Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

"VEF Rīga" uzvaru sērija VTB vienotajā līgā apraujas pret "Zenit"

"VEF Rīga" uzvaru sērija VTB vienotajā līgā apraujas pret "Zenit"
Artis Ate: 11 punkti otrajā puslaikā
Foto: Mikus Kļaviņš

VEF basketbolisti (4-11, #10) sestdien, 3. martā, VTB Vienotās līgas mājas spēlē zaudēja "Zenit" (12-4, #4) ar 80:90. Cīņa par "play-off" turpināsies 8. martā, kad Rīgā viesosies Tallinas "Kalev/Cramo".

Jāņa Gailīša, Jevgeņija Kosuškina un Dāvja Čodera trenētie vīri cīņu pret Sanktpēterburgu sagaidīja ar trīs uzvarām pēc kārtas. Janvāra beigās rīdzinieki savā laukumā pieveica “Tsmoki Minsk” (82:70), savukārt februāra pirmajā pusē svinēja panākumus Krasnojarskā (75:68) un Himkos – 77:73. Sestdien uzvaru sērija pārtrūka.

Starta piecinieki

VEF: Peress, Ate, Janičenoks, Mejeris, Gromovs
Zenit: Reinoldss, Karasjovs, Kuričs, Vaļijevs, Vitingtons

Pirmais puslaiks aizritēja ar ievērojamu viesu pārsvaru. “Zenit” basketbolisti spēlēja ļoti disciplinēti, 20 minūtēs pazaudējot bumbu tikai trīs reizes (rīdziniekiem deviņas kļūdas), savukārt otrajā ceturtdaļā uzbruka ar ļoti augstu metienu precizitāti.

VEF darbībās brāķa bija vairāk – pirmajā puslaikā deviņas kļūdas. Sāncenši mācēja tās sodīt, vairāk as reizes aizskrienot ātrajos izrāvienos. Otrkārt, zaudētas divcīņas zem groziem un zemāka metienu precizitāte no visām pozīcijām. Pirmajā ceturtdaļā ar astoņu punktu sēriju uzplaiksnīja Kaspars Bērziņš, taču pārējiem nebūt nebija daudz iespēju brīvi uzbrukt. Puslaikā mīnus sešpadsmit – 34:50.

Otrā puslaika ievadā rīdzinieki sāka spēlēt agresīvāk un vairākas minūtes nosargāja savu grozu neieņemtu, pēc 10:1 izrāviena samazinot starpību uz pusi – 42:51 (īsi pirms pārtraukuma bija 32:50). Kā jau bija gaidāms, uzbrukumā iniciatīvu uzņēmās Alekss Peress. Jūtamāks kļuva arī Kristapa Janičenoka ieguldījums – pēc traucēta metiena perimetrā viņš nopelnīja un iemeta trīs brīvmetienus – 50:60.

Pusstundas galotnē VEF pietuvojās astoņu punktu attālumā (54:62), taču pēdējās 30 sekundes neizvērtās tādas, kā cerēts. Rīdzinieku uzbrukums beidzās bez precīza metiena, kamēr “Zenit” saspēles vadītājs Kails Reinoldss paspēja labi nostāties un iemest tālu trīspunktu metienu – 54:66. VEF grozu turpināja piešaut arī slovāku izcelsmes amerikānis Kails Kuričs (Louisville) – 23 punkti.

Kuričs iepriekšējās divās sezonās bija Anžeja Pasečņika komandas biedrs “Gran Canaria” rindās. Rīdzinieku aizsardzību itin veiksmīgi uzlauza arī bijušais “Liepājas lauvu” spēlētājs Malkolms Grifins – 10 punkti neilgā spēles laikā, bet viņa kolēģi turpināja noturēt 10-16 punktu pārsvaru. Šķita, ka neizdosies atgūties, taču divi Arta Ates tālmetieni 36. minūtē atjaunoja cerības – 70:80.

“Zenit” paņēma minūtes pārtraukumu un uzticēja bumbu Kuričam. Luivilas varonis nepievīla, ar aukstasinīgu tālmetienu atjaunojot viesiem plus trīspadsmit – 70:83. Divas minūtes vēlāk Janičenoka trīspunktnieks vēlreiz samazināja starpību līdz viencipara skaitlim (77:86), taču Jevgeņijs Vaļijevs uzreiz tika līdz rīdzinieku groza apakšai – 77:88. Pusminūti pirms pamatlaika beigām Janičenoks iemeta vēl vienu trīspunktnieku (80:88), tomēr "Zenit" atbildēja ar kārtējo precīzo metienu.

VTB līga, 3. marts, Rīgas arēna

VEF Rīga – Sanktpēterburgas "Zenit" 80:90 (18:21, 16:29, 20:16, 26:24)
VEF: Peress 18 (7rp, 3pb, 7ip), Janičenoks 16 (4ab, 4rp), Bērziņš 12 (5ab), Ate 11, Brauns 7 (6rp), Helmanis 5, Mejeris 4 (5ab, 4rp), Gromovs 4, Misters 3, Čavars, Zotovs.
Zenit: Kuričs 31 (3p 5/9; 7ab, 5ip), Voronovs 13, Simonovičs 13, Vitingtons 10 (8ab), Grifins 10, Vaļijevs 8 (5rp), Reinoldss 3 (8rp, 3pb, 4ip), Karasjovs 2, Gordons, Vihrovs; Motovilovs, Barinovs.
Tiesneši: Borys Ryzhyk (Ukraina), Aliaksandr Syrytsa (Baltkrievija), Wojciech Liszka (Polija).
Komisārs Agnis Pērkons (Latvija).

Kopvērtējums 3. martā

#KomandaU-Z%
1UNICS14-193.3
2CSKA14-287.5
3Lokomotiv12-475.0
4Zenit12-475.0
5Avtodor8-657.1
6Himki8-753.3
7Nizhny Novgorod4-930.8
8PARMA4-930.8
----
9Astana4-1028.6
10Tsmoki4-1028.6
11VEF4-1126.7
12Kalev/Cramo4-1126.7
13Enisey3-1121.4

, 2018-03-03 17:56, pirms 7 gadiem
Cik tukšas tribīnes bija
Kam tas VEF ir vajadzīgs vispār?
, 2018-03-03 17:58, pirms 7 gadiem
Ate un clutch , virsraksts vispār līmenī " clutch vecis"
, 2018-03-03 18:00, pirms 7 gadiem
Uzvarēja stiprākais, kuram labāka aizsardzība, man šķiet garie pašvaki gan aizsardzībā, gan uzbrukumā.. LBL kadri, pat izlases kadrs Mejeris, atkal pazudis leģionārs...
, 2018-03-03 18:02, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Cik tukšas tribīnes bija
Kam tas VEF ir vajadzīgs vispār?
Paskaties tagad iet spēle Venspilī tikpat tukšas tribīnes un vēl saka ka basketbols nr. 1 Latvijā
, 2018-03-03 18:04, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Cik tukšas tribīnes bija
Kam tas VEF ir vajadzīgs vispār?
Tu te vien sēdi, lupata. Pasaki, kam vispār Tu pats esi vajadzīgs.
Tāpat visiem skaidrs, ka viens pats sēdi mājas un esi dārzenis. Savādāk pat nevar būt teorētiski, visu laiku esot pie datora.
Sporta eksperts atradies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 18:15, pirms 7 gadiem
eh kur tie ziedu laiki,kad pa tv radija vef-ventspils speles un vienkarsi nedrikstreja palaist garam titanu divcinu zel, skumji uz tribinem skatities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 18:17, pirms 7 gadiem
andzixxo rakstīja: eh kur tie ziedu laiki,kad pa tv radija vef-ventspils speles un vienkarsi nedrikstreja palaist garam titanu divcinu zel, skumji uz tribinem skatities
Tad tu neatceries pirmskrīzes Barons-ASK. Ja parāk jauns, no offence.
, 2018-03-03 18:26, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Cik tukšas tribīnes bija
Kam tas VEF ir vajadzīgs vispār?
ko tad, puļķi, lien 1.pie raksta
, 2018-03-03 18:28, pirms 7 gadiem
viss 1/2līdz ciešami, pietrūka Brauna pts, kopumā neliela vilšanās
, 2018-03-03 18:28, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tad tu neatceries pirmskrīzes Barons-ASK. Ja parāk jauns, no offence.
Jā, vot tie bija laiki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 18:30, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: HE HE !!! tas gan ASK -BKV !!! Barons - ASK dērbiji , tos nevarēja palaist garām !!!
LNT tak rādija kādu brīdi pat.
Kur tas Jahovičs palicis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 18:33, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: Paskaties tagad iet spēle Venspilī tikpat tukšas tribīnes un vēl saka ka basketbols nr. 1 Latvijā
Masveidīgākais sporta veids, bet ne tribīnēs...
Ja Dinamo nebūs, tad kur ies LV sporta līdzjutējs?

Bet piekrītu, izlepuši esam, pašiem sava NBA zvaigzne. Pēc tā visa LBL kā amatieru čempis.
, 2018-03-03 18:35, pirms 7 gadiem
Manuprāt, VEF vispār izveidojās tikai tāpēc, ka nomira abi bezseguma Rīgas milži - Barons un ASK.
ASK pavisam, Barons vēl kosmētiski mēģināja turēties.
, 2018-03-03 18:35, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Masveidīgākais sporta veids, bet ne tribīnēs...
Ja Dinamo nebūs, tad kur ies LV sporta līdzjutējs?
Nekur neies.
Ar Dinamo bankrotu basim skatītāju pieplūdums nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 18:37, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu te vien sēdi, lupata. Pasaki, kam vispār Tu pats esi vajadzīgs.
Tāpat visiem skaidrs, ka viens pats sēdi mājas un esi dārzenis. Savādāk pat nevar būt teorētiski, visu laiku esot pie datora.
Sporta eksperts atradies
Dalbajob, kas ir visi? Tu ņihuja neko pats nezini pīzdā mīzēj
, 2018-03-03 18:40, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: VEF bija ar citu skatījumu , audzināt jaunos talantus !!!
Jaunie vai vecie, ja nav uzvaru, tad skatītāju nebūs.
Eirokausu sezonā, kad spēlēja Roulends, Janičenoks, Bērzs, Kavaļausks, Zavackas, Dairis Bertāns - 6k skatītāju tribīnēs. Nākamajā sezonā puse aizgāja prom - zaudējumi = nav skatītāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 18:42, pirms 7 gadiem
Nezinu kā ir tagad, bet agrāk arī igauņiem abi klubi - Kalev uz Tartu rock, bija ļoti spēcīgi.
No LTU Rytas bija diez gan ciets rieksts. Šauļi arī.
Tagad pa lielam laikam tikai Žalgiris palicis kā grands.
, 2018-03-03 18:45, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Tas gan !!! tad ir nepieciešams Eirolīgas klubs basī no Latvijas !!! pagaidām nereāli !!! ASK bija tāds sapnis savulaik !!!!
Bez 6-7 miljoniem nav pat jēga runāt par to.
Varētu ASK atjaunot. Savulaik par viņiem dikti fanoju.
, 2018-03-03 18:46, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Jaunie vai vecie, ja nav uzvaru, tad skatītāju nebūs.
Eirokausu sezonā, kad spēlēja Roulends, Janičenoks, Bērzs, Kavaļausks, Zavackas, Dairis Bertāns - 6k skatītāju tribīnēs. Nākamajā sezonā puse aizgāja prom - zaudējumi = nav skatītāju.
VEF bija ar sākotnējām ambīcijām ieņemt to vietu, kas abiem mantiniekiem bija. Bet nu nesekmīgi.
Vienīgais, ko par VEF var labu teikt - nedzīvo pāri saviem līdzekļiem.

Bet nebūšu nu tik naivs, lai teiktu ka Jaunups, utt tur visu dara uz maksimāli iespējamo. Vēl jo vairāk, es pat pieļauju versiju, ka tur neviens diži netiek laists klāt, lai tik pats Edgars un Mārtinsona kungs nezaudētu šķietamo ietekmi un Rīgas basketbola lielo atbalsta vaļu statusu.

Tad nu ir rezultāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 18:47, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Dalbajob, kas ir visi? Tu ņihuja neko pats nezini pīzdā mīzēj
21 gadu vecs, neizglītots pumpainis un interneta varonis. Pilnīgi visu apliecini.

Paldies
, 2018-03-03 18:49, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Bankrotējušu nosaukumu tak nevar atdzīvināt , vai kļūdos ?
Var pat firmas zīmi paturēt. Rangers futbola klubs ir labs piemērs.

Jautājums tikai, vai kāds jebkad gribēs ņemties ap ko tādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 18:56, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: 21 gadu vecs, neizglītots pumpainis un interneta varonis. Pilnīgi visu apliecini.

Paldies
Njaa, cik tizlam ir jābūt lai ticētu katram vārdam ,kas ir rakstīts anonīmi
Vecais, Tu pats te smirdini 5 gadus faktiski un ne ar ko neēsi labāks par citiem.
, 2018-03-03 18:59, pirms 7 gadiem
rupeklis comon 88- kārtējais HMB mīzalprofils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 19:16, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Cik tukšas tribīnes bija
Kam tas VEF ir vajadzīgs vispār?
man tu urod
, 2018-03-03 19:16, pirms 7 gadiem
antons_upesdeglis_112850049538399 rakstīja: Viņš nelien pie katra raksta, Tu jau to dari mēnešiem ilgi. Rets ir tas raksts, kur neesi iepirdis un lielā vairumā gadījumu neko jau nepasaki - kaut ko iesmirdini un punkts. Kāda jēga no šādas komentēšanas? Neņem ļaunā, bet tu neproti arī pareizi rakstīt, man būtu kauns, ja es pieļautu tik daudzas pareizrakstības kļūdas dzimtajā valodā. Derētu izglītoties. Padomā par to.
Riktīgs latviešu valodas skolotājs esi. Un vienīgais ,kas no VAIRĀKIEM profiliem bezjēgā muld esi tu.
, 2018-03-03 19:28, pirms 7 gadiem
19:01 hmb sarunājas pats ar sevi, ne 1.x
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 19:31, pirms 7 gadiem
Biju uzlicis, ka zenit iemet over 90.5!!! Normals kasiens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 19:35, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Cik uzmeti?
neko daudz....et sapigi tapat..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 19:42, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Cik tukšas tribīnes bija
Kam tas VEF ir vajadzīgs vispār?
Mans ierosinājums likvidēt visu ko vien varam. DR nevajag, VEF nevajag, Siguldas trasi jaucam nost, jo vāji rezultāti OS pēc pesimistu domām, Rastorgujevu nefinansējam, jo neprot šaut, slēpošanā aizliegt mūsējiem līst ārā no Latvijas, jo apkauno valsti, kalnu slēpošana nekad mums nebūs, hokejā augstāk par galvu neuzlēksi un tad jau eliti mums nevajag, futbola toto līgu noteikti likvidējam. Kas vēl? Vieglatlētikā nav ko grūst naudu ,jo navkur trenēties utt.
Domāju ka piekritīsi manam domu gājienam. Jo vairāk kaut ko Latvijā likvidēsim , jo labāk. Tu piekrīti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 19:43, pirms 7 gadiem
Skumīgi tikai ka esam zaudējuši sniegavīru. Jau vairākas dienas neviena komentāra. Pazudis ar galiem kā čekistu laikos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 19:50, pirms 7 gadiem
snovmans sola beigt karjeru SC 1 no saviem 50 fakeprofile
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 19:54, pirms 7 gadiem
optimizējam visu likvidācijas procesā- VID HMB VEF SC u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:00, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Mans ierosinājums likvidēt visu ko vien varam. DR nevajag, VEF nevajag, Siguldas trasi jaucam nost, jo vāji rezultāti OS pēc pesimistu domām, Rastorgujevu nefinansējam, jo neprot šaut, slēpošanā aizliegt mūsējiem līst ārā no Latvijas, jo apkauno valsti, kalnu slēpošana nekad mums nebūs, hokejā augstāk par galvu neuzlēksi un tad jau eliti mums nevajag, futbola toto līgu noteikti likvidējam. Kas vēl? Vieglatlētikā nav ko grūst naudu ,jo navkur trenēties utt.
Domāju ka piekritīsi manam domu gājienam. Jo vairāk kaut ko Latvijā likvidēsim , jo labāk. Tu piekrīti?
VEF projekts nelīdz galam ir izdomāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:04, pirms 7 gadiem
Lielais eksperts ar ieradies tā skatos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:08, pirms 7 gadiem
Ja Ate starp punktu lïderiem un supertalants Čavars pilnīgā autā, tad kopumā šis Jaunupa projekts atkal bez maniem komentāriem. Nu, vienīgi Janičenoku paslavėšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:10, pirms 7 gadiem
Atradu pie mājas peļķi nedaudz deltenīgu. Varbūt snovmens pirms izkušanas apčurājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:15, pirms 7 gadiem
Beidzot man pieleca. Man jau kā žirafei. Šnabim cenu pacēla no 1.marta. Snovmens uz lētajiem odekoloniem pārgāja un sirds neizturēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:17, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Mans ierosinājums likvidēt visu ko vien varam. DR nevajag, VEF nevajag, Siguldas trasi jaucam nost, jo vāji rezultāti OS pēc pesimistu domām, Rastorgujevu nefinansējam, jo neprot šaut, slēpošanā aizliegt mūsējiem līst ārā no Latvijas, jo apkauno valsti, kalnu slēpošana nekad mums nebūs, hokejā augstāk par galvu neuzlēksi un tad jau eliti mums nevajag, futbola toto līgu noteikti likvidējam. Kas vēl? Vieglatlētikā nav ko grūst naudu ,jo navkur trenēties utt.
Domāju ka piekritīsi manam domu gājienam. Jo vairāk kaut ko Latvijā likvidēsim , jo labāk. Tu piekrīti?
Pārspīlēti, taču daža gaiša doma tavā sarkasmā ir. Es te domāju slēpošanas variantus. Visus, izņemot biatlonu, kur ir iespēja kaut ko normālu sasniegt, tikai ar galvu Rastijam jātiek kārtībā. Pārējiem slēpotājiem lai plats ceļš vaļā - par sponsoru naudu - uz EČ, PČ utml., bet valsts atbalsts tikai sporta skolu līmenī. Kad jutīs, ka aug kāds tiešām pasaules klass gludais vai kalna slēpotājs, tad var kau ko gudrot... Nu, kaut kā tā. Lai Dinamo spēlē KHL, attīstam visus ledus renes veidus utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:22, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Dalbajob, kas ir visi? Tu ņihuja neko pats nezini pīzdā mīzēj
Vai tu šito varētu, piemēram, savu vecāku klātbūtnē pateikt vārdiem TV tiešraidē? Paliek iespaids, ka vēl esi pa palmu zariem kāpelējis augstu virs zemes...
, 2018-03-03 20:23, pirms 7 gadiem
Sorry, izlaidu vārdu "vakar" teikumā par palmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:29, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Vai tu šito varētu, piemēram, savu vecāku klātbūtnē pateikt vārdiem TV tiešraidē? Paliek iespaids, ka vēl esi pa palmu zariem kāpelējis augstu virs zemes...
Atbildēju Damarcus tieši šo tekstu, bet man par šo tekstu ir četri dažādi profili atbildējuši. Izskatās diezgan dīvaini šis viss , bet pats viņš nav vēl atbildējis .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:32, pirms 7 gadiem
Visu izšķīra aizsardzība. Noraka otro ceturtdaļu un nespēja vairs atgūt izlieto. Pietrūka Vecvagara un otra meļņa, kurš varētu trīņus mest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:33, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Cik tukšas tribīnes bija
Kam tas VEF ir vajadzīgs vispār?
Man ir vajadzīgs, un? Tev ir problēmas? Tas, ka tukšas tribnīnes, ir saprotams, jo nav nedz uzvaru nedz skaista basketbola + cilvēku ieinteresētība nav diez ko augsta arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:34, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Pārspīlēti, taču daža gaiša doma tavā sarkasmā ir. Es te domāju slēpošanas variantus. Visus, izņemot biatlonu, kur ir iespēja kaut ko normālu sasniegt, tikai ar galvu Rastijam jātiek kārtībā. Pārējiem slēpotājiem lai plats ceļš vaļā - par sponsoru naudu - uz EČ, PČ utml., bet valsts atbalsts tikai sporta skolu līmenī. Kad jutīs, ka aug kāds tiešām pasaules klass gludais vai kalna slēpotājs, tad var kau ko gudrot... Nu, kaut kā tā. Lai Dinamo spēlē KHL, attīstam visus ledus renes veidus utt.
Tev ļoti normālas , prātīgas domas. Piekrītu katram vārdam. Slēpotāji jau visu laiku cīnās par sponsoru naudām. Mazliet baida , ka tā nepalaiž garām kādu talantu. Eiduka noteikti būtu pelnījusi valsts atbalstu. Liels talants. Mums ir jāatbalsta sportisti ne jau tikai tie ,kuri mērķē uz medaļām. Augstas vietas arī ir valsts prestižs. Kā var neatbalstīt piemēram Rastorgujevu kuram augstas vietas , medaļas nav (nu viena ir). Ja sāksim dot naudu tikai medaļniekiem , tad drīz paliksim bez sportistiem, jo kā var zināt kurš izšaus.
, 2018-03-03 20:34, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Jaunie vai vecie, ja nav uzvaru, tad skatītāju nebūs.
Eirokausu sezonā, kad spēlēja Roulends, Janičenoks, Bērzs, Kavaļausks, Zavackas, Dairis Bertāns - 6k skatītāju tribīnēs. Nākamajā sezonā puse aizgāja prom - zaudējumi = nav skatītāju.
Kā naglai uz galvas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man ir vajadzīgs, un? Tev ir problēmas? Tas, ka tukšas tribnīnes, ir saprotams, jo nav nedz uzvaru nedz skaista basketbola + cilvēku ieinteresētība nav diez ko augsta arī.
no kurienes viņi gūst peļņu , ja tribīnes ir tuksās faktiski?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:44, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: no kurienes viņi gūst peļņu , ja tribīnes ir tuksās faktiski?
Latvijā neviens klubs negūst peļņu un sevi neatpelna, it īpaši, basketbolā, tāpēc jau ir svarīgi tie bonusi no turnīriem, kā vtb vai čl
, 2018-03-03 20:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tev ļoti normālas , prātīgas domas. Piekrītu katram vārdam. Slēpotāji jau visu laiku cīnās par sponsoru naudām. Mazliet baida , ka tā nepalaiž garām kādu talantu. Eiduka noteikti būtu pelnījusi valsts atbalstu. Liels talants. Mums ir jāatbalsta sportisti ne jau tikai tie ,kuri mērķē uz medaļām. Augstas vietas arī ir valsts prestižs. Kā var neatbalstīt piemēram Rastorgujevu kuram augstas vietas , medaļas nav (nu viena ir). Ja sāksim dot naudu tikai medaļniekiem , tad drīz paliksim bez sportistiem, jo kā var zināt kurš izšaus.
Nu bet , ja Junioru vecumā cīnās par 60-70 vietām , tad ir redzams ,ka TOP sportists neiznāks no viņā (biatlons , slēpošana , kalnu slēpošana)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 20:50, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tad tu neatceries pirmskrīzes Barons-ASK. Ja parāk jauns, no offence.
es konkreti par vef vnk teicu

logiski,ka atceros. es ar draugu nevienu speli neizlaidu,mums ta bija ka tradicija. atceros 50.videne macijos un pie mums brauca no Barona dalija bezmaksas ielugumus. kaifs bija iestuket paris hotdogus un verot basiti

pec Barona spelem parasti kliedzam sauklus uz ielas ahh,nostalgija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:11, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Nu bet , ja Junioru vecumā cīnās par 60-70 vietām , tad ir redzams ,ka TOP sportists neiznāks no viņā (biatlons , slēpošana , kalnu slēpošana)
Tas nav teikts. Iemesli kādēļ junioru vecumā ir 60-70 vietas var būt ļoti daudz. Treneriem te darbs - saredzēt talantu. Vājš junioru vecumā-mīlestības problēmas, mācības paņem laiku, vecāki vairs nedzīvi kopā, naudas problēmas, nav iemācījies dzīvot bez vecāku atbalstu, paša psiholoģiskās problēmas, nopietna finansējuma trūkums, nav prioritātes saliktas dzīvē utt. Nosaucu tikai dažus iespējamos junioru problēmu cēloņus. Talants arī var slikti sākt. Jāatbalsts lieli talnati un normāli sportisti kuriem ir ļoti liela tbildības sajūta, motivācija, sportiskais nikmnums.Tieši sportisko pusi es ļoti uzsveru. Es atbalstītu sportistus kuri piemērma būdami 65 vietā domātu kā tikt TOP-60. IR 46, domā kā tikt TOP-40. Tie ir sportisti kuri cīnās jau kopš jaunības par katru vietu. No tādiem var sanākt labs sportists-ir sportiskais gars. Tie kuri domā tikai tādā kategorijā - ir vai nav medaļa, tie nav īsti sportisti.Tiem nav tas nikumus kas vajadzīgs sportā un tādi nolaiž rokas ja medaļas nav.
, 2018-03-03 21:12, pirms 7 gadiem
Gaidam snovmena reinkarnāciju - HMB.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:24, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Mans vaards ir Einaars. Kaa tevi Funi?
Vaņa Vaņas dēls Vaņēvičs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:27, pirms 7 gadiem
Nauda jau ir tikai vajag klubu zem ASK izkārtnes.Aizsardzībai iedeva papildus 500ļimakus.Ko viņi ar to darīs vareja mierīgi visus mūsējos no Eiropas dabūt ārā,piepirkt kādus 4-5 kārtīgus melnos tad varēt tajā VTB mirerīgi par 1-4 vietu griezt un eIROLĪGĀ CIENĪGI spēlēt.Domāju ar 10 ļimaakiem pietiktiu tas 2%,lielāka jēga būtu,tāpat to naudu izšeptēs pa kreisi.
, 2018-03-03 21:28, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Sieva ir beerni ir?
Ir,ir.
, 2018-03-03 21:28, pirms 7 gadiem
Funu īstenībā sauc Azimat Vainhauskas- Berimorogli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:30, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Funu īstenībā sauc Azimat Vainhauskas- Berimorogli
Tas bija noslēpums. Kā Tu mani pazīsti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Tas nav teikts. Iemesli kādēļ junioru vecumā ir 60-70 vietas var būt ļoti daudz. Treneriem te darbs - saredzēt talantu. Vājš junioru vecumā-mīlestības problēmas, mācības paņem laiku, vecāki vairs nedzīvi kopā, naudas problēmas, nav iemācījies dzīvot bez vecāku atbalstu, paša psiholoģiskās problēmas, nopietna finansējuma trūkums, nav prioritātes saliktas dzīvē utt. Nosaucu tikai dažus iespējamos junioru problēmu cēloņus. Talants arī var slikti sākt. Jāatbalsts lieli talnati un normāli sportisti kuriem ir ļoti liela tbildības sajūta, motivācija, sportiskais nikmnums.Tieši sportisko pusi es ļoti uzsveru. Es atbalstītu sportistus kuri piemērma būdami 65 vietā domātu kā tikt TOP-60. IR 46, domā kā tikt TOP-40. Tie ir sportisti kuri cīnās jau kopš jaunības par katru vietu. No tādiem var sanākt labs sportists-ir sportiskais gars. Tie kuri domā tikai tādā kategorijā - ir vai nav medaļa, tie nav īsti sportisti.Tiem nav tas nikumus kas vajadzīgs sportā un tādi nolaiž rokas ja medaļas nav.
Visi jau domā kā uzlabot savu vietu , bet ne visi to spēj izdarīt
, 2018-03-03 21:30, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Cik ta kinderiem gadu?
Daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:32, pirms 7 gadiem
cookro rakstīja: Nauda jau ir tikai vajag klubu zem ASK izkārtnes.Aizsardzībai iedeva papildus 500ļimakus.Ko viņi ar to darīs vareja mierīgi visus mūsējos no Eiropas dabūt ārā,piepirkt kādus 4-5 kārtīgus melnos tad varēt tajā VTB mirerīgi par 1-4 vietu griezt un eIROLĪGĀ CIENĪGI spēlēt.Domāju ar 10 ļimaakiem pietiktiu tas 2%,lielāka jēga būtu,tāpat to naudu izšeptēs pa kreisi.
Tas, cik atceros no diskusijām, likumiski vairs nav iespējams. Tāpēc, jau teica, ASK likvidējoties, pazūd abreviatūra "ask" jo to tālāk varētu izmantot tikai kā nosaukuma daļu t.i. Nevar vairāk ASK "Rīga", bet var šādi "ASK Rīga"....Taču, pa lielam, ASK cilvēki vada VEF, tikai nosaukums pamainījās
, 2018-03-03 21:32, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Nozinoju!!!
Tagad Azimats ir atklāts.
, 2018-03-03 21:33, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Mosh aizejam uz LAč speeli ko?
Iespējams iešu, bet ar normāliem cilvēkiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:34, pirms 7 gadiem
Funam ar'labi, tuvu darbam- dzīvo Daugavgrīvā, strādā Bolderājā, vasaras būda Vakarbuļļos- gribās kādam laikam nodedzināt- degpunktā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:38, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Beidz tu uzvedies kaa dziivnieks!!! Visu uzreiz nodedzinaat un atspaardiit!///!!!
Atbalstu, lai dzīvo taisnībpiromānija
, 2018-03-03 21:38, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Funam ar'labi, tuvu darbam- dzīvo Daugavgrīvā, strādā Bolderājā, vasaras būda Vakarbuļļos- gribās kādam laikam nodedzināt- degpunktā
Tgad mans ir pilnībā atklāts. Zina vārdu , dzīvesvietu, darba vietu. Labi vēl ka nezina neviens, ka vakaros par trauku mazgātāju Maskačkas kafejnīcā piestrādāju. To gan es nevienam neteikšu. Savādāk mani "draugi" ātri atradīs-kā ne kā dzīvo viņi tajā pašā rajonā.
, 2018-03-03 21:39, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: A kaapee tu domaa ka es NAV-normaals?
Un kā tu pats domā? Kādēļ es tā domāju.
, 2018-03-03 21:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas, cik atceros no diskusijām, likumiski vairs nav iespējams. Tāpēc, jau teica, ASK likvidējoties, pazūd abreviatūra "ask" jo to tālāk varētu izmantot tikai kā nosaukuma daļu t.i. Nevar vairāk ASK "Rīga", bet var šādi "ASK Rīga"....Taču, pa lielam, ASK cilvēki vada VEF, tikai nosaukums pamainījās
ASK tak 2009. gadā pa burbuli aizgāja , bet VEF 2007.gadā tika dibināts. Kas tad pirmos 2 gadus vadija VEF ? V. Valters?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:42, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Rexi beidz spamot!!!
Beidz dzert lētos odekolonus. Putins taču pirms vēlēšanām tev kaut ko piemetīs , vismaz SOS vai Beloff varēsi nopirkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:43, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Es nezinu ko man domaat, a kaa tu domaa???
Es domāju ka tevi Tvaika ielā neņem pretī. Tik smagus variantus viņi nepieņem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:47, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ASK tak 2009. gadā pa burbuli aizgāja , bet VEF 2007.gadā tika dibināts. Kas tad pirmos 2 gadus vadija VEF ? V. Valters?
Daļēji, viņa jau doma bija par to, ka jaunie jāaudzina, sākumā jau labi gāja ar to, pēc tam, jau Valtera un Jaunupa ceļi dalījās, parādoties naudai viens gribēja konkurētspējīgu komandu, kas nozīmēja, ka mainās komandas mērķis (vismaz daļēji)

Starp citu, daudzi to neatceras un pats Valters vairs nelielās ar to, ka viņš bija viens no VTB radītājiem, tāpēc jau viņi tur sāka spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 21:51, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Speecha tu gribi beigt SC karjeru kaa Volx? Tu laaga chalis nu man neceljaas roka par tevi zinjot!!!! A par propaana baloniem esi domaajis???
a kas ceļas vispār, ar tavu zi''nojumu ātrāk var nahrenizēt šo portālu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-03-03 22:50, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Par svingeru klubu tu nav domaajis
Tev labi sanāktu ar HMB. Pats ar sevi-pašapmierināšanās.
, 2018-03-04 00:35, pirms 7 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Par svingeru klubu tu nav domaajis
Apčurāts dzeltens snovmens nav smuki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja