidojot gudru sastavu komandai - ja tas notiktu, ar tadu viru ka Lebrons sastava vini nemtu vairakus titulus pec kartas.
Bet vinam vairak interese one man show -viss jau sakas ar The Decision...

Ta ka tehniski varbut ari ir labakais pasaule, bet NBA vestures gramatas vins neatstas tik daudz paliekosu epizozu (ja nu vienigi mainis domasanu).
Diez vai one man show ir veidots apzināti, ņemot vērā, ka dieviem all star ir traumas. Bet tāda Lova vietā varēja paņemt divus ļoti labus ne all star spēlētājus un lieta būtu pavisam cita.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 11:34, pirms 10 gadiem
kādam mīzelim ir jābūt, lai vispār pievērstu uzmanību pēcspēles komentāriem? Laukumā ir redzams, kurš ir labākais.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 11:46, pirms 10 gadiem
Uz šo brīdi varbūt viņš arī ir labākais taču ko viņam tas dod. Klīvlenda sēriju kāsīs, tas ir acīmredzami.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 11:48, pirms 10 gadiem
Taisnība jau viņam ir, viņš ir labākais, bet viens nav cīnītājs, arī pārējiem jāuzlabo sniegums

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 11:54, pirms 10 gadiem
Par 360° izmainījies mans viedoklis ir par Džeimsu. Labs jau tu esi, bet pasakot tos vārdus, Tev dzīve izmainījās, vai vieglāk palika? Es noliku kluci, esmu labākais kluča licējs pasaulē! ... Kaut kā labāk nepalika.

  +6 [+] [-]

, 2015-06-15 12:02, pirms 10 gadiem
lebron623 rakstīja: Nēesmu LeBrona heiteris ,drīzāk esmu viņa fans, taču ar tādu pārliecību ''...Esmu labākais spēlētājs pasaulē '' diezvai vai būs tas tituls. Jo dzīvē tā ir ,kad es pārpārliecināts par sevi ,tad nekas labs neizdosies.
No pašpārliecības līdz iedomībai ir mazs solis.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-15 12:05, pirms 10 gadiem
Šis man patika..
ļoti laba atbilde uz tik padumju jautājumu...
Pirms tam viņš uz šāda stila jautājumiem atbildēja savādāk, bet laikam, lai parādītu, ka tak piegriežās visu laiku vienu un to pašu, kā arī, lai nebūtu jārunā 'pieklājības frāzes' par komandu, treneri utt... Vienkārīs bombā atbildēja.. Jo to žurnālisti negaidīja... pat apstulba mazliet..

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 12:07, pirms 10 gadiem
lebron623 rakstīja: Nēesmu LeBrona heiteris ,drīzāk esmu viņa fans, taču ar tādu pārliecību ''...Esmu labākais spēlētājs pasaulē '' diezvai vai būs tas tituls. Jo dzīvē tā ir ,kad es pārpārliecināts par sevi ,tad nekas labs neizdosies.
Kas tas par sviestu?
Panākumu galvenā aclēga ir ticība un pārliecība, par saviem spēkiem... mērķis... Tieši tad arī tu vari kaut ko izdarīt... Nevis sūkstīties, ka es jau tāds, citi jau labāki...
Uz priekšu ar paceltu galvu... dari... un pēc tam sadzīvo ar iznākumu, strādā, lai to nākotnē mainītu... LBJ pats to vienmēr saka un patiesībā, tas arī ir ne tikai sporta, bet biznesa utt pamats...
PĀRLIECĪBA, TICĪBA.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 12:09, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Tieši tāpēc man viņš nepatīk! Nu un, esi labākais, tāpēc tas baigi jāuzsver?? Labāk būtu pateicīgs mātei dabai par fiziskajiem dotumiem un talantu, neatceros kad kāds cits ko tādu būtu teicis (no labākajiem), jā, intervijās bieži vien prasa kurš ir labākais viņi caur joku smaidot pasaka es! Laikam nevar sagremot ka finālos spēlē bet gredzenus nedabon! Un galu galā...labākie ir tie kas uzvar, pērn futbolà Real pacēla ČL, CR saņēma Ballon D'or, šogad tas būs Messi!
Tā strap citu... gan MJ, gan Kobe to ir nevienu vien reizi teikuši savā 'prime' laikā... Šaks vēl tagad to pacenšas pieminēt... it kā jau joku, bet tur ir patiesība un viņš to apzinās, tapēc piemin...

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 12:10, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Tieši tāpēc man viņš nepatīk! Nu un, esi labākais, tāpēc tas baigi jāuzsver?? Labāk būtu pateicīgs mātei dabai par fiziskajiem dotumiem un talantu, neatceros kad kāds cits ko tādu būtu teicis (no labākajiem), jā, intervijās bieži vien prasa kurš ir labākais viņi caur joku smaidot pasaka es! Laikam nevar sagremot ka finālos spēlē bet gredzenus nedabon! Un galu galā...labākie ir tie kas uzvar, pērn futbolà Real pacēla ČL, CR saņēma Ballon D'or, šogad tas būs Messi!
Es gan esmu Lebrona atbalstītājs, bet šī sevis pašpasludināšana par izredzēto utt. arī man riebjas. Nu ir viņš labākais šobrīd, tur īsti nevienam nav ko iebilst, tomēr, labāk lai citi tevi sauc par labāko nevis tu pats. Protams, pārliecība par sevi ir laba lieta tomēr patiktu, ja Lebrons būtu piezemētāks, tas viņam piestāvētu labāk.
P.s MJ arī ir sevi saucis par labāko, varbūt ne intervijās, bet tādas lietas ir lasītās. Kaut vai treniņā, kura viņš ierādīja vietu O.Dž Meijo. MJ ego ir krietni lielāks kā Lebronam.

  +6 [+] [-]

, 2015-06-15 12:10, pirms 10 gadiem
Karijs > LeBrons
Lielā zvaigzne atradusies. Viņš izmeta par !11! Metieniem vairāk, kā Karijs un dabūja par 3 pt vairāk. Wow

  +3 [+] [-]

, 2015-06-15 12:11, pirms 10 gadiem
Jezup tu zini kas ir 360°????

Tie kas saka ka viņš ir savtīg var man lūdzu atbildēt kā viņš dabū 11 asistus?? Un būtu vairāk ja vīri varētu samest.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 12:13, pirms 10 gadiem
superintendants rakstīja: Lebrons varbut ari ir labakais speletajs pasaule, bet tomer parak savtigs un patmiligs. Lidz ar to viena plaukta ar Jordan, Magic Johnson un parejiem nestaves. Pat lielo superzvaigznu laika titulus nema komandas, nevis individuali pilitaji....
Ta vieta lai visu laiku gudri muldetu un mestu ar sudigu precizitati Lebrons varetu energiju likt lieta izveidojot gudru sastavu komandai - ja tas notiktu, ar tadu viru ka Lebrons sastava vini nemtu vairakus titulus pec kartas.
Bet vinam vairak interese one man show -viss jau sakas ar The Decision...

Ta ka tehniski varbut ari ir labakais pasaule, bet NBA vestures gramatas vins neatstas tik daudz paliekosu epizozu (ja nu vienigi mainis domasanu).
NBA vēstures grāmatās viņs JAU ir atstājis pietiekoši... un viņš vēl kustas...

Smieklīgi ir, kā cilvēki var sacepties par vienu frāzi...
Tai pat laikā apzinātie,s ka tā ir patiesība, tikai redz nepatīk, ka viņš pats to pasaka, nevis citi glaimojot..
Kas ar jums cilvēki, traucē, ka citiem ir pašapziņa?

     [+] [-]

, 2015-06-15 12:17, pirms 10 gadiem
nu tad ludzu tie kuri sak ka pec shadiem vardien vinjs zaudes,varetu pakomenteet floyd maywheather! ja tu dari un straada tad tu vari runat,protams ar galvu!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 12:22, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: NBA vēstures grāmatās viņs JAU ir atstājis pietiekoši... un viņš vēl kustas...

Smieklīgi ir, kā cilvēki var sacepties par vienu frāzi...
Tai pat laikā apzinātie,s ka tā ir patiesība, tikai redz nepatīk, ka viņš pats to pasaka, nevis citi glaimojot..
Kas ar jums cilvēki, traucē, ka citiem ir pašapziņa?
it kā jau tev taisnība, bet kad pārliecība par sevi pāraug iedomībā, piekritīsi - nav forši. Lai kā arī nebūtu, man personīgi patīk cilvēki, kas apzinās savu vērtību, bet ir arī pietiekami piezemēti.

     [+] [-]

, 2015-06-15 12:23, pirms 10 gadiem
Kaarels rakstīja: Karijs > LeBrons
Lielā zvaigzne atradusies. Viņš izmeta par !11! Metieniem vairāk, kā Karijs un dabūja par 3 pt vairāk. Wow
Lai izvērtētu abus spēlētājus atseviški, tad vajag salīdzināt viņu pienesumus pēc būtības... Cik % viņi ir iesaistīti komandas punktu gūšanā. Un cik punktus komanda gūst bez viņa iesaistes... LBJ ir pagaīdām izčiņijis par vienu uzvaru mazāk kā Karijs iekš šiem play-off.

Tik pat labi es varu pateikt, kur bija Karijs, kad Boguts, Barns un Grīns kopā guva 10 punktus? Kur tad bija Karija GSW?
Statistika tāda jauka lieta, var izteikt pilnīgi kā vajag, atkarīgs no tā, ko vēlas pateikt

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 12:25, pirms 10 gadiem
Tur jau tikai mulki iebilst, ka vins nav labakais speletajs pasaule..

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 12:27, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: it kā jau tev taisnība, bet kad pārliecība par sevi pāraug iedomībā, piekritīsi - nav forši. Lai kā arī nebūtu, man personīgi patīk cilvēki, kas apzinās savu vērtību, bet ir arī pietiekami piezemēti.
Protams, ka plātīšanās nav tas labākais veids, kā sevi prezentēt...
Bet šobrīd man tas pilnīgi netraucē, jo tas, ko viņš dara ir fenomenāli, jā, komanda zaudē un es viņiem titulu nepiedēvēju, sen jau viņus norakstīju, bet viņš izdara tik daudz, lai to censtos mainīt...
Un vispār, jautājums tak ar bija tizls... Nu, ja tev paprasa, kā var būt, ka viņa pārliecība ir tik liela, ka tik ērti jūtās, ka tik brīvi spēlē... Nu, ko viņam atbildēt? Perfekti arī atbildēja..
Nav jau tā, ka viņš skrēja pa gaiteni un bļāva..

     [+] [-]

, 2015-06-15 12:37, pirms 10 gadiem
76 rakstīja: Par kādām grūtībām tu runā? LeBrons ar mokām pabeidza skolu, nemaz nerunājot par universitāti.
Ar mokām, bet viņam dzīve bija savs mērķis un viņš realizēja! Jūs visi SC skauģi var aizvērties, jo Jums viedokli neprasīja!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-15 12:41, pirms 10 gadiem
Ha. Tikko noskatījos to jautājumu un atbildi.
Protams ka visiem interesē kā to var izdarīt. Jo tas ko lebrons dara ir ja ne fenomenāli tad tuvu tam.
Jautājums jau itkā nebija tups bet likās ka lebrons slēpa smaidiņu pēc atbildes.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 12:43, pirms 10 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: neatceros kad kāds cits ko tādu būtu teicis (no labākajiem).
Nevajag heitot Lebronu viņš šosezon ir ''by far'' labākais spēlētājs.
Daudzi spēlētāji ir teikuši, ka ir labākie pasaulē Braientu, Džordanu un Bārkliju ieskaitot. Ja tu domā, ka nevienam no Hall of fame spēlētājiem nav milzīgs ego, tu rūgti maldies, jo pārliecība ir viens no iemesliem kādēļ viņi ir labākie.

     [+] [-]

, 2015-06-15 12:43, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Lai izvērtētu abus spēlētājus atseviški, tad vajag salīdzināt viņu pienesumus pēc būtības... Cik % viņi ir iesaistīti komandas punktu gūšanā. Un cik punktus komanda gūst bez viņa iesaistes... LBJ ir pagaīdām izčiņijis par vienu uzvaru mazāk kā Karijs iekš šiem play-off.

Tik pat labi es varu pateikt, kur bija Karijs, kad Boguts, Barns un Grīns kopā guva 10 punktus? Kur tad bija Karija GSW?
Statistika tāda jauka lieta, var izteikt pilnīgi kā vajag, atkarīgs no tā, ko vēlas pateikt
arī taisnība...

     [+] [-]

, 2015-06-15 12:45, pirms 10 gadiem
Ko tu stipram padarīsi? Patiesībā jau pa lielam viņš kā cilvēks izskatās ok. Lai jau cīnās savā frontē, bet laikam šosezon nespīdēs tituls. Bet nākamsezon 95%, ja būs Kyrijs un Lovs, paņems titulu. Ja vien...Spurs

  -4 [+] [-]

, 2015-06-15 12:48, pirms 10 gadiem
Davai Lebrons labakais aiziet 5-2 finalos , labaakais ? Pussy vinsh ir

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 12:59, pirms 10 gadiem
var jau apgalvot, ka Lebrons ir iedomīgs, bravūrīgs utml. taču fakti un, pats galvenais - sniegums laukumā, runā paši par sevi... nu ir Lebrons šī brīža labākais spēlētājs pasaulē. būtu jau arī muļķīgi no viņa puses, pašam to noliegt un teikt - esmu parasts ierindas špīlers, spēlēju tā, kā man to ļauj pretinieks utt. domāju, tas būtu tupāk, nekā teikt, ka esmu labākais, kas pilnībā atbilst īstenībai.

     [+] [-]

, 2015-06-15 13:11, pirms 10 gadiem
Starp spēlējošiem labākais šaubu nav- bet iq ir tāds kāds ir pēc karjeras neviens viņu negribēs intervēt.Atceros kad vi'ņš neko nevarēja izdarīt Novickim/DM/ finālā baigi mēdījās tupi u.t.t ik pa brīdim tādi izlecieni. Un tas ka skolu nav pabeidzis arī fakts- paprasi veciem cilvēkiem kas dzīvē svarīgākais - vai tiešām nauda , slava

  -4 [+] [-]

, 2015-06-15 13:17, pirms 10 gadiem
tad kad kobe nespelee tad labaakais a taa peec dvielim dzeimsin - uj tracina shitas aksts - kada nozime ka 40pts speelee ja tu viens pats tik met un ar 20% precizitaati ? nu te puse sporta centra samestu 40 pts kas no sporta ko sajeedz ja visulaik viens pats laade

     [+] [-]

, 2015-06-15 13:18, pirms 10 gadiem
Jābūt muļķim, lai apgalvot, ka tā nav taisnība! Šajā basketbola laika posmā tā arī ir. Ja mēs runājam par pārliecību, tad tā ir laba lieta. Tie kas ir pārliecināti par savām spējām sasniedz vairāk. Bet bravūrība dažreiz nāk pa sliktu. Un parasti tas atsitās uz komandas biedriem, kuri tikai dzird no Lebrona es labākais, karalis, u.t.t.
Manuprāt, Wariors vinēs tikai dēļ tā, ka ir vairāk kā komanda, saliedētāka. Protams vienmēr būs, kas būtu ja būtu ( Lovs, Irvings).
ČILL!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 13:31, pirms 10 gadiem
Dzekan. Tu spēli redzēji???

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 13:45, pirms 10 gadiem
Reggie rakstīja: varbūt nabadzību... pastāvīgas dzīvesvietas trūkumu...
Kāpēc Tu pie grūtībām piemini skolu? kas kuram tuvāks
kādu vēl nabadzību, tikko paņēma rokās bumbu, uzreiz saskatīja un solīja milzu nākotni un sacentās, kā slēptā veidā atbalstīt. Ko tad teikt mums te Latvijā, te visi jaunie puiki sitās zem nabadzības sliekšņa, varbūt tikai Ernests tenisā nevar uz to spekulēt.
Neieredzu visus tos iedomīgos melnos, kas ādas krāsas dēļ uzskata, ka dzīvē ir apbižoti, patiesībā tas viņiem ģenētiski dod milzu priekšrocības, kur baltajiem ar melnu muti un prātu ir jārukā, lai kaut kā izsistos un varētu laukumā konkurēt.

     [+] [-]

, 2015-06-15 13:49, pirms 10 gadiem
starp iedomību un pašpārliecinātību ir trausla robeža, bet tajā pašā laikā ieliekam patreizējā cavs sastāvā jebkuru citu šīs ēras labāko basketbolistu - Curry, Durant, Harden un man ne mazāko šaubu, ka Cavs zaudētu ar 4-0! Un tikai nevajag - visi lielie spēlētāji par sevi kādā momentā ir teikuši šāda tipa frāzes!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 13:53, pirms 10 gadiem
domāju, ka visvairāk LBJ neieredz Blats un viņa komandas biedri, kam viņš nedod piespēles un spītīgi ignorē. Katrs viduvējs vecis var mest ar 30% precizitāti, ja visa komanda savu spēli pakārto uz vienu metēju! Mūsu pašu Jānis Timma ne ar ko neatpaliktu, ja pēkšņi visas piespēles ietu caur viņu (labi, mazliet pārspīlēju...).
Tikai un vienīgi ar gredzeniem šī lieta var tikt labota, bet nu cerību nav pārāk daudz.
Tagad Biedriņš sūkā ķepu un gudri spriež, ka arī būtu bijis šajā čempionu blicē, ja vien neaizsūtītu trimdā pie mormoņiem.

     [+] [-]

, 2015-06-15 14:03, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Kas tas par sviestu?
Panākumu galvenā aclēga ir ticība un pārliecība, par saviem spēkiem... mērķis... Tieši tad arī tu vari kaut ko izdarīt... Nevis sūkstīties, ka es jau tāds, citi jau labāki...
Uz priekšu ar paceltu galvu... dari... un pēc tam sadzīvo ar iznākumu, strādā, lai to nākotnē mainītu... LBJ pats to vienmēr saka un patiesībā, tas arī ir ne tikai sporta, bet biznesa utt pamats...
PĀRLIECĪBA, TICĪBA.
Nēesi gadījumā atdevis visus spēkus uzrakstot to visu? Eksperts atradies...Pats esi kaut ko sasniedzis? Tu taču esi pacēlis galvu
Galvenas ,ka ienāc šeit un atbildi uz visiem komentāriem.

     [+] [-]

, 2015-06-15 14:18, pirms 10 gadiem
76 rakstīja: domāju, ka visvairāk LBJ neieredz Blats un viņa komandas biedri, kam viņš nedod piespēles un spītīgi ignorē. Katrs viduvējs vecis var mest ar 30% precizitāti, ja visa komanda savu spēli pakārto uz vienu metēju! Mūsu pašu Jānis Timma ne ar ko neatpaliktu, ja pēkšņi visas piespēles ietu caur viņu (labi, mazliet pārspīlēju...).
Tikai un vienīgi ar gredzeniem šī lieta var tikt labota, bet nu cerību nav pārāk daudz.
Tagad Biedriņš sūkā ķepu un gudri spriež, ka arī būtu bijis šajā čempionu blicē, ja vien neaizsūtītu trimdā pie mormoņiem.
Tu taču joko, vai ne?

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 14:30, pirms 10 gadiem
lebron623 rakstīja: Nēesi gadījumā atdevis visus spēkus uzrakstot to visu? Eksperts atradies...Pats esi kaut ko sasniedzis? Tu taču esi pacēlis galvu
Galvenas ,ka ienāc šeit un atbildi uz visiem komentāriem.
Nē, neesmu.
Es, sasniedzis? Uzskatu, ka jā, pēc manas dzīves uztveres un ambīciju līmeņa, esmu savu dzīvi uzlabojis diegzna ievērojami pēdējo gadu laikā, tāpat arī citās dzīves jomās jūtos diezgan komfortabli un labu darbu padarījis. Paldies par apvaicāšanos un pielīdzināšanu ekspertam.
Taču nav man galvenais ienākt un šeit kaut ko uzrakstīt, piedod, manas dzīves prioritātes ir krietni augstākas un ar paliekošāku vērtību. Šis ir tikai tāds 'hobijs' (laika zaglis), kas kamēr ir, ir patīkami, kad nav, nemaz arī nevajag...

     [+] [-]

, 2015-06-15 14:47, pirms 10 gadiem
skipa rakstīja: Tu taču joko, vai ne?
tikai mazliet.

     [+] [-]

, 2015-06-15 14:55, pirms 10 gadiem
kaaja rakstīja: starp iedomību un pašpārliecinātību ir trausla robeža, bet tajā pašā laikā ieliekam patreizējā cavs sastāvā jebkuru citu šīs ēras labāko basketbolistu - Curry, Durant, Harden un man ne mazāko šaubu, ka Cavs zaudētu ar 4-0! Un tikai nevajag - visi lielie spēlētāji par sevi kādā momentā ir teikuši šāda tipa frāzes!
Tur jau tā lieta. A citiem gribas domāt, ka Curry uzvar un redz, viņš tpc ir the best.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 15:01, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Kas tas par sviestu?
Panākumu galvenā aclēga ir ticība un pārliecība, par saviem spēkiem... mērķis... Tieši tad arī tu vari kaut ko izdarīt... Nevis sūkstīties, ka es jau tāds, citi jau labāki...
Uz priekšu ar paceltu galvu... dari... un pēc tam sadzīvo ar iznākumu, strādā, lai to nākotnē mainītu... LBJ pats to vienmēr saka un patiesībā, tas arī ir ne tikai sporta, bet biznesa utt pamats...
PĀRLIECĪBA, TICĪBA.
Aclēga!!!
pēc šī vārda vien tālāk negribas lasīt!

     [+] [-]

, 2015-06-15 15:03, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nē, neesmu.
Es, sasniedzis? Uzskatu, ka jā, pēc manas dzīves uztveres un ambīciju līmeņa, esmu savu dzīvi uzlabojis diegzna ievērojami pēdējo gadu laikā, tāpat arī citās dzīves jomās jūtos diezgan komfortabli un labu darbu padarījis. Paldies par apvaicāšanos un pielīdzināšanu ekspertam.
Taču nav man galvenais ienākt un šeit kaut ko uzrakstīt, piedod, manas dzīves prioritātes ir krietni augstākas un ar paliekošāku vērtību. Šis ir tikai tāds 'hobijs' (laika zaglis), kas kamēr ir, ir patīkami, kad nav, nemaz arī nevajag...
nu ok ,man nav vairāk ko teikt Cepuri nost. Tāpēc nesaprotu kapēc aizsākām šito visu....

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 15:08, pirms 10 gadiem
Neko sliktu jau Lebrons nepateica... pārliecība par saviem spēkiem ir svarīgs aspekts, plus principā jau viņam ir taisnība! NBA šobrīd labāka spēlētāja nav! Cita lieta, ka Lebrona spēles stils (bumba visu laiku vina rokās, un pārējie paliek tikai par aizsardzības spēlētājiem, kas gaida bumbu kuru lebrons atmet) nenes rezultātus! NO otras puses ... Ja būtu Lovs un Ervings ierindā, spēle būtu gan jau daudz savādāka!

     [+] [-]

, 2015-06-15 15:17, pirms 10 gadiem
Lebrons pēc spēles-
Iggy, Iggy, Iggy
Cant you see
You are the one
That hipnotize me.

     [+] [-]

, 2015-06-15 15:25, pirms 10 gadiem
oscarsq rakstīja: Neko sliktu jau Lebrons nepateica... pārliecība par saviem spēkiem ir svarīgs aspekts, plus principā jau viņam ir taisnība! NBA šobrīd labāka spēlētāja nav! Cita lieta, ka Lebrona spēles stils (bumba visu laiku vina rokās, un pārējie paliek tikai par aizsardzības spēlētājiem, kas gaida bumbu kuru lebrons atmet) nenes rezultātus! NO otras puses ... Ja būtu Lovs un Ervings ierindā, spēle būtu gan jau daudz savādāka!
Ir strīdīgi saukt LBJ par labāko! Katram no līgas zvaigznēm ir savi +/- , tas pats Westbrooks sezonas beigās , kad izkrita Durants ārā, plosijās ar triple-double un 50 Pts. Kā arī Currys tika atzīts par season MVP, tā kā grūti spriest vai tieši James ir labākais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 15:37, pirms 10 gadiem
Tādas pompozas pļāpāšanas dēļ vien šis puika, neskatoties uz savu gorillas stāvu un bārdas rugājiem, vēl aizvien ir tikai puika. Tik liels, bet vēl nav nobriedis - būtu tā kā pēdējais laiks..... kad tad vēl? Tad kad jau kedas kārs vadzī?
Vienu varu pateikt droši: labākais nekad nebazūnēs, ka ir labākais. Tādas muļķības runā tikai cilvēks, kurš nejūtas kā labākais.

     [+] [-]

, 2015-06-15 15:50, pirms 10 gadiem
zabaks6666 rakstīja: Ir strīdīgi saukt LBJ par labāko! Katram no līgas zvaigznēm ir savi +/- , tas pats Westbrooks sezonas beigās , kad izkrita Durants ārā, plosijās ar triple-double un 50 Pts. Kā arī Currys tika atzīts par season MVP, tā kā grūti spriest vai tieši James ir labākais!
Kur ur Raselis un kur Lebrons? Raselis Po netika, bet Lbj ir 2 uzvaras pret labāko līgas komandu. FINĀĹĀ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 16:07, pirms 10 gadiem
wow, kas par sensāciju, LBJ heiterīši nu tik bliezīs pa pogām, cik viņš slikts un nav labākais.. jā, protams, pašlaik fināls notiek starp Cleveland James un Goldenstate Warriors. Es varu sederēt, ka šitajā sērijā ar Lebronu uz soliņu, pārējais tīms nav sametis vairāk par 10 pts.

Džordans to visu laiku skandina,ka ir labākais, Kobe tāpat, lol, pat HĀRDENS un DROSE ir pateikuši,ka viņi ir labākie, vot kāpēc Džeimss nevarētu, ņemot vērā,ka viņš pašlaik dara to,ko neviens finālos nav darījis..

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 16:23, pirms 10 gadiem
Man visiem tā sauktajiem Kinga faniem ir jautājums un vilksim mazu paralēli ar Raselu Vestbruku. Sakiet, viņš sezonas laikā guva nez cik reizes 30+ punktus sasniedza šos triple double, bet visi nolika viņu no galvas līdz kājām, jo redz viņš spēlē kā ambāli nedomā ar galvu utt.
Tad man ir viens jautājums NBA finālā LJ statistika ir pilnīgi līdzīga un viņi zaudē, tad jautājums, kāpēc ir tik maz nolicēju? + vēl viņa izteiciens vien liecina, ka viņš nav labākais spēlētājs uz pasaules. Labākais spēlētājs pasaulē nemeklētu komandu tādu, kur ir divas zvaigznes vēl riņķī viņam (gan Heat gadījumā, gan Cavs un nesakiet, ka Love aizgāja uz Cavs pēc viņa ierašanās, tur jau viss bija savstarpēji sarunāts) un tad mēģināt izcīnīt titulu. Nākošais viņš izmeta 40 metienus un iemeta 15 ?????? 40 procenti pat nav viņam no metieniem, katrs NBA spēlētājs paņemot bumbu un spēlējot tikai pats var no 40 metieniem iemest 15, tikai viņiem nav tik liels ego kā dažam labam. Treneru nerespektēšana pilnīgas auzas visus trenerus viņš nav respektējis un sevi uzskata par dievu, manuprāt šim cilvēkam ir pārāk liels ego un viņš ir ļoti pārvērtēts spēlētājs un visa šī pārvērtēšana viņu ego tikai dara lielāku un viņš arvien vairāk metīs un darīs ko gribēs laukumā, kāpēc visas zvaigznes gan no Heat, gan Cavs neitrāli izsakās par viņu??? vnk. visiem riebjas spēlēt ar viņu. Pateiks publiski ka riebjas ar Kingu spēlēt uzreiz aizmainīs par klimata graušanu jo Kings dara visu.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-15 16:34, pirms 10 gadiem
Ļoti patika Džefa van Gandija ironiskā frāze par to, ka jau tagad(5. spēles vidū) vajadzētu pasludināt Lebronu par MVP un beigtu šo stulbo diskusiju.

     [+] [-]

, 2015-06-15 17:06, pirms 10 gadiem
Mikimausi! Tev apmēram ir kaut nedaudz sapratne ar ko atšķiras regulārā sezona no PO???
Nosauc man vēl vienu spēlētāju kuru spēlē sedz pa 2iem un viņš ar visu to Finālā vidēji ir tripple double džeks. Tu tiešām domā ka viņam ļauj mest bet viņš vienkārši netrāpa??

Lovs kladzināja ka ies uz klīvlendu pirms uz turieni lebrons aizgāja takā nevelc te paralēles!!!
Un par heat zvaigznēm runājot rodas jautājums tev. Domā veids viņu ienīst? Viņi ir labi čomi. Ja pareizi atceros tad viņi bieži ar ğimenēm kopā izklaidējas.
Un klīvlendā pārvērtētākais ir irvings. Tici man es neesmu ne lebrona fans un pat ne cavs fans. Tapēc ja mēğināsi piesiet ka aizstāvu savu spēlētāju baigi nošausi garām.

     [+] [-]

, 2015-06-15 17:10, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: Džordans to visu laiku skandina,ka ir labākais, Kobe tāpat, lol, pat HĀRDENS un DROSE ir pateikuši,ka viņi ir labākie, vot kāpēc Džeimss nevarētu, ņemot vērā,ka viņš pašlaik dara to,ko neviens finālos nav darījis..
Nestasti mulkibas,Dzordans pec zaudetas speles nekad nav teicis ka vinsh ir planetas labakais speletais,tas ka vinsh to apzinajas,tas ir cits stasts!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 17:30, pirms 10 gadiem
Kurs ir savtiigaaks. Speeleetaajs, kas vada saspeeli neljauj sajust citiem speeli pats uzbruuk vai atmet, tad ,kad naak pa divi virsuu un ir 10 asist. Vai speeleetaajs, kas ievada uybrukumu, bet ljauj veidot speeli citiem un asisti sadalaas 5 speleetaajiem pa 5 asist. Sanaak, ka paareejie cavs komandaa ir induviduaali saliidyinot ar Lebronu, bet GSW induviduaals ir tikai Karijs.

     [+] [-]

, 2015-06-15 18:26, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: Ļoti patika Džefa van Gandija ironiskā frāze par to, ka jau tagad(5. spēles vidū) vajadzētu pasludināt Lebronu par MVP un beigtu šo stulbo diskusiju.
Man gan liekas, ka nav nekāds diskusijas par šo jo nav jau citu argumentu ..

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 18:31, pirms 10 gadiem
Interesanti palasīt cilvēku komentārus par to ka vienā gadījumā tas ir labi, citā nē Ok saprotu, katrs pastāv par savu elku, bet ja piemēram Kobe ko tādu pateiktu, tad visi LBJ fani bļautu, ka viņš ir egoistisks utt, bet tagad redz tas esot normāli Kad Kobe izmeta 39 metienus un sameta 40+ punktus un Lakers zaudēja, tad redz visi bļāva ka viņš ir savtīgs un tikai met pa grozu un bla bla bla, bet kad tagad tas pats notiek ar James, tad redz tas ir fenomenāli... Interesanta domāšana dažiem sc komentētājiem, bet ok, pieņemsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 18:57, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Kurs ir savtiigaaks. Speeleetaajs, kas vada saspeeli neljauj sajust citiem speeli pats uzbruuk vai atmet, tad ,kad naak pa divi virsuu un ir 10 asist. Vai speeleetaajs, kas ievada uybrukumu, bet ljauj veidot speeli citiem un asisti sadalaas 5 speleetaajiem pa 5 asist. Sanaak, ka paareejie cavs komandaa ir induviduaali saliidyinot ar Lebronu, bet GSW induviduaals ir tikai Karijs.
kurš tad vēl no tās komandas var kko izdarīt uzbrukumā, ar/bez bumbas, lai caviem varētu būt intensīva bumbas rotācija? Tu esi neaptēsts basketbolā, un lūdzu vnk nerunā, labāk turpini bļaut "+18",tas vismaz neizklausās tik muļķīgi,kā tad, kad tu mēģini kko gudru te rakstīt. Heat laikos Lebronam nebija šitādi ISO play visu laiku,jo bija Veids, kas arī varēja labi nospēlēt ar un bez bumbas, vnk šis vēsturiski sliktais Cavs sastāvs nedod citu iespēju kā taisīt Lebronam iso un izmest brīvajiem,kuri šad un tad var iemest kādu troiku.

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:02, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: kurš tad vēl no tās komandas var kko izdarīt uzbrukumā, ar/bez bumbas, lai caviem varētu būt intensīva bumbas rotācija? Tu esi neaptēsts basketbolā, un lūdzu vnk nerunā, labāk turpini bļaut "+18",tas vismaz neizklausās tik muļķīgi,kā tad, kad tu mēģini kko gudru te rakstīt. Heat laikos Lebronam nebija šitādi ISO play visu laiku,jo bija Veids, kas arī varēja labi nospēlēt ar un bez bumbas, vnk šis vēsturiski sliktais Cavs sastāvs nedod citu iespēju kā taisīt Lebronam iso un izmest brīvajiem,kuri šad un tad var iemest kādu troiku.
Nu es saprotu, ka Tev ir smagi un Tu meklē attaisnojumus, bet teikt ka šis ir sliktāks sastāvs par 07 gada sastāvu... Nu nezinu gan ar ko tas sastāvs bija labāks par šo, es gan teiktu, ka šis ir labāks jo ir 3 čempioni, TT, kas ir 3 piks draftā ja nemaldos, un ir daudz labāks LBJ kā 07 gada LBJ, takā pats Tu izskaties pēc muļķa, kad centies kaut ko attaisnoties...

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:04, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Interesanti palasīt cilvēku komentārus par to ka vienā gadījumā tas ir labi, citā nē Ok saprotu, katrs pastāv par savu elku, bet ja piemēram Kobe ko tādu pateiktu, tad visi LBJ fani bļautu, ka viņš ir egoistisks utt, bet tagad redz tas esot normāli Kad Kobe izmeta 39 metienus un sameta 40+ punktus un Lakers zaudēja, tad redz visi bļāva ka viņš ir savtīgs un tikai met pa grozu un bla bla bla, bet kad tagad tas pats notiek ar James, tad redz tas ir fenomenāli... Interesanta domāšana dažiem sc komentētājiem, bet ok, pieņemsim
tāpēc,ka Kobem VISU savu mūžu ir bijuši galvas tiesu pārāki komandas biedri par Lebrona. paņemam par piemēru 2010.gad finālu - Kobija stati: 28.6 ppg, .405 FG %, 8 rpg, 3.9 apg. tagad cerams redzi atšķirību

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:07, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Nu es saprotu, ka Tev ir smagi un Tu meklē attaisnojumus, bet teikt ka šis ir sliktāks sastāvs par 07 gada sastāvu... Nu nezinu gan ar ko tas sastāvs bija labāks par šo, es gan teiktu, ka šis ir labāks jo ir 3 čempioni, TT, kas ir 3 piks draftā ja nemaldos, un ir daudz labāks LBJ kā 07 gada LBJ, takā pats Tu izskaties pēc muļķa, kad centies kaut ko attaisnoties...
labi,es tev piekrītu, bet redzi pats - atkal Lebrona komanda ir tā,kas nāk prātā kā sliktākā komanda finālos un cilvēki kliedz, ka Lebronam visu mūžu ir labie playeri blakām. Ko dod tie 3 čempioni,kas ne reizi nav uztaisījuši rezultātu ? Tompsons,piekrītu, hustle čalis bez uzbrukuma arsenālu, tāds viens neko nedod,diemžēl

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:08, pirms 10 gadiem
RajonRondo rakstīja: Mikimausi! Tev apmēram ir kaut nedaudz sapratne ar ko atšķiras regulārā sezona no PO???
Nosauc man vēl vienu spēlētāju kuru spēlē sedz pa 2iem un viņš ar visu to Finālā vidēji ir tripple double džeks. Tu tiešām domā ka viņam ļauj mest bet viņš vienkārši netrāpa??


Lovs kladzināja ka ies uz klīvlendu pirms uz turieni lebrons aizgāja takā nevelc te paralēles!!!
Un par heat zvaigznēm runājot rodas jautājums tev. Domā veids viņu ienīst? Viņi ir labi čomi. Ja pareizi atceros tad viņi bieži ar ğimenēm kopā izklaidējas.
Un klīvlendā pārvērtētākais ir irvings. Tici man es neesmu ne lebrona fans un pat ne cavs fans. Tapēc ja mēğināsi piesiet ka aizstāvu savu spēlētāju baigi nošausi garām.
Es NBA sekoju jau 20 gadus līdzi un ir lielāka sapratne nekā Tu domā vai kā Tev ir!!!
Viņš izmet 40 metienus un trāpa 15 pasaki lūdzu tam attaisnojumu un procents spēlēs tikai dažās ir lielāks, kad viņš daudz vairāk domā par piespēlēm un tad viņi arī var uzvarēt!!! Pats tikko nosauci vienu lietu, kā var vieglāk dabūt triple double viens čalis regulāri ir brīvs, jo viņu sedz par diviem. Par atlēkošajām bumbām paskaties spēli, kādas bumbas viņš izcīna visi piesedz smuki muguriņas un viņš vnk. ieskrien paņem bumbu! Un punktus jau nav problēmu divciparu skaitlī savākt, ja izmet 40 metienus.
Nosauci vienu piemēru Veidu, kurš ir sadzīvojis ar James kā ar - Boshu, Lovu, Irwingu un vēl citiem spēlētājiem viņi ir čomaki? kāds labi izsakās par viņu, ja neskaita vispārīgus faktus? Es neteicu ienīst, bet gan nepatīk kopā spēlēt.
Kā Heat ar viņu izcīnīja čempiona titulu?? Treneris gribēja viņu iegrožot, lai viņš tik daudz nemet trojkas un to arī viņš darīja un uzvarēja čempiona titulu tāpēc, bet te pilnīgs pofigs uz visu, ja viņš klausītos citos būtu daudzreiz labāks un varētu viņu saukt par labāko spēlētāju. Līdzīgs kā Latvijā Timma, nesaprot, ka viņs var daudz vairāk ja nemestu trojkas tik daudz un nebūtu atkarīgs vai šodien būs labā diena vai sliktā diena metienos

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:09, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: tāpēc,ka Kobem VISU savu mūžu ir bijuši galvas tiesu pārāki komandas biedri par Lebrona. paņemam par piemēru 2010.gad finālu - Kobija stati: 28.6 ppg, .405 FG %, 8 rpg, 3.9 apg. tagad cerams redzi atšķirību
Jā un tūlīt Tu man ar putām uz lūpām mēģināsi iestāstīt, ka Gasols un Bynum ir labāki par Bosh un Wade...

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:11, pirms 10 gadiem
mikimausis rakstīja: Es NBA sekoju jau 20 gadus līdzi un ir lielāka sapratne nekā Tu domā vai kā Tev ir!!!
Viņš izmet 40 metienus un trāpa 15 pasaki lūdzu tam attaisnojumu un procents spēlēs tikai dažās ir lielāks, kad viņš daudz vairāk domā par piespēlēm un tad viņi arī var uzvarēt!!! Pats tikko nosauci vienu lietu, kā var vieglāk dabūt triple double viens čalis regulāri ir brīvs, jo viņu sedz par diviem. Par atlēkošajām bumbām paskaties spēli, kādas bumbas viņš izcīna visi piesedz smuki muguriņas un viņš vnk. ieskrien paņem bumbu! Un punktus jau nav problēmu divciparu skaitlī savākt, ja izmet 40 metienus.
Nosauci vienu piemēru Veidu, kurš ir sadzīvojis ar James kā ar - Boshu, Lovu, Irwingu un vēl citiem spēlētājiem viņi ir čomaki? kāds labi izsakās par viņu, ja neskaita vispārīgus faktus? Es neteicu ienīst, bet gan nepatīk kopā spēlēt.
Kā Heat ar viņu izcīnīja čempiona titulu?? Treneris gribēja viņu iegrožot, lai viņš tik daudz nemet trojkas un to arī viņš darīja un uzvarēja čempiona titulu tāpēc, bet te pilnīgs pofigs uz visu, ja viņš klausītos citos būtu daudzreiz labāks un varētu viņu saukt par labāko spēlētāju. Līdzīgs kā Latvijā Timma, nesaprot, ka viņs var daudz vairāk ja nemestu trojkas tik daudz un nebūtu atkarīgs vai šodien būs labā diena vai sliktā diena metienos
ar šādu sastāvu NEVIENS no pārējiem NBA playeriem nedabūtu nevinenu uzvaru finālā

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:13, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā un tūlīt Tu man ar putām uz lūpām mēģināsi iestāstīt, ka Gasols un Bynum ir labāki par Bosh un Wade...
hahaha tu tak esi trollis Kur tu Cavs rosterī redzi Bošu vai Veidu? Tad jau tikpat labi varam ņemt Šaku, Ārtestu, Fišeru, Horiju un Gazolu. Šaks dabūja viens pats tādu statistiku kā Bošs ar Veidu kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:15, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: ar šādu sastāvu NEVIENS no pārējiem NBA playeriem nedabūtu nevinenu uzvaru finālā
ja Karijam ir melnā diena, kā pirmajās divās spēlēs, tad uzvarēt viņus var lielākā daļa NBA komandu! Paskaties kas notiek, ja Karijam aiziet spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:19, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: tāpēc,ka Kobem VISU savu mūžu ir bijuši galvas tiesu pārāki komandas biedri par Lebrona. paņemam par piemēru 2010.gad finālu - Kobija stati: 28.6 ppg, .405 FG %, 8 rpg, 3.9 apg. tagad cerams redzi atšķirību
Paņem Kobe 09. gada status pt 32.4, ast 7.4, rb 5.6, fg% 0.43... Bet es īsti neiebraucu, ko Tu ar to gribēji pateikt...
jo LBJ uz doto brīdi pts 36.6, rb 12.4, ast 8.8 un FG % .392 takā nekā tāda baigi krasi atšķirīga nav, tikai Kobe tos finālus uzvarēja 5 spēlēs, bet LBJ izskatās vismaz pagaidām, ka šos finālus zaudēs...

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:26, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Ārtests, Fišers un Horijs??? Atradi gan labus personāžus. ha-ha ...
a kpc tad neko par Šaku neargumentēji? pats saproti, ka tik labs spēlētājs Lebronam nekad nav bijis komandā. Ārtests tajā laikā labākais līgas aizsargs un Fišers ir labāks saspēles vadītājs par visiem Lebrona saspēlniekem + aizsardzības kaplis

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:28, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: hahaha tu tak esi trollis Kur tu Cavs rosterī redzi Bošu vai Veidu? Tad jau tikpat labi varam ņemt Šaku, Ārtestu, Fišeru, Horiju un Gazolu. Šaks dabūja viens pats tādu statistiku kā Bošs ar Veidu kopā
Tu troļotāj, izlasi vispirms savu komentāru uz kuru es atbildēju un tad te kaut ko runā par tagadējo Cavs rosteri....
1. Tu teici, ka Kobem VISU mūžu ir bijuši labāki palīgi kā Lebronam
2. Gāja runa par visu laiku nejau tagadējo Cavs sastāvu.
3. Lebrons pat ar tādiem vīriem kā Wade un Bosh pamanījās zaudēt 2 finālus, kamēr Kobe ir zaudējis 2 finālus kopā ņemot un viņam nav bijis tāds BIG 3 kā James, Jā vari teikt, ka Kobem ir bijis GP, KM, Shaq un viņi zaudēja 04 gada finālus, bet KM un GP jau bija ēnas no sevis, ar to gribu teikt, ka Kobem ir bijuši tikai labi dueti nevis BIG 3

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:29, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: a kpc tad neko par Šaku neargumentēji? pats saproti, ka tik labs spēlētājs Lebronam nekad nav bijis komandā. Ārtests tajā laikā labākais līgas aizsargs un Fišers ir labāks saspēles vadītājs par visiem Lebrona saspēlniekem + aizsardzības kaplis
Labi, tikai nesāc raudāt, visiem vienmēr ir All star komandas ar ļoti izciliem spēlētājiem, tikai Lebronam nabadziņam, vienmēr kaut kādi pabiras trāpās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:32, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Piedod, bet viņi nav zvaigznes. Jā, okay, labi spēlētāji, bet ne vairāk.
Ko Tu vispār saproti no basketa, Fišers taču tajā laikā bija All star kalibra saspēlnieks un Artest bija DPOY, tikai viņi kļūdaini to iedeva Howard tajā gadā

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:32, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Tu troļotāj, izlasi vispirms savu komentāru uz kuru es atbildēju un tad te kaut ko runā par tagadējo Cavs rosteri....
1. Tu teici, ka Kobem VISU mūžu ir bijuši labāki palīgi kā Lebronam
2. Gāja runa par visu laiku nejau tagadējo Cavs sastāvu.
3. Lebrons pat ar tādiem vīriem kā Wade un Bosh pamanījās zaudēt 2 finālus, kamēr Kobe ir zaudējis 2 finālus kopā ņemot un viņam nav bijis tāds BIG 3 kā James, Jā vari teikt, ka Kobem ir bijis GP, KM, Shaq un viņi zaudēja 04 gada finālus, bet KM un GP jau bija ēnas no sevis, ar to gribu teikt, ka Kobem ir bijuši tikai labi dueti nevis BIG 3
akdievs... ar tevi pat nav jēgas diskutēt JEBKURŠ, es atkārtoju, JEBKURŠ basketbola zinātājs pateiks Tev, draugs, ka Šaks un Fišers ir labāki par Bošu un Veidu, nemaz nerunājot par to,ka Kobem bija labākais coachs vēsturē Džeksons (iespējams, Pops labāks,bet tas neko diži nemaina)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:36, pirms 10 gadiem
mikimausis rakstīja: ja Karijam ir melnā diena, kā pirmajās divās spēlēs, tad uzvarēt viņus var lielākā daļa NBA komandu! Paskaties kas notiek, ja Karijam aiziet spēle
beidz muļķības rakstīt, kaut kāda teorija no grāmatas - paskaties spēles. LBJ atdod daudz labas/izcilas piespēles. bet kāda jēga, ja brīvie snaiperi vieglos metienus met sliktāk nekā LBJ grūtos. tagad daudzi pēkšņi runā par Mozgovu kā elites centru. pēkšņi satrenējās? nē, vienkārši izmanto savas izdevības, ko sagādā partneri, pārsvarā LBJ. tam pašam Karijam metieni pārsvarā ir trakāki nekā LBJ, bet kamēr var trāpīt tikmēr netiek kritizēts.

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:40, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: labi,es tev piekrītu, bet redzi pats - atkal Lebrona komanda ir tā,kas nāk prātā kā sliktākā komanda finālos un cilvēki kliedz, ka Lebronam visu mūžu ir labie playeri blakām. Ko dod tie 3 čempioni,kas ne reizi nav uztaisījuši rezultātu ? Tompsons,piekrītu, hustle čalis bez uzbrukuma arsenālu, tāds viens neko nedod,diemžēl
Kā ar 2011. gada DAL komandu, kura uz tā laika HEAT sastāva fona vispār finālā vajadzēja pagrūst ar 0-4?

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:43, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: akdievs... ar tevi pat nav jēgas diskutēt JEBKURŠ, es atkārtoju, JEBKURŠ basketbola zinātājs pateiks Tev, draugs, ka Šaks un Fišers ir labāki par Bošu un Veidu, nemaz nerunājot par to,ka Kobem bija labākais coachs vēsturē Džeksons (iespējams, Pops labāks,bet tas neko diži nemaina)
Nu jau Tu spridzini čali Davai nu iekomentē vēl kaut ko Fišers labāks par Wade un Bosh Es nevaru ar Tevi

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:44, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Kā ar 2011. gada DAL komandu, kura uz tā laika HEAT sastāva fona vispār finālā vajadzēja pagrūst ar 0-4?
Nu tu gribi teikt,ka Novickis, Kids, Terijs (hall of fameri), Taisons Čendlers ir sliktāki par Mozgovu, Delliju, Šampertu un Tompsonu?

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:45, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Nu jau Tu spridzini čali Davai nu iekomentē vēl kaut ko Fišers labāks par Wade un Bosh Es nevaru ar Tevi
kpc TIKAI uz Fisheru tu skaties ? Pieliec Šaku klāt un viņi abi izkonkurē Viedu un Bošu visās iespējamās statistikas ailēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:48, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: Kobija komandasbiedri - Šaks,Gazols,Nešs,Ārtests,Hovards
Lebronam - Veids,Bošs
No tevis nosauktajiem Kobe ar Shaq veidoja tikai duetu, ar Gazol veidoja tikai duetu, ar Howard PO Kobe bija ārā un LAL vnk pakāsa SAS ar 0-4, Nešs vairāk nespēlēja nekā spēlēja un bija jau 38? laikam gadus vecs? Artests pat zvaigzne all star spēlē nav piedalījies un Howard ir tāds pats kā tagad - nekāds. Un tad jau ja pieminam Nešs tad LBJ arī ir spēlējis kopā ar Shaq, ar R. Allen, Marion, Irwing, Love, Bosh, Wade...

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:51, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: kpc TIKAI uz Fisheru tu skaties ? Pieliec Šaku klāt un viņi abi izkonkurē Viedu un Bošu visās iespējamās statistikas ailēs
Pieliec tā laika Shaq klāt savu vecmammu un viņi izkonkurēs Wade un Bosh visās ailēs, bet to jau neviens nenoliedz, ka Kobe bija Shaq, bet runa ir par to, ka redz Visiem citiem ir, bet vienam Lebronam nav... Nenovirzies no tēmas

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:52, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Da beidz ar to Ārtestu - 2-3 sezonas varbūt līmenī un pēc tam ? Misters 0
Esi dzirdējis par tādu vārdu kā sarkasms?

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 19:54, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Kā ar 2011. gada DAL komandu, kura uz tā laika HEAT sastāva fona vispār finālā vajadzēja pagrūst ar 0-4?
Tu laikam joko par Mavs tā gada sastāvu! Uzskaitīšu tikai dažus: D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion!!! Pamatīga lūzeru blice!

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:55, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Pieliec tā laika Shaq klāt savu vecmammu un viņi izkonkurēs Wade un Bosh visās ailēs, bet to jau neviens nenoliedz, ka Kobe bija Shaq, bet runa ir par to, ka redz Visiem citiem ir, bet vienam Lebronam nav... Nenovirzies no tēmas
es galīgi vēljoprojām nesaprotu tavu domu graudu.. tiešām. Veids bija izcils savā 06. gadā, pēc tam viņš un Bošs ne tuvu nebija Šaka līmenim 2000-2003 gadu laikā

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 19:56, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tu laikam joku par Mavs tā gada sastāvu! Uzskaitīšu tikai dažus: D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion!!! Pamatīga lūzeru blice!
bet ir interesanti ar tādiem diskutēt

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:57, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: Nu tu gribi teikt,ka Novickis, Kids, Terijs (hall of fameri), Taisons Čendlers ir sliktāki par Mozgovu, Delliju, Šampertu un Tompsonu?
1. Cik gadi bija Novickim, Terijam, Kidam, un Chandler un cik bija tajā laikā Bosh, Wade, un LBJ? Ja nemaldos Kids un Terijs aizvadīja savas pēdējās sezonas NBA kamēr tie 3 HEAT špīleri bija savos labākajos gados, nedaudz atskaitot Wade, bet ja Tu man jautā vai Wade,Bosh, James bija labaki par Novicki, Kidu, Teriju un Chandler, tad jā bija labāki.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 20:02, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tu laikam joko par Mavs tā gada sastāvu! Uzskaitīšu tikai dažus: D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion!!! Pamatīga lūzeru blice!
D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, P.Stojaković, S.Marion bija jau savos karjeru pēdējos gados un lielas ēnas no tā kādi kādreiz bija sāksim ar to, De.Stevenson, jā tas jau riktīgs all stars bija T.Chandler viduvējs NBA centrs vienmēr ir bijis, jo NBA labu centru pa lielam vairs nav salīdzinot uz kopējā zvaigžņu fona

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 20:04, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tu laikam joko par Mavs tā gada sastāvu! Uzskaitīšu tikai dažus: D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion!!! Pamatīga lūzeru blice!
Turklāt viņi stājās pretī Lebronam, Wade un Bosh, visiem 3 all star kalibra spēlētājiem, kas pirms apvienošanās bija savu komandu līderi un visi bija savā Prime vecumā pa lielam. kamēr no tevis nosauktajiemD.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion vienīgais kurš nebija garām savam prime bija Chandler...

     [+] [-]

, 2015-06-15 20:05, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: 1. Cik gadi bija Novickim, Terijam, Kidam, un Chandler un cik bija tajā laikā Bosh, Wade, un LBJ? Ja nemaldos Kids un Terijs aizvadīja savas pēdējās sezonas NBA kamēr tie 3 HEAT špīleri bija savos labākajos gados, nedaudz atskaitot Wade, bet ja Tu man jautā vai Wade,Bosh, James bija labaki par Novicki, Kidu, Teriju un Chandler, tad jā bija labāki.
hahaha, Kids savos 36 gados bija pietiekami labs saspičs, domāju, ka saspiči var laizt mierīgi līdz 40 arī, paskaties uz Dankanu. Terijs vēljoprojām spēlē, viņam tad bija kkādi 33 gadi, jā nenormāli vecs. Novitzkis vēljoprojām liek 20 punktus stabili,kāpēc tu domā, ka tad viņš bija vēl sliktāks nekā tagad?

Jā, heat playeri bija jaunāki, bet tas bija pirmais gads viņiem visiem kopā.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 20:07, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Turklāt viņi stājās pretī Lebronam, Wade un Bosh, visiem 3 all star kalibra spēlētājiem, kas pirms apvienošanās bija savu komandu līderi un visi bija savā Prime vecumā pa lielam. kamēr no tevis nosauktajiemD.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion vienīgais kurš nebija garām savam prime bija Chandler...
jā, Dirks savos 32 gados bija garām savam prime, liekot 26+10 pts pa spēli

     [+] [-]

, 2015-06-15 20:14, pirms 10 gadiem
zigiss rakstīja: beidz muļķības rakstīt, kaut kāda teorija no grāmatas - paskaties spēles. LBJ atdod daudz labas/izcilas piespēles. bet kāda jēga, ja brīvie snaiperi vieglos metienus met sliktāk nekā LBJ grūtos. tagad daudzi pēkšņi runā par Mozgovu kā elites centru. pēkšņi satrenējās? nē, vienkārši izmanto savas izdevības, ko sagādā partneri, pārsvarā LBJ. tam pašam Karijam metieni pārsvarā ir trakāki nekā LBJ, bet kamēr var trāpīt tikmēr netiek kritizēts.
Es Tev tiešām iesaku apskatīties pēdejo NBA spēli, saprotu, ka LBJ ir tavs elks, bet tiešām paskaties šo vēlreiz un analizē LBJ spēli jau no paša sākuma! No viņa visām piespēlēm, tā sauktajām izcilajām visas var teikt bija pārskrien pāri centram pāris dribli un iedot 3 piespēles JR Smith uz trīņa, šampertam divas piespēles uz trīņa, milleram vienu uz trīni. Un paskaties cik daudz kļūdas ir Kingam, viņš pat pieļāva tik muļķīgu kļūdu, ka nepārgāja 8 sekundēs pāri laukumam un viņu vsp sedza pa vienam tikai tajos brīžos, kad bija posta spēle aizgāja palīgā cilvēki, jo tā bija warriors taktika palīdzēt uz postiem arī mozgovam vairākas reizes aizgāja divi virsū un viarākus stīlus tā dabūja!

     [+] [-]

, 2015-06-15 20:17, pirms 10 gadiem
zigiss rakstīja: beidz muļķības rakstīt, kaut kāda teorija no grāmatas - paskaties spēles. LBJ atdod daudz labas/izcilas piespēles. bet kāda jēga, ja brīvie snaiperi vieglos metienus met sliktāk nekā LBJ grūtos. tagad daudzi pēkšņi runā par Mozgovu kā elites centru. pēkšņi satrenējās? nē, vienkārši izmanto savas izdevības, ko sagādā partneri, pārsvarā LBJ. tam pašam Karijam metieni pārsvarā ir trakāki nekā LBJ, bet kamēr var trāpīt tikmēr netiek kritizēts.
Salīdzini augumus Karijam un LBJ, tad padomā, kuram vieglāk ir izmest trīni, tad padomā, kāpēc Novicki tik grūti nobloķēt no distances. Un tad saliec precizitātes kopā kāda ir Karijam ar viņa auguma un trakajiem metieniem, LBJ ar viņa augumu! Viņam nav jāmet trīņi, bet gan jāiet posta spēlē vai caurgājienus un tad viņš būs daudz labāks spēlētājs un Cavs uzvarēs to titulu

     [+] [-]

, 2015-06-15 20:21, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: kurš tad vēl no tās komandas var kko izdarīt uzbrukumā, ar/bez bumbas, lai caviem varētu būt intensīva bumbas rotācija? Tu esi neaptēsts basketbolā, un lūdzu vnk nerunā, labāk turpini bļaut "+18",tas vismaz neizklausās tik muļķīgi,kā tad, kad tu mēģini kko gudru te rakstīt. Heat laikos Lebronam nebija šitādi ISO play visu laiku,jo bija Veids, kas arī varēja labi nospēlēt ar un bez bumbas, vnk šis vēsturiski sliktais Cavs sastāvs nedod citu iespēju kā taisīt Lebronam iso un izmest brīvajiem,kuri šad un tad var iemest kādu troiku.
Kpc bosh un lovs,kas ir spēcīgi posta paliek pie lebrona par korvera tipa spēlētājiem. Lebronam nevajag big 3 viņam vajag 3 deandre un 3 korverus. Viņš nedod dribla iespēju citiem pat irwingam ,kam ir labāks dribls. Un tas,ka tu fisheru uzskati par zvaigzni jau vien parāda līmeni tavu. Lebronam nav komandas,bet merions kurš izvilka pēdējo regulāro sezonas spēli nelaiž laukumā. Viņš finālā ir vērtīgāks par smitu un shampertu kopā. Un gsw mākslīgi netaisīja superkomandu viņi izzauga par komandu. Gsw,kobe,mj, neviens nezvanīja un neveidoja asv izlases pamatsastāvu,lai dabūtu gredzenu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 20:24, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: jā, Dirks savos 32 gados bija garām savam prime, liekot 26+10 pts pa spēli
Tu esi pretrunā ar sevi tu liec augstāk dirku par savu princesi?

     [+] [-]

, 2015-06-15 20:46, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: jā, Dirks savos 32 gados bija garām savam prime, liekot 26+10 pts pa spēli
Jā, bija gan garām savam prime.
2010./11. sezonas stati: regulārajā 23+7, play-offos 28+8.
2005./06. sezonas stati: regulārajā 26+9, play-offos 27+12.

     [+] [-]

, 2015-06-15 20:47, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tu esi pretrunā ar sevi tu liec augstāk dirku par savu princesi?
karjeras ziņā nē, bet toreiz Dirks bija pārāks, jātzīst. Dirks tad bija pārāks arī par visiem rietumu stāriem,ja jau tika līdz finālam,tev tā nešķiet?

     [+] [-]

, 2015-06-15 20:49, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: Jā, bija gan garām savam prime.
2010./11. sezonas stati: regulārajā 23+7, play-offos 28+8.
2005./06. sezonas stati: regulārajā 26+9, play-offos 27+12.
nesaprotu, ko tu gribi pateikt.. viņam finālā bija 26+10 un priekš tāda tipa spēlētāja, kāds ir Dirks, vecums nav šķērslis,un 32 gadi galīgi nav peļami

     [+] [-]

, 2015-06-15 21:03, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Kpc bosh un lovs,kas ir spēcīgi posta paliek pie lebrona par korvera tipa spēlētājiem. Lebronam nevajag big 3 viņam vajag 3 deandre un 3 korverus. Viņš nedod dribla iespēju citiem pat irwingam ,kam ir labāks dribls. Un tas,ka tu fisheru uzskati par zvaigzni jau vien parāda līmeni tavu. Lebronam nav komandas,bet merions kurš izvilka pēdējo regulāro sezonas spēli nelaiž laukumā. Viņš finālā ir vērtīgāks par smitu un shampertu kopā. Un gsw mākslīgi netaisīja superkomandu viņi izzauga par komandu. Gsw,kobe,mj, neviens nezvanīja un neveidoja asv izlases pamatsastāvu,lai dabūtu gredzenu.
ja ir komandā Veids un Kairijs, tādiem čaļiem kā Lovs/Bošs vienkārši likumsakarīgi pazemināsies stati,bet Bošam ar Lovu neviens neliedza bumbas vākt, kur viņi nokritās. Ibaka vispār nav bijis 3pt šūteris,bet ar KD komandā viņš sāka ganīties ap to troiku,neredzu iemeslu,kāpēc Lovs nevarētu..

"Nedod driblu Īrvingam" HA! Tur ir 50/50, vienkārši Lebrons ir labāks saspičs nekā Īrvings,tāpēc loģiski, ka Lebronam bumba rokās būs daudz. Interesanti, ka tieši ar Lebronu komandā Īrvings savāca savu career high un viņam ppg ir vairāk nekā pērn.

     [+] [-]

, 2015-06-15 21:10, pirms 10 gadiem
mikimausis rakstīja: Es Tev tiešām iesaku apskatīties pēdejo NBA spēli, saprotu, ka LBJ ir tavs elks, bet tiešām paskaties šo vēlreiz un analizē LBJ spēli jau no paša sākuma! No viņa visām piespēlēm, tā sauktajām izcilajām visas var teikt bija pārskrien pāri centram pāris dribli un iedot 3 piespēles JR Smith uz trīņa, šampertam divas piespēles uz trīņa, milleram vienu uz trīni. Un paskaties cik daudz kļūdas ir Kingam, viņš pat pieļāva tik muļķīgu kļūdu, ka nepārgāja 8 sekundēs pāri laukumam un viņu vsp sedza pa vienam tikai tajos brīžos, kad bija posta spēle aizgāja palīgā cilvēki, jo tā bija warriors taktika palīdzēt uz postiem arī mozgovam vairākas reizes aizgāja divi virsū un viarākus stīlus tā dabūja!
tad slikti saproti, LBJ ne tuvu man nav elks, taču tas man netraucē vērtēt objektīvi. bet nesaprotu kāpēc tu tagad nosaki pasaules labāko basketbolistu pēc vienas spēles.

nedaudz ne pa tēmu, bet varbūt paskaties LBJ stats OG 2008 un 2012 un padomā kāpēc tik "slikta statistika"

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 21:56, pirms 10 gadiem
Mikimausi. Ar viņu negrib spēlēt sliņķi! Jo viņšprasa no spēlētājiem konkrētas lietas. Tapēc jau love krita ārā.
Un ja reiz tu man saki ka sajēdz vairāk nekā es. Tad pasaki man ko darīt ja šamperts lādē no apakšas garām. J.R. nemet un ja met tad slimos pāri rokām. Dingo savus floaterus nevar ielikt. Tompsons vēl kaut ko cīnījās. Nemas nerunājot par rezervēm. Dot viņiem bumbu un cerēt ka kaut kas mainīsies jeb iet pašam. Jo Lebronu īsti apturēt nevar.

Tas ka tu saki kā būtu ja viņš klausītu trenneriem vai kam tur ir no sērijas būtu ömei olas, būtu öpītis.

Nu ekspert. Un par tiem rebiem. Daudzās komandās tā mazie vāc. Tas pats cp3 eliss un curry. Tur tev 20 gados to vajadzēja pamanīt. Netaisies par lielo ekspertu ja tāds neesi. Nekā personīga bet ir vairāk par lebrona kļūdu meklēšanu un viņa nolikšanu.

     [+] [-]

, 2015-06-15 23:21, pirms 10 gadiem
lebron623 rakstīja: Nēesmu LeBrona heiteris ,drīzāk esmu viņa fans, taču ar tādu pārliecību ''...Esmu labākais spēlētājs pasaulē '' diezvai vai būs tas tituls. Jo dzīvē tā ir ,kad es pārpārliecināts par sevi ,tad nekas labs neizdosies.
Jo domājot pretēji, ka neko nespēj, Tev noteikti būt panākumi, vai ne?

     [+] [-]

, 2015-06-15 23:22, pirms 10 gadiem
lebron623 rakstīja: Nēesmu LeBrona heiteris ,drīzāk esmu viņa fans, taču ar tādu pārliecību ''...Esmu labākais spēlētājs pasaulē '' diezvai vai būs tas tituls. Jo dzīvē tā ir ,kad es pārpārliecināts par sevi ,tad nekas labs neizdosies.
Tādā gadījumā vairums latviešu būtu daudz ko sasnieguši, neesot pašpārliecināti, bet...

     [+] [-]

, 2015-06-15 23:29, pirms 10 gadiem
zigiss rakstīja: tad slikti saproti, LBJ ne tuvu man nav elks, taču tas man netraucē vērtēt objektīvi. bet nesaprotu kāpēc tu tagad nosaki pasaules labāko basketbolistu pēc vienas spēles.

nedaudz ne pa tēmu, bet varbūt paskaties LBJ stats OG 2008 un 2012 un padomā kāpēc tik "slikta statistika"
Nopietni? Tu tagad salīdzināsi visu to zvaigžņu statistiku OG? Moš vēl pasaki, ka OG uzvarēja tieši dēļ LBJ? Tu tiešām esi tik atpalicis no dzīves ka nesaproti, ka USA basketbola izlases var uzvarēt visus pat bez tāda spēlētājā kā LBJ? Nu nezinu, bet tad tikpat labi pacel augšā 2004 gada OG un redzēsi ka ar visu tavu super James USA dabūja tikai bronzu, ko teiksi par šito?

     [+] [-]

, 2015-06-15 23:34, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: ja ir komandā Veids un Kairijs, tādiem čaļiem kā Lovs/Bošs vienkārši likumsakarīgi pazemināsies stati,bet Bošam ar Lovu neviens neliedza bumbas vākt, kur viņi nokritās. Ibaka vispār nav bijis 3pt šūteris,bet ar KD komandā viņš sāka ganīties ap to troiku,neredzu iemeslu,kāpēc Lovs nevarētu..

"Nedod driblu Īrvingam" HA! Tur ir 50/50, vienkārši Lebrons ir labāks saspičs nekā Īrvings,tāpēc loģiski, ka Lebronam bumba rokās būs daudz. Interesanti, ka tieši ar Lebronu komandā Īrvings savāca savu career high un viņam ppg ir vairāk nekā pērn.
A neesi iedomājies ka Irwing ir tikai 23 gadi un viņš ar katru sezonu tikai progresē un progresē? Tev tas neliekās diezgan normāli, ka viņš ar katru gadu paliek arvien labāks un labāks? Pie tam viņam šitā ir tikai 4 sezona, ko tad Tu gribēji?

     [+] [-]

, 2015-06-15 23:46, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: A neesi iedomājies ka Irwing ir tikai 23 gadi un viņš ar katru sezonu tikai progresē un progresē? Tev tas neliekās diezgan normāli, ka viņš ar katru gadu paliek arvien labāks un labāks? Pie tam viņam šitā ir tikai 4 sezona, ko tad Tu gribēji?
a kā tu izskaidrosi to,ka otrajā sezonā viņš vidēji lika 22.5 ppg, trešajā sezonā 20.8 un tagad ar LeBronu 21.7? Man gan neizskatās,ka viņam katru gadu augtu tie skaitļi.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 21:28, pirms 10 gadiem
Atopies lebron.

     [+] [-]

, 2015-06-18 21:41, pirms 10 gadiem
Cik parliecinats esi tagad?