Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

VEF saņem 700 eiro sodu par "Ventspils" līdzjutēju izraisītām nekārtībām OSC

VEF saņem 700 eiro sodu par "Ventspils" līdzjutēju izraisītām nekārtībām OSC
Foto: Romāns Kokšarpos/F64

Basketbola klubs „VEF Rīga” saņēmis 700 eiro naudas sodu par drošības pasākumu nenodrošināšanu Latvijas un Igaunijas apvienotās līgas spēlē pret „Ventspili”, portālam Sportacentrs.com apstiprināja Latvijas basketbola līgu direktors Edgars Bērziņš.

„VEF Rīga” sodīta par 13. oktobra spēles notikumiem. VEF „Elektrum” olimpiskajā centrā todien uzņēma savu sīvāko konkurenti „Ventspili”, un ļoti saspringtas izvērtās mača beigas, kad VEF samazināja deficītu līdz minimumam, un „Ventspils” komandas līdzjutējos arvien pieauga neapmierinātība ar tiesnešu rīcību.

Pēc spēles beigām, kurā VEF zaudēja ar 89:90, daži „Ventspils” līdzjutēji no tribīnēm agresīvi devās spēles tiesneša virzienā, un apsardzes darbinieki nepaspēja viņus kavēt no iziešanas laukumā. Lai gan viens "Ventspils" līdzjutējs pieskrēja pavisam klāt tiesnesim, nekādi plašāki asumi gan neattīstījās, un "Ventspils" līdzjutēji laukumu jau pēc mirkļa atstāja.

Saskaņā ar līgas reglamenta 8.8.3 punktu, par spēles dalībnieku un tiesnešu neaizskaramību laukumā atbildīga ir mājas komanda, proti, šajā gadījumā „VEF Rīga”, kas par to saņēmusi reglamentā paredzēto 700 eiro naudas sodu.

Bērziņš portālam Sportacentrs.com apstiprināja, ka „Ventspils” klubam nekāds disciplinārsods šajā incidentā nav piespriests.

„VEF Rīga” direktors Gatis Jahovičs portālam paskaidroja, ka sods piespriests pretinieku komandas līdzjutēju un laicīgi nenoreaģējušo apsardzes darbinieku dēļ, un norādīja, ka klubs par šo situāciju sagatavos plašāku komentāru, kuru plānots publicēt rītdien.


, 2018-10-22 18:26, pirms 7 gadiem
Šādus BKV fanus vajag izolēt.. #JefiņiNeFani
, 2018-10-22 18:42, pirms 7 gadiem
W W E rakstīja: Šādus BKV fanus vajag izolēt.. #JefiņiNeFani
Tak Neimanis, gan jau atkal sadzēries bija, uzskrēja laukumā un tiesnesi sejā bļāva
, 2018-10-22 18:45, pirms 7 gadiem
W W E rakstīja: Šādus BKV fanus vajag izolēt.. #JefiņiNeFani
Apsargu vaina, ka ļāva izskriet.
, 2018-10-22 18:45, pirms 7 gadiem
Es jau padomāju, ka Rebels izskrējis laukumā. Bet pareizi, šis taču it kā skaitoties baigais fans, bet 5 gadus uz nevienu VEF spēli nav bijis.
, 2018-10-22 18:47, pirms 7 gadiem
Da tie loši tik varonīgi ir tikai tad, kad sievietēm somiņas japārbauda. A tad kad sasūkošos čaļus pievaldīt tad bikses mīzaliem pilnas. Apsargi saucās. Mīzalas un raustītāji...
, 2018-10-22 18:48, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau padomāju, ka Rebels izskrējis laukumā. Bet pareizi, šis taču it kā skaitoties baigais fans, bet 5 gadus uz nevienu VEF spēli nav bijis.
Ko tā par mani satraucies? Ziemā braukšu, man jau ir spēles zināmas, kad būšu. Labak savu liekulību ārstē
, 2018-10-22 18:48, pirms 7 gadiem
markkomartins rakstīja: Da tie loši tik varonīgi ir tikai tad, kad sievietēm somiņas japārbauda. A tad kad sasūkošos čaļus pievaldīt tad bikses mīzaliem pilnas. Apsargi saucās. Mīzalas un raustītāji...
Neimani? Nopietni?
, 2018-10-22 18:49, pirms 7 gadiem
Tas ka viņam uzvalks un vada gals ausī nenozīmē ka čalis par kautko atbild... pilnas maximas ar tādiem supermeistariem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-22 18:49, pirms 7 gadiem
Petrini jauns paņēmiens, kā cīnites ar VEF! Visu ceļu ņemt drosmi ribās un skriet laukumā, lai VEF maksā sodu! Labi vēl, ka ziceli neizvilka!

P.S. Pēc atkārtojuma pie ieejām būs izlīmēti ne tikai leišu dvīņi, bet pa vidu iespraudīs arī Peķas ģīmi!
, 2018-10-22 18:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko tā par mani satraucies? Ziemā braukšu, man jau ir spēles zināmas, kad būšu. Labak savu liekulību ārstē
Tu labāk nervu zāles neaizmirsti iedzert.
, 2018-10-22 18:51, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu labāk nervu zāles neaizmirsti iedzert.
Tu zini, tādas nelietoju, vispār zāles, kā tādas nedzeru
, 2018-10-22 18:51, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Neimani? Nopietni?
Da nē. Pilns ar citiem mērkaķiem, kas sasmeļās un domā, ka spēlētājiem ir pienākums mukt no tiem mūļiem. Nav daudz bet gadās
, 2018-10-22 18:52, pirms 7 gadiem
markkomartins rakstīja: Da nē. Pilns ar citiem mērkaķiem, kas sasmeļās un domā, ka spēlētājiem ir pienākums mukt no tiem mūļiem. Nav daudz bet gadās
Es riebumu izjūtu pret tiem dzērājiem, ja nevari normas robežās kulturāli uzvesties, tad no sava ūķa ārā nav jālien, bet nu jā, ja ir dzira, tad dūša varonīga, līdz ieliek pa aci un atsēžas
, 2018-10-22 18:57, pirms 7 gadiem
Sasmējos! VEFam jau tā grūti finansiāli, un vēl 700 EUR piešķīra maksāt! Tur trakam aiz dusmām jāpaliek! Un tagad citu komandu līdzjutējiem arī būs interesanti - uzskriet vienkārši pēc spēles uz laukuma, un VEF tikai maksās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-22 19:00, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Sasmējos! VEFam jau tā grūti finansiāli, un vēl 700 EUR piešķīra maksāt! Tur trakam aiz dusmām jāpaliek! Un tagad citu komandu līdzjutējiem arī būs interesanti - uzskriet vienkārši pēc spēles uz laukuma, un VEF tikai maksās!
Tu jau saproti, ka ikvienā Lat-est līgas spēlē to var izdarīt? Visās spēlēs tā apsardze tik skatam ir
, 2018-10-22 19:01, pirms 7 gadiem
Tagad nopietni. Visi zina uzvārdu tam pārkāpējam. Jāpapēta juridiski, vai pērkot biļeti on-line vai kasēs, viņš automātiski ir/nav parakstījies par iekšējās kārtības noteikumu ievērošanu. Ja nav - tad tā ir organizatoru kļūda, neko neizdarīt. Ja ir - tad var piedzīt vispārīgā civiltiesiskā kārtībā, caur tiesu un pēc tam tiesu izpildītāju.
, 2018-10-22 19:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu jau saproti, ka ikvienā Lat-est līgas spēlē to var izdarīt?
Ikvienā spēlē, bet ar piebildi, ja uz to spēli vispār atnāk tie viesu skatītāji! Jo Latvijā nereti ir tā, ka uz spēlēm skatītāji nemaz tālu līdzi komandai neizbrauc!
, 2018-10-22 19:08, pirms 7 gadiem
Pirmkārt, neviens tur nebija tā teikt “pālī”.
Otrkārt, apsargi vispār stāvēja un brīnījās, nesaprata kas un kā jādara, ļoti “profesionāli”
Treškārt, nevienu nevar ne tiesāt, ne aizliegt nākt uz spēlēm, ja mājnieku klubs pats ir vainīgs pie tā visa.
Ceturtkārt, tiesnesim nemaz neviens nepieskārās, bet tiesnesis pagrūda fanu, kurš bija tikai laukuma malā uzskrējis, tas ir normāli?
Un vsp, viena cilvēka izskriešana laukuma malā, nevis laukumā ir baigā nekārtība? Smieklīgi.
Šis vēl ir nekas, ārzemēs vsp Baumanis būtu pa pieri dabūjis.
, 2018-10-22 19:10, pirms 7 gadiem
schatz rakstīja: Pirmkārt, neviens tur nebija tā teikt “pālī”.
Otrkārt, apsargi vispār stāvēja un brīnījās, nesaprata kas un kā jādara, ļoti “profesionāli”
Treškārt, nevienu nevar ne tiesāt, ne aizliegt nākt uz spēlēm, ja mājnieku klubs pats ir vainīgs pie tā visa.
Ceturtkārt, tiesnesim nemaz neviens nepieskārās, bet tiesnesis pagrūda fanu, kurš bija tikai laukuma malā uzskrējis, tas ir normāli?
Un vsp, viena cilvēka izskriešana laukuma malā, nevis laukumā ir baigā nekārtība? Smieklīgi.
Šis vēl ir nekas, ārzemēs vsp Baumanis būtu pa pieri dabūjis.
Vispār var konkrētajam cilvēkam liegt apmeklēt noteiktas komandas spēles un ko tik ļoti Neimani aizstāvi? Sejā bļaut arī nav normāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-22 19:15, pirms 7 gadiem
Reksim atkal ir iemesls riet...
Ko Tu teiktu apgriezta situācija, ja vefam iedotu tādu piezīmi, un fans izskrietu? Tpfu, aizmirsu vefam tādu nav, ir tikai laukos sēdētāji kas neskaitās! Aaa, viens pajols bija, kas bungas sita, un divas sievietes, kas telefonu spaidīja un uz laukuma neskatījās!
, 2018-10-22 19:16, pirms 7 gadiem
Petjka, Tu biji tas Vef jefiņš ar bungām??? Cik ta Jaunups divlitrīgo s piešķīra?
, 2018-10-22 19:26, pirms 7 gadiem
Rebels kā parasti ar viedokli, lai gan diez vai zina, kas tur bija. Bet ir jānostājas ef sardzē pēc video man šķiet, ka tiesnesis uzbrukā priecīgam līdzjutējam. Viņu tak neaiztika neviens. Trak,ka šitā notiek, bet nevajag arī pārspīlēt
, 2018-10-22 19:28, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Sasmējos! VEFam jau tā grūti finansiāli, un vēl 700 EUR piešķīra maksāt! Tur trakam aiz dusmām jāpaliek!
VEF Rīga nav jāskumst par piešķirto sodu, jo biļešu cenas ir ļoti uzskruvētas.
, 2018-10-22 19:32, pirms 7 gadiem
Vai bez igauņu starpniecības LBS paslaucītu šo incidentu zem tepiķa, un naudas sods netiktu piešķirts?
, 2018-10-22 19:41, pirms 7 gadiem
host22 rakstīja: VEF Rīga nav jāskumst par piešķirto sodu, jo biļešu cenas ir ļoti uzskruvētas.
ar tiem 7 skatītājiem , kas nopirka biļetes, vefs līdz sezonas beigām tos 7 simtus vāks. jaunpups visu piķi atdevis vēlēšanām,tagad nagus sūkās.
, 2018-10-22 19:44, pirms 7 gadiem
Un tie daži vef “fani” bija gan pāli, un vēl pie bkv groza 2.puslaikā nolamāja no galvas līdz kājam, neskatoties kas par bkv spēletāju.
Un visu spēli fakučus mētā pretinieku faniem. Un pēc spēles piedraud vēl bkv faniem kājas aplauzt
Tas gan ir normāli
, 2018-10-22 19:49, pirms 7 gadiem
Jā, tas fans kad gulbis meta sodus vispār labs, pie groza kontrukcojas nostājas un fakucus rāda
, 2018-10-22 19:52, pirms 7 gadiem
Bet prieks, ka pēc spēles bkv-vef fani mierīgi visu izrunāja un aprunāja, bez nekāda naida.
, 2018-10-22 19:59, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Rebels kā parasti ar viedokli, lai gan diez vai zina, kas tur bija. Bet ir jānostājas ef sardzē pēc video man šķiet, ka tiesnesis uzbrukā priecīgam līdzjutējam. Viņu tak neaiztika neviens. Trak,ka šitā notiek, bet nevajag arī pārspīlēt
Tiesnesis var sevi aizstāvēt, ja attiecīgs cilvēks uzvedas ārpus uzvedības normām
, 2018-10-22 20:02, pirms 7 gadiem
dextersaicis rakstīja: Reksim atkal ir iemesls riet...
Ko Tu teiktu apgriezta situācija, ja vefam iedotu tādu piezīmi, un fans izskrietu? Tpfu, aizmirsu vefam tādu nav, ir tikai laukos sēdētāji kas neskaitās! Aaa, viens pajols bija, kas bungas sita, un divas sievietes, kas telefonu spaidīja un uz laukuma neskatījās!
Ā, parastais mēsliņš par faniem? Samierinies, VEFam ir fani...

Kas attiecas uz to gadījumu, tad nevienam, es atkārtoju nevienam fanam, neskatoties uz komandu, nav tiesību tā rīkoties, tiesnesis, lai gan man izskatījās, ka to piezīmi divi tiesneši reizē fiksēja, ir fiksējis pārkāpumu, pēc tam to var attiecīgajās instancēs pārsūdzēt, kur problēma? Nekad neesmu atbalstījis un neatbalstīšu tādu rīcību.
, 2018-10-22 20:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tiesnesis var sevi aizstāvēt, ja attiecīgs cilvēks uzvedas ārpus uzvedības normām
Tā jums laukos vagā pieņemts? Kākas, kraut? Nu normāli, tu varētu būt vef pirmais huligāns vispār ir kāda infa, kas precīzi tyr notika?? No video tikai redzams, ka čaļi paskrien līdz centram, paklaigā un plātoties iet prom. Kur tās nekārtības, spēle tak jau galā?
, 2018-10-22 20:33, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Tā jums laukos vagā pieņemts? Kākas, kraut? Nu normāli, tu varētu būt vef pirmais huligāns vispār ir kāda infa, kas precīzi tyr notika?? No video tikai redzams, ka čaļi paskrien līdz centram, paklaigā un plātoties iet prom. Kur tās nekārtības, spēle tak jau galā?
Lasīju diskusiju tviter, ka pieskrējis un virsū bļāvis un laikam nezini, ko nozīmē "kraut" slengs. Pagrūšana tā nav. Un tas nav arī huligānisms un arī tavs iepriekšējais komentārs, ka VEF aizstāvu ir nepareizs, jo pašlaik es esmu tiesneša pusē ne vef, tā ir liela starpība. Un kas saistās tieši ar mani, tad es nekad pirmais nesitu, ja netieku provocēts. Ja kāds aizskar mani, tad tas ir viens, bet ja manu ģimeni vai draugus, tad es arī varu savu pateikt.
, 2018-10-22 20:35, pirms 7 gadiem
schatz rakstīja: Bet prieks, ka pēc spēles bkv-vef fani mierīgi visu izrunāja un aprunāja, bez nekāda naida.
labāk būtu pizduļej iedevuši viens otram
, 2018-10-22 20:37, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lasīju diskusiju tviter, ka pieskrējis un virsū bļāvis un laikam nezini, ko nozīmē "kraut" slengs. Pagrūšana tā nav. Un tas nav arī huligānisms un arī tavs iepriekšējais komentārs, ka VEF aizstāvu ir nepareizs, jo pašlaik es esmu tiesneša pusē ne vef, tā ir liela starpība.
Ok, piekrītu, esi tiesneša pusē. Nez, daudzi pēc spēles kliedz, no sajūsmas vai sarūgtinājumā, par to grūstīties ar nez vai vajag.. Varbūt tomēr vainīgs jutās?
, 2018-10-22 20:44, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Ok, piekrītu, esi tiesneša pusē. Nez, daudzi pēc spēles kliedz, no sajūsmas vai sarūgtinājumā, par to grūstīties ar nez vai vajag.. Varbūt tomēr vainīgs jutās?
Par ko īsti? Es īsti tiesnešu žestu neesmu papētījis, bet otrreiz skatoties, man šķita, ka divi tiesneši fiksēja nesportisko, ne tikai viens. Ja Štelmahers piekrita sodam, tad jau tur tas lēmums bija daudz maz normāls, jo pretēji, Robis būtu izteicis visu, ko domā
, 2018-10-22 20:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par ko īsti? Es īsti tiesnešu žestu neesmu papētījis, bet otrreiz skatoties, man šķita, ka divi tiesneši fiksēja nesportisko, ne tikai viens. Ja Štelmahers piekrita sodam, tad jau tur tas lēmums bija daudz maz normāls, jo pretēji, Robis būtu izteicis visu, ko domā
Pēc uzvaras jau nu neviens neues lamāties
, 2018-10-22 20:51, pirms 7 gadiem
Nuuu, abi reizē nesportisko neparādija, otrs tikai pēc Baumaņa žesta arī izdomāja nesportisko parādīt.
, 2018-10-22 20:53, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Pēc uzvaras jau nu neviens neues lamāties
Es nez, bija jau tā epizode tāda, bet tas, ka to sodu no aizmugures sita ir diezgan paslikti un vēl jaunie noteikumi...Tomēr varēja arī Lomažs daudz labāk nospēlēt
, 2018-10-22 21:11, pirms 7 gadiem
Pajoļi. Tādiem nav vietas arēnās....
To Ventspils atsaldeni vai vairākus VEF varētu vairs nekad neielaist mājas spēlēs, ja jau nemāk uzvesties.
, 2018-10-22 21:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es nez, bija jau tā epizode tāda, bet tas, ka to sodu no aizmugures sita ir diezgan paslikti un vēl jaunie noteikumi...Tomēr varēja arī Lomažs daudz labāk nospēlēt
Kāpēc spēles vidū gāja kino skatīties un meklēt Meierim nesportisko , bet te to nevarēja darīt? Vismaz patēlo, ka kaut ko tur skaties... 1000% spēlē netrūka epizožu, kur neiedeva kaut ko , lai gan varēja iedot, kaut vai pēc ventspils leģa danka.
Žēl. bet no tiesnešu bosiem jau normāli skaidrojumu te nedabūt. Vienmēr visi kristāldzidri un tīri..
, 2018-10-22 21:17, pirms 7 gadiem
Banzai rakstīja: Pajoļi. Tādiem nav vietas arēnās....
To Ventspils atsaldeni vai vairākus VEF varētu vairs nekad neielaist mājas spēlēs, ja jau nemāk uzvesties.
Žēl, ka mums ir maz skaļu un emocionāu fanu, nav visu laiku jaskiren laukumā, bet atmosfērai sportā jābūt
, 2018-10-22 21:25, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Žēl, ka mums ir maz skaļu un emocionāu fanu, nav visu laiku jaskiren laukumā, bet atmosfērai sportā jābūt
atmosfēra un sava veida huligānisms ir atšķirīgas lietas
, 2018-10-22 21:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: atmosfēra un sava veida huligānisms ir atšķirīgas lietas
sēžot kā teātrī , nevar būt emociju un nevar but emocionālas uzvedības
, 2018-10-22 22:48, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: sēžot kā teātrī , nevar būt emociju un nevar but emocionālas uzvedības
emocijas ir viens, bet skriešana bļaut uz tiesnesi ir kas citas...Ko cilvēki dara tribīnēs ir viens, bet cits, ka kāds iedomājas to pēc spēles pārnest uz laukumu
, 2018-10-22 23:01, pirms 7 gadiem
badijs4 rakstīja: Apsargu vaina, ka ļāva izskriet.
Aptuveni no sērijas "nozagu, jo nebija piesiets"? Ar tādu domāšanu skumja nākotne mums būs.
, 2018-10-23 00:13, pirms 7 gadiem
He he
, 2018-10-23 22:46, pirms 7 gadiem
markkomartins rakstīja: Tas ka viņam uzvalks un vada gals ausī nenozīmē ka čalis par kautko atbild... pilnas maximas ar tādiem supermeistariem.
Tev mates piens aiz lupam sikais nejega!Aiziej un tiem chaliem acis pasaki,ka vinji mikstie,gribu redzet kur savu dienu beigsi!Mazgadigais urlapans!