Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Zaudējums pret Spāniju un trešā vieta grupā

Jānis Celmiņš

Zaudējums pret Spāniju un trešā vieta grupā
Dita Krūmberga
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Latvijas sieviešu basketbola izlase šodien Arēnā Rīga aizvadīja pēdējo grupu turnīra otrā posma spēli, tiekoties ar E apakšgrupas favorīt komandu – Spānijas valstsvienību. Cīņā par pirmo vietu grupā pārākas izrādījās Spānijas izlases basketbolistes - 67:60.

Spānijas izlase šajā čempionātā vēl nebija piedzīvojusi zaudējuma rūgtumu un Latvijas izlasei bija visas cerības spānietes šodien sarūgtināt. Šodienas pirmajā E grupas spēlē Grieķijas izlases basketbolistes ar 59:57 pieveica Slovākiju. Šis rezultāts bija izdevīgs Latvijai, jo, lai iegūtu pirmo vietu grupā, pietiks ar jebkādu uzvaru pār Spāniju, kas nozīmēja, ka cīņa šodien būs karsta. Arī Arēna Rīga tribīnēs šodien bija gandrīz aizpildītas.

Sākumsastāvi

Latvija: Eglīte, Tamane, Baško, Jansone, Jēkabsone-Žogota.
Spānija: Lima, Palau, Aguilara, Montanjana, Torrensa.

Pirmā puse līdzīga

Mača rezultātu atklāja Latvijas izlases līdere Anete Jēkabsone-Žogota, taču nākamos četrus punktus guva spānietes (4:2). Latvijas izlase spēles sākumā sedza zonas aizsardzību un tā Spānijas izlasei īpašas raizes nesagādāja. Gandrīz visu pirmo ceturtdaļu Latvijas izlase turējās iedzinēju lomā (6:11, 13:15), taču ceturtdaļas beigās nupat laukumā nākusī Dita Krūmberga caurgājienā izlīdzināja mača rezultātu (15:15), bet Aija Brumermane, kura devā laukumā nomainot Zani Tamani, nākamajā uzbrukumā jau izvirzīja vadībā Latvijas izlasi – 17:15. Brīdi pirms pirmās ceturtdaļas beigām spēlē iesaistījās arī Spānijas izlases līdere Amaija Valdemoro. Pēdējā ceturtdaļas minūtē Krūmberga realizēja vēl vienu divpunktnieku, kas ļāva Latvijas izlasei pārtraukumā doties ar divu punktu pārsvaru.

Otrajā ceturtdaļā Latvijas izlase turpināja segt zonas aizsardzību, taču Spānijas izlase visai meistarīgi to pārvarēja – divreiz no tālās distances trāpīja jau pieminētā Valdemoro, taču arī Latvijas izlases meitenes turējās līdzi. Ceturtdaļas ceturtajā minūtē Spānijas izlase pēc ilgāka laika izvirzījās vadībā – precīzs Annas Montanjanas pustālais metiens un 25:24. Mirkli vēlāk tā pati Montanjana guva vēl divus vieglus punktus un jau plus trīs Spānijai – 27:24. Otrās ceturtdaļas sestajā minūtē pirmos punktus guva Ieva Tāre un pie rezultāta 26:27 minūtes pārtraukumu pieprasīja Ainārs Zvirgzdiņš. Divas minūtes līdz ceturtdaļas beigām Dita Krūmberga atguva vadību Latvijai – 30:29. Spānijas izlase ātrā pretuzbrukumā gan atkal atspēlējās, taču pateicoties Zanes Tamanes diviem punktiem arī puslaiku Latvijas izlase noslēdza ar vadību – 32:31.

Svara kausi nosveras pa labu spānietēm

Otro puslaiku Latvijas izlase iesāka tādā pat sastāvā kā maču, taču jau otrajā minūtē Kārkliņa nomainīja Eglīti. Pēc diviem precīziem Lienes Jansones tālmetieniem Latvijas izlase spēja izvirzīties vadībā jau ar plus četri (38:34) un veiksme turpināja pavadīt Latvijas izlasi arī ceturtdaļas turpinājumā, kad ceturtdaļas ceturtajā minūtē neticamā veidā divus punktus guva Krūmberga un panāca jau plus seši Latvijai – 42:36. Trešās ceturtdaļas beigu daļā pa punktam (pirmie ceturtdaļā) guva gan Latvijas, gan Spānijas izlases potenciālās līderes – Jēkabsone un Valdemoro, taču tikai uz brīdi Spānijas izlasei izdevās rezultātu līdzsvarot - 45:45. Pēdējās divas ceturtdaļas minūtes Spānijas izlasei nācās cīnīties ne tikai ar pretiniecēm, bet arī ar skaļajām Arēna Rīga tribīnēm. Brīžos, kad uzbrukumus veidoja vai uz soda metienu līnijas (3. cet. – 4/9) stājās kāda no spānietēm Latvijas izlases kuplais atbalstītāju skaits hallē sacēla neiedomājamu troksni. Ceturtdaļu savā labā atkal noslēdza Latvijas izlase – 49:47.

Mača ceturtajā ceturtdaļā pirmos punktus guva Spānijas izlases mača rezultatīvākā spēlētāja Montanjana un izvirzīja vadībā Spānijas izlasi – 50:49. Pirmajās ceturtdaļas minūtēs Latvijas izlase nespēja izcīnīt atlēkušās bumbas zem sava groza, tādejādi spānietes tika pie atkārtotiem metieniem un ieguva jau astoņu punktu pārsvaru – 57:49, nelīdzēja pat Zvirgzdiņa pieprasītais minūtes pārtraukums. Pēc trīs ar pusi minūtes klusuma brīža uzgavilēja Arēna Rīga tribīnes – precīzs pustālais Jēkabsonei un pirmie punkti ceturtdaļā Latvijas izlasei – 51:57. Lai arī Valdemoro pretuzbrukumā spēja izdarīt to pašu, Latvijas izlase nedomāja padoties. Precīzi metieni Brumermanei un Vēlāk arī Jēkabsonei deva cerības (58:63), taču otrā laukuma galā trīspunktnieku trāpīja Valdemoro un atkal plus astoņi Spānijai – 66:58. Mača pēdējās trīs minūtēs nedaudz pārliecinošāk nospēlēja spānietes. Nelīdzēja pat Zvirgzdiņa pieprasītie divi minūtes pārtraukumi un spānietes izcīnīja uzvaru visā mačā - 67:60.

Latvijas izlases labā 18 punktus guva Anete Jēkabsone-Žogota, bet Spānijas izlasē rezultatīvākā bija Anna Montanjana - 25 punkti.

Līdz ar šo zaudējumu Latvijas izlase E apakšgrupa ierindojās trešajā vietā, bet Spānijas izlase ieguva pirmo vietu. Pretinieces gan Spānijas, gan Latvijas izlases uzzinās pēc rītdienas F grupas pēdējām spēlēm.

Eiropas čempionāts basketbolā sievietēm, E grupa

Spānija – Latvija 67:60
Latvija: Jēkabsone Žogota 18, Jansone 10, Krūmberga 8, Tamane 8, Brumermane 6, Baško 4, Eglīte 2, Tāre 2, Kārkliņa 2, Niedola, Eibele.

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:10, pirms 15 gadiem
VISS BUS LABI!!!! NOMIERINIETIES,TRENERIS UN MEITENES ZIN VISLABAK KAS UN KA,NEVIENS SPECIALI NEZAUDE,BUSIM CETRINIEKA!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-15 23:11, pirms 15 gadiem
Ieviva rakstīja: Ja mūsu meitenes uzvar, tad visi komentāros tik raksta "zelta meitenes, labākās utt.", ja zaudē, tad uzreiz noliek pilnīgi visas, sauc par idiotēm un ko tik vēl ne..
Apdomājieties.. Ja LV uzvarēs 1/4, tad atkal visi teiks, ka meitenes labākās.
Jāatbalsta komanda arī brīžos, kad neiet. Man, piemēram, likās, ka šodien spēlēja patiešām sakarīgi & saturīgi, ne par velti pēc 3/4 bijām vadībā. Jā, protams, beigās nevarēja iemest, kā arī kļūdas, taču ar to nekas nebeidzas. Svarīgākā turnīra spēle vēl ir priekšā - tā būs 4dien.
Un katram kādu reizi var neiet, jā, piekrītu, ka Guntai šodien neveicās (lai gan atlecošās bumbas visvairāk komandā - 6), bet arī citās komandās līderēm neiet, piemēram, šodien Bibržickai bija 0 punkti un 6 kļūdas..
Viss izšķirsies 4dien, Francijai ir tikai viena patiešām ļoti bīstama spēlētāja - Gruda.
Arī mums ir tikai viena ļoti bīstama spēlētāja - Jēkabsone - žogota, kura pēdējā laikā tiek veiksmīgi nosegta (līdzīgi kā 2 gadus atpakaļ)

  +2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:11, pirms 15 gadiem
Normāla spēle. Beidzot visa komanda nospēlēja, nevis atsevišķas spēlētājas. Bet brīvi atļautie trīspunktnieki nogalināja mūs. Un beigās par daudz kļūdas, bet spēle bija līdzīga. Cerības bija līdz pat pēdējai minūtei.

Tie, kas raksta pilnīgu mēslu, paši varat iet un spēlēt savā sētā. Ja jūs nespējat būt objektīvi, tad tā ir jūsu problēma un, godīgi sakot, varat iet d*rst. Meitenes nocīnijās un pierādīja, ka ir top komanda. Līdzīga spēle līdz pat beigām.
Nespēju saprast tos komentārus, kuros teikts, ka spānietes parādīja mūsu vietu. Neko viņas nepārādija. Mēs parādījām, ka esam top komanda.

Meitenes turās. "Lieli fani" lai iet d*rst un ja nepatīk, lūzdu, varat neskatīties. Francija (Krievija) kritīs, par to nu es esmu drošs!

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:12, pirms 15 gadiem
Tā starp citu, mūsu fantastiskajā valstī ir tikai biški vairāk par 2 miljoniem. Kurai vēl no topa komandām ir tik LIELAS izvēles iespējas? Plus Latvijas izlasē nav vietējās cittautietes - tātad miljons no kā izvēlēties!
Nevar noliegt, ka Baško un Jansonei spēle nevedās, bet jādomā, ka viņām arī tas smeldz un jādomā, ka niknumā, pirmkārt, uz sevi, ceturtdaļfinālā kāds atrausies. Vismaz uz to ceru

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:12, pirms 15 gadiem
Var jau būt , ka treša vieta pat ir labāka nekā otrā. Rīt Krievija vinnē Franciju un tad pret Krieviju varam iziet tikai finālā. Izlasot, ka Bekija ir ieradusies, Krievijas izredzes pieaug neapstrīdami, jo tās ir divas dažādas komandas ar un bez Bekijas.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:13, pirms 15 gadiem
Pēdējā puslaikā viņas vnk nolaidās,ja bišku būtu pacentušās spēle būtu uzvarēta un viss būtu labi. bet nu šoreiz pašas vainīgas,ja nevarēja pacensties,zinās,ka nākam reiz vajadzēs vairāk censties.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:13, pirms 15 gadiem
snicelpic rakstīja: Nu ko sākam pārliecināties , ka treneri ir diezgan lieli nemākuļi. Tik daudz elementāras lietas netiek ievērotas.

Neba Jekabsone-Žogota viena uzvarēs čempi. Un neba Niedola ir tik slikta , lai neļautu viņai pabumbot.

Ja turpināsies tā spēlēšana uz Jēkabsoni mūsējās zaudēs bez variantiem nākamā spēlē ar - 20 .
Ne jau treneris spēlē uz Jēkabsoni. Citas meitenes to dari - konstanti baidās mest. Šodien viss ar to bija kārtība un rezultāts bija acīmredzams. Komanda tiešām spēlēja normāli. Līdzīga spēle, kas tikai parādīja, ka esam TOP komanda.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:15, pirms 15 gadiem
muris2008 rakstīja: nākot pēc spēles ārā no tribīnēm G . Ulmanis teica> tur nekas vairs nebūs.....
Kas tad ir G. Ulmanis? Netalantīgs funkcionārs. Lai iet ar savu komentu komentēt LAČ hokejā. Diletants.

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:16, pirms 15 gadiem
Namejsl rakstīja: Arī mums ir tikai viena ļoti bīstama spēlētāja - Jēkabsone - žogota, kura pēdējā laikā tiek veiksmīgi nosegta (līdzīgi kā 2 gadus atpakaļ)
Nu, pirms 2 gadiem Latvija 1/4 finālu uzvarēja, kā noteikti labi zini. Un Jēkabsone ir mazā spēlētāja, atšķirībā no Grudas un tas daudz ko nosaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:18, pirms 15 gadiem
muris2008 rakstīja: nākot pēc spēles ārā no tribīnēm G . Ulmanis teica> tur nekas vairs nebūs.....
G. Ulmanis ir TĀĀDS BASKETBOLA SPECS, ka pilnīgi nelabi paliek. Lai tak labāk tup pie asvas Gazprom Dinamo trubas.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:19, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ne jau treneris spēlē uz Jēkabsoni. Citas meitenes to dari - konstanti baidās mest. Šodien viss ar to bija kārtība un rezultāts bija acīmredzams. Komanda tiešām spēlēja normāli. Līdzīga spēle, kas tikai parādīja, ka esam TOP komanda.
Tik vien, ka vajag arī uzvarēt. Ne tikai līdzvērtīgi pabumbot. Tas vairāk vajadzīgs meitenēm, lai pierādītu sev, ka var vinnēt.
Par spēli ar Franciju (visticamāk). Svarīga būs cīņa par atlēcošajām bumbām, kā arī šodien, visām meitenēm ir droši jāmet pa grozu (esi brīva, met!). Nu nav jau viņām greizas rokas. Uzvara būs mūsu.
Slēpts komentārs: bb/94

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:19, pirms 15 gadiem
We got crashed on offensive glass! If you want to win a game YOU HAVE TO BOX OUT!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:20, pirms 15 gadiem
Ieviva rakstīja: Nu, pirms 2 gadiem Latvija 1/4 finālu uzvarēja, kā noteikti labi zini. Un Jēkabsone ir mazā spēlētāja, atšķirībā no Grudas un tas daudz ko nosaka.
Var jau būt. Bet pēdējos gados basketbolā (Jo sevišķi sieviešu) ārējie spēlētāji tomēr ir rezultatīvāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:21, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pag, vecīt, biški cieņu!

Ja tu pieprasi cieņu pret mūsu basketbolistēm, lūdzu cieņu arī pret atjaunotās Latvijas pirmo prezidentu!
Cienu kā prezidentu, bet necienu kā funkcionāru. Tas pats ar Balderi - cienu kā hokejistu, bet necienu kā funckionāru (pietiekami daudz visādus s*dus sarunājis, lai būtu 0 respekts). Latvija nospēlēja pietiekami labi PRET ĻOTI LABU komandu - cilvēkiem nav pamata izgāst savu žulti.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:21, pirms 15 gadiem
Nu 1kartam jau otro reizi me neko nevaram uzbrukumaa, pareizi Vinbergs teica ka pedejas 5 sek sakam spiest un domat, 2kartam jau otro machu pec kartas mums ka reiz veicas ar tiesneshiem, un 3kartam jacer ka FRANCE zaudes un musejas sanemsies.
Meitenes mēs jums ticam

  -2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:22, pirms 15 gadiem
ask_turas, es Tavā vietā sāktu krāt naudiņu, jo, tā turpinot, no tiesas darbiem neizsprukt.
Esports adminiem - cik iesniegumus policijā esat uzrakstījuši par necenzētu vārdu lietošanu publiskā telpā? Jo tikai šādi varu attaisnot jūsu bezdarbību šādu komentāru bloķēšanā.
Pastāv gan iespēja, ka jūsu ikdienas sarunvaloda ir tieši tāda pati, tāpēc tas neliekas nekas īpašs. Nožēlojami!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:23, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Bet savādāk - normāla spēle, guvu gandarījumu par šo spēli, neskatoties pat uz zaudējumu. Brīžiem rādīja ļoti labu spēli mūsu izlase! Tomēr - šajā izlases modeli pietrūkst bišķ tāda spēlētāja kā Kubliņa (jo ne Tamane, ne Brumermane nav bīstamas no tālās distances un pretinieces to zina). To, kāds lielisks ierocis ir, ja garā spēlētāja met trojānus - parādīja Jansone, diemžēl tā bija īsa epizode.
Tieši tā. Kubliņa pietrūkst, bet komanda nospēlēja labi tik un tā. Un viņas NAV PELNĪJUŠAS šādu attieksmi, kāda ir tagad. Nu nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:26, pirms 15 gadiem
Baaac sitaa zaudeet nuu OMG!!!!
Vareeja meitenes pacnsties vinjas vareeja veel vinnet bet neee.. nu ja visi jau par sito sokaa....Bet nuu ja tik stulbs zaudeejums ka tik turies......:'( Vnks bez vaardiem...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:27, pirms 15 gadiem
Ice23 rakstīja: uhh... nožēlojami, slikta spēle, un ne jau tikai uz rezultātu paskatoties, spēli noraka, sliktā cīņa par atlēkušajām bumbām, caurumi aizsardzībā, kā arī slikta individuālā darbība (izņemot Jēkabsoni)...
Kādu spēli tu skatījies?.... diez vai tā bija LAT - ESP spēle ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:27, pirms 15 gadiem
bb/94 rakstīja: MAN IR KO TEIKT VISIEM NEGATIVAJIEM KOMENTETAJIEM! VAI TIEŠĀM JUMS NAV KAUNS!!!!!
MEITENES SPĒLE LATVIJAS IZLASE, IR TIK DAUDZ KO PANĀKUŠAS AR SAVU CĪŅAS SPARU UN ATDEVI LAI AIZSTĀVĒT ARI JŪSU VALSI! BET VIENIGAIS KO JUS SPĒJAT IR VISUS PĒC KĀRTAS NOLIKT!!!!
MAN IR KAUNS KA LATVIJĀ IR TIK SKAUDIGI UN PAT PRETĪGI CILVĒKI!
UN JUMS NAV NEKADAS RIESĪBAS SPRIEST PAR TO, KURAM IR UN KURAM NAV JABUT IZLASĒ, KURAM CIK MINŪTES JĀSPĒLE, UN KURŠ PAR ĪSU, PAR GARU, PAR LĒNU, PAR SLIKTU!
MUSU MEITES CINAS TIK CIK VAR, VIŅAS IR PAŠAS LABĀKĀS BASKETBOLISTES MŪSU VALSTĪ, UN ESMU 100% PARLIECINATS, KA VIŅAS LAIKUMĀ ARĪ VĒLAS IZZDARĪT VISU PĒC LABĀKĀS SIRDAPZIŅAS! UN NEVIENAM CILVĒKAM VISS NEIZDODAS VIENMĒR 100%, TO ARI JUMS VAJADZĒTU SAPRAST!!!!
UN PADOMĀJIET KĀ VIŅAS JŪTĀS JA NEJAUŠI IZLASA RAKSTU KUR PAR VIŅĀM IR TEIKTI TIK ....PAT NEZINU KA LAI SAKU...TIK SLIKTI VĀRDI, KUROS JŪS REĀLI VIŅAS PAZEMOJAT????? dOMAJIET, KA VIŅĀM NEZŪD VISS GRIBASSPĒKS, DOMĀJIET, KA VIŅĀM NAV GRŪTI, DOMĀJIET VIŅAS NEPĀRDZĪVO???????????
ŠOBRĪD MANS MĒRĶIS NAV JŪS PAZEMOT, BET GAN ES ĻOTI IESAKU TIM, KAS MEITENES NOLIEK, PADOMĀT PAR TO UN VARBU TURPMĀK VAIRĀK IEDZIĻINĀTIES VISĀ PĒC BŪTĪBAS, NEVIS TIKAI VISPUSĒJI!
TIEŠI TAPĒC ARI LATVIJA LIETAS NEIET UZ PRIEKSU JO MES VIENS OTRAM GATAVI DRĪZĀK "BEDRI IZRAKT'' NEKĀ KAUT VIENU LABU VĀRDU PATEIKT!!!

LŪDZU PADOMĀJIET PAR TO!!!!

MŪSU LV IZLASE IR MALAČI UN BŪS MALAČII KAUT VAI TĀPĒC, KA VIŅAS CIENA ŠO VALSTI UN DARA VISU LAI MŪSU VALSTS VĀRDS IZIETU PASAULĒ!!!!

MEITENES, ES ZINU KA IR ĻOTI LIELA DAĻA CILVĒKU KAS JŪS ATBALSTA UN NEMEKLĒ MELNUMUS AIZ NAGA!!!!!

VEIKSMI MUMS VISIEM ARI TURPMAK!
izslēdz tak Caps Lock!! baigi grūti izlasīt!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-06-15 23:28, pirms 15 gadiem
Zaudējuma iemesls tāds pats kā pret Slovākiju - Latvija NEVAR spēlēt bez saspēles vadītājas! Šodien tas pats. pie 49-46 3/4 Eglīte pamet laukumu un līdz 4/4 8:03, kad laukumā atkal nāk saspēles vadītāja ir jau 49-55! Divarpus minūtēs Jēkabsonei divas kļūdas, uzbrukumā neko neiemet (spēle neorganizēta) un tā arī vairs neizdodas izlīst no mīnusiem. Nu nevar Jēkabsoni čakarēt un likt tad spēlēt pirmajā pozīcijā, tad otrajā. Pagājušos gadus vēl normāli, kad visu laiku viņai bija jāvada saspēle, bet tagad, kad ir 3 saspēles vadītājas, tas viņu tikai izsit no ritma.

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:29, pirms 15 gadiem
ssnurks rakstīja: Jābeidz vienreiz urbties,un jānolaižas vienreiz uz zemes!

Ilgi esmu turējies,bet tagad droši teikšu,man nepatīk kā viņas spelē...statistikas komanda vairāk nekā...saceltas debesīs,tālāk par 1/4 netiks!Nebūtu Jēkabsones vispār no grupas ārā nebūtu tikušas!


Pagajušajā čempionātā daudz skaistāk un labāk spēlēja,tagad jau čempiones pēc pārbaudes spēlēm! Zb

Liekat man mīnusus droši,man jau gabals no tā nenokritīs!
Tagad ir viena liela starpība - mūs ļoti nopietni ņem vērā, neviens neatļaujas lažoties. Valdemoro pirmo reizi uznāca laukumā tieši pret Latviju. Un pilnīgi pieļauju, ka bez Valdemoro ESP nebūtu vinnējusi.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:30, pirms 15 gadiem
Bet taa MALACĪTES ka cīnijas sitik dorosmiigi un ilgi pietruuka 7 punkti un spanija ir stipra komanda es priecaajos ari par to pasu....

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:30, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Vēl aizmirsu piebilst, ka pēc manām domām Anete ar Guntu tiek par daudz nodarbinātas ar uzbrukuma sākuma fāzi. Pāri centram pozicionālā uzbrukumā bumbu tomēr vajadzētu vest 1.numuram, bet pārējām jau ir jāsāk pozicionāla sadarbiba, kuras mērķim vajadzētu būt, brīva metiena izkārtošana tieši kadai no šim divām spēlētājām. Vēl pagaidām ļoti vāja ir 4 un 5 numuru spēle ar muguru pret grozu uzbrukumā, kuru rez. arī rodas iespējas atmest uz perimetru.
Mums pietrūkst Anetes līmeņa saspēles vadītāja. Tagad nepārtraukti Anete tiek noslogota kā saspēles vadītāja, kas nav pareizi, tiek darīts tikai aiz nabadzības.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:30, pirms 15 gadiem
nav par ko uzvilkties- nu ir zaudējums, bet relatīvi stiprākai komandai, turklāt nemaz to nevar nosaukt par sagrāvi. Žēl, ka beigās pietrūka spēka, taču varbūt meitenes spēs "izšaut " īstajā brīdī un 1/4 uzvarēs. Atceraties kaut vai to ka daudzas komandas , kuras atbrauca ar lieliem mērķiem (Polija, Čehija) jau devušās mājās, bet mums ir iespēja cīnīties pat par medaļām, tikai kaut ko jāmaina spēlē. Tas viss ir iespējams.

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:32, pirms 15 gadiem
Speeleet bez saspeeles vadiitaaja ir diezgan iipatneeja basketbola koncepcija, kuru Muiznieks " ar rezultaatiem" pielietoja veel peedeejaa Eiropas Cempionaataa. Tagad shii slimiiba ir paargaajusi arii uz sievieshu izlasi. Jaabriinas tikai, ka Zvirgzdins lauj taa sev dziivot pa galvu. Muizhnieks vienkaarshi buutu izraidaams no speeleetaaju solina.

     [+] [-]

, 2009-06-15 23:36, pirms 15 gadiem
nahimovs rakstīja: Mums pietrūkst Anetes līmeņa saspēles vadītāja. Tagad nepārtraukti Anete tiek noslogota kā saspēles vadītāja, kas nav pareizi, tiek darīts tikai aiz nabadzības.
manupraat, pat iedomiigaa Babkina buutu laabaaka PG kaa vispaar nekas sajaa postenii.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-15 23:36, pirms 15 gadiem
nahimovs rakstīja: Mums pietrūkst Anetes līmeņa saspēles vadītāja. Tagad nepārtraukti Anete tiek noslogota kā saspēles vadītāja, kas nav pareizi, tiek darīts tikai aiz nabadzības.
Nevaru līdz galam piekrist, jo domāju, ka Kārkliņa ļoti labi tiek galā taču treneri viņu par daudz rausta. ŠĶiet, ka brīžiem Zvirgzdiņš pats par daudz vadās uz emocijām. Kristīne uzņemās iniciatīvu, iet cauri, nokļūdās un uzreiz malā. Loģiski, ka tie, kas kaut ko dara arī kļūdās.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-15 23:37, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Bet savādāk - normāla spēle, guvu gandarījumu par šo spēli, neskatoties pat uz zaudējumu. Brīžiem rādīja ļoti labu spēli mūsu izlase! Tomēr - šajā izlases modeli pietrūkst bišķ tāda spēlētāja kā Kubliņa (jo ne Tamane, ne Brumermane nav bīstamas no tālās distances un pretinieces to zina). To, kāds lielisks ierocis ir, ja garā spēlētāja met trojānus - parādīja Jansone, diemžēl tā bija īsa epizode.
Problēma, ka pēdējās spēlēs savā labākajā līmenī spēlē tikai Anete. Ja vinai būtu vēl 1-2 palīgi visas spēles laikā, vis būtu štokos. Bet tā - muļķīgas kļūdas, no apakāšas neiemestie utml. Bet šajā spēlē jau bija krietni labāķ, nekā pret SVK. Krietni. Tā kā nedaudz ticības sev un viss notiksies.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-15 23:37, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: Zaudējuma iemesls tāds pats kā pret Slovākiju - Latvija NEVAR spēlēt bez saspēles vadītājas! Šodien tas pats. pie 49-46 3/4 Eglīte pamet laukumu un līdz 4/4 8:03, kad laukumā atkal nāk saspēles vadītāja ir jau 49-55! Divarpus minūtēs Jēkabsonei divas kļūdas, uzbrukumā neko neiemet (spēle neorganizēta) un tā arī vairs neizdodas izlīst no mīnusiem. Nu nevar Jēkabsoni čakarēt un likt tad spēlēt pirmajā pozīcijā, tad otrajā. Pagājušos gadus vēl normāli, kad visu laiku viņai bija jāvada saspēle, bet tagad, kad ir 3 saspēles vadītājas, tas viņu tikai izsit no ritma.
Te piekrītu par 100%