Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kaukāza terminators Pačulija izdemolē Latvijas aizsardzību

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Kaukāza terminators Pačulija izdemolē Latvijas aizsardzību
FOTO: Romualds Vambuts

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība pirmdien, 22. augustā, pārbaudes spēlē Rīgas arēnā ar rezultātu 79:83 (20:13, 24:21, 19:25, 16:24) zaudēja Gruzijas izlasei. Trešdien plkst. 19:00 komandas tiksies Ventspils Olimpiskajā centrā. Sestdien Latvija aizvadīs pēdējo pārbaudes spēli, Zemgales Olimpiskajā centrā Jelgavā sacenšoties ar Lielbritāniju.

Pirms spēles tika apsveikti divi ilggadējie Latvijas valstsvienības spēlētāji Aigars Vītols un Uvis Helmanis. Saņemot LBS piemiņas medaļu un Ministru prezidenta Valda Dombrovska apsveikumu, basketbolisti vēlēja labu veiksmi izlases jaunajai maiņai.

Uvis Helmanis valstsvienības sastāvā no 1993. gada aizvadījis 184 spēles, tai skaitā sacenšoties sešos Eiropas finālturnīros. 19 no 24 reizēm “latviešu lācis”, kā Uvi iesauca Bambergā, laukumā devās starta piecniekā. Salīdzinājumam – Latvijas valstsvienība pirmdien laukumā devās 328. reizi.

Aigars Vītols izlasē debitēja 1997. gadā, 151 spēlē gūstot 901 punkti. Viņš ir otrs pieredzējušākais Eiropas finālturnīru dalībnieks pēc Helmaņa, startējot 19 spēlēs.

Sākumsastāvi

Latvija: Strēlnieks, Blūms, Kuksiks, Freimanis, Meiers
Gruzija: Tsintsadze, Markoishvili, Sanikidze, V. Boisa, Pačulija

Salīdzinot ar Krieviju un Lietuvu, gruzīnu spēles modelis neparedz tik intensīvu segšanu, tāpēc Latvijai pavērās labas iespējas izpausties uzbrukumā. Ainara Bagatska vīri to izmantoja, ar pustālo un trīspunktu metienu sēriju ātri iegūstot piecu punktu vadību. Toni uzdeva Jānis Strēlnieks, tālmetienam pievienojot reidu gruzīnu groza tuvumā.

Ceturtdaļas otrajā pusē Latvija nedaudz piebremzēja, bet Blūma otrais tālmetiens atjaunoja septiņu punktu vadību 20:13. Gruzīnu rindās redzamākais vīrs bija Pačulija, pret kuru Latvijas garie ātri vāca piezīmes.

Jaunības spars turpinājās otrajā ceturtdaļā, vienu brīdi laukumā vienlaikus esot Meieram, brāļiem Bertāniem, Freimanim un Strēlniekam. Pievienojoties Kuksikam, jaunie veica 8:0 izrāvienu, ceturtdaļas vidū panākot plus vienpadsmit 32:21. Iniciatīva tika saglabāta līdz puslaika beigām, izskaņā Kuksikam realizējot skaistu caurgājienu 44:34.

Pirmajā puslaikā punktus guva: Strēlnieks 11, Blūms 10, Kuksiks 8, Šeļakovs 4, Meiers 4 (4pp), Jeromanovs 3, Dairis Bertāns 2, Freimanis, Vairogs, A. Bērziņš, Dāvis Bertāns, Jeromanovs; Jurevičus, Blaus, Mejeris.

Pirmā puslaika statistika. LATVIJA 44, GRUZIJA 34

MNS: 17/36 vs 14/22
2p: 11/14 vs 13/18
3p: 6/22 vs 1/4
1p: 4/5 vs 5/9
AB: 14 vs 8
RP: 7 vs 8
Kļ.: 6 vs 11
PB: 4 vs 2

Gruzīni pārdomāja dzīvi un otro puslaiku sāka agresīvāk, nepilnās trīs minūtēs veicot 2:12 izrāvienu. Pēc minūtes pārtraukuma Pačulija izlīdzināja rezultātu 46:46, bet Sanikidzes tālmetiens jau izvirzīja vadībā pretiniekus.

Brīdi vēlāk gruzīnu izrāviens jau sasniedza 6:22. Sevišķi izcēlās Pačulija, kura rēķins veidoja pusi minētā viesu guvuma. Taču aizmukt Gruzijai neizdevās.

Daira Bertāna uzbrukuma pēdējā sekundē iemestais tālmetiens un Pačulijas tehniskā piezīme pret Šeļakovu strauji mainīja situāciju laukumā. Spēkavīrs Šeļakovs izlīdzināja rezultātu, savukārt kapteinis Blūms atjaunoja vadību Latvijai 58:56. Tūlīt sekoja skaists Daira Bertāna solo – fantastisks bumbas trieciens grozā no augšas un Vairoga soda metiens. 13:0 ofensīvai Gruzija atbildēja ar tālmetienu 63:59.

Rezultāta šūpoles turpinājās arī ceturtajā ceturtdaļā. Gruzīnu astoņu punktu izrāvienu apturēja Blūms, taču tobrīd pretinieki jau bija priekšā ar 63:67. Līdzsvaru atjaunoja Kuksiks un Strēlnieks 71:71, taču Pačulija turpināja plosīties. Līdz pēdējai minūtei NBA rūdītais centra spēlētājs bija guvis jau 38 punktus, no tiem 26 otrajā puslaikā. Latvijai kopā tobrīd bija 29 punkti...

Blūma tālmetiens un Strēlnieka divi punkti ar sodu vēlreiz izlīdzināja rezultātu, taču pēdējos četrus punktus spēlē guva Pačulija, izšķirot sacensības iznākumu viesu labā.

Pārbaudes spēle basketbolā. 22. augusts, Rīga

Latvija – Gruzija 79:83
Latvija: Jānis Blūms 25 (5ip), Jānis Strēlnieks 16, Rihards Kuksiks 12, Dairis Bertāns 9, Andrejs Šeļakovs 5 (4ab), Mārtiņš Meiers 4, Artūrs Bērziņš 2, Edgars Jeromanovs 2, Lauris Blaus 1, Rolands Freimanis, Dāvis Bertāns; Mareks Jurevičus, Mareks Mejeris
Gruzija: Zaza Pachulia 42 (2p 14/17, 1p 14/14; 6ab, 3rp, 10ip), Markoishvili 13 (5ab), Tskitishvili 9

Statistika. LATVIJA 79, GRUZIJA 83

MNS: 27/66 vs 28/51
2p: 19/32 vs 22/33
3p: 8/34 vs 6/18
1p: 17/22 vs 21/25
AB: 25 vs 30
RP: 10 vs 18
Kļ.: 10 vs 18
PB: 10 vs 3

 +22 [+] [-]

, 2011-08-22 21:12, pirms 13 gadiem
Spēle skaista, Bertāna danks konfekte. Garo aizsardzība miskaste, uzbrukums pilns ar trakiem trīņiem.

Bez Jāņiem te būtu katastrofa.

Fakti: dzērāju izlases garais gals bija labāks, bet ārējie pamatīgi iepalika pret gruzīņiem. Jauno izlases ārējie ar ātro spēli drusku priekšā, bet garais gals..... miskaste.

ŠNEPA DEMISIJU!!!!!!!!!!!!!

p.s.
Paldies Andri, tu esi zvērs!

 +15 [+] [-]

, 2011-08-22 21:12, pirms 13 gadiem
Nesaprotu vai tad NBA drafts uzreiz garantē vietu izlases sastāvā?
Piemēram Timermanis manuprāt būtu daudz noderīgāks par mūsu NBA „stāru”
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +40 [+] [-]

, 2011-08-22 21:12, pirms 13 gadiem
Kas notiks pret Novitzki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
Labs pirmais puslaiks, pavājš otrais un Pačulija vinkārši noraka visas cerības

 +42 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
Gruziniem Pachulia, Vaciesiem Novickis, Latviesiem Biedrins, tikai Biendrinam nosplausties uz savu Valsti!!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
Tas skaitās spēlētājs ,kas varētu spēlēt NBA ''stars''
Blūms malacis,vot tas ir vecis!

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
Nja žel,bet čempi uzvaresim visus
Bertana danks vnk skaists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
zheel ka izlasee neiederas Kambala!: Bez vina nu neko mes nevaram izdariit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
NBA stārs parūpējās par gružu uzvaru. Lieliska piezīme!!

 +54 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
34 trīņi , Bagijbols!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
Pačulijas 42 punkti ir [pierādījums tam cik ''kruta'' ir Lv garā līnija!Super Bagij,turpini garos sijāt!

 +27 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
Kambalu nada

 +38 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
Jaunākais Bertāns turpina uguņot

  +7 [+] [-]

, 2011-08-22 21:13, pirms 13 gadiem
Jaa nu Bertans bisku sabojaja visu shemu beigas

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:14, pirms 13 gadiem
puikas malači! labi cīnijās,bija pelnījuši vairāk līdzjutēju klātienē!

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:14, pirms 13 gadiem
Man tas liek domāt , ''Vai kādreiz šī nolādētā zāģu sērija beigsies?''

 +56 [+] [-]

, 2011-08-22 21:14, pirms 13 gadiem
Buļs:man vienalga ka tu spēlē Atlantā, a es trīs gadus nokapāju vefiņā!!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:14, pirms 13 gadiem
sodien vareja uzskatamiredzet,ka bez kartiga centra ir nereali uz kautko ceret.un bez ta Pachulias neka jau no tas Gruzijas izlases vairak nebija

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:14, pirms 13 gadiem
Nesaprotu..Musu centri ir nožēlojami,vai pretinieku centri trāpas dikti labi?

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:14, pirms 13 gadiem
Nejau Pačuilia baigais tur monstrs,vienkārši slikti aizsardzībā nospēlēj garais gals un protams metienu precizitāte arī nebija tā labākā

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:15, pirms 13 gadiem
Bagatskis labs , pededjas sekunde suta pieredzejosho bertanu , ne tik vainigs bertnas ka bagatskis !!!

  -3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:15, pirms 13 gadiem
ar nepacietibu gaidam ZAGJI 7. paldies tev bagij

  -3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:15, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: 0-6! Bagijs uzsācis vareni, līdz Nets rekordam nav tālu, TAGAD vai NEKAD!
Starp citu tur vajadzēs vēl vairāk kā tikai EČ spēles, bet pēc EČ Bagiju metīs nost un rekordu sasniegt neizdosies

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:15, pirms 13 gadiem
Bagatski, tiešām nevjadzēja Kambalu? Mums taču nav centra!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:15, pirms 13 gadiem
demarkus rakstīja: sodien vareja uzskatamiredzet,ka bez kartiga centra ir nereali uz kautko ceret.un bez ta Pachulias neka jau no tas Gruzijas izlases vairak nebija
izraēlai nav labu centru

  -3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:15, pirms 13 gadiem
Jā, Rocky Pachulia noplosījās kārtīgi!
Un Bertāna dunku vislabāk raksturo jau iepriekš rakstītais komentārs - konfekte!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:15, pirms 13 gadiem
Dairis Bertāns monstrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: izraēlai nav labu centru
A ko darīs pret Dvīņu torņiem Dirk& Chriss?

  +6 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: 0-6! Bagijs uzsācis vareni, līdz Nets rekordam nav tālu, TAGAD vai NEKAD!
Bagijs mums kruts,ar mazajiem cer ko izdarīt!Kādam ''lunim'' ir jābūt bukmiekeram lai Lv ierindotu starp Top 12!!!!

  +7 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Man žēl tikai Blūma, liekas ka viņam pacietības mērs būs pilns ar bērnu dārzu spēlēt. Tik daudz muļķīgu ķļūdu komandas biedru izpildījumā. Ehh

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Rich rakstīja: Kas notiks pret Novitzki?
tas pats , kas pret Zazu
tas , ka viņš ir Novickis nenozīmē ,ka viņš katrā uzbrukumā metīs 4 vai 5 punktus atšķirībā no Zazas 2 vai 3 punktiem

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
apaksa galiigi svaka

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Ko tur beigās darīja Bertāns? Un nesakat nemaz ka laba spēle, šī spēle tikai vēlreiz parādīja mūsu vājo vietu!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
rodas jautaajums...ko bagijs liks pretii novickim,keimanam,barnjani,galinari,noa...un veel dazhiem,nemaz nevaru uzskaitiit visus

bet nu speele laba

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: A ko darīs pret Dvīņu torņiem Dirk& Chriss?
Mūsu howis salauzīs šiem roku

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
ja zaza saber 42.. kas bus pret tadiem centriem kas ir Spāņiem... Frančiem,..??

  +5 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Čempis solās būt graujošs...

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Nevar mūsu "juniori" līdzvērtīgi cīnīties pret večiem. Tas nav nopietni. Būs Zāģis 7,8....utt.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
"Kaukāza terminators Pačulija" Es domaju vinam pasam tads temas nosaukums nepatiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:16, pirms 13 gadiem
Varbūt vajadzēja sarunāt kādu spēli ar Zimbabves vai Bangladešas komandām,tomēr būtu cerības vinnēt.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
nu tam Pachuliam nesudigi krita.
zheel,ka pasvaru fiksi izseeja,taa jau bija tiri okei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
spēlētāji labi,talantīgi nav ko teikt.bet garajā galā vnk katastrofa.
sāka gruzīni segt 3p ciešāk-piespieda mūs meklēt ceļu uz grozu caur apakšu,un te nu jums bija +14

  -3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Dairis Bertāns monstrs
Ne, nē brālis ir NBA star!

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
Lai melnais sanem bumbu uzreiz taisam pieziimi.Nu neko dariit....

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
zazam 78 pts 34/35 no spēles. kas vel par centriem mums tur EČ grupā? ir kāds par zazi labāks?

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
SKUDRINIEKA KOMENTARS PIRMS SPELES - Georgus uzvarēs jebkurā variantā, jautājums tikai cik lielu starpību! Par to nemaz jautājumi nevarētu būt!

nu un ko tagad teiksi par tiem reitingiem ko tu veel piemineeji...???
HI HI HI....

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
Jēkabpils rakstīja: Man žēl tikai Blūma, liekas ka viņam pacietības mērs būs pilns ar bērnu dārzu spēlēt. Tik daudz muļķīgu ķļūdu komandas biedru izpildījumā. Ehh
tikai 10 klūdas, problēma ir vienveidīgajā uzbrukumā un švakajā garo aizsardzībā

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
Bertaana Danks monstruaals! Vajadzeeja izsist sist pa purnu kaut vai tam pachuljam no liidzsvara izsist vienu reizi Shelis nokaitinaaja Zazu, bet vairaak laikam bija bailes! Buutu AB Zazam 4.5 pt buutu kaa NBA!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:17, pirms 13 gadiem
l1l_Rupekleensz rakstīja: Novickis ieliks 60 pret mums.
pietiks ar pirmās ceturdaļas 20 punktiem , lai pēc tam sēdētu uz bankas un netērētu spēkus

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:18, pirms 13 gadiem
Bet nu Jankas. Joptvai....

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:18, pirms 13 gadiem
Nevis Kaukāza terminātors, bet supergudrais trenneris, kas nav izlasē paņēmis nevienu centra spēlētāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:18, pirms 13 gadiem
LeBraun rakstīja: ja zaza saber 42.. kas bus pret tadiem centriem kas ir Spāņiem... Frančiem,..??
Tur ir arī citi līderi

  +9 [+] [-]

, 2011-08-22 21:18, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: A ko darīs pret Dvīņu torņiem Dirk& Chriss?
Stāvēs rindā pēc autogrāfiem...

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:18, pirms 13 gadiem
Tie idinji kas te mīnusus par sastāvu krāmē stabili zemenes Norway lasa,aunapieres!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:18, pirms 13 gadiem
Bertāna danks perfekts!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:18, pirms 13 gadiem
čau,Novik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2011-08-22 21:18, pirms 13 gadiem
Bagatskis 1 minuti zimeja shemas, Bertans 1 sekunde visu sabojaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:19, pirms 13 gadiem
Bagatskis vel negrib Rādīt ko šie čāļi var,pagaidīsim čempi untad skatīsimies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:19, pirms 13 gadiem
pačulis 42, Novickis 62... ha ha...es domāju kāds rekords jau tiks sasniegts, pārpēts NETS zaudējumu sērija

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:19, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Izlases galvenie trumpji ir zaudēt spēli!
ideāli pateikts!Respect!Jūtu līdz faniem kas naudu par biļetēm atdeva,būs smaga vilšanās!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:19, pirms 13 gadiem
Priekš kam mums Kambi un Grafu, ja mums Blūms katrā spēlē pa 20 vāc? Grūzīņa 42 ir tikai nelaimīga sakritība

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:19, pirms 13 gadiem
Man liekas ,ka Zaza Pačulijas labākā karjeras spēle ,kuru uzdāvināja Latvijas centri ,ja tik nožēlojami taisāmies spēlēt finālturnīrā, tad skaidrs ir viens visiem pretinieku treneriem redzot ,ka Latvija aizsardzībā garajā galā ir nulle ,tā nevar spēlēt , jo Gruzija vel nav nekas salīdzinot ar Franciju,Itāliju, Vāciju,Serbiju nesaprotu kāda jēga braukt uz čempionātu ,ja vispar spēlē nekas labāks nav aizsardzība ir nulle drošvien atkal Bagijs intervija teiks ,ka pirmais puslaiks bija labs , bet otrais vājš , tas nebūs attaisnojums Eiropas čempionātā pēc katras spēles , es uzskatu ,ka tagad Latvija jau bija jārada tuvu tai spēlēi ar ko brauksim uz Eiropas čempionātu

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:20, pirms 13 gadiem
Ko var gribēt bez normāla centra, būtu izlasē Kambala vai Biedrs Pačulija ātri vien tiktu mājās aizsūtīts.
Bet visā visumā jau sāk izskatīties spēle mazliet labāk, varbūt čempionāts nebūs pilnīga izgāšanās.
Blūms un Strelnieks līmenī.
Bertāns ar savu Danku arī izcēlās, bet tas arī viss, kaut kā sajūta ka viņam ir iekšā bet izskatās ka ir satraucies vai kaut kas tāds

  +7 [+] [-]

, 2011-08-22 21:20, pirms 13 gadiem
minchux21 rakstīja: nekas.. vienalga laba speele!!! Trīs gadi atpakaļ ar Biedriņu,Brziņu un Janičenoku ierindā tika zaudeets ar 8pts...
Latvijas basketbolisti zaudē Gruzijai, taču...

Manuprāt sniegums labā līmenī šovakar, Jānis*2 super, gan speeles saakuma, gan beigaas ar 3pts un 2+1 Kuksiks un veceekais Bertaans patika, brīnos, ka Šeļakovs BEIDZOT kko sāk rādīt(bloks labs+punkti).kļūdas paliek mazāk, tas priecee..
malači
Freimanis palicis švakāks mazliet un Vairogs ūber bailīgs, trīs reizes brīvs uz 3pts(vismaz paaris rebus savaaca), bet nemet, laikam pārliecības nav, kas tomeer ir vajadzīga...
Veel ir kur progreseet, bet juutu, ka bez uzvarām Eč nepaliksim Bertaanam labs trulis iekrita,danks vnk sick Beerzinja vietā labāk būtu Vesolovs manupraat...
Buļš:"Mūsu Dvaits-Šeļākovs " Bet ZAZU izchakareeja Šeļa labi pāris reizes
Prieks, ka LV ttiesneši NEmācās no lietuviešu koleeģiem, diemžeel..
Karoč viss oki, ar šiem čaļiem nebūs kodieni un dri**nās, es labāk uz šiem čaliem skatos, nekā uz tādiem, kas pasaka:"nee,trener, es palikshu laukumā"
Pirms trim gadiem - Biedriņš 18 + 17 AB, Pačulia 14
Tagad 42
Lai kā visi noliktu AB, ja viņš spēlētu , tad Zaza būtu uz dēļiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:20, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: tas pats , kas pret Zazu
tas , ka viņš ir Novickis nenozīmē ,ka viņš katrā uzbrukumā metīs 4 vai 5 punktus atšķirībā no Zazas 2 vai 3 punktiem
Zaza ne reizi nemeta 3 pt!

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:20, pirms 13 gadiem
Es gaidu cienījamā autora Andreju Siliņa kārtējo Blogu-Būs labi, vai kaut ko tādā stilā. Šis pozitīvisms dažu pseido-ekspertu izpildījumā ir vienkārši kaitinošs. Tas pats Buļš ar Valteru savās īsfilmās , vismaz pieredzējušais Eksperts ir sen jau kā nolaidies uz vietas ko citi sauc par zemi. Viela pārdomām.

  +6 [+] [-]

, 2011-08-22 21:20, pirms 13 gadiem
Speelei nav ne vainas
Šeļakovs vismaz nedaudz tureejas pretii tam gruziini pāreeji galiigi garaam Freimanis Bērziņs Blaus galiigi lēni nekādas agresivitātes un uz pēdējām minūtēm labāk Kuksika vietā būtu licis Bertānu vismaz agresiivs un aizsardziiba laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:20, pirms 13 gadiem
bagatskis pelna ar totalizatoru

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:21, pirms 13 gadiem
Rich rakstīja: Kas notiks pret Novitzki?
Aptuveni tas pats kas sodien pret Paculia, tikai pieskaiti vel kadus 20 punktus

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:21, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Pirms trim gadiem - Biedriņš 18 + 17 AB, Pačulia 14
Tagad 42
Lai kā visi noliktu AB, ja viņš spēlētu , tad Zaza būtu uz dēļiem
Zaza būtu ne tikai uz dēļiem, bet arī nost no laukuma jau pēc pirmā puslaika.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:21, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Bagatski, beidz likt mīnusus!
ej ēd tomātus

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:21, pirms 13 gadiem
Zarna par tievu.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:21, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: vairāk par 30 troikām izmeta, tātad mērķi izpildīja tik ņem un lidini, uzgrūd un Bagijam smaids pa seju!
Teiksu tā,pretīgi skatīties kā viens spēlētājs vnk izvālē visu izlasi!!!

Vāciet brīdinājumu kur norāvies??

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:21, pirms 13 gadiem
Kregatrons rakstīja: Nevis Kaukāza terminātors, bet supergudrais trenneris, kas nav izlasē paņēmis nevienu centra spēlētāju
ne tikai nav centra, bet ari nav aizsardzibas -gruzini lika doubleteam pret Blaus, musejie ta ari pa visu speli aizsardziba pret Pachulia neko nepamainija. Tas ari ir sliktakais no sis speles

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:21, pirms 13 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: Teiksu tā,pretīgi skatīties kā viens spēlētājs vnk izvālē visu izlasi!!!

Vāciet brīdinājumu kur norāvies??
Tas ir labs jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:22, pirms 13 gadiem
sandris rakstīja: Man liekas ,ka Zaza Pačulijas labākā karjeras spēle ,kuru uzdāvināja Latvijas centri ,ja tik nožēlojami taisāmies spēlēt finālturnīrā, tad skaidrs ir viens visiem pretinieku treneriem redzot ,ka Latvija aizsardzībā garajā galā ir nulle ,tā nevar spēlēt , jo Gruzija vel nav nekas salīdzinot ar Franciju,Itāliju, Vāciju,Serbiju nesaprotu kāda jēga braukt uz čempionātu ,ja vispar spēlē nekas labāks nav aizsardzība ir nulle drošvien atkal Bagijs intervija teiks ,ka pirmais puslaiks bija labs , bet otrais vājš , tas nebūs attaisnojums Eiropas čempionātā pēc katras spēles , es uzskatu ,ka tagad Latvija jau bija jārada tuvu tai spēlēi ar ko brauksim uz Eiropas čempionātu
Jā, aizsardzībā bija kļūdas, bet ne tik ļoti trakas, visvairāk mūs nospieda uz garo galu, it kā komanda nav nemaz tik slikta, viss pat būtu samērā normāli, bet ļoti mūs gāž iekšā tas ka nav normāls garais gals, vai vismaz viens pieredzējis centrs pa visu komandu

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:22, pirms 13 gadiem
Es zinu uz ko es uzvārīšos totalizatorā

  +9 [+] [-]

, 2011-08-22 21:22, pirms 13 gadiem
Akseli Vairog!
Paldies par izlasē pavadīto vasaru.
T

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
Vēl divas spēles~priekšā lai piespiestu Latvija basketbola fanus braukt uz kaimiņzemi pēc cigaretēm un alkohola!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas ir labs jautājums.
Koļījies kur norāvi brīdinājumu????Vāāciet????

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā, aizsardzībā bija kļūdas, bet ne tik ļoti trakas, visvairāk mūs nospieda uz garo galu, it kā komanda nav nemaz tik slikta, viss pat būtu samērā normāli, bet ļoti mūs gāž iekšā tas ka nav normāls garais gals, vai vismaz viens pieredzējis centrs pa visu komandu
piekritu - ari Grafs butu loti palidzejis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
Vairogs un Bērzs paliek mājās, ne?

  +5 [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
Sāpīgi, taču atbilstoši komandu līmenim. Ja faktiski šodien gandrīz 4 nulles garajā galā laukumā (izņēmums varbūt Šeļakovs), tad ko var gribēt! Bija kādreiz Latvijā tāds centrs Bernāts, kuru sauca par Miegu, taču viņš salīdzinājumā ar Blauu(Blausu?) ir Useins Bolts!!! Ko Bērziņš svaida troikas, ja nav krītamā diena?! Šodiena pierādīja, ka pēc Jurevičus nav vajadzības nekādas, bet Dairi Bertānu jau nu Bagijam vajadzēja beigās laist laukumā Kuksika vietā - viņš spēlē krietni vien agresīvāk un pārliecinošāk uzbrukumā, kur ceturtajā ceturtdaļā viss gāja pilnīgā grīstē... Jā, kur mums ņemt vismaz pāris Zazas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
debilais Joksts, Blums tiko aizliek svarīgāko metienu garām un šis ar saviem debīlajiem jautājumiem. Kad vienreiz Joksts paliks tikai Eirovīzijā!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
Paculis nekas iipas Blauss tas ir speeksMan liekas es ar savu 183 labak nosegtuKaa apmiizies pizdets...Kambala,Biedrins,Berzins jebkurs no siem apstadinatu lohka..Bet Blauss parodija sory...Cepuri nost arejai linijai cinijaas Strelnieks Blums 10 balles pat neskatoties uz pedejo caurgajienu,

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Zaza ne reizi nemeta 3 pt!
2+1= 3 punkti

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:23, pirms 13 gadiem
Patika pirmais puslaiks! Bet otrajā mūs noraka Pačūlija. 42 punkti vnk zvērs! Patika Blūms,Strēlnieks un Bertāna danks! Veiksmi turpmāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:24, pirms 13 gadiem
atomss rakstīja: Speelei nav ne vainas
Šeļakovs vismaz nedaudz tureejas pretii tam gruziini pāreeji galiigi garaam Freimanis Bērziņs Blaus galiigi lēni nekādas agresivitātes un uz pēdējām minūtēm labāk Kuksika vietā būtu licis Bertānu vismaz agresiivs un aizsardziiba laba
Lika Bertaanu, bet tikai garo Bertaanu, kursh izlasei shajaa gadaa nav noderiigs!

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:24, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: tas pats kas šodien pret Pačuliju. Nu nevaram mēs pret tāda ranga monstriem tikt galā
Ai nu ko tu tur murgu, kāds tev Pačulija pa monstru? Nekā tur no viņa nav, vienkārši mums nav garajā galā ko pretī nolikt, būtu izlase kaut vai biedrs, Pačulija būtu uz ``dēļiem``

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:24, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: 0-6! Bagijs uzsācis vareni, līdz Nets rekordam nav tālu, TAGAD vai NEKAD!
NEKAD vai TAGAD

  +5 [+] [-]

, 2011-08-22 21:24, pirms 13 gadiem
Bruno Pētersons un Trojs Ostlers jau traucās pāri okeānam palīgā

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:24, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Vairogs un Bērzs paliek mājās, ne?
Es jau visus atstātu mājās, bet ja jau tu tā saki, tad es pat nezinu, abi lai paliek mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:25, pirms 13 gadiem
Blaus ļoti Blāvs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:25, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: jokā par māti, gultu un humora šovu pilnīgs bezpriģels!
kuram tad no admiņiem joks nelikās labs???

  -3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:25, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: izraēlai nav labu centru
Nekas, nekas, tur Casspi iemetīs 74.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:26, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Jā, aizsardzībā bija kļūdas, bet ne tik ļoti trakas, visvairāk mūs nospieda uz garo galu, it kā komanda nav nemaz tik slikta, viss pat būtu samērā normāli, bet ļoti mūs gāž iekšā tas ka nav normāls garais gals, vai vismaz viens pieredzējis centrs pa visu komandu
Nu wot tur jau tā lieta , bet vecīt ,tas jau nebus attaisnojums Eiropas čempionātā paskaties kādu fantastisku spēli rāda Francija jau pirmajā turnīra dienā viņi Latviju ''aizsūtīs jāņos'' , jo viņiem ir auguma pārsvars un tālāk jau nav jāmekle pārējie iemesli ,jo ja gribam nospēlēt Eiropas čempionātā cienīgi ir daudzas lietas jāsaprot , ja protams, mums nav tādi centri , bet iet runa ,kā ļaujam Pačuliam izvērsties soda laukumā , tad jau labak taisa piezīmes un lai met kaut vai 30 soda metienus , bet galvenais neļaut sajust smaku grozu tuvumā

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:26, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: jokā par māti, gultu un humora šovu pilnīgs bezpriģels!
atsūtīsi joku??

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:26, pirms 13 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: kuram tad no admiņiem joks nelikās labs???
Siliņam?

  +6 [+] [-]

, 2011-08-22 21:26, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: 2+1= 3 punkti
Tad jau Nowitskim buus 3+1+pret viņu tehnisko beigaas uzsitiis un veel BAgijam tehnisko un uzbrukumaa 10 punkti Dirkam MVP!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:26, pirms 13 gadiem
Kā ir tā ir, uz Pačulijas fona mūsu garie izskatījās pēc maziem zēniem. Jācīnās, jākapājās, respekt par cīņassparu, tā teikt.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:27, pirms 13 gadiem
Bagatskis minūtes pārtraukumos tikai slīpē uzbrukumu,jo aizsardziba mums ir līmenī.Galvenais uzsaukt"Davai veči nokapā aizsardzībā''
Smieklīgi

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:27, pirms 13 gadiem
Kas te notiek letiņu basī......kāpēc taupa Kambi un Biedru..., kāpēc nelaiž laukumā????????????????

Kurš atbildēs par šo cirku?

  +6 [+] [-]

, 2011-08-22 21:27, pirms 13 gadiem
minchux21 rakstīja: Par GER piekriitu, bet FRA nekaa nav... tur galvenais jankaam+bertaanam vecaakajam paarkers jaanosedz
Frančiem nekā neesot

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:27, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Siliņam?
chau kroko...es te Vācieti tresīju par jokiem un bridinājumiem

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:27, pirms 13 gadiem
Justs rakstīja: Kas te notiek letiņu basī......kāpēc taupa Kambi un Biedru..., kāpēc nelaiž laukumā????????????????

Kurš atbildēs par šo cirku?
Andžu ceturtdien manīju kazino, par Kambi neko nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:28, pirms 13 gadiem
Nedabuuju redzeet speeli...kursh no Bertaaniem iedankoja, kaa te dazhi min? Droshi vien Jr....?

  +6 [+] [-]

, 2011-08-22 21:28, pirms 13 gadiem
2008.gads 27.augusts, ar visu Biedriņu un Janičenoku:

Latvija-Gruzija 72:80 (19:22, 15:22, 17:20, 21:16)
Latvija: Janičenoks 18, Biedriņš 18 (17 atl.b.), Blūms 15 (5 kļ.), Bērziņš 12, Vitols 4, Umbraško 2, Veselovs 2, Cipruss 1, Helmanis, Jurevičus, Gabrāns.
Gruzija: V.Boisa 18, Gamgrelidze 14, Pačulija 14, Elliss 10, Citišvilli 9, A.Boisa 5, Cincadze 5, Sanikidze 5.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:28, pirms 13 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: chau kroko...es te Vācieti tresīju par jokiem un bridinājumiem
Viņam jau tie māšu joki, pie kuras nākamreiz ies ciemos, to nezina neviens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:28, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: andrim
Šis te bieži savu admin reputāciju spodrina

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:28, pirms 13 gadiem
virsraksts kā vienmēr līmenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:29, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: un kā? gatavs Andris sezonai?
Pokera?

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:29, pirms 13 gadiem
vienīgi kas kapā - dairis,un abi jāņi varbūt vēl bērziņš

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:29, pirms 13 gadiem
Justs rakstīja: Kas te notiek letiņu basī......kāpēc taupa Kambi un Biedru..., kāpēc nelaiž laukumā????????????????

Kurš atbildēs par šo cirku?
Dabū Biedru laukumā
Un zinot vecos Kambalas izteicienus par pārējās komandas līmeni, nez vai viņš ar šiem puišiem arī kopā spēlētu... Domāju, ka Bagijs spēlē ar to materiālu kas ir.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:29, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: un kā? gatavs Andris sezonai?
tu man to joku atbliezīsi?

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:29, pirms 13 gadiem
ja par Bertāna danku iedotu 7 punktus mēs uzvarētu )))

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:29, pirms 13 gadiem
ST2 rakstīja: Nedabuuju redzeet speeli...kursh no Bertaaniem iedankoja, kaa te dazhi min? Droshi vien Jr....?
Juniors met troikas, danko Dairis.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:30, pirms 13 gadiem
minchux21 rakstīja: Par GER piekriitu, bet FRA nekaa nav... tur galvenais jankaam+bertaanam vecaakajam paarkers jaanosedz
Tu esi muļķis vai kā?
Francijai nekā nēesot paskaties vismaz uz garo galu ,tas ir vismaz 3 galvas tiesas labāks un nemaz nerunāsim par ārējiem līnijas spēlētājiem Batums, Pārkers tie tiešām tev ir nekas
Vecīt, Francija ir komanda ,kas varetu pat cīnīties par medaļām
Komanda ir kļuvusi stabilāka , nekā pērn pirms 2 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:30, pirms 13 gadiem
Kāds var pateikt kāpēc izlasē netika pārbaudīti(varbūt dažiem traumas, neesmu lietas kursā, bet tomēr jautāju) Ernests Kalve, Ronalds Zaķis, Raimonds Vaikulis, Juris Umbraško, Raimonds Gabrāns, Kaspars Kambala?
Un atskaitītie Timermanis, Veselovs ir tiešām labāki par Blausu un Bertānu!Manuprāt izlasē jāspēlē labākajiem, nevis perspektīvajiem, viņu vieta kur progresēt un krāt pieredzi ir klubi, kurs trenējas visu sezonu nevis izlese!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:30, pirms 13 gadiem
Ka Buls ir nopircis komentetaja vietu? Ka tads DILETANTS, var dzit tadas TUPIBAS TIESRAIDE, komentejot LATVIJA IZLASES speli? Vai vins pats sevi nedzird?

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:30, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: 2008.gads 27.augusts, ar visu Biedriņu un Janičenoku:

Latvija-Gruzija 72:80 (19:22, 15:22, 17:20, 21:16)
Latvija: Janičenoks 18, Biedriņš 18 (17 atl.b.), Blūms 15 (5 kļ.), Bērziņš 12, Vitols 4, Umbraško 2, Veselovs 2, Cipruss 1, Helmanis, Jurevičus, Gabrāns.
Gruzija: (rezultatīvākie) Boisa 18, Pačulia 14.
Tad Gruziiņi nespeleejaas kaa kaķis ar Peli pirmo puslaiku palaida apzinaati!

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:30, pirms 13 gadiem
ST2 rakstīja: Nedabuuju redzeet speeli...kursh no Bertaaniem iedankoja, kaa te dazhi min? Droshi vien Jr....?
NBA topu cienigs danks, no speletaaja, kas spelee Eiropaa- neko taadu neesmu redzeejis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:31, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Tad Gruziiņi nespeleejaas kaa kaķis ar Peli pirmo puslaiku palaida apzinaati!
da labi.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:31, pirms 13 gadiem
KalejsE rakstīja: Kāds var pateikt kāpēc izlasē netika pārbaudīti(varbūt dažiem traumas, neesmu lietas kursā, bet tomēr jautāju) Ernests Kalve, Ronalds Zaķis, Raimonds Vaikulis, Juris Umbraško, Raimonds Gabrāns, Kaspars Kambala?
Un atskaitītie Timermanis, Veselovs ir tiešām labāki par Blausu un Bertānu!Manuprāt izlasē jāspēlē labākajiem, nevis perspektīvajiem, viņu vieta kur progresēt un krāt pieredzi ir klubi, kurs trenējas visu sezonu nevis izlese!
starp citu jā,kur Kalve???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:31, pirms 13 gadiem
ST2 rakstīja: Nedabuuju redzeet speeli...kursh no Bertaaniem iedankoja, kaa te dazhi min? Droshi vien Jr....?
Uģis Joksts iedankoja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:31, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: andris teica, ka nedrīkst tā jokot
atbliez vēstuli,ne jau te

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:31, pirms 13 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: starp citu jā,kur Kalve???
Komentee sportacentraa

 +13 [+] [-]

, 2011-08-22 21:31, pirms 13 gadiem
Jaundraftētā NBA zvaigzne vienkārši monstrs. Jau jauniešos uguņoja. No metieniem 30, ko esmu redzējis ir iemetis precīzi divus. Var jau būt, ka iekrīt tieši tad, kad galvu aizgriežu. Nākošreiz aiztaisīšu acis. Un diez vai pat man prātā ienāktu pēdējās sekundēs gruzīņu septīto mugurā pie centra līnijas iestumt....
P.s. tas tā nieles, bet vispār es labāk šo komandu atbalstu nekā mūsu basketbola nopulveroto "zelta" jaunatni.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:31, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: , tam ar gatavs?
Kurš tai nav gatavs. Labi, bet ja nopietni, tad lai Andris saved kārtībā veselību. Īstenībā man visvairāk žēl ir Blūma, cerams, ka šis netiks padarīts par vienīgo grēkāzi iekš fiasko Šauļos.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:32, pirms 13 gadiem
bez pārsteigumiem

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:32, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurš tai nav gatavs. Labi, bet ja nopietni, tad lai Andris saved kārtībā veselību. Īstenībā man visvairāk žēl ir Blūma, cerams, ka šis netiks padarīts par vienīgo grēkāzi iekš fiasko Šauļos.
Blūms,Strēlnieks,Kuksiks būs grēkāži,jo vienīgi kas kaut cik stabili visu spēli aizvada...

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:34, pirms 13 gadiem
ehhh... labāk būtu dzēruši aliņu brīvajā laikā un izlasē nokapājuši (par vecajiem), nekā pie ūdens glāzes katru vakaru meklēt neiespējamo - kā uzvarēt

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:34, pirms 13 gadiem
bertrans danku ielika u latvijas tautai ar to pietiek merkjis chempi bus katra spele uztaisit pa dankam neskatoties ne uz ko !

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:34, pirms 13 gadiem
Kuksika punkti sodien loti pietruka, nebija sodien vina diena diemzel, ir redzet dzeks ladejam trulus ka traks.

  +6 [+] [-]

, 2011-08-22 21:34, pirms 13 gadiem
Kurš atbildēs? Bagijs taču! Ja visiem sakarīgajiem Latvijas centriem problēmas ar identitāti (nevis veselību utml.) savas valsts izlasē, tas kas tad cits var sanākt? Šodien puslīdz nospēlēja tikai Šeļakovs, pārējie - autā... Ja Nr. 20 smadzenes strādā vēl lēnāk par kājām, kuras kustas gliemeža cienīgā ātrumā, tad ko tur gaidīt. Baigi smagi jau ies Latvijai tajā Eiropas čempī, bet nu tāds tas rasklads šoreiz ir. Iespējams, Bagijs kļūdījās ar Veselova atskaitīšanu - Paška par tiem atstātajiem ceturtajiem un pat piektajiem numuriem noteikti labāks, ar čangaļa nekaunību un cīņassparu, kura tā īsti nav nevienam no garā gala - un Bērziņa iedzimtajai nervozitātei ar cīņassparu patiešām nav nekāda sakara!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:35, pirms 13 gadiem
lolersk8er rakstīja: Juniors met troikas, danko Dairis.
Mja, nu oki, es vnk. uzreiz atcereejos, ka Dāvis ir vinnējis Slovēnijas all stars dunk konkursā, tāpēc nodomāju ka tas ir viņš kas nozibsnīja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:36, pirms 13 gadiem
Ko mēs dariisim pret finaala MVP Dirku un Finaala MVP PArkeru? Labaak, lai tuseteeju paaudze dzer un spelee liidziigi un zaudee nevis jaunieshi aizbrauc kaa tuuristi un zaudee ar -30! Ja Bagijs nems jaunos izlasee nevis labaakos, tad intrese nebuus!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:36, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: NBA topu cienigs danks, no speletaaja, kas spelee Eiropaa- neko taadu neesmu redzeejis.
Blēē..., tak ieliek kāds jūtrubā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:37, pirms 13 gadiem
Paškas atskaitīšana nebij labs lēmums.Viņš vismaz sagādā problēmas zem groziem.uzbrukumā arī ja vajag var pustālo uzbliezt

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:37, pirms 13 gadiem
Buivolam - tu neredzēji Dāvi Bertānu U-19 izlases mačā pret Krieviju pirms PČ Valmierā, tur viņš sameta gandrīz visu, ko palaida groza virzienā! Viņam viss vēl priekšā, un būs vien labi, ja viņu nevis Jureviču paņems uz Lietuvu.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:37, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: bertrans danku ielika u latvijas tautai ar to pietiek merkjis chempi bus katra spele uztaisit pa dankam neskatoties ne uz ko !
pēdējie 3 čempji ir tā izgāzti, ka tagad var būt tikai labāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:38, pirms 13 gadiem
HOSSSSA rakstīja: Pachulia zvers..
skumji, bet tikai pret Bagatska Latviju
a citi vinu noslaucīs ar buldozeru....
tava teiktaja var saprast , ka gruzīni paņems Kausu?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:38, pirms 13 gadiem
NBA soliņa sildītājs iznīcināja Latvijas izlasi. Malači veči, bez aizsardzības būs skaists, bet zaudēts basketbols.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:39, pirms 13 gadiem
Andrejs jau kā parasti- vainīgi tiesneši. Ģenerālis piebalso. Kur tādus murgus var izraut?

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:40, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Ko mēs dariisim pret finaala MVP Dirku un Finaala MVP PArkeru? Labaak, lai tuseteeju paaudze dzer un spelee liidziigi un zaudee nevis jaunieshi aizbrauc kaa tuuristi un zaudee ar -30! Ja Bagijs nems jaunos izlasee nevis labaakos, tad intrese nebuus!
Nu lai tādi Pačulijas un Nowitzki liek pa 40 punktiem. Šodien lielākā nelaime bija 3.ceturtdaļas sākumā, kad ļāvām šiem 4 truļus iemest. Viens spēli neuzvarēsi!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:40, pirms 13 gadiem
Mord rakstīja: pēdējie 3 čempji ir tā izgāzti, ka tagad var būt tikai labāk.
Par izgaastiem nevareetu teikt, jo pretii bija Basketbola lielvalstis! UN Katraa chempii bija pa uzvarai! Nu vieniigi izgaasts vareetu buut zaudeejums pret Portugaaļiem!Jadomaa reali 1,7 milijoni pret 40milijoniem iedziivotaaju un tu gribi, lai LV uzvar!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:41, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Andrejs jau kā parasti- vainīgi tiesneši. Ģenerālis piebalso. Kur tādus murgus var izraut?
A ko vispār ģenerālis tagad nodarbojas, ja neskaita ka GUDRI ar Buļļu runā? trenē kaut ko?

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:41, pirms 13 gadiem
jā, ja jau neīpaši tāds stabils NBA spēlētājs kā Pačulia samet tik daudz punktu mūsu izlasei, tad bail iedomāties, kas notiks kad mums pretī stāsies pats DIRKS NOVITZKIS

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:41, pirms 13 gadiem
minchux21 rakstīja: Par GER piekriitu, bet FRA nekaa nav... tur galvenais jankaam+bertaanam vecaakajam paarkers jaanosedz
Bertānam Pārkeru Jānītis krampēs šo

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:42, pirms 13 gadiem
Mord rakstīja: Nu lai tādi Pačulijas un Nowitzki liek pa 40 punktiem. Šodien lielākā nelaime bija 3.ceturtdaļas sākumā, kad ļāvām šiem 4 truļus iemest. Viens spēli neuzvarēsi!!!
Nu, jaa, bet ja LV nav neviens, tad uzvareet pat teoreetiski nav iespeejami!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:42, pirms 13 gadiem
crosbynr1 rakstīja: jā, ja jau neīpaši tāds stabils NBA spēlētājs kā Pačulia samet tik daudz punktu mūsu izlasei, tad bail iedomāties, kas notiks kad mums pretī stāsies pats DIRKS NOVITZKIS
Domā Novicki turēs arī laukumā pie +20 tikai, lai salādētu prikola pēc 50 ačus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:44, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Par izgaastiem nevareetu teikt, jo pretii bija Basketbola lielvalstis! UN Katraa chempii bija pa uzvarai! Nu vieniigi izgaasts vareetu buut zaudeejums pret Portugaaļiem!Jadomaa reali 1,7 milijoni pret 40milijoniem iedziivotaaju un tu gribi, lai LV uzvar!
lieliska loģika! Tāda sajūta, ka leišiem 80 milj iedzīvotāju!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:44, pirms 13 gadiem
Art_Is rakstīja: A ko vispār ģenerālis tagad nodarbojas, ja neskaita ka GUDRI ar Buļļu runā? trenē kaut ko?
Cik saprotu, tad trenēšanu metis pie malas, uzskatu, ka viņām jālaužas politikas lauciņā, lai var savai sirdslietai izsist kādu lieku kapeiku.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 21:46, pirms 13 gadiem
Mord rakstīja: lieliska loģika! Tāda sajūta, ka leišiem 80 milj iedzīvotāju!
Leišiem ir fantastiska kadru selekcija, arī tradīcijas un basketbola infrastruktūra, piramīda, milzīgs tautas atbalsts un pašvaldību kā arī valsts finansējums. Saliekot šīs sastāvdaļas un pievienojot šķipsniņu mīlestību pret spēli sanāk šāds gala iznākums.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:46, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Nu, jaa, bet ja LV nav neviens, tad uzvareet pat teoreetiski nav iespeejami!
pietiks ar to, ka Latvijai būs 6, kas pa 10 punktiem iemet.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:46, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Cik saprotu, tad trenēšanu metis pie malas, uzskatu, ka viņām jālaužas politikas lauciņā, lai var savai sirdslietai izsist kādu lieku kapeiku.
Nu jā, runāt viņam nesanāk sliktāk, kā vienam otram politiķim

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:47, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bertānam Pārkeru Jānītis krampēs šo
Dairis ir tīri labs aizsardzībā

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:47, pirms 13 gadiem
Paldies..., labas ziņas
Krokodils rakstīja: Andžu ceturtdien manīju kazino, par Kambi neko nezinu.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:48, pirms 13 gadiem
Nē, nu tak brauciet Latvijas basketa fani uz Lietavu, pavērošu Jūsu atbalstu Lietuvā pa TV!
Cerēsim, ka nebūs , kā Vācijas Bundesligas čempī uz laukuma izkārnījumi no faniem , bet Dāvim dāvanā banāns!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:48, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Dairis ir tīri labs aizsardzībā
Ja Pārkeru segs Bertāns, tad tas būs kā nba 2k11, kur ieskrienoties ar Pārkeru, pārskrien laukumu, izej cauri un 2 punkti. Zinot mūsu garos 2+1

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:48, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Par izgaastiem nevareetu teikt, jo pretii bija Basketbola lielvalstis! UN Katraa chempii bija pa uzvarai! Nu vieniigi izgaasts vareetu buut zaudeejums pret Portugaaļiem!Jadomaa reali 1,7 milijoni pret 40milijoniem iedziivotaaju un tu gribi, lai LV uzvar!
iedzīvotaju skaitam nav nekāda sakara ar sporta sasniegumiem,galvenais ir sporta popularizēšana,un laba selekcija.
Īslande ar 300.000 iedzīvotājiem visā valstī (mazāk nekā puse no Rīgas) ir viena no vadošajām handbola pasaulē

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:48, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Leišiem ir fantastiska kadru selekcija, arī tradīcijas un basketbola infrastruktūra, piramīda, milzīgs tautas atbalsts un pašvaldību kā arī valsts finansējums. Saliekot šīs sastāvdaļas un pievienojot šķipsniņu mīlestību pret spēli sanāk šāds gala iznākums.
Oooo! Vēl viens, kurš uzskata, ka tā gada Por izlase bija potenciāli spēcīgāka Ok, pierunājāt - uzvara pārt Horvātiju ir lielākā Latvijas basketbola cūcene!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:49, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: iedzīvotaju skaitam nav nekāda sakara ar sporta sasniegumiem,galvenais ir sporta popularizēšana,un laba selekcija.
Īslande ar 300.000 iedzīvotājiem visā valstī (mazāk nekā puse no Rīgas) ir viena no vadošajām handbola pasaulē
Omg, tagad te nāks hokejisti un handbolisti, kur izlases augstā līmenī ir zem 20

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:49, pirms 13 gadiem
Mord rakstīja: lieliska loģika! Tāda sajūta, ka leišiem 80 milj iedzīvotāju!
A Leishiem tas ir populaaraakais sporta veids a LV ir Hokejs Dinamo! Tur mees esam pasaules elitee!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:49, pirms 13 gadiem
crosbynr1 rakstīja: jā, ja jau neīpaši tāds stabils NBA spēlētājs kā Pačulia samet tik daudz punktu mūsu izlasei, tad bail iedomāties, kas notiks kad mums pretī stāsies pats DIRKS NOVITZKIS
101 punktu gūs!!!!!...

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:50, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: A Leishiem tas ir populaaraakais sporta veids a LV ir Hokejs Dinamo! Tur mees esam pasaules elitee!

ar savu amatieru čempi mēs pēc 5-10 gadiem par eliti sapņosim

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:50, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: A Leishiem tas ir populaaraakais sporta veids a LV ir Hokejs Dinamo! Tur mees esam pasaules elitee!
Latvija pasaules hokeja elitē?smejies?
Leiši var samalt ASV basketā,bet mēs Kanādu hokejā?

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:51, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: A Leishiem tas ir populaaraakais sporta veids a LV ir Hokejs Dinamo! Tur mees esam pasaules elitee!
pēc 3-4 gadiem... domāju ka arī tur vairs nebūsim elitē... nav sakārtotas saimniecības

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:52, pirms 13 gadiem
Labi, tās ir tikai fantasmogoriskas fantāzijas!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 21:52, pirms 13 gadiem
Mord rakstīja: Oooo! Vēl viens, kurš uzskata, ka tā gada Por izlase bija potenciāli spēcīgāka Ok, pierunājāt - uzvara pārt Horvātiju ir lielākā Latvijas basketbola cūcene!
Ja speleetu pirmais sastaavs pret esosho LV sastaavu, tad KAmbis , AB pat Peetersons izardiitu groza apakshu ar 30+ punktiem!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:53, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Ja speleetu pirmais sastaavs pret esosho LV sastaavu, tad KAmbis , AB pat Peetersons izardiitu groza apakshu ar 30+ punktiem!
vienīgais ko viņi izārdītu ir viesnīca, bet augstākminētais nesanāks...

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:54, pirms 13 gadiem
Nav jau tik traki => Latvijas kanoisti ieguva vairakas celazīmes uz Olimpa spēlēm!...

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:54, pirms 13 gadiem
wolmar rakstīja: Buivolam - tu neredzēji Dāvi Bertānu U-19 izlases mačā pret Krieviju pirms PČ Valmierā, tur viņš sameta gandrīz visu, ko palaida groza virzienā! Viņam viss vēl priekšā, un būs vien labi, ja viņu nevis Jureviču paņems uz Lietuvu.
Tiešām neredzēju...Var jau būt. Es tik par to, lai puisim veicas un pirms laika nelido debesīs. Savādāk tāds dullais Dauka vien iznāks

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:54, pirms 13 gadiem
Kas notika 2 puslaika

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:55, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Latvija pasaules hokeja elitē?smejies?
Leiši var samalt ASV basketā,bet mēs Kanādu hokejā?
Nu pasaki cik biezhi basketaa Leishi var to izdariit? Vienu reizi uzvar, tas neskaitaas a Hokejaa Mēs Krievus esam paņemushi, Zviedrus,Amiishus vairakas reizes! Zhalgiris pat Eiroliiga knapi Top16 tiek Dinamo parvar pirmo play off kaartu!

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:56, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Ja speleetu pirmais sastaavs pret esosho LV sastaavu, tad KAmbis , AB pat Peetersons izardiitu groza apakshu ar 30+ punktiem!
esi lūdzu adekvāts ))

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 21:56, pirms 13 gadiem
Art_Is rakstīja: pēc 3-4 gadiem... domāju ka arī tur vairs nebūsim elitē... nav sakārtotas saimniecības
Tad, kad Nosprāgs Kirovs, tpfu tpfu tpfu lai viņam vēl ilgs mūžs, tad arī nomirs Latvijas hokejs.

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 21:56, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Nu pasaki cik biezhi basketaa Leishi var to izdariit? Vienu reizi uzvar, tas neskaitaas a Hokejaa Mēs Krievus esam paņemushi, Zviedrus,Amiishus vairakas reizes! Zhalgiris pat Eiroliiga knapi Top16 tiek Dinamo parvar pirmo play off kaartu!
Nu jā mums ir olimpiādes medāļi un vispār rullējam grupā par 1/2 vietu

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:57, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: vienīgais ko viņi izārdītu ir viesnīca, bet augstākminētais nesanāks...
Visas spelees zaudeejam ar sho sastaavu, tad speleejaaam liidziigi un zaudeejaam reizeem uzvareejaam! Tas tomeer ir labaak!
Kapēc, tad Demoletaaji dzeeraaji ir labaaki nekaa paklausiigie?

  +5 [+] [-]

, 2011-08-22 21:58, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Nu pasaki cik biezhi basketaa Leishi var to izdariit? Vienu reizi uzvar, tas neskaitaas a Hokejaa Mēs Krievus esam paņemushi, Zviedrus,Amiishus vairakas reizes! Zhalgiris pat Eiroliiga knapi Top16 tiek Dinamo parvar pirmo play off kaartu!
beidz smīdināt tautu.

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:58, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Visas spelees zaudeejam ar sho sastaavu, tad speleejaaam liidziigi un zaudeejaam reizeem uzvareejaam! Tas tomeer ir labaak!
Kapēc, tad Demoletaaji dzeeraaji ir labaaki nekaa paklausiigie?
atgādini cik reizes pēc kārtas neizpildīja uzdevumu tikt ārā no grupas, zaudēja pat Portugālei, kas ir vēl stulbāk, kā Latvijas zāģi itālijai un japanai

     [+] [-]

, 2011-08-22 21:59, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu jā mums ir olimpiādes medāļi un vispār rullējam grupā par 1/2 vietu
Leishiem ir bijis pliks Saboanis, bet LV hokejaleģendas Balderis,Irbe,OZO,Kerch
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:00, pirms 13 gadiem
HOSSSSA rakstīja: Pachulia zvers..
kāds vēl zvērs? būtu Biedriņš tad ātri ierādītu viņam vietu..

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 22:00, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Latvija pasaules hokeja elitē?smejies?
Leiši var samalt ASV basketā,bet mēs Kanādu hokejā?
ko Tu sauc par eliti?

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 22:00, pirms 13 gadiem
Gribētu dzirdēt Bagija komentāru par Zāģu 1,2,3... sērijām....

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:00, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: atgādini cik reizes pēc kārtas neizpildīja uzdevumu tikt ārā no grupas, zaudēja pat Portugālei, kas ir vēl stulbāk, kā Latvijas zāģi itālijai un japanai
Gribi dereet, ka ar shaadu sastaavu netiksim araa no grupas pat nevineesim ne speeli eč ! ?

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 22:01, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Leishiem ir bijis pliks Saboanis, bet LV hokejaleģendas Balderis,Irbe,OZO,Kerch
ko tu pīpē veci?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:01, pirms 13 gadiem
Ja Freimis tā speles tad driz vien zaudes vietu pamatsastāvā. Tik vien bija kā paspīdēja pret leišu studentiem, bet parejas speles nav bijuši ipaši vieksmīgas... mazais gals gan malači, ipašs prieks par abiem Jankām un Dairi.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:02, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tad, kad Nosprāgs Kirovs, tpfu tpfu tpfu lai viņam vēl ilgs mūžs, tad arī nomirs Latvijas hokejs.
++++

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 22:02, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: ko tu pīpē veci?
Sportā pīpet nevar

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 22:04, pirms 13 gadiem
Grēbers rakstīja: ko Tu sauc par eliti?
Hokeja elitē ir konandas ar normālu čempionātu,ar vismaz 30 NHL spēlētājiem vēsturē:
USA
CAN
RUS
FIN
SWE
CZE
SVK
GER

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 22:05, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Hokeja elitē ir konandas ar normālu čempionātu,ar vismaz 30 NHL spēlētājiem vēsturē:
USA
CAN
RUS
FIN
SWE
CZE
SVK
šveice

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:06, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Hokeja elitē ir konandas ar normālu čempionātu,ar vismaz 30 NHL spēlētājiem vēsturē:
USA
CAN
RUS
FIN
SWE
CZE
SVK
Tad jau Leishi arii nav Basketa Elitee, jo NBA kaut kaa neredzu pat 5 leishus shobriid un vispaar basketa veesturee 30 nav kopaa!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-22 22:07, pirms 13 gadiem
Reon rakstīja: Sportā pīpet nevar
es gan redzēju Sandi Valteru pīpējam) takā var

  -3 [+] [-]

, 2011-08-22 22:08, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: es gan redzēju Sandi Valteru pīpējam) takā var
Viņš piipee, bet met labaak 3pt nekaa shii briizha izlase kopaa!

  +4 [+] [-]

, 2011-08-22 22:10, pirms 13 gadiem
Viens pats Novickis nekad nevines Latvijas izlasi, ja ari vins sametis 60 punktus pret Latviju. Da vins pat pret Maiami var 40 saladet...par ko tur brinities. Galvenais ir parejos vaciesus izolet.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:10, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau Leishi arii nav Basketa Elitee, jo NBA kaut kaa neredzu pat 5 leishus shobriid un vispaar basketa veesturee 30 nav kopaa!
Nesalīdzini basketu un hokeju. Spēlētāju resursi un izplatība, un īpatnības anv salīdzināmas. Nevelti nba maksā 2x vairāk kā nhl

  +6 [+] [-]

, 2011-08-22 22:10, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Nu pasaki cik biezhi basketaa Leishi var to izdariit? Vienu reizi uzvar, tas neskaitaas a Hokejaa Mēs Krievus esam paņemushi, Zviedrus,Amiishus vairakas reizes! Zhalgiris pat Eiroliiga knapi Top16 tiek Dinamo parvar pirmo play off kaartu!
labi, ja tavs dzimšanas gads ir pēc 1995, tad šāds spriedums ir piedodams. It īpaši spriedums par Žalgiri...

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:12, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau Leishi arii nav Basketa Elitee, jo NBA kaut kaa neredzu pat 5 leishus shobriid un vispaar basketa veesturee 30 nav kopaa!
es runāju par hokeju uz to brīdi.
Bet leišu 5 rangs pasaulē kaut ko saka.ne?
un 8 NBA spēlētāji
Martynas Andruškavičius
Židrunas Ilgauskas
Linas Kleiza
Arvydas Macijauskas
Šarunas Marčuļonis
Darius Songaila
Arvydas Sabonis
Šarunas Jasikiavičus

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:12, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Leishiem ir bijis pliks Saboanis, bet LV hokejaleģendas Balderis,Irbe,OZO,Kerch
Balderis , kurš žoltoku par nulli nolamāja?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:13, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Leishiem ir bijis pliks Saboanis, bet LV hokejaleģendas Balderis,Irbe,OZO,Kerch
Kerch vislielākā leģenda īpaši uz pasaules fona nu nez čalīt...

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 22:14, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Kerch vislielākā leģenda īpaši uz pasaules fona nu nez čalīt...
LAČ leģenda 40 gados apspēlēja LAČ amatieru sacensībās

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:18, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: es runāju par hokeju uz to brīdi.
Bet leišu 5 rangs pasaulē kaut ko saka.ne?
un 8 NBA spēlētāji
Martynas Andruškavičius
Židrunas Ilgauskas
Linas Kleiza
Arvydas Macijauskas
Šarunas Marčuļonis
Darius Songaila
Arvydas Sabonis
Šarunas Jasikiavičus
Uz shii briizha foona Labaakajam Leishu speleetajam NBA alga gadaa neparsniedz 5 Milijonus, bet A.Biedriņa jeb Garaa Coyota alga ir krietni lielaaka 9 citroni! Kas tad taa par eliti! Itaaļi pagaajusho gad pat netika uz eč viņiem pashmaaju chempis ir labs un klubi slaveni speleetaaji labi, bet netika!

  -3 [+] [-]

, 2011-08-22 22:18, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Kerch vislielākā leģenda īpaši uz pasaules fona nu nez čalīt...
Amiishu vartsargs visu muuzhu atcereesies kerchu!

  +5 [+] [-]

, 2011-08-22 22:20, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Amiishu vartsargs visu muuzhu atcereesies kerchu!
Ikviens no mums Kerču atcerēsies, viņu vienkārši nevar aizmirst!

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:25, pirms 13 gadiem
Tuvojas hokeja sezona!
Līdz ar to basketa lūzeru etaps beidzies.....pat šajā basketbola topika....Pirms Eiropas čempja.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-08-22 22:27, pirms 13 gadiem
Palasīju komentārus un uznāca ņirdziens.Biedriiņš noliktu Pačulia,lai arī tas gruzīnu zēns ir NBA rezervists,tomēr metiens no pustālās,caurgājiens ir klasi augstāks par mūsu NBA Zvaigzni. Nelsons pareizi teica,ka mūsu superstāram sodi jāmet no apakšas,nav ko tagad zīmēties kazino,lai brauc pie Pačulias,tas ierādīs kā jāmet sodiņi.Vispār gruzīnu garo caurgājiena tehnika ir augstā līmenī,un žēl,ka Biedriņam izpalika turku skola,varbūt mūsu garie laicīgi jāaizsūta uz Lietuvu,Turciju,Serbiju,lai apgūst metiena,caurgājiena,kāju darbības,dribla pamatus.Tad beidzot būs taustāms labums.Gruzīni jau arī uzvarēja pateicoties garo sniegumam un mūsu 3-punktnieku kanonāde nenostrādāja.Blūms vienkārši zvērs.Tā kā šobrīd nespēlē labākie Latvijas dzērāji,tad iztrūkst Latvijas meistarīgākais 1 piecnieks,kas nav mazsvarīgi.Izlasei noderētu Grafs,Kambala,arī Cipruss,lai jau uzspēlē atvadu maču,nevis uzsvaru likt tikai uz jaunajiem.Veselovs un Timermanis arī savu pieredzi palīdzētu. Jebkurā spēļu komandā jābūt jaunības un pieredzes sakausējumam.
Vairāk jāizmanto Jurēvičus,Meijeris.Vairogs,ja ir pārliecība,tad arī iemetīs savu metienu.Bet pieredze nāks tikai ar laiku,tā kā nav ko saspringt

  +3 [+] [-]

, 2011-08-22 22:31, pirms 13 gadiem
Shnep aizej! tu esi 50% no nelaimes, kuras delj nemaz labakie nevelas uz izlasi nakt.

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:33, pirms 13 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tapēc jau pie mums neiet nekas uz augšu, ka pilna valsts mums ar tādiem nūģiem kā tu - ko ta mēs, mēs jau neko nevaram, mums viss ir slikti utt...
Gribēji teikt, ka labāk uz čempi vispār nebraukt?
Saprotu, ka mums kāda uzvara spīd pie ļoti lielas veiksmes, bet vienalga, viss ir puiku rokās, kājās un galvās...
Un es ļoti ceru, ka šis parādīs, ka var kaut ko arī izdarīt bez mūsu ''princīšiem''...
Man viss ir ļoti labi, galvenais, ka man un manai ģimenei ir labi, par tādu izlasi man ir dziļi pie kājas, fanoju par ko gribu- basketā par leišiem, hokejā Minskas Dinamo, futbolā Manchester City , tas ir pavisam normāli.

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:34, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Latvija pasaules hokeja elitē?smejies?
Leiši var samalt ASV basketā,bet mēs Kanādu hokejā?
Ko tu muldi?? Leiši var sam... ko??? ASV nevar samalt pat Spānija.
Mēs apzināmies, ka šī izlase ir paaudžu maiņas un spiestas nepieciešamības rezultātā radusies un ar to ir jātiek galā.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:35, pirms 13 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tapēc jau pie mums neiet nekas uz augšu, ka pilna valsts mums ar tādiem nūģiem kā tu - ko ta mēs, mēs jau neko nevaram, mums viss ir slikti utt...
Gribēji teikt, ka labāk uz čempi vispār nebraukt?
Saprotu, ka mums kāda uzvara spīd pie ļoti lielas veiksmes, bet vienalga, viss ir puiku rokās, kājās un galvās...
Un es ļoti ceru, ka šis parādīs, ka var kaut ko arī izdarīt bez mūsu ''princīšiem''...
A deeļ taadiem kaa tu nespelee izlasee AB,Janichenoks,Kambala,KB,KV,SV,AŠ,RG!

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:37, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: A deeļ taadiem kaa tu nespelee izlasee AB,Janichenoks,Kambala,KB,KV,SV,AŠ,RG!
Janičenokam ir trauma murmuli

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:40, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Janičenokam ir trauma murmuli
tu nevari iedomaaties kapēc visiem shiem speleetaajiem uzrodas tieshi pirms izlases vasaaraa kaut kaadas traumas? Viņi vnk negrib speleet izlasee, jo lidzjuteeji vi;nus apsaukaa un vadiiba ir galiigaa d.........

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:41, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau Leishi arii nav Basketa Elitee, jo NBA kaut kaa neredzu pat 5 leishus shobriid un vispaar basketa veesturee 30 nav kopaa!
visvairāk ārzemju spēlētāju NBA vēsturē no vienas valsts ir 14-no Serbijas.Tad sanāk neviens nav elitē?
Vai tev skolas gaitām nav jāgatavojās gadienā?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:41, pirms 13 gadiem
dāvis noraka galotni ar savu lempību

     [+] [-]

, 2011-08-22 22:47, pirms 13 gadiem
Varbūt esmu akls, bet visas spēles laikā neredzēju, ka Bagijs kaut ko darītu, lai komanda kaut kā īpaši segtu ZAZU. Pat nebija mēģinājuma likt double team, ne uzlikt kādam individuālo uzdevumu pret viņu , nekā...Ja uz tādu dievpalīgu (cerot, ka aizmetrīs garām) Bagijs paļausies arī EČ, tad nav uz ko cerēt.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-22 22:49, pirms 13 gadiem
xZ rakstīja: Varbūt esmu akls, bet visas spēles laikā neredzēju, ka Bagijs kaut ko darītu, lai komanda kaut kā īpaši segtu ZAZU. Pat nebija mēģinājuma likt double team, ne uzlikt kādam individuālo uzdevumu pret viņu , nekā...Ja uz tādu dievpalīgu (cerot, ka aizmetrīs garām) Bagijs paļausies arī EČ, tad nav uz ko cerēt.
da ka sāka lādēt sākumā tā līdz pašam galam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 23:00, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: vai tad leiši ir maluši USA basketā? kas tie par pekstiņiem... un A grupa kur Latvija spēlē jau n-tos gadus nav uzskatāma par pasaules hokeja eliti? Lietuvai līdz Latvijas hokeja sasniegumiem ir tikpat tālu cik mums līdz viņu basketa
leiši ir uzvarējuši ASV un ne vienu reizi,muļļa ja nav zināšanu tad vismaz nerādi tik atklāti savu nekompitenci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 23:07, pirms 13 gadiem
Kregatrons rakstīja: Nevis Kaukāza terminātors, bet supergudrais trenneris, kas nav izlasē paņēmis nevienu centra spēlētāju
Nav mums viņu, labi Kambala var iemest, bet pret zazu arī ne cik neietu, nerunāsim par AB. Ne par velti Zazu sešus gadus Atlantā tur.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 23:08, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: vai tad leiši ir maluši USA basketā? kas tie par pekstiņiem... un A grupa kur Latvija spēlē jau n-tos gadus nav uzskatāma par pasaules hokeja eliti? Lietuvai līdz Latvijas hokeja sasniegumiem ir tikpat tālu cik mums līdz viņu basketa
Latvija ar savu ''spēlēšanu'' drīzāk izdzīvošanu elitē neko nepierāda.vienu brīdi augstāko līgu gribēja samazināt līdz 12 komandām,un viens Fazela lēmums liegtu iespēju spēlēt elitē.šogad pat 16 komandu konkurencē knapi nepalikām pēdējie.takā ja ņem visu kopā par sasniegumiem to visu nosaukt ļoti grūti

     [+] [-]

, 2011-08-22 23:08, pirms 13 gadiem
Disks 1995 rakstīja: Palasīju komentārus un uznāca ņirdziens.Biedriiņš noliktu Pačulia,lai arī tas gruzīnu zēns ir NBA rezervists,tomēr metiens no pustālās,caurgājiens ir klasi augstāks par mūsu NBA Zvaigzni. Nelsons pareizi teica,ka mūsu superstāram sodi jāmet no apakšas,nav ko tagad zīmēties kazino,lai brauc pie Pačulias,tas ierādīs kā jāmet sodiņi.Vispār gruzīnu garo caurgājiena tehnika ir augstā līmenī,un žēl,ka Biedriņam izpalika turku skola,varbūt mūsu garie laicīgi jāaizsūta uz Lietuvu,Turciju,Serbiju,lai apgūst metiena,caurgājiena,kāju darbības,dribla pamatus.Tad beidzot būs taustāms labums.Gruzīni jau arī uzvarēja pateicoties garo sniegumam un mūsu 3-punktnieku kanonāde nenostrādāja.Blūms vienkārši zvērs.Tā kā šobrīd nespēlē labākie Latvijas dzērāji,tad iztrūkst Latvijas meistarīgākais 1 piecnieks,kas nav mazsvarīgi.Izlasei noderētu Grafs,Kambala,arī Cipruss,lai jau uzspēlē atvadu maču,nevis uzsvaru likt tikai uz jaunajiem.Veselovs un Timermanis arī savu pieredzi palīdzētu. Jebkurā spēļu komandā jābūt jaunības un pieredzes sakausējumam.
Vairāk jāizmanto Jurēvičus,Meijeris.Vairogs,ja ir pārliecība,tad arī iemetīs savu metienu.Bet pieredze nāks tikai ar laiku,tā kā nav ko saspringt
Viens no labakajiem komentiem par šo spēli....
.....es jau te vairāk ar sarkazmu.....
Bagatskis ir priecīgs par pirmo, tad par otro puslaiku , tad par 5 minūtēm vienā no četriem periodiem...
...tātad - LATVIJA parādīs savu spēku (nevarību) Lietuvā....
Es domāt , ka Uzvaras šogad Lietuvā nebūs(nu nav azarta kas vecajiem dzērājiem), bet mani mazbērni kādreiz redzēs....

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 23:11, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Latvija ar savu ''spēlēšanu'' drīzāk izdzīvošanu elitē neko nepierāda.vienu brīdi augstāko līgu gribēja samazināt līdz 12 komandām,un viens Fazela lēmums liegtu iespēju spēlēt elitē.šogad pat 16 komandu konkurencē knapi nepalikām pēdējie.takā ja ņem visu kopā par sasniegumiem to visu nosaukt ļoti grūti
Fazels ir tikai zobuārsts hokejā, nu jau basketbolā raus zobus!...žēl ka ne Latvijas Futbola zobiem pieķersies...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-22 23:12, pirms 13 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nu jau, nu jau - kad amīši savāc savu spēcīgāko sastāvu - tad leišiem nav nekādu variantu... Pat bez daudziem lielajiem stāriem PČ 2010 LIT atrāvās no USA tā ka nosmird...
un tomēr-Latvijas ''sasniegumi'' hoķī nobāl Lietuvas basketbola sasniegumu priekšā

     [+] [-]

, 2011-08-22 23:20, pirms 13 gadiem
premium rakstīja: zazam 78 pts 34/35 no spēles. kas vel par centriem mums tur EČ grupā? ir kāds par zazi labāks?
Taadi pashi un labaaki ... izraeelai gan nekaa iipasha nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-22 23:45, pirms 13 gadiem
zanardi rakstīja: Nesaprotu vai tad NBA drafts uzreiz garantē vietu izlases sastāvā?
Piemēram Timermanis manuprāt būtu daudz noderīgāks par mūsu NBA „stāru”
Nu nezinu! Nevienā spēlē Timermanis neko neparādīja +/- vienādi, tāpēc priekšroka tiek dota jaunajiem - tas ir loģiski!

  +6 [+] [-]

, 2011-08-22 23:56, pirms 13 gadiem
chubaki rakstīja: Leishiem ir bijis pliks Saboanis, bet LV hokejaleģendas Balderis,Irbe,OZO,Kerch
Kerčs hokejā ir apaļa nulle salīdzinājumā ar Saboni basketbolā.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 00:08, pirms 13 gadiem
1.Kambalam ir slikta aura-visas komandas ar vinu zaude , aizsardziba nespele -labi ja vinam ir motivacija dabut labu kontraktu citadi komandas atm ,biete,
2.cali praktiski pirmoreiz pamatsastava uz kuriem ir atbildiba-neesiet bargi
3. nesaprotu treneru lemumus nemainit speles gaitu ,pielipinot, kadu lai zaza nedabutu elpot sanemt bumbu- nu ja redzi ka kads met daudz izsit vinu no lidzsvara
4.ja Bertanam Selakovam Jeromanovam Vairogam neveiksmiga diena
5gruzinus vajadzeja panemt uz atrumu kustibam
6patika ta izspele kur Blums uz Kuksiku brivu 3p izspeleja
7 skiet pedejos punktus jalauj mest Strelniekam/piedod komandas lideri Blum

     [+] [-]

, 2011-08-23 00:08, pirms 13 gadiem
Ja jau mūs saplosa Pačulija, tad kas notiks, kad pretī nāks Novickis vai kaut vai tas pats Noa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-23 00:25, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: un tomēr-Latvijas ''sasniegumi'' hoķī nobāl Lietuvas basketbola sasniegumu priekšā
Latvija basī leišus irvinnējusi,bet leiši hoķī.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 01:12, pirms 13 gadiem
Es par Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 01:13, pirms 13 gadiem
pipars555 rakstīja: Varbūt vajadzēja sarunāt kādu spēli ar Zimbabves vai Bangladešas komandām,tomēr būtu cerības vinnēt.
nē nē,ar Čadu (viena no patreiz notiekošā Āfrikas čempionāta komandām),nu to nevar nepaņemt.Tur daži nemāk pat driblēt,un tie kas māk ,tie parasti noskrien vai kļūdās kaut kā savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 01:36, pirms 13 gadiem
Garais gals pilnīgi necīnas, es saprotu ja nevar, bet viņi jau var!!!
Dēļ to jau arī zaudējam. Ko tur D.Bert. dara?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 06:45, pirms 13 gadiem
james007 rakstīja: Tas bija vairāk kā pirms70 gadiem ...pēc 70 gadiem varbūt leiši latviešus hoķī izdrāzīs,bet letiņiem basī pret leišiem nespīd nekas un nekad...sorry
pirms 2gadiem pārbaudes spēlē un vēl pirms gadiem 8 astoņim EČ.

     [+] [-]

, 2011-08-23 06:55, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: es runāju par hokeju uz to brīdi.
Bet leišu 5 rangs pasaulē kaut ko saka.ne?
un 8 NBA spēlētāji
Martynas Andruškavičius
Židrunas Ilgauskas
Linas Kleiza
Arvydas Macijauskas
Šarunas Marčuļonis
Darius Songaila
Arvydas Sabonis
Šarunas Jasikiavičus
Pilnīgi piekrītu plus psrs laika zvaigznes Kurtinaitis ,Jovaiša,Homičus,kuri ar vēl tika uzspēlēt OS Lietuvas izlases sastāvā.Kā arī Eiropas līmeņa zvaigzne 90 gados Karnišovas .

  -1 [+] [-]

, 2011-08-23 07:34, pirms 13 gadiem
Kamēr būs Šneps, nebūs izlasē ne Biedriņa, ne Kambalas, ne Valtera, tas ir jau skaidrs, un arī oficiāli SA+ izskanējis. GĀZT ŠNEPU!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-23 09:32, pirms 13 gadiem
Diemžēl ar šo sastāvu nekas labāks nav sagaidāms!!!!
Basketbola Federācija apliecina faktu ka valsts izlasē nespēj iesaistīt visus labākos spēlētājus un patreizējais modelis ir zem vidējā republikas spēlētāju līmeņa un atbilst TREŠĀS valsts izlases sastāvam
Jācer ka būs spēki kuri atvērs acis un nepieļaus tālāku valsts vienību(dāmu un vīru izlašu)lejupslīdi.

     [+] [-]

, 2011-08-23 09:34, pirms 13 gadiem
Blūms varētu drusku precīzāk nest. Jā, viņš iemet visvairāk punkt, bet arī met pa grozu divas vai trīs reizes vairāk nekā jebkurš cits. Viņš uzņemas līdera lomu "junioru izlasē", tas ir pareizi, taču jāmet precīzāk par 30%, it īpaši, ja ir iedomājies, ka ir stārs.
Neko jau dižu Biedrs nebūtu izdarījis Pačulijam.

     [+] [-]

, 2011-08-23 10:05, pirms 13 gadiem
livs rakstīja: Diemžēl ar šo sastāvu nekas labāks nav sagaidāms!!!!
Basketbola Federācija apliecina faktu ka valsts izlasē nespēj iesaistīt visus labākos spēlētājus un patreizējais modelis ir zem vidējā republikas spēlētāju līmeņa un atbilst TREŠĀS valsts izlases sastāvam
Jācer ka būs spēki kuri atvērs acis un nepieļaus tālāku valsts vienību(dāmu un vīru izlašu)lejupslīdi.
Un kādi tad tie būtu labākie spēlētāji? Laikam visu laiku vajadzētu vecajiem izlase spēlēt?

     [+] [-]

, 2011-08-23 10:06, pirms 13 gadiem
demarkus rakstīja: sodien vareja uzskatamiredzet,ka bez kartiga centra ir nereali uz kautko ceret.un bez ta Pachulias neka jau no tas Gruzijas izlases vairak nebija
Bez Zazas tur bija arī citi spēlētāji, piemēram, otrs centrs no Panatinaikos sistēmas u.c.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-23 10:10, pirms 13 gadiem
livs rakstīja: Diemžēl ar šo sastāvu nekas labāks nav sagaidāms!!!!
Basketbola Federācija apliecina faktu ka valsts izlasē nespēj iesaistīt visus labākos spēlētājus un patreizējais modelis ir zem vidējā republikas spēlētāju līmeņa un atbilst TREŠĀS valsts izlases sastāvam
Jācer ka būs spēki kuri atvērs acis un nepieļaus tālāku valsts vienību(dāmu un vīru izlašu)lejupslīdi.
Man jau liekas, ka izlasē neviens ar lūgšanos nav jāiesaista. Galu galā, goda lieta tak. Un nākotnes vārdā, lai jaunie krāj pieredzi čempī.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 10:10, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Pirms trim gadiem - Biedriņš 18 + 17 AB, Pačulia 14
Tagad 42
Lai kā visi noliktu AB, ja viņš spēlētu , tad Zaza būtu uz dēļiem
Nav vairs tas AB, kas agrāk, šoreiz otrādāk būtu

     [+] [-]

, 2011-08-23 10:11, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: 0-6! Bagijs uzsācis vareni, līdz Nets rekordam nav tālu, TAGAD vai NEKAD!
tu netaisies kandideet nakamajas prezidenta veleshanas?

     [+] [-]

, 2011-08-23 10:52, pirms 13 gadiem
zanardi rakstīja: Nesaprotu vai tad NBA drafts uzreiz garantē vietu izlases sastāvā?
Piemēram Timermanis manuprāt būtu daudz noderīgāks par mūsu NBA „stāru”
itkā jau viņš Olimpijas sastāvā arī zolīdi spēlēja sev atvēlēto laiku

     [+] [-]

, 2011-08-23 12:21, pirms 13 gadiem
video dankam !?

     [+] [-]

, 2011-08-23 13:23, pirms 13 gadiem
Latvija Eiropas cempionata cinisies par celazimi uz B grupu , tas ir skaidrs ar tadiem centriem ka Meijers , Blaus Freimanis , var spelet tikai par pedejo vietu .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 16:08, pirms 13 gadiem
beigaas visu sacakareejam, var redzeet ka mums nav pieredzes

     [+] [-]

, 2011-08-23 16:15, pirms 13 gadiem
priekš kam Pašku palaida?vinš nav zvaigzne bet vismaz būtu 2 pieredzējuši spēlētāji izlasē

     [+] [-]

, 2011-08-23 16:27, pirms 13 gadiem
minchux21 rakstīja: es citeeju kometu aakst no offence...
skaidrs

     [+] [-]

, 2011-08-23 16:33, pirms 13 gadiem
"kaukāza terminators" - tu esi pilnīgi dumjš novik. Es ar pārliecību par teikto.

     [+] [-]

, 2011-08-24 01:59, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Latvija pasaules hokeja elitē?smejies?
Leiši var samalt ASV basketā,bet mēs Kanādu hokejā?
Bieži ir samaluši?!