Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3
Autors: Pēteris Neimanis

VEF pārliecinoši aptur "Ventspils" uzvaru gājienu LBL

VEF pārliecinoši aptur "Ventspils" uzvaru gājienu LBL
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

LBL čempionātā uzvaru sērija pārtrūkusi čempionāta līderiem BK "Ventspils" basketbolistiem, kas Rīgā nespēja atrast pretargumentus "VEF" komandas spēlei, piedzīvojot zaudējumu 65:93, kas komandai bija pirmā neveiksme pēc 12 panākumiem.

Ventspilniekim šajā mačā bija jāiztiek bez Sanda Buškvica un Akseļa Vairoga, bet izsaukumu uz lielo komandu atkal bija izpelnījies 17 gadus vecais saspēles vadītājs Dāvis Čoders. Rīdzinieki pirmo reizi šajā sezonā LBL čempionāta spēlei pieteica maksimāli labāko komandas sastāvu, leģionāru vietas atvēlot Artjomam Parahovskim, Bijanam Bakičam un Trevonam Hjūzam, bet mačam nepiesakot Ivanu Neļubovu un savainojumu guvušo Taileru Keinu.

Starta piecinieki:
VEF: Hjūzs, Janičenoks, Jahovičs, Bērziņš, Parahovkis
Ventspils: J.Strēlnieks, Efedžuku, Andersons, Bērziņš, Kuzminsks

Jau no pirmajām minūtēm ļoti agresīvi aizsardzībā darbojās laukuma saimnieki, traucējot viesiem sākt uzbrukumus jau viņu laukuma pusē. Tas gan atmaksājās ar palielu skaitu piezīmēm, toties uz tablo skats bija vefiešiem pat ļoti patīkams - ceturtdaļas vidū jau 13:4 "VEF" labā un Aļģirds Brazis pieprasīja minūtes pārtraukumu.

Situācija laukumā pēc tā būtiski gan nemainījās. Ventspilniekiem nekā neizdevās atrast ceļus uz sāncenšu grozu, kamēr Rīgas kluba spēlētāji viesu laukuma pusē varēja izspēlēties pēc sirds patikas. Punkti tika gūti visdažādākajos veidos un "VEF" pārsvars strauji auga, vienu brīdi sasniedzot pat 19 punktus – 24:5.

Ceturtdaļas pēdējā minūtē laukuma saimnieki sasniedza jaunu ātri viena rekordu 28:8. bet līdz īsajam pārtraukuma BK "Ventspils" spēja nomest vien divus punktus. Ja kurzemnieki vēlējās parūpēties par intrigu šajā mačā, steidzīgi vajadzēja sākt kārtīgi cīnīties abos laukuma galos.

Otrā ceturtdaļa sākās ar Jāņa Strēlnieka tālmetienu, taču tas nekļuva par starta šāvienu ventspilnieku atmodai, un drīz vien komandai bija jāpulcējas uz vēl vienu minūtes pārtraukumu. Pēc Porahovska trieciena no augšas "VEF" komandai atkal 19 punktu pārsvars, taču pārsvars turpināja augt arī pēc pārtraukuma. Kamēr Brazis mēģināja meklēt spēlētājus, kuri vēlas un kuriem arī sanāk, Nikolajs Mazurs varēja sūtīt laukumā jebkuru un jebkuram arī sanāca.

Ventspilnieki laukumā bija daudz smagnējāki, kas pašiem arī sagādāja problēmas gan apspēlēt sāncenšus, gan viņus apturēt savā groza tuvumā. Interesanti, ka neskatoties uz arvien iespaidīgāko mājinieku pārsvaru, "karstāk" pārtraukumos gāja tieši uz rīdzinieku soliņa. Mazuram nepavisam negribējās pieļaut, ka viņa padotie izsēj, šķietami tik viegli nākušo pārsvaru. Savukārt Brazim acīmredzot bija skaidrs, ka pa Eiropu izmalušies spēlētāji nespēj īsti saņemties vēl vienai nopietnai cīņai. Sevišķi, ja turnīra tabula to ne īpaši prasa.

Protams, gribējās cerēt, ka vismaz kaut kādu intrigu pirmajā LBL spēlē, kuru šajā sezonā tiešraidē rāda valsts televīzija, kurzemnieki tomēr spēs sagādāt. Pirmajā puslaikā nenoliedzami pārāki bija mājinieki – 59:30.

Tomēr ne ventspilniekiem sanāca, ne "VEF" ļāva. Trešajā spēles nogrieznī laukuma saimnieki gandrīz ar katru uzbrukumu laboja savu plusu rekordu, viesu cerības uz pozitīvu iznākumu arvien vairāk pietuvinot nullei. Kurzemniekiem ar nelielu pārsvaru izdevās uzvarēt vienīgi pēdējā ceturtdaļā, kad mača intriga jau sen bija izplēnējusi. Galu galā rīdziniekiem pārliecinoša uzvara 93:65. BK "Ventspils" tas bija otrais zaudējums 14 mačos un pirmais pēc 12 panākumu sērijas, bet "VEF" tika pie 11. uzvaras 16 spēlēs.

LBL 1. divīzija, 3. februāris

VEF – Ventspils 93:65 (28:10, 31:20, 28:24, 17:21)
VEF: Janičenoks 20, Hjūzs 13, Parahovskis 12, Bērziņš 9, Valters 9, Šeļakovs 8, Jahovičs 7, Bakičs 5, Laksa 5, Bertāns 3, Gulbis 2
Ventspils: J.Strēlnieks 13, Bankevics 9, Gulbis 9, Efedžuku 9, Bērziņš 8, Kuzminsks 6, Blaus 5, A.Strēlnieks 4, Andersons 2


, 2011-02-03 21:21, pirms 15 gadiem
Pēcspēles intervija: Janičenoks: cāļus skaita pavasarī
Rutulis apvainosies, kad nezin, ka rudenī skaita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:22, pirms 15 gadiem
varēja redzēt ka ventspils ir ritīg pārguruši
Slēpts komentārs: Baxter19
, 2011-02-03 21:23, pirms 15 gadiem
Patika Janičenoka koments: "Latvijā ir viens interesants biznesmenis..."
Vefs, malači, bet nu Medisu varēja laukumā uzlaist.
, 2011-02-03 21:23, pirms 15 gadiem
2. puslaiks peec 1. puslaika ugunoshanas gan bija taads pasvaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:23, pirms 15 gadiem
izģērba kā dēlus!

Janičenokam cepuri nost, par Zonni labi izteicās!
, 2011-02-03 21:24, pirms 15 gadiem
vairāk nekā nožēlojams sniegums visas BKV komandas izpildījumā. Tā profesionāļi nedrīkst spēlēt, garie pārbraucieni un daudzās spēles nav attaisnojums.
Šīs spēles protokolu derētu bkv mājās pie sienas pielikt.
.....
Par Brazi, nu nez kāpēc visi grib lai viņš atstāj komandu?
Jau cik ilgi ir runas par to, un diezvai tas palīdz uzlabot sniegumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kurzemes Patriots
, 2011-02-03 21:24, pirms 15 gadiem
Šodien VEFs piesmēja Ventspili.
, 2011-02-03 21:24, pirms 15 gadiem
Bedigi, brazis brauc majas.
, 2011-02-03 21:25, pirms 15 gadiem
seniori šoreiz pārāki bija,
, 2011-02-03 21:25, pirms 15 gadiem
Ja godīgi man kā Ventspils fanam šodien bija kauns skatīties Ventspilnieku spēli....
Slēpts komentārs: James.Karalis James
, 2011-02-03 21:25, pirms 15 gadiem
Kāds no SC komentētājiem teica "Vef ir nobijies no Ventiņiem...Kāda iespēja?! Patika Janičenoka pēcspēles intervijā teiktais,ielāgojiet vienreiz to.
, 2011-02-03 21:25, pirms 15 gadiem
Viss skaidrs!
, 2011-02-03 21:25, pirms 15 gadiem
Brand87 rakstīja: Tu esi haļava.
Kro*li
Nu ja, ka tu esi haļava, bļ*
, 2011-02-03 21:26, pirms 15 gadiem
var jau teikt ka BKV pagurusi utt...bet paskatoties pedejas 2 speles(neskaitot so)ir zaudets pedejas sekundes,pateicoties sev un ne tiem stiprakiem pretiniekiem.Domaju ka tur jau kaut kur ir problema ieksiene.Pietam groziet kaa gribiet-vai kads var pateikt kura komanda vel tik agresivi sogad pret BKV spelejusi?man gruti atcereties...pielauju ka fiziski BKV nav nemaz gatavi sadai aizsardzibai gandriz 40 min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:28, pirms 15 gadiem
Pilnīgi slikti paliek lasot komentārus, kā mazi bērni strīdas.
Pienāks pavasaris kā jau janičenos teica tad redzēsim, ja BKV un Vef būs finālā tad fināls būs fantastisks :shocked:
, 2011-02-03 21:28, pirms 15 gadiem
Nu tā, nu redzams uz ko spējīgi ventiņi, un kādēļ ir zaudējumi amatieru klubiem. Aivaram pārdomas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:29, pirms 15 gadiem
Naks jauni zagi,sitas aizmirsisìes
, 2011-02-03 21:29, pirms 15 gadiem
šodien sandriņai sēras
LV superklubs bkv vnk nekādi toties mazie vef juniori gan tādi žiperīgi un precīzi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:30, pirms 15 gadiem
Sviks rakstīja: Pilnīgi slikti paliek lasot komentārus, kā mazi bērni strīdas.
Pienāks pavasaris kā jau janičenos teica un tad redzēsim, ja BKV un Vef būs finālā tad fināls būs fantastisks :shocked:
ja protams neko neizjuaks traumas utt+BKV pieliks fiziski citadi neko fantastisku nesagaidisim pietam VEF var vel ielikt Keinu kurs loti labi darbojas gan aizsardzibaa gan ir fizsiksi specigs.Domajams BKV lidz pavasarim ir mega daudz darba jaiegulda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:31, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: prognozes par Brazi?
Es teiktu, ka Bagijs jau ir Ventspilī nākamnedēļ
, 2011-02-03 21:31, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Lūk jums! Redzējāt kādā līmenī spēlēja VEF līdz šim. Kliedzāt, ka visiem zaud, bet paskataties, kur jūs paši esat, kad nonākat pret viņiem. Domājat par sevi.

Nekas nemainīsies arī nākamājās spēlēs, VEF pāries pāri bez jebkādas šaubu ēnas. Varat likt vai nelikt tos mīnusus, bet tā būs.
pariet neparies bet finals bus labs jo tomer ventiniem lidz pavasarim ir laiks savest komandu kartiba, pedejas speles vini izskatas ne kadi
es nezinu kas teica bet bankevics spej ugonot tikai tad kad komanda parliecinosi uzvar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:31, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: prognozes par Brazi?
nedomaju ka taa bija sakritiba ka visi lielie kungi bija sodien ieradusies.Pedejas speles liek diezgan loti pardomat kas un kaa
, 2011-02-03 21:32, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Naks jauni zagi,sitas aizmirsisìes
Pareizi meitēn, vēl jau jāspēlē atbildes spēles mājās eirokausos.
, 2011-02-03 21:32, pirms 15 gadiem
Laikam varam apsveikt LV izlases treneri Aināru Bagatski ar darba vietu arī klubā
, 2011-02-03 21:32, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Lūk jums! Redzējāt kādā līmenī spēlēja VEF līdz šim. Kliedzāt, ka visiem zaud, bet paskataties, kur jūs paši esat, kad nonākat pret viņiem. Domājat par sevi.

Nekas nemainīsies arī nākamājās spēlēs, VEF pāries pāri bez jebkādas šaubu ēnas. Varat likt vai nelikt tos mīnusus, bet tā būs.
ko tu te dir**,

Bet man naak smiekli ka Briedis ar saviem 13 gadiigiem faneliem tur blaustaas pa zaali takaa taadi pamulki, tik pretiigi skaneeja pa tv, kautkaads atbalss vel
, 2011-02-03 21:32, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: ja protams neko neizjuaks traumas utt+BKV pieliks fiziski citadi neko fantastisku nesagaidisim pietam VEF var vel ielikt Keinu kurs loti labi darbojas gan aizsardzibaa gan ir fizsiksi specigs.Domajams BKV lidz pavasarim ir mega daudz darba jaiegulda
ik ipasi garais gals, ja vef spiedis tik uz apkaksu un pa retai no talienes izaus bus smagi viniem
, 2011-02-03 21:32, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: nedomaju ka taa bija sakritiba ka visi lielie kungi bija sodien ieradusies.Pedejas speles liek diezgan loti pardomat kas un kaa
Vispār jau lielie kungi diezgan bieži brauc uz Rīgu skatīties basketu. Daduzreiz manīti
, 2011-02-03 21:32, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Lūk jums! Redzējāt kādā līmenī spēlēja VEF līdz šim. Kliedzāt, ka visiem zaud, bet paskataties, kur jūs paši esat, kad nonākat pret viņiem. Domājat par sevi.

Nekas nemainīsies arī nākamājās spēlēs, VEF pāries pāri bez jebkādas šaubu ēnas. Varat likt vai nelikt tos mīnusus, bet tā būs.
redzējām kā VEFs gāja visiem pāri, kad zaudēja Baronam un pat bija iedzinējos ar -24. Nebūtu bijusi šī traģīskā ventspils spēle, VEF zaudētu arī ventiņiem. juniori, ibio. Neviena paša juniora šodien laukumā nebija. Smieklīgi.
, 2011-02-03 21:33, pirms 15 gadiem
HitMix* rakstīja: ko tu te dir**,

Bet man naak smiekli ka Briedis ar saviem 13 gadiigiem faneliem tur blaustaas pa zaali takaa taadi pamulki, tik pretiigi skaneeja pa tv, kautkaads atbalss vel
Man nāk smiekli par BKV spēli, iesaku ekspert pievērs vairāk uzmanību laukumam, nevis tribīnēm
, 2011-02-03 21:33, pirms 15 gadiem
HitMix* rakstīja: ko tu te dir**,

Bet man naak smiekli ka Briedis ar saviem 13 gadiigiem faneliem tur blaustaas pa zaali takaa taadi pamulki, tik pretiigi skaneeja pa tv, kautkaads atbalss vel
a, ventiņiem vispār tādi nav. kaut 9gadīgi, bet komandai ir fani.
, 2011-02-03 21:34, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: redzējām kā VEFs gāja visiem pāri, kad zaudēja Baronam un pat bija iedzinējos ar -24. Nebūtu bijusi šī traģīskā ventspils spēle, VEF zaudētu arī ventiņiem. juniori, ibio. Neviena paša juniora šodien laukumā nebija. Smieklīgi.
gaidi savu speli tad varesi komentet
, 2011-02-03 21:34, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu tā, nu redzams uz ko spējīgi ventiņi, un kādēļ ir zaudējumi amatieru klubiem. Aivaram pārdomas...
Par to vai tas ir viss ko viņi ir spējīgi es domāju tu izsakies diezgan ambiciozi, Nu vai Vef ir amatieru klubs es ar šaubos.
, 2011-02-03 21:34, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: gaidi savu speli tad varesi komentet
, 2011-02-03 21:34, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: redzējām kā VEFs gāja visiem pāri, kad zaudēja Baronam un pat bija iedzinējos ar -24. Nebūtu bijusi šī traģīskā ventspils spēle, VEF zaudētu arī ventiņiem. juniori, ibio. Neviena paša juniora šodien laukumā nebija. Smieklīgi.
uzvelc brilles tad redzēsi junioru gulbi,ļaksu
, 2011-02-03 21:34, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Man nāk smiekli par BKV spēli, iesaku ekspert pievērs vairāk uzmanību laukumam, nevis tribīnēm
neredzeeji ka ventspils vnk paargurushi speeleja. !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:35, pirms 15 gadiem
cobe rakstīja: uzvelc brilles tad redzēsi junioru gulbi,ļaksu
tad spēle jau bija beigusies, kad viņi iznāca laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:37, pirms 15 gadiem
tomer sapigi skatities ka dazi tusetaji apspele dazus LV izlases toposos kandidatus
, 2011-02-03 21:37, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tad spēle jau bija beigusies, kad viņi iznāca laukumā.
nē tad tu laikam ne to spēli skatijies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:38, pirms 15 gadiem
Lasot šo visu, saprotu, ka ventspilnieki visu laiku niķojās un raud, un negrib atzīt, ka VEF tomēr ir labākais klubs latvijā.
, 2011-02-03 21:38, pirms 15 gadiem
Brand87 rakstīja: Jakas LBL tuvojas playoffiem, ja neesi vakar dzimis, tu zinātu ka palēnām VEF Junioram pievienosies lielās komandas spēlētāji+ leģionāri.
Jā, es jau tagad redzu to nožēlojamo klubu, kas ir pārņēmis VEF juniors vietu. Vairs tāda VEF juniors vnk nepastāv. skumji, skumji.
, 2011-02-03 21:38, pirms 15 gadiem
pzc, juniori iznes Ventspils 1. komandu
, 2011-02-03 21:38, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: redzējām kā VEFs gāja visiem pāri, kad zaudēja Baronam un pat bija iedzinējos ar -24. Nebūtu bijusi šī traģīskā ventspils spēle, VEF zaudētu arī ventiņiem. juniori, ibio. Neviena paša juniora šodien laukumā nebija. Smieklīgi.
ko stulbam padarīsi! Vecāks paliec, bet gudrāks gan nē!
, 2011-02-03 21:38, pirms 15 gadiem
Nu pilnīgi neko nevarēja izdarīt ventiņi , malači VEF (flex)
, 2011-02-03 21:38, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu tak ķeries ķeries pie tā vienīgā salmiņa.

Šodien Juniors bija tikai nosaukums, un mēs redzējām VEF Rīga pret Ventiņiem.

BKV ir labāki par Junioriem, bet ne par VEF Riga.
BKV ir labāki gan par junioriem, gan par senioriem, gan par vef pensionāriem.
, 2011-02-03 21:38, pirms 15 gadiem
klaass rakstīja: Lasot šo visu, saprotu, ka ventspilnieki visu laiku niķojās un raud, un negrib atzīt, ka VEF tomēr ir labākais klubs latvijā.
neruna ta tulit vini tevi apedis dzivu
, 2011-02-03 21:39, pirms 15 gadiem
Sviks rakstīja: Par to vai tas ir viss ko viņi ir spējīgi es domāju tu izsakies diezgan ambiciozi, Nu vai Vef ir amatieru klubs es ar šaubos.
Tu mani nesaprati mazais draudziņ. VEF ir mēraukla, ka parādīja, ka iepriekšējie zāģi nebija negadījums, bet likumsakarība.
, 2011-02-03 21:39, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Jā, es jau tagad redzu to nožēlojamo klubu, kas ir pārņēmis VEF juniors vietu. Vairs tāda VEF juniors vnk nepastāv. skumji, skumji.
tapat ka barona jauniesu audzinasana
, 2011-02-03 21:40, pirms 15 gadiem
Juri$$$ rakstīja: ko stulbam padarīsi! Vecāks paliec, bet gudrāks gan nē!
neraudi, ask faneli, bet samierinies, ka esi pārmeties pie skumja kluba. Vasarā saka vienu, bet pēc pāris mēnešiem dara pavisam citu. Talantu labaratorija, Ļubļanas Olimpijas, Partizan kopija.. muahahaaa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:40, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Lūk jums! Redzējāt kādā līmenī spēlēja VEF līdz šim. Kliedzāt, ka visiem zaud, bet paskataties, kur jūs paši esat, kad nonākat pret viņiem. Domājat par sevi.

Nekas nemainīsies arī nākamājās spēlēs, VEF pāries pāri bez jebkādas šaubu ēnas. Varat likt vai nelikt tos mīnusus, bet tā būs.
Ko tu muldi vsp? neesmu baigais atbalstītājs vienai vai otrai komandai, bet padomā pats kāds BKV bija grafiks, un viņiem pie vienas vietas šitais zāģis, ne silts ne auksts, viss tiks izšķirts finālos, protams, ja abas komandas tur tiksies Saņemies, viena spēle daudz ko parādīja, protams
, 2011-02-03 21:40, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: tapat ka barona jauniesu audzinasana
tie spēlētāji, kas viņiem ir - tos arī audzina.
, 2011-02-03 21:41, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: tie spēlētāji, kas viņiem ir - tos arī audzina.
kurus ?
psc ka ta var pateikt
, 2011-02-03 21:41, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Jā, es jau tagad redzu to nožēlojamo klubu, kas ir pārņēmis VEF juniors vietu. Vairs tāda VEF juniors vnk nepastāv. skumji, skumji.
Kur tad Barona mērķi ar jaunajiem spēlētājiem kapāt izgaisa? E-taloni nepietika, ko izdalīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:42, pirms 15 gadiem
Vai tiešām LTV7 nevar atrast labākus spēles komentētējus!????? Tādus komentētājus kā E.Buļs šāviena attālumā no basketbola. Vai viņš kādreiz arī domā ko runā ēterā!??????
, 2011-02-03 21:43, pirms 15 gadiem
MUĻĶI IR VEFS
, 2011-02-03 21:43, pirms 15 gadiem
njā... ventiņi tiešām paguruši, bet nu vafiņam arī krita, to nenoliegšu
kā saka: ''uzvar stiprākais''

p.s. man jau besī ārā šīs vienkāršās kļūdas. LBL īstenībā nespēlē lielais VEF :p tātad, būsim formāli - vetiņus uzvarēja VEF juniori
, 2011-02-03 21:43, pirms 15 gadiem
Butjankovs, Timma, Epners, Silavs - visi tiek spēlēt atbilstoši varēšanai. VEFā tādas iespējas nav, jo spēlēt dod tikai pret studentiem un sezonas vidū vispār par spēles laiku var aizmirst.
, 2011-02-03 21:43, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: kurus ?
psc ka ta var pateikt
Skirīti, Vītolu, Timermanis
, 2011-02-03 21:44, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: neraudi, ask faneli, bet samierinies, ka esi pārmeties pie skumja kluba. Vasarā saka vienu, bet pēc pāris mēnešiem dara pavisam citu. Talantu labaratorija, Ļubļanas Olimpijas, Partizan kopija.. muahahaaa..
tas tu pie katras VEF uzvaras raudi! Nākošsezon speciāli auniem komandu nosauks par VEF seniors un tad skatīsies "īpašā" biznesmeņa komandas urlu uzvedību! Kā saka, būs kārtējais eksperiments! Piedalīsies?
, 2011-02-03 21:44, pirms 15 gadiem
bobiits rakstīja: njā... ventiņi tiešām paguruši, bet nu vafiņam arī krita, to nenoliegšu
kā saka: ''uzvar stiprākais''

p.s. man jau besī ārā šīs vienkāršās kļūdas. LBL īstenībā nespēlē lielais VEF :p tātad, būsim formāli - vetiņus uzvarēja VEF juniori
kads sakars aizmirstat to vardu juniors jau sen atzinusi tas bija stulbi ta nosaukt
, 2011-02-03 21:44, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Es neko nedir$u. Pirms spēles ar teicu, ka VEF sagraus Ventiņus. Tagad saku, ka sērijā būs 4-0 Finālā un tā arī būs. Pasaki, kurā pozīcijā kāds no Ventiņiem individuāli ir labāks par kādu no VEF?
Nav, tātad atliek komandas spēle, ja to savedīs kārtībā BKV, tad cerams fināli būs spraigi.
Aizmirsi,ka BKV lielo VEFu ir salikushi shosezon Baltijas liigaa?Taa kaa nesteidzies notikumiem pa priekshu un nespried peec vienas neveiksmiigas speeles BKV izpildiijumaa!
, 2011-02-03 21:44, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Skirīti, Vītolu, Timermanis
prieks, ka esi izveidojies par kārtīgu vefieti smieklīgi skatīties kā ik pa laikam arvien ātrāk aizsvilsties kā iemet patiesību acīs par jūsu junioru komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:45, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Butjankovs, Timma, Epners, Silavs - visi tiek spēlēt atbilstoši varēšanai. VEFā tādas iespējas nav, jo spēlēt dod tikai pret studentiem un sezonas vidū vispār par spēles laiku var aizmirst.
ha ha timma ar sezonas sakuma speleja 20min un tagad knapi 8min tiek laukuma, pirms skaties citos klubos paskaties sava tizlaja barona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:46, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: prieks, ka esi izveidojies par kārtīgu vefieti smieklīgi skatīties kā ik pa laikam arvien ātrāk aizsvilsties kā iemet patiesību acīs par jūsu junioru komandu
es pateiksu patiesibu ka tu esi daun!s
, 2011-02-03 21:46, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ha ha timma ar sezonas sakuma speleja 20min un tagad knapi 8min tiek laukuma, pirms skaties citos klubos paskaties sava tizlaja barona.
Nu, Timma nav pelnijis vairāk minūtes, jo nespēj iekļauties pieaugušo basī, bet viņam katru spēli dod spēlēt tās dažas minūtes. Par Timmu vienīgo vari piesieties?
, 2011-02-03 21:46, pirms 15 gadiem
loti žeļ tādu sagrāvi nebiju gaidījis es.
, 2011-02-03 21:47, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: prieks, ka esi izveidojies par kārtīgu vefieti smieklīgi skatīties kā ik pa laikam arvien ātrāk aizsvilsties kā iemet patiesību acīs par jūsu junioru komandu
Kādu patiesību? Labākā šobrīd basketbola kluba sistēma, labākie spēlētāji, augstākie turnīri... Tā var turpināt.

Patiesība par Baronu ir tā, ka tas ir kaut kāds basketa rēgs, kas aizķēries šajpasaulē un ir izsmiekls
, 2011-02-03 21:47, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: Nu, Timma nav pelnijis vairāk minūtes, jo nespēj iekļauties pieaugušo basī, bet viņam katru spēli dod spēlēt tās dažas minūtes. Par Timmu vienīgo vari piesieties?
un tad vef juniora jaunie doma ir gatavi ? padoma kadreiz ar galvu vienada situacija tapec te neruna mulkibas
, 2011-02-03 21:48, pirms 15 gadiem
KrishO rakstīja: pzc, juniori iznes Ventspils 1. komandu
kurs tur bija juniors?janicenoks ,parahovskis,hjuzs?lielaa komanda iznesa.luudzu,nekomentee
, 2011-02-03 21:48, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: es pateiksu patiesibu ka tu esi daun!s
būs labi, mazā. no stress.
, 2011-02-03 21:48, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: a, ventiņiem vispār tādi nav. kaut 9gadīgi, bet komandai ir fani.
Vispirms sākšu ar publisku sveicienu NIPEM mātei! Laba sieviete ar maigu raksturu! Tev, puis, laikam nav sava viedokļa!
, 2011-02-03 21:48, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kādu patiesību? Labākā šobrīd basketbola kluba sistēma, labākie spēlētāji, augstākie turnīri... Tā var turpināt.

Patiesība par Baronu ir tā, ka tas ir kaut kāds basketa rēgs, kas aizķēries šajpasaulē un ir izsmiekls
to mēs redzējām šo otrdien
, 2011-02-03 21:49, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: to mēs redzējām šo otrdien
Ko tieši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:50, pirms 15 gadiem
Žīds rakstīja: Vispirms sākšu ar publisku sveicienu NIPEM mātei! Laba sieviete ar maigu raksturu! Tev, puis, laikam nav sava viedokļa!
laiks ierasties pēdējam vācietim ar. labs ir mazie jefiņ-vefiņ fani, mēģinat vien sadzīvot ar savu superklubu.
, 2011-02-03 21:50, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Brīviem metieniem jābūt ir ar labu procentu. VEF izkārtoja tos brīvos metienus, un par veiksmi vai haļavu te nevar būt ne runas.
nu jā... savā ziņā piekrītu, veiksmei vei halavai te vietas īsti nav, bet nu jāņem vērā ka ventiņi nesen bija smaga izbraukuma spēle fiba kausā
manuprāt spēle būtu savādāka ja rīdziniekiem arī būtu tāda bijusi ... svaigāki gan viņi bija
, 2011-02-03 21:51, pirms 15 gadiem
2-2 bilance savstarpējajās spēlēs.
apsveicu siikos jefinjus ar uzvaru
tapat skaidrs, ka BKV bus vel viens garais un, tad jau taa bus pavisam cita komanda.
, 2011-02-03 21:52, pirms 15 gadiem
Starta piecinieki:
VEF: Hjūzs, Janičenoks, Jahiovičs, Bērziņš, Parahovkis

VEF: Janičenkos 20, Hjūzs 13, Parahovskis 12, Bērziņš 9, Valters 9, Šeļakovs 8, Jahoviočs 7 , Bakičs 5, Laksa 5, Bertāns 3, Gulbis 2

Jahiovičs un Jahoviočs
, 2011-02-03 21:52, pirms 15 gadiem
ar cik gribeja mazurs sagraut venspilniekus par zaudejumu baronim tapat visi atceresies
, 2011-02-03 21:53, pirms 15 gadiem
HitMix* rakstīja: ko tu te dir**,

Bet man naak smiekli ka Briedis ar saviem 13 gadiigiem faneliem tur blaustaas pa zaali takaa taadi pamulki, tik pretiigi skaneeja pa tv, kautkaads atbalss vel
Atnāc un pasaki man to seja ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:54, pirms 15 gadiem
Ta ko jus nematies-ja tiesam speletu jr,tad spele butu savadaka,bet es priecajos,ka riga noverte musejos un liek preti stiprakos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 21:55, pirms 15 gadiem
Tagad pie lietas - basketbols ir spēle, kas var nogurdināt, bet kā zināms EČ spēles grupā notiek 2 un pat 3 pēc kārtas. Tā kā BK Ventspils nevar attaisnoties ar pārbraucieniem... Nu nebrauca taču viņi uz Ķīnu vai Kanādu... Kas jaunam cilvēkam ir 1.5 h lidojums?

Komandas zaudējumā ir vainīgs BK Ventspils menedžments un vadība, tas ir, Boitmanis un Lembergs. Uzvarās lieli ir spēlētāji, zaudējumos - stratēģi. Un šie kungi komandu vadu ar savām pavēlēm padarot aukstus visus apakšniekus, kas pakļāvīgi rīkojas, izpildot norādījumus.

Apsveicu Mazuru, VEF Juniors un jaunos spēlētājus, kam bija iespēja piedalīties uzvaras kaldināšanā.
, 2011-02-03 21:56, pirms 15 gadiem
Kas tie bija par džekiem pret ko Vefs šodien spēlēja???
, 2011-02-03 21:58, pirms 15 gadiem
Žīds rakstīja: Tagad pie lietas - basketbols ir spēle, kas var nogurdināt, bet kā zināms EČ spēles grupā notiek 2 un pat 3 pēc kārtas. Tā kā BK Ventspils nevar attaisnoties ar pārbraucieniem... Nu nebrauca taču viņi uz Ķīnu vai Kanādu... Kas jaunam cilvēkam ir 1.5 h lidojums?

Komandas zaudējumā ir vainīgs BK Ventspils menedžments un vadība, tas ir, Boitmanis un Lembergs. Uzvarās lieli ir spēlētāji, zaudējumos - stratēģi. Un šie kungi komandu vadu ar savām pavēlēm padarot aukstus visus apakšniekus, kas pakļāvīgi rīkojas, izpildot norādījumus.

Apsveicu Mazuru, VEF Juniors un jaunos spēlētājus, kam bija iespēja piedalīties uzvaras kaldināšanā.
Kā zinām 5 spēles 6 dienās...
, 2011-02-03 22:00, pirms 15 gadiem
Parliecinoshi
, 2011-02-03 22:02, pirms 15 gadiem
baigie ...juniori...īsteni seniori!
, 2011-02-03 22:02, pirms 15 gadiem
Pēc šīs intervijas Janičēnoks būs lielākais BU ienaidnieks!
, 2011-02-03 22:03, pirms 15 gadiem
Brazis=Šuplers abi krāni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 22:04, pirms 15 gadiem
Ventiņi tak izpumpējušies bij - nākamajā savstarpējā spēlē būs līdzīgāka cīņa noteikti!
, 2011-02-03 22:10, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: A ko tieši Janičenoks ir pateicis, kāds var uzrakstīt KONKRĒTI? Biju spēlē un neredzēju telli.
patiesību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 22:19, pirms 15 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Janičenokam cepuri nost, par Zonni labi izteicās!
čalis ar cepuri spēlēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 22:20, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: O, labs, tu redzēji? Ko tieši viņš teica, apgaismo mūs! Lūdzu!
viņam prasīja, kas, viņaprāt, būs finālā un viņš atbildēja, ka ir viens biznesmenis, kam patīk basketbolā jokus dzīt, bet viņš ir pārliecināts, ka VEFs un Ventspils
, 2011-02-03 22:21, pirms 15 gadiem
te nav nekada jegas strideties nevienam. Butu ventinji vinnejushi, tad VEF`s butu nolikts, tgd noliek ventinjus. Butu labak priecajushies, ka ir 2 labas limenja komandas atkal Latvija, bet redz ne. Katram jamegina tgd izkladzinat guram ir garaks un specigaks. Vnk priecajaties par to kas mums ir, nevis edat viens otru nost.
, 2011-02-03 22:22, pirms 15 gadiem
funkyz rakstīja: viņam prasīja, kas, viņaprāt, būs finālā un viņš atbildēja, ka ir viens biznesmenis, kam patīk basketbolā jokus dzīt, bet viņš ir pārliecināts, ka VEFs un Ventspils
Janičenoks gan pateica skarbāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 22:29, pirms 15 gadiem
Iws91 rakstīja: te nav nekada jegas strideties nevienam. Butu ventinji vinnejushi, tad VEF`s butu nolikts, tgd noliek ventinjus. Butu labak priecajushies, ka ir 2 labas limenja komandas atkal Latvija, bet redz ne. Katram jamegina tgd izkladzinat guram ir garaks un specigaks. Vnk priecajaties par to kas mums ir, nevis edat viens otru nost.
Lūk, lūk. Nu varbūt ir nedaudz neveiksmīga tā štelle ar tipa divām komandām, kaut gan īstenībā gandrīz viens un tas pats ir. Ko tad visi čīkstētātji gribēja, lai VEF ari uz playoff butu 92.gadi un BKV visus samauktu ar +60 un tad varētu priecāties, ka kuro reizi jau kļūts par LV čempioniem? Reizēm rodas sajūta, ka BKV pretiniekus uztver nevis kā konkurentus, bet kaut kādus ienaidniekus, it kā nebūtu labāk, ja ir vairāk vienlīdzīgu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 22:39, pirms 15 gadiem
LAbi labi !! VEF VALDA !!
, 2011-02-03 22:39, pirms 15 gadiem
32 gadīgi Juniori,nav ko teikt Bet spēle jau laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 22:45, pirms 15 gadiem
Kāpēc V-pils zāģi ir parastajā sportacentrs.lv noformējumā, a uzvaras vienmēr ar debiliem nosaukumiem un V-pils fona krāsās?? Viņi tiešām nespēj savējiem just līdzi zaudējumos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 23:00, pirms 15 gadiem
Janičenokam 20p 14:31min :O sick!
, 2011-02-03 23:10, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: čalis ar cepuri spēlēja?
nē labvēli dupsēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-03 23:29, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: nu vai tad nebija? Laksa, Gulbis, Mediss, ko vēl gribi?
Mazurs jau arī nav nekāds senjors. Cepuri nost, labi novadīja čaļus, ko igdienā netrenē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-04 00:19, pirms 15 gadiem
ideali, beidzot Jaunups nacis pie prata un sapratis, ka ja grib dabuut beidzot LV cempiona titulu, tad jaiesaista beidzot visi labakie speeki! un kada starpiba kaads Vefam nosaukums? nakamgad acimredzot drizaak jaliek VEf2 vai kaa tamliidzig,lai 13 gadiigi puiselji nepiesietos nosaukumam.Vef juniorsir domats kaa Farmklubs, un tur nav teikts ka obligati jaaspelee junioriem, tas tikai nosaukums, lai izskirigajos notikumos, Vef vareetu ar pilniem speekiem cinities par LV cempiona titulu, ka to dariija sodien! Malaci, beidzot Latvijaa ir atkal viens klubs, kurs speej ieintereseet lidzjuteejus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-04 00:33, pirms 15 gadiem
Reperis Gunārs rakstīja: ideali, beidzot Jaunups nacis pie prata un sapratis, ka ja grib dabuut beidzot LV cempiona titulu, tad jaiesaista beidzot visi labakie speeki! un kada starpiba kaads Vefam nosaukums? nakamgad acimredzot drizaak jaliek VEf2 vai kaa tamliidzig,lai 13 gadiigi puiselji nepiesietos nosaukumam.Vef juniorsir domats kaa Farmklubs, un tur nav teikts ka obligati jaaspelee junioriem, tas tikai nosaukums, lai izskirigajos notikumos, Vef vareetu ar pilniem speekiem cinities par LV cempiona titulu, ka to dariija sodien! Malaci, beidzot Latvijaa ir atkal viens klubs, kurs speej ieintereseet lidzjuteejus
Nē, Liekat vnk. klubam nosaukumu VEF BBL+LBL+VTB un spēlējat ka gribat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-02-04 07:51, pirms 15 gadiem
Un es cerēju būs interesants fināls... Bet, Vef krita labi, tāpēc finālā tikai kāds +20 būs, ja protams, Vef nepieliks vēl vairāk aizsardzībā un otrajā puslaikā, bez kaut kādām muļķīgāk kļūdām.
, 2011-02-04 08:15, pirms 15 gadiem
Nezinu, kur autoram informācija par to, ka Dāvim Čoderam ir 17 gadi... laikam ar matemātiku tā pašvakāk skolā gāja, jo Dāvim ir 18 un martā jau būs 19. To visu var atrast bk ventspils mājaslapā, protams, ja grib... speles laikā Dāvis bija treniņā ar Vea ventspilī, tā ka to ka viņš bija pieteikts spēlei, bija tikai formalitāte
, 2011-02-04 08:33, pirms 15 gadiem
baigais tad VEF juniors (dull)
, 2011-02-04 08:43, pirms 15 gadiem
Kamēr knābis Krauliņš ar gorillu Boitmani vadīs basketa lietas Ventspilī tādi zāģi būs vēl daudz.
Slēpts komentārs: kas.skar
, 2011-02-04 09:11, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Naks jauni zagi,sitas aizmirsisìes
Tas nav zāģis, tā ir totāla Ventspils sagrāvē !!
, 2011-02-04 11:15, pirms 15 gadiem
kas.skar rakstīja: Gribētos redzēt VEF pēc pus Eiropas izbraukāšanu un tad spēli pret Ventspili. Ar garantiju VEFs dabūtu ierīt.
Gribētos redzēt, ko ventiņi darīs play offos. Arī teiks, ka pa biežu spēles?
, 2011-02-04 11:47, pirms 15 gadiem
kas.skar rakstīja: Gribētos redzēt VEF pēc pus Eiropas izbraukāšanu un tad spēli pret Ventspili. Ar garantiju VEFs dabūtu ierīt.
Ja kas vef arī bija tā bet protams nabaga venspils tos jau vienmer dzena
, 2011-02-04 11:50, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Gribētos redzēt, ko ventiņi darīs play offos. Arī teiks, ka pa biežu spēles?
nē būs tā ventini spele finālā un zaudē un tad LBL vēsturē ieraksts 2010/2011 LBL čempions ??? (un iekavās ierakstīts jo venspils bija noguruši, lai visi zinātu ka fināls nebija godīgs)
, 2011-02-04 12:53, pirms 15 gadiem
ha, ņirga nāk - šķiet VEF pretiniekiem vinīgais arguments visos rakstos ir juniors/lielā komanda. Un ka nedalec, tad nedalec, ka neiet runa par vecumu, bet gan spēles līmeni.

Par nogurumu piekrītu, tomēr tas nevar būt attaisnojums. Tā ir trennera kompetence saplānot darbu tā, lai pietiktu spēka visām spēlēm. Ja nevar pavilkt, tad vajag taisīt BKV juniors un spēlēt...

Man liekas, ka svarīgs arguments šajā spēlē bija arī tas, ka VEF bija izdarījuši savu mājas darbu un neitralizēja Andersonu, savukārt BKV mājas darbam "sēdies 2", jo Janičenoks sameta 20pts nepilnās 15 minūtēs!!!

Mana mīļākā spēles epizode ir, kur Efedzhjuku padeva sev piespēli pret VEF dibenu iedankoja

Bet vispār ceru, ka BKV saņemsies un mums LBL finālā būs 7 spēļu trilleris!
, 2011-02-04 13:00, pirms 15 gadiem
jebkurā gadījumā vienalga kas vinnē vai zaudē man visvairāk riebās komentēšana,tomēr ja spēlē 2 vietējās komandas tad nedrīkst komentēt tā ka man pat likās ka VEF spēlē pret kādu ārzemju klubu,tik ļoti jau komentētāji bija par VEF,ļoti jau neprofesionali,komentētajam jāmāk slēpt emocijas
, 2011-02-04 13:03, pirms 15 gadiem
Šausmīga komentēšana,spēles paliek ļoti neskatāmas,vienalga kas uzvar
, 2011-02-04 13:07, pirms 15 gadiem
Ventspilnieki bija nomākti pēc sāpīgā zaudējuma Francijā. Tas ir tikai cilvēcīgi.
Galvas augšā un veiksmīgu spēku atjaunināšanas procesu pirms nākamajām svarīgajām spēlēm! Visas spēles nevar uzvarēt un jāgūst mācība no spēles Francijā.
Spēle ar VEF vispār bija nelaikā un nevietā... ko VEF cepuri nost labi izmantoja. Tāds ir sports..
, 2011-02-04 14:17, pirms 15 gadiem
hey nav kāds kas pārzin lbl nolikumu???

gribētos zināt vai ir kaut kāds konkrēts spēļu skaits vienam cilvēkam jāsavāc lai varētu PO spēlēt!!
, 2011-02-04 15:07, pirms 15 gadiem
RajonRondo rakstīja: hey nav kāds kas pārzin lbl nolikumu???

gribētos zināt vai ir kaut kāds konkrēts spēļu skaits vienam cilvēkam jāsavāc lai varētu PO spēlēt!!
Grībi lai lielos VEF vīrus nepielaida?

i19.tiesraides.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja