Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Ventspils" uzvar un tuvojas nākamajai kārtai

"Ventspils" uzvar un tuvojas nākamajai kārtai
Jānis Strēlnieks

Šovakar FIBA Izaicinājuma kausa spēlē "Ventspils" basketbolisti savā laukumā spraigā cīņā ar 79:70 pieveica Južnijas "Khimik". Panākums ļāva nostabilizēties līderpozīcijās un spert solīti tuvāk nākamajai kārtai.

Pēc Vairoga un Andersona metieniem "Ventspils" jau pirmajā minūtē panāca 4:0, bet lēnām iespēlējās arī viesi un ceturtajā minūtē mājinieki pirmoreiz nokļuva iedzinēju lomā – 8:9. Lielāko daļu pirmās ceturtdaļas ventspilnieki pavadīja nelielā vadībā, vien pēc Kuzminska rezultatīvā uzbrukuma sasniedza piecu punktu pārsvaru (21:16), bet ceturksni noslēdza ar 21:19.

Otrās desmitminūtes sākumā atkal notika vadības maiņa – te vadībā bija laukuma saimnieki, te priekšā izvirzījās viesi. Trīsarpus minūtes līdz puslaika beigām Gulbis ar tālmetienu panāca 35:29, taču vairākas neveiksmīgas epizodes, deviņi pēc kārtas zaudēti punkti un jau 35:38. Strēlnieka tālmetiens gan ļāva puslaiku noslēgt līdzsvarā – 38:38.

Otrā puslaika sākums kurzemniekiem padevās ne pārāk sekmīgs – četri zaudēti punkti pēc kārtas. Pakāpeniski gan mājinieki pārņēma iniciatīvu, turklāt kādā no epizodēm pēc Kuzminska skaisti bloķēta metiena (tur gan arī tika fiksēts triju sekunžu pārkāpums) nervi neizturēja viesu leģionāram Gerisonam, kurš par to saņēma tehnisko piezīmi. Strēlnieks realizēja abus soda metienus, kas ļāva "Ventspilij" panākt +5 – 51:46. Trešo ceturtdaļu "Ventspils" noslēdza ar 59:56.

Gulbja tālmetiens noslēdzošā ceturkšņa otrajā minūtē ļāva ventspilniekiem sasniegt sešu punktu pārsvaru – 62:56. Diemžēl tam sekoja vairāki neprecīzi metieni pēc kārtas, kamēr viesi meta iekšā un pēc Zavadska pusāķa rezultāts atkal kļuva neizšķirts - 64:64 piecas minūtes līdz ceturtās ceturtdaļas beigām. Izšķirošajos brīžos gan ventspilnieki prata saņemties, nospēlēt pārdomāti aizsardzībā un arī uzbrukumā veiksme bija mājinieku pusē - Andersons iemeta trīspunktu metienu, no tuvās distances precīzi bija Kuzminsks un Strēlnieks, tādejādi "Ventspils" panāca lielāko pārsvaru spēlē - 73:66. Atlikušajā laikā tas vēl vairāk tika palielināts un izcīnīts panākums ar 79:70.

Ventspilniekiem tā bija trešā uzvara četrās spēlēs, kas ļauj nostabilizēties B grupas līderpozīcijās. Divas uzvaras ir Haifas "Maccabi", tiesa Izraēlas komanda ir aizvadījusi par vienu spēli mazāk. Nākamo spēli "Ventspils" aizvadīs 14. decembrī, kad viesos tiksies pret Frankfurtes "Deutsche Bank Skyliners", kas savā laukumā tika zaudēts ar 62:64. Laiks revanšam!

FIBA Izaicinājuma kauss, B grupa

Ventspils - Khimik 79:70 (21:19, 17:19, 21:18, 20:14)
Ventspils: Andersons 19, Kuzminsks 18+6AB, J. Strēlnieks 16, Gulbis 8, Bankevics 7, Bērziņš 3, Meisons 2+7AB, Buškevics 2, Blaus 2, Vairogs 2, A, Strēlnieks 0+6AB.


, 2010-12-08 21:20, pirms 14 gadiem
jaaa, malachi, skatitaju gan bija krietni vairak neka uz VEF speli
, 2010-12-08 21:20, pirms 14 gadiem
Ventiņi malači. Ļoti atzīstama spēle aizsardzībā.
Strēlnieks atkal līmenī, pat Miledžs nestāv mūsu Jankam klāt.
, 2010-12-08 21:20, pirms 14 gadiem
Patika Khimik treneris Fekin ēshole
, 2010-12-08 21:21, pirms 14 gadiem
Ļoti līdzīgi, bet prieks, ka arī mājās iekš turnīra tagad tikts pie uzvarām.

p.s no Miledža ventiņiem neizdodas tikt vaļā
, 2010-12-08 21:22, pirms 14 gadiem
Pa glīto! Vēl tikai VEFs jāuzvar un es būšu apmierināts.
, 2010-12-08 21:22, pirms 14 gadiem
Aizraujoša spēle
, 2010-12-08 21:22, pirms 14 gadiem
Līdzīgā spēlē uzvarēja labākais! Prieks!
, 2010-12-08 21:23, pirms 14 gadiem
esi reāls - uz VEF bija vairāk skatītāju.. bet nu maz maz skatītāji - cerams 2dien uz VEF būs vairāk 6dien Vpils pret VEF - jāmauc skatīties
, 2010-12-08 21:23, pirms 14 gadiem
zidlers rakstīja: jaaa, malachi, skatitaju gan bija krietni vairak neka uz VEF speli
Pret VEF Juniors tu domāji, jo pret VEF būs vēl vairāk!
, 2010-12-08 21:24, pirms 14 gadiem
Kuzmiskam laba spēle,amerikāņi arī patika. Buskevics tāds biski nevarīgs izsktījās,cerams vēl iespēlēsies. Tā turpināt
, 2010-12-08 21:24, pirms 14 gadiem
Kā teica pēcspēles intervijā :"Igra šla očko v očko..."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 21:27, pirms 14 gadiem
laba spele ta turpinat labi.
, 2010-12-08 21:27, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Millage vairs nerāda to spēli ko agrāk, pilnīgi neinteresanti bija viņu vērot.
Jāpiekrīt ASK laikā ļoti daudz nācies redzēt viņu darbībā. Bet šodien vienkārši uz Jāņa fona nobālēja
, 2010-12-08 21:28, pirms 14 gadiem
Nebiju redzejis Vpils speles kadu laiku, bet izskatas krietni labaki par vefu. uz tadu speli butu verts aiziet!
, 2010-12-08 21:31, pirms 14 gadiem
Jaunskungs rakstīja: Nebiju redzejis Vpils speles kadu laiku, bet izskatas krietni labaki par vefu. uz tadu speli butu verts aiziet!
nu, ne velti BKV shii ir jau 3sha uzvara eirokausos, kamer VEFs vakar vienu izmociija..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 21:37, pirms 14 gadiem
malachi BKV priecee Andersons, Strelnieks un Kuzminsks
, 2010-12-08 21:38, pirms 14 gadiem
laba speele muusejo izpildijumaa galotne mums baigi labaa bija
GO BKV!
, 2010-12-08 21:40, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: nu, ne velti BKV shii ir jau 3sha uzvara eirokausos, kamer VEFs vakar vienu izmociija..
ja tu tiešām māki salīdzināt turnīrus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 21:42, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Nu b*e salīdzināji Cajasol un Khimki, Cajasol tos himkus aprītu bez sāls.
neteicu neko konkreeti. bet vispar, par piemeru var njemt tos pashus Maccabi, kurus BKv uzvilka , tiem ir 8 labi amerikaanju viesspeletaji, un tadas komandas shaja turnira ir liela dalja, kuras ir ULEB kausa liimenja komandas, tadas kaa BKV.
nezinu, kapec Khimik ir vaaja komanda tavaa izpratnee?
, 2010-12-08 21:43, pirms 14 gadiem
GoldBuck rakstīja: ja tu tiešām māki salīdzināt turnīrus
shie turniri ir +- vienaadi. atsevishkas komandas tikai kriit araa no kopeejaa skata.
, 2010-12-08 21:45, pirms 14 gadiem
Cajasol ir stiprāka, bet Nymburga un Izraēlas klubs ir apmēram tas pats.
Bet VEF ir problēmas ar to, ka dēļ šitās fiziskās slodzes tagad puse ir notraumēta. Protams sezonas beigās jau rezultāts neizpaliks, bet sākums ir švaks
bubba rakstīja: neteicu neko konkreeti. bet vispar, par piemeru var njemt tos pashus Maccabi, kurus BKv uzvilka , tiem ir 8 labi amerikaanju viesspeletaji, un tadas komandas shaja turnira ir liela dalja, kuras ir ULEB kausa liimenja komandas, tadas kaa BKV.
nezinu, kapec Khimik ir vaaja komanda tavaa izpratnee?
, 2010-12-08 21:46, pirms 14 gadiem
super esam liideri grupaa
gaidaam 6dienu, kad Ventspils Vefeli samals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 21:47, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: shie turniri ir +- vienaadi. atsevishkas komandas tikai kriit araa no kopeejaa skata.
piekriitu !
, 2010-12-08 21:49, pirms 14 gadiem
Spele skataama, aatra un dinamiska. Ventspils uzvareeja ar raksturu, tiesi tapat kaa to vakar izdariija VEF!
prieks bija skatiities!
, 2010-12-08 21:53, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ventiņi malači. Ļoti atzīstama spēle aizsardzībā.
Strēlnieks atkal līmenī, pat Miledžs nestāv mūsu Jankam klāt.
Jā jā tas ka Milidžš sapinās savā driblā pēdējā minūtē nenozīmē ka Strēlnieks ir labāks par viņu
, 2010-12-08 21:58, pirms 14 gadiem
Vēl joprojām vairāk velk uz sētas komandas līmeni.Vācijā nav cerību,bet ebreji visdrīzāk revanšēsies,ar 3-3 būs grūti kvalificēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:04, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: cmoon veci , khimik ir pēdējā vietā ukrainas čempī, kas ir ukrainas čempis ? līdzīgs kā lbl. Maccab HAIFAS pēdējā vietā izraēlas čempionātā vismaz pirms nedēļas vēl bija.
Skyliners ? kas tie vispār ? vācijas līga ? vācijas līgu varētu salīdzināt ar lietuvas līgu, kurā ir viens divi izteikti līderi un pārējie outsaideri. viens klubs kas spēlē eirolīgā- Bamberg.

uleb kauss jautājumus neprasa- BEsiktas - aiversons.
VEF grupa vien - HApoel - Solomons NBA veterāns, Celticos cik sezonas nospēlējis.
Čehu nymburg, tie paši, kuri Ventspili pagājušajā uleb kausā abās spēlēs pa 20 + punktiem sagrāva. spēlē adrijas līgā, kas ir top eiropas līga, kurā spēlē vairākas eirolīgas komandas.
Cajasol ? pēdējā spēlē ar +20 sagrāva eirolīgas komandu, spānijas ACB čempioni Vitorijas Caja Laboral, pirms tam ar nosaukumu Vitorijas Tua ceramica.
es domāju , ka jau pietiks.
Un ko tu ar to gribeeji pateikt,ka nespeej priecaaties pa LV klubu uzvaraam Eiropas kausaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:11, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Par to ka jūs nespējat samierināties ar to ka VEFs ir daudz spēcīgāks.
?? Ventspilij ir 8 chempiona tituli, kamer shim VEFam nav neviens Ventspils katru gadu spele shajos kausos atzistami. pagajushogad Benneton uzveica Eiroligas kval. ko tu tur murgo? VEF lidz BKV sasniegumiem vel ir 5 gadi vajadzigi kaa minimums
"VEF specigaks"

P.S VEF sho 'fantastisko' ULEB kausa limeni nemaz nevar pavilkt.
, 2010-12-08 22:11, pirms 14 gadiem
Nu bāc! Kas ar jums latvieši ir?!?!?!?!?Izārstējaties taču vienreiz!!! Ka tik noriet un iekost kājā... fui, suņi! Būtu labāk apsveikuši ventiņus un priecātos par panākumu! Turās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:12, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Nu b*e salīdzināji Cajasol un Khimki, Cajasol tos himkus aprītu bez sāls.
Saliidzinaasi bkv un vef budzhetus un tad vareesi puksteet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:13, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Par to ka jūs nespējat samierināties ar to ka VEFs ir daudz spēcīgāks.
Nedomāju gan ! Pēc kā Tu to spried? Argumenti? Diemžēl, laikam, Tev skauž, ka Ventspilij ir 3 uzvaras, ja salīdzina ar Vef, kas spēlē pieļauj entās kļūdas un ņem 3ās šķiras amerikāņus
, 2010-12-08 22:14, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Jā nu kā to var VEFs dabūt gatavu ja dibināts trīs gadus atpakaļ????
Ar galvu domā ????
ko tad tu saki, ka VEF ir specigaks? ja uz sezonas sakumu taa likaas, tad shobriid svara kausi, nenoliedzami ir par labu BKV, pieljauju, ka daudzi man shajaa bridi piekristu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:15, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: nu, ne velti BKV shii ir jau 3sha uzvara eirokausos, kamer VEFs vakar vienu izmociija..
es kā tīrākais VEF fans arī piekrītu, ka šogad Ventspils spēlē stabilāk!
, 2010-12-08 22:17, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: es nepriecājos ? loģiski, ka priecājos, bet dēļ tādiem eksemplāriem kā BUBBA un skofilds vienkārši rodas kkāds riebums pret to visu.
kaut kāds bubba iesāk sviestu, ka fiba kauss nemaz nav 3. pēc spēka eiropā, bet kaut kā šo komandu vietas tabulās, un panākumi utt, liecina kko citu. uz tādiem komentārim vienkārši nevar neatbildēt.
tak reali vienalga. saproti, ja prieksh VEF Uleb kauss ir kkas vienreizeejs, tad taa ir cita runa. saprastu speeleetu Eiroliiga, tad varetu te kko blatot, nevis ULEB kausaa mociities...
, 2010-12-08 22:18, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: lūdzu salīdzini.
Vef jau sola ka atklaas budzetu un bkv arii tad vareesi saliidzinaat patys
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:21, pirms 14 gadiem
edgaritto rakstīja: Saliidzinaasi bkv un vef budzhetus un tad vareesi puksteet
Es ar gribeetu zinaat bkv un vef budzhetus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:22, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Lieliski vēl viena uzvara garantēs izkļūšanu no grupas!!
Negribu apbēdināt,bet tās visdrīzāk nebūs.
, 2010-12-08 22:23, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: nu tad never muti vaļā kamēr neko nezini.
Piekritu resnais putns
, 2010-12-08 22:23, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Vefam pie 1,5milj eiro, bkv ap 2milj
Muļķības, pats izdomāji?
, 2010-12-08 22:24, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Vefam pie 1,5milj eiro, bkv ap 2milj
No kurienes tu to izraavi?
, 2010-12-08 22:28, pirms 14 gadiem
bkv nevar but lielaks budzets nekaa vefam. pat vienadi nee. domaaju, ka bkv ir aptuveni pa 500k mazaks budzets, kas ari ir logjiski, njemot veram to, ka pagajushosezon tikai 3shaa vieta LBL.
, 2010-12-08 22:29, pirms 14 gadiem
Ko juus peraties?? :d pasieshaties liidz 6dienai, un tad jau redzeesim kuru komanda buus labaaka!! peace
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:34, pirms 14 gadiem
Malači
, 2010-12-08 22:35, pirms 14 gadiem
sidna rakstīja: Ko juus peraties?? :d pasieshaties liidz 6dienai, un tad jau redzeesim kuru komanda buus labaaka!! peace
Tiekamies Ventspili
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:37, pirms 14 gadiem
GoldBuck rakstīja: ja tu tiešām māki salīdzināt turnīrus
Nez vai tad skatījies, bet pāris gadus atpakaļ BKV sekmīgi spēlēja tai pašā Uleb kausā kur tagad VEF, un veiksmīgākajos gados bija 8finālos. Tā kā par turnīru salīdzināšanu nez vai vajag te runāt!
, 2010-12-08 22:39, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: cik es esmu kkur dzirdējis, bet tas ir tā , ticamība uz 25 %, ka vefa budzets ir ap 2,5 miljoni,- nezinu, kas ls, $, vai eiro. tam ir liela nozīme.

Ventspilij pieljauju , ka kādi 500 tk mazāk..

Bet principā ir tā, ka vienīgais, ko uz šīs summas starpības vefs iegūst ir Janičenoks, kas ir gandrīz uz pusi dārgāks kā otrs dārgākais vef spēlētājs- Valters. Cik vasarā teica intervijā, tad uz 13 tūkstošiem mēnesī saņem Janičenoks. Bet jāņem vērā, ka VEFam ir jāīrē arēna, kura būtība tomēr nes zaudējumus vefam, nekā kkādu labumu, bet ULEB un WTB noteikumi loģiski, ka prasa spēlēt šādā zālē.
Janičenoks arī būtu tādas naudas vērts, bet par Sandi Valteru šai gadā es nezinu gan, ja šamais patiesi ir otrs apmaksātākais klubā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 23:46, pirms 14 gadiem
srajo rakstīja: es kā tīrākais VEF fans arī piekrītu, ka šogad Ventspils spēlē stabilāk!
piekritīšu, bet citējot mūsu draugu NIPEM, kausu dala pavasarī, bet tad VEF bus sasniedzis briedumu, VEF garie ir nedaudz labāki un ārējā līnija arī tomēr ir vairāk sniperu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 23:58, pirms 14 gadiem
Vislabakie!
, 2010-12-09 00:03, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Par to ka jūs nespējat samierināties ar to ka VEFs ir daudz spēcīgāks.
nu pagaidam VEF smagi atpaliek no ventspil speeles zinjaa.... lai gan esmu VEF piekriteejs, taccu tas ir jaatdziist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-09 00:36, pirms 14 gadiem
sodien speciaali braucu uz ventspili, lai veerotu klaatienee miledza speeli. lai vai kaa, bet miledzs joprojaam ir liimenii. nebija sodien tik pamanaams kaa ASK laikos, bet tomeer vienu alley-up ielika

izskatījās ka spēlē bez lielas degsmes un motivācijas, izskatījās noguris, bet vai sliktāks par strēlnieku? protams nē. miledzam joprojām ir loti labs dribls un laukuma redzējums, šodien neiekrita vairāki brīvi metieni, bet kopumā maču aizvadīja labi, brīžiem demonstrējot ļoti labu individuaalo meistarību - labi garāmgājieni, labas atspeles partneriem

katraa zinjaa labs treshdienas celjojums uz ventspili, lai keertisam veicas arii turpmaak
, 2010-12-09 01:01, pirms 14 gadiem
Vismaz viena komanda Eiropā Latvijai netaisa kaunu.Prieks par ventiņiem.
, 2010-12-09 04:46, pirms 14 gadiem
BKV spēle turnīra kurš nav tik spēcīgs tas jau protams. bet nevar salīdzināt BKV 09/10 sezonas sastāvu ar 10/11 Šogad protams ka sastāvs ir labāks un tāpēc arī domāju ja BKV spēlētu ULEB kausā tad viņi izcīnītu uzvaras. Un btw 6diena neko neparādīs. ta ir tikai 1 spēle. LBL PO arī redzēsim kas ir kas GO BKV...
, 2010-12-09 08:27, pirms 14 gadiem
kads te ieminejas par kausu limeniem protams tur kur spele VEF tas ir augstas ... bet nevajag noniecinat sis uzvaras .... jaatdzist ka KHIMKI - ukrainas liga stabili ienem pedejo vietu , ka ari Maccabi Haifa sava liga ari ir tikai pirmspedejie , vienīgi Skylainers ir 2 vieta vacija
, 2010-12-09 11:04, pirms 14 gadiem
Ventinjiem buus janosedz janichenoks , ja grib vefu uzvareet , ja tas saaks bombardeet ventinjiem nav varianti!
, 2010-12-09 11:10, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: cik es esmu kkur dzirdējis, bet tas ir tā , ticamība uz 25 %, ka vefa budzets ir ap 2,5 miljoni,- nezinu, kas ls, $, vai eiro. tam ir liela nozīme.

Ventspilij pieljauju , ka kādi 500 tk mazāk..

Bet principā ir tā, ka vienīgais, ko uz šīs summas starpības vefs iegūst ir Janičenoks, kas ir gandrīz uz pusi dārgāks kā otrs dārgākais vef spēlētājs- Valters. Cik vasarā teica intervijā, tad uz 13 tūkstošiem mēnesī saņem Janičenoks. Bet jāņem vērā, ka VEFam ir jāīrē arēna, kura būtība tomēr nes zaudējumus vefam, nekā kkādu labumu, bet ULEB un WTB noteikumi loģiski, ka prasa spēlēt šādā zālē.
Janichenoks ar uzviju arii atpelna savu attalgojumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-09 16:49, pirms 14 gadiem
Brand87 rakstīja: Millage vairs nerāda to spēli ko agrāk, pilnīgi neinteresanti bija viņu vērot.
vai tad vins ko iipashu bija raadiijis?? nu danki jaa, to vins var, bet principaa ar to arii vinja arsenaals beidzas, veel jau kaadreiz bija superiigie divi solji pa labi un metiens no pustaalaas. triinis vinjam ir sliktaaks par videejo aritmeetisko.

ventinji malaci, ka uzvareeja, jaasaka, ka uzvara nenaaca viegli. Blausam baigi gruuti gaaja ar begica segshanu.
, 2010-12-09 16:55, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu, kas skaitās stabilāk, jā VEFs daudz kļūdās, bet pret ko ? kļūdās pret komandām, kam ir neskaitāmi tituli, kas ir top eiropas, pat eirolīgas komandas.
Savā ciemā jeb BBL VEFs ir neapturams.
Kā var kko sākt salīdzināt, ka Ventspils ir 3 uzvara eiropā kamēr vefam viena ? kas tad tie visi ir mudaki, kas izdomāja, ka fiba ir 3. spēcīgākais turnīrs ? Varbūt arī ventspils spēlētu normāli Uleb kausā, bet VEFs atgādinu ir izveidots pilnīgi no jauna, kamēr ventspilij kodols jau ir sen.
nu ko tu vari muldeet. nu kuras tad ir taas superiigaas komadnas, ar kuraam vefs speelee? un ko tad vinji ir uzvareejushi?
varbuut atcereesimies speeles ar lauvaam un turiibu???? vienkaarshi nevienam normaalam cilveekam nevar patikt taada basketbola speele, kaadu raada vefs. ventspils ulebaa speeleeja kaadus gadus 10 laikam peec kaartas un vienmeer izgaaja no grupas. vefs nekad to neizdariis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-09 18:40, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: neteicu neko konkreeti. bet vispar, par piemeru var njemt tos pashus Maccabi, kurus BKv uzvilka , tiem ir 8 labi amerikaanju viesspeletaji, un tadas komandas shaja turnira ir liela dalja, kuras ir ULEB kausa liimenja komandas, tadas kaa BKV.
nezinu, kapec Khimik ir vaaja komanda tavaa izpratnee?
tīri tā salīdzinot Hapoel izraēlā ir trešie, kamēr Maccabi pēdējie - 10.
takā kaut kāda atšķirība tajos līmeņos tomēr ir
, 2010-12-09 18:44, pirms 14 gadiem
Lote rakstīja: Nu bāc! Kas ar jums latvieši ir?!?!?!?!?Izārstējaties taču vienreiz!!! Ka tik noriet un iekost kājā... fui, suņi! Būtu labāk apsveikuši ventiņus un priecātos par panākumu! Turās!!!
lieta tāda, ka tas nav iespējams, jo šādos komentāros nekad neparādīsies vienkārša spēles izvērtēšana vai kaut vai uzslava, bet kaut kā salīdzināšana vai celšana čempionu godā, kas proams nepatīk citiem, kas dod pretī un tā tas viss aiziet
, 2010-12-09 18:53, pirms 14 gadiem
bet apsveicu ventspili ar uzvaru, skatoties spēli neviļus atmiņā brīžiem nāca vecā labā Ventspils, kurai pa zobam bija jebkurš pretinieks
, 2010-12-09 21:21, pirms 14 gadiem
funkyz rakstīja: tīri tā salīdzinot Hapoel izraēlā ir trešie, kamēr Maccabi pēdējie - 10.
takā kaut kāda atšķirība tajos līmeņos tomēr ir
bet vefs no hapoela naturaali ierija, bez variantiem. kada sakraa tu man te liimeni piemini kkadu? acmiredzami VEF uleb kauss ir par augstu limenis. BKV katru gadu (iznjemot pagajusho, kad komanda bija tikai zalji gurkji) izgaja no grupas.