Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

ESPN apskatnieks: "Ja Porziņģis paliktu Eiropā, nākamgad diezgan droši būtu drafta Top 10"

ESPN apskatnieks: "Ja Porziņģis paliktu Eiropā, nākamgad diezgan droši būtu drafta Top 10"
Kristaps Porziņģis
Foto: acb.com

Latvijas basketbola uzbrucējam Kristapam Porziņģim vajadzētu uzlabot spēli groza tuvumā un kļūt spēcīgākam un izturīgākam, tomēr viņa talants ir vērā ņemams, atzinis "ESPN Insider" apskatnieks Čads Fords. Ja "Cajasol" uzbrucējs arī nākamsezon paliktu Eiropā, viņš varētu nākamā gada draftā iekļūt labāko desmitniekā.

Pēc "adidas Eurocamp" beigām ESPN apskatnieks Čads Fords apkopojis sarakstu ar, viņaprāt, 10 labākajiem drafta kandidātiem ārpus ASV. Trešajā vietā Fords ielicis Latvijas uzbrucēju Kristapu Porziņģi, kurš pagājušo sezonu pavadīja ACB līgas klubā "Cajasol".

"Porziņģis pamazām kāpj uz augšu pa drafta kandidātu sarakstu, jo NBA komandas saskata labu pirmās kārtas vidus vai lejasdaļas potenciālu. Iespaidīga šķiet viņa produktivitāte, ko Porziņģis demonstrē, iespējams, spēcīgākajā līgā Eiropā. Tāpat uzmanību piesaista viņa augums, atlētiskās spējas un basketbola prasmju kopums – spēja izpildīt tālmetienus, radīt iespējas pēc dribla un bloķēt pretinieku metienus," īsumā apkopojis Fords.

"Tomēr viņš vēl nav gatavs. Porziņģim vajag vairāk spēka un sīkstuma, kā arī jāuzlabo sava spēle groza tuvumā. Tomēr - kā to saprata daudzas no komandām, kas pagājušā gada draftā palaida garām Antetokounpo - dažkārt ir pareizāk izvēlēties talantu un būt pacietīgākiem. Šobrīd izskatās, ka "Bucks" dabūja puisi, kam pērn vajadzēja būt pirmajam numuram. Ja Porziņģis paliktu Eiropā, viņš diezgan droši nākamgad būtu drafta Top 10," piebilda Fords.

Pirmo sarakstā Fords ierindo Austrālijas basketbolistu Danti Eksumu, kurš, lai gan ļoti bieži klātienē nav manīts, tomēr tās reizes, kad ir bijis manāms plašākai publikai, bijis ārkārtīgi pārliecinošs, to vidū arī salīdzinājumā ar citiem vadošajiem drafta kandidātiem. Otrais ir horvātu "Cibona" uzbrucējs Dario Šaričs, kurš aizvadītajā sezonā tiks atzīts par Adrijas līgas fināla MVP un rādīja labu sniegumu arī U19 pasaules čempionātā.

Top 10 ārzemnieki NBA draftā 2014

VSpēlētājsPoz.Valsts
1.Dante EksumsGAustrālija
2.Dario ŠaričsFHorvātija
3.Kristaps PorziņģisPFLatvija
4.Jusufs NurkičsCBosnija
5.Klints KapelaPFŠveice
6.Artjoms KļimenkoCKrievija
7.Valters TavaressCSpānija
8.Vasilije MicičsPGSerbija
9.Bogdans BogdanovičsSGSerbija
10.Alesandro DžentileSFItālija

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader In Sports

  +1 [+] [-]

, 2014-06-10 14:13, pirms 10 gadiem
a ja traumas? tad vispār drafts čūčū

     [+] [-]

, 2014-06-10 14:14, pirms 10 gadiem
Kaada starpiiba? Galvenais, ka pirmajaa kaartaa. Labaak tagad nekaa nakamsezon tpu,tpu,tpu , notraumeejas un nevar sevi pieraadiit. Kaa Berteenam spurs ruupeejaas par vinju. Jo aatraak, jo labaak.
Kobe arii vareeja gadu pagaidiit un buut top 10

     [+] [-]

, 2014-06-10 14:38, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Kaada starpiiba? Galvenais, ka pirmajaa kaartaa. Labaak tagad nekaa nakamsezon tpu,tpu,tpu , notraumeejas un nevar sevi pieraadiit. Kaa Berteenam spurs ruupeejaas par vinju. Jo aatraak, jo labaak.
Kobe arii vareeja gadu pagaidiit un buut top 10
Piekrītu - ja šogad spīd 1.kārta, tad jākaļ dzelzs, kamēr karsta! Nedod Dievs kāda trauma vēl, kačājot to spēku un masu šeit pat. Ja šogad reāla būtu vien otrā kārta, tad gan varētu vēl rēķināt, palikt Eiropā, nobriest un mēģināt pēc gada, bet Kristapa gadījumā - pirmā kārta jāņem ciet šogad, ja to var izdarīt - kāda starpība, 10, 20, utt.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-10 15:33, pirms 10 gadiem
Ieteiktu ari iet uz 15.gada draftu tur bus top10, ja progreses - tad drosi.
Vienigais risks ir ar traumam...

     [+] [-]

, 2014-06-10 15:47, pirms 10 gadiem
AB rakstīja: Ieteiktu ari iet uz 15.gada draftu tur bus top10, ja progreses - tad drosi.
Vienigais risks ir ar traumam...
Tur jau tā lieta - no traumām nav pasargāts neviens! Tā kā es domāju, nav ko riskēt!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-10 16:26, pirms 10 gadiem
Būtu man izvēle, tad es vēl to vienu gadu pavadītu Eiropā. Progresēs vēl un tad jau droši ielīdīs NBA. Traumas labāk nepieminēsim, iztiks bez tām šoreiz.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-10 16:28, pirms 10 gadiem
ficuks rakstīja: Piekrītu - ja šogad spīd 1.kārta, tad jākaļ dzelzs, kamēr karsta! Nedod Dievs kāda trauma vēl, kačājot to spēku un masu šeit pat. Ja šogad reāla būtu vien otrā kārta, tad gan varētu vēl rēķināt, palikt Eiropā, nobriest un mēģināt pēc gada, bet Kristapa gadījumā - pirmā kārta jāņem ciet šogad, ja to var izdarīt - kāda starpība, 10, 20, utt.
Nu vispār jau tā drafta loģika ir tāda - jo tevi augstāk draftē, jo pašam spēlētājam labāk, jo tu nonāc sliktākā (uz papīra) komandā, tev tiek vairāk spēles laiks, ap tevi vairāk strādā un attīstīties ir vieglāk. Reāli gan praksē tā situācija ir nedaudz cita un ir diezgan svarīgi nonākt pēc iespējas labākā organizācijā neatkarīgi no drafta numura vai tā brīža komandas kvalitātes. Labi piemēri - Spurs, OKC; slikti piemēri - Klīvlenda, Milvokī!
Tā kā jāpiekrīt vien tev ir, ka priekš viņa, šobrīd laikam nav tik svarīgi tas, cik augstu viņu nodraftē, labāk tad jau, lai zemāk nodraftē tā pati OKC, nekā kaut kāda ļevā frančīze.
Par Bertānu te ierunājās, viņš itkā ir diezgan labs spēlētājs, viņam jau arī tobrīd deva gandrīz tikpat labas pozīcijas, kā Porziņģim - 1. raunda vidus/beigas. Un nodraftēja tikai 2. kārtā. Un tā kā tika arī pie pasmagāka savainojuma, tad, ļoti iespējams, ka pēc tam viņš vispār nemaz nebūtu nodraftēts.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-10 16:42, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Nu vispār jau tā drafta loģika ir tāda - jo tevi augstāk draftē, jo pašam spēlētājam labāk, jo tu nonāc sliktākā (uz papīra) komandā, tev tiek vairāk spēles laiks, ap tevi vairāk strādā un attīstīties ir vieglāk. Reāli gan praksē tā situācija ir nedaudz cita un ir diezgan svarīgi nonākt pēc iespējas labākā organizācijā neatkarīgi no drafta numura vai tā brīža komandas kvalitātes. Labi piemēri - Spurs, OKC; slikti piemēri - Klīvlenda, Milvokī!
Tā kā jāpiekrīt vien tev ir, ka priekš viņa, šobrīd laikam nav tik svarīgi tas, cik augstu viņu nodraftē, labāk tad jau, lai zemāk nodraftē tā pati OKC, nekā kaut kāda ļevā frančīze.
Par Bertānu te ierunājās, viņš itkā ir diezgan labs spēlētājs, viņam jau arī tobrīd deva gandrīz tikpat labas pozīcijas, kā Porziņģim - 1. raunda vidus/beigas. Un nodraftēja tikai 2. kārtā. Un tā kā tika arī pie pasmagāka savainojuma, tad, ļoti iespējams, ka pēc tam viņš vispār nemaz nebūtu nodraftēts.
Par Klivlendu gruti piekrist.. ja esi talants tad Klivlenda tevi vienu nepametīs un palīdzēs kā viens spēs un ziedos tam visu kas ir vajadzīgs!

Spilgts piemērs tam bija/ir Ilgauskas! Cita komanda jau sen būtu izmetusi Ilgausku no komandas izpērkot līgumu! Bet Klivlenda palidzeja big Z tikt uz strīpas!

Šis viens tik ļooti spilgtais gadījums daudz par ko liecina šajā organizācijā!

Protams jābūt talantam lai tā auklētos un būtu vērts gaidīt šos augļus no šī talanta!

     [+] [-]

, 2014-06-10 16:42, pirms 10 gadiem
Es Porzinģa vietā paliktu šogad draftā, jo viņš ir stabils 1. kārtas kandidāts, bet ja riskēs un paļausies uz nākamo sezonu, var notikt kautkas, un visa karjera aiziet lejā. Lai šosezon nodraftē un tad lai cīnas pa Eiropu, bet viņš piederēs kādam NBA klubam!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-10 17:50, pirms 10 gadiem
Vismaz man liekas ka vajag tagad drafteties !!! reali ja tu draftejies top 10 tad tevi paņem top 10 sliktakaa komanda kas reti cinas par play-off

  -1 [+] [-]

, 2014-06-10 18:31, pirms 10 gadiem
canuks20 rakstīja: Vismaz man liekas ka vajag tagad drafteties !!! reali ja tu draftejies top 10 tad tevi paņem top 10 sliktakaa komanda kas reti cinas par play-off
Minhauzen tu toch esi duraks

  -1 [+] [-]

, 2014-06-10 18:57, pirms 10 gadiem
Pašečņiks nākamgad varētu nodraftēties, ja smagi rukās un pierādīs sevi!

     [+] [-]

, 2014-06-10 20:11, pirms 10 gadiem
Manuprāt arguments iet uz draftu ar domu, ka tik nenotraumējas ir absolūti greizs.

1) Trauma sačakarētu karjer tā vai tā ... būtu draftēts vai nē.
2) NBA viņa miesas būves kadram ir daudz reālāk iedzīvoties nekā spēlējot Cajasol.

Domāju, ka Kristaps karjeru plāno ilgtermiņā, un izvēlēsies variantu, kas palīdzēs sasniegt lielāko labumu. (Nauda-attīstības iespējas, sadzīviskie apstākļi utt.)

     [+] [-]

, 2014-06-11 01:40, pirms 10 gadiem
ficuks rakstīja: Piekrītu - ja šogad spīd 1.kārta, tad jākaļ dzelzs, kamēr karsta! Nedod Dievs kāda trauma vēl, kačājot to spēku un masu šeit pat. Ja šogad reāla būtu vien otrā kārta, tad gan varētu vēl rēķināt, palikt Eiropā, nobriest un mēģināt pēc gada, bet Kristapa gadījumā - pirmā kārta jāņem ciet šogad, ja to var izdarīt - kāda starpība, 10, 20, utt.
10 un 20 šķirba var būt minūtes laukumā- 5 vai 20. Bet arī līderu komandā ietrāpīt labi.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-11 07:06, pirms 10 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: Minhauzen tu toch esi duraks
Kad tu vienreiz sapratisi------>visur kur ir raxtits Biedrins vai asociejas ar viņu----->vnk smird
P.s Tu ta ka tads parazits-kur ieraugi manu koment-vienmer piesienies !!! Nu neesi tu man vajadzigs

     [+] [-]

, 2014-06-11 09:16, pirms 10 gadiem
Vecit, jebko ko izlemsi bus pareizi! VANAGI ar tevi !