Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Blūms bombardē, Meiers valda zem groziem, VEF sakauj "Avtodor"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Blūms bombardē, Meiers valda zem groziem, VEF sakauj "Avtodor"
Armands Šķēle
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Svētdien, 13. novembrī, VTB Vienotajā līgā notiek piecas spēles. "VEF Rīga" (3-2) savā laukumā uzvarēja Saratovas "Avtodor" (1-5) ar rezultātu 87:76.

Nedēļas laikā VEF aizvadīja “Olybet” LBL spēli Salaspilī ar Latvijas Universitāti, nolēma turpināt sadarbību ar Nemaņju Bezbradicu un sagaidīja lietuviešu uzbrucēja Arna Labucka atgriešanos.

Starta piecinieki

VEF: Gadijs, Šķēle, Labucks, Helmanis, Meiers
Avtodor: Stoktons, Fraizers, Zubčičs, Koļesņikovs, Minerāts.

Spēle sākās ar virkni abpusēji rezultatīvu uzbrukumu – pēc trīs nospēlētām minūtēm rezultāts bija 9:8 VEF labā. Cīņā veiksmīgi iesaistoties Bezbradicam, pirmo tālmetienu iemetot Šķēlem un groza apakšā labi cīnoties Mārtiņam Meieram, rīdzinieki veica izrāvienu 11:2. Trīs minūtes un VEF pārsvars pirmo reizi sasniedza divciparu skaitli – 20:10. Ceturtdaļas beigās sapratne nebija tik laba, pretinieki realizēja savus metienus, tādējādi “Avtodor” samazināja starpību – 27:22.

Jānis Blūms otrajā piegājienā realizēja pirmo trīspunktnieku, dodot VEF pirmo grūdienu otrajā ceturtdaļā – 32:24. Līdz puslaika beigām kapteinis realizēja vēl divus tālmetienus, taču viņa biedriem neveicās tik labi un “Avtodor” samazināja starpību līdz minimumam – 42:41. Pēdējais uzbrukums otrajā ceturtdaļā sākās ar Kareras pārkāpumu. VEF rīcībā palika 7,3 sekundes, Blūms izšķīrās par gājienu uz grozu. Aizsarga mestā bumba mēģināja lidot atpakaļ laukumā, taču to izcīnīja Mārtiņš Meiers, līdz ar beigu signālu gūstot otrās iespējas punktus – 44:41.

Pēc 20 nospēlētām minūtēm cīņā par atlēkušajām bumbām valdīja līdzsvars (21-21). Metienos sekmes bija ļoti līdzīgas un VEF priekšroku deva viens precīzāk trāpīts tālmetiens (5/10 vs 4/11). Uz veiksmes viļņa izdevās uzsēsties trešās ceturtdaļas sākumā. Aizsardzībā komanda vairāk savilkās groza tuvumā, uzbrukumā realizēja iespējas “krāsā” un desmit minūšu laikā soda laukumā guva četras reizes vairāk punktu (16-4). Pēc vairākiem Šķēles trāpījumiem groza tuvumā un Blūma kārtējā tālmetiena tika panākts 13 punktu pārsvars (59:46), bet pusstundas beigās tas sasniedza 20 punktu atzīmi – 72:52.

Noslēdzošajās desmit minūtēs “Avtodor” nepatika arī VEF piedāvātā zonas aizsardzība. Ciemiņi daudz kļūdījās, radot iespējas rīdzinieku ātrajiem uzbrukumiem. Ne visas pārejas izdevās realizēt, taču VEF droši turēja 15-18 punktu pārsvaru. Divas minūtes pirms pamatlaika beigām Meiers, sametis 25 punktus, atstāja laukumu ar piecām personiskajām piezīmēm, savukārt Blūms realizēja piekto tālmetienu – 86:68. Saratovas spēlētāji tikai izskaņā spēja nedaudz pietuvoties, bet ātrākas cīņas beigas aizkavēja Zubčiča nesportiskā piezīme. Arnolds Helmanis realizēja vienu no divem brīvmetieniem.

VTB Vienotā līga, 13. novembris, "Elektrum" Olimpiskais centrs

VEF Rīga – Avtodor 87:76 (27:22, 17:19, 28:11, 15:24)
VEF: Meiers 25 (10ab, 5pp), Blūms 19 (3p 5/11), Šķēle 17 (7rp), Labucks 10, Gadijs 6 (8rp), Ričardss 4, Helmanis 3, Bezbradica 2, Gromovs 1, Hāzners, Jansons.
Avtodor: Minerāts 19 (8ab), Freizers 15 (5ab, 4rp), Koļesņikovs 14, Zubčičs 11 (6ab), Makijevs 8, Karera 5, Stoktons 4, Koļuškins, Astapkovičs; Kļimenko, Tonojans.
Tiesneši: Roberts Vikļickis (Čehija), Boriss Šuļga (Ukraina), Rains Pērandi (Igaunija).
Komisārs: Kšištofs Koraļevskis (Polija).

  +8 [+] [-]

, 2016-11-13 18:45, pirms 8 gadiem
eu nu malači.... blūms ar saviem truļiem un šķēle kā labajos laikos visu viņu aizsardzību na*uj aizsūta....mārtiņš ar labais tik danki vairak prasītos no viņa

  +3 [+] [-]

, 2016-11-13 18:47, pirms 8 gadiem
Žēļ, ka šādu sniegumu nedemonstrē katrā LBL spēlē un žēl, ka komandā nav kāda laba dankers, jo skatītājam šādās spēlēs interesantāk būtu un skatāmāk....

Ja par spēli, tad Gromovam ir jāmācās likt aizsegus, nu ta nevar spēlēt, lai gan daža svilpe interesanta bija...

P.s. Diezgan ne pa tēmai, bet FIBA atkal izsūtījusi draudu vēstules tām federācijām, kuru klubu spēlē ULEB EK

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 18:47, pirms 8 gadiem
Tikmēr Bertāns uz Dlīgu

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 18:50, pirms 8 gadiem
Pelnīta uzvara VEFam Ļoti priecē tas, kā Meiers ir progresējis kopš pievienošanās VEFiņam, taču viena lieta gan kaitina, ka gandrīz katrā spēlē viņam gadās vismaz 1 reizi aizmest garām no ideālas pozīcijas. Atceros, ka šajā portālā netrūka cilvēku, kuri bažījās, vai Šķēle pavilks VTB līmeni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 18:52, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pelnīta uzvara VEFam Ļoti priecē tas, kā Meiers ir progresējis kopš pievienošanās VEFiņam, taču viena lieta gan kaitina, ka gandrīz katrā spēlē viņam gadās vismaz 1 reizi aizmest garām no ideālas pozīcijas. Atceros, ka šajā portālā netrūka cilvēku, kuri bažījās, vai Šķēle pavilks VTB līmeni
Cik šodien viņš garām neaizmeta tādus metienu, ja nemaldos, kādi 5 noteikti...Gribas teikt, ka Armands otru jaunību ieguvis

  +5 [+] [-]

, 2016-11-13 18:53, pirms 8 gadiem
Nesaprotu kāpēc Vefs vēljoprojām negrib lbl spēles kaut vai OC. Tagad spēle pret Valmieru būs Daugavpilī

     [+] [-]

, 2016-11-13 18:54, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pelnīta uzvara VEFam Ļoti priecē tas, kā Meiers ir progresējis kopš pievienošanās VEFiņam, taču viena lieta gan kaitina, ka gandrīz katrā spēlē viņam gadās vismaz 1 reizi aizmest garām no ideālas pozīcijas. Atceros, ka šajā portālā netrūka cilvēku, kuri bažījās, vai Šķēle pavilks VTB līmeni
nu 5 token.... pustālais viņam labs bet nu kur danki būtu jaliek tur čuš.....sķēle laikam atradis īsto vietu un komandu...

  +3 [+] [-]

, 2016-11-13 18:54, pirms 8 gadiem
Vecaa tagad vai nekad gvarde joprojaam limenii
Janka ar Skjeeli izskoloja avtodorus!

  +4 [+] [-]

, 2016-11-13 18:55, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: nu 5 token.... pustālais viņam labs bet nu kur danki būtu jaliek tur čuš.....sķēle laikam atradis īsto vietu un komandu...
tak Armands jau Valmierai zeltu uz paplaates 0ienesa

  +3 [+] [-]

, 2016-11-13 18:55, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cik šodien viņš garām neaizmeta tādus metienu, ja nemaldos, kādi 5 noteikti...Gribas teikt, ka Armands otru jaunību ieguvis
Ja Armands šādi turpinās, tad vasarā stabili būs starp LV izlases kandidātiem.

     [+] [-]

, 2016-11-13 18:56, pirms 8 gadiem
Sāniņš rakstīja: Nesaprotu kāpēc Vefs vēljoprojām negrib lbl spēles kaut vai OC. Tagad spēle pret Valmieru būs Daugavpilī
da viņi ķipa popularizē basketu lauku šķūņos....tapēc arī nav viņiem līdzjūtēji ka rīgā tik vtb aizvada.....domaju ka atrastos diezgan gribētāji uz vefu pacolet.... un ne jau svētdienas vakarā..... jebal tas svetdienas kaukur vilkties

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 18:57, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja Armands šādi turpinās, tad vasarā stabili būs starp LV izlases kandidātiem.
Man pie tā tālā pustālā metiena ienāca prātā doma, ka patrenējoties viņš varētu arī trīņus realizēt

     [+] [-]

, 2016-11-13 18:58, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: da viņi ķipa popularizē basketu lauku šķūņos....tapēc arī nav viņiem līdzjūtēji ka rīgā tik vtb aizvada.....domaju ka atrastos diezgan gribētāji uz vefu pacolet.... un ne jau svētdienas vakarā..... jebal tas svetdienas kaukur vilkties
Visādi citādi piekrītu, bet nu šoreiz ne par Daugavpili, jo nu tajā pusē vispār nav augsta līmeņa basketbola komandu un ja šādas izbraukuma spēles, kaut ilgtermiņā rosinās tur kluba izveidi, tad tas būs ļoti liels ieguvums LBL
Slēpts komentārs: norins

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 19:00, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: da viņi ķipa popularizē basketu lauku šķūņos....tapēc arī nav viņiem līdzjūtēji ka rīgā tik vtb aizvada.....domaju ka atrastos diezgan gribētāji uz vefu pacolet.... un ne jau svētdienas vakarā..... jebal tas svetdienas kaukur vilkties
Vismaz pret BKV spēlēs Rīgā, tas priecē

  +3 [+] [-]

, 2016-11-13 19:01, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Tagad uzvaru ar +11 sauc par baigāko kāvienu,vai tas tikai Vef kontekstā?
Vajadzēja spēli skatīties, tad nerastos šādi muļķīgi jautājumi.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 19:02, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vismaz pret BKV spēlēs Rīgā, tas priecē
pirmā dzirdēšana....

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:02, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Visādi citādi piekrītu, bet nu šoreiz ne par Daugavpili, jo nu tajā pusē vispār nav augsta līmeņa basketbola komandu un ja šādas izbraukuma spēles, kaut ilgtermiņā rosinās tur kluba izveidi, tad tas būs ļoti liels ieguvums LBL
Iesākumam derētu, lai D-pils sieviešu basketbola komanda atgrieztos LSBL, jo agrāk tā bija stabila vērtība sieviešu līgā.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 19:02, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vismaz pret BKV spēlēs Rīgā, tas priecē
Es jau ceru, ka otro LBL pusi aizvadīs Rīgā, nezini, kad būs zināms kalendārs tam posmam?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 19:03, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: pirmā dzirdēšana....
Pie kaut kura raksta par VEF to lasīju. Man liekas, ka Noviks to bija pieminējis, man arī tas bija pārsteigums, bet patīkams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 19:04, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Tagad uzvaru ar +11 sauc par baigāko kāvienu,vai tas tikai Vef kontekstā?
nečinksti nu. Neviens nesauc par Baigāko kāvienu un "sakauj" tomēr nav tas pats kas "sagrauj". Skaidrs, ka sakāva, jo pirmkārt uzvara, otrkārt gana pārliecinoša. Treškārt nesaprotu ko es te skaidroju un kaut kādām muļķībām tērēju laiku

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 19:05, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Visādi citādi piekrītu, bet nu šoreiz ne par Daugavpili, jo nu tajā pusē vispār nav augsta līmeņa basketbola komandu un ja šādas izbraukuma spēles, kaut ilgtermiņā rosinās tur kluba izveidi, tad tas būs ļoti liels ieguvums LBL
nu jā varbūt ka daugavpils būtu papildinajums basī, bet ir jau jēkabpils.... ar to pietiek, diez vai tur kāds naktu uz basi,,,,, spīdvejs viniem labā līmenī ap 6000 cilvēku nāk

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:05, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es jau ceru, ka otro LBL pusi aizvadīs Rīgā, nezini, kad būs zināms kalendārs tam posmam?
Nezināsu gan.

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:05, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pie kaut kura raksta par VEF to lasīju. Man liekas, ka Noviks to bija pieminējis, man arī tas bija pārsteigums, bet patīkams
nu tad jau būs jaaiziet.... ķipa osc būs.....

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:06, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: nu jā varbūt ka daugavpils būtu papildinajums basī, bet ir jau jēkabpils.... ar to pietiek, diez vai tur kāds naktu uz basi,,,,, spīdvejs viniem labā līmenī ap 6000 cilvēku nāk
Par tiem skatītājiem piekrītu, bet nu ieguldot resursus, būtu arī uz basi skatītāji

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:07, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pie kaut kura raksta par VEF to lasīju. Man liekas, ka Noviks to bija pieminējis, man arī tas bija pārsteigums, bet patīkams
Cerams, ka tā, bet tā gaidīsim 27.decembra spēli Ventspilī

  +3 [+] [-]

, 2016-11-13 19:09, pirms 8 gadiem
Vispār žēl , ka VEF nav patstāvīgas mājas (basketbola laukums), kur notiktu viņu spēles un kur viņi paši justos kā savās sienās!
Bet spēle šodien pārliecinoša. Šā vai tā , bet ir jūtams , ka te veidojas komanda nevis individuālistu kopa.

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:10, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vajadzēja spēli skatīties, tad nerastos šādi muļķīgi jautājumi.
Nesanāca ievērtēt,sildos šis dienas galvenai spēlei,jānoskaņojās uz vārtu birumu😉

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:12, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Nesanāca ievērtēt,sildos šis dienas galvenai spēlei,jānoskaņojās uz vārtu birumu😉
Vēl viens, kurš novēl LV izlasei sagrāvi??

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:12, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Nesanāca ievērtēt,sildos šis dienas galvenai spēlei,jānoskaņojās uz vārtu birumu😉
tu doma 0-6 un miers....

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:14, pirms 8 gadiem
Fascinē Novika nekonsekvence - Šķēles 7 piespēles ir pieminētas, bet Gadija 8 piespēles gan nē

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 19:15, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēl viens, kurš novēl LV izlasei sagrāvi??
a tu domā ka būs savādāk.... neviens jau nenovēl, bet pēc 0-2 pret pundurvalsti ar pusamatieriem nekas cits jau neatliek..., 0-6

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 19:15, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Fascinē Novika nekonsekvence - Šķēles 7 piespēles ir pieminētas, bet Gadija 8 piespēles gan nē
Ai tak te vispār ar tiem autoriem ir trakas lietas, aizmirst spēlētājus, sajauz statistiku utt. reizēm vienkārši gribas teikt, lai pārkopē vienkārši no klubu mājaslapām

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:16, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: a tu domā ka būs savādāk.... neviens jau nenovēl, bet pēc 0-2 pret pundurvalsti ar pusamatieriem nekas cits jau neatliek..., 0-6
Galvenais ir cienīga spēle, tad arī sagrāvei nevajadzētu būt un ceru uz to, ka nebūs

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ai tak te vispār ar tiem autoriem ir trakas lietas, aizmirst spēlētājus, sajauz statistiku utt. reizēm vienkārši gribas teikt, lai pārkopē vienkārši no klubu mājaslapām
saki paldies ka viņi vispār aci uzmet spēlēm,( ja uzmet)

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:20, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: saki paldies ka viņi vispār aci uzmet spēlēm,( ja uzmet)
ne vienmēr, jau kādas pāris reizes ir Eirolīga aizmirsta, atceros, ka es pats vēl par eirolīgas ceturtdaļfināliem topikā rakstu veidoju, jo neviens no SC laikam par tādu lietu neko nezināja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 19:21, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Visādi citādi piekrītu, bet nu šoreiz ne par Daugavpili, jo nu tajā pusē vispār nav augsta līmeņa basketbola komandu un ja šādas izbraukuma spēles, kaut ilgtermiņā rosinās tur kluba izveidi, tad tas būs ļoti liels ieguvums LBL
Kāmēr D-pilī būs spīdvejs, neviena cita sporta komanda nekādu popularitāti tur neiegūs

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:22, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: a tu domā ka būs savādāk.... neviens jau nenovēl, bet pēc 0-2 pret pundurvalsti ar pusamatieriem nekas cits jau neatliek..., 0-6
Es ceru, ka nebūs 0-6, bet, protams, nesaku, ka tā nevar būt. Bieži esmu naivs, ja runā par LV futbola izlasi, taču joprojām ticu tai, lai cik grūti neklātos. Galvenais, ko es negribētu, lai būtu 7 zāģu sērija oficiālajās spēlēs, jo ja paskatās mūsu kalendāru, tad tas nav nekas nereāls...

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:25, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: saki paldies ka viņi vispār aci uzmet spēlēm,( ja uzmet)
Lai kāds būtu Noviks, es šo cienu par plašo sieviešu basketbola atspoguļošanu SC, riktīgs entuziasts

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:27, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es ceru, ka nebūs 0-6, bet, protams, nesaku, ka tā nevar būt. Bieži esmu naivs, ja runā par LV futbola izlasi, taču joprojām ticu tai, lai cik grūti neklātos. Galvenais, ko es negribētu, lai būtu 7 zāģu sērija oficiālajās spēlēs, jo ja paskatās mūsu kalendāru, tad tas nav nekas nereāls...
te ar naivumu maz sakara vecīt....kamēr mums būs rudņevi, kas regulāri nevar iesist vai purina garām un gorksveidīgie kas regulari atved 2 golus un kas gul uz veciem lauriem un trenneris kurš uzskata ka viss ir kārtibā, tikmer būs ta ka ir toisķ nekā

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:28, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lai kāds būtu Noviks, es šo cienu par plašo sieviešu basketbola atspoguļošanu SC, riktīgs entuziasts
virsraksti jau nu viņam ir unikali... viņs jau regulari it ttt majas spēlēs

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:30, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēl viens, kurš novēl LV izlasei sagrāvi??
Neko tādu neesmu teicis,gaidu birumu arī Port vārtos😉

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:31, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Neko tādu neesmu teicis,gaidu birumu arī Port vārtos😉
3-3?

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:31, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: tu doma 0-6 un miers....
Ja pieliktu goda vārtus klāt,tad kaut kā tamlīdzigi.

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:32, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 3-3?
Trīs goda vārti? Nu iespējams varbūt☺

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:34, pirms 8 gadiem
norins rakstīja: Ja pieliktu goda vārtus klāt,tad kaut kā tamlīdzigi.
nu diezvai spēsim pat to.... biju vel optimists pirms pēdējās redzētās speles, bet nu tagad vispar neticu pat 1 golam..... un diez vai pat 1taimu noskatīsos..... kada spele tada līdzjusana

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:35, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 3-3?
tu skaidra???... nu ne jau portugāļiem un izbraukumā

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:36, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: nu diezvai spēsim pat to.... biju vel optimists pirms pēdējās redzētās speles, bet nu tagad vispar neticu pat 1 golam..... un diez vai pat 1taimu noskatīsos..... kada spele tada līdzjusana
Kad būs kaut kādi panākumi, varēsi atkal būt līdzjutējs, skumji...

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:36, pirms 8 gadiem
markkomartins rakstīja: tu skaidra???... nu ne jau portugāļiem un izbraukumā
Nomierinies, pajokot nedrīkst?

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:41, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad būs kaut kādi panākumi, varēsi atkal būt līdzjutējs, skumji...
nu kapeec..... neesmu tas kas baigi lekaa.....bet ja sitik drausmiigi spelē tad nu sorry

     [+] [-]

, 2016-11-13 19:59, pirms 8 gadiem
Vai spīdveja un basketbola sezonas tik ļoti pārklājas? Ja atrastos kāds liels basketbola entuziasts, kas māk piesaistīt naudu, tad var mēģināt izveidot klubu arī Daugavpilī. Tikai, cik liela interese tur šobrīd ir no jauniešiem uz šo sporta veidu, sporta skolām komandas ir?

  -1 [+] [-]

, 2016-11-13 20:05, pirms 8 gadiem
Saratovas Avtodor kādreiz 2003. gadā apspēlēja arī Valmiera/Rūjiena. Divu spēļu summā bija plus2.

     [+] [-]

, 2016-11-13 20:12, pirms 8 gadiem
Mūsu pašu bāleliņi nouguņojuši... a ko leģionāri tādi paknapi?

     [+] [-]

, 2016-11-13 20:16, pirms 8 gadiem
well done

  +2 [+] [-]

, 2016-11-13 20:27, pirms 8 gadiem
Laba spēle VEF, mūsu puikas labi spēlē, arī leģi sevi kaut cik attaisno. šobrīd jau skats uz VEF ir labāks.
vienīgais, kas nepatika, tas ir skats zālē, 3 amatierlīgas līmenīi. neatgādina augsta līmeņa komandu sacensības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-13 23:25, pirms 8 gadiem
Prussian2 rakstīja: VEF spēlē kā komandu - šogad tālu tiks.
man patīk tas, kas līdzšinējās spēles visas tiek spēlētas ar labu komandas basketbolu, kā arī ar pašatdevi un raksturu līdz pat beigām. tāda attieksme izraisa cieņu.

  -2 [+] [-]

, 2016-11-14 11:52, pirms 8 gadiem
Prussian2 rakstīja: VEF spēlē kā komandu - šogad tālu tiks.
Vai Rusņas čempja izslēgšanas speļu pirmā kārta būtu sasniegums Eiropas Savienības valsts līderkomandai ?

     [+] [-]

, 2016-11-14 16:57, pirms 8 gadiem
huters rakstīja: Vai Rusņas čempja izslēgšanas speļu pirmā kārta būtu sasniegums Eiropas Savienības valsts līderkomandai ?
kāpēc tu raksti kaut ko tik jokainu un aprobežotu?
es , piemēram, skatos ar interesi, jo krievijā netrūkst augsta līmeņa komandu līdz kuru līmenim mūsu klubiem augt un augt.