Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Biedriņam divas piespēles līdz triple double

Biedriņam divas piespēles līdz triple double
Andris Biedriņš pret Kobī Braientu
Foto: SCANPIX SWEDEN

Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) ceturto zaudēju pēc kārtas piedzīvojis Goldensteitas ''Warrriors'' klubs, kas savā laukumā ar 106:114 piekāpās rietumu konferences līdervienībai Losandželosas ''Lakers''. Andrim Biedriņam šajā spēlē pietrūka divas piespēles, lai sasniegtu triple double.

Spēli labāk iesāka mājinieki ''Warriors'', bet ''Lakers'' pamazām iespēlējās un pirmo ceturtdaļu noslēdza savā labā ar astoņu punktu pārsvaru 28:20. Otrās ceturtdaļas sākumā ''Lakers'' panāca spēlē lielāko pārsvaru – 17 punktus (41:24). Turpinājumā ''Warriors'' spēja ievērojami samazināt rezultāta starpību, pēc pirmā puslaika ''Lakers'' bija piecu punktu pārsvars 56:51.

Lieliski aizvadījuši otrās ceturtdaļas beigas, kareivji līdzīgā stilā turpināja arī pēc pārtraukuma. Pēc nospēlētām divarpus minūtēm Džamāls Krofords iemeta divus soda metienus un vadībā izvirzīja ''Warriors'' 59:58. Vienubrīd mājinieki ieguva sešu punktu pārsvaru, bet pirms spēles pēdējām 12 minūtēm ''Warriors'' atradās vadībā ar 80:77. Pēdējā ceturtdaļā pārsvarā ritēja līdzīga cīņa, bet tās beigās ''Lakers'' apliecināja augstāku līmeni individuālajā meistarībā, un, galvenokārt pateicoties Pau Gasola un Kobī Braienta pūlēm nodrošināja izšķirošo izrāvienu, uzvarot spēli ar 114:106.

''Lakers'' sastāvā rezultatīvākais ar 33 gūtajiem punktiem bija Gasols, 21 punkts Braienta kontā. ''Warriors'' labā 25 punktus guva Džamāls Krofords.

No statistikas viedokļa labu spēli aizvadīja Latvijas centrs Andris Biedriņš, kurš nospēlētajās 39 minūtēs guva 12 punktus (metienu precizitāte: 2p: 6/8) izcīnīja 17 atlēkušās bumbas (visas aizsardzībā), izdarīja astoņas piespēles (karjeras rekords), trīsreiz bloķēja pretinieku metienus, pārtvēra trīs bumbas, vienreiz kļūdījās un nopelnīja trīs piezīmes.

''Warriors'' šis bija ceturtais zaudējums pēc kārtas un 27. līdzšinējās 37 sezonas spēlēs. Ar desmit uzvarām ''Warriors'' rietumu konferencē ieņem 12.vietu.

Izmantotie resursi:
nba.com


, 2009-01-08 07:56, pirms 16 gadiem
Biedriņš monstrs - maz pietrūka līdz triple-double!
, 2009-01-08 07:56, pirms 16 gadiem
Njaa! Bet speele bija laba!
P.s. Andrim gandriz triple double! Laikam savtiigi nospeeleejis ne?
Slēpts komentārs: Belash
, 2009-01-08 07:57, pirms 16 gadiem
Pritons rakstīja: Njaa! Bet speele bija laba!
P.s. Andrim gandriz triple double! Laikam savtiigi nospeeleejis ne?
ir ir ta cereju, ka dabus tas 3 piespeles vel pedeja, bet neka, bet tapat ir jau labi
Slēpts komentārs: jeremy
, 2009-01-08 07:57, pirms 16 gadiem
Laba spele gan wariors izpildijuma ga Biedrina.
, 2009-01-08 07:57, pirms 16 gadiem
KKa nepirerasti tikai reb pie sava groza
, 2009-01-08 07:57, pirms 16 gadiem
Mar4a rakstīja: malaci pat ja zaudee, prieks ka Biedrins pedejas sekundes iemeta to 2nieku un izrava doble double!
double double vinjam bija jau ceturtdaljas vidu
, 2009-01-08 07:57, pirms 16 gadiem
Biedram 8 asisti Nākamais Nash !
, 2009-01-08 07:58, pirms 16 gadiem
Uhh bija veerts celties tik agri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 07:59, pirms 16 gadiem
Un atkal kjau beigas norokam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 08:00, pirms 16 gadiem
njā žēl ka tos divus assist nedabūja,būtu labs ieraksts viņa biogrāfijā.Bez Gasola LAL tādi pašķidri būtu.Jā Bynum savāca status,bet nav tik iespaidīgs kā pagājušo gad pirms traumas.
, 2009-01-08 08:00, pirms 16 gadiem
Gandrīz.. bet tmēr..
, 2009-01-08 08:00, pirms 16 gadiem
Bimbambol, Turiafam -17, sliktākais +/- visā spēlē!
, 2009-01-08 08:01, pirms 16 gadiem
spāņu muša ar salādēja
, 2009-01-08 08:01, pirms 16 gadiem
Nelsons minuutes 2 pa ilgu 4turtajaa ceturtdaljaa nomarineeja AB uz solinja vaidzeeja jau laist atpaklaj, kad bija 9 min jaaspeelee! un veel taimuoutu nepanjeema laiciigi, kad Leikeri, bija 5 punkti atraavushies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 08:01, pirms 16 gadiem
gazols izniicinaaja warriors
, 2009-01-08 08:02, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Bimbambol, Turiafam -17, sliktākais +/- visā spēlē!
Tak liec tu viņam svētu mieru.Zini teicienu nekustini s..u sāks vēl smirdēt?
, 2009-01-08 08:02, pirms 16 gadiem
creegz rakstīja: Nelsons minuutes 2 pa ilgu 4turtajaa ceturtdaljaa nomarineeja AB uz solinja vaidzeeja jau laist atpaklaj, kad bija 9 min jaaspeelee! un veel taimuoutu nepanjeema laiciigi, kad Leikeri, bija 5 punkti atraavushies!
Tieshi taa!
, 2009-01-08 08:02, pirms 16 gadiem
Kārtējais zāģis galotnē... Prieks par Biedriņu un cerams, ka mājas spēļu sērija dos daudz vairāk un labākas emocijas kā līdz šim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 08:04, pirms 16 gadiem
Mjā, Biedriņš šorīt rādīja brīnumus. 12 punkti, 17 atlēkušās, 8 piespēles, 3 bloki un 3 pārtvertas bumbas. Žēl, ka uzbrukumā nesavāca atlēkušās, bet tik un tā ļoti labi nospēlēja – arī alley-oop iekabināja 4. ceturtdaļā.

Par Po Gazolu – manuprāt, nav īsti Andra vaina, jo Nellijs 4. ceturtdaļu ar īso sastāvu pārsvarā spēlēja.

Ā, vēl aizmirsu pateikt, ka Rendolfs atkal labi izskatījās!
Slēpts komentārs: violator
, 2009-01-08 08:04, pirms 16 gadiem
Lieliska spēle Biedram un komandai,bik nenoveicās jo varēja uzvarēt... bet ir ok
, 2009-01-08 08:05, pirms 16 gadiem
Laba speele.Andrim stati baigi labie!Gaz triple double un veel 3 stiili laikam un 3 bloki!Aizsardziibaa baigi aktiivs bija.Malacis...
, 2009-01-08 08:05, pirms 16 gadiem
ilwerz rakstīja: Kārtējais zāģis galotnē...
Tas jau bija paredzams. Čikstētāji Saša&Gasols visu nokārtotu tapatām + LAL ir Kobe, kas beigās var "izšaut" (neatkarīgi, vai GSW labi spēlē beigās vai nē)
, 2009-01-08 08:05, pirms 16 gadiem
creegz rakstīja: Nelsons minuutes 2 pa ilgu 4turtajaa ceturtdaljaa nomarineeja AB uz solinja vaidzeeja jau laist atpaklaj, kad bija 9 min jaaspeelee! un veel taimuoutu nepanjeema laiciigi, kad Leikeri, bija 5 punkti atraavushies!
Pa kuru laiku ta Dre atpūstos???
, 2009-01-08 08:06, pirms 16 gadiem
4aliic rakstīja: Lieliska spēle Biedram un komandai,bik nenoveicās jo varēja uzvarēt... bet ir ok
nav o.k. zini cik šitādas spēles šozezn jau ir zaudētas,nu nevar pēc zaudējuma būt o.k tad jau nav jēgas spēlēt.
, 2009-01-08 08:07, pirms 16 gadiem
Belash rakstīja: Pa kuru laiku ta Dre atpūstos???
teorētiski visas trīs 1/4 beigās pa minūtei varēja dot un 4-to uz pilno.
Slēpts komentārs: anjo
Slēpts komentārs: Belash
, 2009-01-08 08:22, pirms 16 gadiem
Belash rakstīja: No statistikas viedokļa labu spēlei aizvadīja Latvijas centrs Andris Biedriņš
nu tad jautājums raksta autorams.. no kāda "viedokļa" andris aizvadīja sliktu spēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 08:26, pirms 16 gadiem
EH..
kkada skrobe..
, 2009-01-08 08:28, pirms 16 gadiem
es sarastu, ka tādu ievadu varētu uzblies korijam, kad šis samet 20+ ačus un neatdod nevienu piesp'weli, bet 12p, 8 asisisti, 17rebi, 3 pērķertās, pēc kurām uzreiz bija punkti + tam vēl gandrīz visu spēli pavadīja laukumā.. spēlējot pret abiem leikers garajiem, kuri pret andri spēlēja uz maiņām.. nu veicais andris komandai palīdzēja visu spēles laiku..

un šoreiz pat korijam neko tādu nevar pārmest, jo vismaz centās
, 2009-01-08 08:41, pirms 16 gadiem
tagad seit saaks uzstaadiit rekordus
, 2009-01-08 08:47, pirms 16 gadiem
Leeeroy rakstīja: Uhh bija veerts celties tik agri
Ivanovskis nobāl ne?
, 2009-01-08 08:48, pirms 16 gadiem
Nu žēl protams, ka 48sek līdz beigām pie mīnus 5 AB neiemeta to pusāķi! No vienas puses to varētu nosaukt par spēles izšķirošo brīdi, ko nelabvēļi protams bāzīs acīs, ja vispār spēli redzējuši Spēlē varēja ieķerties, bet atkal vecā dziesma! Piekrītu, ka AB bija ātrā 4/4 jālaiž laukumā jo nevarēja nemanīt, ka Turiafs aizsardzībā galīgi netiek galā zem groza! Prieks par to, ka atšķirībā no pagājušās sezonas, tagad varētu teikt, ka Lakers priekš AB ir ērts pretinieks! Reti kuram centram(ja vispār kādam) ir izdevies šosezon pret LAL vidēji savākt 17 bumbas! Nu Gazols šodien bija lielisks, un kad viņam krīt TĀDI metieni, nosegt nav iespējams!
, 2009-01-08 08:50, pirms 16 gadiem
njā, ja nav normāla saspēles vadītāja, ta Biedriņam jādala piespēles
Slēpts komentārs: jevpistinijs
, 2009-01-08 09:02, pirms 16 gadiem
jevpistinijs rakstīja: Starp citu, Biedrs šosezon vēl ne reizi nav savācis triple double.
Skaidrs, ka viņa dienas komandā ir skaitītas.
tu zviegu taisi?
, 2009-01-08 09:16, pirms 16 gadiem
bimbo un dravnieks ,ja komentes tad teiks, ka andris sacis spelet tik pat labi ka janka ivanovskis. varbut biedru ieveros lads no bbl?
, 2009-01-08 09:18, pirms 16 gadiem
[quote jevpistinijs]
Starp citu, Biedrs šosezon vēl ne reizi nav savācis triple double.
Skaidrs, ka viņa dienas komandā ir skaitītas.

Puisit cik tu no basketbola jedz ? Precizak nejedz
, 2009-01-08 09:22, pirms 16 gadiem
Samērā maz soda metieni... Varbūt mazie pārāk maz uz grozu gāja?
, 2009-01-08 09:25, pirms 16 gadiem
malacis, super ! lieliska spēle
, 2009-01-08 09:28, pirms 16 gadiem
jomajo, kas par spēli Andžas izpildījumā, maz kļūdas, maz piezīmes
, 2009-01-08 09:37, pirms 16 gadiem
Pret Lakers iznakums ir pat loti pienemams.
Biedriņš nospeleja vienkarsi ideali. Vienigi Nelsons vareja vinu palaist atrak 4-taja ceturtdala, jo Turiafam spele negaja, bet pret Gasolu vislabak vareja nospelet tiesi Biedriņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 09:40, pirms 16 gadiem
starp citu - tīri normāls raksts par Biedru..
nba.com
Slēpts komentārs: Rooni10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 10:15, pirms 16 gadiem
Kas īsti Wrightam notika, ka tik GSW savainoto soliņš nekļūst vēl garāks!!!!
, 2009-01-08 10:18, pirms 16 gadiem
Prieks dzirdēt kā Biedriņš ārdās.. Bet diemžēl, brīžiem sāk likties, ka viņš vienīgais izliek no sevis visu.. Izskatās jau, ka šī sezona GSW ir norakstāma..
, 2009-01-08 10:19, pirms 16 gadiem
es saviem komentariem sanemu - jo man ir LD avatars?
da veci kamoon tas tik taa prikolam...
, 2009-01-08 10:28, pirms 16 gadiem
Andris vienkārši labākais Labi jau nocīnījās, bet "Lakers" tomēr ir "Lakers".
, 2009-01-08 10:29, pirms 16 gadiem
jevpistinijs rakstīja: Starp citu, Biedrs šosezon vēl ne reizi nav savācis triple double.
Skaidrs, ka viņa dienas komandā ir skaitītas.
Tu sava pagalma čempī noteikti būtu atskaitīts!
, 2009-01-08 10:30, pirms 16 gadiem
Simucis rakstīja: Prieks dzirdēt kā Biedriņš ārdās.. Bet diemžēl, brīžiem sāk likties, ka viņš vienīgais izliek no sevis visu.. Izskatās jau, ka šī sezona GSW ir norakstāma..
kapeec izkstaas?? /GSW ja usen sho seoznu ir norakushi un shobriid odmaa par draftu..vienigias shjaa gadiijuma galiigi nesaprotu kapeec vecais aapsis nelaizh spelet jaunos .... nu bet tas lai uz vinja sirdsapzinjas paliek..

ja par pashu spelei runaa... kads parsteigums - spele tika pzaudeeta atkal delj briesimmigas 4 ceturtdaljas, un kads parsteigums tas takal notikas delj taa ka 4 ceturtdalja lielakoties tika azivadiita ar 4 aizsargiem un vienu centru laukumaa... Nellijs redz nepamaniija cik labi Warriors izskatiijas ar Raitu vai Rendolfu laukumaa PF poziicijaa.. da kautvai Turiafu - galv. normalu PF...
, 2009-01-08 10:37, pirms 16 gadiem
pūce rakstīja: Tu sava pagalma čempī noteikti būtu atskaitīts!
Andža normaals calis
, 2009-01-08 10:37, pirms 16 gadiem
Leeeroy rakstīja: es saviem komentariem sanemu - jo man ir LD avatars?
da veci kamoon tas tik taa prikolam...
jokiem ir robežas un tiem jābūt ar oģeli, lai varētu gardi pasmieties.. tevējie ir kā piecdesmit gadīga ielas meita.. ne gaumes, ne robežas.. tikai riebums jau vien ieraugot..

tā kā iztiksim bez "da veci kamoon".. uz vienas rokas pirkstiem te var saskaitīt tādus, kas tev atļautu sevi šādi uzrunāt
, 2009-01-08 10:42, pirms 16 gadiem
noskatijos video...nu diezgan stulbi zaudeja...beigas atkla padevas - ljoti labi shajas speele speeleja crowford. vot nez kapec ir tadas sajuta kad ellis bus atpakalj tad Magete, Crowford, Jax, Dre un monta varetu paveikt lielas lietas...parejie tadi zljknabji....jacer ka nakotne belineli ari pielix un tad jau nakamaja gada reali skatities uz play off
, 2009-01-08 10:47, pirms 16 gadiem
KOLOSĀLI! shitik daudz REBOUNDI un piespeles!
, 2009-01-08 10:50, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: kapeec izkstaas?? /GSW ja usen sho seoznu ir norakushi un shobriid odmaa par draftu..vienigias shjaa gadiijuma galiigi nesaprotu kapeec vecais aapsis nelaizh spelet jaunos .... nu bet tas lai uz vinja sirdsapzinjas paliek..
Kā Tu to domā, sezonu norakstījuši un domā par draftu? Jā, GSW tikšanai PO šosezon tic tikai paši kvēlākie fani! Bet nu tagad domāt par draftu? Nu, domāju ka pat GSW sistēmā nevarētu būt ka strādā tādi muļķi! Uz spēlēm nāk tūkstošiem līdzjutēji un tie jau nu nepiedotu tagad kaut kādu gatavošanos un domāšanu par draftu, tā vietā lai cīnītos par uzvarām! Nu saprastu vēl, ja iespēlētu jaunos! Bet šajā ziņā GSW paši ir izveidotās situācijas ķīlnieki! Vadošās komandas nopietni pastiprināties pirms PO sāks ap februāra beigām, līdz ar to dārgos miljonāru "zvaigznes" šobrīd nekur aizmainīt nevar, bet nelaist uz laukuma arī nedrīkst, jo tiem maksā lielas naudas un kuram tad pēc soliņa deldēšanas pēc tam tādi būs vajadzīgi? Tā ka paredzu, ka vismaz mēnesi GSW spēles sastāvā un izskatā uz laukuma nekas nemainīsies
, 2009-01-08 10:52, pirms 16 gadiem
e-mīl rakstīja: jokiem ir robežas un tiem jābūt ar oģeli, lai varētu gardi pasmieties.. tevējie ir kā piecdesmit gadīga ielas meita.. ne gaumes, ne robežas.. tikai riebums jau vien ieraugot..

tā kā iztiksim bez "da veci kamoon".. uz vienas rokas pirkstiem te var saskaitīt tādus, kas tev atļautu sevi šādi uzrunāt
un tu esi 1 no taam ielas meitaam?
, 2009-01-08 10:59, pirms 16 gadiem
Leeeroy rakstīja: un tu esi 1 no taam ielas meitaam?
neko gudrāku nevarēji izdomāt.. lasīt ar nemāki.. ko lai tev saka.. dzīvo vesals nabaga cilvēciņ un tiec vaļā tiem sūd*^, kas tev liek lūkties citu uzmanību tik nožēlojamā veidā
, 2009-01-08 11:00, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka kopumā AB tā iz viena no izcilākajām spēlēm karjerā. Padomājiet paši 12+17+8+3+3. Tiešām fantastika un jo īpaši liela lepnuma sajūta par AB.
, 2009-01-08 11:13, pirms 16 gadiem
Alen rakstīja: noskatijos video...nu diezgan stulbi zaudeja...beigas atkla padevas - ljoti labi shajas speele speeleja crowford. vot nez kapec ir tadas sajuta kad ellis bus atpakalj tad Magete, Crowford, Jax, Dre un monta varetu paveikt lielas lietas...parejie tadi zljknabji....jacer ka nakotne belineli ari pielix un tad jau nakamaja gada reali skatities uz play off
Vaitad tiešām Krauford labi nospēlēja? Pēc statistikas skatoties 43 minūtēs 10 iemesti metieni no 26 vēlpietam tikai 4 soda metieni turklāt 7 garām aizmesti truļi... Labi izskatās tikai viņa 9as piespēles...
, 2009-01-08 11:13, pirms 16 gadiem
njā, šogad GW ir vājāki nekā kāds to vispār varēja iedomāties..... mēc cepamies, ka RD ir trīs zāģi pēc kārtas, ko lai saka viņu fani?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 11:24, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: ko liidz tie stati ja komanda zaagjee visiem
Vecīt cik ļoti Tevi interesētu tā komanda ja tur nespēlētu AB???
Personīgi man ir pilnīgi vienalga komanda.. Galvenais lai Andris spēlē un ir normāli stati.. Un tas viņam ir.. Vairāk arī nekas nav vajdzīgs pagaidām..
Paaugsies uzkrās pieredzi. Beigsies šitais līgums.. Būs viens no TOP centriem līgā jo uz to laiku liela daļa no tagadējiem TOP centriem jau būs beiguši spēlēt vai arī būs tuvu tam. Tad Andris noslēgs līgumu ar normālu komandu un varēs cīnīties par gredzeniem.
, 2009-01-08 11:26, pirms 16 gadiem
Neviena atlēkošā uzbrukumā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 12:05, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Kā Tu to domā, sezonu norakstījuši un domā par draftu? Jā, GSW tikšanai PO šosezon tic tikai paši kvēlākie fani! Bet nu tagad domāt par draftu? Nu, domāju ka pat GSW sistēmā nevarētu būt ka strādā tādi muļķi! Uz spēlēm nāk tūkstošiem līdzjutēji un tie jau nu nepiedotu tagad kaut kādu gatavošanos un domāšanu par draftu, tā vietā lai cīnītos par uzvarām! Nu saprastu vēl, ja iespēlētu jaunos! Bet šajā ziņā GSW paši ir izveidotās situācijas ķīlnieki! Vadošās komandas nopietni pastiprināties pirms PO sāks ap februāra beigām, līdz ar to dārgos miljonāru "zvaigznes" šobrīd nekur aizmainīt nevar, bet nelaist uz laukuma arī nedrīkst, jo tiem maksā lielas naudas un kuram tad pēc soliņa deldēšanas pēc tam tādi būs vajadzīgi? Tā ka paredzu, ka vismaz mēnesi GSW spēles sastāvā un izskatā uz laukuma nekas nemainīsies
nu jaa .. tankoshanai ir vel par agru... bet redzot kaadas mulkjibas speles dazhkart sastraadaa Nellijs, pielniigi negribas ticeet ka treneris ar tadu pieredzi un uzvaru bazgaazhu var pieljaut taads stulbiibas... Ta vien gribas ticet ka Nellijs ir gudraks par mums visiem un labi sleepj savu "masterplaanu" ...
, 2009-01-08 12:05, pirms 16 gadiem
edgaritoooo rakstīja: to tak virsrakstā izlasiju, idiot!
Tev jau laikam nespēja ienākt prātā, ka sākotnēji virsraksts bija savādāks, IDIOT?
, 2009-01-08 12:07, pirms 16 gadiem
Alen rakstīja: noskatijos video...nu diezgan stulbi zaudeja...beigas atkla padevas - ljoti labi shajas speele speeleja crowford. vot nez kapec ir tadas sajuta kad ellis bus atpakalj tad Magete, Crowford, Jax, Dre un monta varetu paveikt lielas lietas...parejie tadi zljknabji....jacer ka nakotne belineli ari pielix un tad jau nakamaja gada reali skatities uz play off
hmm vai tu vari man spaksaidrot kapeec GSW speele taa iesuukaa kad laukumaa ir Kraufors un Magette (zaudeta vadiiba un iekpashana dziljos miinusos), bet komanda burtiski uzspraga briidi kad laukuma bija "zaljknaabji" Raits un Rendolfs...???
, 2009-01-08 12:11, pirms 16 gadiem
Starp citu Andrim labaks +_ neka Gazolam.Pilnigi redzams ka Turiafs ir formas bedre patreiz un Belinelli ar Kroufordu ,Dzeksonu maz ko saprot no aizsardzibas, tacu Kroufords un Belinelli padara speli ar sakistiem momentiem bagatu kas piesaista skatitajus un Dzeksons praktiski ir vienigais kas sad tad iedod piespeles Andrim
, 2009-01-08 12:11, pirms 16 gadiem
sakisti+skaisti
, 2009-01-08 12:26, pirms 16 gadiem
Pritons rakstīja: Njaa! Bet speele bija laba!
P.s. Andrim gandriz triple double! Laikam savtiigi nospeeleejis ne?
Ja tu paskatiitos status tad nekad nenosauktu cilveeku savtiigu, kas triple double dabuu...
punkti ir savtiigi ok - bet ne jau 12:p
Atleecoshas[17] toch nav savtiigi - pie sava groza pie tam, dzekam kursh ir liideris liigaa vaacot rebus uzbrukumaa
piespeelju daliishanu nosaukt par savtiigu speeleeshanu ir vnk amoraali
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 12:33, pirms 16 gadiem
gabagris rakstīja: Ja tu paskatiitos status tad nekad nenosauktu cilveeku savtiigu, kas triple double dabuu...
punkti ir savtiigi ok - bet ne jau 12:p
Atleecoshas[17] toch nav savtiigi - pie sava groza pie tam, dzekam kursh ir liideris liigaa vaacot rebus uzbrukumaa
piespeelju daliishanu nosaukt par savtiigu speeleeshanu ir vnk amoraali
Tas taču bija domāts kā sarkasms daža laba lietotāja virzienā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 12:36, pirms 16 gadiem
biedriņš malacis bet Wariors gan šogad ir dziļā dziļā bedrē ja Wariors veiktos labāk tad iespējams Andri paņemtu uz ALL-STAR no tā treneru balsojuma, bet tagad diez vai
, 2009-01-08 12:37, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: hmm vai tu vari man spaksaidrot kapeec GSW speele taa iesuukaa kad laukumaa ir Kraufors un Magette (zaudeta vadiiba un iekpashana dziljos miinusos), bet komanda burtiski uzspraga briidi kad laukuma bija "zaljknaabji" Raits un Rendolfs...???
Sāku jau domāt ka tur ir domāšana pie vainas. Tu jau kā pateici, Zaļknābji Raits un Rendolfs. Tieši kā zaļķnābjiem viņiem ir cita domāšana, viņi vairāk izpilda, to ko atstrādā iespējams treniņos vai, kas ir izrunāts pirms spēles. Vairāk domā komandas interesēs un labi zin, ja sataisīs ziepes, netiks vairs laukumā...... A tādam Kraufordam ir viens pīpis, vai viņš iemet 10 metienus vai 18 no spēles, viņa mērķis spēlē ir uzvarēt, uzvarēt jo vuiņš būs labi sametis... Piespēle komandas biedri ir otršķirīgi rādītāji... Turklāt nezinu kapēc truļi viņam tieši GSW formā nekrīt, kautgan līdz šim ir bijis labs truļu speciālists... Magette ar šodien sāka sākumsastāvā un bēdīgs rezultāts, no soliņa viņš labākus ciparus var samest... Turklāt rendolfs un Raits iet uz grozu. A lielās zvaigznes met no distances, ja jau pretiniekam nespiež pārkāpt noteikumus, un nestājas uz soda metienu līnijas, tad nafig vispār tāds Magette ir vajadzīgs? Un nevajag teikt ka tur ir kautkas ar meistarību vai kkā tā... Tur ir kautkas ar psiholōģiju, un treneriem, arī Haris tas kurš Als, meta 6 10 metienu no spēles bet izmeta ap 25iem... A tagad Ņujorkā nevarētu teikt, ka viņš ir sliktā formā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 12:40, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Kad Eliss atgriesīsies būtu interesanti, ja Nelsons paeksperimentējot kādu spēli nospēlētu sadalītu ar diviem sastāva variantiem:
1)Eliss/Belinelli/Rendolfs/Raits/Biedriņš
2)Kraufords/Azubuki/Džeksons/Magetī/Turiafs

Gribētu redzēt kurš variants nospēlētu liederīgāk...Es lieku uz jaunajiem
Pievienojos... Būtu interesanti paskatīties... Principā divi dažādi sastāvi... Otrajam ir tīri metēju bars, pimajam, cilvēki kuriem patīk iet uz grozu... Nelijam noteikti otrais ir mīļākais
, 2009-01-08 12:58, pirms 16 gadiem
Mar4a rakstīja: malaci pat ja zaudee, prieks ka Biedrins pedejas sekundes iemeta to 2nieku un izrava doble double!
Vinam jau desmit punkit bija pusotru minuti lidz beigaaam
, 2009-01-08 13:05, pirms 16 gadiem
nu jaam tas bija ka lakers uzvares bet nu biedrins notureja lakerus malacis veel nedaudz vairak butu paveicies un nu butu jaw bet nu ja shita turpinas tad warriors kaps augstu jo vinji ir jauna komanda un viniem vajag uzkrat pieredzi..
, 2009-01-08 13:11, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Ljoti laba statistika Andrim,ari speleja vinsh nevainojami,protams uzvaret ar tadu sastavu nebija gandriz iespejams,bija,un komanda uzticeja pedeja minute Andrim metienu,kas vareja pagriezt veixmes ratu GSW virziena,bet Andris lika komandai vilties - aizpusdams garam dullo metienu no labas pozicijasLaikam viss likumsakarigi,Nellija pa ilgu Andri nomarineja laukuma
Speli izshkira Gasola pienesums uzbrukuma un GSW nevariba aizsardziba pret Pao...zhel,bet ar maksligiem statiem nekas vairak nespid...
Zvaigznes:
1.Krofords
2.Belinelli
3.Biedrinsh
aaaaak tu Dievs, kaads tu tomeer esi daunis.... vajadzeejau jau nu tomeer pie psihiatra aiziet! a to es skatos, ka tev taa probleema gaajusi tikai lielumaa!
, 2009-01-08 13:34, pirms 16 gadiem
Leeeroy rakstīja: Uhh bija veerts celties tik agri
es esmu gatavs likt Tev mīnusus tikai par avataru
, 2009-01-08 13:50, pirms 16 gadiem
ej tu nost atkal 17 rebi...
, 2009-01-08 13:51, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Sāku jau domāt ka tur ir domāšana pie vainas. Tu jau kā pateici, Zaļknābji Raits un Rendolfs. Tieši kā zaļķnābjiem viņiem ir cita domāšana, viņi vairāk izpilda, to ko atstrādā iespējams treniņos vai, kas ir izrunāts pirms spēles. Vairāk domā komandas interesēs un labi zin, ja sataisīs ziepes, netiks vairs laukumā...... A tādam Kraufordam ir viens pīpis, vai viņš iemet 10 metienus vai 18 no spēles, viņa mērķis spēlē ir uzvarēt, uzvarēt jo vuiņš būs labi sametis... Piespēle komandas biedri ir otršķirīgi rādītāji... Turklāt nezinu kapēc truļi viņam tieši GSW formā nekrīt, kautgan līdz šim ir bijis labs truļu speciālists... Magette ar šodien sāka sākumsastāvā un bēdīgs rezultāts, no soliņa viņš labākus ciparus var samest... Turklāt rendolfs un Raits iet uz grozu. A lielās zvaigznes met no distances, ja jau pretiniekam nespiež pārkāpt noteikumus, un nestājas uz soda metienu līnijas, tad nafig vispār tāds Magette ir vajadzīgs? Un nevajag teikt ka tur ir kautkas ar meistarību vai kkā tā... Tur ir kautkas ar psiholōģiju, un treneriem, arī Haris tas kurš Als, meta 6 10 metienu no spēles bet izmeta ap 25iem... A tagad Ņujorkā nevarētu teikt, ka viņš ir sliktā formā...
Šodienas spēlē bija labs moments, kas lieliski raksturo notiekošo! 3/4 Rendolfs izcīnija bumbu pie sava groza, pats aizdriblējās līdz otram galam un nesagaidot palīgus gāja uz grozu un aizmeta garām! Kamera uzreiz uzķēra Nellija nikno un drudžaino skatienu, kurš mētājās vairākas reizes no rezervistu soliņa uz Rendolfu! Pēc minūtes vai divām Kraufords ātrajā uzbrukumā aizmeta bumbu kaut kādam skatītājam(ai)! Kraufords uzreiz paskatījās uz Nelliju, pacēla plaukstu un norādīja: "mana vaina" Nellijs atbildēja bezgala uzticīgu, bet kaujā saucošu skatienu, un spēle varēja mierīgi turpināt savu gaitu!
Laikam jau vairs nav nekāds jaunums, ka Nellija komandā ir spēlētāji ar pilnīgi brīvu rīcību laukumā! Šādus spēlētājus Nellijs drīzāk nosēdinātu pie rezervistiem, ja viņi pēkšņi pārtrauktu skatīties uz grozu un mest groza virzienā!! Otrie spēlētāji laukumā tiek laisti tikai tāpēc, ka, lai kā arī negribētos, tomēr 1 vai sliktākajā gadījumā 2 ir jāspēlē aizsardzībā! Šie spēlētāji laukumā tiek sūtīti ar stingri nospraustiem uzdevumiem, kuru pārkāpšana ņemot vērā Nellija ietekmi, var izrādīties arī liktenīga! Tā nu tas ir un mainīt kaut ko šai vecajā galvā vairs nespēj neviens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 14:41, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Kad Eliss atgriesīsies būtu interesanti, ja Nelsons paeksperimentējot kādu spēli nospēlētu sadalītu ar diviem sastāva variantiem:
1)Eliss/Belinelli/Rendolfs/Raits/Biedriņš
2)Kraufords/Azubuki/Džeksons/Magetī/Turiafs

Gribētu redzēt kurš variants nospēlētu liederīgāk...Es lieku uz jaunajiem
diena kad mes redzeesim laukuma shadu sastaavu buus diena kad Nellijam pie pieres pieaugs dzeguziite un dziedaas latvijas nacionaalo himnu!!!

goda vards es buutu staavsajuusmaa par shadu sastaavu, bet tas NENOTIKS
, 2009-01-08 14:42, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Sāku jau domāt ka tur ir domāšana pie vainas. Tu jau kā pateici, Zaļknābji Raits un Rendolfs. Tieši kā zaļķnābjiem viņiem ir cita domāšana, viņi vairāk izpilda, to ko atstrādā iespējams treniņos vai, kas ir izrunāts pirms spēles. Vairāk domā komandas interesēs un labi zin, ja sataisīs ziepes, netiks vairs laukumā...... A tādam Kraufordam ir viens pīpis, vai viņš iemet 10 metienus vai 18 no spēles, viņa mērķis spēlē ir uzvarēt, uzvarēt jo vuiņš būs labi sametis... Piespēle komandas biedri ir otršķirīgi rādītāji... Turklāt nezinu kapēc truļi viņam tieši GSW formā nekrīt, kautgan līdz šim ir bijis labs truļu speciālists... Magette ar šodien sāka sākumsastāvā un bēdīgs rezultāts, no soliņa viņš labākus ciparus var samest... Turklāt rendolfs un Raits iet uz grozu. A lielās zvaigznes met no distances, ja jau pretiniekam nespiež pārkāpt noteikumus, un nestājas uz soda metienu līnijas, tad nafig vispār tāds Magette ir vajadzīgs? Un nevajag teikt ka tur ir kautkas ar meistarību vai kkā tā... Tur ir kautkas ar psiholōģiju, un treneriem, arī Haris tas kurš Als, meta 6 10 metienu no spēles bet izmeta ap 25iem... A tagad Ņujorkā nevarētu teikt, ka viņš ir sliktā formā...
patisiiba tev taisniiba..nudien nav izskaidrojams tas kaapec GSW sastav visi speletaji agri vai velu sak slikti truljus lidinaat...
, 2009-01-08 14:46, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Šodienas spēlē bija labs moments, kas lieliski raksturo notiekošo! 3/4 Rendolfs izcīnija bumbu pie sava groza, pats aizdriblējās līdz otram galam un nesagaidot palīgus gāja uz grozu un aizmeta garām! Kamera uzreiz uzķēra Nellija nikno un drudžaino skatienu, kurš mētājās vairākas reizes no rezervistu soliņa uz Rendolfu! Pēc minūtes vai divām Kraufords ātrajā uzbrukumā aizmeta bumbu kaut kādam skatītājam(ai)! Kraufords uzreiz paskatījās uz Nelliju, pacēla plaukstu un norādīja: "mana vaina" Nellijs atbildēja bezgala uzticīgu, bet kaujā saucošu skatienu, un spēle varēja mierīgi turpināt savu gaitu!
Laikam jau vairs nav nekāds jaunums, ka Nellija komandā ir spēlētāji ar pilnīgi brīvu rīcību laukumā! Šādus spēlētājus Nellijs drīzāk nosēdinātu pie rezervistiem, ja viņi pēkšņi pārtrauktu skatīties uz grozu un mest groza virzienā!! Otrie spēlētāji laukumā tiek laisti tikai tāpēc, ka, lai kā arī negribētos, tomēr 1 vai sliktākajā gadījumā 2 ir jāspēlē aizsardzībā! Šie spēlētāji laukumā tiek sūtīti ar stingri nospraustiem uzdevumiem, kuru pārkāpšana ņemot vērā Nellija ietekmi, var izrādīties arī liktenīga! Tā nu tas ir un mainīt kaut ko šai vecajā galvā vairs nespēj neviens!
a zini kas ljuanaakais shaja gadiijumaa??? rendolfs ir speletaajs kursh var kljuut par vienu no liigas superzvaignem.. kopaa ar Raitu un AB un Ellisu aizvest GSW nebijushos augstumos.. ok es neiznu kada ir Rendolfa uzvediiba arpus laukuma, ka vinjhs iemantojis tadu nelabveliibu no Nellija puses, bet ja vien vinjshs nav Nellija mazmeitinju pavedinaajis uz netikliibam, tad drafta viena no lielakajiem talantiem marineshan uz solinja nav attaisnojama ne ar ko...

runajot par Rendolfa uzvediibu treninjos, kadu laiku atpakalj paradiijas informacija par konflikti kada treninja starp Rendolfu un komandas biedriem... Rendolfs esot asinospeleejis pret Robu Kurcu par ko izpelniijaas Dzhekosna nosodiijumu, un Nellija komentu ka Rendolfam vel ir japaaugas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 14:50, pirms 16 gadiem
Pritons rakstīja: Njaa! Bet speele bija laba!
P.s. Andrim gandriz triple double! Laikam savtiigi nospeeleejis ne?
NEPIEKRĪTU! 8 rezultatīvas piespēles, nu nekādi nevar nosaukt par savtīgu
, 2009-01-08 14:57, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: nevajag arī aizmirst, ka rendolfam ir tikai 18 vai 19 gadu
, 2009-01-08 14:59, pirms 16 gadiem
malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-01-08 15:07, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: a zini kas ljuanaakais shaja gadiijumaa??? rendolfs ir speletaajs kursh var kljuut par vienu no liigas superzvaignem.. kopaa ar Raitu un AB un Ellisu aizvest GSW nebijushos augstumos.. ok es neiznu kada ir Rendolfa uzvediiba arpus laukuma, ka vinjhs iemantojis tadu nelabveliibu no Nellija puses, bet ja vien vinjshs nav Nellija mazmeitinju pavedinaajis uz netikliibam, tad drafta viena no lielakajiem talantiem marineshan uz solinja nav attaisnojama ne ar ko...

runajot par Rendolfa uzvediibu treninjos, kadu laiku atpakalj paradiijas informacija par konflikti kada treninja starp Rendolfu un komandas biedriem... Rendolfs esot asinospeleejis pret Robu Kurcu par ko izpelniijaas Dzhekosna nosodiijumu, un Nellija komentu ka Rendolfam vel ir japaaugas!!!
Nu, ja vien Tev ir taisnība par Rendolfu kā topošo superzvaigzni(ko viņam arī novēlu), tad labā ziņa ir tā, ka Nellijs nav visuvarenais un nespēj atņemt talantu vienam dodot to saviem mīluļiem Līdz ar to, ja vien Rendolfs būs pacietīgs, strādās treniņos, to arī sasniegs! Sliktā ziņa varētu būt tā, ka viņš būs kārtējais supertalants, kurš priecēs citu komandu fanus! Jā, tas tik būtu aizsardzības trijstūris Rendolfs - AB - Raits
, 2009-01-08 15:08, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: nevajag arī aizmirst, ka rendolfam ir tikai 18 vai 19 gadu
ir 19.. un tieshi tapeecpuikam jadod spelet nevis jatur 5 speeles peec kaartas uz solinja... pilniigi VISAS NBA komandas dod spelet saviem top drafta izveelem pirmaja seoznaa.. lai parbaudiitu kas un kaa.. Rendolfs spele mazak kaa jebkursh no TOP drafta speletajiem... opiet ma Rendolfs spele komanda kas vairak par pleiofiem neciinaas (tatad logjiski buutu sakt domnat par nakamo seoznu un nakotni, netik daudz par uzvaram ja ushosezon).. bet tikuntaa spelet tiek tie speletaji kuri atrodoties laukumaa parada lsiktaku sniegumu nekaa jauninjais Rendolfs..

laikam jau Nelsonam TIK ljoti gribas zaudeet!!
, 2009-01-08 15:14, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu, ja vien Tev ir taisnība par Rendolfu kā topošo superzvaigzni(ko viņam arī novēlu), tad labā ziņa ir tā, ka Nellijs nav visuvarenais un nespēj atņemt talantu vienam dodot to saviem mīluļiem Līdz ar to, ja vien Rendolfs būs pacietīgs, strādās treniņos, to arī sasniegs! Sliktā ziņa varētu būt tā, ka viņš būs kārtējais supertalants, kurš priecēs citu komandu fanus! Jā, tas tik būtu aizsardzības trijstūris Rendolfs - AB - Raits
talantu vinjam protams neviens neatnjems.. BET.. zini kas ir tas lielais BEt... 93 gada GSW speleta tads frukts Kriss Vebeers, kursh ka gadiijies kaa ne tika aizmainiits no GSW tikai taapec ka treneris bija Nellijs... pec pussezonas Nellijs jau bija prom no GSw, bet Veeberu GSW fani vareeja redzet vairs tikai pa TV...

Nellijs jau ieprieksh bija izteicies par mistisku Remndolfa aizmainiishanu, un par to ka bvinjam esot jaameklee cita komanda (velak gan tas tika viss noliegts, sakot ka taa tas nebija domaats..)... nu re.. bet tas no ka man baikl ir ka vecais opis sava uztureshans liaka GS W sahakares VISU komandas nakotni... es jau neskumstu shobriid tik daudz pr zaudejumiem (zaudejumi noziimes to ka shaja draftaa GSW buus augsta izveele atkal - vel viens jaunais spiileris pievienosies talantiigs)... cita lieta Nellijs savu iisterminnja merkju sasniegsnai (paris uzvaras lai kljuutu par uzvaram bagaataako treneri NBA) un savas small ball taktikas veicinaashani buus gatavs uzpueert visus GSW garos jaunos (iznjemot Biedrinju)!!!

Raits Rendolfs Biedirns Ellis (un iespe Belinelli) ir GSW nakotne.. drafta shaja tiks panjems cerams vel vioens labs spiileris.. bet taa nakotne var tiks sahackareeta, tikai tapec ka spelet tiek D liigas 2 plana aktieri, un aizmainiiti var tikt (pret aizsargiem un citiem fruktiem) Rendolfs un Raits!!!

luuk un ta jau buus augstakaa meera cuuciibA!
, 2009-01-08 15:24, pirms 16 gadiem
Nelijam ir suns??? Varu sadereet, ka vaards shim Small Ball
, 2009-01-08 15:28, pirms 16 gadiem
nesaprotu,ko jūs te lidinieties ilūzijās par draftu? tas tāpat ir skaidrs,ka warriors nebūs top 5 nr,tak što par k-kādu ūbertalantu varat aizmirst..tāpat,iečekojiet kāds drafta nr ir rendolfam vai tam pašam belinelli,un tad runājiet par nākotni. tas viss ir realatīvi,ja vien tu neesi pati vājākā komanda līgā,tāpēc viss ir tīri atkarīgs no tā,kāds ņuhs ir skautiem,mulinam vai kas tur ouklendā izvēlas jaunos
, 2009-01-08 15:35, pirms 16 gadiem
un 3 p neiet tapec ka nav spiediens uz groza apaksu -pretiniekiem aizsardziba daudz mierigak koncentrejas uz perimetru
, 2009-01-08 15:55, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: talantu vinjam protams neviens neatnjems.. BET.. zini kas ir tas lielais BEt... 93 gada GSW speleta tads frukts Kriss Vebeers, kursh ka gadiijies kaa ne tika aizmainiits no GSW tikai taapec ka treneris bija Nellijs... pec pussezonas Nellijs jau bija prom no GSw, bet Veeberu GSW fani vareeja redzet vairs tikai pa TV...

Nellijs jau ieprieksh bija izteicies par mistisku Remndolfa aizmainiishanu, un par to ka bvinjam esot jaameklee cita komanda (velak gan tas tika viss noliegts, sakot ka taa tas nebija domaats..)... nu re.. bet tas no ka man baikl ir ka vecais opis sava uztureshans liaka GS W sahakares VISU komandas nakotni... es jau neskumstu shobriid tik daudz pr zaudejumiem (zaudejumi noziimes to ka shaja draftaa GSW buus augsta izveele atkal - vel viens jaunais spiileris pievienosies talantiigs)... cita lieta Nellijs savu iisterminnja merkju sasniegsnai (paris uzvaras lai kljuutu par uzvaram bagaataako treneri NBA) un savas small ball taktikas veicinaashani buus gatavs uzpueert visus GSW garos jaunos (iznjemot Biedrinju)!!!

Raits Rendolfs Biedirns Ellis (un iespe Belinelli) ir GSW nakotne.. drafta shaja tiks panjems cerams vel vioens labs spiileris.. bet taa nakotne var tiks sahackareeta, tikai tapec ka spelet tiek D liigas 2 plana aktieri, un aizmainiiti var tikt (pret aizsargiem un citiem fruktiem) Rendolfs un Raits!!!

luuk un ta jau buus augstakaa meera cuuciibA!
Nu tieši to arī domāju, kad teicu par kārtējo supertalantu, kurš priecēs citu komandu līdzjutējus! Ir jau vēl piemēri GSW "superdarījumiem", arī draftos, bet nu nav vērts to atkal visu muļļāt
Starp citu, pirms dažām nedēļām NBA TV Greatest games skatījos kaut kāda 90to gadu sākuma PO spēli GSW ar Supersonics(ja nemaldos), kad GSW spēlēja Mulins, Tims Hārdevejs un Marčuļonis Īstenībā bija jautri paskatīties, jo nekas spēles rokrakstā jau nav mainījies Tikai bildes kvalitāte sliktāka
, 2009-01-08 15:58, pirms 16 gadiem
Kur diez lielais analiitikjis Bimbabols pazudis!?
, 2009-01-08 16:00, pirms 16 gadiem
sizis rakstīja: Nelijam ir suns??? Varu sadereet, ka vaards shim Small Ball
vispār viņa suni sauc Lucky
, 2009-01-08 16:05, pirms 16 gadiem
kapeika rakstīja: nesaprotu,ko jūs te lidinieties ilūzijās par draftu? tas tāpat ir skaidrs,ka warriors nebūs top 5 nr,tak što par k-kādu ūbertalantu varat aizmirst..tāpat,iečekojiet kāds drafta nr ir rendolfam vai tam pašam belinelli,un tad runājiet par nākotni. tas viss ir realatīvi,ja vien tu neesi pati vājākā komanda līgā,tāpēc viss ir tīri atkarīgs no tā,kāds ņuhs ir skautiem,mulinam vai kas tur ouklendā izvēlas jaunos
piekaadas ziilnieces tu esi noskaidrojis ka Warrioriem nebuus top 5 drafta izveele???? tur visus nosaka loterija, un jo zemakaa vietaa esi jo labakas procentuaals iespeejas uzvaret loterijaa... Warrioriem matemaatiski ir ljoti pat labas iespejas pie esoshaas uzvareto/zaudeto spelju attieciibas dabuut top 5... pie veiksmes pat top 3!!
, 2009-01-08 16:07, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu tieši to arī domāju, kad teicu par kārtējo supertalantu, kurš priecēs citu komandu līdzjutējus! Ir jau vēl piemēri GSW "superdarījumiem", arī draftos, bet nu nav vērts to atkal visu muļļāt
Starp citu, pirms dažām nedēļām NBA TV Greatest games skatījos kaut kāda 90to gadu sākuma PO spēli GSW ar Supersonics(ja nemaldos), kad GSW spēlēja Mulins, Tims Hārdevejs un Marčuļonis Īstenībā bija jautri paskatīties, jo nekas spēles rokrakstā jau nav mainījies Tikai bildes kvalitāte sliktāka
es small ball sapratu ta kad GSW labakie speletaaji bija iisi.. kad bija tada iiso speletaju parprodukcija.. kad bija B. Davis, J Rich un opareejie.. bet tagad?? kaads attaisnojums small ball ir tagad, ja taa izmantoshani sastvaa virsuu tiek laisti d liigas liimenja speletaaji???
, 2009-01-08 16:30, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: es small ball sapratu ta kad GSW labakie speletaaji bija iisi.. kad bija tada iiso speletaju parprodukcija.. kad bija B. Davis, J Rich un opareejie.. bet tagad?? kaads attaisnojums small ball ir tagad, ja taa izmantoshani sastvaa virsuu tiek laisti d liigas liimenja speletaaji???
Bet Tu zini, ka daudziem patīk šāda spēle?!? Runā par Nelliju kā pēdējo palikušo NBA zelta laiku treneri! Nu tipa nostaļģija pēc laikiem, kad uzbrukums dominēja pār aizsardzību, vienmēr būs jautri skatīties utt. Es protams nerunāju par GSW faniem vai ekspertiem, bet 'par citu komandu līdzjutējiem utt. Vai Tev ir pārliecība, ka GSW īpašnieks prasīja no Nellija kaut kādus augstus rezultātus? Cik saprotu, viņam vajag lai tribīnes ir piepildītas, ģimenes nāktu izklaidēties, ēst, dzert, tērēt naudu un paskatītos kā veči skrien, met pa grozu un cīnās! Ja tik ilga līguma piedāvājums ar Nelsonu ir saistīts ar kaut kādu konkrētu mērķu(augstu) sasniegšanu, tad ... negribas ticēt ka īpašnieks var būt tik liels muļķis! Jo Nelsons NEMĀK, NESPĒJ, NEGRIB spēlēt savādāku basketbolu diemžēl!
, 2009-01-08 16:46, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Bet Tu zini, ka daudziem patīk šāda spēle?!? Runā par Nelliju kā pēdējo palikušo NBA zelta laiku treneri! Nu tipa nostaļģija pēc laikiem, kad uzbrukums dominēja pār aizsardzību, vienmēr būs jautri skatīties utt. Es protams nerunāju par GSW faniem vai ekspertiem, bet 'par citu komandu līdzjutējiem utt. Vai Tev ir pārliecība, ka GSW īpašnieks prasīja no Nellija kaut kādus augstus rezultātus? Cik saprotu, viņam vajag lai tribīnes ir piepildītas, ģimenes nāktu izklaidēties, ēst, dzert, tērēt naudu un paskatītos kā veči skrien, met pa grozu un cīnās! Ja tik ilga līguma piedāvājums ar Nelsonu ir saistīts ar kaut kādu konkrētu mērķu(augstu) sasniegšanu, tad ... negribas ticēt ka īpašnieks var būt tik liels muļķis! Jo Nelsons NEMĀK, NESPĒJ, NEGRIB spēlēt savādāku basketbolu diemžēl!
nu mazajiem protams ka taada speel patiik.. skatiitaajiem parsvaraa arii (ja vien nebuutu zaudejumu)... GSW arena vel shogad ir piepildiita pateicoties lieliskajiem pismesozonas bonentu tirgsiohanas rezultaatiem... bet esmu droshs ka nakamaa seozna Kohanam sagadaas mizlu vilshanos pardioshanas rezultaatu zinjaa (jo regulaarie spelju apmekletaaji kas perk biljetes jau shobriid iet uz leju pamatiigi)... un ne jua tikai dlej kriizes...
, 2009-01-08 16:53, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Bet Tu zini, ka daudziem patīk šāda spēle?!? Runā par Nelliju kā pēdējo palikušo NBA zelta laiku treneri! Nu tipa nostaļģija pēc laikiem, kad uzbrukums dominēja pār aizsardzību, vienmēr būs jautri skatīties utt. Es protams nerunāju par GSW faniem vai ekspertiem, bet 'par citu komandu līdzjutējiem utt. Vai Tev ir pārliecība, ka GSW īpašnieks prasīja no Nellija kaut kādus augstus rezultātus? Cik saprotu, viņam vajag lai tribīnes ir piepildītas, ģimenes nāktu izklaidēties, ēst, dzert, tērēt naudu un paskatītos kā veči skrien, met pa grozu un cīnās! Ja tik ilga līguma piedāvājums ar Nelsonu ir saistīts ar kaut kādu konkrētu mērķu(augstu) sasniegšanu, tad ... negribas ticēt ka īpašnieks var būt tik liels muļķis! Jo Nelsons NEMĀK, NESPĒJ, NEGRIB spēlēt savādāku basketbolu diemžēl!
Vo vo... šitas baigi ticami izkalusās...
GSW jau bija riktīgā bedrē, li'dz tam play off gadam, skatītāji sāka nākt, un īpašniekiem jau tas patīk... Naudiņu mazāk negribas saņemt, tapēc arī tas viss turpinās, vienīgi starpībā tā, ka izpildītāji citi... Bet tā cilvēku autsucība tak kādreiz noplaks, un tad tak sāks prasīt rezultātus... ja tas īpašnieks būtu tāli domājošs, tad neļautu ilgi tā spēlēties Nelsonam, labi, šogad visi abonamentus sapirka, a nākam gad? Persoīgi es 200 dolārus nemaksātu par spēli kur BIG three Kraufords, Magette un Džeksons lādē bezjēgā pa grozu... Toties par Belinelli un garo galu, kautvai to pašu Turiafu es būtu gatavs iet skatīties... Domāju tie fani paši iet uz spēlēm ar cerību, ka Azu vietā PF pozicijā redzēs Raitu, ka Džeksons nevadīs saspēli, un ka komanda pārsteidzošā kārtā uzvarēs...
, 2009-01-08 17:12, pirms 16 gadiem
da ko juus gribat pret Lakeriem domaju ka laba spelee aizvadiita
, 2009-01-08 17:53, pirms 16 gadiem
Biedriņš bija lielisks! GSW not so good... anyway andža moš tiks all-star spēlēt, tad gan būs prieki
, 2009-01-08 18:01, pirms 16 gadiem
andri uz all-stars
, 2009-01-08 19:10, pirms 16 gadiem
golden steitas karevjiem Sosezon neiet 5 vajaka komanda ligaaa varetu ziedot so sezonu un dabut labu drafta speletaju un pec 5-6 gadiem wariors varetu nba but top3 komanda
, 2009-01-08 20:06, pirms 16 gadiem
Biedriņam ļoti laba spēle. Mazliet pietrūka līdz triple double.
, 2009-01-08 21:26, pirms 16 gadiem
piilaadzis rakstīja: Biedriņš monstrs - maz pietrūka līdz triple-double!
Ko Tu tik acīgs?
, 2009-01-08 22:34, pirms 16 gadiem
Bie driņš labi spēlē
, 2009-01-11 19:00, pirms 16 gadiem
nuu ja..Biedrins laiz pa kruto!!
zel par tam divam piespelem!!