Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Durentam 21, "Warriors" mājās iemet 120 punktus

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Durentam 21, "Warriors" mājās iemet 120 punktus
Kevins Durents
Foto: AFP/Scanpix

Gatavojoties Nacionālās basketbola asociācijas jaunajai sezonai, pirmo uzvaru izcīnīja 2015. gada čempione un 2016. gada fināliste Goldensteitas "Warriors", kas ar 120:75 sagrāva Losandželosas "Clippers". Kevins Durents iemeta 21 punktu.

Pirmajās sešās ar pusi minūtēs Goldensteitas "Warriors" pretinieku grozā sameta 27 punktus. Losandželosas "Clippers" spēja atbildēt ar sešiem punktiem pēc kārtas, tomēr pēc pirmās ceturtdaļas laukuma saimniekiem piederēja ievērojams pārsvars – plus 16.

Tas turpināja augt arī pirmā puslaika turpinājumā. No tālās distances uzbruka gan Klejs Tompsons, gan Kevins Durents, precīzus soda metienus pievienoja Stefens Karijs, un, dodoties lielajā pārtraukumā, Goldensteitas "Warriors" varēja lepoties ar 38 punktu pārsvaru – 71:33.

100 gūto punktu robeža tika sasniegta 51 sekundi līdz trešā ceturkšņa noslēgumam, kad pustālo metienu trāpīja Andrē Igudala, kurš nākamajā uzbrukumā piespēlēja un palīdzēja Deividam Vestam izcelties no groza apakšas. Temps netika samazināts, beigās Losandželosas "Clippers" sagraujot ar 120:75.

Uzvarētāju rindās rezultatīvākais ar 30 punktiem bija Tompsons, kurš trāpīja sešus no deviņiem tālmetieniem un nekļūdījās no soda metiena atzīmes. Nevainojami sodiņus izpildīja arī Durents, kurš pievienoja 21 punktu, trāpot trīs no četriem trīspunktniekiem. Viņa kontā arī septiņas piespēles un septiņas atlēkušās bumbas. 14 punktus iemeta Karijs.

Losandželosas "Clippers" nometnē neviens no starta piecinieka neiemeta vairāk par sešiem punktiem, bet rezultatīvākais bija centrs Morīss Speits ar 14 punktiem. Ar desmit piebalsoja Alans Andersons.

Pirmajā pārbaudes spēlē Goldensteitas "Warriors" izbraukumā ar 93:97 piekāpās Toronto "Raptors". Durents iemeta deviņus punktus, netrāpot septiņus no deviņiem metieniem un trīs reizes kļūdoties.

NBA pārbaudes spēļu rezultāti

SpēleRezultāts
76ers – Celtics92:89
Wizards – Heat95:106
Rockets – Knicks130:103
Pelicans – Pacers96:113
Lakers – Kings103:84
Warriors – Clippers120:75

     [+] [-]

, 2016-10-05 09:24, pirms 8 gadiem
GSW pārbrauca pāri kā ceļa rullis!
Iguodala ar KD pēc kārtējā titula, GO GSW!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 09:38, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: GSW pārbrauca pāri kā ceļa rullis!
Iguodala ar KD pēc kārtējā titula, GO GSW!
pavasarī to redzēsim, jo arī pagājušā sezonā bija identisks scenārijs, tikai vienu lietu gan no warriors daudzi atkal var piemirst - play off sākas no 0 un nevienam neinteresē regulārās sezonas panākumi, kā arī stats ir domāti, lai tos labotu.

     [+] [-]

, 2016-10-05 09:41, pirms 8 gadiem
archdevil rakstīja: pavasarī to redzēsim, jo arī pagājušā sezonā bija identisks scenārijs, tikai vienu lietu gan no warriors daudzi atkal var piemirst - play off sākas no 0 un nevienam neinteresē regulārās sezonas panākumi, kā arī stats ir domāti, lai tos labotu.
Tu atkal uz LJ liec, ka pacels?

  +6 [+] [-]

, 2016-10-05 10:09, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Tu atkal uz LJ liec, ka pacels?
Lielākai daļai domāju ir pilnīgi poh,kas pacels.Galvenais,lai GSW izgāžas

     [+] [-]

, 2016-10-05 10:40, pirms 8 gadiem
archdevil rakstīja: pavasarī to redzēsim, jo arī pagājušā sezonā bija identisks scenārijs, tikai vienu lietu gan no warriors daudzi atkal var piemirst - play off sākas no 0 un nevienam neinteresē regulārās sezonas panākumi, kā arī stats ir domāti, lai tos labotu.
Pavasarī būs 16-0 un visās spēlēs 18+
Vairāk tā neveiksies pretiniekiem, kad Karijs spēlēja ar traumu un Igijs ar sāpošu muguru+ vēl Silvers noņēma Grīnu no fināla.

     [+] [-]

, 2016-10-05 10:41, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Lielākai daļai domāju ir pilnīgi poh,kas pacels.Galvenais,lai GSW izgāžas
Labāk skaties uz savu Bostonu, kas zaudēja 76ers.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 10:59, pirms 8 gadiem
Vairāk izbrīna kā GSW pietika piķa visiem. Bet Cavs - GSW bus labs finals. vel visas iespejas uz finaliem papildinaties.

     [+] [-]

, 2016-10-05 11:01, pirms 8 gadiem
Skaidrs, ka pēc šīs pārbaudes spēles ikviens, pat lielākie GSW nīdēji, būs gatavs apgalvot, ka tikai neveiksme var patraucēt GSW sasniegt 82-0 un 16-0.

     [+] [-]

, 2016-10-05 11:31, pirms 8 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Vairāk izbrīna kā GSW pietika piķa visiem. Bet Cavs - GSW bus labs finals. vel visas iespejas uz finaliem papildinaties.
šogad pietika,bet ko darīs nākošgad?Karijam pēdejais līguma gads,un uz doto brīdi viņš saņem centus..Droši iedos tādu pašu,kā Lebronam

     [+] [-]

, 2016-10-05 11:32, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Labāk skaties uz savu Bostonu, kas zaudēja 76ers.
Ko man kārties iet?AK dievs..GSW ar zaudēja pirmo spēli,Vsjo viņi reāli sūkā,un netiks PO?

     [+] [-]

, 2016-10-05 11:53, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Pavasarī būs 16-0 un visās spēlēs 18+
Vairāk tā neveiksies pretiniekiem, kad Karijs spēlēja ar traumu un Igijs ar sāpošu muguru+ vēl Silvers noņēma Grīnu no fināla.
Wahahhahahahaa... pag. sezon točna bija 16-0.... un 18+ finālā bija pēc 4. spēles To točna var saukt par 18+

     [+] [-]

, 2016-10-05 11:57, pirms 8 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Vairāk izbrīna kā GSW pietika piķa visiem. Bet Cavs - GSW bus labs finals. vel visas iespejas uz finaliem papildinaties.
Nu viņi var priecāties, ka ir tādi pēc gredzena skrējēji kā Wests un Zaza. Savādāk pat nebūtu sākumsastāvs nokomplektēts. Wests vispār kadrs. Ar IND nesanāca. AIzskrēja uz SAS, nesanāca, aizskrien uz GSW. Jācer, ka tāpat aprausies kaut gan tagad, protams, lielākā iespēja.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-05 11:58, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Labāk skaties uz savu Bostonu, kas zaudēja 76ers.
Philly šodgad nebūs nekādi outsaideri. Ar Boston viņiem vienmēr ir līdzīgas spēles. Embiid būs atpakaļ, vēlāk arī Simmons. Play-off nebūs, bet nu pēdējie austrumos nepaliks.

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 12:02, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu viņi var priecāties, ka ir tādi pēc gredzena skrējēji kā Wests un Zaza. Savādāk pat nebūtu sākumsastāvs nokomplektēts. Wests vispār kadrs. Ar IND nesanāca. AIzskrēja uz SAS, nesanāca, aizskrien uz GSW. Jācer, ka tāpat aprausies kaut gan tagad, protams, lielākā iespēja.
Westam daudz nepārmetīsi. Viņš tomēr Indianā atteicās no 12M, lai par minimumu tiktu SAS. Turklāt ne kā vnk piesēdētājs, bet kā reāls spēlētājs. Domājams, arī šosezon džeks spēlēs.

     [+] [-]

, 2016-10-05 12:07, pirms 8 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Vairāk izbrīna kā GSW pietika piķa visiem. Bet Cavs - GSW bus labs finals. vel visas iespejas uz finaliem papildinaties.
Golden State ir lieliska frančīze un spēlētāji labprāt tur spēlē. Tā nu sanāca, ka ir tādi noteikumi un bija lieks cap space, kā reiz priekš Duranta. GSW to lieliski izmantoja. Noteikumi visām komandām ir vienādi un heitot GSW tikai tapēc ka viņi spēlētāju tirgū darbojas veiksmīgāk par citiem ir neobjektīvi.

  -3 [+] [-]

, 2016-10-05 12:07, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Westam daudz nepārmetīsi. Viņš tomēr Indianā atteicās no 12M, lai par minimumu tiktu SAS. Turklāt ne kā vnk piesēdētājs, bet kā reāls spēlētājs. Domājams, arī šosezon džeks spēlēs.
Nu spēlēs, jo pārējie vispār GSW ir grabažas uz benķa. Zaza jau ar atteicās līdzīgi.

Kas tad ir GSW benķis? Livingstons ar Igiju? I vsjo. Nebūtu Vests, būtu divatā.

  -2 [+] [-]

, 2016-10-05 12:08, pirms 8 gadiem
9one rakstīja: Golden State ir lieliska frančīze un spēlētāji labprāt tur spēlē. Tā nu sanāca, ka ir tādi noteikumi un bija lieks cap space, kā reiz priekš Duranta. GSW to lieliski izmantoja. Noteikumi visām komandām ir vienādi un heitot GSW tikai tapēc ka viņi spēlētāju tirgū darbojas veiksmīgāk par citiem ir neobjektīvi.
Cik lieliska tad ir tā frančīze un kad pēdējo reiz paņēma kādu FA?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 12:23, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu spēlēs, jo pārējie vispār GSW ir grabažas uz benķa. Zaza jau ar atteicās līdzīgi.

Kas tad ir GSW benķis? Livingstons ar Igiju? I vsjo. Nebūtu Vests, būtu divatā.
Labāk uztraucies par to vai LAC šogad tiks pāri pirmajai kārtai! GSW nemaz beņķi nevajag, šie 7 spēlētāji uztaisa +30 beigās uzlaiž D-Līgas spēlētājus un viss.

     [+] [-]

, 2016-10-05 12:30, pirms 8 gadiem
Pagaidām neredzu nevienu citu pretendentu uz titulu kā vien GSW, ja līderiem ar veselību viss būs kārtībā!

     [+] [-]

, 2016-10-05 12:32, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Labāk uztraucies par to vai LAC šogad tiks pāri pirmajai kārtai! GSW nemaz beņķi nevajag, šie 7 spēlētāji uztaisa +30 beigās uzlaiž D-Līgas spēlētājus un viss.
Atgādināsi mož, kas bija noteicošais pag. sezon sezonas rekorda sasniegšanai? Ne ta benķis, kas apspēlēja pārējos benķus bez emocijām?

     [+] [-]

, 2016-10-05 12:35, pirms 8 gadiem
Pagājušajā sezonā GSW galvenais zaudējuma iemesls finālā, manuprāt, ir tas, ka viņi baigi izšāvās, skrienot pēc tā Čikāgas rekorda. Sezonas beigās, kad absolūtie līderi pēc idejas varēja atļauties pietaupīt zvaignzes, kādu spēli varbūt arī nozaudējot, GSW mauca ar 110%, jo tas nereālais rekords bija tik kārdinošs, ko arī izdevās sasniegt. Bet nācās par to samaksāt čempionu titula cenu.. jo fināliem degvielas vairs nepietika!

Šosezon būs savādā - nedomāju, ka GSW tagad centīsies šo nu jau savu nereālo rekordu vēlreiz labot, un visus spēkus koncentrēs play-offiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-05 13:11, pirms 8 gadiem
HMB-IESKRIENAMIES rakstīja: Nizii chagij!!!! GSW tik zvaigzhnoti ka tikai viens meerkis var but labs iznakums - tituls!!!
Te nav divu domu, GSW jāiet pēc kārtējā titula.
Jautājums tik kurš ies uz sezonas MVP - KD, Curry vai tomēr KP

     [+] [-]

, 2016-10-05 13:46, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cik lieliska tad ir tā frančīze un kad pēdējo reiz paņēma kādu FA?
Pagājušogad viņi uzstādīja līgas rekordu uzvaru skaita ziņā. Savukārt gadu iepriekš viņi izcīnīja līgas titulu. Pirms viņiem neviena komanda nebija to paveikuši un tas vien viņus jau padara lieliskus. Viņi būs starp top komandām vel daudzus gadus. 50+ uzvaru komanda. Kā San Antonio šobrīd. Ja ar FA domāji free agent tad Durant, West, McGee. Biju domājis, ka GSW ir metropole un vēl piedevām Kalifornijā tādēļ spēlētāji dod priekšroku GSW. Uz Memphis vai Minesotta neviens tā neraujas un par savu sapņu komandu nesauc.

     [+] [-]

, 2016-10-05 13:57, pirms 8 gadiem
Esmu dziļi vīlies Clippers aizsardzībā! Mans mīļākais centrs Deandrē visu spēli izskatījās apmaldījies, CP3 arī visu spēli tika izskolots no Karija puses, Durentam vispār atbildes nebija un Tompsonu arī nemācēja pieskatīt! Tāda sajūta, ka Clipperi uz spēli bija izgājuši kā pret kaut kādiem 76eriem - ar ļoti švaku pašatdevi un aizsardzības sistēmu kā pret "vidējo NBA komandu"! Pret GSW aizsardzībā ir jāspēlē ar pilnīgi citu loģiku kā pret jebkuru citu NBA komandu, ņemot vērā izcilās snaiperu dotības, kā arī bumbas un spēlētāju kustību uzbrukumā! Neviens normāls "close-outs" nebija uz šūteriem, garie vai nu vispār nemēģina iet pretī skrīnam vai arī slinki velkās pretī metējiem un pret tādu Tompsonu, Durantu, Kariju to vienkārši nevar atļauties darīt!

Tiešām žēl redzēt bija highlightus no rīta, jo uz Clipperiem joprojām lieku lielas cerības, taču šī spēle tikai pierādīja, ka viņiem līdz GSW ir kā līdz mēnesim un vēl tālāk...vismaz pagaidām!
Taču es gribētu uzsvērt, ka šī spēle vairāk parādīja nevis GSW spēku, bet LAC impotenci aizsardzībā! Jā, GSW ir monstruāla komanda, tas visiem ir skaidrs un viņi nospēlēja tieši tā, kā viņiem bija jānospēlē un pat vēl ar rezervi, taču tas šonakt tika īpaši izcelts uz LAC nespēju spēlēt ar enerģiju un ļoti bieži - arī galvu!

     [+] [-]

, 2016-10-05 14:01, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: GSW pārbrauca pāri kā ceļa rullis!
Iguodala ar KD pēc kārtējā titula, GO GSW!
"Kārtējā titula"! To tu labi pateici! KD nav neviena un es arī nedomāju, ka 2. titulu var saukt par "kārtējo"

     [+] [-]

, 2016-10-05 15:42, pirms 8 gadiem
Nedarbs rakstīja: "Kārtējā titula"! To tu labi pateici! KD nav neviena un es arī nedomāju, ka 2. titulu var saukt par "kārtējo"
Katrs nākamais ir kārtējais

  +1 [+] [-]

, 2016-10-05 16:20, pirms 8 gadiem
GSW un CLE finālā - pacels GSW... cilvēki, jūs ko - traki esat?! Regulārā sezona sāksies pēc 3 nedēļām un šobrīd komandas sāk aizvadīt tikai pirmās pārbaudes spēles, bet te jau atsevišķi kadri sāk iezīmēt finālu, kurš būs pēc 9 mēnešiem un pat jau ieskicē fināla rezultātus. Varbūt pagaidīsim vismaz Ziemassvētkus un tad sāksim kaut ko prognozēt...

     [+] [-]

, 2016-10-05 16:28, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: GSW un CLE finālā - pacels GSW... cilvēki, jūs ko - traki esat?! Regulārā sezona sāksies pēc 3 nedēļām un šobrīd komandas sāk aizvadīt tikai pirmās pārbaudes spēles, bet te jau atsevišķi kadri sāk iezīmēt finālu, kurš būs pēc 9 mēnešiem un pat jau ieskicē fināla rezultātus. Varbūt pagaidīsim vismaz Ziemassvētkus un tad sāksim kaut ko prognozēt...
Ko tad tu ceri, ka LAL ar BOS būs finālā?

     [+] [-]

, 2016-10-05 17:34, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: GSW un CLE finālā - pacels GSW... cilvēki, jūs ko - traki esat?! Regulārā sezona sāksies pēc 3 nedēļām un šobrīd komandas sāk aizvadīt tikai pirmās pārbaudes spēles, bet te jau atsevišķi kadri sāk iezīmēt finālu, kurš būs pēc 9 mēnešiem un pat jau ieskicē fināla rezultātus. Varbūt pagaidīsim vismaz Ziemassvētkus un tad sāksim kaut ko prognozēt...
Lai gan piekrītu tev, tomēr jāsaprot, ka šīs komandas savās konferencēs ir galvas tiesu priekšā jebkuram citam un tas drīzāk būtu pārsteigums, ja fināli nebūtu šādā formātā! Taču piekrītu, ka nevajag steigties notikumiem pa priekšu, tomēr sezona gara un viss var gadīties - traumas, maiņu darījumi, komandu iekšējais mojo. Lakers 2012.gadā arī prognozēja stabilu titulu pirms sezonas, kad dabūja Hovardu un Nešu un visi zinam kā tas beidzās - knapi playoffos tika! Nesaku, ka ar GSW un CLE būs līdzīgi, jo par to šobrīd nekas neliecina, bet kā jau teicu - nekad neko nevar zināt. Ir arī traumas, kuras jādziedē visu sezonu un atliek vienam no 6-7 atslēgas spēlētājiem tādu dabūt, kad šis fināls var droši iet secen!

     [+] [-]

, 2016-10-05 19:27, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Lielākai daļai domāju ir pilnīgi poh,kas pacels.Galvenais,lai GSW izgāžas
kāds tam sakars? Kāpēc visiem būtu jācer ka GSW izgāzīsies? Manis pēc tad jau labāk lai Cavs izgāžas, lai gan jebkurā gadījumā nesaprotu kāpēc būtu jāheito kāda komanda