Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišs Upenieks

Džordans: "NBA būs divas izcilas un 28 miskastes komandas "

Džordans: "NBA būs divas izcilas un 28 miskastes komandas "
Maikls Džordans
Foto: AP/Scanpix

Basketbola leģenda un Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Šarlotes ''Hornets'' īpašnieks Maikls Džordans sarunā ar medijiem bijis skarbs par to, ka līgā izveidojušās divas izteikti spēcīgākas komandas - Goldensteitas ''Warriors'' un Klīvlendas ''Cavaliers''.

''Domāju, ka no šīs situācijas cietīs kopējā konkurētspēja līgā. Tagad vienkārši būs viena vai divas izcilas komandas, kamēr pārējās būs miskastes komandas. Vai arī pārējām būs grūti sadzīvot ar pašreizējo biznesa vidi līgā,'' situāciju NBA komentējis ''Hornets'' īpašnieks Maikls Džordans.

Pēdējos divus no trim NBA tituliem ieguvusi talantiem bagātā Goldensteitas ''Warriors'' komanda, bet visos trīs finālos ''Warriors'' spēlējusi pret Klīvlendas ''Cavaliers''. ESPN gan piebilst, ka arī citās NBA komandās šosezon ir vairākas līgas zvaigznes - Oklahomsitijas ''Thunder'' (Rasels Vestbruks, Pols Džordžs, Karmelo Entonijs), Hjūstonas ''Rockets'' (Kriss Pols, Džeimss Hārdens) un Bostonas ''Celtics'' (Kairijs Ērvings, Gordons Heivords un Els Horfords).

Jāpiebilst, ka Džordans bija viens no 1995./1996. gada sezonas Čikāgas ''Bulls'' zvaigžņu komandas. Tolaik ''Bulls'' uzstādīja 72 regulārās sezonas uzvaru rekordu, ko ''Warriors'' pārspēja 2016. gadā.

NBA komisārs Adams Silvers gan nepiekrīt Džordana viedoklim: ''Man grūti ir pieņemt, kā ir izveidojies viedoklis, ka šobrīd līgā ir tikai divas konkurētspējīgas komandas. Neticu tam. Man liekas, ka ar laiku viss nostājas savās vietās. Kavai Lenards bija 15. izvēle NBA draftā, Aizeja Tomass - 60., Dreimonds Grīns - 35. Tāpat būs vairāki izcili spēlētāji nākamajā draftā.''

Izmantotie resursi:
Charlotte Hornets owner Michael Jordan not a...


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-10-13 09:32, pirms 8 gadiem
Pamodiniet mani, kad būs NBA fināls, jo vienīgā intriga pēdējos gados NBA ir - kura no divām komandām iegūs titulu?
, 2017-10-13 09:34, pirms 8 gadiem
naurisk rakstīja: Pamodiniet mani, kad būs NBA fināls, jo vienīgā intriga pēdējos gados NBA ir - kura no divām komandām iegūs titulu?
Nav jau tik traki.Principā šogad var ignorēt visas austrumu spēles,un skatīties rietumu PO visas sezonas garumā
, 2017-10-13 09:39, pirms 8 gadiem
es gan tik zemi neliktu nedz Bostonu, nedz OKC. Un par Klivlendu - nemaz nav 100%, ka šie tiks finālā, dabūs bietē no Bostonas
, 2017-10-13 09:39, pirms 8 gadiem
Diemžēl daļēji jāpiekrīt secinājumam. "Miskastes" būs lielākā daļa komandu, bet BOS, OKC, LAC, HOU, SAS varētu nosaukt par vidusslāni. GSW un CAVS vienkārši ir izcilas komandas.
, 2017-10-13 09:41, pirms 8 gadiem
Vienīgie, kuriem varētu pārmest superkomandas izveidi ir GSW un OKC. Lai arī varētu pārmest LJ par Miami laikiem, tomēr gribu uzsvērt, ka LJ ir ļoti dominējošs spēlētājs, kurš pat spēlējot ar NYK spētu sasniegt NBA finālu. Jā, viņš ir savācis Love, DW un vēl kādus, bet šoreiz Bos ir daudz labāks sastāvs. Atceroties LJ laikus Cavs, kad viens pats vilka komandu, domāju arī pašreiz viņš to spētu.
, 2017-10-13 09:42, pirms 8 gadiem
Kā tad khl ir "ļoti"interesantāks. NBa spēles tomēr skatāmākas par eirolīgu.ďēļ tiesāšanas
, 2017-10-13 09:45, pirms 8 gadiem
Un kad pats ar Bulls brauca pāri visiem, tas bija OK. Tad konkurētspēja necieta.
, 2017-10-13 09:45, pirms 8 gadiem
Nez kas ir par pamatu teikt, ak Klīvlenda ir liekama vienā plauktā ar GSW? Man liekas, ka līgas TOP 16 Klīvlenda labi ja 4. vietā var ierāpties... Bet tas pie labas apstākļu sakritības tikai.
Vienīgais, ko viņi starpsezonā pastirpināja ir LBJ morālā labsajūta un viņa pārliecības viedokļa atbalstu. Kļuva vēl sliktāki aizsardzībā un īsāki zem groza un galvenais - vēcāki, traumatiskāki.
, 2017-10-13 09:49, pirms 8 gadiem
Šarlote ar nez ir miskaste ?
, 2017-10-13 09:58, pirms 8 gadiem
diez gan stulbi ir nosaukt SAS, HOU, BOS, OKC par mistkastēm
, 2017-10-13 10:03, pirms 8 gadiem
lai es celtos pa nakti un skatītos kaut kādas spēles, kurās pat nekas īsti neizšķiras un kurās nespēlē neviens no LV (izņemot Porziņģi Ņujorkā).... njā, tur laikam ļoti jāpatīk ir basketbolam. Es labāk izguļos un no rīta paskrienu krosiņu
, 2017-10-13 10:05, pirms 8 gadiem
Lielākā daļa regulāro spēļu būs vnk spēles, bet ir jau arī tomēr šeit el clasico, neatkarīgi no sastāviem un gala titula īpašniekiem.
, 2017-10-13 10:07, pirms 8 gadiem
.............. rakstīja: lai es celtos pa nakti un skatītos kaut kādas spēles, kurās pat nekas īsti neizšķiras un kurās nespēlē neviens no LV (izņemot Porziņģi Ņujorkā).... njā, tur laikam ļoti jāpatīk ir basketbolam. Es labāk izguļos un no rīta paskrienu krosiņu
Bet Dāvis iekš SAS? IMHO- šim būs labs spēles laiks.
, 2017-10-13 10:11, pirms 8 gadiem
Nepelnīti ir aizmirsts par 76ers , tie zēni pārsteigs !!!
, 2017-10-13 10:13, pirms 8 gadiem
hilss rakstīja: tas pertikbols ir tik garlaicigs
Tāpat kā tava draudzene gultā!
, 2017-10-13 10:16, pirms 8 gadiem
nabadzibas_smaka_115766909171922 rakstīja: Nepelnīti ir aizmirsts par 76ers , tie zēni pārsteigs !!!
jēziņ,
, 2017-10-13 10:18, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: jēziņ,
Kādēļ ? Embids vesels ir vienkārši neapturams !!!
, 2017-10-13 10:19, pirms 8 gadiem
nabadzibas_smaka_115766909171922 rakstīja: Nepelnīti ir aizmirsts par 76ers , tie zēni pārsteigs !!!
Nav viņiem vēl pieredze. Izslēgšanas spēles varētu sasniegt, jā, bet tur arī pirmajā kārtā apstāsies. Jebkurā gadījumā 76ers noteikti nav liekami vienā svaru kausā ar GSW/CAVS, līdz tam viņiem kā līdz kosmosam.
Bet piekrītu, ka centra pozīcijā, ja Embīds būs vesels, viņu neviens nevarēs apturēt.
, 2017-10-13 10:24, pirms 8 gadiem
DainisU rakstīja: Nav viņiem vēl pieredze. Izslēgšanas spēles varētu sasniegt, jā, bet tur arī pirmajā kārtā apstāsies. Jebkurā gadījumā 76ers noteikti nav liekami vienā svaru kausā ar GSW/CAVS, līdz tam viņiem kā līdz kosmosam.
Bet piekrītu, ka centra pozīcijā, ja Embīds būs vesels, viņu neviens nevarēs apturēt.
Apmēram tāpat par LAL - visas iespējas tikt play-offos, bet tālāk diez vai. Viņiem tur tāds tīrradnis parādījies Kuzma.
, 2017-10-13 10:25, pirms 8 gadiem
hilss rakstīja: tas pertikbols ir tik garlaicigs
vienam patik hokejs, citam futbols vel citam basketbols un autosacikstes!
, 2017-10-13 10:32, pirms 8 gadiem
Džordans savu komandu (Hornets) nosauca par miskasti.. iedomājos, kā būtu pašlaik spēlēt Hornetos, kad Tavs īpašnieks Tevi nosauc par miskasti
, 2017-10-13 10:45, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka ar vārdu izvēli DŽordans ir nedaudz nošāvi greizi, bet galvenā doma ir pareiza... Joprojām ir divas komandas, kas ir daudz pārākas par pārējām un, ja ne kādu mistisku savainojumu vadošajiem spēlētājiem, tad, visticamāk, abas atkal būs finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-10-13 10:58, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nez kas ir par pamatu teikt, ak Klīvlenda ir liekama vienā plauktā ar GSW? Man liekas, ka līgas TOP 16 Klīvlenda labi ja 4. vietā var ierāpties... Bet tas pie labas apstākļu sakritības tikai.
Vienīgais, ko viņi starpsezonā pastirpināja ir LBJ morālā labsajūta un viņa pārliecības viedokļa atbalstu. Kļuva vēl sliktāki aizsardzībā un īsāki zem groza un galvenais - vēcāki, traumatiskāki.
Kādā ziņā kļuva sliktāki aizsardzībā? Domā dēļ Tomasa un Rose? Par Tomasu varu nedaudz piekrist, bet tad jau GSW Karijs ir tikpat sūdīgs aizsardzībā. Rose gan var spēlēt ļoti labi aizsardzībā. Daudziem slikts priekštats par viņu radies tieši dēļ NYK. Un tur viņš sāka nespēlēt aizsardzībā, jo vēl puskomandai bija nospļauties par def.

Man vienīgajam liekas, ka CLE tagad varētu uzvarēt GSW PO, protams pie nosacījuma, ja visi veseli.
PG pozīcija ir neliela priekšrocība GSW, bet ja ņem visu spēles griezumu tad priekšroku dotu Rose un Tomass.
SG - uzskatu, ka Wade PO režīmā nav apturams nevienam. Viennozīmīgi visnenovērtētākais spēlētājs.
SF - LJ = KD , tur lieki komentāri, abi labākie spēlētāji pasaulē.
PF - Crowders vs Dramonds, būs interesants duēlis, abi DEF kapļi - viens nedaudz spēcīgāks otrs nedaudz ātrāks.
C - Nu Lovs ir labāks par Pačuliju.
Ja Overall pamatsastāvs ir ļoti līdzīgs abām komandām, tad beņķis tagad gan tomēr ir dziļāks CLE.
, 2017-10-13 10:59, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nez kas ir par pamatu teikt, ak Klīvlenda ir liekama vienā plauktā ar GSW? Man liekas, ka līgas TOP 16 Klīvlenda labi ja 4. vietā var ierāpties... Bet tas pie labas apstākļu sakritības tikai.
Vienīgais, ko viņi starpsezonā pastirpināja ir LBJ morālā labsajūta un viņa pārliecības viedokļa atbalstu. Kļuva vēl sliktāki aizsardzībā un īsāki zem groza un galvenais - vēcāki, traumatiskāki.
daļēji piekrītu ar tavu teikto, bet īsāki zem groziem?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-10-13 11:01, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Izskatās, ka ar vārdu izvēli DŽordans ir nedaudz nošāvi greizi, bet galvenā doma ir pareiza... Joprojām ir divas komandas, kas ir daudz pārākas par pārējām un, ja ne kādu mistisku savainojumu vadošajiem spēlētājiem, tad, visticamāk, abas atkal būs finālā.
Nedomāju, ka ir tik ļoti pārākas, par Rockets, Spurs, Thunder, Celtics. It īpaši Cavaliers, kam paveiksies, ja līdz playoff tas veterānu sastāvs nebūs jau notraumējies.
, 2017-10-13 11:04, pirms 8 gadiem
susurkins rakstīja: Džordans savu komandu (Hornets) nosauca par miskasti.. iedomājos, kā būtu pašlaik spēlēt Hornetos, kad Tavs īpašnieks Tevi nosauc par miskasti
"Trash" angļu valodā tomēr neizklausās tik pat traki kā "miskaste" latviešu valodā. Tāpat arī ar Porziņģa pārprasto "faking".
, 2017-10-13 11:11, pirms 8 gadiem
Ņujorkai vispār ir ļoti liels potenciāls, dēļ tām viņu pieejamajām financēm viņiem vajadzēja būt starp līderiem.
, 2017-10-13 11:12, pirms 8 gadiem
HMB - PRIEKS PAR ZIRDZINU!!! rakstīja: Beidz murgot!!! Veids var nav tas kas MIA laikos + GSW mehaanisms iespelets jau ntos gadus. Tur stasbils 18+
Varbūt viņš nevar nospēlēt 40 min, bet 25 min. spēlējot ir joprojām tās pašas kvalitātes un pat tālmetiens nācis klāt. Un CHI sastāvā PO laikā neizskatījās, ka Butlers ir komandas līderis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-10-13 11:29, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Kādā ziņā kļuva sliktāki aizsardzībā? Domā dēļ Tomasa un Rose? Par Tomasu varu nedaudz piekrist, bet tad jau GSW Karijs ir tikpat sūdīgs aizsardzībā. Rose gan var spēlēt ļoti labi aizsardzībā. Daudziem slikts priekštats par viņu radies tieši dēļ NYK. Un tur viņš sāka nespēlēt aizsardzībā, jo vēl puskomandai bija nospļauties par def.

Man vienīgajam liekas, ka CLE tagad varētu uzvarēt GSW PO, protams pie nosacījuma, ja visi veseli.
PG pozīcija ir neliela priekšrocība GSW, bet ja ņem visu spēles griezumu tad priekšroku dotu Rose un Tomass.
SG - uzskatu, ka Wade PO režīmā nav apturams nevienam. Viennozīmīgi visnenovērtētākais spēlētājs.
SF - LJ = KD , tur lieki komentāri, abi labākie spēlētāji pasaulē.
PF - Crowders vs Dramonds, būs interesants duēlis, abi DEF kapļi - viens nedaudz spēcīgāks otrs nedaudz ātrāks.
C - Nu Lovs ir labāks par Pačuliju.
Ja Overall pamatsastāvs ir ļoti līdzīgs abām komandām, tad beņķis tagad gan tomēr ir dziļāks CLE.
GSW ir krietni pārāki defa. Klejs,Grīns un Igijs defa ir labāki par jebkuru cavs spēlētāju. Un ZAZA jau nu nebūs tas, kas spēlēs 30 min max 10min un 4/4 viņa vietu ieņem Iguodala, kas GSW spēli ienes citā dimensijā.
, 2017-10-13 11:32, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Vienīgie, kuriem varētu pārmest superkomandas izveidi ir GSW un OKC. Lai arī varētu pārmest LJ par Miami laikiem, tomēr gribu uzsvērt, ka LJ ir ļoti dominējošs spēlētājs, kurš pat spēlējot ar NYK spētu sasniegt NBA finālu. Jā, viņš ir savācis Love, DW un vēl kādus, bet šoreiz Bos ir daudz labāks sastāvs. Atceroties LJ laikus Cavs, kad viens pats vilka komandu, domāju arī pašreiz viņš to spētu.
pārmest GSW par to , ka citi neprot draftē labus spēlētājus?
Okey Durants pats atnāca uz GSW
, 2017-10-13 11:49, pirms 8 gadiem
naurisk rakstīja: Pamodiniet mani, kad būs NBA fināls, jo vienīgā intriga pēdējos gados NBA ir - kura no divām komandām iegūs titulu?
Ja Zaza spēlētu tīru basketbolu, šāda tava komentāra nebūtu, esmu par to drošs.
, 2017-10-13 11:58, pirms 8 gadiem
hilss rakstīja: tas pertikbols ir tik garlaicigs
pateica pērtiķis, jo pats ir nabags!
, 2017-10-13 12:01, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Kādā ziņā kļuva sliktāki aizsardzībā? Domā dēļ Tomasa un Rose? Par Tomasu varu nedaudz piekrist, bet tad jau GSW Karijs ir tikpat sūdīgs aizsardzībā. Rose gan var spēlēt ļoti labi aizsardzībā. Daudziem slikts priekštats par viņu radies tieši dēļ NYK. Un tur viņš sāka nespēlēt aizsardzībā, jo vēl puskomandai bija nospļauties par def.

Man vienīgajam liekas, ka CLE tagad varētu uzvarēt GSW PO, protams pie nosacījuma, ja visi veseli.
PG pozīcija ir neliela priekšrocība GSW, bet ja ņem visu spēles griezumu tad priekšroku dotu Rose un Tomass.
SG - uzskatu, ka Wade PO režīmā nav apturams nevienam. Viennozīmīgi visnenovērtētākais spēlētājs.
SF - LJ = KD , tur lieki komentāri, abi labākie spēlētāji pasaulē.
PF - Crowders vs Dramonds, būs interesants duēlis, abi DEF kapļi - viens nedaudz spēcīgāks otrs nedaudz ātrāks.
C - Nu Lovs ir labāks par Pačuliju.
Ja Overall pamatsastāvs ir ļoti līdzīgs abām komandām, tad beņķis tagad gan tomēr ir dziļāks CLE.
Nu gan sarakstīji sū.. Ne Rouzs ne Tomass (kurš pat nav tuvu pie 100%) nav tuvu Karija līmenim. Veids šobrīd nav labāks par Tompsonu, tas noteikti. Lebrons drošvien joprojām labāks par Durantu. Bet ne par to runa, ne šie teorētiskie matchupi izšķirs spēles. Šobrīd team chemistry un sistēma daudz labāk strādā warrioriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-10-13 12:28, pirms 8 gadiem
nabadzibas_smaka_115766909171922 rakstīja: Kādēļ ? Embids vesels ir vienkārši neapturams !!!
7. vieta Austrumu konferencē, 0-4 pirmajā kārtā
, 2017-10-13 12:48, pirms 8 gadiem
Manuprāt ir pāragri saukt Cavs par vienu no divām superkomandām.
, 2017-10-13 12:49, pirms 8 gadiem
HMB - PRIEKS PAR ZIRDZINU!!! rakstīja: Par Durantu var strideties... lai gan ko tur salidzinat, dazhada tipa speletaji BET skaidrs ka abi labakie pasaulee sobrid
Lenards varētu iebilst.
, 2017-10-13 12:58, pirms 8 gadiem
Esmu Cavs fans, nu vairāk Lebrona kā Cavs, bet man kaut kādas sliktas aizdomas par šo sezonu. Preseason, protams, neko nenozīmē, bet nu tāpat, neko labu neredzēju. Ceru, ka maldos. Nav man uzticības ne Wade, ne Rose (traumatisma ziņā, ne spēlēšanas) + Isaiah Thomas tik janvārī atpakaļ. Domāju, ka Lebronam būs jāspēlē vēl augstākā līmenī (ja tas ir iespējams) kā parasti, lai dabūtu pirmo vietu austrumos. Un vēl TT un Smits apbižojušies, ka no beņķa jānāk, mikroklimats gan jau nav labākais komandā. Un es ticu Kardashian lāstam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-10-13 13:38, pirms 8 gadiem
Divas izcilas komandas, - tas ir par vienu izcilu komandu vairāk, nekā Maikla laikos. (Ja neskaita Lavaru Bolu, kurš viens pats būtu varējis sakaut Maikla ragainos pārnadžus.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-10-13 14:04, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Nu gan sarakstīji sū.. Ne Rouzs ne Tomass (kurš pat nav tuvu pie 100%) nav tuvu Karija līmenim. Veids šobrīd nav labāks par Tompsonu, tas noteikti. Lebrons drošvien joprojām labāks par Durantu. Bet ne par to runa, ne šie teorētiskie matchupi izšķirs spēles. Šobrīd team chemistry un sistēma daudz labāk strādā warrioriem.
Gribi teikt ka Karijs spēlējot 38 min + kāds rezervists spēlējot 10 min., būs baigi labāki par Rouze un Tomass, kuri varēs sadalīt uz pusēm laiku. Ja Rouze būs atradis motivāciju (nav iemesla nebūt tādai šogad), tad viņš būs AllStar līmenī, jo talants un ātrums jau nekur baigi nav pazudis, un tik idividuāli spēlēt kā NYK neļaus LJ.
Pasaki kurā savstarpējā duēlī (1v1) Tompsons ir bijis labāks par Wade? Tompsonam metiens ir pārāks, bet visās citās komponentēs viņi ir līdzvērtīgi vai Wade labāks.

Šobrīd protams GSW chemistry ir vispārākā līgā. Bet es redzu to pašu iespēju sasniegt šogad arī CLE, ja vien traumas neieviesīs savas korekcijas. Regulārajā skaidrs ka CLE būs švakāki rezultāti, iespējams nebūs pat 1 Austrumos, bet tā tomēr tagad ir izteikta PO komanda.
, 2017-10-13 14:05, pirms 8 gadiem
nu ja nebūtu spurs līdera trauma iespējams būtu cits čempions 2017 Turklāt ja naudas nebūs kadam tik svarīga var apvienoties kādas zvaigznes --- teiksim Kr Po ar Jannisu un Kailu Ērv..
, 2017-10-13 14:10, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nez kas ir par pamatu teikt, ak Klīvlenda ir liekama vienā plauktā ar GSW? Man liekas, ka līgas TOP 16 Klīvlenda labi ja 4. vietā var ierāpties... Bet tas pie labas apstākļu sakritības tikai.
Vienīgais, ko viņi starpsezonā pastirpināja ir LBJ morālā labsajūta un viņa pārliecības viedokļa atbalstu. Kļuva vēl sliktāki aizsardzībā un īsāki zem groza un galvenais - vēcāki, traumatiskāki.
Ko tu pīpē. Kuras tad ir tās komandas CLE priekšā bez GSW?
, 2017-10-13 14:10, pirms 8 gadiem
vorkuta rakstīja: Bet Dāvis iekš SAS? IMHO- šim būs labs spēles laiks.
Pats durik zini IMHO nozīmi?
, 2017-10-13 14:11, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Lenards varētu iebilst.
Viņš var iebilst, bet viņš nav pat TOP3 spēlētājs.
, 2017-10-13 14:55, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Viņš var iebilst, bet viņš nav pat TOP3 spēlētājs.
Tu laikam joko, paskaties savstarpējās spēles, kā Lenards skolo Lebi un KD. Ja par labāko var strīdēties, tad par TOP3 nekādu šaubu!
, 2017-10-13 15:35, pirms 8 gadiem
[quote la_bos_antifans]
Pats durik zini IMHO nozīmi?
[/quote
Tev zināšanai - latviski tas skanētu " man liekas" . Es jau neesmu tāds viszinītis, kā tu. Un, starp citu, CLE ir galīgs lūzeru klubs. šogad augstākais - austrumu pusfināls.
, 2017-10-13 15:36, pirms 8 gadiem
Kādu tieši elementu viņš tur skolo? Konkrētu kustību? Gredzenu vilkšanu?
Lol?
, 2017-10-13 15:40, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tu laikam joko, paskaties savstarpējās spēles, kā Lenards skolo Lebi un KD. Ja par labāko var strīdēties, tad par TOP3 nekādu šaubu!
Nekāda skološana tur nav.. gandrīz līdzvērtīgu sniegumu rāda. Tai pašā SF plauktā klāt var likt PG13, ar neko sliktāks viņš par Lenardu nav. Samainītu viņus pagājušosezon vietām, abas komandas būtu tajās pašās vietās kurās bija.
, 2017-10-13 16:08, pirms 8 gadiem
kaaja rakstīja: daļēji piekrītu ar tavu teikto, bet īsāki zem groziem?!?
Viņiem centrā spēlēs Lovs, Tomsons, kas jau iepriekš labi pierādīja,ka nav cīnītāji zem groza un savu efektivitāti var pierādīt kā 4. Nr. Zem groz esot zaudē bumbas un soda laukumu. Ar vai bez Krauderu, soda laukums tāpat zaudēts.
Pa lielam Cavs nav izspēles uz groza apakšu. Lovs kā CX izspēles uzņemsies? Stirpi šaubos.Tomsons arī nav tas, kurš baigi var spēlēt zem groza. GSW pat MCGee ir lielāks pienesums zem groza uzbrukumā, kā tas ir Cavs. Cavs pamatssastāva C gūst punktus pēc truļiem un ieskrējieniem.
, 2017-10-13 16:17, pirms 8 gadiem
SuperZoss rakstīja: Tāpat kā tava draudzene gultā!
kā Tu zini?
, 2017-10-13 16:17, pirms 8 gadiem
Reaalais rakstīja: Kādā ziņā kļuva sliktāki aizsardzībā? Domā dēļ Tomasa un Rose? Par Tomasu varu nedaudz piekrist, bet tad jau GSW Karijs ir tikpat sūdīgs aizsardzībā. Rose gan var spēlēt ļoti labi aizsardzībā. Daudziem slikts priekštats par viņu radies tieši dēļ NYK. Un tur viņš sāka nespēlēt aizsardzībā, jo vēl puskomandai bija nospļauties par def.

Man vienīgajam liekas, ka CLE tagad varētu uzvarēt GSW PO, protams pie nosacījuma, ja visi veseli.
PG pozīcija ir neliela priekšrocība GSW, bet ja ņem visu spēles griezumu tad priekšroku dotu Rose un Tomass.
SG - uzskatu, ka Wade PO režīmā nav apturams nevienam. Viennozīmīgi visnenovērtētākais spēlētājs.
SF - LJ = KD , tur lieki komentāri, abi labākie spēlētāji pasaulē.
PF - Crowders vs Dramonds, būs interesants duēlis, abi DEF kapļi - viens nedaudz spēcīgāks otrs nedaudz ātrāks.
C - Nu Lovs ir labāks par Pačuliju.
Ja Overall pamatsastāvs ir ļoti līdzīgs abām komandām, tad beņķis tagad gan tomēr ir dziļāks CLE.
Jā, uz aizsargu aizsardzības līniju.
Plus Tomsons nav nekāds aizsarfs, jau pagājusā sezonā zem groza Cavs zaudēja daudz. Īpaši pret GSW, principā viņš tur nebija un izdarīt nevarēja neko. Tagad klāt Lovs, kurš vispār aizsardzībā spēlē visai epizodiski... tātad C pozicija nav pastiprināta. Un ārējā līnija? Tomas nezin, kas ir aizsardzība, pat uz Irvinga fona viņš sausmīgi izskatās, Rouzs arī nav nekāds aizsarfs, bet visvairāk domāju ka ne Rouzs, ne Veids veselības dēl nebūs nekādi dižie kapļi. Veida vecums un veselība neļauj viņam agresīvi spēlēt aizsardzībā. Un cik pēdējos gados redzēts, viņš arī baigi necenšas. Kas vēl? Kalderons
Tas pars Šamperts un Smits tur neko nespēs paerādīt, jo viņu loma ir samazināta. Tie abi ir džeki, kuriem vajag spēles laiku, lai kko parādītu. To jau iepriekšējie gadi ir pierādījuši.
, 2017-10-13 16:20, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ko tu pīpē. Kuras tad ir tās komandas CLE priekšā bez GSW?
Spurs, Hjūstona, GSW, varbūt arī kāda austrumos, Bostona vai toronta, Vašingtona , bet uz play off fona austrumos labāka ir Cavs. Bet rietumos trīs vismaz redzu priekšā. Iespējams, ka OKC, nezinuvēl ko domāt par Jūtu...
, 2017-10-13 16:32, pirms 8 gadiem
OKC varētu iegāzt egoisma nesavtīgums
CLE iegāzīs "vecums" un traumas
BOS ar KI un Haywordu būs pa maz
SAS tieš tāpat ar Kawhi būs pa maz
GSW pa lielam ir 95% tituls, jo sastāvs nav mainījies, daudz un labi met, ir kas zem groza bakstās (ja nebūs traumas)
, 2017-10-13 16:36, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Viņiem centrā spēlēs Lovs, Tomsons, kas jau iepriekš labi pierādīja,ka nav cīnītāji zem groza un savu efektivitāti var pierādīt kā 4. Nr. Zem groz esot zaudē bumbas un soda laukumu. Ar vai bez Krauderu, soda laukums tāpat zaudēts.
Pa lielam Cavs nav izspēles uz groza apakšu. Lovs kā CX izspēles uzņemsies? Stirpi šaubos.Tomsons arī nav tas, kurš baigi var spēlēt zem groza. GSW pat MCGee ir lielāks pienesums zem groza uzbrukumā, kā tas ir Cavs. Cavs pamatssastāva C gūst punktus pēc truļiem un ieskrējieniem.
Lavam karjerā 11,5 bumbas un viņš nemāk pa bumbām cīnīties? Un TT arī normāls kaplis tieši uz uzbrukuma rebiem.
, 2017-10-13 16:49, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: pārmest GSW par to , ka citi neprot draftē labus spēlētājus?
Okey Durants pats atnāca uz GSW
Kā vispār var pārmest komandai, ka tā vēlas kļūt labāka
Un GSW ir nodraftējusi savas zvaigznes! Iguodala pievienojās vēl pilrms tur bija čepionu pazīmes, Durents vienīgais aizgāja uz jau gatavu visu, bet tā viņa paša izvēle. Pārējie ir nodraftēti un izaudzināti! Un tad ir pielasīti par minimālajiem līgumiem kas grib dabūt titulu.

Superkomandas izveidoja Bostona, pēc tam Heat, tagad OKC! Visi salasīja zvaigznes, bet atkal ko var ārmest, tie kas atnāca to gribēja un spēlēja.

Var būt nav visai interesanti, kad praktiski zināms, ka GSW būs finālā un Austrumos Cavs, bet neko nevar darīt, pārējiem jāpiestrādā. Turklāt nevajadzētu norakstīt SAS un BOS.
, 2017-10-13 17:02, pirms 8 gadiem
NBA jau sen ir kļuvis garlaicīgs un nebaudāms katrā spēle pa 10 nostaigātiem no kuriem labi ja 2-3 tiek pamanīta
NBA ir miskaste ar divām ķip metēju komandām. TaGAD BASIS SAUCĀS KURA PROT LABĀK UZPUĻĪT TRĪŅUS..
nEKAD NERUBĪJU KĀPĒC CENTRIEM TRĪŅI IR JĀMET.
, 2017-10-13 17:05, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lavam karjerā 11,5 bumbas un viņš nemāk pa bumbām cīnīties? Un TT arī normāls kaplis tieši uz uzbrukuma rebiem.
Bet ne jau kā C pozicijas spēlētāji... Boša intervijas, kur viņš runā, kā viņa spēle un spējas mainījās un bija jāmaina, kad no PF uz C pārlika Heat rindās ir labs materiāls par šo tēmu.
Tomsons iegāza visu finālu pagājušā gadā, kur McGee un Pačulija viņu vnk izģērba... kāds tur kaplis...
, 2017-10-13 18:16, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: NBA jau sen ir kļuvis garlaicīgs un nebaudāms katrā spēle pa 10 nostaigātiem no kuriem labi ja 2-3 tiek pamanīta
NBA ir miskaste ar divām ķip metēju komandām. TaGAD BASIS SAUCĀS KURA PROT LABĀK UZPUĻĪT TRĪŅUS..
nEKAD NERUBĪJU KĀPĒC CENTRIEM TRĪŅI IR JĀMET.
Šaka laika centri ir pagātnē. Re, kā sapurgāja Valančūnu, pārtaisot no kustīga U-19 laikos tādu centru, kādi tev patīk. Varbūt vēl aizliegt aizsargiem cīnīties par atlēkušajām?