Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Van Gandijs: "Džeimss būs MVP katru gadu līdz karjeras beigām"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Van Gandijs: "Džeimss būs MVP katru gadu līdz karjeras beigām"
Stens Van Gandijs
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola Asociācijas kluba Orlando ''Magic'' galvenais treneris Stens Van Gandijs izteicies, ka līgas vērtīgākā spēlētāja jeb MVP pasākums ir formalitāte, jo tāpat skaidrs, ka visu laiku par labāko tiks atzīts Lebrons Džeimss.

''Jūs jau zināt kā notiks balsošana. Lebrons Džeimss būs MVP katru gadu līdz pat karjeras beigām,'' teica Van Gandijs, sarunā ar masu medijiem pēc vakardienas spēles, kurā viņa vadītā Orlando ''Magic'' pārspēja Lebrona Džeimsa pārstāvēto Klīvlendas ''Cavaliers'' (98:92).

''Lebrons faktiski sezonu jau sāk ar MVP titulu kabatā, viņam tas ir jāzaudē. Nedomāju, ka pat Maiklam Džordanam bija tāds spēks un ietekme uz medijiem, kas nosaka MVP,'' turpināja Van Gandijs, piebilstot, ka fani un mediji spēlētājos visaugstāk vērtē uzbrukuma dotības, tāpēc netiek ievēroti tie basketbolisti, kuri izceļas ar spēli aizsardzībā.

Van Gandija mājiens ir par viņa audzēkni Dvaitu Hovardu, kurš, visticamāk, otro gadu pēc kārtas tiks atzīts par līgas labāko aizsardzības spēlētāju, taču līdz MVP kronim neaizsniegsies. ''Aizsardzība neietekmē MVP balsojumu. Cilvēki to neuzskata par svarīgu, un man tas nav saprotams. Lai Hovards tiktu pie MVP, viņam jāgūst vēl vairāk punktu, bet tas nenotiks, jo komandas spēle uzbrukumā ir sablansēta un mums nav viena izteikta punktu guvēja.''

Izmantotie resursi:
orlandosentinel.com

1 2 36 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2010-04-12 18:56, pirms 15 gadiem
mazliet par skaļu teikts..

 +17 [+] [-]

, 2010-04-12 19:04, pirms 15 gadiem
Nu , nebūs gluži tā ka katru gadu līdz karjeras beigām.

-Bet Jā var vien prognozēt ka viņš būs daudzus gadus vēl dominējošākais spēlētājs iekš NBA

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 19:07, pirms 15 gadiem
Hm, cik ta reizes Džeimss to MVP jau ieguvis? Laikam jau daudzas un tā būšot arī turpmāk.

  +7 [+] [-]

, 2010-04-12 19:10, pirms 15 gadiem
Gribētos piebilst, ka Džeimss arī ļoti labi spēlē aizsardzībā

     [+] [-]

, 2010-04-12 19:11, pirms 15 gadiem
Bezsakars! James tikai pagājušajā sezonā pirmo reizi saņēma MVP... un uzskatu,ka pelnīti...un viņa statistika runā pati par sevi...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 19:12, pirms 15 gadiem
Nu es daļēji piekristu, jo man personīgi ļoti patīk kā James spēlē uzbrukumā.

 +12 [+] [-]

, 2010-04-12 19:14, pirms 15 gadiem
Jāpiekrīt, ka aizsardzības spečuki NBA nekad nav bijuši cieņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Maikls Skolfilds

  +6 [+] [-]

, 2010-04-12 19:26, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu šim apgalvojumam, James ir konkurents uz MVP Kevin Durant, ja ne šosezon, bet tuvākā nākotnē gan

  +3 [+] [-]

, 2010-04-12 19:26, pirms 15 gadiem
Sebastian Ingrosso rakstīja: Nepiekrītu šim apgalvojumam, James ir konkurents uz MVP Kevin Durant, ja ne šosezon, bet tuvākā nākotnē gan
Komanda viņiem būs laba, tik vajag labāku centru

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 19:27, pirms 15 gadiem
gunchar rakstīja: Bezsakars! James tikai pagājušajā sezonā pirmo reizi saņēma MVP... un uzskatu,ka pelnīti...un viņa statistika runā pati par sevi...
tu esi tieši tāds parko van gandijs runā
starp citu, statistika ir maldinoša. Nevelti saka, ka ir meli, ir lieli meli un ir statistika.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 19:29, pirms 15 gadiem
Sebastian Ingrosso rakstīja: Nepiekrītu šim apgalvojumam, James ir konkurents uz MVP Kevin Durant, ja ne šosezon, bet tuvākā nākotnē gan
Tādu konkurentu ir katrā komandā. Un laiks iet, NBA ienāks jauni talanti un šie tiks pie kroņa.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-12 19:29, pirms 15 gadiem
Visi paliek veci, gaidam kad lebronam būs 33gadi, tad redzēsim vai viņš ir pieskaitāms par vienu no labākajiem. Redzēsim kāds viņam ir skills basketbola pamatos nevis ar tīri savu atlētiskumu gūt 15ppg.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 19:32, pirms 15 gadiem
James pagajshgad kandideja uz 3 balvaam....MVP,MIP un Defense...shogad paljubomu ari bus viens no kandidatiem uz Defense

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 19:33, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tādu konkurentu ir katrā komandā. Un laiks iet, NBA ienāks jauni talanti un šie tiks pie kroņa.
čalim tikai 21 gads, bet velk komandu, kā arī ir ļoti rezultatīvs turpat 30ppg

     [+] [-]

, 2010-04-12 19:50, pirms 15 gadiem
Nuu, manuprat James ir labs ari aizsardziba, tas nav tik izteikti, jo paskatieties uz vina uzbrukumu ...

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 19:58, pirms 15 gadiem
James ir augsts def IQ ,kas pietrūkst DH, viņam ir defa nepieciešamā statistika, bet DEF IQ nav tik labs, viņš nespēlē gudru basketbolu aizsardzībā kā to dara KG vai Timijs. LBJ ir ļoti augsts DEF IQ, Kobijam tāpat , bet piemēram, Josh Smith tikai ciparos tas atspoguļojas, Wade ir ļoti labs balanss starp stateni un gudru spēli aizsardzību.

par uzbrukumu. LBJ dara jebko, Kobijam ir vislabākais OFF IQ , var tikai sacensties Nash... LBJ liktu 3ajā vietā. pārējie mazie kā Paul , Derons, Rondo nākotnē būs spēks gan vienā laukuma galā ,gan otrā
kad aizies Kobijs no NBA, tad viņa vietu ieņems KD. pašlaik uz to iet . vismaz spēles maniere ir uz to pusi

     [+] [-]

, 2010-04-12 20:23, pirms 15 gadiem
Sebastian Ingrosso rakstīja: čalim tikai 21 gads, bet velk komandu, kā arī ir ļoti rezultatīvs turpat 30ppg
Kam ir 21 Gads? Nu ne jau nu james
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-04-12 20:33, pirms 15 gadiem
chester89 rakstīja: Kam ir 21 Gads? Nu ne jau nu james
Vajag palasīt visus komentārus, tad redzēsi, ka es runāju par Kevin Durant

PS. vispār jau būs pasaules gals 2012. gadā tākā James spīd labākajā gadījumā spīd vairs tik paris MVP

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 20:58, pirms 15 gadiem
Sebastian Ingrosso rakstīja: Vajag palasīt visus komentārus, tad redzēsi, ka es runāju par Kevin Durant

PS. vispār jau būs pasaules gals 2012. gadā tākā James spīd labākajā gadījumā spīd vairs tik paris MVP
teiksim ta-traumas var daudz ko mainit un komandas spele tiesi tapat.Ja tu esi labs bet komanda nav top3 vai top4 un Duranta komanda tur nav tad vinjam MVP spid gadijumaa ja vinjs sezonaa caurmeraa vaks triple double. Parsvaraa skatas uz komandam kas ir prieksa-paskaties kas pedejos gados sanjemusi MVP....vai ri kads no teiksim 6 vietas komandas vai uz leju?Lai Durants dabutu vinjam netikai jaspelee labi bet ari komandai javelk..ari LBJ nebutu pagajuso gad dabujis MVP ja komanda nebutu pirmaa ligaa bet butu 3...

     [+] [-]

, 2010-04-12 21:17, pirms 15 gadiem
Iespējams. Bet kaut kā neticu.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 21:38, pirms 15 gadiem
man gan liekas ka LBJ arii aizsardziibaa pedejos paaris gadus normaali rukaa, taa kaa Van Gandija greizsirdiibas sceenas shajaa gadiijuma ir liekas...

     [+] [-]

, 2010-04-12 22:12, pirms 15 gadiem
Jap , nekādā gadījuma Džeimsu nevar kritizēt par viņa aizsardzību.

Ja nemaldos tad pagājšgad vinsh balsojuma ierindojas 2. vietā kā gada aizsardzības spēlētājs

     [+] [-]

, 2010-04-12 22:18, pirms 15 gadiem
Nu viennozimigi viens no vadošajiem spēletajiem vins bus lidz karjeras beigam.
Van Gandijs met acis uz Džeimsu tad jau grib redzēt Magic rindās, laigan kurs negribetu

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 22:33, pirms 15 gadiem
kobe bija MVP pagajusogad!
LBJ bus lidziga problema ka Iversonam-uz vecumu zudis atletisms un lidzarto statistikak ritisies! Speles stils LBJ ir tiri speka.... Vari treneties cik gribi bet tas tapat pazud! Sakils O'Nils ir piemers! Nakotnee valdis Durants!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 23:29, pirms 15 gadiem
Manning rakstīja: kobe bija MVP pagajusogad!
LBJ bus lidziga problema ka Iversonam-uz vecumu zudis atletisms un lidzarto statistikak ritisies! Speles stils LBJ ir tiri speka.... Vari treneties cik gribi bet tas tapat pazud! Sakils O'Nils ir piemers! Nakotnee valdis Durants!
Shakam ir 38 gadi ,un joprojām bez Double team neviens viņu aptūrēt nevar!

Kobe pagajušogad? Lebronam bija labāka staistika, bija 2. aiz Hovarda Defensive player of the year, un komandai bija labāka bilance, kā varēja Lebronam nedot??

Visiem spēlētājiem zūd ātrums ar laiku, bet Lebronam ir 25 gadi, un NEKAD nav bijis tik atlētisks spēlētājs NBA kā James - 205cm, 118kg, un skaitās viens no ātrākiem spēlētājiem NBA, tā kā būtu aplami teikt, kad viņš kļūs lēnāks, jo nav piemēru ar ko salīdzināt. Runājot par stastistiku - metiens uzlābosies, vairāk varēs spēlēt postā, piespēles vairāk dos, nedomāju, ka vēl gadus 5-6 kaut kas būtiski mainīsies statistikas rādītājos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-13 00:06, pirms 15 gadiem
Reed rakstīja: Gribētos piebilst, ka Džeimss arī ļoti labi spēlē aizsardzībā
Ja godiigi ir pahaltuureejis! Bet tiesneshi paraak saudzee viņu! Nu tik daudzi nostaigaati nav nevienam speleetajam, bet nu ko var dariit, ja tik aatras kaajas!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-13 00:07, pirms 15 gadiem
Rocky33 rakstīja: Jāpiekrīt, ka aizsardzības spečuki NBA nekad nav bijuši cieņā.
Tieshi taa B.Rasels bija aizsardziibas montrs, bet 11 izciniitajos gredzenos neviena finaala MVP!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-13 00:18, pirms 15 gadiem
showstopper rakstīja: Shakam ir 38 gadi ,un joprojām bez Double team neviens viņu aptūrēt nevar!

Kobe pagajušogad? Lebronam bija labāka staistika, bija 2. aiz Hovarda Defensive player of the year, un komandai bija labāka bilance, kā varēja Lebronam nedot??

Visiem spēlētājiem zūd ātrums ar laiku, bet Lebronam ir 25 gadi, un NEKAD nav bijis tik atlētisks spēlētājs NBA kā James - 205cm, 118kg, un skaitās viens no ātrākiem spēlētājiem NBA, tā kā būtu aplami teikt, kad viņš kļūs lēnāks, jo nav piemēru ar ko salīdzināt. Runājot par stastistiku - metiens uzlābosies, vairāk varēs spēlēt postā, piespēles vairāk dos, nedomāju, ka vēl gadus 5-6 kaut kas būtiski mainīsies statistikas rādītājos.
Runaajot par statiem D.Wade bija vislabaakie stati pagaajusho sezon shosezon buksee, bet shogad tomeer Lebronam labaakie stati Durants daudz neatpaliek, bet kobe, laikam atpuushoties spelee, jo vairs nav viņa izpildiijumaa 60 punktu speeles!

     [+] [-]

, 2010-04-13 00:26, pirms 15 gadiem
Garnett5 rakstīja: Visur tev piekritu, tikai mazas mulkigas kludinas palabosu.
1. Vins ir 203cm
2. Vina svars ir 114,8 Kg
NBA.com ir veci dati, un viņi tos neatjauno.
Masā viņš ir smagi pielicis salīdzinot ar 2003. gadu + izaudzis arī.

     [+] [-]

, 2010-04-13 00:29, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Runaajot par statiem D.Wade bija vislabaakie stati pagaajusho sezon shosezon buksee, bet shogad tomeer Lebronam labaakie stati Durants daudz neatpaliek, bet kobe, laikam atpuushoties spelee, jo vairs nav viņa izpildiijumaa 60 punktu speeles!
Atbildi man tagad uz jautājumu: Kurā komandā ir grūtāk dabūt ausgtākus stastistikas rādītājus - labā vai sliktā komandā?
1 2 36 komentāri