Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

"Barons" nevar atrast Kaufmaņa trīspunktnieku

"Barons" nevar atrast Kaufmaņa trīspunktnieku
Jānis Kaufmanis un Aigars Sķēle
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Ar portālu Sportacentrs.com šodien sazinājās „Barons Kvartāls” komandas menedžeris Jānis Pormalis, kurš bija neizpratnē par svētdienas Aldaris Latvijas Basketbola līgas spēlē Valmierā notikušo. Rīgas komandas pārstāvis pauda pārliecību, ka „Valmieras” komandai spēles otrā puslaika sākumā pieskaitīti lieki trīs punkti.

Sazinoties ar portālu Sportacentrs.com, Jānis Pormalis uzreiz pauda, ka nevēlas taisīt milzu traci, taču vienkārši vērst uzmanību uz interesantu situāciju. Proti, svētdien notikušās spēles otrā puslaika ievadā „Valmieras” komandas punktu bagāžai nez no kurienes pierakstīts precīzs tālmetiens, kuru it kā iemetis Jānis Kaufmanis (LBS mājas lapā atrodamajā spēles protokolā tas fiksēts spēles 23. minūtē). „Jau spēles gaitā vērsām tiesnešu un sekretariāta uzmanību uz to, ka uz tablo rezultāts nav pareizs, un, ka mājiniekiem pieskaitīti trīs punkti par daudz. Mums tika teikts, ka viss ir pareizi un piedraudēts ar tehnisko piezīmi. Tobrīd nevēlējāmies kasīties, taču pēc spēles noskatījāmies video un šādu Jāņa Kaufmaņa metienu nez kāpēc nepamanījām… Turklāt vēl pēc trešās ceturtdaļas beigām piegāju pie sekretariāta galdiņa, un man tika pateikts, ka viss ir pareizi. Līdzīgu gadījumu „Barons” komandas ilgajā pastāvēšanas vēsturē neatceros,” situāciju skaidroja Pormalis.

„Personīgi sazinājos ar LBL galveno tiesnesi Agni Pērkonu, no kura saņēmu atbildi, ka viņš šī mača video ierakstu vēl nav noskatījies, un nespēj atbildēt. Es saprotu, ka jāredz video, taču veids, kādā galvenais tiesnesis komunicēja man nebija saprotams – nekādas ieinteresētība,” pauda Pormalis.

Pēc Jāņa Kaufmaņa (ne)iemestā tālmetiena „Valmieras” pārsvars tobrīd sasniedza 19 punktu robežu (59:40), tāpēc tobrīd runāt, ka tas ietekmēja mača iznākumu laikam nebūtu pareizi, taču mača turpinājumā baroni prata krietni pietuvoties līdz mīnus astoņi, lai gan tobrīd tablo bija jāvēsta vien mīnus pieci. Tobrīd šie trīs punkti mača gaitu jau varēja iespaidot jūtami.

„Valmieras” un „Barons Kvartāla” spēles pilns ieraksts: Aldaris LBL: Valmiera - Barons/Kvartāls. Visa...


, 2013-02-26 15:07, pirms 12 gadiem
oho , labi rullē Valmierā galdiņš .
, 2013-02-26 15:09, pirms 12 gadiem
Neesmu nekāds Barons atbalstītājs, bet šoreiz pilnībā esmu Pormaļa pusē - šāda rīcību būtu jāsoda vai Valmieras "galdiņš" jāatlaiž. Ļoti nesportiski un ja vēl pēc aizrādījumiem nepārbauda...
Un pat nevajag teikt, ka "nemāk zaudēt". Tie 3 punkti tik tiešām var būt izšķiroši.
, 2013-02-26 15:10, pirms 12 gadiem
ciitiigais rakstīja: Atkal Barons nemāk zaudēt! Paši dabūjuši pa di**u ar vairāk kā 20 punktiem un cenšas meklēt attaisnojumus 3 punktos. Nožēlojāmi! Tā pat kā pēc pirmās Valmierā zaudētās spēles.
Klau bet neiet jau runa par uzvaru vai zaudējumu , bet gan par to ka galdiņš pieraksta punktus mājnieku komandai. Vai pie galdiņa nesēdēja spēlētāja Kaufmaņa mamma un brālis ?
Bet nekas Baronā ir Dulkys !
, 2013-02-26 15:21, pirms 12 gadiem
rix1995 rakstīja: Ja visi tagad sāks sūdzēties,tad par baronu būtu vislaik sudzības ,jo katru spēli tablo nojūk ! Nabagmāja tas barons
Nav runa par tablo kļūdām. Runa iet par punktiem, kuri rodas ne no kā !
, 2013-02-26 15:26, pirms 12 gadiem
cobra30 rakstīja: Klau bet neiet jau runa par uzvaru vai zaudējumu , bet gan par to ka galdiņš pieraksta punktus mājnieku komandai. Vai pie galdiņa nesēdēja spēlētāja Kaufmaņa mamma un brālis ?
Bet nekas Baronā ir Dulkys !
Galvenais, ka Baronā ir monstrs Zonne!
, 2013-02-26 15:28, pirms 12 gadiem
Video studijā , tad arī sapratīsim
Slēpts komentārs: Emmis40
Slēpts komentārs: Orvils_Kenins
, 2013-02-26 15:32, pirms 12 gadiem
Nezinu, cik precīzi sportacentrs.com rezultāts atbilst tam, kas ir uz tablo, bet šajā Aldaris LBL: Valmiera - Barons/Kvartāls. Visa... video 2. puslaika sākumā redzams, ka:
* 1:16:03 pēc Gulbja 2. soda metiena Baronam tiek pieskaitīti 4 punkti.
* 1:17:06 Valmierai tiek pieskaitīti 3 punkti.
* 1:17:12 Baronam tiek atņemti 3 punkti.

Tā ka taisnība vien ir par to kļūdu.
, 2013-02-26 15:38, pirms 12 gadiem
Spēles komisāru institūcija kā tāda ir sevi izsmēlusi... Vienīgais lielais pienākums - pārtraukumā iet dzert kafiju, un pēc tam nākt atpakaļ un pārbaudīt pie meitenēm, vai bultiņa ir pagriesta uz otru pusi.
Bez šī "svarīgā" posteņa jau nu pilnīgi noteikti var iztikt. Kā mēs redzam praksē, komisāra institūcija nu nekādi nespēj novērst spēles gaitā radušās kļūdas - sēž tā kā tādi aizmiguši un nozombēti, un štuko, kā iztērēt par šo sēdēšanu saņemtos 75 latus. Pēc spēles paprasītu, kāds bija rezultāts - da puse komisāru neatcerētos.

Šajā situācijā... Komisāram būtu jābūt tam, kas nekavējoties aptur spēli, skatās to video, pārbauda punktus un apstiprina vai noraida komandas pretenzijas. Ja pretenzijas nav pamatotas - protams, sodīt pamatīgi, ar tehnisko piezīmi plus naudas sodiem, lai nebāžas virsū ur huijļām. Ja pretenzijas pamatotas - vainīgo atrašana un sodīšana, jau pēc spēles.

Vai daudz prasīts no Komisāra?
, 2013-02-26 15:38, pirms 12 gadiem
Emmis40 rakstīja: Nevajag jau nu meklēt radiniekus, bet, ka Valmierā tablo niķojās jau redzējām! Tikai kā tas varētu iespaidot rezultātu 99:78 nu gan galīgi nav skaidrs!!! Bet ja nu kāds klubs ir īsta "sūdzībbībele" , tad tas ir Barons. Vienmēr viņiem kaut kas nav kārtībā, protams, ja viņi zaudē...
Vēl NEKAD Valmierā punktu pierakstīšana nav bijusi, kur nu vēl ja uzvar ar tik lielu pārsvaru! Kam tas būtu vajadzīgs???
Neiet runa par tablo niķošanos , bet gan par to ka 2 sekretariāta darboņi kas raksta datorā un kas uz papīra , vienojas un pieraksta 3punktu metienu. Komisārs to neredz ......
, 2013-02-26 15:43, pirms 12 gadiem
Galvenais, kas būtu jāizdara - jāsaskaita visi Kaufmaņa 3pt metieni, kas bijuši precīzi visas spēles laikā(bija 4 vai tomēr 3). Vienmēr var gadīties kļūdas, kuras izlabo tikai pēc laika, nevis uzreiz + rezultātu fiksē divās vietās, tehniskais protokols, kas iet arī online un parastais, ar roku rakstītais, protokols. + vēl jau savu rezultātu var likt arī sc.com komentētājs. Un vēl jau ir viens cilvēks pie tablo, kas arī liek to rezultātu neatkarīgi. Cepums tam, kurš vēlreiz noskatīsies visu spēli un pārskaitīs Kaufmaņa troikas
Slēpts komentārs: Pepesancess
, 2013-02-26 15:48, pirms 12 gadiem
user rakstīja: Galvenais, kas būtu jāizdara - jāsaskaita visi Kaufmaņa 3pt metieni, kas bijuši precīzi visas spēles laikā(bija 4 vai tomēr 3). Vienmēr var gadīties kļūdas, kuras izlabo tikai pēc laika, nevis uzreiz + rezultātu fiksē divās vietās, tehniskais protokols, kas iet arī online un parastais, ar roku rakstītais, protokols. + vēl jau savu rezultātu var likt arī sc.com komentētājs. Un vēl jau ir viens cilvēks pie tablo, kas arī liek to rezultātu neatkarīgi. Cepums tam, kurš vēlreiz noskatīsies visu spēli un pārskaitīs Kaufmaņa troikas
Un vēl viens cepums tiks tam , kurš pārskaitīs Bērziņa rezultatīvās piespēles , jo vakar kāds pārskaitīja sanāca 5 nevis 11 !!!!!!!!!!!!!!
, 2013-02-26 15:54, pirms 12 gadiem
cobra30 rakstīja: Un vēl viens cepums tiks tam , kurš pārskaitīs Bērziņa rezultatīvās piespēles , jo vakar kāds pārskaitīja sanāca 5 nevis 11 !!!!!!!!!!!!!!
Rekords piespēlēs tomēr vienmēr piederēs gulbenes galdiņam. Šogad LBL2 pret lielājas lauvām2. Uz 36 iemestiem metieniem no spēles ir 35 piespēles, bet pretiniekiem uz 35 metieniem ir 34 piesp.

http://basket.lv/lbl2/show-game?game_id=2181403&season_id=71353#mbt:63-400$t&0=1
, 2013-02-26 16:04, pirms 12 gadiem
Spēli skatījos ar "vienu aci", tāpēc nevaru komentēt par 3 punktu pareizību, un cik var saprast, tā pat atbildētu arī spēles komisārs:-)
Šoreiz nav ko vainot Baronu, taisnības pēc jāpārbauda, un šķiet, ka nāksies atvainoties Baronam!
, 2013-02-26 16:06, pirms 12 gadiem
basket.lv rakstīja: 1) LBL galvenā tiesneša e-pastā Barona oficiālais iesniegums iesūtīts otrdien, 26.oktobrī, plkst.14:27
2) Interesanti citāti no LBL Nolikuma
43.PUNKTS. KLUBU/KOMANDU ATTIECĪBAS AR MASU MEDIJIEM
43.1. Visas radušās problēmas tiek risinātas LBL iekšienē, vadoties pēc šī Nolikuma
un Oficiālajiem basketbola noteikumiem, neizmantojot mediju starpniecību. Pārkāpumu
gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
43.2. Nevienam LBL dalībniekam vai ar klubu/komandu saistītai oficiālai personai nav tiesības ar masu mediju
starpniecību izteikt personīga rakstura aizskarošus komentārus par LBL, tās vadību vai citu LBL dalībnieku.
Pārkāpumu gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
Pārkāpuma gadījumā – sods LVL 250.
Kas tas tāds? 26.oktobrī....? Kas te pīpē?
, 2013-02-26 16:09, pirms 12 gadiem
Maneejs rakstīja: Nezinu, cik precīzi sportacentrs.com rezultāts atbilst tam, kas ir uz tablo, bet šajā Aldaris LBL: Valmiera - Barons/Kvartāls. Visa... video 2. puslaika sākumā redzams, ka:
* 1:16:03 pēc Gulbja 2. soda metiena Baronam tiek pieskaitīti 4 punkti.
* 1:17:06 Valmierai tiek pieskaitīti 3 punkti.
* 1:17:12 Baronam tiek atņemti 3 punkti.

Tā ka taisnība vien ir par to kļūdu.
Ir, ir taisnība par punktiem. Barona pieliktie punkti tiek pamanīti pēc minūtes, kad (laikam jau loģiski, nu vismaz man tā liktos), ka 3 punktu metiens ir ieskaitīts ne tai komandai. Tad nu punkti fiksi tiek samainīti it kā `pareizi`, bet kļūdījās.. kaut gan cilvēcīga kļūda, kam negadās. bet tracis nu ir liels!
, 2013-02-26 16:11, pirms 12 gadiem
user rakstīja: Rekords piespēlēs tomēr vienmēr piederēs gulbenes galdiņam. Šogad LBL2 pret lielājas lauvām2. Uz 36 iemestiem metieniem no spēles ir 35 piespēles, bet pretiniekiem uz 35 metieniem ir 34 piesp.

http://basket.lv/lbl2/show-game?game_id=2181403&season_id=71353#mbt:63-400$t&0=1
Ja pēc piespēles izdara pārkāpumu un iemet vismaz 1 sodiņu, tad tā arī ir rezultatīva piespēle.
, 2013-02-26 16:14, pirms 12 gadiem
Jautājums ļoti vienkāršs - bija tie 3 punkti vai nebija.
Tikai pēc tam, kad šo patiesību noskaidros, tad varēs ņemt ārā punktus no nolikuma un kādu sodīt.

Neesmu neviena pusē - jo pats tos punktus neesmu skaitījis un ierakstu neesmu vērojis.

Mūsdienu tehnoloģiju pasaulē šādi ierobežojumi uz komunikāciju NAV PIEĻAUJAMI!
Ja ir protests vai iesniegums, tad momentā jābūt kopijām un informācijai visiem medijiem.
Kā to var nesaprast, un ielikt nolikumā tādus punktus, kas drīzāk atbilst 1993.gada garam, nevis 2013...
, 2013-02-26 16:17, pirms 12 gadiem
1) LBL galvenā tiesneša e-pastā Barona oficiālais iesniegums iesūtīts otrdien, 26.februārī, plkst.14:27
2) Interesanti citāti no LBL Nolikuma
43.PUNKTS. KLUBU/KOMANDU ATTIECĪBAS AR MASU MEDIJIEM
43.1. Visas radušās problēmas tiek risinātas LBL iekšienē, vadoties pēc šī Nolikuma
un Oficiālajiem basketbola noteikumiem, neizmantojot mediju starpniecību. Pārkāpumu
gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
43.2. Nevienam LBL dalībniekam vai ar klubu/komandu saistītai oficiālai personai nav tiesības ar masu mediju
starpniecību izteikt personīga rakstura aizskarošus komentārus par LBL, tās vadību vai citu LBL dalībnieku.
Pārkāpumu gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
Pārkāpuma gadījumā – sods LVL 250.
, 2013-02-26 16:20, pirms 12 gadiem
basket.lv rakstīja: 1) LBL galvenā tiesneša e-pastā Barona oficiālais iesniegums iesūtīts otrdien, 26.oktobrī, plkst.14:27
2) Interesanti citāti no LBL Nolikuma
43.PUNKTS. KLUBU/KOMANDU ATTIECĪBAS AR MASU MEDIJIEM
43.1. Visas radušās problēmas tiek risinātas LBL iekšienē, vadoties pēc šī Nolikuma
un Oficiālajiem basketbola noteikumiem, neizmantojot mediju starpniecību. Pārkāpumu
gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
43.2. Nevienam LBL dalībniekam vai ar klubu/komandu saistītai oficiālai personai nav tiesības ar masu mediju
starpniecību izteikt personīga rakstura aizskarošus komentārus par LBL, tās vadību vai citu LBL dalībnieku.
Pārkāpumu gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
Pārkāpuma gadījumā – sods LVL 250.
Labāk izmeklējiet totalizatora gadījumu (Justovičs un Jelgava), ko vakar Overtime pieminēja nevis atgaiņājaties ar kaut kādiem nolikuma pantiem. LBL ir reālas tēla un komunikācijas problēmas.
, 2013-02-26 16:20, pirms 12 gadiem
Saskaitiet labāk tās Bērziņa rezultatīvās piespēles, 10 nu nekādi nesanāk!

Kaufmaņa mamma un bračka sēž pie tiesnešu galdiņa, Kaufmaņu kooperatīvs rullē! Tēvu izdevās izstums no komisārēšanas, bet pārējā gimene turpina darboties...

Kādreiz jau tā bija Gulbenē ar brāļiem Gabrāniem
, 2013-02-26 16:21, pirms 12 gadiem
basket.lv rakstīja: 1) LBL galvenā tiesneša e-pastā Barona oficiālais iesniegums iesūtīts otrdien, 26.februārī, plkst.14:27
2) Interesanti citāti no LBL Nolikuma
43.PUNKTS. KLUBU/KOMANDU ATTIECĪBAS AR MASU MEDIJIEM
43.1. Visas radušās problēmas tiek risinātas LBL iekšienē, vadoties pēc šī Nolikuma
un Oficiālajiem basketbola noteikumiem, neizmantojot mediju starpniecību. Pārkāpumu
gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
43.2. Nevienam LBL dalībniekam vai ar klubu/komandu saistītai oficiālai personai nav tiesības ar masu mediju
starpniecību izteikt personīga rakstura aizskarošus komentārus par LBL, tās vadību vai citu LBL dalībnieku.
Pārkāpumu gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
Pārkāpuma gadījumā – sods LVL 250.
Oficiālais "basket.lv" turpina lietas risināt nevis iekšienē, bet komentāru sadaļā? Un vēl tagad prasīsiet sodu no Barona?
Un kaut kā neticās, ka LBL var atrisināt lietas pati bez cilvēku un mediju uzmanības.
, 2013-02-26 16:34, pirms 12 gadiem
Kaut esmu Valmierietis un protams esmu par Valmieru,bet jāatzīst ka tika pieļauta kļūda no sekretariata galdiņa puses,bet tā nebija tīša kļūda,jo spēles likteni tā neizšķīra un nekādi nevarēja izšķirt,vienkārši arī Valmierā nojuka tablo,vairs nerādīja spēlētāju gūtos punktus un piezīmju skaitu,kaut kur tad galdiņš arī sačakarējās meistarībā.Lai piedod baloni bet Valmiera bija labāki tai vakarā...
, 2013-02-26 16:42, pirms 12 gadiem
ziemeļi rakstīja: Kaut esmu Valmierietis un protams esmu par Valmieru,bet jāatzīst ka tika pieļauta kļūda no sekretariata galdiņa puses,bet tā nebija tīša kļūda,jo spēles likteni tā neizšķīra un nekādi nevarēja izšķirt,vienkārši arī Valmierā nojuka tablo,vairs nerādīja spēlētāju gūtos punktus un piezīmju skaitu,kaut kur tad galdiņš arī sačakarējās meistarībā.Lai piedod baloni bet Valmiera bija labāki tai vakarā...
Piekrītu par uzvaretāju , bet sačakarējoties tablo , nekādi nevarēja sačakarēties online rakstitājs datorā un tas kas raksta papīra protokolu............
, 2013-02-26 17:07, pirms 12 gadiem
cobra30 rakstīja: Piekrītu par uzvaretāju , bet sačakarējoties tablo , nekādi nevarēja sačakarēties online rakstitājs datorā un tas kas raksta papīra protokolu............
Jā droši vien tev taisnība,es nezinu ko tur katrs dara pie galdiņa un man tas nav arī jāzina,bet pēc sejas viens otrs tur tīņa vecumā točna ir...
, 2013-02-26 17:08, pirms 12 gadiem
cobra30 rakstīja: Neiet runa par tablo niķošanos , bet gan par to ka 2 sekretariāta darboņi kas raksta datorā un kas uz papīra , vienojas un pieraksta 3punktu metienu. Komisārs to neredz ......
Nu kāda jēga pierakstīt, ja komanda uzvar???? Un vēl kāds ar kādu vienojies! Kāpēc???Nu viena smiešanās!
, 2013-02-26 17:13, pirms 12 gadiem
ziemeļi rakstīja: Jā droši vien tev taisnība,es nezinu ko tur katrs dara pie galdiņa un man tas nav arī jāzina,bet pēc sejas viens otrs tur tīņa vecumā točna ir...
Nu cik es saprotu tas tīnis ir braucis uz Rīgu, nolicis eksāmenu, kā citi pie galdiņa sēdošie, un "spaida" sekundes, tā kā 3 punktus (pilnīgi liekus) noteikti pierakstīt nevarēja!
, 2013-02-26 17:20, pirms 12 gadiem
Emmis40 rakstīja: Nu cik es saprotu tas tīnis ir braucis uz Rīgu, nolicis eksāmenu, kā citi pie galdiņa sēdošie, un "spaida" sekundes, tā kā 3 punktus (pilnīgi liekus) noteikti pierakstīt nevarēja!
Kļūdās visi,gan spēlētāji,gan tiesneši,gan galdiņš...
, 2013-02-26 17:25, pirms 12 gadiem
ziemeļi rakstīja: Kļūdās visi,gan spēlētāji,gan tiesneši,gan galdiņš...
Tikai nevar saprast -kāpēc tāds troksnis sacelts, jo tas 3-punktnieks nu galīgi NEKO nemaina! Un Jūs aizmisāt pieminēt TABLO, kas arī nebija uzdevuma augstumos...
, 2013-02-26 17:35, pirms 12 gadiem
Emmis40 rakstīja: Nu kāda jēga pierakstīt, ja komanda uzvar???? Un vēl kāds ar kādu vienojies! Kāpēc???Nu viena smiešanās!
nu kāda jēga pierakstīt Bērziņam 11asistus, ja bija tikai 5 !!!!!!!!!!!!!
, 2013-02-26 17:43, pirms 12 gadiem
T-J rakstīja: Tēvu izdevās izstums no komisārēšanas, bet pārējā gimene turpina darboties...
Lielākajā daļā ''Valmieras'' mājas spēļu šosezon komisārs bija vai nu A.Kaufmanis (Valmiera), vai nu M.Mihailovs (Cēsis).
Šajā spēlē pret ''Baronu'' tomēr nebija ne viens, ne cits, bet Z.Jansons (Rīga).
, 2013-02-26 17:44, pirms 12 gadiem
Ta biji loti liela kluda kad komisars pat neparskatija ar roku rakstito protokolu un tehnisko taja bridi kad tika spele apstadinata!
, 2013-02-26 18:26, pirms 12 gadiem
Mani vairāk uztrauc tas, ka Baroneļi ar savu netīro spēli notraumēja Butjankovu, kuram tagad atkal pusotrs mēnesis jāizlaiž, tāpat ļoti nezolīdi nospēlēja pret Kaufmani, kurš paldies dievam puslīdz pie veselības palika. Ja pareizi atceros, tad arī Veselovs tieši spēlē pret Baronu notraumējās... Nu kaut kā ļoti Baronam izdodas...
, 2013-02-26 18:40, pirms 12 gadiem
, 2013-02-26 18:43, pirms 12 gadiem
Kreilis rakstīja: Mani vairāk uztrauc tas, ka Baroneļi ar savu netīro spēli notraumēja Butjankovu, kuram tagad atkal pusotrs mēnesis jāizlaiž, tāpat ļoti nezolīdi nospēlēja pret Kaufmani, kurš paldies dievam puslīdz pie veselības palika. Ja pareizi atceros, tad arī Veselovs tieši spēlē pret Baronu notraumējās... Nu kaut kā ļoti Baronam izdodas...
Apskaties video,tur skaidri redzm, ka Butjankovs pats netīri izlika savu kāju Gulbim... tagad trauma
, 2013-02-26 18:53, pirms 12 gadiem
Prese rakstīja: Skatamies video : http://www.youtube.com/watch?v=rZSY43n8f7s
labs VIDEO
, 2013-02-26 19:26, pirms 12 gadiem
ĻOTI NESMUKA LIETA! VAINĪGO (VALMIERU, JA PIERAKSTĪJA VAI BARONU, JA DEZINFORMĒ) BARGI JĀSODA.
LJBL agrāk Rūjienā regulāri!!!! sākām spēli ar -2! Tātad tas jau asinīs! Kā bērniem lai paskaidro tādu negodīgu rīcību??? Par laimi mums tas netraucēja uzvarēt, bet nesaprotu tādu negodīgu rīcību. Kāds labums no krāpšanās?
, 2013-02-26 19:53, pirms 12 gadiem
Laikam jau LBS šo bardaku atbalsta ,jau kuro reizi dzirdu,Kaufmans spēlē , Kaufmans komisārs.Kaufmane raksta protokolu,it kā jau nekas slikts tikai Valmierā regulāri notiek dīvainas sagadīšanās ,vispār jau tas nav normāli ,ka treneri sēž komisāru krēslos ,jo izskatās ka nerubī fišķu un ja var ticēt rakstītam,tad tiesneši laikam nevar sekot rezultātam un viņu vaina tur nav,bet komisāram tas ir jādara un šoreiz vienreiz pa visām reizēm to komisāru (Kaufmani vajadzētu diskavalificēt uz visiem laikiem ), vēl jo vairāk ,ka viņš pateicis viss kārtībā,viss kārtībā cienijamie kungi,,,, piekrītu ,ka Barons nav Dieva dāvana ,bet var arī viņus saprast - 8 vai - 5 ir liela starpība cīņā par uzvaru ,VEF pat ar + 22 spēj zaudēt.......
, 2013-02-26 20:12, pirms 12 gadiem
[quote clip6]
Laikam jau LBS šo bardaku atbalsta ,jau kuro reizi dzirdu,Kaufmans spēlē , Kaufmans komisārs.Kaufmane raksta protokolu,it kā jau nekas slikts tikai Valmierā regulāri notiek dīvainas sagadīšanās ,vispār jau tas nav normāli ,ka treneri sēž komisāru krēslos ,jo izskatās ka nerubī fišķu un ja var ticēt rakstītam,tad tiesneši laikam nevar sekot rezultātam un viņu vaina tur nav,bet komisāram tas ir jādara un šoreiz vienreiz pa visām reizēm to komisāru (Kaufmani vajadzētu diskavalificēt uz visiem laikiem ), vēl jo vairāk ,ka viņš pateicis viss kārtībā,viss kārtībā cienijamie kungi,,,, piekrītu ,ka Barons nav Dieva dāvana ,bet var arī viņus saprast - 8 vai - 5 ir liela starpība cīņā par uzvaru ,VEF pat ar + 22 spēj zaudēt.......
[/quo
Nu Jūs gan esat galīgi aptracis un visu sajaucis! Jau rakstīts vairakkārt - komisārs NEBIJA KAUFMANIS!!!
, 2013-02-26 20:14, pirms 12 gadiem
Komisārs bija JANSONS no Rīgas
, 2013-02-26 20:16, pirms 12 gadiem
Labāk būtu priecājušies, ka ir Valmierā ģimene, kuri visi ar sirdi ir basketbolā! Visi pieci!
, 2013-02-26 20:35, pirms 12 gadiem
Atvainojos,virspusēji izlasiju un sliecos domāt ,ka Kaufmanis jo līdzīgi ekscesi jau bija bijuši,tai pašā laikā, lai būtu Jansons kāda starpība arī treneris un nekompitents komisārs !
, 2013-02-26 20:36, pirms 12 gadiem
basket.lv rakstīja: 1) LBL galvenā tiesneša e-pastā Barona oficiālais iesniegums iesūtīts otrdien, 26.februārī, plkst.14:27
2) Interesanti citāti no LBL Nolikuma
43.PUNKTS. KLUBU/KOMANDU ATTIECĪBAS AR MASU MEDIJIEM
43.1. Visas radušās problēmas tiek risinātas LBL iekšienē, vadoties pēc šī Nolikuma
un Oficiālajiem basketbola noteikumiem, neizmantojot mediju starpniecību. Pārkāpumu
gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
43.2. Nevienam LBL dalībniekam vai ar klubu/komandu saistītai oficiālai personai nav tiesības ar masu mediju
starpniecību izteikt personīga rakstura aizskarošus komentārus par LBL, tās vadību vai citu LBL dalībnieku.
Pārkāpumu gadījumā par soda piešķiršanu lemj LBL Tehniskā komisija.
Pārkāpuma gadījumā – sods LVL 250.
un par šādu LBL direktorātu kļūdu derētu ne tikai sodu Baronam par kontaktēšanos ar presi uzlikt bet arī anulēt spēles rezultātu.Ja savienībai ir cieņa pret basketbola līdzjutējiem.
, 2013-02-26 20:42, pirms 12 gadiem
Emmis 40 ,es jau sākumā rakstiju par Kayfmaņiem ,ka nekas slikts tikai dīvainības notiek ,lai viņiem veicas un nekļūdas ,tikai katram vajag darīt ko viņš labāk prot vai nu trennēt ,vai tiesāt ,vai komisārēt ,vai filantropēt,kā ir šajos gadijumos.....vai rakstīt protokolu bez kļūdām,es saprotu tādos spēles brīžos širmītis drusku pieveras arī mātei!
, 2013-02-26 20:48, pirms 12 gadiem
CLIP6 rakstīja: Emmis 40 ,es jau sākumā rakstiju par Kayfmaņiem ,ka nekas slikts tikai dīvainības notiek ,lai viņiem veicas un nekļūdas ,tikai katram vajag darīt ko viņš labāk prot vai nu trennēt ,vai tiesāt ,vai komisārēt ,vai filantropēt,kā ir šajos gadijumos.....vai rakstīt protokolu bez kļūdām,es saprotu tādos spēles brīžos širmītis drusku pieveras arī mātei!
Arī Kaufmane - māte protokolu nerakstija. Tā ka Tu esi vairāk nekā virspusējs.
, 2013-02-26 20:53, pirms 12 gadiem
Guntars 19- Pēc Jūsu teiktā iestājas strausu politika ... un komiskākais,ka vēl Barons jāsoda ,lai tā arī būtu 250 ls piekrītu,bet tādā gadijumā spēle ir vai nu jāpārspēlē ,vai arī attiecīgi smagi jasoda atbildīgās personas konkrētajā spēlē !?
Ja godīgi,es negribētu būt LBS vietā ,jo situācija ir izcili debīla.
Vispār tas ir - šaha terminā runājot PATS.
, 2013-02-26 21:00, pirms 12 gadiem
Quebec- kā bija tas teiciens - tu neesi muļķis,bet esi slikti informēts -piekrītu.
Nav svarīgi kurš ir kurš ,bet kas ir kas.
, 2013-02-26 22:07, pirms 12 gadiem
Šovakar saņemts LBL galvenā tiesneša A.Pērkona e-pasts,kurā apstiprināts ka ir pierakstīti neiemesti 3 punkti.

LBL galv.tiesnesis A.Pērkons vēstulē norāda, ka oficiāls lēmums tiks pieņemts pec visas informācijas rūpīgākas izanalizēšanas.
, 2013-02-26 23:59, pirms 12 gadiem
Prese rakstīja: Apskaties video,tur skaidri redzm, ka Butjankovs pats netīri izlika savu kāju Gulbim... tagad trauma
Tavā video Butjankovs apstājas un atrodas ar muguru pret kameru un tur pat ar binokli nevar saskatīt kaut ko netīru no viņa puses, bet Gulbis gan uznesās virsū tā, ka maz neliekas.
, 2013-02-27 00:54, pirms 12 gadiem
Sito vajadzetu ieskaitit Latvijas kulturas mantojuma - jau cik gadi, kops Cvankis no Barona prom, bet vina seta sekla joprojam ieseta digst! Ir iespeja uz rita pusi paskatit pavisam neitralu maca stenogrammu, tacu, lai kas tur paraditos, tie 3 punkti sur vai tur baronus svetdien Valmiera nebutu glabusi!!!
, 2013-02-27 09:46, pirms 12 gadiem
Labrīts visiem! Sākšu ar to, ka jau pāris pēdējos mačus VOC hallē nezin kāpēc ļoti "niķīgs" palicis tablo. Nedomāju, ka tur ko speciāli "kombinē", esot vienkārši sagadījies cilvēka faktors, tā apgalvo VOC vadība. Nav iemesla neticēt. Tagad par mača stenogrammu - melns uz balta... Otrā puslaika, kurš sākās pie 48:35 Valmieras labā, ir divi mājinieku (Bērziņš, Kaufmanis) trejači pēc kārtas - jau 54:35 un +19 Valmierai. Tad ir Gulbim 2/2 - jau 54:37. Un tad hronists uz brīdi pazaudē modrību, vien pagūst samanīt Digsa trejaci, un tad pēc Brūniņa 2 punktiem un Gabrāna 2 punktiem uz tablo parādās 59:42. "Gaisā" palikuši 3 punkti... Jāspēlē trešajā ceturtdaļā apmēram 7 minūtes. Te varētu būt tā vieta, taču tobrīd, lai nu kā, starpība rezultātā jau vismaz 14 punkti, un Barons kvartāls jau "laiž burbuļus" konsekventi un neglābjami
, 2013-02-27 11:58, pirms 12 gadiem
wolmar rakstīja: Labrīts visiem! Sākšu ar to, ka jau pāris pēdējos mačus VOC hallē nezin kāpēc ļoti "niķīgs" palicis tablo. Nedomāju, ka tur ko speciāli "kombinē", esot vienkārši sagadījies cilvēka faktors, tā apgalvo VOC vadība. Nav iemesla neticēt. Tagad par mača stenogrammu - melns uz balta... Otrā puslaika, kurš sākās pie 48:35 Valmieras labā, ir divi mājinieku (Bērziņš, Kaufmanis) trejači pēc kārtas - jau 54:35 un +19 Valmierai. Tad ir Gulbim 2/2 - jau 54:37. Un tad hronists uz brīdi pazaudē modrību, vien pagūst samanīt Digsa trejaci, un tad pēc Brūniņa 2 punktiem un Gabrāna 2 punktiem uz tablo parādās 59:42. "Gaisā" palikuši 3 punkti... Jāspēlē trešajā ceturtdaļā apmēram 7 minūtes. Te varētu būt tā vieta, taču tobrīd, lai nu kā, starpība rezultātā jau vismaz 14 punkti, un Barons kvartāls jau "laiž burbuļus" konsekventi un neglābjami
Bet nav jau tikai viens hronists , tad varētu teikt ka cilvēciska kļūda , bet ir taču vēl viens kas raksta uz papīra un tablo ja arī čakarējas tad ne jau tā daļa kas liek rezultātu ... Un ka biedr Wolmar ar Bērziņa assistiem ? Lūdzu atbildi uz šo jautājumu
, 2013-02-27 12:05, pirms 12 gadiem
>cobra 30
Mans komentārs bija, izmantojot neoficiālu mača konspektu no tribīnēm. Kas un kā notiek pie tiesnešu galdiņa, nav manā kompetencē, taču pieļauju, ka tur Valmierā sēž cilvēki, kuri savu jomu pārzina ne jau pirmo gadu un ar dažādām rezultātu pielabošanām nav raduši smērēties. Štats tur ir praktiski nemainīgs gandrīz visos mačos, un gadījuma cilvēki tur noteikti nesēž!