Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Timmam astoņas minūtes debijā, UNICS salauž Berlīnes "Alba" pretestību

Timmam astoņas minūtes debijā, UNICS salauž Berlīnes "Alba" pretestību
Jānis Timma debitē Kazaņas UNICS formas kreklā. Foto: Euroleague

Piektdien, 19. novembrī, turpinās "Turkish Airlines" Eirolīgas 11. kārtas spēles basketbolā vīriešiem. Kazaņas UNICS (6-5) savā laukumā uzvarēja Berlīnes "Alba" (3-8) ar 85:71 (13:26, 27:22, 19:12, 26:11). Spēli tiesāja Oļegs Latiševs.

UNICS izcīnīja piekto uzvaru pēdējās sešās spēlēs, tostarp mājās sagrāva tābrīža līderi “Olimpia Milano” ar 97:71. Salīdzinājumam, Berlīnes klubs piektdien piedzīvoja piekto zaudējumu sešās spēlēs, vienīgo panākumu izcīnot Kauņā pret “Žalgiri”.

Jānis Timma 08:08 minūtēs guva trīs punktus (3p 1/1). Uzbrucējs spēlēja pirmajās trīs ceturtdaļās, epizodiskos iznācienos pieļaujot vienu kļūdu, pārķerot vienu bumbu un saņemot vienu personisko piezīmi. UNICS debitants nopelnīja lietderības koeficientu 2.

Latviešu uzbrucējs laukumā devās astotajā minūtē. Maodo Lo tobrīd stājās uz brīvmetienu līnijas un rezultāts kļuva 13:18 ciemiņu labā. Nākamajās divās minūtēs Jesaja Kanaāns zaudēja bumbu vai neprecīzi meta, kamēr berlīnieši guva vēl astoņus bezatbildes punktus – 13:26.

Timma rēķinu atklāja otrās ceturtdaļas sākumā, realizējot pirmo trīspunktu metienu – 16:26. ALBA ofensīva turpinājās un berlīniešu pārsvars drīz sasniedza 18 punktus – 21:39. Timma īsi pirms tam tika nomainīts. Puslaika beigās UNICS agresīvi uzbruka, gūstot grozus no spēles vai izprovocējot piezīmes – 40:48.

Trešās ceturtdaļas ievadā kazaņieši turpināja spiedienu, sametot 12 punktus pēc kārtas – 52:48. Timma jaunā iznāciena laikā pārķēra bumbu un palīdzēja mājiniekiem panākt plus pieci (57:52), taču drīz tika nomainīts. Pusstundas beigas izvērtās neveiksmīgas. "Alba" atkal izrāvās priekšā – 59:60.

Lorenco Brauna un Mario Hezonjas sekmīgā spēle nosvēra svaru kausus Kazaņas labā. Izšķirošajā ceturtdaļā duetam piebalsoja arī Kanaāns, kamēr Timma šajā laikā laukumā nedevās. Hezonja pabeidza cīņu ar 22 punktiem, septiņām izcīnītām bumbām zem groziem un piecām piespēlēm. Brauns 21 punktam pievienoja deviņas piespēles.

ULEB Eirolīgas dubultā spēļu nedēļa, 10. un 11. kārta

SpēleRezultātsSpēleRezultāts
Žalgiris - Panathinaikos76:69Bayern - Panathinaikos81:78
ASVEL - Real74:87Real - Crvena Zvezda79:67
Bayern - Fenerbahce71:63UNICS - Alba85:71
Baskonia - Crvena Zvezda93:74Anadolu Efes - Monaco98:77
Zenit - Alba75:66Zenit - Olimpia74:70
UNICS - Olimpia97:71Žalgiris - Fenerbahce86:75
Anadolu Efes - Olympiacos88:69Olympiacos - Maccabi90:73
Maccabi - Monaco95:84Baskonia - CSKA74:80
Barcelona - CSKA81:73ASVEL - Barcelona60:80

Eirolīga 19. novembrī

#KomandaU-Z+/-
1Barcelona9-2+100
2Real Madrid9-2+81
3Olimpia Milano8-3+51
4Zenit8-3+31
5Olympiacos7-4+59
6Maccabi Tel Aviv7-4+32
7UNICS6-5+20
8Lyon ASVEL6-5-11
----
9CSKA6-5-17
10Anadolu Efes5-6+44
11Monaco5-6-13
12Bayern5-6-15
13Crvena zvezda4-7-14
14Baskonia4-7-95
15Fenerbahce3-8-15
16Alba Berlin3-8-70
17Panathinaikos2-9-70
18Žalgiris2-9-98

, 2021-11-19 20:12, pirms 4 gadiem
Blonda parodija
, 2021-11-19 20:14, pirms 4 gadiem
VV sezonas sākumā šausminājas, ko Unics dara Eirolīgā, ka Krievija nav pelnījusi 3 klubs. Heh, tagad šiem jau bilance 6-5.
, 2021-11-19 20:19, pirms 4 gadiem
Debija nebija ne laba, ne slikta. Protams spēļu prakses nav, bet tik un tā vajadzētu tomēr aktīvāk. Defā izslēdzās un kādas trīs reizes nogulēja pretinieku. Redzēsim kā tālāk būs. Mēnesis laika ir viņam
, 2021-11-19 20:31, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Debija nebija ne laba, ne slikta. Protams spēļu prakses nav, bet tik un tā vajadzētu tomēr aktīvāk. Defā izslēdzās un kādas trīs reizes nogulēja pretinieku. Redzēsim kā tālāk būs. Mēnesis laika ir viņam
Tikai beidz lūdzu ņaudēt! Janka vēl sametīs, arī tavām smadzenēm.
, 2021-11-19 20:32, pirms 4 gadiem
Граф Като veselus 3pts ielika, labi ka viņu nopirka, bez Kaто diez vai ka nolauztu 🤣🤣
, 2021-11-19 20:40, pirms 4 gadiem
Varēja jau visraksts būt no sērijas "Timma realizē tālmetienus ar 100% preciziāti, nodrošinot Unics uzvaru" vai kaut kā tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-11-19 20:54, pirms 4 gadiem
Un vispār EuroLeague līmenis ir tāds ka gribas sev acis izdurt no tāda basketbola driblē līdz pēdējai sekundei un met kkadus zilus metienus. Kļūdas miljons, brivos met garām ar nenormālu neprecizitāti. Apm NHL vs KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Skudriniekss
, 2021-11-19 21:19, pirms 4 gadiem
Grūti saprast, tas pats Melli tagad, skatos Zenit vs AX , Melli 8pts lkm, nu dzekam ir NBA skills un 3pts ir labs. Sajūta ka vai nu tur tiešām treneri ir id...ti vai arī kopējais līmenis noēd labus un un skilled players. Ne Melli danko ne 3pts met bieži, uzbrukumi gausi un haotiski. Bet nu nav vēl sliktākā spēle šodien 🤣🤣
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-11-19 21:38, pirms 4 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Pilnībā piekrītu kungiem par Eirolīgas līmeni salīdzinājumā ar NBA.
Taču - mūsējos jau NBA neņem (ar diviem izņēmumiem), tāpēc šad tad jāpaskatās arī šo haotisko, ne tik ļoti baudāmo basi, ko piedāvā Eirolīga.
OK, bija daži labie danki Uniksam, kur viņi aizskrēja vieni pēc pārtvertās bumbas. Bija.
Bet tie, kuri šokā par Eirolīgas līmeni - tāds tas vienmēr bijis. Dažus gadus augstāks, dažus zemāks. Bet šī muļļāšanās ap 3p līniju - vienmēr ļoti izteikta.
Nba sezonas basis ir izsmiekls. Nba ir produkts, kas balstās uz šovu un individuālu spēli. Kamēr Eiropā tomēr dominē sports un komandas spēle ar labu defu. Šeit tomēr fiziskāks basis un ir bauda to vērot + te tomēr basketbola IQ vidēji ir nedaudz augstāks, tāpēc ne visi nba spēlētāji spēj dot rezultātu
, 2021-11-19 21:39, pirms 4 gadiem
Edyy55 rakstīja: Grūti saprast, tas pats Melli tagad, skatos Zenit vs AX , Melli 8pts lkm, nu dzekam ir NBA skills un 3pts ir labs. Sajūta ka vai nu tur tiešām treneri ir id...ti vai arī kopējais līmenis noēd labus un un skilled players. Ne Melli danko ne 3pts met bieži, uzbrukumi gausi un haotiski. Bet nu nav vēl sliktākā spēle šodien 🤣🤣
Te defs ir agrsīvāks un neļauj izpausties.
, 2021-11-19 21:39, pirms 4 gadiem
Dinkjis rakstīja: Tikai beidz lūdzu ņaudēt! Janka vēl sametīs, arī tavām smadzenēm.
Tak aizveries sīkais
, 2021-11-19 21:47, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Debija nebija ne laba, ne slikta. Protams spēļu prakses nav, bet tik un tā vajadzētu tomēr aktīvāk. Defā izslēdzās un kādas trīs reizes nogulēja pretinieku. Redzēsim kā tālāk būs. Mēnesis laika ir viņam
Kaut kur bija rakstīts, ka pagarinās uz visu sezonu, ja Timma iekļausies kolektīvā un nebojās mikroklimatu. Tad laikam Khimkos nebija tik kluss kā pats stāstīja.
, 2021-11-19 21:54, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nba sezonas basis ir izsmiekls. Nba ir produkts, kas balstās uz šovu un individuālu spēli. Kamēr Eiropā tomēr dominē sports un komandas spēle ar labu defu. Šeit tomēr fiziskāks basis un ir bauda to vērot + te tomēr basketbola IQ vidēji ir nedaudz augstāks, tāpēc ne visi nba spēlētāji spēj dot rezultātu
+
, 2021-11-19 22:33, pirms 4 gadiem
Defs EuroLeague 🤣🤣 tas ir tad kad 3 aizsardzības spēlētāji ir zem groza, stāv kā stabi ar izslietām rokām un neļauj mest, jo principā no tālienes met riktīgi slikti. NBA tu vari būt superaizsargs bet pret ātrajiem spēlētajiem tev nav variantu. NBA vai kāda cita līga, visur spēlē basketbolu. Vienk NBA ir ne tikai sports bet arī šovs skatitājiem. Es skatos basketbolu lai redzēt arī šovu nevis tikai tupu driblēšanu un 20 iemestus punktus pa periodu un kaudzi kļūdu.
, 2021-11-19 22:44, pirms 4 gadiem
[quote lubraks_dzeimss]
Blonda parodija
[/quot
ko tu skaud ?! čalis uztaisīja 100 proc triinniti, maz minūtēs , komanda iemēgjināja,aptaustījās. Vinš neīrē Istabu vai dzīvokli, netīra putekljus, kkur noliktavaa vai ofisā, kā šitie kompleksainie daunji.
, 2021-11-19 22:46, pirms 4 gadiem
Edyy55 rakstīja: Defs EuroLeague 🤣🤣 tas ir tad kad 3 aizsardzības spēlētāji ir zem groza, stāv kā stabi ar izslietām rokām un neļauj mest, jo principā no tālienes met riktīgi slikti. NBA tu vari būt superaizsargs bet pret ātrajiem spēlētajiem tev nav variantu. NBA vai kāda cita līga, visur spēlē basketbolu. Vienk NBA ir ne tikai sports bet arī šovs skatitājiem. Es skatos basketbolu lai redzēt arī šovu nevis tikai tupu driblēšanu un 20 iemestus punktus pa periodu un kaudzi kļūdu.
Tu nejēdz, kas ir basketbols. Ps. Nba ir vieglāk punktus gūt kā eirolīgā, padomā uz kā rēķina tas
, 2021-11-19 22:47, pirms 4 gadiem
loook ploik! rakstīja: Kaut kur bija rakstīts, ka pagarinās uz visu sezonu, ja Timma iekļausies kolektīvā un nebojās mikroklimatu. Tad laikam Khimkos nebija tik kluss kā pats stāstīja.
Jā, viņam jāpierāda sevi, tad pagarinās
, 2021-11-19 22:49, pirms 4 gadiem
Sedakovam jādod laiks, redzēsim vai kkas no vīrieša tur vēl palicis.
, 2021-11-19 22:52, pirms 4 gadiem
Ir cilvēki,kam nepatīk skatīties tos NBA šovus,kad pāris basketbolisti sacenšas savos statos,nedomājot par to,ka baskets ir kolektīva spēle,neredzot brīvos sev apkārt ,kuri gaida piespēles kā futbola vārtsargi
, 2021-11-19 22:58, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Ir cilvēki,kam nepatīk skatīties tos NBA šovus,kad pāris basketbolisti sacenšas savos statos,nedomājot par to,ka baskets ir kolektīva spēle,neredzot brīvos sev apkārt ,kuri gaida piespēles kā futbola vārtsargi
Nu nba jau tie skaitļi arī tiek pievilkti. Teiksim tās piespēles, ko tur skaita ir izmsiekls
, 2021-11-19 23:06, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu nba jau tie skaitļi arī tiek pievilkti. Teiksim tās piespēles, ko tur skaita ir izmsiekls
Nu ja. Ir jau komandas vēl arī palikušas,kuras vairāk vai mazāk izspēlē kaut ko . Var priecāies par viena vai otra spēlētāja superaugsto tehniku,bet ja to tik vien redz,tad man tas primitīvisms taktikas izpratnē no mums labi zināmiem piemēriem ir tā kā nebaudāms.
, 2021-11-19 23:12, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, viņam jāpierāda sevi, tad pagarinās
Es vairāk sapratu, ka vēros uzvedību, nevis spēlētprasmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2021-11-19 23:22, pirms 4 gadiem
Kolhoznieks Vasja rakstīja: Nba citi atrumi un mazie prot ar pirmo kustibu apspelet. Tapec ari deffs tiek raustits un spele ir dinamiska. Eiroliga 18sek mocas ap logo un tad kko censhas darit

Kadas kombenes!
Nba notrikumi savādāk neļauj 🤦‍♂️ tur praktiski posta spēle ir aizliegta
, 2021-11-19 23:22, pirms 4 gadiem
loook ploik! rakstīja: Es vairāk sapratu, ka vēros uzvedību, nevis spēlētprasmi.
Tas jau praktiski tas pats viens.
, 2021-11-19 23:31, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nba sezonas basis ir izsmiekls. Nba ir produkts, kas balstās uz šovu un individuālu spēli. Kamēr Eiropā tomēr dominē sports un komandas spēle ar labu defu. Šeit tomēr fiziskāks basis un ir bauda to vērot + te tomēr basketbola IQ vidēji ir nedaudz augstāks, tāpēc ne visi nba spēlētāji spēj dot rezultātu
Regulārā sezona ir izsmiekls? To saka čalis, kurš gūst baudu skatoties VEF spēles?

varbūt tas šovs rodas dēļ tā, jo spēlētāji ir daudz prasmīgāki un talantīgāki?

p.s gribētu redzēt kā izskatītos saslavētā Eirolīga ar 82 spēlēm sezonā un 3-4 spēlēm nedēļā. Tavas pieminētās īpašības no šīs līgas vienkārši izgaistu
, 2021-11-19 23:40, pirms 4 gadiem
Kjenga2 rakstīja: Regulārā sezona ir izsmiekls? To saka čalis, kurš gūst baudu skatoties VEF spēles?

varbūt tas šovs rodas dēļ tā, jo spēlētāji ir daudz prasmīgāki un talantīgāki?

p.s gribētu redzēt kā izskatītos saslavētā Eirolīga ar 82 spēlēm sezonā un 3-4 spēlēm nedēļā. Tavas pieminētās īpašības no šīs līgas vienkārši izgaistu
Kāds tev vef sakars? Kopš kura laika vef spēlē Eirolīgā?

Vidējais nba spēlētājs nav tik meistarīgāks, to pierāda tas, ka daļa no viņiem nespēj Eirolīgā konkurēt. Otrs, tas šovs veidojas, pirmkārt no tā, ka tas ir produkts, ko pārdod un otrkārt, to izveido līga ar noteikumiem utt. Eiropā arī ir daudz dankotāji utt.

Tas tavs p.s. ir smieklīgs, jo, pirmkārt, Eirolīgas komandas nav tālu no tā skaita. Otrkārt, pieeja treniņiem utt. Ir daudz savādāka, piemēram, Eiropā treniņi ir vairāk un smagāki. Nu nav nba regulārajā sezonā tāds nopietnības līmenis pret basi kā Eiropā, kaut vai dēļ tā, ka ir tās 82 spēles. Ne velti runā par spēļu samazināšanu

Dienas beigās, tas ir tikai mans subjektīvs viedoklis un gaes jautājums. Man patīk dzelžains defs, daudz posta spēles, labas izspēles uz dankiem utt. Teiksim Uniks Milāna spēle man ir baudāmāka kā jebkura nba spēle
, 2021-11-20 00:00, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds tev vef sakars? Kopš kura laika vef spēlē Eirolīgā?

Vidējais nba spēlētājs nav tik meistarīgāks, to pierāda tas, ka daļa no viņiem nespēj Eirolīgā konkurēt. Otrs, tas šovs veidojas, pirmkārt no tā, ka tas ir produkts, ko pārdod un otrkārt, to izveido līga ar noteikumiem utt. Eiropā arī ir daudz dankotāji utt.

Tas tavs p.s. ir smieklīgs, jo, pirmkārt, Eirolīgas komandas nav tālu no tā skaita. Otrkārt, pieeja treniņiem utt. Ir daudz savādāka, piemēram, Eiropā treniņi ir vairāk un smagāki. Nu nav nba regulārajā sezonā tāds nopietnības līmenis pret basi kā Eiropā, kaut vai dēļ tā, ka ir tās 82 spēles. Ne velti runā par spēļu samazināšanu

Dienas beigās, tas ir tikai mans subjektīvs viedoklis un gaes jautājums. Man patīk dzelžains defs, daudz posta spēles, labas izspēles uz dankiem utt. Teiksim Uniks Milāna spēle man ir baudāmāka kā jebkura nba spēle
Navarro bija vidējais NBA spēlētājs un nespēja Eirolīgā konkurēt?

Tas, ka atbrauc visādi zaudētāji no NBA un nav labi Eirolīgā(tādi ir), bet tāpēc arī viņi atbrauc, jo zaudētāji NBA nav vajadzīgi(tas pats Benets piemēram)!

Vidējais NBA spēlētājs nav zaudētājs, bet gan tāds, kas met 10p playoff komandā!
Eirolīgā spēlētu tāds Finnijs Smits no Mavericks, tad viņš katru gadu vāktu aizsardzības labāko spēlētāju
, 2021-11-20 00:06, pirms 4 gadiem
Atbrauc Hezonja, kas nebija pat vidējais spēlētājs NBA un velk Eirolīgas komandu!
, 2021-11-20 00:07, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Navarro bija vidējais NBA spēlētājs un nespēja Eirolīgā konkurēt?

Tas, ka atbrauc visādi zaudētāji no NBA un nav labi Eirolīgā(tādi ir), bet tāpēc arī viņi atbrauc, jo zaudētāji NBA nav vajadzīgi(tas pats Benets piemēram)!

Vidējais NBA spēlētājs nav zaudētājs, bet gan tāds, kas met 10p playoff komandā!
Eirolīgā spēlētu tāds Finnijs Smits no Mavericks, tad viņš katru gadu vāktu aizsardzības labāko spēlētāju
Pat ne visiem tādiem sanāk Eirolīgā. Un arī otrādi, jo NBA ir savādāks tas stils utt. Loģisli, ka būs abpusēji tas, ka ne visiem sanāks tur un te. Kā teicu, viss subjektīvi, kuri grib šovu, tie skatās nba, kuri grib pamatā tikai basi, tie Eirolīgu
, 2021-11-20 00:08, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Atbrauc Hezonja, kas nebija pat vidējais spēlētājs NBA un velk Eirolīgas komandu!
Nu hezonja pietiekoši arī ierij laukumā, diezgan nestabils. Pa lielam, tas pats, kas tur. Kampaco, kāds bija šeit, tāds arī nba ir 🤷‍♂️
, 2021-11-20 00:19, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds tev vef sakars? Kopš kura laika vef spēlē Eirolīgā?

Vidējais nba spēlētājs nav tik meistarīgāks, to pierāda tas, ka daļa no viņiem nespēj Eirolīgā konkurēt. Otrs, tas šovs veidojas, pirmkārt no tā, ka tas ir produkts, ko pārdod un otrkārt, to izveido līga ar noteikumiem utt. Eiropā arī ir daudz dankotāji utt.

Tas tavs p.s. ir smieklīgs, jo, pirmkārt, Eirolīgas komandas nav tālu no tā skaita. Otrkārt, pieeja treniņiem utt. Ir daudz savādāka, piemēram, Eiropā treniņi ir vairāk un smagāki. Nu nav nba regulārajā sezonā tāds nopietnības līmenis pret basi kā Eiropā, kaut vai dēļ tā, ka ir tās 82 spēles. Ne velti runā par spēļu samazināšanu

Dienas beigās, tas ir tikai mans subjektīvs viedoklis un gaes jautājums. Man patīk dzelžains defs, daudz posta spēles, labas izspēles uz dankiem utt. Teiksim Uniks Milāna spēle man ir baudāmāka kā jebkura nba spēle
ye ye, nav tik meistarīgs, tik tiešām. Pašam smiekli nenāk? Eirolīga paraksta tikai NBA nevajadzīgus spēlētājus, parādi man vienu spēlētāju, kurš ar 'līgumu galdā' no NBA ir aizgājis uz Eirolīgu. Ok, Mirotičs, kāds vēl?
vai tad šovs balstās tikai uz dankošanu? NBA komandas spēlē daudz ātrāku spēli, kuras iespaidā arī pavērsies vairāk iespēju šova elementiem. Spēlētāji katrā līgā spēlē savu prasmju/spēju robežās, tādēļ arī Eirolīgā basketbols ir lēnāks/taktiskāks/pozicionālāks, kamēr NBA vairāk tendēts uz individuālo meistarību un ātro spēli

Par spēļu skaitu.. Vai tad Eirolīgas komandām nacionālajos čempionātos ir kāda konkurence bez pāris komandām? Tur komandu līderi spēlē uz vienas kājas, ja uz abām tad padsmit minūtes spēlē. Kāda pieeja, kādi treniņi? Tu esi tajos piedalījies vai varbūt tev ir kāds tuvāk stāvošs avots? Pastāsti..
, 2021-11-20 00:42, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pat ne visiem tādiem sanāk Eirolīgā. Un arī otrādi, jo NBA ir savādāks tas stils utt. Loģisli, ka būs abpusēji tas, ka ne visiem sanāks tur un te. Kā teicu, viss subjektīvi, kuri grib šovu, tie skatās nba, kuri grib pamatā tikai basi, tie Eirolīgu
Lielākoties gan tomēr ir tā, ka no Eiropas uz NBA tiek un nostiprinās tikai lielākie talanti (un pat ne visiem tiem izdodas stabila, solīda karjera), kamēr EL laiku pa laikam izšauj NBA ne tik viduvējības, kā vājais gals. Protams, ir arī tādi, kā Mudiejs, kas bija āksts gan NBA, gan EL. Problēma ir naudā - viduvējais NBA veterāns labāk mauks uz Ķīnu kā uz EL, jo tur griežas lielāki miljoni kā Eiropā. Uz Eiropu brauks tie, kam NBA ne viss sanāca, bija pāris minūšu džeki vai mētājās starp nba un G-līgu. Kad atbrauc motivēts NBA viduvējība - viņš visticamāk būs kluba vilcējs. Ko atkārtošos, ne vienmēr var teikt par EL klubu monstriem, kas aizbrauc uz NBA..Var jau spriest par to, ka Eiropā ir augstāks baša iq, bet, ko dod pliks iq ja nav meistarības?
Es piekrītu, ka NBA reg. sezonas baskets nav tas skatāmākais, aizsardzības bieži nav utt. Bet mēģināt pasniegt, ka EL vienmēr ir baigi baudāmais arī ir buļļa sūds. Tie paši pērnie Himki jau nu ļoti baudāmi spēlēja. Un arī šogad Žalgiris, ar visu mūsu Strēlnieku - nu ļoti "baudāms" baskets.
, 2021-11-20 00:48, pirms 4 gadiem
Salīdzināt nba ar līgu var
Bat tas būs nekorekti
Pirmārt, kadru
Otrkārt, noteikumu burta un gara dēļ
, 2021-11-20 07:42, pirms 4 gadiem
Kjenga2 rakstīja: ye ye, nav tik meistarīgs, tik tiešām. Pašam smiekli nenāk? Eirolīga paraksta tikai NBA nevajadzīgus spēlētājus, parādi man vienu spēlētāju, kurš ar 'līgumu galdā' no NBA ir aizgājis uz Eirolīgu. Ok, Mirotičs, kāds vēl?
vai tad šovs balstās tikai uz dankošanu? NBA komandas spēlē daudz ātrāku spēli, kuras iespaidā arī pavērsies vairāk iespēju šova elementiem. Spēlētāji katrā līgā spēlē savu prasmju/spēju robežās, tādēļ arī Eirolīgā basketbols ir lēnāks/taktiskāks/pozicionālāks, kamēr NBA vairāk tendēts uz individuālo meistarību un ātro spēli

Par spēļu skaitu.. Vai tad Eirolīgas komandām nacionālajos čempionātos ir kāda konkurence bez pāris komandām? Tur komandu līderi spēlē uz vienas kājas, ja uz abām tad padsmit minūtes spēlē. Kāda pieeja, kādi treniņi? Tu esi tajos piedalījies vai varbūt tev ir kāds tuvāk stāvošs avots? Pastāsti..
Pirmkārt, es nesaki, ka nba nav spēcīgāks. Otrkārt, nba ir savādāki noteikumi, kas radīja tādu spēli. Treškārt NBA arī visas komandas nav līdzīgas. Ceturtais, cilvēk, par treniņiem sen ir runāts, ka amerikāņiem utt. Tas ir. Pirmais šoks ierodoties uz Eiropu spēlēt.
, 2021-11-20 07:44, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lielākoties gan tomēr ir tā, ka no Eiropas uz NBA tiek un nostiprinās tikai lielākie talanti (un pat ne visiem tiem izdodas stabila, solīda karjera), kamēr EL laiku pa laikam izšauj NBA ne tik viduvējības, kā vājais gals. Protams, ir arī tādi, kā Mudiejs, kas bija āksts gan NBA, gan EL. Problēma ir naudā - viduvējais NBA veterāns labāk mauks uz Ķīnu kā uz EL, jo tur griežas lielāki miljoni kā Eiropā. Uz Eiropu brauks tie, kam NBA ne viss sanāca, bija pāris minūšu džeki vai mētājās starp nba un G-līgu. Kad atbrauc motivēts NBA viduvējība - viņš visticamāk būs kluba vilcējs. Ko atkārtošos, ne vienmēr var teikt par EL klubu monstriem, kas aizbrauc uz NBA..Var jau spriest par to, ka Eiropā ir augstāks baša iq, bet, ko dod pliks iq ja nav meistarības?
Es piekrītu, ka NBA reg. sezonas baskets nav tas skatāmākais, aizsardzības bieži nav utt. Bet mēģināt pasniegt, ka EL vienmēr ir baigi baudāmais arī ir buļļa sūds. Tie paši pērnie Himki jau nu ļoti baudāmi spēlēja. Un arī šogad Žalgiris, ar visu mūsu Strēlnieku - nu ļoti "baudāms" baskets.
Nu man Eirolīga ir baudāmāks basketbols. Es jau iepriekš norādīju, ka tas ir subjektīvs skatījums.
, 2021-11-20 09:54, pirms 4 gadiem
izcils piemērs kā vecene sabojāja liela talanta karjeru! bet nu katrs pats izlemj, kādu ceļu iet! tik jauns spēlētājs, bet karjeras labākās spēles sen jau ir aiz muguras...skumji!
, 2021-11-20 10:13, pirms 4 gadiem
Ir labi! Timma ir atpakaļ apritē.
, 2021-11-20 11:12, pirms 4 gadiem
loook ploik! rakstīja: Kaut kur bija rakstīts, ka pagarinās uz visu sezonu, ja Timma iekļausies kolektīvā un nebojās mikroklimatu. Tad laikam Khimkos nebija tik kluss kā pats stāstīja.
Himki pagājušajā sezonā savlaicīgi nemaksāja algas. Ja Timma pret to protestēja, tad pareizi darīja.
, 2021-11-20 13:04, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Himki pagājušajā sezonā savlaicīgi nemaksāja algas. Ja Timma pret to protestēja, tad pareizi darīja.
Sportā tas ir ļoti nepareizs protests. (un varētu runāt arī par ikdienas darbiem) - runājot vienkārši - ja tu nespēlē - par ko tev maksāt? Var jau saprast - kāda motivācija, spēlēt ja nemaksā algu vai dara to nepilnā apmērā, kavēti utt. bet spēlējot bez attieksmes tu iegriez tikai un vienīgi pats sev Par to rakstīju vel tajos laikos, kad regulāri runāja,ka RD ar algu izmaksu nav labi. Ja tu protesta dēļ spēlē ar pofigu - tu mazini savu cenu nākamajās komandās. Beigu beigās ar to protestu tu visticamāk neiegūsi kavēto algu + riskē samazināt nopelnīto nākamsezon. Ja protestē, tad izmanto juridiskus līdzekļus.
, 2021-11-20 13:59, pirms 4 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: izcils piemērs kā vecene sabojāja liela talanta karjeru! bet nu katrs pats izlemj, kādu ceļu iet! tik jauns spēlētājs, bet karjeras labākās spēles sen jau ir aiz muguras...skumji!
Vecene nesabojāja. Viņš jau tāds pirms viņas bija. Pirms pirmās laulības, viņš jau citām kanti sita, kamēr saderinājies bija
, 2021-11-20 14:34, pirms 4 gadiem
ta vina frizura, ir kautkas arprac!!!