Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Maiami "Heat" viegla uzvara pār individuāli spēlējošo "Thunder"

Rolands Eliņš

Maiami "Heat" viegla uzvara pār individuāli spēlējošo "Thunder"
Lebrons Džeimss pret "Thunder" aizsardzību
Foto:AP/Scanpix

Pirms došanās atpūtā uz Visu Zvaigžņu spēli NBA regulārajā sezonā tika aizvadītas divas ļoti intriģējošas spēles, tiesa, abās uzvarētājs bija skaidrs jau labu laiku pirms mača beigām. Maiami „Heat” spēja pārliecinoši pārspēt Oklahomas „Thunder” (110:100), kura šodien izcēlās ar ļoti individuālu spēli uzbrukumā, savukārt Losandželosas pilsētas derbijā „Clippers” ar 24 punktu pārsvaru pieveica „Lakers”.

Šonakt mačā Oklahomā spēkojās pagājušās sezonas NBA finālistes – „Thunder” un Maiami „Heat”, kurām daudzi arī šosezon paredz sezonu nobeigt NBA finālā. „Thunder” savās mājās bija uzvarējuši septiņās spēlēs pēc kārtas, un viņu uzvaru bilance (23-3) bija labākā līgā (dalīta vieta ar „Spurs”).

Lieliski maču iesāka Lebrons Džeimss, kura vadītā „Heat” komanda precīzi realizēja savus brīvos metienus. Džeimss arī ne tikai pats guva punktus, bet arī sagādāja lielas problēmas aizsardzībā līgas rezultatīvākajam spēlētājam Kevinam Durentam, kurš aizmeta garām savus pirmos septiņus metienus no spēles. Līdz ar Durentu spēle nevedās arī „Thunder” komandai, kura vairumu savu punktu spēja gūt tikai no soda līnijas un jau pēc pirmās ceturtdaļas atradās iedzinējos ar rezultātu 17:32.

Nekas daudz nemainījās arī otrajā un trešajā ceturtdaļā, ja nu vienīgi „Heat” savu pārsvaru palielināja līdz pat 23 punktiem. Pavisam nevarīgs izskatījās „Thunder” uzbrukuma arsenāls, kas bieži vien aprobežojās ar nesagatavotu tālmetienu pāri rokām vai caurgājienu, cerot uz noteikumu pārkāpumu. Noteikumu pārkāpumus Durents un Rasels Vestbruks sagaidīja un spēlē kopā izmeta 28(!) soda metienus, taču ar punktu gūšanu no spēles vedās daudz grūtāk, turklāt abu „Thunder” līderu individuālā spēle neļāva mačā pilnvērtīgi iesaistīties komandas rezervistiem. Spilgts pretmets šajā ziņā bija „Heat” spēlētāji Džeimss un Dveins Veids, kuri kopā spēlē izdarīja 15 rezultatīvas piespēles.

Ceturtajā ceturtdaļā „Thunder” treneris Skots Brūkss beidzot salauza savu spītību un pārgāja uz spēli ar īso sastāvu, sūtot laukumā Niku Kolisonu (līdz tam laukumā pārsvarā bija „Thunder” garie spēlētāji Ibaka un Pērkinss, kuri nespēja izsekot „Heat” spēlētājiem ārpus soda laukuma, turklāt arī zaudēja cīņā par atlēkušajām bumbām (35:46) ). Tikmēr beidzot pēc sevis sāka izskatīties Durents, kurš savas pirmās trīs ceturtdaļas var droši nosaukt par vienām no sliktākajām šajā sezonā – mača beigās viņš guva veselus 22 punktus , kas ļāva „Thunder” pietuvoties līdz pat astoņu punktu starpībai, turklāt cerības uz uzvaru atgrieza arī Dveina Veida sestā piezīme, kas lika viņam priekšlaicīgi atstāt laukumu. Pēc šī notikuma Veids demonstratīvi devās uz ģērbtuvēm, lai arī viņa komandai vēl bija jāspēlē četras minūtes.

Tiesa, arī bez Veida „Heat” prata noturēt uzvaru, jo pusotru minūti līdz mača beigām izrādījās, ka vienīgais, ko „Thunder” bija sagatavojuši divos minūtes pārtraukumos pēc kārtas, bija Durenta tālmetiens no astoņiem metriem uzbrukuma 20. sekundē. Šis uzbrukums diezgan precīzi atspoguļoja visu šīs nakts „Thunder” spēli, kura noslēdzās ar rezultātu 110:100 „Heat” labā.

Savu NBA rekorda cienīgo spēļu sēriju pārtrauca Lebrons Džeimss (30 un vairāk punkti ar vismaz 60% precizitāti sešās spēlēs pēc kārtas) – šodien Džeimss guva 39 punktus, taču tikai ar 59% precizitāti metienos no spēles, turklāt savu pēdējo metienu mačā Džeimss izdarīja no tālas distances uzbrukuma pēdējās sekundēs. Džeimsam arī 12 atlēkušās bumbas, tāpat kā Krisam Bošam, kurš guva 20 punktus. Savukārt Dveinam Veidam 13 punkti un astoņas rezultatīvas piespēles.

„Domāju, ka spējām uzspiest savu spēles stilu,” uzvaras iemeslus min Veids. „Taču teikt, ka esam īpaši pārāki par „Thunder”? Nē, tā mēs nejūtamies. Mēs vienkārši šosezon esam uzvarējuši divas spēles pret viņiem, un tas arī viss.”

Pēdējās ceturtdaļas sniegums palīdzēja lielisku statistiku sasniegt „Thunder” līderim Durentam, kurš mačā guva 40 punktus, nospēlējot visas 48 minūtes, savukārt Vestbrūkam 26 punkti (20 pirmajā puslaikā) un 10 rezultatīvas piespēles. Tiesa, statistika šajā gadījumā mānīga, jo ne viens, ne otrs šodien to savu labāko spēli neaizvadīja.

Losandželosā spēcīgākā šobrīd ”Clippers”

Pamatīgu sagrāvi savās mājās pret citiem mājiniekiem piedzīvojusi Losandželosas „Lakers” vienība, kura atzina „Clippers” pārākumu ar 24 punktu starpību. „Clippers” jau pašā mača sākumā guva 15 punktus pēc kārtas, un īstas izredzes uz uzvaru „Lakers” neradās ne mirkli, turklāt viņi ielaida veselus 125 punktus un ļāva „Clippers” realizēt 16 tālmetienus.

Joprojām ar piespēļu dalīšanu turpina nodarboties Kobe Braients, kurš šonakt atdeva 11 rezultatīvas piespēles, kā arī guva 20 punktus, tiesa, izcēlās arī negatīvā ziņā, jo viņa +/- rādītājs (mīnus 35) bija pārliecinoši sliktākais komandā. Interesanti, ka „Lakers” spēja nedaudz atspēlēties pirmās un trešās ceturtdaļas beigās, kad laukumā devās komandu rezervisti. „Clippers” otrais sastāvs, kurš izslavēts kā labākais līgā, šodien atpalika no Džeimisona (17 punkti) un Bleika (7 rez.p.) snieguma.

Tiesa, šo trūkumu ar uzviju kompensēja „Clippers” sākumpiecinieks, kurā visi guva 11 un vairāk punktus, Grifins, Bilapss un Pols arī vairāk nekā 20 punktus, turklāt nevienam no viņiem +/- rādītājs šajā spēlē nebija zemāks par plus 29. Čānsijs Bilapss savu 21 punktu savāca, laukumā atrodoties tikai 16 minūtes un realizējot piecus tālmetienus, savukārt Kriss Pols izdarīja 13 rezultatīvas piespēles un labprāt izmantoja savu pārsvaru postā pret veterānu Stīvu Nešu.

"Clippers" šosezon uzvarējuši visās trijās spēlēs pret "Lakers" un šobrīd atrodas trešajā vietā Rietumu konferencē.

14.februāra spēļu rezultāti NBA

KomandasRezultātsRezultatīvākie
Heat-Thunder110:100Džeimss 39` Durents 40`
Clippers-Lakers125:101Pols 24` Braients 20`

NBA kopvērtējums pirms Visu Zvaigžņu spēles

V.KomandaU-Z%
1.Sanantonio „Spurs”42-12.778
2.Oklahomas „Thunder”39-14.736
3.Miami „Heat”36-14.720
4.Losandželosas „Clippers”39-17.696
5.Memfisas „Grizzlies”32-18.647
6.Ņujorkas „Knicks”32-18.640
7.Denveras „Nuggets”33-21.611
8.Indianas „Pacers”32-21.604

Izmantotie resursi:
NBA.com
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

1 2 44 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 08:58, pirms 12 gadiem
tulkojums vnk - FANTASTICH !

1) Skots Brūkss beidzot salauza savu spītību
2) pārgāja uz spēli ar īso sastāvu, sūtot laukumā Niku Kolisonu (normals isais ar 2.08 cm)
3) Noteikumu pārkāpumus Durents un Rasels Vestbruks sagaidīja (labs nak ar gaidisanu)

  +2 [+] [-]

, 2013-02-15 09:16, pirms 12 gadiem
Kad Kobem pa ilgiem laikiem nav traģisks metienu %, tad to "kompensē" graujošais -35..

  +4 [+] [-]

, 2013-02-15 09:21, pirms 12 gadiem
MaryJane rakstīja: Kad Kobem pa ilgiem laikiem nav traģisks metienu %, tad to "kompensē" graujošais -35..
Tāpēc ka pretī bija viena no top komandām.

Heat pārbrauca pāri OKC. Lai arī beigu rezultāts diezgan pieklājīgs, tad tie, kas skatījās spēli zina, ka OKC vienīgais, kas palīdzēja tikt atpakaļ spēlē bija soda metieni un tiesāšana OKC labā (atkārtoju, tie kas redzēja spēli sapratīs, ka tiesāšana bija ļoti neobjektīva). Duranta 40 ir laikam tukšākie stati šogad, jo lai gan arī sameta savus 40, tad +/- viņam -15, kā arī nospēlējis visu spēli un sameta savus metienus, kad spēles iznākums bija jau skaidrs.

p.s. Lebrons tagad pārliecinoši nostabilizējies 1. vietā sezonas MVP kategorijā.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 09:27, pirms 12 gadiem
HEAT parbrauca pari OKC, OKC ar 2 dzeku speli gredzenus neredzet. Ja kliperiem visi bus ierinda, tad PO bus speks. LAL tiesam svaki.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-15 09:28, pirms 12 gadiem
Viena no top komandām - un!? Komandas biedriem nebija tā pati komanda pretī?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 09:41, pirms 12 gadiem
Ko tas Durants tur plivinājās pa grīdu? (Spēles apskatā, bija divi kadri)
Tur tak knapi kontakts bija...

     [+] [-]

, 2013-02-15 09:53, pirms 12 gadiem
nu moins, kops kuriem laikiem uzvara ar +10 nak viegli! Tani laika kad uzvaretaju komanda ielaida groza 100 p

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 09:56, pirms 12 gadiem
bichis

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 09:59, pirms 12 gadiem
Robis87 rakstīja: nu moins, kops kuriem laikiem uzvara ar +10 nak viegli! Tani laika kad uzvaretaju komanda ielaida groza 100 p
visu laiku atrāvienā bija, nelaida klāt. Plus MIA bija izbraukuma spēle.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 10:03, pirms 12 gadiem
neredzu problēmu ar L.James rekorda sēriju - lai statistiķi rēķina sērijas ar 58.3% precizitāti ..
Slēpts komentārs: zigiss

  +2 [+] [-]

, 2013-02-15 10:13, pirms 12 gadiem
zigiss rakstīja: par vienu spēli sezonas MVP nedod.
Bet par sezonu gan un to Lebrons ar savu fundamentāli stabilo spēli ir pelnījis! Šosezon jau ap 50 mačiem aizvadīti, bet tikai VIENĀ viņš ir guvis mazāk par 20 punktiem.

     [+] [-]

, 2013-02-15 10:27, pirms 12 gadiem
Howards atkal jēls. Uzskatu,ka Kobe vienīgais ir līmenī , un ka vinam jàsāk atkal spēlēt uzbrukumā daudz vairāk, lai viņš kļūtu bīstams, jo savādāk visi pieraduši pie vina piespēlēm un koncentrējas uz tām. Ja viņš sāktu mest vairāk un atdotu savas 6-7piespēles būtu daudz labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-15 11:02, pirms 12 gadiem
Interesanta spēle bijusi starp Heat un OKC (par otru šodienas spēli kaut kā negribas runāt ).

Kaut gan es neesmu Lebrona fans, šīs nakts spēle mani patīkami pārsteidza. 60% 30 punktu sērija tika gūta spēlējot pret 5 komandām no kurām 4 bija ar traģisku aizsardzību, tāpēc tā uz mani neatstāja lielu iespaidu, bet OKC jau ir cits līmenis, tādēļ es gaidīju vājāku Lebrona sniegumu.

Vakardien atradu statistiku par Lebrona metienu izvēli šajā 5 spēļu nogrieznī un, ja salīdzina ar pārējo sezonu, lielākā atšķirība ir par trešdaļu pieaugušo ātro uzbrukumu skaits (viegli punkti Lebronam) un uz PUSI (!!!) pieaugušais post-up pozīciju skaits. Un tieši tur Lebrons ir pelnījis visvairāk komplimentu, jo šogad ir papildinājis savu uzbrukuma arsenālu ar kreisās rokas āķi pāri sedzējam un vēl pāris visai tehniskiem metieniem.

Liela loma augstajā rezultativitātē ir arī pull-upiem, kurus LBJ pēdējā laikā realizē ar apskaužamu precizitāti, jo iepriekš (pirms šīs sērijas), tas bija metiens,kuru pretinieki labprāt atdeva Lebronam izvēloties mazāko ļaunumu no diviem. Lebrona pretinieki var sevi mierināt ar domu, ka šo metienu Lebrons nav izpildījis stabili savas karjeras laikā, ir bijuši pāris šādi nogriežņi, kad pull-upi krīt iekšā ar apskaužamu precizitāti, bet jādomā, ka arī šī sērija agri vai vēlu pārtrūks.

Katrā gadījumā - kauns OKC. Es gaidīju, ka salīdzinoši labas aizsardzības komanda spēs izsekot līdzi rotācijām un prasmīgāk piesaistīs papildus sedzējus Lebronam. Pašu spēli neesmu redzējis, apt ne higlightus, bet es pieļauju, ka Brūks atkal izcēlās ar "lieliskiem" lēmumiem aizsardzībā, līdzīgi kā zāģī pret Lakers. Nebūšu pārsteigts arī tad, ja viņš būs uzticējis Lebronu segt KD viens pret viens

     [+] [-]

, 2013-02-15 11:37, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Ko tas Durants tur plivinājās pa grīdu? (Spēles apskatā, bija divi kadri)
Tur tak knapi kontakts bija...
bet kāpēc Veids visu laiku ir uzvilcies kā atspere? mūždien nosvērto un mierīgo Veidu vairs nevar pazīt... būtu tā kā pēdējais laiks atslābt, jo cik tad var nervozēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 11:44, pirms 12 gadiem
quick --->

šobrīd izskatās, ka tiek darīts viss, lai Lebrons spēlētu/izdarītu metienus pēc iespējas tuvāk grozam. savukārt metieni, kuri ir talāki, tiktu izdarīti tikai pilnīgi brīvi. un, kā mēs redzam, tad rezultāts ir fantastisks. galu galā viņa fiziskā sagatavotība un meistarība to atļauj darīt(spēlēt groza tuvumā).

  +2 [+] [-]

, 2013-02-15 12:04, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: bet kāpēc Veids visu laiku ir uzvilcies kā atspere? mūždien nosvērto un mierīgo Veidu vairs nevar pazīt... būtu tā kā pēdējais laiks atslābt, jo cik tad var nervozēt.
Nu... Mana versija ir viņš nav savā komforta zonā...
1. Veids spēlē mazlietiņ knapāk kā LBJ, bet runā tikai par LBJ un viņa sasniegumiem. Arī tad, ja tieši Veids nokārto uzvaru.
2. Veids vairs netiek pozicionēts kā komandas sirds un dvēsele.
3. Žurnālisti viņam visu laiku prasa, vai viņš nejūtas dusmīgs, apvainojies utt Uz ko viņš ik pa laikam izspļauj kādu stulbību, kas pierāda to, ka viņš ilgojās pēc viena (viņa personā) līdera komandas.
4. Treneris tai komandā LBJ nostāda augstāk par pārējiem (kas būtu normāli, bet tomēr zvaizgnēm ir ego)

Respektīvi, Veids ir tīri veselīgs šogad, viņš grib vairāk bumbu, vairāk metienus un arī uzslavas par sniegumu savos 30, bet viss tiek LBJ.

Laikam tas ir neizbēgami tādā līgā, tādām zvaizgnēm. Bošs jau arī ar sakostiem zobiem atbild uz šāda veida jautājumiem, pozicionējot komandas uzvaras, bet ko viņi saka patiesībā, to jau zina tikai pāris cilvēki.

     [+] [-]

, 2013-02-15 12:16, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: quick --->

šobrīd izskatās, ka tiek darīts viss, lai Lebrons spēlētu/izdarītu metienus pēc iespējas tuvāk grozam. savukārt metieni, kuri ir talāki, tiktu izdarīti tikai pilnīgi brīvi. un, kā mēs redzam, tad rezultāts ir fantastisks. galu galā viņa fiziskā sagatavotība un meistarība to atļauj darīt(spēlēt groza tuvumā).
Jā, Spolestra sauc vairākas izspēles pēc kurām Lebrons var uzbrukt no post-up no savas mīļākās vietas, kreisajā laukuma malā.

Fiziskā sagatavotība, vai pareizāk sakot pārcilvēciskais atlētiskums, ir tas dēļ kā viņš ir tik efektīvs. Skatījos LAL Heat spēli svētdien, kurā Lebronu sedza MWP, kurš pats ir izveidojis karjeru ap savu nenormālo fizisko spēku, bet kad Lebrons viņam tika garām, tad Metta nevarēja viņam atņemt metienus pat ar sodu. Reāli nevarēja noturēt viņu uzliekot abas rokas uz pleciem. NBA nav 3. numuru, kuri varētu fiziski viņu apturēt. Vienīgi play off var paklupt pret IND vai NYK (attiecīgi - Hiberts, Čendlers).

Bet brīvie metieni no perimetra, tiem gan nekas nav jāizspēlē. Pretinieki viņam tos ir gatavi vnk atdot, lai tikai izvairītos no caurgājieniem/post-upiem utt. OKC, spriežot pēc highlightiem, tos sedza ciešāk, bet LBJ prata apspēlēt Durantu, Pērkinsu, Ibaku no dribla, tomēr nedomāju, ka stabilitāte šajos metienos saglabāsies ilgi.

     [+] [-]

, 2013-02-15 12:21, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu... Mana versija ir viņš nav savā komforta zonā...
1. Veids spēlē mazlietiņ knapāk kā LBJ, bet runā tikai par LBJ un viņa sasniegumiem. Arī tad, ja tieši Veids nokārto uzvaru.
2. Veids vairs netiek pozicionēts kā komandas sirds un dvēsele.
3. Žurnālisti viņam visu laiku prasa, vai viņš nejūtas dusmīgs, apvainojies utt Uz ko viņš ik pa laikam izspļauj kādu stulbību, kas pierāda to, ka viņš ilgojās pēc viena (viņa personā) līdera komandas.
4. Treneris tai komandā LBJ nostāda augstāk par pārējiem (kas būtu normāli, bet tomēr zvaizgnēm ir ego)

Respektīvi, Veids ir tīri veselīgs šogad, viņš grib vairāk bumbu, vairāk metienus un arī uzslavas par sniegumu savos 30, bet viss tiek LBJ.

Laikam tas ir neizbēgami tādā līgā, tādām zvaizgnēm. Bošs jau arī ar sakostiem zobiem atbild uz šāda veida jautājumiem, pozicionējot komandas uzvaras, bet ko viņi saka patiesībā, to jau zina tikai pāris cilvēki.
Bet Veids pats ir panācis tieši tādu situāciju. Sākot no preses konferencēm, kurās viņš sēdēja blakus Lebronam un atbildēja viņa vietā uz kritiskajiem jautājumiem sērijā pret Mav's utml, līdz paša teiktajam, ka "Heat tagad esot Lebrona komanda". Pats slavēja Lebronu tad, kad viņš spēlēja sliktāk par Veidu, bet tagad, kad ir otrādi, nekas cits neatliek kā pazust ēnā. Pie kam, pats ir nopelnījis daudz kritiku ar savu nestabilo spēli play off, vājo sezonas sākumu n spērienu pa zvaniem.

Man personīgi nekad nav patikusi viņa spēle. Viņš noteikti ir top 3 uzbrūkošais aizsargs līgā, bet viņa spēles maniere man krīt uz nerviem. Sevišķi tās izmestās kājas pēc katra metiena.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 12:39, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Vienīgie, kas būs spējīgi paņemt Hītus ir Peiseri!
tu aizmirsi bostonu un nujorku

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 12:50, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Bet Veids pats ir panācis tieši tādu situāciju. Sākot no preses konferencēm, kurās viņš sēdēja blakus Lebronam un atbildēja viņa vietā uz kritiskajiem jautājumiem sērijā pret Mav's utml, līdz paša teiktajam, ka "Heat tagad esot Lebrona komanda". Pats slavēja Lebronu tad, kad viņš spēlēja sliktāk par Veidu, bet tagad, kad ir otrādi, nekas cits neatliek kā pazust ēnā. Pie kam, pats ir nopelnījis daudz kritiku ar savu nestabilo spēli play off, vājo sezonas sākumu n spērienu pa zvaniem.

Man personīgi nekad nav patikusi viņa spēle. Viņš noteikti ir top 3 uzbrūkošais aizsargs līgā, bet viņa spēles maniere man krīt uz nerviem. Sevišķi tās izmestās kājas pēc katra metiena.
Nu atklāti sakot pēcspēles intervijas šosezon neesmu skatījies, pat nezinu kapēc...
Iemesli jau var būt dažādi, bērns slims, meitene nedod, dusmīga, sievas māte ciemos, varbūt mašīna saplīsusi....

Bet ja nopietnāk, tas arī vienmēr ir bijis tas viņa pārākusm par citiem, par abiem stāriem utt (viņa spēja pamanīt apkārtējos, ierošu pienesējus). Viņš publiski sevi nekad necēla augstāk, pat Hazlems, Džouns vienmēr ir bijuši pietiekami apčubināti, bet acīm redzot uz to viņš bija parakstījies tapēc, ka spēja savu pašapmierinājumu gūt no citiem avīžu virsrakstiem. respektīvi, lasīt, ka esi kaut ko uzvarējis, izvilcis ļauj ar mierīgāku sirdi uzslavēt citus komandas biedrus. Protams, pēc etiķetes visi slavē visus, bet no sejas jau lasāms ir kaut kas cits.
Par spēles stilu, tas vienmēr ir bijis mazliet rupjš, viņš vienmēr ir bijis pārvērtēts, spēles kultūras ziņā. Bet tas nav nekas traks, ja tu spēj tāds būt un vēl būt rezultatīvs, tas ir krietns bonuss tev. Pretinieks laukumā nav jārespektē, ja spēj par viņu pasmieties, paņirgāties, tad tas tev ir pārākums, it sevisķi, ja spēj to papildināt ar augstu rezultativitāti...
Vēl par to, ka mūsdien mierīgais nosvērtais Veids vairs nav savā ādā...
Nu kā jau minēju, viņš vairs no apskatnieku psues netiek uzskatīts par komandas sirdi, dvēseli, motoru...
Visi tvitteri, šmiteri to dzīvi nekādi neatvieglo, mūsdienās varētu būt grūti saglabāt vēsu galvu.
Atceros, kā LBJ fani uztaisīja brēku, ka komandas plakāta kā pirmais tika ievietots Veids, vecie Heat fani to pozicionēja kā pierādījumu tam, kas ir patiesais koamndas līderis, bet redz jauno laiku fani uzskata, ka panākumu atslēga un visas komandas balsts ir LBJ...
Gan jau, ka nav viegli uz to no malas, kā spēlētājam noskatīties. Un visādus twitterus Veids izmanto daudz, varbūt pat pārāk daudz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 13:23, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu atklāti sakot pēcspēles intervijas šosezon neesmu skatījies, pat nezinu kapēc...
Iemesli jau var būt dažādi, bērns slims, meitene nedod, dusmīga, sievas māte ciemos, varbūt mašīna saplīsusi....

Bet ja nopietnāk, tas arī vienmēr ir bijis tas viņa pārākusm par citiem, par abiem stāriem utt (viņa spēja pamanīt apkārtējos, ierošu pienesējus). Viņš publiski sevi nekad necēla augstāk, pat Hazlems, Džouns vienmēr ir bijuši pietiekami apčubināti, bet acīm redzot uz to viņš bija parakstījies tapēc, ka spēja savu pašapmierinājumu gūt no citiem avīžu virsrakstiem. respektīvi, lasīt, ka esi kaut ko uzvarējis, izvilcis ļauj ar mierīgāku sirdi uzslavēt citus komandas biedrus. Protams, pēc etiķetes visi slavē visus, bet no sejas jau lasāms ir kaut kas cits.
Par spēles stilu, tas vienmēr ir bijis mazliet rupjš, viņš vienmēr ir bijis pārvērtēts, spēles kultūras ziņā. Bet tas nav nekas traks, ja tu spēj tāds būt un vēl būt rezultatīvs, tas ir krietns bonuss tev. Pretinieks laukumā nav jārespektē, ja spēj par viņu pasmieties, paņirgāties, tad tas tev ir pārākums, it sevisķi, ja spēj to papildināt ar augstu rezultativitāti...
Vēl par to, ka mūsdien mierīgais nosvērtais Veids vairs nav savā ādā...
Nu kā jau minēju, viņš vairs no apskatnieku psues netiek uzskatīts par komandas sirdi, dvēseli, motoru...
Visi tvitteri, šmiteri to dzīvi nekādi neatvieglo, mūsdienās varētu būt grūti saglabāt vēsu galvu.
Atceros, kā LBJ fani uztaisīja brēku, ka komandas plakāta kā pirmais tika ievietots Veids, vecie Heat fani to pozicionēja kā pierādījumu tam, kas ir patiesais koamndas līderis, bet redz jauno laiku fani uzskata, ka panākumu atslēga un visas komandas balsts ir LBJ...
Gan jau, ka nav viegli uz to no malas, kā spēlētājam noskatīties. Un visādus twitterus Veids izmanto daudz, varbūt pat pārāk daudz...
Spēles stils varbūt arī nav tā pārvērtāts, bet Nice guy imidžu uztur viņa lielais darbs dažādos labdarības fondos un ģimenes cilvēka tēls ārpus laukuma.

Kas attiecas uz vēsā prāta saglabāšanu - no vienas puses piekrītu, ka tagad tas iespējams ir grūtāk nekā agrāk un Veids ir sarežģītā situācijā, bet, ja nu ir kāda īpašība, kurai komandas līderim būtu jāpiemīt tad tā ir tieši šī - saglabāt vēsu prātu. Šajā ziņā, spēles mentālajā aspketā, Veids vienmēr ir bijis pārāks par LBJ, bet paskaties kā par spīti kritiķiem spēlē citi veterāni: Kobe, Pīrs, Gārnets, Dankans (kurš arī ir citu līderu ēnā).

Man pašam patīk spēlētāji, kuri spēli uz laukuma padara par kaut ko personīgu, kā Kobe un KG, kuriem izdodas palīst pretiniekam zem ādas. Veida izmestās kājām pēc sarežģītiem metieniem gan ar to ir mazs sakars, drīzāk viņš izmanto savu lokanību, lai gūtu sev un komandai labumu no nepilnībām noteikumos. Priekšrocība - protams, bet vai tā ir tāda spēle kuru man kā fanam ir interesanti vērot? Nē. Atceros kā šie Veida gājieni pret KG izpostīja pāris saspringtas galotnes play off pret celtics. Džeks ieskrienās uz grozu, iesper Gārnetam un tiek uz soda līnijas, man tāds basketbols ir atbaidošs.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 13:40, pirms 12 gadiem
Man liekas ka Westbrook ir viens no stulbākajiem basketbolistiem NBA, kā var visu laiku tik daudz kļūdu pieļaut? Un ne jau tikai uzbrukumā, bet arī aizsardzībā, tizli nevajadzīgi sodi, noguļ šo to... Ja viņam basketbola IQ palielinātu tad viņš varētu būt ļoti labs, bet tagad ir vnk kaitinošs, nezinu kā paši Thunder pacieš ka pēc taimauta kad kkas ir sarunāts čalis vnk pārdriblē pār laukumu un uzliek trīni pāri sedzējam..

  -3 [+] [-]

, 2013-02-15 13:42, pirms 12 gadiem
Kad 90. gados spēlēja Bulls pret Lakers vai Bulls pret Jazz, tur bija īsta intriga līdz pēdējai minūtei.
Īsts basketbols, spēka spēle.
Basketbols 80., 90. gados bija virsotnē. Toreiz spēlēja tādi vīri kā Olažuans, Onils, Robinsons, Džordans, Melons, Stoktons. Toreiz šie vīri dominēja par spīti fiziskākai spēlei.
Šodien basketbols ir palicis pliekans, tiesneši svilpj uz visām pusēm, nav spēka spēles.
Lebrons tajos laikos būtu viduvējība.

     [+] [-]

, 2013-02-15 13:43, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Jā, Spolestra sauc vairākas izspēles pēc kurām Lebrons var uzbrukt no post-up no savas mīļākās vietas, kreisajā laukuma malā.

Fiziskā sagatavotība, vai pareizāk sakot pārcilvēciskais atlētiskums, ir tas dēļ kā viņš ir tik efektīvs. Skatījos LAL Heat spēli svētdien, kurā Lebronu sedza MWP, kurš pats ir izveidojis karjeru ap savu nenormālo fizisko spēku, bet kad Lebrons viņam tika garām, tad Metta nevarēja viņam atņemt metienus pat ar sodu. Reāli nevarēja noturēt viņu uzliekot abas rokas uz pleciem. NBA nav 3. numuru, kuri varētu fiziski viņu apturēt. Vienīgi play off var paklupt pret IND vai NYK (attiecīgi - Hiberts, Čendlers).


Bet brīvie metieni no perimetra, tiem gan nekas nav jāizspēlē. Pretinieki viņam tos ir gatavi vnk atdot, lai tikai izvairītos no caurgājieniem/post-upiem utt. OKC, spriežot pēc highlightiem, tos sedza ciešāk, bet LBJ prata apspēlēt Durantu, Pērkinsu, Ibaku no dribla, tomēr nedomāju, ka stabilitāte šajos metienos saglabāsies ilgi.
Lebrona sliktākās spēles šogad, ja ņem vērā viņa precizitāti:
37.5% vs portland
40% vs phoenix (played with the flu i believe)
44.4% vs Minny
45.2% vs boston
45.5% vs orlando
47.1% vs denver
47.4% vs Charlotte
47.8% vs Denver
50% vs Indiana
50% vs New York

  -1 [+] [-]

, 2013-02-15 13:46, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Spēles stils varbūt arī nav tā pārvērtāts, bet Nice guy imidžu uztur viņa lielais darbs dažādos labdarības fondos un ģimenes cilvēka tēls ārpus laukuma.

Kas attiecas uz vēsā prāta saglabāšanu - no vienas puses piekrītu, ka tagad tas iespējams ir grūtāk nekā agrāk un Veids ir sarežģītā situācijā, bet, ja nu ir kāda īpašība, kurai komandas līderim būtu jāpiemīt tad tā ir tieši šī - saglabāt vēsu prātu. Šajā ziņā, spēles mentālajā aspketā, Veids vienmēr ir bijis pārāks par LBJ, bet paskaties kā par spīti kritiķiem spēlē citi veterāni: Kobe, Pīrs, Gārnets, Dankans (kurš arī ir citu līderu ēnā).

Man pašam patīk spēlētāji, kuri spēli uz laukuma padara par kaut ko personīgu, kā Kobe un KG, kuriem izdodas palīst pretiniekam zem ādas. Veida izmestās kājām pēc sarežģītiem metieniem gan ar to ir mazs sakars, drīzāk viņš izmanto savu lokanību, lai gūtu sev un komandai labumu no nepilnībām noteikumos. Priekšrocība - protams, bet vai tā ir tāda spēle kuru man kā fanam ir interesanti vērot? Nē. Atceros kā šie Veida gājieni pret KG izpostīja pāris saspringtas galotnes play off pret celtics. Džeks ieskrienās uz grozu, iesper Gārnetam un tiek uz soda līnijas, man tāds basketbols ir atbaidošs.
Bet vai šajā gadījumā mērķis neataisno līdzekļus?
Savā ziņā, kāda starpība, vai tu tuvcīņas brīdi pasaki, ka vakar notrieci kuci pa ceļam uz mājām, vai tik tā nebija tava māte? vai lecienā uz grozu izmet biki celīti? Mērķis ir demoralizēt pretinieku, radīt viņa nestabilitāti, bailes, nevēlēsšnaos tev stāties pretī utt.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 13:58, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet vai šajā gadījumā mērķis neataisno līdzekļus?
Savā ziņā, kāda starpība, vai tu tuvcīņas brīdi pasaki, ka vakar notrieci kuci pa ceļam uz mājām, vai tik tā nebija tava māte? vai lecienā uz grozu izmet biki celīti? Mērķis ir demoralizēt pretinieku, radīt viņa nestabilitāti, bailes, nevēlēsšnaos tev stāties pretī utt.
Starpība ir tāda, ka pret to kāju faktiski nav pretlīdzekļu. Ja būtu tā, ka tas spēriens būtu vienkārši "jāsaņem klusējot", tad man nebūtu pretenzijas, gan jau arī sedzējam reizēm kāds elkonis "aizmūk", bet tas fakts, ka tas skaitās kā kontakts ar uzbrucēju un nozīmē piezīmi un 2 soda metienus veidam ir vnk absurds. Tas ir paņēmiens pret kuru sedzējam īsti nav pretlīdzekļu jo nu ir ne tikai jānosedz metiens, bet arī JĀIZVAIRĀS no tās kājas kuru Veids tēmē Tev vēderā.

Nosaukt māti par kuci ir pavisam cits (kaut gan ģimenes apsaukāšana ir liels "no-no" un reti kurš tik tālu aiziet), es domāju ir tikai kādi padsmit spēlētāji uz kuriem tas tiešām atstāj iespaidu un droši vien tikai kādi 3-4 uz kuriem tas atsāj lielu iespaidu. Starpcitu, NBA labākie trash talkeri atzīst, ka viņu apsaukāšanās vairāk ir ar mērķi pašiem sevi uzkurināt nekā degradēt pretinieku morāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-15 14:41, pirms 12 gadiem
80., 90. gados nba bija virsotnē.
Toreiz dominēja tādi vīri kā Olažuans, Rick Barry, Onils.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-15 14:51, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: Pārliecinoša uzvara ar +10 ?
Vairs pat nezina,kas ir pārliecinoša uzvara.
Saprastu,ja būtu 15-20pts pārsvars.
Tas Vestbrūkss ir totāls individuālists,sen vajadzēja aizmainīt.
Kā jau rakstīju,tgd OKC kož pirkstos ,jo Hārdena nav.
Tu vispār spēli skatījies? Pēc spēles tur vispār nebija variantu OKC. Tev pašam baigi interesanti vienu rakstu komentēt no diviem profiliem?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-15 14:52, pirms 12 gadiem
Detfels rakstīja: 80., 90. gados nba bija virsotnē.
Toreiz dominēja tādi vīri kā Olažuans, Rick Barry, Onils.
Nē tad dominēja MJ

  +2 [+] [-]

, 2013-02-15 14:52, pirms 12 gadiem
Detfels rakstīja: Kad 90. gados spēlēja Bulls pret Lakers vai Bulls pret Jazz, tur bija īsta intriga līdz pēdējai minūtei.
Īsts basketbols, spēka spēle.
Basketbols 80., 90. gados bija virsotnē. Toreiz spēlēja tādi vīri kā Olažuans, Onils, Robinsons, Džordans, Melons, Stoktons. Toreiz šie vīri dominēja par spīti fiziskākai spēlei.
Šodien basketbols ir palicis pliekans, tiesneši svilpj uz visām pusēm, nav spēka spēles.
Lebrons tajos laikos būtu viduvējība.
Nē tad dominēja MJ

  +2 [+] [-]

, 2013-02-15 14:59, pirms 12 gadiem
Detfels rakstīja: 80., 90. gados nba bija virsotnē.
Toreiz dominēja tādi vīri kā Olažuans, Rick Barry, Onils.
kapēc tu tik izmisīgi te mēģini troļlot?
1 2 44 komentāri