Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

U20 zaudē Bulgārijai, paliek 16. vietā Eiropā

Andrejs Siliņš

U20 zaudē Bulgārijai, paliek 16. vietā Eiropā
Ivars Rihards Žvīgurs un Latvijas U20 izlase: 16. vieta Eiropā
Foto: FIBA Europe

Latvijas U20 izlase galvenā trenera Nikolaja Mazura vadībā FIBA Eiropas čempionātā sestdien ar rezultātu 72:74 saspringtā galotnē atzina iepriekš uzvarētās Bulgārijas pārākumu, čempionātu noslēdzot 16. pozīcijā.

Latvijas un Bulgārijas U20 izlases savā starpā tikās jau otro reizi - iepriekš ar 69:63 uzvaru svinēja latvieši. Šodien cīņā par 15. vietu turnīrā bulgāri bija apņēmības pilni atdarīt par iepriekš piedzīvoto zaudējumu. Tas atspoguļojās spēles ievadā - bulgāriem punktus guva ne tikai izteiktai līderis Vezenkovs, bet arī citi un pēc sešarpus minūtēm jau 3:11. Situāciju izlaboja ceturtdaļas izskaņā veiktais izrāviens 9:3, kas ļāva pirmās desmit minūtes noslēgt ar tikai mīnus divi (12:14).

Gludīša un Smita rezultatīva sadarbība otrās ceturtdaļas sākumā ļāva izvirzīties vadībā (16:15). Tā tika palielināta līdz vairāk nekā viena metiena tiesai, taču sekoja bulgāru izrāviens kopējiem spēkiem, un Latvija atkal nonāca iedzinējos. Tas nebija pēdējais izrāviens pirmajā puslaikā - Geks un Štelmahers pa divām reizēm katrs iemeta no distances, Žvīgurs pievienoja pa punktam no soda līnijas, un pēc 12:3 izrāviena Latvija pārtraukumā devās pie plus astoņi (36:28). Šmits puslaikā bija sametis 11 punktus un izcīnījis sešas bumbas, Geks pievienojis astoņus punktus, bet Bulgārijas līderi Vezenkovu atkal bija izdevies ierobežot - vien trīs punkti un četras bumbas puslaikā.

Trešās ceturtdaļas vidū bulgāri pietuvojās līdz minimumam (46:45), īstā brīdī no distances trāpīja Pasečņiks un, sākoties pēdējai ceturtdaļas minūtei, plus četri (49:45). Vadību izdevās noturēt (52:50), bet pēdējā ceturtdaļā turpinājās līdzvērtīga cīņa, kas lika domāt, ka atkal mūsējiem būs saspringta galotne. Pamazām bija ieskrējies turnīra rezultatīvākais spēlētājs Vezenkovs, un sešas minūtes pirms beigām Bulgārija atkal bija vadībā (56:58). Divarpus minūtes pirms mača beigām bulgāri ieguva četru punktu pārsvaru (63:67).

Vēl viens bulgāru trīspunktu gājiens starpību palielināja līdz septiņiem punktiem, bet sākoties pēdējai minūtei latvieši vēl ieraudzīja cerību stariņu - 25 sekundes pirms beigām Geks iemeta trijnieku, panākot 68:72. Atlikušajā laikā Latvijai padevās ofensīva - pēc Geka garām aizmestā tālmetiena uzbrukuma bumbu izcīnīja Gludītis, arī Kristapa metiens nebija sekmīgs, bet vēlreiz pie bumbas tika Latvija, un Šmits bija precīzs divos soda metienos. Desmit sekundes pirms beigām pie mīnus trīs (70:73) bulgāri ņēma minūtes pārtraukumu. Pēc tika apzināti pārkāpti noteikumi, bulgāri iemeta vienu no diviem un pēdējās astoņās sekundēs Gludītis aizmeta garām tālo, bet Lasmanis pēdējā sekundē pielika punktu čempionātam - 72:74, un Latvija palika 16. vietā.

Rezultatīvākais Latvijas sastāvā bija Rolands Šmits, kuram 19 punkti, kā arī astoņas atlēkušās bumbas, bet 17 punktus pievienoja Dāvis Geks. Bulgārijas labā grieķu "Aris" uzbrucējs Aleksandrs Vezenkovs guva 17 punktus un izcīnīja desmit bumbas.

FIBA Eiropas U20 čempionāts, spēle par 15. vietu

Latvija - Bulgārija 72:74 (12:14, 24:14, 16:22, 20:24)
Latvija: Šmits 19, Geks 17, Pasečņiks 10, Štelmahers 9, Žvīgurs 5, Gludītis 4, Gromovs 4, Krastiņš 2, Lasmanis 2, Pāže. Laukumā nedevās Pļavnieks un Engers.

Latvijas izlases gaitas U20 čempionātā

GrupaDatumsSpēleRezultātsBilance
A grupa08.07.Latvija - Lielbritānija62:640-1
09.07.Latvija - Grieķija77:790-2
10.07.Latvija - Lietuva43:740-3
12.10.Latvija - Ungārija84:671-3
G grupa14.10.Latvija - Bulgārija69:632-3
15.10.Latvija - Melnkalne59:602-4
16.10.Latvija - Zviedrija75:643-4
13.-15.v.18.10.Latvija - Latvija - Vācija62:673-5
Par 15.v.19.10.Latvija - Bulgārija72:743-6

Latvijas U20 vīriešu izlase 2014

#SpēlētājsPoz.AugumsGadsDzimš.v.
4Kristaps GludītisSG19406.11.1995Rīga
5Jānis EngersPF20220.02.1995Valmiera
6Roberts KrastiņšSF19514.02.1994Liepāja
7Edgars Štelmahers (C)SG18711.10.1994Rīga
8Ivars ŽvīgursSF19917.10.1995Rīga
9Kristaps PļavnieksPG18311.04.1995Jelgava
10Dāvis GeksSG19207.03.1995Bauska
11Iļja GromovsC20704.08.1994Rīga
12Roberts PāžeG19312.08.1995Rīga
13Rolands ŠmitsPF20725.06.1995Valmiera
14Kārlis LasmanisSG19708.04.1994Ventspils
15Anžejs PasečņiksC21520.12.1995Rīga

Galvenais treneris Nikolajs Mazurs (VEF Rīga)
Treneri Mārtiņš Gulbis, Jānis Butāns
Fizioterapeits Valters Brīkšis

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-19 19:35, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: nav izkopēts, tas ir mans viedoklis
OK, tikai par daudz sarakstīji. Es uzrakstītu vienā rindkopā, kas pārtrumpos visu tavu rakstīto.

Porziņģis atteica trenerim un šai izlasei, un arī pagājušā gada U18 būtu bijuši līdzīgi rezultāti, nevis 4.vieta, ja tur Porziņģis nespēlētu. Jāsāk nevis ar to, kā kuram trenēties un kādus trenerus piesaistīt, bet jāsāk pierunāt Porziņģis uz nākamā gada čempi, savādāk nekā tur nebūs, ne jau Šmits vai Žvīgurs izvilks spēles. Ne jau Pasečņiks!
Atslēgas vārds ir Porziņģis! Šai izlasei, šim gadagājumam viss balstīts uz Porziņģa faktoru.
Nokomentē!

  +4 [+] [-]

, 2014-07-19 19:39, pirms 10 gadiem
Ļoti vājš sniegums! Lai gan mūsējie lielākā daļa bija 95.gadā dzimušie, bet šis čempis ir 94.un jaunāki, bet tāpat tika gaidīts kas vairāk!!!

Šitie džeki nav progresējuši jau 2 gadus. Tāds Žvīgurs, Krastiņš, Geks..
Protams, tiekot pie lielāka līguma džekiem arī sakāpa un basketbols vairs nebija lielākā prioritāte.

Pasečniks 2-3 spēles nospēlēja normāli.. Pļavnieks sākumā 1. un 2. monstruāli un tad nozuda. Mugura?
Gludītis kā nevar iemest, tā nevar. Met kaut 10 metienus spēlē, bet iekritīs max 2...

Šmits un Gromovs bija tie kas vilka.. kad 2 spēles uzkrita, tad vel Geks... bet kā nekrīt, tā nozūd.. uz soda līnijas vispār nevar tikt..

  +3 [+] [-]

, 2014-07-19 19:44, pirms 10 gadiem
Šitais jau mētājas pie katra raksta 5sek pēc publicēšanas.
Skudriniekss rakstīja: Bišķi aizdomīgi, ka 2 minūtes pēc raksta publicēšanas, jau tapis šāds viedoklis...

Tikai par to, šoreiz trekns mīnuss.

     [+] [-]

, 2014-07-19 19:46, pirms 10 gadiem
Diemžēl nākamvasar Kristaps par 99% jau būs kādas NBA komandas īpašums, un viņam nebūs nekādu iespēju pašam izvēlēties. Nezinu, kam jānotiek, lai NBA klubs palaistu uz kkādu smieklīgu EČ
Skudriniekss rakstīja: OK, tikai par daudz sarakstīji. Es uzrakstītu vienā rindkopā, kas pārtrumpos visu tavu rakstīto.

Porziņģis atteica trenerim un šai izlasei, un arī pagājušā gada U18 būtu bijuši līdzīgi rezultāti, nevis 4.vieta, ja tur Porziņģis nespēlētu. Jāsāk nevis ar to, kā kuram trenēties un kādus trenerus piesaistīt, bet jāsāk pierunāt Porziņģis uz nākamā gada čempi, savādāk nekā tur nebūs, ne jau Šmits vai Žvīgurs izvilks spēles. Ne jau Pasečņiks!
Atslēgas vārds ir Porziņģis! Šai izlasei, šim gadagājumam viss balstīts uz Porziņģa faktoru.
Nokomentē!

  +5 [+] [-]

, 2014-07-19 19:47, pirms 10 gadiem
pat paskatoties tīri čempja status- Mazajie principā TIKAI žarījuši troikas un neko nav varējuši iemest. Visiem mazajiem spēlētājiem, izņemot Pļavnieku, Lasmani un Pāži vairāk izmestas troikas nekā 2pts metienu.. procents visiem ir anāls...

  +4 [+] [-]

, 2014-07-19 19:49, pirms 10 gadiem
Rexis95 rakstīja: mazurs savā sporta skolas karjerā ir strādājis tikai ar 95. un 96. gadiem, tāpēc teorētiski viņa izredzes kļūt par nākamā gada u-20 treneri ir pietiekami lielas. ja vien nebūtu ieberzies šogad, jo kā var izcelt čempi ar u-19 sastāvu?
amm.Nenorokot galotnes??

  +3 [+] [-]

, 2014-07-19 19:52, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Diemžēl nākamvasar Kristaps par 99% jau būs kādas NBA komandas īpašums, un viņam nebūs nekādu iespēju pašam izvēlēties. Nezinu, kam jānotiek, lai NBA klubs palaistu uz kkādu smieklīgu EČ
Paldies par viedokli! Taču pirmkārt vai viņš pats gribēs. Cik zināms, NBA klubiem nav vienota nostāja, daudzi vēlas, lai spēlētāji jūtas komfortabli, piederīgi savai komandai, tāpēc tik traki nemaz neierobežo. Primārais tomēr ir spēlētāja vēlme. Taču, tas ko uzrakstīji, varētu būt taisnība, jo Porziņģis pats varētu pazaudēt motivāciju braukt un sisties par valsti. Tādā gadījumā arī valsts izlasei būtu labāk viņu netramdīt. Cita lieta, ka to vajag noskaidrot ASAP, jo no tā atkarīgs (vai būs medaļu šanses vai nē), vai Rīgai pieteikties uz U20 organizēšanu, vai nē. Vai ar šādu izlasi ir vērts pieteikties, nu grūti teikt, labāk tad palaist garām to iespēju organizēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-07-19 19:59, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Porziņģis ir viennozīmīgi komandas līderis, kurš vilka komandu pērn, bet tāpat pietrūka mazo spēlētāju pienesuma, kas ļautu par zeltu pacīnīties! Šogad iztrūkstot Porziņģim vajadzēja spēcīgākus mazos spēlētāju, kuri spētu kopā dot to pašu, ko pērn Porziņģis! Nu neizvilks Mazurs katru spēli tikai uz garajiem, it īpaši, ka Gromovam šis ir pēdējais gads pie u-20.....No mazajiem var nedaudz izcelt Pļavnieku, kurš pirms potītes traumas normāli spēlēja, bet labi, ka Pāže kaut nedaudz spēja viņu aizstāt!

Galvenā doma ir tā, ka ja būtu spēcīgāki mazie spēlētāji, kuri spētu regulāri gūt puntus no trīspuntku līnijas un caurgājienos, tad Porziņģa trūkums nebūtu tik ļoti jūtams
Paldies par viedokli!
Gribēju tikai piebilst vienu lietu - tu rakstīji, ka "mazajiem spēlētājiem strauji jāprogresē, jāmācās spēlēt un bla bla bla", taču tas var notikt tikai krasi mainot vidi - piemēram dodoties uz ārzemju akadēmijām, uz ārzemju klubiem un tamlīdzīgi. Taču, tas nav iespējams, kaut vai tādēļ, ka 1996.gadam nākamais gads ir izlaiduma gads vidusskolā, tas nozīmē, ka gatavošanās noritēs tepat uz vietas, jaunatnes sistēmās, un nebūs daudz kvalitatīvāka kā līdz šim. Jo, teiksim atklāti, no mazajiem spēlētājiem šajā gadagājumā kļūt par profesionāliem player, kas pelna naudu, cerības nav īpaši nekādas, līdz ar to primārais ir sekmīgi beigt vidusskolu, nevis veltīt ntās stundas meistarības attīstīšanā.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-19 20:02, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Domāju, ka čempis tāpat ir jāorganizē, neskatoties uz izlases sniegumu šajā čempionātā!

Mazliet ne par tēmu, bet šķiet, ka Mazuram Geks jāņem uz lielo VEF komandu, lai trenē savu metienu
Jautājums tikai, cik tas izmaksā un vai ir tāda nauda jāšķiež, ja jau tagad ir parādījušās ziņas, ka jauniešu izlasēm nav ne apavu, problēmas ar formastērpiem un vispār kaut kur izbraucot bez maz no vecāku samestām naudiņām jāizdzīvo. Labāk tad visas bērnu izlases normāli apģērbt un aprūpēt, nekā izšķiest visu budžetu uz vienu čempionātu, un tad citiem nekā.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-19 20:07, pirms 10 gadiem
Vislielākais jautājums - vai no viņa jūlija sākumā maz būs kaut kāda jēga? Jāņos nodraftēs (gan jau tiks aicināts klātienē kā top10 prospekts), pēc tam visādi prezentācijas pasākumi, atrādīšanās klubam, sponsoriem, faniem utt. 1.kārta tomēr uzliek zināmu pienākumu devu. Treniņiem diez vai laiks atliks.
Tāpat jau arī ar līguma parakstīšanu nebūtu vēlams vilcināties, pēc tam jau arī pirmās vasaras līgas, kurās komanda viņu gribēs novērtēt uz NBA pagrīes fona, nevis tikai Eiropas spēlētāju fona.
Skudriniekss rakstīja: Paldies par viedokli! Taču pirmkārt vai viņš pats gribēs. Cik zināms, NBA klubiem nav vienota nostāja, daudzi vēlas, lai spēlētāji jūtas komfortabli, piederīgi savai komandai, tāpēc tik traki nemaz neierobežo. Primārais tomēr ir spēlētāja vēlme. Taču, tas ko uzrakstīji, varētu būt taisnība, jo Porziņģis pats varētu pazaudēt motivāciju braukt un sisties par valsti. Tādā gadījumā arī valsts izlasei būtu labāk viņu netramdīt. Cita lieta, ka to vajag noskaidrot ASAP, jo no tā atkarīgs (vai būs medaļu šanses vai nē), vai Rīgai pieteikties uz U20 organizēšanu, vai nē. Vai ar šādu izlasi ir vērts pieteikties, nu grūti teikt, labāk tad palaist garām to iespēju organizēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-19 20:11, pirms 10 gadiem
your_ufo rakstīja: Tamdēļ jau tas potenciāls mūsējiem pazūd pēc 18 gadu sasniegšanas. Jādodās spēlēt uz to pašu Spāniju
No tava rakstītā varētu padomāt, ka Spānijā nav ne alkohola, ne tabakas, ne prostitūtu!
Viss ir katram galvā, arī ārzemēs ļoti viegli var nodzerties un ar vecenēm sapīties, novirzoties no īstā basketbola ceļa. Katram ir sava attieksme un sava galva.
Aukli vai apsargu jau katram ārzemēs klāt nepieliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-19 20:21, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Mazliet iejakšos - Kā es vienmēr esmu uzsvēris, tad jāieaudzina bērniem mīlestība pret darbu, ka tas ir svarīgi, strādāt, lai sasniegtu savus mērķus un nenovirzīt savu uzmanību uz mazsvarīgām lietām
Ieaudzināt nevar, tas katram ir iekšā individuāli. Sanāk, ka psiholoģiski jālauž raksturs, ģenētika, bet tas pirmkārt nav katram pat pro psihologam pa spēkam, otrkārt var gadīties tik traki, ka salauž pavisam un cilvēkam arī nav spēju vairs trenēties.

Ko es gribu pateikt - iedzimtība un ģenētika ir ne tikai uz basketbolu, bet arī citiem ieradumiem. Ja tēvam/vectēvam utt. ir tendence sasieties ar sievietēm, tipa babņik vai mačo tips, un mātei vai vispār ģimenē ir problēmas ar alkoholu, vai piemēram abi vecāki smēķē, tad nevar gaidīt ka jaunietim gēnu līmenī nekas netiek pārmantots.

Var iemācīt cilvēkam basketbolu spēlēt, pieklājīgi uzvesties un tamlīdzīgi, taču uzvedība vairāk ir atkarīga no šīm ģenētiskajām īpašībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-19 20:31, pirms 10 gadiem
Bet Šmits tiešām labs. Skudriniek, Bērziņ, kā vērtējat viņa izredzes nākamsezon spēlēt ACB?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-19 21:00, pirms 10 gadiem
krishs#8 rakstīja: Bet Šmits tiešām labs. Skudriniek, Bērziņ, kā vērtējat viņa izredzes nākamsezon spēlēt ACB?
Šoreiz neredzējām spēles, bet jau pagājšgad U18 cīnījās labi. Ņemot vērā Spānijas līgas finansiālās problēmas, daudzi klubi meklēs lētus jauniešus, kas var spēlēt - šanses ir labas! 75/25, ka būs iekšā komandā.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-19 21:12, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Šoreiz neredzējām spēles, bet jau pagājšgad U18 cīnījās labi. Ņemot vērā Spānijas līgas finansiālās problēmas, daudzi klubi meklēs lētus jauniešus, kas var spēlēt - šanses ir labas! 75/25, ka būs iekšā komandā.
Piekrītu. ļoti lieliska statistika un pārliecība dos iespēju tikt kādā ACB!
Par Tavu viedokli par U20 čempja rīkošanu nākošgad vai naudas piešķiršanu izlasei - Nav iespējams nerīkot bet "apģērbt", proti, Valsts un pašvaldības piešķir naudu čempionātu organizēšanai bet nepiešķir neko izlašu "iekšējām" vajadzībām, proti, vai nu mēģini rīkot un saņem atbalstu vai nu nerīko, bet naudu nesaņem!
Par šo izlasi un rezultātiem: kā jau paredzēju pirms čempionāta tā arī notika: izlasei ir pietiekami potenciāli spēlētāji, kuri nespēj īstenot savu potenciālu un treneris šajā ziņā ir vājš, lai ko mainītu! Diemžēl!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-19 21:18, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Piekrītu. ļoti lieliska statistika un pārliecība dos iespēju tikt kādā ACB!
Par Tavu viedokli par U20 čempja rīkošanu nākošgad vai naudas piešķiršanu izlasei - Nav iespējams nerīkot bet "apģērbt", proti, Valsts un pašvaldības piešķir naudu čempionātu organizēšanai bet nepiešķir neko izlašu "iekšējām" vajadzībām, proti, vai nu mēģini rīkot un saņem atbalstu vai nu nerīko, bet naudu nesaņem!
Par šo izlasi un rezultātiem: kā jau paredzēju pirms čempionāta tā arī notika: izlasei ir pietiekami potenciāli spēlētāji, kuri nespēj īstenot savu potenciālu un treneris šajā ziņā ir vājš, lai ko mainītu! Diemžēl!
Tagad būs interesanti, kā vērtēt trenera darbu tajā treneru padomē. Parasti treneru padome sanāk kopā un pasaka, vai ir OK, vai nav OK, bet šoreiz būs interesanti, kā lems, jo tomēr lēmēji ir trenera sievas tēvs un sievas mamma, turklāt viņa bija arī uz vietas atbalstīt. Vai būs kādas pretenzijas, vai tomēr atzīs, ka nospēlēja labi. No treneru padomes lēmuma lielā mērā ir atkarīgs, vai treneris turpina darbu ar izlasi, taču tas nav izšķirošais faktors, jo nereti trenerus nomaina arī pēc laba snieguma, dažādu iemeslu dēļ. Tagad ar nepacietību gaidīsim, lai beidzas visi čempionāti, un kādas atzīmes izliks mūsu jauniešu treneriem šī padome!
Jūsu komentāri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-19 21:22, pirms 10 gadiem
Kā zināms, treneru komisija pagājšgad līdzīgā situācijā atbalstīja Bagatska palikšanu lielās valstvienības trenera amatā, tā kā ne vienmēr pēc sarežģīta snieguma tā komisija vērtē. Ir arī cilvēciskais faktors, arī Bagatska palikšanu var atbalstīt, kaut gan pēc zaudējuma beļģiem viņš dabūja stipri vairāk samazgas virsū kā šosezon Mazurs par U20.
Tāda nu ir tā treneru maizīte, nav vienkārša!
Abiem jādod second chance, uzskatu!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-19 21:23, pirms 10 gadiem
futbolists1 rakstīja: Spēlētāji jauni.
Paldies par jūsu viedokli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-07-19 21:31, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Par Mazuru grūti teikt. Šogad pieredzes pietrūka kā galvenajam trenerim, bet pēc sezonas būs jau neliela pieredze iegūta, kas varētu palīdzēt izlasi kvalitatīvāk vadīt + varbūt citus palīgus paņemt, piemēram Helmani
Nu jāskatās... Kā zināms, nepietiek tikai ar labu speciālistu, kāds Helmanis bez šaubām ir, un pats arī spēlējis pietiekami augstā līmenī, lai būtu jauniešiem ko pamācīt...
Te cits faktors... Kā zināms VEF laikos attiecības starp abiem nebija tās labākās, kas sekmēja Helmaņa nomaiņu ar Kosuškinu J.
Abi speciālisti labi, bet ja nevarēja klubā sastrādāties, tad diez vai ir jēga otrreiz tajā pašā upē brist.

Nemeklēju vainu ne vienā, ne otrā pusē, vienkārši ir jau savulaik konstatēta nesaderība, vai ir vērts turpināt.

     [+] [-]

, 2014-07-19 21:35, pirms 10 gadiem
Ideāls tandēms ir Mazurs/Gailītis, un tas ne vienu reizi vien ir pierādījies, tikai Gailītis tagad ir pārņemts ar U16. Atcerēsimies, ka U18 gadījumā ceturto vietu izkaldināja tieši šis duo, un paldies viņiem par to!

Treneru kolektīvs ir ne mazāk svarīgs, tāpēc par palīgu nevar būt jebkurš, kas mums te ienāk prātā. Tāpat šaubos, ka Mazurs varēs sastrādāties ar Štālbergu, lai arī kurš būtu galvenais. Kaut gan treneru padomei tāda ideja galvā varētu ienākt, bet vai abi būs basketbola labā ar mieru ziedoties, nu hvz!

  +3 [+] [-]

, 2014-07-19 21:41, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Tagad būs interesanti, kā vērtēt trenera darbu tajā treneru padomē. Parasti treneru padome sanāk kopā un pasaka, vai ir OK, vai nav OK, bet šoreiz būs interesanti, kā lems, jo tomēr lēmēji ir trenera sievas tēvs un sievas mamma, turklāt viņa bija arī uz vietas atbalstīt. Vai būs kādas pretenzijas, vai tomēr atzīs, ka nospēlēja labi. No treneru padomes lēmuma lielā mērā ir atkarīgs, vai treneris turpina darbu ar izlasi, taču tas nav izšķirošais faktors, jo nereti trenerus nomaina arī pēc laba snieguma, dažādu iemeslu dēļ. Tagad ar nepacietību gaidīsim, lai beidzas visi čempionāti, un kādas atzīmes izliks mūsu jauniešu treneriem šī padome!
Jūsu komentāri?
Man šķiet, ka pie pietiekamas basketbola izplatības valstī, varētu eksperimenta veidā uztaisīt vairākas izlases [Kurzeme, Zemgale, Vidzeme, Latgale] un ar minimālu sagatavošanos uztaisīt savu turnīru. Varētu paskatīties un notestēt uzreiz vairākus trenerus un arī spēlētājus, kā arī to raksturus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-19 21:48, pirms 10 gadiem
futbolists1 rakstīja: Koļa transports uz vazelīnu.
Izsakieties lūdzu nedaudz precīzāk, lai visi var saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-19 21:53, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Bija konflikts? Pastāsti ko sīkāk, ja zini!
Nepiekrītu "visu zinošajam expertam", ka Mazuram nebija galv.trenera pieredze! Salīdzinājumam A.Štālbergam tā nebija ne par kapeiku lielāka drīzāk otrādi! Domāju, ka Mazurs divus gadus ir "sačakarējis" ar rezultātiem, tāpēc es dotu iespēju atkal A.Štālbergam!
Es nerakstīju, ka bija konflikts! Tas nav pārmetums kādam, vienkārši arī ne jau ar visiem cilvēkiem var sastrādāties dzīvē. Katrā darbavietā ir kolēģi, kas kļūst par draugiem uz mūžu, un ir kolēģi, ar ko kopā strādājam un tie tā arī paliek tikai kolēģi, nevis labi, uzticami draugi! Bet tāpēc tas nav konflikts!
Uzskatu, ka izlasē jābūt ļoti labām attiecībām starp treneriem, savādāk var izpurgāties kopējais klimats, kas ir ļoti svarīgi. Piemērs Kemzūra ar viņa latviešu treneru palīgiem '2009.