Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeksons: ""Lakers" pārmaksāja Braientam"

Raivis Dombrovskis
Raivis Dombrovskis

Džeksons: ""Lakers" pārmaksāja Braientam"
Fils Džeksons un Kobe Braients
Foto: Reuters/Scanpix

Leģendārais NBA treneris Fils Džeksons medijiem atzinis, ka, viņaprāt, ''Lakers'' vienība ar divu gadu 48,5 miljonu ASV dolāru pārmaksājusi kluba līderim Kobem Braientam. Džeksons pieredzējušajam aizsargam būtu piedāvājis mazāku līgumu.

Novembrī noslēgtā divu gadu vienošanās starp Braientu un ''Lakers'' 35 gadus vecajam aizsargam nākamo divu sezonu laikā dos naudīgāko līgumu starp visiem NBA spēlētājiem [apmaksātāko spēlētāju trijniekā ir arī Džo Džonsons un Amāre Stadamairs]. ''Viņi samaksāja vairāk, nekā to būtu darījis es,'' sacīja trīspadsmitkārtējais NBA čempions. ''Tas, ko Kobe dod organizācijai, ir uzvarētāju mentalitāte. Ikvienā komandā vajadzīgs spēlētājs, kurš neatslābinās ne uz sekundi. Šajā elementā Kobe, neskatoties uz savu vecumu, joprojām sniedz milzīgu pievienoto vērtību.''

Tāpat pieredzes bagātais speciālists dalījās pārdomās par Hjūstonas ''Rockets'' centru Dvaitu Hovardu, kurš vasarā pameta ''Lakers'' nometni. ''Dvaits pārāk ātri padevās, bet varbūt tas nebija domāts viņam. Iespējams, viņš nesajuta apkārt valdošo noskaņojumu un kluba kultūru kā veiksmes pastiprinošus elementus. Tas ''Lakers'' dārgi maksāja, proti, izvēles tiesības draftā,'' teic Džeksons. ''Es teiktu, ka Dvaits spēlē OK. Es domāju, ka kopš 2009. gada viņš ir regresējis - viņa spēle ar muguru pret grozu nav uzlabojusies, pat neskatoties uz trenera Kevina Makheila klātbūtni.''

Maģiskais Džonsons apsolās nekritizēt ''Lakers''

Tikmēr bijušais ''Lakers'' īpašnieks, treneris un spēlētājs Ērvins ''Maģiskais'' Džonsons ar Twitter starpniecību uzrunājis Losandželosas kluba līdzjutējus, apsolot vairs nekritizēt komandu. ''Es beigšu sūdzēties. Es atbalstīšu Maiku D'Antonī un Džimu Basu, jo mīlu ''Lakers''! Ne spēlētājiem, ne treneriem, ne ''Lakers'' īpašniekiem no manas sūdzēšanās labāk nepaliek,'' savā sociālajā profilā rakstījis leģendārais saspēles vadītājs, kurš pēc ''Lakers'' akciju pārdošanas bija bieži dzirdams, kritizējot klubu un tajā notiekošo.

Izmantotie resursi:
Associated Press

Vai Braienta līgums ir adekvāts?

  • 67

  • 122


  +1 [+] [-]

, 2014-02-01 15:18, pirms 11 gadiem
To nevar zināt, kā Kobe spēlēs nākamās divas sezonas. Šobrīd viņš par šo sezonu jau savu algu ir saņēmis gandrīz pilnībā. Kāds viņš būs nākamajās divās, to rādīs laiks. Visi skatās uz vecumu, nevis parādīto spēli. Pagāšsezon viņš spēlēja kā Dievs.

  +4 [+] [-]

, 2014-02-01 15:26, pirms 11 gadiem
Saprotu kad lakers faniem tas butu neizprotami ja vini Kobi nebutu paturejusi un noslegusi ligumu bet reali skatoties uz esoso situaciju ar vinu kopa neviens negrib spelet Gazols ari ir karjeras norieta ta ka viss uz ko lakers var ceret nakoso 2 gadu laika ir uz to kad Kobe parsitis vel kadu vecu rekordu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-01 15:39, pirms 11 gadiem
Jā nu protams,tie kas kobem maksaja ir pilnīgi idioti un neko nesaprot no basketbola un finansem! protams!

Besī man šāsa veida aprunāšnas!!

KO be ir to pelnījis,un nopelnījis!!! Lakers uz vina rēkina uzvārīsies 3 reizes vairāK!!

  -2 [+] [-]

, 2014-02-01 15:58, pirms 11 gadiem
50 miljoni par spēlētāju, kurš nekādu pienesumu komandai nedod, ar vai bez Kobes, komanda vien zāģus vāc.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-01 16:00, pirms 11 gadiem
wild21 rakstīja: Saprotu kad lakers faniem tas butu neizprotami ja vini Kobi nebutu paturejusi un noslegusi ligumu bet reali skatoties uz esoso situaciju ar vinu kopa neviens negrib spelet Gazols ari ir karjeras norieta ta ka viss uz ko lakers var ceret nakoso 2 gadu laika ir uz to kad Kobe parsitis vel kadu vecu rekordu
Kur tu izrāvi to, ka ar viņu kopā neviens negrib spēlēt?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-01 16:01, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: 50 miljoni par spēlētāju, kurš nekādu pienesumu komandai nedod, ar vai bez Kobes, komanda vien zāģus vāc.
Ar šādu komandu pat visu varenajiem MJ un LBJ nebūtu baigi daudz variantu. Pie tam 50M ir uz nākamajām divām sezonām. Kur cerams, Kobe būs vesels. Tāds ir sports, un nevar tā paredzēt, kad kāds traumēsies. Rouzs vispār ir fenomens ...

  +5 [+] [-]

, 2014-02-01 16:02, pirms 11 gadiem
Tas pat Love jau ir izlēmis, ka dosies uz LA pēc līguma beigām. Varbūt pat ātrāk. LA nekad nepaliks bez zvaigžņu spēlētājiem, tā vienkārši nenotiks.

  +3 [+] [-]

, 2014-02-01 16:03, pirms 11 gadiem
Visi tik sūdzās pa Kobes lielo līgumu, bet būtu padomājuši cik komanda nopelna ar to ka viņš tur ir
Vienmēr vaig atcerēties , ka tas ir un paliks bizness

  +1 [+] [-]

, 2014-02-01 16:04, pirms 11 gadiem
Valodai ir tāda sīka lietiņa kā komats! Klaviatūrā blakus burtam "M" vai krievu "ь". Iepazīsties!
wild21 rakstīja: Saprotu kad lakers faniem tas butu neizprotami ja vini Kobi nebutu paturejusi un noslegusi ligumu bet reali skatoties uz esoso situaciju ar vinu kopa neviens negrib spelet Gazols ari ir karjeras norieta ta ka viss uz ko lakers var ceret nakoso 2 gadu laika ir uz to kad Kobe parsitis vel kadu vecu rekordu

  +3 [+] [-]

, 2014-02-01 16:11, pirms 11 gadiem
taisniiba jau ir,, calis ir parmaksats

  +4 [+] [-]

, 2014-02-01 16:14, pirms 11 gadiem
nav jābūt Filam Džeksonam, lai to saprastu

  +3 [+] [-]

, 2014-02-01 16:21, pirms 11 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Visi tik sūdzās pa Kobes lielo līgumu, bet būtu padomājuši cik komanda nopelna ar to ka viņš tur ir
Vienmēr vaig atcerēties , ka tas ir un paliks bizness
Tieši tā. Bils Simonss jau teica, ka no biznesa viedokļa Kobe būtu 50M gadā vērts tīri ņemot vērā to, ko ienes komandai. Cik viņš būtu prasījis tik Lakers maksātu, jo visu karjeru pavadīs Lakers un būs kārtējā komandas leģenda

  +2 [+] [-]

, 2014-02-01 16:42, pirms 11 gadiem
Chris_Drury rakstīja: Visi tik sūdzās pa Kobes lielo līgumu, bet būtu padomājuši cik komanda nopelna ar to ka viņš tur ir
Vienmēr vaig atcerēties , ka tas ir un paliks bizness
Nu miljardierim tā ir sīknauda ko uz Kobi nopelna. Šeit vairāk iet runa par to ka līgums ir tik liels un tādēļ nav ko citiem maksāt. Jā ir tas luxury tax bet tur jau arī ir k-kādas robežas vai ne ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-01 16:57, pirms 11 gadiem
kāpēc zem virsraksta par NBA tēmām rakstīts: raksta autors ... ? Tas ir vienkāršs tulkojums no raktiem, kas sen jau redzami nba.com!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-01 17:04, pirms 11 gadiem
DoOrDie rakstīja: Nu miljardierim tā ir sīknauda ko uz Kobi nopelna. Šeit vairāk iet runa par to ka līgums ir tik liels un tādēļ nav ko citiem maksāt. Jā ir tas luxury tax bet tur jau arī ir k-kādas robežas vai ne ?
Nedomāju, ka tā arī ir kā kabatas nauda. Tas ko Kobe ienes komandā ir vēl lielāku naudas summu vērts. Kkad labu laiku atpakaļ lasīju, ka Kobe ienes daudz lielāku naudu klubam, nekā šie atdod viņam. Šeit gan vairāk runa ir par lojalitāti arī no kluba puses. Lakers nav Celtics, kuri var prosta aizmainīt dinastijas spēlētāju. Viņiem ir svarīgi, lai Kobes krekls pēc karjeras beigām karātos pie Staples griestiem.

Un kas ir divas sezonas priekš LA. Plus nav teikts, ka nespēs tikt pie titulkomandas. Tāpat arī bija pirms Pau atnākšanas. Līgums baigi mazāks arī tad nebija 21M un tika izcīnīti divi tituli. Kas tagad to liegs darīt? Tikpat labi jau šosezon Lakers izdarīs kādu nenormālu maiņas darījumu, kas viņiem diezgan labi izdodas, un miers.

     [+] [-]

, 2014-02-01 17:07, pirms 11 gadiem
emilito rakstīja: kāpēc zem virsraksta par NBA tēmām rakstīts: raksta autors ... ? Tas ir vienkāršs tulkojums no raktiem, kas sen jau redzami nba.com!
Ko tu pajol tagad gribi, lai latviešu žurnālists brauc uz ASV un intervē basketbola leģendas?

  +2 [+] [-]

, 2014-02-01 17:08, pirms 11 gadiem
chuuw rakstīja: Es neteiktu, ka Lebronam Clevelendā bija labāka komanda.
Nu jā, tik kādas pāris reizes labāka.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-01 17:30, pirms 11 gadiem
tads rakstīja: Jā nu protams,tie kas kobem maksaja ir pilnīgi idioti un neko nesaprot no basketbola un finansem! protams!

Besī man šāsa veida aprunāšnas!!

KO be ir to pelnījis,un nopelnījis!!! Lakers uz vina rēkina uzvārīsies 3 reizes vairāK!!
Da lai vārās kā grib, bet blicei uzvaru ziņā tādu labumu viņš nedod. Te jau arī bija jāskatās pašam Kobem. Tak viņš apzinājās, ka pie tāda līguma nekas labs viņam blakus vairs nesanāks. Ja viņš to grib (ņemot vērā, ka nauda diez vai viņam trūkst jau cik gadus būdams apmaksātākais NBA spēlētājs), tad lai saņem savu piķi un spēlē lūzeru blicē. Redzot, kas reāli notiek rietumu pusē, prognozēju, ka LAL tās divas sezonas netiks PO. Varbūt dabūjot Love kaut kas var nospīdēt. Citus stārus neredzu, kas tuvākā laikā ietu uz LAL.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-01 17:32, pirms 11 gadiem
DoOrDie rakstīja: Nu miljardierim tā ir sīknauda ko uz Kobi nopelna. Šeit vairāk iet runa par to ka līgums ir tik liels un tādēļ nav ko citiem maksāt. Jā ir tas luxury tax bet tur jau arī ir k-kādas robežas vai ne ?
Nu protams. Virs salary cap tu neko nevari nolīgt neskaitot kaut kādus veterāna minimumus un mid-level eksepšanus. Un nevienam nerausta, ka tev ir lieki 200M ko maksāt nodoklī

     [+] [-]

, 2014-02-01 17:36, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nedomāju, ka tā arī ir kā kabatas nauda. Tas ko Kobe ienes komandā ir vēl lielāku naudas summu vērts. Kkad labu laiku atpakaļ lasīju, ka Kobe ienes daudz lielāku naudu klubam, nekā šie atdod viņam. Šeit gan vairāk runa ir par lojalitāti arī no kluba puses. Lakers nav Celtics, kuri var prosta aizmainīt dinastijas spēlētāju. Viņiem ir svarīgi, lai Kobes krekls pēc karjeras beigām karātos pie Staples griestiem.

Un kas ir divas sezonas priekš LA. Plus nav teikts, ka nespēs tikt pie titulkomandas. Tāpat arī bija pirms Pau atnākšanas. Līgums baigi mazāks arī tad nebija 21M un tika izcīnīti divi tituli. Kas tagad to liegs darīt? Tikpat labi jau šosezon Lakers izdarīs kādu nenormālu maiņas darījumu, kas viņiem diezgan labi izdodas, un miers.
Kā jau rakstīju- vienīgais, ko es redzu pagaidām ir Love iekš LAL. Vai ar to pietiks? Domāju nē. Tā nav gluži kombinācija - Kobe(jauns) + Shaks, vai Kobe (jauns) + Gazols. Te ir runa par Kobe (vecs) + Love + galīgi nekas cits (jo nu Gazola laikā arī bija Odoms, Bainums... )

  +4 [+] [-]

, 2014-02-01 17:45, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Valodai ir tāda sīka lietiņa kā komats! Klaviatūrā blakus burtam "M" vai krievu "ь". Iepazīsties!
Un tagad tu esi baigi kruts, jo pateici čalim, kas ir komats.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-01 17:51, pirms 11 gadiem
bkventins rakstīja: Un tagad tu esi baigi kruts, jo pateici čalim, kas ir komats.
B-Kventins Tarantino!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-01 18:04, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Ko tu pajol tagad gribi, lai latviešu žurnālists brauc uz ASV un intervē basketbola leģendas?
nē, es gribu, lai tik bezjēdzīgas personas, kā tu, pārstāj pastāvēt un vairoties!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-01 18:15, pirms 11 gadiem
emilito rakstīja: nē, es gribu, lai tik bezjēdzīgas personas, kā tu, pārstāj pastāvēt un vairoties!
To vien māki kā daudz gribēt, bet neko nedarīt.

     [+] [-]

, 2014-02-01 18:19, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā jau rakstīju- vienīgais, ko es redzu pagaidām ir Love iekš LAL. Vai ar to pietiks? Domāju nē. Tā nav gluži kombinācija - Kobe(jauns) + Shaks, vai Kobe (jauns) + Gazols. Te ir runa par Kobe (vecs) + Love + galīgi nekas cits (jo nu Gazola laikā arī bija Odoms, Bainums... )
Piekrītu, bet esmu ar mieru kaut ziedot šīs divas sezonas. Gribu, lai Kobe spēlē LAL un beidz karjeru LAL. Kas attiecas, tad manuprāt nav svarīgi cik vecs ir Kobe, bet kā viņš spēlē. Ja spēs rādīt tādu sniegumu kā pag. sezon, tad kopā ar Lovu un vēl kādu nazīti, tas izdosies. Jo paskat, Jangu un Xavieru parakstīja par ļoti mazām naudām. Šito atmesto spēlētāju ņemšana ir baigi populāra un laba štelle.

Lielākais enkurs ir D'Antoni, kurš ir pilnīgs loXs aizsardzībā. Spēlētāji izskatās arī, ka pierod pie tā, ka nav jācīnās. Kļūda bija piesaistīt viņu, jo tādā veidā radot Warriors, Knicks auru iekš Lakers.

     [+] [-]

, 2014-02-01 19:01, pirms 11 gadiem
Algu giestiem pārmaksāja, bet ko dabun no faniem 3x, un sponsoriem atmaksājās

  +2 [+] [-]

, 2014-02-01 19:04, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Piekrītu, bet esmu ar mieru kaut ziedot šīs divas sezonas. Gribu, lai Kobe spēlē LAL un beidz karjeru LAL. Kas attiecas, tad manuprāt nav svarīgi cik vecs ir Kobe, bet kā viņš spēlē. Ja spēs rādīt tādu sniegumu kā pag. sezon, tad kopā ar Lovu un vēl kādu nazīti, tas izdosies. Jo paskat, Jangu un Xavieru parakstīja par ļoti mazām naudām. Šito atmesto spēlētāju ņemšana ir baigi populāra un laba štelle.

Lielākais enkurs ir D'Antoni, kurš ir pilnīgs loXs aizsardzībā. Spēlētāji izskatās arī, ka pierod pie tā, ka nav jācīnās. Kļūda bija piesaistīt viņu, jo tādā veidā radot Warriors, Knicks auru iekš Lakers.
Neviens jau nesaka, ka viņš nebūtu pelnījis savu karjeru arī noslēgt iekš LAL. Tas būtu tikai loģiski, tikai jautājums ir par izmaksām. Par to naudu sanāktu 2 ļoti labi spēlētāji. Karoč es uzskatu, ka Kobem pašam bija jāpiedāvājās pa mazāku summu. Bet nu viņš to neizdarīja. Ja pats grib vēl kādu gredzenu novākt, tad pašam arī bija jāpiedāvājās pa mazāku summu.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-01 19:28, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Piekrītu, bet esmu ar mieru kaut ziedot šīs divas sezonas. Gribu, lai Kobe spēlē LAL un beidz karjeru LAL. Kas attiecas, tad manuprāt nav svarīgi cik vecs ir Kobe, bet kā viņš spēlē. Ja spēs rādīt tādu sniegumu kā pag. sezon, tad kopā ar Lovu un vēl kādu nazīti, tas izdosies. Jo paskat, Jangu un Xavieru parakstīja par ļoti mazām naudām. Šito atmesto spēlētāju ņemšana ir baigi populāra un laba štelle.

Lielākais enkurs ir D'Antoni, kurš ir pilnīgs loXs aizsardzībā. Spēlētāji izskatās arī, ka pierod pie tā, ka nav jācīnās. Kļūda bija piesaistīt viņu, jo tādā veidā radot Warriors, Knicks auru iekš Lakers.
Nejauc pi*pi ar pirkstu, GSW tg ir cita tipa komanda.
Pieņemsim, ja Love iet uz Lal, kuram ''nazītim'' tad pietiks nauda? varbūt veterānam vai d līgas nazītim

     [+] [-]

, 2014-02-01 19:30, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nedomāju, ka tā arī ir kā kabatas nauda. Tas ko Kobe ienes komandā ir vēl lielāku naudas summu vērts. Kkad labu laiku atpakaļ lasīju, ka Kobe ienes daudz lielāku naudu klubam, nekā šie atdod viņam. Šeit gan vairāk runa ir par lojalitāti arī no kluba puses. Lakers nav Celtics, kuri var prosta aizmainīt dinastijas spēlētāju. Viņiem ir svarīgi, lai Kobes krekls pēc karjeras beigām karātos pie Staples griestiem.

Un kas ir divas sezonas priekš LA. Plus nav teikts, ka nespēs tikt pie titulkomandas. Tāpat arī bija pirms Pau atnākšanas. Līgums baigi mazāks arī tad nebija 21M un tika izcīnīti divi tituli. Kas tagad to liegs darīt? Tikpat labi jau šosezon Lakers izdarīs kādu nenormālu maiņas darījumu, kas viņiem diezgan labi izdodas, un miers.
Nenormālā maiņas darījumā piesaistīs Love un Karmelo un pārējie 9 spēlētāji būs no LBL3 naudas trūkuma dēļ

  +1 [+] [-]

, 2014-02-01 19:33, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Da lai vārās kā grib, bet blicei uzvaru ziņā tādu labumu viņš nedod. Te jau arī bija jāskatās pašam Kobem. Tak viņš apzinājās, ka pie tāda līguma nekas labs viņam blakus vairs nesanāks. Ja viņš to grib (ņemot vērā, ka nauda diez vai viņam trūkst jau cik gadus būdams apmaksātākais NBA spēlētājs), tad lai saņem savu piķi un spēlē lūzeru blicē. Redzot, kas reāli notiek rietumu pusē, prognozēju, ka LAL tās divas sezonas netiks PO. Varbūt dabūjot Love kaut kas var nospīdēt. Citus stārus neredzu, kas tuvākā laikā ietu uz LAL.
LAL un Jazz abos ir pārmaksāti kadri, Kobe un Biedrs, pie kā tas noved, to var redzēt turnīra tabulā, abi lūzero pa pēdējo vietu.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-01 23:55, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Nejauc pi*pi ar pirkstu, GSW tg ir cita tipa komanda.
Pieņemsim, ja Love iet uz Lal, kuram ''nazītim'' tad pietiks nauda? varbūt veterānam vai d līgas nazītim
Nu Warriors vēlaizvien ir komanda, kas saistās ar ātru un rezultatīvu basketbolu tāpat. Protams, tagad ir aizsardzība. Bet tas vairāk bija domāts par agrākajiem laikiem Es tici man atbalstu GSW un būtu tikai priecīgs, ka šī brīža TOP PG līgā tiktu tālu iekš PO.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-01 23:56, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: LAL un Jazz abos ir pārmaksāti kadri, Kobe un Biedrs, pie kā tas noved, to var redzēt turnīra tabulā, abi lūzero pa pēdējo vietu.
Un abi nespēlē. Tas tiešām kko pierāda!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-02 17:42, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: LAL un Jazz abos ir pārmaksāti kadri, Kobe un Biedrs, pie kā tas noved, to var redzēt turnīra tabulā, abi lūzero pa pēdējo vietu.
Nu Jazz variantā vispār super. 10M alga un neviena minūte laukumā...