Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Spurs" pārliecinoši uzvar Čikāgu, "Warriors" apspēlē "Clippers"

Rolands Eliņš

"Spurs" pārliecinoši uzvar Čikāgu, "Warriors" apspēlē "Clippers"
Tonijs Pārkers
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas vakara agrajā spēlē Sanantonio "Spurs" ar 116:105 pārspēja Čikāgas "Bulls", bet Goldensteitas "Warriors" ar 106:98 apspēlēja "Clippers".

Čikāgas "Bulls" mačā pret pašreizējo NBA čempioni izvirzījās vadībā 2:0 un 4:2, taču tās arī palika divas vienīgās reizes, kad "Spurs" šodien bija iedzinējos. Derika Rouza traumas laikā lielāks spēles laiks jāuzņemas Āronam Bruksam, taču viņš pilnvērtīgi nespēja tikt galā ar Toniju Pārkeru, kurš trāpīja 13 no 19 metieniem no spēles.

Saspēles vadītāja problēmas Čikāgai izpaudās ne tikai aizsardzībā, jo pretinieki ļoti bieži piespieda kļūdīties un guva 35(!) punktus ātrajos uzbrukumos. "Spurs" paši pieļāva tikai septiņas kļūdas, proti, trīsreiz mazāk nekā Čikāga.
Pēc pirmā puslaika "Spurs" pārsvars sasniedza 18 punktus, taču "Bulls" atbildēja ar 38 punktu trešo ceturtdaļu. Vairākus grozus guva Maiks Danlīvijs, aktīvi darbojās Pau Gazols, taču "Spurs" arī iemeta 30 punktus, saglabājot lielāko daļu pārsvara, kuru nosargāja arī līdz spēles beigām, uzvarot 116:105.

Pārkers guva 32 punktus, Kavai Lenards pievienoja 20, tiesa, viņam bija nepieciešami 20 metieni no spēles. Čikāgas sastāvā Gazolam 23 punkti un 15 atlēkušās bumbas, bet Bruksam 22 punkti. Žoakims Noā atzīmējās ar deviņām rezultatīvām piespēlēm, taču arī ar piecām piezīmēm un kļūdām, turklāt guva tikai četrus punktus. Tas gan tik un tā bija vairāk nekā Timam Dankanam, kurš aizmeta garām visus astoņus metienus no spēles un palika ar trim punktiem.

Šis zaudējums liek Čikāgai noslīdēt uz ceturto vietu Austrumos, priekšā palaižot Klīvlendu un Toronto, bet "Spurs" pacēlusies uz sesto vietu Rietumos. Abām komandām šobrīd 39 uzvaras, tiesa, Čikāgai par diviem zaudējumiem vairāk.

Līgas līdere "Warriors" savukārt uzņēma Losandželosas "Clippers", kas reizē bija arī divu elites saspēles vadītāju - Stefena Karija un Krisa Pola - satikšanās. Karijs šajā spēlē neizcēlās ar īpaši iespaidīgu statistiku, taču parūpējās par komandas uzbrukuma daudzveidību, un "Warriors" pēc pirmā puslaika bija vadībā ar plus septiņi. Trešajā ceturtdaļā "Warriors" uzvarēja 30:18, praktiski izlemjot mača likteni. "Clippers" gan pievilka līdz astoņu punktu atstatumam (98:106), taču pretinieku uzvaru tā nopietni neapdraudēja.

Ar 23 punktiem uzvarētāju sastāvā rezultatīvākais bija Dreimonds Grīns, bet 21 pievienoja arī Klejs Tompsons un Šons Livingstons. Karijam "tikai" 12 punkti un četras rezultatīvas piespēles. "Clippers" komandā 22 punkti Ostinam Riversam, bet Krisam Polam 14 punkti un 11 piespēles. "Clippers" šis bija otrais zaudējums pēc kārtas, un komanda vairs tikai par uzvaras tiesu priekšā Sanantonio.

Stefens Karijs terorizē "Clippers" aizsardzību

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 22:02, pirms 10 gadiem
Spurs uzņems apgriezienus uz play-offiem par to šaubu nav

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 22:13, pirms 10 gadiem
ja spurs ieņem 3.-6. vietu, tad pretī nāktu Rockets(pagaidām 3.), Portlenda(4) vai Clippers(5). manuprāt, diezgan pateicīgi, lai piešautu pēdējās shēmas arī 1. kārtā

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 00:12, pirms 10 gadiem
Smiekli sanāca par DeAndrē flopu, tādēļ vien Clippers izraisa milzīgas antipātijas, ka tur vieni vienīgi floperi.
Livingstons šovakar bija karsts, lieliska spēle no viņa puses un Stefa trakais metiens saplosot Clippers aizsardzību bija kaut kas. Stefam šovakar bāls sniegums, tādēļ Hārdens turpina atrauties MVP race.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-09 00:19, pirms 10 gadiem
paske12345 rakstīja: Smiekli sanāca par DeAndrē flopu, tādēļ vien Clippers izraisa milzīgas antipātijas, ka tur vieni vienīgi floperi.
Livingstons šovakar bija karsts, lieliska spēle no viņa puses un Stefa trakais metiens saplosot Clippers aizsardzību bija kaut kas. Stefam šovakar bāls sniegums, tādēļ Hārdens turpina atrauties MVP race.
MVP Race by paske Pa lielam, neko viņš nekur neatraujas, visticamāk MVP tiks Karijam, ja Warriors pārliecinoši beigs sezonu, un turpinās to ko dara šobrīd.

     [+] [-]

, 2015-03-09 00:34, pirms 10 gadiem
Tomēr tāds čujs, ka GSW plovos paliks atkal ar garu degunu. Domāju, ka GSW pat finālā netiks.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 00:37, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: MVP Race by paske Pa lielam, neko viņš nekur neatraujas, visticamāk MVP tiks Karijam, ja Warriors pārliecinoši beigs sezonu, un turpinās to ko dara šobrīd.
Negvelz niekus! Karijam blakus ir Tompsons un co, lielisks beņķis, bet kas ir Rockets? Viņiem pat nav izteikta centra spēlētāja, kamēr Hovards vēl nav atgriezies ierindā. Gribi to vai negribi atzīt, bet Hārdens ir pelnījis MVP šajā sezonā vairāk kā jebkurš cits, jo komandu viņš nopietni velk uz priekšu, + līderis gūtajos punktos aiz Vestbrūka un pārēja statistika ir +/- vienāda ar Kariju.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-09 00:40, pirms 10 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Negvelz niekus! Karijam blakus ir Tompsons un co, lielisks beņķis, bet kas ir Rockets? Viņiem pat nav izteikta centra spēlētāja, kamēr Hovards vēl nav atgriezies ierindā. Gribi to vai negribi atzīt, bet Hārdens ir pelnījis MVP šajā sezonā vairāk kā jebkurš cits, jo komandu viņš nopietni velk uz priekšu, + līderis gūtajos punktos aiz Vestbrūka un pārēja statistika ir +/- vienāda ar Kariju.
Es nesaku, ka nav pelnījis, uzvelcies kā mazs puika. Es vienkārši saku, ka manuprāt dos Karijam. Un neba, jau pirmā reize, kad komandas uzvaras nosaka, to, kurš būs pirmais.

Bet tas teksts par Tompsonu? Nu un, kautkā pirms sezonas neviens viņu debesīs necēla.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-09 00:40, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Tomēr tāds čujs, ka GSW plovos paliks atkal ar garu degunu. Domāju, ka GSW pat finālā netiks.
Ja pretī nāks OKC, tad Kareivji paliks ar garu degunu, tas ir skaidrāks par skaidru, lai gan būtu nedaudz pat žēl.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-09 00:43, pirms 10 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Ja pretī nāks OKC, tad Kareivji paliks ar garu degunu, tas ir skaidrāks par skaidru, lai gan būtu nedaudz pat žēl.
Un ko var uzvarēt Rockets? Spurs - NĒ, Mavs? Nē. Clips, drīzāk nē. Vienīgi Portlendu, uz kuriem visi gribētu tikt.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-09 00:45, pirms 10 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Ja pretī nāks OKC, tad Kareivji paliks ar garu degunu, tas ir skaidrāks par skaidru, lai gan būtu nedaudz pat žēl.
OKC vispirms vēl jātiek PO, jo Pelikāni min uz papēžiem ar Deivisu ierindā

  -2 [+] [-]

, 2015-03-09 00:50, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es nesaku, ka nav pelnījis, uzvelcies kā mazs puika. Es vienkārši saku, ka manuprāt dos Karijam. Un neba, jau pirmā reize, kad komandas uzvaras nosaka, to, kurš būs pirmais.

Bet tas teksts par Tompsonu? Nu un, kautkā pirms sezonas neviens viņu debesīs necēla.
Tad jau tas pats Džeimss būtu vairāk pelnījis MVP kā Karijs. Nav nekas pret viņu, bet skatoties uz komandu sastāviem u.t.t., es palieku pie sava. Bez Karija GSW tāpat turpinātu uzvarēt, bet Rockets bez Hārdena, vai Cavaliers bez Lebrona ir komandas, kas vairāk zaudēs kā spēs izcīnīt uzvaras. Es uzskatu, ka nebūtu godīgi atdot MVP Karijam.
Vai tad bija liels iemesls celt? Tu taču kā GSW atbalstītājs varēji pacelt viņu saulītē. Visu GSW nebija diža iemesla slavēt, bet redz, sezona mūs visus pārsteidza un Tompsons vēl jo vairāk. Puisis piedalījās ASG, tādēļ nekas cits mums neatliekt kā teikt, ka viņš ir viena no divām GSW zvaigznēm. Samērā pastulba Tev loģika, bet tas ir piedodams, jo zinu Tavu sāpi par Lakers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 00:54, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un ko var uzvarēt Rockets? Spurs - NĒ, Mavs? Nē. Clips, drīzāk nē. Vienīgi Portlendu, uz kuriem visi gribētu tikt.
Spurs uz doto brīdi demonstrē ļoti nestabilu sniegumu, kas zin, kas tur īsti notiek, Mavs ir tikpat neprognozējama komanda un Clippers manā skatījumā ir visvieglākais kumos ikvienam, kam viņi nāks pretī. Rockets sastāvs stingri atškiras no pagājuša gada sastāva, tādēļ neskrien notikumiem pa priekšu un vēl, ne velti Hjūstona ir priekšā visām Tavām nosauktajām komandām.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 00:55, pirms 10 gadiem
Cipanz rakstīja: OKC vispirms vēl jātiek PO, jo Pelikāni min uz papēžiem ar Deivisu ierindā
Piemirsu, ka Deiviss ir atgriezies ierindā, ja Pelikāni aizies garām OKC, tad GSW pārvarēs pirmo kārtu, bet pret OKC es neticu, ka spētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 01:07, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nebūtu tik pārliecināts
GSW ir izveidojusies komandas ķīmija, kamēr Thunders ir tikai milzīgais Duranta potenciāls un Vestbruka fiziskais bezprāts
Nezinu, nezinu, ar Kantera un D.J. Augustīna pievienošanos OKC ir kļuvuši par vēl spēcīgāku pretinieku. Ja nebūtu šie divi nākuši klāt, tad varētu piekrist par GSW uzvaru sērijā. Nav man ne mazākās ticības par GSW uzvaru, ja uzvarēs, tad prieks, ja nē, tad kaut kā vienalga.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 01:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Pelicans nolūzīs, ja pat būs labā situācijā, lai tiktu
Thunders ir krietni vairāk argumentu, lai būtu play off
Protams, ka es arī lieku uz to, ka OKC būs iekš play off. Labi, pateicoties šai diskusijai uzmetīšu aci uz OKC vs Raptors spēli. Īpaši OKC kā komanda nesaista, bet pēc GSW spēles var paskatīties.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 01:22, pirms 10 gadiem
Paskat, Kanteram 7 minūtēs jau 10 punkti. Lielisks maiņas darījums, Kanters priekš OKC ir labs variants un Goberts arī tiek pie vairāk minūtēm iekš Jazz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 02:35, pirms 10 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Tad jau tas pats Džeimss būtu vairāk pelnījis MVP kā Karijs. Nav nekas pret viņu, bet skatoties uz komandu sastāviem u.t.t., es palieku pie sava. Bez Karija GSW tāpat turpinātu uzvarēt, bet Rockets bez Hārdena, vai Cavaliers bez Lebrona ir komandas, kas vairāk zaudēs kā spēs izcīnīt uzvaras. Es uzskatu, ka nebūtu godīgi atdot MVP Karijam.
Vai tad bija liels iemesls celt? Tu taču kā GSW atbalstītājs varēji pacelt viņu saulītē. Visu GSW nebija diža iemesla slavēt, bet redz, sezona mūs visus pārsteidza un Tompsons vēl jo vairāk. Puisis piedalījās ASG, tādēļ nekas cits mums neatliekt kā teikt, ka viņš ir viena no divām GSW zvaigznēm. Samērā pastulba Tev loģika, bet tas ir piedodams, jo zinu Tavu sāpi par Lakers.
Pilnībā piekrītu.

Karijs nav iemesls kpc GSW uzvar, līga paši ar to labi apinās. Es tomēr MVP dotu Hārdenam vai RWB, bet nu, tas ir tikai mans viedoklis. Lebrons būtu Nr3 un tikai #4 MVP kanditāts manuprāt ir Curry.

Šobrīd es teiktu, ja gadījumā visi ir vesali, tad OKC ir labākais starting lineuo līgā, tpc ar ir nesliktas izredzes pret GSW

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 08:32, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Pilnībā piekrītu.

Karijs nav iemesls kpc GSW uzvar, līga paši ar to labi apinās. Es tomēr MVP dotu Hārdenam vai RWB, bet nu, tas ir tikai mans viedoklis. Lebrons būtu Nr3 un tikai #4 MVP kanditāts manuprāt ir Curry.

Šobrīd es teiktu, ja gadījumā visi ir vesali, tad OKC ir labākais starting lineuo līgā, tpc ar ir nesliktas izredzes pret GSW
Labakais starting linup līgā pe pilna un vesela sastāva? Kautkā galīgi nepiekrītu. Kā tas izpaužas? Tieši nupat gribēju rakstīt (pirms ieraudzīju Tavu postu), ka tās OKC iespējas tiek stipri pārvērtētas, jo tā joprojām ir nepietiekami "dziļa", sabalansēta komanda ar pilnvērtīgu beņķi. Lai tur tiktu tālu kādiem 10 cilvēkiem ir jābūt pilnvērtīgā rotācijā, kur jebkurš no beņķa var izšaut. OKC tā tas nav.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 08:39, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jā,
bet kā tas viss izskatīsies momentos, kad izšķiras spēle
Vestbruks ar individuālu spēli var atstāt neizmantotu partneru potenciālu
Tieši tā: Vestbrugs crunch time laikā vienmēr ir maucis iekšā caurgājienā un atmetīs brīvajam tikai retos gadījumos (visbiežāk nē un ir atdūries kā pret sienu) vai arī pūtīs pats truli, kas viņam nav tas pats stabilākais un var beigties ar kluso (arī bieži).

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 09:02, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jā,
bet kā tas viss izskatīsies momentos, kad izšķiras spēle
Vestbruks ar individuālu spēli var atstāt neizmantotu partneru potenciālu
Nuja 17 asisti ir ļoti individuāls spēlētājs un rasselam ir pašam divreiz lielāks potenciāls nekā partneriem viņam ir jauzbruk grozam.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 09:29, pirms 10 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Negvelz niekus! Karijam blakus ir Tompsons un co, lielisks beņķis, bet kas ir Rockets? Viņiem pat nav izteikta centra spēlētāja, kamēr Hovards vēl nav atgriezies ierindā. Gribi to vai negribi atzīt, bet Hārdens ir pelnījis MVP šajā sezonā vairāk kā jebkurš cits, jo komandu viņš nopietni velk uz priekšu, + līderis gūtajos punktos aiz Vestbrūka un pārēja statistika ir +/- vienāda ar Kariju.
Hārdens nebūs pelnījis MVP tik ilgi, kamēr nesāks spēlēt defā. ko dod tas, ka viņš velk komandu uzbrukumā, ja regulāri komandu iegāž aizsardzībā - aizķeršanās aiz blokiem, nespēja izsekot pikenroliem, pretspēlētāja palaišana garām, vēla atgriešanās aizsardzībā. Hārdenu regulāri piesedz kolēģi - Ariza, Beverlijs, Džonss - spēlētāji, kuri šajā ziņā ir galvastiesu pārāki.
Vestbruks, lai arī ir avantūrists uzbrukumā, vismaz defā cīnās godam.
kas attiecas uz Kariju, tad bez komentāriem uzbrukumā un arī aizsardzībā spēlē pietiekami labi. tas pats attiecas uz Lebronu, taču, ja jāizvēlas MVP, tad dotu Karijam, jo viņš šobrīd ir līgas karstākās komandas motors/galvenais vilcējs. un šīs te atrunas, ka Hārdens Hjūstonai ir vērtīgāks kā Karijs Goldensteitai. muļķības! paskaties GSW spēles - kā Karijs vada visu GSW komandu, kā kontrolē spēles tempu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 09:38, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Nuja 17 asisti ir ļoti individuāls spēlētājs un rasselam ir pašam divreiz lielāks potenciāls nekā partneriem viņam ir jauzbruk grozam.
Tie 17 dažreiz assisti rodas, WB atmetot bumbu tad, kad pašam nav reālu iespēju, nevis pārdomātas sadarbības rezultātā. Viņš ir shoot first, pass last spēlētājs. Lai ar tādu PG dabūtu gredzenus, tur jānotiek brīnumam. Un jācer, ka pamanīji ar 9 kļūdas pret Raptors. Tā kā pass vs TO proporcija viņam ir zema pat spēlē, kurā viņš spīd.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 09:57, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Tie 17 dažreiz assisti rodas, WB atmetot bumbu tad, kad pašam nav reālu iespēju, nevis pārdomātas sadarbības rezultātā. Viņš ir shoot first, pass last spēlētājs. Lai ar tādu PG dabūtu gredzenus, tur jānotiek brīnumam. Un jācer, ka pamanīji ar 9 kļūdas pret Raptors. Tā kā pass vs TO proporcija viņam ir zema pat spēlē, kurā viņš spīd.
30+17+11 pasaki kurš ko tādu var izdarīt? Tikai retais. Ko vinam neuzņemties līdera lomu?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 10:04, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: 30+17+11 pasaki kurš ko tādu var izdarīt? Tikai retais. Ko vinam neuzņemties līdera lomu?
Jā, bet cik ir spēlas, kad pat ar RWB labiem statiem, viņi tomēr ir zaudējuši. Pietiek paskatīties tabulā. Es jau nu OKC pagaidām automātiski nenoliktu 8 vietā un neprognozētu spēli ar GSW. Un pat, ja tā notiktu, GSW šobrīd vairāk spēlē komandas basketu, viņiem šogad pie Kera bumba izcili kustas un nav vislaik viena aktiera teātris.

     [+] [-]

, 2015-03-09 23:50, pirms 10 gadiem
ļoti gribētu lai OKC nespēlē pret GSW jau pirmajā kārtā, jo simpatizē abas komandas. bet jūtu, ja OKC pretī nāks GSW , tad OKC varēs doties atpūtā jau pēc pirmās kārtas.