Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Vecvagars atgriežas laukumā, VEF piedzīvo sakāvi Permā

Emils Ozerinskis

Vecvagars atgriežas laukumā, VEF piedzīvo sakāvi Permā
Kaspars Vecvagars
Foto: VEF Rīga

VTB līgā izbraukuma spēlē Rīgas VEF ar rezultātu 69:87 piedzīvojusi sakāvi pret Nikolaja Mazura trenēto "Parma" komandu, tādējādi Krievijas atklātā čempionāta tabulā noslīdot uz dalītu pēdējo pozīciju. Spēle atzīmēšanas vērta ir Kaspara Vecvagara atgriešanās dēļ, kurš oficiālu spēli nebija aizvadījis kopš pagājušās sezonas sākuma.

VEF starta piecinieks:
Peress, Janičenoks, Labucks, Mejeris, Gromovs

Pirmos grozus spēlē pirmajā minūtē guva Arns Labucks un Iļja Gromovs (4:0), taču rīdzinieku uzbrukums vēlāk iestrēga uz vairāk nekā piecām minūtēm un mājinieki, gūdami 12 punktus pēc kārtas, no 1:5 panāca 13:5. Otrā ceturkšņa sākumā Trejs Maklīns ar triecienu grozā no augšas starpību palielināja jau līdz 15 punktiem (26:11).

Nu bija VEF kārta veikt izrāvienu. Kristaps Janičenoks un Alekss Peress guva attiecīgi pa pieciem un sešiem punktiem, un rīdzinieki pietuvojās līdz mīnus seši (24:30). VEF prieki gan bija īsi, jo "Parma" aizvadīja lieliskas pēdējās trīsarpus minūtes pirmajā puslaikā, tajās uzvarēdama ar 15:5 un pārtraukumā dodoties ar +16 (49:33).

Spēles otrajā pusē "Parma" palielināja savu vadību līdz 20 punktu robežai. Nedaudz pārsteigt pretiniekus Jānim Gailītim izdevās ar Nikolaja Zotova iesaistīšanu spēlē, kuram Krievijas komandas spēlētāji nebija sagatavojušies. Zotovs ienāca spēlē ar četriem punktiem, iekustinot vefiešu uzbrukumu. Tomēr aizsardzībā rīdziniekiem neizdevās apturēt Nikolaja Mazura trenētās komandas ofensīvu (40:56). Trešās ceturtdaļas otrajā pusē zīmīga bija Kaspara Vecvagara došanās laukumā, kas notika pirmo reizi kopš saspēles vadītājs guva Ahilleja cīpslas traumu vairāk nekā pirms gaida. Vecvagara pirmā pierakstīšanās statistikā notika ar diviem soda metieniem. Ceturkšņa beigās Andris Misters ātrajā uzbrukumā panāca rezultātu 50:68.

Ceturtajā ceturtdaļā laukumā valdīja zināma nolemtības sajūta, abām komandām esot drošām par spēles iznākumu, kas bija par labu "Parma" basketbolistiem. Tikmēr pēdējā periodā laukumā nedevās Alekss Peress, kuram spēles laikā bija sākušies krampji. Groza apakšā savu otro metienu spēlē realizēja Andrejs Gražulis, panākot +19 savai vienībai. Mačs noslēdzās ar rezultātu 69:87, liekot Rīgas VEF samierināties ar sesto zaudējumu septiņās spēlēs. Tādējādi "VEF Rīga" turnīra tabulā noslīdējusi uz pašu apakšgalu, kur dala pēdējo vietu ar Tallinas "Kalev/Cramo".

Uzvarētāju komandas rindās Andrejs Gražulis, iesaistoties mačā no soliņa, nospēlēja 20:41 minūti, kuru laikā guva četrus punktus (2p. 2/4, 3p. 0/1), izcīnīja četras atlēkušās bumbas, bloķēja divus pretinieku metienus un pieļāva vienu kļūdu. Savukārt "VEF Rīga" sastāvā Kaspars Vecvagars atgriezās ar 12:21 minūti, diviem punktiem (1p. 2/2, 3p. 0/3), četrām savāktām bumbām zem groziem, divām rezultatīvām piespēlēm un vienu kļūdu.

VTB līga, 3. decembris, Perma

Parma – VEF 87:69 (24:11, 25:22, 19:17, 19:19)
VEF: Janičenoks 11, Labucks 10, Misters 9, Čavars 7, Mejeris 6, Hovkinss 6, Gromovs 6, Peress 6, Zotovs 4, Helmanis 2, Vecvagars 2

VTB līgas kopvērtējums

VKomandaUZ%
1.CSKA70100.0%
2.Unics60100.0%
3.Loko6185.7%
4.Zenit6185.7%
5.Khimki4357.1%
6.Avtodor4357.1%
7.Tsmoki3537.5%
8.NN2433.3%
9.Astana2528.6%
10.Parma2625.0%
11.Enisey1516.7%
12.Kalev1614.3%
13.VEF1614.3%

Izmantotie resursi:
VTB United League | VTB United League

  +1 [+] [-]

, 2017-12-03 21:28, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Leišiem nav tik jaudīga valsts izlaupītāja kā jūsu Aivariņš, tāpēc tur valsts arī basketam var atvēlēt pietiekoši naudiņas, lai izveidotu un uzturētu basketa klubus tādā līmenī.
Suņa murgi.tev tak jaturpina ārstēties.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-03 21:30, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Leišiem nav tik jaudīga valsts izlaupītāja kā jūsu Aivariņš, tāpēc tur valsts arī basketam var atvēlēt pietiekoši naudiņas, lai izveidotu un uzturētu basketa klubus tādā līmenī.
Eu kepka kas tev varēs pa ausi uzšaut,mižļak?

  -4 [+] [-]

, 2017-12-03 21:37, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: protams, ka tā līga daudziem ir ceļš uz Eiropu un krievu naudu, bet kā tas run par labu līgai? Un nez kāds man no tā labums, ja vef tikai lamā ,bet nekas nemainās?
Ierindas līdzjutējam ir jāinteresē spēcīga, aizraujoša līga, ar dueļiem laukumā un tribīnēs, ar tradīcijām, principiāliem dueļiem un pat senu "naidu". Tā vietā, lai to kopīgiem spēkiem celtu, viens no līgas lielākajiem brendiem visiem spēkiem cenšas iznīdēt interesi par basketbolu galvaspilsētā, nespēlējot tur un aizvadot mazāk maču kā citi. Ja savā vefmīlestībā te nesaskati problēmu, tad neko nevaru palīdzēt. Līgas impotence pret šo kaitina visvairāk - pofig, ko un kā dara vef. Diez, kā leiši ar to tika galā?
Rīgā ir daudz spēļu, īpaši šosezon, kad lielākā LBL spēļu daļa tur notiks + vtb, tāpēc es neredzu pamatojumu tām runām. Tur ir citi apstākļi, kas nesaistās ar LBL.

Tava problēma ir, ka visu slogu ar tām tavām tradīcijām utt. centies vienam klubam uzkraut, bet cilvēk, atver acis, tā tas nenotiek....Domā, ka LKL ir tik spēcīga, jo klubi cēla? Ne vella, viņi ir spēcīgi, jo pirmkārt, sakārtoja līgas pamatus un tad tikai parādījās pirmās runas par četriem apļiem visām komandām. Tavs piedāvājums iet pretī visām loģiskām darbībām. Nu nevar uz pankūkām ievārījumu uzsmērēt, ja tās vēl izceptas nav!

Saproti, man arī nepatīk, ka nav pilns LBL, bet joprojām es nevienu faktu nedzirdu tavās nosauktajās lietās, kas tiešā mērā būtu ietekmētas no vef 8 spēļu nespēlēšanas, piemēram, VEF spēlē to apli - spēlē Valmierā, parasta ierindas spēle, bez tālejošas ietekmes un viss. Tas, ko Tu pasaki ir vispārēja līgas problēma, kas ir jārisina LBS, nevis gaidīt, ka nu LBL glābs paši klubi, tas ir tas pats, kas slīcēju glābšanu atstāt slīcēju rokās, kamēr LBS vadībā kaut kas nemainīsies, tieši runājot par LBL administratīvo pusi, tikmēr stagnēs līga.

  -4 [+] [-]

, 2017-12-03 21:40, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Leišiem nav tik jaudīga valsts izlaupītāja kā jūsu Aivariņš, tāpēc tur valsts arī basketam var atvēlēt pietiekoši naudiņas, lai izveidotu un uzturētu basketa klubus tādā līmenī.
Nevežis ir naudas problēmas, nemaz tur viss tik labi arī nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-12-03 21:46, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Suņa murgi.tev tak jaturpina ārstēties.
pag, tad tu teiksi, ka Lembergs nav valsts izlaupītājs un viņam nebūtu jāsēž ķurķī?
Man jau pofig tā jūsu ņemšanās ar Kepku par pavasari un pērieniem, lai jau jums tiek, ja bērna prāts, tad bērna prāts, bet tekstā par Lembergu viņam ir 100%. Būtu nesmuki un muļķīgi noliegt acīmredzamas un visiem zināmas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-12-03 22:06, pirms 7 gadiem
Atveriet vienreiz acis - šis krievu līgas turnīrs ir galīgi nevajadzīgs mums!

  +2 [+] [-]

, 2017-12-03 22:24, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: pag, tad tu teiksi, ka Lembergs nav valsts izlaupītājs un viņam nebūtu jāsēž ķurķī?
Man jau pofig tā jūsu ņemšanās ar Kepku par pavasari un pērieniem, lai jau jums tiek, ja bērna prāts, tad bērna prāts, bet tekstā par Lembergu viņam ir 100%. Būtu nesmuki un muļķīgi noliegt acīmredzamas un visiem zināmas lietas.
Kāds sakars aivaram ar vef nevarību,kaut viņš ir zaglis?kāds sakars ar valmieru,ogri utt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-12-03 22:41, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: pag, tad tu teiksi, ka Lembergs nav valsts izlaupītājs un viņam nebūtu jāsēž ķurķī?
Man jau pofig tā jūsu ņemšanās ar Kepku par pavasari un pērieniem, lai jau jums tiek, ja bērna prāts, tad bērna prāts, bet tekstā par Lembergu viņam ir 100%. Būtu nesmuki un muļķīgi noliegt acīmredzamas un visiem zināmas lietas.
Bk ventspils,vienīgais klubs latvijā,kurš stabili pastāv no 1994.gada.Laba spēļu zāle,labi spēlētāji,labi leģi,labi rezultāti,treneri infrastruktūra.kāpēc to nevar citas pilsētas?un nav tur sakara ar aivara afērām.Valmiera pēc čempiona titula,nolaidās zemāk par kājlīsti.Vefam nav mājas zāles un sabirsa Bērza karjeru.Liepāji ir laba zāle ,šad tad labi spēlētāji bet slikti rezultāti.ps laikam aivars bērza naudu nozaga😀

  -1 [+] [-]

, 2017-12-03 22:53, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Bk ventspils,vienīgais klubs latvijā,kurš stabili pastāv no 1994.gada.Laba spēļu zāle,labi spēlētāji,labi leģi,labi rezultāti,treneri infrastruktūra.kāpēc to nevar citas pilsētas?un nav tur sakara ar aivara afērām.Valmiera pēc čempiona titula,nolaidās zemāk par kājlīsti.Vefam nav mājas zāles un sabirsa Bērza karjeru.Liepāji ir laba zāle ,šad tad labi spēlētāji bet slikti rezultāti.ps laikam aivars bērza naudu nozaga😀
Aivars vispār ir nozadzis lielu daudzumu pilnīgi jebkuram Latvijas iedzīvotājam. Esmu drošs, ka no visiem zagļiem tieši viņš nozaga visvairāk

  -2 [+] [-]

, 2017-12-03 22:56, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Kāds sakars aivaram ar vef nevarību,kaut viņš ir zaglis?kāds sakars ar valmieru,ogri utt?
Pa lielam sakars ir tāds, ka pateicoties tādiem cilvēkiem mūsu valstī vispār ir izveidojusies korupcijas un shēmošanas kultūra, ir nestilīgi nodarboties ar tīru biznesu, taisīt uzņēmumus, maksāt nodokļus, jo krutie un foršie pie mums tā nedara
Priekš kam mocīties un mukt no tiesām un policijām, kuras pa retam mēģina tevi noķert, izmet vai iebiedē visus daudzmaz sakarīgos policistus un tiesnešus, noslepkavo kaudzīti liecinieku, iemet KNAB priekšnieka vietā sev paklausīgus klēpja sunīšus un dzīvo sev mierīgi cepuri kuldams

  -3 [+] [-]

, 2017-12-03 23:03, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pa lielam sakars ir tāds, ka pateicoties tādiem cilvēkiem mūsu valstī vispār ir izveidojusies korupcijas un shēmošanas kultūra, ir nestilīgi nodarboties ar tīru biznesu, taisīt uzņēmumus, maksāt nodokļus, jo krutie un foršie pie mums tā nedara
Priekš kam mocīties un mukt no tiesām un policijām, kuras pa retam mēģina tevi noķert, izmet vai iebiedē visus daudzmaz sakarīgos policistus un tiesnešus, noslepkavo kaudzīti liecinieku, iemet KNAB priekšnieka vietā sev paklausīgus klēpja sunīšus un dzīvo sev mierīgi cepuri kuldams
pats labākais, ka viņam it kā naudas "neesot", bet mierīgu sirdi var atļauties maksās neskaitāmiem advokātiem utt. nemaz nerunāsim, par visiem tiem cilvēkiem, kuri mīklaini ir devušies tajā saulē. Protams vēl stipendiāti...Atceros, ka vēl runāja par dažu labu baša tiesnesi, kurš viņam azotē bijis

  -1 [+] [-]

, 2017-12-03 23:04, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Bk ventspils,vienīgais klubs latvijā,kurš stabili pastāv no 1994.gada.Laba spēļu zāle,labi spēlētāji,labi leģi,labi rezultāti,treneri infrastruktūra.kāpēc to nevar citas pilsētas?un nav tur sakara ar aivara afērām.Valmiera pēc čempiona titula,nolaidās zemāk par kājlīsti.Vefam nav mājas zāles un sabirsa Bērza karjeru.Liepāji ir laba zāle ,šad tad labi spēlētāji bet slikti rezultāti.ps laikam aivars bērza naudu nozaga😀
kā tu vari te mālēt, pašam kauns nav? Viss, ko uzskaitīji ir vefam, tas, ka Rīgā nav normālas sporta zāles ir cits temats un Bērza karjeru pats Bērzs sa.tirsa, nevajag te faktus grozīt...Un noliegt, ka Lembergs ir shēmotājs, valsts izzadzējs, trešais lielākais rus draugs aiz ušaka un savicka nekādi noliegt nevar....kā kaut kas nenotiek pa viņa prātam tā ES vainīgi, krievi draugi utt....un vēl apmātība ar sorosu

  -2 [+] [-]

, 2017-12-03 23:11, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pats labākais, ka viņam it kā naudas "neesot", bet mierīgu sirdi var atļauties maksās neskaitāmiem advokātiem utt. nemaz nerunāsim, par visiem tiem cilvēkiem, kuri mīklaini ir devušies tajā saulē. Protams vēl stipendiāti...Atceros, ka vēl runāja par dažu labu baša tiesnesi, kurš viņam azotē bijis
Ja mēs uzzinātu kaut pusi patiesības, cik, ko un kā viņš ir izdarījis,, lai iegūtu varu, naudu un noturētos pie tās, es domāju, ka lielākā daļa latvijas vienā mirklī nosirmotu.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-03 23:14, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ja mēs uzzinātu kaut pusi patiesības, cik, ko un kā viņš ir izdarījis,, lai iegūtu varu, naudu un noturētos pie tās, es domāju, ka lielākā daļa latvijas vienā mirklī nosirmotu.
Viennozīmīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-12-04 07:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: kā tu vari te mālēt, pašam kauns nav? Viss, ko uzskaitīji ir vefam, tas, ka Rīgā nav normālas sporta zāles ir cits temats un Bērza karjeru pats Bērzs sa.tirsa, nevajag te faktus grozīt...Un noliegt, ka Lembergs ir shēmotājs, valsts izzadzējs, trešais lielākais rus draugs aiz ušaka un savicka nekādi noliegt nevar....kā kaut kas nenotiek pa viņa prātam tā ES vainīgi, krievi draugi utt....un vēl apmātība ar sorosu
Kas ir vefam?vef cik pastāv?10 gadus,nevajag irst.klubs bez mājam ir nabaga klubels😀un nevajag te politiku jaukt.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +2 [+] [-]

, 2017-12-04 10:17, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Rīgā ir daudz spēļu, īpaši šosezon, kad lielākā LBL spēļu daļa tur notiks + vtb, tāpēc es neredzu pamatojumu tām runām. Tur ir citi apstākļi, kas nesaistās ar LBL.

Tava problēma ir, ka visu slogu ar tām tavām tradīcijām utt. centies vienam klubam uzkraut, bet cilvēk, atver acis, tā tas nenotiek....Domā, ka LKL ir tik spēcīga, jo klubi cēla? Ne vella, viņi ir spēcīgi, jo pirmkārt, sakārtoja līgas pamatus un tad tikai parādījās pirmās runas par četriem apļiem visām komandām. Tavs piedāvājums iet pretī visām loģiskām darbībām. Nu nevar uz pankūkām ievārījumu uzsmērēt, ja tās vēl izceptas nav!

Saproti, man arī nepatīk, ka nav pilns LBL, bet joprojām es nevienu faktu nedzirdu tavās nosauktajās lietās, kas tiešā mērā būtu ietekmētas no vef 8 spēļu nespēlēšanas, piemēram, VEF spēlē to apli - spēlē Valmierā, parasta ierindas spēle, bez tālejošas ietekmes un viss. Tas, ko Tu pasaki ir vispārēja līgas problēma, kas ir jārisina LBS, nevis gaidīt, ka nu LBL glābs paši klubi, tas ir tas pats, kas slīcēju glābšanu atstāt slīcēju rokās, kamēr LBS vadībā kaut kas nemainīsies, tieši runājot par LBL administratīvo pusi, tikmēr stagnēs līga.
Savdabīgi, ka tu runā, ka LKL ir malači, ka sakārtoja pamatus, bet neuzskati, ka tas būtu jāda arī LBL...
LBS un LBL jau gadiem neko līgā nekārto, cik klubi iespēj, tik ir. Paskaidrošu, kāpēc tāds cepiens par VEF attieksmi, ja jau kategoriski atsakies to saprast. VEF ir viens no lielākajiem klubu basketbola brendiem Latvijā, tātad arī svarīga līgas mārketinga sastāvdaļa. Paskaties, kas notika kluba pastāvēšanas pirmsākumos - cilvēki nāca uz visa veida spēlēm, bija aktīvs fanu sektors, un no tā ieguva visa līga. Basketbols tika popularizēts tur, kur ir daudz potenciālo
"pircēju", sāka veidoties duelis ar Baronu, kas interesi par klubu basīti arī te dažu noliktajā "reguļarkā" cēla uz augšu. Bet tad sākās braukšana pa Latvijas ārēm un cilvēku interese sāka apsīkt. Kamēr vēl bija ULEB, kaut kā tos cilvēkus varēja piesaistīt, bet pēc tam tas viss apsīka pa visam. Vienu atkal atteikušies no izbraucieniem uz reģioniem, VEF atkal atgriezās pie vecās sistēmas un Jaunups paziņoja, ka nekas nav mainījies un Rīga basiņu nemīl. A kā ta mīlēs, ja tu nerādi Rīgā to basketbolu? Ja labāko, kas ir, ved prom no skatītājiem un vēl spēlē retāk, nekā citi? Un tā uzvedas flagmanis, nopietns, ambiciozs klubs. Parāda, ka pajāt uz visu, galvenais ir pavasaris un neitrāls līdzjutējs - jo citu vefam arī nav - uz to pavelkas. Man tiešām būt visai vienalga, ja vef spēlētu pie tukšām tribīnēm un Jaunups turpinātu dzīvot ilūzijās par ģimenisko pasākumu - basketbola spēle. Taču dariet to tā, kā labāk klubu basketbolam, nevis jums. ar četriem apļiem, ar spēlēm savā mājās zālē, nevis vienalga kur. Kādā naherā braukāšana par Krieviju ir priekšnosacījums īsākam kalendāram nacionālajā čempionātā? A te jau tie pamati sākas - visiem vienādus noteikumus, stimulēt LBL2 blicēm interesi par kāpšanu augstāk un LBL bliču interesi uzturēt kaut cik konkurētspējīgu komandu. Nesanāk, nu nekas, lai gadu pamauc LBL2. Šobrīd tā ir nevis līga, bet kaut kāda želeja un VEF - atkārtošos, viens no lielākajiem tās brendiem - demonstrē, ka tas viss ir normāli. Tas ir tāpat, ka kādu slavenu lugas iestudējumu piedāvāt nevis ar spēcīgāko aktieru sastāvu, bet dublieriem, un brīnīties, ka tauta nepavelaks, sponsori naudu nedo... Un nevajag man te stāstīt, ka ļoti grib jau divas sezonas spēlet 4 apļus, bet viņiem neļauj!

     [+] [-]

, 2017-12-04 10:32, pirms 7 gadiem
Hehe, visu laiku garākais ieraksts sanāca

  -4 [+] [-]

, 2017-12-04 10:57, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Savdabīgi, ka tu runā, ka LKL ir malači, ka sakārtoja pamatus, bet neuzskati, ka tas būtu jāda arī LBL...
LBS un LBL jau gadiem neko līgā nekārto, cik klubi iespēj, tik ir. Paskaidrošu, kāpēc tāds cepiens par VEF attieksmi, ja jau kategoriski atsakies to saprast. VEF ir viens no lielākajiem klubu basketbola brendiem Latvijā, tātad arī svarīga līgas mārketinga sastāvdaļa. Paskaties, kas notika kluba pastāvēšanas pirmsākumos - cilvēki nāca uz visa veida spēlēm, bija aktīvs fanu sektors, un no tā ieguva visa līga. Basketbols tika popularizēts tur, kur ir daudz potenciālo
"pircēju", sāka veidoties duelis ar Baronu, kas interesi par klubu basīti arī te dažu noliktajā "reguļarkā" cēla uz augšu. Bet tad sākās braukšana pa Latvijas ārēm un cilvēku interese sāka apsīkt. Kamēr vēl bija ULEB, kaut kā tos cilvēkus varēja piesaistīt, bet pēc tam tas viss apsīka pa visam. Vienu atkal atteikušies no izbraucieniem uz reģioniem, VEF atkal atgriezās pie vecās sistēmas un Jaunups paziņoja, ka nekas nav mainījies un Rīga basiņu nemīl. A kā ta mīlēs, ja tu nerādi Rīgā to basketbolu? Ja labāko, kas ir, ved prom no skatītājiem un vēl spēlē retāk, nekā citi? Un tā uzvedas flagmanis, nopietns, ambiciozs klubs. Parāda, ka pajāt uz visu, galvenais ir pavasaris un neitrāls līdzjutējs - jo citu vefam arī nav - uz to pavelkas. Man tiešām būt visai vienalga, ja vef spēlētu pie tukšām tribīnēm un Jaunups turpinātu dzīvot ilūzijās par ģimenisko pasākumu - basketbola spēle. Taču dariet to tā, kā labāk klubu basketbolam, nevis jums. ar četriem apļiem, ar spēlēm savā mājās zālē, nevis vienalga kur. Kādā naherā braukāšana par Krieviju ir priekšnosacījums īsākam kalendāram nacionālajā čempionātā? A te jau tie pamati sākas - visiem vienādus noteikumus, stimulēt LBL2 blicēm interesi par kāpšanu augstāk un LBL bliču interesi uzturēt kaut cik konkurētspējīgu komandu. Nesanāk, nu nekas, lai gadu pamauc LBL2. Šobrīd tā ir nevis līga, bet kaut kāda želeja un VEF - atkārtošos, viens no lielākajiem tās brendiem - demonstrē, ka tas viss ir normāli. Tas ir tāpat, ka kādu slavenu lugas iestudējumu piedāvāt nevis ar spēcīgāko aktieru sastāvu, bet dublieriem, un brīnīties, ka tauta nepavelaks, sponsori naudu nedo... Un nevajag man te stāstīt, ka ļoti grib jau divas sezonas spēlet 4 apļus, bet viņiem neļauj!
neraksti tik garus rakstus, portāla žurnālistus iedzīsi mazvērtības kompleksos un viņi iztērēs savas algas ārstējot depresiju un psihologu pakalpojumos, nodzersies aiz bēdām un aizies krišnaītos.

  -4 [+] [-]

, 2017-12-04 11:13, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Savdabīgi, ka tu runā, ka LKL ir malači, ka sakārtoja pamatus, bet neuzskati, ka tas būtu jāda arī LBL...
LBS un LBL jau gadiem neko līgā nekārto, cik klubi iespēj, tik ir. Paskaidrošu, kāpēc tāds cepiens par VEF attieksmi, ja jau kategoriski atsakies to saprast. VEF ir viens no lielākajiem klubu basketbola brendiem Latvijā, tātad arī svarīga līgas mārketinga sastāvdaļa. Paskaties, kas notika kluba pastāvēšanas pirmsākumos - cilvēki nāca uz visa veida spēlēm, bija aktīvs fanu sektors, un no tā ieguva visa līga. Basketbols tika popularizēts tur, kur ir daudz potenciālo
"pircēju", sāka veidoties duelis ar Baronu, kas interesi par klubu basīti arī te dažu noliktajā "reguļarkā" cēla uz augšu. Bet tad sākās braukšana pa Latvijas ārēm un cilvēku interese sāka apsīkt. Kamēr vēl bija ULEB, kaut kā tos cilvēkus varēja piesaistīt, bet pēc tam tas viss apsīka pa visam. Vienu atkal atteikušies no izbraucieniem uz reģioniem, VEF atkal atgriezās pie vecās sistēmas un Jaunups paziņoja, ka nekas nav mainījies un Rīga basiņu nemīl. A kā ta mīlēs, ja tu nerādi Rīgā to basketbolu? Ja labāko, kas ir, ved prom no skatītājiem un vēl spēlē retāk, nekā citi? Un tā uzvedas flagmanis, nopietns, ambiciozs klubs. Parāda, ka pajāt uz visu, galvenais ir pavasaris un neitrāls līdzjutējs - jo citu vefam arī nav - uz to pavelkas. Man tiešām būt visai vienalga, ja vef spēlētu pie tukšām tribīnēm un Jaunups turpinātu dzīvot ilūzijās par ģimenisko pasākumu - basketbola spēle. Taču dariet to tā, kā labāk klubu basketbolam, nevis jums. ar četriem apļiem, ar spēlēm savā mājās zālē, nevis vienalga kur. Kādā naherā braukāšana par Krieviju ir priekšnosacījums īsākam kalendāram nacionālajā čempionātā? A te jau tie pamati sākas - visiem vienādus noteikumus, stimulēt LBL2 blicēm interesi par kāpšanu augstāk un LBL bliču interesi uzturēt kaut cik konkurētspējīgu komandu. Nesanāk, nu nekas, lai gadu pamauc LBL2. Šobrīd tā ir nevis līga, bet kaut kāda želeja un VEF - atkārtošos, viens no lielākajiem tās brendiem - demonstrē, ka tas viss ir normāli. Tas ir tāpat, ka kādu slavenu lugas iestudējumu piedāvāt nevis ar spēcīgāko aktieru sastāvu, bet dublieriem, un brīnīties, ka tauta nepavelaks, sponsori naudu nedo... Un nevajag man te stāstīt, ka ļoti grib jau divas sezonas spēlet 4 apļus, bet viņiem neļauj!
Izlasīju, bet redzi, ka es to visu saprotu, taču ir viens bet, ja līga netaisa to "haipu" ap to vef - bkv dueli, tāpat kā citu komandu dueļos, teiksim, Kurzemes derbijs utt. tad vef viena apļa izlaišanai vai neizlaišanai ir 0 vērtība....Tu mani pārprati, es teicu, ka vispirms ir jāsakārto LBL pamati un tad ir jāpievēršas komandām, tostarp vef par pilnu LBL, kausa izveidošanu utt.

būtība tā, ko es cenšos pateikt ir, ka uz esošo brīdi. LBL ir tādā stagnācijā, ka brenda kluba 8 spēļu nespēlēšana neatstāj nekādu ietekmi uz LBL. Tas ir pats trakākais. Līga ir jāpārveido tā, ka ikviena BKV, VEF spēle tiek vājo klubu vidū uztverta kā iespēja sevi izcelt, parādīt, kurš tur ir saimnieks, kaut vai ar cīņu. Taču, kā es jau teicu, tad lielākoties viņu ierindas spēlēm ir nulles vērtība gan no spēles, kas ir pats trākākais - mārketinga viedokļa. Ir jāveido ažiotāža starp pirmo un pēdējās vietas kluba spēli

Naher iejauc LBL2 kāpšanu uz augšu, ja vefam tur vispār sakara nav? Vēl tas, ka LBL problēmās daļēji vaino klubu. Ir jārada vide, kurā klubs būs ieinteresēts spēlēt, kā Lietuvā. Igaunijā atkal ir otrādi, viņi zina, ka Kalev nevar neko piedāvāt....Pie esošās situācija, ja LBL nemainīsies, tad arī BKV ir jāmeklē papildus turnīrs, ar esošo budžetu, viņiem pilns LBL ir lieka naudas tērēšana

  +2 [+] [-]

, 2017-12-04 11:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņiem ir mājās, nevajag te savas fantāzijas stāstīt, iepriekš bija Arēna, tagad ir Elektrum...Un elektrum ir izmantots praktiski no paša sākuma
arēna rīga nepiedwr Vefam un Elektrum halle švakāka par ventspils 6 videnes zāli😀ventspili vel ir divas brīvas halles kur var spēlēt basi ,neskaitot skolas!

     [+] [-]

, 2017-12-04 11:21, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: arēna rīga nepiedwr Vefam un Elektrum halle švakāka par ventspils 6 videnes zāli😀ventspili vel ir divas brīvas halles kur var spēlēt basi ,neskaitot skolas!
Basketbola halle jau ari nepieder BKV

     [+] [-]

, 2017-12-04 11:22, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņiem ir mājās, nevajag te savas fantāzijas stāstīt, iepriekš bija Arēna, tagad ir Elektrum...Un elektrum ir izmantots praktiski no paša sākuma
Nu kas no tā kas pieder bk ventspils ir vefam?Panda?😀Vnk neliecies tik gudrs cik neēsi.

  +2 [+] [-]

, 2017-12-04 11:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Izlasīju, bet redzi, ka es to visu saprotu, taču ir viens bet, ja līga netaisa to "haipu" ap to vef - bkv dueli, tāpat kā citu komandu dueļos, teiksim, Kurzemes derbijs utt. tad vef viena apļa izlaišanai vai neizlaišanai ir 0 vērtība....Tu mani pārprati, es teicu, ka vispirms ir jāsakārto LBL pamati un tad ir jāpievēršas komandām, tostarp vef par pilnu LBL, kausa izveidošanu utt.

būtība tā, ko es cenšos pateikt ir, ka uz esošo brīdi. LBL ir tādā stagnācijā, ka brenda kluba 8 spēļu nespēlēšana neatstāj nekādu ietekmi uz LBL. Tas ir pats trakākais. Līga ir jāpārveido tā, ka ikviena BKV, VEF spēle tiek vājo klubu vidū uztverta kā iespēja sevi izcelt, parādīt, kurš tur ir saimnieks, kaut vai ar cīņu. Taču, kā es jau teicu, tad lielākoties viņu ierindas spēlēm ir nulles vērtība gan no spēles, kas ir pats trākākais - mārketinga viedokļa. Ir jāveido ažiotāža starp pirmo un pēdējās vietas kluba spēli

Naher iejauc LBL2 kāpšanu uz augšu, ja vefam tur vispār sakara nav? Vēl tas, ka LBL problēmās daļēji vaino klubu. Ir jārada vide, kurā klubs būs ieinteresēts spēlēt, kā Lietuvā. Igaunijā atkal ir otrādi, viņi zina, ka Kalev nevar neko piedāvāt....Pie esošās situācija, ja LBL nemainīsies, tad arī BKV ir jāmeklē papildus turnīrs, ar esošo budžetu, viņiem pilns LBL ir lieka naudas tērēšana
Redz, bet LBS un VEF smuki iet roku rokā, jo Jaunups bija tas, kurš atveda Voinu un miliču ģenerālim jādanco viņam pakaļ. Jaunups bija tas, kurš paziņoja, ka VEF nekādu Latvijas čempionātu nevajag. Es piekrītu, ka LBL ļoti švaki strādā, bet VEF tas pilnībā apmierina, un tas tracina. BKV ari pēdējās sezonās 3 ir piedāvāts spēlēt 2 apļus, bet klubs no tā atteicās.

  -4 [+] [-]

, 2017-12-04 11:30, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Redz, bet LBS un VEF smuki iet roku rokā, jo Jaunups bija tas, kurš atveda Voinu un miliču ģenerālim jādanco viņam pakaļ. Jaunups bija tas, kurš paziņoja, ka VEF nekādu Latvijas čempionātu nevajag. Es piekrītu, ka LBL ļoti švaki strādā, bet VEF tas pilnībā apmierina, un tas tracina. BKV ari pēdējās sezonās 3 ir piedāvāts spēlēt 2 apļus, bet klubs no tā atteicās.
Ja šādi turpināsies, tad drīz var arī neatteikties, tur jau tas, ka BKV vienīgais turnīrs, kur blakus var spēlēt ir VTB, ja viņus tur uzņems, tad arī būs nepilns kalendārs, protams, jāskatās, kā leiši tur grozīsies. Tur ir neapmierinātība ar BBL un ko labāku vajag.

Redzot, kā tika izlases treneris izvēlēts, tad es neteiktu, ka viņi roku rokā iet. Pēdējo pāris sezonu notikumi, liecina, ka Voins iet savu ceļu un Jaunups savu, abiem nav pa ceļam. Ir tikai laika jautājums, kurš no viņiem pazudīs...Mans redzējums uz LBS ir tāds, ka tur būtu jābūt klubu cilvēkiem, respektīvi, ir pieci stabili klubi, tad cilvēki no to valdēm, vai īpašnieki atrodas LBS + kāds cilvēks no ministrijas puses...Ja nemaldos, tad tur tikai viens Jaunups tai valdē ir no basketbola puses. Tur jābūt tiem, kas saprot klubu sistēmu un tādejādi varēs strādāt daudz labāk.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +4 [+] [-]

, 2017-12-04 12:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: vispirms savu prātu sakārto, tavs teiktai balstās tikai uz to, kas bkv pieder
Nu atbrauc sakārto prātu.Taisnība tev acīs kož😀

  -4 [+] [-]

, 2017-12-04 12:15, pirms 7 gadiem
Jamals rakstīja: Nu atbrauc sakārto prātu.Taisnība tev acīs kož😀
man nekas nekož, tev kaut kāda sāpe ir

  +3 [+] [-]

, 2017-12-04 12:23, pirms 7 gadiem
Un pie reizes paskaties,kā bruģim jabūt😂Ušaks jau nemāk .Halles izrādīšu.

  +3 [+] [-]

, 2017-12-04 12:32, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: man nekas nekož, tev kaut kāda sāpe ir
Tev kož,jo bk ventspils ir sakārtots bez bardaka.

  +3 [+] [-]

, 2017-12-04 12:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja šādi turpināsies, tad drīz var arī neatteikties, tur jau tas, ka BKV vienīgais turnīrs, kur blakus var spēlēt ir VTB, ja viņus tur uzņems, tad arī būs nepilns kalendārs, protams, jāskatās, kā leiši tur grozīsies. Tur ir neapmierinātība ar BBL un ko labāku vajag.

Redzot, kā tika izlases treneris izvēlēts, tad es neteiktu, ka viņi roku rokā iet. Pēdējo pāris sezonu notikumi, liecina, ka Voins iet savu ceļu un Jaunups savu, abiem nav pa ceļam. Ir tikai laika jautājums, kurš no viņiem pazudīs...Mans redzējums uz LBS ir tāds, ka tur būtu jābūt klubu cilvēkiem, respektīvi, ir pieci stabili klubi, tad cilvēki no to valdēm, vai īpašnieki atrodas LBS + kāds cilvēks no ministrijas puses...Ja nemaldos, tad tur tikai viens Jaunups tai valdē ir no basketbola puses. Tur jābūt tiem, kas saprot klubu sistēmu un tādejādi varēs strādāt daudz labāk.
Kaut kad salīdzinoši drīz būs jaunas vēlēšanas LBS un runā, ka Voins būs prom, bet nu skaidrs, ka klubu basītī vajag krietni nopietnāku pieeju. Jāsāk ar gribēšanu, bet ko var vēlēties, ja jau cik ilgi līgām nav direktors, bet tikai p.i. Bet VEF visa šī situācija apmierina, neviens viņiem nepieprasa mainīt attieksmi un viņi var būt laimīgi.