Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Bulls" uzvar sērijā, Austrumu finālā pret "Heat"

Edijs Cīrulis
Edijs Cīrulis

"Bulls" uzvar sērijā, Austrumu finālā pret "Heat"
Luols Dengs un Deriks Rouzs pret Džošu Smitu
Foto: AP/Scanpix

Uzvaru Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) Austrumu konferences pusfinālā izcīnijusi Čikāgas "Bulls" komanda, kura izbraukuma spēlē Atlantā pārspēja vietējo "Hawks" vienību ar 93:73, tādējādi uzvarot sērijā ar 4:2 un iekļūstot Austrumu konferences finālā.

Jau līdz ar pašas spēles sākumu "Bulls" atradās vadībā un pirmo ceturtdaļu noslēdza ar 10 punktu pārsvaru (27:17). Ar to gan buļļu darbība uzbrukumā nebeidzās un nepilnas piecas minūtes līdz puslaika beigām pēc Luola Denga precīza divu punktu metiena "Hawks" atradās iedzinējos ar 25:42. Līdz puslaika beigām vanagi nedaudz spēja atgūties un noslēgt to ar 35:45 iedzinēju lomā.

Pēc pārtraukuma spēles scenārijs turpināja ritēt pēc Čigāgas gaitas, kad vēlreiz Toma Tibodo vadītie vīri atrāvās līdz 17 punktiem. Neilgi līdz ceturtdaļas beigām "Bulls" savam pārsvaram pievienoja vēl divus punktus (70:51), bet trešo ceturksni noslēdza ar 70:53. Spēles pēdējās desmit minūtēs Atlanta jau bija zaudējusi cīņassparu ļaujot pretiniekam panākt 26 punktu (83:57) handikapu, bet spēli noslēgt ar pārliecinošu "Bulls" uzvaru 93:73.

Rezultatīvākie spēlētāji uzvarētāju rindās bija Karloss Būzers un Deriks Rouzs, abiem pa double-double - Būzeram 23 punkti un 10 bumbas zem groziem, bet Rouzam 19 punkti un 12 rezultatīvas piespēles. Atlantas "Hawks" sastāvā pa 19 un 18 punktiem attiecīgi Džo Džonsonam un Džošam Smitam.

Čigākas "Bulls" vienībai šī ir pirmā reize 13 gadu laikā, kad komanda iekļūst Austrumu konferences finālā. Pēdējo reizi tas tika paveikts 1998.gadā, kad "Bulls" ar Maiklu Džordanu priekšgalā tika līdz NBA finālam un sērijā ar 4:2 pārspēja Jūtas "Jazz". Austrumu konferences finālā "Bulls" vienību jau gaida Maiami "Heat".

Vai "Bulls" izdosies atkārtot 1998.gadā paveikto?

  • 149

  • 35

  • 191


1 2 3 83 komentāri
Slēpts komentārs: Homo cilvekus

 +17 [+] [-]

, 2011-05-13 07:44, pirms 14 gadiem
Buus interesanti.!

     [+] [-]

, 2011-05-13 08:09, pirms 14 gadiem
Bulls ir komanda, Heat ir 3 spēlētāji! Par komandas spēli

 +11 [+] [-]

, 2011-05-13 08:11, pirms 14 gadiem
Saldais ēdiens.

     [+] [-]

, 2011-05-13 08:15, pirms 14 gadiem
Super.
Ja Buļļi vel izfukās Maiami, tad ir pamatota cerība, ka pēc tik daudz gadiem NBA čempiona tituls atgriezīsies Čikāgā.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-13 08:23, pirms 14 gadiem
Kaut kā man liekas, ka Heat ātri vien izslēgs no spēles Rouzu, bet ceru, ka kļūdos.

 +16 [+] [-]

, 2011-05-13 08:25, pirms 14 gadiem
Kāds 4-2 jau būs, tikai nezinu kura labā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 08:39, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vakardien, Heat raksts tika izcelts kā galvenais, kaut gan nekas tur īpašs nebija. Šodien, vajadzēja izcelt Buļļu sasniegumu, jo pēdejo reizi East finālā šamie bija tikai, kad vēl MJ spēlēja.
Uzvara pret Bostonu manuprāt, ir svarīgāka, nekā pret Hawks.
Un cilvēkiem vairāk interesē Heat spēles, kaut vai apskaties komentāru skaitu pie Heat spēlēm un citām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-13 08:42, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vakardien, Heat raksts tika izcelts kā galvenais, kaut gan nekas tur īpašs nebija. Šodien, vajadzēja izcelt Buļļu sasniegumu, jo pēdejo reizi East finālā šamie bija tikai, kad vēl MJ spēlēja.
1) Heat uzvarēja Bostonu, bet Bulls Hawks.

2) Cilvēkiem vairāk interesē, kā tad veicas Heat, nekā jebkurai citai komandai, kaut vai apskaties komentāru skaitu pie Heat rakstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-13 09:20, pirms 14 gadiem
Heat uzvarēja Bostonu bez Shaq un ar 1/2 Rondo + Perkins aizmainīts, Tibo arī vairs nav komandā ar savu mistisko aizsardzības grāmatu. Kaut kur dzirdēju, ka Celtics lielais trio jaunāks nepaliek, tā ka tas nav tas pats Celtics, kas pāris gadus atpakaļ. Un ja ir tādi ērzeļi kā LBJ un Wade, tad, protams, ka Cs' bija jānoskrien.

Protams, ka cilvēkiem vairāk interesē komanda, kurā ir vairāk zvaigžņu. LBJ un Wade ir lielākās zvaigznes līgā, tapēc bandwagon paliek liekāks.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 09:26, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: Heat uzvarēja Bostonu bez Shaq un ar 1/2 Rondo + Perkins aizmainīts, Tibo arī vairs nav komandā ar savu mistisko aizsardzības grāmatu. Kaut kur dzirdēju, ka Celtics lielais trio jaunāks nepaliek, tā ka tas nav tas pats Celtics, kas pāris gadus atpakaļ. Un ja ir tādi ērzeļi kā LBJ un Wade, tad, protams, ka Cs' bija jānoskrien.

Protams, ka cilvēkiem vairāk interesē komanda, kurā ir vairāk zvaigžņu. LBJ un Wade ir lielākās zvaigznes līgā, tapēc bandwagon paliek liekāks.
Heat Hazlems bija traumēts pusi no sezonas, Millers nespēlē ne tuvu savam spēkam un neko nemet iekšā.

Ko tad Shaq šobrīd var izdarīt? Aizskriet līdz vienam galam, un iet atpakaļ?

Par Rondo vēl daļēji piekrītu.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-13 09:33, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Heat Hazlems bija traumēts pusi no sezonas, Millers nespēlē ne tuvu savam spēkam un neko nemet iekšā.

Ko tad Shaq šobrīd var izdarīt? Aizskriet līdz vienam galam, un iet atpakaļ?

Par Rondo vēl daļēji piekrītu.
Shaq aizņemtu pusi soda laukuma un neticu, ka viņš kaitētu aizsardzībā.
Tas pats, ka BIG Ben CLE bija ne jau dēļ sava uzbrukuma.

Tas, ka millers nespēlē ne tuvu savam līmenim ir viņa problēma.

es jau nesaku, ka traumas nav jāņēm vērē, vēlos tikai vērst akcentu, ka Cs' bez traumām būtu vairāk izredzes PO. Un tas, ka heat uzvarēja Cs' izklausās skaļāk nekā tas patiesībā ir.

     [+] [-]

, 2011-05-13 10:04, pirms 14 gadiem
roberts.kuzmins rakstīja: Bulls ir komanda, Heat ir 3 spēlētāji! Par komandas spēli
Mjaa, atkal veca dziesma jaunas skanas. Bulls speli esi redzejis kadu shaja play-off? Tikko Rouzs kada spele sastiepa potiti un naca laukuma Watsons ta uzriez Bulls apstajas (labakaja gadijuma). Parasti vispar Watsons uzreiz 2-3 kludas uztaisa un pretinieki sak pievilkt. Tas par to kada "Bulls ir nereali kruta komanda salidzinot ar Heat individualistiem".

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 10:12, pirms 14 gadiem
roberts.kuzmins rakstīja: Bulls ir komanda, Heat ir 3 spēlētāji! Par komandas spēli
Ko tu piesējeis Heat par trim spēlētājiem?
Tad jau Buļļiem ir tikai 2 spēlētāji, jo tikai Rouzs un Būzers velk komandu uz priekšu!Pēc tavas loģikas tā sanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-13 10:43, pirms 14 gadiem
Maiami savā 1.sezonā (ar jaunajām zvaigznēm) nav vēl nopelnījuši dabūt gredzenus. Ja vinnēs Buļļi, tad pēkšņi šeit parādīsies ļoti daudz viņu mūžam uzticīgo fanu.
Tomēr liekas, ka pēdējie gavilēs MAVS, nereāls iespaids pēc 4:0 pret LAL.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 10:50, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vaitad Heat bez tiem 3 kāds regulāri gūst punktus virs 15-20?
Vai tad Buļļiem bez Rouza, Būzera, un dažreiz Denga, ir kāds,kas regulāri gūst punktus virs 15-20?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-13 11:01, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: Shaq aizņemtu pusi soda laukuma un neticu, ka viņš kaitētu aizsardzībā.
Tas pats, ka BIG Ben CLE bija ne jau dēļ sava uzbrukuma.

Tas, ka millers nespēlē ne tuvu savam līmenim ir viņa problēma.

es jau nesaku, ka traumas nav jāņēm vērē, vēlos tikai vērst akcentu, ka Cs' bez traumām būtu vairāk izredzes PO. Un tas, ka heat uzvarēja Cs' izklausās skaļāk nekā tas patiesībā ir.
Aizņemtu pusi no soda laukuma un regulāri C's dabūtu 3 sec aizsardzībā.

Nav jau nekas baigi skaļš par Heat uzvaru, bet tāpat uzvara paliek uzvara.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-13 11:04, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Man tak pajāt tie raudātāji. Vnk saku, ka iekļūšana finālā pēc 13 gadu pārtraukuma man liekas daudz interesantāks fakts nekā, to ka Heat iekļūst finālā.

Heat - īsti KOMANDAS fani. Jūs fanojat par spēlētājiem nevis komandu, un tāda arī ir Heat spēle. Individuāla.
Izskatās, ka Tu neesi spēlējis basketbolu. Protams ir daļa cilvēku, kuri fanos par jebkuru komandu, kurā būs LeBron, bet man patīk arī pārējie spēlētāji no Heat: Jones, tas pats Chalmer, Anthony arī dara savu melno darbu bet katram ir savi uzdevumi, nu var Big3 samest kopā tos 80-90pts, un kāpēc viņiem to nedarīt? Ja Tev patīk komandas, kurās ir čupa ar spēlētājiem ,kuri met pa 10pts, tad Heat viennozīmīgi nav priekš Tevis, bet šie Big3 rāda ļoti skaistu basketbolu un NBA ir šovs, kur cilvēki nāk to skatīties, ja Tev patīk tipiska komandas spēle, tad jāskatās Eiropas čempis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:07, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vaitad Heat bez tiem 3 kāds regulāri gūst punktus virs 15-20?
Heat tā arī ir būvēts, lai šie 3 arī samestu šos 80-90pts., par to viņiem maksā algu.
Nu apskaties NBA gada simbolosko izlasi, kaut kā Veids tur i tuvu nestāvēja nevienā pieciniekā.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:07, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Aizņemtu pusi no soda laukuma un regulāri C's dabūtu 3 sec aizsardzībā.

Nav jau nekas baigi skaļš par Heat uzvaru, bet tāpat uzvara paliek uzvara.
Viņš drīkstētu kustēties.

tieši tā, tāda pati kā Bulls pret Hawks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:11, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu jā frančīzes spēlētājs ir svarīgs komandā.

Tāpat, kā ja LBJ izkrita no Cavaliers sastāva.

Vislielākais ieguvējs Heat situācijā ir Veids, jo viņš ir frančīzes spēlētājs, bet LBJ un Bosh būs tikai kā palīgi viņam, pēc gredzeniem

Kautgan tādam spēlētājam kā LBJ vajadzēja pašam savu komandu.
Tikai Cavs 7 gadu garumā nespēja ap Lebronu apbūvēt komandu, kaut vai ar 2. zvaigzni. Un es nerunāju par regulāro sezonu, jo izslēgšanas spēlēs viss atkārīgs no tā, cik parocīgs Tev trāpījies pretinieks.
Cavs arī nebija nekādu līdzekļu, lai piesaistītu otro zvaigzni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:29, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Līdzekļi ir visām komandām, tik atšķirība kā domā GM un ko viņš piesaista. Jo Šaks jau nu nebija nekāds palīgs Cavs.
līdzekļi ir visiem ierobežotā daudzumā. Cavs nebija līdzekļu jaunai zvaigznei.

     [+] [-]

, 2011-05-13 11:36, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Buļļos superstar spēlētājs ir tikai Rouzs, bet Dengs, Būzers, Noah ir palīgi.

Heat ir Veids un palīgs LBJ, kuram bija jākļūst par frančīzes spēlētāju.
Nu es gan nepiekritishu, ka LBJ ir paligs Wade. Ja, mana uztvere Heat joprojam ir Wade komanda, bet Lebronam iespejams pat ir patreiz lielaka loma, ka Dveinam. Tomer bumba ir vairak pie LBJ, kurs darbojas gan ka saspelnieks gan punktu guvejs utt.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-13 11:41, pirms 14 gadiem
Bija prieks skatīties Miami sezonu LeBrons un Veids darīja visu lai nezaudētu Bulls

Too much Bulls

Būs 4vai 5.spēles

     [+] [-]

, 2011-05-13 11:48, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Heat ir Veids un palīgs LBJ, kuram bija jākļūst par frančīzes spēlētāju.
ak šitā, LeBrons Veidam palīgs...!?
1 2 3 83 komentāri