Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Pols iemet uzvaras grozu, "Clippers" septītajā spēlē uzveic "Spurs"

Pols iemet uzvaras grozu, "Clippers" septītajā spēlē uzveic "Spurs"
Kriss Pols
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) "play-off" pirmās kārtas izšķirošajā spēlē šonakt Losandželosas "Clippers" savā laukumā ar 111:109 pārspēja pagājušās sezonas čempionus Sanantonio "Spurs". Uzvaras grozu sekundi līdz pamatlaika beigām iemeta Kriss Pols.

Praktiski visa septītā spēle tika aizvadīta punkts punktā – kādas komandas lielākais pārsvars mača gaitā bija astoņi punkti. Spēles izskaņā "Clippers" tika pie uzbrukuma iespējas nepilnas deviņas sekundes līdz beigām. Losandželosas komandas saspēles vadītājs Kriss Pols iemeta sarežģītu metienu pāri "Spurs" spēka uzbrucējam Timam Dankanam un nodrošināja "Clippers" uzvaru – 111:109. Atlikušajā sekundē Sanantonio nespēja nogādāt bumbu labā metiena pozīcijā.

Pols šovakar bija "Clippers" galvenais varonis. Saspēles vadītājs iemeta 27 punktus (2p. – 4/7; 3p. – 5/6; 1p. – 4/4) un atdeva sešas piespēles. Mača gaitā Pols kājas savainojuma dēļ pat devās uz ģērbtuvēm, tomēr atgriezās laukumā un turpināja spēlēt, neskatoties uz sāpēm. 18 no 27 punktiem "Clippers" saspēles vadītājs iemeta otrajā puslaikā – pēc atgriešanās no ģērbtuvēm.

"Clippers" statistikas ailēs visvairāk izcēlās spēka uzbrucējs Bleiks Grifins, kurš iemeta 24 punktus, izcīnīja 13 atlēkušās bumbas un atdeva 10 rezultatīvas piespēles. "Spurs" sastāvā ar 27 punktiem un 11 atlēkušajām bumbām atbildēja Dankans.

"Clippers" tikai ceturto reizi komandas vēsturē sasniedza Rietumu konferences pusfinālu. Losandželosas komandai pretī stāsies Hjūstonas "Rockets". Otrajā pusfinālā līgas līderi Goldensteitas "Warriors" un Memfisas "Grizzlies".

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs: cobham
Slēpts komentārs: Nedarbs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:13, pirms 10 gadiem
Lieliska seerija, kas nosleedzas ar visas sezonas pagaidaam interesantaako un dramatiskaako speeli. CP fenomenaals ar traumu shitaa nokapaat. Jaapaslavee arii Rediks, kursh pedeejaa piecminuutee ielika divas ljoti svariigas un pagruutas troikas, un ljaava tureet liidzi. Un arii Barnsa troika bija supersvariiga. Tagad tik doktoriem jaasadakteree CP, un west finals tikpat kaa rokaa.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-03 08:21, pirms 10 gadiem
Nekad nav paticis LAC,bet respect CP3 kurs rada,ka ir jaspele PG.Dazs labs no var macities.Manu tragiska serija un Tonijam ar spele beidzot sanaca loti laba.
Manu dodas pensija tas ir skaidrs,bet ko diez daris Timijs?VIns var kapat vel un vel

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:24, pirms 10 gadiem
ahahaha, kur ir visi tie varoņi, kas man PM sūtīja un komentāros smējās, kad teicu, ka Clippers>Spurs šajā sērijā??? īpaši pēc 2. mača, kad teicu, ka iespējams Clippers sērijas beigās būs ieguvēji, ka nenonāca 2-0 vadībā un nesāka jau svinēt pret super-pieredzējušu komandu.

Respect Spurs, lielisks mačs, lieliska sērija, bet šim nebija jābūt viņu gadam. Lai 2x pēc kārtas paņemtu NBA titulu, ir jārāda mega nereāls sniegums, šogad no Spurs tāds bija tikai dažos momentos (arī šajā sērijā).

Go Clippers! Būs smagi, bet interesanti pret Rockets

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:29, pirms 10 gadiem
Nu re,ģenerālim izrādījās taisnība! To gan viņš teica itkā pa jokam ,ka Spurs ar lielu blīkšķi izstāsies pirmajā kārtā

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 08:52, pirms 10 gadiem
erudīts007 rakstīja: Nu re,ģenerālim izrādījās taisnība! To gan viņš teica itkā pa jokam ,ka Spurs ar lielu blīkšķi izstāsies pirmajā kārtā
tas ir liels blīkšķis? Nunu....

     [+] [-]

, 2015-05-03 09:30, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Nekad nav paticis LAC,bet respect CP3 kurs rada,ka ir jaspele PG.Dazs labs no var macities.Manu tragiska serija un Tonijam ar spele beidzot sanaca loti laba.
Manu dodas pensija tas ir skaidrs,bet ko diez daris Timijs?VIns var kapat vel un vel
Tu par Westbruku (ka jāmācās)?!?!?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 09:31, pirms 10 gadiem
nahimovs rakstīja: tas ir liels blīkšķis? Nunu....
7ās spēlēs zaudēt diez vai ir liels blīkšķis. Ja LAC zaudētu, tad arī domāju, ka būtu diezgan cienīga sezona....

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 09:33, pirms 10 gadiem
senscore rakstīja: ahahaha, kur ir visi tie varoņi, kas man PM sūtīja un komentāros smējās, kad teicu, ka Clippers>Spurs šajā sērijā??? īpaši pēc 2. mača, kad teicu, ka iespējams Clippers sērijas beigās būs ieguvēji, ka nenonāca 2-0 vadībā un nesāka jau svinēt pret super-pieredzējušu komandu.

Respect Spurs, lielisks mačs, lieliska sērija, bet šim nebija jābūt viņu gadam. Lai 2x pēc kārtas paņemtu NBA titulu, ir jārāda mega nereāls sniegums, šogad no Spurs tāds bija tikai dažos momentos (arī šajā sērijā).

Go Clippers! Būs smagi, bet interesanti pret Rockets
Man atkal liekas, ka būs viegli. Bet nu Hovards ir iespēlējies un tas nedaudz apgrūtinās situāciju.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 09:33, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu par Westbruku (ka jāmācās)?!?!?
Par to pasu

     [+] [-]

, 2015-05-03 10:20, pirms 10 gadiem
Noskatoties spēles beigas, gluži pat žēl SAS. Bet kā Doks teica par Rietumiem. 4 labas komandas izkritīs....

  +5 [+] [-]

, 2015-05-03 10:23, pirms 10 gadiem
CP parādīja klasi. Ar savainojumu, uz 1 kājas šitādu uzvaras metienu ielikt. Cerams ka vissmaz uz 2.spēli būs atpakaļ ierindā pret rockets. It kā jau liela uzvara izcīnīta, bet lai kaut ko ievērības cienīgu sasniegtu, vēl tāls ceļš ejams. 1.kārta ar Spurs bija iespaidīga un spēles lieliskas, bet Spurs tāpat visu sēriju bija savainojumu problēmas.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 10:23, pirms 10 gadiem
CP monstrs. Liels prieks par Clipperiem. Ceru, ka tiks pāri arī Hjūstonai. Kautgan visticamāk varētu būt liels nogurums pēc šādas sērijas.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 10:27, pirms 10 gadiem
Mana sezona, līdz ar to ir beigusies

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 10:39, pirms 10 gadiem
tāpēc nez no kurienes vinnēs Bulls, piemēram.

cobham rakstīja: Rietumi būs čempioni

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 10:39, pirms 10 gadiem
Kurš idiots tur teica, ka Spurs čempi? un kurš teica spurs > Cavs?

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 10:44, pirms 10 gadiem
Spurs vār droši sākt Rebuildot sastāvu un Clippers tiks iznīcināti neticu ka pret Rockets kautko spēs izdarīt

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 10:45, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Kurš idiots tur teica, ka Spurs čempi? un kurš teica spurs > Cavs?
Viena sērija jau uzreiz neizsaka galējo domu. Domāju, ka SAS zaudēja labai komandai un pie tam 7 spēlēs un vēl 7ajā ar -2. Ok, lai jau ir tikai manas domas, bet uzskatu, ka rietumi paņems titulu šogad....

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 10:45, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Spurs vār droši sākt Rebuildot sastāvu un Clippers tiks iznīcināti neticu ka pret Rockets kautko spēs izdarīt
Tu smejies vai kā? Negribu skaļi bļaut, bet domāju, ka būs 4-0. Un ne jau pa labu HOU.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 10:52, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Kurš idiots tur teica, ka Spurs čempi? un kurš teica spurs > Cavs?
Ikviensnormali domajos cilveks to vareja apgalvot.Pirms PO sanaca normala uzvaru serija.PO Manu bija pilnigi nekads.Parkers trauma,un parejiem ar diez ko labi negaja neskaitot paris speletajus.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 10:52, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Kurš idiots tur teica, ka Spurs čempi? un kurš teica spurs > Cavs?
ir jau arī čempji, pašreizējie.
Bet ja nopietni, tad 7. spēlē uzvarēt ar +2 un iemetot vnk nereālu metienu. Jāsaka, ka šis komandas bija līdzvērtīgas.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 10:54, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Spurs vār droši sākt Rebuildot sastāvu un Clippers tiks iznīcināti neticu ka pret Rockets kautko spēs izdarīt
Iznicinat? Stipri saubos.
Esmu parliecinats,ka LAC panems.
Saksim ar to,ka es neredzu ka HOU apstadinas D.J un Blake pie groziem.Howards viens nepavilks.Problemas LAC varetu but ar Hardena segsanu.Lai gan to pasu varetu teikt par HOU kur nav isti kam segt CP3 pec Beverlija traumas.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 11:00, pirms 10 gadiem
Vajadzeja toto spelet, visus uzvaretajus uzmineja, bet nu CP3 monstrs..
Tie kas doma ka mierigi LAC pāries pāri HOU smagi kļudās.

NĀkamas kārtas prognoze:

GSW- MEM 4:1 Ar Konliju ierinda MEM dotu par 2 uzvaram vairak, bez neredzu variantus, tomer GSW ir kas var ierobežot MEM torņus.

HOU-LAC 4:2 Soliņš ir labaks Hou, kas ar nospeles galveno lomu, pamatsastavs manuprat ir vienlidz spēcīgs abam komandām + šajos PO svilpj sodus pret Hardenu.

ATL-WAS 2:4 Sabalansētāks sastavs ir WAS, lielu nozīmi nospēlēs pirma spēle, jo WAS pauze ir bijusi stipri pailga.

CLE - CHI 3:4 Pirmas 2 speles jāņem CHI, jo JRSmith ir ārā, un ar viņu ierindā princesei ir stipri vairāk kur izplesties. Pēc tam 2 uzvaras gan jau CHI izkapās.

Jebkurā gadījumā manas prognozes var iet uuz pretejo pusi, jo jebkura no šīm komandām būtu cienīga pacelt kausu.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 11:06, pirms 10 gadiem
Spēle vienkārši fantastiska, tāds kapiņš sen nebija redzēts. Abas komandas bija uzvaras cienīgas.
Patika krievu komentētāja viasatā teiktais - Pols ar savu spēli atgādina 90ito gadu zvaigznes. Tiešām lielisks, pie tam ar traumu. Wow cepuri nost. Cerams trauma nav nopietna un netraucēs spēlēt, jo tad SAS zāģis būs veltīgs. LAC ar veselu Polu ies pāri HOU max atdodot divas spēles.
SAS ļoti žēl. Fināla cienīga sērija.
Tagad gan palikuši tikai spēcīgākie, pat austrumos nevienam vairs nebūs viegli.
Cerams MEM Konlijs būs vesels un formā.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:06, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: ir jau arī čempji, pašreizējie.
Bet ja nopietni, tad 7. spēlē uzvarēt ar +2 un iemetot vnk nereālu metienu. Jāsaka, ka šis komandas bija līdzvērtīgas.
Nereālu?!?!? Kas tur tieši bija nereāls?!

     [+] [-]

, 2015-05-03 11:08, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Iznicinat? Stipri saubos.
Esmu parliecinats,ka LAC panems.
Saksim ar to,ka es neredzu ka HOU apstadinas D.J un Blake pie groziem.Howards viens nepavilks.Problemas LAC varetu but ar Hardena segsanu.Lai gan to pasu varetu teikt par HOU kur nav isti kam segt CP3 pec Beverlija traumas.
Pieļauju, ka Bārns būs uz Hārdenu un ies tik pat grūti, kā ar Lenardu gāja. Bet kā jau raksti- otrā virzienā būs vēl trakāk...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:09, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu smejies vai kā? Negribu skaļi bļaut, bet domāju, ka būs 4-0. Un ne jau pa labu HOU.
Drīzāk pašam smiekli nenāk? LAC tak spēlē praktiski 6 cilvēki tikai. HOU benķis ir labāks, kas ir izšķirošs. Hārdenam svilpj sodus un Smits ar Hovardu izskatās ļoti labi pagaidām, vēl Džounss izdarīs savu darbu. Sērija būs interesanta, bet 4:0 tiešām nē.

     [+] [-]

, 2015-05-03 11:10, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Vajadzeja toto spelet, visus uzvaretajus uzmineja, bet nu CP3 monstrs..
Tie kas doma ka mierigi LAC pāries pāri HOU smagi kļudās.

NĀkamas kārtas prognoze:

GSW- MEM 4:1 Ar Konliju ierinda MEM dotu par 2 uzvaram vairak, bez neredzu variantus, tomer GSW ir kas var ierobežot MEM torņus.

HOU-LAC 4:2 Soliņš ir labaks Hou, kas ar nospeles galveno lomu, pamatsastavs manuprat ir vienlidz spēcīgs abam komandām + šajos PO svilpj sodus pret Hardenu.

ATL-WAS 2:4 Sabalansētāks sastavs ir WAS, lielu nozīmi nospēlēs pirma spēle, jo WAS pauze ir bijusi stipri pailga.

CLE - CHI 3:4 Pirmas 2 speles jāņem CHI, jo JRSmith ir ārā, un ar viņu ierindā princesei ir stipri vairāk kur izplesties. Pēc tam 2 uzvaras gan jau CHI izkapās.

Jebkurā gadījumā manas prognozes var iet uuz pretejo pusi, jo jebkura no šīm komandām būtu cienīga pacelt kausu.
Kas ir ar Konliju? Vai tad nebūs ierindā?

Rēcīgi, bet nepiekrītu nevienai tavai prognozei

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 11:10, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Vajadzeja toto spelet, visus uzvaretajus uzmineja, bet nu CP3 monstrs..
Tie kas doma ka mierigi LAC pāries pāri HOU smagi kļudās.

NĀkamas kārtas prognoze:

GSW- MEM 4:1 Ar Konliju ierinda MEM dotu par 2 uzvaram vairak, bez neredzu variantus, tomer GSW ir kas var ierobežot MEM torņus.

HOU-LAC 4:2 Soliņš ir labaks Hou, kas ar nospeles galveno lomu, pamatsastavs manuprat ir vienlidz spēcīgs abam komandām + šajos PO svilpj sodus pret Hardenu.

ATL-WAS 2:4 Sabalansētāks sastavs ir WAS, lielu nozīmi nospēlēs pirma spēle, jo WAS pauze ir bijusi stipri pailga.

CLE - CHI 3:4 Pirmas 2 speles jāņem CHI, jo JRSmith ir ārā, un ar viņu ierindā princesei ir stipri vairāk kur izplesties. Pēc tam 2 uzvaras gan jau CHI izkapās.

Jebkurā gadījumā manas prognozes var iet uuz pretejo pusi, jo jebkura no šīm komandām būtu cienīga pacelt kausu.
GSW - MEM 4-2 (ar Konliju 4-3, bet neliekas, ka varētu uzvarēt GSW)
LAC - HOU 4-2 (Bez Pola var būt čābīgi, bet jāuzvar tā pat)
CLE-CHI 4-3 (tikai tapēc, ka CLE mājas priekšrocības, vēl arī bez J.R pirmās diavas)
WAS-ATL 4-3 (Nez kapēc ticu burvjiem, bet te 50/50)

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:12, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Drīzāk pašam smiekli nenāk? LAC tak spēlē praktiski 6 cilvēki tikai. HOU benķis ir labāks, kas ir izšķirošs. Hārdenam svilpj sodus un Smits ar Hovardu izskatās ļoti labi pagaidām, vēl Džounss izdarīs savu darbu. Sērija būs interesanta, bet 4:0 tiešām nē.
Nu tad jautājums, kā tad LAC bez benķa uzvilka SAS? Un kāpēc lai to pašu neizdarītu ar HOU. Lai Hārdens met kaut 40 pt spēlē. Kas tad metīs pārējos?!?!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 11:14, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Kurš idiots tur teica, ka Spurs čempi? un kurš teica spurs > Cavs?
Kādēļ idioti? SAS ir pierādījis, ka ir čempionu ne reizi vien, arī šajā sērijā spēlēja zem saviem griestiem, bet cienīgi, pret spēcīgu komandu ar fenomenālu sniegumu no CP3 puses. Bija vieni no favorītiem.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 11:14, pirms 10 gadiem
Bostonietis rakstīja: Iznicinat? Stipri saubos.
Esmu parliecinats,ka LAC panems.
Saksim ar to,ka es neredzu ka HOU apstadinas D.J un Blake pie groziem.Howards viens nepavilks.Problemas LAC varetu but ar Hardena segsanu.Lai gan to pasu varetu teikt par HOU kur nav isti kam segt CP3 pec Beverlija traumas.
vai vai kā es esmu pa Grizzlies uz čempja troņa man maz svarīgi Clippers-Rockets iznākums tāpat zinu ka tur būš 7 spēles

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 11:15, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: GSW - MEM 4-2 (ar Konliju 4-3, bet neliekas, ka varētu uzvarēt GSW)
LAC - HOU 4-2 (Bez Pola var būt čābīgi, bet jāuzvar tā pat)
CLE-CHI 4-3 (tikai tapēc, ka CLE mājas priekšrocības, vēl arī bez J.R pirmās diavas)
WAS-ATL 4-3 (Nez kapēc ticu burvjiem, bet te 50/50)
GSW - MEM 2-4
LAC - HOU 4-1
CLE - CHI nemāku teikt ciparu... slideni ar Lava traumu un J.R. ārā. Pieļauju, ka Lebronam būs pāris 40 pt. spēles.
WSH - ATL domāju, ka ATL pacels..... kkāds 2-4.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:17, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas ir ar Konliju? Vai tad nebūs ierindā?

Rēcīgi, bet nepiekrītu nevienai tavai prognozei
Konlijam bija kaula lūzums sejā, pēc operācijas vēl nezin kad būs vesels, it kā varētu būt uz pirmajiem mačiem. Jācer būs ok ar viņu. Lielisks pg.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:21, pirms 10 gadiem
Divu lidzigu komandu starpaa 7. spele visu izskir Pols un 1 sekunde. Saja parii neviens par otru nebija paraks. Ja spele 2 lidzvertigas komandas tad vienmer kads zaudes lai ari cik labs butu.

Spurs-Rockets domaju spuras panemtu, bet tagad pat nez kas favorits. Lieku vairak uz LAC tomeer. Bet nu pusfinaali solaas but izcili. Vienigi skiet CLE viegli tiks talak. un GSW ari zaudes 1 speli, parejos neko isti nevar prognozet, kko vares spriest pec 1-2 spelem

     [+] [-]

, 2015-05-03 11:23, pirms 10 gadiem
Sudigi ka nakamie mani favoriti LAC un Raketes savaa starpaa. Bet vismaz viens tiks talak

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:23, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu tad jautājums, kā tad LAC bez benķa uzvilka SAS? Un kāpēc lai to pašu neizdarītu ar HOU. Lai Hārdens met kaut 40 pt spēlē. Kas tad metīs pārējos?!?!
Tā ir viena kārta. Lai tiktu arvien tālāk un tālāk, ir vajadzīgas rezerves. Kāpēc tikai Hārdens met? Met arī Hovards, Smits, Džounss, Ariza, savu artavu iedos arī Terijs, Brūvers.

     [+] [-]

, 2015-05-03 11:29, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Konlijam bija kaula lūzums sejā, pēc operācijas vēl nezin kad būs vesels, it kā varētu būt uz pirmajiem mačiem. Jācer būs ok ar viņu. Lielisks pg.
Nu jā... lai varētu cīnīties ar GSW, viņu noteikti vajag.

     [+] [-]

, 2015-05-03 11:32, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Tā ir viena kārta. Lai tiktu arvien tālāk un tālāk, ir vajadzīgas rezerves. Kāpēc tikai Hārdens met? Met arī Hovards, Smits, Džounss, Ariza, savu artavu iedos arī Terijs, Brūvers.
Nu un tik pat labi varu oponēt, ka bez BG, CP3, DJ punktus sametīs Džamals, Rediks, Bārnss....

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 11:38, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu un tik pat labi varu oponēt, ka bez BG, CP3, DJ punktus sametīs Džamals, Rediks, Bārnss....
Šā vai tā, pa īsu sanāks vien. Tad jau Clippers tur katram +20 jāmet. Vēl DJ savus sodiņus nolažos, takā tavs 4:0 vai 4:1 ir par skaļu teikts. Būs 6 vai 7 spēles, bet ne LAC ne HOU nevar pasludināt par uzvarētājiem, jo sevišķi, tāpec ka uzstiepa čempionus. HOU spēlē pilnīgi savādāk kā SAS, iespējams, pat ērtāk priekš LAC, bet ja HOU ļau sāk skriet, tad ir kā ir, jo bieži vien bijušas spēles, kad raķetes pirmo puslaiku kāš, bet otrajā uzņem bik apgriezienus, un beigās visi manis minētie Hārdens, Hovards, Jones, Smith savus punktus savāc, un vēl daži piemet cik vajag. Tāpēc pagaidi līdz sērijas vismaz trešajai spēlei, lai varētu blatot

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:39, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu un tik pat labi varu oponēt, ka bez BG, CP3, DJ punktus sametīs Džamals, Rediks, Bārnss....
Savus punktus jau meta pat OKC komandaa citi. Kaut vai no 100 punktiem RW iemet 50, tatad citi ari iemet, tikai cik. UN rezerves noteikti vajadzigas. Un Raketem ir 8 starta 5nieka speletaji, Clipperiem skiet 7 tadi ap kuriem viss grozas - tatad lidzigi. Galvenais speks uzbrukumaa Howards-Hardens pret Griffinu-Polu. Skiet ari lidzigi. Tapec domaju cina bus siiva un 6 speles seit kaa minimums, tikai gruti pateikt uz kuru pusi aizies. Visticamak jau lidzigi kaa ar Spuram, pat 1 sekunde var but izskirosa visaa serijaa

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 11:41, pirms 10 gadiem
Vecais stāsts par to, kā komanda nospēlē labu spēli ( sēriju), lecot augstāk par savu pakaļu, un nākamajā sērijā dabū ierīt. NBA ar SAS izstāšanos palika neinteresantāks. Un nevajag pārspīlēt to traumu. Ja bija uz laukuma un spēlēja, tad tā "trauma" nebija tik traucējoša. LAC conf finals max.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:43, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Šā vai tā, pa īsu sanāks vien. Tad jau Clippers tur katram +20 jāmet. Vēl DJ savus sodiņus nolažos, takā tavs 4:0 vai 4:1 ir par skaļu teikts. Būs 6 vai 7 spēles, bet ne LAC ne HOU nevar pasludināt par uzvarētājiem, jo sevišķi, tāpec ka uzstiepa čempionus. HOU spēlē pilnīgi savādāk kā SAS, iespējams, pat ērtāk priekš LAC, bet ja HOU ļau sāk skriet, tad ir kā ir, jo bieži vien bijušas spēles, kad raķetes pirmo puslaiku kāš, bet otrajā uzņem bik apgriezienus, un beigās visi manis minētie Hārdens, Hovards, Jones, Smith savus punktus savāc, un vēl daži piemet cik vajag. Tāpēc pagaidi līdz sērijas vismaz trešajai spēlei, lai varētu blatot
Aizsardziba Raketem sliktaka par Spurs, toties uzbrukums ir daudz citadaks. Pat vairak lidzigs Clipperiem. Hardens-Howards un Pols-Griffins-Deandree sadarbibas uzbrukumaa ar putninu groza virzienaa ir stipri lidzigas. Tapat pie iespejas abas komandas dod uz taalo ara Arizam un attiecigi Redikam. Domaju seit bus rezultativas speles un defensu ieslegs tik uz beigaam.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:45, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Spurs ēra beidzās...
pirmo gadu skaties NBA? šp pantiņu par beigām ļoļiki jau daudzus gadus skandina..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:46, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Vajadzeja toto spelet, visus uzvaretajus uzmineja..

Jebkurā gadījumā manas prognozes var iet uuz pretejo pusi, jo jebkura no šīm komandām būtu cienīga pacelt kausu.
pēdējais teikums ... reāli nopietns prognozētājs

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:49, pirms 10 gadiem
@ravētājs
Arī LAC māk skriet, tā kā skriešana īsti nebūs tas variants, kā vinnēt. Nu labi, pagaidīsim 3. spēli, bet es tāpat kkā sliecos uz LAC pusi.

@TOTO... nu diezgan vājš salīdzinājums CP3+Grifins pret Hārdenu+Hovardu. Manuprāt, Howards ir tīri tāds pats, kā DJ. Abiem nav uzbrukums, bet ir tikai putbeki. Ja SAS bija Dankans, kas diezgan labi varēja Bleiku paņemt, tad HOU PF īsti nav. Neticu, ka Smits var segt tik labi kā Dankans.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:50, pirms 10 gadiem
sysonpyh Nr.2 rakstīja: Vecais stāsts par to, kā komanda nospēlē labu spēli ( sēriju), lecot augstāk par savu pakaļu, un nākamajā sērijā dabū ierīt. NBA ar SAS izstāšanos palika neinteresantāks. Un nevajag pārspīlēt to traumu. Ja bija uz laukuma un spēlēja, tad tā "trauma" nebija tik traucējoša. LAC conf finals max.
Un nepaliktu neinteresantāki PO, ja LAC izkristu? Baigā zin loģika. Acīmredzot nebija pelnījuši, ja jau nevar lūzerus apspēlēt....

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 11:51, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: @ravētājs
Arī LAC māk skriet, tā kā skriešana īsti nebūs tas variants, kā vinnēt. Nu labi, pagaidīsim 3. spēli, bet es tāpat kkā sliecos uz LAC pusi.

@TOTO... nu diezgan vājš salīdzinājums CP3+Grifins pret Hārdenu+Hovardu. Manuprāt, Howards ir tīri tāds pats, kā DJ. Abiem nav uzbrukums, bet ir tikai putbeki. Ja SAS bija Dankans, kas diezgan labi varēja Bleiku paņemt, tad HOU PF īsti nav. Neticu, ka Smits var segt tik labi kā Dankans.
Howards>Deandree. Un tur nav jautajumu. Tas ir skaidrs kaa 2+2

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:52, pirms 10 gadiem
Daniel rakstīja: pirmo gadu skaties NBA? šp pantiņu par beigām ļoļiki jau daudzus gadus skandina..
Nu neticu, ka Dankans raus tāpat kā Jāgrs līdz 43 Pārkers, Lenards paliks. Bet Manu, Tims pazudīs. Un Manu jau pazuda šogad.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:53, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Howards>Deandree. Un tur nav jautajumu. Tas ir skaidrs kaa 2+2
Cik ir 2+2? 2+2=5, to tu galvā liec Kas tad Howardā ir labāks par DJ?!?! Es neredzu neko. Stati jau vien ko liecina. Un kāpēc DJ bija aizsardzības spēlētāju top3, bet Howards nebija tur tuvumā?!?!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:55, pirms 10 gadiem
Istenibaa nav ko te spriedelet par to kaa bus. Paskatoties pirmo playoff kartu prognozes jasaka ka visi izgazas kaa liela seeta Ok vairakos paros uzvaretaji jau bija skaidri pa lielam, bet nu tie uzvaru minejumi galigi garam.

Tapec ir jagaida speles pirmas 2 un tad vares kko mineet

Bet tomeer... GSW-LAC rietumos, CLE-Hawks autrumos. Aamen!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:55, pirms 10 gadiem
Ko ar to gribu pateikt. Nevienam no abiem minētajiem nav uzbrukuma spēle. Teiksim tāda kā Džefersonam. Abi barojās tikai no piespēlēm un rebiem.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:56, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Istenibaa nav ko te spriedelet par to kaa bus. Paskatoties pirmo playoff kartu prognozes jasaka ka visi izgazas kaa liela seeta Ok vairakos paros uzvaretaji jau bija skaidri pa lielam, bet nu tie uzvaru minejumi galigi garam.

Tapec ir jagaida speles pirmas 2 un tad vares kko mineet

Bet tomeer... GSW-LAC rietumos, CLE-Hawks autrumos. Aamen!
Āmen

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:56, pirms 10 gadiem
Es gan vairāk gribētu redzēt MEM-LAC. Tie mūždien sitās un ir savas attiecības.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:58, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cik ir 2+2? 2+2=5, to tu galvā liec Kas tad Howardā ir labāks par DJ?!?! Es neredzu neko. Stati jau vien ko liecina. Un kāpēc DJ bija aizsardzības spēlētāju top3, bet Howards nebija tur tuvumā?!?!
Mosh jo pus sezonu nespeleja? Howards playofos ir cits speletajs, lidzigi kaa Dankans, kurs regularaja meta 10 punktus videji un bija viens no, bet playofos komandas liideris. Un tagad Howards ir izcilaa formaa un aizsardzibaa pret Dallasu nospeleja izcili. Uzbrukumaa ari loti labi.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:58, pirms 10 gadiem
Episkākais basketbola mačs, ko esmu redzējis (vismaz pēdējo gadu laikā noteikti). Izcili! Turklāt arī pārējā sērija bija ne mazāk aizraujoša. Bauda iesākt svētdienu šādi!

Respect Polam, ar vienu kāju šitā paņemt.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:59, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un nepaliktu neinteresantāki PO, ja LAC izkristu? Baigā zin loģika. Acīmredzot nebija pelnījuši, ja jau nevar lūzerus apspēlēt....
Es jau nezinu, kas Tevi interesē, skatoties basketbolu. Tas, ka tāds Jamal Crawford uznāk laukumā un disbalansā salādē truļus bez kombinācijas, vai tas, ka Blake Griffin ir atlētisks monstrs, kas nav pārāk gudrs.
Man patīk Spurs sistēmas baskets, kad spēlē komanda un nav nekādu ekscesu no spēlētāju puses. Tas diemžēl ir iemesls kamdēļ SAS zaudēja - pāris epizodēs Kawhi baidījās iet 1 pret 1 un piebremzēja. Jā PO palika neinteresantāki, jo LAC vienīgais storyline ir tas, ka CP3 nav bijis WCF. SAS savukārt sekot līdzi ir interesantāk, lai redzētu, cik tālu var aiziet komanda, kas ir iepriekšējā gada čempioni, un kas tiek jau vairākus gadus norakstīta kā pārāk veca.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:03, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: @ravētājs
Arī LAC māk skriet, tā kā skriešana īsti nebūs tas variants, kā vinnēt. Nu labi, pagaidīsim 3. spēli, bet es tāpat kkā sliecos uz LAC pusi.

@TOTO... nu diezgan vājš salīdzinājums CP3+Grifins pret Hārdenu+Hovardu. Manuprāt, Howards ir tīri tāds pats, kā DJ. Abiem nav uzbrukums, bet ir tikai putbeki. Ja SAS bija Dankans, kas diezgan labi varēja Bleiku paņemt, tad HOU PF īsti nav. Neticu, ka Smits var segt tik labi kā Dankans.
Hovardam nu gan nav tikai alley, putbacki. Paskaties vairāk HOU spēles. Smits defa nav no sliktākajiem, ja vēl BG vārīs ziepes, kā pret SAS pirmās spēles, turklāt home court advantage ir HOU, kas var nospeleet lielu lomu seerijaa. Buutu Beverlijs ar DMo, bez variantiem HOU panjemtu, bet kaa buutu ja buutu, esmu par hou 4:2 serijaa un cerams velaak uz finaalu aizspeleesies, bet pagaidiisim liidz tam, pashreiz par interesantu playoff,

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:03, pirms 10 gadiem
GSW - MEM 4-3 (būs grūti, bet tomēr dodu 51/49 par labu dzeltenajiem)
HOU - LAC 4-3 (jauna sērija, cits stāsts, jo ilgāk vilksies sērija, jo grūtāk LAC būs + Pols nebūs norāvis kko nopietnu, protams)

ATL - WSH 2-4 (nebūs)
CHI - CLE 4-2 (bez komentāriem)

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:08, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Raptors-Wizards 2-4 (Pierce ne tikai māk daiļi runāt, bet arī bumbo tīri labi)
Warriors-Pelicans 4-0 (no comment)
Bulls-Bucks 4-1 (būtībā 4-0, bet vienu uzvaru varētu izvilkt ar kaut kādām Bulls traumām mūžīgajām)
Rockets-Mavericks 2-4 (un tomēr nenoturējos, viss nevar būt tik slikti. Pie nosacījuma, ka Pāŗsons spēlē)
Cavaliers-Celtics 4-0 (no comment)
Hawks-Nets 4-1 (no KG, no party)
Grizzlies-Trail Blazers 4-1 (būtībā 4-0, bet 4inarow ir sasodīti grūti izcīnīt)
Clippers-Spurs 2-4 (Pols nav uzvarētājs, viena spēle izbraukumā jāņem un miers, Pops pret Doku - klasika, neparedzami, daudz pavērsienu! Vai arī 4-3, ja aizies līdz 7.spēlei)
Texas iegāza, maitas Bet kopumā tīri neslikta pirmā kārta. Domāju, ka arī otrajā gaidāmi nepatīkami pārsteigumi (2 vai pat 3 vieglas sērijas), cerēsim, ka būs aizraujoši.

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:09, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Spēle vienkārši fantastiska, tāds kapiņš sen nebija redzēts. Abas komandas bija uzvaras cienīgas.
Patika krievu komentētāja viasatā teiktais - Pols ar savu spēli atgādina 90ito gadu zvaigznes. Tiešām lielisks, pie tam ar traumu. Wow cepuri nost. Cerams trauma nav nopietna un netraucēs spēlēt, jo tad SAS zāģis būs veltīgs. LAC ar veselu Polu ies pāri HOU max atdodot divas spēles.
SAS ļoti žēl. Fināla cienīga sērija.
Tagad gan palikuši tikai spēcīgākie, pat austrumos nevienam vairs nebūs viegli.
Cerams MEM Konlijs būs vesels un formā.
Tev ir viasat ru pieslegums vai ari skatijies pa striimu/torrentiem?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:12, pirms 10 gadiem
btw, kad nosauc mvp?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:13, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cik ir 2+2? 2+2=5, to tu galvā liec Kas tad Howardā ir labāks par DJ?!?! Es neredzu neko. Stati jau vien ko liecina. Un kāpēc DJ bija aizsardzības spēlētāju top3, bet Howards nebija tur tuvumā?!?!
Howards var 1vs1 apspēlējot groza tuvumā un iemest pusāķi. A deandre viens uz viens nespēlē. Howards ir stipri labāks un griffina danki vairs neies cauri. Hou uzvarēs 4:1

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:13, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: btw, kad nosauc mvp?
Šodien

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Cik ir 2+2? 2+2=5, to tu galvā liec Kas tad Howardā ir labāks par DJ?!?! Es neredzu neko. Stati jau vien ko liecina. Un kāpēc DJ bija aizsardzības spēlētāju top3, bet Howards nebija tur tuvumā?!?!
Baigi nesekoju Hou, bet, manuprāt, Howards pat pusi no spēlēm neaizvadīja šosezon. Turklāt pēc traumas pa 14-18min spēlēja tās pēdējās 5 vai cik tur spēles. Tur jau pat nespīd 3.izlase viņam ar tādu spēles laiku.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:18, pirms 10 gadiem
@TOTO

Redzēju 3 spēles HOU. Un neredzēju no Hovarda neko vairāk kā no DJ.

@sysonpyh Nr.2,
Grifins nav gudrs? Stulbs viņš bija agrāk, ka par sodiem sapērās un ļečīja pretī. Tagad viņš vnk saprot, ka viņam sitīs sodus un vnk aiziet prom. Nez.... WB, McGee var saukt par stulbeņiem un analfabētiem, bet nu Grifins noteikti nav tajā kategorijā.
Ir ok, man arī patīk SAS basītis. Bet, redz, ja jau tie jēlie Krauforda metieni un stulbā Grifina punkti var uzvilkt spēli, tad pasaki ar ko tad SAS ir labāki, ja nejaudā vinnēt?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:18, pirms 10 gadiem
viecha5 rakstīja: CP monstrs. Liels prieks par Clipperiem. Ceru, ka tiks pāri arī Hjūstonai. Kautgan visticamāk varētu būt liels nogurums pēc šādas sērijas.
Tu viņu sauc par monstru, es par mazo dranķi, zb ar tām savām mūžīgajām padjopkām, brr.. , ceru, ka HOU aizsūtīs to pajolu makšķerēt vieglā un ātrā veidā.

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:20, pirms 10 gadiem
HOU easy paņems to cliperu bandu

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:21, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Howards var 1vs1 apspēlējot groza tuvumā un iemest pusāķi. A deandre viens uz viens nespēlē. Howards ir stipri labāks un griffina danki vairs neies cauri. Hou uzvarēs 4:1
Ieteiktu tev paskatīties LAC spēles. Par kādiem dankiem tu tieši runā? Tu vēl joprojām uzskati, ka BG vienīgais uzbrukums ir danki?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:22, pirms 10 gadiem
shitaa rakstīja: Tu viņu sauc par monstru, es par mazo dranķi, zb ar tām savām mūžīgajām padjopkām, brr.. , ceru, ka HOU aizsūtīs to pajolu makšķerēt vieglā un ātrā veidā.
Kas ir domāts ar vārdu padjopkām?

Zini tad Hārdens ir 10x lielāks pajopņiks ar savām simulācijām.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:24, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: @TOTO

Redzēju 3 spēles HOU. Un neredzēju no Hovarda neko vairāk kā no DJ.

@sysonpyh Nr.2,
Grifins nav gudrs? Stulbs viņš bija agrāk, ka par sodiem sapērās un ļečīja pretī. Tagad viņš vnk saprot, ka viņam sitīs sodus un vnk aiziet prom. Nez.... WB, McGee var saukt par stulbeņiem un analfabētiem, bet nu Grifins noteikti nav tajā kategorijā.
Ir ok, man arī patīk SAS basītis. Bet, redz, ja jau tie jēlie Krauforda metieni un stulbā Grifina punkti var uzvilkt spēli, tad pasaki ar ko tad SAS ir labāki, ja nejaudā vinnēt?
Consistency. Polam jāiemet 5/6 troikām un sarežģīts metiens spēles beigās, lai uzvarētu par 2 pts.

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:29, pirms 10 gadiem
Game 7 > "Gadsimta" cīņa boksā..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:30, pirms 10 gadiem
eevelee rakstīja: Game 7 > "Gadsimta" cīņa boksā..
Labi, ka man izdevās apgrieztā secībā noskatīties Būtu vēl pēc tāda epic fighta izslēdzis kaušļus

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:35, pirms 10 gadiem
sysonpyh Nr.2 rakstīja: Consistency. Polam jāiemet 5/6 troikām un sarežģīts metiens spēles beigās, lai uzvarētu par 2 pts.
Ja būtu bik pasekojis līdzi LAC un CP3 sezonas gaitā, tad zinātu, ka viņš visu laiku lādēja i truļus, i šitādus metienus. Kaut kad kkādi eksperi runāja par CP3 un MVP kandidātu. Un teica tā- viņš vāc labus ciparus, bet viņu nenovērtē, jo viņš tādus vāc visu laiku. Tas līdzīgi Lebronam. Lielajam MVP kandidātam laikam stati ir 24+6, Polam 19+10. Truļu procents vienāds, tikai Pols nelidina zilos pāri rokām. Tad pasaki ar ko Karijs labāks? Ir protams, runas, ka CP3 lēnām noriet un kādam citam būs jābūt labākajam PG līgā, bet tas laiks vēl nav pienācis.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 12:35, pirms 10 gadiem
eevelee rakstīja: Game 7 > "Gadsimta" cīņa boksā..
Pff gadsimta boksa machs. Smiekli naak. Sestdienu ritos Karostaa vai Maskackaa labakas un kvalitativakas razborkas var paverot Un bez maksas un bez teaatra, taa teikt no sirds un dveseles. A te shie par teaatri sadala ntos miljonus. Lielaas boksas ciinas sen vairs nav sports, marketinga sacensiba un teaatris augstakaja pilotazhaa. Pec ciinas abi laimigi uzeed glaunaa kiniesu restuzii un iesmej par pasaules stulbumu.

Vismaz labi ka hokis un basis saglabajis savu iisto cinu un skatamibu. Futbolam tapat lielie machi zaudejusi savu iisto butibu. Briziem rodas iespaids ka 11 modeles veic kartejos paraugdemonstrejumus un pa vidam pareklamee kadu matu zheleju un lupu kraasu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:37, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja būtu bik pasekojis līdzi LAC un CP3 sezonas gaitā, tad zinātu, ka viņš visu laiku lādēja i truļus, i šitādus metienus. Kaut kad kkādi eksperi runāja par CP3 un MVP kandidātu. Un teica tā- viņš vāc labus ciparus, bet viņu nenovērtē, jo viņš tādus vāc visu laiku. Tas līdzīgi Lebronam. Lielajam MVP kandidātam laikam stati ir 24+6, Polam 19+10. Truļu procents vienāds, tikai Pols nelidina zilos pāri rokām. Tad pasaki ar ko Karijs labāks? Ir protams, runas, ka CP3 lēnām noriet un kādam citam būs jābūt labākajam PG līgā, bet tas laiks vēl nav pienācis.
Par Dankanu lidzigi runaaja un runaa. Tikai chalis tapat neaizstajams un sniegums limenii. Pols ir labakais PG. Patik vina speles stils,stabilais metiens,piespeles filigranas un dribls ar step up/back. Briinos ka dazi Rose uzskata par labaaku. UN Pols izskatas shavi vel ilgi vares spelet

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:44, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas ir domāts ar vārdu padjopkām?

Zini tad Hārdens ir 10x lielāks pajopņiks ar savām simulācijām.
Simulācijas, ne simulācijas , bet iespējams būs dabūjis mvp, tāpat scoring 2nd, aizvedis līdz 2 seed rietumos, tagad pirmo kārtu vēsi, ja vēl clipperiem pāries pāri, tad gredzeni next step

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:44, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Par Dankanu lidzigi runaaja un runaa. Tikai chalis tapat neaizstajams un sniegums limenii. Pols ir labakais PG. Patik vina speles stils,stabilais metiens,piespeles filigranas un dribls ar step up/back. Briinos ka dazi Rose uzskata par labaaku. UN Pols izskatas shavi vel ilgi vares spelet
Neatceros kurš, bet aizvakar rakstīja, ka Pols zaudēs atlētismu un būs mēsls Nedomāju, ka viņš ir kkāds WB, kas tīri spēlē uz atlētismu....

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:46, pirms 10 gadiem
raveetaajs rakstīja: Simulācijas, ne simulācijas , bet iespējams būs dabūjis mvp, tāpat scoring 2nd, aizvedis līdz 2 seed rietumos, tagad pirmo kārtu vēsi, ja vēl clipperiem pāries pāri, tad gredzeni next step
Domāju, ka MVP ir skaidrs un tas nebūs viņš. Nu tas second seed tāds interesants. Redžijs jau iesmēja, ka LAC-SAS sērijā spēlēja komandas ar 27 un 26 zāģiem. Cik tad HOU bija? Nebija arī 26 vai mož 25?

Kliperiem noteikti nepāries pāri Btw.... kad pirmā spēle?!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:48, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neatceros kurš, bet aizvakar rakstīja, ka Pols zaudēs atlētismu un būs mēsls Nedomāju, ka viņš ir kkāds WB, kas tīri spēlē uz atlētismu....
Polam nu toch atleetisms ir maza dala no kopejas meistaribas. Toties vina dribls,soli gan ir kkas unikaals. Tas jaateic vinam ir lidzigas ieziimes ar Paarkeru, tapec abi ir tas kas vini ir. Briziem pat smiekligi kaa abi 2-3 garo ielenkumaa izdriblejas cauri un pamanas iemest WB tiiri aatrums un atleetiskums,uzraaviens chalim kaa raketei.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:53, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Domāju, ka MVP ir skaidrs un tas nebūs viņš. Nu tas second seed tāds interesants. Redžijs jau iesmēja, ka LAC-SAS sērijā spēlēja komandas ar 27 un 26 zāģiem. Cik tad HOU bija? Nebija arī 26 vai mož 25?

Kliperiem noteikti nepāries pāri Btw.... kad pirmā spēle?!
To vai būs mvp vai nē, redzēsim šodien, pirmaa speele - naktii uz otrdienu lkm, ja domaa HOU-LAC

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 13:40, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja būtu bik pasekojis līdzi LAC un CP3 sezonas gaitā, tad zinātu, ka viņš visu laiku lādēja i truļus, i šitādus metienus. Kaut kad kkādi eksperi runāja par CP3 un MVP kandidātu. Un teica tā- viņš vāc labus ciparus, bet viņu nenovērtē, jo viņš tādus vāc visu laiku. Tas līdzīgi Lebronam. Lielajam MVP kandidātam laikam stati ir 24+6, Polam 19+10. Truļu procents vienāds, tikai Pols nelidina zilos pāri rokām. Tad pasaki ar ko Karijs labāks? Ir protams, runas, ka CP3 lēnām noriet un kādam citam būs jābūt labākajam PG līgā, bet tas laiks vēl nav pienācis.
MVP ir subjektīvs tituls, nav nekāds 100 m skrējiens. Spēlētājiem ir dažādas lomas dažādās komandas. Karijam priekšrocību dod, ka komanda spēlē ļoti skatāmu, vienlaikus gan efektīgu, gan efektīvu basketbolu. Un tas cilvēkiem patīk.
Esmu pārliecināts, ka GSW spēlējot savu labāko basketbolu, vinnēs visus. Lielais jautājums ir, vai spēs noturēt līmeni.
NBA popularitātei tādas komandas uzvara būtu liels pluss.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-03 14:01, pirms 10 gadiem
Interesanti vai abas komandas izmantos sodu taktiku? Kurš kuru vai deandre vai howards uz sodametienu līnijas.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 14:03, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Interesanti vai abas komandas izmantos sodu taktiku? Kurš kuru vai deandre vai howards uz sodametienu līnijas.
Protams. Viens otram sitiis sodus un iesmies Kaut gan Hjuustona diez vai. Siem uz benka nav ko pasaukt uzsist sodu. Nesaprotu kas nevar savakt 13 playerus. Lai pasauc no D liigas dazhus kadrus.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 14:56, pirms 10 gadiem
TAgad jaaizkriit ari Cleveland, un finalaa nebus ne Parkera, ne Dzheimsa.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 15:05, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Protams. Viens otram sitiis sodus un iesmies Kaut gan Hjuustona diez vai. Siem uz benka nav ko pasaukt uzsist sodu. Nesaprotu kas nevar savakt 13 playerus. Lai pasauc no D liigas dazhus kadrus.
Nu zini, ja SAS varēja uzsūtīt Sarkano Raķeti, kas var arī brīvu truli iemest, tad nedomāju, ka HOU trūktu spēlētāji, kas var uzsist sodu. Tu raksti 13 spēlētāji.... Padomā pats cik tas ir sodi 13 x 6 =78

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 15:23, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu zini, ja SAS varēja uzsūtīt Sarkano Raķeti, kas var arī brīvu truli iemest, tad nedomāju, ka HOU trūktu spēlētāji, kas var uzsist sodu. Tu raksti 13 spēlētāji.... Padomā pats cik tas ir sodi 13 x 6 =78
Kka neticaas ka HOU izies uz sodu taktiku. Kaut gan viniem tas varetu but labak, jo defaa bus gruti.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 15:29, pirms 10 gadiem
Nu tur jāskatās, cik sodi būs savākti.

Un kurā spēlē ta bija... pēdējā vai 6ā, ka DJ meta ar 50%. Tas jau der, jo pašiem pretiniekiem sitos sodus, tad ir jārealizē uzbrukums.

Pieņemsim nesapratu POR ideju taisīt Hack A Allen, kurš met laikam 66%....

     [+] [-]

, 2015-05-03 15:46, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu tur jāskatās, cik sodi būs savākti.

Un kurā spēlē ta bija... pēdējā vai 6ā, ka DJ meta ar 50%. Tas jau der, jo pašiem pretiniekiem sitos sodus, tad ir jārealizē uzbrukums.

Pieņemsim nesapratu POR ideju taisīt Hack A Allen, kurš met laikam 66%....
Gribetos jau redzet ka Haardens zharii sodus Gan jau redzesim sijaa duelii daudz sodus. JA ir garie kas nevar iemest sodus tad vini buus.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 15:47, pirms 10 gadiem
vf rakstīja: TAgad jaaizkriit ari Cleveland, un finalaa nebus ne Parkera, ne Dzheimsa.
nekaa taada nebuus, cavs tiks conf finalaa vismaz

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 15:48, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Gribetos jau redzet ka Haardens zharii sodus Gan jau redzesim sijaa duelii daudz sodus. JA ir garie kas nevar iemest sodus tad vini buus.
Haardenam easy buckets tie ir, labak lai spelee normaalu speeli. Shie visi hack a ievelk speeli ljoti ilgi

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 16:05, pirms 10 gadiem
GSW- MEM 4:0 Memfisa netiks līdzi gsw ātrumiem, bet gsw var nosegt memfisas garos puikas - rezultāts likumsakarīgs

HOU-LAC 2:4 Man liekas, kad kleperi vienkārši ir labāka komanda

ATL-WAS 4:3 Būs saspringta cīņa, taču Atlanta pierādīs savu regulārās sezonas spēku un kāpēc viņi bija konferences augšgalā.

CLE - CHI 2:4 Lebrons ar Kariju divatā nebūs vilcēji, tāpēc pirmās 2 mājas spēles pa nullēm.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 16:37, pirms 10 gadiem
vf rakstīja: TAgad jaaizkriit ari Cleveland, un finalaa nebus ne Parkera, ne Dzheimsa.
Jautri just līdzi par atsevišķu komandu izkrišanu?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 16:37, pirms 10 gadiem
Neticu tam GSW-MEM 4:0. Kurš tad būs tas lielais Rendolfa sedzējs? Un es domāju, ka MEM uzspiedīs savu tempu tā kā viņiem nebūs jātiek GSW līdzi.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 19:39, pirms 10 gadiem
Rendolfu segs Grīns, bet es liktu Speights, kas ir spēcīgāks par Grīnu aizsardzībā un ir arīātrāks un garāks par Rendlu.

     [+] [-]

, 2015-05-03 22:22, pirms 10 gadiem
Kur ta Speigs ātrāks par Rendolfu?