Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Divas uzvaras izcīnījušās "Jēkabpils" prezidents: "Mērķis izpildīts par 70%"

Ints Megnis
Ints Megnis

Divas uzvaras izcīnījušās "Jēkabpils" prezidents: "Mērķis izpildīts par 70%"
"Jēkabpils" komanda atzīmē sezonas beigas. Foto: bkjekabpils.lv

"Jēkabpils"/"SMScredit.lv" komanda, kas šosezon "OlyBet" Latvijas-Igaunijas Basketbola līgā izcīnīja vien divas uzvaras, sezonas mērķi izpildījusi par 70%, uzskata vienības prezidents Leonīds Salcevičs.

Sezonas pēdējā mačā svētdien vienība ar 57:90 kapitulēja "Latvijas Universitātei", kas otrajā puslaikā guva 26 punktus pēc kārtas.

"Sezona ir noslēgusies, un mēs visi zinām, ka tā bija pilna ar dažādām grūtībām un problēmām. Izmantojiet šajā sezona gūto pieredzi, lai attīstītos un pilnveidotos," spēlētājiem veltījumu teica komandas galvenais treneris Marko Zarkovičs. "Es vēlos, lai jūs zinātu, ka cienu ikvienu no jums par to, ko jūs šajā sezonā paveicāt. Kad komanda zaudē vienu spēli pēc otras, visvieglāk ir padoties un visu pamest, bet jūs palikāt un cīnījāties līdz galam. Jā, rezultāts nav labs, tas nav tāds, kādu mēs vēlētos, bet tas nav pasaules gals. Lielākā daļa no jums ir vēl ļoti jauni, un jums viss vēl ir priekšā. Paldies jums."

Tikmēr kluba prezidents Leonīds Salcevičs, uzrunājot komandu, norādīja, ka sezonas mērķis nebija tikt izslēgšanas turnīrā, bet gan saglabāt basketbolu Jēkabpilī un sniegt iespēju jauniem un perspektīviem puišiem gūt pieredzi augstākajā basketbola līgā.

"Protams, gribējās, lai ir vairāk nekā divas uzvaras, bet uzskatu, ka ar tiem resursiem, kas mums bija pieejami, savus uzdevumus izpildījām par 70%. Šī sezona mums deva lielu pieredzi un sniedza atbildes uz daudziem jautājumiem, kā pastāvēt tālāk," saka Salcevičs. "Viena no būtiskākajam lietām - komandai ir jādzīvo un jātrenējas Jēkabpilī, tad klubam ir cita vilkme un cits spēks! Paldies treneriem, kas uzņēmās šo grūto darbu! Puiši, krājiet spēkus nākotnei un lai jums veicas."

Pēc tam, kad pagājušās vasaras izskaņā Jēkabpils basketbola klubs “izlīda caur adatas aci” un par spīti visam uzsāka dalību šīs sezonas turnīrā, to piemeklējis ne mazums pārbaudījumu, apkopojis kluba preses dienests. Izdevās piesaistīt vien dažus no saviem zināmajiem un pieredzes bagātajiem basketbolistiem - “Lūšu” rindās stājās Jurijs Aleksejevs, Edgars Štelmahers, pēc pusotra mēneša uz neilgu laiku pievienojās Mikus Sokolovs. Treneru korpusā kopā ar galveno treneri Marko Zarkoviču un treneri Kasparu Strapcānu darboties piekrita Mihals Hlebovickis. Tapa jauna vīzija – lūkosimies nākotnē un audzināsim jaunos talantus! Jauni un degošām acīm, padsmitgadnieki – Rainers Hermanovskis, Rodrigo Būmeisters, Dāvis Denafs, Ričards Daniels Vanags, Gints Zomerfelds, Niks Līnis, jēkabpilietis Matīss Surkulis – jaunieši, kas bija gatavi izmēģināt savus spēkus profesionālā līmenī. Oktobrī komandai palīgā devās talantīgais Verners Kohs, sezonas gaitā ieradās arī viesspēlētāji – Meho Haračics, Aliks Džozefs-Polēns un Lions Gilmors. Sekmīgi iesākto sezonu traumas dēļ pāragri nācās pārtraukt Ronaldam Elksnim. Atsevišķās spēlēs roku iemēģināja Edgars Klaģišs, Rihards Parādnieks un Gustavs Žebers.

Dažādu šķēršļu, iemeslu un likumsakarību dēļ komanda treniņus aizvadīja Rīgā un savā oficiālajā mājas laukumā ieradās vien uz mājās spēlēm. Viens zaudējums nāca pēc otra, pretinieki lielākoties labi apzinājās savu pārspēku svara, spēka un pieredzes ziņā un nekavējās to izmantot. Sezonas pirmo uzvaru Jēkabpils izcīnīja vien 20. februārī, kad izbraukumā ar rezultātu 70:59 pieveica "Valga-Valka"/"Maks&Moorits”, turklāt uzvarēja arī nākamajā spēlē – savā laukumā ar 71:63 Artūra Štālberga jaunizveidoto “Liepājas” vienību.

Savā septītajā pastāvēšanas sezonā Jēkabpils basketbola klubs augstākajā basketbola līgā izcīnīja divas uzvaras un piedzīvoja 26 zaudējumus, ieņemot noslēdzošo, 15. vietu līgas rezultātu tabulā.

Izmantotie resursi:
https://www.bkjekabpils.lv/jaunumi/...

1 2 36 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 12:05, pirms 6 gadiem
Jautājums vai passtāvēs arī nākamgad un vai tas būs tā vērts jo LBL2 ir vairākas stiprākas komandas.

  +4 [+] [-]

, 2019-03-18 12:12, pirms 6 gadiem
Abas uzvaras arī tādas šaubīgas, gūtas aizdomīgos mačos.

Domāju, ka jauniešiem (ja komandā nav pieredzējušu līderu) vērtīgāk būtu spēlēt LBL2 pret līdzvērtīgiem spēlētājiem un tur zaudēt ar desmit punktu starpību nekā EST-LAT līgā ar 30 un vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 12:43, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Abas uzvaras arī tādas šaubīgas, gūtas aizdomīgos mačos.

Domāju, ka jauniešiem (ja komandā nav pieredzējušu līderu) vērtīgāk būtu spēlēt LBL2 pret līdzvērtīgiem spēlētājiem un tur zaudēt ar desmit punktu starpību nekā EST-LAT līgā ar 30 un vairāk.
Šajā projektā kā "pelēkais kardināls" noslēpies Martiņš Lauva,kuram jau vairākas sezonas patīk veģetēt uz citu klubu rēķina,lai audzina skolas audzēkņus, jo skolā ir treneris kas nav to spējīgs veikt.Interesnti kura būs nākamā Latvijas pilsēta kurai mēģinās piekabināties?

  -2 [+] [-]

, 2019-03-18 13:31, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Šajā projektā kā "pelēkais kardināls" noslēpies Martiņš Lauva,kuram jau vairākas sezonas patīk veģetēt uz citu klubu rēķina,lai audzina skolas audzēkņus, jo skolā ir treneris kas nav to spējīgs veikt.Interesnti kura būs nākamā Latvijas pilsēta kurai mēģinās piekabināties?
tu esi pastu.lbs tik tiešām...Tu tiesam gribi teikt, ka Feldmanis nav spējīgs izaudzināt? Tas, manuprāt ir lielākā muļķība. Lieta jau ir tā, ka šādi viņi veic pāreju uz lielāku līmeni, jo skolā ir visu sasnieguši un tas ir labi, ka komanda vismaz ta var pastāvēt...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 13:42, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tu esi pastu.lbs tik tiešām...Tu tiesam gribi teikt, ka Feldmanis nav spējīgs izaudzināt? Tas, manuprāt ir lielākā muļķība. Lieta jau ir tā, ka šādi viņi veic pāreju uz lielāku līmeni, jo skolā ir visu sasnieguši un tas ir labi, ka komanda vismaz ta var pastāvēt...
bet daudzi var redzēt nav gatavi augstākam līmenim nemaz Linis, Zomerfelds, Hudins pagaidām krīt acīs visvairāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 13:44, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: bet daudzi var redzēt nav gatavi augstākam līmenim nemaz Linis, Zomerfelds, Hudins pagaidām krīt acīs visvairāk.
Tas ir tikai loģiski, nu nebūs tā, ka visi ir gatavi un nu tik spēlēs....Bet tajā pašā laikā paskaties uz tiem, kuri ir gatavi....Tas pats Salminš labi sevi pieteica utt.

Es vienkārši to čīkstēšanu nesaprotu par Lauvu....Piepalīdzēja klubam, kas ļāva saglabāt to augstākajā divīzijā un nevar teikt, ka slikti tie jaunie spēlēja....

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 13:53, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas ir tikai loģiski, nu nebūs tā, ka visi ir gatavi un nu tik spēlēs....Bet tajā pašā laikā paskaties uz tiem, kuri ir gatavi....Tas pats Salminš labi sevi pieteica utt.

Es vienkārši to čīkstēšanu nesaprotu par Lauvu....Piepalīdzēja klubam, kas ļāva saglabāt to augstākajā divīzijā un nevar teikt, ka slikti tie jaunie spēlēja....
Vai Salmiņu nakamgad arī nedoma izīrēt?Kur tagad spēlēs Līnis, Bumeistrs, Hermanovskis, Zomerfelds jo nav īpaša cerība ka J-pils nakamsezon pastāvēs.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:00, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vai Salmiņu nakamgad arī nedoma izīrēt?Kur tagad spēlēs Līnis, Bumeistrs, Hermanovskis, Zomerfelds jo nav īpaša cerība ka J-pils nakamsezon pastāvēs.
Nezinu jau par viņu plāniem...Domāju, ka pietiks klubu, kur spēlēt. Ja nebūs, tad nebrīnītos, ka Lauva tā arī Jēkabpili uzturētu augstākajā divīzijā....Vel jau jāskatās, kas būs ar pašu Lat- Est turnīru....

  +3 [+] [-]

, 2019-03-18 14:00, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tu esi pastu.lbs tik tiešām...Tu tiesam gribi teikt, ka Feldmanis nav spējīgs izaudzināt? Tas, manuprāt ir lielākā muļķība. Lieta jau ir tā, ka šādi viņi veic pāreju uz lielāku līmeni, jo skolā ir visu sasnieguši un tas ir labi, ka komanda vismaz ta var pastāvēt...
...Feldmanis ļoti labi izaudzināja U18 izlasi kura dažus gadus atpakaļ par mata tiesu bija no izkrišanas no A divīzijas...(laikam esi aizmirsis😀) pagājušajā sezonā LJBL palika vien 3 vietā,kaut bija savākuši labākos spēlētājus no citām sporta skolām,kā parasti(vienīgā profesionālā basketbola skola,-kā sevi dēvē)...šosezon LBL2 netikšana play off ...tā varētu daudz turpināt...tie ir pēdējie,lielākie "sasniegumi"

  +3 [+] [-]

, 2019-03-18 14:08, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: bet daudzi var redzēt nav gatavi augstākam līmenim nemaz Linis, Zomerfelds, Hudins pagaidām krīt acīs visvairāk.
...cilvēks vienkārši nesaprot vai izliekas ka nesaprot(Real lebel ir no VEF pietuvinātiem cilvēkiem)...šiem spēlētājiem tas ir viņu līmenis un ne augstāk par LBL2, tas jebkuram, kurš spēlējis ir acīmredzams ...

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:11, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...cilvēks vienkārši nesaprot vai izliekas ka nesaprot(Real lebel ir no VEF pietuvinātiem cilvēkiem)...šiem spēlētājiem tas ir viņu līmenis un ne augstāk par LBL2, tas jebkuram, kurš spēlējis ir acīmredzams ...
man nekāda sakara ar VEFu nav, es tikai neredzu nekādus lielos iemeslus tai pārspīlētajai cīkstēšanai...Pusei Lat-Est līgas ir LBL2 līmenis, un tie ir vecāki spēlētaji pie tam....

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:13, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...Feldmanis ļoti labi izaudzināja U18 izlasi kura dažus gadus atpakaļ par mata tiesu bija no izkrišanas no A divīzijas...(laikam esi aizmirsis😀) pagājušajā sezonā LJBL palika vien 3 vietā,kaut bija savākuši labākos spēlētājus no citām sporta skolām,kā parasti(vienīgā profesionālā basketbola skola,-kā sevi dēvē)...šosezon LBL2 netikšana play off ...tā varētu daudz turpināt...tie ir pēdējie,lielākie "sasniegumi"
Pirmkārt, uz to u-18 izlasi ir jāskatās objektīvi...Otrkārt, kādi labakie spēlētāji, tur ir tikai labi spēlētāji un ir tikai loģiski, ka tādi klubi kā VEF un BKV (divas labākās jauniešu sistēmas, izskatās tagad, ka arī Liepāja pievilks, vismaz VEF skola modeli īstenos) piesaista labākos no citām basketbola skolām. LBL2 piesaukšana ir nevietā, paskaties, kas pretī spēlē. Viena lieta, ka ir pāris labi kadri, bet otra, ka visa komanda jaunie...Es skatos uz to, kā tie jaunie spēlē, piemēram, Salmiņš ar Liepiņu, savos 17 gados, varm ierīgi iesaistīties Lat-Est līgā, protams, ne ar super lielām minūtēm, bet pietiekoši...

Es saprotu, ka var visādas antipātijas būt, bet ir jāpaskatās reāli....Kas saistās ar tām profesionālajām skolām, tad es arī uzskatu, ka mums tādas ir tikai un vienīgi divas pagaidām. Tas ir slikti, vēl cerība uz Liepāju ir.....Pēc tam vel seko tā problēma, ka nav to klubu, kur viņiem spēlēt...Jā, var teikt, LBL2, bet problēma tā, ka sasniedzot tur vidējo līmeni, vajag kāpt augstak, bet nav taču kur...Nav to klubu...

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 14:19, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, uz to u-18 izlasi ir jāskatās objektīvi...Otrkārt, kādi labakie spēlētāji, tur ir tikai labi spēlētāji un ir tikai loģiski, ka tādi klubi kā VEF un BKV (divas labākās jauniešu sistēmas, izskatās tagad, ka arī Liepāja pievilks, vismaz VEF skola modeli īstenos) piesaista labākos no citām basketbola skolām. LBL2 piesaukšana ir nevietā, paskaties, kas pretī spēlē. Viena lieta, ka ir pāris labi kadri, bet otra, ka visa komanda jaunie...Es skatos uz to, kā tie jaunie spēlē, piemēram, Salmiņš ar Liepiņu, savos 17 gados, varm ierīgi iesaistīties Lat-Est līgā, protams, ne ar super lielām minūtēm, bet pietiekoši...

Es saprotu, ka var visādas antipātijas būt, bet ir jāpaskatās reāli....Kas saistās ar tām profesionālajām skolām, tad es arī uzskatu, ka mums tādas ir tikai un vienīgi divas pagaidām. Tas ir slikti, vēl cerība uz Liepāju ir.
...nešaubīgi jāskatās objektīvi ..tādēļ jau ir Artūrs Visockis Rubenis un piem Feldmanis...tiešām nevar salīdzināt ne spēli,ne rezultātus..kā dienu ar nakti...
Jaunatnes līgā pamatīga izgāšanās skolai,būtu bijis uz spēlēm,tad varbūt arī saprastu(ja esi kādreiz skolā spēlējis)
...LBL 2 spēlē liela daļa komandu kuras trenējas labi ja 2 reizes nedēļā,
atšķirībā no Profesionālās sporta skolas kur trenejas 5 reizes ned...

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:27, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...nešaubīgi jāskatās objektīvi ..tādēļ jau ir Artūrs Visockis Rubenis un piem Feldmanis...tiešām nevar salīdzināt ne spēli,ne rezultātus..kā dienu ar nakti...
Jaunatnes līgā pamatīga izgāšanās skolai,būtu bijis uz spēlēm,tad varbūt arī saprastu(ja esi kādreiz skolā spēlējis)
...LBL 2 spēlē liela daļa komandu kuras trenējas labi ja 2 reizes nedēļā,
atšķirībā no Profesionālās sporta skolas kur trenejas 5 reizes ned...
Nevar jau viņu salīdzināt, jo abi treneri ir dažādi un neīsteno vienu sistēmu. Mēs varētu normāli salīdzināt, ja abi trādātu vienā sistēmā ar līdzīgam metodēm...Protams, tīri rezultāti arī ir salīdzināmi, bet tur atkal citi jautājumi rodas, vai pareizie jaunie atlasīti, cik jauna komanda utt. Es neesmu skatījies to vidējo vecumu, bet gadījumš Feldmanim nav viena no jaunakajām?

Es par jaunatnes līgu nevaru spriest, tik LBL2 paskatījos, vismaz tās spēles, kas bija man tuvāk. Bet tur arī jāsaka, ka, ja esi spēlējis, tad zini un esi jutis atsķirību starp pieredzejušu čali, kurš pāris reizes trenēja, vai jaunieti, kurš, kaut vai tīri uz pieredzes nepavelk....Es atceros, kad es ar večiem spēlēju, tas nekas, ka es jaunāks biju un fiziskāks, bija grūti.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:27, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vai Salmiņu nakamgad arī nedoma izīrēt?Kur tagad spēlēs Līnis, Bumeistrs, Hermanovskis, Zomerfelds jo nav īpaša cerība ka J-pils nakamsezon pastāvēs.
...vari nešaubīties,Salmiņu izīrēs atkal kādam klubam...neviens netaisās ar viņu strādāt VEFā,mierīgi var atrast "muļķus" kuri to darīs "profesionālās komandas" vietā...

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:30, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...vari nešaubīties,Salmiņu izīrēs atkal kādam klubam...neviens netaisās ar viņu strādāt VEFā,mierīgi var atrast "muļķus" kuri to darīs "profesionālās komandas" vietā...
Nu bet saproti, ka Salmiņam arī nebūtu tur jāspēlē. Ikvienam jaunajam, ikvienā sporta skolā, sasniedzot to līmeni, ir jādodas prom. Nedrīkst paliks uz vietas....Kā jau teicu, tad Salmiņš var mierīgi uzspēlēt augstāk...Tur es redzu problēmu visā sistēma, ka nav to klubu, kuros viņus iesaistīt...

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:33, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...nešaubīgi jāskatās objektīvi ..tādēļ jau ir Artūrs Visockis Rubenis un piem Feldmanis...tiešām nevar salīdzināt ne spēli,ne rezultātus..kā dienu ar nakti...
Jaunatnes līgā pamatīga izgāšanās skolai,būtu bijis uz spēlēm,tad varbūt arī saprastu(ja esi kādreiz skolā spēlējis)
...LBL 2 spēlē liela daļa komandu kuras trenējas labi ja 2 reizes nedēļā,
atšķirībā no Profesionālās sporta skolas kur trenejas 5 reizes ned...
Man kopumā nepatīk, ka Latvijā ir pamaz to treneru, kuri strādātu izteikti ar garajiem, jau jauniešu vecumā, tur protams arī Feldmani iekrīt...Te pieminēja Hudinu, viņš ir old school centrs, bet īsti nav kam strādāt ar viņu. Aizlaida uz Valmieru, tur arī īsti var viņu nedarbojās...Liepājā centās, bet pamati ir kādi ir un attiecīgi uzlabojums bija minimāls...

Es neesmu liels fans, ka tur nav tiesām labu treneru, kuri ņemtos ar garajiem...Ja māca visus pēc viena, tad tas rezultāts ir kāds ir, bet tas arī uz daudzāms skolām attiecas...

Lielākā problēm, manuprāt, ir tā, ka VEF skola ir liels donors ārzemēm. Man sķiet, ka nav neviena sezona, ka tur neaiziet uz kādu ārzemju kluba sistēmu/koledžu

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 14:38, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevar jau viņu salīdzināt, jo abi treneri ir dažādi un neīsteno vienu sistēmu. Mēs varētu normāli salīdzināt, ja abi trādātu vienā sistēmā ar līdzīgam metodēm...

Es par jaunatnes līgu nevaru spriest, tik LBL2 paskatījos, vismaz tās spēles, kas bija man tuvāk. Bet tur arī jāsaka, ka, ja esi spēlējis, tad zini un esi jutis atsķirību starp pieredzejušu čali, kurš pāris reizes trenēja, vai jaunieti, kurš, kaut vai tīri uz pieredzes nepavelk....Es atceros, kad es ar večiem spēlēju, tas nekas, ka es jaunāks biju un fiziskāks, bija grūti.
...varam vienmēr visādas atrunas,iemeslus atrast,galvenais ir sasniegtais rezultāts,-ir viņa vai nav ...esi zaudējis speli,turnīru- vainu meklē tikai sevī...uzvar komanda,bet zaudē treneris...sen zināma patiesība.LBL2 sporta skolas vecākās grupas čaļiem starp 16 komandām ir jātiek...nesaku ka pirmajā pieciniekā kur līmenis augstāks...pārējās ir vidusmēra komandas.Ja netiec starp 16 tad tā ir izgāšanās un nav svarīgi cik bieži brauc pie "pelikāniem" vai "Valensiju"

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:41, pirms 6 gadiem
Vispār salīdzinot ar Igauniju tur daudzi jaunie ir pat starp savu klubu līderiem (pieminēt var Kirvesu un Rosentālu) es pirms sezonas cerēju ka Latvijas klubos būs daudz jauno kas būs starp līderiem bet tādus īpaši neredzu.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 14:47, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man kopumā nepatīk, ka Latvijā ir pamaz to treneru, kuri strādātu izteikti ar garajiem, jau jauniešu vecumā, tur protams arī Feldmani iekrīt...Te pieminēja Hudinu, viņš ir old school centrs, bet īsti nav kam strādāt ar viņu. Aizlaida uz Valmieru, tur arī īsti var viņu nedarbojās...Liepājā centās, bet pamati ir kādi ir un attiecīgi uzlabojums bija minimāls...

Es neesmu liels fans, ka tur nav tiesām labu treneru, kuri ņemtos ar garajiem...Ja māca visus pēc viena, tad tas rezultāts ir kāds ir, bet tas arī uz daudzāms skolām attiecas...

Lielākā problēm, manuprāt, ir tā, ka VEF skola ir liels donors ārzemēm. Man sķiet, ka nav neviena sezona, ka tur neaiziet uz kādu ārzemju kluba sistēmu/koledžu
...par Hudinu jautājums ir nevis treneros,bet spēlētājā,raksturā,vēlēšanās saniegt ko vairāk...ja tā visa pietrūkst tad neviens treneris nepalīdzēs...cits piemērs,Jansons Liepājā kuru kritizēji,pēdējā spēlē jau parādija vērā ņemamu sniegumu.LBL2 augšgala komandās ir pietiekoši labs treniņprocess un nav ko spēlētājiem, kuri nav izauguši līdz LAT EST līgai tur viņus bīdīt par apsmieklu sev un citiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:56, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vispār salīdzinot ar Igauniju tur daudzi jaunie ir pat starp savu klubu līderiem (pieminēt var Kirvesu un Rosentālu) es pirms sezonas cerēju ka Latvijas klubos būs daudz jauno kas būs starp līderiem bet tādus īpaši neredzu.
...pilnībā piekrītu,diemžēl grūti apstīdēt...iespējams pie vainas konkrētie vecumi(dzimšanas gadi vecākajā grupā)kuros igauņi ir labāki.Otrs,rēķini ka daudzi jaunie,talantīgie šobrīd no Latvijas ir Spānijā.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:56, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...par Hudinu jautājums ir nevis treneros,bet spēlētājā,raksturā,vēlēšanās saniegt ko vairāk...ja tā visa pietrūkst tad neviens treneris nepalīdzēs...cits piemērs,Jansons Liepājā kuru kritizēji,pēdējā spēlē jau parādija vērā ņemamu sniegumu.LBL2 augšgala komandās ir pietiekoši labs treniņprocess un nav ko spēlētājiem, kuri nav izauguši līdz LAT EST līgai tur viņus bīdīt par apsmieklu sev un citiem.
Otra lieta jau ir tā, vai viņi LBL2 augšgalam, tādā apjomā ir vajadzīgi? Pāris, jā, bet citi?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 14:58, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...par Hudinu jautājums ir nevis treneros,bet spēlētājā,raksturā,vēlēšanās saniegt ko vairāk...ja tā visa pietrūkst tad neviens treneris nepalīdzēs...cits piemērs,Jansons Liepājā kuru kritizēji,pēdējā spēlē jau parādija vērā ņemamu sniegumu.LBL2 augšgala komandās ir pietiekoši labs treniņprocess un nav ko spēlētājiem, kuri nav izauguši līdz LAT EST līgai tur viņus bīdīt par apsmieklu sev un citiem.
Dažas LBL2 komandas varētu mierīgi spēlēt arī Lat-Est līgā Buki ,Ķekava un Turība man kā piemēri.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 15:01, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...pilnībā piekrītu,diemžēl grūti apstīdēt...iespējams pie vainas konkrētie vecumi(dzimšanas gadi vecākajā grupā)kuros igauņi ir labāki.Otrs,rēķini ka daudzi jaunie,talantīgie šobrīd no Latvijas ir Spānijā.
Igauņiem arī tagad daudz jauno ir ārzemēs Tass, Kullame, Reiste, Kotsar ,Nurger, Treier un Drell.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 15:02, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Otra lieta jau ir tā, vai viņi LBL2 augšgalam, tādā apjomā ir vajadzīgi? Pāris, jā, bet citi?
...pārējiem tātad vēl jāspēlē ar sporta skolu pa LBL2(daudzām skolām ir komandas,un arī LBL3) kamēr tiek līdz līmenim kamēr ir pieprasīti no labākajām komandām.Tāds ir izdzīvošanas likums,daži atbirst pavisam...saprotot to ka pamaz talanta..

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 15:04, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...pārējiem tātad vēl jāspēlē ar sporta skolu pa LBL2(daudzām skolām ir komandas,un arī LBL3) kamēr tiek līdz līmenim kamēr ir pieprasīti no labākajām komandām.Tāds ir izdzīvošanas likums,daži atbirst pavisam...saprotot to ka pamaz talanta..
Tur tev ir taisnība. Taču atkal, ja viņi konkrētā komandā sasniedz noteiktu augstumu, viņiem ir jākāpj augstāk, bet tas nenozīmē, ka uz viņiem rinda būs

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 15:04, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Igauņiem arī tagad daudz jauno ir ārzemēs Tass, Kullame, Reiste, Kotsar ,Nurger, Treier un Drell.
...atliek vien salīdzināt cik labos klubos,kāda statistika,cik spēles laiks...nav viegli to visu salīdzināt...laiks rādis kur esam.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 15:04, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Dažas LBL2 komandas varētu mierīgi spēlēt arī Lat-Est līgā Buki ,Ķekava un Turība man kā piemēri.
Tieši tā. Atšķirība ir tajā, ka pretī nāk vef, bkv, ogre utt.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 15:06, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...atliek vien salīdzināt cik labos klubos,kāda statistika,cik spēles laiks...nav viegli to visu salīdzināt...laiks rādis kur esam.
Atšķirība tāda ka Igauņiem šie visi jau ir apostījuši gaisu izlasē un nesen jau uzvarēja Gruziju un Serbiju.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 15:10, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Dažas LBL2 komandas varētu mierīgi spēlēt arī Lat-Est līgā Buki ,Ķekava un Turība man kā piemēri.
Pilnībā piekrītu.Tas līmenis augšgala un sākot no vidus komandām tik krasi atšķirīgs...tādēļ uzskatu kad vairāki,jaunie,talantīgie varētu trenēties pie VEF komandas un spēlēt LAT EST līgā pret vidusmēra komandām(nevis izīrēt tos citiem klubiem)tādējādi nodrošinot kvalitatīvu treniņprocesu.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-18 15:10, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Atšķirība tāda ka Igauņiem šie visi jau ir apostījuši gaisu izlasē un nesen jau uzvarēja Gruziju un Serbiju.
Tas ir nopelns no spēlēm klubos. Mūsu jaunie, vai nu nevelk, vai traumas. Domāju par tiem, kuri uz vietas ir. Protams vēl tas, ka iespējas maz dotas

  +1 [+] [-]

, 2019-03-18 15:12, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Pilnībā piekrītu.Tas līmenis augšgala un sākot no vidus komandām tik krasi atšķirīgs...tādēļ uzskatu kad vairāki,jaunie,talantīgie varētu trenēties pie VEF komandas un spēlēt LAT EST līgā pret vidusmēra komandām(nevis izīrēt tos citiem klubiem)tādējādi nodrošinot kvalitatīvu treniņprocesu.
nav obligāti pie vef arī LBL 2 ir daudz labu spelētaju pret kuriem spelējot var progresēt Strelnieks, Miculis ,Saulītis ,Buldurs ,Večens ,Vīņauds un citi.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 16:18, pirms 6 gadiem
Ja LJBL Jēkabpilij un Līvāniem ir apvienotā komanda ( Puiši, Superlīga | U 19 (2000./2001.) |... ), tad kādēļ nevarētu apvienot spēkus arī LBL2?

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 18:27, pirms 6 gadiem
Runā jau, ka šis projekts pārcelšoties uz Valku.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-18 21:06, pirms 6 gadiem
mikelis_goppers rakstīja: Runā jau, ka šis projekts pārcelšoties uz Valku.
...taisnība un...Agris Galvanovskis būs Vecākais treneris ...VEF skolā un...Feldmaņa kungam tiks izsniegta brīvlaišnas vēstule un pa sētas durvīm Lauva cenšas iebīdīt Feldmani par LV izlases trenera asistentu...nekas ka sasniegumu nekādu,bet ...viņš ir savējais...
1 2 36 komentāri