Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Septiņi Gulbja punkti pēdējās minūtēs sagādā "Ventspilij" uzvaru Čempionu līgā

Ints Megnis
Ints Megnis

Septiņi Gulbja punkti pēdējās minūtēs sagādā "Ventspilij" uzvaru Čempionu līgā
Māris Gulbis. Foto: FIBA

Mārim Gulbim iemetot septiņus punktus pēdējās divās minūtēs, otrdien "Ventspils" basketbolisti FIBA Čempionu līgas spēlē ar rezultātu 88:77 (26:19, 19:20, 16:22, 27:16) savā laukumā pārspēja Francijas vienību "Le Mans".

Pēc iepriekšējās FIBA Čempionu līgas spēles izlaišanas laukumā šoreiz atkal gāja Jānis Bērziņš, bet vīrusa dēļ šoreiz spēlēt nevarēja Ronalds Zaķis, līdz ar to ventspilniekiem atkal nācās iztikt ar deviņu basketbolistu rotāciju.

Jau ceturtajā minūtē "Ventspils" pirmoreiz ieguva piecu punktu pārsvaru (9:4). Kaut pretinieki vēl panāca 11:11, turpinājumā ventspilnieki atkal pārņēma vadību un pirmo ceturtdaļu pēc Džonatana Ārlidža pēdējo sekunžu metiena noslēdza ar 26:19. Otrā puslaika ievadā ventspilnieki neapstājās un Usmans Dramē ātrā uzbrukumā panāca jau desmit punktu pārsvaru (33:23).

Vēl trīs ar pusi minūtes pirms puslaika beigām mājinieki bija priekšā ar 40:27, bet brīdi vēlāk vēl tika panākts 42:32, tomēr nākamos septiņus punktus guva pretinieki un mājinieku pārsvars tika samazināts līdz trim punktiem. Tiesa, puslaiks noslēdzās uz pozitīvas nots, jo līdz ar beigu signālu Rihards Lomažs trāpīja tālmetienu un pēc 20 spēlētām minūtēm Latvijas čempioni atradās priekšā ar 45:39.

Trešās ceturtdaļas vidū "Le Mans" pēc ilgāka pārtraukuma panāca neizšķirtu (50:50), bet beigās arī īslaicīgi pārņēma vadību, bet pirms pēdējā nogriežņa rezultāts bija 61:61. Ceturtā ceturtdaļa risinājās ļoti līdzīgā cīņā un tās vidū rezultāts joprojām bija neizšķirts (68:68).

Ventspilnieku rindās izšķirošajās minūtēs rezultatīvi spēlēja Dramē un Lomažs, bet parasti uz rezultatīvu Latvijas čempiona raidījumu sekmīgi atbildēja arī francūži. Savukārt priekšpēdējo minūti lieliski aizvadīja Māris Gulbis, kurš trāpīja divus tālmetienus pēc kārtas, kas 74 sekundes pirms beigām deva mājiniekiem piecu punktu vadību (82:77). Turpinājumā "Ventspils" neļāva pretiniekiem piecu sekunžu laikā ievadīt bumbu spēlē, bet vēlāk Gulbis guva vēl divus punktus un mājinieki izcīnīja svarīgu panākumu.

Abas komandas turnīra tabulā atrodas blakus, tomēr 'Ventspils" pietrūka, lai tiktu pie uzvaras divu spēļu summā, jo viesos piekāpās ar 15 punktiem.

Čempionu līga, A apakšgrupa

Ventspils - Le Mans 88:77 (26:19, 19:20, 16:22, 27:16)
Ventspils: Gulbis 20, Lomažs 18, Dramē 17 (9ab), Jakovičs 12, Arledžs 8, Džonsons 6 (9rp), Bīns 3, Bērziņš 3, Ķilps 1, Grīnbergs
Le Mans: Hendrikss 19, Klārks 18, Tompsons 18, Eito 6, Tabū 5, Bigots 5, Kornēlijs 2, Tarpijs 2, Žegets 2, Dohu, Ejoms

A grupa

VKomandaU-Z+/-
1.Murcia9-1+80
2.Avellino7-3+14
3.Banvit6-4+69
4.Nizhny Novgorod5-5+23
5.Anwil4-6-20
6.Le Mans4-7-46
7.Ventspils4-7-49
8.Ludwigsburg2-8-71
1 2 55 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2019-01-15 20:48, pirms 6 gadiem
pa lielam Gulbja divi truļi nolieca to spēli par labu dzeltenajiem. bet nu 8 spēlētāji ilgi nevilks...

     [+] [-]

, 2019-01-15 20:49, pirms 6 gadiem
Vēlreiz varu atkārtot, cik lieliski ka Blaus tika atlaists un paņemts vietā Dramē. Apsveicu ar uzvaru BKV fanus! Gulbim šovakar dzelzs nervi. 23/33 2punktnieki BKV. Tā Džonsona piespēle, kad ar vienu rokas atbalstījās pret grīdu, vispār kaut kas neredzēts. Lomažs atkal līmenī. Jakū 1.puslaikā labi sameta. 9 spēlētāji gūst punktus BKV sastāvā jau pirmajās mača 12 minūtēs - kaut kas tiešām reti redzams. Kas nepatika? Kļūdu daudzums, kas vienu brīdi bija 13:3 BKV par sliktu, beigās pretinieki daudz kļūdījās 4.ceturtdaļā un krietni pietuvojās šajā rādītājā.
Slēpts komentārs: W W E

  -1 [+] [-]

, 2019-01-15 20:54, pirms 6 gadiem
agrāk uz Ventiņu spēēm bija zāle pilna ,bet kas tagad noticis?
Slēpts komentārs: W W E

  +2 [+] [-]

, 2019-01-15 21:04, pirms 6 gadiem
3 to go
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +1 [+] [-]

, 2019-01-15 21:10, pirms 6 gadiem
Jācer, ka rīt NN zaudēs Banvitam.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-15 21:11, pirms 6 gadiem
Jums patīk Reiņa Lāča komentēšana?
Slēpts komentārs: eevelee

  -2 [+] [-]

, 2019-01-15 21:13, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jums patīk Reiņa Lāča komentēšana?
nu nav tik sūdīgi.

  -1 [+] [-]

, 2019-01-15 21:13, pirms 6 gadiem
Officialaya majas lapa BKV ir prieksha LeMans basketbolistiem!

  +2 [+] [-]

, 2019-01-15 21:17, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: Nu šodien malači, bet kopumā paši lohi, tā divas reizes pakāst nekādam Anwill, tādēļ arī viss garām..
Es domāju, ka Tu esi lielāks lohs par BKV spēlētājiem.

  +8 [+] [-]

, 2019-01-15 21:24, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Sen jau tā ir. Nu neinteresē tas basketbols. Ir nedaudz interesanti to situāciju pavērot. Abiem klubiem, praktiski līdzīgi skatītāji nokrita.
Tev neapnīk Ventspili ar Rīgu salīdzināt?! Kas ir Rīga un kas ir Ventspils....... Atradis ko līdzināt. Kāds ir Rīga potenciāls un skatītajiem un Ventspilī. Nav ko rakstīt, neraksti neko.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +3 [+] [-]

, 2019-01-15 21:36, pirms 6 gadiem
"Rīgai nav lielaks resurss." Pats saproti, ko uzrakstīji?! Pilsētā, ar teju 200% lielāku iedzīvotāju skaitu nav lielāks RESURSS. Jopt...
Es i beigts...
Tu laikam neēsi bijis mūsu pusē, tāpēc var rakstīt visādas stulbības.
Atver vikipēdiju un izlasi kas ir Rīga un kas ir Ventspils.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +3 [+] [-]

, 2019-01-15 21:52, pirms 6 gadiem
Nu re, nebija lielu bedru un ir uzvara! Rodas sajūta, ka pat ir labi, kad kādas trūkst (ja var kaut cik normālu rotāciju nodrošināt) un čaļiem vēl par kādu jāpacīnās. Gulbis kārtīgs kapteinis - cepuri nost!

  +3 [+] [-]

, 2019-01-15 21:59, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Piekrītu, pārteicos. Precīzi būtu uzrakstīt 200% lielāka konkurence starp brīvā laika pavadīšanas iespējām kā Ventspilī. Paldies, ka norādīji uz manu neprecizitāti!
Ko var. Nu neintresē tavs jEFS Rīgas publikai. Ja Latvijas derbijā 800 vietīgu OSC nevar pievākt, tad piedod man. Kur jEFS ir "aizbraucis". Sēdi savā Rīga un pietiek visur Ventspili vilkt iekšā.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-15 22:05, pirms 6 gadiem
BKVFANS777 rakstīja: Ko var. Nu neintresē tavs jEFS Rīgas publikai. Ja Latvijas derbijā 800 vietīgu OSC nevar pievākt, tad piedod man. Kur jEFS ir "aizbraucis". Sēdi savā Rīga un pietiek visur Ventspili vilkt iekšā.
Vai tad neredzi, ka cilvēkam prieks par BKV vājo apmeklētību, jo VEF ar to ar ļoti švaki? Protams, negaidi, ka viņš to atzīs. Brīnums, ka nebija spēles analīzes ar uzsvaru, kur pretinieki nolohojās, lai BKV uzvarētu. Viņš taču teica, ka atbalsta BKV ČL, tātad būtu jāskatās no BKV pozīcijām, jo kad atbalsta VEF, tad skatās no šī kluba atbalstītāja puses. Tās arī ir pupu mizas, cilvēks tā vien gaida, lai BKV ātrāk izstātos no Eirokausiem, vēl papildus ieņirgdams par BKV zāģiem poļu Anwil un uzsvērdams, ka VEF gan citu poļu grandu sasita lupatās. Tūlīt taps attaisnojumu vēstule.

  -3 [+] [-]

, 2019-01-15 22:05, pirms 6 gadiem
BKVFANS777 rakstīja: Ko var. Nu neintresē tavs jEFS Rīgas publikai. Ja Latvijas derbijā 800 vietīgu OSC nevar pievākt, tad piedod man. Kur jEFS ir "aizbraucis". Sēdi savā Rīga un pietiek visur Ventspili vilkt iekšā.
Kur es vilku? Es uzrakstīju, ka abiem klubiem ir krities skaits un tas ir interesanti. Talāk jau pats piedomāji Es īsti nesaprotu, Tu izlasi vienu un pēkšņi saproti citu?

  -3 [+] [-]

, 2019-01-15 22:07, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tad neredzi, ka cilvēkam prieks par BKV vājo apmeklētību, jo VEF ar to ar ļoti švaki? Protams, negaidi, ka viņš to atzīs. Brīnums, ka nebija spēles analīzes ar uzsvaru, kur pretinieki nolohojās, lai BKV uzvarētu. Viņš taču teica, ka atbalsta BKV ČL, tātad būtu jāskatās no BKV pozīcijām, jo kad atbalsta VEF, tad skatās no šī kluba atbalstītāja puses. Tās arī ir pupu mizas, cilvēks tā vien gaida, lai BKV ātrāk izstātos no Eirokausiem, vēl papildus ieņirgdams par BKV zāģiem poļu Anwil un uzsvērdams, ka VEF gan citu poļu grandu sasita lupatās. Tūlīt taps attaisnojumu vēstule.
bla bla bla....kad tiksi no pieņēmumu līmeņa ārā, tad vari jebkādā veidā uz mani atsaukties, ja nevari, tad nevajag. Tādu izdomājumi un vispārinājumi ir slimīgi

  +1 [+] [-]

, 2019-01-15 22:08, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Piekrītu, pārteicos. Precīzi būtu uzrakstīt 200% lielāka konkurence starp brīvā laika pavadīšanas iespējām kā Ventspilī. Paldies, ka norādīji uz manu neprecizitāti!
Tev ir tāds lauķa smadzeņpods, ka traks var palikt... Bijis neesmu, īsti nezinu, bet man viedoklis Nez kāpēc Dinamo uzvar konkurencē ar brīvā laika pavadīšanu, bet basketbols tikai tad, kad izlase spēlē? nevis neinteresē basketbols, bet līdz kliņkim nolaista interese par klubu basketbolu. Ventspils 3/4 pret VEF labi parādīa, kādu ceļu bija klubu basim jāiet, bet tā vietā tādi kā tu laida dzelteno par kaut kādiem pseido popularizēšanas projektiem, kas iedzina apātijā Rīgas cilvēkus un neko nedeva citiem. Uz LBL tā vien raujas Bauska, Aizkraukle, Cēsis, Ādaži, Daugavpils... Jā, kopumā kritums interesē ir arī Ventspilī, bet te vismaz ir uz pareizā un vienīgā ceļa - dara kaut ko tur un ar to, kas nu ir, nevis būvē sapņu pilis un meklē attaisnojumus.

  +4 [+] [-]

, 2019-01-15 22:11, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kur es vilku? Es uzrakstīju, ka abiem klubiem ir krities skaits un tas ir interesanti. Talāk jau pats piedomāji Es īsti nesaprotu, Tu izlasi vienu un pēkšņi saproti citu?
Kas tur interesants, ka VEF ar basketbola bosa pofigisma palīdzību nokauj interesi par klubu basketbolu galvaspilsētā - lielākajā iespējamajā auditorijā LV?? Tas ir traģski, ekosaimniekotāj!

  -3 [+] [-]

, 2019-01-15 22:12, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Tev ir tāds lauķa smadzeņpods, ka traks var palikt... Bijis neesmu, īsti nezinu, bet man viedoklis Nez kāpēc Dinamo uzvar konkurencē ar brīvā laika pavadīšanu, bet basketbols tikai tad, kad izlase spēlē? nevis neinteresē basketbols, bet līdz kliņkim nolaista interese par klubu basketbolu. Ventspils 3/4 pret VEF labi parādīa, kādu ceļu bija klubu basim jāiet, bet tā vietā tādi kā tu laida dzelteno par kaut kādiem pseido popularizēšanas projektiem, kas iedzina apātijā Rīgas cilvēkus un neko nedeva citiem. Uz LBL tā vien raujas Bauska, Aizkraukle, Cēsis, Ādaži, Daugavpils... Jā, kopumā kritums interesē ir arī Ventspilī, bet te vismaz ir uz pareizā un vienīgā ceļa - dara kaut ko tur un ar to, kas nu ir, nevis būvē sapņu pilis un meklē attaisnojumus.
Dinamo uzvar, jo hokejs cilvēkos ir populārāks. Neko BKV neparādīja, jo pēdējos gados nekāda nopietna atšķirība nav. Kas saistās ar VEF darbiem, tad viņi izdarīja savu, pēc viņiem bija Saldus, daļēji Lūši uz ta tapa, bet pārējiem klubiem arī nekāds īpašs uzlabojums nebija jājūt, tas ir līgas darbs. Un kādas būtu tās sapņu pilis, lūdzu pasaki. Abi klubi, pa lielam, dara vienu un to pašu, jau cik sezonas, tapēc mani tas interesē.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-15 22:13, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Kas tur interesants, ka VEF ar basketbola bosa pofigisma palīdzību nokauj interesi par klubu basketbolu galvaspilsētā - lielākajā iespējamajā auditorijā LV?? Tas ir traģski, ekosaimniekotāj!
Interesanti viņam ir tieši BKV spēļu apmeklētības kritums, vai tad neesi sapratis?

  -3 [+] [-]

, 2019-01-15 22:15, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Kas tur interesants, ka VEF ar basketbola bosa pofigisma palīdzību nokauj interesi par klubu basketbolu galvaspilsētā - lielākajā iespējamajā auditorijā LV?? Tas ir traģski, ekosaimniekotāj!
Nepārspīlē, tur ir daudzu apstākļu kopums, nevis tikai viens aspekts. Liela problēmajau bija, ka atbalstītāji saruka ātrāk kā fanu bāza nostabilizejās. To arī nedrīkst aizmirst.

  +5 [+] [-]

, 2019-01-15 22:15, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es uzrakstīju, ka abiem klubiem ir krities skaits un tas ir interesanti.
Nu kas tieši VEF sakarā ir tik "interesants?" Klubs pamēģinaja popularizēt basketbolu valstī vazājoties pa visu Latviju, un "uzspļaujot" Rīgas faniem.
Tiešām ļoti interesanti. Un nu brīnās, kā nav skatītāju.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-15 22:16, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesanti viņam ir tieši BKV spēļu apmeklētības kritums, vai tad neesi sapratis?
Atkal pieņēmums. Es neteicu uz mani neatsaukties, ja nespēj to beigt? Skatītaju sarukums ir saistīts. Tapēc tas ir interesants.

  -2 [+] [-]

, 2019-01-15 22:18, pirms 6 gadiem
BKVFANS777 rakstīja: Nu kas tieši VEF sakarā ir tik "interesants?" Klubs pamēģinaja popularizēt basketbolu valstī vazājoties pa visu Latviju, un "uzspļaujot" Rīgas faniem.
Tiešām ļoti interesanti. Un nu brīnās, kā nav skatītāju.
Tā ir tikai neliela daļa no lielas problēmas. Tāpēc man tas škiet interesanti. Tāpat arī tas, kā to ir ietekmējis LBS un LBL kopējais darbs (tas ir visu klubu ziņā runājot). Translācijas operatoru maiņa utt.

  +2 [+] [-]

, 2019-01-15 22:19, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Dinamo uzvar, jo hokejs cilvēkos ir populārāks. Neko BKV neparādīja, jo pēdējos gados nekāda nopietna atšķirība nav. Kas saistās ar VEF darbiem, tad viņi izdarīja savu, pēc viņiem bija Saldus, daļēji Lūši uz ta tapa, bet pārējiem klubiem arī nekāds īpašs uzlabojums nebija jājūt, tas ir līgas darbs. Un kādas būtu tās sapņu pilis, lūdzu pasaki. Abi klubi, pa lielam, dara vienu un to pašu, jau cik sezonas, tapēc mani tas interesē.
Jēziņ, jēziņ... Var jau būt, ka Saldum apnika, ka kaut kādi čaļi no malas viņu zāli lauž,nezinu Lūši moš radās, jo pirmie LBL tur aizvilka Metropole/Skals/Olainfarm pirms gadiem 20? Nēsāja šo zelta oliņu, līdz izšķīlās kaut kas Sapņu pilis bija Jaunupa paziņojumi, ka visa Latvija būs viņu fani. Atceries saukli - Latvijas komanda? Zini, tas tādu padomju pieeju un arī krievu pieeju atgādina. Pašu mājas ne sūda nav, bet iet palīgā citiem. Jāstrādā ir ar savu fanu, nevis jāiedomājas nez kāda mesija loma, tiesa vairāk besī, ka LBS un līga sajūsmā par to sita plaukstas, nevis pateica kategorisku NĒ! Bet nu mīla ir akla, turpini būt sajūsmā pat visu, moš tā vieglāk dzīvot, nez

  +2 [+] [-]

, 2019-01-15 22:22, pirms 6 gadiem
onkols rakstīja: Jēziņ, jēziņ... Var jau būt, ka Saldum apnika, ka kaut kādi čaļi no malas viņu zāli lauž,nezinu Lūši moš radās, jo pirmie LBL tur aizvilka Metropole/Skals/Olainfarm pirms gadiem 20? Nēsāja šo zelta oliņu, līdz izšķīlās kaut kas Sapņu pilis bija Jaunupa paziņojumi, ka visa Latvija būs viņu fani. Atceries saukli - Latvijas komanda? Zini, tas tādu padomju pieeju un arī krievu pieeju atgādina. Pašu mājas ne sūda nav, bet iet palīgā citiem. Jāstrādā ir ar savu fanu, nevis jāiedomājas nez kāda mesija loma, tiesa vairāk besī, ka LBS un līga sajūsmā par to sita plaukstas, nevis pateica kategorisku NĒ! Bet nu mīla ir akla, turpini būt sajūsmā pat visu, moš tā vieglāk dzīvot, nez
Tu vari iedomāties, ka kādas citas valsts līgas finālā kāds klubs izvēlas savu mājas spēli aizvadīt neitrālā laukumā?

  +2 [+] [-]

, 2019-01-15 22:23, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nepārspīlē, tur ir daudzu apstākļu kopums, nevis tikai viens aspekts. Liela problēmajau bija, ka atbalstītāji saruka ātrāk kā fanu bāza nostabilizejās. To arī nedrīkst aizmirst.
kāds sakars tam ar to, ka fanu bāzei tikai uzlikts slaids P un mājas spēles vestas prom? kad fanu bāze sāka irst par to, jups un sliņa pasūtīja viņu un meklēja citus. Ar kluba finansiālo stāvokli tam ir tik pat maz sakara kā manai labklājībai ar pilsētas mēra algu! Zinu, ka Barons, arī FKV un BKV fani par savu naudu daudz braukājuši, A Sektors joprojām piemet busa izmaksām. Tas ir tikai normāli, taču jājūt, par tu stāvi un krīti - ja klubam par tevi po, interese zūd arī no faniem. Kas arī notika Rīgā.
1 2 55 komentāri