Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

"Baroni" ceturtdaļfinālā

Andrejs Siliņš

"Baroni" ceturtdaļfinālā
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Olimpiskajā Sporta Centrā Rīgā „Barons/LMT” basketbolisti SEB Baltijas Basketbola līgas (BBL) astotdaļfināla atbildes spēlē ar rezultātu 70:62 pārspēja Rīgas VEF vienību, iekļūstot ceturtdaļfinālā.

Sākumsastāvi.
Barons/LMT: Aleksanders, Bērziņš, Adomaitis, Šķēle, Gusts.
Rīgas VEF: Zaķis, Aleksejevs, Koļesņikovs, Gailītis, Jeromanovs.

Maču ar diviem punktiem no apakšas uzsāka Koļesņikovs, uz ko nosacītie laukuma saimnieki atbildēja ar četriem ātriem punktiem. Visus pirmos sešus punktus VEFieši guva pēc atkārtotām izcīnītām atlēkušajām bumbām uzbrukumā. Tikmēr aizsardzībā Valda Valtera padotajiem lielākās problēmas sagādāja „baronu” garais gals, un pēc Bērziņa kārtējiem punktiem rezultāts jau kļuva 14:6 mājinieku labā.

Otro ceturtdaļas pusi VEF rindās laukumā iesāka jau cits garā gala pāris – Gumeņuks un Gulbis. Tiesa, neko daudz tas spēles gaitā neizmainīja, un „Barons” mierīgi turpināja kontrolēt maču. Uz brīdi rezultāts uz tablo bija „iesalis” pie cipariem 16:8, taču trīs minūtes līdz ceturtdaļas beigām Gumeņuks pēc Jeromanova piespēles ar triecienu no augšas to atsaldēja. VEF pārgāja uz zonas aizsardzību, un tas deva rezultātu, taču uzbrukumā sekoja vairākas muļķīgas kļūdas. Līdz ar ceturtdaļas beigu signālu Vaikuļa metiens no groza apakšas tomēr izgriezās, un cipari uz tablo palika nemainīgi – 18:13 mājinieku labā.

Otro ceturtdaļu „baroni” iesāka ar Džefersonu Gusta vietā saspēles vadītāja pozīcijā, tomēr atkal pierādījās, ka amerikānis lietderīgāks tomēr ir otrā numura pozīcijā, jo, lai arī labi domādams, pieļāva vairākas kļūdas piespēlēs. Neskatoties uz mača pirmajās desmit minūtēs iegūto pārsvaru, tā vietā, lai spēlētu mierīgi un apdomīgi, „baroni” sasteidza uzbrukumus, savukārt VEF lielākoties ar Šeleketo pūlēm piecas minūtes līdz puslaika noslēgumam panāca jau plus viens VEF – 23:22, un Kārlis Muižnieks bija spiests ņemt minūtes pārtraukumu.

Pēc tā laukumā atkal devās Gusts, taču nekavējoties uzbrukums sevišķi neuzlabojās. Pret VEF zonas aizsardzību „baroni” pieļāva daudz neuzmanības kļūdu, piemēram, trīs sekunžu pārkāpums soda laukumā. Laukumā atgriezās dienas labākais snaiperis mājinieku rindās Bērziņš un uzreiz ar tālmetienu izlīdzināja rezultātu – 25:25. VEFieši ar milzu cīņassparu un pašatdevi vairākkārt izcīnīja atkārtotas atlēkušās bumbas uzbrukumā. Pēc kārtējās muļķīgās kļūdas uzbrukuma sākumā, kad Bērziņš atdeva piespēli Gustam autā, neskatoties uz ”Barons Ultru” pārākumu tribīnēs, liela daļa līdzjutēju uzgavilēja, acīmredzot novērtējot VEF milzīgo cīņassparu. Bērziņš ar nesportisku piezīmi pie groza apturēja Zaķi, un pēc šīs epizodes rezultāts jau kļuva 29:25 VEF labā, kas pie tik mazrezultatīvas spēles vērtējams kā labs pārsvars. Tiesa, Kravčenko ar diviem tālmetieniem pēc kārtas atkal lika uzgavilēt „ultrām”, jo „baroni” atguva vadību – 31:29. Pēc minūtes pārtraukuma Koļesņikovs ātrajā ar triecienu no augšas gan atkal izlīdzināja rezultātu. Sešas sekundes līdz beigām Šeleketo uzsāka uzbrukumu, pēdējā brīdī atspēlēja uz stūri Patmalniekam, taču uzbrucēja tālmetiens mērķi nesasniedza, un rezultāts palika nemainīgs – 31:31.

Arī otro puslaiku VEF iesāka ar to pašu zonas aizsardzību – tas atmaksājās nevienā no pirmajiem trim uzbrukumiem punkti netika gūti, tiesa, arī uzbrukums bija nekāds. Šķēle pusātrajā uzbrukumā guva pirmos divus punktus otrajā puslaikā, izvirzot vadībā mājiniekus. VEF pirmās divas ar pusi minūtes mēģināja gūt punktus ātrajos uzbrukumos, taču tas neattaisnojās. Pēc tam, kad kārtējo reizi neizdevās noslēgt uzbrukumu un Gusts ātrajā uzbrukumā panāca 35:31, VEF spēlētāju sejās iezagās nolemtības vaibsti. To nu nekādi nevēlējās pieļaut Valters, kurš pieprasīja minūtes pārtraukumu.

Pēc „baronešu” atraktīvā priekšnesuma laukumā VEFieši nāca no jauna uzlādējušies, un Jeromanovs ātrajā atkal panāca tikai mīnuss trīs. Pie tam nākamajā uzbrukumā „Barons” atkal nokļūdījās, dodot iespēju viesiem samazināt rezultāta starpību līdz minimumam, ko tie arī pēc Zaķa caurgājiena izdarīja. Šeleketo ar vienu soda metienu mirkli vēlāk rezultātu izlīdzināja – 38:38. „Barona” neveiksmju sērija turpinājās, un Gailītis ar tālmetienu panāca jau 41:38, tiesa, Gusts nekavējoties atbildēja ar to pašu. Līdz ceturtdaļas izskaņai Hlebovickis, Adomaitis un Aleksanders gan veica izrāvienu, kā rezultātā mājinieki pēc trešās ceturtdaļas bija vadībā ar 51:45.

Pēdējās ceturtdaļas sākumā, spēlējot mierīgi un apdomīgi, „baroni” pēc Kravčenko tālmetiena panāca jau plus 11 – 56:45. Mājinieki pārsvaru lēnām turpināja palielināt, tomēr, panākuši drošu vadību, mazliet atslāba, kā rezultātā VEF nedaudz samazināja atstarpi, taču neizskatījās, ka paši spēlētāji vēl ticētu brīnumam. Trīs minūtes līdz mača beigām gan Jeromanovs panāca mazāk kā desmit punktu starpību - 54:63 -, taču spēles gaitu lauzt neizdevās un atlikušajā laikā "baroni" droši aizsoļoja līdz uzvarai spēlē (un divu spēļu summā) - 70:62.

Ceturtdaļfinālā „Barons/LMT” jau nopietnāks pretinieks – ULEB kausa vienība no Šauļiem „Šiauliai” izskatā. Pirmā spēle jau 5. aprīlī Šauļos.

SEb BBL astotdaļfināls. Atbildes spēle.
30. marts.
Barons/LMT – Rīgas VEF 70:62 (18:13, 13:18, 20:14, 19:17)

Barons/LMT: Bērziņš 13, Adomaitis 12, Šķēle 11, Kravčenko 9, Aleksanders 7 (11 atl.b.), Hlebovickis 6, Vaikulis 5, Gustas 5, Batista 2, Džefersons 0, Brūniņš 0.
Rīgas VEF: Koļesņikovs 13, Zaķis 12, Gailītis 11, Šeleketo 9, Jeromanovs 6, Gulbis 5, Gumeņuks 4, Strupovičs 2, Patmalnieks 0, Aleksejevs 0.

Izmantotie resursi:
bbl.net

  +7 [+] [-]

, 2008-03-30 23:20, pirms 17 gadiem
Ļooti interesanti ir tas, ka tiek pacelts jautājums par Čakiju, kurš ir viens no lojālākajiem faniem. VIŅŠ nedzer, bet kādam vajag to pacelt. Kāpēc? Varbūt tāpēc, ka par maksāšanu neviens ASK fans nevar iebilst? Paskatieties kaut vai uz manu pirmo komentu - neviena mīnusa, bet Čakiju mēģina te nolikt. Nesanāks zēni, tāpēc iepeistoju vēlreiz savu komntu un es varu atboldēt par vārdiem (ja kāds grib uzrakstiet, satiksimies) Mans pirmais koments:
Nu jāsaka tā! Visi kastaņi un pārējie ASK (arī BU) fani beidziet te liet žulti. Es neesmu ne viens, ne otrs, bet ļoti labi zinu, kas un kā notiek šajos klubos. Par BU ir ļoti vienkārši, viņi ir pārliecības fani, savukārt, par ASK varu pateikt tikai to, ko zinu - viņiem tiek maksāts par to, ka viņi nāk (10Ls/mēn. ne visiem, bet precedenti ir). Kura stratēģija ir labāka, cits jautājums, bet par to maksāšanu ir točna - man personīgi kāds no ASK fanu vīriem piecīti par spēli pagājušās sezonas sākumā sapiķoja. P.S. tā bija slavenā uzvara pār Lietuvos Rytos. Tā, ka nu spriežiet paši. Gaidu mīnusus, gribēju tikai pateikt, ka manā skatījumā ASK modelis nav labākais veids, kā piesaistīt fanus. Dzer visos fanu klubos un lamājas arī, jautājums, vai tas tiek darīts no sirds...

     [+] [-]

, 2008-03-30 23:22, pirms 17 gadiem
To nevermind,
Tu gribi teikt, ka ASK nav fanu, VIP u.c. līdzīgu karšu, ka nav biļešu, uz kurām rakstīts "IELŪGUMS", beidz murgot, es zinu vairāk nekā Tu (izskatās)!

  -4 [+] [-]

, 2008-03-30 23:25, pirms 17 gadiem
rmdy rakstīja: To nevermind,
Tu gribi teikt, ka ASK nav fanu, VIP u.c. līdzīgu karšu, ka nav biļešu, uz kurām rakstīts "IELŪGUMS", beidz murgot, es zinu vairāk nekā Tu (izskatās)!

Protams, ir..bet tās kartes pērk, kamēr Barona ekstra karti tev vnk iedod pa velti...tā arī ir fanu piesaistīšana...Tu apgalvo, ka ASK faniem maksā, nepiekrītu, bet ok.. Tad ar ko atšķiras šis modelis?

  +6 [+] [-]

, 2008-03-30 23:25, pirms 17 gadiem
rmdy rakstīja: Nu jāsaka tā! Visi kastaņi un pārējie ASK (arī BU) fani beidziet te liet žulti. Es neesmu ne viens, ne otrs, bet ļoti labi zinu, kas un kā notiek šajos klubos. Par BU ir ļoti vienkārši, viņi ir pārliecības fani, savukārt, par ASK varu pateikt tikai to, ko zinu - viņiem tiek maksāts par to, ka viņi nāk (10Ls/mēn. ne visiem, bet precedenti ir). Kura stratēģija ir labāka, cits jautājums, bet par to maksāšanu ir točna - man personīgi kāds no ASK fanu vīriem piecīti par spēli pagājušās sezonas sākumā sapiķoja. P.S. tā bija slavenā uzvara pār Lietuvos Rytos. Tā, ka nu spriežiet paši. Gaidu mīnusus, gribēju tikai pateikt, ka manā skatījumā ASK modelis nav labākais veids, kā piesaistīt fanus. Dzer visos fanu klubos un lamājas arī, jautājums, vai tas tiek darīts no sirds...



PRECĪZI

  -1 [+] [-]

, 2008-03-30 23:26, pirms 17 gadiem
Gook rakstīja: Vel kas, bet nedaudz ne pa temu - man liekas, ka Baronam ir stulbas formas. Smukak butu kaa NBA, ka ir tikai komandas logo un viss. Nevis tagad ka F1 vai WRC - viss raibs. Kaut ka leti izskatas. Tikai vel igauniem un somiem tadas formas basketbola esmu redzejis, citur nee. VEF un ASK ir labas. Ari Valmierai tiri ok.


Nu no vienas puses pilnīgi manas domas pārāk raibas , kā ziemas svētku eglītes , bet sponsoru naudu tak vajag, un tas to attaisno !
protams ja buutu iespēja smukaak izskatītos ieturētas formas - priek;s;a liels smuks BARONS apaksaa lmt un uz muguras rīga , bet pārejie sponsori tā ieturēti ! Formās varētu figurēt oranžā krās no lmt tik spilktāka - vnk super! kādas oranžas līnijas utml. īpašī 2. formai kura būtu melna ar oranžiem elementiem līnijām uzvārdiem un numuriem
vnk super

  +3 [+] [-]

, 2008-03-30 23:30, pirms 17 gadiem
nevermind rakstīja: Protams, ir..bet tās kartes pērk, kamēr Barona ekstra karti tev vnk iedod pa velti...tā arī ir fanu piesaistīšana...Tu apgalvo, ka ASK faniem maksā, nepiekrītu, bet ok.. Tad ar ko atšķiras šis modelis?


tā nav maksāšana , par to lai aicina pūli! ar tām kartēm šādi aicināt skatītājus vnk pozitīvi īpaši skolēnu un studentu vi'dū (arī pensionāru )to piekopj arī citur ārzemēs
bet cka tam puisim reāli samaksāja tā ka nav ko !

  +5 [+] [-]

, 2008-03-30 23:30, pirms 17 gadiem
Vienu dienu aizieshu pajautāt jūsu sektorā,Dināram par to maksāšanu viņam acīs,Jūsu visu Ask fanu priekšā.Domāju viņš gribēs zemē līst.

Jūsu kustības līderis pat naudu prasa,lai Jūs aizvestu/aizvilinātu uz futbola izlašu spēlēm.DINĀRA GALVENAIS JAUTĀJUMS BIJ,CIK VARĒS NOPELNĪT.
VARU ATBILDĒT PAR ŠO.AR TIEM KAM TO DINĀRS JAUTĀJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-30 23:32, pirms 17 gadiem
to nevermind,
Paldies par PIRMO mīnusu! Biju jau atmetis cerības, bet TEV tas IZDEVĀS! Kas att. uz extra kartēm - tas, ka viņas ir, ir tikai normāli un es nepārmetu ASK, ka viņi dara to pašu. Cita lieta ir par veidu, kā tas tiek veikts. Un nospiest jebkuru ideju ir ASK stilā, tas ir fakts - esmu gatavs satikties un par to parunāt, cerams, ka līdz fiziskai attiecību kārtošanai nenonāks. Uzzzvani - 28654412!

Ar cieņu:

rmdy!

  +4 [+] [-]

, 2008-03-30 23:36, pirms 17 gadiem
nevermind rakstīja: Protams, ir..bet tās kartes pērk, kamēr Barona ekstra karti tev vnk iedod pa velti...tā arī ir fanu piesaistīšana...Tu apgalvo, ka ASK faniem maksā, nepiekrītu, bet ok.. Tad ar ko atšķiras šis modelis?



Barons Fani un Barons ULTRAS nav viens un tas pats!!!!!!!!!

BARONS ULTRAS iet/ietu/gāja bez visām kautkādām kartēm!!!

     [+] [-]

, 2008-03-30 23:37, pirms 17 gadiem
rmdy rakstīja: to nevermind,
Paldies par PIRMO mīnusu! Biju jau atmetis cerības, bet TEV tas IZDEVĀS! Kas att. uz extra kartēm - tas, ka viņas ir, ir tikai normāli un es nepārmetu ASK, ka viņi dara to pašu. Cita lieta ir par veidu, kā tas tiek veikts. Un nospiest jebkuru ideju ir ASK stilā, tas ir fakts - esmu gatavs satikties un par to parunāt, cerams, ka līdz fiziskai attiecību kārtošanai nenonāks. Uzzzvani - 28654412!

Ar cieņu:

rmdy!

Awww..tici man, es tevi nemīnusoju... Man pie kājas, ko tu saki.. Es fanoju par ASK, man patīk komandas spēles stils..Neteikšu arī neko par Baronu - tas ir pilnīgi bezjēgā...
Ņemšu no tevis piemēru, rmdy, un pateikšos Barona faniem par mīnusiem! Paldies! ...

  +1 [+] [-]

, 2008-03-30 23:38, pirms 17 gadiem
visai interesanti palasiit so diskusiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Zakiss

  -3 [+] [-]

, 2008-03-30 23:46, pirms 17 gadiem
Es neavaru atbildēt par nevienu no ASK faniem- es viņus nepazīstu- es ar viņiem uz spēli neeju- es varu atbildēt tikai par sevi!!!
un zinu ko dara cilvēki, kuri iet kopā ar mani uz spēlēm! es eju uz spēlēm, par savu naudu pirktu karti- nesaņemu neko no ASK, un man vienalga vai kādam maksā par to ka viņš fano vai nemaksā- es eju dēļ basketbola uz turieni! es neeju aizvainot kādu citu un uzskatu, ka tas kā tu uzvedies parāda kāds cilvēks esi!!
protams sportā emocijas dara savu- vari fanot bļaut, bet neaizvaino citu!!!!
Ultrām ir plusi un mīnusi, tāpat, kā visiem faniem!( pluss- viņi tiešām ietu pat, ja būt jāmaksā, bet mīnuss- tas, ka aizvaino spēlētājus)

un es tiešām gribētu sagaidīt- vienalga, kuras komandas spēlē tādu atmosfēru kā PAO spēlēs- gan jau viņi ar lamājas- bet tur padsmit štukas viesi fano- un atmosfēra ir fenomenāla! lūk tādiem jābūt faniem- jādzied dziesmas- jāliksmo, nevis jālamājs- visām komandām ir savi labie un sliktie fani!

rmdy- nekādu žutli negāžu- esports bija pārplūdis ar topikiem par slikto ask, kad atlaida bušu- es izteicu savu viedokli- izlasi!

Viedoklis: Lasītāja viedoklis: No malas, uz ASK...

man ir žēl, ka Ventiņi izstājās- tagad var sanākt, ka par neviens klubs no latvijas nav final 4- bet ceru, ka būs vismaz divi!
man nav žēl, un neskauž, ja Barons uzvar- bet lielākā daļa spriež par citas komandas faniem pēc esporta komentāriem- es ieteiktu pievērst zināmu vērību- spēle tikko beigusies- bet redz, bet "īstie fani", kuri nav nemaz bijuši arēna jau savā starpā lecās!!!
nu nav tas normāli- !!!

  +4 [+] [-]

, 2008-03-30 23:47, pirms 17 gadiem
Piekritu Gilberto....un varetu sarunat ka visi uzvelk slidas un peldbikses, tad ta spele butu skatamaka....Brivibu Tibetai!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-03-30 23:50, pirms 17 gadiem
To nevermind
OK! Cienu Tavu viedokli un nav tā, ka būtu baigais Barona, ASK, VEF`a vai Ķeizarmeža fans. Es esmu salīdzinoši neitrāls, bet... Mana apsēstība ir hokejs un tieši tur viens no tagadējiem ASK darboņiem aizlika kāju priekšā kādu laiciņu atpakaļ. Viņa vārds jau te tika minēts. Piedod, bet tagad esmu pret ASK, ne tāpēc, ka pret komandu, bet pret vienu cilvēku. Man rūp sporta attīstība kopumā un tādēļ stāvēšu un kritīšu. Es esmu arī par ASK tad, kad viņi spēlē ar Žalgiri, bet problēma ir tajā - cik daudzi no ASK faniem ir būs par Baronu, kad viņi spēlēs ar Šauļiem? Atbildi uz šo jautājumu sev pats - personīgi. Kāpēc šodien te daži labi ASK fani lamājas uz Baronu (pēc spēles ar VEF)? Mans viedoklis - bļauri, kuri nezin, ko dara, kuru IQ ir zemāks par zemu. Vēl vairāk - vidējie statistiskie fani - apm. 30. gadu, alkoholiķi un bez sievām. Piedod, bet tāda ir realitāte. Un arī BU rindās tādi ir, arī VEF`a un Ķeizarmeža.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-03-30 23:55, pirms 17 gadiem
rmdy rakstīja: To nevermind
OK! Cienu Tavu viedokli un nav tā, ka būtu baigais Barona, ASK, VEF`a vai Ķeizarmeža fans. Es esmu salīdzinoši neitrāls, bet... Mana apsēstība ir hokejs un tieši tur viens no tagadējiem ASK darboņiem aizlika kāju priekšā kādu laiciņu atpakaļ. Viņa vārds jau te tika minēts. Piedod, bet tagad esmu pret ASK, ne tāpēc, ka pret komandu, bet pret vienu cilvēku. Man rūp sporta attīstība kopumā un tādēļ stāvēšu un kritīšu. Es esmu arī par ASK tad, kad viņi spēlē ar Žalgiri, bet problēma ir tajā - cik daudzi no ASK faniem ir būs par Baronu, kad viņi spēlēs ar Šauļiem? Atbildi uz šo jautājumu sev pats - personīgi. Kāpēc šodien te daži labi ASK fani lamājas uz Baronu (pēc spēles ar VEF)? Mans viedoklis - bļauri, kuri nezin, ko dara, kuru IQ ir zemāks par zemu. Vēl vairāk - vidējie statistiskie fani - apm. 30. gadu, alkoholiķi un bez sievām. Piedod, bet tāda ir realitāte. Un arī BU rindās tādi ir, arī VEF`a un Ķeizarmeža.


es saprotu tevi- iespējams tas čalis tok sūdus savārija- bet via pie tā ir vainīgs VAlters? jahovičs utt?
ne tak- es esmu par Baronu v-pili un būšu kaut vai par ķeizarmežu ja viņi spēlēs pret citas vvalsts komandām- jo esmu Latvijas sporta patriots un fanāts- mūsu uzvaras padara mūs stiprākus( dažus arī iedomīgus) un prestižš ceļās!
un rmdy- tu tiešām domā ka tie bija īstie ask fani? nedomāju, ka tas čalis, kurš nocēla tev to iespēju hokejā arī ir īsts fans- vienkārši viņš man liekas, ka ietu tur kur vairāk maksā!!

     [+] [-]

, 2008-03-30 23:55, pirms 17 gadiem
Jūs atboldējāt tikai daļēji! Kāpēc uz pārējiem jautājumiem atbildes nav?

     [+] [-]

, 2008-03-30 23:56, pirms 17 gadiem
To rmdy
Es esmu patriote un vienmēr jūtu līdzi Latvijas sportistiem..vakar skatījos spēli
Ventspils pret Kalev..un protams, biju par savējiem!!! Tāpat ir arī ar Barona spēlēm, kad viņi spēlē pret ārzemju klubiem...
Man arī patīk hokejs..diemžēl Rīgai 2000 šis nebija veiksmīgs gads..ceru uz nākamo

     [+] [-]

, 2008-03-31 00:02, pirms 17 gadiem
uz kādiem jaut ja bija domāts man?

  +4 [+] [-]

, 2008-03-31 00:05, pirms 17 gadiem
to kastanis,
Jā, bet viņš ir ASK menedžmentā un atbild par faniem. Ieeja sdk Namejs (fanu klubs) lapā un noklausies sāgu par hokja faniem. Es esmu mākslinieks un biju sarūgtināts, ka ideja par to, ka ir jāpasaka liels paldies hokeja faniem, uzrakstot viņiem himnu (ko neviens cits nebija paveicis) tika nozagta un beigās čiks vien sanāca, jo manā versijā ģitāru spēlēja Zars (Opus pro) bet tas cilvēks aizgāja un samuhļīja kaut ko uz siņtika. Pateica, ka būšot labāk un finālā čus vien sanāca, jo laika nepietika. Par to puse no LMT ņirdza, bet fakts ir fakts. Tāpēc tagad esmu basītī, jo mēs visi labi zinam, kas ir LHF!

  -1 [+] [-]

, 2008-03-31 00:11, pirms 17 gadiem
Da pilnīgs sviests te sācies komentāros - vai tiešām citu nav ko darīt, kā visu laiku par kaut ko strīdēties???

  +3 [+] [-]

, 2008-03-31 00:13, pirms 17 gadiem
Bardax rakstīja: Da pilnīgs sviests te sācies komentāros - vai tiešām citu nav ko darīt, kā visu laiku par kaut ko strīdēties???


Jā,piekrītu Tev,bet nav iespējas vairs to Jūdu paciest!!!Diemžēl Dinārs ir savārījis sviestu,ko būs jāizskausē...tikai kā viņš to izdarīs,es nezinu.

  +3 [+] [-]

, 2008-03-31 00:13, pirms 17 gadiem
nu man žēl, ka tā sanācis! diemžēl to dziesmu uman nez kāpēc neatskaņo
cik noprot, tad tu esi aktīvs fans! prieks par to!
es nekad neesmu gājis nekur caur fanu organizācijām- visur biļetes pērku pats- un arī necenšos iedziļināties ASK fanos!
es neazstāvu nevienu no ASK faniem!- es aizstāvu klubu! un klubs nebūtu pelnīji ka kaut kāds šmurgulis sabojā viņa slavu! bet saprotu arī tevi!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-31 00:15, pirms 17 gadiem
fjurers rakstīja: Jā,piekrītu Tev,bet nav iespējas vairs to Jūdu paciest!!!Diemžēl Dinārs ir savārījis sviestu,ko būs jāizskausē...tikai kā viņš to izdarīs,es nezinu.

es nestrīdos- beidzot var nomrāli padiskutēt ar bišķīt savādāk domājošu , un par citu komandu fanojošu cilvēku bez lamu vārdiem un apvainojumiem!kas ir pozitīvi!
un man pilnīgi pajāt par to dināru! žēl, ka viņš jums ir kaut ko nodarijis, bet dzīve nebeidzās- gan ja uviņš vēl dabūs pēc nopelniem!katrā barā atrodas kāds, kurš savāra sūdus!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-31 00:17, pirms 17 gadiem
To Bardax,
Šeit pilnībā piekrītu. Man vnk ir savi apsvērumi un savi iemesli. Neatbalstu trulu kasīšanos, bet neatbalstu arī to, ka citas komandas fani, kuriem pat nebija spēle šodien nāk e-sportā un brauc virsū saviem ienaidniekiem. Neatbalstu to, ka tiek rakstīti pasūtījuma raksti, kuros tiek izcelts un piedzejots klāt vienas komandas fanu sniegums pēc spēles, neievērojot pretējās komandas fanu rupjības! NEATBALSTU! (pats biju un redzēju)!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-31 00:25, pirms 17 gadiem
kastanis rakstīja: es nestrīdos- beidzot var nomrāli padiskutēt ar bišķīt savādāk domājošu , un par citu komandu fanojošu cilvēku bez lamu vārdiem un apvainojumiem!kas ir pozitīvi!
un man pilnīgi pajāt par to dināru! žēl, ka viņš jums ir kaut ko nodarijis, bet dzīve nebeidzās- gan ja uviņš vēl dabūs pēc nopelniem!katrā barā atrodas kāds, kurš savāra sūdus!


Tas būtu tas mazākais,ko viņš ir izdarījis mums...VIŅŠ ir SAKROPĻOJIS FANOŠANAS JĒGU/IDEJU/veidu Latvijā.Un nejau ar/tikai ar ASK,to viņš ir darījis futbolā,hokejā....es nezinu,ko viņš darīs,ja piemēram kautkādu/dajebkādu iemeslu dēļ ASk izjuks,vai viņu izmetīs.Jo citur ir savārīti sūdi.

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 00:26, pirms 17 gadiem
To kastanis,
Neesmu Barona fans - esmu cilvēks, kas darbojas tajā sistēmā (basketbolā), bet kā pašnodarbinātais un manus pakalpojumus var izmantot jebkurš, arī ASK! Pagājušajā sezonā man ASK arī bija tuvāks, sākumā, bet laika gaitā viss mainījās. Baroni bija pirmie, kas saprata, ko daru un to uzklausīja. Pateicoties manām idejām ir tā rokgrupa u.t.t. Tā nepatika pret vienu konkrētu cilvēku ASK sistēmā ir pēc hokeja u.c. Tad, kad viņu tur ieraudzīju uzreiz teicu, ka ASK ir īstermiņa projekts, jo ilgtermiņā maksāt nevar. Pieļauju, ka tagad acīgākie zin kā es izskatos!

  +4 [+] [-]

, 2008-03-31 00:27, pirms 17 gadiem
Vienmēr pēc spēlēm nez kāpēc sākas kaut kādi truli komentāri no citu komandu faniem... Daudzi pat uz spēlēm iespējams neiet, tik kaut ko gudri d..š... Vienīgais, kas no šitā visa mani tiešām aizkaitināja bija sacītais par Extra kartēm! Nu sorry ASK fani, bet paši vien arī nākat ar šīm kartiņām iekšā uz spēlēm - tā ka būtu priecājušies, ka tādas kartiņas ir! Daudziem tas maciņš nav tik biezs, ka var atļauties par spēli maksāt 3-5 ls un šajā ziņā Barons domā par līdzjutējiem! Tā lūk!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-03-31 00:36, pirms 17 gadiem
Džeki, paldies par diskusiju - interesanti palasīt!
Arlabunakti, lai jauks rīts

     [+] [-]

, 2008-03-31 00:39, pirms 17 gadiem
njā ta viņš ir, es ar gulēt dodos, bija interesanti padiskutēt- rmdy un pārējie

veiksmi un satīcību vēlot, Kastanis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-03-31 00:46, pirms 17 gadiem
to kastanis,
Tev to pašu. Tiešām bija prieks aprunāties!

  +3 [+] [-]

, 2008-03-31 01:20, pirms 17 gadiem
Tikko kā saņēmu zvanu no kāda cilvēka (cerams)! Kad atzvanīju (laikam uz Zelta Zivtiņu), viņš nepacēla! Atrakstīja sms. Citēju: "Tu esi tas kurs gribeja padiskutēt?" Atbildēju, ka jā! Pretī saņēmu: "Nu tad ej...:p"! Vēl pēc minūtes no šī paša brašuļa: "P.S. I love you!". Uz maniem zvaniem, gan neatbildēja, bet... Ierakstīšu arī šeit tā varoņa Nr. Nebrīnaties, ja Jums kāds kādreiz zvana un lamājas! No kuras komandas faniem tas "briedis" ir, domāju nav lieki jāatkārto, palasiet manus komentus. Bet te būs tā mazgadīgā (visticamāk) Nr. +371 28656626! Ceru, ka kādreiz izdosies viņu arī satikt un aprunāties.
P.P.S. Saņēmu arī vēl vienu sms. Citēju:
"P.s.s. ES NEESMU NEKADS BARONS, KO TU TUR VISPĀR MURGO. VIENKĀRŠI MAN VIENS COMS IEDEVA SITO NAMBERU LAI PATRACINU VIENU IDIŅU ACIMREDZOT VINAM BIJ TAISNIBA"!
Pievērsiet uzmanību rakstītāja gramatikai un izdarat secinājumus. Nezinu, vai pilnīgi piedzēries, ka neatšķir komandas (es tā kā vairāk Baronus aizstāvu, bet tikai viņu attieksmes pret faniem dēļ), nevar komatus salikt un patiesībā murgo! Izlasi šo cienītais un uzpīkstini - padiskutēsim! Es atzvanīšu un man ir pieslēgums, nevis ZZ!