Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Valmiera/Ordo" galvenā trenera amatā apstiprina Štelmaheru

Emils Ozerinskis

"Valmiera/Ordo" galvenā trenera amatā apstiprina Štelmaheru
Roberts Štelmehers
Foto: Edgars Vaivads

Piektdien, 15. janvārī "Aldaris" Latvijas Basketbola līgas komandas "Valmiera/Ordo" galvenā trenera amatā stājās Roberts Štelmahers. Treneris savu pirmo spēli Valmierā aizvadīs tieši pret savu bijušo komandu BK "Ventspils".

41 gadu vecais speciālists Roberts Štelmahers iepriekšējās trīs sezonas vadīja BK "Ventspils", pildot galvenā trenera pienākumus no 2012.-2015. gadam. Šajā laikā BK "Ventspils" izcīnīja Baltijas Basketbola līgas čempiontitulu (2013.) un kļuva par Latvijas Basketbola līgas čempioniem (2014.). Pērnajā sezonā ventspilniekiem Štelmahera vadībā nācās samierināties ar sudraba medaļām LBL un BBL turnīros, bet Eirokausa turnīrā kurzemnieki nepārvarēja grupu turnīra kārtu. Aizvadītajā Eiropas čempionātā Štelmahers bija viens no Ainara Bagatska palīgiem Latvijas izlasē, kura ieņēma astoto vietu Eiropas čempionātā.

Roberts Štelmahers trenera karjeru uzsāka 2009. gadā "Lietuvos Rytas" basketbola sistēmas komandā Viļņas "Perlas". 2010./2011. gada sezonā latviešu treneris tika paaugstināts par "Lietuvas Rytas" trenera asistentu, bet 2011. gadā atgriezās "Perlas" galvenā trenera amatā. 2011./2012. gada sezonā Štelmahers vadīja citu Lietuvas komandu Pasvāles "Pieno Žvaigždes". Pēc tam treneris atgriezās dzimtenē, nākošos trīs gadus vadot Kurzemes komandu BK "Ventspils".

"Valmiera/Ordo" ģenerālmenedžera Mārtiņa Bērziņa komentārs: “Galvenā trenera amatam izskatījām vairākas kandidatūras, taču ir liels gandarījums, ka izdevās vienoties par sadarbību tieši ar Robertu Štelmaheru, kurš sevi ir apliecinājis ļoti augstā līmenī gan kā treneris, gan spēlētājs. Latvijas un Baltijas čempiona tituli ar BK "Ventspils" kā galvenajam trenerim ir rādītājs pats par sevi. Sezona ir tikai pusē un ir pietiekami ilgs laiks, lai Robertam būtu iespēja sagatavot komandu izšķirošajām cīņām. Gribu pateikt lielu paldies par darbu arī trenerim Gatim Melderim, kurš uzņēmās komandas vadību uz laiku, turklāt ļoti sarežģītā situācijā.”

Roberts Štelmahers par pievienošanos Valmieras komandai: "Pirmkārt jau jāsaka lielu paldies par doto iespēju pievienoties Valmieras basketbola klubam, kurš ir pazīstams kā klubs ar senām tradīcijām un ļoti augstām ambīcijām. Priecāšos būt Valmieras tradīciju turpinātājs un tajā pašā laikā man pašam šis būs liels personiskais izaicinājums - īstenot kluba izvirzītās ambīcijas. Piedāvājumu uzņemties "Valmiera/Ordo" komandas galvenā trenera pienākumus saņēmu diezgan negaidīti, taču lēmuma pieņemšana it nemaz nebija sarežģīta. Esmu apmierināts ar notikumu dinamiskumu un ar prieku pārcelšos no vienas Latvijas malas uz otru. Protams, esmu sekojis līdzi arī Valmieras komandas gaitām, bet neesmu vēl pilnībā, līdz sīkumiem izpētījis visu un iepazinies ar komandu. Tai noteikti ir potenciāls, tas visiem ir acīmredzams. Strādāsim palēnām, soli pa solim iesim uz priekšu, neko nesasteigsim. Ņemsim vērā visus apstākļus, strādāsim un mēģināsim sasniegt kluba un komandas mērķus."

Štelmahers ir viens no visu laiku panākumiem bagātākajiem Latvijas basketbolistiem. Saspēles vadītājs profesionāli spēlējis 19 sezonas laika posmā no 1990. - 2009. gadam. Spēlētāja karjerā Štelmahers izcīnījis ULEB Kausu, trīs reizes kļuvis par Latvijas čempionu, divas reizes izcīnījis Baltijas Basketbola līgas titulu, kā arī kļuvis par Lietuvas, Polijas un Slovēnijas čempionu. Štelmehers ilgu laiku bijis Latvijas izlases saspēles vadītājs, tostarp palīdzot izcīnīt Eiropas čempionāta astoto vietu 2001. gadā.

"Valmiera/Ordo" pirmo spēli Štelmahera vadībā aizvadīs jau sestdien, 16. janvārī, kad Vidzemes Olimpiskajā centrā uzņems BK "Ventspils". Valmierieši šobrīd ar 12 uzvarām un 5 zaudējumiem ieņem ceturto vietu "Aldaris" LBL turnīra tabulā.

Izmantotie resursi:
BKValmiera.lv
Basket.lv

 +27 [+] [-]

, 2016-01-15 11:00, pirms 9 gadiem
And Valmiera/ORDO is back in the game

 +10 [+] [-]

, 2016-01-15 11:01, pirms 9 gadiem
Labs papildinājums. Valmierai izskatās, ka budžets ir iespaidīgs.

 +15 [+] [-]

, 2016-01-15 11:03, pirms 9 gadiem
Cīņa par finālu pavasarī būs arī Valmierā!

 +20 [+] [-]

, 2016-01-15 11:04, pirms 9 gadiem
PAR Valmieras uzvaru pār Lemberdzēniem!

 +14 [+] [-]

, 2016-01-15 11:06, pirms 9 gadiem
Aiziet, aiziet!! Vot to es saprotu! SAvaaks tuudal Valmieras puikas un nu tik buus!

 +22 [+] [-]

, 2016-01-15 11:08, pirms 9 gadiem
Būs disciplīna, būs rezultāts!

 +17 [+] [-]

, 2016-01-15 11:08, pirms 9 gadiem
Viennozīmīgi solis pareizā virzienā! Lielā iespēja Robim parādīt savas kvalitātes!

 +16 [+] [-]

, 2016-01-15 11:09, pirms 9 gadiem
Ha, un uzreiz iespēja parādīt Ventspilij sevi!!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-15 11:09, pirms 9 gadiem
Tieshi shada tipa treneris Valmierai bija vajadzigs! Tads kuru respekte un kursh ir ari pietiekami kompetents! Veiksmi pret Ventspili, lieliska iespeja Robim sevi pieradit jau pirmaja spele!

  +9 [+] [-]

, 2016-01-15 11:10, pirms 9 gadiem
Šis ir nopietns pieteikums nopietniem mērķiem. Viens no labākajiem Latvijas treneriem!
Slēpts komentārs: RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS

 +12 [+] [-]

, 2016-01-15 11:12, pirms 9 gadiem
Yes,noteikti dienas ziņa. Lets go Valmiera/ORDO!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2016-01-15 11:15, pirms 9 gadiem
Katrā ziņā ļoti iespaidīgi.
Cilvēciski žēl Meldera, kurs, ja tā paskatamies, tad tajā pašā Aldaris LBL 3 spēlēs izcīnīja divas pārliecinošas uzvaras un tikai galotnē ar 7 večiem zaudēja Liepājai...un pēdējais žāģis jau nebija Meldera vaina, bet totāla spēlētāju impotence.
Slēpts komentārs: ziemeļi

  +8 [+] [-]

, 2016-01-15 11:17, pirms 9 gadiem
Labs lēmums!

  +8 [+] [-]

, 2016-01-15 11:19, pirms 9 gadiem
Avatars rakstīja: Smieklīgi, ka Valmieras vadība lēkā no viena grāvja otrā! Melderis tika apstiprināts par galveno un tiekot meklēts asistents. Te tomēr Melderis nomainīts un pat izskatīti vairāki kandidāti uz galvenā posteni. Ambīcijas ņem virsroku pār loģiskumu. Lai jau veicas atkal "neaplauzties"!
Tas taču normāli, ka uz galvenā trenera amatu tiek izskatīti vairāki kandidāti. Cik dzirdēts, tad Melderis bija pagaidu galvenais treneris.

 +10 [+] [-]

, 2016-01-15 11:22, pirms 9 gadiem
Opā, prieks par Štelmi, un atbilstoša komanda ar aizsardzības uzsvaru.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-15 11:25, pirms 9 gadiem
Veiksmi Valmierai turpmaak!

 +15 [+] [-]

, 2016-01-15 11:25, pirms 9 gadiem
Ir jau labi, bet vai šie puikas pratīs ievērot Štelmahera dzelžaino disciplīnu? Tas ir jautājums, disciplīnas ziņā man liekas ka Štelmahers varētu būt asāks vecis par Zvirgzdiņu, nu garlaicīgi nebūs

 +11 [+] [-]

, 2016-01-15 11:27, pirms 9 gadiem
Jauns treneris prieks. Čempionāts šogad ļoti spēcīgs.

     [+] [-]

, 2016-01-15 11:28, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ir jau labi, bet vai šie puikas pratīs ievērot Štelmahera dzelžaino disciplīnu? Tas ir jautājums, disciplīnas ziņā man liekas ka Štelmahers varētu būt asāks vecis par Zvirgzdiņu, nu garlaicīgi nebūs
Jautaajums vietaa. Valmieraa, skiet, paarsteigumi nekad nebeigsies.
Slēpts komentārs: RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS

  -3 [+] [-]

, 2016-01-15 11:30, pirms 9 gadiem
Lai veicas Štelmaheram, kaut nesapratu kāpēc Zvirgzdiņš bija jāatlaiž zinot, ka katrai komandai pienāk sportiskās formas bedre. Komanda taču ilgu laiku spēlēja labu basi?

  -4 [+] [-]

, 2016-01-15 11:31, pirms 9 gadiem
Kuras ir tās divas pārliecinošās uzvaras? man sanāk viena pret LU(studentiem) , divas izgāztas beigas pret liepāju un igauņiem un sagrāve pret Baronu.
Cesiniekspatriots rakstīja: Katrā ziņā ļoti iespaidīgi.
Cilvēciski žēl Meldera, kurs, ja tā paskatamies, tad tajā pašā Aldaris LBL 3 spēlēs izcīnīja divas pārliecinošas uzvaras un tikai galotnē ar 7 večiem zaudēja Liepājai...un pēdējais žāģis jau nebija Meldera vaina, bet totāla spēlētāju impotence.

  +4 [+] [-]

, 2016-01-15 11:31, pirms 9 gadiem
Ļoti patīkams notikums. Drīz veco rupekli sirmgalvi visi aizmirsīs! Lai izdodas sasniegt tikai loģisko iznākumu - finālu un zeltu

 +12 [+] [-]

, 2016-01-15 11:34, pirms 9 gadiem
Štelmis ir augstas klases meistars. Arī kā spēlētājs bija komandas smadzenes. Kas attiecas uz Melderi, tad viņš ir labs treneris, bet vēl daudz jāstrādā un jāveido savs rokraksts. Būs iespēja atkal pie laba trenera pastrādāt.

  +4 [+] [-]

, 2016-01-15 11:38, pirms 9 gadiem
Avatars rakstīja: Tā nekur netika ziņots, bet tieši otrādi, ka Gatis ir galvenais uz sezonu un tiek meklēts asistents. Par to jau saku, ka vajag pašiem izlemt, kā īsti ir un ko vajag. Būtu loģiski, ja Štelmahers uzreiz būtu nomainījis Zvirgzdiņu, ne tā?
Apbrīnojams ir cits fakts, ka Valmiera tiek pie Latviešu spēlētājiem un treneriem, ja tikai to vēlas. Respect!
Ok, viedoklis skaidrs. Bet domāju, ka nemaz tik ātri augstākās klases galveno treneri atrast nevar, tāpēc pieņemu, ka bija vienošanās ar Melderi, ka viņš līdz brīdim, kamēr atrod galveno treneri pēc Zvirgzdiņa, pārņem komandas vadību, kas ir tikai loģiski.

Man arī patīk, ka ir letiņi komandā un labs latviešu treneris.

  +9 [+] [-]

, 2016-01-15 11:41, pirms 9 gadiem
gaharijs rakstīja: Jautaajums vietaa. Valmieraa, skiet, paarsteigumi nekad nebeigsies.
Tas labi nu komandas vadība dara visu lai komanda sasniegtu mērķus, tas ir apsveicami, bet gribētos lai kluba vadība aprobežojās arī ar pacietību ja arī Štelmaheram ne viss izdodas!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-15 11:41, pirms 9 gadiem
Suuuperrrr! Dienas prieks! Veiksmi, Robi!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-15 11:42, pirms 9 gadiem
SWK rakstīja: Leiši BBL iepriekš speciāli nojāja citiem leišiem, lai tie tiktu tālāk, tagad Valmiera uzdāvināja iespēju pacensties tikt tālāk Baronam, kur problēma. Tas jau pirms spēles bija zināms, ka Valmiera nolies to spēli un ka viņiem neko nevajag.
diezgan loģiski , vismaz valmiera iedeva otrai LV komandai iespēju tikt tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-15 11:45, pirms 9 gadiem
Apsveicami, apsveicami! Visu cieņu, ļoti prātīgs lēmums!! Malači, Valmiera!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-15 11:50, pirms 9 gadiem
Ooo, nu ok! Tad jau būs ok. Tas -42 pret Baronu tad neatkārtosies.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-15 11:55, pirms 9 gadiem
Jūtu līdzi vecajiem ,lai izdodas izturēt 4h garos treniņus.
Skaitu dienas cik ilgi Armands Šķēle izturēs šo murgu
Un sezona norakstīta, neļaus nevienam spēlēt savu spēli, visi būs sasieti,paši nevarēs iemest vairāk par 60 un neļaus citiem.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-15 11:56, pirms 9 gadiem
Super, man prieks, ka Valmiera domā veselīgi. Tagad gan Valmierai būs medaļas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-01-15 11:57, pirms 9 gadiem
gaharijs rakstīja: Aiziet, aiziet!! Vot to es saprotu! SAvaaks tuudal Valmieras puikas un nu tik buus!
Ja izturēs spēlētāji Štelmahera prasības, var Valmiera tālu tikt. Robim ir savas shēmas un prasības basketbolā, un viņam, kā jau pats atzinās, lai tās īstenotu, būs vajadzīgs samērā ilgs laiks. Ja viss aizies ātrāk kā cerēts, bronzu Valmiera uz vienas kājas spēlējot iegūs.

  +6 [+] [-]

, 2016-01-15 12:00, pirms 9 gadiem
Es neteikšu, ka man ļoti patiktu Štelmahera spēles filozofija un piedāvātais basketbols, kas balstās uz dzelžainu uzdevumu izpildi laukumā un pieļauj salīdzinoši maz improvizācijas iespēju un atklātāku basketbolu, bet labāku variantu šobrīd nevar vēlēties!!! Lai izdodas Valmierai!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-15 12:05, pirms 9 gadiem
Štelmaheram arī vajag normālu asistentu, Melderis jau 7 gadus mācās no labiem speciālistiem, bet neko nav iemācijies. Lai pierada sevi citur, bet citur jau laikam nav iespējas.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-15 12:07, pirms 9 gadiem
InGūna_eksperte rakstīja: Drīz veco rupekli sirmgalvi visi aizmirsīs!
Vai tad Štelmahers arī nav rupeklis?

  +4 [+] [-]

, 2016-01-15 12:13, pirms 9 gadiem
Valmiera ir atpakal par cīnu finālā . Go Ordo .

  +6 [+] [-]

, 2016-01-15 12:27, pirms 9 gadiem
Robis cīnās par uzvaru! Sportiski nikns

  +3 [+] [-]

, 2016-01-15 12:29, pirms 9 gadiem
Būs interesanti. Bet RŠ pagaidām nepārliecina kā treneris. Ir kur augt

  +2 [+] [-]

, 2016-01-15 12:42, pirms 9 gadiem
Tā pat visi bļāva kad Štelmahers kļuva par BK Ventspils treneri, nu tik būs nutik trenēs. Nu ne kā nebija, Robis ar savām aizvēsturiskām Dienvidslāvu sistēmām tikai sačakarē komandu. Ne visi labi spēlētāji var būt labi treneri !

  +1 [+] [-]

, 2016-01-15 12:51, pirms 9 gadiem
Vento - ne visi spēlētāji spēj izpildīt to ko no viņiem prasa. Koks ar 2 galiem.
Bet nu redzēsim. Tagad valmieras garie slinkot nevarēs. Būs jastrādā. Jo liekas ka rozītis tikai 1 spēli ir normāli nokapājis.

     [+] [-]

, 2016-01-15 12:52, pirms 9 gadiem
Interesanti ir tas ka Bērzs un Zenit pie timmas ies.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-15 13:04, pirms 9 gadiem
Tas ir labais. Kas rīt būs par spēli un atmosfēru tribīnēs...

  +3 [+] [-]

, 2016-01-15 13:05, pirms 9 gadiem
nu par Melderi labāks ir, bet vai labs īstas skaidrības nav. ja pa atpūtas laiku un izlasi būs mācijies un kļuvis elestīgāks, improvizējošāks. patiesībā, tāds kāds bija saspēlnieks, tad būs interesanti. šodienas basketbolā plika disciplīna virsotnēs vairs neuzved..
tā jau arī ir Muižnieka un Bagatska lielākā atšķirība no Štelmaher, ka viņi ir spējīgi ātri pielāgoties notiekošajam un improvizēt..
tajā virzienā iet arī Vecvagars un Helmanis.
bet visumā šī sezona izskatās intriģējošākā neatkarīgās Latvijas laikā, jo "lielie" nav tik lieli un "mazie" ir pastiepušies.. pavasarim jābūt interesantam..

     [+] [-]

, 2016-01-15 13:07, pirms 9 gadiem
Pamēģināsim šito! Štelmahers noteikti nav Zvirgzdiņš, tomēr kā galvenais treneris ir pavisam normāls variants. Man pret viņu gan bija pretenzijas par Gražuļa "marinēšanu" uz beņķa, bet katram trenerim jau ir savi favorīti... Welcome, Robert Štelmaher, Valmierā, tikai neaizmirsti, ka ATSLĒGAS VĀRDS šajā komandā ir Gatis Melderis. Bez komentāriem.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-15 13:50, pirms 9 gadiem
Nevaru sevi pieskatīt pie Štelmahera, kā trenera, faniem, tomēr uzskatu, ka šobrīd Valmieras komandai viņa piesaistīšana ir solis pareizajā virzienā. Kaut vai tāpēc, ka pēc trešdien piedzīvotā kauna sliktāk jau vairs nevar būt. Ļoti ceru, ka šis solis nozīmē arī to, ka Mederis nepaliek komandā arī kā asistents, jo viņa paturēšana, manuprāt, tikai turpinās bojāt komandas mikroklimatu. Štelmaheru uzskata par ļoti prasīgu un visnotaļ stūrgalvīgu treneri, kurš konsekventi pieturas pie savas līnijas, tāpēc ceru, ka šī līnija būs piemērota esošajam spēlētāju sastāvam. Joprojām domāju, ka komandai ir būtiski nepieciešams pastiprinājums saspēles vadītāja pozīcijā.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-15 13:56, pirms 9 gadiem
nav vēl mēnesis apkārt un jau trešais galvenais treneris. Ļoti"nopietna"komanda, kas dod treneriem iespaidu ka arī viņiem būs darbs uz ilgu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-15 13:58, pirms 9 gadiem
Palasot Googlē par Melderi-figurē jau nez cik gadus ap komandu-pieņem, atlaiž, pieņem, atlaiž. Pašam jau nav palicis kauns? Kā kādreiz bija SWH reklāma-ir cilvēki kam nesanāk, un labi vien ir ka nesanāk.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-15 14:19, pirms 9 gadiem
Gribētos zināt las tā par sarežģīto situāciju ,kad Melderis pārņēma vadību, un dzirdēt konkrētu iemeslu kāpēc atlaida Zvirgzdiņu , jo pēdējā spēle pret baronu liek aizdomāties par iemesliem???

  +4 [+] [-]

, 2016-01-15 14:37, pirms 9 gadiem
b.k.h. rakstīja: Ja izturēs spēlētāji Štelmahera prasības, var Valmiera tālu tikt. Robim ir savas shēmas un prasības basketbolā, un viņam, kā jau pats atzinās, lai tās īstenotu, būs vajadzīgs samērā ilgs laiks. Ja viss aizies ātrāk kā cerēts, bronzu Valmiera uz vienas kājas spēlējot iegūs.
Par to vienu kāju... Vispirms jau - komandu no sev vēlamiem spēlētājiem tomēr komplektēja Zvirgzdiņš, ne pa velti sezonas sākums ļoti veiksmīgs bija Jonātam un līdz savainojumiem arī Šķēlem jr. Vai viņi kas būs arī pie Robja? Tāpat Valmieras "seja " Kaufmanis - nestādos priekšā šo brīvmākslinieku slavenajās Štelmahera shēmās! Trīs labu centru esamība komandā sagādā sasvas problēmas jebkuram vadītājam, un šinī gadījumā slikti tieši ir tas, ka visi trīs ir LV...
Vai un kā Robis spēs (un gribēs) sastrādāties ar nosacīti veterāniem - Gabrānu un Artūru Bērziņu, kuri, manuprāt, vienīgie nošī komplekta spētu mobilizēt komandu kā kolektīvu? Un visbeidzot - vai kaut kādām reformām (grūti iedomāties, ka Robis rullēs tālāk pa kaut ko jau iemītu) vispār pietiks laika? Kaut kā intuīcija saka priekšā - ja Valmiera izslēgšanas spēlēs tiksie ar Jēkabpili, viņi ... zaudēs.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-15 14:42, pirms 9 gadiem
KO Jūs sapņojat!
Visi ir aizmirsuši, cik slikti Ventspils spēlēja pie Štelmja, ka spēlētāji raustījās utt, mocijās ar visiem, izbraukumā FIBa bija tikai zaudējumi, un iespējams ar labāku sastāvu, kā ir Muižniekam!
Kas tur Štelmim, ko domāt, neviens cits viņu neņēma, atgādināšu!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-15 14:43, pirms 9 gadiem
JānisKārkliņš rakstīja: nav vēl mēnesis apkārt un jau trešais galvenais treneris. Ļoti"nopietna"komanda, kas dod treneriem iespaidu ka arī viņiem būs darbs uz ilgu laiku.
Piekrītu - atgādina Liepājas darbošanos kādus 10 - 15 gadus atpakaļ (faktiski jau - līdz Galvanovskim) vai Jelgavas, ja godīgi, visu pastāvēšanas laiku. Katru gadu jauns sākums, jauni saimnieki, jaunas cerības un... kārtējā nepieredze. Tā ka - mazliet jau uzjautrina tā eiforija , ka nu tik būs! Lai jau veicas!

  -3 [+] [-]

, 2016-01-15 14:50, pirms 9 gadiem
brunoje rakstīja: Par to vienu kāju... Vispirms jau - komandu no sev vēlamiem spēlētājiem tomēr komplektēja Zvirgzdiņš, ne pa velti sezonas sākums ļoti veiksmīgs bija Jonātam un līdz savainojumiem arī Šķēlem jr. Vai viņi kas būs arī pie Robja? Tāpat Valmieras "seja " Kaufmanis - nestādos priekšā šo brīvmākslinieku slavenajās Štelmahera shēmās! Trīs labu centru esamība komandā sagādā sasvas problēmas jebkuram vadītājam, un šinī gadījumā slikti tieši ir tas, ka visi trīs ir LV...
Vai un kā Robis spēs (un gribēs) sastrādāties ar nosacīti veterāniem - Gabrānu un Artūru Bērziņu, kuri, manuprāt, vienīgie nošī komplekta spētu mobilizēt komandu kā kolektīvu? Un visbeidzot - vai kaut kādām reformām (grūti iedomāties, ka Robis rullēs tālāk pa kaut ko jau iemītu) vispār pietiks laika? Kaut kā intuīcija saka priekšā - ja Valmiera izslēgšanas spēlēs tiksie ar Jēkabpili, viņi ... zaudēs.
J'ekabpils apspēlēja gandrīz Ventspili, kad to vadīja Štelmahers, un saliks arī Valmieru, ja tiksies!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-15 15:02, pirms 9 gadiem
zevsnano rakstīja: Cīņa par finālu pavasarī būs arī Valmierā!
Zinot to, ka VEF finālu bieži spēlē citas pilsetās.. Tev var izrādīties taisnība !
Jūs tiešām domajat, ka Štelhmahers ir labs? Viņs jau BKV nolaida pa burbuli, tagad to izdarīs ar Valmieru.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-15 15:02, pirms 9 gadiem
To brunoje - par komplektaciju tev isti nav taisniba. Pats runaju ar Zvirgzdinu par so lietu, ne visi komanda ir vina prasiti... Piemeram, par vienu no gara gala vins teica, ka bijis parsteigts par so vadibas pirkumu, jo pats velejies ceturta numuru posteni vienu universalu "kombo melno" (vina vardi!). Ta ka komplektaciju noteica ne tikai Zvirgzdins, un, iespejams, tiesi tas viens manis pieminetais pagaidam tikai epizodiski rada to, ko no vina varetu gaidit pec vina CV un gan jau ari algas, pie AB tur vispar piesums tuvu zero...

  +3 [+] [-]

, 2016-01-15 15:03, pirms 9 gadiem
Laikam pirmo reizi piekrītu brunoje viedoklim. Un varu tikai nedaudz papildināt. A. Šķēle ar ir princese takā iespējams ka tas ar metīs kažoku uz otru pusi.
Un ja runājam par to ka jonāts pēkšņi sācis maz un slikti spēlēt tas nozīmē ka komandu diezvai vadīja melderis. Vainu viņš ir nedaudz padumjš (bet tas netiek izslēgts. Jo atceroties kā viņš jaunatnē uzvedās kad ar M.Pirsko kopā spēlēja. Tad ļoti apšaubu ka tas cilvēks kaut 1 mācību ir licis aiz auss).
Statp citu. Kur palika Monvids Pirsko? Bija sasodīti labs.

Un valmieras dēļ es ceru ka štelmahers kļūs nedaudz elastīgāks. Jo ja tas nenotiks tad to meža zvēru dzinēju(tas aparāts ko valmierēni griež) tiks pārbļauts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-15 16:01, pirms 9 gadiem
speecigai komandai speeciigs treneris. Shtelmahers panems puikas aiz p**tiem un medalas garantetas!

     [+] [-]

, 2016-01-15 16:16, pirms 9 gadiem
To RajonRondo - varbut busi parsteigts, tacu Monvids Pirsko nekur no Valmieras basketbola aprites nav pazudis, vini abi ar Amolu vada ORDO otro komandu, kas spele LBL otraja divizija.

     [+] [-]

, 2016-01-15 16:30, pirms 9 gadiem
Ja godīgi nezināju. Bet laikā kad melderis ar pirsko spēlēja rūjienā. Tad principā Monvidu neviens nevarēja apturēt. Baigais zvērs reiz bija. Žēl ka nesasniedza ko vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-15 16:49, pirms 9 gadiem
RajonRondo rakstīja: Laikam pirmo reizi piekrītu brunoje viedoklim. Un varu tikai nedaudz papildināt. A. Šķēle ar ir princese takā iespējams ka tas ar metīs kažoku uz otru pusi.
Un ja runājam par to ka jonāts pēkšņi sācis maz un slikti spēlēt tas nozīmē ka komandu diezvai vadīja melderis. Vainu viņš ir nedaudz padumjš (bet tas netiek izslēgts. Jo atceroties kā viņš jaunatnē uzvedās kad ar M.Pirsko kopā spēlēja. Tad ļoti apšaubu ka tas cilvēks kaut 1 mācību ir licis aiz auss).
Statp citu. Kur palika Monvids Pirsko? Bija sasodīti labs.

Un valmieras dēļ es ceru ka štelmahers kļūs nedaudz elastīgāks. Jo ja tas nenotiks tad to meža zvēru dzinēju(tas aparāts ko valmierēni griež) tiks pārbļauts.
To nolāpīto sirēnu pirms sezonas pirmās spēles ar godu izvadījām. Vesela procedūra bija. Tā kā mierīgi vari braukt uz Valmieru skatīt basketbolu

  +1 [+] [-]

, 2016-01-15 17:04, pirms 9 gadiem
Tā jau arī sapratu, ka Štelmahers būs par treneri, jo šis pēdējās nedēļas bija manāms Valmierā, arī uz handbolu nāca!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-15 17:23, pirms 9 gadiem
Štelmahers par treneri un dažiem jau liekas,ką nu tik būs!Uzvaras būs jāizcīna,ja kas!Kā zināms,tad Štelmahers pagājušo gadu nekāds dižais nebija.Vērtējums par iepriekšējo gadu vairāk - nekā ar + zīmi .Istā cīņa sāksies no izslēgšanas spēlēm.Spilgts piemērs Liepāja pagājušajā gadā.Iesāka izcili,bet beigās vien ceturtie..Bronza Jēkabpilij,kuru kā atceramies daudzi norakstīja.Gados vecs sastāvs,fiziski neizturēs u.t.t.
Valmierai ir lielas ambīcijas,bet vai tās bija pamatoti,to redzēsim sezonas beigās..

  +1 [+] [-]

, 2016-01-15 17:26, pirms 9 gadiem
Ja Štelmahers būs ko mācijies no Ventspils laikiem, izdarijis secinājumus un pilnveidojis savu trenera arsenālu, tad protams ok. Savādāk nebūs viegli, ne spēlētājiem, ne skatītājiem jo laukumā dominēs aizsardzība, ar uzbrukumā knapi iemestiem 60 punktiem.Tas nebija skatāms basketbols ko spēlēja Ventspils.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-15 17:41, pirms 9 gadiem
Ļoti labs variants Valmierai!

     [+] [-]

, 2016-01-15 17:43, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Kārtīga izrāde pirms šī, pamatīga uzvārīšanās pret Baronu un var dzīvot tālāk. Bet kārtīgam ticībniekam, protams, šķiet, ka gadās jau paklupt kaut kā katru sezonu valmiera tā ar -50 paklūp kādam līdzvērtīgam vai pat nosacīti vājakam pretiniekam
Neesmu eksperts šajos jautājumos, tāpēc pajautāšu, uz ko tieši, tavuprāt, bija likme? Stipri šaubos, vai kāds piedāvāja 40 punktu handikapu Valmierai. Kur labums zaudēt tik smagi?

     [+] [-]

, 2016-01-15 20:42, pirms 9 gadiem
tur kautkam ir jābūt..

     [+] [-]

, 2016-01-16 00:04, pirms 9 gadiem
ok, interesanti, kā spēlētājs šis vecis bija vienkārši izcils. labākais saspēlnieks latvijā pēdējos 30 gados, kurš tiešām ir sevi pierādījis nopietnos klubos, izcīnījis titulus. ja runājam par defa basketbolu, tad valmiera, protams, ir izteikta metēju-uzbrucēju komanda, cerams, ka defs papildinās uzbrukumu, nevis nomāks pavisam.