Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

'VEF Rīga" Vācijā sarūgtina Kristapu Valteru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

'VEF Rīga" Vācijā sarūgtina Kristapu Valteru
E. Dž. Roulends un Kristaps Valters
Foto: Helmut Kemme, noz.de

"VEF Rīga" basketbolisti (bilance 1-0) otrdien, 7. novembrī, Eiropas kausa pirmajā spēlē izbraukumā uzvarēja Vācijas ceturto labāko komandu "Artland Dragons" (0-1) ar rezultātu 82:72. Citā C grupas spēlē Francijas vicečempioni "Le Mans Sarthe" savā laukumā zaudēja Krievijas klubam "Triumph". Nākamajā cīņā 13. novembrī vefieši savā laukumā uzņems Lemānas komandu, bet divas dienas iepriekš VTB līgas spēlē tiksies ar Kauņas "Žalgiri".

Rīdzinieki izbraukumā devās desmit spēlētāju sastāvā, mājās atstājot Artūru Strēlnieku. Otro gadu pēc kārtas izdevās Eiropas kausa kampaņu sākt ar uzvaru, turklāt pirmo reizi to paveicot viesos.

Sākumsastāvi

Artland Dragons: Strasser, Haynes, Taylor, Horner, Popovič
VEF Rīga: Rowland, Janičenoks, Jahovičs, Zavackas, Kavaliauskas

Pirmajā ceturtdaļā vefieši apspēlēja mājiniekus visās līnijās. Aizsargi labi nosedza pretinieku līderus Braisu un Horneru – no spēles viņiem tikai divi punkti, Kavaļausks labi noslēdza uzbrukumus, tālmetienus iemeta Janičenoks un Bērziņš. Izdevās ierobežot, taču ne nosegt Kristapu Valteru. Laukumā nācis uz maiņu, pēc pāris kļūdām viņš iemeta gan tālmetienu, gan divus punktus vērtu metienu, tomēr ceturtdaļu ar plus astoņi noslēdza Ramūna Butauta komanda 22:14.

Puslaika turpinājumā rīdzinieki biežāk kļūdījās un atļāva pretiniekiem gūt daudzus vieglus punktus. Ātrie mājinieku pretuzbrukumi bieži beidzās ar bumbas triecieniem grozā no augšas, teicami spēlēja Horners, savukārt Valters labi noslēdza pa kādai “pick-and-roll” sadarbībai. “Pūķu” ofensīvu apturēja Kristapa Janičenoka garāmgājieni kritiskos brīžos. Tikpat neatlaidīgs bija uzbrucējs Vils Denielss, bet Kavaļausks turpināja labi darboties groza apakšā. Minētais trio otrās ceturtdaļas beigās sekmēja 13:6 izrāvienu, atļaujot vefiešiem puslaiku noslēgt ar piecu punktu pārsvaru 37:32.

Trešajā ceturtdaļā arvien rezultatīvāk spēlēja latviešu basketbolisti. Teicama sadarbība izdevās Gatim Jahovičam un Kasparam Bērziņam, īsā laikā divus tālmetienus iemeta Kaspars Janičenoks, augstā līmenī bija Kristaps Janičenoks. Tas rezultējās 12:2 izrāvienā, divdesmit astotajā minūtē iegūstot divpadsmit punktu pārsvaru 55:43. Nedaudz neveicās Kasparam Bērziņam, kuram krājās piezīmju norma, toties Bertāns turpināja bombardēt. Trešais precīzais tālmetiens desmit minūšu laikā panāca plus četrpadsmit 61:47. Pirms pēdējām desmit minūtēm vefieši atradās vadībā ar divpadsmit punktiem 63:51.

Līdz ceturtās ceturtdaļas vidum vefieši turējās 12-14 punktu attālumā, taču daži sekmīgi mājinieku uzbrukumi un Janičenoka nesportiskā piezīme deva “Dragons” iespēju samazināt pārsvaru uz pusi. Piekto piezīmi saņēma Bērziņš un mājinieki turpināja savus centienus. 55 sekundes pirms spēles beigām Valters samazināja deficītu līdz pieciem punktiem 74:69. Sākās soda metienu sērijas, Roulendam un Heinsam metot bez kļūdām. Nākamais uz brīvmetienu līnijas stājās Bertāns, aukstasinīgi iemetot abos mēģinājumos 78:71. Nākamajā vefiešu uzbrukumā garāmgājienā izlauzās Kristaps Janičenoks, padarot komandu neaizsniedzamu 80:71.

Kristaps Valters kļuva par trešo rezultatīvāko spēlētāju "Artland Dragons" sastāvā, 26:11 minūtēs gūstot 12 punktus (2p 3/7, 3p 2/4), izdarīja 4 rezultatīvas piespēlēs, izcīnīja 2 bumbas zem groziem, pārtvēra 2 bumbas un 4 reizes kļūdījās.

EuroCup 2013, C grupa, 7. novembris

Artland Dragons – VEF Rīga 72:82 (14:22, 18:15, 19:26, 21:19)
Artland Dragons: King 16, Horner 13, K. Valters 12, Haynes 11, Taylor 10, Popovič 7, Kerusch 3, Hoffmann, Strasser (1rp), Grunheid, Njei; Spoler.
VEF Rīga: Bertāns 18 (2p 2/3, 3p 4/7, 1p 2/2), Kavaliauskas 18 (2p 9/12), Janičenoks 15 (5rp, 4ip), Rowland 10 (4ab, 3rp, 4ip), Bērziņš 8 (3rp, 2pb, 5pp, 3ip), Daniels 8, Zavackas 5 (7ab), Jahovičs (4ip), Blaus; Loucks.

Statistika. Artland Dragons 72, VEF Rīga 82

Metieni no spēles: 24/59 vs 32/54
2p: 19/42 vs 26/38
3p: 5/17 vs 6/16
1p: 19/26 vs 12/16
AB: 30 (17/13) vs 27 (21/6)
RP: 13 vs 17
Kļ.: 15 vs 17
PB: 6 vs 6
BM: 0 vs 2
Personiskās piezīmes: 21 vs 25
Starta piecnieki: 41 vs 48
Rezerves: 31 vs 34

Le Mans (0-1) 71, Triumph (1-0) 76

Maskavas apgabala klubu uzvarai tuvināja Krievijas izlases jaunākā spēlētāja Karasjova un snaipera Juvala Naimi žilbinošā precizitāte tālmetienos. Divatā abi iemeta 10 no 13 (!) metieniem perimetrā, pirmajā puslaikā viesiem nodrošinot deviņpadsmit punktu pārsvaru 40:21.

Trešajā ceturtdaļā mājinieki astoņās minūtēs atspēlēja astoņpadsmit punktus, pietuvojoties līdz 50:49, tomēr pēdējos sešus punktus desmitminūtē guva viesi no Ļuberciem. Francijas vicečempionu pēdējais atspēlēšanās mēģinājums bija noslēdzošajās divās minūtēs. El Amins ar astoņiem punktiem pēc kārtas samazināja starpību līdz četriem punktiem 70:66, tomēr Karasjovs izskaņā sodus meta nekļūdīgi.

Le Mans – Triumph 71:76 (10:27, 11:13, 28:16, 22:20)
Le Mans: El-Amin 19 (5rp), Victor 14, Batista 11, Long 10, Koffi 8, C. Kahudi 3, Sy 2, Issa 2, H. Kahudi 2, Bangura; Ceci.
Triumph: Karasjovs 27 (2p 2/8, 3p 6/7, 1p 5/6; 6ab, 7ip), Naimy 17 (3p 4/6), McKee 16 (6rp, 4pb, 6ip), Mitchell 9, Vaļijevs 3, Landry 3, Lazarevs 1, Kuzjakins, M. Kulagins; Karaulovs, Vihrovs, Polohins.

Nākamās “VEF Rīga” spēles Eiropas kausā: 13. novembrī mājās pret “Le Mans Sarthe Basket”, 21. novembrī mājās pret “Triumph”, 28. novembrī izbraukumā pret “Triumph”, 4. decembrī mājās pret “Artland Dragons”, 12. decembrī izbraukumā pret “Le Mans Sarthe Basket”.

Izmantotie resursi:
Eurocup - Welcome to Eurocup

1 2 3 93 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Šerberts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: Šerberts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:28, pirms 12 gadiem
Nuu pāraide zem katras kritikas, tad jau labaakas translaacijas veido SC

  +6 [+] [-]

, 2012-11-07 22:29, pirms 12 gadiem
Melnā naktī reiz brienu upē -
es gribu zināt, vai ūdens ir auksts.
Šļakatas saltās man liekas siltas,
pats ūdens - melnās rievās raukts.

Iebrienu dziļāk, smiltīs grimst kājas,
ūdens joprojām šķiet silts.
Mēness izlien no mākoņiem,
Pārklājas upei gaismas tilts.

Vēl dziļāk iebrienu ūdenī,
nu liekas, ka beidzot kļūst vēss.
Es reizi tik vienu atskatos -
pāri upei liecas vītols sērs.

Es brienu vēl dziļāk,
virs manis mēness
izplūst viļņu mirgā.

Ledainajā ūdenī
pēc manis atjāj
būtne melnā zirgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-11-07 22:29, pirms 12 gadiem
Par daudz kļūdu vef, bet uzvara paliek uzvara. Bertāns ir atpakaļ, Jahovičs ar labi izskatījās, žēl, ka Bērzs turpina laist luni. Cerams, ka līdz Žalgirim Roulends izveseļosies.

  +8 [+] [-]

, 2012-11-07 22:29, pirms 12 gadiem
Laba uzvara, svariga spele! Ari Valters sakarigi nospeleja!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-07 22:29, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: a) Latvijā nenāk uz bbolu? lol
b) VTB esot slikta kvalitāte TV pārraidēm? aha, lieliskajā Vācijā laikam pirmo reizi bbolu filmē. Vienīgie 2 atkārtojumi, kad Tobijs dankoja. lol

Uzvara gūta, pirmais puslaiks ļoti labs, 4/4 stipri palaidās džeki.
Ādolfs arī līmenī, ja neskaita pirmās 30sek Veiksmi Fuelanbradā!
tas kas pārslēdz kameras bija pālī, viss ar 2 sec nokavēšanos. Iemet punktu un jau izspēlēta bumba, bet vēl rāda tīkliņu

  +7 [+] [-]

, 2012-11-07 22:30, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Pag, es saprotu, ka Tu saki, ka VEF nav Eirokausu kalibra komanda? Mini faktus.

  +8 [+] [-]

, 2012-11-07 22:30, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Beidz atkal nodarboties ar demagoģiju, tu jau gribētu visu lkl pārvērst apr Eirolīgu.

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:30, pirms 12 gadiem
divus tālmetienus iemeta Kaspars Janičenoks, augstā līmenī bija Kristaps Janičenoks. ??

  +1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:32, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Dragons Minheni uzvarēja pirms 10 dienām, izbraukumā
Beidz strīdēties, viņš tak piesauc lietuviešus, kad nospīd pāris uzvaras, bet sava rudupa knapo uzvaru par kalev un +20 pret Baloniem ar bērnu pie stūres viņš aizmirst pieminēt.

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:33, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Minhene spelee kaa amatieri, lai gan algas maksaa miljonos.
Sveicu VEF ar uzvaru. Droshi shogad var likt uz VEF(ja kaads grib naudu nopelnit).

  +3 [+] [-]

, 2012-11-07 22:33, pirms 12 gadiem
Vienmēr izvēlos neglītu uzvaru, nekā skaistu zaudējumu. Uzvarētājus netiesā. Abas komandas neļāva spēlēt viena otrai. Un par to nav jābrīnās, nu nevar būt katra spēle skatāma un kvalitātīva. Tā nenotiek nekur, arī Lietuvā (Kroksi! ). Tas, ka esam aizvadījuši pabālu spēli, bet uzvaram ar +10! Tās ir labas ziņas.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-07 22:33, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pag, es saprotu, ka Tu saki, ka VEF nav Eirokausu kalibra komanda? Mini faktus.
Nav centra, nav aizsardzības, ļoti primitīvas uzbrukumu shēmas. Aizsardzībā 1 pret 1 praktiski neviens neko nevar izdarīt. Tās ir tīrās šausmas. Par vāciešiem labāk vispār nerunāsim, tādi strītbolisti, ka nu tikai.

 +12 [+] [-]

, 2012-11-07 22:33, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai, vai, vai... Bundeslīgas vidusmēra komanda... īsti nav komentāru. Vien var piebilst, ka neviena no šīm komandām nav Eirokausa kalibrs. Vācieši mierīgi varēja Minheni sūtīt pārstāvēt savu valsti Eirokausā.
Tak paklusē vienreiz! Ja nav nekas prātīgs sakāms, tad ej vismaz kaut ko lietderīgu padari. VV 2 Tu esi! Kaut ko visu laiku murgo. Tie Tavi sarkasma joki jau sen nav smieklīgi. Vienīgā atšķirība starp Tevi un VV ir tas, ka VV ir ar kaut ko atpazīstams... Bēdīgi!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-07 22:37, pirms 12 gadiem
Nē nu ļoti labi, ka uzvarēja, bet svētdien pret Žalgiri. Ar šitādu spēli būs ļoti smagi svētdien. : ( Garajam galam jāsāk kapāt pēc reboundiem.

     [+] [-]

, 2012-11-07 22:39, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Nē nu ļoti labi, ka uzvarēja, bet svētdien pret Žalgiri. Ar šitādu spēli būs ļoti smagi svētdien. : ( Garajam galam jāsāk kapāt pēc reboundiem.
ļoti maz box out redzēju no garajiem spēlētājiem...

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:40, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav centra, nav aizsardzības, ļoti primitīvas uzbrukumu shēmas. Aizsardzībā 1 pret 1 praktiski neviens neko nevar izdarīt. Tās ir tīrās šausmas. Par vāciešiem labāk vispār nerunāsim, tādi strītbolisti, ka nu tikai.
beidz smirdēt te! Ej leiti uz leišu saitiem tur izpaudies kaut līdz vemšanai!

Apsveicu VEF ar uzvaru! Malači!

  +7 [+] [-]

, 2012-11-07 22:40, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav centra, nav aizsardzības, ļoti primitīvas uzbrukumu shēmas. Aizsardzībā 1 pret 1 praktiski neviens neko nevar izdarīt. Tās ir tīrās šausmas. Par vāciešiem labāk vispār nerunāsim, tādi strītbolisti, ka nu tikai.
Nav centra. Labi šeit piekrītu, bet ļoti bieži Kavaļauskas labi aizsit vietu pagaidām ar Bērzu. Līdzekļu ir tik cik to ir. Nav jau ŽAL, kuri vienkārši paņem teju ko grib.

Aizsardzība ielaisti 72 punkti izbraukumā nav katestrofa. +/- 6-8 punkti mazāk, un jau aizsardzība būtu lieliska.

Uzbrukuma shemas primitīvas? Izcili tizls teikums. Tieši VEF shemas ir lieliskas. Pat leišiem tā bumba nestaigā apkārt. Tātad šeit tev smags feils.
Aizsardzība 1vs1, jā tur ir problēmas.

Tā, cik noprotu, tad teju visām Eurocup komandām ir centri, labas shemas, aizsardzība un skilloti spēlētāji?

Puis, tev nav sajēgas manuprāt par basketbolu. Esmu vīlies tevī. Saprotu, ka VEF nav Eurocup Final 4 cienīga komanda, vai varbūt TOP 8, bet nav atbilstošās kvalitātes visam turnīram? Nu cmon, tad ko tur dara vairums komandu? It īpaši Rudupis, kuru VEF sasistu no 10 reizēm 7!

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:43, pirms 12 gadiem
sen nebiju basketu skatījies! Brīžiem vefiņš ļoti labi izskatījās, bet nu brīžiem likās, ka laukumā spēle mana kalibra spēlētāji kļūdas un lēmumi pilnīgi nesaprotami. ceru, ka tas dēļ stresa, ka pirmā eirokausu spēle. Šī grupa ir tik ņemama kā vēl nekad LV klubiem ULEBā. Uz priekšu!
Slēpts komentārs: Krokodils

  -1 [+] [-]

, 2012-11-07 22:43, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nav centra. Labi šeit piekrītu, bet ļoti bieži Kavaļauskas labi aizsit vietu pagaidām ar Bērzu. Līdzekļu ir tik cik to ir. Nav jau ŽAL, kuri vienkārši paņem teju ko grib.

Aizsardzība ielaisti 72 punkti izbraukumā nav katestrofa. +/- 6-8 punkti mazāk, un jau aizsardzība būtu lieliska.

Uzbrukuma shemas primitīvas? Izcili tizls teikums. Tieši VEF shemas ir lieliskas. Pat leišiem tā bumba nestaigā apkārt. Tātad šeit tev smags feils.
Aizsardzība 1vs1, jā tur ir problēmas.

Tā, cik noprotu, tad teju visām Eurocup komandām ir centri, labas shemas, aizsardzība un skilloti spēlētāji?


Puis, tev nav sajēgas manuprāt par basketbolu. Esmu vīlies tevī. Saprotu, ka VEF nav Eurocup Final 4 cienīga komanda, vai varbūt TOP 8, bet nav atbilstošās kvalitātes visam turnīram? Nu cmon, tad ko tur dara vairums komandu? It īpaši Rudupis, kuru VEF sasistu no 10 reizēm 7!
Lieliskas uzbrukuma shēmas..

  +6 [+] [-]

, 2012-11-07 22:44, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav centra, nav aizsardzības, ļoti primitīvas uzbrukumu shēmas.


Ir tikai Lietuvas izlases centrs, viesos ielaisti 72p un uzbrukuma shēmas kuras tu neizprastu, pat ja censtos.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:44, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nevajag , ja? Ja kādam basketbolā Eiropā ir atstrādāta sistēma, tad tā ir Lietuva. Tu paskaties kādu Rūdupis spēli un tad palaid muti. Viņi rāda kaut ko vairāk par basketbolu, tādu cīņu laukumā no VEF tu nesagaidīsi nekad!
laba anekdote

  +4 [+] [-]

, 2012-11-07 22:46, pirms 12 gadiem
Demar's rakstīja:

Ir tikai Lietuvas izlases centrs, viesos ielaisti 72p un uzbrukuma shēmas kuras tu neizprastu, pat ja censtos.
un galvenais treneris arī bijušais LTU izlases galvenais treneris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 3 93 komentāri