Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Rubulis

Gazolam 46+18, "Bulls" uzveic "Bucks"

Gazolam 46+18, "Bulls" uzveic "Bucks"
Pau Gazols
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēlē šonakt Pau Gazols guva 46 punktus, palīdzot Čikāgas "Bulls" ar 95:87 uzvarēt Milvokī "Bucks".

Spāņu uzbrucējs Pau Gazols iemeta 17 no 30 divpunktu metieniem un pievienoja 12 soda metienus (no 13), labojot karjeras rekordu vienā spēlē gūto punktu ziņā. "Bulls" basketbolista rēķinā arī 18 atlēkušās bumbas (astoņas uzbrukumā). Produktīvs sniegums Čikāgas sastāvā šonakt Džimijam Batleram, kurš guva deviņus punktus, izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas un atdeva 10 rezultatīvas piespēles. "Bucks" sastāvā ar 20 punktiem, piecām bumbām zem groziem un piecām piespēlēm labākais bija Brendons Naits.

15. zaudējumu pēc kārtas šonakt piedzīvoja abu konferenču pastarīši. Ņujorkas "Knicks" ar 82:110 piekāpās Šarlotes "Hornets", bet Minesotas "Timberwolves" ar 93:108 atzina Sanantonio "Spurs" pārākumu. Ņujorkas un Minesotas komandām šobrīd ir pa piecām uzvarām, tiesa, "Knicks" ir aizvadījuši par četrām spēlēm vairāk (40 pret 36).

Tikmēr Filadelfijas "76ers", kuriem vēl nesen arī bija piecas uzvaras, šonakt ar 93:92 pārspēja Indiānas "Pacers", tiekot pie otrā panākuma pēc kārtas. Uzvaras grozu iemeta Maikls Kārters-Viljamss, kurš kopumā guva 15 punktus, atdeva deviņas piespēles un izcīnīja piecas atlēkušās bumbas. 20 punkti un deviņas piespēles Tonija Rotena kontā. "Pacers" sastāvā līdera lomu uzņēmās Deivids Vests ar 28 punktiem un deviņām atlēkušajām bumbām, taču Indiānas uzbrucēja pēdējais metiens spēles pēdējās sekundēs nebija veiksmīgs.

NBA regulārā sezona, 10. janvāris

SpēleRezultāts
Knicks – Hornets82:110
Clippers – Mavericks120:100
Pistons – Nets98:93
76ers – Pacers93:92
Raptors – Celtics109:96
Bulls – Bucks95:87
Rockets – Jazz97:82
Timberwolves – Spurs93:108
Trail Blazers – Magic103:92

Izmantotie resursi:
NBA.com


, 2015-01-11 10:09, pirms 10 gadiem
Gazols iespaidīgi noplosījies, bet Hou izcīnījuši kārtējo uzvaru. Lieliska spēle manam sezonas MVP Hārdenam pat neskatoties uz to, ka tika pielaistas 6 kļūdas, bet toties tika gūti 30 punkti. Motejunas aizvadījis perfektu maču izceļoties ar dubli. Mani ļoti biedē Arizas, Beverlija un Brūvera tik daudz aizmestie metieni garām. Šausmīga precizitāte šim trio arī šajā mačā 9 no 32 2pkt metieniem realizēti un 6 no 18 3pkt metieniem. Terijam, grieķim un Hovardam arī klusas spēles, bet vēl ir daudz laika, lai visu izlabotu un varētu pacīnīties par gredzeniem.
, 2015-01-11 10:12, pirms 10 gadiem
Un Pistons pēc vienas spēles zaudēšanas atkal atgriežas uz uzvaru takas.
, 2015-01-11 10:21, pirms 10 gadiem
Gazols ir atdzimis.Vucevicam ar normala spele pret Portlendu 34+16.
, 2015-01-11 10:23, pirms 10 gadiem
Detroitai nepaveicās ka iepriekšējā spēle ar Hawks, divi pārsteigumi šosezon
, 2015-01-11 10:28, pirms 10 gadiem
Gazols Čikāgā ir atdzimis kā Fēnikss no pelniem. Īstā komanda, īstais treneris dod acīmredzamu iespaidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-11 10:51, pirms 10 gadiem
Vot tā ir jāmet 30 metieni
, 2015-01-11 10:56, pirms 10 gadiem
Jā,tīri tā neko Gazols nospēlēja Vispār prieks skatīties,kā viņš spēlē Čikāgā,ar LA nesalīdzināsi.
, 2015-01-11 11:04, pirms 10 gadiem
paske12345 rakstīja: Gazols iespaidīgi noplosījies, bet Hou izcīnījuši kārtējo uzvaru. Lieliska spēle manam sezonas MVP Hārdenam pat neskatoties uz to, ka tika pielaistas 6 kļūdas, bet toties tika gūti 30 punkti. Motejunas aizvadījis perfektu maču izceļoties ar dubli. Mani ļoti biedē Arizas, Beverlija un Brūvera tik daudz aizmestie metieni garām. Šausmīga precizitāte šim trio arī šajā mačā 9 no 32 2pkt metieniem realizēti un 6 no 18 3pkt metieniem. Terijam, grieķim un Hovardam arī klusas spēles, bet vēl ir daudz laika, lai visu izlabotu un varētu pacīnīties par gredzeniem.
Pilnīgi piekrītu, Hārdens aizvadīja kārtējo 30p spēli, vienīgi kļūdas pa daudz. Hovards nedaudz pieklusis, bet domājams līdz PO HOU būs viss normāli. Kāds Pistons apturēs? Garais gals izskatās neapturams. Un tad pretējs jautājums - Vai Timberwolves savāks 10 uzvaras sezonā?
, 2015-01-11 11:16, pirms 10 gadiem
Gazolam otrā jaunība
, 2015-01-11 11:36, pirms 10 gadiem
Liels prieks par Gazolu, jo it sevišķi tāpēc, ka viņš parādā LAL menedžmentam, ka viņi rīkojās tik tizli .... Cik tizli vien var. Protams LAL viņš nosēdās dēļ D'Antonī, un tur vairs nebija variantu, jo katrs nākamais treneris nāca un domāja, ka Gazols jau ir vecs. Protams bija dusma uz viņu, ka viņš nemočī .... bet nu ko tādu, ko viņš rāda Čikāgā .... nebija gaidījis manuprāt neviens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-11 11:50, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: Hardens nav nekas kad viņu sedz kārtīgs aizsargs
27pts vidēji spēlē, nav nekas, tik tiešām. Nosauc, kurš tad viņu var apturēt?
, 2015-01-11 12:00, pirms 10 gadiem
Nemanot Hovards jau ticis pie vairāk nekā 10 000 atlēcošajām bumbām. Neslikti priekš 29 gadiem.
, 2015-01-11 12:05, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Jā,tīri tā neko Gazols nospēlēja Vispār prieks skatīties,kā viņš spēlē Čikāgā,ar LA nesalīdzināsi.
nu 2 gredzeni ar LAL skaitaas slikts sasniegums.
, 2015-01-11 12:10, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Liels prieks par Gazolu, jo it sevišķi tāpēc, ka viņš parādā LAL menedžmentam, ka viņi rīkojās tik tizli .... Cik tizli vien var. Protams LAL viņš nosēdās dēļ D'Antonī, un tur vairs nebija variantu, jo katrs nākamais treneris nāca un domāja, ka Gazols jau ir vecs. Protams bija dusma uz viņu, ka viņš nemočī .... bet nu ko tādu, ko viņš rāda Čikāgā .... nebija gaidījis manuprāt neviens.
LAL jau paraak gudri neizdarija, ka pa sviestmaizi atdeva Gazolu. Vispaar LAL vadiiba ir paraak daudz apdedzinaajusies un neveiksmiigi darijumi u.t.t pedeejais veiksmiigais darijums bija sezonaa, kad ieguva Gazolu un chempionu sastaavu.
, 2015-01-11 13:19, pirms 10 gadiem
liekam derības, cik uzvaras Cavs bez LeBrona dabūs? liekas, ka 0

Gazele parāda, ka ir labāks par Kobi šādu sezonu, manuprāt, neviens no viņa nebija gaidījis, un arī to, ka Džimijs būs Čikāgas labākais spēlētājs..
, 2015-01-11 13:45, pirms 10 gadiem
Karijam bračka baigi labi spēlē D līgā,rezultatīvākais spēlētājs.Baigi lādē truļus,% ar virs 50.Čalis baigi progresējis.
, 2015-01-11 13:47, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: liekam derības, cik uzvaras Cavs bez LeBrona dabūs? liekas, ka 0

Gazele parāda, ka ir labāks par Kobi šādu sezonu, manuprāt, neviens no viņa nebija gaidījis, un arī to, ka Džimijs būs Čikāgas labākais spēlētājs..
Kārtējais tupais komentārs no tavas puses. Atceries to vienmēr, ka garajam spēlētājam laba karjera var ilgt ilgāk nekā mazajam. Kuram atlētisms un ātrums ir ļoti svarīga īpašība. Pie tam, ka šobrīd līga ir tik maz patiešām dominējošu garo spēlētāju, pareizāk sakot nav īsti neviena, tas arī padara labiem vecajiem vieglāku spēli.
, 2015-01-11 13:53, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: 27pts vidēji spēlē, nav nekas, tik tiešām. Nosauc, kurš tad viņu var apturēt?
Jimmy Butler, Tony Allen, Klay Thompson. Turpināt?
, 2015-01-11 13:55, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kārtējais tupais komentārs no tavas puses. Atceries to vienmēr, ka garajam spēlētājam laba karjera var ilgt ilgāk nekā mazajam. Kuram atlētisms un ātrums ir ļoti svarīga īpašība. Pie tam, ka šobrīd līga ir tik maz patiešām dominējošu garo spēlētāju, pareizāk sakot nav īsti neviena, tas arī padara labiem vecajiem vieglāku spēli.
Nu vecīt, tu pārspīlē ar to, ka nav dominējošo garo. Entonijs Deiviss nemaz nespēlē MVP līmenī? Marks Gazols arī laikam nē?
, 2015-01-11 14:10, pirms 10 gadiem
''Knicks'' varētu uzstādīt antirekordu pēc kārtas zaudēto spēļu ziņā,ja nemaldos, tad vajadzīgas 18 zaudētas spēles,lai tādu sasniegtu (antirekordu). Filadelfija bija ļoti tuvu šosezon, ar 17 zaudētām pēc kārtas
, 2015-01-11 14:29, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kārtējais tupais komentārs no tavas puses. Atceries to vienmēr, ka garajam spēlētājam laba karjera var ilgt ilgāk nekā mazajam. Kuram atlētisms un ātrums ir ļoti svarīga īpašība. Pie tam, ka šobrīd līga ir tik maz patiešām dominējošu garo spēlētāju, pareizāk sakot nav īsti neviena, tas arī padara labiem vecajiem vieglāku spēli.
iet runa par pašu principu, ka Kobe visādos veidos nolika viņu, saukāja par mīksto, kurš nejēdz spēlēt.. lūk, Gazola atbilde. tev jau visi komentāri tupi, kuri kaut kādā veidā aizvaino tavu elku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-11 15:13, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: ''Knicks'' varētu uzstādīt antirekordu pēc kārtas zaudēto spēļu ziņā,ja nemaldos, tad vajadzīgas 18 zaudētas spēles,lai tādu sasniegtu (antirekordu). Filadelfija bija ļoti tuvu šosezon, ar 17 zaudētām pēc kārtas
26 ir rekords.

18 bija, ja tieši runa par sezonas sākumu.
, 2015-01-11 15:15, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: vispār man liekas ka viena jau bija bez LBJ
nu jā, es domāju tagad no turpmākajām, kad klāt Mozgovs ar Smitu vēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-11 15:22, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: cik tad viņš vēl taisās izlaist?
laikam 3, bet varētu atgriezties uz Lakers spēli, tad 2
, 2015-01-11 16:43, pirms 10 gadiem
AirSasch rakstīja: Jimmy Butler, Tony Allen, Klay Thompson. Turpināt?
Tu to spried tādēļ, ka tajās spēlēs viņš sametis mazāk pts. Ja nav pts ir assists, steals. Nu laikam tu negribi atzīt, ka viņš šobrīd ir labākais SG visā līgā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-01-11 18:37, pirms 10 gadiem
dandzis rakstīja: un pēc kā tu spried ka viņš ir labākais SG līgā
Pēc tā, ka viņš ir rezultatīvākais līgā, bijis mēneša spēlētājs šosezon, dala assistus 6~ vidēji spēlē, ir savācis visvairāk balsu all star balsojumā no sg + viņš espn vai blacherrepory tika minēts kā galvenais MVP kandidāts (pēc 1/3 sez) abi ar Kariju
, 2015-01-11 18:55, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Pēc tā, ka viņš ir rezultatīvākais līgā, bijis mēneša spēlētājs šosezon, dala assistus 6~ vidēji spēlē, ir savācis visvairāk balsu all star balsojumā no sg + viņš espn vai blacherrepory tika minēts kā galvenais MVP kandidāts (pēc 1/3 sez) abi ar Kariju
Pašam nav apnicis katrā NBA rakstā pieminēt Hārdenu? Ja arī viņš ir labākais SG līgā, tad tikai tāpēc, ka NBA pašlaik trūkst dominējošu SG. Kaut vai tiem pašiem ziedu laiku Kobem un Aiversonam viņš ūdeni var pienest. Playoff gan jau atkal tālāk par otro kārtu netiks.
, 2015-01-11 19:03, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Pašam nav apnicis katrā NBA rakstā pieminēt Hārdenu? Ja arī viņš ir labākais SG līgā, tad tikai tāpēc, ka NBA pašlaik trūkst dominējošu SG. Kaut vai tiem pašiem ziedu laiku Kobem un Aiversonam viņš ūdeni var pienest. Playoff gan jau atkal tālāk par otro kārtu netiks.
beidz dzīvot pagātnē un samierinies, ka Hārdens ir ļoti labs. es gan viņam nedotu MVP, jo viņš nesedz, bet nav arī tik traki, kā runā par viņu. Par playoffu nevar zināt, pašlaik visas pirmās 7 rietumu komandas ir tik spēcīgas, ka grūti vispār tagad kaut ko pateikt.
, 2015-01-11 19:36, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: beidz dzīvot pagātnē un samierinies, ka Hārdens ir ļoti labs. es gan viņam nedotu MVP, jo viņš nesedz, bet nav arī tik traki, kā runā par viņu. Par playoffu nevar zināt, pašlaik visas pirmās 7 rietumu komandas ir tik spēcīgas, ka grūti vispār tagad kaut ko pateikt.
Kurā vietā es saku, ka viņš nav labs? Iespējams, tiešām labākais SG līgā. Vienīgais, ko teicu ka nu nav NBA tik labi SG kā pirms gadiem 10, kad Hārdens, iespējams, pat TOP3 nebūtu.
, 2015-01-11 20:00, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Kurā vietā es saku, ka viņš nav labs? Iespējams, tiešām labākais SG līgā. Vienīgais, ko teicu ka nu nav NBA tik labi SG kā pirms gadiem 10, kad Hārdens, iespējams, pat TOP3 nebūtu.
tu runā tā, it kā katrā komandā būtu bijis kāds nereālais SG Kārters, T-Mac, Aiversons, Kobe un Alens - nosauc vēl kādu, kurš baigi labāks būtu bijis sākot ar 2000.gadiem. Veids vēl ir pie aktīvajiem.

Laiki mainās, tas jau loģiski, tagad ir pilns ar labiem PG un PF, pie SF arī konkurences netrūkst
, 2015-01-11 20:17, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: tu runā tā, it kā katrā komandā būtu bijis kāds nereālais SG Kārters, T-Mac, Aiversons, Kobe un Alens - nosauc vēl kādu, kurš baigi labāks būtu bijis sākot ar 2000.gadiem. Veids vēl ir pie aktīvajiem.

Laiki mainās, tas jau loģiski, tagad ir pilns ar labiem PG un PF, pie SF arī konkurences netrūkst
Ko tieši tu nesaproti? Es tieši to saku, ka pašlaik viņš skaitās, iespējams, labākais, bet toreiz būtu vienkārši labs, jo kādi 3 vai 4 SG būtu viņam priekšā. Es rakstīju, ka viņš nebūtu TOP 3, un tu pats arī nosauci tos, kas bija labāki. Visu cieņu Tompsonam, Derozanam vai Elisam, bet manā skatījumā viņi nestāv klāt tevis nosauktajiem vīriem.
, 2015-01-11 20:27, pirms 10 gadiem
Jei jei atkal divas labas agrās spēles

Jācer, ka visi eksperti skatīsies, lai pēc tam nerunātu par piecu minūšu hailaitiem
, 2015-01-11 20:29, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Ko tieši tu nesaproti? Es tieši to saku, ka pašlaik viņš skaitās, iespējams, labākais, bet toreiz būtu vienkārši labs, jo kādi 3 vai 4 SG būtu viņam priekšā. Es rakstīju, ka viņš nebūtu TOP 3, un tu pats arī nosauci tos, kas bija labāki. Visu cieņu Tompsonam, Derozanam vai Elisam, bet manā skatījumā viņi nestāv klāt tevis nosauktajiem vīriem.
nu bet kāds sakars tam, ka Hārdenu pielīdzini tiem, kas iepriekš spēlējuši? Tas jau loģiski, ka par viņu ir labāki bijuši, jo nekāds Dievs arī mūsdienās viņš nav. Tas tāpat, kā teikt, ka Džordans labāks par Hārdenu - nu ok, jā, bet tā ir pagātne. principā šobrīd līgā neviens nav savā kategorijā labākais vēsturē, vienīgais uz jautājuma zīmes ir LeBrons, kuru baigi salīdzina ar Leriju un Ērvingu.
, 2015-01-11 20:39, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: nu bet kāds sakars tam, ka Hārdenu pielīdzini tiem, kas iepriekš spēlējuši? Tas jau loģiski, ka par viņu ir labāki bijuši, jo nekāds Dievs arī mūsdienās viņš nav. Tas tāpat, kā teikt, ka Džordans labāks par Hārdenu - nu ok, jā, bet tā ir pagātne. principā šobrīd līgā neviens nav savā kategorijā labākais vēsturē, vienīgais uz jautājuma zīmes ir LeBrons, kuru baigi salīdzina ar Leriju un Ērvingu.
Biju to domājis tā, ka tādas konkurences neesamība liek Hārdenam izskatīties labākam nekā viņš ir, jo te sportacentrā vienkārši visu laiku ir tādi, kas bāž sejā to, ka viņš ir labākais SG līgā, ņemot to par argumentu tam, ka viņš ir pelnījis MVP. Man, piemēram, ļoti patīk Joakims Noā, bet es nedomāju, ka viņš pie normālas konkurences būtu ticis NBA sezonas pirmajā pieciniekā.
, 2015-01-11 20:47, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Biju to domājis tā, ka tādas konkurences neesamība liek Hārdenam izskatīties labākam nekā viņš ir, jo te sportacentrā vienkārši visu laiku ir tādi, kas bāž sejā to, ka viņš ir labākais SG līgā, ņemot to par argumentu tam, ka viņš ir pelnījis MVP. Man, piemēram, ļoti patīk Joakims Noā, bet es nedomāju, ka viņš pie normālas konkurences būtu ticis NBA sezonas pirmajā pieciniekā.
nu man Hārdens arī liekas uzpūsts burbulis, nav jau viņš nekāds diženais, bet ne kurš katrs var vidēji mest 27 punktus (ar labu %,) un pats galvenais - uzvarēt spēles (28-11 bilance). Par to MVP ir drusku pārspīlēti, jo Hjūstona ir laba komanda, kura liek viņam izskatīties labi, galvenokārt aizsardzībā. Un vēl jau viņam ir top 3 līgas centrs. MVP viņam tomēr nebūs, ja vien Hjūstona netiek 1. vietā standingā un Hārdens spēlē ar tādu pašu vai labāku statistiku. Vēl jau Karijs, Gazols un arī LeBrons iespēlēsies un būs iespēja viņam parādīt, cik nozīmīgs Klīvlendai viņš, jo tagad viņi neko nespēj uzvarēt.
, 2015-01-11 20:56, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Tu to spried tādēļ, ka tajās spēlēs viņš sametis mazāk pts. Ja nav pts ir assists, steals. Nu laikam tu negribi atzīt, ka viņš šobrīd ir labākais SG visā līgā
Izskatīsim Hārdena kandidatūru uz labākā SG titulu.
Uzbrukumā Hārdens ir top pieci spēlētājs, es domāju, ka neviens ar to nestrīdēsies. Personīgi es uzkskatu, ka 4. labakais uzbrucējs aiz Duranta, Lebrona, Karmelo.
Bet ko nozīmē SG tu zini? Shooting guard. Es uzsvēršu GUARD. Uzbrūkošais aizsargs. Viņš nav tikai uzbrucējs, viņš ir aizsargs. Ja ņemam vērā abus aspektus - gan aizsardzību, gan uzbrukumu, vai tu joprojām uzskati ka viņš ir labākais SG? Vai viņš pārspēj Batleru Un Tompsonu? To pašu Kobi, ja skatamies uz abiem laukuma galiem?
Ja skatamies tikai uzbrukumu, tad jā, tur tev taisnība, Hārdens ir labākais.

https://www.youtube.com/watch?v=AC5...
https://www.youtube.com/watch?v=wVY...
, 2015-01-11 21:06, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: nu man Hārdens arī liekas uzpūsts burbulis, nav jau viņš nekāds diženais, bet ne kurš katrs var vidēji mest 27 punktus (ar labu %,) un pats galvenais - uzvarēt spēles (28-11 bilance). Par to MVP ir drusku pārspīlēti, jo Hjūstona ir laba komanda, kura liek viņam izskatīties labi, galvenokārt aizsardzībā. Un vēl jau viņam ir top 3 līgas centrs. MVP viņam tomēr nebūs, ja vien Hjūstona netiek 1. vietā standingā un Hārdens spēlē ar tādu pašu vai labāku statistiku. Vēl jau Karijs, Gazols un arī LeBrons iespēlēsies un būs iespēja viņam parādīt, cik nozīmīgs Klīvlendai viņš, jo tagad viņi neko nespēj uzvarēt.
Lebronam varētu patraucēt komandas bilance, jo viņa prombūtnes laikā izlieto ūdeni būs grūti sasmelt.
, 2015-01-11 21:11, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Lebronam varētu patraucēt komandas bilance, jo viņa prombūtnes laikā izlieto ūdeni būs grūti sasmelt.
nu es domāju, ka līdz top 3, top 4 Cavus aizvilks un uz šo zaudējumu fona varēs saskatīt, cik vērtīgs ir LeBrons savai komandai, bet nu tad jau redzēs, ka lietas izvērtīsies
, 2015-01-11 21:28, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Pašam nav apnicis katrā NBA rakstā pieminēt Hārdenu? Ja arī viņš ir labākais SG līgā, tad tikai tāpēc, ka NBA pašlaik trūkst dominējošu SG. Kaut vai tiem pašiem ziedu laiku Kobem un Aiversonam viņš ūdeni var pienest. Playoff gan jau atkal tālāk par otro kārtu netiks.
Es to pieminu, jo tas ir mans favorīts, līdzīgi kā te visi piemin LBJ, Kobi u.c Oklahomā viņš bija RW un KD ēnā, šeit HOU viņš dominē
, 2015-01-11 22:04, pirms 10 gadiem
AirSasch rakstīja: Izskatīsim Hārdena kandidatūru uz labākā SG titulu.
Uzbrukumā Hārdens ir top pieci spēlētājs, es domāju, ka neviens ar to nestrīdēsies. Personīgi es uzkskatu, ka 4. labakais uzbrucējs aiz Duranta, Lebrona, Karmelo.
Bet ko nozīmē SG tu zini? Shooting guard. Es uzsvēršu GUARD. Uzbrūkošais aizsargs. Viņš nav tikai uzbrucējs, viņš ir aizsargs. Ja ņemam vērā abus aspektus - gan aizsardzību, gan uzbrukumu, vai tu joprojām uzskati ka viņš ir labākais SG? Vai viņš pārspēj Batleru Un Tompsonu? To pašu Kobi, ja skatamies uz abiem laukuma galiem?
Ja skatamies tikai uzbrukumu, tad jā, tur tev taisnība, Hārdens ir labākais.

https://www.youtube.com/watch?v=AC5...
https://www.youtube.com/watch?v=wVYJULACcao
Ha ha.... SG = Shooting guard un tas nozīmē, ka viņam vienīgajam jāaizsargājās? SF nespēlē aizsardzībā? SF/PF tak rakstīts Forward... tad jau aizsardzībā nav jāspēlē
, 2015-01-12 00:04, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ha ha.... SG = Shooting guard un tas nozīmē, ka viņam vienīgajam jāaizsargājās? SF nespēlē aizsardzībā? SF/PF tak rakstīts Forward... tad jau aizsardzībā nav jāspēlē
Eh vecīt, vai tad es rakstīju to? Pirmā aizsardzības līnija, kad pretiniekam ir bumba, ir PG un SG, šīm divām pozīcijām tas ir vitāli svarīgi.
, 2015-01-12 01:44, pirms 10 gadiem
Nav pat jēgas strīdēties Hārdens ir labākais SG un viss, vienalga, kas ir bijuši pirms vai pēc, bet uz šo brīdi ta vienkarši ir, un tie nosauktie veči kas varētu viņu nosegt, pilnīgas, aplamības, varbūt atsevišķā spēlē tā var notikt, bet kopumā, Hardeens ir viens no labākajiem vīriem uzbrukumā vispār NBA ! Un sakot, ka Hjūstonai ir laba komanda, cik spēles izlaidis Howards šosezon un paskaiet ,un Hjūstona vienalga ar Hārdenu priekšgalā, uzvilak 70% spēļu, lūdzu, kas tad vēl tāds labs nāk aiz Howarda kas nebūtu citām komandām, būtībā Lakers sastāvs, tikai Hārdens smagi velk to blici uz priekšu ! Varbūt pieklibo aizsardzība, bet tpc ir komandas biedri un basketbols ir komandas spēlē, katram komandā savs uzdevums, un ko viņš neizdara aizsardzībā, to noteikti ar pluss zīmi kompensē uzbrukumā !