Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Zenit" izslēdz VEF no cīņas par Eirokausu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"Zenit" izslēdz VEF no cīņas par Eirokausu
Jānis Timma: 19 punkti pret "Zenit"
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Basketbola klubs "VEF Rīga" (1-7) trešdien, 3. decembrī, savā laukumā piekāpās Sanktpēterburgas "Zenit" (4-4) ar rezultātu 66:74 un zaudēja izredzes iekļūt Eiropas kausa izcīņas nākamajā kārtā. Pēdējo mājas spēli grupu turnīrā rīdzinieki aizvadīs 10. decembrī, uzņemot Turcijas klubu "Bešiktaš".

Starta piecnieki

VEF: Jakovičs, Robinsons, Timma, Pasečņiks, Zaķis
Zenit: Hodžs, Džonss, Gordejevs, Lazarevs, Lendrijs

Abām komandām patīk ātrs basketbols, tāpēc rezultāts pirmajā puslaikā auga diezgan ņipri. Sanktpēterburgas leģionāru individuālā meistarība spēlē viens pret vienu izrādījās augstāka, tāpēc, neskaitot starta minūtes, notikumi viesiem attīstījās labvēlīgāk. Par vēl vienu negatīvu apstākli kļuva “Zenit” centru pārsvars. Pieredzējušais kanādietis Lendrijs ar partneriem jau pirmajā puslaikā izcīnīja 12 (!) atlēkušās bumbas uzbrukumā. Arī savā pusē “Zenit” spēlētāji bumbas aplasīja čaklāk, līdz pārtraukumam nodrošinot solīdu pārākumu cīņā par atlēkušajām bumbām (15-28).

VEF pēc starta rāviena, kurā izcēlās Robinsons un Pasečņiks (5:0, 7:2), pirmo ceturtdaļu uzvarēja, pateicoties vairākiem precīziem tālmetieniem – 21:19. Turpinājumā saasinājās atlēkušo bumbu problēma un Sanktpēterburgas komanda devās atrāvienā. Otro ceturtdaļu viesi uzvarēja ar 11 punktu pārsvaru, atpūtā devās ar plus deviņi (36:45), bet savstarpējo spēļu summā panāca labvēlīgu attiecību Džordana skaitļa vērtībā – 23.

Timmas tālmetiens otrā puslaika sākumā ļāva VEF veikt otro 5:0 izrāvienu, savukārt Jakoviča labi tēmētais trīspunktnieks izgriezās no stīpas. Tuvāk par četriem punktiem uzreiz tikt neizdevās, jo iejaucās viesu garie spēlētāji. Tradicionāli efektīvs bija Lendrijs, savukārt Koščejevs aplaupīja Zaķi un aizskrēja ātrajā uzbrukumā – 43:49. Nākamajās minūtēs VEF daudz agresīvāk cīnījās par bumbām, tika pie atkārtotiem uzbrukumiem un atjaunoja pakaļdzīšanos, īsi pirms pusstundas beigām pietuvojoties divu punktu attālumā – 56:58.

Izšķirošā ceturtdaļa sākās ar sešiem “Zenit” punktiem pēc kārtas un rezultāts gandrīz atgriezās puslaika izejas pozīcijās – 56:64. Par labvēlīgu iznākumu divcīņas summā varēja aizmirst, taču vienā spēlē uzvarēt joprojām bija iespējams. Fals guva četrus punktus pēc kārtas, bet viņa partneriem uzbrukumā trūka asuma. Zaudējums nozīmēja izstāšanos no tālākas cīņas, tiesa, divas spēles grupu turnīrā vēl jāaizvada.

Eurocup, D grupa, 3. decembris

VEF Rīga – Zenit 66:74 (21:19, 15:26, 20:13, 10:16)
VEF: Timma 19 (2p 6/9, 3p 2/6, 1p 1/2; 7ab, 4rp), Fals 14, Jakovičs 11 (6rp), Robinsons 10, Mejeis 5 (5ab), Zaķis 5, Pasečņiks 2, Strēlnieks, A. Bērziņš, Šķēle.
Zenit: Hodžs 23 (5ab, 7rp), Lendrijs 14 (12ab), Džonss 13, Borovņaks 9 (8ab), Koščejevs 8, Stīvenss 4, Lazarevs, Komolovs, Vihrovs; Kuzjakins.
Tiesneši: Edijs Viators (Francija), Oskars Perea (Spānija), Jasmīna Juras (Serbija).

Statistika. VEF Rīga 66, Zenit 74

Metieni no spēles: 28/70 vs 28/66
2p: 22/46 vs 22/44
3p: 6/24 vs 6/22
1p: 4/7 vs 12/15
AB: 38 (23/15) vs 43 (28/15)
RP: 21 vs 16
Kļ.: 12 vs 12
PB: 7 vs 8
BM: 2 vs 2
Personiskās piezīmes: 20 vs 17
Starta piecnieki: 47 vs 53
Rezerves: 19 vs 21

D grupas kopvērtējums

#KomandaU-Z+/-
1Himki6-2+80
1Bešiktaš6-2+57
3Union Olimpija4-3-32
4Zenit4-4+20
5Szolnoki Olaj2-5-39
6VEF Rīga1-7-86

Vērtējot tikai savstarpējo cīņu iznākumus, Rīgas, Sanktpēterburgas un Solnokas komandas sarindojās sekojoši: “Zenit” (3-1, +40), “Szolnoki” (2-2, -16), VEF (1-3, -24).

  +5 [+] [-]

, 2014-12-03 22:18, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ev jūs visi baurotāji, jums līdz savam prātam nav aizgājis, ka šīs sezonas vienīgais mērķis ir LBL zelts? Tas ir neatkarīgi no EK un VTB......Priekš šī sastāva, kas viņiem ir pirmais gads ir diezgan normāli......Jūs prasiet rezultātu it kā VEF būtu kā Partizan labākos eiropas janos spēlētājus salasījis nevis vietējos!!! Diezgan bērnišķīgi jūsus lasīt ir, vienkārši bezjēgā kaut ko prasiet no sastāva, kurš vispār nav paredzēts priekš EK
Bla bla bla... Viniem divas spēles lbl tik nospēlētas... Februārī un martā nospēlēs trīs spēles mēnesī, jo visur būs izlidojuši, un bļaus ka nav spēļu prakse, tāpat kā šī gada pavasarī...

     [+] [-]

, 2014-12-03 22:21, pirms 10 gadiem
Ukris rakstīja: Bla bla bla... Viniem divas spēles lbl tik nospēlētas... Februārī un martā nospēlēs trīs spēles mēnesī, jo visur būs izlidojuši, un bļaus ka nav spēļu prakse, tāpat kā šī gada pavasarī...
VTB paliek.....Un kāds bla bla bla? Nevajag mūsu jaunos pārvērtēt, viņi var tik cik var un labāk šāds ieguldījums nākotnē nekā gadu no gada pussastāvu ar leģionāriem aizpildīt

  +2 [+] [-]

, 2014-12-03 22:24, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Jaunups gribētu jau viņus prom, bet ir tāda lieta kā līgums, kuru laušanas gadījumā ir jāmaksā kompensācija + nevies šos negribēs par tādu ciparu priekš sevis izīrēt
Tad nah Jaunups ņēma viņus par tādu ciparu. Bērziņam iedevis 150 štukas gadā. Viņam vajadzētu spēlēt kaut kur LBL par 10x mazāku naudu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-03 22:25, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Tad nah Jaunups ņēma viņus par tādu ciparu. Bērziņam iedevis 150 štukas gadā. Viņam vajadzētu spēlēt kaut kur LBL par 10x mazāku naudu.
150 štuka ir pīle, šaubos, ka tāds ir reālais cipars, pirms tā čakara ar muguru tik traki kā tagad nespēlēja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-03 22:28, pirms 10 gadiem
Psc, VEF kkādu izrēlieti paķer, kad jau viss pa kāju!.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-03 22:30, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Psc, VEF kkādu izrēlieti paķer, kad jau viss pa kāju!.
Kādu? Ja PG pozīcijas, tad lai būtu, jo tomēr gribētos Šķēli redzēt vairāk kā otro numuru attīstam cargājienu......Vēl jau VTB, tur par playoff pacīnīties vēl var un papildinājums priekš LBL fināla arī derēs

  +4 [+] [-]

, 2014-12-03 22:32, pirms 10 gadiem
tornberg rakstīja: лучше в Динамо по больше денег вкладывали чем в это убожество
vatņik valsts valodu lietu ja ne, tad vācies prom
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-03 22:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ev jūs visi baurotāji, jums līdz savam prātam nav aizgājis, ka šīs sezonas vienīgais mērķis ir LBL zelts? Tas ir neatkarīgi no EK un VTB......Priekš šī sastāva, kas viņiem ir pirmais gads ir diezgan normāli......Jūs prasiet rezultātu it kā VEF būtu kā Partizan labākos eiropas janos spēlētājus salasījis nevis vietējos!!! Diezgan bērnišķīgi jūsus lasīt ir, vienkārši bezjēgā kaut ko prasiet no sastāva, kurš vispār nav paredzēts priekš EK
Who give's a fu*k??? Es kā līdzjutējs gribu redzēt skatāmu basketbolu un protams uzvaru... bet attiecīgi ,esam tur kur esam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-12-03 22:44, pirms 10 gadiem
dzhordans rakstīja: Who give's a fu*k??? Es kā līdzjutējs gribu redzēt skatāmu basketbolu un protams uzvaru... bet attiecīgi ,esam tur kur esam.
Saproti, ka viens ir tas, ko vēlies Tu un otrs ir tas, ko šis sastāvs ir spējīgs parādīt pret attiecīgu pretinieku, bet nu viņi ir nestabili, kas ir pašsaprotami šādā vecumā + Jakovičs ir kā pamata saspēlnieks 21 gada vecumā bez normālas pieredzes šādā līmenī

  +3 [+] [-]

, 2014-12-03 22:52, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Saproti, ka viens ir tas, ko vēlies Tu un otrs ir tas, ko šis sastāvs ir spējīgs parādīt pret attiecīgu pretinieku, bet nu viņi ir nestabili, kas ir pašsaprotami šādā vecumā + Jakovičs ir kā pamata saspēlnieks 21 gada vecumā bez normālas pieredzes šādā līmenī
Saki ko gribi, bet viņiem ir jāspēlē labāk, tomēr šobrīd viņi visi tizlojas neatkarīgi no vecuma un pieredzes ne pirmo dienu spēlē basketbolu

  +3 [+] [-]

, 2014-12-03 22:54, pirms 10 gadiem
Jo mazāka meistarība spēlētajiem, jo krutākas zeķubikses kājās...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-03 22:55, pirms 10 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: Saki ko gribi, bet viņiem ir jāspēlē labāk, tomēr šobrīd viņi visi tizlojas neatkarīgi no vecuma un pieredzes ne pirmo dienu spēlē basketbolu
Pilnīgi tev piekrītu, tikai jautājums kā to panākt, varbūt jaunais PG spēs to, redzēsim kā ar viņu ies

  +3 [+] [-]

, 2014-12-03 23:08, pirms 10 gadiem
Ko jūs bļaustaties. Takš spskatieties, kāds ir pamstsastāvs. Jakovičs - pagāšo gadu vispārs soliņu sildīja, bet tagad eiropā iemet par galveno pg. Robinsons - līdz šim vispār nezināja, kas ir eiropas kauss. Timma - tas pats, kas iepriekšējam spēlētājam. Fiba kausu neskaitīsim. Pasečniks - ja ne gluži kadets, tad jaunietis joprojām ir. Un tagad paskatieties, kas nāca pretī. Varu pateikt vienu - es atbalstu šo komandu, jo viņi cīnijās godam. Rezultāts nebūs uzreiz. Varam vilkt paralēles ar tagadējo izlasi. Visam ir savs laiks. Laiks zaud€m un būs laiks uzvarām.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-03 23:33, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: VTB paliek.....Un kāds bla bla bla? Nevajag mūsu jaunos pārvērtēt, viņi var tik cik var un labāk šāds ieguldījums nākotnē nekā gadu no gada pussastāvu ar leģionāriem aizpildīt
No krievu līgas tak arī tūlīt izlidos, nebūs nekādā playoffs! Kā tad, paliek. Nepaliek. Būs tikai LBL.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-03 23:34, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: No krievu līgas tak arī tūlīt izlidos, nebūs nekādā playoffs! Kā tad, paliek. Nepaliek. Būs tikai LBL.
tak spēlē ar visām komandām divu apļu turnīru, nav grupas kā pērn, jo leišu nav, tāpēc vairāk spēļu ir

  +3 [+] [-]

, 2014-12-04 09:17, pirms 10 gadiem
Man liekas, ka Bulam katru reizi ir "stivais" kā Timmu ierauga.
Katra spele ta slavina, it ka vins butu nakamais NBA Slavas zales iemitnieks.
Spele kopuma nabadziga, galvenais treneris nekads.
Tas, kurs te vakar ciksteja, ka jadod laiks - nu kads laiks? Ir cilveki, kuriem nav lemts but par galvenajiem treneriem un Kolinz ir viens no viniem.
Vajag vel vienu kartigu centru un saspelnieku.
Robinsonam ar steigu janolaizas uz zemes, savadak briziem pec klauna izskatas, ka epizode, kur bija jaskrien aizsardziba, sis runa ar tiesnesiem kā rezultata 2 zaudeti punkti.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-04 10:01, pirms 10 gadiem
Kapteiņa pienesums pietrūka.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-04 10:19, pirms 10 gadiem
knaible rakstīja: Kapteiņa pienesums pietrūka.
VEF ir kapteinis?

  -1 [+] [-]

, 2014-12-04 10:48, pirms 10 gadiem
Pizonis rakstīja: Man liekas, ka Bulam katru reizi ir "stivais" kā Timmu ierauga.
Katra spele ta slavina, it ka vins butu nakamais NBA Slavas zales iemitnieks.
Spele kopuma nabadziga, galvenais treneris nekads.
Tas, kurs te vakar ciksteja, ka jadod laiks - nu kads laiks? Ir cilveki, kuriem nav lemts but par galvenajiem treneriem un Kolinz ir viens no viniem.
Vajag vel vienu kartigu centru un saspelnieku.
Robinsonam ar steigu janolaizas uz zemes, savadak briziem pec klauna izskatas, ka epizode, kur bija jaskrien aizsardziba, sis runa ar tiesnesiem kā rezultata 2 zaudeti punkti.
Ir jau saspēlnieks jauns, to no izraēlas šķiet paņēma, cik twiter lasīju, tad labs kadrs esot

  -2 [+] [-]

, 2014-12-04 11:19, pirms 10 gadiem
jūsu komentāri ir dīvaini, riktīgs troļu bars, to vien darāt kā sēžat un aprunājat.., manu prāt ja skatās kaut cik objektīvi ir normāla sezonā, ņemot vērā komandas sastāvu, tā vecumu, un spēlētāju līmeni, prieks par jaunajiem tiešam ir redzama Jakovoča un Timas izaugsme, redzams ka tie abi būs lietas koki, skaidrs ka Mejeris būs mūžīgais lomas spēlētājs un patīk kā tiek strādāts pie Pasečnika.. ceru kad jau nākamgad būs stabīls lomas spēlētājs.. nekas kad viņam bus tikai 19 gadi.
nevau sagaidīt kad atpakaļ būs Bērziņš un Šķēle, labi Šķēle iziet laukumā.. bet galīgi vēl nav gatavs..
Man piemēra liekas neticami ka vef ir tāds ka viņš ir tagad.., reāli tas ir projekts priekš jaunajiem spēlētājiem, tādū iespēju kā iegūst šī paaudze diez vai iegūs vēl kāda, un es ticu ka šī sezona atmaksāsies... protams es neesmu nekāds sporta eksperts bet es uzskatu, ka jaunajiem ir dota liela iespēja un lielākā daļa no tiem attaisno uz sevi liktās cerības..
Realitātē Timma patlaban jau ir 2 labākais spēlētājs savā pozīcijā Latvijā un nebrīnītos ja Jakovīčs pēc pēdēja laikā parādītā snieguma un ja tā turpinās arī tiks uzaicināts uz eurobasket15.. jo pagaidām vienīgais saspēlnieks kurš manuprāt ir labāks par viņu, tiesa gan krietni labāks, ir Strēlnieks..
piemēram man vērojot spēli nav tik svarīga uzvara.. protams vienmēr gribas.., bet vairāk gan tieši ka jaunie nospēlēs, tik mazliet bail par tiem daudzajiem zaudējumiem, kā tas ietekmes spēlētāju pārliecību..

  +2 [+] [-]

, 2014-12-04 12:03, pirms 10 gadiem
spinner rakstīja: jūsu komentāri ir dīvaini, riktīgs troļu bars, to vien darāt kā sēžat un aprunājat.., manu prāt ja skatās kaut cik objektīvi ir normāla sezonā, ņemot vērā komandas sastāvu, tā vecumu, un spēlētāju līmeni, prieks par jaunajiem tiešam ir redzama Jakovoča un Timas izaugsme, redzams ka tie abi būs lietas koki, skaidrs ka Mejeris būs mūžīgais lomas spēlētājs un patīk kā tiek strādāts pie Pasečnika.. ceru kad jau nākamgad būs stabīls lomas spēlētājs.. nekas kad viņam bus tikai 19 gadi.
nevau sagaidīt kad atpakaļ būs Bērziņš un Šķēle, labi Šķēle iziet laukumā.. bet galīgi vēl nav gatavs..
Man piemēra liekas neticami ka vef ir tāds ka viņš ir tagad.., reāli tas ir projekts priekš jaunajiem spēlētājiem, tādū iespēju kā iegūst šī paaudze diez vai iegūs vēl kāda, un es ticu ka šī sezona atmaksāsies... protams es neesmu nekāds sporta eksperts bet es uzskatu, ka jaunajiem ir dota liela iespēja un lielākā daļa no tiem attaisno uz sevi liktās cerības..
Realitātē Timma patlaban jau ir 2 labākais spēlētājs savā pozīcijā Latvijā un nebrīnītos ja Jakovīčs pēc pēdēja laikā parādītā snieguma un ja tā turpinās arī tiks uzaicināts uz eurobasket15.. jo pagaidām vienīgais saspēlnieks kurš manuprāt ir labāks par viņu, tiesa gan krietni labāks, ir Strēlnieks..
piemēram man vērojot spēli nav tik svarīga uzvara.. protams vienmēr gribas.., bet vairāk gan tieši ka jaunie nospēlēs, tik mazliet bail par tiem daudzajiem zaudējumiem, kā tas ietekmes spēlētāju pārliecību..
Jaunup, tu?
Jakovicam ir izaugsme, bet redzams, ka pagajusa - benka sezona - par labu nav nakusi, cerams, ka atgusies.
Timma pats nezin vel, kura pozicija isti spele un labas epizodes mijas ar berniskigam kludam, kaut ari pec Bula komentariem spriezot vinam visi skili ir uz max un tika nejausas sakritibas del vins nav NBA.
Pasecnikam vel masa un izturiba jatrene, mosh tad ari no vina kkas velak sanaks, kaa ari jabeidz trulji mest - vakar gandriz ar savu truli grozu salauza.
Ja tu salidzini J. Strelnieku ar Jakovicu, tad tev ar steigu javelk ir ziemas cepurite, jo dala smadzenu tev ir sasalusi.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-04 12:17, pirms 10 gadiem
Pizonis rakstīja: Jaunup, tu?
Jakovicam ir izaugsme, bet redzams, ka pagajusa - benka sezona - par labu nav nakusi, cerams, ka atgusies.
Timma pats nezin vel, kura pozicija isti spele un labas epizodes mijas ar berniskigam kludam, kaut ari pec Bula komentariem spriezot vinam visi skili ir uz max un tika nejausas sakritibas del vins nav NBA.
Pasecnikam vel masa un izturiba jatrene, mosh tad ari no vina kkas velak sanaks, kaa ari jabeidz trulji mest - vakar gandriz ar savu truli grozu salauza.
Ja tu salidzini J. Strelnieku ar Jakovicu, tad tev ar steigu javelk ir ziemas cepurite, jo dala smadzenu tev ir sasalusi.
Diemžēl par to cepurīti Tu kļūdies, jo Jakovičs ir Strēlnieka jaunāka versija, nav viņš tik labs jā, bet nu viņam ir ikai 21 gads......kaut vai neitrāli salīdzini abus - nosvērti, nav uzbrūkošie pg, bet savus punkus gūst, aizsardzībā srādā labi utt.

Par pārējiem taviem pieminētajiem punkiem ir tikai viens sakām - tā ir mazās pieredzes un nelielās meistarības vaina, jo viņi ir tikai jaunie spēlētāji

  +2 [+] [-]

, 2014-12-04 12:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Diemžēl par to cepurīti Tu kļūdies, jo Jakovičs ir Strēlnieka jaunāka versija, nav viņš tik labs jā, bet nu viņam ir ikai 21 gads......kaut vai neitrāli salīdzini abus - nosvērti, nav uzbrūkošie pg, bet savus punkus gūst, aizsardzībā srādā labi utt.

Par pārējiem taviem pieminētajiem punkiem ir tikai viens sakām - tā ir mazās pieredzes un nelielās meistarības vaina, jo viņi ir tikai jaunie spēlētāji
Piekritu, bet sadu, jaunako versiju mums ir bijis pietiekami, un ne vienmer ar to labako iznakumu.
Cerams, ka Jakovics turpinas stradat un progreset.
Kas attiecas uz pieredzi, ari tur dala vainas jauznemas treneriem, kuri speles, kur jau neko nevar ietekmet vai izskirt, jaunos tapat turpinaja turet uz benka.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-04 12:47, pirms 10 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Kāds nezin kad ir izvadīšana uz VEF bērēm?
kurš puišelis ticis pie administrēšanas ka komentu , kurš ieguvis visvairāk plusiņus, noslēpj? SC admiņu subjektivitāte jau sāk nomākt. Man iedeva brīdinājumu par to ka es Krištianu nosaucu par kristīni. Smieklīgi !!! Bet īstenībā skumji.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-04 12:54, pirms 10 gadiem
Pizonis rakstīja: Piekritu, bet sadu, jaunako versiju mums ir bijis pietiekami, un ne vienmer ar to labako iznakumu.
Cerams, ka Jakovics turpinas stradat un progreset.
Kas attiecas uz pieredzi, ari tur dala vainas jauznemas treneriem, kuri speles, kur jau neko nevar ietekmet vai izskirt, jaunos tapat turpinaja turet uz benka.
Cerams, ka tā, jo tad mums laba eiropas līmeņa pg, kas ar Strēlnieku kopā varētu vest izlasi uz jauniem sasniegumiem nākotnē..... + Vecvagars, kurš pēc operācijas spēs turpināt progresu, bet žēl, ka gads izkrīt no karjeras, domāju, tad var smagi viņa karjeru ietekmēt

Skaidrs, ka treneriem jāuzņemas vaina, bet nu šis sastāvs jau nebija priekš EK un šajā turnīrā diemžēl redzams bija, ka par zaļu, tostarp arī treneris, priekš šī turnīra

  -2 [+] [-]

, 2014-12-04 13:13, pirms 10 gadiem
Pizonis rakstīja: Ja tu salidzini J. Strelnieku ar Jakovicu, tad tev ar steigu javelk ir ziemas cepurite, jo dala smadzenu tev ir sasalusi.
Gribam mēs to vai nē, bet Jakovičs šobrīd ir izlases 2 saspēles vadītājs. Un ar ko tad viņu salīdzināt, ja ne ar pirmo saspēles vadītāju.

  -3 [+] [-]

, 2014-12-04 14:37, pirms 10 gadiem
chankers rakstīja: Gribam mēs to vai nē, bet Jakovičs šobrīd ir izlases 2 saspēles vadītājs. Un ar ko tad viņu salīdzināt, ja ne ar pirmo saspēles vadītāju.
tieši to arī es gribēju teikt..

  -1 [+] [-]

, 2014-12-04 17:36, pirms 10 gadiem
spēles rezultāti un tiesāšanās kā norma diemžēl nesīs zaudejumus VEF zimolam