Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1133, Did:0, useCase: 3

Jaunatnes izlases trenēs Aigars Nerips, Arnis Vecvagars un...

Jaunatnes izlases trenēs Aigars Nerips, Arnis Vecvagars un...
Ainārs Čukste Latvijas meiteņu izlasi Eiropas čempionātā cīņā vedīs jau septīto gadu pēc kārtas.
Foto: fibaeurope.com

Latvijas Basketbola savienības valde apstiprinājusi Treneru komisijas ieteiktos kandidātus darbam ar Latvijas jaunatnes izlasēm 2015.gada sezonā. Svētdien, 30.novembrī, Budapeštā notiks 2015.gada Eiropas jaunatnes čempionātu grupu izloze, kuros pretiniekus uzzinās visas sešas Latvijas komandas. Piecās grupās mūsu basketbolisti A divīzijā cīnīsies par medaļām, bet vienā startēs B divīzijā.

U20 sieviešu izlases (1995.dzimšanas gads un jaunākas) galvenais treneris būs Aigars Nerips („TTT Rīga”). Eiropas čempionāts notiks no 2. līdz 12.jūlijam Spānijā (pilsēta tiks nosaukta vēlāk), tajā piedalīsies 16 komandas. Aigars Nerips 2012. un 2013.gadā bija sieviešu valstsvienības galvenais treneris un iepriekš strādājis arī ar visu vecumu jaunatnes izlasēm

U20 vīriešu izlase (1995.dzimšanas gads un jaunāki) – galvenais treneris Arnis Vecvagars („Jūrmala/Fēnikss”). Eiropas U20 vīriešu čempionāts risināsies no 7. līdz 19.jūlijam Itālijas pilsētā Linjano Sabiadoro, tajā piedalīsies 20 komandas. Sākot ar 2016.gadu arī U20 čempionātā varēs piedalīties tikai 16 komandas, tāpēc nākamvasar basketbolistus gaida nopietna cīņa par izdzīvošanu – vietu A līgā saglabās tikai pirmo 13 vietu ieguvēji. Arnis Vecvagars šogad ar Latvijas U18 izlasi (1996./1997.dzimšanas gadi) izcīnīja 8.vietu junioru čempionātā, bet iepriekš divus gadus bija vīriešu valstsvienības galvenā trenera palīgs.

U18 sieviešu izlase (1997./1998.) – galvenais treneris Ainārs Čukste („TTT Juniores”). Eiropas U18 sieviešu čempionāta B līgas turnīrs risināsies no 30.jūlija līdz 9.augustam Bukarestē (Rumānija). Ainārs Čukste 2006.gadā bijis sieviešu valstsvienības galvenais treneris un iepriekš strādājis ar visu vecumu jaunatnes izlasēm (tai skaitā izcīnījis bronzas medaļas U20 čempionātos 2005. un 2009.gadā).

U18 vīriešu izlase (1997./1998.) – galvenais treneris Jānis Gailītis („VEF Rīga”). Eiropas U18 vīriešu čempionāts risināsies no 23.jūlija līdz 2.augustam Grieķijas pilsētā Volosā, tajā piedalīsies 16 komandas. Jānis Gailītis šogad bija U16 izlases (1998.dzimšanas gadi) galvenais treneris (2.vieta Eiropas čempionātā).

U16 meiteņu izlase (1999.dzimšanas gads un jaunākas) – galvenā trenere Līga Alilujeva (BJBS „Rīga/Rīdzene”). Eiropas U16 meiteņu čempionāts no 13. līdz 23.augustam notiks Portugāles pilsētā Matosinjosā, tajā piedalīsies 16 komandas. Līga Alilujeva šogad bija U16 izlases galvenā trenera asistente, bet pērn vadīja 1999.gadā dzimušo meiteņu izlasi Baltijas kausa izcīņā U14 grupā (1.vieta).

U16 puišu izlase (1999.dzimšanas gads un jaunāki) – galvenais treneris būs Guntis Endzels (BK „Saldus”), ja trenera darba devēji piekritīs pienākumu apvienošanai. Eiropas U16 puišu čempionāts no 6. līdz 16.augustam risināsies Kauņā (Lietuva), tajā piedalīsies 16 komandas. Guntis Endzels iepriekš vadījis visu vecumu jaunatnes izlases (pēdējo reizi – U18 izlasi 2012.gadā, kad tika izcīnīta 6.vieta Eiropas čempionātā), kā arī bijis valstsvienības galvenā trenera asistents.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-26 15:15, pirms 10 gadiem
Ne kādu pārsteigumu nav....katrs treneris, vismaz puikām ir ar savu izlasi kopā

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 15:16, pirms 10 gadiem
Nerips? Tas, kas visas izlases trenējot ir nosviedis no A divīzijas uz B? "Labs darbs" savienībai...
Un Endzelis?
👏👏👏👏👏

     [+] [-]

, 2014-11-26 16:04, pirms 10 gadiem
u20 šogad jācīnās par medaļām. Tikai žēl, ka nebūs Porziņģis (uzskatu, ka nebūs, jo NBA drafts) Tiesa pagaidām LBL pie spēļu prakses beidzot tikuši Geks un Pļavnieks, arī Pasečņiks uzspēlē nopietnākas minūtes Vefā.. Šmits ārdās Spānijā Fuenlabrada 2. komandā... Manīs kā būs, bet uz šiem lieku lielas cerības...

  +2 [+] [-]

, 2014-11-26 16:22, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Ne kādu pārsteigumu nav....katrs treneris, vismaz puikām ir ar savu izlasi kopā
par vecvagaru daljeeji japiekriit, bet -
97./98. gadiem chempioni ir DSN, kur treneris ir Fomins. bet laikam deelj 13. vietas U16 chempii + VEFelju iebiidiishana visur noziimee "chau" Fominam.
Jaa, forshi, ka Gailis izciiniija sudrabu ar 98.tajiem gadiem, bet tie ir 98tie gadi, kam U18 bus aiznaakamgad. Un gan Strautinjs, gan Zoriks kaa 98tie speleja pie 97tajiem arii ieprieksh(U16 chempionaataa) un kaa redzams, par sliktu tas vinjiem nav naacis.

     [+] [-]

, 2014-11-26 16:51, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: par vecvagaru daljeeji japiekriit, bet -
97./98. gadiem chempioni ir DSN, kur treneris ir Fomins. bet laikam deelj 13. vietas U16 chempii + VEFelju iebiidiishana visur noziimee "chau" Fominam.
Jaa, forshi, ka Gailis izciiniija sudrabu ar 98.tajiem gadiem, bet tie ir 98tie gadi, kam U18 bus aiznaakamgad. Un gan Strautinjs, gan Zoriks kaa 98tie speleja pie 97tajiem arii ieprieksh(U16 chempionaataa) un kaa redzams, par sliktu tas vinjiem nav naacis.
Un ka čempioni? Tas jau nemainīs LBS sistēmu, ka treneris sākot no u-16 strādā līdz u-20

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:01, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un ka čempioni? Tas jau nemainīs LBS sistēmu, ka treneris sākot no u-16 strādā līdz u-20
kopsh kura laika ir taada sisteema? gribi teikt, ka pec diviem gadiem gailiitis vadiis U20, kura kodols sastaavees no 96. gadaa dzimushajiem, par kuriem visiem vinjam ir melna bilde? lai shiigada varonjus - kurucu&co atdos kaadam citam?

  +1 [+] [-]

, 2014-11-26 17:04, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un ka čempioni? Tas jau nemainīs LBS sistēmu, ka treneris sākot no u-16 strādā līdz u-20
Vispār ja mēs skatītos tādā veidā, tad treneris vēl joprojām būtu Fomins, jo viņš šim vecumam bija u-16 treneris, bet tā kā ar viņu izlase gandrīz izkrita no A divīzijas, tagad ielika Gailīti.

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:07, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Vispār ja mēs skatītos tādā veidā, tad treneris vēl joprojām būtu Fomins, jo viņš šim vecumam bija u-16 treneris, bet tā kā ar viņu izlase gandrīz izkrita no A divīzijas, tagad ielika Gailīti.
nu u-16 vadīja gailīts, nākamgad viņš vadīs u-18 un visticamāk pēc tam u -20, Vecvagars jau arī vadīja u-18 un tagad u - 20.....Šķiet tas pats Mazurs sāka no u - 16 līdz u-20......

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:09, pirms 10 gadiem
Visi tik feini treneri, pilnīgi sirds lūst uz daļām, par kuru izlasi tagad pārdzīvot vairāk, par kuru turēt īkšķus???!!!!

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:16, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nu u-16 vadīja gailīts, nākamgad viņš vadīs u-18 un visticamāk pēc tam u -20, Vecvagars jau arī vadīja u-18 un tagad u - 20.....Šķiet tas pats Mazurs sāka no u - 16 līdz u-20......
Bet ne jau vienmēr tā notiek, Mazurs varētu būt viens no retajiem tādiem treneriem, kas ar viena gada spēlētājiem iziet cauri visiem vecumiem.

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:16, pirms 10 gadiem
Nez cik gaiša bilde ir Endzelim par 99.g.dz.?

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:27, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Bet ne jau vienmēr tā notiek, Mazurs varētu būt viens no retajiem tādiem treneriem, kas ar viena gada spēlētājiem iziet cauri visiem vecumiem.
cik atceros, tad no LBS puses bija teksts, ka šādi varēti būt patstāvīgi no u - 16 līdz u - 20, patlaban skatoties viss iet uz to pusi.....to jau laiks rādīs cik labi vai slikti tas

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:41, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: cik atceros, tad no LBS puses bija teksts, ka šādi varēti būt patstāvīgi no u - 16 līdz u - 20, patlaban skatoties viss iet uz to pusi.....to jau laiks rādīs cik labi vai slikti tas
Vienīgi trenēt vienu gadu u-16 un nākamajā u-18 ir kaut kas cits, jo tie parasti ir pavisam citi spēlētāji ar kādiem 2-3 no tā u-16. Protams ir arī izņēmumi, piemēram, kad pagāšgad 94to gadu izlasē bija gandrīz tikai 95tie.

     [+] [-]

, 2014-11-26 17:47, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Vienīgi trenēt vienu gadu u-16 un nākamajā u-18 ir kaut kas cits, jo tie parasti ir pavisam citi spēlētāji ar kādiem 2-3 no tā u-16. Protams ir arī izņēmumi, piemēram, kad pagāšgad 94to gadu izlasē bija gandrīz tikai 95tie.
tas jā, bet nu arī Mazura u-20 laba daļa bija gadu jaunāki un loģisks rezultāts no izlases.....Bet cik sapritu tad tā doma ir tā, ka lai tie labākie nepazūd pārejas vecumā, respektīvi ja pēdējais gads u-16 līderim un lai pāreja uz u - 18 būtu veiksmīga....nu kaut kā tā

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:11, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: tas jā, bet nu arī Mazura u-20 laba daļa bija gadu jaunāki un loģisks rezultāts no izlases.....Bet cik sapritu tad tā doma ir tā, ka lai tie labākie nepazūd pārejas vecumā, respektīvi ja pēdējais gads u-16 līderim un lai pāreja uz u - 18 būtu veiksmīga....nu kaut kā tā
Attiecībā uz U-18 - nedomāju, ka laba izvēle. Visu cieņu Jānim Gailītim, bet LV izlase tomēr nav Radionu Kurucu pavadošā masa, kā to redz vefa vadība un tās lobiji. Prakse pēdējos gados parāda, ka pozitīvas vēsmas EČ rezultātos ienes tie projekti, kurus veido it kā klāt neesošie speciālisti - domāju Štālberga U-93 un Vecvagara U-96 modļus. Tas acīmredzot dod kaut kādu papildus motivāciju arī tiem, kas nav nomenklatūras azotē, līdz ar to paliek iespējas lielākai spēlētāju izvēlei. Vēlreiz agādinu - nekas nav pret Gailīti, tieši otrādi - imponē man viņa gan profesionālās, gan - ne mazāk, arī cilvēciskās īpašibas, bet - domāju, ka interešu konfliktu redzu ne tikai es...

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:15, pirms 10 gadiem
Jay91 rakstīja: u20 šogad jācīnās par medaļām. Tikai žēl, ka nebūs Porziņģis (uzskatu, ka nebūs, jo NBA drafts) Tiesa pagaidām LBL pie spēļu prakses beidzot tikuši Geks un Pļavnieks, arī Pasečņiks uzspēlē nopietnākas minūtes Vefā.. Šmits ārdās Spānijā Fuenlabrada 2. komandā... Manīs kā būs, bet uz šiem lieku lielas cerības...
Prognozes - joks, protams. Puikas viņi ir tiešām labi, bet - savu EČ viņi jau nospēlēja pirms pusotra gada, divreiz vienā upē neiekāpsi. Atpazīstamība iegūta, tagad jāveido sava karjera pie lielajiem.

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:18, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: tas jā, bet nu arī Mazura u-20 laba daļa bija gadu jaunāki un loģisks rezultāts no izlases.....Bet cik sapritu tad tā doma ir tā, ka lai tie labākie nepazūd pārejas vecumā, respektīvi ja pēdējais gads u-16 līderim un lai pāreja uz u - 18 būtu veiksmīga....nu kaut kā tā
Domāju, ka tie talanti nekur nepazudīs, jo tas īstais pārejas vecums ir nevis no u-16 uz u-18, bet no u-20 uz veču basketbolu. Tā ir tā lielākā problēma Latvijas basketbolā.

     [+] [-]

, 2014-11-26 18:28, pirms 10 gadiem
brunoje rakstīja: Attiecībā uz U-18 - nedomāju, ka laba izvēle. Visu cieņu Jānim Gailītim, bet LV izlase tomēr nav Radionu Kurucu pavadošā masa, kā to redz vefa vadība un tās lobiji. Prakse pēdējos gados parāda, ka pozitīvas vēsmas EČ rezultātos ienes tie projekti, kurus veido it kā klāt neesošie speciālisti - domāju Štālberga U-93 un Vecvagara U-96 modļus. Tas acīmredzot dod kaut kādu papildus motivāciju arī tiem, kas nav nomenklatūras azotē, līdz ar to paliek iespējas lielākai spēlētāju izvēlei. Vēlreiz agādinu - nekas nav pret Gailīti, tieši otrādi - imponē man viņa gan profesionālās, gan - ne mazāk, arī cilvēciskās īpašibas, bet - domāju, ka interešu konfliktu redzu ne tikai es...
Kādi lobiji? Teikšu tagad atklāt - man jau līdz kaklam visi šitie raksturojumi, tad tur lobiji, tad tam lobijs utt. Vienkārši līdz kakla jau....Izskatās, ka mums visur spēlē un trenē lobijis nevis profesionāļi gan esošie, gan topošie....

Kurucs ir izlases līderis un ap viņu tiks būvēt komanda, tas ir tikai normāli, ņemsim par piemēr Mazura u-18 izlasi - Porziņģi ar Anžeju nosacītie līderi un ap viņiem balstās spēle, sudraba u-20 izlasei tādi bija Vecvagars ar Bērziņu.....Katrā, es atkārtošu katrā izlasē ir spēlētāji uz kuriem balstās un ap kuriem tiek veidota komanda.....Vai tie būtu līderi uzbrukumā vai aizsrdzībā, tas ir visur un visos līmeņos - Diamantidis, Messi, Ronaldu utt.

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:27, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kurucs ir izlases līderis un ap viņu tiks būvēt komanda, tas ir tikai normāli, ņemsim par piemēr Mazura u-18 izlasi - Porziņģi ar Anžeju nosacītie līderi un ap viņiem balstās spēle, sudraba u-20 izlasei tādi bija Vecvagars ar Bērziņu.....Katrā, es atkārtošu katrā izlasē ir spēlētāji uz kuriem balstās un ap kuriem tiek veidota komanda.....Vai tie būtu līderi uzbrukumā vai aizsrdzībā, tas ir visur un visos līmeņos - Diamantidis, Messi, Ronaldu utt.
vai tu uzskati, ka ap Kurucu vajadzeetu buuveet sho - 97. gadaa dzimusho U18 - izlasi, zinot to, ka vinja "iistais" chempis buus peec diviem gadiem?

     [+] [-]

, 2014-11-26 19:48, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: vai tu uzskati, ka ap Kurucu vajadzeetu buuveet sho - 97. gadaa dzimusho U18 - izlasi, zinot to, ka vinja "iistais" chempis buus peec diviem gadiem?
Pirmkārt ap viņu netiks būvēts, to iepriekš es teicu attiecīgajai izlasei, kurā būs līderis, lai gan redzot kā spēlēja pret vīriem iekš VEF, tad domāju, ka slikti tāpat neies un otrkārt nav zināms vai viņš izturēs atlasi, jo Gailītis izlasē neņem "par smukām acīm'

     [+] [-]

, 2014-11-27 10:01, pirms 10 gadiem
U18 džeku izlase būs no VEF skolas + DSN labākajiem + 3 kurzemnieki.
Tā izlases vadīšana ir smags darbs 3+ mēnešu garumā un nedomāju ka viegli ir pierunāt trenerus uzņemties šos darbus, tādēļ droši vien Endzels arī tiek uzrunāts.

     [+] [-]

, 2014-11-27 17:41, pirms 10 gadiem
Saldenieks rakstīja: U18 džeku izlase būs no VEF skolas + DSN labākajiem + 3 kurzemnieki.
Tā izlases vadīšana ir smags darbs 3+ mēnešu garumā un nedomāju ka viegli ir pierunāt trenerus uzņemties šos darbus, tādēļ droši vien Endzels arī tiek uzrunāts.
Kuri tie , jūsuprāt , varētu būt ? Nevar aizmirst mūsu ārzemju puikas

  -1 [+] [-]

, 2014-11-27 21:59, pirms 10 gadiem
hater00 rakstīja: Kuri tie , jūsuprāt , varētu būt ? Nevar aizmirst mūsu ārzemju puikas
nu skatamies, kuri 97. ir līderi tais minētajās komandās.
ārzemnieki ir Džeiks un Strautiņš.
No VEF skolas sanāk Kurucs, Raimo, Šiliņš, Kohs, Hāzners(?).
No DSN Birkāns, Zoriks, Saulītis, Pinne(?).
Ventspilī Gorbants, Saldū Gūtmanis/Kulačkovskis.
Kandidātu sarakstam vēl pieliks klāt kādu no DSN(Antoms, Dembskis), VEF(Ikaunieks,Feikners), Ogres(Gulāns), Rīdzenes(Krauklis) vai Pārdaugavas un apmēram tā.

     [+] [-]

, 2014-11-29 16:24, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: nu skatamies, kuri 97. ir līderi tais minētajās komandās.
ārzemnieki ir Džeiks un Strautiņš.
No VEF skolas sanāk Kurucs, Raimo, Šiliņš, Kohs, Hāzners(?).
No DSN Birkāns, Zoriks, Saulītis, Pinne(?).
Ventspilī Gorbants, Saldū Gūtmanis/Kulačkovskis.
Kandidātu sarakstam vēl pieliks klāt kādu no DSN(Antoms, Dembskis), VEF(Ikaunieks,Feikners), Ogres(Gulāns), Rīdzenes(Krauklis) vai Pārdaugavas un apmēram tā.
Piekrītu par ārzemniekiem,VEF skolas un dažiem no DSN, bet Dembskis,Antoms, Feikners,Krauklis, Kulačkovskis, Pinne, Ikaunieks - ko tad šitie tur darīs?
No 98iem nevajadzētu aizmirst Blumbergu un Garozu. Šie abi ir noteikti labāki par augstākminētajiem.
Gan jau treneris Gailītis izdarīs pareizo izvēli...

     [+] [-]

, 2014-11-30 11:26, pirms 10 gadiem
Strīdi par komandu sastāviem nu te no komentātāju puses domāju bezjēdzīgi. Vēl smieklīgāk ,ka kāds ieskatās JBL statisitkā un dod vaļā gudrīti. Tie ,kas tiešām ko saprot zin ,ka šo statistiku veidojot izlases neviens īsti neņem vērā. Jo ļoti bieži potencilālie izlases čaļi spēlē ,kādus gadus aukstāk,vai vispār LBL2, LBL. Katrā sastāvā varbūt jau var nosaukt 3-4 līderus,bet paŗējiem pa vietu būs jāpacīnās. Domāju visvairāk jāiesprigst ir u-16 džekim,jo var gadīties ,ka tur daudz būs gadu jaunākie. Iespējams pat puse,jo ir gan talantīgi snaiperi,gan labi garie. Un ,ja vēl ņemam vērā ,ka šie U-14 vinēja Baltijas kausu,bet tiem,ka spašlaik u-16 savā u-14 Baltijas kausā visas spēles,pat Igaunija 2 zaudēja. Tā kā trenerim būs ko domāt.

     [+] [-]

, 2014-11-30 23:01, pirms 10 gadiem
smithwiks rakstīja: Piekrītu par ārzemniekiem,VEF skolas un dažiem no DSN, bet Dembskis,Antoms, Feikners,Krauklis, Kulačkovskis, Pinne, Ikaunieks - ko tad šitie tur darīs?
No 98iem nevajadzētu aizmirst Blumbergu un Garozu. Šie abi ir noteikti labāki par augstākminētajiem.
Gan jau treneris Gailītis izdarīs pareizo izvēli...
Blumbergs vēl varētu pacīnīties garajā galā , bet par garozu nepiekritīšu, u16 čempionātā rādīja pilnīgu impotenci uzbrukumā !

     [+] [-]

, 2014-12-01 17:52, pirms 10 gadiem
hater00 rakstīja: Blumbergs vēl varētu pacīnīties garajā galā , bet par garozu nepiekritīšu, u16 čempionātā rādīja pilnīgu impotenci uzbrukumā !
Visu cieņu tavai izcilai potencei!Varbūt tomēr pievērsies kādas citas tēmas komentēšanai, jo viegli saprotams, ka basketbols tev ir pilnīgi tumša bilde un nav skaidrība par to,ka jebkurā komandas spēlē ir spēlētāji,kuri gūst punktus un ir spēlētāji,kuri padara melno darbu laukumā - gan aizsardzībā,gan uzbrukumā un līdz ar to atvieglo punktu gūšanu komandas biedriem... Kaut kā tā.
Lai veicas puikām!

     [+] [-]

, 2014-12-01 22:24, pirms 10 gadiem
smithwiks rakstīja: Visu cieņu tavai izcilai potencei!Varbūt tomēr pievērsies kādas citas tēmas komentēšanai, jo viegli saprotams, ka basketbols tev ir pilnīgi tumša bilde un nav skaidrība par to,ka jebkurā komandas spēlē ir spēlētāji,kuri gūst punktus un ir spēlētāji,kuri padara melno darbu laukumā - gan aizsardzībā,gan uzbrukumā un līdz ar to atvieglo punktu gūšanu komandas biedriem... Kaut kā tā.
Lai veicas puikām!
Nu nezinu , katram savs viedoklis. Tādā gadījumā- ar ko ir sliktāki iepriekš nosauktie spēlētāji ? Par šī vecuma basketbolu īsti neinteresējos, bet spriežot pēc nospēlētajām minūtēm - spēlēt viņi var un melno darbu viņi arī var padarīt ? Kāpēc viņi ir sliktāki par nosauktajiem 98.gadiem , ja šiem spēlētājiem ir vieni no labākajiem +- koeficentiem komandā? Īsti neizprotu Jūsu domu gājienu