Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Ingmārs Jurisons

Jēkabsone pieņēmusi lēmumu nespēlēt Latvijas izlasē

Jēkabsone pieņēmusi lēmumu nespēlēt Latvijas izlasē
Anete Jēkabsone-Žogota
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Latvijas sieviešu basketbola izlases līdere Anete Jēkabsone-Žogota pieņēmusi lēmumu turpmāk nepārstāvēt valstsvienību. "Nedomāju, ka būs pārdomas. Tas ir nolemts," basketboliste atklāj intervijā izdevumam "Sporta Avīze".

"Kamēr man nebija Amerika, vasaras bija brīvas un varēju palīdzēt izlasei un darīju to ar lielāko prieku. Šobrīd situācija ir mainījusies. WNBA ir kļuvusi par prioritāti, jo jūtu, ka tur ir lielas izaugsmes iespējas tieši kā sportistei," iemeslus šādam lēmumam skaidro spēlētāja, kas uz neilgu laiku bija iegriezusies Latvijā, taču jau šodien dodas uz Krieviju, kur aizvadīs gaidāmo sezonu. Ļauties pierunāties un pārdomāt Jēkabsone nav noskaņota. "Tas ir nolemts. Tik un tā agri vai vēlu pienāks laiks atvadīties no izlases, un kvalifikācija ir pateicīgs laiks, kad vairāk iespēlēt meitenes, kuras līdz šim tikušas mazāk izmantotas. Varbūt mana paiešana maliņā dos pozitīvu efektu un iespēju atvērties citām spēlētājām."

Jēkabsone skaidro, ka nekāda aizvainojuma pret Latvijas izlasi vai citām spēlētājām nav, vienkārši organisms saka priekšā, ka šādā režīmā būs grūti turpināt. "Iekšēji jūtu, ka ir pienācis laiks vairāk padomāt par sevi. Ne tikai nākotnes nodrošinājuma dēļ, bet jaunāka nekļūstu un organisms paņem savu. Katru gadu strādājot bez atvaļinājuma, nodzenot sevi, kļūšu pati sev par kaitnieci."

Spēlētāja norāda, ka varbūt kādreiz nākotnē viņa varētu atgriezties un atkal spēlēt izlasē, un neslēpj, ka nopietns faktors vēlreiz izvērt visus par un pret būtu trenera Aināra Zvirgzdiņa atgriešanās pie valstsvienības stūres. "Nesaku, ka no izlases aizeju uz visiem laikiem, taču esmu tajā pavadījusi daudzus gadus un pie pirmās izdevības steigusi palīgā. Darīju to ar lielāko prieku, bet tagad ir pienācis laiks izvēlēties citas prioritātes."

Plašāka intervija ar spēlētāju - nākamās nedēļas "Sporta Avīzē".


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 12:43, pirms 15 gadiem
WOOW
, 2009-09-24 12:43, pirms 15 gadiem
Negaidīti, vinja tak ir izlases simbols!
Slēpts komentārs: riebeklis2009
, 2009-09-24 12:44, pirms 15 gadiem
Nu jaa,it ka jau var saprast,kapec taa...seit laikam jau arii sava dala jauznemas atkal LBS...visu cienju Anetei!
, 2009-09-24 12:44, pirms 15 gadiem
Labs lēmums!!! Lai veicās!!! Jaunajām jāparāda sevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 12:45, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: Njaa ļoti žēl nu WNBA par prioritāti , nu nezinu!
Vai tad tu vēlies par brīvi strādāt un klausīties kā lamā?
, 2009-09-24 12:45, pirms 15 gadiem
Tas ir šoks. Lai nu kura, bet Jēkabsone... 26 gados beigt karjeru izlasē tas ir ārkārtīgi liels retums. Kā piemēru te var minēt dažas horvātietes - Hlede, Dapo...
, 2009-09-24 12:45, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Tad kada jega vispar no tevis.
Nevienam ne silts ne auksts buus par to ka tu spele WNBA.
Nu Tu gan esi zimulis!
Slēpts komentārs: hercus
Slēpts komentārs: latgaliits
, 2009-09-24 12:46, pirms 15 gadiem
nauda nauda naudu. Var jau arī saprast, sportista karjera jau nav pārāk ilga un valsts atbalsts....tāda nav!
, 2009-09-24 12:46, pirms 15 gadiem
Viss pareizi. Kvalifikācijā arī citas var uzspēlēt, ja tiks uz kādu lielo pasākumu, tad jau arī Anetei prioritātes var pamainīties. Katrā ziņā logisks un saprotams lēmums. Lai veicas ar naudas pelnīšanu
Slēpts komentārs: latgaliits
, 2009-09-24 12:46, pirms 15 gadiem
Esmu šokā. Tagad ar bažām skatīšos nākamās izlases spēles
, 2009-09-24 12:47, pirms 15 gadiem
latgaliits rakstīja: "WNBA ir kļuvusi par prioritāti, ............ taču jau šodien dodas uz Krieviju, kur aizvadīs gaidāmo sezonu. "

shito es nesaprotu spele WNBA, bet sezonu aizvadis Krievija!!!
Amerikā beidzās sezona!
, 2009-09-24 12:47, pirms 15 gadiem
latgaliits rakstīja: "WNBA ir kļuvusi par prioritāti, ............ taču jau šodien dodas uz Krieviju, kur aizvadīs gaidāmo sezonu. "

shito es nesaprotu spele WNBA, bet sezonu aizvadis Krievija!!!
Kas tur ko nesaprast...pavasari un vasara spele Amerika,parejo gadu Krievija...
, 2009-09-24 12:47, pirms 15 gadiem
nedomāju, ka tas ir TIKAI UN VIENĪGI sevis saudzēšanas dēļ. Anete neizskatījās tas cilvēks, kas īpaši domā tikai par sevi. Ko tad lai saka visas pārējās citu valstu līderes, kuras spēlē gan klubos, gan izlasēs, gan WNBA? Nu nav Anete starp viņām visvājākā... Domāju, ka šeit ir vēl viens akmentiņš LBS lauciņā. Gan jau atklal kkas līdz galam nav izdarīts, pateikts..... Skumji.
, 2009-09-24 12:48, pirms 15 gadiem
domāju, ka mūsējām tikai jātiek uz olimpiādi un anete būs atpakaļ.
, 2009-09-24 12:50, pirms 15 gadiem
Tas ir skaidrs, ka bezJekabsones Latvijai kvalifikācija EC var būt nepārvarams šķērslis! Man ir slikta nojausma, ka šim lēmumam var sekot arī citas pieredzējušās basketbolistes
, 2009-09-24 12:50, pirms 15 gadiem
Anete jau ari uzsver,ka ar Zvirgzdinja atgriesanos,viss vel var mainities,bet ta ka mums ir VARENA LBS tad nu....
, 2009-09-24 12:50, pirms 15 gadiem
Booo rakstīja: Kas tur ko nesaprast...pavasari un vasara spele Amerika,parejo gadu Krievija...
ziemas brivlaika vina Kina nespele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 12:51, pirms 15 gadiem
Esmu šokā, no Anetes tiešām to negaidīju Var jau saprast, bet... Laikam vienkārši ar nožēlu jāsaka - paldies par visu, ko esi darījusi izlases labā, paldies par to, ka esi bijusi izlases vilcēja visus šos gadus. Bet vispār sajūta ir reti draņķīga. Tiešām ceru, ka viņa pārdomās.
, 2009-09-24 12:52, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Tad kada jega vispar no tevis.
Nevienam ne silts ne auksts buus par to ka tu spele WNBA.
Viņa jau interesē tikai tad, kad ir vajadzīga! LTV7 savās studijās pie nedēļas apskatiem labāk pastāsta, ka Japānā notiek PČ mākslas vingrošanā, nevis to kā Anete gūst 20+ punktus WNBA.
Pilnīgi saprotams un respektējams lēmums un es domāju, ka Anetes paziņojums var izraisīt lavīnas efektu, tomēr ceru visas mūsu labākās basketbolistes vienkopus redzēt Londonā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 12:52, pirms 15 gadiem
viss atkariigs,bus kada bus vinai ta situacija WNBA.
bet nu jaa komandas turbine bija!!
, 2009-09-24 12:52, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Viss pareizi. Kvalifikācijā arī citas var uzspēlēt, ja tiks uz kādu lielo pasākumu, tad jau arī Anetei prioritātes var pamainīties. Katrā ziņā logisks un saprotams lēmums. Lai veicas ar naudas pelnīšanu
bez Anetes buus beediigi, naakamais cempis buus jaaizlaiz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 12:54, pirms 15 gadiem
nu un viss mūsu izlasei ir cauri
, 2009-09-24 12:54, pirms 15 gadiem
Žēl, ka pieņēmusi tādu lēmumu - man kā Latvijas izlases līdzjutējam ir gandrīz pilnīgi vienalga, kādas viņai ir sekmes WNBA. Līdzīgi kā viņas sekmes Krievijas komandas sastāvā. Vienīgais, kas ir svarīgs, ir dalība Latvijas izlasē...
Kā arī nedomāju, ka no tā baigi progresēs citas izlases spelētājas, ja no komandas ir aizgājusi līdere. Tā pat galvenais progress jau notiek klubos, turklāt bez Jēkabsonas būs daudz mazākas izredzes tālu aizkļūt Eiropas čempionātā vai iekļūt pasaules čempionātā, olimpiskajās spēlēs, attiecīgi jaunajām būs mazāka speļu pieredze.
Vai nu pie vainas ir tas, ka WNBA var nopelnīt lielu naudu, kas viņai ir svarīgāka, nekā dalība izlasē, vai arī kādas negācijas pret LBS. Vai arī abi kopā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 12:54, pirms 15 gadiem
Domājams, ka it kā šokējošo lēmumu Jēkabsone nepieņēma vienpersoniski, domājams, ka tas tika izdarīts pēc sarunām ar Baško, Kubliņu, Jansoni... Nav jēgas kapāt vienai bez citām līderēm, bez trenera, bez mērķa...
, 2009-09-24 12:55, pirms 15 gadiem
Pozitīvākais varētu būt, ja līdz finālturnīram viņa varētu pietiekami atpūsties un arī citas spēlētājas tiktu iespēlētas.
, 2009-09-24 12:55, pirms 15 gadiem
Nu ok, lai uz kvalifikācijas spēlēm nebrauc, bet čempionātos, lai gan izbrīvē laiku!
, 2009-09-24 12:56, pirms 15 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: bez Anetes buus beediigi, naakamais cempis buus jaaizlaiz
Diezgan droši.

Jo tagad gaidāmi atteikumi vēl no pāris līderēm.
, 2009-09-24 12:56, pirms 15 gadiem
BLIN tas nu gan ir negaidiiti vinas aizieshana no izlases ir pus izlases aizieshana
, 2009-09-24 12:56, pirms 15 gadiem
skumjš paziņojums visiem viņas talanta cienītājiem Latvijas izlases sakarā. Lai veicas ārzemēs!
, 2009-09-24 12:56, pirms 15 gadiem
viens vards
PARSTEIGUMS
bet, lai veicas
, 2009-09-24 12:58, pirms 15 gadiem
Kas par murgu? "Amerika ir lieliska vietā izaugsmei tieši kā spēlētājai." Citējot "South park" galveno varoni Kartmenu "the fu*k!?!?". Kur viņa grasās apliecināt savu izaugsmi? Klubu līmeni? Piedodiet, bet klubi, salīdzinot ar nacionālo izlašu čempionātiem, ir fufelis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 12:59, pirms 15 gadiem
njā, žēl šī lēmuma. Jācer, ka tomēr pārdomās kaut kad, kad izlasei būs grūti laiki.
, 2009-09-24 12:59, pirms 15 gadiem
Tu saki? rakstīja: Kas par murgu? "Amerika ir lieliska vietā izaugsmei tieši kā spēlētājai." Citējot "South park" galveno varoni Kartmenu "the fu*k!?!?". Kur viņa grasās apliecināt savu izaugsmi? Klubu līmeni? Piedodiet, bet klubi, salīdzinot ar nacionālajiem čempionātiem, ir fufelis.
Cilvēks saprot, ka naudiņa ģimenei arī ir vajadzīga!
, 2009-09-24 13:00, pirms 15 gadiem
nu sudigi sudigi
Slēpts komentārs: murlass
, 2009-09-24 13:01, pirms 15 gadiem
LBS atkal nolazoja?
, 2009-09-24 13:01, pirms 15 gadiem
murlass rakstīja: ha... "Īstā Latvijas patriote".
labi ka tu esi! phhh
, 2009-09-24 13:03, pirms 15 gadiem
skaidrs
, 2009-09-24 13:03, pirms 15 gadiem
Eh, Anete! Izaugsme kā sportistei? Kur tad vēl augsi 26 gados? Tas ir vecums, kad nekāda augšana vairs nenotiek. Esi nu godīga un pasaki, ka lielais piķis ir galvenais dzinulis atteikumam pārstāvēt savu valsti. Kaut kāds nonsens mūsu basketbolā - puišeļi nespēj izturēt dzīves pārbaudījumu ar slavu, bet meitene - ar naudu.
, 2009-09-24 13:03, pirms 15 gadiem
Nu šito gadu viņa nomauca bez pārtraukuma - tas jau bija par traku...
, 2009-09-24 13:05, pirms 15 gadiem
izlaidis vienu kvalifikacijas ciklu...ja tiks uz ec tad jau vina speles..jo domaju kja velreiz uz olipiadi aizbraukt ta gribes...

tas ir ta pat ka novitzkis sogad nepalidzeja vacijai tas jau nenozime ka vins vairak nespeles,tas pats ar aneti...

vel vina ir jauna un uzskatu ka 10 gadus izlase vel spelet var mierigi...

labs piemers ir tare
, 2009-09-24 13:05, pirms 15 gadiem
KristsT rakstīja: Žēl, ka pieņēmusi tādu lēmumu - man kā Latvijas izlases līdzjutējam ir gandrīz pilnīgi vienalga, kādas viņai ir sekmes WNBA. Līdzīgi kā viņas sekmes Krievijas komandas sastāvā. Vienīgais, kas ir svarīgs, ir dalība Latvijas izlasē...
Kā arī nedomāju, ka no tā baigi progresēs citas izlases spelētājas, ja no komandas ir aizgājusi līdere. Tā pat galvenais progress jau notiek klubos, turklāt bez Jēkabsonas būs daudz mazākas izredzes tālu aizkļūt Eiropas čempionātā vai iekļūt pasaules čempionātā, olimpiskajās spēlēs, attiecīgi jaunajām būs mazāka speļu pieredze.
Vai nu pie vainas ir tas, ka WNBA var nopelnīt lielu naudu, kas viņai ir svarīgāka, nekā dalība izlasē, vai arī kādas negācijas pret LBS. Vai arī abi kopā.
Viņa ir cilvēks, kurai arī jāēd. Diemžēl WNBA noteik vasarās... viņa arī saprot, ka ģimenī arī gribas, tāpēc tagad jāpsatrādā, lai nadiņu uzkrātu un atd var atkal rinķī skatīties... savādāk bez apstājas nonstopā bliežot tikai traumas var dabūt un čau, ne viņa kādam vairs vajadzīga būs.
, 2009-09-24 13:05, pirms 15 gadiem
juha rakstīja: Eh, Anete! Izaugsme kā sportistei? Kur tad vēl augsi 26 gados? Tas ir vecums, kad nekāda augšana vairs nenotiek. Esi nu godīga un pasaki, ka lielais piķis ir galvenais dzinulis atteikumam pārstāvēt savu valsti. Kaut kāds nonsens mūsu basketbolā - puišeļi nespēj izturēt dzīves pārbaudījumu ar slavu, bet meitene - ar naudu.
Kā teica Jūliuss Šuplers par RD hokejistiem - progresēt var arī 28 un vairāk gadu vecumā...
, 2009-09-24 13:06, pirms 15 gadiem
juha rakstīja: Eh, Anete! Izaugsme kā sportistei? Kur tad vēl augsi 26 gados? Tas ir vecums, kad nekāda augšana vairs nenotiek. Esi nu godīga un pasaki, ka lielais piķis ir galvenais dzinulis atteikumam pārstāvēt savu valsti. Kaut kāds nonsens mūsu basketbolā - puišeļi nespēj izturēt dzīves pārbaudījumu ar slavu, bet meitene - ar naudu.
da kada jega spelet, ja nespeles ne Kubliņa, ne Baško un sazin vēl kas ..... vopšem huj..a un gribetu redzet kurs vel varetu pavilkt visu gadu spelet, ja jau LV izlases dzeki nīd pēc dažiem treninjiem, ka slodze....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:06, pirms 15 gadiem
Nu un kas, ka meitene veelaas nopelniit, taa ir vinjas lielaa iespeeja. Kopaa ar Latvijas izlasi bija olimpiaade un Eiropas chempji, pietiekami.
Paldies un veiksmi turpmaakajaa karjeraa!!
, 2009-09-24 13:07, pirms 15 gadiem
AIR rakstīja: Kā teica Jūliuss Šuplers par RD hokejistiem - progresēt var arī 28 un vairāk gadu vecumā...

Vo vo, palūko uz Ģirtu Antispārnu
, 2009-09-24 13:07, pirms 15 gadiem
nja, zel
nu ko, pienacis niedolas laiks
, 2009-09-24 13:07, pirms 15 gadiem
Tas ir tikai normāli. Nevar 365 dienas gadā kapāt basketbolu un tā 6 gadus. Lai piepīpā, ja būs augsti mērķi jārisina, esmu pārliecināts, ka būs atpakaļ.
, 2009-09-24 13:08, pirms 15 gadiem
johaidii.. ko mees tgd bez vinjas?? kgan paliek jau paareejaas un naak klaat jaunaas un arii vinjaam ir speeks u nvareeshana uzvareet bet nu jaaciena Anetes leemums - ir tachu ljoti daudz mums devusi, bet buus gruuti
, 2009-09-24 13:09, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: nja, zel
nu ko, pienacis niedolas laiks
Niedola ar nespeles......
, 2009-09-24 13:09, pirms 15 gadiem
īstenībā esmu šokā.. no vienas puses, ļoti iespējams, ka tas atņem pārāk daudz spēka, bet no otras - spēlēšana izlasē ir priviliģēta un goda lieta, galu galā, tieši tā, viņa ir mūsu meiteņu izlases simbols un ļoti nozīmīga sastāvdaļa. galu galā, par un ap meiteņu izlasi nav tāda jucekļa, kā ap džekiem.. kkā pilnīgi negaidīti..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:10, pirms 15 gadiem
pffff... neatbalstu šādu lēmumu.. galu galā tikai 26 gadi !!!!!!
, 2009-09-24 13:10, pirms 15 gadiem
Spēlētājām, kas WNBA nespēlē īpaši ilgi kaut kādu ūberpiķi nopelnīt ir grūti, bet tajā pašā laikā - tā ir vides maiņa un varbūt tieši to viņa arī grib. Anyway, ir tikai tā kā ir un būs jātiek galā ar tiem spēkiem, kas komandā uz doto brīdi ir. Ja izlems arī citas spēlētājas doties prom, tad sāksim paaudžu maiņu un dzīve ies uz priekšu...
, 2009-09-24 13:11, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Principā tas pats, kas ikdienā - sievietei ir jāšancē 2 darbos, lai saņemtu to pašu, ko vīri.
Te nu Anete izvēlējās nodot sevi klubiem. nežēlīga tā sieviešu nba sistēma.
Grūti, ko pērmest. Ja būtu PČ, domāju, ka vēl paciestos 2 gadus, tagad vienīgi OS var atsaukt Aneti atpakaļ, bet priekš tam ir jātiek nākamās Eiropas 5.6niekā...
Anetes spartak naudas summu ko vina sanjem var pārsist tikai Biedrs....
, 2009-09-24 13:11, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Viņa ir cilvēks, kurai arī jāēd. Diemžēl WNBA noteik vasarās... viņa arī saprot, ka ģimenī arī gribas, tāpēc tagad jāpsatrādā, lai nadiņu uzkrātu un atd var atkal rinķī skatīties... savādāk bez apstājas nonstopā bliežot tikai traumas var dabūt un čau, ne viņa kādam vairs vajadzīga būs.
Piekrītu, ka ir jāizvēlās starp WNBA un izlasi. Tikai nepiekrītu, ka izvēlās WNBA. Domāju, ka lai nu kā, bet viņai problēmas ar naudu nav. Tādēļ nevaru atbalstīt šādu izvēli.
Kaut gan ir labāk godīgi atteikties no spēlēšanas izlasē, nemeklējot nekādus muļķīgus attaisnojumus, nekā mūsu vīriešu izlases basketbolisti, kas gan piekrīt spēlēt izlasē, bet nevēlās pilnvērtīgi piedalīties sagatavošanas procesā.
, 2009-09-24 13:11, pirms 15 gadiem
savienot WNBA, Krievijas čempionātu un Latvijas izlasi tiešām ir gandrīz neiespējami. pilnībā respektēju un atbalstu, ja Jēkabsone šī iemesla dēļ atteiks izlasei vienā vai otrā kvalifikācijā vai turnīrā.

ja viņa pavisam atteiks izlasei - tas gan manas domas par viņu pamatīgi izmainīs...
, 2009-09-24 13:11, pirms 15 gadiem
Edijs Cīrulis, VZ rakstīja: Pilnībā respektēju Anetes lēmumu un nedomāju, ka tagad izlase bez viņas kļūs īpaši vājāka, protams viņa bija viena no līderēm, taču mums vēl joprojām ir Baško, Jēkabsone, jaunā Niedola u.c. kuras arī var ļoti labi spēlēt.
saprati ko uzrakstiji, vispar zini kas ir Anete un Jēkabsone ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:12, pirms 15 gadiem
nav jau tā ka bez Anetes nebūs izlases...Nu nav vēl tā ka vieta paliks tukša.Tad ko mēs visu laiku spēlējam bez Uļas Semjonovas?
, 2009-09-24 13:13, pirms 15 gadiem
AIR rakstīja: Kā teica Jūliuss Šuplers par RD hokejistiem - progresēt var arī 28 un vairāk gadu vecumā...
Var, var progresēt, bet tas nav fizioloģisks progress, bet pieredzes iegūšana - sportists sāk spēlēt gudrāk. Bet pieredzi audzēt var gan Amerikā, gan spēlējot izlases sastāvā EČ.
, 2009-09-24 13:13, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka tas ir ļoti labi, ka viņa to paziņo tagad, nevis vasarā pirms EČ atlases! Gan jau, ka ir bijusi saruna ar Tibo un viņš Aneti grib redzēt jau komandā no sezonas sākuma. Viens ir skaidrs, ka nākamo WNBA sezonu Anete spēlēs par pavisam citu $$$$$$ un tādā gadījumā komandas prasības arī ir pamatotas.
, 2009-09-24 13:13, pirms 15 gadiem
Kā man riebjas šitie "patrioti". Būtu kaut paldies pateikuši Anetei par viņas milzīgo ieguldījumu sieviešu basketbola attīstība. Atšķirībā no jums, kas savu patriotismu izrāda, liekot virsū citiem i-neta komentāros. Pašiem kauns par sevi nav? Droši vien tik tālu nemaz neaizdomājaties, ne, tukšpauri?
Slēpts komentārs: Ontario
, 2009-09-24 13:14, pirms 15 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Spēlētājām, kas WNBA nespēlē īpaši ilgi kaut kādu ūberpiķi nopelnīt ir grūti, bet tajā pašā laikā - tā ir vides maiņa un varbūt tieši to viņa arī grib. Anyway, ir tikai tā kā ir un būs jātiek galā ar tiem spēkiem, kas komandā uz doto brīdi ir. Ja izlems arī citas spēlētājas doties prom, tad sāksim paaudžu maiņu un dzīve ies uz priekšu...
nav jau tik daudz to jauno un progresīvo spēlētāju mums.. tur jau ir tā šaize
, 2009-09-24 13:14, pirms 15 gadiem
Pilnībā respektēju Anetes lēmumu un nedomāju, ka tagad izlase bez viņas kļūs īpaši vājāka, protams viņa bija viena no līderēm, taču mums vēl joprojām ir Baško, Jansone, jaunā Niedola u.c. kuras arī var ļoti labi spēlēt.
, 2009-09-24 13:15, pirms 15 gadiem
Ainars20 rakstīja: saprati ko uzrakstiji, vispar zini kas ir Anete un Jēkabsone ?
Kļūdījos, bija domāts Jansone.
, 2009-09-24 13:15, pirms 15 gadiem
slikti slikti slikti
, 2009-09-24 13:15, pirms 15 gadiem
man domaat ka lielaakaa daļa Anetes noliceeju nerubii fishku par ko ir runa !@!!!!
WNBA notiek vasaraa , un tikai vasaraa, taatad tas ir intensiivs darbs un smagas speeles, un redz, kaa WNBA beidzaas gaazham uz savu klubu, krievijaa, un pelnam iztiku, paareejaas, kas nespeelee wnba vasaraa sauljojaas un varbuut arii paarstaav savu valst izlasi. Labaak ir pakluseet ja ko nezin.
, 2009-09-24 13:16, pirms 15 gadiem
Tiem kas tagad gruzī par patriotismu..... mīlēt valsti (kura ienīsts savu tautu) nepiespiedīsi, tas tā pa lielam... pa sīkumiem - LBS katru dienu, katru stundu, katru minūti pierāda ka viss tur ir sapuvis..... vissssss Kehris tur jau ir kā košļene matos, traucē, bet ārā nedabū, var tik izgriezt, bet tad frizūru sabojās...... U20 meitenes nākošgad arī iespējams kāda atteiksies, jo pēdējās medaļas nopelnīja viņas bet uz panākumiem pieteicās Kehris, šneps, Koķe, Dambrovskis un citi frīki. Sakārtosiet lietas izlasē tā lai dzeltenai presei nav ko rakstīt, tad cilvēki tur arī spēlēs. Anete malacis. Es fanoju par jums meitenes, nevis par Latvijas (Istenībā LBS un citu žurku medaļu spodrinātāju komandu). Drīzāk jau mums jāsauc izlase par Latvijas TAUTAS izlasi, jo vienīgais atbalsts ir no tautas - emocijas. Patrioti, ejat pie savienības ofisa un pieprasiet izmaiņas......
, 2009-09-24 13:16, pirms 15 gadiem
tomtoms rakstīja: Kā man riebjas šitie "patrioti". Būtu kaut paldies pateikuši Anetei par viņas milzīgo ieguldījumu sieviešu basketbola attīstība. Atšķirībā no jums, kas savu patriotismu izrāda, liekot virsū citiem i-neta komentāros. Pašiem kauns par sevi nav? Droši vien tik tālu nemaz neaizdomājaties, ne, tukšpauri?
es pilnīgi noteikti novērtēju viņas JAU paveikto, tomēr 26 gadi gluži nav tas vecums, kad var izlasei pateikt ardievas. ok, pastāv maza iespēja pārdomāt, tomēr.. tik kategorisks lēmums ir ļoti pat negaidīts. meiteņu izlase mums tik tikko tā pa īstam sāka ieskrieties, bet bez Anetes tas vairs nebūs tas..
, 2009-09-24 13:16, pirms 15 gadiem
Nu izlasē viņa ir ļoti daudz ieguvusi, tieši induviduālā ziņā (balvas u.t.t.) Motivācija ar vairs nav liela kapāt izlasē. WNBA tomēr ir kas jauns un neapgūts. Naudas dēļ viņa noteikti nespēlē, jo WNBA algas salīdzināt ar Krieviju nevar. Tādēļ jau liels daudzums WNBA spēletāju pa rudens sezonu spēle Eiropā. Katrā ziņa, Kehrim ir pienācis laiks aiziet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:18, pirms 15 gadiem
mc_mouse rakstīja: es pilnīgi noteikti novērtēju viņas JAU paveikto, tomēr 26 gadi gluži nav tas vecums, kad var izlasei pateikt ardievas. ok, pastāv maza iespēja pārdomāt, tomēr.. tik kategorisks lēmums ir ļoti pat negaidīts. meiteņu izlase mums tik tikko tā pa īstam sāka ieskrieties, bet bez Anetes tas vairs nebūs tas..
Ko tad Tu no viņas gribi -- lai visu gadu bez atpūtas raujas trijās frontēs? Padomā, speciālist, vai to mūsdienu profesionālajā sportā var izturēt un cik ilgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:20, pirms 15 gadiem
Pinācis laiks par izlases līderi kļūt Niedolai!
, 2009-09-24 13:20, pirms 15 gadiem
zheel......bet pret vinju man vismaz ir respekts par to cik vinja ir godami paarstaaveejusi LV izlasi visus shitos gadus!
, 2009-09-24 13:21, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Ar Jansoni kā līderi vairs nevar rēķināties, diemžēl!
Kāpēc? Vai viņas tagadējā kluba dēļ?
, 2009-09-24 13:23, pirms 15 gadiem
mc_mouse rakstīja: nav jau tik daudz to jauno un progresīvo spēlētāju mums.. tur jau ir tā šaize
Babkina pēc statiem jauniešu turnīros ir bijusi labāka nekā Džabarene. Ļauj šamai aizvadīt vienu nopietnu sezonu Francijā, kur fotogrāfi neliks bildēties pa labi un pa kreisi un skatīsim, kas no tā būs iznācis, jābūt labi.

Ir mums divi lieli talanti - Babkina un Niedola. Savā vecumā noteikti eiropas spice.
, 2009-09-24 13:26, pirms 15 gadiem
Ko var ķērkt, cilvēks grib atpūsties kādu vasaru nevis visu laiku pa kaut kādām izlasēm spēlēt. Bez maksas... Priecājaties, ka Anete kā Voutersa par vasaru izlasē neprasa 50k eiro. Latvija? Man tas ir palicis tikai vietas nosaukums, kur dzīvoju. Bez jebkādām patriotiskām jūtām. Nākošgad varēs lipināt pilnīgi jaunas izlases - gan sievietēm, gan džekiem. Starp citu, bez Niedolas - viņai kvalifikācijas laikā ir studijas Amerikā un tur nevienam tāda izlase neinteresē.
, 2009-09-24 13:26, pirms 15 gadiem
Censhamies panaakt lai Zvirgzdinjsh ir atpakalj, ljoti labi, man ljoti patika taa izlase! Cerams bus vel kadreiz iespea redzet pilnaa sastaavaa!
Paldies Anetei par visu, cerams uz kadu finalturniru vel redzesim. Kvalifikaciju var iziet ari bez vinjas! Shii izlase var gazt kalnus un njemt medaljas visos turniros, cerams, ka tas kadreiz ari piepildisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:27, pirms 15 gadiem
Tiešām ļoti negaidīts lēmums, taču saprotams. Tagad izlasē vajadzēs kādai citai uzņemties līderes lomu izšķirošos momentos.
, 2009-09-24 13:28, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Nav motivācija? Medaļa izlases čempionātos ir? Nav.. un taa nav motivācija? Vienkarshi piekritu sheit tiem kas saka ka tas ir kartejais lidz galam nenostradatais LBS darbs!!
Tieši tā. Ko tad viņa ir izcīnījusi? Kaut kā pēdējā laikā kaut kas nav kārtībā basketbola karaļvalstī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:29, pirms 15 gadiem
...nekas ,ceru ka līderes lomu uzņemsies ar laiku Niedola....
, 2009-09-24 13:30, pirms 15 gadiem
fans366 rakstīja: Jēkabsones lēmums parāda, ka stabils finansiālais nodrošinājums ir vērtējams augstāk par patriotiskām idejām. Un nav vērts kaut ko pārmest vai gudri mācīt. Tas ir saprotami, ka naudas žūksnītis kabatu silda vairāk nekā Latvijas karodziņš. Spriežot arī pēc citu basketmeiteņu izteikumiem, Jēkabsone nebūs pēdējā, kas nāks klajā ar šādiem paziņojumiem. Tomēr... Lai gan Jēkabsones lēmums ir motivēts, man kā līdzjūtējam Anetes rīcība nav atbalstāma. Pirmkārt, Eiropas basketbolā, it īpaši Krievijā, var nopelnīt pietiekami lielu naudas paciņu, pat nespēlējot WNBA. Otrkārt, spēlēšana Eiropā+izlasē pilnībā kompensē WNBA iztrūkumu no sportiskā viedokļa. Treškārt, citas ārzemju basketbolistes slodzes iztur un apliecina, ka pietiek laika spēku atjaunošanai. Es uzskatu, ka Jēkabsonei vairs nav atpakaļ ceļa uz izlasi. Lēmums ir pieņemts un čau.... Tad jau labāk naturalizēt kādu amerikānieti.
P.S. Laikam abās basketbola izlasēs šobrīd sākas jauna ēra
Nosauc 3 spēlētājas, kam ir vismaz 25 gadi un kas spēlē izlasē, Eiropā un WNBA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:31, pirms 15 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Spēlētājām, kas WNBA nespēlē īpaši ilgi kaut kādu ūberpiķi nopelnīt ir grūti, bet tajā pašā laikā - tā ir vides maiņa un varbūt tieši to viņa arī grib. Anyway, ir tikai tā kā ir un būs jātiek galā ar tiem spēkiem, kas komandā uz doto brīdi ir. Ja izlems arī citas spēlētājas doties prom, tad sāksim paaudžu maiņu un dzīve ies uz priekšu...
Un lai Ellmanis ir ar tevi
, 2009-09-24 13:32, pirms 15 gadiem
malacis!! iedeva pamaacosho visiem zvirgzdinja kritikjiem!! kaadam tas bija jaadara,jo apnikushi visi-vienas dienas patrioti,kas ,kad ir panaakumi--lien pakaljaaa uz veedera,bet koliidz ir neveiksmes-taa norok--zemaak par zaali!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:32, pirms 15 gadiem
un starpcitu blin....... ko te celt traci, stulbais esports biš no konteksta izrāvis pasākumu..... tālāk citāts no intervijas, no kuras izriet, ka uz kvalif.nebūs, ka jātiek pašiem galā (diezgan loģiski) un tad jau atkal viss varētu būt čībā... fakinais esports, intriganti

Nākamruden Latvijas izlasi gaida cīņa par ceļazīmi uz Eiropas čempionāta finālturnīru.
Līdz rudenim vēl tālu, taču neesmu pārliecināta, vai man arī izlasei pietiks spēka. Šogad spēlēju bez atpūtas. Nākamais gads rādās būt tāds pats. Ja man būs jāizvēlas starp izlasi un WNBA, laikam izlasei tiks dota neliela pauze. Esmu tikai cilvēks. Neviens līdz šim man nav varējis pārmest patriotisma trūkumu. Vienmēr tāda esmu bijusi un tāda arī palikšu. Vienmēr esmu centusies sp9 3lēt izlasē un esmu to darījusi, neprasot, kas man par to būs, pat ar līdz galam nesadziedētām traumām. Karjera nav gara, jāpadomā arī par nākotni, kā dzīvošu pēc basketbola. Citi manā vietā, to nedarīs. WNBA nākamgad ir iespēja saņemt lielāku atalgojumu kā šogad, jo vairs nebūšu rokijs. Turklāt WNBA ir lieliska vieta izaugsmei. Domāju, ka izlasei būtu pa spēkam arī bez manis iegūt ceļazīmi uz Eiropas čempionāta finālturnīru. Būs iespēja sevi parādīt un uzkrāt pieredzi jaunajām. Gada laikā gan vēl daudz kas var mainīties. Vēl jau nav zināms pat tas, kas būs izlases treneris.
, 2009-09-24 13:35, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: rīt mošk Andris pasūtīs nah izlasi
Guli mierīgi, tas jau ir noticis!
, 2009-09-24 13:35, pirms 15 gadiem
Var saprast - vel dazi gadini, lai nopelnitu naudu atlikusajai dzivei.
Zel gan, bet var saprast - maukt bez partraukuma, gan vasara, gan ziema...
Nu ko, jaer, ka jaunas meitenes tiesham augs!
, 2009-09-24 13:36, pirms 15 gadiem
ieraudziija lielo zhuuksni un aizcilpoja, ka gailis pakalj nedziedaas
mees vinjas vietaa dariitu to pashu, takaa neapvainosim aneti
, 2009-09-24 13:36, pirms 15 gadiem
KristsT rakstīja: Piekrītu, ka ir jāizvēlās starp WNBA un izlasi. Tikai nepiekrītu, ka izvēlās WNBA. Domāju, ka lai nu kā, bet viņai problēmas ar naudu nav. Tādēļ nevaru atbalstīt šādu izvēli.
Kaut gan ir labāk godīgi atteikties no spēlēšanas izlasē, nemeklējot nekādus muļķīgus attaisnojumus, nekā mūsu vīriešu izlases basketbolisti, kas gan piekrīt spēlēt izlasē, bet nevēlās pilnvērtīgi piedalīties sagatavošanas procesā.
Nu tagad problēmas ar naudu nav.. jo ir darbs (nav traumu), bet uzkrāt tā, lai nav pēctam (kaut vai, ja mazo sagribas) jādomā arī nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:37, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Guli mierīgi, tas jau ir noticis!
nedomaaju vis. nejau taapeec ir jaapamet izlase, ka nespeej tikt taalaak... andris nepadotos, es tam ticu!
, 2009-09-24 13:38, pirms 15 gadiem
latgaliits rakstīja: ziemas brivlaika vina Kina nespele
Ja nebūtu tāds zīmulis, tad zinātu, ka WNBA ir tikai Jūlijā un Augustā.
, 2009-09-24 13:39, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Viss pareizi. Kvalifikācijā arī citas var uzspēlēt, ja tiks uz kādu lielo pasākumu, tad jau arī Anetei prioritātes var pamainīties. Katrā ziņā logisks un saprotams lēmums. Lai veicas ar naudas pelnīšanu
Īstenībā - VISS NEPAREIZI.

Bez viņas Latvija nespēs kvalificēties EČ.
, 2009-09-24 13:40, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: domāju, ka mūsējām tikai jātiek uz olimpiādi un anete būs atpakaļ.
Netiks pat uz EČ, līdz ar to par OS vairs nav runa.
, 2009-09-24 13:41, pirms 15 gadiem
kasselis rakstīja: Tas ir skaidrs, ka bezJekabsones Latvijai kvalifikācija EC var būt nepārvarams šķērslis! Man ir slikta nojausma, ka šim lēmumam var sekot arī citas pieredzējušās basketbolistes
Tieši tā, diemžēl.
, 2009-09-24 13:42, pirms 15 gadiem
Booo rakstīja: Anete jau ari uzsver,ka ar Zvirgzdinja atgriesanos,viss vel var mainities,bet ta ka mums ir VARENA LBS tad nu....
Tas izlausās pēc Biedriņa, kad viņa draugu Bērziņu gribēja dabūt atpakaļ izlasē...
, 2009-09-24 13:42, pirms 15 gadiem
Godiigi sakot, šoks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:43, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Īstenībā - VISS NEPAREIZI.

Bez viņas Latvija nespēs kvalificēties EČ.
Jā!
Smags gadījums. Ceru ka zini kā spēlē basketbolu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:44, pirms 15 gadiem
Olimpiskās spēles???
, 2009-09-24 13:45, pirms 15 gadiem
alsp rakstīja: Jā!
Smags gadījums. Ceru ka zini kā spēlē basketbolu?
Basketbolu spēlē Jēkabsone, Baško, Jansone, Kubliņa... Un viņas visdrīzāk nākamgad nebūs izlasē. Arī Niedola nebūs. Un tie ir pārāk lieli zaudējumi priekš mūsu izlases. Ceru, ka tu zini, kā spēlē basketbolu!
, 2009-09-24 13:45, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Tad kada jega vispar no tevis.
Nevienam ne silts ne auksts buus par to ka tu spele WNBA.
Stulbs tu esi!
, 2009-09-24 13:46, pirms 15 gadiem
Veiksmi turpmakas gaitas Vismaz izvairiijas no ''fanu'' noliksanas spelejot izlase, ja kadu speli neveiksies
, 2009-09-24 13:47, pirms 15 gadiem
rreinis rakstīja: nauda nauda naudu. Var jau arī saprast, sportista karjera jau nav pārāk ilga un valsts atbalsts....tāda nav!
Nauda? stulbs esi! veselība un izaugsme! katram ir iespējas piepildīt savus sapņus. Ja Anetei tas ir spēlēt WNBA, tad mums savu egoistisko vēlmju dēļ nebūtu viņa jānoliek...
, 2009-09-24 13:48, pirms 15 gadiem
tomtoms rakstīja: Ko tad Tu no viņas gribi -- lai visu gadu bez atpūtas raujas trijās frontēs? Padomā, speciālist, vai to mūsdienu profesionālajā sportā var izturēt un cik ilgi?
vai tik tu neesi pieteicies vadīt mūsu meiteņu izlasi, ko? speciālists..
, 2009-09-24 13:49, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Tad kada jega vispar no tevis.
Nevienam ne silts ne auksts buus par to ka tu spele WNBA.
kaada jeega no tevis???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 13:50, pirms 15 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Babkina pēc statiem jauniešu turnīros ir bijusi labāka nekā Džabarene. Ļauj šamai aizvadīt vienu nopietnu sezonu Francijā, kur fotogrāfi neliks bildēties pa labi un pa kreisi un skatīsim, kas no tā būs iznācis, jābūt labi.

Ir mums divi lieli talanti - Babkina un Niedola. Savā vecumā noteikti eiropas spice.
es jau nesaku, ka nav mums variantu nekādu, bet no 3-5 meitenēm izlasi tagadējā līmenī nenoturēsi un uz olimpiskajām neaizvedīsi..
, 2009-09-24 13:51, pirms 15 gadiem
es mūsu basketbolistu (Biedriņa, Žogotas, Valtera, Janičenoka utt) sekmes un progresu klubos vienmēr uztvēru kā cerību viņu labākam sniegumam Latvijas izlasē. Tas bija galvenais ar kādu domu gaidīju labos sniegumus klubos, jo zināju, ka tas kaut ko dos eiropas čempionātos. Ja tu zini, ka tas sportists vairs izlaisei nepalīdzēs, tad man kā līdzjutējam ne silts ne auksts par vinas sasniegumiem Krievijas vai Amerikas komandās. Ja vel spēlētu kādā LV klubā, tad nebutu svarīgi spele vai nespelē izlasē. Bet kas man daļas gar svešu valstu klubiem...?
, 2009-09-24 13:56, pirms 15 gadiem
tad gan stulbi, ja esports uzpuuta šito baumu!

[quote ibumetins]
un starpcitu blin....... ko te celt traci, stulbais esports biš no konteksta izrāvis pasākumu..... tālāk citāts no intervijas, no kuras izriet, ka uz kvalif.nebūs, ka jātiek pašiem galā (diezgan loģiski) un tad jau atkal viss varētu būt čībā... fakinais esports, intriganti
, 2009-09-24 13:58, pirms 15 gadiem
baltkrievija, japāna, koreja, krievija, francija, čehija, grieķija, itālija līksmo!
, 2009-09-24 13:59, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Cilvēks saprot, ka naudiņa ģimenei arī ir vajadzīga!
Lielo naudiņu Jēkabsone pelna Krievijā.

Amerikā viņai nākamgad dos tikai 36 598 $

womensbasketballonline.com
, 2009-09-24 14:02, pirms 15 gadiem
Jurisons atkal cenšas... Graujošs virsraksts, sensācija...
Gala rezultātā atkal sevi padara par klaunu, tā pat kā otrs SA basketbola "eksperts" Strausa kungs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 14:04, pirms 15 gadiem
Ainars20 rakstīja: da kada jega spelet, ja nespeles ne Kubliņa, ne Baško un sazin vēl kas...
Jēkabsone, Kubliņa, Baško kopīgi sarunāja vairs nespēlēt. Vai ne?
, 2009-09-24 14:05, pirms 15 gadiem
vot kam vajadzēja lielo piķi maksāt, nevis tādiem p.idariem kā bertoldam fliksam 30 000ls mēnesī. izraidīt viņu no valsts un to naudu maksāt anetei un mūsu izlase tikai tā tiks uz pč un os.
, 2009-09-24 14:07, pirms 15 gadiem
Nu, bet vispaar var gadiities, ka tas pats Minjins un Vasiljevskis driiz startees zem citu valstu karogiem! jo muusu valstij jau vajag tikai parex banku, gaismas pili un augstaakos tiltus! Bet sports, mediciina, izgliitiiba, policija.......tas jau nav vajadziigs!
Taa ka neko nevar paarmest Anetei ,ja vinja vispaar vairs izlasee nespeelees!
, 2009-09-24 14:07, pirms 15 gadiem
klucis rakstīja: nav jau tā ka bez Anetes nebūs izlases...Nu nav vēl tā ka vieta paliks tukša.
Kā tad, varēs izspēlēties Dreimane, Krumberga u.c.
Tikai uz EČ-2011 netiksim, un līdz ar to arī OS-2012 spēlēs citas izlases.
, 2009-09-24 14:09, pirms 15 gadiem
Paarsteidzoshi!!! Bet domaaju, ka iistie iemesli tomeer nav atklaati...
, 2009-09-24 14:11, pirms 15 gadiem
Edijs Cīrulis, VZ rakstīja: Pilnībā respektēju Anetes lēmumu un nedomāju, ka tagad izlase bez viņas kļūs īpaši vājāka, protams viņa bija viena no līderēm, taču mums vēl joprojām ir Baško, Jansone, jaunā Niedola u.c. kuras arī var ļoti labi spēlēt.
Tur jau tā lieta, ka nebūs ne Baško, ne Jansone, ne Niedola. Lēmums jau ir pieņemts! Izlase bez viņām un bez Jēkabsones un Kubliņas nebūs konkurētspējīga...
, 2009-09-24 14:13, pirms 15 gadiem
Kaapeec nebuus?

Jumtalapa rakstīja: Tur jau tā lieta, ka nebūs ne Baško, ne Jansone, ne Niedola. Lēmums jau ir pieņemts! Izlase bez viņām un bez Jēkabsones un Kubliņas nebūs konkurētspējīga...
, 2009-09-24 14:13, pirms 15 gadiem
Arvīds Rasa rakstīja: Ja izlems arī citas spēlētājas doties prom, tad sāksim paaudžu maiņu un dzīve ies uz priekšu...
Dzīve ies uz priekšu, bet izlase nogrims... Tagadējo paaudzi mēs nevaram nomainīt, jo nav vajadzīgo spēlētāju resursu.
, 2009-09-24 14:16, pirms 15 gadiem
Jumtalapa rakstīja: Lielo naudiņu Jēkabsone pelna Krievijā.

Amerikā viņai nākamgad dos tikai 36 598 $

http://www.womensbasketballonline.com/wnba/wnbacba08.pdf
Kurā lapā?
, 2009-09-24 14:16, pirms 15 gadiem
šoks - ne Zvirgzdiņa ne Jēkabsones, psc šito vēl vajag pārmalt un tad tik komentēt - pagaidām vienkārši šoks
, 2009-09-24 14:20, pirms 15 gadiem
Nu sakat ko gribat, bet es uzskatīju un uzskatīšu, ka sportistam valsts nacionālajai izlasei jābūt par prioritāti! Prieks skatīties uz Garbahosu, to mazo slovēni arī. Bet mums ir viss otrādi! Nu nevajadzētu varbūt 2 līgās vienlaicīgi spēlēt! Paldies protams par jau padarīto, iespējams es nekad nesapratīšu kā tas ir būt profesionālam sportistam, bet tomēr valsts ir diezgan daudz devusi, lai tāds sportists rastos (vismaz sākumā).
, 2009-09-24 14:21, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Kurā lapā?
257. lp - apakšējā ailē

Amerikā viņai nākamgad dos tikai 36 598 $

womensbasketballonline.com
, 2009-09-24 14:23, pirms 15 gadiem
kāds nevar iedot linku uz video, kur notiek LIELĀ sarna ar E. Buļu? vai arī tā saruna nemaz vēl nav notikusi???
, 2009-09-24 14:24, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Nu sakat ko gribat, bet es uzskatīju un uzskatīšu, ka sportistam valsts nacionālajai izlasei jābūt par prioritāti! Prieks skatīties uz Garbahosu, to mazo slovēni arī. Bet mums ir viss otrādi! Nu nevajadzētu varbūt 2 līgās vienlaicīgi spēlēt! Paldies protams par jau padarīto, iespējams es nekad nesapratīšu kā tas ir būt profesionālam sportistam, bet tomēr valsts ir diezgan daudz devusi, lai tāds sportists rastos (vismaz sākumā).

Ko valsts ir devusi? To, ka Anetes tēvam Īrijā stroikā iztika jāpelna???
Anetei parmest nepatriotismu ir gļēvuļa pazīme?
, 2009-09-24 14:25, pirms 15 gadiem
Zjopa novij god........
, 2009-09-24 14:26, pirms 15 gadiem
evertonian rakstīja: kāds nevar iedot linku uz video, kur notiek LIELĀ sarna ar E. Buļu? vai arī tā saruna nemaz vēl nav notikusi???
Video: Edgars Buļs atklāti par izlasi
Žēl ka saruna notika tikai mazliet ilgāk par 30 minūtēm.
, 2009-09-24 14:27, pirms 15 gadiem
evertonian rakstīja: kāds nevar iedot linku uz video, kur notiek LIELĀ sarna ar E. Buļu? vai arī tā saruna nemaz vēl nav notikusi???
Moš vēl tavā vietā noskatīties? Tups vai slinks esi?
, 2009-09-24 14:29, pirms 15 gadiem
Pi.dec ka kaut ko tadu no Jekabsones.... it kaa butu jau baigi veca!
, 2009-09-24 14:32, pirms 15 gadiem
hehe rakstīja: Jurisons atkal cenšas... Graujošs virsraksts, sensācija...
Gala rezultātā atkal sevi padara par klaunu, tā pat kā otrs SA basketbola "eksperts" Strausa kungs.
Nu Jurisons sen jau zinams klauns....Parak dzeltena ta SA jau kadus pedejos gadus 2-3. Agrak obligati katru nedelu pirku, bet nu jau pedejos gadus ne tieshi tadel, ka kvalitate dramatiski kritusies. Atceros viniem tur vel viena blondine rakstija par hokeju (tikai neatceros tagad vardu uzreiz), tai bija forsh raksts par Irbi, ka vinu nosutijushi uz Austrumeiropas hokeja ligu pec lieliskas Stenlija finala sezonas, ka vins sanem 87 milj gada un agak spelejis Floridas Panteras, nu ta teikt - ists profesionalitates paraugs sporta zhurnalistika
Slēpts komentārs: riat80
, 2009-09-24 14:37, pirms 15 gadiem
jāsaka viņai liels paldies par ieguldīto darbu izlasē!
, 2009-09-24 14:42, pirms 15 gadiem
Nu psc, kā jūs variet viņu tagad nosodīt - cik viņa nav darījusi LV labā, katram pienāk laiks pieņemt šādus lēmumus, citam agrāk, citam vēlāk.
Paldies Anetei par visu ko darījusi mūsu izlases labā un gaidu atgriešanos
, 2009-09-24 14:52, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Nu sakat ko gribat, bet es uzskatīju un uzskatīšu, ka sportistam valsts nacionālajai izlasei jābūt par prioritāti! Prieks skatīties uz Garbahosu, to mazo slovēni arī. Bet mums ir viss otrādi! Nu nevajadzētu varbūt 2 līgās vienlaicīgi spēlēt! Paldies protams par jau padarīto, iespējams es nekad nesapratīšu kā tas ir būt profesionālam sportistam, bet tomēr valsts ir diezgan daudz devusi, lai tāds sportists rastos (vismaz sākumā).
ne jau delj valsts jaspele... ta dod arvien mazak un mazak, bet delj tautas , kas dzivo par sho valsti, par katru no mums. Cik ta vinja ir LV izlase nospelejusi? 4 lielajos turniros.
, 2009-09-24 14:58, pirms 15 gadiem
TĀ JAU NAV TIKAI ANETES PROBLĒMA.FIBA NOPIETNI VAJADZĒTU DOMĀT,KĀ MOTIVĒT LABĀKOS PIEDALĪTIES FIBA TURNĪROS.teiksim,kas liek BIEDRIŅAM,ANETEI riskēt ar savu veselību zinot,ka līmenis klubos ir daudz augstāks un labāk atmaksāts..IESPĒJA IZCĪNĪT MEDAĻU IR TUVU NULLEI.NAUDA TIKAI TĒRĒJĀS.VASARA IZČAKARĒTA+VISA VALSTS seko un regulē tavu dzīvi.
, 2009-09-24 15:01, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Tad kada jega vispar no tevis.
Nevienam ne silts ne auksts buus par to ka tu spele WNBA.
ja jau Tu piekrīti strādāt par velti, tad vari nākt man palīdzēt mājai pamatus mūrēt!! iedošu paēst!
, 2009-09-24 15:03, pirms 15 gadiem
vai tad to ieruuseejusso kehri kaads padziis,nav vina komentari par sito,unviriessu izlasi,taa kaa taads stabs
, 2009-09-24 15:08, pirms 15 gadiem
Da pareizi..nav te ko būt optimistei, tik HRENĀ valstī, kur tā saucamie-valstsvīri(LOHI) ir noveduši to līdz pēdējam..un valsts labā lai kko darītu, jāatstāj pēdēja vietā visam citam dodot priekšroku-ne valsts labumam

Tag tik tiešām būs iespēja izcelties citām un būt līderēm...tag patiesībā varēs redzēt patieso izlases spēku, bez tik izteiktas līderes-kas ieguldījusi tik daudz izlases uzvarās
, 2009-09-24 15:11, pirms 15 gadiem
Bļāviens Latvija nebūs nekas
, 2009-09-24 15:11, pirms 15 gadiem
PARSPORTU.LV RAKSTA KA VIŅA IR PAŅĒMUSI PAUZI !!!!!!
, 2009-09-24 15:11, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Paarsteidzoshi!!! Bet domaaju, ka iistie iemesli tomeer nav atklaati...
Raksti saprotamāk
, 2009-09-24 15:13, pirms 15 gadiem
Neesmu basketbola fans, bet nu varu pateikt, ka tas ir piz.dec...
Anete bija puskomanda.. vienkārši vāks, viņa bija Latvijas lepnums, ka arī pie mums var izaugt kās 'monstrs'.. nu še tev bija..

Tomēr novēlu veiksmi turpmākajā karjerā un ceru, ka pēc gadiņa, diviem atgriezīsies, kad būs WNBA sevi pierādījusi.
, 2009-09-24 15:18, pirms 15 gadiem
riat80 rakstīja: manās skatījumā - valsts nodevība!
man skatijuma kads te ir lox
, 2009-09-24 15:19, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Nu sakat ko gribat, bet es uzskatīju un uzskatīšu, ka sportistam valsts nacionālajai izlasei jābūt par prioritāti! Prieks skatīties uz Garbahosu, to mazo slovēni arī. Bet mums ir viss otrādi! Nu nevajadzētu varbūt 2 līgās vienlaicīgi spēlēt! Paldies protams par jau padarīto, iespējams es nekad nesapratīšu kā tas ir būt profesionālam sportistam, bet tomēr valsts ir diezgan daudz devusi, lai tāds sportists rastos (vismaz sākumā).
tu kurā skolā mācies? vai vēl nemācies?.. vai esi biezā bērns?....tipa zāli un bumbu iedeva sākumā?... par to viņas vecāki nodokļus maksā, lai būtu sociālā sfēra, taka nevajag dēt ka valsts ko ir devusi, kad tādi luimji kā tu iemācīsies, ka valsts pastāv no mums, kas maksā nodokļus un viņa pēc tam atdod "parādu" maksājot nodokļos.... Garbahosa... smiekli nāk, Garbahosa aizvelkās nedēlu uz treniņiem un jau nopelnījis Anetes gada kontraktu.... vinš varētu atlikušo mūžu par velti spēlēt, mācīt spēlēt, un vēl sazin ko darīt...
, 2009-09-24 15:20, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ko valsts ir devusi? To, ka Anetes tēvam Īrijā stroikā iztika jāpelna???
Anetei parmest nepatriotismu ir gļēvuļa pazīme?
Kāda gļēvuļa pazīme, kāds tur sakars Bet vai tas nav vistiešākais nepatriotisms? Un nesakiet, ka Krievijas superlīgā Eiropas vienai no labākajām spēlētājām ir maza alga Vēlreiz gribu uzsvērt Garbahosu, viņš visu NBA pasūtīja, lai tikai varētu spēlēt! Viņš un vēl Novickis sev pirka apdrošināšanu paši par milzīgu naudu! Un nu viņiem gan nekas nebija vairs jāpierāda! Tāpat visas vīru izlases runas! Man ir 28 gadi un izlasē vairs nespēlēšu! Kur tad vēl spēlēt?

Tēvu iepīt te ir nekorekti, tas ir cits cilvēks un basketbolu nespēlē! Un katrs izvēlas savu nodarbošanos pats!
, 2009-09-24 15:20, pirms 15 gadiem
SIEVIEŠU IZLASES KRAHS. Piedodiet, bet Anete bija 40 procentu no komandas. Nemaz tik saulainu (lasi, četrinieks) nākotni es neredzu, pat neskatoties, ka ir daudzas talantigas meitenes. Žēl.
, 2009-09-24 15:20, pirms 15 gadiem
aizermans19 rakstīja: Labs lēmums!!! Lai veicās!!! Jaunajām jāparāda sevi!
Jaunajām????????? Varētu padomāt, ka Anete jau ir veca!!! Īstākais basketbolistes vecums, ja kas! Skumji................
, 2009-09-24 15:20, pirms 15 gadiem
mrPO rakstīja: PARSPORTU.LV RAKSTA KA VIŅA IR PAŅĒMUSI PAUZI !!!!!!
nu parastu jau visi noliek ka tur raksta baumas , tagad kaut kā sanāca nesmuki ne?...
, 2009-09-24 15:21, pirms 15 gadiem
, 2009-09-24 15:22, pirms 15 gadiem
juha rakstīja: Eh, Anete! Izaugsme kā sportistei? Kur tad vēl augsi 26 gados? Tas ir vecums, kad nekāda augšana vairs nenotiek. Esi nu godīga un pasaki, ka lielais piķis ir galvenais dzinulis atteikumam pārstāvēt savu valsti. Kaut kāds nonsens mūsu basketbolā - puišeļi nespēj izturēt dzīves pārbaudījumu ar slavu, bet meitene - ar naudu.
WNBA "piķa" NAV un nekad arī nebūs! Un kā reiz 26 gadi ir vecums, kad tieši vēl var augt un daudz.
, 2009-09-24 15:23, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Kāda gļēvuļa pazīme, kāds tur sakars Bet vai tas nav vistiešākais nepatriotisms? Un nesakiet, ka Krievijas superlīgā Eiropas vienai no labākajām spēlētājām ir maza alga Vēlreiz gribu uzsvērt Garbahosu, viņš visu NBA pasūtīja, lai tikai varētu spēlēt! Viņš un vēl Novickis sev pirka apdrošināšanu paši par milzīgu naudu! Un nu viņiem gan nekas nebija vairs jāpierāda! Tāpat visas vīru izlases runas! Man ir 28 gadi un izlasē vairs nespēlēšu! Kur tad vēl spēlēt?

Tēvu iepīt te ir nekorekti, tas ir cits cilvēks un basketbolu nespēlē! Un katrs izvēlas savu nodarbošanos pats!
sāc ar Kehri.... viņš pat neieradās uz pēdējo spēli, Anete bija, varēja taču nosimulēt un neatnākt... patriots, uz cik spēlēm biji pats?....un pat paldies pateikt nejēdz par padarīto un tādu dēļ kā tu, jau arī negribās spēlēt tās valsts izlasē...
, 2009-09-24 15:23, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Viņa vienmēr ir skrējusi pēc naudas. Teiksim tikai tāpēc viņa pēdējos gadus spēlēja Dynamo kurš nespēlēja Eirolīgā. Tagad kā sajuta naudas garšu ko dod WNBA tā ākis lūpā. Nu žēl ka viņai tāda izvēle. 26 gadi jau pat sievietei nav tas vecums kad aiziet no izlases.
Ja svītrojam "vienmēr", tad tavam tekstam pilnībā piekrītu!
, 2009-09-24 15:24, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Viņa vienmēr ir skrējusi pēc naudas. Teiksim tikai tāpēc viņa pēdējos gadus spēlēja Dynamo kurš nespēlēja Eirolīgā. Tagad kā sajuta naudas garšu ko dod WNBA tā ākis lūpā. Nu žēl ka viņai tāda izvēle. 26 gadi jau pat sievietei nav tas vecums kad aiziet no izlases. Kas nu kuram svarīgāks šajā dzīvē... nauda, tusiņi, ģimene, medaļas vai sava dzimtā valsts(šeit es domāju par armijas pārstāvjiem un pārstāvēm kas valsts labā ir gatavi pat liet savas asinis). Diemžēl bet daudzi mūsu tā saucamie top sportisti nebūtu cienīgi karavīriem pat zābakus aiziet...
Vieta izlasē tukša nepaliks, mums būs Elīna būs Sabīne. Viss būs kārtībā.
Bet Jēkabsones sportistes gaitām es vairs nekad nesekošu līdzi. Viņa vairs nav mūsējā!
Pēdējās 5 sezonās, 3 no tām ir aizvadītas Eirolīgā. Vai VĒL IR jautājumi? Un atkārtojos vēlreiz, ākst. WNBA NAUDU NEPELNA.
, 2009-09-24 15:26, pirms 15 gadiem
ibumetins rakstīja: tu kurā skolā mācies? vai vēl nemācies?.. vai esi biezā bērns?....tipa zāli un bumbu iedeva sākumā?... par to viņas vecāki nodokļus maksā, lai būtu sociālā sfēra, taka nevajag dēt ka valsts ko ir devusi, kad tādi luimji kā tu iemācīsies, ka valsts pastāv no mums, kas maksā nodokļus un viņa pēc tam atdod "parādu" maksājot nodokļos.... Garbahosa... smiekli nāk, Garbahosa aizvelkās nedēlu uz treniņiem un jau nopelnījis Anetes gada kontraktu.... vinš varētu atlikušo mūžu par velti spēlēt, mācīt spēlēt, un vēl sazin ko darīt...
Nuu, sporta skola, zāle, treneriem algu maksāja! Nu mazliet jau ir! Bet pamatojoties uz Tavu komentāru, kāpēc vispār kādam būtu jāspēlē izlasē? Lai atrādītos klubiem un dabūtu labāku līgumu? Kur tad paliek cilvēki, ar ko lepoties, par ko just līdzi? Tad paliek tikai naudas attiecības?

Kāds varbūt varētu iepostēt, cik Anete saņems šogad Krievijas līgā? WNBA tika minēti nakamgad nepilni 39 000$.

Un kāpēc mēs visi nevarētu draudzīgi padiskutēt, visi tādi agresīvi un pārslēdzas uz personīgiem apvainojumiem Diskusijā personīgi apvainojumi ir vājuma pazīme
, 2009-09-24 15:26, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: SIEVIEŠU IZLASES KRAHS. Piedodiet, bet Anete bija 40 procentu no komandas. Nemaz tik saulainu (lasi, četrinieks) nākotni es neredzu, pat neskatoties, ka ir daudzas talantigas meitenes. Žēl.
Tā nu tas ir.

Turklāt Jēkabsones atteikums nepaliks vienīgais. Es prognozēju kādu (-as) no sekojošām : Kubliņa, Baško, Jansone. Un arī Niedola nākamgad nebūs.
, 2009-09-24 15:27, pirms 15 gadiem
Latvijā pelnīt naudu ir laikam noziegums... nemaksāt nodokļus (nekur nestrādāt) arī noziegums. vienmēr tak varat paņemt Ostleru. Un davai LBS pasakat, kas būs treneris, varbūt tad šādas ziņas nenāks gaismā...
, 2009-09-24 15:27, pirms 15 gadiem
Pareizi ir!
Un tie kas saka, ka daudzas spēlētājas spēlē, wnba un eiropā + vel eiropas čempionātos, lai parāda man tās daudzās spēlētājas!!???
, 2009-09-24 15:27, pirms 15 gadiem
Paldies, Anete. cienu lēmumu un lai veicas.

p.s. NIEDOLAAAAA
, 2009-09-24 15:31, pirms 15 gadiem
ibumetins rakstīja: sāc ar Kehri.... viņš pat neieradās uz pēdējo spēli, Anete bija, varēja taču nosimulēt un neatnākt... patriots, uz cik spēlēm biji pats?....un pat paldies pateikt nejēdz par padarīto un tādu dēļ kā tu, jau arī negribās spēlēt tās valsts izlasē...
Ja patinam atpakaļ komentārus, tad paldies pateicu, bet nu tas tā! Pats biju uz 4 spēlēm (un tieši uz pēdējām) un skatījos pa tv, bet tas jau nenosaka patriotismu! Atkal mēģinājums ar personīgiem aizvainojumiem! Iesaku sekot līdzi pareizrakstībai, dzīvē atmaksāsies!
, 2009-09-24 15:32, pirms 15 gadiem
Taa jau ir! Seit paradas tas cik svariga ir izlase! Tas ir skaidrs,ka speleja lv izlase tikai karjeras del,ne jau milestibas pret lv del! Karjeriste...
, 2009-09-24 15:32, pirms 15 gadiem
Un tie, kas Niedolu piemin - viņa tak pieejam nebūs vismaz gadus 5 (?).
, 2009-09-24 15:34, pirms 15 gadiem
piedodiet, bet nu tagad parādīsies īstais IZLASES spēks.....
, 2009-09-24 15:35, pirms 15 gadiem
Lasot komentārus ,skatos ,ka nevienam nav prātā ienākusi pavisam vienkārša doma.Varbūt viss ir daudz vienkāršāk nekā mēs domājam.Cik zināms Anete ir sieviete,bet sievietēm mēdz reizēm dzimt bērni.Tad kāpēc kādas pāris sezonas neparaust naudu divās frontēs un pēc tam paņet pauzi uz pāris gadiem.Šis ir tikai minējums,kā ir patiesībā ,es protams nezinu.
, 2009-09-24 15:36, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Nuu, sporta skola, zāle, treneriem algu maksāja! Nu mazliet jau ir! Bet pamatojoties uz Tavu komentāru, kāpēc vispār kādam būtu jāspēlē izlasē? Lai atrādītos klubiem un dabūtu labāku līgumu? Kur tad paliek cilvēki, ar ko lepoties, par ko just līdzi? Tad paliek tikai naudas attiecības?

Kāds varbūt varētu iepostēt, cik Anete saņems šogad Krievijas līgā? WNBA tika minēti nakamgad nepilni 39 000$.

Un kāpēc mēs visi nevarētu draudzīgi padiskutēt, visi tādi agresīvi un pārslēdzas uz personīgiem apvainojumiem Diskusijā personīgi apvainojumi ir vājuma pazīme
grūti iet laikam jums (tev)... sporta skola, zāle, treneru alga.... iedziļinies, par kādu naudu tas tiek uzturēts?... par darba ļaužu, viņa arī strādā, arī nodokļi tiek paņemti un aiziet kādam citam, jaunam talantam... tā ka valsts (mūsu) ieguldījums ir vienāds.... nākošais, ja es nevaru pabarot ģimeni ar 8h darba dienu, tad eju strādāt vakaros un diemžēl nevaru palīdzēt savas pilsētas komandai, jo tajā brīdī strādāju (ņem vērā, ka metinātājs var strādāt līdz 75 gadu vecumam, bet pasketbolistam, lai nodrošinātu labas vecumdienas ir 3x īsāks laiks, kad sapelnīt iztiku). Tālāk, izlasē viņa jau ir spēlējusi, nevar pārmest, ka nav to darījusi, un paņem pauzi (atvaļinājumu) normāla parādība. Tālāk, redzot ka tagad Semjonova praktiski ir spiesta diedelēt no valsts naudu lai izdzīvotu, tad nafigam tas vajadzīgs, lai sapelna piķi, lai pēc tam nav jāpazemojas..... grūti diskutēt ar tādiem, kas kāda cilvēka lēmumu, kurš nesakrīt ar personiskiem uzskatiem, prakstiski nosauc par valsts nodevību.... Es nevaru neko pārmest Anetei, zinot LBS virtuvīti, es personiski vispār kāju tur nespertu.... Kehra vārdi sagaidot U20 "Mēs darīsim visu, lai šīs meitenes paliktu basketbolā"... visu... khmm, tas ir.........??????????
, 2009-09-24 15:39, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Ja patinam atpakaļ komentārus, tad paldies pateicu, bet nu tas tā! Pats biju uz 4 spēlēm (un tieši uz pēdējām) un skatījos pa tv, bet tas jau nenosaka patriotismu! Atkal mēģinājums ar personīgiem aizvainojumiem! Iesaku sekot līdzi pareizrakstībai, dzīvē atmaksāsies!
nu tad lūdzu pasaki, kā izpaužas tavs patriotisms pret Latvijas valsti....???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 15:46, pirms 15 gadiem
Mazais, Tu ko...?
, 2009-09-24 15:46, pirms 15 gadiem
ĻOTI ŽĒL!!!!
BET visu cieņu Anetēnam, viņa bija izlases sirds... viņas dēļ bija vērts just līdzi izlases veiksmēm un neveiksmēm, priekiem un bēdām, pietrūks mums TAVA apburošā smaida!

Vieksmi Anetei turpmāk, sportā & mīlestībā
, 2009-09-24 15:53, pirms 15 gadiem
ibumetins rakstīja: grūti iet laikam jums (tev)... sporta skola, zāle, treneru alga.... iedziļinies, par kādu naudu tas tiek uzturēts?... par darba ļaužu, viņa arī strādā, arī nodokļi tiek paņemti un aiziet kādam citam, jaunam talantam... tā ka valsts (mūsu) ieguldījums ir vienāds.... nākošais, ja es nevaru pabarot ģimeni ar 8h darba dienu, tad eju strādāt vakaros un diemžēl nevaru palīdzēt savas pilsētas komandai, jo tajā brīdī strādāju (ņem vērā, ka metinātājs var strādāt līdz 75 gadu vecumam, bet pasketbolistam, lai nodrošinātu labas vecumdienas ir 3x īsāks laiks, kad sapelnīt iztiku). Tālāk, izlasē viņa jau ir spēlējusi, nevar pārmest, ka nav to darījusi, un paņem pauzi (atvaļinājumu) normāla parādība. Tālāk, redzot ka tagad Semjonova praktiski ir spiesta diedelēt no valsts naudu lai izdzīvotu, tad nafigam tas vajadzīgs, lai sapelna piķi, lai pēc tam nav jāpazemojas..... grūti diskutēt ar tādiem, kas kāda cilvēka lēmumu, kurš nesakrīt ar personiskiem uzskatiem, prakstiski nosauc par valsts nodevību.... Es nevaru neko pārmest Anetei, zinot LBS virtuvīti, es personiski vispār kāju tur nespertu.... Kehra vārdi sagaidot U20 "Mēs darīsim visu, lai šīs meitenes paliktu basketbolā"... visu... khmm, tas ir.........??????????
Protams, valsts naudu nerada, tas ir kopējais katls, kur sametās visi iedzīvotāji nodokļu veidā un mēs ievēlam vadītājus/līderus, kam uzticam to naudu izdalīt godīgi! Valsts ir arī cilvēki/tauta. Ja nauda ir iedota jauno sportistu audzināšanai, tad to iedeva valts/tauta. Valsts ir arī darbaļauži.

Protams valsts funkcijas mums ir dimbā, bet arī paši nokrāpjam no tiem nodokļiem cik vien varam, jo neticam, ka tie tiks izlietoti saimnieciski! Apburtais loks (lai akmeni man met pirmais tas, kas visus nodokļus nomaksājis)

Semjonova protams skumji, ja būtu šajos laikos, viņa būtu neizsakāmi bagāta naudas izteiksmē! Tas ir apbrīnojami! Vai zinājāt, ka viņa savā karjerā nav zaudējusi nevienu starptautisko spēli??? Tur iepīti padomju laiki, kad sportists bija ideoloģijas mašīna! Apavus pat nevarēja dabūt! Cik zinu Semjonovai pašlaik ir norīkots palīgs, transports ir pieejams, piešķirts dzīvoklis centrā. Tas protams neattaisno, bet visiem pensionāriem tagad ir grūti! Neattaisnoju valsti!!!

Es nenosaucu par valsts nodevību, tieši teicu, ka man ir grūti izprast, nekad neziāšu, kā jūtas profesionāls sportists! Ja ir vainīga LBS virtuve, lūdzu, lai nāk klajā ar problēmu izklāstu!!! Visi klusē kā partizāni! Nošaus kāds? Runājiet, risināsim! Dzīsim prom Kehri!!! Bet līdz parastiem mirstīgiem tā virtuve neatnāk!!!
, 2009-09-24 15:56, pirms 15 gadiem
Vai tad Anete nesaka, ka izlaidīs tikai kvalifikāciju uz EČ? Vismaz parsportu.lv portālā šī intervija izklausās pavisam citādāk... nekādu kategorisku "Nē" izlasei tur nav.
Šeit jau laikam ir pieņemts nolikt kādu pie pirmās izdevības un tikai tad domāt. Patrioti... heh...
, 2009-09-24 15:57, pirms 15 gadiem
ibumetins rakstīja: nu tad lūdzu pasaki, kā izpaužas tavs patriotisms pret Latvijas valsti....???
Tas ir grūts jautājums!!! Man jārunā populāra izteiciena vārdiem - es mīlu šo zemi, bet nemīlu šo valsti! Es domāju, ka mans patriotisms izpaužas katrā ikdienas sīkumā, censties visu darīt pēc labākās sirdsapziņas. Būt labākam pret cilvēkiem, nemest papīrus zemē utt, jo man liekas pašos pamatos mums jau kaut kas te ir sapuvis, tāda agresija!

Austrālijā protams ir silti, okeāns, tur var sērfot katru dienu (ļoti patīk) un aizbraukt nebūtu nekādu problēmu, darbu atrast arī, dzīvot labi! Bet kaut kas neļauj! Sāp, būtu neizsakāmi rūgti un stulbi, ja mēs pakāstu savu valsti otreiz un atkal tikai 20 gadu laikā! Runā, ka jau esam pakāsuši...
, 2009-09-24 16:03, pirms 15 gadiem
Nākamruden Latvijas izlasi gaida cīņa par ceļazīmi uz Eiropas čempionāta finālturnīru.
Līdz rudenim vēl tālu, taču neesmu pārliecināta, vai man arī izlasei pietiks spēka. Šogad spēlēju bez atpūtas. Nākamais gads rādās būt tāds pats. Ja man būs jāizvēlas starp izlasi un WNBA, laikam izlasei tiks dota neliela pauze. Esmu tikai cilvēks. Neviens līdz šim man nav varējis pārmest patriotisma trūkumu. Vienmēr tāda esmu bijusi un tāda arī palikšu. Vienmēr esmu centusies sp9 3lēt izlasē un esmu to darījusi, neprasot, kas man par to būs, pat ar līdz galam nesadziedētām traumām. Karjera nav gara, jāpadomā arī par nākotni, kā dzīvošu pēc basketbola. Citi manā vietā, to nedarīs. WNBA nākamgad ir iespēja saņemt lielāku atalgojumu kā šogad, jo vairs nebūšu rokijs. Turklāt WNBA ir lieliska vieta izaugsmei. Domāju, ka izlasei būtu pa spēkam arī bez manis iegūt ceļazīmi uz Eiropas čempionāta finālturnīru. Būs iespēja sevi parādīt un uzkrāt pieredzi jaunajām. Gada laikā gan vēl daudz kas var mainīties. Vēl jau nav zināms pat tas, kas būs izlases treneris.
, 2009-09-24 16:04, pirms 15 gadiem
Esmu šokēts!
, 2009-09-24 16:09, pirms 15 gadiem
Labi, ka meitenes vismaz ne pa velti aizbrauca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 16:10, pirms 15 gadiem
Fūūū, tagad Latvijas sieviešu izlase spēlēs tā pat kā vīriešu izlase, jo bez Jēkabsones, būs tā kā būs!
, 2009-09-24 16:11, pirms 15 gadiem
rolex rakstīja: Lasot komentārus ,skatos ,ka nevienam nav prātā ienākusi pavisam vienkārša doma.Varbūt viss ir daudz vienkāršāk nekā mēs domājam.Cik zināms Anete ir sieviete,bet sievietēm mēdz reizēm dzimt bērni.Tad kāpēc kādas pāris sezonas neparaust naudu divās frontēs un pēc tam paņet pauzi uz pāris gadiem.Šis ir tikai minējums,kā ir patiesībā ,es protams nezinu.
Vaii, tiešām! Nevar taču gaidīt, ka viņa paziņos visai Latvijai, ka plāno bērnu pēc 1,5gadiem un viss ir saplānots! Varbūt tiešām risinājums ir tik vienkāršs???
, 2009-09-24 16:12, pirms 15 gadiem
Nu BĀC!!! Jūs lilie brēcēji gan esat riktīgi āpši.Ko var gvelzt par naudas lietām.Anete skaidri un gaiši ir pateikusi ,ka sevi negrib nodzīt ,un ka svarīgākais viņai ir veseliba.Atceraties Štelmahera gadījumu,kas sevi atdeva izlasei tā ka pēc tam pajuka klubu karjera.Vai mums vajag tadu Aneti?-nezinu.Cerēsim ka viņa atgriezīsies kaut vai kad viņai būs 35 gadi.Arī tad viņa būs līdere.
, 2009-09-24 16:12, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Protams, valsts naudu nerada, tas ir kopējais katls, kur sametās visi iedzīvotāji nodokļu veidā un mēs ievēlam vadītājus/līderus, kam uzticam to naudu izdalīt godīgi! Valsts ir arī cilvēki/tauta. Ja nauda ir iedota jauno sportistu audzināšanai, tad to iedeva valts/tauta. Valsts ir arī darbaļauži.

Protams valsts funkcijas mums ir dimbā, bet arī paši nokrāpjam no tiem nodokļiem cik vien varam, jo neticam, ka tie tiks izlietoti saimnieciski! Apburtais loks (lai akmeni man met pirmais tas, kas visus nodokļus nomaksājis)

Semjonova protams skumji, ja būtu šajos laikos, viņa būtu neizsakāmi bagāta naudas izteiksmē! Tas ir apbrīnojami! Vai zinājāt, ka viņa savā karjerā nav zaudējusi nevienu starptautisko spēli??? Tur iepīti padomju laiki, kad sportists bija ideoloģijas mašīna! Apavus pat nevarēja dabūt! Cik zinu Semjonovai pašlaik ir norīkots palīgs, transports ir pieejams, piešķirts dzīvoklis centrā. Tas protams neattaisno, bet visiem pensionāriem tagad ir grūti! Neattaisnoju valsti!!!

Es nenosaucu par valsts nodevību, tieši teicu, ka man ir grūti izprast, nekad neziāšu, kā jūtas profesionāls sportists! Ja ir vainīga LBS virtuve, lūdzu, lai nāk klajā ar problēmu izklāstu!!! Visi klusē kā partizāni! Nošaus kāds? Runājiet, risināsim! Dzīsim prom Kehri!!! Bet līdz parastiem mirstīgiem tā virtuve neatnāk!!!
virtuve nekad nenonāks līdz mirstīgiem, tāpat kā tavas ģimenes iekšējās lietas, tā nu tas ir... par piemēru lūkojoties izlases nākotnē.... palūdz tris treneru, U20 izlases treneru kandidātu, viedokli par to, kā LBS iecēla šī gada U20 treneri.... rēcīgākais, ka vēl piedevām, iecēla treneri, kas šīs meitenes uzskatīja par nespējīgām, kamēr abi pārējie reāli juta, ka var izcelt medaļas, jo bija ar šī meitenēm strādājuši iepriekš.... tas tāds sīks piemērs no LBS virtuvītes... tad ja tādas lietas notiek "nevienam neredzamās" izlasēs, tad kas notiek ar TOP izlasēm??? un vispār, ir pamatotas aizdomas ka LBS ir mēslos līdz ausīm, intresanti, kādi ir kopējie parādi uz šo brīdi??? vartu stundām vārīties par sportu.... kad kāds iet uz sporta skolu, diezvai bērnam apskaidro, ka viņā iek ieguldīts baigais piķis un nākotnē tu nevarēsi izvēlēties starp spēlēšanu izlasē un naudas pelnīšanu.... vēl viens iemesls, kāpēc jāveido klubu sistēma, zem kura ir sporta skola, ko uztur no privāt naudas un mazliet no pašvaldības, tad vismaz ja kādam būs tiesības pārmest, tad tikai kluba īpašniekam un pilsētas mēram (nosacīti).. viņa jau nenomaina pilsonību.. tāpat visiem stāsta ka no Latvijas un tā jau ir bezmaksas reklāma valstij.... atceries, ka Latviju pamet tūkstošiem cilvēku, kuros arī ir ieguldīti līdzekļi, bet viņi aizbēg un pamet šo valsti likteņa varā (100 resnīšu varā)... vienkārši Anete ir redzamāka persona un patiesībā viņa viena pati valsts vārdu ir nesusi pasaulē daudz vairāk nekā visi izceļojošie kopā ņemot.... tāpēc man ir alerģija pret cilvēkiem, kas vispār neko nav izdarījuši valsts un sabiedrbas labā, bet spriedelē, kas ir pareizi un kas nē...
, 2009-09-24 16:21, pirms 15 gadiem
Jumtalapa, 15:26, pirms stundas, citēt
Turklāt Jēkabsones atteikums nepaliks vienīgais. Es prognozēju kādu (-as) no sekojošām : Kubliņa, Baško, Jansone. Un arī Niedola nākamgad nebūs.
Ko tu vispār esi spējīgs prognozēt????
, 2009-09-24 16:24, pirms 15 gadiem
ibumetins rakstīja: virtuve nekad nenonāks līdz mirstīgiem, tāpat kā tavas ģimenes iekšējās lietas, tā nu tas ir... par piemēru lūkojoties izlases nākotnē.... palūdz tris treneru, U20 izlases treneru kandidātu, viedokli par to, kā LBS iecēla šī gada U20 treneri.... rēcīgākais, ka vēl piedevām, iecēla treneri, kas šīs meitenes uzskatīja par nespējīgām, kamēr abi pārējie reāli juta, ka var izcelt medaļas, jo bija ar šī meitenēm strādājuši iepriekš.... tas tāds sīks piemērs no LBS virtuvītes... tad ja tādas lietas notiek "nevienam neredzamās" izlasēs, tad kas notiek ar TOP izlasēm??? un vispār, ir pamatotas aizdomas ka LBS ir mēslos līdz ausīm, intresanti, kādi ir kopējie parādi uz šo brīdi??? vartu stundām vārīties par sportu.... kad kāds iet uz sporta skolu, diezvai bērnam apskaidro, ka viņā iek ieguldīts baigais piķis un nākotnē tu nevarēsi izvēlēties starp spēlēšanu izlasē un naudas pelnīšanu.... vēl viens iemesls, kāpēc jāveido klubu sistēma, zem kura ir sporta skola, ko uztur no privāt naudas un mazliet no pašvaldības, tad vismaz ja kādam būs tiesības pārmest, tad tikai kluba īpašniekam un pilsētas mēram (nosacīti).. viņa jau nenomaina pilsonību.. tāpat visiem stāsta ka no Latvijas un tā jau ir bezmaksas reklāma valstij.... atceries, ka Latviju pamet tūkstošiem cilvēku, kuros arī ir ieguldīti līdzekļi, bet viņi aizbēg un pamet šo valsti likteņa varā (100 resnīšu varā)... vienkārši Anete ir redzamāka persona un patiesībā viņa viena pati valsts vārdu ir nesusi pasaulē daudz vairāk nekā visi izceļojošie kopā ņemot.... tāpēc man ir alerģija pret cilvēkiem, kas vispār neko nav izdarījuši valsts un sabiedrbas labā, bet spriedelē, kas ir pareizi un kas nē...
Nepiekritīšu, LBS virtuvi nevarētu salīdzināt ar ģimenes iekšējām lietām! LBS ir arī Tava un mana nodokļu nauda, tāpēc es lūdzu, tiklīdz kaut kas slikts ir, taurējiet visās bazūnēs!!! Bet viss pa sturiem, 3 treneri apvainojas, uzmet lūpu un klusi sēž katrs savā stūrī! Vajadzētu būt tiesībām zināt!

Anete ir redzamāka persona, es pat teiktu, nacionālā varone!!! Līdz ar to jāuzņemas atbildība un mazliet jāupurējas! Ja nav neviena, kas rāda piemēru, tad nav satura tādai nācijai! Īpaši šajā laikā, kad tik daudzas lietas ir sagrautas un cilvēkiem ar patriotismu un nacionālo pašapziņu ir īpaši bēdīgi!

Tauta atmaksās ar emocijām!!! Ir taču augstākas vērtības par materiālajām! Visu naudu nenopelnīsi!!!

Bet vispār Eldars liekas izteica ļoti labu komentāru - šie ir jurisona murgi skandālam! Nogaidīsim kādu brīdi! Ja tā ir, tad viņš ir īstenais patriotisma grāvējs!
, 2009-09-24 16:38, pirms 15 gadiem
Nākamruden Latvijas izlasi gaida cīņa par ceļazīmi uz Eiropas čempionāta finālturnīru.
Līdz rudenim vēl tālu, taču neesmu pārliecināta, vai man arī izlasei pietiks spēka. Šogad spēlēju bez atpūtas. Nākamais gads rādās būt tāds pats. Ja man būs jāizvēlas starp izlasi un WNBA, laikam izlasei tiks dota neliela pauze. Esmu tikai cilvēks. Neviens līdz šim man nav varējis pārmest patriotisma trūkumu. Vienmēr tāda esmu bijusi un tāda arī palikšu. Vienmēr esmu centusies spēlēt izlasē un esmu to darījusi, neprasot, kas man par to būs, pat ar līdz galam nesadziedētām traumām. Karjera nav gara, jāpadomā arī par nākotni, kā dzīvošu pēc basketbola. Citi manā vietā, to nedarīs. WNBA nākamgad ir iespēja saņemt lielāku atalgojumu kā šogad, jo vairs nebūšu rokijs. Turklāt WNBA ir lieliska vieta izaugsmei. Domāju, ka izlasei būtu pa spēkam arī bez manis iegūt ceļazīmi uz Eiropas čempionāta finālturnīru. Būs iespēja sevi parādīt un uzkrāt pieredzi jaunajām. Gada laikā gan vēl daudz kas var mainīties. Vēl jau nav zināms pat tas, kas būs izlases treneris. taa kaa veel nav teikts ka VINJA 100% nespeelees Tas priecee
, 2009-09-24 16:38, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Nepiekritīšu, LBS virtuvi nevarētu salīdzināt ar ģimenes iekšējām lietām! LBS ir arī Tava un mana nodokļu nauda, tāpēc es lūdzu, tiklīdz kaut kas slikts ir, taurējiet visās bazūnēs!!! Bet viss pa sturiem, 3 treneri apvainojas, uzmet lūpu un klusi sēž katrs savā stūrī! Vajadzētu būt tiesībām zināt!

Anete ir redzamāka persona, es pat teiktu, nacionālā varone!!! Līdz ar to jāuzņemas atbildība un mazliet jāupurējas! Ja nav neviena, kas rāda piemēru, tad nav satura tādai nācijai! Īpaši šajā laikā, kad tik daudzas lietas ir sagrautas un cilvēkiem ar patriotismu un nacionālo pašapziņu ir īpaši bēdīgi!

Tauta atmaksās ar emocijām!!! Ir taču augstākas vērtības par materiālajām! Visu naudu nenopelnīsi!!!

Bet vispār Eldars liekas izteica ļoti labu komentāru - šie ir jurisona murgi skandālam! Nogaidīsim kādu brīdi! Ja tā ir, tad viņš ir īstenais patriotisma grāvējs!
nez kādās taurēs pust?... tur jau ar politiķi iesaistiti.. pūst jau var un pūta, bet LBS gāja tālāk.......Pajautā Edgaram Š. kā tur bija ra Daugavas stadionu, gandrīz vai atdeva par sviestmaizi Indriksonam... tādi cilvēki sēž LBS.... nu un Anete jau ar uzņemās atbildību un pasaka kā ir un ko jūt, nevis kā dāži hokeja pārstāvji pasaka telefonā ka būs un pēc tam klusums...
, 2009-09-24 16:43, pirms 15 gadiem
Loti Loti Zel!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 16:48, pirms 15 gadiem
Parsportu.lv pēdējais jautājums un atbilde skan daudz savādāk, bet SA jau ir intrigandisti un tendenciozi. Ah, ko tik auditorijas labā neizdarīs.
, 2009-09-24 16:50, pirms 15 gadiem
ibumetins rakstīja: nez kādās taurēs pust?... tur jau ar politiķi iesaistiti.. pūst jau var un pūta, bet LBS gāja tālāk.......Pajautā Edgaram Š. kā tur bija ra Daugavas stadionu, gandrīz vai atdeva par sviestmaizi Indriksonam... tādi cilvēki sēž LBS.... nu un Anete jau ar uzņemās atbildību un pasaka kā ir un ko jūt, nevis kā dāži hokeja pārstāvji pasaka telefonā ka būs un pēc tam klusums...
Aha, Šnepam neizdevās to stadionu nopārdot! Bet nu Šnepam kā bijušajam sporta pārvaldes vadītājam pieder arī uzņēmums, kas piegādā sporta inventāru un iekārto sporta zāles un stadionus! 3 reiz minam, kas vienmēr uzvarēja konkuros?

Bet tās bazūnes es domāju nekā personīga, sporta centrs, ziņas! Vienalga kas!!! Savādāk to puvumu neiztīrīsim!!!
, 2009-09-24 16:53, pirms 15 gadiem
aye rakstīja: Žēl!!!(((

http://dobry-medved.mybrute.com
zhiidels.mybrute.com
, 2009-09-24 16:55, pirms 15 gadiem
Nē,nu tas jau viņas lēmums,bet nu žēl :/
, 2009-09-24 16:55, pirms 15 gadiem
saprotams!
ja jau juut, ak nespees pavilkt, tad labaak ar godu paiet malaa un dot vietu kaadai jaunajau speeleetaajai, kuru mums ir!

p.s. ja anetei neietu varu dereet, ka esportaa visi vinu noliktu un dziitu maajaas
, 2009-09-24 16:56, pirms 15 gadiem
Muļķības.
, 2009-09-24 16:58, pirms 15 gadiem
nu gan kkaads brinums!!!!!!!!! WNBA un prioritaate, vnm tachu jaabuut pirmajaaa vietaa par savu valsti un tikai peec tam prioritaates.shokaa esmu
, 2009-09-24 17:06, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Aha, Šnepam neizdevās to stadionu nopārdot! Bet nu Šnepam kā bijušajam sporta pārvaldes vadītājam pieder arī uzņēmums, kas piegādā sporta inventāru un iekārto sporta zāles un stadionus! 3 reiz minam, kas vienmēr uzvarēja konkuros?

Bet tās bazūnes es domāju nekā personīga, sporta centrs, ziņas! Vienalga kas!!! Savādāk to puvumu neiztīrīsim!!!
nekā personīga arī pērkams kantoris, sanāca viens gadijums ko vajadzēja papētīt sīkāk un kad atklājās ka naudas plūsmas iet caur Krieviju un tās šeit pārvalda konkrēta persona, tā šie atmetās, it kā ar nesvarīgu materiālu nevajag traucēt viņus, bet reāli kopējā nejēdzības summa bija 2 milj LS.. laikam par mazu
, 2009-09-24 17:09, pirms 15 gadiem
Visam reiz pienāk beigas.Sporista karjera sieviešu basketbolā ir salīdzinoši īsa un tāpēc ir maksimāli jācenšās nodrošināt savu nākotni finansiāli.
, 2009-09-24 17:09, pirms 15 gadiem
kauns šim portālam un tipa autoriem - basketbolistes faniem ...

leta.lv: LETA

Jēkabsone-Žogota: Nevis nespēlēšu izlasē, bet došu priekšroku WNBA
, 2009-09-24 17:09, pirms 15 gadiem
chepa rakstīja: nu gan kkaads brinums!!!!!!!!! WNBA un prioritaate, vnm tachu jaabuut pirmajaaa vietaa par savu valsti un tikai peec tam prioritaates.shokaa esmu
kad patstāvīgi pirksi maizi par 1Ls (poļu), tad redzēs ko teiksi
, 2009-09-24 17:15, pirms 15 gadiem
Sūdīgi būs. Vinja bija tachu numur viens.
, 2009-09-24 17:16, pirms 15 gadiem
Svaki!
, 2009-09-24 17:16, pirms 15 gadiem
Cepuri nost Anetei, viņa ir ļooti ļoti daudz devusi izlasei un sasniegti arī ir praktiski maksimālie rezultāti(izņemot EČ medaļas). Tā kā nevar neko pārmest par viņas aiziešanu, vajag arī atpūsties. Lai veicas Krievijā un ASV un ceram, ka kādreiz vēl uzspēlēs izlasē kādā turnīrā.
, 2009-09-24 17:16, pirms 15 gadiem
vina sava zina kartigi iedod ar sito latvijas faniem plauku seja, jo vina bija tads ka izlases simbols, un pedejos gados tikai vinas del izlase ir tur kur ta ir sobrid un ari sieviesu izlases popularitatei vinai ir 80% nopelns, bet tagad, nu piedodiet atvainojiet man ir citas intereses. lidz sim domaju ka profesionaliem sportistiem ir gods parstavet savu valsts izlasi, un dodas uz to spelet kad tik ir iespeja, skiet Anetei ir citas prioritates..... esmu vilies Anete...... protams saprotu ka WNBA ir liels sasniegums, bet tomer...... katra zina latvijas izlasi es tapec nebeigsu atbalstit, bet par Aneti biju tiesam labas domas.

zel ka vina ta uzsplauj latvijai un faniem..... liels paldies tev Anet
, 2009-09-24 17:21, pirms 15 gadiem
cik tizli no viņas puses. naudu pelnīt ir viens, bet aizstāvēt dzimtenes godu ir pavisama kaut kas cits. lai veicas!
Slēpts komentārs: Artis4000
, 2009-09-24 17:26, pirms 15 gadiem
anete raksta, ka latvijaa ir citas meitenes kurasir iespeeleetes izlasee,bet izlasee visaam meiteneem liidz taadam liimenim ir lloti taalu!!!!
, 2009-09-24 17:26, pirms 15 gadiem
Karoch, nepatīk man tie gājieni, ja tas būs tad es ar būšu, ja tas trenēs tad es spēlēšu. Nu tā nav attieksme un tad tur nekas labs nevar sanākt. Ja tagad paņems zvirgzdu, lai dabūtu Aneti, tad viss būs dirsā, jo šitādas shēmas parasti neiet cauri....
, 2009-09-24 17:26, pirms 15 gadiem
Eeeeeeeeeeeeeeeeeee,viņa neiet prom no izlases,bet uztaisa pauzi!!!!!!! Kāpēc sportacentrs ir uzpūtis ziloni?????
Palasiet interviju parsportu.lv!!!!
, 2009-09-24 17:31, pirms 15 gadiem
esdomaaju ,ka vinna ir konkreeti nogurusi,ja citas sportistes starpsezonaa atpuussas tad vinna mauc un mauc....Latvijas izlase-krievija -WNBA.... un taa cauru gadu ....!!! bez atpuutaam,redzeesiet ievilks elpu vienu gadu un buus atpakall!!!
, 2009-09-24 17:31, pirms 15 gadiem
labi labi, nomierinās... Lai cilvēks drusku paņem atelpu no izlases un paspēlē tajā līgā. Lieki teikt ka tas nāks tikai par labu viņas izaugsmei
, 2009-09-24 17:31, pirms 15 gadiem
ibumetins rakstīja: nekā personīga arī pērkams kantoris, sanāca viens gadijums ko vajadzēja papētīt sīkāk un kad atklājās ka naudas plūsmas iet caur Krieviju un tās šeit pārvalda konkrēta persona, tā šie atmetās, it kā ar nesvarīgu materiālu nevajag traucēt viņus, bet reāli kopējā nejēdzības summa bija 2 milj LS.. laikam par mazu
Nu jā, arī es esmu saskāries ar nekā personīga un līdzīga pieredze! Raidījuma veidotājus pilnīgi neinteresē problēmas risinājums, bet tikai problēma! Pat nav mājienu par centību novērst kādu nejēdzību, tikai pēc iespējas skaļāk paziņot.

Bet kaut kā tās LBS ļaundarības jāceļ gaisā!!!
, 2009-09-24 17:34, pirms 15 gadiem
Nekas negaidīts tas nav!
LBS ir ko padomāt par savu nostāju basketbola saimniecības jautājumos
, 2009-09-24 17:35, pirms 15 gadiem
Žēl, ka tā. :/
, 2009-09-24 18:31, pirms 15 gadiem
Niedola ieņems viņas vietu tagad!
, 2009-09-24 18:52, pirms 15 gadiem
Edison rakstīja: Eeeeeeeeeeeeeeeeeee,viņa neiet prom no izlases,bet uztaisa pauzi!!!!!!! Kāpēc sportacentrs ir uzpūtis ziloni?????
Palasiet interviju parsportu.lv!!!!
ne jau sportacentrs, bet gan SPORTA AVIIZE
, 2009-09-24 18:55, pirms 15 gadiem
diemzheel, bet neko jau nevar paarmest anetei, vinja jau taa ir ciiniijusies kaa zveers, taa kaa, lai veicas arii turpmaak!
ANETE IR VISLABAAKAA un neviena cita latvijaa vinju nevar paarspeet!!
, 2009-09-24 18:56, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: Njaa ļoti žēl nu WNBA par prioritāti , nu nezinu!
Neviss WNBA par prioritāti, bet gan NAUDA par prioritāti.
, 2009-09-24 19:00, pirms 15 gadiem
eh, nu skumji, bet es jau par tevi- radiniec!
, 2009-09-24 19:07, pirms 15 gadiem
nu, Jēkabsone, biju labākās domās
, 2009-09-24 19:54, pirms 15 gadiem
pilngi raudiens nak !!!!!bet nu es vienmer bušu pa Aneti lai kur viņa ari spelētu!Lai tagad parada pasualei kas viņa ir !
, 2009-09-24 20:15, pirms 15 gadiem
Jēkabsone-Žogota: Nevis nespēlēšu izlasē, bet došu priekšroku WNBA
24.09.2009

Rīga, 24.sept., LETA. Latvijas sieviešu basketbola izlases kapteine Anete Jēkabsone-Žogota ceturtdien sarunā ar aģentūru LETA noliedza izskanējušo informāciju, ka turpmāk nespēlēs valstsvienībā, tomēr atzina, ka turpmāk, ja viņai būs jāizvēlas, tad priekšroku dos Sieviešu nacionālajai basketbola asociācijai (WNBA).

"Neesmu teikusi, ka nespēlēšu pilnīgi. Tāds lēmums nav pieņemts," uzsvēra Jēkabsone-Žogota, piebilstot, ka, visticamāk, valstsvienībā nespēlēs nākamajā rudenī, kad tai būs jāpiedalās 2011.gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā. "Ja man būs jāizvēlas starp WNBA un izlasi, tad priekšroku došu Amerikai, tomēr katru reizi to izskatīšu atsevišķi."

Jau ziņots, ka portāls "sportacentrs.com" ar atsauci uz izdevumu "Sporta Avīze" ceturtdien vēstīja, ka Jēkabsone-Žogota valstsvienībā vairs nespēlēs nekad. Tomēr sarunā ar aģentūru LETA 2007.gada Eiropas labākā basketboliste nenoliedza, ka viņai tagad WNBA turnīrs kļuvis par prioritāti.

Jau ziņots, ka Latvijas izlases kapteine WNBA turnīrā debitēja šovasar. Pēc neveiksmīgi aizvadītajām pirmajām nedēļām sezonas noslēgumā Jēkabsone-Žogota jau kļuva par vienu no Konektikutas "Sun" komandas līderēm un priekšpēdējā regulārā čempionāta sezonā jau iekļuva starp pretendentēm uz visas līgas labākās spēlētājas titulu.

Savā pirmajā WNBA sezonā Jēkabsone-Žogota piedalījās 27 spēlēs, no kurām 16 uzsāka pamatsastāvā, bet "Sun" komanda 34 mačos izcīnīja 16 uzvaras, Austrumu konferences turnīru noslēdzot piektajā vietā un neiekļūstot izslēgšanas spēlēs. Vidēji mačā latviete guva 9,4 punktus.

"Uz sezonas beigām jau iejutos komandā, iespēlējos un sapratu, ko treneris grib, tomēr sākumā bija grūti," atzina Jēkabsone-Žogota. "WNAB ļoti ievērojami atšķīrās spēles stils no Eiropas."

Šosezon latviete pārstāvēs vienu no spēcīgākajiem Eiropas klubiem Maskavas apgabala "Spartak" un par galveno prioritāti viņa izvirzījusi uzvarēt pēc iespējas vairāk turnīros.

"Katram spēlētājam mērķis ir izcīnīt titulus. Tagad ceru, ka esmu tam daudz tuvāk, jo spēlēšu komandā, kas tiešām cīnīsies par uzvaru pilnīgi visos turnīros, kuros piedalīsies," izteicās spēlētāja.

Jau ziņots, ka Eiropas čempionātā, kas šogad notika Latvijā, Latvijas izlase palika septītajā vietā, nespējot kvalificēties pasaules čempionātam. Šī iemesla dēļ Latvijas izlasei nākamgad būs jāpiedalās kvalifikācijas turnīrā. Savukārt 2011.gada Eiropas čempionātā tiks sadalītas ceļazīmes uz Londonas olimpiskajām spēlēm. Jēkabsone-Žogota izteica cerību, ka viņas prombūtnē citas spēlētājas pierādīs sevi un nospēlēs kvalitatīvi.

AVOTS: LETA

Vai būs arī labojums vai Ingmāra Jurisona kungs atstās tā, ka tas izskatītos dzletanajā presē? Manuprāt, prasās labojums, lai nerastos divdomības
, 2009-09-24 20:44, pirms 15 gadiem
Meitenes pagrims..nebūs vilcējas.... Sūdi būs.. un vairs nebūs tādi rezultāti.. žēl...tiešām vai WNBA ir jaustaada kā tik liela prioritāte???
, 2009-09-24 20:47, pirms 15 gadiem
Pareiz lēmums,Latvijā vairs nav ko darīt,malacis,Anet!
Lai veicas Krievijā!
, 2009-09-24 20:55, pirms 15 gadiem
nav ko spriest... Anetei noteikti jadod paskaidrojums! Bet valsts izlase tapec ir izlase, ka jasapulcina visi labakie kas taja mirklii ir. Bet valstij ir jastimulee ari izlases speletaji.. ja tads un tads panakums, tad tada un tada premija!
, 2009-09-24 20:59, pirms 15 gadiem
izlasiju WIMBU tagad... un nu jai top skaidriite! kvalifikaciju varam ari bez Anetes, bet lai iekljutu Olimpiskajas speles un tajas cinitos par augtam vietam, tur vinjai jabut, un vinja bus ja dzenas pec tituliem! vai ne Anete??
, 2009-09-24 21:09, pirms 15 gadiem
Anete - brīnišķīga un vitāli svarīga LV izlases spēlētāja.
Lai vai kādi būtu Anetes iemesli un lēmumi,gan jau tas viss uz labu un kādreiz izlasē vēl redzēsim.Veselība un ģimene - galvenais.
Liels Paldies,Anete,un veiksmi turpmāk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-24 21:18, pirms 15 gadiem
pestiitaajs rakstīja: kuce
nobanot tevi! draņķis..
, 2009-09-24 21:55, pirms 15 gadiem
anete-vienkārši grib, lai jaunās meitenes sāk dragāties pašas,nevis gaidīt kad anetei iedot bumbu
, 2009-09-24 22:21, pirms 15 gadiem
veel profesionaalaak pateikt ka LBS ir lohi nemaz nav iespeejams, visu cienju par to Anetei. Profesionaale ne tikai basketaa, bet arii diplomaatijaa
, 2009-09-24 22:39, pirms 15 gadiem
Piselīgā kuce ej pisies ar krieviem un ņigeriem!!!
, 2009-09-24 23:04, pirms 15 gadiem
īsāk sakot ar Latvijas basketbolu ir galīgā pakaļā...
, 2009-09-24 23:08, pirms 15 gadiem
-māc aizdomas ka Anetes lēmumam sekos arī citas
, 2009-09-24 23:10, pirms 15 gadiem
bedwetter rakstīja: Tad kada jega vispar no tevis.
Nevienam ne silts ne auksts buus par to ka tu spele WNBA.
piever muti tu nepateicīgais egoistiskais lops
, 2009-09-24 23:17, pirms 15 gadiem
seerkox rakstīja: veel profesionaalaak pateikt ka LBS ir lohi nemaz nav iespeejams, visu cienju par to Anetei. Profesionaale ne tikai basketaa, bet arii diplomaatijaa
tu I D I O T S esi iemācies lasīt ēzeli (vienkārši organisms saka priekšā, ka šādā režīmā būs grūti turpināt. "Iekšēji jūtu, ka ir pienācis laiks vairāk padomāt par sevi).
, 2009-09-24 23:19, pirms 15 gadiem
Guntis7 rakstīja: Piselīgā kuce ej pisies ar krieviem un ņigeriem!!!
te nav neviena kas palasa dažreiz tos komentārus varbūt varētu ieviest kaut kādu sistēmu ka var parastie lietotāji paziņot adminiem par tādies l o h i e m kā šis. Nu vnk. kā var kaut ko tādu uzrakstīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-25 00:04, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu...daudzu valstu līderes spēlē gan WNBA,gan Krievijā un neatsaka izlasei....nu laikam tā nauda ir tik ieverojama,ka spēj pārtrumpot tas emocijas,kas būs skatoties,kā spēlē pārējas izlasē,malā sēžot...nezinu...skumji...esmu nedaudz uz pauzītes....
, 2009-09-25 00:42, pirms 15 gadiem
Tā vien izskatās, ka mūsu "patriotiem" nav nekādas cieņas pret spēlētājām(iem)... Skumji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-09-25 09:15, pirms 15 gadiem
Njaa gan..iisteniibaa arii shis gadiijums paraada kaapeec mees esam taadaa pakaljaa shodien..es te nerunaaju pa sportu..
Pau Gasols.. vinjhs mieriigi vareetu valjaaties kaut kur Santa Monikas pludmalee..zinjot ka basketbola vinjam ir par daudz..saap kreisaas kaajas mazais pirkstinjhs un niez dibens..bet vinjhs katru reizi ir te un speelee un spaanji ir chempioni..
, 2009-09-28 17:39, pirms 15 gadiem
rīt būs ''Sporta avīze''... ceru ka būs plašāka informācija par šo tēmu...