Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Robinsonam 30 punkti, VEF trillerī zaudē "Krasnij Oktjabr"

Robinsonam 30 punkti, VEF trillerī zaudē "Krasnij Oktjabr"
VEF kapteinis Artūrs Bērziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Basketbola klubs "VEF Rīga" svētdien, 12. oktobrī, pēdējās trīs minūtēs atspēlēja astoņu punktu starpību, tomēr izskaņā zaudēja Volgogradas "Krasnij Oktjabr" komandai ar rezultātu 75:76. Nākamajā VTB līgas cīņā 19. oktobrī rīdzinieki viesos spēlēs pret Maskavas apgabala "Himki" vienību.

Starta piecnieki

VEF: Dilards, Robinsons, Timma, Pasečņiks, Fals
Volgograda: Keins, Kenedijs, Ponkrašovs, Viktors, Ļihoļitovs

Volgogradas jaunais modelis, salīdzinājumā ar debijas sezonu, vismaz pirmajā ceturtdaļā izskatījās labāk. Individuālā meistarība uzbrukumā tika papildināta ar disciplinētāku spēli aizsardzībā, tādējādi VEF spēlētājiem punkti pret sāncenšiem nebūt nekrājās viegli. Pirmās piecas minūtes kļuva par Džeralda Robinsona solo izrādi. Uzbrūkošais aizsargs sākumā trāpīja no perimetra, bet nākamajās epizodēs apspēlēja viesus viens pret vienu, ātri sametot 10 punktus. Viesu rindās ne mazāk efektīvs bija ceturtais numurs Katberts Viktors, kurš prata trāpīt gan perimetra iekšienē, gan ārpusē. Viņa precizitāte palīdzēja viesiem pirmo ceturtdaļu noslēgt savā labā – 16:21.

Nākamajā ceturtdaļā Robinsons turpināja plosīties uzbrukumā, taču viņam atradās labi palīgi Jāņa Timmas, Artūra Bērziņa un Kevina Dilarda personās. Virkne sekmīgu uzbrukumu otrās desmitminūtes otrajā pusē sekmēja VEF izvirzīšanos vadībā (34:33 un 37:35). Deviņpadsmitajā minūtē viesus apgrūtināja Deandrē Keina tehniskā piezīme. Bumbas kontroli punktos pārvērst neizdevās, toties Bamba Fals radīja iespēju Jānim Timmam un Marekam Mejerim aizskriet ātrajā uzbrukumā. Pāris kļūdas un neizmantotas iespējas liedza iekrāt lielāku pārsvaru – 40:37.

Džeralds Robinsons pirmajā puslaikā sameta 21 no 40 komandas punktiem. Pēc pārtraukuma viņš vairāk nebija tik rezultatīvs, toties iniciatīva palika VEF rokās. Efektīgs danks Bambas izpildījumā, Timmas tālmetiens un tehniskā piezīme Viktoram radīja iespēju pirmo reizi spēlē panākt 10 punktu pārsvaru – 51:41. Bumbas kontrole arī šoreiz palika neizmantota, savukārt brīdi vēlāk tiesneši tehnisko piezīmi nosvilpa Jānim Timmam. “Krasnij Oktjabr” prettriecienu izdevās atvairīt un drīz sākās jauna VEF ofensīva. Jakoviča tālmetiens un Timmas ātrais uzbrukums ļāva atjaunot 10 punktu pārsvaru. Pēc trešās ceturdaļas patīkams rezultāts – 63:53.

Pēdējās desmit minūtēs viss pavērsās kājām gaisā. Meistarīgie viesi ieguva otro elpu uzbrukumā, sešarpus minūtēs veica izrāvienu 4:22 un ieguva astoņu punktu pārsvaru – 67:75. Ofensību sarīkoja pieci spēlētāji, kuri beigās spēlēja praktiski bez maiņām – Keins, Treviss, Ponkrašovs, Kenedijs un Viktors. VEF atbildei palika 205 sekundes. Bamba Fals dzēsa ceturtdaļu starpības, Kenedijs netrāpīja trīspunktnieku, savukārt Jānis Timma nekļūdījās – 72:75. Savu grozu izdevās nosargāt arī nākamajās epizodēs, turklāt vefieši labi cīnījās arī pretējā laukuma pusē. Izcīnītās bumbas uzbrukumā ļāva izdarīt atkārtotus metienus un Dilards izlīdzināja rezultātu – 75:75! Nākamie metieni bija neprecīzi abu komandu izpildījumā, taču 4,0 sekundes pirms finālsvilpes Fals strīdīgā situācijā saņēma trešo piezīmi. Viktors trāpīja tikai otro metienu un VEF rīcībā palika pēdējais uzbrukums. Dilards nogādāja bumbu Robinsonam, taču viņa "fade-away" metiens pēc pagrieziena bija neprecīzs.

VTB līga, 12. oktobris, Rīgas arēna

VEF Rīga – Krasnij Oktjabr 75:76 (16:21, 24:16, 23:16, 12:23)
VEF: Robinsons 30 (2p 8/11, 3p 3/7, 1p 5/5; 7ab, 3rp), Timma 16 (4ab, 6ip), Mejeris 7, Dilards 7, Fals 6 (9ab), Bērziņš 4 (7ab), Jakovičs 3, Pasečņiks 2, Strēlnieks, Zaķis.
Krasnij Oktjabr: Kenedijs 19 (9ab, 5rp), Viktors 17 (9ab), Keins 14 (4ab, 4rp), Treviss 12 (5ab), Kings 8, Zavorujevs 3, Ponkrašovs 2, Ļihoļitovs 1, Kazins; Zamanskis, Koršakovs, Bugajenko.
Tiesneši: Robert Vyklicki (Čehija), Johannes Sarekoski (Somija), Tanel Suslov (Igaunija). Komisārs Agnis Pērkons.

Statistika. VEF 75, Krasnij Oktjabr 76

Metieni no spēles: 26/71 vs 24/54
2p: 19/45 vs 18/35
3p: 7/26 vs 6/19
1p: 16/19 vs 22/35
AB: 38 (14/24) vs 43 (11/32)
RP: 16 vs 19
Kļ.: 13 vs 17
PB: 11 vs 7
BM: 1 vs 4
Personiskās piezīmes: 28 vs 20

VEF spēles pirmajā aplī: 9. oktobrī mājās pret “Enisey” (+2), 12. oktobrī savā laukumā pret “Krasnij Oktjabr” (-1), 19. oktobrī viesos pret “Himki”, 25. oktobrī izbraukumā pret “Cmoki”, 3. novembrī mājās pret “Krasnije Kriļja”, 8. novembrī viesos pret “Avtodor”, 17. novembrī savā laukumā pret CSKA, 23. novembrī izbraukumā pret “Unics”, 30. novembrī mājās pret “Lokomotiv”, 5. decembrī viesos pret “Nymburk”, 15. decembrī mājās pret “Nizhny Novgorod”, 20. decembrī izbraukumā pret “Kalev/Cramo”, 28. decembrī viesos pret “Bisons”, 2015. gada 4. janvārī savā laukumā pret “Astana”, 11. janvārī izbraukumā pret “Zenit”.


, 2014-10-12 18:57, pirms 11 gadiem
Drausma ,tak novāciet to Mazuru jau kuru spēli nespēj sapurināt komandu.Tur beigās minūtes pārtraukumā bija jābļauj neviss mierīgi kaut kas jāboksterē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 19:00, pirms 11 gadiem
Ak vai, zaudējām galotnē...
, 2014-10-12 19:00, pirms 11 gadiem
Kā var tā izsēt 10 punktu pārsvaru?
, 2014-10-12 19:01, pirms 11 gadiem
Piedod, Bamba, bet ar Tavu svaru Tu LJBL zem groza nevarētu paspēlēt.
, 2014-10-12 19:01, pirms 11 gadiem
Kopumā spēle tīri ok, ja neskaita tās drausmīgās 6min 4/4 un pēdējo metienu, īsti neizprotu - 4sec -1, bet met triiniiti pēc griešanās, max stulbi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 19:02, pirms 11 gadiem
vef,vef,vef
, 2014-10-12 19:03, pirms 11 gadiem
Kādēļ pēdējā uzbrukumā bija jāmēt trinītis ?
, 2014-10-12 19:05, pirms 11 gadiem
WTF kāda tur Bambam beigās piezīme ? Kad Vefam vajag labu tiesnesi , Latiševs tiesā Triobeta un LU spēli !
, 2014-10-12 19:05, pirms 11 gadiem
Galotne slikti nospēlēta, bet kopumā skatoties VEF priecē. Daudz skatāmāka spēle kā pie Butauta un vel pat nav galvenie dūži - Bonis & Šķēle jr, ierindā. Labi laiki Latvijas basketbolam!
, 2014-10-12 19:05, pirms 11 gadiem
Haribo_DNCA#15 rakstīja: Kādēļ pēdējā uzbrukumā bija jāmēt trinītis ?
stulbi jā, bet Robinsons tur bija vieniigais kas baigi rāvās peec bumbas, kur tika briivs tur tika, nebija izskrieshanas pretii bumbai no citu puses.
, 2014-10-12 19:06, pirms 11 gadiem
Zel vefina... Bija pelnijusi uzvaru, bet beigas laimite lidz galam nenospideja... Visai pasvaks izskatas Dilards. Kaut ari svarigu troiku iemeta, tomer pec tam laba pozicija aizmeta garam... Kas Latvija notiek ar Zakiem?! Saeima smaucas, VEFa gul laukuma... Sodien mana uzslava Timmam un, protams, Robinsonam, priece ar savu speli Jakovics, bet apbedina Strelnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 19:07, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Drausma ,tak novāciet to Mazuru jau kuru spēli nespēj sapurināt komandu.Tur beigās minūtes pārtraukumā bija jābļauj neviss mierīgi kaut kas jāboksterē!
Galīgi ar galvu nedraudzējies. Ko var panākt bļaujot, lai lielāks stress un vairāk trīcētu rokas. īpaši vēl pēdējā kinūtē. Esmu ievērojis ka hokejā , basketbolā pašās spēles beigās treneri gandrīz nekad visā pasaulē nebļauj uz saviem spēlētājiem. Jā spēles laikā , spēles vidū, bet beigās gan ne.
, 2014-10-12 19:08, pirms 11 gadiem
Kur tur Fallam bija piezime beigas?!
, 2014-10-12 19:09, pirms 11 gadiem
njā, tas trīnis bija nesaprotams .... domāju, ka iespēja iet caurgājienā ir daudz labāka pie -1, nekā žārīt troiku, jo var gan iemest, gan dabūt mest sodiņus. Garām aizpiļīt var vienmēr.

Mazurs ... nezinu vai īsti kkur Mazura vaina, jo viņš ņēma taimautu arī vēl, kad nebija nodedzināti visi plusi, lkm bija +3 vēl, un kā redzat jēga maza. Ar to ir jāsamierinās, jo ir jauni spēlētāji, kuri ne vienmēr var nospēlēt tā, kā vēlas to treneris. Nejau Mazurs nosvilpa sodu pret Bambu, kur soda nebija, nejau mazurs deva tizlus pasus, bet gan Dilards.

Un par to kliegšanu spēles beigās? .... Tas neies cauri ar jaunajiem, var bļaut uz tādiem kā Bērzs, Janičenoks utt. Tie uztver to visu profesionāli, bet jaunie sapratīs, bet nobīsies ....

IR OK, tizli, ka zaudēja, bet primāri EK Labāk zaudam tagad, un tur mož šīs sūdīgās galotnes palīdzēs, mož kādu galotni izvilkt.
, 2014-10-12 19:09, pirms 11 gadiem
Izstāstiet man kur skatījās VEf vadība , kad izmeta naudu par Zaķi ? Jau pēdējās sezonas Vspilī vienīgais kur viņš bija palīgs ir LBL !!! NU neko nedod, ka viņš ir liels un daudz spiež no krūtīm, laukumā viņs neko nevar - a piezīmes pelnīt abos laukuma galos un mest garām no 100 % situācijām, kamēr iesildoties zīmējās !
Tie komentētāji ir samīlējušies Timmā, nu nav viņš nekāds superzvaigzne.
Robinsons , protams, labs.
, 2014-10-12 19:11, pirms 11 gadiem
nav nozīmes kāda galotne, kāda piezīme Fallam, utt. Nedrīkst ļaut pretiniekam +18 atrāvienu 4 ceturtdaļā. Tur arī iemesls.
, 2014-10-12 19:12, pirms 11 gadiem
Manuprāt, neslikta spēle vef izpildījumā. Kritumu 4. ceturtdaļā varētu norakstīt uz komandas (t.sk. trenera) pieredzes trūkumu. Pēdējais uzbrukums tika izspēlēts precīzi kā minūtes pārtraukumā tika uzzīmmēts. Vai tas bija labs plāns, tas ir cits jautājums. Pietrūkst jaudas groza apakšā, bet skaidrs, ka ierobežotā budžeta dēļ, tur pastiprinājumu nav ko gaidīt. Jācer, ka izdosies Zaķi pamodināt
, 2014-10-12 19:13, pirms 11 gadiem
Nepaveicās VEFam tā kā iepriekšējā spēlē. Mazurs nepārliecina kā treneris un nav saprotams ko komandā dara Zaķis. Pasečņiks vēl jauns gurķis bet Zaķis. pilnīgs nulle.
, 2014-10-12 19:14, pirms 11 gadiem
VEFs spēlēja kā mācēja. Priekam iemesla nav, jo zaudēja ļoti šauri uzbrukt spējīgai komandai, kas centās punktus vākt zem groza. Bēdīgi, ka šo pretinieku ierobežotību Mazurs nespēja izmantot, bet ar kuru komandu viņš kaut ko ir spējis?
Jo nolasīts ir gandrīz viss iespējamais no LV spēlētājiem VEF rindās.
ŠĶiet- tikai trenera vaina. Piedod, ka tā saku, SportEkspert ar "lielo burtu".
, 2014-10-12 19:21, pirms 11 gadiem
Novelesim ienemt pedejo vietu krievu liga.
, 2014-10-12 19:21, pirms 11 gadiem
Amatieris sensen rakstīja: VEFs spēlēja kā mācēja. Priekam iemesla nav, jo zaudēja ļoti šauri uzbrukt spējīgai komandai, kas centās punktus vākt zem groza. Bēdīgi, ka šo pretinieku ierobežotību Mazurs nespēja izmantot, bet ar kuru komandu viņš kaut ko ir spējis?
Jo nolasīts ir gandrīz viss iespējamais no LV spēlētājiem VEF rindās.
ŠĶiet- tikai trenera vaina. Piedod, ka tā saku, SportEkspert ar "lielo burtu".
Lūk tipiska nejēgas komentārs. VEF abās spēlēs parādīja, ka spēj cīnīties ar spēcīgākām komandām. VEF baigi plašāks loks uzbrukumā? Pa lielam uzbrukumam der tikai mazie vai metieni no perimetra. Arī šaurs loks ne tā? Priecāties ir pamats, jo pirms VTB spēlēm tā vien likās, ka būs zaudējumi, un diezgan neglīti, bet pagaidām ir OK!
, 2014-10-12 19:25, pirms 11 gadiem
VEF izskatījās diezgan normāli priekš sastāva un tā, ka šajā spēlē garais gals daļēji neattaisnoja gan atlēkušajās gan 1pret1 spēlē......Cerams Dillardsam nebūs savainojums, jo viņa zaude būtu ļoti ļoti sāpīga pirms EK.....Jakovičs labi nospēlēja sev atvēlēto laiku, bet nu pieredzes trūkums arī darīja savu.....Diemžēl jau otro spēli bija nesaprotami tiesnešu lēmumi!

Taču tagad veltīsim uzmanību EK! pirmā spēlē visticamāk zaude ja brīnums nenotiks, vienīgais jautājums ar cik lielu punktu starpību? Un VTB nekur nepazudīs tur 30 spēles kopumā, bet nu pa lielam tur rezultāts ir mazsvarīgs, jo interese par to līgu man ir nopietni samazinājusies, tik cik apskatīties kā VEF spēlē
, 2014-10-12 19:29, pirms 11 gadiem
Nu ja visu laiku dzirdam sakot ka pietrukst pieredzes,un tai pasa laika atsuj Janicenoku..a un vel pabarojat centrus svaki iet musu skaliniem zem groziem.. ps.spele laba intriga,emocijas..zel par zaudejumu
, 2014-10-12 19:29, pirms 11 gadiem
Jā un vel atļaušos piebilst, kur palikuši visi 'eskperti', kas pirms sezonas teica, ka būšot -20 KATRĀ spēlē EK un VTB?? Klauni jūs esat
, 2014-10-12 19:30, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: Nu ja visu laiku dzirdam sakot ka pietrukst pieredzes,un tai pasa laika atsuj Janicenoku..a un vel pabarojat centrus svaki iet musu skaliniem zem groziem.. ps.spele laba intriga,emocijas..zel par zaudejumu
Ko tu darītu, ja Janičenoks prasa savu summu, bet reali, tu par to naudu vari paņemt teiksim 2-3 spēlētājus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 19:32, pirms 11 gadiem
Spēles rezultāts likumsakarīgs... Izsēja rezultātu, jo jauns sastāvs, t.s. arī treneri. Saprotams, ka, tik jauniem esot, nav iespējams noturēt spēli vienā līmenī. Ar pieredzi šie kritumi tiks saīsināti, tas nu ir skaidrs.

Nesaprotu to vispārējo sašutumu, jo pretī bija ļoti cienījams pretinieks. Un, ja pirms sezonas visi dziedāja, ka VEF būs peramie zēni un zaudēs ar -30 visiem, tad tagad jau dzied šo pašu dziesmu tikai sīvās spēlēs.. Ko jūs gaidat no tik jaunas komandas!?

Vienīgā kļūdas bija pārtraukuma neņemšana pretinieku izrāviena laikā un Bambas laišana laukumā pēdējās sekundēs, kad reāli viņa vietā laukumā bija jābūt vai nu Mejerim vai Jakovičam - čaļiem, kas var iemest metienu no distances.
, 2014-10-12 19:37, pirms 11 gadiem
Protams Janicenoks nav tas letakais,bet isti alternativas pieredzejusu lv speletaju skaita neredzu...nu vismaz tadu kas varetu nest lidera nastu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 19:43, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tieši tā! Kādu man mīnusu jūru nesabēra par to, ka es oponēju un teicu, ka viss ok būs
Jā, man neveicās īpaši labāk, kad teicu, ka nebūs nekādi -25
, 2014-10-12 19:45, pirms 11 gadiem
Pēdējais uzbrukums vnk fantastiski tika izzīmēts - viens bloks, ņem un met. Ne tur kāds rezerves plāns, ne kkas nopietns. Ņem, met, lecam pēc bumbas. Tad jau labāk no auta varēja palaist virs stīpas, moš paveicas. Bet citādāk jau spēle ok, nocīnījās varonīgi, viss čotka.

Vienu gan īsti nesaprotu - vietu Bērziņam un/vai Šķēlem es neredzu. Skaidrs, ka Strēlnieks paliks tikai kā epizožu spēlētājs, kad jānokrampē 1-2 uzbrukumi, jāuzsit piezīme utt.
, 2014-10-12 19:45, pirms 11 gadiem
Robinsonam kur ta vaina pie ta ka pedeja uzbrukuma ta izmeta??????????Mazurs uzimeja un vins izdarija. 4 sekundes jaspele bet izspele ta ka 0.4 sekundes. Butu normals treneris plus garais viens butu OK komanda. Kurs bezsmadzenu radijums Zakim iedeva ligumu pa 12 K menesi??????????
, 2014-10-12 19:46, pirms 11 gadiem
Situācija analoga, kad pirms 2 sezonām Roulends meta troiku pret Valensiju pēdējajās sekundēs..
, 2014-10-12 19:47, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nedrīkst aizmirst to, ka esot atpakāl Bonim ar Šķēli ir viss 12 pilns un visi praktiski savas minūtes nospēlēs, paņemot Janičenoku būtu jādomā, kuru izīrēt atkal un uz kurieni, jo negribētos, piemēram Boni vai Šķēli uz leju izīrētu LBL
Te piekrītu, reāli wing spēlētaju rotācija ir ļoti spēcīga VEFam, tur ir Robinsons, Šķēle, Bonis, Timma, arī Meijeris. Tapēc Janičenokam šai komandā nav vietas. Problēma ir garais gals. Tur kritiski pietrūkst spēlētāju, kas kaut ko var izdarī gan defā gan uzbrukumā. To jau pirms sezonas teicu. Zaķis ne ar ko nepārsteidz, tik pat sūdīgs kā pēdējos pāris gadus pēc traumas. Fals dara savu darbu, bet tas ir 1(!!!) no 4 rotācijas spēlētājiem garajā galā. Te noteikti vajag papildinājumu. Esmu pārliecināts, ka tas pats Gromovs, kas tagad Jūrmalā, vai Gražulis, ko Štlemahers atkal marinē uz soliņa būtu lielāki palīgi par Bērziņu, Anžeju, Zaķi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 19:51, pirms 11 gadiem
elanss rakstīja: Robinsonam kur ta vaina pie ta ka pedeja uzbrukuma ta izmeta??????????Mazurs uzimeja un vins izdarija. 4 sekundes jaspele bet izspele ta ka 0.4 sekundes. Butu normals treneris plus garais viens butu OK komanda. Kurs bezsmadzenu radijums Zakim iedeva ligumu pa 12 K menesi??????????
A ko darīt? Uzsistu sodu un paliktu 2.0-2.5sek pēdējam uzbrukumam. Tas pats metiens, tikai vairs nebūtu iespēja par rebu pacīnīties. Lēmums bija pareizs un apsveicams, taču izpildījums bija kletīnisks bez gala.
, 2014-10-12 19:52, pirms 11 gadiem
Neslikti, bet nu pēdēja piezīme Bambam, vāks. Kur tur bija piezīme?
Ko lai saka, Kremļa līga, kremļa klubs. Komanda kopumā neslikti, Vienīgais Zaķis krīt ārā, pilnīgi pazudis.
Labi, ka šādi nepagrūžam EK kas 1000% svarīgaks pasākums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 19:54, pirms 11 gadiem
Pag,pag ne Skele,ne ari Berzins sevi nav pieradijusi saja limeni,ka komandu vilceji..a viens otrs bez maz vai par lideriem iecel..jauni perspektivi ja,bet ka bus ar vinu iespejam vecu basketbola laiks radis..tur nepietiks ar dazam skaistam epizodem,cinas sparu..tur prasa pirmkart stabilitati un speju izcinit uzvaras
, 2014-10-12 19:56, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Visticamāk Robinsonam samazināsies minūtes un gan jau Šķēli palaidīs kā pg arī kādu reizi, paskaties ja ir Šķēle, Robinsons un Bonis reizē lakumā - visi var iemest trīni, var caurgājienos aiziet, diezgan labs potenciāls, ja vēl timma ar bambu garajā galā.....
Timma ne EK ne VTB pa 4.nr neies cauri. Viņu tur apēdīs zem groza. Manuprāt, labākais VEF line-ups šosezon varētu būt Šķēle, Robinsons, Bonis, Timma, Meijeris. Bet tad ir jāskrien, jāskrien, jāskrien un velreiz jāskrien. LBL noteikti ar tādu sastāvu var spēlēt, un reti kuram būs šance.
, 2014-10-12 19:56, pirms 11 gadiem
Nu tad atkal Jakovičs paliek bez darba. Viens tur ir pa daudz. Bet nu labāk, protams, par daudz, nevis par maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 19:58, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Visticamāk Robinsonam samazināsies minūtes un gan jau Šķēli palaidīs kā pg arī kādu reizi, paskaties ja ir Šķēle, Robinsons un Bonis reizē lakumā - visi var iemest trīni, var caurgājienos aiziet, diezgan labs potenciāls, ja vēl timma ar bambu garajā galā.....
Cik ļoti Tu tici tam, ka Robinsonam atņēms minūtes, ja šādi spēlē? Neesi TUPS.
, 2014-10-12 19:58, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: Pag,pag ne Skele,ne ari Berzins sevi nav pieradijusi saja limeni,ka komandu vilceji..a viens otrs bez maz vai par lideriem iecel..jauni perspektivi ja,bet ka bus ar vinu iespejam vecu basketbola laiks radis..tur nepietiks ar dazam skaistam epizodem,cinas sparu..tur prasa pirmkart stabilitati un speju izcinit uzvaras
atkal sākās.. Tu esi droši vien viens no tiem 'ekspertiem' kas pirms sezonas solīja -25. Es tev personīgi garantēju, ka Šķēle un Bonis no sastāva ārā nekritīs un būs komandas atslēgas spēlētāji. Paskaties kā Šķēle nospēlēja ar izlasi vasarā, tur nav nekādu šaubu par viņa līmeni, tikai idiotam tas nav skaidrs. Tas pats ar Boni, viņš Valmieru ir vilcis, kad bija vel 2 gadus jaunāks, eiropas viens no perspektīvākajiem spēlētājiem arī viņam problēmu nebūs. Nevajag heitot visu laiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 20:03, pirms 11 gadiem
VEFs pgd normāli, Mazurs galotnēs, protams, nepārliecina, izbraukumā būs- paši zināt kas..
, 2014-10-12 20:04, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Es domāju būs tā, ka līdz ko viņš nedaudz pagurs tā Mazurs ņems nost atpūtināt līderi, pašlaik to liedz relatīvi īsais soliņš
Protams, tādā ziņā būs mazākas minūtes, bet ne spēles dēļ atņems kko. Manuprāt būs interesanti, kā Mazurs sadalīs minūtes, pie nosacījuma, ja Bērziņš un Šķēle mauks līmenī.
, 2014-10-12 20:05, pirms 11 gadiem
Labi ok lidz ar Skeles un Berzina atgriesanos mazo speletaju rotacija bus varianti,bet garaja gala gan ta paplani..varbut ne cm,tad kilogramos noteikti..viens Nix veidigs resnis pat loti noderetu
, 2014-10-12 20:06, pirms 11 gadiem
kam tas Bērziņš bija vajadzīgs,tā tizloja pa laukumu,ka

pat bail bija skatīties
, 2014-10-12 20:08, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: Labi ok lidz ar Skeles un Berzina atgriesanos mazo speletaju rotacija bus varianti,bet garaja gala gan ta paplani..varbut ne cm,tad kilogramos noteikti..viens Nix veidigs resnis pat loti noderetu
par garo galu es piekrītu, ja ir vel budžets tad tur kaut ko vajag darīt
, 2014-10-12 20:09, pirms 11 gadiem
Arī par garo galu domāju, ka tas ir traģisks. Nu tiešām ļoti švaks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 20:12, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Es domāju, ka te spiediens uz Timmu būs, jo kā neies tā Bonis varēs pa trešo maukt un Mejeris pa ceturto, mazais gals piesātināts ar lielām rotācijas iespējām, kur lielākoties visi var caurgājienā iziet, priekš LBL pagaidām zolīdi, redzēs, ko iespēs EK

Bet nu, lai piedod BKV fani, pagaidām domāju ka VEF ir spēcīgākai pg duets
Neesmu vel redzējis Četmenu, bet Peiners ir galvastiesu labāks gan par Dilardu gan Jakoviču
, 2014-10-12 20:14, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Es domāju, ka te spiediens uz Timmu būs, jo kā neies tā Bonis varēs pa trešo maukt un Mejeris pa ceturto, mazais gals piesātināts ar lielām rotācijas iespējām, kur lielākoties visi var caurgājienā iziet, priekš LBL pagaidām zolīdi, redzēs, ko iespēs EK

Bet nu, lai piedod BKV fani, pagaidām domāju ka VEF ir spēcīgākai pg duets
Es gan visai skeptiski skatos uz Boni un Meijeri, jo manuprāt ne viens, ne otrs īsti nav gatavi kkam labam. Bonis vairāk tāpēc, ka būs pēc lielas traumas, reali Šķēle ir gatavs tam līmenim, kāds ir VEFā. Par Boni vnk nav pārliecības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 20:15, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es gan visai skeptiski skatos uz Boni un Meijeri, jo manuprāt ne viens, ne otrs īsti nav gatavi kkam labam. Bonis vairāk tāpēc, ka būs pēc lielas traumas, reali Šķēle ir gatavs tam līmenim, kāds ir VEFā. Par Boni vnk nav pārliecības.
Sorry, bet kā var būt nepārliecināts par Meijeri??? Viņš pagaidām bijis VEFa MVP! Talants viņam noteikti ir atbilstošs pat Eirolīgai, problēmas ir dažreiz ar agresivitāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 20:17, pirms 11 gadiem
Varbut Jaunupam jasanem drosme un Zakim skaidri un gaisi japasaka..vai nu vins sak spelet un dot rezultatu,jeb vina vieta zem groza grustisies kads melnaks "trusitis"..ta teikt neka personiga,tikai bizness
, 2014-10-12 20:18, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: Varbut Jaunupam jasanem drosme un Zakim skaidri un gaisi japasaka..vai nu vins sak spelet un dot rezultatu,jeb vina vieta zem groza grustisies kads melnaks "trusitis"..ta teikt neka personiga,tikai bizness
Sportā tomēr ir līgumi un nedzīvojam Krievijā vai Z-Korejā. Nojaušu, ka nevar tā vienkārši kādam pateikt, 'tu slitki spēlē, ņemsim citu'.
, 2014-10-12 20:20, pirms 11 gadiem
Jebkuram ligumam ir jeb vajadzetu but tadai opcijai ka liguma lauzsana..ari eiropa un amerika ne tikai krievija
, 2014-10-12 20:21, pirms 11 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Sorry, bet kā var būt nepārliecināts par Meijeri??? Viņš pagaidām bijis VEFa MVP! Talants viņam noteikti ir atbilstošs pat Eirolīgai, problēmas ir dažreiz ar agresivitāti
Saproti mani pareizi, es domāju tieši tā pat, gandrīz, jo Eirolīga par skaļu teikts manuprāt, to ka viņam talants ir, tas ir skaidrs, bet man nav pārliecības, ka no viņa kkas sanāks. Tas viss mainīsies ātri vien, ja viņš sāks piļīt normāli EK spēlēs. Tā vnk ir mana pārliecība par viņu kā spēlētāju. Tāda pati pārliecība, kā piemēram par Šķēli, ka viņš spēlē jau pieaugušo līmenī gan mentāli, gan spēles ziņā.
, 2014-10-12 20:23, pirms 11 gadiem
Jā par Zaķi ir sūdīgi, tur vajadzēja kkādas atkāpes līgumā, ja deva 12k mēnesī .... (Ja protams tā ir taisnība) Piemēram, ja neapmierina sniegums, tad algu var samazināt, vai laist luni dzīt citur, vai vnk atlaist, samaksājot 2 mēnešu algu!
, 2014-10-12 20:24, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: Jebkuram ligumam ir jeb vajadzetu but tadai opcijai ka liguma lauzsana..ari eiropa un amerika ne tikai krievija
Nedomāju, ka šādus līgumus, kad tevi jebkurā brīdī var atlaist, kāds paraksta. Amerikā tādu nav! Tur džeks paraksta 5 gadu līgumu NBA un tad var kaut vai maķītī katru dienu ēst un vairs nespēlēt. Līgums ir un to nevar tā vienkārši pārtraukt, ja klubam kaut kas nepatīk
, 2014-10-12 20:24, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā par Zaķi ir sūdīgi, tur vajadzēja kkādas atkāpes līgumā, ja deva 12k mēnesī .... (Ja protams tā ir taisnība) Piemēram, ja neapmierina sniegums, tad algu var samazināt, vai laist luni dzīt citur, vai vnk atlaist, samaksājot 2 mēnešu algu!
Es ceru, ka tāds punkts līgumā ir, bet neticu..
, 2014-10-12 20:30, pirms 11 gadiem
Kas ar Freimani? Tas nav brīvs vēl?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-10-12 20:32, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kas ar Freimani? Tas nav brīvs vēl?
Ir, ir. Pat Latvijā uzturas, regulāri liek soc. tīklos bildes no saviem individuālajiem treniņiem pa jūrmalu.
, 2014-10-12 20:39, pirms 11 gadiem
Par Freimani man skiet ka varbut vins ir nedaudz labaks ar vairak plusiem neka komandas kapteinim,bet to poziciju nosedz Arturs Berzins...drizak deretu tads kas varetu tos 2 punktus iespiest no apaksas
, 2014-10-12 20:40, pirms 11 gadiem
Agrilson rakstīja: Par Freimani man skiet ka varbut vins ir nedaudz labaks ar vairak plusiem neka komandas kapteinim,bet to poziciju nosedz Arturs Berzins...drizak deretu tads kas varetu tos 2 punktus iespiest no apaksas
Freimanim ir lielisks uzbrukuma arsenāls, un arī bumbas viņš vāktu manuprāt ne sliktāk kā Bērziņš.
, 2014-10-12 20:43, pirms 11 gadiem
Es tak teicu ka Freimanim ir vairak plusu ka komandas kapteinim,bet akutak butu Zaka pozicijas pastiprinasana..
, 2014-10-13 20:56, pirms 11 gadiem
Ko VEFā dara Dilards ar Zaķi???