Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Kambala: "Turcijas pases man nav, bet domas ir dažādas..."

Jānis Pārums

Kambala: "Turcijas pases man nav, bet domas ir dažādas..."
Kaspars Kambala
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Basketbolists Kaspars Kambala nelielā intervijā portālam Sportacentrs.com stāsta par komandas neveiksmīgo startu FIBA Izaicinājuma kausā, sekmēm Turcijas čempionātā, viņa lomu komandā, iespējām uzspēlēt Latvijas izlasē un... iespējamo kļūšanu par Turcijas pilsoni.

-Eirokausos pārsteidzoši netikāt laukā no grupas? Kā komandas vadība uztvēra šo neveiksmi?
-Diezgan saprotoši. Mēs uzvarējām divas svarīgas spēles, bet tad atkal zaudējām mačā, kuru vajadzēja uzvarēt. Pats grupu turnīra sākums jau mums arī nebija pārāk veiksmīgs. Pirmajā spēlē savā laukumā zaudējām "Pinar Karsiyaka", ko pirms tam Turcijas līgā bijām uzvarējuši izbraukumā. Pēc tam bija vēl viena uzvara Turcijas līgā pār "Fenerbahce Ulker", bet tam sekoja vēl viens zaudējums FIBA Izaicinājuma kausā – pret Bonnas "Telekom Baskets". Varbūt pēc smagām spēlēm vietējā čempionātā spēlētāji vienkārši bija atslābinājušies par daudz... Tam gan sekoja divas uzvaras Eirokausā, bet tad atkal zaudējām Bonnai savā laukumā, lai gan tā jau mums bija pavisam cita komanda – tas bija pirmais mačs pēc Memeta [Okura] aizbraukšanas, savukārt savainojuma dēļ nespēlēja Vašingtons. Pret Minsku nebija arī Simas [Jasaitis], kuram arī bija savainojums.

-Vai tomēr FIBA Izaicinājuma kausā nebija motivācijas trūkuma, pieņemot, ka galvenais turnīrs tomēr ir Turcijas līga?
-Nedomāju, ka mums trūktu motivācijas. Tika diezgan konkrēti un skaidri uzsvērts, ka Eirokausos jātiek laukā no grupas, jo arī pagājušajā gadā komanda apstājās grupu turnīrā.

-Nesen jums pievienojās saspēles vadītājs Aleksandrs Čapins. Viņa piesaistīšana bija saistīta ar Vašingtona savainojumu?
-Manuprāt nē. Vašingtons vairāk spēlē kā uzbrucējs nevis saspēles vadītājs, bet maiņas pirmā numura pozīcijā viņam īsti nebija – jaunais [Kans Oguts] īsti nevilka. Bet, ja viņš piekusa, nespēlēja tik labi kā vajadzētu, tad mums principā uzreiz aiz viņa ir tukšums. Praktiski mums nebija neviena tāda spēlētāja, kas tīri varētu vadīt spēli kā saspēles vadītājs.

-Kā Čapins komandā šobrīd ir iejuties?
-Pirmajā spēlē pēc atbraukšanas, kad spēlējām pret "Olin Edirne" (94:85), viņš bija tieši tas, kas vajadzīgs – tas ir cilvēks, kas labi jūt spēli – ja vajag, atdos piespēli, ja nepieciešams, var iemest arī pats (tajā mačā Čapins guva 23 punktus, izcīnīja piecas atlēkušās bumbas un atdeva divas rezultatīvas piespēles – aut.). Diemžēl pēc tam viņš saindējās ar ēdienu. Pēdējā Turcijas līgas spēlē pret "Banvit" laukumā tika sūtīts Vašingtons, taču viņš nebija tam gatavs, jo vispār nebija trenējies.

-Kā mainījusies komandas spēle kopš Memets Okurs atgriezies Nacionālajā Basketbola asociācijā?
-Bumba tiks sadalīta savādāk. Vairāk varbūt mainījusies tieši man – man būs vairāk minūšu laukumā un biežāk tikšu pie bumbas. Var teikt, ka tagad mana loma komandā ir noteicošāka. Pirms tam vairāk tika spēlēts uz Okuru. Tagad esmu iegājis savā ritmā, spēlēju labi un esmu apmierināts.

-Kādi ir kluba mērķi Turcijas čempionātā? Ko kluba vadība gaida no komandas?
-Vadība grib, lai līdz play off turnīram mēs būtu pirmajā sešiniekā (šobrīd "Turk Telekom" ieņem septīto vietu ar tādu pašu bilanci kā sestajā vietā esošā Kambalas bijušā komanda "Aliaga Petkim", kam klubs zaudēja savstarpējā spēlē – aut.). Pēc tam – redzēsim, bet pagaidām uzdevums ir vieta sešiniekā.

-Turcijā jums arī iet kā pa kalniem – uzvaras mijas ar zaudējumiem...
-Tā ir. Sezona, kas mums varēja sākties labi, sākusies neveiksmīgi. Mums vienkārši ir nepieciešams laiks, lai varētu saspēlēties. Pilnībā vesels nav Jasaitis, arī Vašingtons. Čapins gan tagad ir atgriezies ierindā, jau trenējas un būs gatavs palīdzēt komandai. Savainojumi un no tiem izrietošais saspēlēšanās trūkums ir galvenās problēmas.

-Kā "Turk Telekom" organizācijas ziņā atšķiras no tava iepriekšējā Turcijas kluba "Aliaga Petkim", kur spēlēji pērn?
-"Turk Telekom" ir komanda ar lielu vārdu, kam aizmugurē stāv liela kompānija, tāpēc organizācijas ziņā viss vienmēr ir visaugstākajā līmenī. Vispār ļoti patīkami, ka Turcijā cilvēki mani atceras no "Efes Pilsen" un "Fenerbahce" laikiem.

-Šovasar stāstīji, ka Bulgārijas "Lukoil Academic" palikuši tev parādā un esi apsvēris domu pat tiesāties. Šobrīd bulgāri ar tevi ir norēķinājušies?
-Situācija ir atrisinājusies man ļoti labvēlīgi – visa naudiņa tika samaksāta. Acīmredzot, mana neatlaidīgā zvanīšana [kluba prezidentam] Zlateva kungam tomēr atmaksājās un no tiem, kam klubs bija parādā, man tika samaksāts pirmajam.

-Nesen tev apritēja 33 gadi. Kā jūties fiziski?
-Var teikt, ka pat labāk kā pērn un aizpērn. Sajūtas var salīdzināt ar tām, kā tad, kad es spēlēju "Fenerbahce" (2005.-2007.), varbūt pat labāk, jo tagad esmu sapratis uz ko jāpiestrādā vairāk. Kad biju jaunāks, man patika vairāk strādāt uz spēku, tagad strādāju uz dažādiem vingrinājumiem kājām, lai tās labāk kustētos. Noteikti vērtīgi bija arī tie gandrīz divi gadi, kurus pavadīju boksā – gan fiziskā, gan psiholoģiskā ziņā. Iegūta pārliecība, miers.

-Pievēršoties izlases tēmai – kā tev patika jaunais izlases modelis galvenā trenera Ainara Bagatska vadībā?
-Nevienu spēli gan neredzēju, taču rezultāts ir 0-5. Perspektīva komanda? Gadās tā, ka ir daudz jaunu un perspektīvu spēlētāju, no kuriem beigās nekas nesanāk. Cerams, ka no šiem basketbolistiem [kas spēlēja izlasē] sanāks laba komanda un būs rezultāti, bet pagaidām nav ko skaisti dziedāt situācijā, kad uzvaru nav. Jā, perspektīvas ir, bet 0-5 ir 0-5.

-Nesen Kristaps Valters pieļāva iespēju vēl kādreiz uzspēlēt Latvijas izlasē. Kā ir ar tevi?
-Teikšu godīgi, ka šobrīd par to vispār nedomāju. Tagad ir klubu sezona un izlases temats nav aktuāls. Šobrīd komandā ir pietiekami daudz problēmu spēles ziņā, kas ir jāatrisina, tāpēc manas domas ir pievērstas tam. Prātot par izlasi ir bezjēdzīgi, jo tu nezini vai kāds tevi tur gribēs redzēt, bet, ja arī gribēs – vai tu pats gribēsi spēlēt?! Kad pienāks laiks, tad sāksim par to domāt. Vispār tur ir daudz nianšu, no kā tas atkarīgs.

-Dzirdēts, ka tu kārto Turcijas pilsonību, lai Turcijas čempionātā varētu spēlēt kā vietējais. Vai taisnība?
-(izvairīgi) Turcijas pases man nav. Daudz šeit esmu spēlējis un, protams, būtu labāk, ja es šeit varētu spēlēt kā vietējais. Domas man ir dažādas, bet vai tās iecerēts realizēt – tas jau ir cits stāsts.

-Šobrīd domu par Turcijas pilsonību apsver?
-Pases man nav...

1 2 58 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-20 14:06, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Jeņķu sieva
turku pase
Vācu sitējs
Kasper - kas Tu esi???

nja,uz doto bridi pamatigi domas mainijusas par so cilveku,tapat ka par vienu hokejistinu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: shock1
Slēpts komentārs: Envy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-20 14:24, pirms 13 gadiem
shock1 rakstīja: Ja ir iespeeja tad jaamaina, no Latvijas pases ir 0 jeega, nekaadas droshiibas sajuutas, par kaut kaadu valsts aizsardziibu arii var aizmirst...
nemuldi

 +19 [+] [-]

, 2011-12-20 14:24, pirms 13 gadiem
Nu nav viņš izlases spēlētājs un nekad nav bijis, viņam izlase bija vajadzīga tikai saviem mērķiem, nespēlēs viņš vairāk izlasē, punkts.

Domāju, ka viņš vispār savu nākotni nesaista ar Latviju. Kur būs labi, tur arī turpinās savu dzīvi. Tā kā mierīgi uztverat visu ap Kambi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-20 14:28, pirms 13 gadiem
Envy rakstīja: ko jūs kaucat un nīstat? ja ar vien vairāk un vairāk cilvēku uzmet Latvijas valstij ,vai tiešām neliekas, ka mums te valstī ir problēmas nevis ar tiem cilvēkiem?
nē. mums te viss ir kārtībā.
Slēpts komentārs: shock1

  -1 [+] [-]

, 2011-12-20 14:31, pirms 13 gadiem
Nav ko Kasparu nopelt - ja izlases treneris (Bagatskis) viņam pasaka, ka neredz vietu izlases modelī laikā, kad rodas viena no pēdējām iespējām uzspēlēt izlasē, protams, ka viņš arī nākamgad uz izlasi nerausies.. jāsaprot arī tas, ka kamēr Šnepam būs teikšana LBS, tikmēr mums ne Kambalu, ne Valterus izlasē neredzēt!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-20 14:32, pirms 13 gadiem
shock1 rakstīja: un Tu tieshaam tici, ja Tev aarzemees, piemeeram, Vaacijaa, Anglijaa, Francijaa rastos probleemas, Latvija Tevi rautos aizstaaveet ? es 100% esmu paarliecinaats, ka vinji nebaaztos un neko shiim valstiim pat neuzdroshinaatosm iebilst.
Nekur taadu Latviju nopietni neuztver, skumji, protams, bet fakts...
kādas problēmas tu domā? nevajag jau uzskatīt, ka Latvijas valstij, vēstniecībai katrs pilsonis jāpestī ārā no paša savārītām ziepēm. aiziesi kādu nosist vācijā un gaidīsi, ka bērziņu andris skries glābt?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-20 14:37, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: kādas problēmas tu domā? nevajag jau uzskatīt, ka Latvijas valstij, vēstniecībai katrs pilsonis jāpestī ārā no paša savārītām ziepēm. aiziesi kādu nosist vācijā un gaidīsi, ka bērziņu andris skries glābt?
ne jau par taadaam lietaam es runaaju, ja vainiigs, tad seedi
te gari rakstiit, bet pats zinu konkreetus gadiijumus, kad pateicoties valsts atbalstam un tam , ka vinji aizstaav Tavas tiesiibas, cilveeks ir izpestiits no krietni lielaam nepatikshanaam(par kuraam vinsh nebija atbildiigs, bet vinjam bija visvieglaak piesiet taadu lietu)... un tajaa briidii jautaajot, kas buutu bijis, ja tas ''apsuudzeetais'' buutu Latvijas pilsonis, atbilde bija, ka zheel to cilveeku, jo naakstos seedeet vai maksaat.

     [+] [-]

, 2011-12-20 14:39, pirms 13 gadiem
shock1 rakstīja: un Tu tieshaam tici, ja Tev aarzemees, piemeeram, Vaacijaa, Anglijaa, Francijaa rastos probleemas, Latvija Tevi rautos aizstaaveet ? es 100% esmu paarliecinaats, ka vinji nebaaztos un neko shiim valstiim pat neuzdroshinaatosm iebilst.
Nekur taadu Latviju nopietni neuztver, skumji, protams, bet fakts...
Par aizstāvēsanu nevaru spriest. Bet mums jābūt, kas esam nevis skriet kur siltāk un labāk.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-20 14:41, pirms 13 gadiem
elninjo2 rakstīja: Par aizstāvēsanu nevaru spriest. Bet mums jābūt, kas esam nevis skriet kur siltāk un labāk.
Un kaapeec man tad maksaat visus nodokljus un taadaa garaa, ja situaacijaa, kad man vajag kaut ko no valsts es tieku vienkaarshi uzmests ? Tas aklais patriotisms arii ne pie kaa laba nenovediis..

 +22 [+] [-]

, 2011-12-20 14:49, pirms 13 gadiem
Vecis ar kuli, tiesa, bez mugurkaula...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-20 14:57, pirms 13 gadiem
Bagijs nepaņēma Kambi ilasē uz čempi Lietuvā , tā arī bija lielākā kļuda. (Prostams neskaitot diskvalifikācijas)
Kambis EČ būtu bijis daudz produktīvāks nekā visi paņemtie centri un spēka uzbrucēji kopā. Kāpēc nepaņēma nesaprotu! Tā pat bija spēles kur ārējā linija nevarēja pavilkt un spēlēja uz Šeļikovu. Būtu bijis Kambis tajās spēlēs, tad nebūtu bijis 0-5, bet gan 1-5 vai pat 2-5. Atcerēsimies, ko var izdarīt Kambis, ja uz viņu spēlē. Viņam nav 40!!!!!
Un tā perspektīva izlase nekur ar tādiem perspektīviem centriem netiks. Viņu perspektīvs ir Spanijas, Itālijas 2. līga. Tas nav nopietni! Uzskatu, ka jāizmanto to, kas ir dots, nevis jāmeklē perspektīves kuru nav. Ar Bagiju izlese nekur netiks, kā redzam bagijs nespeja piesaistīt nevienu agta līmeņa spēlētāju, protams izņemot Blūmu.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-20 15:01, pirms 13 gadiem
Da tāpat praktiski neviens nesēros!

  +3 [+] [-]

, 2011-12-20 15:01, pirms 13 gadiem
pareizi ir, šai valstī labi spēlētāji nav vajadzīgi.... turcija nav sliktākais variants!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-20 15:03, pirms 13 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Daži nepatīkami izteikumi no Kaspara. Bet man arī ir viens tāds.

Vienmēr Kambala savu individuālo statistiku ir veltījis daudz augstāk par komandas spēli. Tāpēc arī viņa komandas nekad neko nav iespējušas, kaut viņš kā spēlētājs savos labākajos gados tiešām bija izcils. Parasti saka, ka ar vecumu cilvēki paliek gudrāki, bet ne šajā gadījumā. Kaspar, lai tev veicas, bet izlasē tevi tiešām negaidu. Vismaz es, nezinu kā citi.
Piekrītu, boks ir viņa stihija, tur uz galvu tomēr piever acis, kā nekā dauza viņu regulāri...

     [+] [-]

, 2011-12-20 15:27, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu, boks ir viņa stihija, tur uz galvu tomēr piever acis, kā nekā dauza viņu regulāri...
Nu a kursh tad nespēlē induviduāli, jau uz viņu tiek spēlēts? Centri vispār ir lielākie induviduālisti, jo pie iespējas spēlē 1 : 1

 +15 [+] [-]

, 2011-12-20 15:30, pirms 13 gadiem
Mr. Locman rakstīja: Ar Bagiju izlese nekur netiks, kā redzam bagijs nespeja piesaistīt nevienu agta līmeņa spēlētāju, protams izņemot Blūmu.
Nu šeit mēs varētu padiskutēt vēl - mums bija 2 Eirolīgas spēlētāji (Blūms un Dāvis), divi šogad ārzemju klubos spēlējoši Eurocup spēlētāji (Strēlnieks un Kuksiks), kuri pārstāv arī stiprākās Eiropas līgas (ACB, Krievija) + viens pašmāju klubā iekš Eurocup (Dairis). Agrāk izlasēs nerets bija gadījums, kad neviens (!!!) spēlētājs nebija ne Eirolīgā, ne ACB.

Un ko tad viņš no labākajiem nepiesaistīja? Janičenoks, Bērzs un Jahovičs (traumas), Šķēle un K.Valters (diskābelis), S.Valters (izlasei ir pielikts punkts). Reāli tikai divi - Biedriņš (turklāt esot bijusi arī trauma) un Kambala.

Tātad, kurus augsta līmeņa spēlētājus Bagijam neizdosies nekad piesaistīt? Štelmaheru, V.Valteru un brāļus Miglniekus?

     [+] [-]

, 2011-12-20 15:42, pirms 13 gadiem
shock1 rakstīja: Un kaapeec man tad maksaat visus nodokljus un taadaa garaa, ja situaacijaa, kad man vajag kaut ko no valsts es tieku vienkaarshi uzmests ? Tas aklais patriotisms arii ne pie kaa laba nenovediis..
demagogs

  +7 [+] [-]

, 2011-12-20 15:55, pirms 13 gadiem
Vispār patīkami, ka šis eksemplārs ir sev atradis siltu vietu un nejauc vairs gaisu Latvijā ( ja neskaita pāris dzeltenās preses intervijas) šogad. Pietiekami vajadzīgs spelētājs pat savā tagadējā līmenī izlasei, bet par kādu cenu? Izteikts dolāra vergs visur un vienmēr...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-20 16:11, pirms 13 gadiem
Norky rakstīja: Nu šeit mēs varētu padiskutēt vēl - mums bija 2 Eirolīgas spēlētāji (Blūms un Dāvis), divi šogad ārzemju klubos spēlējoši Eurocup spēlētāji (Strēlnieks un Kuksiks), kuri pārstāv arī stiprākās Eiropas līgas (ACB, Krievija) + viens pašmāju klubā iekš Eurocup (Dairis). Agrāk izlasēs nerets bija gadījums, kad neviens (!!!) spēlētājs nebija ne Eirolīgā, ne ACB.

Un ko tad viņš no labākajiem nepiesaistīja? Janičenoks, Bērzs un Jahovičs (traumas), Šķēle un K.Valters (diskābelis), S.Valters (izlasei ir pielikts punkts). Reāli tikai divi - Biedriņš (turklāt esot bijusi arī trauma) un Kambala.

Tātad, kurus augsta līmeņa spēlētājus Bagijam neizdosies nekad piesaistīt? Štelmaheru, V.Valteru un brāļus Miglniekus?
No tiem ko tu nosauci par augsta līmeņa spēlētāju var nosaukt tkai Blūmu. nu un tu gribi teikt, ka Andirs un Kambis , tas ir maz?? divi augsta līmeņa 30 min spēlētāji. Nauda paņems visu, tā kā par to nevar iet ne runas, bet eiropas čempī viņš bija vajadīgs. Un Janičēnoks arī nebija traumets, višn jau visu sezonu lika noprast, ka izlasē nespēlēs, tikai skaidri nepatica kāpēc. Bagijs nedara savu darbu, taa kaa to vajadzeetu dariit. vinsh pats ir pārāk pašpārliecināts un nevienu netaisas runāt uz izlasi.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-20 16:22, pirms 13 gadiem
Cartman rakstīja: Nav ko Kasparu nopelt - ja izlases treneris (Bagatskis) viņam pasaka, ka neredz vietu izlases modelī laikā, kad rodas viena no pēdējām iespējām uzspēlēt izlasē, protams, ka viņš arī nākamgad uz izlasi nerausies.. jāsaprot arī tas, ka kamēr Šnepam būs teikšana LBS, tikmēr mums ne Kambalu, ne Valterus izlasē neredzēt!
Valteru laisk ir pagājis, ja AB nebūtu tizls un slinks, tad Kambis arī varētu iet pensijā

  +2 [+] [-]

, 2011-12-20 16:24, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: saprotu ja ņem Vācijas, ASV.., pilsonības, bet kādas gan priekšrocības dod Turcijas pilsonība, ja tāpat pēc pāris gadiem jābeidz karjera!
+vēl nav tiekts, ka viņš darbu atradīs Turcijā, jo Eiropā turku pases neieiet kā amerikāņu?

  +6 [+] [-]

, 2011-12-20 16:25, pirms 13 gadiem
Mr. Locman rakstīja: Bagijs nepaņēma Kambi ilasē uz čempi Lietuvā , tā arī bija lielākā kļuda. (Prostams neskaitot diskvalifikācijas)
Kambis EČ būtu bijis daudz produktīvāks nekā visi paņemtie centri un spēka uzbrucēji kopā. Kāpēc nepaņēma nesaprotu! Tā pat bija spēles kur ārējā linija nevarēja pavilkt un spēlēja uz Šeļikovu. Būtu bijis Kambis tajās spēlēs, tad nebūtu bijis 0-5, bet gan 1-5 vai pat 2-5. Atcerēsimies, ko var izdarīt Kambis, ja uz viņu spēlē. Viņam nav 40!!!!!
Un tā perspektīva izlase nekur ar tādiem perspektīviem centriem netiks. Viņu perspektīvs ir Spanijas, Itālijas 2. līga. Tas nav nopietni! Uzskatu, ka jāizmanto to, kas ir dots, nevis jāmeklē perspektīves kuru nav. Ar Bagiju izlese nekur netiks, kā redzam bagijs nespeja piesaistīt nevienu agta līmeņa spēlētāju, protams izņemot Blūmu.
ja ir 0:5 5 spēles, tad kā var dabūt 2-5?

  -2 [+] [-]

, 2011-12-20 16:25, pirms 13 gadiem
Mr. Locman rakstīja: No tiem ko tu nosauci par augsta līmeņa spēlētāju var nosaukt tkai Blūmu. nu un tu gribi teikt, ka Andirs un Kambis , tas ir maz?? divi augsta līmeņa 30 min spēlētāji. Nauda paņems visu, tā kā par to nevar iet ne runas, bet eiropas čempī viņš bija vajadīgs. Un Janičēnoks arī nebija traumets, višn jau visu sezonu lika noprast, ka izlasē nespēlēs, tikai skaidri nepatica kāpēc. Bagijs nedara savu darbu, taa kaa to vajadzeetu dariit. vinsh pats ir pārāk pašpārliecināts un nevienu netaisas runāt uz izlasi.
kā tad. Janičenoks traumu "simulēja" gan sezonas beigās, gan vasarā, gan sezonas sākumā. Tu vispār saproti ko runā?

  -2 [+] [-]

, 2011-12-20 16:26, pirms 13 gadiem
Ieteiktu vinam pariet steidzami uz hokeju,jo tur perspektiva butu liela-Vitjaz uzreiz vinu nograbtu...
Latvija ar vinu kaa ar basketbolistu vairs var nerekinaties,un domaju nav arii lielas vajadzibas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 58 komentāri