Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijas kadeti pret serbiem izgāž otro puslaiku un 1/8 finālā saņem Spāniju

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvijas kadeti pret serbiem izgāž otro puslaiku un 1/8 finālā saņem Spāniju
Roberts Freidenfelds. Foto: FIBA

Ziemeļmaķedonijas galvaspilsētā Skopjē notiekošajās Eiropas U16 meistarsacīkstēs basketbolā trešo zaudējumu tikpat spēlēs piedzīvoja Agra Galvanovska trenētā Latvijas kadetu izlase, ar 56:83 kapitulējot vienaudžiem no Serbijas.

Lielu daļu no spēles pirmā puslaika latvieši atradās priekšgalā, nepilnas trīs minūtes pirms atelpas Latvijas komandas rīcībā pat esot septiņu punktu pārsvaram (33:26). Serbi atbildēja ar sešiem punktiem pēc kārtas, tomēr pēdējo vārdu pirms 15 minūšu pārtraukuma teica Renārs Jasāns, ar pustālo metienu panākot 35:32.

Arī otrā puslaika ievadā laukumā ritēja visnotaļ līdzvērtīga spēkošanās. Serbijas jaunieši lūzumu cīņas gaitā panāca trešās ceturtdaļas pēdējās četrās minūtēs, kad Balkānu skolas priekšstāvjiem padevās 14:2 izrāviens, kas pirms noslēdzošajām desmit minūtēm serbiem sniedza komfortablu 12 punktu vadību (58:46).

Noslēdzošajā ceturksnī spēles ritējumu kontrolēja serbi, tai pieliekot punktu ar 10:0 izrāvienu.

Latvijas komandā desmit gūto punktu slieksnim pārkāpa vienīgi Ralfs Rudusāns, kurš iemeta 12 punktus (3/4 - 2p., 2/4 - 3p.) un savāca piecas atlēkušās bumbas.

Serbijas komandā pa 15 punktiem Andrejam Bjeličam un Vasilijem Stojičam. Double-double (desmit punktus un 13 atlēkušās bumbas) nopelnīja Dariss Sijaričs.

Latvieši izmeta par 13 (!) tālmetieniem vairāk nekā divpunktu metienus. Precizitāte piekliboja: trāpīti vien astoņi no 37 trejačiem.

Serbijas basketbola talanti dominēja cīņā par atlēkušajām bumbām (43:30). Serbi latviešiem izprovocēja 23 noteikumu pārkāpumus, kamēr latvieši serbiem - 13.

Astotdaļfinālā latvieši spēkosies pret sacensību favorīti Spāniju, kura nodrošinājuši pirmo vietu C grupā, pirmajās spēlēs ar 116:61 sagraujot Izraēlu un ar 68:63 pārspējot Vācijas U16 izlasi.

Latvijas U16 – Serbijas U16 56:83 (13:15, 22:17, 11:26, 10:25)
Latvija: Rudusāns 12 (5 atl.b.), Sipko 8, Petrovičs 7 (4 rez.p, 4 piez.), Jasāns 7, Freidenfelds 7 (6 kļ.), Andževs 6 (6 atl.b., 5 rez.p.), Berkolts 4, Grīnvalds 3, I. Kurucs 2 (5 piez.), Markuss, Birste (4 kļ.), Ābele.

D grupa

V.IzlaseSUZPunkti
1.Grieķija220152:126
2.Serbija321219:177
3.Polija211140:141
4.Latvija303187:254

Latvijas U16 izlase

Nr.VārdsGadsAugumsSkolaTreneris
2.Markuss Sipko2007.190Bertānu Valmieras BSN. Lišiks
3.Renārs Jasāns2007.192Rīga/CentrsA. Brigmanis
4.Toms Birste2007.195Rīga/DSN-2A. Ronis
5.Adrians Andževs2007.188Gulbene – Real Madrid (Spānija)V. Kalniņa
7.Iļja Kurucs2007.200Cēsis – Basketbola klase – Baskonia (Spānija)V. Kiseļovs un A.Galvanovskis
9.Enzo Ābele2007.195Valmiera – Rīga/Basketbola klaseA.Galvanovskis
10.Ralfs Rudusāns2007.200Rīga/DSNM. Fomins un R. Otersons
24.Markuss Toms2007.194Bertānu Valmieras BSN. Lišiks
25.Markus Berkolts2007.194CēsisV. Brizgalovs
33.Gunārs Grīnvalds2008.194BJBS Rīga – Real MadridJ. Vasiļjevs
40.Roberts Freidenfelds2007.196Rīga/CentrsA. Brigmanis
77.Helmuts Petrovičs2007.191Rīga/Centrs – Joventut Badalona (Spānija)A. Brigmanis

Komandas vadība

VārdsAmats
Agris GalvanovskisGalvenais treneris
Mārtiņš TīssTreneris
Ainārs TomašsTreneris
Normunds LišiksTreneris
Ance ZariņaFizioterapeite
Elvijs MičulisMenedžeris

Izmantotie avoti:
https://www.fiba.basketball/europe/...
https://www.fiba.basketball/europe/...

  +5 [+] [-]

, 2023-08-07 16:30, pirms gada
Varbūt vienkārši puišiem jāpasaka, ka tomēr var iet arī caurgājienos, un nav jāšauj tikai troikas. Ļoti neizteiksmīga spēle gan Petrovičam, gan Andževam. Garie vispār netiek izmantoti... Freidenfeldam ar savu augumu būtu tik jāmet un jāmet, tāpat arī Rudusānam, bet kaut kā treneris izskatās, ka neiespringst... kur esam, nu tur labi.. Pačīkstēs, ka uz U18 jau puiši būs paaugušies, un tad jau viss būs..

  +2 [+] [-]

, 2023-08-07 16:33, pirms gada
Nu nezinu gan, ko var gribēt uzvarēt ar tādu akcentu uz trojkām. Drusku tā kā par daudz...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-07 16:35, pirms gada
Šeit jākoncetrējas uz to spēli kas būs nākamā pēc 1/8. To uzvarot paliksim A divīzijā. Ja zaudēsim būs gg

  +7 [+] [-]

, 2023-08-07 16:49, pirms gada
Ai, ai, ai Galvanovska k-gs! Kā saka, "gudri ......, nav mežā malku cirst". Kā tagad vēl atceros, kā pēc U19 PČ Latvijā, tika publiski nolikti 2002.gadi, par to, ka redz viens nemāk to, otrs šito, cits vispār nesedz... Kādas tik runas no Jums nebija par to, ka Jūs, redz, jau maināt sistēmu un nu tik būs presings pa visu laukumu un kas nu vēl ne.... Ja nemaldos, tie paši 2002.gadi ir pēdēji, kas savā U16 vecumā tika A divīzijas astotniekā. Pēc tam, knapi vietu A divīzijā saglabājam, no gada uz gadu. Kurš ir bijis šos pēdējos gadus U16 izlases treneris? Neko darīt, nākamie pretī spāņi. Tas nozīmē tikai to, ka atkal cīnīsimies par vietas saglabāšanu A divīzijā. Cerams, ka saglabāsim. Jāatzīst, ka Nr. 5, Nr. 77, Nr. 10 būs lietaskoki, ja čaliem viss saliksies. Lietaskoki, tādā izpratnē, ka spēlēs basketbolu profesionāli. Kādā līmenī? Tas jau no pašiem un veselības atkarīgs. Veiksmi mūsējiem nākošajā spēlē! Čaļi turās! Arī slotas kāts vienreiz var izšaut!

     [+] [-]

, 2023-08-07 16:51, pirms gada
Nākamgad u18 no šī gada U18 būs tikai Šulcs un Skrinda un tad A divizijā būs grūti ja daži no šis U16 nepastiepsies

     [+] [-]

, 2023-08-07 16:54, pirms gada
latgalecs vienīgais rukā

     [+] [-]

, 2023-08-07 16:56, pirms gada
Give Lionel pessi penalty

     [+] [-]

, 2023-08-07 16:57, pirms gada
Kāpēc izgāž??? p
Autors varētu salīdzināt Serbu sniegumu 1. un 2.puslaikā, īpaši 3pt metienu rādītājus

  +3 [+] [-]

, 2023-08-07 16:59, pirms gada
LetterTwo rakstīja: Ai, ai, ai Galvanovska k-gs! Kā saka, "gudri ......, nav mežā malku cirst". Kā tagad vēl atceros, kā pēc U19 PČ Latvijā, tika publiski nolikti 2002.gadi, par to, ka redz viens nemāk to, otrs šito, cits vispār nesedz... Kādas tik runas no Jums nebija par to, ka Jūs, redz, jau maināt sistēmu un nu tik būs presings pa visu laukumu un kas nu vēl ne.... Ja nemaldos, tie paši 2002.gadi ir pēdēji, kas savā U16 vecumā tika A divīzijas astotniekā. Pēc tam, knapi vietu A divīzijā saglabājam, no gada uz gadu. Kurš ir bijis šos pēdējos gadus U16 izlases treneris? Neko darīt, nākamie pretī spāņi. Tas nozīmē tikai to, ka atkal cīnīsimies par vietas saglabāšanu A divīzijā. Cerams, ka saglabāsim. Jāatzīst, ka Nr. 5, Nr. 77, Nr. 10 būs lietaskoki, ja čaliem viss saliksies. Lietaskoki, tādā izpratnē, ka spēlēs basketbolu profesionāli. Kādā līmenī? Tas jau no pašiem un veselības atkarīgs. Veiksmi mūsējiem nākošajā spēlē! Čaļi turās! Arī slotas kāts vienreiz var izšaut!
Galvanovskis nemāk šaut, tik pēc kefīra skraida

  +3 [+] [-]

, 2023-08-07 17:28, pirms gada
Galvanovskis pēdējos padsmit gadus ar muti ir Rīgā, bet ar darbiem, atvainojiet, pakaļā.Nav nekā no viņa kā trenera, un funkcionāra netik.Lai čaļi saglabā vietu A divīzijā, un tas jau būs sasniegums.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-07 17:50, pirms gada
Ir iespējams kaut kur aplūkot Galvanovska pēdējo izlašu statistiku?
Cik zaudējumi? Ko uzvarējuši?
Jo man tiešām liekas, ka katru gadu Galvanovska vadībā izlases ierīj citām valstīm... Un šis tikai gudri cenšas attaisnoties.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-07 17:57, pirms gada
Witslenamitea rakstīja: Nākamgad u18 no šī gada U18 būs tikai Šulcs un Skrinda un tad A divizijā būs grūti ja daži no šis U16 nepastiepsies
Neiet kopā šīs lietas ko raksti. Uzrakstiji tā, it kā šī brīža U17 ir tikai divi spēlētāji Skrinda un Šulcs un pārējie būs jāņem no gadu jaunākiem. Patiesībā U17 ir pat ļoti daudz interesantu spēlētāju. Noteikti daudz progresīvāki par šī brīža U16. Nebūs vajadzīgi jaunākie! Ja nākamgad Trenneris iekļaus sastāvā gadu jaunākos, tad viņs nav redzējis neko un nedrīkst būt šīs izlases trenneris. Tās ir tikai manas domas

  +3 [+] [-]

, 2023-08-07 18:00, pirms gada
Melows rakstīja: Ir iespējams kaut kur aplūkot Galvanovska pēdējo izlašu statistiku?
Cik zaudējumi? Ko uzvarējuši?
Jo man tiešām liekas, ka katru gadu Galvanovska vadībā izlases ierīj citām valstīm... Un šis tikai gudri cenšas attaisnoties.
Šim personāžam iet līkne stipri uz leju kā trenerim, laikam viss sākās kad izpederēja no Ventspils un pēc tam pa dibenu ar kāju no Barona it īpaši. Tad laikam ja nemaldos pamocījās pa Ukrainu un pēc tam jau grābstījās ar jauno paaudzi. Rezultāti ir redzami. Bet publiskajā telpā ļooti zinošs "speciālists"

  +4 [+] [-]

, 2023-08-07 18:03, pirms gada
Galvanovskis ir pilnīgs cirvis! Tur vesels bars ar treneriem un nevienam nav sajēgas, ko teikt komandai , ja pretiniekam jau 6 minūtē ( 2/4) ir piezīmju norma , bet mūsējie ņem un pūš zilās trojkas! PRIEKŠ KAM?????? Ejiet cauri , dabūjat sodu pret sevi un metiet sodiņus! Tas tak bērnam pat ir skaidrs!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-07 18:03, pirms gada
Acīmredzami, kad jau izvēlējās sastāvus, bija nojausma, ka būs neobjektīvs sastāvs, savējo vilkšana u.t.t.
Saprotu par N.Lišiku un A.Tomašu treneru kolektīvā, bet ko tur dara M.Tīss? LBS???

  +1 [+] [-]

, 2023-08-07 18:19, pirms gada
Basis09 rakstīja: Acīmredzami, kad jau izvēlējās sastāvus, bija nojausma, ka būs neobjektīvs sastāvs, savējo vilkšana u.t.t.
Saprotu par N.Lišiku un A.Tomašu treneru kolektīvā, bet ko tur dara M.Tīss? LBS???
Kādam arī Ekskursija

  +1 [+] [-]

, 2023-08-07 18:56, pirms gada
DemonGamer
Kādam arī Ekskursija

  +2 [+] [-]

, 2023-08-07 19:25, pirms gada
… un kliegt uz saviem spēlētājiem ir aprobežotības kalngals! Un tas ir treneru komisijas vadītājs ( galva-novskis). Vai Vājonim un ciprusam te būs ko teikt?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-07 20:04, pirms gada
kaķisīd rakstīja: Varbūt vienkārši puišiem jāpasaka, ka tomēr var iet arī caurgājienos, un nav jāšauj tikai troikas. Ļoti neizteiksmīga spēle gan Petrovičam, gan Andževam. Garie vispār netiek izmantoti... Freidenfeldam ar savu augumu būtu tik jāmet un jāmet, tāpat arī Rudusānam, bet kaut kā treneris izskatās, ka neiespringst... kur esam, nu tur labi.. Pačīkstēs, ka uz U18 jau puiši būs paaugušies, un tad jau viss būs..
Serbam 1 spēlētājs 2,10m otrs 2,12m, Tu vispār spēli redzēji? viņiem tur zem groza nav ko darīt, Serbs 13 Reboundus savāca,visus man liekas uzbrukumā,par kādiem caurgājieniem tu runā?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-07 20:11, pirms gada
Spēle labāka nekā iepriekšējās,bet nu,rezultāts tāds,kā jau gaidāms. Nezinu,kad treneru korpusā kaut kas pamainīsies,bet nu...
Katru spēli,kāds cits puika tomēr pašauj,tas labi.
Jocīgi,ka Andževs ar savu 1,9m dabuja visvairāk Reboundus,ko dara pārējie,kas skaitās centri. % metiens klibo.
Turnovers-Birstem 4(vairāk arī šodien neko īsti neizdarija,Freidenfeldam 6,šausmas.
Grīnvalds nepārsteidz,savā elementā.
Sipko,Rudusāns,malači džeki vilka sākumu,kas bija ļoti labs.
Ko kurucs dara? Itkā Augums ir,nav jau tā,ka nav trenējies,bet skatoties spēli,liekas,ka Pārnacis ir no kāda cita sporta veida un ielikts basītī,jo nebij ko ņemt
Berkolts aktīvs,interesanti skatīties,maz tiek,bet aktīvi nospēlē,Toms šodien izskatās,ka tikai pastaigājās pa laukumu

     [+] [-]

, 2023-08-07 20:29, pirms gada
kaktus1313 rakstīja: Spēle labāka nekā iepriekšējās,bet nu,rezultāts tāds,kā jau gaidāms. Nezinu,kad treneru korpusā kaut kas pamainīsies,bet nu...
Katru spēli,kāds cits puika tomēr pašauj,tas labi.
Jocīgi,ka Andževs ar savu 1,9m dabuja visvairāk Reboundus,ko dara pārējie,kas skaitās centri. % metiens klibo.
Turnovers-Birstem 4(vairāk arī šodien neko īsti neizdarija,Freidenfeldam 6,šausmas.
Grīnvalds nepārsteidz,savā elementā.
Sipko,Rudusāns,malači džeki vilka sākumu,kas bija ļoti labs.
Ko kurucs dara? Itkā Augums ir,nav jau tā,ka nav trenējies,bet skatoties spēli,liekas,ka Pārnacis ir no kāda cita sporta veida un ielikts basītī,jo nebij ko ņemt
Berkolts aktīvs,interesanti skatīties,maz tiek,bet aktīvi nospēlē,Toms šodien izskatās,ka tikai pastaigājās pa laukumu
Vismaz kāds komentārs par basketbolu, bez gānīšanās ... Ja par komandu - piesieties gribētu par komplektāciju kā tādu - tikai divi spēlētāji, kas ikdienā mācīti spēlēt zem groza - Rudusāns un Freidenfelds, pret regulāru fizisko pārsvaru salasās piezīmes, arī spēka paliek mazāk, un ... nav, kas nāk vietā. Vēl - īsti neredzu spēlētāju ar stabilu metienu no distances, līdz normālam metienam parasti jau izspēlēt prot. Tāda sajūta, ka uzvaras būs - sākot ar piekto spēli(!).
Vēl - salīdzinoši labi izskatās Brigmaņa centristi - iespējams tāpēc, ka trīs. Kurucs? Ir viņam te jābūt, kaut vai tikai to divu metru dēļ.

     [+] [-]

, 2023-08-07 20:32, pirms gada
Dīvaina blice, nav neviena īsta līdera

  +3 [+] [-]

, 2023-08-07 21:01, pirms gada
Gulbenes Buki tagad var tikai kaunēties, ka vispār tādu Galvanovski pazīst... Interesanti, kurā bodītē pie Vėjoņa un Cipas viens otrs no jaunatnes izlašu "galvenajiem treneriem līdzīgiem izsträdājumiem" ir nopirkuši privilėģijas būt par jaunatnes izlašu galvenajiem treneriem?

  +3 [+] [-]

, 2023-08-07 21:11, pirms gada
kaktus1313 rakstīja: Serbam 1 spēlētājs 2,10m otrs 2,12m, Tu vispār spēli redzēji? viņiem tur zem groza nav ko darīt, Serbs 13 Reboundus savāca,visus man liekas uzbrukumā,par kādiem caurgājieniem tu runā?
Spēli redzēju gan. Un, ko Tu piedāvā?! Ikreiz, kad paskatās protokolā un redz 2,10m vai 2,13m nemēģināt neko darīt un nodurt galvu sakot, ai, nu viņi jau garāki!? Tad jēga braukt uz čempi?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-07 21:13, pirms gada
Paklausāmies Sporta Studijas youtube lapā ko šis treneris saka par problēmām jauniešu basketbolā Tieši šodien ielikts

  +2 [+] [-]

, 2023-08-07 21:58, pirms gada
Galvanovskis lai brauc ar Opel kadett

  +3 [+] [-]

, 2023-08-07 22:33, pirms gada
Nu LJBL izskatas ka visi treneri ir slikti ka nevienu neliek par galveno treneri. Katru gadu tas Galvanovskis. Cer ka izcels A divīzija zeltu. Brauc mājas, kā treneris pilnīga miskaste.

     [+] [-]

, 2023-08-07 23:51, pirms gada
Tomam trauma? 😮

     [+] [-]

, 2023-08-08 01:34, pirms gada
Newcastle United rakstīja: Give Lionel pessi penalty
ID.Iots vai izliecies par tādu ? 🤬🤮

     [+] [-]

, 2023-08-08 08:20, pirms gada
kaktus1313 rakstīja: Spēle labāka nekā iepriekšējās,bet nu,rezultāts tāds,kā jau gaidāms. Nezinu,kad treneru korpusā kaut kas pamainīsies,bet nu...
Katru spēli,kāds cits puika tomēr pašauj,tas labi.
Jocīgi,ka Andževs ar savu 1,9m dabuja visvairāk Reboundus,ko dara pārējie,kas skaitās centri. % metiens klibo.
Turnovers-Birstem 4(vairāk arī šodien neko īsti neizdarija,Freidenfeldam 6,šausmas.
Grīnvalds nepārsteidz,savā elementā.
Sipko,Rudusāns,malači džeki vilka sākumu,kas bija ļoti labs.
Ko kurucs dara? Itkā Augums ir,nav jau tā,ka nav trenējies,bet skatoties spēli,liekas,ka Pārnacis ir no kāda cita sporta veida un ielikts basītī,jo nebij ko ņemt
Berkolts aktīvs,interesanti skatīties,maz tiek,bet aktīvi nospēlē,Toms šodien izskatās,ka tikai pastaigājās pa laukumu
Visam varētu piekrist. No Andževa gan gribētos sagaidīt mazliet lielāku rezultativitāti. Sipko ar Rudusānu tiešām malači, redz, ka visvairāk cīnās. Grīnvaldam šeit nav,ko darīt.Lai iet pie saviem 08 gadiem. Ir daudz labāki 07, kurus nepaņēma. Toms tiešām pastaigājas pa laukumu, gaidam no viņa vairāk aktīvāku spēli,uzņemšanos uz sevi. Žēl protams, ka viņam dod tik mazu spēles laiku. Kurucs šeit atrodas tikai dēļ auguma un varbūt mazliet dēļ uzvārda, jo kā basketbolists, viņš pagaidām ir pilnīgi nekāds.

     [+] [-]

, 2023-08-08 09:11, pirms gada
[quote melows]
Ir iespējams kaut kur aplūkot Galvanovska pēdējo izlašu statistiku?
Cik zaudējumi? Ko uzvarējuši?
.....LBS un FIBA mājas lpp.

     [+] [-]

, 2023-08-08 09:13, pirms gada
Vai tad nebija VEF akadēmija, kur komanda spēlēja jauniešu Eirolīgā. Tā deva rezultātus?

     [+] [-]

, 2023-08-08 09:13, pirms gada
[quote witslenamitea]
Nākamgad u18 no šī gada U18 būs tikai Šulcs un Skrinda un tad A divizijā būs grūti ja daži no šis U16 nepastiepsies

....mazāk vajag pīpēt zālīti...kāds sakars 06g. ar 07g!?Tad jau varbūt skaties plašāk....uzreiz mauc vaļā pie U16 ar 2013g.!?

     [+] [-]

, 2023-08-08 09:29, pirms gada
patikams puika rakstīja: Visam varētu piekrist. No Andževa gan gribētos sagaidīt mazliet lielāku rezultativitāti. Sipko ar Rudusānu tiešām malači, redz, ka visvairāk cīnās. Grīnvaldam šeit nav,ko darīt.Lai iet pie saviem 08 gadiem. Ir daudz labāki 07, kurus nepaņēma. Toms tiešām pastaigājas pa laukumu, gaidam no viņa vairāk aktīvāku spēli,uzņemšanos uz sevi. Žēl protams, ka viņam dod tik mazu spēles laiku. Kurucs šeit atrodas tikai dēļ auguma un varbūt mazliet dēļ uzvārda, jo kā basketbolists, viņš pagaidām ir pilnīgi nekāds.
Kā tas ir- mazliet dēļ uzvārda?

     [+] [-]

, 2023-08-08 11:46, pirms gada
To BELAZ ja nesapratu tad no šī gada U18 izlases nākamajā gadā vēl U18 vecumā vēl varēs spēlēt Skrinda un Šulcs jo 18 gadi viņiem paliks tikai nākamgad ja kas

     [+] [-]

, 2023-08-08 14:46, pirms gada
patikams puika rakstīja: Visam varētu piekrist. No Andževa gan gribētos sagaidīt mazliet lielāku rezultativitāti. Sipko ar Rudusānu tiešām malači, redz, ka visvairāk cīnās. Grīnvaldam šeit nav,ko darīt.Lai iet pie saviem 08 gadiem. Ir daudz labāki 07, kurus nepaņēma. Toms tiešām pastaigājas pa laukumu, gaidam no viņa vairāk aktīvāku spēli,uzņemšanos uz sevi. Žēl protams, ka viņam dod tik mazu spēles laiku. Kurucs šeit atrodas tikai dēļ auguma un varbūt mazliet dēļ uzvārda, jo kā basketbolists, viņš pagaidām ir pilnīgi nekāds.
Gr;invalds jau praktiski ir 2007, dzimis 2008 janvāra pirmajos datumos, vismaz ko tādu atceros no kkādas statistikas.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-08 19:02, pirms gada
LetterTwo rakstīja: Ai, ai, ai Galvanovska k-gs! Kā saka, "gudri ......, nav mežā malku cirst". Kā tagad vēl atceros, kā pēc U19 PČ Latvijā, tika publiski nolikti 2002.gadi, par to, ka redz viens nemāk to, otrs šito, cits vispār nesedz... Kādas tik runas no Jums nebija par to, ka Jūs, redz, jau maināt sistēmu un nu tik būs presings pa visu laukumu un kas nu vēl ne.... Ja nemaldos, tie paši 2002.gadi ir pēdēji, kas savā U16 vecumā tika A divīzijas astotniekā. Pēc tam, knapi vietu A divīzijā saglabājam, no gada uz gadu. Kurš ir bijis šos pēdējos gadus U16 izlases treneris? Neko darīt, nākamie pretī spāņi. Tas nozīmē tikai to, ka atkal cīnīsimies par vietas saglabāšanu A divīzijā. Cerams, ka saglabāsim. Jāatzīst, ka Nr. 5, Nr. 77, Nr. 10 būs lietaskoki, ja čaliem viss saliksies. Lietaskoki, tādā izpratnē, ka spēlēs basketbolu profesionāli. Kādā līmenī? Tas jau no pašiem un veselības atkarīgs. Veiksmi mūsējiem nākošajā spēlē! Čaļi turās! Arī slotas kāts vienreiz var izšaut!
Tā visa ir politika, kura diemžēl ir arī basketbolā. Galvanovski vienkārši lobē. Viņš pārstāv kāda, no grupējumiem, intereses. Treneris, kurš lien politikā un tādā veidā bīdās pa karjeras kāpnēm, basketbolā neko nedarīs. Protams tie ir tikai pieņēmumi, bet tas kas notiek publiskajā informācijas telpā ap Galvanovska k., neliecina par viņu kā par profesionāi. Ir spēlējis kaut kādā līmenī pats, pat ir bijis pie Latvijas izlases. Kā treneris ir bijis Latvijas čempions 2009.gadā ar Ventspili! It kā ir sava veida pozitīvi priekšnoteikumi labai karjeras atītstībai. Tai pašā laikā publiskā telpā var atļauties nolikt zemāk par zāli tos pašus pieminētos 2002.gadus un pēc tam būdams šādā amatā, būdams tiešā saiknē ar jaunajiem basketbolisitiem, praktiski deklarējot, ka es tūlīt parādīšu kā vajag - parāda savu nespēju performēt kā jauniešu treneris (pēc viņa paša mērkauklām) un pēc šāda fiasko nuzraksta atlūgumu jau kuro gadu. 2003.gadi ir tieši Galvanovska produkts, kuri ir attīstīti pēc jaunās sistēmas un kur ir rezultāts! 2003./2004.gadi ir lieliski jaunieši un nav nekāda sakara ar to, ka viņi netika atpakaļ A divīzijā. Labi saprotam, ka divi zaudējumi papildlaikā nenozīmē to, ka spēlētāji vai treneri tagad ir vainīgi. Jautājums ir par mutes palaišanu un citu nomelnošanu, ar tekstu, ka es tūlīt parādīšu. 2002.gadi godīgi sakot bija divu punktu attālumā, lai uzvarētu serbus, kas praktiski būtu garantējis vietu Pasaules čempionāta astotniekā. Iemetot šajā spēlē pret serbiem 2 punktus vairāk un iekļūstot pasaules čempionāta astotniekā 2002.gadi uzreiz būtu kļuvuši par "pilno" gadu? Vai uzreiz tas būtu rādītājs, ka 2002.gadi ir sagatavoti pēc super sistēmas? Pilnīgas auzas! Un šīm auzām saknes aug federācijā, jo tieši federācija zin, kas tam lācītim vēderā. Savukārt federāciju sevišķi neinteresē jauniešu izlases, jo pirmkārt federācija nekontrolē diletantus sporta skolās un otrkārt federācijai ir nepietiekams finansējums, lai vairāk rūpētos par jaunatnes attīstību. Un viengais, ko federācija var pateikt - ne visai labs "metiens" ir bijis māmiņām, kuras dzemdējušas 2002.gadā! Tai pašā laikā atnāk itāļu treneris Banki un ieinteresējas par 3 spēlētājiem no šīs pašas 2002.gadu izlases un piesaista Latvijas izlases kandidātu pulkā un čaļi (Mačoha, Helmanis, Vanags) trenējas kopā ar izlasi, palīdz iekšējās konkurences uzturēšanā un pie reizes ne visai slikti izskatās, ja treneris iedod iespēju...

Mūsu jaunieši pārstāv Latviju un ir gatavi nomirt par savu valsti - esat par to droši, vienīgi viņiem ir vajadzīga palīdzība, jau agrā vecuma, kvalitatīvu treneru audzinātiem tiekties uz šiem mērķiem un sasniegt šos mērķus. Šīs palīdzības nav! Nav ne no sporta skolas (kas patiesībā ir valsts), ne no federācijas (kas arī ir valsts). Vienīgie, kuri atbalsta šos čaļus ir viņu vecāki un tad sanāk nesmuka situācija, no sērija - kad hokejam vajag naudu, tad praktiski dzirdīgu ausu nav, bet kad ir izcīnīts bronzas medālis, tad saskrien bars ar tiem, kuri jau gadiem ir darījuši visu un bez kuru palīdzības bronza nebūtu bijusi iespējama.

     [+] [-]

, 2023-08-08 20:59, pirms gada
Jannis Krasts rakstīja: Mūsu jaunieši pārstāv Latviju un ir gatavi nomirt par savu valsti - esat par to droši, vienīgi viņiem ir vajadzīga palīdzība, jau agrā vecuma, kvalitatīvu treneru audzinātiem tiekties uz šiem mērķiem un sasniegt šos mērķus. Šīs palīdzības nav! Nav ne no sporta skolas (kas patiesībā ir valsts), ne no federācijas (kas arī ir valsts). Vienīgie, kuri atbalsta šos čaļus ir viņu vecāki
Prefekti pateici. piekrītu

     [+] [-]

, 2023-08-09 01:31, pirms gada
[quote jannis_krasts]

100% PIEKRĪTU ...

     [+] [-]

, 2023-08-09 11:09, pirms gada
Perfekti tiešām pateikts, tikai uz vecāku pleciem pārsvarā viss balstās,jo federācijai viss ir pilnīgi vienalga