Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:989, Did:0, useCase: 3

Visockis-Rubenis: Ar Jaunatnes līgas pieredzi vien nākotnē izaugsmei nepietiks

Visockis-Rubenis: Ar Jaunatnes līgas pieredzi vien nākotnē izaugsmei nepietiks
U16 izlase: Eiropas čempionātā finišs ar uzvaru.
Foto: FIBA.com

Latvijas U16 puišu basketbola izlase (2000.dzimšanas gads un jaunāki) Polijas pilsētā Radomā Eiropas kadetu čempionāta pēdējā spēlē cīņā par 11.vietu Zviedrijas komandu – 65:51 (20:7, 33:24, 47:37), revanšējoties par zaudējumu grupas turnīrā. Cīņā par 3.vietu Turcijas kadeti pagarinājumā ar 77:70 pieveica Horvātijas komandu. Finālspēlē Spānija – Lietuva 74:72.

Latvijas U16 izlases galvenais treneris Artūrs Visockis-Rubenis:

“Pirmkārt gribu pateikt milzīgu paldies LBS un treneru komisijai, ka viņi deva man šo lielisko iespēju strādāt ar Latvijas izlasi. Teikšu godīgi – darbs nebija viegls, tomēr varu apgalvot, ka gan es, gan mani kolēģi veicām šo darbu no visas sirds un ar augstu atbildības sajūtu. Otrs paldies pienākas maniem kolēģiem – izdevās izveidot ļoti pozitīvu un profesionālu treneru kolektīvu.

Trešais paldies ir visiem tiem cilvēkiem, kas visā šajā posmā mūs atbalstīja – neskatoties uz veiksmēm vai neveiksmēm. Šo cilvēku un ģimeņu atbalsts bija ļoti svarīgs.

Patīkami pabeigt turnīru ar uzvaru pār komandu, kurai čempionāta gaitā bijām zaudējuši. Tomēr uz Radomu braucām ar augstāku mērķi, ko nesasniedzām gan objektīvu, gan subjektīvu iemeslu dēļ.

Fizisko parametru – auguma centimetru un svara kilogramu ziņā bijām starp šī čempionāta pastarīšiem un šis apstāklis sagādāja reālas problēmas katrā spēlē. Lai šo mīnusu kompensētu, centāmies izmantot kustīgu komandas spēli uzbrukumā, kā arī dažādas aizsardzības sistēmu maiņas – sedzām gan “junk” zonas, gan klasisko zonu, izmantojām dažādas pick&roll aizsardzības, dažādus presingus, kā arī pret katru pretinieku centāmies atrast vietu, kur mums ir priekšrocības. Kaut kas izdevās, kaut kas nē.

Diemžēl pret mums nostrādāja arī subjektīvais faktors, jo sagatavošanās posmā gūto veselības problēmu dēļ – lauzts deguns un pēdējā dienā prirms izbraukšanas uz čempionātu – durvīs iespiests pirksts, kura dēļ atrauts nags - un ar pilnu jaudu nevarēja spēlēt Anrijs Miška, uz kuru cerējām, kā uz stabilāko spēku mūsu veidotajā uzbrukuma sistēmā. Viņa devuma ļoti pietrūka visās pirmā posma spēlēs – Anrijs spēlēja uz špricēm pirmās četras spēles, tomēr ritmu neatrada un diemžēl līdz ar to kritās arī pārliecība par saviem spēkiem. Tieši tāpēc ceturto spēli izvēlējāmies spēlēt ar veselajiem spēlētājiem.

Svarīgākajai spēlē – astotdaļfinālā ar Turciju – bijām sagatavojuši gan plānu A, gan plānu B. Izmantojām pamīšus abus un trešās ceturtdaļas sākumā, agresīvi nospēlējot aizsardzībā un realizējot spēles plānu, turkus piespiedām pilnībā apstāties un izvirzījāmies vadībā. Tomēr muļķīgi kļūdījāmies pret presingu, kuru pirms tam pārvarējām bez problēmām – un turki atguva spēles ritmu. 5 minūtes pirms spēles beigām bijām vēl vadībā ar 2 punktiem, taču galotnē kaut kur pietrūka veiksmes, kaut kur aukstasinības un pacietības. Zaudējām komandai, kas izcīnīja Eiropas čempionāta bronzu.

Otra svarīgākā spēle – pret Bosniju – bija pārbaudījums gan treneriem, gan spēlētājiem. Tādu atbildības un spiedzes slogu es nenovēlu nevienam! Šis slogs pirmajā puslaikā spēlētājos radīja nevajadzīgu spriedzi, kuras rezultātā netika izpildīts spēles plāns. Tomēr puslaikā spējām pārvarēt šo spiedienu un nodemonstrējām sniegumu, kas ļāva pārliecinoši uzvarēt. Pēc tam vel aizvadījām divas cienīgas spēles ar Serbiju (zaudējām pagarinājumā pa 1 punktu) un Zviedriju, pret kuru grupas turnīrā bijām aizvadījuši vissliktāko spēli čempionātā. Toreiz zviedri pēc diviem zaudējumiem bija ļoti mobilizējušies, mums sākumā neiekrita brīvie metieni un cīņa ievirzījās ļoti nervozā gultnē. Beigās ar pacietību panācām nelielu pārsvaru taču pēdējās minūtēs “pazaudējām” vienu no diviem zviedru spēlētājiem, kuri varēja izšķirt spēles likteni. Otrajā spēlē kļūdas neatkārtojām un izdevās revanšs.

Ieņēmām 11. vietu. Braucām ar citiem mērķiem, bet šis formāts nosaka, ka turnīrs ir izdevies vai nav izejot no vienas spēles, kuru diemžēl cīņā zaudējām.

Sagatavošanās posmā ieguldījām tiešām profesionālu un mērķtiecīgu darbu. Ar pārliecību varu teikt, ka sagatavojāmies ļoti labi-izdarījām visu, ko vēlējāmies. Vai tagad kaut ko mainītu? Iespējams – zinot, ka nāksies stāties pretī tādam fiziskajam pārspēkam nedaudz mainīnu kādus akcentus.  

Kad redzam Latvijā atsevišķus fiziski spēcīgus spēlētājus – liekas, ka viņi jau 16 gados ir ļoti nobrieduši. Tomēr šeit secinājām, ka pat viņi ne tuvu nav tik nobrieduši, kā citās valstīs (tādi, kā mēs esam vēl igauņi, somi, poļi...). Tomēr jau uz U18 vecumu viss var mainīties – ja viņi turpinās strādāt un attīstīties, pēc diviem gadiem būs jau daudz nobriedušāki un šajā elementā pretiniekiem vairs nebūs tāds pārsvars. Uzskatu, ka šobrīd labāk redzu izlasē meistarīgu spēlētāju ar nākotnes perpektīvu, nekā jau nobriedušu un ar maz iespējām vēl progresēt. Šis bija arī viens no prienciem pēc kura vadījāmies veidojot izlasi. Šajā izlasē ir vairāki ļoti interesanti spēlētāji. Vēlreiz atkārtošu  - interesanti – ar intenersantām talanta izpausmēm, kuriem vēl ir jānobriest un jāgūst pieredze lielajā basketbolā. Jāslīpējas.

Jāuzteic ir ikviens jaunatnes līgas treneris, kurš šos spēlētājus ir pievērsis basketbolam, tajā noturējis un attīstījis.

Sagatavošanās posmā saskārāmies ar vienu ļoti būtisku problēmu -  nebija viegli spēlētājiem iemācīt kļūdas cenu. Jaunatnes līgā labākie spēlētāji katru savu kļūdu var kompensēt ar fizisko pārsvaru, ātrumu vai labāku situācijas izpratni, bet starptautiskajā basketbolā tūlīt seko sods – zaudēti punkti. Un spēles likteni izšķir tieši šīs mazās nianses. Tikām sodīti bieži – par nepareizu atbloķēšanu, par brāķi piespēlēs, nekoncentrēšanos, sliktiem lēmumiem, kas izriet no tā, ka lēmums jāpieņem daudz ātrāk nekā ikdienā – spēles temps ir daudz augstāks, fiziskais pretspēks daudz lielāks. Iespējams, kādām no šīm lietām varējām veltīt  vairāk laika izlases treniņos.

Nākotnē šīs nianses gan jāslīpē ikdienā, jo tās ir fundamentālas. Ar to es domāju, ka šiem spēlētājiem ikdienā vajadzētu trenēties pie pieaugušo komandas – talantīgākajiem LBL, kas vēl nevar LBL – LBL2. Viņiem ir jāpaliek arī LJBL – vietā, kur viņi ir kopā ar savu komandu, saviem treneriem – vietā, kur viņi var izjust līderu lomu un atbildību... Tomēr spēlējot / trenējoties augstā līmenī, viņi saskarsies ar situācijām, kurās būs jāpieņēm lēmumi ļoti ātri, situācijām, kad, ja tu aizej nepareizā close-out – tu tiec sodīts un dēļ tā, komanda zaudē punktus. Tieši šāds rūdījums ir nepieciešams šiem spēlētājiem tuvajā nākotnē, lai atkal spertu soli uz priekšu. Tas ir ļoti svarīgi izaugsmei, jo ar Jaunatnes līgas pieredzi vien šajā vecumā vairs nepietiek.

Vēl viena mūsidās liela problēma ir prasme koncentrēt uzmanību ilgākā laika posma par dažām sekundēm. Tā, lai jau pēc dažiem soļiem laukumā neaizmirstos pārtraukumā sarunātā sadarbība vai pretinieku līdera spēles nianses. To jau savā intervijā minēja Uvis Helmanis – es viņam pilnīgi piekrītu!

Visbeidzot gribētu novēlēt spēlētājiem ātrāk saprast, ka profesionāls darbs nenozīmē tikai darbs treniņos – tā ir visa ikdiena. Tu vai nu esi profesionālis visu laiku, vai neesi tāds. Ceļš nav viegls, no daudz kā jāatsakās, tomēr, ja mērķis ir spēlēt basketbolu nākotnē profesionālā līmenī, par profesionāli mūsdienās jau savā pieejā jākļūst agri.”

Latvijas U16 izlases statistika un spēļu kalendārs: Vīriešu U16 izlase

U16 puišu izlase 

Vārds un uzvārdsPoz.Aug.Dzim.Sporta skola
Artūrs Žagars1.1822000Rīga/DSNU16
Niks Salenieks1.1802000Rīga/DSN 
Artūrs Kurucs1./3.1892000Cēsis- Rīga/DSN-Baskonia (ESPU16
Valters Vēveris2./3.1882000Valmiera 
Rainers Hermanovskis2./3.1872000Valmiera 
Adrians Šnipke2./3.1922000BJBS RīgaU16
Roberts Bērziņš3.1872001Rīga/DSN 
Dāvids Vīksne3.1912000Valmiera 
Oskars Hlebovickis3.1942000Ogres BS - VEF skola 
Anrijs Miška4.2042000Valmiera - Real MadridU16
Edvards Mežulis5.2042000BJBS Rīga 
Armands Berķis5.2022000Jelgava - VEF skolaU16
Vadība 
Artūrs Visockis-RubenisGalvenais treneris
Mārtiņš GulbisTreneris
Roberts ZeileTreneris
Ēriks VisockisFiziskās sagatavotības treneris
Ivars IkstensFizioterapeits

     [+] [-]

, 2016-08-21 19:49, pirms 8 gadiem
jā, jā, jā, tomēr dažās spēles varēja redzēt, ka treneris galīgi nespēj savākt komandu. Lai gan, te jāsaka, skatoties olimpiskās spēles, redzot, kā visuprāt lielākā favorīte Austrālija bezcerīgi pakāš Serbijai, kā arī nupat Spānijai, nākas atzīt, ka u16 vecumā pakāst zviedrijai, tas ir pilnīgi normāli. Puikas nestabili, vienu dienu lido, kādu citu viss ir slikti.

     [+] [-]

, 2016-08-21 20:29, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, jā, jā, tomēr dažās spēles varēja redzēt, ka treneris galīgi nespēj savākt komandu. Lai gan, te jāsaka, skatoties olimpiskās spēles, redzot, kā visuprāt lielākā favorīte Austrālija bezcerīgi pakāš Serbijai, kā arī nupat Spānijai, nākas atzīt, ka u16 vecumā pakāst zviedrijai, tas ir pilnīgi normāli. Puikas nestabili, vienu dienu lido, kādu citu viss ir slikti.
Ko var pļūtīt, pats saprati ko sarakstīji?

     [+] [-]

, 2016-08-21 20:34, pirms 8 gadiem
visticamāk, tev ir problēmas ar lasīšanu. es ļoti labi saprotu, ko gribēju teikt un ko uzrakstīju

  +3 [+] [-]

, 2016-08-21 21:22, pirms 8 gadiem
Ļoti korekts izvērtējums, bez nonievāšanas, bet ar redzējumu nākotnē.

     [+] [-]

, 2016-08-21 23:29, pirms 8 gadiem
Beidzot Rubenis sapratis kā spēlēt / pēc čempionāta/, šai komandai jāspēlē ātrs baskets , kā savulaik Vecais Vefiñš , centrs Mežulis nevelk ne ātrumā ,ne centimetros kā centrs / attaisnojums varbūt izlaista sezona veselības problêmu dēł, pusgarais Hlebovickis vispār ir nonsens, vińś pat skriet nav iemācījies, un Ogrē viñš darīja ko gribēja, jo uz viñu spéléja visa komanda, kā nekā Hlebovicka-Oses produkts, jā Miška ir vajadzīgs komandai, bet Berkim problēmas ar smadzenēm, viñu łoti viegli izvest no pacietības, un viss cauri / brīnos kā ar tādām sekmēm skolā viñš drīkst spēlēt izlasē/. Gribētu šo 2000 gada komandu redzēt kā veco Birznieka vefiñu - 1-2 centri ar ātriem un GUDRIEM pārējiem puikām !!!

     [+] [-]

, 2016-08-22 08:17, pirms 8 gadiem
Intervija laba, bet atrunāties ar to, ka puikas ir daudz švakāki nekā pretinieki, man liekas ir pēdējais, ko var darīt, un pašpārliecinātību un gribasspēku cīnīties tālāk tas neiedrošina. Ar ko mūsu čaļi atškiras fiziski no braļukām, kuri šajā vecumā pēdējos gados gandrīz vienmēr spēlē par medaļām??? Viņus baro savādāk??? kādu vietu ieņēma, tādas arī atrunas. Labam trenerim jāmāk motivēt komandu, , jo lai izdarītu maiņas spēles laikā, mēs visi esam vienādi gudri, vajag kaut ko vairāk

     [+] [-]

, 2016-08-22 12:35, pirms 8 gadiem
"Tu vai nu esi profesionālis visu laiku, vai neesi tāds" teica treneris , kurš pats ja nekļūdos netikai nav spēlējis kā profesionālis , bet pat jaunatnes līgā nav spēlējis basketbolu. Es laikam , ka tomēr piederu pie tiem , kas uzskata , ka lai mācītu citus kā nonāk pie augstiem sasniegumiem , ir pašam kaut kas jāsasniedz. Nezinu ko tieši Visockis ir sasniedzis kā spēlētājs un treneris. Gudri runāt prot katrs un lielās bumbās arī visi pa lielam visu saprot. Pat mana vecmāmiņa drošvien saprot , ka ja grib gūt grozus ir jāuzbrūk un ja negrib ielaist ir jāaizsargājās , bet augsts rezultāts tomēr sastāv no milzums daudz sīkumiem , kas jāņem vērā , lai pie šī rezultāta tiktu!
Tomēr neskatoties neuzko , jāsaka paldies arī šiem cilvēkiem , treneriem , kas ir gatavi uzņēmties atbildību un risku uz savu ādu , jo pats par sevi ir skaidrs , ka darbs nav viegls un kātrs izdarīja visu ko var savu spēju robežās , par to jau šaubu nav galīgi! Šī ir pieredze netikai spēlētājiem , bet arī treneru korpusam un nav vērts spekulēt ar to , kuri bija šajā komandā vājāki , treneri vai spēlētāji, jo diemžēl mēs tāpat nespēsim nomērīt, to vai šie treneri ar citiem spēlētājiem spētu nospēlēt labāk , vai arī šie spēlētāji ar citiem treneriem to izdarītu labāk , spēlētājus es gan domāju netikai tos , kas tika iekļauti šajā sastāvā , bet visus pieejamos. Jo ir zināms , ka daudziem ir jautājumi par dažu labu spēlētāju neiekļaušanu sastāvā.

     [+] [-]

, 2016-08-22 13:02, pirms 8 gadiem
Teoretiski dubultais Visockis visu izstasta vienkarsi perfekti. Var vinam piekrist gandriz vai visas lietas. Nezinu nianses par katra speletaja ikdienu, tacu joprojam uzskatu, ka Latvijas jauniesu izlases javada nevis sakarigiem treneriem vispar, bet tiesi so puiku vai meitenu realajiem audzinatajiem sporta skolas t.i. LJBL attiecigo vecumu turniru medalnieku - un vispirms jau cempionu - treneriem. Protams, ideali, ja sastava kadi tris cetri attieciga trenera audzekni. Tapec mans viedoklis nemainas - so izlasi bija javada nevis dubultajam Visockim, bet gan cempionu trenerim Robertam Zeilem, paligos valmierietim dodot vina kolegus no citam vadosajam U16 komandam. Pielauju, ka tad rezultats butu labaks.
Lai vai ka, si turnira pieredze, cerams, kados failos bus caliem smadzenes nosedusies un noderes nakosreiz EC vai ari vienkarsi basketbola.

     [+] [-]

, 2016-08-22 13:57, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Teoretiski dubultais Visockis visu izstasta vienkarsi perfekti. Var vinam piekrist gandriz vai visas lietas. Nezinu nianses par katra speletaja ikdienu, tacu joprojam uzskatu, ka Latvijas jauniesu izlases javada nevis sakarigiem treneriem vispar, bet tiesi so puiku vai meitenu realajiem audzinatajiem sporta skolas t.i. LJBL attiecigo vecumu turniru medalnieku - un vispirms jau cempionu - treneriem. Protams, ideali, ja sastava kadi tris cetri attieciga trenera audzekni. Tapec mans viedoklis nemainas - so izlasi bija javada nevis dubultajam Visockim, bet gan cempionu trenerim Robertam Zeilem, paligos valmierietim dodot vina kolegus no citam vadosajam U16 komandam. Pielauju, ka tad rezultats butu labaks.
Lai vai ka, si turnira pieredze, cerams, kados failos bus caliem smadzenes nosedusies un noderes nakosreiz EC vai ari vienkarsi basketbola.
Es tomēr nepiekritīšu , ka Robertam Zeilim būtu jābūt par galveno treneri.
1.Ja jau mēs tā skatāmies , tad reāli vislabāko sniegumu, kā komanda sezonas laikā demonstrēja DSN nevis Valmiera. Vienīgā spēle ko zaudēja DSN bija fināla spēle. Regulārajā turnīrā DSN nebija neviena zaudējuma un arī finālos tikai viens jau iepriekš piemenētais.
2. Zeilis jau ja nemaldos vadīja šos konkrētos jauniešu U14 baltijas kausā un tad pēc sastāva izskatījās , ka basketbolu prot spēlēt tikai Valmieras puikas , jo tie tur izteikti dominēja , nevis pēc spēles kvalitātes , bet pēc kvantitātes un spēles laika , tur gan toreiz bija divi izlases sastāvi.
3. Arī uz šo čempi no Valmieras aizbrauca 4 spēlētāji. Vēveris , kas izteikti meta tikai 3p metienus ar vāju statistiku , bet toties ar ļoti solīdu spēles laiku , Hermanovskis , kas spēlē tā arī neiegāja , Vīksne , kuram deva spēlēt pietiekami daudz , bet neko parādīt viņš nespēja un Miška , kas gan nu ir Madrides spēlētājs vairāk kā Valmieras.Ta kā visi Tev vēlamie četri spēlētāji bija sastāvā !
4. No iekšējā mikroklimanta veidošanas ir dzirdēts, ka džeki Jūt, ka pret dažiem kļūdas redz savādāk nekā pret citiem un varat tikai minēt pret ko tas ir!
5. Es apsalūti nedomāju , ka Roberts Zeilis ir slikts treneris , bet man tomēr liekas , ka ir jāvērtē visi faktori , kas var ietekmēt izlases sniegumu, un man liekas , ka treneri no jaunatnes klubiem gribi vai nē tomēr zaudē objitivitāti liekot uzsvaru uz saviem audzēkņiem !

     [+] [-]

, 2016-08-22 18:16, pirms 8 gadiem
U-14 Baltijas kausā Latvijas izlase finālā uzvarēja leišus gana pārliecinoši. Jautājums, kas noticis pa šiem 2 gadiem?
Az80 rakstīja: Es tomēr nepiekritīšu , ka Robertam Zeilim būtu jābūt par galveno treneri.
1.Ja jau mēs tā skatāmies , tad reāli vislabāko sniegumu, kā komanda sezonas laikā demonstrēja DSN nevis Valmiera. Vienīgā spēle ko zaudēja DSN bija fināla spēle. Regulārajā turnīrā DSN nebija neviena zaudējuma un arī finālos tikai viens jau iepriekš piemenētais.
2. Zeilis jau ja nemaldos vadīja šos konkrētos jauniešu U14 baltijas kausā un tad pēc sastāva izskatījās , ka basketbolu prot spēlēt tikai Valmieras puikas , jo tie tur izteikti dominēja , nevis pēc spēles kvalitātes , bet pēc kvantitātes un spēles laika , tur gan toreiz bija divi izlases sastāvi.
3. Arī uz šo čempi no Valmieras aizbrauca 4 spēlētāji. Vēveris , kas izteikti meta tikai 3p metienus ar vāju statistiku , bet toties ar ļoti solīdu spēles laiku , Hermanovskis , kas spēlē tā arī neiegāja , Vīksne , kuram deva spēlēt pietiekami daudz , bet neko parādīt viņš nespēja un Miška , kas gan nu ir Madrides spēlētājs vairāk kā Valmieras.Ta kā visi Tev vēlamie četri spēlētāji bija sastāvā !
4. No iekšējā mikroklimanta veidošanas ir dzirdēts, ka džeki Jūt, ka pret dažiem kļūdas redz savādāk nekā pret citiem un varat tikai minēt pret ko tas ir!
5. Es apsalūti nedomāju , ka Roberts Zeilis ir slikts treneris , bet man tomēr liekas , ka ir jāvērtē visi faktori , kas var ietekmēt izlases sniegumu, un man liekas , ka treneri no jaunatnes klubiem gribi vai nē tomēr zaudē objitivitāti liekot uzsvaru uz saviem audzēkņiem !

     [+] [-]

, 2016-08-22 19:29, pirms 8 gadiem
Nezin, uzskatu, ka izlasi būtu jāvada nosacīti neitrālam labam trenerim + 1-2 treneri no top jauniešu komandām, kā palīgi. Nedrīkst pieļaut savējo vilkšanu sastāvā, spēles laika došanu avansā. Katra spēlētāja atrašanās laikam laukumā jābūt pamatotam ar viņa sniegumu., Tieši tāpēc tā ir izlase, ka tiek atlasīti visi labākie no dažādām komandām.
Par ļaušanu spēlēt un acu pievēršanu runājot, tas ir normāli, ka tu ļauj brīvāk spēlēt līderiem, kas ar savu sniegumu dod lielāko ieguldījumu komandas spēlē un tie citiem, kuri ir mazāk pārliecinoši, katru reizi uznākot laukumā jāmēģina pierādīt sava atbilsītiba, lai iekarotu lielāku spēles laiku. Pēdējā spēlē mēs redzējām, kāda ir atšķirība starp 1 un 2 sastāvu. Puikas vienkārši nespēj iemest pat spēlē, kas jau ir vinnēta. Kāpēc laist laukumā tos, kuri jūtas nedroši, nevar pabeigt uzbrukumus, nenosedz savus sedzamos? Es redzu pilnīgi normālu pamatotu spēles laika sadali, Kurucs, Žagars, Vēveris, Šnipke, Berķis(kamēr netiek izsists no līdzsvara), pēdējās divās spēlēs Mišķa un tad tikai tie pārējie.

     [+] [-]

, 2016-08-23 12:45, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nezin, uzskatu, ka izlasi būtu jāvada nosacīti neitrālam labam trenerim + 1-2 treneri no top jauniešu komandām, kā palīgi. Nedrīkst pieļaut savējo vilkšanu sastāvā, spēles laika došanu avansā. Katra spēlētāja atrašanās laikam laukumā jābūt pamatotam ar viņa sniegumu., Tieši tāpēc tā ir izlase, ka tiek atlasīti visi labākie no dažādām komandām.
Par ļaušanu spēlēt un acu pievēršanu runājot, tas ir normāli, ka tu ļauj brīvāk spēlēt līderiem, kas ar savu sniegumu dod lielāko ieguldījumu komandas spēlē un tie citiem, kuri ir mazāk pārliecinoši, katru reizi uznākot laukumā jāmēģina pierādīt sava atbilsītiba, lai iekarotu lielāku spēles laiku. Pēdējā spēlē mēs redzējām, kāda ir atšķirība starp 1 un 2 sastāvu. Puikas vienkārši nespēj iemest pat spēlē, kas jau ir vinnēta. Kāpēc laist laukumā tos, kuri jūtas nedroši, nevar pabeigt uzbrukumus, nenosedz savus sedzamos? Es redzu pilnīgi normālu pamatotu spēles laika sadali, Kurucs, Žagars, Vēveris, Šnipke, Berķis(kamēr netiek izsists no līdzsvara), pēdējās divās spēlēs Mišķa un tad tikai tie pārējie.
1.Ir svarīgi saprast vienu lietu , ka ikdienā šie spēlētāji spēlē savā starpā un neviens otru par labāku neuzskata , jo to pierāda arī spēles rezultāts.
2. Par to , ka nedroši jūtās kā jūs to saucat "otrais sastāvs" (pēc manām domām nepareizs formulējums , jo komanda ir tikai tad īsta komanda , kad visi ir kā viens ) man liekas , ka ir atbildīgs treneris.
3. Kā piemēru varu minēt kaut vai to , Žagars DSN 2015/2016 sezonā nebūt nebija rezultatīvākais. Žagaram sezonas laikā vidēji bija 16.08 punkti , 4.7 atl. 4.6 asist. Salenieks LJBL caurmērā bija rezultatīvāks par Žagaru 19.82 punkti 5.4 atl., 2.9 asist. Līdz ar to , šeit runāt par kaut kādu baigo līmeņa starpību ir pilnīgs absurds. Es personīgi nevaru iedomātie kādēļ , lai Salenieks pats domātu , ka viņš ir sliktāks par Žagaru. Te vairāk ir jautājums kā treneris katram iedala lomas un prot nodrošināt šīs lomas veiksmīgu izpildi arī no psiholoģiskās puses.
4. Esmu pilnīgi drošs , ka mums starp 2000 gada spēlētājiem vel bez Žagara atrastos kādi 4-6 spēlētāji , kas ar tādu pašu foru no treneru puses un spēles laiku būtu ar līdzīgu rezultativitāti un pienesumu komandai.
5. Saprotiet pareizi , es nesaku , ka Žagars ir slikts , bet to , ka viņš galīgi nav galvas tiesu pārāks par citiem , lai runātu par kādu līmeņa atšķirību. Es šeit vairāk runāju par to , ka komandā kaut kas nav kārtībā ar psiholoģiju un tā jau ir treneru korpusa atbildība.
6. Vel kā piemēru var minēt Raineru Hermanovski , kas LJBL Valmieras sastāvā spēlēja ļoti rezultatīvi , vidēji 18.17 p. Finālspēlē kuru Valmiera vinnēja DSN ar to pašu Žagaru sastāvā , Rainers guva 21 p , bet eiropas čempionātā pēkšņi nespēj paspēlēt. Un tādu piemēru trenera Visocka vadībā ir vairāki. Jautājums , kas tam ir pie vainas ???

     [+] [-]

, 2016-08-24 04:44, pirms 8 gadiem
Az80 rakstīja: 1.Ir svarīgi saprast vienu lietu , ka ikdienā šie spēlētāji spēlē savā starpā un neviens otru par labāku neuzskata , jo to pierāda arī spēles rezultāts.
2. Par to , ka nedroši jūtās kā jūs to saucat "otrais sastāvs" (pēc manām domām nepareizs formulējums , jo komanda ir tikai tad īsta komanda , kad visi ir kā viens ) man liekas , ka ir atbildīgs treneris.
3. Kā piemēru varu minēt kaut vai to , Žagars DSN 2015/2016 sezonā nebūt nebija rezultatīvākais. Žagaram sezonas laikā vidēji bija 16.08 punkti , 4.7 atl. 4.6 asist. Salenieks LJBL caurmērā bija rezultatīvāks par Žagaru 19.82 punkti 5.4 atl., 2.9 asist. Līdz ar to , šeit runāt par kaut kādu baigo līmeņa starpību ir pilnīgs absurds. Es personīgi nevaru iedomātie kādēļ , lai Salenieks pats domātu , ka viņš ir sliktāks par Žagaru. Te vairāk ir jautājums kā treneris katram iedala lomas un prot nodrošināt šīs lomas veiksmīgu izpildi arī no psiholoģiskās puses.
4. Esmu pilnīgi drošs , ka mums starp 2000 gada spēlētājiem vel bez Žagara atrastos kādi 4-6 spēlētāji , kas ar tādu pašu foru no treneru puses un spēles laiku būtu ar līdzīgu rezultativitāti un pienesumu komandai.
5. Saprotiet pareizi , es nesaku , ka Žagars ir slikts , bet to , ka viņš galīgi nav galvas tiesu pārāks par citiem , lai runātu par kādu līmeņa atšķirību. Es šeit vairāk runāju par to , ka komandā kaut kas nav kārtībā ar psiholoģiju un tā jau ir treneru korpusa atbildība.
6. Vel kā piemēru var minēt Raineru Hermanovski , kas LJBL Valmieras sastāvā spēlēja ļoti rezultatīvi , vidēji 18.17 p. Finālspēlē kuru Valmiera vinnēja DSN ar to pašu Žagaru sastāvā , Rainers guva 21 p , bet eiropas čempionātā pēkšņi nespēj paspēlēt. Un tādu piemēru trenera Visocka vadībā ir vairāki. Jautājums , kas tam ir pie vainas ???
šauj tu riktīgi garām, pirmām kārtām, nosacītā fora acīmredzot tiek iedota sagatavošanas posmā, kur izkristalizējas potenciālais pamatsastāvs, jo sākoties jau atbildīgajām spēlēm tev ir jābūt galvā gatavam komandas zīmējumam, kuri nāks pamatā un kuri aizvietot. Viena no galvenajām saspēlnieka vērtībām ir piespēles, tu pats ieliki statistiku, kur visai labi redams, ka Žagars ir krietni priekšā Saleniekam, to arī spēlē varēja redzēt, pretinieki bija spiesti segt asāk žagaru, kā arī Kurucu, kas deva iespēju gūt punktus tiem, kas paši sev neko nespēja izkārtot. Un tā ir ļoti liela starpība. Žagars ar savu spēli citus padara labākus. Žagars ir saspēlnieks no dieva.,loti labi spēj lasīt situāciju, labāk par Salenieku kontrolē bumbu pie ciešas segšanas. es domāju, tas arī bija noteicošais, kāpēc viņš bija pamatā. Visu turnīru bija redzams, ka ir liela starpība starp Žagarum, Kurucu, Šnipki, Vēveru, Mišku (kad viņš beidzot sajutās labāk un atverās) un pārējiem. Varbūt jaunatnes līgā viņi arī jūtās līdzīgi, bet nākot laukumā pret cita limeņa, ne tik zināmu pretinieku tomēr īsti nespēja sevi parādīt, tajā brīdi arī visi jautājumi par atrašanos pamatā vai sēdēšanu uz soliņa atrisinās paši no sevis. Ja godīgi, komandai pat nebija pilnvērtīgs pamatsastāvs, visu laiku no 5 nieka 1-2 krita ārā un nebja, ko uzlaist laukumā, jo uznākušais nospēlēja vēl nedrošāk. Un izlases treneris nevar eksperimentēt un gaidīt atvēršanos brīdī, kad katra spēle ir par izdzīvošanu, tikšanu tālāj utt. tas ir jāsaprot. Visi viņi iznāca laukumā spēli no spēles un bija redzams, ka neturēja līmeni. Nespēja saasināt uzbrukumu ar savu klātbūtni, kas arī uzvēla daudz lielāku slodzi nosacītajiem līderiem, jo pretiniekam ir daudz vieglāk segt. Neskaitāmas reizes bumba ceļoja un netika mests vai iets caurgājienā pat pie labām pozīcijām, bumbu beigās tāpat pēdējās sekundēs nonāca pie kāda no līderiem, kurš bija spiests mest samocītu metinu. vajag tomēr saprast, ka, lai gan žagars, kurucs, vēvers pavisam nav ideāli, viņi bija pārliecinošāki par citiem. Tā nav ne pirmā reize, kad spēlētāja klase parādās tieši tad, kad viņš nespēlē sev ierastajā komforta zonā, pret čaļiem, ar kuriem tiek spēlēts jau 10 gadus no vietas, bet uznāk pretī nezināmi, stipri, dusmīgāki, agresīvāki, kur viss jau ir daudz nopietnāk. vai tad mazums piemēru, no lbl spēlētāju vidus, kur čaļi lbl līmenī ir ļoti labi, bet tiklīdz nonāk ārpus latvijas, tā pazūd? man liekas, ka tādu piemēru ir šausmīgi daudz.

     [+] [-]

, 2016-08-24 15:09, pirms 8 gadiem
hogo rakstīja: Speciālistu brigāde, vai paši vecāki????
Nu ko var pļūtīt, visam ir savs mērs! Saspēļnieks no Dieva?!
Dievu viņi raksta, ar mazo burtu,bet Žagaru, ar lielo!!!
Es saprotu, ka kurš ta kaķim asti cels, ja ne pats! Speciālisti, starpcitu, Baltijas kausā nebija ne Žagara, ne Kuruca un tur komanda izskatijās ne tikai labāka, bet arī pie medaļām tika... ;-D
Šis super labais saspēļnieks Žagars, kurš nekad neaizmirsīs atrast vainīgos, kā kas, tā tik acis uz treneri un skaidro kurš nepalīdz... Tā ir citu padarīšana par labākiem špīleriem - nu cik var pļūtīt?!!!!
Aizsardzībā nulle! Šie te trenerīši kuriem pašiem, nu nekādu saniegumu un poņas kā līdz tiem tikt, tik čurā biksēs no Žagarēna stilīgā maigā skrējieniņa un kādas skaistas piespēlītes... Nu tad jūs arī esat vienpatsmitā vietā, starp sešpatsmit komandām. Brīžiem gribas jautāt - un cik tad maksā vieta izlasē?!!! ;-D
Par Baltijas kausu piekrītu , komanda spēlēja pārliecinoši un vinēja visas spēles. Par labāko tika atdzīsts Šnipke un Žagars bija satraumējies un tādēļ sastāvā nebija. Ja nemaldos , tad spēlēja pret Zviedriem , Somiem un Igauņiem. Bet man liekas , ka uz EČ no tā sastāva aizbrauca tikai. Miška , Vēveris , Hermanovskis , Salenieks un Šnipke. Uz Turcijas turnīru bija daži atkrituši , jo nāca klāt Žagars un Kurucs. Bet sastāvs uz EČ ir ar jauniem 7 spēlētājiem!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-24 15:20, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: šauj tu riktīgi garām, pirmām kārtām, nosacītā fora acīmredzot tiek iedota sagatavošanas posmā, kur izkristalizējas potenciālais pamatsastāvs, jo sākoties jau atbildīgajām spēlēm tev ir jābūt galvā gatavam komandas zīmējumam, kuri nāks pamatā un kuri aizvietot. Viena no galvenajām saspēlnieka vērtībām ir piespēles, tu pats ieliki statistiku, kur visai labi redams, ka Žagars ir krietni priekšā Saleniekam, to arī spēlē varēja redzēt, pretinieki bija spiesti segt asāk žagaru, kā arī Kurucu, kas deva iespēju gūt punktus tiem, kas paši sev neko nespēja izkārtot. Un tā ir ļoti liela starpība. Žagars ar savu spēli citus padara labākus. Žagars ir saspēlnieks no dieva.,loti labi spēj lasīt situāciju, labāk par Salenieku kontrolē bumbu pie ciešas segšanas. es domāju, tas arī bija noteicošais, kāpēc viņš bija pamatā. Visu turnīru bija redzams, ka ir liela starpība starp Žagarum, Kurucu, Šnipki, Vēveru, Mišku (kad viņš beidzot sajutās labāk un atverās) un pārējiem. Varbūt jaunatnes līgā viņi arī jūtās līdzīgi, bet nākot laukumā pret cita limeņa, ne tik zināmu pretinieku tomēr īsti nespēja sevi parādīt, tajā brīdi arī visi jautājumi par atrašanos pamatā vai sēdēšanu uz soliņa atrisinās paši no sevis. Ja godīgi, komandai pat nebija pilnvērtīgs pamatsastāvs, visu laiku no 5 nieka 1-2 krita ārā un nebja, ko uzlaist laukumā, jo uznākušais nospēlēja vēl nedrošāk. Un izlases treneris nevar eksperimentēt un gaidīt atvēršanos brīdī, kad katra spēle ir par izdzīvošanu, tikšanu tālāj utt. tas ir jāsaprot. Visi viņi iznāca laukumā spēli no spēles un bija redzams, ka neturēja līmeni. Nespēja saasināt uzbrukumu ar savu klātbūtni, kas arī uzvēla daudz lielāku slodzi nosacītajiem līderiem, jo pretiniekam ir daudz vieglāk segt. Neskaitāmas reizes bumba ceļoja un netika mests vai iets caurgājienā pat pie labām pozīcijām, bumbu beigās tāpat pēdējās sekundēs nonāca pie kāda no līderiem, kurš bija spiests mest samocītu metinu. vajag tomēr saprast, ka, lai gan žagars, kurucs, vēvers pavisam nav ideāli, viņi bija pārliecinošāki par citiem. Tā nav ne pirmā reize, kad spēlētāja klase parādās tieši tad, kad viņš nespēlē sev ierastajā komforta zonā, pret čaļiem, ar kuriem tiek spēlēts jau 10 gadus no vietas, bet uznāk pretī nezināmi, stipri, dusmīgāki, agresīvāki, kur viss jau ir daudz nopietnāk. vai tad mazums piemēru, no lbl spēlētāju vidus, kur čaļi lbl līmenī ir ļoti labi, bet tiklīdz nonāk ārpus latvijas, tā pazūd? man liekas, ka tādu piemēru ir šausmīgi daudz.
Pēc Tevis uzrakstītā ir skaidrs , ka ar Tevi šo jautājumu vispār nav vērts apspriest ! "Žagars ir saspēlnieks no dieva" pats vispār saprati ko uzrakstīji ? Man būtu kauns ko tādu rakstīt , ja vien nav runa par tādiem spēlētājiem kā Perkers , Maģiskais Džonsons un tamlīdzīga līmeņa špīleriem! Bet nu nejau par 16 gadīgu puišeli ko tādu rakstīt , jopcik !
Es gan ļoti priecātos , ja viņš vai jebkurš cits no mūsu LV spēlētājiem tādu līmeni sasniegtu !

     [+] [-]

, 2016-08-24 18:46, pirms 8 gadiem
Veči ko Jūs cepaties, kas ir M. Gulbis ? Goglē neko neatradu par vinu jēdzīgu, un tas ir u 16 viens no tr, ! Zivs pūst no galvas! Kas ir M. Gulbis?

     [+] [-]

, 2016-08-24 18:47, pirms 8 gadiem
Az80 rakstīja: Pēc Tevis uzrakstītā ir skaidrs , ka ar Tevi šo jautājumu vispār nav vērts apspriest ! "Žagars ir saspēlnieks no dieva" pats vispār saprati ko uzrakstīji ? Man būtu kauns ko tādu rakstīt , ja vien nav runa par tādiem spēlētājiem kā Perkers , Maģiskais Džonsons un tamlīdzīga līmeņa špīleriem! Bet nu nejau par 16 gadīgu puišeli ko tādu rakstīt , jopcik !
Es gan ļoti priecātos , ja viņš vai jebkurš cits no mūsu LV spēlētājiem tādu līmeni sasniegtu !

     [+] [-]

, 2016-08-24 18:47, pirms 8 gadiem
Kas ir Perkers?

     [+] [-]

, 2016-08-24 19:01, pirms 8 gadiem
Az80 rakstīja: Par Baltijas kausu piekrītu , komanda spēlēja pārliecinoši un vinēja visas spēles. Par labāko tika atdzīsts Šnipke un Žagars bija satraumējies un tādēļ sastāvā nebija. Ja nemaldos , tad spēlēja pret Zviedriem , Somiem un Igauņiem. Bet man liekas , ka uz EČ no tā sastāva aizbrauca tikai. Miška , Vēveris , Hermanovskis , Salenieks un Šnipke. Uz Turcijas turnīru bija daži atkrituši , jo nāca klāt Žagars un Kurucs. Bet sastāvs uz EČ ir ar jauniem 7 spēlētājiem!
Lūk, tu saki, labākais bija Šnipke, bet viņš tak lielāko daļu spēles laika izskatījās nestabils, bija vairākas smukas epizodes, bet kopumā viņš pieļāva nenormālu daudzumu kļūdu, iesākumā viņš mēģinaāja apslpēlēt, aiziet uz grozu, tad saprata, ka nemāk un pārstāja. Nu kurs viņš ir labākais? es domāju, ka viņš var būt labs, bet tur vēl ir daudz jāstrādā pie individuālās tehnikas, sevišķi dribla un kāju kustībām. Un spēles laiks viņam tika dots labs. Jājautā treneriem, kāpēc tādas sastāva izmaiņas? Pārāk lielas izmaiņas varētu radīt izsist no ritma spēlētājus,.
Kāpēc lai man būtu kauns rakstīt par to, ka Žagars ir talantīgs jauns spēlētājs? Ja ir acīmredzami,ka viņš ir galvastiesu pārāks, labi redz situāciju, pats ar savu darbību spēj radīt situācijas komandas biedriem? viņš ir pēdējo 4-5 gadu talantīgākais saspēlnieks. Jā, viņam bija kļūdu sērijas arī, bet kopumā iespaids ļoti labs. es neesmu īpaši reliģijas nomākts, man īsti nav aizspriedumu rakstīt dievu ar mazu burtu. pilnīgi vienalga, patiesībā.
vispār, man liekas šādi turnīri ir labākais atlases instruments, lai saprastu, kas patiesībā šie puiši ir, kam viņi gatavi. Tiklīdz viņus izmet no ierastās atmosfēras, no daudzkārt piesauktā latvju bezaizsardzības basketbola, tā pēkšņi skaidri parādās, kas ir līderi, kas spēj arī pret nopietnām komandām iemest, apspēlēt, piespēlēt, nosegt. un var arī redzēt, ka ne visi spēlētāji jūtas labi, un spēj stabili spēlēt, jo acīmredzot ir kāda psiholoģiskā barjera, pārliecības trūkums.

     [+] [-]

, 2016-08-24 19:20, pirms 8 gadiem
pēdējā spēlē vienīgais no rezervistiem, kas mani patīkami pārsteidz, ja pareizi atceros, bija 6 numurs, Bērziņš, kurš vairākas reizes pārliecinošo smuki uzbruka, par viņu vienīgo radās sajūta, ka pārturēts uz soliņa.

     [+] [-]

, 2016-08-24 23:07, pirms 8 gadiem
vauvau64 rakstīja: Kas ir Perkers?
Tony Parkers , pārrakstījos!

     [+] [-]

, 2016-08-24 23:16, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lūk, tu saki, labākais bija Šnipke, bet viņš tak lielāko daļu spēles laika izskatījās nestabils, bija vairākas smukas epizodes, bet kopumā viņš pieļāva nenormālu daudzumu kļūdu, iesākumā viņš mēģinaāja apslpēlēt, aiziet uz grozu, tad saprata, ka nemāk un pārstāja. Nu kurs viņš ir labākais? es domāju, ka viņš var būt labs, bet tur vēl ir daudz jāstrādā pie individuālās tehnikas, sevišķi dribla un kāju kustībām. Un spēles laiks viņam tika dots labs. Jājautā treneriem, kāpēc tādas sastāva izmaiņas? Pārāk lielas izmaiņas varētu radīt izsist no ritma spēlētājus,.
Kāpēc lai man būtu kauns rakstīt par to, ka Žagars ir talantīgs jauns spēlētājs? Ja ir acīmredzami,ka viņš ir galvastiesu pārāks, labi redz situāciju, pats ar savu darbību spēj radīt situācijas komandas biedriem? viņš ir pēdējo 4-5 gadu talantīgākais saspēlnieks. Jā, viņam bija kļūdu sērijas arī, bet kopumā iespaids ļoti labs. es neesmu īpaši reliģijas nomākts, man īsti nav aizspriedumu rakstīt dievu ar mazu burtu. pilnīgi vienalga, patiesībā.
vispār, man liekas šādi turnīri ir labākais atlases instruments, lai saprastu, kas patiesībā šie puiši ir, kam viņi gatavi. Tiklīdz viņus izmet no ierastās atmosfēras, no daudzkārt piesauktā latvju bezaizsardzības basketbola, tā pēkšņi skaidri parādās, kas ir līderi, kas spēj arī pret nopietnām komandām iemest, apspēlēt, piespēlēt, nosegt. un var arī redzēt, ka ne visi spēlētāji jūtas labi, un spēj stabili spēlēt, jo acīmredzot ir kāda psiholoģiskā barjera, pārliecības trūkums.
Rodas jautājums , kads Jums sakars ar Žagaru , ka tāds fanātisks lobijs ??? Un es tiešām uzstāju uz vārdu fanātisks !!! Puisis ir labs , par to jau neviens nešaubās , bet runāt par kādu galvas tiesu pārāku , nu tās ir pilnības glupības !

     [+] [-]

, 2016-08-24 23:22, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lūk, tu saki, labākais bija Šnipke, bet viņš tak lielāko daļu spēles laika izskatījās nestabils, bija vairākas smukas epizodes, bet kopumā viņš pieļāva nenormālu daudzumu kļūdu, iesākumā viņš mēģinaāja apslpēlēt, aiziet uz grozu, tad saprata, ka nemāk un pārstāja. Nu kurs viņš ir labākais? es domāju, ka viņš var būt labs, bet tur vēl ir daudz jāstrādā pie individuālās tehnikas, sevišķi dribla un kāju kustībām. Un spēles laiks viņam tika dots labs. Jājautā treneriem, kāpēc tādas sastāva izmaiņas? Pārāk lielas izmaiņas varētu radīt izsist no ritma spēlētājus,.
Kāpēc lai man būtu kauns rakstīt par to, ka Žagars ir talantīgs jauns spēlētājs? Ja ir acīmredzami,ka viņš ir galvastiesu pārāks, labi redz situāciju, pats ar savu darbību spēj radīt situācijas komandas biedriem? viņš ir pēdējo 4-5 gadu talantīgākais saspēlnieks. Jā, viņam bija kļūdu sērijas arī, bet kopumā iespaids ļoti labs. es neesmu īpaši reliģijas nomākts, man īsti nav aizspriedumu rakstīt dievu ar mazu burtu. pilnīgi vienalga, patiesībā.
vispār, man liekas šādi turnīri ir labākais atlases instruments, lai saprastu, kas patiesībā šie puiši ir, kam viņi gatavi. Tiklīdz viņus izmet no ierastās atmosfēras, no daudzkārt piesauktā latvju bezaizsardzības basketbola, tā pēkšņi skaidri parādās, kas ir līderi, kas spēj arī pret nopietnām komandām iemest, apspēlēt, piespēlēt, nosegt. un var arī redzēt, ka ne visi spēlētāji jūtas labi, un spēj stabili spēlēt, jo acīmredzot ir kāda psiholoģiskā barjera, pārliecības trūkums.
Izlasi vismaz ko rakstu kārtīgi. Par labāko tika atdzīts , jo bija arī rezultatīvākais , ja atmiņa neviļ , nevis es saku!

     [+] [-]

, 2016-08-25 00:25, pirms 8 gadiem
Az80 rakstīja: Rodas jautājums , kads Jums sakars ar Žagaru , ka tāds fanātisks lobijs ??? Un es tiešām uzstāju uz vārdu fanātisks !!! Puisis ir labs , par to jau neviens nešaubās , bet runāt par kādu galvas tiesu pārāku , nu tās ir pilnības glupības !
kāds vel lobijs? es sēžu, izsaku pozitīvu komentāru interneta, man nav nekāda teikšana, kas tiek sastāva, kuru sūta laukumā. kas ir? grūti atzīt, ka viņš ar kurucu bija stabili vislabākie komandā? mums nav daudz patiesi talantīgo spēlētāju, kāpēc lai es nepriecātos, kad sanāk tādu ieraudzīt darbibā?
un es tieši visu pareizi sapratu un pateicu, kāpēc tā sanāca, ka šnipke bija baigi rezultatīvs līdz brīdim, kad jāsāk spēlēt pret nopietniem pretiniekiem?? tad viņa rezultivitāte strauji pazūd un uzrodas atkal spēlē, kas tiek pārliecinoši vinnēta?

     [+] [-]

, 2016-08-25 13:07, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kāds vel lobijs? es sēžu, izsaku pozitīvu komentāru interneta, man nav nekāda teikšana, kas tiek sastāva, kuru sūta laukumā. kas ir? grūti atzīt, ka viņš ar kurucu bija stabili vislabākie komandā? mums nav daudz patiesi talantīgo spēlētāju, kāpēc lai es nepriecātos, kad sanāk tādu ieraudzīt darbibā?
un es tieši visu pareizi sapratu un pateicu, kāpēc tā sanāca, ka šnipke bija baigi rezultatīvs līdz brīdim, kad jāsāk spēlēt pret nopietniem pretiniekiem?? tad viņa rezultivitāte strauji pazūd un uzrodas atkal spēlē, kas tiek pārliecinoši vinnēta?
No kuriem laikiem pozitīvi komantāri tiek veidoti uz citu rēķina. Uzskaitot tos kuri ir labi pēc tavām domām un noliekot tos kuri ir slikti ? Īpatnēja izpratne par to , kas ir pozitīvi!

     [+] [-]

, 2016-08-25 18:24, pirms 8 gadiem
ok, tavuprāt nav labi runāt par lietām, par kurām tu redzi, ka nesanāk, nestrādā? tu nerunā labo par tiem, kas cenšas un kuriem sanāk vairāk un labāk, kā citiem, kā arī klusē par tiem, kas nespēj parādīt labu, normālu vai sakarīgu sniegumu? tu iepriekšējos komentāros necik kritiski ne par vienu neizteicies, trūkumus nemeklēji?
bet diemžēl interneta laikos tā ir, tagad var noskatīties spēli un ne tikai izlasīt pēcspēles aprakstu, statistiku ziņas, bet arī uzrakstīt savu viedokli, iespaidus. Mans viedokli ir tāds, kā pāris vai mazliet vairāk spēlētāji nospēlēja labi, brīžiem lieliski vai tuvu tam, bet citi tā arī nespēja parādīt cerēto sniegumu, dažī sāka rādīt šādu sniegumu tad, kad jau bija par vēlu. Kādi kuram bija iemesli, vells viņ zina. It kā treneris būtu jāzin. Treneris, starp citu, it kā skaitās viens no labākajiem jaunās paaudzes treneriem.
Varbūt sagatavošanās posmā vajadzēja mazāk raustīt sastāvu, vairāk iespēlēt vienus un tos pašus spēlētājus, lai viņi saspēlējas un iegūst pārliecību. Lai meklē un atrod iemeslus, kļūdas, lai analizē. Uzkrītošs arī bija kvalitatīvu garo pienesuma trūkums, kā aizsardzībā, tā uzbrukumā.