Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

VEF trešais zaudējums Eiropas kausā, vajadzīgas divas uzvaras

VEF trešais zaudējums Eiropas kausā, vajadzīgas divas uzvaras
VEF šovakar neglāba arī Ērla Džeroda Roulenda sniegums
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Basketbola klubs "VEF Rīga" (bilance 1-3) trešdien, 28. novembrī, piedzīvoja trešo zaudējumu pēc kārtas Eiropas kausā, izbraukumā zaudējot Maskavas apgabala "Triumph" (4-0) ar rezultātu 77:82. Pēdējā ceturtdaļā 11 punktus rīdzinieku grozā sameta Tasmīns Mičels. Nākamajā otrdienā, 4. decembrī, vefieši mājās uzņems Vācijas komandu "Artland Dragons". Francijas vicečempioni "Le Mans" savā laukumā sagrāva "pūķus" ar 37 punktu pārsvaru.

Sākumsastāvi

VEF Rīga: Rowland, Janičenoks, Daniels, Bērziņš, Zavackas
Triumph: McKee, Karasjovs, Polohins, Vaļijevs, Searcy

Vasilijs Karasjovs nemainīja iepriekšējā spēlē pret rīdziniekiem izmantoto sastāvu, uzticoties aizsargiem Makkī, Karasjovam un Polohinam, kā arī Vaļijevam un amerikānim Sīrsijam. Jahovičs ar partneriem centās ierobežot Makkī, taču mājiniekiem izdevās nogādāt bumbu Karasjovam. Otrajā piegājienā Makkī izlauzās cauri un pirmajās minūtēs “Triumph” izrāvās vadībā ar 6:0. Vefieši ātri pārgāja uz spēli ar mazo sastāvu, centrā atstājot tikai Kavaļausku. Pēc Janičenoka tālmetiena un Denielsa diviem punktiem starpība tika samazināta līdz minimumam 6:5. Ceturtdaļas turpinājumā ļoti veiksmīgi spēlē iesaistījās Dairis Bertāns. Divi agresīvi uzbrukumi beidzās ar četriem iemestiem soda metieniem, bet desmitminūtes beigās iemests tālmetiens, panākot 18:22 VEF labā.

Līdz otrās ceturtdaļas vidum Ramūna Butauta vīri noturēja četru punktu vadību 26:30, taču puslaika pēdējās piecās minūtēs mājinieki veica 15:4 izrāvienu, pirms pārtraukuma nodrošinot septiņu punktu pārsvaru. “Triumph” puslaikā realizēja 15 no 18 divpunktu metieniem (83%!). Makkī un Lendrijs bija nekļūdīgi visos deviņos caurgājienos vai pustālajos mēģinājumos, kamēr vefieši perimetra iekšienē atzīmējās ar 6 no 19 trāpījumiem. Tālmetienos diametrāli pretēja situācija, taču cīņā zem groziem par trešdaļu vairāk bumbu mājiniekiem.

Trešajā ceturtdaļā saviem līderiem aktīvi nāca palīgā Mičels, Vaļijevs un Naimi, divdesmit otrajā minūtē pēc izraēlieša tālmetiena panākot divpadsmit punktu pārsvaru 47:35. Zavacks ar trīspunktnieku starpību nedaudz samazināja, bet pēc viņa otrā trāpījuma un Denielsa aktīvās cīņas groza apakšā, atrāvieu izdevās sadeldēt uz pusi 51:45. Mājinieki vēlreiz attālinājās līdz deviņiem punktiem, taču vefiešiem izdevās vairākas labas epizodes pēc kārtas. Kavaļausks savāca atlēkušo bumbu uzbrukumā un raidīja to grozā, bet Bertāns realizēja otro tālmetienu 56:52. Karasjovs tūlīt atbildēja ar brīvu trīspunktnieku, tomēr pēdejos sešus punktus ceturtdaļā guva Kristaps Janičenoks. Divpunktnieks, pirmais no diviem soda metieniem un pēdējo sekunžu tālmetiens kapteiņa izpildījumā samazināja starpību līdz minimumam 59:58. Trešās ceturtdaļas pēdējās minūtēs vefiešiem izdevās veikt 3:11 izrāvienu.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā Roulends divas reizes izvirzīja rīdziniekus vadībā, divas reizes rezultāts bija neizšķirts, tomēr viesu līderi Makkī, Karasjovs un Tasmīns Mičels kārtējo reizi nosvēra svaru kausus “Triumph” labā. Vāji nospēlēja VEF garie spēlētāji. Karasjovs dankoja un iemeta tālmetienu, rezultatīva metienu sērija izdevās Mičelam. Trīs minūtes pirms beigām mīnus astoņi (76:68). Bertāns samazināja starpību līdz četriem punktiem, taču, sākoties pēdējai minūtei, Mičels savāca atlēkušo bumbu uzbrukumā un raidīja to grozā 78:72. Kaspars Bērziņš ar soda metieniem dzēsa trešdaļu starpības, bet pretinieku uzbrukumā kārtējo reizi lielisks bija Mičels. Divi punkti ar sodu un 81:74. Janičenoks ar tālmetienu trīs punktus atspēlēja. Divi pēdējie Bertāna un Janičenoka mēģinājuma no perimetra bija nesekmīgi, kamēr Sergejs Karasjovs iemeta ceturto no četriem soda metieniem 82:77.

"Triumph" divas kārtas pirms grupu turnīra beigām nodrošinājis vietu "Top 16" kārtā. Sergeja Karasjova komanda šogad uzvarējusi visās sešās mājas spēlēs, pēdējās vienpadsmit cīņās sasniedzot bilanci 9-2.

EuroCup 2013, C grupa, 28. novembris

Triumph – VEF Rīga 82:77 (18:22, 23:12, 18:24, 23:19)
Triumph: Mitchell 21, McKee 15, Landry 15, Karasjovs 11, Vaļijevs 8, Searcy 7, Naimy 5, Kuzjakins, Polohins, Lazarevs, M. Kulagins; Vihrovs.
VEF Rīga: Rowland 17 (6rp), Janičenoks 13, Bertāns 12 (3rp, 3pb, 4ip), Zavackas 10, Daniels 10 (5ab), Kavaliauskas 6, Bērziņš 4 (5ab, 3rp, 4ip), Jahovičs 3, Strēlnieks 2; Blaus, Loucks.
Tiesneši: Rustu Nuran (Turcija), Sergiy Chebishev (Ukraina), Haris Buedič (Bosnija).

Statistika. Triumph 82, VEF Rīga 77

Metieni no spēles: 31/61 vs 26/63
2p: 28/43 vs 16/38
3p: 3/18 vs 10/25
1p: 17/21 vs 15/20
AB: 41 (27/14) vs 28 (16/12)
RP: 16 vs 14
Kļ.: 15 vs 16
PB: 5 vs 9
BM: 6 vs 2
Personiskās piezīmes: 22 vs 24
Starta piecnieki: 41 vs 54
Rezerves: 41 vs 23

Francijas vicečempioni “Le Mans Sarthe” savā laukumā sagrāva “Artland Dragons” ar rezultātu 88:51, nonākot uzvaras attālumā no iekļūšanas nākamajā kārtā.

Le Mans: Long 15, Victor 14, Charles Kahudi 13, Batista 12, El-Amin 10, Koffi 10, Sy 5, Henri Kahudi 5, Ceci 4, Issa.
Artland Dragons: King 12, Taylor 11, Popovič 7, Drevo 6, Kerusch 6, Mallet 4, Strasser 3, Haynes 2, Grunheid, Spoler, Hoffmann, Njei.

C grupas kopvērtējums

#KlubsU-ZAttiecībaP
1Triumph4-0333:311 (+22)8
2Le Mans2-2319:283 (+36)6
3VEF Rīga1-3323:334 (-11)5
4Artland Dragons1-3278:325 (-47)5

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup


, 2012-11-28 19:24, pirms 13 gadiem
Pretīgi skatīties ka Vef spēlē.No -11 panāk vadību un kas notiek,pļa sāk skraidīt pa laukumu kā cāļi!
, 2012-11-28 19:24, pirms 13 gadiem
Vajadzīgs ir centra spēlētājs.
, 2012-11-28 19:24, pirms 13 gadiem
It kā 3. stiprākā Krievijas komanda šobrīd, bet nu bija uzvarami...

Diemžēl Bērza un Kavaļauska spēle ir miskaste, paldies Kristapam un Dairim, kam var pateikties par sniegumu.
, 2012-11-28 19:25, pirms 13 gadiem
Prasas pec kartiiga pastiprinajuma sastava.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:26, pirms 13 gadiem
Shobrid vaajaaakaa vieta ir aizsardziba- bumbas nevar savakt un daudz brivu metienu pretiniekam.
, 2012-11-28 19:26, pirms 13 gadiem
soliņš pa īsu, spēlētāji var nespēlēt aizsardzībā, jo zina ,ka viņu vietā tās pat neviens nenāks, žel
, 2012-11-28 19:26, pirms 13 gadiem
Grupa bija reti veiksmiga, kompletcaija laba, bet paradas menedzementa tuvredziba, iespejams sadam tuvam spelem pietrukst tiesi vel 1 labs speletajs, labi, ka ar Artland jaspele majas, jo si komanda ir nopietni ieskrejusies, nebus brinums, ja uzvilks Lemans
, 2012-11-28 19:26, pirms 13 gadiem
W W E rakstīja: Prasas pec kartiiga pastiprinajuma sastava.
Prasās pēc kārtīga centra
, 2012-11-28 19:26, pirms 13 gadiem
es viņiem tā ticēju
, 2012-11-28 19:27, pirms 13 gadiem
NU VEF'IEŠI,SAŅEMAMIES UZ MĀJU SPĒLI!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:27, pirms 13 gadiem
Mičels - iznesa visu VEF garo galu kā maziņos. Jaunupam ir jāsaprot, ka Eurocup var saglābt, bet vajag garo. Tad vēl nekas nav zudis. Bet nu neatradīs reali nedēļas laikā neko!
Slēpts komentārs: aksels82inbox.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:29, pirms 13 gadiem
Šķiet ka uzvara pār Žalgiri nospēlēja pa sliktu: pēc tam tikai zaudējumi! Acīs durās Kavaļauska nespēja - izslavētais "Lieliskais" centrs tikai apliecina ka ir vienkārši LBL centrs un nekas vairāk.
Rēcīga LTV7 kvalitāte, kad studijā Renārs & Edgars tika rādīts ar tālāko kameru - laikam tika filmēts ar telefonu (sliktu telefonu)! :-)
, 2012-11-28 19:29, pirms 13 gadiem
Nu vnk kaa taa var nospeleet pie sava groza ciinoties par atleekushajaam bumbaam. Ljoti vaajsh sniegums no VEF garo speleetaaju puses pietam speleejot pret Triumph, kuriem pashiem nav taadu riktiigu centru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:31, pirms 13 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es taks teicu ka zaudees. Es naktii varesu saldi cuceet.

Rossija Chempion.
Ieej lūdzu Latviešu bārā un sāc bļaut savus pēdējos vārdus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:32, pirms 13 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Rēcīga LTV7 kvalitāte, kad studijā Renārs & Edgars tika rādīts ar tālāko kameru - laikam tika filmēts ar telefonu (sliktu telefonu)! :-)
Par ko šeit jāsmejās? Labi, ka vispār parāda? Ja Liepājai ir labāki resursi, tad jau kruti.
, 2012-11-28 19:34, pirms 13 gadiem
Vāji..
Tgd vēl paņems kādu leģionāru.. Un būs vēl latviskāka komanda!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:36, pirms 13 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Rēcīga LTV7 kvalitāte, kad studijā Renārs & Edgars tika rādīts ar tālāko kameru - laikam tika filmēts ar telefonu (sliktu telefonu)! :-)
tieši to pašu nodomāju - ka tik ar telefonu nefilmē
, 2012-11-28 19:36, pirms 13 gadiem
Atkal spēli zaudēja Butauts.. Turēt visu spēli laukumā Bērzu, kas ne iemest var, ne bumbas savākt pie sava groza, ne roku pielikt, lai mičels neiemestu, pilnīgs miskaste... Līdz ar to Kavaļausks netiek laukumā, nezināmu iemeslu dēļ, un loģiski iziet no ritma, ja pieradis spēlēt pa 33 minūtēm...Atkal, atkal zaudē butauts.
VEF jau ir izgāzušies šajā sezonā. Varbūt derētu padomāt, vai Janičenokam maksāt 13 tk ls mēnesī? Vai tiešām viņš par to pašu Valteru ir labāks, kaut par matu? Viņš ir tik [ārvērtēts, atkal metienos 5 / 20...Man ir tāds kauns un dusmas par šo spēli, jo tā ir elementāra atbloķēšana nesavācot bumbas, 1.80 m var savākt bumbu kaut ja viņam aizmugurē ir 2.10, jo tas ir elementārs atbloks, izliec dir.siņu un viss...bet nē , mūsu zvaigznes ar Bērzu priekšgalā skatās un spaida rūķīšus debesīs...
, 2012-11-28 19:37, pirms 13 gadiem
Haha. Iedod naudu.
fans366 rakstīja: Lai ņem Kambalu
, 2012-11-28 19:39, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Atkal spēli zaudēja Butauts.. Turēt visu spēli laukumā Bērzu, kas ne iemest var, ne bumbas savākt pie sava groza, ne roku pielikt, lai mičels neiemestu, pilnīgs miskaste... Līdz ar to Kavaļausks netiek laukumā, nezināmu iemeslu dēļ, un loģiski iziet no ritma, ja pieradis spēlēt pa 33 minūtēm...Atkal, atkal zaudē butauts.
VEF jau ir izgāzušies šajā sezonā. Varbūt derētu padomāt, vai Janičenokam maksāt 13 tk ls mēnesī? Vai tiešām viņš par to pašu Valteru ir labāks, kaut par matu? Viņš ir tik [ārvērtēts, atkal metienos 5 / 20...Man ir tāds kauns un dusmas par šo spēli, jo tā ir elementāra atbloķēšana nesavācot bumbas, 1.80 m var savākt bumbu kaut ja viņam aizmugurē ir 2.10, jo tas ir elementārs atbloks, izliec dir.siņu un viss...bet nē , mūsu zvaigznes ar Bērzu priekšgalā skatās un spaida rūķīšus debesīs...
Par Berzu japiekrit, loti svaks sodien bija, Butautam laiks tomer prast novertet kuras ir tas speles kad vinam iet un kad neiet(jo vins tomer var nospelet ari loti augsta limeni dazreiz)
Slēpts komentārs: aksels82inbox.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:43, pirms 13 gadiem
Dobleens rakstīja: Garie bišk lašo, tā jau pārējie dara, ko vajag. Kā ari nu kā viņiem krita un kā mums, tur vien jau..
Ja 3 reizes vienā uzbrukumā atļauj mest pa grozu, tad viens jau iekritīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:43, pirms 13 gadiem
Vef par eirokausu izslegshanas spelem var aizmirst.
, 2012-11-28 19:44, pirms 13 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vef par eirokausu izslegshanas spelem var aizmirst.
VEF vēl ir iespēja, 2 uzvaras jāpaņem un mož būs. Bet es zinu vienu komandu, kura cīnās par Gagarinu, bet aizmirsusi, ka vajag arī tikt PO
, 2012-11-28 19:46, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: VEF vēl ir iespēja, 2 uzvaras jāpaņem un mož būs. Bet es zinu vienu komandu, kura cīnās par Gagarinu, bet aizmirsusi, ka vajag arī tikt PO
Es vel ticibu neesmu zaudejis par Dinamo. Man pie kajas ko tu doma par Dinamo, jo tu nevari pardzivot kas tas tavs Vef ipashi nevienam neinterese ja salidzina ar Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:49, pirms 13 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es vel ticibu neesmu zaudejis par Dinamo. Man pie kajas ko tu doma par Dinamo, jo tu nevari pardzivot kas tas tavs Vef ipashi nevienam neinterese ja salidzina ar Dinamo.
Nemīz biksēs, es skatos šad tad Dinamo spēles. Bet pilnīga ateja, vēl lielāks nekas uz laukuma kā VEFam. Bet nu ja tiktu PO, ganjau nelaistu garām iespēju pavērot spēli vai aizmaukt uz arēnu. Bet nu katrā ziņā zaudējumus es viņiem nevēlu, neesmu zemisks. VEFam no tā vairāk uzvaru nepaliks.
, 2012-11-28 19:50, pirms 13 gadiem
kafijas pauze rakstīja: Ha ha ha melnā nāve kārtējo reizi nosprāgst!!! Tā tik turpināt! Mērkaķu komanda! Lai dzīvo jaunups!!!
OOOO vismaz kads ir vienispratis ar mani. Ta tureet.
, 2012-11-28 19:50, pirms 13 gadiem
v2_karstgalvis rakstīja: Bambis vel basi spele?
Vēl spēlē gan!
, 2012-11-28 19:52, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nemīz biksēs, es skatos šad tad Dinamo spēles. Bet pilnīga ateja, vēl lielāks nekas uz laukuma kā VEFam. Bet nu ja tiktu PO, ganjau nelaistu garām iespēju pavērot spēli vai aizmaukt uz arēnu. Bet nu katrā ziņā zaudējumus es viņiem nevēlu, neesmu zemisks. VEFam no tā vairāk uzvaru nepaliks.
Ne nu taisniiba jau sava mera tev ir. Nevar jau protams velet sliktu Jaunupa komandai.

Nebutu lokauts es domaju ka Dinamo butu PO zona.
Slēpts komentārs: Arturs2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 19:54, pirms 13 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne nu taisniiba jau sava mera tev ir. Nevar jau protams velet sliktu Jaunupa komandai.

Nebutu lokauts es domaju ka Dinamo butu PO zona.
Es gan uzskatu, ka arī ar visu streiku, Dinamo nebūtu iespējas tikt PO. Nav jau to komandu tik daudz ar tiem NHL spīdekļiem vai labajiem spēlētājiem. Un viens, divi spēlētāji tik ļoti neizmaina komandas spēli. Plus, komandas kuras ir paņēmušas šos NHL spēlētājus, arī bez viņiem bija priekšā Dinamo. Nepaņemtu NHL vīru, paņemtu kādu citu nemaz ne sliktāku ...
, 2012-11-28 19:55, pirms 13 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: neviens komandā nepazīst spēlētāja atbloķēšanu?
butautam derētu tāka piestrādāt treniņos pie tā!
Kad Butauts kliedz box out, visi skrien un meklē kastes.
, 2012-11-28 19:56, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es gan uzskatu, ka arī ar visu streiku, Dinamo nebūtu iespējas tikt PO. Nav jau to komandu tik daudz ar tiem NHL spīdekļiem vai labajiem spēlētājiem. Un viens, divi spēlētāji tik ļoti neizmaina komandas spēli. Plus, komandas kuras ir paņēmušas šos NHL spēlētājus, arī bez viņiem bija priekšā Dinamo. Nepaņemtu NHL vīru, paņemtu kādu citu nemaz ne sliktāku ...
Wsp es uzskatiju Shrempu par ljoti labu tikai vajadzeja shim vairak min spele dot un tad buutu arii rezultats.
, 2012-11-28 19:57, pirms 13 gadiem
W W E rakstīja: Prasas pec kartiiga pastiprinajuma sastava.
Jaunups tā neuzskata!
, 2012-11-28 19:57, pirms 13 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ne nu taisniiba jau sava mera tev ir. Nevar jau protams velet sliktu Jaunupa komandai.

Nebutu lokauts es domaju ka Dinamo butu PO zona.
Beidz te runāt atmasku,tie Nhl spēlētāji neko baigi neizmaina,pieņem to ka dināmo šogad vienkārši neveicas..
, 2012-11-28 19:58, pirms 13 gadiem
Spēle zem groza, vienkārši KATASTROFA, pretīgi skatīties, takā bikses pielikušiem puišeļiem Bērzs ar Kovaļu.
, 2012-11-28 19:59, pirms 13 gadiem
Cerams, ka Rūdupis vismaz uzvarēs, atkal pret čehiem jākapā.
, 2012-11-28 19:59, pirms 13 gadiem
Arturs2 rakstīja: Beidz te runāt atmasku,tie Nhl spēlētāji neko baigi neizmaina,pieņem to ka dināmo šogad vienkārši neveicas..
Vef jau ar vairs neiet.
, 2012-11-28 20:04, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Ieej lūdzu Latviešu bārā un sāc bļaut savus pēdējos vārdus
mazos bāra nelaiž
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 20:12, pirms 13 gadiem
Man pie pakalas ka liela Bertanu!Vienigais ko vins var metaties pa laukumu bez jegas un pulit halavas.Aizsardziba ka bija viena apala nulle ta ari palika-pat nu jau 2 apalas nulles.Sodien uz laukuma aizsardziba ka govs uz ledus katra kaja uz savu pusi!Nevar vinu iemacit aizsardzibu ne Valters,ne Kurtinaitis ne Butauts.Laikam calim smadzenes ka vistai!
, 2012-11-28 20:17, pirms 13 gadiem
tatad, iss kopsavilkums - vefs sava limeni.
ja nopietni tad redzot ka vinji spele es pat brinijos ka var but daudz maz lidzigs rezultats, jo triumfi bija 4 majas labaki. neviens neparadija normalu sniegumu.

labak butu uz vtb sutit lu, vismaz kauns nebutu tur latvieshi spele zaude nu un kas, tagad krievi padomas pat viespeletajus nemak nopirkt, skumji.
atkartoshos par valsts lidzeklju nelietderigu izlietoshanu, nu kad beidzot sedinasim kadu?
, 2012-11-28 20:17, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Par ko šeit jāsmejās? Labi, ka vispār parāda? Ja Liepājai ir labāki resursi, tad jau kruti.
neraudi, gan arī tavā smilškastē iespīdēs saule! ka tik uztirst liepājai, kaut arī galīgi ne pa ķeksi, vai ne?
, 2012-11-28 20:20, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kad Butauts kliedz box out, visi skrien un meklē kastes.
vins moshka kliedz lietuviksi?
es domaju bertans reals mulkis ka visi parejie kas pievienojas vefam. ventspili bija stabils pamatsastava speletajs. kaut ko ari no komandam vareja saprast, ar savejiem speleja, tagad ar kavalauskiem zavackiem rowlandiem un parejiem miskastniekiem.
nu vienigais ja shamjam patik berza originalais shampuns uz ko katra otraja treninja var uzrauties
, 2012-11-28 20:21, pirms 13 gadiem
Te nu bija pēc spēles ar Žalgiri laikam tiešām zvaigžņu slimība piemetusies
, 2012-11-28 20:22, pirms 13 gadiem
ilmis81 rakstīja: Vēl spēlē gan!
ja bet nevar nemt, tad janicenoks un kava lauskis (ledus kafija) netiks laukuma
, 2012-11-28 20:23, pirms 13 gadiem
janka1 rakstīja: Te nu bija pēc spēles ar Žalgiri laikam tiešām zvaigžņu slimība piemetusies
ja zhaligiris par butauta bedejo overdraftu piekrita 11 novembri baleliniem pakast nu tagad lielie brinumi
, 2012-11-28 20:25, pirms 13 gadiem
valdemaars rakstīja: vins moshka kliedz lietuviksi?
es domaju bertans reals mulkis ka visi parejie kas pievienojas vefam. ventspili bija stabils pamatsastava speletajs. kaut ko ari no komandam vareja saprast, ar savejiem speleja, tagad ar kavalauskiem zavackiem rowlandiem un parejiem miskastniekiem.
nu vienigais ja shamjam patik berza originalais shampuns uz ko katra otraja treninja var uzrauties
Ui, šeit Tu kļūdies. BKV galīgi Bertānam nederāja. Tur visticamāk viņš pazustu, un paliktu par parastu LBL spēlētāju, kā liela daļa BKV letiņu. Tomēr VEF ir labāka platforma karjeras izveidei. Lai arī zaud, bet spēlēt viņš tiek un līmenis arī cits.
, 2012-11-28 20:25, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Cerams, ka Rūdupis vismaz uzvarēs, atkal pret čehiem jākapā.
krokodilis ar saviem butikiem kavalauskiem un zavacukiem ir leitis palicis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 20:27, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Jaunups tā neuzskata!
ooo jaunupitis shitais kema rausis jau sen pec kartiga periena kliedz
nu nekas gan jau...
, 2012-11-28 20:27, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: neraudi, gan arī tavā smilškastē iespīdēs saule! ka tik uztirst liepājai, kaut arī galīgi ne pa ķeksi, vai ne?
Ne pa ķeksi? Ko tad Liepājas kvēlais fans pūš kko par kvalitāti? Citas nav, un ļoti iespējams, ka šis pats LTV7 translēs LL spēles pavasarī. Nav forši kakāt traukā no kura kādreiz var padzerties. Visu cieņu Liepājai. Ne mirkli neuztirsu viņiem, ja Tu to tā saprati, tad jau tā nav mana vaina.
, 2012-11-28 20:30, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ui, šeit Tu kļūdies. BKV galīgi Bertānam nederāja. Tur visticamāk viņš pazustu, un paliktu par parastu LBL spēlētāju, kā liela daļa BKV letiņu. Tomēr VEF ir labāka platforma karjeras izveidei. Lai arī zaud, bet spēlēt viņš tiek un līmenis arī cits.
da labi, bertans ventpili tika gandriz par labako speletaju jau pirmaja gada. vefa vins tagad nak uz mainju un maina rowlandu no barona kada platforma? neesi par daudz ps3 vai nintendo saspelejies? da labi no vefa neviens nekad vel nav nekur uz labu klubu aizgajis. tapat ar izlases speletajiem. varu deret ka nakamaja izlae tiks piemeram timma, tai pat laika pasecniks un geks tur nespeles nekad.
, 2012-11-28 20:34, pirms 13 gadiem
upss77 rakstīja: Spēle zem groza, vienkārši KATASTROFA, pretīgi skatīties, takā bikses pielikušiem puišeļiem Bērzs ar Kovaļu.
kadreiz ir bijis citadak?
mana vertejuma vefa speles ir stipri lidzigas serialam ZAGIS, gan tiesha gan parnesta nozime. man piemeram ir sermuli tas skatities.
, 2012-11-28 20:35, pirms 13 gadiem
valdemaars rakstīja: da labi, bertans ventpili tika gandriz par labako speletaju jau pirmaja gada. vefa vins tagad nak uz mainju un maina rowlandu no barona kada platforma? neesi par daudz ps3 vai nintendo saspelejies? da labi no vefa neviens nekad vel nav nekur uz labu klubu aizgajis. tapat ar izlases speletajiem. varu deret ka nakamaja izlae tiks piemeram timma, tai pat laika pasecniks un geks tur nespeles nekad.
Kāpēc nav aizgājis? Jo cenšās noturēt labākos sev?
Dairis pats atceras ar riebumu laiku BKV. Komanda lika vairākus šķēršļus viņa attīstībā, nelaižot uz Itālijas nometnēm ar NBA treneriem ... karoč nedzen fuflo.
, 2012-11-28 20:35, pirms 13 gadiem
Aizsardzībā var kapāt cik labi grib, bet ja nevar savākt bumbas zem sava groza tad uzvaru neredzēt kā savas ausis.
, 2012-11-28 20:38, pirms 13 gadiem
par ltv7, skumji, ka nerada citas komandas. es ietektu radit ari latvijas komandas tagad ka ventspils valmiera, liepaja. vefs tomer ir apmeram viena limeni ar vacijas bundesligas un iranas 7 ligas komandam. 17 negeri, vel 8 citi legionari un kads rezultats? ka parasti .... nekads, jeb (lai pok e moni labak saprot s u d i g s konkreti)
, 2012-11-28 20:39, pirms 13 gadiem
Kasheks rakstīja: Aizsardzībā var kapāt cik labi grib, bet ja nevar savākt bumbas zem sava groza tad uzvaru neredzēt kā savas ausis.
kur bija kapasanas aizsardziba? kura bridi? pasaki minuti un speletaju tu neruna taisnibu draugs. vefs atdevas, atdevas pa istam.
, 2012-11-28 20:41, pirms 13 gadiem
zvaka gals rakstīja: Man pie pakalas ka liela Bertanu!Vienigais ko vins var metaties pa laukumu bez jegas un pulit halavas.Aizsardziba ka bija viena apala nulle ta ari palika-pat nu jau 2 apalas nulles.Sodien uz laukuma aizsardziba ka govs uz ledus katra kaja uz savu pusi!Nevar vinu iemacit aizsardzibu ne Valters,ne Kurtinaitis ne Butauts.Laikam calim smadzenes ka vistai!
vins starp citu ir viens no latvijas izlases lideriem. ir verts padomat par komandas izveli....
, 2012-11-28 20:42, pirms 13 gadiem
fans366 rakstīja: Nav naudas, nav uzvaru...
Viss ir tik vienkārši...
no money no cry
jaa jaunupam tik iedodiet 100 miljadrus eiro, vins no lebrona kobes howarda veida un bosha sakumsastava izdabus zagi kadam mikimausu klubam
, 2012-11-28 20:50, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: It kā 3. stiprākā Krievijas komanda šobrīd, bet nu bija uzvarami...

Diemžēl Bērza un Kavaļauska spēle ir miskaste, paldies Kristapam un Dairim, kam var pateikties par sniegumu.
vah
kada 3 komanda. tas tipa tapat ka liepaja dabuja tresho vietu baltijas kausa. da nekas no tiem trumfiem nav. miskastnieki. kamon 19 gadigs calis trenera dels lideris makki - ieprieksh ja nemaldos redzeju vinju spelejam ukrainas komandas. oi paskatijos lai vefelnieki necikstetu ka muldu bulshitu, pagajushsezon ir spelejis baltkrievija ideals speletajs kapracis vai ne
, 2012-11-28 20:54, pirms 13 gadiem
tikai tagad netisham izlasiju virs rakstu - novik - tu tiesham ceri ka vef izklus no grupas?
tas jau sak palikt ka vecajos brocu laikos kad nu tipa iziesim tikai parejas 17 speles jauzvar ar + 45 plus visiem parejiem janospele ar mums labveligu rezultatu
da beidziet d i r s t, lai vefs no grupas tiktu lauka vajadzigs brinums. joprojam neskatoties uz reklamam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 20:56, pirms 13 gadiem
izskatās,ka pavisam drīz vef varēs koncentrēties tikai uz jaunupa ienīsto lbl.smieklīgs tas vef ar savām ambīcijām,kuras ir tikai plika muldēšana un pilnīga nevarība stipru sāncenšu priekšā
, 2012-11-28 20:59, pirms 13 gadiem
Fani šiem gan tādi pasi bērni kā Vefam...
, 2012-11-28 21:06, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Rupji sakot - bļeg viņam tik kapāt un kapāt, kurtinaitis jau būtu viņu nositis par šitādu spēli ar krēslu, bet redz mīkstajiem latviešiem, tas treners bija par skarbu...

Šitādiem jāstāv klāt ar žagaru...
kadu zagaru
ar polshu un stoparu
, 2012-11-28 21:15, pirms 13 gadiem
Kavaļauskas galīgi švaks palicis
Galvenā spēle pret Le mans vēl priekšā !
, 2012-11-28 21:17, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: It kā 3. stiprākā Krievijas komanda šobrīd, bet nu bija uzvarami...

Diemžēl Bērza un Kavaļauska spēle ir miskaste, paldies Kristapam un Dairim, kam var pateikties par sniegumu.
Kur latvija tu Kreku pērc?
Kāda 3. komanda? CSKA, Khimki, Spartks un Loko ir soli priekšā viņiem. Ja arī šobrīd viņi ir trešie tabulā, tas nenozīmē, ka pēc spēka.
Eksperts atradies.
, 2012-11-28 21:31, pirms 13 gadiem
Bērzs šodien tāds nekāds izskatījās... Vai tik weekendā nebūs pie garajiem galdiem pasēdējis?!
, 2012-11-28 21:33, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: tev bimbis laikam no mugurpuses ņemot priekšā visas smadzenes ir izkratījis. LU un VTB, tev tak ar galvu nav kārtībā.
draudzin, paskaties atkartojumu ka speleja vefeli sodien. ja gribi iegut no manis precizaku informaciju par basketbolu dod zinju. ja gadijuma gribi ko citu ari viennozimigi dod zinju. bet gribu nedaudz precizet man svars ir nedaudz lielaks ka vilam denielsam plus es katru otro dienu trenejos global fitness. tapec velreiz iesaku pardomat savu dzivi, pedejoreiz pirms tikshanas, ja kas
, 2012-11-28 21:37, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: tev bimbis laikam no mugurpuses ņemot priekšā visas smadzenes ir izkratījis. LU un VTB, tev tak ar galvu nav kārtībā.
klajusies man nelajuj tev normali atbildet, blkoke kaut ko, nu nekas, ja gribi parrtunat doto situaciju precizak esmu vienmer gatavs konkretai tikshanas reizei. (jasaka ka neesmu tikshanos cienitajs kur ir loti daudz dazadu mushu no kadas pues pienakusi). man patik precizet lietas viens uz viens.
, 2012-11-28 21:52, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Prasās pēc kārtīga centra
Luuk jums centrs! KAM BALA trenejas "nevienam nevajadzigs" un dotu speku zem groziem un skatitajus tribiinees. Ko domaa komandas menedzeri (Protams, ja LV vins speletu, tad labak lai BKV)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-28 21:54, pirms 13 gadiem
valdemaars rakstīja: kur bija kapasanas aizsardziba? kura bridi? pasaki minuti un speletaju tu neruna taisnibu draugs. vefs atdevas, atdevas pa istam.
Aizsardzība jau nebija slikta un vienmēr kaut ko iemetīs bet ja nevar atbloķēt savus cilvēkus tad par ko vispār iet runa. Un nebija jau tā ka Triumph bija krietni garāki par mums.
, 2012-11-28 22:34, pirms 13 gadiem
Njā, nu nav ko pateikt... One man show, platforma tālākai karjerai???????? Kur tad vefā ir tādi kas aizgājuši uz kādu normālu klubu? Izlasē arī kkā neredz vef superzvaigznes. Manuprāt ir tā- Vef spēlē latvieši kas ārzemēs ir jau norakstīti, pāris jaunu džeku kas vispār laukumā netiek un līdz ar to arī nekur tālāk netiks, pluss čupa leģionāru kas spēlē pēc noskaņojuma, un labs tas ir reti...
, 2012-11-28 22:38, pirms 13 gadiem
T.G.H. rakstīja: Kur latvija tu Kreku pērc?
Kāda 3. komanda? CSKA, Khimki, Spartks un Loko ir soli priekšā viņiem. Ja arī šobrīd viņi ir trešie tabulā, tas nenozīmē, ka pēc spēka.
Eksperts atradies.
Loko jau pāris dienas atpakaļ ierija no triumf, ekspert.
, 2012-11-28 23:07, pirms 13 gadiem
Nedaudz pietrūkst labas aizsardzības>

Nu gan sestdien labi nospēlēs
Mēģināšu tikt uz spēli klātienē
, 2012-11-28 23:07, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Loko jau pāris dienas atpakaļ ierija no triumf, ekspert.
Tu izlasiji ko es rakstiju vispār?
, 2012-11-28 23:18, pirms 13 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tu izlasiji ko es rakstiju vispār?
Pēdējais laisk sākt domāt ar galvu. Apsties rezultātus.
, 2012-11-28 23:38, pirms 13 gadiem
Starta piecnieki: 41 vs 54
Rezerves: 41 vs 23

Šeit arī lielākā atšķirība un iemesls.
, 2012-11-28 23:46, pirms 13 gadiem
Izlasīju tikai vienu komentāru - VEF vajagot centru, muļķības.
VEF ir nepieciešams treneris uzvarētājs, nevis Lietuviešu viduvējība, kura tika izlases trenēšanas, tikai sagadīšanās pēc uzvarot LBL ar ASK.
Butaits ir tikai labs viduvējs treneris.
VEFam DAUDZ UZVARU UN PANĀKUMU, bet bez Butauta
, 2012-11-28 23:47, pirms 13 gadiem
Fans_VEF rakstīja: Ja abas mājās neizcels tad diemžēl viss ir beidzies...
Buutu jau labi ja abas buutu maajaas,diemzeel ir tikai viena maajaas un otra izbraukumaa ar franciem
, 2012-11-28 23:51, pirms 13 gadiem
Par ko cepiens? Jaunupam tāpat Gagarina kauss, tpū, VTB līga ir svarīgāka par Eiroturnīriem. Pats tā pateica.
, 2012-11-28 23:51, pirms 13 gadiem
valdemaars rakstīja: draudzin, paskaties atkartojumu ka speleja vefeli sodien. ja gribi iegut no manis precizaku informaciju par basketbolu dod zinju. ja gadijuma gribi ko citu ari viennozimigi dod zinju. bet gribu nedaudz precizet man svars ir nedaudz lielaks ka vilam denielsam plus es katru otro dienu trenejos global fitness. tapec velreiz iesaku pardomat savu dzivi, pedejoreiz pirms tikshanas, ja kas
Man liekas ka Klicko maskeejas zem Valdemaara vaarda
, 2012-11-28 23:53, pirms 13 gadiem
Butauts nespēj neko mainīt, zīmējums paliek viens un tas pats, riskam arī nav gatavs atdoties. Paskatieties uz Kemzuru, kuri visi norēja, protams, ka ne viss bija perfekti, bet ar Lietuvu viņš iespēja daudz ne jau tāpēc, ka tā ir Lietuva, bet tāpēc, ka viņš mācēja manipulēt ar visu, kas viņam piedāvāts, protams, leiši klausa savu treneri, bet Butauts, lai arī izskatās pēc autoritātes, nespēj to paveikt.
helo rakstīja: Izlasīju tikai vienu komentāru - VEF vajagot centru, muļķības.
VEF ir nepieciešams treneris uzvarētājs, nevis Lietuviešu viduvējība, kura tika izlases trenēšanas, tikai sagadīšanās pēc uzvarot LBL ar ASK.
Butaits ir tikai labs viduvējs treneris.
VEFam DAUDZ UZVARU UN PANĀKUMU, bet bez Butauta
, 2012-11-29 00:10, pirms 13 gadiem
koijoto rakstīja: Man liekas ka Klicko maskeejas zem Valdemaara vaarda
nav tik traki, bet doma patika
, 2012-11-29 00:14, pirms 13 gadiem
koijoto rakstīja: Man liekas ka Klicko maskeejas zem Valdemaara vaarda
jasaka gan ka latvijas cempions boksa esmu jau paaudzes katrs lai doma ko grib, plus vefa speles es atceros kad vinji psrs cempionata speleja
, 2012-11-29 00:16, pirms 13 gadiem
Piedevām, Butautam ir lielākais gudrinieks, kuram uzticēts audzināt Latvijā palikušos pēdējos jaunatnes basketbolists.
Vēl varētu izmest Bagiju un iecelt Mazuru par izlases treneri.
tomssk8 rakstīja: Butauts nespēj neko mainīt, zīmējums paliek viens un tas pats, riskam arī nav gatavs atdoties. Paskatieties uz Kemzuru, kuri visi norēja, protams, ka ne viss bija perfekti, bet ar Lietuvu viņš iespēja daudz ne jau tāpēc, ka tā ir Lietuva, bet tāpēc, ka viņš mācēja manipulēt ar visu, kas viņam piedāvāts, protams, leiši klausa savu treneri, bet Butauts, lai arī izskatās pēc autoritātes, nespēj to paveikt.
, 2012-11-29 04:31, pirms 13 gadiem
Vajadzigs Centrs tas tiesa, bet ari bez ta Vef neizskatas ar pliku roku nemama. Visas iespejas tikt talak, ticu Vefam !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-29 10:03, pirms 13 gadiem
Tagad var redzēt komandas komlektācijas mīnusus kas sāk nest zudējumus.
, 2012-11-29 10:13, pirms 13 gadiem
Pie Kurtinaiša jaunā kvalitātē atvērās Bertāns, Mazurs un VEF stils.Balonu Gulbis joprojām izmanto Kurtika shēmas.
Pie Butautau, viens liels ķīselis, tāds pats kā ASK.

aspms1 rakstīja: Vēl tak nesen bija mums autoritāte Kurtinaitis- kaut kā neatceros grandiozus panākumus!